Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

"ASK Rīga" finālā

"ASK Rīga" finālā
Uvis Helmanis (vidū) cīnās ar Kērtisu
Miledžu un Āronu Bramletu
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Latvijas Basketbola līgas (LBL) finālā piektdien iekļuva "ASK Rīga", kas pusfināla sērijas ceturtajā spēlē Arēnā Rīga ar 78:74 pieveica BK "Ventspils". Finālā "ASK Rīga" tiksies ar "Barons/LMT".

Komandu sākumsastāvi:
ASK Rīga: Miledžs, Valters, Jahovičs, Pavičs, Grafs
BK Ventspils: Maknamara, Vītols, Lavs, Helmanis, Akingbala

Latvijas un Somijas hokeja izlašu spēle pasaules čempionātā bija atstājusi zināmas sekas, jo uz mača sākumu Arēna Rīga tribīnes bija samērā tukšas. Dzirdami bija vien "ASK Rīga" atbalstītāju saucieni, kurus pārkliegt centās arī "Ventspils" kluba līdzjutēji.

Pirmās ceturtdaļas sākums un galotne – "Ventspils" zīmē
Spēli abas komandas uzsāka ar abpusējām kļūdām uzbrukumos un mazliet piesardzīgā stilā, jo labi apzinājās šī mača vērtību. Raitis Grafs iemeta trīspunktu metienu, pēc kura rezultāts kļuva 5:2 "ASK" labā. Tomēr "Ventspils" kluba spēlētāji ātri vien panāca līdzsvaru. Sajutuši spēles garšu, viesi sāka spēlē agresīvāk un tas atmaksājās. Vītols un Maknamara katrs iemeta pa vienam trīspunktu metienam, panākot 12:5 "Ventspils" labā. Taču šajā brīdī kurzemnieku uzbrukums mazliet apstājās, toties apgriezienus sāka uzņemt "ASK", īpaši Pavičs, kurš guva piecus punktus pēc kārtas un samazināja rezultāta starpību līdz 10:12. Turpinājumā abas komandas apmainījās ar vairākiem skaistiem uzbrukumu noslēgumiem, kā rezultātā šī vakara spēle kļuva interesantāka. Pirmās ceturtdaļas galotnē nelielu uguņošanu sarīkoja Maknamara, kurš iemeta divus trīnīšus pēc kārtas, ļaujot viesiem pamazām palielināt savu pārsvaru, kas desmitminūtes izskaņā sasniedza astoņus punktus – 29:21.

Divi "ASK" izrāvieni sekmē atspēlēšanos
Otro ceturtdaļu "ASK" uzsāka ar 11:2 izrāvienu un pēc nospēlētām trīs ar pusi minūtēm laukuma saimnieki pārņēma vadību (32:31). Liels nopelns rīdzinieku izrāvienā bija Pavičam, kurš turpināja rezultatīvi uzbrukt un šajā laikā posmā guva sešus punktus pēc kārtas. "ASK" izrāvienu apslāpēja Helmanis, kurš iemeta trīspunktu metienu, atjaunojot "Ventspils" klubam vadību ar 34:32. Laukumā sāka parādīties pirmās emocijas starp abu komandu spēlētājiem, tomēr tiesneši iekarsušās galvas ātri vien atvēsināja ar personiskajām piezīmēm. Ceturtdaļas izskaņā "ASK" izdevās vēl viens izrāviens – 9:2, kas trīs minūtes līdz pirmā puslaika beigām ļāca iekrāt piecu punktu pārsvaru - 41:36. Viesu galvenais treneris Gašpers Okorns nekavējoties pieprasīja minūtes pārtraukumu. Šķiet, šoreiz tas vēl nepalīdzēja, jo līdz sirēnai, kas vēstīja par pirmā puslaika izskaņu, BK "Ventspils" tuvāk pretiniekam īsti netika. Lielajā pārtraukumā komandas devās pie rezultāta 45:40 par labu "ASK".

Kā pa viļņiem...
Otro puslaiku viesi uzsāka miegaini, par ko nekavējoties tika sodīti. "ASK" ar agresīvu un ciešu aizsardzību, kā arī ar ātru spēli uzbrukumā guva deviņus punktus pēc kārtas, panākot lielāko pārsvaru šajā mačā – 54:42. Turpretī "Ventspils" kluba uzbrukums bija krietni ierūsējis, jo garām grozam lidoja pat šķietami brīvi metieni. Emocijas savaldīt nespēja Helmanis, kurš 40 sekunžu laikā nopelnīja divas personiskās piezīmes pēc kārtas, un pelnīti tika nosēdināts uz rezervistu soliņa. Aizsardzībā izcēlās "ASK" leģionārs Broilss, kurš eleganti nocēla bumbu Akingbalam. Tomēr abu komandu izpildījumā bija neliels brāķis, līdz ar to rezultāts uz tablo mainījās samērā lēni. Trešdaļas galotnē aizsardzību sakārtoja arī "Ventspils", turklāt uzbrukumā veica 13:2 izrāvienu, 30 sekundes līdz trešdaļas beigām pārņemot vadību (57:56). Ceturtdaļu ar diviem precīziem soda metieniem noslēdz Jahovičs – 58:57.

"ASK" komandai stiprāki nervi
Mača izšķirošo ceturtdaļu komandas iesāka uzmanīgi. Pirmos punktus Jahovičs guva ar soda metieniem, savukārt pretējā laukumā pusē Veselovs atbildēja ar precīzu trīspunktu metienu, un pēc nospēlētām trim minūtēm rezultāts bija neizšķirts 60:60. Laukumā ritēja ļoti līdzīga, sīva un emocionāla spēkošanās, par ko liecināja arī rezultāts uz tablo - 65:65. "Ventspils" nonāca neapskaužamā situācijā, jo piekto personisko piezīmi saņēma Akingbala. Palikuši bez sava pamatcentra, Ventspils komandas spēlētāji bieži atstāja brīvu groza apakšu. Šo situāciju bez ilgas domāšanas izmantoja "ASK", gūstot vieglus punktus, un trīs ar pusi minūtes līdz pamatlaika beigām mājiniekiem bija trīs punktu pārsvars (70:67). "Ventspils" ar visiem iespējamajiem līdzekļiem centās panākt pretinieku, tomēr "ASK" ļoti akurāti un pacietīgi spēlēja aizsardzībā un sargāja savu pārsvaru. Vienu minūti līdz pamatlaika beigām "ASK" saglabāja trīs punktu pārsvaru – 75:72. Mača galotnē atmosfēra bija nokausēta līdz pēdējam un komandām nācās izbaudīt īstu nervu spēli. Nepilnas desmit sekundes līdz pamatlaika beigām "Ventspils", zaudējot ar mīnus divi (74:76), varēja panākt lūzumu, taču Vītola trīspunktu metiens lidoja garām grozam. Pēdējo naglu "Ventspils" zārkā iedzina Miledžs, kurš līdz ar finālsirēnu trieca bumbu grozā no augšas, uzstādot mača galīgo rezultātu 78:74.

Latvijas Basketbola līga.
Pusfināls. Arēna Rīga (9. maijs).
ASK Rīga – BK Ventspils 78:74 (21:29, 24:11, 13:17, 20:17)

(sērijā ar 3:1 uzvar "ASK Rīga")
ASK: Pavičs 18, Mažutis 12, Valters 10, Broilss 10, Jahovičs 9, Grafs 9, Miledžs 5, Bramlets 3, Vecvagars 2, Bertāns.
Ventspils: Maknamara 19, Lovs 13, Akingbala 10, Veselovs 9, Vītols 9, Vairogs 8, Helmanis 3, Skirmants 3, Gabrāns.

Komentāri par spēli:
Jahovičs apmierināts
Miledžs noguris pēc sīkstajām cīņām
Butauts slavē visus
Okorns slavē cīņassparu

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Rigadons
Slēpts komentārs: utainis-kutainis

 +51 [+] [-]

, 2008-05-09 22:00, pirms 17 gadiem
Optimists teiktu- lieliska diena- laba spēle pret Somiju un super pusfināls!

Pesimists teiktu- sudiga diena, Somiem kaasiens beigaas un BKV zaudee atkal, kas noziimee, ka nebuus 5 speeles

Bet reālists teiktu- faking tiesneshi abas spēles noraka!!!
Slēpts komentārs: bighunny2
Slēpts komentārs: es-par-BKV

  +9 [+] [-]

, 2008-05-09 22:00, pirms 17 gadiem
apsveicu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2008-05-09 22:00, pirms 17 gadiem
Nu b*e tas jau vairs nav nopietni!!! shita tiesat!!!
Slēpts komentārs: wilwood

 +14 [+] [-]

, 2008-05-09 22:00, pirms 17 gadiem
Tiesneši visu izčakarēja, bet apsveicu ASK

  +9 [+] [-]

, 2008-05-09 22:00, pirms 17 gadiem
Uzvarēja stiprākie!

 +23 [+] [-]

, 2008-05-09 22:00, pirms 17 gadiem
Nu ko - gaidam RĪGAS FINĀLU!!

  +4 [+] [-]

, 2008-05-09 22:00, pirms 17 gadiem
Vienkārši Džerijs...

 +21 [+] [-]

, 2008-05-09 22:00, pirms 17 gadiem
par šādām spēlēm tiesneši ir jāsoda

  +5 [+] [-]

, 2008-05-09 22:00, pirms 17 gadiem
Malachi, apsveicu, vismaz viens prieks shodien!!
zheel Valtera, bus gruti bezs vinja..

 +12 [+] [-]

, 2008-05-09 22:01, pirms 17 gadiem
Apsweicu ASK RIGA ar uzvaru..weiksmi finalaa...

 +19 [+] [-]

, 2008-05-09 22:01, pirms 17 gadiem
Helmaņa komentārs pēc iepriekšējās spēles par tām asinīm (līs asinis utt) bijis pavisam nopietns.
bet nu Helmanis ir Helmanis un pārmācīt viņu tagad laikam vairs nav iespējams.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-05-09 22:01, pirms 17 gadiem
Malači ASK, pelnīti! Cerams Baronam ar ierādīs īsto vietu un atkal paņems čempi!
Slēpts komentārs: Hipotenūza
Slēpts komentārs: dextersaicis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2008-05-09 22:01, pirms 17 gadiem
jaa zhel ka tautas tik maz! bija
Slēpts komentārs: klunja

     [+] [-]

, 2008-05-09 22:02, pirms 17 gadiem
...un ko es teicu?! Uzvara mājās, tālāk fināls!!!
Nice! ...

  -1 [+] [-]

, 2008-05-09 22:02, pirms 17 gadiem
bet tapat apsveicu tagad ceru uz Baronu

  -3 [+] [-]

, 2008-05-09 22:02, pirms 17 gadiem
BAROONS BAROOONS!
turās finālā
Slēpts komentārs: zejanka

  +9 [+] [-]

, 2008-05-09 22:02, pirms 17 gadiem
beigas vienkārši drausmīgas, pirmo reizi dzirdēju, ka Bergmanis ir TIK neapmierināts ar tiesnešu darbību, jo parasti tāds mierīgs, visu pieņēma,taču šajā situācijā viņam pilnīgi piekrītu. izkatījās, ka tiesneši vēlas 5to spēli.
lai nu kā, sveicu ASK, tagad tikai saņemties un pieveikt Baronus!
Slēpts komentārs: KarlizL

  +1 [+] [-]

, 2008-05-09 22:03, pirms 17 gadiem
Balozhpuika rakstīja: Malači ASK, pelnīti! Cerams Baronam ar ierādīs īsto vietu un atkal paņems čempi!



Nesapņo, šogad vinnēs Barons!

  +7 [+] [-]

, 2008-05-09 22:03, pirms 17 gadiem
intresanti, kāda būs arēna finālā!?!?

 +12 [+] [-]

, 2008-05-09 22:03, pirms 17 gadiem
Nerunašu kā kādas konkrētas komandas fans, bet nu mūsu FIBA kategorijas tiesneši vienkārši ir zemē metami. Tas vairs nav spēles, bet kaut kāds cirks ar baleta elementiem. Vai šādus tiesnešus tiešām var laist tiesāt starptautiskas spēles....?

  +6 [+] [-]

, 2008-05-09 22:03, pirms 17 gadiem
starp citu, liela daļa te tagad cērt uz tiesnešiem, bet tikai tāpēc, ka Madars tā pateica! Ir bijis arii trakaak, tikai tad visiem "viss ok, nemākat zaudēt" utml, a kad komenteetajs pasaka, tad visi uzreiz- jaa, vo piekriitu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-05-09 22:04, pirms 17 gadiem
fak fak fak
tomeer apsveicu ASK un vinju fanus. veiksmi finaalaa...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-05-09 22:04, pirms 17 gadiem
dextersaicis rakstīja: nu ko ASK ari sodien teiks ko par tiesnesiem, protams ne jo vinji jau jums palidzeja! uzvareja nevis tasiniba bet @#$%^* komanda

palīdzēja???? Tu spēli skatījies? beigās Mažutim nesportiskā un pēc tam arī 5 piezīme bija taisnīga?? pfff...

  +1 [+] [-]

, 2008-05-09 22:05, pirms 17 gadiem
ta tam bij jabut
ka var ta ar traumam neiet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-09 22:05, pirms 17 gadiem
Gabrāns ļoti švaki nospēlēja, Vairogs nepārliecina, kāpēc Vecvagaru ar pārsistu galvu laida laukumā, tiesneši zem katras kritikas - ļoti ceru, ka finālos būs kautkādas korekcijas un ''maģiskais'' trio Latiševs(uzvārdabrālis, bet tomēr), Ozols un Lucis vairs netiks manīti...

jebkurā gadījumā spēle nedaudz sagādāja vilšanos...

par to, kas neatkarīgi no šīs sezonas (protams ja bez liekām galvasāpēm uzvarēsim VEF) Ventspilij jādara jau esmu izteicies un ceru, ka tā arī būs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Hipotenūza

  +4 [+] [-]

, 2008-05-09 22:06, pirms 17 gadiem
Par spīti tiesnešu nelabvēlībai un Helmaņa rupjībai uzvaru svinēja komanda kas šodien un arī visā sērijā bija pelnijusi uzvaru.Malači ASK.

  +8 [+] [-]

, 2008-05-09 22:06, pirms 17 gadiem
Tiesneshi, kur nu vel sliktaak? Jasauc aarzemju specaalisti citaadi negribas pat skatiities....

  -2 [+] [-]

, 2008-05-09 22:06, pirms 17 gadiem
hokeja sodien butu tiesats kaa basketbolaa speles beigas labak

  -3 [+] [-]

, 2008-05-09 22:06, pirms 17 gadiem
roberts labakais

     [+] [-]

, 2008-05-09 22:06, pirms 17 gadiem
geometrijas element, Bergmanis jau nu, tomer, vienmer ir bijis korekts. ja vins tik talu, tad nu pavisam kautkas nav kartiba...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-05-09 22:07, pirms 17 gadiem
bergmanis malacis, bet viņš jau ar nevar visu laiku tā runāt citādi parādīs kur ir durvis!

ask malači!

     [+] [-]

, 2008-05-09 22:07, pirms 17 gadiem
Mūs sagaida interesants fināls - ASK pret Baronu; Barons pret ASK.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-09 22:07, pirms 17 gadiem
Apsveicu ASK ar uzvaru, bet 2. puslaiks galīgi nepatika.

  -1 [+] [-]

, 2008-05-09 22:08, pirms 17 gadiem
Ka tik ne ar Barons un čempioni? Nesmīdiniet tautu, Butautonkulis atkal Kārli noliks pie vietas.

  +6 [+] [-]

, 2008-05-09 22:08, pirms 17 gadiem
kristens13 rakstīja: par šādām spēlēm tiesneši ir jāsoda

Es dikti, dikti piekrītu. Tadi tiesnesi mums nav vajadzīgi!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-09 22:08, pirms 17 gadiem
Laba spēle tā kā visas!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2008-05-09 22:09, pirms 17 gadiem
Nu ko tad jau šogad Barons ir kļuvis par LV čempionu, žēl ka šogad nebūs tik liela intriga...

  +7 [+] [-]

, 2008-05-09 22:09, pirms 17 gadiem
Vilka vilka striipainie un nedavilka tieshaam piekriitu bergmanim murgs ir beidzies!!!!
Slēpts komentārs: knaible

 +12 [+] [-]

, 2008-05-09 22:09, pirms 17 gadiem
Apsveicu ASK Rīgu ar iekļūšanu finālā. Play-ofos visu izšķir sīkumi un man kā Ventspils fanam jāatzīst, ka daudzos elementos ASK tomēr bija pārāki.
P.S. Izskatās, ka fināli būs pie tukšām tribīnēm, jo cilvēkiem hokejs un pavasaris šobīd ir tikai galvās. Ar vien mazāk cilvēku nāk uzspēlēm, net nu šodien bija pilnīgi nepieklājīgi maz cilvēku pie Rīgas apjomiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-05-09 22:10, pirms 17 gadiem
cerams baroni vinnēs!
ar tiem tisnešiem kaut kāds.....!
šis nav tas kadījums, kad uzvar labākie!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: oustrich
Slēpts komentārs: Ledusskapis007
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2008-05-09 22:13, pirms 17 gadiem
Tracy_McGrady1 rakstīja: virsraksts tiešām izcils, neviens mirstīgais kko tik oriģinālu & sakarīgu nespētu izdomāt!
kā sauc tos lopus kas komentē? atgādiniet lūdzu!!! varētu tad labāk viņu vietā buļs parunāt, tas vismaz mācētu varbūt komentēt neizrādot savu favorītu!!! baigi jau nu interesanti klausīties - "šeit nu helmanim bija 100% sods" vai "ask ar lielu pretestību gūst meistarību" bet kad iemet ventspils "nu jā, šodien ventspils pusē ir arī veiksme!" idioti!!! nu nekas, atmarozoku (ārzemnieku) sporta klubs ar asiņaino pieri, degunlauzi, hustleri-mažuti un mazo melni-Milledžu klanīsies Barona priekšā! vismaz tā es ceru un tas būtu tikai loģiski!

tu vnk esi slims!!!!

  -1 [+] [-]

, 2008-05-09 22:13, pirms 17 gadiem
mrs pinky rakstīja: palīdzēja???? Tu spēli skatījies? beigās Mažutim nesportiskā un pēc tam arī 5 piezīme bija taisnīga?? pfff...

a pashas beigas ka Helmanis bija zem groza, ja nemaldos tas bija Bramlets kursh rokas iekeras

     [+] [-]

, 2008-05-09 22:13, pirms 17 gadiem
kolins rakstīja: balozhpuika barons panems stabili ASK jo nav vini stipri vnk ventspils so sezonu galiigaa dirsaa speeleeja!!!! Barons vismaz stabili nokapaaja!!!! un par yellow kings vnk nav komentaaru!!! Es par 7 speeleem finaalaa un ar taadu pashu speeli kaa pagaashgad pusfinaalaa!!!!

Es gan tik droši to neapgalvotu, nu redzēs, katrā ziņā lai uzvar stiprākais. Bet es tomēr būšu par ASK.
Slēpts komentārs: Robins_Huds

  +6 [+] [-]

, 2008-05-09 22:14, pirms 17 gadiem
diemzeel lai arii kaa man tas nepatiktu ASK tagat var pamatoti lieliities ka viņi ir labāki...
ļoti žēl Ventspils, bet nu gadās arī tā jāuzvar VEF un tad jāsāk domāt par labu sastāvu nākošgad
cerams, ka būs labāka komanda nek;a ;sogad...

  +3 [+] [-]

, 2008-05-09 22:17, pirms 17 gadiem
Robins_Huds rakstīja: Ceru, ka finālā "krievu" klubelis CKA pelnīti zaudēs "Baronam". Tas būtu tikai likumsakarīgi. Man nepatīk "cūkas laimes" apveltīti klubi, kuriem veicas tikai pašu mājās. Labi vismaz, ka eiokausos parādās šī kluba īstā seja. Ar to arī no sirds apsveicu!
Kāds ASK sakars ar Krieviju? Atkal par leģionāriem mauc? Baronam to par 1 vairāk ir bijuši šosezon.

     [+] [-]

, 2008-05-09 22:17, pirms 17 gadiem
Robins_Huds rakstīja: Ceru, ka finālā "krievu" klubelis CKA pelnīti zaudēs "Baronam". Tas būtu tikai likumsakarīgi. Man nepatīk "cūkas laimes" apveltīti klubi, kuriem veicas tikai pašu mājās. Labi vismaz, ka eiokausos parādās šī kluba īstā seja. Ar to arī no sirds apsveicu!

Kāpēc tāda stulba tendence ASK saukt par CKA? Kas tu kkāds komunisma laika mīļotājs vai esi, vai baigais Krievijas fans? Bezkaunīgais jaunietis

  +4 [+] [-]

, 2008-05-09 22:17, pirms 17 gadiem
Robins_Huds rakstīja: Ceru, ka finālā "krievu" klubelis CKA pelnīti zaudēs "Baronam". Tas būtu tikai likumsakarīgi. Man nepatīk "cūkas laimes" apveltīti klubi, kuriem veicas tikai pašu mājās. Labi vismaz, ka eiokausos parādās šī kluba īstā seja. Ar to arī no sirds apsveicu!


Labi ka paradas ari Ventspilnieku istas sejas... uz ASK spelu gridas

  -4 [+] [-]

, 2008-05-09 22:18, pirms 17 gadiem
ar ko tad viņi ar lielīties...tie ir tikai divi punkti!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-09 22:18, pirms 17 gadiem
Robins_Huds rakstīja: Ceru, ka finālā "krievu" klubelis CKA pelnīti zaudēs "Baronam". Tas būtu tikai likumsakarīgi. Man nepatīk "cūkas laimes" apveltīti klubi, kuriem veicas tikai pašu mājās. Labi vismaz, ka eiokausos parādās šī kluba īstā seja. Ar to arī no sirds apsveicu!

Cūkas laime? Nav tā kā bišķin pa biežu? Vienkārši jāatzīst, ka ASK ir laba komanda un viss, šoreis ventiņus viņi noteikti pieveica pelnīti, bet finālā būs grūtāk!

  +3 [+] [-]

, 2008-05-09 22:18, pirms 17 gadiem
droshi ka tiesneshi bija sarijushies LV hokeja macha laikaa,bet nu kategorija viszemaakaa!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-09 22:18, pirms 17 gadiem
kā man patīk šie galīgi greizie komentāri...


rusher, 2008-04-28 20:20, citēt
si spele atkal parada to kapec ASK nespeles sogad LBL finalaa. Nu ko, jagaida BKV duelis pret Barons/VEF uzvaretaajiem...
zheel, ka vajakaa komanda atkal pati izlaida uzvaru no rokaam, ASK jau sitaadas haljavas dazas ir gadijusas sosezon...

*Pir4iks*, 2008-04-26 18:08, citēt
Ask Zaudēs Pusfinālos Ventiniem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2008-05-09 22:19, pirms 17 gadiem
Balozhpuika rakstīja: Kāpēc tāda stulba tendence ASK saukt par CKA? Kas tu kkāds komunisma laika mīļotājs vai esi, vai baigais Krievijas fans? Bezkaunīgais jaunietis

Pienjemsim ka vinsh ir krievs un nemaak uzraxstiit ASK latviski man priecee taa ur... poziicija kuraa vinsh sevi nostaada

  +3 [+] [-]

, 2008-05-09 22:19, pirms 17 gadiem
Žēl ka bija šodien jāredz cik vāji ir mūsu tiesneši,lai gan to jau varēja redzēt BBL finālā kur faktiski tiesāja tas leišu tiesnesis bet mūsējie tikai zelēja svilpes.

  -4 [+] [-]

, 2008-05-09 22:20, pirms 17 gadiem
mrs pinky rakstīja: kā man patīk šie galīgi greizie komentāri...


rusher, 2008-04-28 20:20, citēt
si spele atkal parada to kapec ASK nespeles sogad LBL finalaa. Nu ko, jagaida BKV duelis pret Barons/VEF uzvaretaajiem...
zheel, ka vajakaa komanda atkal pati izlaida uzvaru no rokaam, ASK jau sitaadas haljavas dazas ir gadijusas sosezon...

*Pir4iks*, 2008-04-26 18:08, citēt
Ask Zaudēs Pusfinālos Ventiniem...

nu ko tu te plāties?! Tad paraadi abu pušu komentus, ir veel tikpat, kas dir.sa, ka piem. ASK jau Ventspilii vinnes utt

     [+] [-]

, 2008-05-09 22:20, pirms 17 gadiem
Robins_Huds rakstīja: Ceru, ka finālā "krievu" klubelis CKA pelnīti zaudēs "Baronam". Tas būtu tikai likumsakarīgi. Man nepatīk "cūkas laimes" apveltīti klubi, kuriem veicas tikai pašu mājās. Labi vismaz, ka eiokausos parādās šī kluba īstā seja. Ar to arī no sirds apsveicu!

piekrītu Barons the best... bet ASK labāks

     [+] [-]

, 2008-05-09 22:20, pirms 17 gadiem
nu un ko es teicu ????? :p
protams paldies Ventspilij par to ka lika man pazaudet nedaudz nervus.... bet ka jau mineju pirms shii duelja ASK (kaut ari neparliecinaja) panjema sho pusfinalu
nu ko gaidam ASK ar zelta medaljam otro gadu pec kartas

  +6 [+] [-]

, 2008-05-09 22:21, pirms 17 gadiem
apsveicu ask fanus ar uzvaru!!!!!SAJA SERIJAA JUS bijat labaki!!!!!
P.S.bet nakamgad BKV jums ieradis vietuvismaz es ta ceru!!!!!Finala busu par jums

  +8 [+] [-]

, 2008-05-09 22:21, pirms 17 gadiem
vviss kaartiiibaa... Latvijaa kaa Latvijaa, uzvar stipraakais, principaa cilveeki par nekaa nedariiishanu pelna naudu(tiesneshi) un visiem ir parko runaat... proziiit tautieshi

  -3 [+] [-]

, 2008-05-09 22:23, pirms 17 gadiem
Hipotenūza rakstīja: kaads tev veel labaakais pussezonu čakarē Gabraanam laiku laukumā, vienreiz iemet 16 punktus- oo, jaa, super speeleetaajs! figņa

Figņa ir nevis Gabrāns, bet Vairogs!!! Viņš nekad nbūs vairāk, kā Latvijas vidusēra komandas špīlers. P.S. Opozīcija pieslēdzas pēc pāris gadiem...
Slēpts komentārs: Garaisss
Slēpts komentārs: Garaisss
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-05-09 22:30, pirms 17 gadiem
garaisss, tev laikam kkas pret ventspili...

  +2 [+] [-]

, 2008-05-09 22:31, pirms 17 gadiem
Kārtējais šausmu mūvijs laukumā...lielākoties no tieesnešu puses...tas ir vnk nekaunīgi shitā tiesat, ja kko ļauj tad ļauj visu laiku!!!
mana prognoze piepildījās!
Priecina fakts, ka jebkurā gadījumā kauss paliks Rīgā!
Jāuzteic šoreiz ir Jahovič!!!!
Kas Valteram???

     [+] [-]

, 2008-05-09 22:31, pirms 17 gadiem
margerio rakstīja: Figņa ir nevis Gabrāns, bet Vairogs!!! Viņš nekad nbūs vairāk, kā Latvijas vidusēra komandas špīlers. P.S. Opozīcija pieslēdzas pēc pāris gadiem...

par Vairogu jaapiekriit, neprogresee galiigi čalis. Speēlee daudz sameeraa, bet nekā sakariiga
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-05-09 22:32, pirms 17 gadiem
Tracy_McGrady1 rakstīja: virsraksts tiešām izcils, neviens mirstīgais kko tik oriģinālu & sakarīgu nespētu izdomāt!
kā sauc tos lopus kas komentē? atgādiniet lūdzu!!! varētu tad labāk viņu vietā buļs parunāt, tas vismaz mācētu varbūt komentēt neizrādot savu favorītu!!! baigi jau nu interesanti klausīties - "šeit nu helmanim bija 100% sods" vai "ask ar lielu pretestību gūst meistarību" bet kad iemet ventspils "nu jā, šodien ventspils pusē ir arī veiksme!" idioti!!! nu nekas, atmarozoku (ārzemnieku) sporta klubs ar asiņaino pieri, degunlauzi, hustleri-mažuti un mazo melni-Milledžu klanīsies Barona priekšā! vismaz tā es ceru un tas būtu tikai loģiski!

lai gan tu nedaudz pārspīlē, bet es tev piekrītu! it īpaši par komentētājiem!

  +6 [+] [-]

, 2008-05-09 22:34, pirms 17 gadiem
nav tā kā biški kauns zaudēt ULEB kausa pastarīšiem? GO GO ASK, GO GO!!!
Helmani vispār vajadzētu iemest vircas bedrē!!! un arēnā lieliska atmosfēra!!!
p.s. domājams, ka finālu nemaz nevajag spēlēt, jo tak sezonas vidū "barons" ir ticis kronēts par čempionu!!! LOL!!! Mums būs grūti bez valtera, bet cerams, ka kapteinis būs tik spēcīgs un spēs parādīties laukumā!!!
p.s.s abonoments ir atmaksājies!!! Kā teica BANZAI - Par lielu ASK!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-05-09 22:36, pirms 17 gadiem
B-Ball rakstīja: varu teikt tikai vienu ask faniem '' es esmu lunis kubā''

piekriitu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2008-05-09 22:37, pirms 17 gadiem
nu, luuk...
kad sezonas saakumaa Pleinics profilaksei bljaustiijaas par tiesneshiem, daudzi skatiitaaji (it sevishkji ASK atbalstiitaaji) vinjam nepiekrita, njirgaajaas, sak, nemaakot zaudeet utt...
peec Pleinica plosiishanaas tiesneshi vnk aizcirta durvis un iipashi nemainiijaas.
Pleinics pamataa runaaja nevis par epizodeem, bet gan par tiesaashanas taktiku un manieri kopumaa... tiesneshi atshuva vinju. un, kas peedeejaa laikaa ir redzams, tieshi tiesaashanas taktika (atkal un joprojaam) chakaree daudzas speeles... un shis bija spilgts piemeers.
netiesaa jau visu laiku kaadai komandai par labu. tomeer probleema ir tur, ka tiesaashanas stils nepaartraukti mainaas... vienaa mirklii driikst, tad - nee, un tad atkal jau var.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2008-05-09 22:38, pirms 17 gadiem
es domāju, ka par šādām lietām tiesnešus ir disciplināri jāsoda!
tagad jau noteikti prasīs no Bergmaņa paskaidrojumus un varbūt pat neļaus viņam komenrēt spēles, bet nu sorry, nervi šito farsu netur! var jau kļūdīties, var kādam par labu pietiesāt, bet šitais jau nu ir par traku! tā vien likās, ka katrs tiesnesis toķikā ir uzlicis uz savu komandu, a trešajam vnk pofig... kauns, kauns, kauns!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2008-05-09 22:41, pirms 17 gadiem
Zinat, ir viena gaigi smiekliigaa lieta. Pirms seerijas lielaakaa dalja mazo alneenu bljaustiijaas, ka BKV vinnees pilniigi droshi. tagad, kad ir ierijushi pamatiigo devu teerauda stienja, saak bljaustiities, ka Barons vinnees. Un atkal juus ieriisiet to pashu stieni, ko tagad. Jums pat nav nekaada pamata cereet uz to, jo ASK sezonas atbildiigaakaas speeles speelee paarliecinoshi. Laikam jau esat aizmisushi par BBL 3. vietas speeli, kur Barons vienkaarshi bez variantiem pakaasa ASK, un nesakat, ka taa nebija svariiga speele. Un es ticu, ka arii finaalaa ieriis barons un 65% no shii portaala komenteetaajiem varees kost pirkstos. Jums pashiem nav kauns par tiem saviem komentaariem iepireksheejos rakstos? Buutu kaads cilveeks kas pavelk aaraa tos komentus...

Un kas veel - tos cilveekus, aks censhas izaicinaat ask fanus ar to, ka sauc sho klubu par CKA savaadaak kaa par slimiem gejiem nosaukt nevar.

     [+] [-]

, 2008-05-09 22:41, pirms 17 gadiem
Skaisti! Notika tas, kam bija jānotiek!!!
Smaga spēle, Ventspils ar izskatījas labi, sākumā nežēlgi krita truļi šiem!
Nezinu ko teikt, viss ideāli, prieksā fināls!
Uztrauc tik ļoti Valtera trauma, atkal to pašu kāju sačakarēja ko šauļos un nespēlēja beigās vispār
Broilsa bloks Piesmēja Akinu kā mazu ezi!

Un tagad nepatīkamākā daļa!
Helmanis
Zaudējis visas cieņas paliekas manās acīs, cik nu bija atlicis! Vienkārši [cenzēts][cenzēts][cenzēts] Dusmas!
Lai nu pret ko, bet pret Vecvagaru! Iedeva ar elkoni tā, ka pāršķēla pauri līdz asinīm un vel brīnījās lielām acīm, ķipa es neko! Pat Neatvainojās!
Jau nākamajā epizodē aizsardzībā centās ļoti netīri nospēlet pret valteru, grūžot mugurā, neizdevas, tik sods parasts! Vienkārsi kr etīns!
Labi vien ir ka nebūs finālā, citādāk dažs labs barons būtu ar nestuvēm jāstiepj prom!

Vēl tiesneši! Nu tiesāja slikti un uz abām pusēm! Vairākkārt kur varēja iedot Ven tehnisko par ātro norausanu, tā vietā speles beigās atkal izzīda ASk tehnisko Mažutim!
Vispār daudz brāķa uz abām pusem, slikti!!!

Bet nu labs kas labi beidzas!
Uzvarēja stiprākie!
Un varbūt Ven fani var norīt krupi un atzit, jā, ASK bija stiprāki, apsveicu! Nav ko apvainojumus bārstīt, nav vairs iemesla!


PAR LIELU ASK!!!!

  +6 [+] [-]

, 2008-05-09 22:41, pirms 17 gadiem
diemzjeel to, ko Maknamara dariija NCAA play-off speelees, to diemzjeel nespeeja LBL... zjeel.
turklaat NCAA vinjsh savu komandu vilka aaraa daudz bezceriigaakaas situaacijaas (MVP), tomeer chalis ir zaudeejis ne tikai savu veseliibu, bet arii paarlieciibu par savu metienu, kas reaali tik tieshaam ir lielisks (treninjos to joprojaam var redzeet).

un arii Viitols... jau otro speeli peec kaartas areenaa neiemet metienu(-us), kas var dot uzvaru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-05-09 22:42, pirms 17 gadiem
ASK pēdējā uzvara šajā sezonā.

P.S. Essential šodien rībēs- ASK taču jāizmanto savs abonoments, kuram drīz jau beigu termiņš.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-09 22:43, pirms 17 gadiem
Tiem, kuriem atkal kaut kas nepatiik atkal rejaas, bet komanda, kura uzvareeja iet taalaak. Paldies abaam komandaam par saistoshu pusfinaalu, veiksmi ASK finaalaa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-05-09 22:45, pirms 17 gadiem
to make78
nu bij biški vairāk par 500, un citriez svarīgi ir kvalitāte nevis kvantitāte! protams, ka apmeklētību iespaidoja hokejs. visu cieņu ventspils ultrām - pa tv sktoties likās, ka pat ventspilī to ir biki mazāk. nu bet ventspils fanus varēja dzirdēt tikai epizodiski!

  +2 [+] [-]

, 2008-05-09 22:45, pirms 17 gadiem
desiņa rakstīja: NO DROŠIEM AVOTIEM IR ZINĀMS, KA TIESNEŠI UZ ŠO SPĒLI TOTALIZATORĀ BIJA IZDARIJUŠI LIKMES UN NE JAU MAZĀS...

Tev jau viss no droshiem avotiem zinaams.
Slēpts komentārs: Banzai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-09 22:46, pirms 17 gadiem
vnk ASK
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2008-05-09 22:49, pirms 17 gadiem
Robins_Huds rakstīja: Ceru, ka finālā "krievu" klubelis CKA pelnīti zaudēs "Baronam". Tas būtu tikai likumsakarīgi. Man nepatīk "cūkas laimes" apveltīti klubi, kuriem veicas tikai pašu mājās. Labi vismaz, ka eiokausos parādās šī kluba īstā seja. Ar to arī no sirds apsveicu!

Tikpat labi iistaa seja varbuut paraadiijaas shajaas speelees pret "Ventspili"? Jeb paraadiijaas "Ventspils" seja? Nee, protams, tur, kur dazhiem netiikamais ASK uzvar, tur jau ir tikai "cuukas laime", ne iistaa seja... Leetas atrunas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-05-09 22:51, pirms 17 gadiem
Helmanis.
tas ir Helmanis...
vinjsh savas rupekliibas dara ne jau taapeec, ka vinjam buutu kaadas probleemas vai personiigas antipaatijas... bet gan taadeelj, ka komandai tas ir nepiecieshams.
paraadiet man kaadu speeli, kuraa Helmanja komandai speele iet un Helmanis atsaak savus gaajienus?... taadu praktiski nav. savukaart speelees, kad komandai speele neiet, un pretinieks ir uznjeemis speeles ritmu, Helmanis izmantos ne tikai savas taktiskaas un psihalogjiskaas viltiibas, bet arii konkreetas rupjiibas.
kad LV izlases sastaavaa Helmanis izchakaree pretiniekus, tad, jaa, tad vinjsh ir lielisks, bet, kad atljaujos to pret ASK, tad gan...

taads vnk Helmanis ir, pret pretiniekiem meedz buut rupeklis, lai arii aarpus laukuma attieciibas ir labas un draudziigas. gan Valters, gan Shkjeele, gan Vecvagars u.c. ar Helmani ljoti labi satiek.
un personiigi arii man ir ljoti liels respekts pret Helmani - profesionaals basketbolists, komandas liideris gan laukumaa, gan aarpus taa un vienkaarshi izcils cilveeks. kaa, piem., Shannon teica: viens no diviem labaakajiem komandas biedriem, kaads vinjam visos shajos gados ir bijis...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-09 22:52, pirms 17 gadiem
šitais labs!!! Ventspils GO HOME!!!

  +2 [+] [-]

, 2008-05-09 22:53, pirms 17 gadiem
21 rakstīja: Helmanis.
tas ir Helmanis...
vinjsh savas rupekliibas dara ne jau taapeec, ka vinjam buutu kaadas probleemas vai personiigas antipaatijas... bet gan taadeelj, ka komandai tas ir nepiecieshams.
paraadiet man kaadu speeli, kuraa Helmanja komandai speele iet un Helmanis atsaak savus gaajienus?... taadu praktiski nav. savukaart speelees, kad komandai speele neiet, un pretinieks ir uznjeemis speeles ritmu, Helmanis izmantos ne tikai savas taktiskaas un psihalogjiskaas viltiibas, bet arii konkreetas rupjiibas.
kad LV izlases sastaavaa Helmanis izchakaree pretiniekus, tad, jaa, tad vinjsh ir lielisks, bet, kad atljaujos to pret ASK, tad gan...

taads vnk Helmanis ir, pret pretiniekiem meedz buut rupeklis, lai arii aarpus laukuma attieciibas ir labas un draudziigas. gan Valters, gan Shkjeele, gan Vecvagars u.c. ar Helmani ljoti labi satiek.
un personiigi arii man ir ljoti liels respekts pret Helmani - profesionaals basketbolists, komandas liideris gan laukumaa, gan aarpus taa un vienkaarshi izcils cilveeks. kaa, piem., Shannon teica: viens no diviem labaakajiem komandas biedriem, kaads vinjam visos shajos gados ir bijis...



nepiekrītu, brīdī kad iegāza Vecajam pa pauri, V-pilij viss gāja nor rokas un viņi bija vadībā. Pēc šī incidenta ASK uzņēma apgriezienus!

  +4 [+] [-]

, 2008-05-09 22:53, pirms 17 gadiem
Spēle skaista, diemžēl galotnē nepaveicās
priecē Helmanis (beidzot redzu asinis)

nevar tiesāt 3/4 praktiski tikai tad, kad jau aiziet hokejs laukumā, bet 4/4 maigākais pieskāriens ir fouls...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-09 22:57, pirms 17 gadiem
kamazists rakstīja: ignorējam make 78, lai vārās savā nodabā!!


ko tādu pateica? Valters simt punkt piestrādā teāterī :p bet Bertāns bik pa aktīvu (dievelis Millidz netur vairs līdz) :p

  +6 [+] [-]

, 2008-05-09 22:58, pirms 17 gadiem
Apsveicu ASK ar uzvaru!!! bija pelnījuši šajā spēlē un līdz ar to arī sērijā, bet...... UĢI VIĻUM!!! tad kad tu kopā ar dvieļupuiku pēc Mažuta nesportiskās no rezervistu soliņa aizskrēji aiz groza un kaut ko bļāvi tiesnešiem, tas gan nebija prātīgi...laikam gribēji iegāzt komadu, jo TU taču visu laiku biji uz rezervistu soliņa, respektīvi skaitījies iekš team stuff... TU kopā ar dvieļupuiku varēji nopelnīt tehnisko komandai un tad TEv neviens par to nebūtu pateicīgs!!!! tu taču rēdzēji, cik interesanti tika svilpts...varēja arī TEv interesanti iedot tehnisko....
Paldies gan ASK, gan Ventspils komandām par interesantajām spēlēm(izņemot pirmo).
Lai tikpat interesants būtu FINĀLS!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-05-09 23:01, pirms 17 gadiem
uz Skudrinieks

tu pats neesi klauns?
ja nezini, kas Maknamara bija Amerikaa, tad nerunaa...
cilveeki tur joprojaam par vinju ir staraa, atceras.

diemzjeel Maknamaru tagad iegaazj tas, cik daudz veseliibas vinjsh shtatu basketbolaa ir atstaajis, un fiziskaa sagatavotiiba.

     [+] [-]

, 2008-05-09 23:03, pirms 17 gadiem
kamazists rakstīja: .


!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-09 23:04, pirms 17 gadiem
Elvis_Latisevs22 rakstīja: , tiesneši zem katras kritikas - ļoti ceru, ka finālos būs kautkādas korekcijas un ''maģiskais'' trio Latiševs(uzvārdabrālis, bet tomēr), Ozols un Lucis vairs netiks manīti...

kas tad cits lai tiesā???? Latiševs, Ozols, Kokainis, Lucis, Baumanis, Pērkons... tie ir mūsu FIBA kategorijas arbitri...kas tad cits tiesās to finālu????? par ārzemniekiem aizmirsti!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-05-09 23:06, pirms 17 gadiem
Cerams ka Barons parādīs trīs burtiem finālā kur vēži ziemo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-09 23:10, pirms 17 gadiem
nu jaaa. naw komentaaru, laj barons uzwar

  +5 [+] [-]

, 2008-05-09 23:11, pirms 17 gadiem
pelniti ASKfinālā

  +1 [+] [-]

, 2008-05-09 23:13, pirms 17 gadiem
Western rakstīja: Nu ko tad jau šogad Barons ir kļuvis par LV čempionu, žēl ka šogad nebūs tik liela intriga...

Atļaušos piebilst ka pēdējā savstarpējā spēlē pret Baronu, ASK uzvarēja ar +14 tā kā nevajag ja!

  +2 [+] [-]

, 2008-05-09 23:13, pirms 17 gadiem
Nu jaa ASK finalaa bet pret BAronu lielas ceriibas vinjiem nav Baroni aizvadiijushi vieglu pastaigu pedejaa menesha garumaa treninjspeelju rezhimaa un sitiisies uz visu kas iekshaa ASk peec shiis seerijas jaaarstee pus komanda Pateicoties Helmanjiem visaadiem VEcvagaram caurums galvaa Valters ar nav nekaads speleetaajs ja shodien atkal saraava kaaju + Bertaanam arii trauma Broils galiigi neapmierina Sanders nevar speleet PAvichs liek triinjus vislaik un riktiigi novajinaats ASK
Lielas ceriibas pret svaigu un atputushos komandu serijaa vinjiem nav...

  +1 [+] [-]

, 2008-05-09 23:15, pirms 17 gadiem
Varētu teikt, ka sērija bija fināla cienīga. Uzskatu, ka šīm divām komandām arī bija jāspēlē finālā. Tā arī būtu, ja ....... ASK nebūtu baigā bedre (viņi gan līdz finālam ir tikuši) vai Ventspils nezaudētu otrās šķiras komandām. Baltijas final4 Barons bija bāls. Ir gan arī attaisnojums - nebija taču Ģiedrīša. ES par ASK. ventspils bija pelnījuši būt 2. Barons ir šogad saņēmies bet vēl par agru kreklu plēst.

  +4 [+] [-]

, 2008-05-09 23:15, pirms 17 gadiem
DžonsMakleins rakstīja: kas tad cits lai tiesā???? Latiševs, Ozols, Kokainis, Lucis, Baumanis, Pērkons... tie ir mūsu FIBA kategorijas arbitri...kas tad cits tiesās to finālu????? par ārzemniekiem aizmirsti!!!

sorry, es pat godīgāk varētu notiesāt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-05-09 23:15, pirms 17 gadiem
21 rakstīja: Helmanis.
tas ir Helmanis...
vinjsh savas rupekliibas dara ne jau taapeec, ka vinjam buutu kaadas probleemas vai personiigas antipaatijas... bet gan taadeelj, ka komandai tas ir nepiecieshams.
paraadiet man kaadu speeli, kuraa Helmanja komandai speele iet un Helmanis atsaak savus gaajienus?... taadu praktiski nav. savukaart speelees, kad komandai speele neiet, un pretinieks ir uznjeemis speeles ritmu, Helmanis izmantos ne tikai savas taktiskaas un psihalogjiskaas viltiibas, bet arii konkreetas rupjiibas.
kad LV izlases sastaavaa Helmanis izchakaree pretiniekus, tad, jaa, tad vinjsh ir lielisks, bet, kad atljaujos to pret ASK, tad gan...

taads vnk Helmanis ir, pret pretiniekiem meedz buut rupeklis, lai arii aarpus laukuma attieciibas ir labas un draudziigas. gan Valters, gan Shkjeele, gan Vecvagars u.c. ar Helmani ljoti labi satiek.
un personiigi arii man ir ljoti liels respekts pret Helmani - profesionaals basketbolists, komandas liideris gan laukumaa, gan aarpus taa un vienkaarshi izcils cilveeks. kaa, piem., Shannon teica: viens no diviem labaakajiem komandas biedriem, kaads vinjam visos shajos gados ir bijis...


tur jau tā lieta, ka starptautiskos mačos Helmanim neļauj savus netīros gājienus pielietot - uzreiz ir sods bez cermonēšanās... tas šeit viņš ir King Uvelis!
pagājošo gadu bija Bragss, kurš viņu kā mazu puiku izvārtija pa zemu un Uvis bij rāms kā jērs, bet šogad nav neviena, kas ieliktu viņu kaktā nokaunēties, tāpēc te var zīmēties...
nesaku, ka Uvis būtu slikts cilvēks vai nezin kas, bet nu pret saviem letiņu puikām tomēr vajadzētu spēlēt ne tā kā pret serbiem, vāciešiem vai bulgāriem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-05-09 23:17, pirms 17 gadiem
Nu Ventiņi, Ventiņi, kas ar jums notiek? Nu labi neko nevajag pārdzīvot, novēlu veiksmi ASK Rīgai un, protams, arī Baronam.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-09 23:18, pirms 17 gadiem
uz Skudrinieks

saproti... man peedeejos Ventspils uzbrukumos vnk gar aciim gaaja Maknamaras metieni un veiksmiigais sniegums NCAA speelju peedeejaas sekundees... un it sevishkji jau Final4.
diemzjeel sheit Maknamaras metieni bija garaam un arii visas vinja kustiibas mazliet leenaakas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-05-09 23:20, pirms 17 gadiem
Ventspils!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-09 23:21, pirms 17 gadiem
nu finals bus interesants un domaju soreiz mazliet vairak svaru kausi bus barona pusee! cerams. ka bus tad redzesim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-05-09 23:24, pirms 17 gadiem
skumji, žēl Ventspili. Protams, gribējās ar viņiem tikties finālā, bet rekā nesanāca. hmm nu ko? ASK laiks krist. Troni ieņems jaunie kingi.
Gooo Baroooooooons!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-09 23:27, pirms 17 gadiem
uz Emilio

es tev ieteiktu vairaak atcereeties LV izlases speeles nesenaa pagaatnee.
arii tad, kad Helmanis speeleeja Vaacijaa, vinjsh shaadaa veidaa Bambergai daudz paliidzeeja.
bet par Bregsa sasniegumiem Helmanja it kaa nolikshanaa pie vietas gan tu paarspiilee. un, runaajot par Bregsu, tad tas, kaa vinjsh pagaajushaas sezonas pusfinaalaa atsleedza Shkjeeli, iipashi nestaav klaat Helmanja rupjiibaam.

     [+] [-]

, 2008-05-09 23:27, pirms 17 gadiem
newnfresh rakstīja: skumji, žēl Ventspili. Protams, gribējās ar viņiem tikties finālā, bet rekā nesanāca. hmm nu ko? ASK laiks krist. Troni ieņems jaunie kingi.
Gooo Baroooooooons!

Veiksmi Kažam, pērn atdeva troni CKA, šogad jāatgūst.Veiksmi Baron!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-05-09 23:29, pirms 17 gadiem
JAAAAAAAA!!!!

Starpcitu dārgie tiesneši - BKV norauj kādus 6 ātros uzbrukumus, Helmanis iemauc Vecajam, nakamajā uzbrukā nogrūž Valteru, Akins nogrūž metienā no muguras Grafu, bet NESPORTSKĀS NAV (?!?!?!?!?), bet PROTAMS izšķirošajā uzbrukumā ASK piešķir... BET ATKAL TIESNEŠI APLAUZĀS , ASK VINNĒJA !!!!!

btw, kā jau minēja viens ASK fans, ventiņu :"kaut vienu citu saukli, izņemot "vents-pils" izdomājat, nu kaut vienu citu vārdu... a to 3 stundas viens un tas pats, ASK vismaz rotēja kādi 5.

un btw, Ventspils "IN YOUR FACE!!! "
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-09 23:31, pirms 17 gadiem
Juris. rakstīja: JAAAAAAAA!!!!

Starpcitu dārgie tiesneši - BKV norauj kādus 6 ātros uzbrukumus, Helmanis iemauc Vecajam, nakamajā uzbrukā nogrūž Valteru, Akins nogrūž metienā no muguras Grafu, bet NESPORTSKĀS NAV (?!?!?!?!?), bet PROTAMS izšķirošajā uzbrukumā ASK piešķir... BET ATKAL TIESNEŠI APLAUZĀS , ASK VINNĒJA !!!!!

btw, kā jau minēja viens ASK fans, ventiņu :"kaut vienu citu saukli, izņemot "vents-pils" izdomājat, nu kaut vienu citu vārdu... a to 3 stundas viens un tas pats, ASK vismaz rotēja kādi 5.

un btw, Ventspils "IN YOUR FACE!!! "

Starp citu šo saukli visu laiku skandēja tikai 4/4.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-05-09 23:31, pirms 17 gadiem
zejanka rakstīja: A venspilī iepriekšējā spēlē komentēja BK Ventspils komentētāji, vai ASK Rīgas komentētāji?! (tie kas šodien)


Idiots ne users Tu esi! l

  +2 [+] [-]

, 2008-05-09 23:31, pirms 17 gadiem
VEIKSMI VEFam!!!!! VEIKSMI VEFam!!!!! VEIKSMI VEFam!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-09 23:33, pirms 17 gadiem
Juris. rakstīja: VEIKSMI VEFam!!!!! VEIKSMI VEFam!!!!! VEIKSMI VEFam!!!!!

tu esi nožēlojams,dārgais cilvēk!
tu pat uzvarēt nevari cienīgi!
bez apvainojumiem tev neiztikt!
līmenis!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-09 23:34, pirms 17 gadiem
uhhh kāds te Jums naids pret ventiņiem, laikam pamatīgi nobiedēja.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-09 23:35, pirms 17 gadiem
robby39 rakstīja: Starp citu šo saukli visu laiku skandēja tikai 4/4.

ASK kads ir sauklis?

  +1 [+] [-]

, 2008-05-09 23:36, pirms 17 gadiem
lomax rakstīja: citeet..tipa belgju n- taas vietas un BBL 7 pekeles pieveiceeji..?

Piedod, bet ko Tu ar to vēlējies pateikt? /pierādīt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-09 23:36, pirms 17 gadiem
newnfresh rakstīja: uhhh kāds te Jums naids pret ventiņiem, laikam pamatīgi nobiedēja.

es domaju gan ka nobiedeja!

  +3 [+] [-]

, 2008-05-09 23:37, pirms 17 gadiem
lomax rakstīja: visi kas ASK saukaa par CKA ir urlas..droshi vien shodien ar oranzhmelnaam lenteem staigaaja

Vecīt, īstais ASK ir no Gulbenes un bija 60-ajos.Tas,ka šodienas CKA izkarina 60-to gadu Rīgas ASK trofejas, nenozīmē, ka viņi ir šī slavenā kluba tradīciju turpinātāji.Tas tā iz vēstures.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2008-05-09 23:41, pirms 17 gadiem
uz Juris.

Riigaa, kur dziivo puse Latvijas, notiek noziimiiga pusfinaalspeele, no Ventspils ar 40000 tuukstoshiem iedziivotaaju atbrauc barinjsh liidzjuteeju, bet peedeejaas minuutees vismaz lejaa daudz labaak vareeja dzirdeet Ventspils atblastiitaajus...

es personiigi es uzskatu, ka labaak viens un tas pats sauklis, nevis njirgaaties par pretiniekiem, kaa dazji labi paradushi to katraa speelee dariit...

  -2 [+] [-]

, 2008-05-09 23:43, pirms 17 gadiem
21 rakstīja: uz Juris.

Riigaa, kur dziivo puse Latvijas, notiek noziimiiga pusfinaalspeele, no Ventspils ar 40000 tuukstoshiem iedziivotaaju atbrauc barinjsh liidzjuteeju, bet peedeejaas minuutees vismaz lejaa daudz labaak vareeja dzirdeet Ventspils atblastiitaajus...

es personiigi es uzskatu, ka labaak viens un tas pats sauklis, nevis njirgaaties par pretiniekiem, kaa dazji labi paradushi to katraa speelee dariit...

ventini malachi! respect!

  +2 [+] [-]

, 2008-05-09 23:44, pirms 17 gadiem
lomax rakstīja: nuu..ja ir personiskas smadzenju iespeejas tad padomaa.. ja nav ..tad pagaidi finaalu ..vai papeeti trenera muizhnieka karjeru aiz gara laika

hmm, jā... Tu esi interesants. es ceru, ka Tev nebūs jāraud,kad ASK zaudēs Latvijas zelta godu šosezon. peace.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: henco
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-05-09 23:47, pirms 17 gadiem
nu žēl, principā tās, izņemot 1. spēli ko var norakstīt uz prakses trūkumu, bija vienādas, tā sauktie lbl trilleri, kur diemžēl bkv izcīnija tikai 1 uzvaru taču bija spējīgi arī uz ko vairāk!
nu cik varēja noprast tad tomēr tās nerdebošās baxtera rokas pietrūka, lai gan arī komanda spēlēja bez viņa cienijami. protams kā būtu ja būtu neviens nezinām un neuzzināsim!
runājot par šo spēli, ja ne dažu muļķibu, un galu galā to netrāpīto sogu tad bija visas izredzes paņmt spēli, bet runājot par tiesāšanu, tiesāja labi, jo viss bija nostatīts tā lai būtu bez pārkāpumiem spēle svilpti +- visi sodi, tur kur maknamara pelnija tos sodus, tā biaj tikai viņa meistarība un tur bija sodi, vienīgi tur mažutim par to ķeršānu pēc maknamaras aizmukšanas tomēr nez vai bija jādod tehniskais, un itkā kautkas bij aizsarzīb';a kur bramlets ar helmi, bet diemžēl to vietu man sanāca palaist garām viss pārējais bij +/- ok, vismaz nebij tādas atklātas vienas komandas lobēšanas kā sezonas vidū - tas toč, par to ne mazāk';as runas vnk cīņa bija karsta

nu ko ,jātur līdzi finālā par baronu, un jāpaņem tā bronza
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-09 23:49, pirms 17 gadiem
lomax rakstīja: visi kas ASK saukaa par CKA ir urlas..droshi vien shodien ar oranzhmelnaam lenteem staigaaja


tu zin kas i urla?

tos pid**us kas ar tām lentām pat mašīnas apkāruši, jeibogu gribas logus izpērt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-05-09 23:50, pirms 17 gadiem
Ko var aplikt Helmani? Piekrītu #21, ka Helmanis ir visīstākais līderis komandā gan uz laukuma, gan ārpus tā. Un henco, vai tu tiešām domā, ka gūtie punkti parāda, ka vot šis cilvēks ir komandas līderis? Vajag skatīties basketbolu kopskatā, nevis protokolā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-09 23:51, pirms 17 gadiem
krxxx rakstīja: oiii shis bij labi teikts, cka ir un paliek cka ar arzemju vieglas peljnas mekleetaajiem un riigas mikrorajnu elku pertiki nr14
ask varda cienigi ir tikai gulbenieshi, diezvai vispar sie nelatviesi kas cka komadaa ir vairakumaa vispar jeedz zem kada nosaukuma speelee.
un to raksut ne jau tapec ka mana komanda zaudeeja, butu bkv zaudejusi vienalga kurai citai - bazars nav, bet cka smird tapat kaa visa riga

Vispār angliski cikes zinu šim vārdam ir pavisam cita nozīme, laikam viņi to saprot - ''kāst naudu'' no Rīgas Domes un Kargina

     [+] [-]

, 2008-05-09 23:51, pirms 17 gadiem
lomax rakstīja: nu palasiet krxxx..bazaars, cka...smird..shitais ir ventinju latvietis?


jau pēc valodas spriedelē- filologs ne?! ta jau tu tikai literārā valodā runā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-05-09 23:54, pirms 17 gadiem
lomax rakstīja: Namejs ir Zemgalju vadonis nevis kaut kaads preilju sqamagonschiks


nu preiļu nez vai , bet kā gribu tā raxtu un tas nemaz no sākuma nebij domāts ar vēsturi sakārā, bet tā no viena atgadijuma, kuru tev pat skaidrot nav jēgas un vaidzības

  +2 [+] [-]

, 2008-05-09 23:55, pirms 17 gadiem
Emilio rakstīja: tur jau tā lieta, ka starptautiskos mačos Helmanim neļauj savus netīros gājienus pielietot - uzreiz ir sods bez cermonēšanās... tas šeit viņš ir King Uvelis!
pagājošo gadu bija Bragss, kurš viņu kā mazu puiku izvārtija pa zemu un Uvis bij rāms kā jērs, bet šogad nav neviena, kas ieliktu viņu kaktā nokaunēties, tāpēc te var zīmēties...
nesaku, ka Uvis būtu slikts cilvēks vai nezin kas, bet nu pret saviem letiņu puikām tomēr vajadzētu spēlēt ne tā kā pret serbiem, vāciešiem vai bulgāriem!

Vecais pats vien vainīgs bija ieķērās Ūvelim rokā un šamējais meģināja tikt tikai vaļā un lūk rezultāts vecajam parsista galva

  +5 [+] [-]

, 2008-05-09 23:56, pirms 17 gadiem
uz henco

ja jau Helmmanis ir taads apaljsh nulle, tad kaadeelj izlashu treneri vinju nepaartraukti aicina uz izlasi?... reaalaa situaacija ir taada, ka Helmanis visus shos gadus ir bijis viens no izlases liideriem gan laukumaa, gan aarpus taa...
un arii jaunais treneris ir konkreeti pateicis, ka Helmanis ar savu meistariibu un pieredzi vinjam noteikti buus nepiecieshams.
vai shaadi izskataas pilniigas nulles speeleetaajs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-09 23:56, pirms 17 gadiem
lomax rakstīja: intelekts toch kaa preiljos...aleluja..ar galvu pret betonu Aglonaa..changal


čiuļu pips, tūlīt tevi s jebaloi v asvaļt , aks te vēl runājsi urmas , urmas , urmas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-05-09 23:56, pirms 17 gadiem
piilaadzis rakstīja: Zinat, ir viena gaigi smiekliigaa lieta. Pirms seerijas lielaakaa dalja mazo alneenu bljaustiijaas, ka BKV vinnees pilniigi droshi. tagad, kad ir ierijushi pamatiigo devu teerauda stienja, saak bljaustiities, ka Barons vinnees. Un atkal juus ieriisiet to pashu stieni, ko tagad. Jums pat nav nekaada pamata cereet uz to, jo ASK sezonas atbildiigaakaas speeles speelee paarliecinoshi. Laikam jau esat aizmisushi par BBL 3. vietas speeli, kur Barons vienkaarshi bez variantiem pakaasa ASK, un nesakat, ka taa nebija svariiga speele. Un es ticu, ka arii finaalaa ieriis barons un 65% no shii portaala komenteetaajiem varees kost pirkstos. Jums pashiem nav kauns par tiem saviem komentaariem iepireksheejos rakstos? Buutu kaads cilveeks kas pavelk aaraa tos komentus...

Un kas veel - tos cilveekus, aks censhas izaicinaat ask fanus ar to, ka sauc sho klubu par CKA savaadaak kaa par slimiem gejiem nosaukt nevar.


Nu vienkārši ļoti pareizi un labi pateikts. Man arī bija doma ko līdzīgu bilst, bet... slinkums un tomēr negribu konfrontēties ar idiotiem! Paldies Tev!
L.

     [+] [-]

, 2008-05-09 23:57, pirms 17 gadiem
uzslava tiesneshiem, ka noraka speeli...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-09 23:58, pirms 17 gadiem
CSK

     [+] [-]

, 2008-05-09 23:58, pirms 17 gadiem
lomax rakstīja: intelekts toch kaa preiljos...aleluja..ar galvu pret betonu Aglonaa..changal


un kas tu tāds būtu intelektuālis!!!??? kas tu tāds visp esi, dzīvo hruščovkā un te hz kāpēc diršās , no kurienes pats visp. un tādasm iztelektuālam idiņam būtu jāzina , ka visp, tas vārds latvija cēlies no lat gales , tā pat kā paši čiuļi

un es tev ne pirmo reiiz saku tas ar nameju nebij sastīts ar vēsturi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-09 23:59, pirms 17 gadiem
lomax rakstīja: Namejs ir teervetes virsaitis mazuli..palasi veesturi..ja gribi pozicioneet sevi kaa changali ..tad raksti latgaliski un slimo futbbolaa par Reezeknes Blaazmu..


tu avri slimot par olimpu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-05-10 00:05, pirms 17 gadiem
nu ko. ja ventspils neapstadinaja tad kas bus jadara lietas labaa!

     [+] [-]

, 2008-05-10 00:06, pirms 17 gadiem
Manupraat, tiesneshi shodien kaarteejo reizi mekleejo pieziimes no nekurienes!
Un kronis visam bija, ka helmanim pa sitienu Vecajam iedeva tikai uzbrukuma pieziimi, bet Mazutim nesportikso! vnk Vaaks! Hokejaa Helmans buutu noraidiits vismaz uz 5 minuuteem! a sheiit muusu Pelmeniitim pat nesportisko neiedod, bet nekas brauciet tik maajas! )

  +3 [+] [-]

, 2008-05-10 00:06, pirms 17 gadiem
krxxx rakstīja: kas jums kaish ko sienaties uvelim klaat?
aizejiet kaads no jums puiseliem paproveejiet vinju apskriet!
un gribetu redzeet uz ko sportiskaa zinjaa busiet gatavi juus vinja vecumaa.
vins tiesam ir ljoti pieredzeejis speeleetaajs un nesaubos ka nakotnee tiks par treneri

Uvis noteikti ir viens no Latvijas labākajiem basketbolistiem un viņu atcerēsies ilgu laiku pēc aktīvā spēlētāja gaitu pabeigšanas, kurš daudz ieguldījis Latvijas basketbolā un līdzjutējiem sagādājis ne vienu vien patīkamu brīdi.

  +2 [+] [-]

, 2008-05-10 00:11, pirms 17 gadiem
Lai nu kā, uzskatu, ka lielai daļai šajā portālā ir steidzami jādodas pie psihologa... vai vismaz ļoti nopietni jāpārdomā savas darbības virtuālajā telpā. Lai gan te viss notiek anonīmi, tas neattaisno to stulbumu, kas tiek ražots un pausts caur anonomitātes iespējām

Lauris
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-10 00:15, pirms 17 gadiem
henco rakstīja: to 21
Ko tu te puksti pa izlasi un helmani? Kas vinsh izlasee ir bijis? pilniigs 0,ir bijushas speeles dazhas kur labi nospeelee,bet ne kaut kaads liideris vai tamliidziigi,vairaak esmu redzeejis izlasee speeleejot shvaki nekaa labi,un runaajot par peedeejiem gadiem,izlase bez vinja ljoti labi iztiktu,sen laiks mest apavus vinjam skapii,un nemuuldi ka vinsh vienmeer taads ir bijis,ar savaam rupjiibaam,pilniigs dirsiens....taas vinjas nekauniibas ir paardiijushaas uz vecumu,kad pats laukumaa vairs iisti neko nespeej...

Ljoti ceru ka shii buus vinjam peedeejaa sezona... un veel jo vairaak ka vinsh izlasee netiks panjemts....

par šito ja varētu es tev 1000000 mīnusus saliktu!!!! helmanis nekas izlasē nav bijis... nja.... prātiņ nāc mājās!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-10 00:24, pirms 17 gadiem
lomax rakstīja: proshu oglasitj vesj spisok!....BET..vai Juus pats neesat gadienaa depresiivs maniaks kas pashlaik uzbruuk sabiedriskajai domai???


Nu Tu gan mani esi pieķēris

  +1 [+] [-]

, 2008-05-10 00:25, pirms 17 gadiem
krxxx rakstīja: oiii shis bij labi teikts, cka ir un paliek cka ar arzemju vieglas peljnas mekleetaajiem un riigas mikrorajnu elku pertiki nr14
ask varda cienigi ir tikai gulbenieshi, diezvai vispar sie nelatviesi kas cka komadaa ir vairakumaa vispar jeedz zem kada nosaukuma speelee.
un to raksut ne jau tapec ka mana komanda zaudeeja, butu bkv zaudejusi vienalga kurai citai - bazars nav, bet cka smird tapat kaa visa riga



vecīt šitā gan nevajadzēja..un otrkārt visi pārgudrīši kas sauc ASK par CKA, man nav īsti saprotams, kapēc tā, principā tas pats kas krieviski, bet tai pašā laikā to var uztvert par apvainoumu..un es neesmu dzirdējis ka kāds ASK vai barons fans kādu no ventiņiem sauktu par mērkķi(kā tu par Miledžu), un tas par to ka smird..vecīt, es tev gribētu pajautāt, kamadēļ te jau ir pilsēta jāiesaista?

  -1 [+] [-]

, 2008-05-10 00:33, pirms 17 gadiem
tie kas bija arena hokeja speles laika vareja verot Kalves 3-p seriju no20 imestiem metieniem pec kartas 18 bija precizi.metieni bija kustiba pa visu radiusu.Valters blakus nestav.bet calis sez.jefins bertans spele.pole cudes v strane durakov.

     [+] [-]

, 2008-05-10 00:33, pirms 17 gadiem
Namejs latgaļu karotājs, biji spēlē? Biji starp raudošajiem ventiņiem. Šodien speciāli ilgāk paliku pavērot viņu aplauztās sejas, tāds kaifs
Nu pasaki vēl latgaļu karotājs, kāds džudists tu esi un kā tagad no bēdām visiem klupsi virsū

  -4 [+] [-]

, 2008-05-10 00:36, pirms 17 gadiem
I want to see your tears again! Pliiiiiiiiizzzzz, just a little bit more... Nice, your tears taste sooooo SWEEET
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-10 00:41, pirms 17 gadiem
4uwis rakstīja: es teicu, ka man zheel BKV fanus, kuri izmisiigi rakstiija dazhaadus smiekliigus komentaarus

man zel tevis

  +1 [+] [-]

, 2008-05-10 00:43, pirms 17 gadiem
MAKE78 - nu pasaki Tu vēl kaut ko, atradies "neitrālais", pats komentē stundām un pieliek 1000 komentus noliekot ASK, kur tu esi neitrāls??? Neitrāls tā neiespriengtu Drīzāk tev kremt un izliec besi šeit

  +1 [+] [-]

, 2008-05-10 00:44, pirms 17 gadiem
o, o, timonss pasaki vēl kaut ko Katrs tavā uzbraucienā uz ASK, redzu mazu asariņu tavā acī

     [+] [-]

, 2008-05-10 00:45, pirms 17 gadiem
Juris. rakstīja: o, o, timonss pasaki vēl kaut ko Katrs tavā uzbraucienā uz ASK, redzu mazu asariņu tavā acī

tas labi ka redzi! bet sakuma jaapskatas uz sevi pirms citus kritizet nee?

  +1 [+] [-]

, 2008-05-10 00:46, pirms 17 gadiem
btw, Broils beidzot forshi nokapāja. (Tulīt ventspilnieki atkal liks rasistiskās piezīmes. Tikai neaizmirstat, ka pašiem jums ir Lavs plus vienīgais īstais Āfrikas pārstāvis LBL)

  +2 [+] [-]

, 2008-05-10 00:46, pirms 17 gadiem
Juri,katrs savas komandas fans pārdzīvo sava kluba neveiksmi, tā kā nav ko zirgoties.

     [+] [-]

, 2008-05-10 00:47, pirms 17 gadiem
robby39 rakstīja: Juri,katrs savas komandas fans pārdzīvo sava kluba neveiksmi, tā kā nav ko zirgoties.

tu ko jauc skiet?

  +1 [+] [-]

, 2008-05-10 00:49, pirms 17 gadiem
timonss rakstīja: tu ko jauc skiet?

Ko, piemēram?

  +1 [+] [-]

, 2008-05-10 00:50, pirms 17 gadiem
Jā, bet kapēc jānoliek pretinieks, es jau ierēcu tikai tapēc, ka tās mulķības te raksta tie ventiņi kam kremt līdz apenēm zaudējums. Normāli veči paņem 100 gramus un dzīvo tālāk, nevis lioen esportā ASK nolikt. Soooo, tikai tie jau arī redz to manu baudu par viņu asarām, normālie BKV fani te tagad nesēž.

  +2 [+] [-]

, 2008-05-10 00:52, pirms 17 gadiem
Nav jau ko ņemt galvā 14 gadīgu puišeļu komentārus, kuri priecājas, ka ierakstījuši kādu rupjību esportā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-10 00:53, pirms 17 gadiem
es sodien pardzivoju tikai un vienigi latvijas zaudejumu nevis ventspils vai ASk veiksmi vai neveiksmi. tas ka man ir kads viedoklis par kadu komandu nenozimee ka es esu sis komandas fans! un tagad pardzivoju.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-10 00:57, pirms 17 gadiem
Biju klātienē, man Madara komentārs gāja secen , BET FAKTU REDZĒJU PATS:

BKV norauj kādus 6 ātros uzbrukumus, Helmanis iemauc Vecajam, nakamajā uzbrukā nogrūž Valteru, Akins nogrūž metienā no muguras Grafu, bet NESPORTSKĀS NAV (?!?!?!?!?), bet PROTAMS izšķirošajā uzbrukumā vienīgo piešķir ASK...

Un nesakiet man, ka tas ir normāli... paši zinat, ka nav. PALDIES DIEVAM, ka šodien nebiju vienīgais, kas to visu pamanīja, cerams, ka šis vilciens ir iekustējies un šos tiesnešus tā vai savādāk kāds sodīs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-10 00:59, pirms 17 gadiem
BET nu svētkus tiesnešiem kā smejies nesanāca sabojāt.
(pietam arī LV izlase manuprāt nospēlēja godam, esmu lepns arī ar viņiem un rūgtumu nejūtu. Masaļskis vispār supermens)

  +2 [+] [-]

, 2008-05-10 01:00, pirms 17 gadiem
To pašu pelēkie darīja arī otrajā virzienā.Fakts jau tāds, ka visu spēli netiesā vienādi-vienu brīdi atļauj spēlēt gandrīz kā hoķī, otru par sīkāko saskarsmi svilpj.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-10 01:07, pirms 17 gadiem
btw, dīvaina sakritība, šī spēle bija TIK līdziga otrajai:

1)ASK spēlētājiem asinis pa gaisu, bet kapājas (1.Yahoo-2.Vecais)

2)Fantastiska nesprtisko traktēšana (šoreiz visas spēles garumā to trūkums, un VĒL neloģiskāka beigās (1.Bramletam-2.Mažutim)

3)"Varonis" kas met sodus garām (1.Vīlols-2.McNamara)

Arī izrāvienu maiņa bija ļoti līdzīga, isāk sakot 4. bija gandrīz 2. spēles kopija.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-10 01:10, pirms 17 gadiem
Atšķīrās tikai 2/4, kurā pāgājušo spēli pamatīgi pakāsa rīdzinieki, bet šo v-pilnieki, ja nemaldos tad bija 5:17, šodien 24:11.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-05-10 01:13, pirms 17 gadiem
crazy_gunaars rakstīja: man vismaz peedeejaas 3 speeles patika, taas bija interesantas un ciinja liidz peedeejaaam sekundeem! Liekas ka shiis komandas bija cieniigas viena otrai

Tas nu točna, žēl, ka nav 5 spēle.Tas vispār būtu''saldēdiens''.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-10 01:14, pirms 17 gadiem
Jācer, ka arī turpmāk laukumā būs asinis, liekas ASK tas nes veiksmi

  +2 [+] [-]

, 2008-05-10 01:17, pirms 17 gadiem
Juris. rakstīja: Jācer, ka arī turpmāk laukumā būs asinis, liekas ASK tas nes veiksmi

To nu gan vajag un esmu 100% pārliecināts, ka neviena no šīm traumām nav nākusi apzināti no kāda puses.Sports ir sports, cīņas asumā gadās visādi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-10 01:22, pirms 17 gadiem
Kaut arī esmu visu LV komandu fans, un patik gan Ventspils, gan Barons, gan ASK, domaju pagaidām viss ir likumsakarigi, jo pirmstam jau paredzeju sivu ciņu starp ASK un Ventspili, tacu ar ASk ieklusanu Finālā un BKV trešo vietu LBL, taču par Finālu domājot, domāju ka Barons diezgan pārliecinoši tiks galā ar ASK, ganjau arī ASK panems kadu 1līdz2 spēles, bet Barons izskatas labaks gan speles, gan komplektacijas, gan fiziskā ziņā , taču esmu par INTERESANTU, aizraujošu FINĀLU !!!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-10 01:22, pirms 17 gadiem
Domāju, ka daudz kas atkarīgs no metienu precizitātes un cīņas zem groziem.Priekšroku tomēr dodu Baronam,jo Butauta komanda nerada simpātijas, izņemot Jaho, Veco un Bertānu.

  +3 [+] [-]

, 2008-05-10 01:29, pirms 17 gadiem
AAAAAAA!!! Paskatieties Video Mažuta nesportisko, KUUUUUURRRR?????

  +3 [+] [-]

, 2008-05-10 01:33, pirms 17 gadiem
Juri un paskaties epizodi kur tika savainots Vecais, par ko Uvelim vispār iedeva piezīmi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-10 01:46, pirms 17 gadiem
crazy_gunaars rakstīja: tiesham tur kur tiek savainots vecais tur helmanis nu galiigi naw pie vainas vecvagars pats pakrita.par to Mazuta nespertisko gruuti spriest itkaa jau vinjs no muguras tomeer bisk sakeera maknamaru, taapeec nevar teikt ka taa bija pilniiba izdomaata, bet kaa jau teicu gruuti pateikt vai bija nesportiskaa bet nu pieziime jau vismaz tocna bija!

Tas ir strīdīgs moments, Mažutis it kā jau nu viņu aizķeksēja no muguras, nespēlējot uz bumbu.Video grūti saprast, bet spēles laikā likās, ka pareizi.

  -4 [+] [-]

, 2008-05-10 02:03, pirms 17 gadiem
allo, spēlē bija vismaz 3 rupjākas epizodes no BKV puses, kapēc tur nebija "nesportiska", ja tās visas būtu svilptas, tad ok, lai iedot tādu jēlu Mažutim, bet tur tak neiedeva...
robbbbby, Helmanis novicinājās tīšām, no video no pirmā leņķa to var redzēt, no otra ne, pietam viņš ir pietiekami meistarīgs lai notēlotu kko tip dara netīši, tu to apšaubi?? Atceries UVis ar to jau ļoooti slavens.

  -2 [+] [-]

, 2008-05-10 03:18, pirms 17 gadiem
Ja jautāsi kuras, piem. Akinbala pret Grafu no muguras... Pilnīgi nesportiska bija, bet neiedeva.. (plus vēl kādi 4 norautiātrie pretuzbrukumi, bet tas taa) Akinbalas un 2 Uvja sodi bija vistrakākie, katrā ziņā trakāki par Mažuta. Ja nedod, tad nedod nevienā epizodē! Nevis beigās pēkšņi maina tiesāšanas taktiku...

  -3 [+] [-]

, 2008-05-10 03:56, pirms 17 gadiem
Sapnis, nedara abi, tas pēdējais nesportiskais ir smieklīgs uz pārējos spēles epizožu fona, to neviens arī nenoliedz. Tu kaut spēli pats redzēji... Kas tur darījās pirms tam un netika dotas, omg...
Un cepos (bišku ir ) tikai tāpēc, ka tā jau ir otrā supersvarīga nesportiskā, ko piešķir svarīgās pēdējās sekundēs. Sods bija, bet uz kopējā spēles fona NOTEIKTI nebija nesportisks. (atkārtoju uz kopējā spēles fona) Soģi nebija konsekventi, un tas jau ir nopietni...

  +1 [+] [-]

, 2008-05-10 05:45, pirms 17 gadiem
palasot komentaarus izskataas ka autori uztaisiijushi iistu genociiidu krievu uzvaras dienas vakaraaa!!!! bet nu vajadzeeja jau sen!!!! veel tik kaadu alusveederu vareeja pakjert liidzi

  -1 [+] [-]

, 2008-05-10 06:52, pirms 17 gadiem
Helmani, Helmani, HElmani... Te te nav nekadi setas machi, ka vari lekties un telot kruto... Ja nemaki un nevari vairak normali spelet, tad nevajag... nevis paarsit pretiniekam galvu un ta dvel brinas, kas noticis... + vel muzigas diskusijas ar tiesnesiem... met mieru, visiem buus labak...
Slēpts komentārs: iirulatvis

  -1 [+] [-]

, 2008-05-10 07:16, pirms 17 gadiem
kaut ka vinam vienigajam taa regulaari sanak, neesi pamanijis? sitadus no izlases labak tureet taalak... pat izlase vins tadus gajienus neatlavas, ka pretinieku galvu sisana u.t.t nevelk onka, sakas kompleksi, kuri izpauzas ta ka vakardienas spele yun visas sezonas garumaa...

  -3 [+] [-]

, 2008-05-10 07:19, pirms 17 gadiem
Pizonis rakstīja: kaut ka vinam vienigajam taa regulaari sanak, neesi pamanijis? sitadus no izlases labak tureet taalak... pat izlase vins tadus gajienus neatlavas, ka pretinieku galvu sisana u.t.t nevelk onka, sakas kompleksi, kuri izpauzas ta ka vakardienas spele yun visas sezonas garumaa...

nu ar vecvagaru vinjam tieshaam nejaushi sanaaca... nu a ko dariiit ka emocijas ir!!! vismaz nespeeleee uz pohuja!! interesanti kaads izskatiitos garais gals ja nebuus helmanja un biedrinja izlasee a??? psc domaa ko raksti

     [+] [-]

, 2008-05-10 07:33, pirms 17 gadiem
psc, pats domaa... prichom biedrins? vins speles karstuma kadam iekrauj? vai sezonas laika ik pa laikam pelna tehniskas? par katru sikumu apele pie tiesnesiem? nope... tu laikam tikai sito speli esi redzejis ar Helmana piedalisanos... ta jau mums te latvija katru dienu cinas karstuma kadam netisam deguns saluuzt, kadam roka... kadam netisam nazis iebrauc otram ribas... nekas traks, jo tas tacu viss tikai cinas karstuma notiek, vai ne?

     [+] [-]

, 2008-05-10 07:47, pirms 17 gadiem
nee es esmu redzeejis gandriiiz visas speeles... nu ir vinjsh reizeem pat ljoti neadekvaats bet nu tik un taa tas nav speciaaali!! vinjsh speelee ar emocijaam un tur ne es ne tu ne kaads veel vinju paarmaaaciit nevareees!!! es nemaz negribu iedomaaties kaadi buuut bkv sezonas rezultaati bez uvja jo vinjsh ar savu pieredzu ciinjas sparu un agresivitaati ir paliidzeejis ljoti daudz!!!!

a biedrinju es piemineeju taapeec jo tu teici ka taalaak helmani no izlases!! vot tad paskaties uz izlases modeli ja uz to netiek biedrs un nespeelee uvels... kaads tad izskatiiisies garais gals???? pashka speeleees???? nu tach beidz... uvim ir jaaspelee izlasee jo vinjam aizstaajeeja pagaidaaam vnk nav...

     [+] [-]

, 2008-05-10 08:04, pirms 17 gadiem
Apsveicu ask.Kaut gan man labāk patiktu ja abi pseidomantinieki tiktos cīņā par 3 vietu.

     [+] [-]

, 2008-05-10 08:07, pirms 17 gadiem
iirulatvis rakstīja: nee es esmu redzeejis gandriiiz visas speeles... nu ir vinjsh reizeem pat ljoti neadekvaats bet nu tik un taa tas nav speciaaali!! vinjsh speelee ar emocijaam un tur ne es ne tu ne kaads veel vinju paarmaaaciit nevareees!!! es nemaz negribu iedomaaties kaadi buuut bkv sezonas rezultaati bez uvja jo vinjsh ar savu pieredzu ciinjas sparu un agresivitaati ir paliidzeejis ljoti daudz!!!!

a biedrinju es piemineeju taapeec jo tu teici ka taalaak helmani no izlases!! vot tad paskaties uz izlases modeli ja uz to netiek biedrs un nespeelee uvels... kaads tad izskatiiisies garais gals???? pashka speeleees???? nu tach beidz... uvim ir jaaspelee izlasee jo vinjam aizstaajeeja pagaidaaam vnk nav...


nu paga, bet tad sanak, ja uvels vairak nebuus, tad izlasei krdikts??? ir tacu mums garie, pashka jau nav vieniigais - grafs, zaki var nemt, berzins ir, ta ka nav tik traki... Ja zakim buutu pareiza attieksme tad vinu varetu ari uvela vieta lenam iespelet, savadak krabim jau 36 gadi stuknjit... zakim visi parametri atlauj spelet ka uvelim...

  +2 [+] [-]

, 2008-05-10 08:15, pirms 17 gadiem
Pizonis rakstīja: nu paga, bet tad sanak, ja uvels vairak nebuus, tad izlasei krdikts??? ir tacu mums garie, pashka jau nav vieniigais - grafs, zaki var nemt, berzins ir, ta ka nav tik traki... Ja zakim buutu pareiza attieksme tad vinu varetu ari uvela vieta lenam iespelet, savadak krabim jau 36 gadi stuknjit... zakim visi parametri atlauj spelet ka uvelim...

bet beerzinjsh ir nestabila verrtiibaa, a zakjis veel pat ljoti par zalju taadiem machiem, un pie tam veel taa attieksme!!!! ta kaaa neredzu kas vareetu aizstaat uveli!!!! nu grafs jau ir 5 numurs, bet labu 4to numuru mums vnk nav!!!! beerzinjsh ir tikai eena no taa kaads vinjsh vareetu buut un kaadam vinjam tieshaam jaabuut!!! un arii uvelja eeena... ta kaa buus gan tev gan man gan visiem paareejiem jaapaciesh shitos helmanja izgaajienus un jaapriecaajas ka izlasei vinjsh saka jaaa.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-05-10 08:26, pirms 17 gadiem
iirulatvis rakstīja: bet beerzinjsh ir nestabila verrtiibaa, a zakjis veel pat ljoti par zalju taadiem machiem, un pie tam veel taa attieksme!!!! ta kaaa neredzu kas vareetu aizstaat uveli!!!! nu grafs jau ir 5 numurs, bet labu 4to numuru mums vnk nav!!!! beerzinjsh ir tikai eena no taa kaads vinjsh vareetu buut un kaadam vinjam tieshaam jaabuut!!! un arii uvelja eeena... ta kaa buus gan tev gan man gan visiem paareejiem jaapaciesh shitos helmanja izgaajienus un jaapriecaajas ka izlasei vinjsh saka jaaa.....


jahovics - speks un tiriba... cinisies ar jebko kapasies liidz beigam... buutu timermannim vairak masas, ari samejo varetu likt par 4. Bet tas atskiriba no Jahovica ir par vaaju... Zakis nav par vaaju, vins ir par stulbu...

  +1 [+] [-]

, 2008-05-10 08:32, pirms 17 gadiem
ASK chempions, malači!

     [+] [-]

, 2008-05-10 09:17, pirms 17 gadiem
apsveicu tiesneshus. suudiigaak notiesaat jau laikam vairs nevar, tie bija griesti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-05-10 09:27, pirms 17 gadiem
Pizonis rakstīja: jahovics - speks un tiriba... cinisies ar jebko kapasies liidz beigam... buutu timermannim vairak masas, ari samejo varetu likt par 4. Bet tas atskiriba no Jahovica ir par vaaju... Zakis nav par vaaju, vins ir par stulbu...

nu jaa jahovich protams kapaasies liidz peedeejam bet vinjsh vairaak iederas kaa 3 numurs!!!! bet nu uvels ir nezuuudosha veertiib aizlasee tik vai taaaa!!!! nu vismaz par zakji mees liidziigaas domaaas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-05-10 10:12, pirms 17 gadiem
Jahoo-pavichsh-mazutis-grafs man liekas shogad visvairaak noliktie speeleetaaji ask sastaava(atskaitot sanju un milaagi bet shos noliek skaudiibas deel ne meistariibas) shajaa seerijaa izraadiijaas vilceeji RESPECT cerams ka visiem skeptikiem mutes ir ciet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-05-10 10:22, pirms 17 gadiem
Jurisss rakstīja: Autora prognoze 3:2 Ventspils labā galīgi auzās, bet mana prognoze gan piepildījās 3:1 ASK Rīga labā. Malači rīdzinieki, spēles beigās varēja konkrēti panervozēt!


Es to prognozi ieraugot paarsmeejos bet nekaadi briinumi,jo to raxstu ja nekljuudos uzdrukaaja Beerzinsh.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-05-10 11:46, pirms 17 gadiem
jā, nu slikti tiesāja tie tiesneši, kā var beigās tik tendenciozi tiesāt par labu Vpilij? ASK dod pēdējā minūtē nesportiskās, bet ventiņiem par līdzīgu sodu parastu piezīmi, pirms tam arī divi uzbrukumi ASK, kur bija pārkāpumi, bet tiesnešu svilpes klusē
lai vai kā cerams Rīgas derbijs finālā būs interesants!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-05-10 12:43, pirms 17 gadiem
ASK PRET BARONU! SOLĀS BŪT BINTRIĢĒJOŠS FUINĀLS!

  -2 [+] [-]

, 2008-05-10 13:08, pirms 17 gadiem
corrigenda rakstīja: beigas vienkārši drausmīgas, pirmo reizi dzirdēju, ka Bergmanis ir TIK neapmierināts ar tiesnešu darbību, jo parasti tāds mierīgs, visu pieņēma,taču šajā situācijā viņam pilnīgi piekrītu. izkatījās, ka tiesneši vēlas 5to spēli.
lai nu kā, sveicu ASK, tagad tikai saņemties un pieveikt Baronus!

ko tu pīpē? viņi vispār svilpa dieva brīnumus. grūž bramlets mugurā vienreiz, otrreiz un trešo beidzot svilpe. mažutis rokās visu laiku turas. svilpe klusē un kur mīļie skirim atrada beigās sodu?
tādas epizodes var šajā spēlē dafiga i boļše saskaitīt uz abām pusēm. nu zaļie tā nedrīkst tiesāt.

  -2 [+] [-]

, 2008-05-10 13:09, pirms 17 gadiem
mrs pinky rakstīja: palīdzēja???? Tu spēli skatījies? beigās Mažutim nesportiskā un pēc tam arī 5 piezīme bija taisnīga?? pfff...

nu jā mažutis jau "tīri bumbā spēlēja"

  -1 [+] [-]

, 2008-05-10 13:14, pirms 17 gadiem
Juris. rakstīja: Jā, bet kapēc jānoliek pretinieks, es jau ierēcu tikai tapēc, ka tās mulķības te raksta tie ventiņi kam kremt līdz apenēm zaudējums. Normāli veči paņem 100 gramus un dzīvo tālāk, nevis lioen esportā ASK nolikt. Soooo, tikai tie jau arī redz to manu baudu par viņu asarām, normālie BKV fani te tagad nesēž.


kādas muķibas rekstrija???

un zini varbūt arī vairāki līdzjutēji o malas atbalstītu cka, bet vien tiaki viens bet, citi cka pedi*i kā tu kuri ar saviem idiotiskiem komentiem un visp iztrurēšanos kā tādu stājas tam pretī, un cik zin daudzi redzēti kas tieši šī faktora dēļ neatbalsta cka, vai vispār noliek viņus nu un kur tāds brīnums- liela daļa Barona fanu sērijā atbalstija bkv, un tieši tā rīkosies citi- finālsērijā atbalstot baronu, un es baronu atbalstīšu ne tiaki tāpēc ka tas man simpatizē kā komanda, bet arī tāpēc ka spēlē pret cka!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-10 13:48, pirms 17 gadiem
nekad nebiju domajis ka BKV ciiniisies par 3 vietu... (nop)

  +1 [+] [-]

, 2008-05-10 13:48, pirms 17 gadiem
lai vai kā apsveicu rīgas klubus ar iekļūšanu finālā. gaidu interesantas spēles.
bet ventiņiem samasēt vef.

     [+] [-]

, 2008-05-10 14:13, pirms 17 gadiem
Tev muuzham buus godaat un cieniit Uvi Helmani...

pashatdeves delj ko vinsh atdod laukumaa, taadu speleetaaju gribeetu jebkursh treneris, ja kaads to apshauba, tad saaciet arii reizreekjina tabulu apshaubiit...

jaatvainojas barons speleetajiem, un it ipashi Hlebovicku gjimenei, jo manis delj ilze ose-hlebovicka savu atvasi aizsuutiija 2 sektorus talaak...
bet adomaitis gan normaals kekss saprata manu humoru...

jaatvainojas arii Novika kungam jo apleeju vinja jauno uzvalku ar alu, bet tur jau vairaak ciiruls bija vainigs, jo tapat es alu araa nelietu...

un beigaas kapiebilst ....
un ja kadreiz gadaas papist
tad tas buus finalaa
un barons vinjus panems
priekshaa pakaljaa.....


nekas personiigs, bet kaste miitavas dara savu....

     [+] [-]

, 2008-05-10 14:20, pirms 17 gadiem
lomax rakstīja: he ..kas i ko latgalju puis..nevari veel rimties..joprojaam jaunaakaa braalja sindroms traucee?..varbuut tomeer ljausi vechiem uz laukuma paraadiit kursh ir labaakais..un iemaacies vienreiz pareizi ASK nosaukumu..saprotu ka gruuta beerniiba..bet tomeer iliidz internetam esi ticis....malacis puika


eh , nu ko tu tādu gudru gribi pateikt, nekas tev nesanāk!
nav vairs tie laiki lai tu te visādus idiotismus bērtu, nevietā bik ir - urmas , situācija ir mainijusies, un es ar lepnumu atzīstu ka esmu no latgales , dzīvoju sakoptā vietā ar labi attīstu infrastruktūru! man apkārt ir lāga ļautiņi, un ar visu esmu apmierināts!
bet par internetu tu lieki ironizē, man paziņas _______ ir, itkā pie rīga un tā viss, paši dzīvo tīri labi, bet aizbraucu nu tā ciemos un tīri paskatijos kā šie dzīvo, nu tur viss pied**sts lauki aizauguši, arī mašinas visādi 2. golfi, žiguli ar redzēju, nu tā viss svalkas robežās ! ja godīgi tad paskatoties no apkārtnes un pažiņām nav nemaz tik daudz tos kas tagad te pa īriju tusētu, jau visi sapratuši ak tur nekā lādzīga nav daudzi tepat močī saņem neslikti', un dzīvo apmierināti, ā un pa to internetu daugmalē tik tagad ir iespēja ievilkt netu, a man mājās netam drīzi būs visi 10 gadi , bet šie tagad tik priecīgi lēkā itkā būtu no meža izgājuši !
tev pateikšu vienu, nejauc situāciju, tā tupība ko te gvelž nav pa visu latgali, rietum latgale ir tīri ok , strādā attīstās! nejauc , muļķbas un visa tā dzeršana ir taj daļā gar krievijas, baltkrievijas pierobežu, kur krievu ir dah*ja vairāk nekā pašu latgaliešu un tur arī tās sekas, man pašu tas izbesīs, ka tieši to krievu dēl spriež par visu latgali, laigan tā teritorija astāda apmēram30% no latgales(varbūt arī mazāk nēsmu specs) un ir krietni vien mazāk apdzīvota!
Bet tev ieteiktu aitasīt savas hruščovkas durvisāun labi padomāt par to ko te gvelz un to kā ir kas tev pašam darās apkārt , lielais rīdziniek(ja tu tāds visp. vari saukties), un neuzvedies te kā lo*s

  +1 [+] [-]

, 2008-05-10 14:28, pirms 17 gadiem
visi psihopāti!
smieklīgi arī dzīvajā skatīties, kā arī pieauguši cilvēki par muļķiem paliek, sasprēgājušām acim un pietvīkušām sejām, galīgi sapsihojušies, strīdās savā starpā par katru epizodi un komandām kopumā!
Man prieks, kad savējie uzvar, žēl, kad zaudē, taču kopumā manu dzīvi tas neietekmē!
P.S. Tiem, kas ienīst "haļavčikus", laikam pašiem dzīvē galīgi neiet!

     [+] [-]

, 2008-05-10 14:40, pirms 17 gadiem
Te ta diskusija aizgājusi jau beztēmā man liekas, jāslēdz temats

     [+] [-]

, 2008-05-10 14:45, pirms 17 gadiem
varbuut jurcjuk, bet zheel ka tu nebuusi tas kas izlems sleegt tematu vai neee, drusku nozheelojami vai ne???

un novaac karogu no sava logo, jo pazemo valsts simbolu...

  -3 [+] [-]

, 2008-05-10 14:50, pirms 17 gadiem
Nekad neesmu to darījis. Bet nu whateva, ja visiem tā gribas var jau vēl 10 lapas piemaukt Man tik bija ierosinājums, ka pietiek, neko jau nevaru piespiest

     [+] [-]

, 2008-05-10 14:54, pirms 17 gadiem
Patiešām žel spēlētāju!

     [+] [-]

, 2008-05-10 15:11, pirms 17 gadiem
Latgaļu puika, tu daudz par nopietnu un pārāk personiski visu uztver
BTW, to, ka tev nepatīk ASK esi teicis miljons reizes, tas tākā nevienam nav jaunums un pilnīgi noteikti nevienu nesatrauc. Peace

  +3 [+] [-]

, 2008-05-10 15:11, pirms 17 gadiem
agnis1982 rakstīja: eu veciit kuru speeli tu skatiijies laikam ne to pashu o visi paareejie tev taisniiba speele bij nopirkta tikai no cka puses.............

teb bans gadiiijumaa nebija jau????

  -1 [+] [-]

, 2008-05-10 15:17, pirms 17 gadiem
e-do rakstīja: visi psihopāti!
smieklīgi arī dzīvajā skatīties, kā arī pieauguši cilvēki par muļķiem paliek, sasprēgājušām acim un pietvīkušām sejām, galīgi sapsihojušies, strīdās savā starpā par katru epizodi un komandām kopumā!
Man prieks, kad savējie uzvar, žēl, kad zaudē, taču kopumā manu dzīvi tas neietekmē!
P.S. Tiem, kas ienīst "haļavčikus", laikam pašiem dzīvē galīgi neiet!

Pilnīgi piekrītu, gala beigās bbols ir spēle, bet daži to liekas var pārvērst par reliģiju, kur Allaha (komandas) vārdā gatva pašsadedzināties vai uzspridzināt sevi kopā ar cilvēkiem, kas nedo dies' jūt līdz otrai komandai (neticīgie )...

  -1 [+] [-]

, 2008-05-10 15:21, pirms 17 gadiem
iirulatvis rakstīja: teb bans gadiiijumaa nebija jau????

Ir tādas lietas (kā s**i) , kuras nevajag kustināt, jo tad tie vairāk.. nu pats zini.. Nevajadzēja Tev šito komentu rakstīt, tūlīt viņš atkal sāks murgot. Pateiks, ka Mažuti vajadzēja noraidīt uz mūžu, bet Helmani iedot ordeni par "fair play" utt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-10 15:28, pirms 17 gadiem
Pasaki vēl kādu rupību
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-10 15:33, pirms 17 gadiem
Nu tu jau bārsties nepārtraukti starpcitu takā nu jau par vēlu laboties, pasaki vēl rupības...

  -1 [+] [-]

, 2008-05-10 15:37, pirms 17 gadiem
agnis1982

hmmm diivains tu!!!! shitaadi tvaika ielas slimnieki pie maniim probaacijas dienestaa naak katru dienu... Tu tipisks gadiijums!!! ne es ne aartsi paliidzeet diemzheel tev nevareees!!!! baltais gulbis gan aarstee shitaadus kaa tu!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-10 15:43, pirms 17 gadiem
Kas tur neštimmē, cilvēks nedrīkst arī ārzemēs saglabāt patriotismu? Tieši tad tas vajadzigs visvairāk btw... agnis tev tiešām jāarstējas, ja esi dzimis 1982.gadā tev tak jau 25 vai 26, nu puisīt, nu paklau..

  -1 [+] [-]

, 2008-05-10 15:44, pirms 17 gadiem
Juris. rakstīja: Kas tur neštimmē, cilvēks nedrīkst arī ārzemēs saglabāt patriotismu? Tieši tad tas vajadzigs visvairāk btw... agnis tev tiešām jāarstējas, ja esi dzimis 1982.gadā tev tak jau 25 vai 26, nu puisīt, nu paklau..

da neesmu es nekaadaas aarzemeees un nekad aarpus LV neesmu dziiivojis, starpcitu!!

     [+] [-]

, 2008-05-10 15:47, pirms 17 gadiem
agnis1982 rakstīja: paskaties veciit uz saviem tekstiem tik slavee savus cka un nodirs paarejos vieniigais kaa ir iespejams atbildeet ar tik pat jeliem tekstiem nu reka pats atzinies ka dziivo tvaika iela par to ari prieks tikai kaut kaads savaads liecies niks iirulatvis bet profilaa latvijas gjeerbonis kaut kas kopaa neshtimme

chaliit ar uztveri tev ar izraadaas ir probleemas!!!! kuraa vietaa es teicu ka dziiivoju tvaika ielaa??? es vnk straadaaju ar taadiem atsaldenjiem kaa tu... ja protams zini ko noziimee probaacijas dienests!!!!!

ja tieshaam tas ir tavs iistais vecums ko Juris piemineeja tad nu es juutu tev liiidzi... un taviem vecaaakiem veelvairaaak!!!

  -1 [+] [-]

, 2008-05-10 15:47, pirms 17 gadiem
ok, es off, normāla diskusija te vairs nebūs, tikai agnis bārstīs rupības kā "dirsu laiziitaajs" utt., veiksmi tev agnīt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-10 15:48, pirms 17 gadiem
"ja tieshaam tas ir tavs iistais vecums ko Juris piemineeja tad nu es juutu tev liiidzi... un taviem vecaaakiem veelvairaaak!!!"
Es arī
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-10 15:53, pirms 17 gadiem
agnis1982 rakstīja: vot te nu veciit tu pa taalu aizgaaji par vecaaku piemineeshanu var arii naakties atbildeet par saviem vaardiem es man liekas personiigi tavu gjimeni neaiztieku nekad neesu kritis tik zemu un nekritiishu sapratu jau tavu domu gaajienu sen kas neatbalsta ask tas nau normaals nu laimiigi tev ta domaat taalak

es nekaadaa gadiijumaa neaizskraau tavus vecaakus vnk izteicu vinjiem visdziljaako liidzjuutiiibu!!

par to atbildeeshanu gan sasmiidinaaji!!!!

     [+] [-]

, 2008-05-10 15:58, pirms 17 gadiem
starpcitu nobanots kaarteejais esporta ilgdziivotaajs RUSHER!!!!! skumji
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-10 16:04, pirms 17 gadiem
da chaliit tu esi iecikleejies uz to... tev noteikti jaatslaabts!! ja nee var rasties paranoja, a taa jau ir nopietna slimiiba!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-10 16:15, pirms 17 gadiem
agnis1982 rakstīja: da kas vaians paranojai laba lieta visaadi gljuki raadaas vismaz nau zaliite jaapiipee


Njā... tiešām grūti Tev...

     [+] [-]

, 2008-05-10 16:18, pirms 17 gadiem
agnis1982 rakstīja: da kas vaians paranojai laba lieta visaadi gljuki raadaas vismaz nau zaliite jaapiipee

ak dievs, tu esi totaaaali st***s!!!!!!

     [+] [-]

, 2008-05-10 16:28, pirms 17 gadiem
Juris. rakstīja: Latgaļu puika, tu daudz par nopietnu un pārāk personiski visu uztver
BTW, to, ka tev nepatīk ASK esi teicis miljons reizes, tas tākā nevienam nav jaunums un pilnīgi noteikti nevienu nesatrauc. Peace


citiem gan tas nepielec, un +tam vēl te naidu kurina!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-10 16:33, pirms 17 gadiem
Namejs latgaļu karotājs rakstīja: citiem gan tas nepielec, un +tam vēl te naidu kurina!


Nu naidu kurina visu komandu atbalstītāju.. gan ASK gan Barons gan arī V-pils.. Visi vienā maisā bāžami..
Viss jau tak atkarīgs no paša vai Tu esi pietiekami prātīgs lai laistu gar ausīm ko pasaka kāds muļķis vai arī Tu esi nejēga un cepies par katru komentu kas uzskribelēts...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-10 17:36, pirms 17 gadiem
mezaparka rakstīja: MAN PEC 'SITAS JAUN'AS SIST'EMAS IR NOBANOTI 6 PROFILI VIENIGI 'SITAS TA PAILGI IZDZ'I'VO JO NEDIR'SOS :d


ir tādi nejēgas kuri , to ko domā to saka ar slēptiem, vnk citiem profiliem , bet ar vienā profilā tēlo baigos jēriņus un labos , visiem viss patīk utt.

ciet nevaru liekuļošanu

  +1 [+] [-]

, 2008-05-10 17:40, pirms 17 gadiem
lomax rakstīja: changali..da nu nekjer krenkji..attiistiisies arii Tavi dzimtie.." xxx...aani" galvenais nezaudee ceriibu..domaa pozitiivi!


nē vienalga nevar likties mierā, un neatzīs ka nav taisnība , varbūt vnk nepielec- hz, bet tas jau zb, padomā beidzot ko raksti, un venreiz liecies mierā! tas jau pamatīgi ne pa tēmu, un galīgi greizi vnk analfabētiski un galīgi amorāli uzskati! kur nu vēl visp. kāda ētika, un viņš vēl atļaujas škirot kuri kādi un nolikt citus!

  +2 [+] [-]

, 2008-05-10 18:41, pirms 17 gadiem
mjā, ļoti sen nebiju ielūkojies šajos komentāros, kas rakstīti par ASK, Barons, Vpils spēlēm, un parasti sarakstīti kopskaitā 100+ vai 200+, vēl vairāk, nu un kārtējo reizi pārliecinājos, ka aiziet kaut kāds marasmātisks čats! tpu, nelasīšu vairs komentārus par lv basīti, vājprāts..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja