Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

Arī "Valmiera Glass/ViA" papildinās ar amerikāņu saspēles vadītāju

Emils Ozerinskis

Arī "Valmiera Glass/ViA" papildinās ar amerikāņu saspēles vadītāju
Dakvons Smits. Foto: Radfordathletics.com

Par piekto komandas sastāvā iekļauto ārzemju basketbolistu gaidāmajai sezonai paziņojusi "Valmiera Glass/ViA", kuras rindās spēlēs 24 gadus vecais amerikānis Dakvons Smits.

185 cm garais Dakvons Smits uzsāks savu Eiropas basketbola karjeru. Viņš iepriekšējos sešus gadus pavadīja Amerikas studentu basketbolā. Pēc četrām statistiski neizteiksmīgām sezonām "Murray State" komandā, pēdējos divus gadus Smits aizvadīja "Radford" rindās, koledžu karjeras noslēdzošajā gadā sasniedzot arī labākos rādītājus. Pagājušajā sezonā 32 aizvadītās spēlēs Smits vidēji guva 14,8 punktus, izcīnīja 2,8 atlēkušās bumbas un atdeva divas rezultatīvas piespēles.

Nikolajs Mazurs: "Viņam šis būs pirmais profesionālais gads Eiropā. Aizvadījis labu karjeru NCAA un ir labs komandas līderis. Spēlētājs ar labu tehnisko arsenālu, lieliski rada uzbrukuma iespējas, labi izmanto viens pret viens situācijas."

Latvijas basketbola komandas turpina aktīvi komplektēties gaidāmajai sezonai. Aizvakar par saspēles vadītāja Mailza Raznika pievienošanos pavēstīja "Ogre", bet "Liepājas" garajam galam pievienojās Rūjienas puika Rinalds Mālmanis. Aizdomīgs klusums gan līdz šim bijis no "Ventspils", kas starpsezonas jaunumus vēl nav ziņojusi, kamēr pārējo komandu sastāva spēlētāju uzskaitīšanai jau jāņem palīgā trešās rokas pirksi.

"Valmiera Glass/ViA" sastāvs

SpēlētājsPoz.AugumsDzimisValstsKlubs 2024'
Dakvons SmitsPG185 cm1999.ASVRadford (NCAA)
Edmunds ElksnisPG188 cm1990.LatvijaValmiera Glass/ViA
Kristofers KarlsonsPG185 cm2004.LatvijaValmiera Glass/ViA
Dešons BērksSG193 cm1997.ASVŠiauliai (Lietuva)
Dāvis OzersSG193 cm2004.LatvijaVentspils
Pauls KatlapsSG189 cm2006.LatvijaValmiera Glass/ViA
Artis AteSF195 cm1989.LatvijaPieno Žvaigždes (Lietuva)
Kalils SpīrsPF201 cm2000.ASVHorsens (Dānija)
Rostislavs NovickisPF203 cm2000.UkrainaValmiera Glass/ViA
Marošs ZelizņāksC211 cm1999.SlovākijaValmiera Glass/ViA
Armands GailišsC210 cm2004.LatvijaValmiera Glass/ViA
1 2 39 komentāri

     [+] [-]

, 2024-08-09 10:57, pirms 4 mēnešiem
Te nekas labs nesanāks.👎

     [+] [-]

, 2024-08-09 11:03, pirms 4 mēnešiem
Karlsons un Katlaps var aizmirst par normālām minūtēm uz laukuma.

  +1 [+] [-]

, 2024-08-09 11:16, pirms 4 mēnešiem
Witslenamitea rakstīja: Karlsons un Katlaps var aizmirst par normālām minūtēm uz laukuma.
Pie Mazura vienmēr gados jaunie spēlētāji var aizmirst par minūtēm uz laukuma.

  +1 [+] [-]

, 2024-08-09 11:17, pirms 4 mēnešiem
1 vieta brīva , zem groza vēl kāds laikam tiek meklēts .
Ģinamka būs Kohs ?

  +3 [+] [-]

, 2024-08-09 11:33, pirms 4 mēnešiem
Lielisks skautings!

Pēc sastāva Valmiera jau kuro gadu līdzinās tam otram jocīgajam Tallinas Kalev (totokomandai) - nāk un iet visādi, atvainojos, salašņas. Diemžēl arī rezultāti iepriekšējā sezonā bija līdzigi (nekādi).

  +1 [+] [-]

, 2024-08-09 11:52, pirms 4 mēnešiem
juings rakstīja: 1 vieta brīva , zem groza vēl kāds laikam tiek meklēts .
Ģinamka būs Kohs ?
Ja Kohs bija SF tad tieši to vajag jo pagaidām tik viens SF ir

  +1 [+] [-]

, 2024-08-09 11:56, pirms 4 mēnešiem
cik vēl leģionāri tiks pirkti?

  +1 [+] [-]

, 2024-08-09 11:57, pirms 4 mēnešiem
Un tiešām otrajā komandā nav neviena ko pacelt uz pirmo komandu?

     [+] [-]

, 2024-08-09 12:19, pirms 4 mēnešiem
Jaudīgs papildinājums
Slēpts komentārs: dinamoRIGA2000

  +5 [+] [-]

, 2024-08-09 12:25, pirms 4 mēnešiem
dinamoRIGA2000 rakstīja: Cepuri nost Valmierai, labu komandu vāc! #valmieraglassvia #businteresanti
5 leģionāri !!!! Ir par ko lielīties . Pastāsti cik Valmieras puikas spēlēs no Valmieras brāļu Bertānu basketbola skolas ? Negribi palielīties

  +1 [+] [-]

, 2024-08-09 12:37, pirms 4 mēnešiem
Interesanti būs redzēt kā tas viss izskatīsies. Cik daudz uz laukuma laidīs gados jaunos Ozeru, Karlsonu, Katlapu ? Kas notiek ar Ventspili? Baigais klusums no turienes . Vispār ne ziņas ne miņas. LU arī izskatās izmaiņas. pieteikumos pagaidām neparādās Strautinš un Fārenhorsts, Helmanis. Nez ko vēl igauņi būs izvedojuši.

  +2 [+] [-]

, 2024-08-09 12:41, pirms 4 mēnešiem
Pirmssezonas posmā katru gadu visi runā, Liepāja, Valmiera, Ogre būs jaudīgas, kas beigās sanāk to visi jau zinām Pozitīvi vismaz ka notiek kas!

  +1 [+] [-]

, 2024-08-09 12:50, pirms 4 mēnešiem
Rokets rakstīja: Pirmssezonas posmā katru gadu visi runā, Liepāja, Valmiera, Ogre būs jaudīgas, kas beigās sanāk to visi jau zinām Pozitīvi vismaz ka notiek kas!
A kas mūsu frontē notiek ?

  +4 [+] [-]

, 2024-08-09 12:50, pirms 4 mēnešiem
dinamoRIGA2000 rakstīja: Cepuri nost Valmierai, labu komandu vāc! #valmieraglassvia #businteresanti
Tu šo atkārto ik gadu. Tik kaut kā rezultāta nav. Nē nu, moš ģērbtuvēs visi ir kā ģimene un draugi, bet basketā galvenais tā kā ir rezultāts uz tablo un tabulā nevis tas cik laba komanda...Nu nav tai sastāvā nekā tāda, lai pēkšņi varētu pretendēt uz kaut ko stipri vairāk kā pērn, aizpērn.

  +1 [+] [-]

, 2024-08-09 12:54, pirms 4 mēnešiem
juings rakstīja: 5 leģionāri !!!! Ir par ko lielīties . Pastāsti cik Valmieras puikas spēlēs no Valmieras brāļu Bertānu basketbola skolas ? Negribi palielīties
Labi, lai jau ir tie leģionāri, bet, lai tad viņi ir lietaskoki. Šajā gadījumā ir leģionāri par kuriem nav pārliecības, ka labāki par vietējiem. Abi pērnie garie, vispār bija bēdu ieleja.

     [+] [-]

, 2024-08-09 12:57, pirms 4 mēnešiem
DoOrDie rakstīja: A kas mūsu frontē notiek ?
Viss notiek, OC šo to jau var redzēt, bet pieņemu ka ziņos vēlāk.

  +2 [+] [-]

, 2024-08-09 12:57, pirms 4 mēnešiem
Šosezon Valmiera izskatās reāls kandidāts uz TOP-8.

  +1 [+] [-]

, 2024-08-09 13:19, pirms 4 mēnešiem
divas piepēles vidēji saspēlniekam nav pārāk daudz

  +1 [+] [-]

, 2024-08-09 13:42, pirms 4 mēnešiem
Nopirkts kārtējais nēģis maisā, tagad tikai jācer.

  +1 [+] [-]

, 2024-08-09 13:50, pirms 4 mēnešiem
Pirātu Karalis rakstīja: Labi, lai jau ir tie leģionāri, bet, lai tad viņi ir lietaskoki. Šajā gadījumā ir leģionāri par kuriem nav pārliecības, ka labāki par vietējiem. Abi pērnie garie, vispār bija bēdu ieleja.
Nopirkti, tapēc ka lēti vai ļoti lēti . Nevienam tak nav noslēpums ka par 1 latviešu spēlētāju var nopirkt 2 amīšus .

  +1 [+] [-]

, 2024-08-09 13:57, pirms 4 mēnešiem
Iespēju nedos Kazākam, Libertam un Zvīnim? Kas ar Greitānu?

  +1 [+] [-]

, 2024-08-09 14:20, pirms 4 mēnešiem
juings rakstīja: Nopirkti, tapēc ka lēti vai ļoti lēti . Nevienam tak nav noslēpums ka par 1 latviešu spēlētāju var nopirkt 2 amīšus .
Tas ir pats par sevi.Bet laikupa laikam trāpa. (tas gan vairāk attiecās uz citiem klubiem ne Valmieru). Diez vai Valmieras fani, tajā skaitā tu sūdzēsies, ja izrādīsies, ka ir trāpīts desmitniekā un pa kapeikām paņemts jauns Milidžs, Ričs vai Roulends.

  +1 [+] [-]

, 2024-08-09 14:32, pirms 4 mēnešiem
juings rakstīja: 5 leģionāri !!!! Ir par ko lielīties . Pastāsti cik Valmieras puikas spēlēs no Valmieras brāļu Bertānu basketbola skolas ? Negribi palielīties
kāda starpība? Kas jums tas par lokālpatriotu marazmu? Vai nu vietējie spēlē, vai komanda taisa rezultātu? Ar tādu budžetu abi nav iespējami + šādi ir lielāka konkurence, kas ir labāk, tostarp līgai. Šajā gadījumā pat par Valmieru var ar optimismu skatīties, jo tomēr Mazurs ir ar pieredzi un saprot ko dara

  -1 [+] [-]

, 2024-08-09 14:33, pirms 4 mēnešiem
juings rakstīja: Nopirkti, tapēc ka lēti vai ļoti lēti . Nevienam tak nav noslēpums ka par 1 latviešu spēlētāju var nopirkt 2 amīšus .
Un nereti viņi parādīs labāku sniegumu kā vietējais

     [+] [-]

, 2024-08-09 14:46, pirms 4 mēnešiem
Sporta novērotājs rakstīja: kāda starpība? Kas jums tas par lokālpatriotu marazmu? Vai nu vietējie spēlē, vai komanda taisa rezultātu? Ar tādu budžetu abi nav iespējami + šādi ir lielāka konkurence, kas ir labāk, tostarp līgai. Šajā gadījumā pat par Valmieru var ar optimismu skatīties, jo tomēr Mazurs ir ar pieredzi un saprot ko dara
Tad, priekšs kam vietējā basketbola skola ? Likvidējam . Priekšs kam jābūvē tā saucamā piramīda tērējam naudu citur .Tak lielākai daļai interesē kā spēlē pašu puikas nekā no Luiziānas , Teksasas vai Tatru kalniem . Piekrītu Mazurs labs treneris bet man sirds sāp par vietējiem , kāda jēga censties liet sviedrus treniņos , ja zin ka tāpat pat iespēju nedos .

  +1 [+] [-]

, 2024-08-09 14:46, pirms 4 mēnešiem
Sporta novērotājs rakstīja: kāda starpība? Kas jums tas par lokālpatriotu marazmu? Vai nu vietējie spēlē, vai komanda taisa rezultātu? Ar tādu budžetu abi nav iespējami + šādi ir lielāka konkurence, kas ir labāk, tostarp līgai. Šajā gadījumā pat par Valmieru var ar optimismu skatīties, jo tomēr Mazurs ir ar pieredzi un saprot ko dara
Konkurence ir laba tad, jaleģionārs ir līdzvērtīgs/labāks par vietējo.
Ja leģionārs ir sliktāks, sanāk,kā daļai futbola klubu Virslīgā. - sastāvs ir, konkurēt ne ar vienu īsti nevar, variants "notirgot tālāk pa lielu piķi" arī nesanāk, jo nevienam tālāk to leģi par lielāku naudiņu nevajag, vietējie arī pie šprices netiek, jo sastāvā jātur atrādīšanai sapirkti leģi. Būtībā klubs neiegūst ne finansiāli, ne sportiski un līgas līmenis vairāk krīt kā aug. FKL šķiet vislabākais piemērs.
Un vismaz ukrainis, slovāks pērn neizskatījās diži labāk par vietējiem. Tas ja tieši par Valmieru. Šādu leģu vietā, tiešām izdevīgāk ir iespēlēt vietējās skolas audzēkņus.

     [+] [-]

, 2024-08-09 14:47, pirms 4 mēnešiem
Sporta novērotājs rakstīja: Un nereti viņi parādīs labāku sniegumu kā vietējais
Tapēc ka savādāk audzināti , cita basketbola skola

  +1 [+] [-]

, 2024-08-09 15:33, pirms 4 mēnešiem
Aldis Br rakstīja: Šosezon Valmiera izskatās reāls kandidāts uz TOP-8.
Latvijā ?

  -2 [+] [-]

, 2024-08-09 17:29, pirms 4 mēnešiem
Cik saprotu, šis puika ir bonusā, bet tas nav slikti, jo var taču saspēlniekiem arī pa traumai gadīties. Un ko tad, kritiķu kungi? Katlaps vēl tā par zaļu šīm dzirnām, lai mācās. Es gaidu, kas sanāks ar to trešo - ceturto numuru Made in Latvia. Cik saprotu, treniņus komanda uzsāks jaunnedēļ, tad jau manīs, kas zālē grozās un kurš varētu būt. Protams, ja būs alga paceļama.
Par Bertānu skolu beidziet īdēt, tur viss notiek. Bet tā nav cepeškrāsns, no kuras uzreiz var paplāti ar kaut vai trim virslīgas līmeņa čaļiem izvilkt. Viss notiek pamazām, taču ļoģiski un pareizi!

  -1 [+] [-]

, 2024-08-09 17:31, pirms 4 mēnešiem
Pirātu Karalis rakstīja: Konkurence ir laba tad, jaleģionārs ir līdzvērtīgs/labāks par vietējo.
Ja leģionārs ir sliktāks, sanāk,kā daļai futbola klubu Virslīgā. - sastāvs ir, konkurēt ne ar vienu īsti nevar, variants "notirgot tālāk pa lielu piķi" arī nesanāk, jo nevienam tālāk to leģi par lielāku naudiņu nevajag, vietējie arī pie šprices netiek, jo sastāvā jātur atrādīšanai sapirkti leģi. Būtībā klubs neiegūst ne finansiāli, ne sportiski un līgas līmenis vairāk krīt kā aug. FKL šķiet vislabākais piemērs.
Un vismaz ukrainis, slovāks pērn neizskatījās diži labāk par vietējiem. Tas ja tieši par Valmieru. Šādu leģu vietā, tiešām izdevīgāk ir iespēlēt vietējās skolas audzēkņus.
Ukrainis spēlē savas valsts izlasē, šķiet, ka slovāks arī ap savējo grozās. Tādas tās lietas, draugs.

     [+] [-]

, 2024-08-09 17:38, pirms 4 mēnešiem
Pirātu Karalis rakstīja: Tu šo atkārto ik gadu. Tik kaut kā rezultāta nav. Nē nu, moš ģērbtuvēs visi ir kā ģimene un draugi, bet basketā galvenais tā kā ir rezultāts uz tablo un tabulā nevis tas cik laba komanda...Nu nav tai sastāvā nekā tāda, lai pēkšņi varētu pretendēt uz kaut ko stipri vairāk kā pērn, aizpērn.
Ir viena laba ziņa! Augusta sākumā jau ir parakstīti 11 spēlētāji! Parasti ap šo laiku bija, labi, ja pieci! Sliktā ziņa, trūkst garo. Viens pārāk jauns centrs, otrs ar desmit reizēm tikai vienreiz grozā var trāpīt, bet uzbrukumā, mūsdienu basketbolā, pārējie ir punduri. Latvijai derēs, bet kam lielākam būs par īsu.
Par to, ka vietējie jaunie netiek pie spēlēšanas- lai vispirms sevi Nacionālajā līgā pierāda, ka var stabili visu gadu visādas Turības un Kandavas apspēlēt, tad lai runā tālāk.
Ļoti pietrūkst Latvijas kauss, kurā drīkstētu spēlēt tikai vietējie spēlētāji, būtu ar ko arī eirokausu pauzes aizpildit tiem, kuri nekur citur nespēlē, kā arī reāli salīdzināt, kas ir kas, ko zini, varbūt Valmieras jaunie saliek meistarus vienos vārtos!

     [+] [-]

, 2024-08-09 17:56, pirms 4 mēnešiem
Witslenamitea rakstīja: Karlsons un Katlaps var aizmirst par normālām minūtēm uz laukuma.
Tu runā tā, itkā viņi būtu parādījuši kaut ko,ka rezultātā būtu jēga dot minūtes.

     [+] [-]

, 2024-08-09 17:58, pirms 4 mēnešiem
airplane rakstīja: Interesanti būs redzēt kā tas viss izskatīsies. Cik daudz uz laukuma laidīs gados jaunos Ozeru, Karlsonu, Katlapu ? Kas notiek ar Ventspili? Baigais klusums no turienes . Vispār ne ziņas ne miņas. LU arī izskatās izmaiņas. pieteikumos pagaidām neparādās Strautinš un Fārenhorsts, Helmanis. Nez ko vēl igauņi būs izvedojuši.
Fārenhorsts uz VEF

     [+] [-]

, 2024-08-09 18:06, pirms 4 mēnešiem
juings rakstīja: Tad, priekšs kam vietējā basketbola skola ? Likvidējam . Priekšs kam jābūvē tā saucamā piramīda tērējam naudu citur .Tak lielākai daļai interesē kā spēlē pašu puikas nekā no Luiziānas , Teksasas vai Tatru kalniem . Piekrītu Mazurs labs treneris bet man sirds sāp par vietējiem , kāda jēga censties liet sviedrus treniņos , ja zin ka tāpat pat iespēju nedos .
Pēc Tavas loģikas olimpiādē arī vajadzētu dot medaļas tāpēc ka cenšas un lej sviedrus treniņos.
Katram tas līmenis ir tāds kāds ir un ja grib kko uzvarēt, vietējie, kuri šo līmenī nevelk,vienkārši neder. Man šķiet diezgan absurdi domāt, ka kādam no jaunajiem kaut kas pienāks tikai tāpēc,ka vietējais. Gribi būt pro špīleris,izturi konkureni!
1 2 39 komentāri