Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

Neskaidra LBL finālsērijas izspēles kārtība un termiņi

Jānis Celmiņš

Neskaidra LBL finālsērijas izspēles kārtība un termiņi
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Lai gan LBL direktors Ēriks Ozols iepriekš sarunā ar portālu Sportacentrs.com pauda, ka LBL finālsērijas saīsināšana ir tikai baumas, pastāv variants, ka „VEF Rīga” komandas aizņemtības dēļ VTB līgā, Latvijas čempiona basketbolā noskaidrošanai šajā gadā varētu pietikt vien ar divām uzvarām, šodien vēsta „Sporta Avīze”.

LBL nolikums paredz turnīra finālsērijas aizvadīšanu līdz 31. maijam, finālistiem sacenšoties sērijā līdz četrām uzvarām, taču gadījumā, ja VEF iekļūs LBL finālā, kā arī pārvarēs VTB līgas astotdaļfinālu, LBL finālsēriju līdz četrām uzvarām izspēlēt nebūs iespējams. Šobrīd pastāvot divi finālsērijas izspēles varianti – sērija līdz divām vai četrām uzvarām.

LBL galvenais tiesnesis Agnis Pērkons cer, ka situāciju izdosies atrisināt mierīgā ceļā. „Cik lasu no VEF pārstāvju intervijām presē, viņiem spēlēšana jūnijā nebūtu kreņķis. Tāpat neoficiāli esmu dzirdējis, ka īpašs kreņķis tas nebūtu arī „Ventspilij”. Cik zinu, šis jautājums varētu tikt skatīts jau nākama ā LBS valdes sēdē – tuvākajā laikā. Es vienmēr esmu dzīvojis pēc principa, ka vispirms puses vienojas un tikai pēc tam valde to apstiprina,” pauž LBL galvenais tiesnesis.

„Ventspils” kluba pārstāvis Ralfs Pleinics paļaujas uz LBS vadības kompetenci un godaprātu. "Žēl, ja netiktu ievērots nolikums, pie kā vienmēr esam pieturējušies, lai kādā līmenī būtu kāds no klubiem, un kādos turnīros spēlētu. Mēs labprāt spēlētu pēc formāta, kāds tas tika apstiprināts pirms sezonas, taču, ja LBS vadība uzskatīs, ka šāda ir vienīgā iespēja glābt čempionātu, nu, tad neko, tad droši vien pieņemsim situāciju un jebkurā gadījumā spēlēsim,” pauž Pleinics, piebilstot, ka līgumi ar spēlētājiem ir noslēgti līdz pēdējai spēlei, tāpēc problēmu nebūšot, ja turnīrs nosēgsies arī jūnijā.

Šobrīd LBL regulārajā turnīrā pirmās divas vietas nodrošinājušas tieši Rīgas un Ventspils komandas.

Izmantotie resursi:
"Sporta Avīze"

  +1 [+] [-]

, 2013-04-09 14:56, pirms 12 gadiem
Tāda organizācija kā LBL vispār ir neskaidra kā mēslupītes ūdens!

     [+] [-]

, 2013-04-09 14:57, pirms 12 gadiem
Ja,tā ir taisnība! Ē.Ozolam,E.Šnepam un Voinam ir jānoliek pilnvaras un jāsasauc LBS biedru ārkārtas sanāksmi.

  -3 [+] [-]

, 2013-04-09 15:00, pirms 12 gadiem
helo rakstīja: Ja,tā ir taisnība! Ē.Ozolam,E.Šnepam un Voinam ir jānoliek pilnvaras un jāsasauc LBS biedru ārkārtas sanāksmi.
Jā un viņi jāieliek cietumā uz aizdomu pamata, jāatņem jebkādas iespējas atgriezties basketbola apritē, visa LBL jālikvidē, visiem jāatkāpjas! Nevajag mums LBL. Bet beigās nekas nebūtu pretim, ja tev uzticētu LBL vadību ne? Galvenais citiem slavināt kāda atlaišanu kā padomju propogandā!

  -2 [+] [-]

, 2013-04-09 15:03, pirms 12 gadiem
Komentētāji, kas tagad noliek LBS- kam tad basketbols un LBL ir domāts? Lai noskaidrotu labāko laukumā, vai strīdētos par izmaiņām nolikumā, kas ļautu spēlēt finālā 2 spēcīgākajām komandām?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2013-04-09 15:16, pirms 12 gadiem
VEFam svarīgāks krievu kolhozs, tapēc arī tā sanāk. Nolikums ir nolikums: Sezonai jābeidzas līdz 31. maijam un finālā ir jāspēlē līdz 4 uzvarām. Saprotams ir ka reg. sezonas spēļu datumi tiek pārbīdīti dēļ eirokausiem utt., bet kapēc finālā spēlējošajai komandai jāgaida, jāsēž bez spēļu prakses, kamēr princīši izspēlēsies ka krievu kolhozu, vai vēl trakāk, fināls līdz 2 uzvarām?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-04-09 15:41, pirms 12 gadiem
Nē nu man jau patīk kā LBL lien dirsā VEFAM

  +3 [+] [-]

, 2013-04-09 15:44, pirms 12 gadiem
Patika Pērkona atbilde....mums patiešām ir īsts LBL galvenais tiesnesis.Interesanti par ko komandas vēl varētu vienoties,jo mums jau nav dokuments,kam būtu juridisks spēks.Skumji....banānu republika.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-04-09 15:52, pirms 12 gadiem
Trakais,
vai Tu no koka nokriti?

  +6 [+] [-]

, 2013-04-09 15:55, pirms 12 gadiem
trakais_v20 rakstīja: atšķirībā no LBL,vismaz VTB piedāvā biļeti pa taisno uz Eirolīgu,bez kvalifikācijām Neredzu nekādu gandarījumu,lai VEFs ar 2-0 sausajā uzvilktu uz desas BKV.

Bet tas par to 31. maiju ož pēc Aivariņa
Kāda problēma, VEFs vispār var spēlēt tikai krievu kolhozā un miers, nevienam nebūs problēmas.

  +8 [+] [-]

, 2013-04-09 15:57, pirms 12 gadiem
trakais_v20 rakstīja: atšķirībā no LBL,vismaz VTB piedāvā biļeti pa taisno uz Eirolīgu,bez kvalifikācijām Neredzu nekādu gandarījumu,lai VEFs ar 2-0 sausajā uzvilktu uz desas BKV.

Bet tas par to 31. maiju ož pēc Aivariņa
No LBL nolikuma:
punkts 3.1. Izslēgšanas spēles notiek no 2013. gada 16. aprīļa līdz 2013. gada 31. maijam.
Kāds sakars ar Aivariņu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Meric

  +3 [+] [-]

, 2013-04-09 16:09, pirms 12 gadiem
Šneps nav lasījis VTB nolikumu....Tu ir 2x no koka nokritis....

  +2 [+] [-]

, 2013-04-09 16:21, pirms 12 gadiem
Pastāstiet man, lūdzams, kas tas par supermega FIBA un ULEB (tās laikam jau ir Eiropā noteicošās basketa federācijas) akceptēts turnīrs, kura priekšā būtu jāklanās VALSTS čempionātam? Nožēlojami, Voin!

  +7 [+] [-]

, 2013-04-09 16:23, pirms 12 gadiem
trakais_v20 rakstīja: tad acīm redzot Šneps nav lasījis VTB reglamentu. Jo uzsākot jauno sezonu,viņam tak vajadzēja zināt,ka tas pasākums var ievilkties! Vai tik nav tīša VEFa gremdēšana?
Kādā sakarā Šneps un kapēc viņam būtu jālasa citu valstu turnīru reglamenti? LBL taču nenosūtīja VEF uz VTB.
Un starp citu VEF pārstāvis ir LBL valdē, kas pieņēma šo nolikumu, tā ka jebkurā gadījumā tā nav ne LBL ne otras komandas finālā problēma.

     [+] [-]

, 2013-04-09 16:46, pirms 12 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: Pret Himkiem pēdējā spēle 19.05, max 20.05, turklāt spēle Rīgā. Kur problēma izspēlēt 7 spēļu sēriju līdz 31.05?
21.,22. maijā Rīgā, 24.25.maijā Ventspilī, 27.maijā Rīgā, 29.maijā Ventspilī, 31.maijā Rīgā

Nu, būs VEFam daudz spēļu maijā, bet, ja gribi spēlēt komercturnīrā, tad rēķinies ar to.
Kam jārēķinās VEF'am vai LBS? (nav nekāds uzbrauciens, gribas zināt tavu viedokli, kurš ir atbildīgs par to)

     [+] [-]

, 2013-04-09 16:54, pirms 12 gadiem
VEF Rīga ir pietiekami spēlētāju resursu lai spēlētu gan LBL play-off (noteiktajos termiņos līdz 31.maijam), gan VTB .

     [+] [-]

, 2013-04-09 16:56, pirms 12 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: Pret Himkiem pēdējā spēle 19.05, max 20.05, turklāt spēle Rīgā. Kur problēma izspēlēt 7 spēļu sēriju līdz 31.05?
21.,22. maijā Rīgā, 24.25.maijā Ventspilī, 27.maijā Rīgā, 29.maijā Ventspilī, 31.maijā Rīgā

Nu, būs VEFam daudz spēļu maijā, bet, ja gribi spēlēt komercturnīrā, tad rēķinies ar to.
spēlē jau 1-1-1-1 un tā 7 reizes. Es arī iedomājos, ka atgriešanās pie 2-2-1-1-1 būtu šoreiz tieši vietā, ja jau vieniem tur sroki baigi spiež

  +5 [+] [-]

, 2013-04-09 17:07, pirms 12 gadiem
gan jau atrisināsies, personīgi domāju, ka VEF spēles LBL turnīrā arī ir svarīgas, jo spēles starp Venstspili un VEF vienmēr ir interesantas. VTB tas ir labi, bet nevajag aizmirst arī par LBL

  +2 [+] [-]

, 2013-04-09 17:08, pirms 12 gadiem
Meric rakstīja: A kurš teica, ka finālā spēlēs VEF un Ventspils!?? Es par to nebūtu tik pārliecināts, šogad ir pierādījies, ka jebkura komanda var uzvarē jebkuru!!
vai tu pats tam tici, ko uzrakstīji?

  +9 [+] [-]

, 2013-04-09 17:19, pirms 12 gadiem
Lasot šo visu, rodas jautājums, kāda tad jēga sataisīt reglamentu un kalendāru, ja pēc tam to tik viegli maina? Ventspils vietā iespītētos un turētos pie reglamenta, lai VEF pats risina savas problēmas.

Nezinu, kā citiem, bet man LBL izslēgšanas spēles un it īpaši fināls viennozīmīgi interesē vairāk par VTB.
Slēpts komentārs: jakobsons

  +1 [+] [-]

, 2013-04-09 17:25, pirms 12 gadiem
LBS jau ir skaidrs, kas spēlēs finālā... Korekti jebkurā gadījumā pret pārējām komandām :-)

     [+] [-]

, 2013-04-09 17:27, pirms 12 gadiem
jakobsons rakstīja: bet ja Ventspils atrastos VEF vietā, kā tad rīkotos. Nedomāju, ka kaut kas slikts notiks ja spēles būs jūnijā, jo tāpat spēļu prakse būs nepieciešama līdz Eiropas čempim
un ko darīs tā komanda, kurai būs jāgaida vef mājās no komercturnīra? vef liek virsū valsts čempionātam, bet tik un tā voins klanās pēc jaunupa stabules. vienkārši pretīgi! ar loģiku un labu organizāciju tam nav nekāda sakara! drīz basketbols ar tādu attieksmi iebrauks dziļā pakaļā!

  -4 [+] [-]

, 2013-04-09 17:28, pirms 12 gadiem
KristsT rakstīja: Lasot šo visu, rodas jautājums, kāda tad jēga sataisīt reglamentu un kalendāru, ja pēc tam to tik viegli maina? Ventspils vietā iespītētos un turētos pie reglamenta, lai VEF pats risina savas problēmas.

Nezinu, kā citiem, bet man LBL izslēgšanas spēles un it īpaši fināls viennozīmīgi interesē vairāk par VTB.
Nav vienalga, kad vef paceļ kausu? Pagaidīsi, jo Rīgā var viesoties atkal Eiropas top komanda/-as.

  -3 [+] [-]

, 2013-04-09 17:31, pirms 12 gadiem
onkols rakstīja: un ko darīs tā komanda, kurai būs jāgaida vef mājās no komercturnīra? vef liek virsū valsts čempionātam, bet tik un tā voins klanās pēc jaunupa stabules. vienkārši pretīgi! ar loģiku un labu organizāciju tam nav nekāda sakara! drīz basketbols ar tādu attieksmi iebrauks dziļā pakaļā!
labs nāk ar gaidīšanu, nolikums nav akmenī iekalts, vajag visu skatīties pēc gara un nevis burta. Es nedomāju, ka Ventspils par to īpaši uztrauktos, paši taču arī spēlē ne jau tikai LBL bet arī citos turnīros, jo kurš gan varēja paredzēt, ka viss tā iegrozīsies

  +1 [+] [-]

, 2013-04-09 17:39, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Nav vienalga, kad vef paceļ kausu? Pagaidīsi, jo Rīgā var viesoties atkal Eiropas top komanda/-as.
Vai nav vienalga, vai VEF spēlē vai nespēlē LBL, lai izstājas un miers...

  +4 [+] [-]

, 2013-04-09 17:40, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Nav vienalga, kad vef paceļ kausu? Pagaidīsi, jo Rīgā var viesoties atkal Eiropas top komanda/-as.
tak lai Voins uzreiz iedod jaunupam podu un miers,ne?

     [+] [-]

, 2013-04-09 17:41, pirms 12 gadiem
jakobsons rakstīja: labs nāk ar gaidīšanu, nolikums nav akmenī iekalts, vajag visu skatīties pēc gara un nevis burta. Es nedomāju, ka Ventspils par to īpaši uztrauktos, paši taču arī spēlē ne jau tikai LBL bet arī citos turnīros, jo kurš gan varēja paredzēt, ka viss tā iegrozīsies
sviests kaut kāds , tik tiešām kāds labs ar kādu gaidīšanu? tad lai vef bišķi pagaida... līdz mierīgai vasarai un kāpā abos turnīros nosvīduši!

  -2 [+] [-]

, 2013-04-09 17:42, pirms 12 gadiem
aris no pumpuliem rakstīja: Vai nav vienalga, vai VEF spēlē vai nespēlē LBL, lai izstājas un miers...
neesi nu ti kategorisks, vai tad pašam patiks skatīties manuprāt ar Ventspili un VEF iegūs vairāk skatītāju utt

  -2 [+] [-]

, 2013-04-09 17:43, pirms 12 gadiem
onkols rakstīja: sviests kaut kāds , tik tiešām kāds labs ar kādu gaidīšanu? tad lai vef bišķi pagaida... līdz mierīgai vasarai un kāpā abos turnīros nosvīduši!
VEF arī pagaidīs un ne tikai VEF...

  +1 [+] [-]

, 2013-04-09 17:46, pirms 12 gadiem
jakobsons rakstīja: neesi nu ti kategorisks, vai tad pašam patiks skatīties manuprāt ar Ventspili un VEF iegūs vairāk skatītāju utt
tas bija domāts tirliņam "domu_lasitajs" – bet būtībā nolikumu pieņēma LBL padome, kurā ietilpst arī VEF pārstāvis, tad padomā pirms dari.
Tomēr spēlētājiem ir vieglāk spēlēt, ja ir pastāvīgi spēles nevis pusmēnesi vai vairāk jāgaida un jāurbina deguns bez spēļu prakses...

  -4 [+] [-]

, 2013-04-09 17:49, pirms 12 gadiem
aris no pumpuliem rakstīja: tas bija domāts tirliņam "domu_lasitajs" – bet būtībā nolikumu pieņēma LBL padome, kurā ietilpst arī VEF pārstāvis, tad padomā pirms dari.
Tomēr spēlētājiem ir vieglāk spēlēt, ja ir pastāvīgi spēles nevis pusmēnesi vai vairāk jāgaida un jāurbina deguns bez spēļu prakses...
normālā variantā tev piekrītu, bet situācija šoreiz ir tāda, ka jānoreaģē ir izejot no situācijas, pie tam vēl jau nav zināms cik tālu VEF tiks, tad jau redzēsim.

     [+] [-]

, 2013-04-09 17:52, pirms 12 gadiem
jakobsons rakstīja: normālā variantā tev piekrītu, bet situācija šoreiz ir tāda, ka jānoreaģē ir izejot no situācijas, pie tam vēl jau nav zināms cik tālu VEF tiks, tad jau redzēsim.
skaidrs, ka tad jau redzēsim, bet jo šobrīd jau lbs sāk ņemties, lai gan jaunups saka, ka neko tādu vefs nelūgs. nu tad par ko ir runa? vefu viss apmierina, kāpēc lbs iespringst? lai jau vef atrod kādu no komercmačiem , kāds arīir vtb kauss, brīvu brīdi LBL pleiofiem.
Slēpts komentārs: jakobsons
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2013-04-09 17:59, pirms 12 gadiem
raitis0077 rakstīja: vai tad nav normali , ja kads spele krievijas kautkada mistiska liga , un nevar nezin kapec spelet savas valsts finala , tad kam ir par jasap galvai , lai iet rata vef ar savu krievijas ligu
Mieru tikai mieru, dzīvosim redzēsim!

  -3 [+] [-]

, 2013-04-09 18:04, pirms 12 gadiem
ja godīgi tad arī man ne visai patīk tas, ka Jaunups uzsver VTB līgas nozīmību pret LBL, tas nav pareizi, bet no otras puses, kura tad meistarību pacelsi

  -1 [+] [-]

, 2013-04-09 18:05, pirms 12 gadiem
Dīvaini,ir LBS apstiprināts nolikums.Kāds sakars ar Lembergu?
Pat PSRS lielajā duelī starp ACSK-Žalgiris tādu ujņu neatļāvās.
trakais_v20 rakstīja: atšķirībā no LBL,vismaz VTB piedāvā biļeti pa taisno uz Eirolīgu,bez kvalifikācijām Neredzu nekādu gandarījumu,lai VEFs ar 2-0 sausajā uzvilktu uz desas BKV.

Bet tas par to 31. maiju ož pēc Aivariņa

  +4 [+] [-]

, 2013-04-09 18:08, pirms 12 gadiem
Wot, losis. VTB nevar spēlēt, ja nepiedalies nacionālajā čempionātā. Spaliņa ar Jaunupu var spēlēt kaut Kirgīzijas komercturnīrā, nacionālais ir prioritāte.
trakais_v20 rakstīja: tad acīm redzot Šneps nav lasījis VTB reglamentu. Jo uzsākot jauno sezonu,viņam tak vajadzēja zināt,ka tas pasākums var ievilkties! Vai tik nav tīša VEFa gremdēšana?

  -3 [+] [-]

, 2013-04-09 18:14, pirms 12 gadiem
As tikai tā,bet VEF jau vel teorētiski jātiek fināla un arī Astana jāuzvar! Un kāda sakara tad (te es smejos) Baltijas čempionu viedoklis tiek prasīts? Tiem jau nu tiesām vispirms jātiek Fināla!

  -1 [+] [-]

, 2013-04-09 18:36, pirms 12 gadiem
Manning rakstīja: As tikai tā,bet VEF jau vel teorētiski jātiek fināla un arī Astana jāuzvar! Un kāda sakara tad (te es smejos) Baltijas čempionu viedoklis tiek prasīts? Tiem jau nu tiesām vispirms jātiek Fināla!
visreālāk jau laikam Ventspils tiks finālā nekā citi, kaut gan mēdz sacīt bumba ir apaļa...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Domu_Lasītājs
Slēpts komentārs: Domu_Lasītājs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-04-09 18:46, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Vecīt, bkv vispaŗ finālā vēl būs jātiek un 7 spēles jau nu noteikti nebūs, Čempions tiks noskaidrots 4/5 spēlēs.
es arī tā domāju, bet te uzsvars laikam bija uz grafiku, kurā var iekļauties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: helo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-04-09 21:08, pirms 12 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: Tieši tā! Es par to pašu!
nu nebūs nekāds VEF2 būs normāls fināls ar VEF1, kā tam ir jābūt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-04-09 23:43, pirms 12 gadiem
jakobsons rakstīja: vai tu pats tam tici, ko uzrakstīji?
Gribi teikt, ka Barons/Valmiera nevar uzvilkt Ventspili!?

     [+] [-]

, 2013-04-09 23:48, pirms 12 gadiem
Tas tomēr ir, maigi sakot, dīvaini, ka LBS tik nekautrīgi pauž savu zināšanu par to kas spēlēs finālā. Drusku korektāku pieeju tomēr prasītos...

  +1 [+] [-]

, 2013-04-09 23:57, pirms 12 gadiem
Visi te baigi pārliecinoši maļ par VEF-Ventspils finālu, bet Ventspilij vēl jātiek finālā, VEFs tomēr šosezon nav zaudējis nevienam, izņemot Ventspili, un, manuprāt, viņu vieta finālā ir diezgan droša. bet, ja fināls būs VEF-Barons, tad visas spēles Rīgā, ja uz kādu netiek, lai uzrauj ar jaunajiem, kas pieteikumā, tikai pagarinās sēriju. Manuprāt, nevaig neko mainīt, vienīgi var pa kādu dienu spēli pabīdīt, ja kāds datums pārklājas, jo šādas lietas tomēr tiek darītas regulāri.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-09 23:59, pirms 12 gadiem
sviests ne par ko.
vefs visticamak ka veca seta izgazisies pret astanu un viss bus uzreiz atrisinats.

es lbl vieta vefu diskvalificetu. es saprotu parcelt kadu no spelem sezonas vidu, kas ir maznozimigas, bet nu valsts cemipionata finalu, tas nav nopietni. plus grafiks sanak loti pat normals pat pie nosacijuma ja vefs tiek lbl finala un tiek talak vtb salashnju liga.
smuki jau butu ja kads vel vareno vefu uzvilktu lidz finalam, ka mums tur komandas izlozejushas? baroni nu sanemas ko?

  -2 [+] [-]

, 2013-04-09 23:59, pirms 12 gadiem
Meric rakstīja: Gribi teikt, ka Barons/Valmiera nevar uzvilkt Ventspili!?
domāju, ka Ventspils uz to brīdi būs formā, lai to pierādītu, zaudējums Baroniem, ja godīgi nav rādītājs Ventspils spēkam, jo pēdēji varēja atļauties zaudēt, lai saglabātu 2. vietu regulārajā turnīrā un kā zināms BKV ir pietiekami resursu, lai uzvarētu un tiktu finālā, arī uzvarot Valmieru, ko viņi lieliski parādīja otrajā riņķī Ventspilī.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-10 00:01, pirms 12 gadiem
valdemaars rakstīja: sviests ne par ko.
vefs visticamak ka veca seta izgazisies pret astanu un viss bus uzreiz atrisinats.

es lbl vieta vefu diskvalificetu. es saprotu parcelt kadu no spelem sezonas vidu, kas ir maznozimigas, bet nu valsts cemipionata finalu, tas nav nopietni. plus grafiks sanak loti pat normals pat pie nosacijuma ja vefs tiek lbl finala un tiek talak vtb salashnju liga.
smuki jau butu ja kads vel vareno vefu uzvilktu lidz finalam, ka mums tur komandas izlozejushas? baroni nu sanemas ko?
bet ko tu sacītu Ventspils gadījumā? es domāju no tā LBL neko neiegūtu, drīzāk zaudētu, kā jau teicu iepriekš
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-04-10 00:47, pirms 12 gadiem
elvels rakstīja: Labi, citreiz varbūt piekristu, ja būtu vērā ņemams fināls.. Uzskatu, ka VTB play-off būs daud nozīmīgāks un aizraujošāks. VEF vnk pazemos Ventīļus.
Pilnībā piekrītu , esmu neitrāls Latvijas komandu fans, man ir interesantāk sekot Eirocup/VTB nekā LBL, jo pašlaik VEFu neviena no Latvijas komandām nevar uzvarēt ''sērijā''. Pirms pāris gadiem , kad spēku samēri bija tiešām līdzīgi , tad LBL bija vērts sekot līdzi , pat varēja braukt uz spēlēm.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-10 06:55, pirms 12 gadiem
Galvenais, ka jau ir sazinājies ar Vefu un Ventspili par finālsērijas kārtību, bet ja nu Barons iekļūsts finālā. Galīgi Id..ti tie LBS pārstāvji.

  -2 [+] [-]

, 2013-04-10 07:14, pirms 12 gadiem
aris no pumpuliem rakstīja: Kāda problēma, VEFs vispār var spēlēt tikai krievu kolhozā un miers, nevienam nebūs problēmas.
Tu tak esi planpratins,ta bilde laikam profila ir tava ista.Kolhoza varbut dzivo tu,bet vef spele augsta limena turnira un kraj nopietnu pieredzi.Tavuprat lbl ir nopietna spelu prakse augsta limeni.Pirms runa pakustini savas muguras smadzenes,jo galva tev laikam tadas nav.

     [+] [-]

, 2013-04-10 07:32, pirms 12 gadiem
VTB un fināls jāņos

     [+] [-]

, 2013-04-10 09:38, pirms 12 gadiem
Dalabi 19 rakstīja: Galvenais, ka jau ir sazinājies ar Vefu un Ventspili par finālsērijas kārtību, bet ja nu Barons iekļūsts finālā. Galīgi Id..ti tie LBS pārstāvji.
Barons var tikai mēģināt palikt 4. vietā un cīnīties par bronzu ! Ja tu vispār orientējies basketbolā , tad Tev bija jābūt skaidram , ka VEF un Ventspils jau ir nodrošinājuši sev 1. un 2. vietu tabulā un finālā būs tieši šie 2 klubi ! Beidz sapņot ...

  -3 [+] [-]

, 2013-04-10 09:59, pirms 12 gadiem
Var redzēt, ka 90% komentētāji ir čipšu rijēji pie teļuka un neko vairāk par gudru dir$anu nesaprot! Reglaments ir domāts, lai abām komandām būtu vienlīdzīgi apstākļi un nedotu nevienai komandai priekšrocības vai ierobežojumus.

Tas būtu tikai godīgi, ja sēriju paildzinātu līdz Jūnijam.
Domāju, ka Ventspils spēlētāji( es nerunāju par faniem-čipšurijējiem) nebūtu gandarīti par LBL zeltu, kas būtu izcīnīts pret VAL, BAR vai JĒK..

     [+] [-]

, 2013-04-10 16:23, pirms 12 gadiem
Nevis reglaments, bet nolikums, čipšu rijēj
Renee rakstīja: Var redzēt, ka 90% komentētāji ir čipšu rijēji pie teļuka un neko vairāk par gudru dir$anu nesaprot! Reglaments ir domāts, lai abām komandām būtu vienlīdzīgi apstākļi un nedotu nevienai komandai priekšrocības vai ierobežojumus.

Tas būtu tikai godīgi, ja sēriju paildzinātu līdz Jūnijam.
Domāju, ka Ventspils spēlētāji( es nerunāju par faniem-čipšurijējiem) nebūtu gandarīti par LBL zeltu, kas būtu izcīnīts pret VAL, BAR vai JĒK..