Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

LBL finālsēriju ar graujošu uzvaru sāk "Ventspils"

Kristaps Pildiņš
Kristaps Pildiņš

LBL finālsēriju ar graujošu uzvaru sāk "Ventspils"
Foto: bkventspils.lv

Šodien Ventspilī sākusies Latvijas Basketbola līgas (LBL) finālsērija starp "Ventspils" un "VEF Rīga" komandām. Finālsērijas pirmajā spēlē ļoti pārliecinošu sniegumu parādīja laukuma saimnieki, sakaujot pašreizējos valsts čempionus ar rezultātu 90:61.

Abām komandām ceļš pretī LBL finālam bija dažāds. "VEF Rīga" trīs grūtās cīņās pusfinālā apspēlēja "Jūrmala/Fēnikss", bet "Ventspilij" vajadzēja visas piecas spēles, lai uzveiktu "Jēkabpili". Šosezon Latvijas basketbola grandi tikās divas reizes. Pirmajā mačā Ventspilī "VEF Rīga" prata gūt uzvaru ar rezultātu 62:61, bet atbildes spēlē Aizkrauklē ventspilnieki rezultatīvā cīņā revanšējās - 86:79.

Finālsērijas pirmo spēli "Ventspils" sāka ar centieniem radīt spiedienu groza apakšā, kur, kā jau bija paredzams, ir Rīgas komandas vājā vieta. Daudz tika spēlēts uz Ronaldu Zaķi, bet viņš nespēja realizēt savas iespējas, rezultātam uz priekšu nevirzoties. Lielā mērā ar Jāņa Timmas pūlēm "Ventspils" spēja izvirzīties vadībā ar 8:4. "VEF Rīga" basketbolisti tālāku izrāvienu nepieļāva, spējot atjaunot līdzsvaru uz tablo, bet jāatzīst, ka viesiem bija problēmas aizsardzībā, ko parādīja arī daudzās piezīmes. Arī šo priekšrocību "Ventspils" īsti nespēja izmantot, ceturtdaļu noslēdzot vien ar minimālu pārsvaru - 13:12. "VEF Rīga" izteikts vilcējs bija Entuāns Robinsons, kurš guva astoņus punktus.

Otro ceturtdaļu labi iesāka Lorenco Vilijamss, palielinot rezultāta starpību līdz septiņiem punktiem (20:13). "VEF Rīga" basketbolisti bija pieļāvuši jau 10 kļūdas, kas maksāja dārgi, rezultāta starpībai sasniedzot 12 punktus (27:15). Ceturtdaļas vidū "Ventspils" izrāviens apstājās, ne visai sekmīgi groza apakšā spēlējot Zaķim. Tiesa arī viesi nekādi nespēja gūt punktus, "Ventspilij" saglabājot drošu pārsvaru. "VEF Rīga" otrajā ceturtdaļā guva vien deviņus punktus, komandām dodoties atpūtā pie rezultāta 36:20 "Ventspils" labā.

Otrais puslaiks iesākās ar rezultatīvu cīņu punkts punktā. "VEF Rīga" komandā iniciatīvu uzņēmās Kristaps Janičenoks, kurš bieži stājās uz soda metienu līnijas, no kuras bija precīzs. Tas gan rezultāta izteiksmē neko daudz nedeva, jo "Ventspils" basketbolisti uzreiz atbildēja ar gūtiem punktiem, rezultāta starpībai paliekot nemainīgai. Kad spēlētas bija četras minūtes savus pirmos punktus no tālās distances guva arī pieredzējušais Sandis Valters, dodot savai komandai 18 punktu pārsvaru (48:30). Brīdi vēlāk bumbu grozā no augšas trieca ar sodu Hārvijs Grants, liekot Ramūnam Butautam ņemt minūtes pārtraukumu. Pēc tā pirmais tālmetiens krita arī mājinieku grozā, kad precīzs bija Robinsons. "VEF Rīga" spēja turēt līdzi saviem pretiniekiem, bet neko vairāk.

Ceturtās ceturtdaļas ievadā spēles liktenis bija pilnībā izšķirts. "Ventspils" apgriezienus nedomāja samazināt, turpinot graut savu pretinieku. Tā rezultātā pēc trīs spēlētām minūtēm mājinieku pārsvars jau bija 31 punkts (76:45). Komandas laukumā sūtīja savas rezerves. Šajā duelī "VEF Rīga" spēlētāji izskatījās ļoti labi, bet būtiski samazināt rezultāta starpību nespēja. Savu iespēju izmantoja Villijs Kemps, kurš nospēlēja rezultatīvi un ļāva "Ventspilij" saglabāt lielo pārsvaru. Finālsērijas pirmā spēle noslēdzās ar rezultātu 90:61.

Zīmīgu lomu šajā mačā nospēlēja metienu precizitāte, bet jo īpaši no tālās distances. "Ventspils" basketbolisti realizēja 11 no 25 tālmetieniem (44%), kamēr pretinieki spēja trāpīt vien četrus metienus no 18 (22%). Arī cīņā zem groziem pārāki bija laukuma saimnieki (41-34).

"Ventspils" rindās rezultatīvākais ar 15 punktiem bija Villijs Kemps, bet attiecīgi 13 un 11 punkti Lorenco Vilijamsa un Akseļa Vairoga rēķinā. "VEF Rīga" labā 13 punktus guva Entuāns Robinsons, bet ar 12 atzīmējās Kristaps Janičenoks.

LBL finālsērija ritēs līdz kādas komandas četrām uzvarām. Šīs sērijas otrā spēle notiks jau parīt, 9. maijā "Arēnā Rīga".

LBL finālsērija

"Ventspils" - "VEF Rīga" 90:61 (13:12, 23:8, 27:21, 27:20)
"Ventspils": Kemps 15, Vilijamss 13, Vairogs 11, Grants 9 (6 ab), Gulbis 9, Timma 7, Zaķis 7, Valters 6, Lejasmeiers 5, Zeidaks 4, Butjankovs 4, Laksa.
"VEF Rīga": Robinsons 13, Janičenoks 12, Strēlnieks 8 (6 ab), Kuksiks 7, Pļavnieks 6, Jakovičs 6, Brauns 4, Pasečņiks 4, Iļjins 1 (8 ab), Jahovičs.

Izmantotie resursi:
Latvijas Basketbola savienība

 +23 [+] [-]

, 2014-05-07 21:16, pirms 11 gadiem
Nu ko.. nevaru sagaidīt kādus attaisnojumus šodien varēs lasīt. Komentārus studijā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +30 [+] [-]

, 2014-05-07 21:17, pirms 11 gadiem
man kā vef fanam ir sāpīgi par tādu rez...nu jā skarbi izvila melnos....... dzeltenie malači.. bet ar pašečniku, jakoviču un iljinu sēriju plikpauris pabeigs uz nulles...žēl tik janičenoka- plosijās kā nu māk...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Kā Tev iet, Bērziņ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2014-05-07 21:19, pirms 11 gadiem
Ventspīīīīīīls! Ventspīīīīīīls! Ventspīīīīīīīīīīīls!
Malači, laba spēle!!!

Nevajadzētu tagad BKV basketbolistiem celt degunu gaisā (labi zinam, kas notik pēc +49 pret Jēkabpili), jo nākošā spēle atkal sāksies no 0:0 un būs atkal jāizcīna uzvara! Tad arī 9. čempiona tituls nekur neizpaliks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2014-05-07 21:19, pirms 11 gadiem
Malači BK Ventspils basketbolisti ! Hm ,ja šitā spēlēs katrā sērijas spēlē tad neizpaliks tituls !

 +14 [+] [-]

, 2014-05-07 21:19, pirms 11 gadiem
ak shausmas bez nixa buutu pagrudushi arii jurmalai 100proc ;D par pilniigu izgaaztuvi taa komanda paarveertusies

 +11 [+] [-]

, 2014-05-07 21:20, pirms 11 gadiem
Man prieks par manu bkv
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +18 [+] [-]

, 2014-05-07 21:20, pirms 11 gadiem
Te jau viss skaidrs, 4:0 Ventspils labā (max 4:1) un būtībā LBL fināls notika pusfinālā ---> BKJ vs BKV

  +3 [+] [-]

, 2014-05-07 21:20, pirms 11 gadiem
Šausmas,protams,saprotams,ka VEFAM nav tas labākais sastāvs,taču ventiņi šodien pazemoja pašreizējos LV čempionus.

Kaut gan esmu VEF fans,izskatās,ka ventiņi šogad būs čempioni.

  +9 [+] [-]

, 2014-05-07 21:20, pirms 11 gadiem
Teikšu kā ir - nebiju VEF redzējis vairākus mēnešus. Nu tiešām nevarēju iedomāties, ka ir TIK traki, lai gan nojauta (un šādi tādi kontakti) jau teica, ka esot ļoti bēdīgi.
Ticēju, ka taupās, ka pieredze ņems virsroku, ka viss būs labi.

Principā kauns, ka manas pilsētas vārdu šis klubs turpina graut.
Ar šādu spēli droši var pārvākties atpakaļ uz Smilteni, Rīgā tik daudz skatītāju hokeja čempja laikā neatnāks.

  +5 [+] [-]

, 2014-05-07 21:20, pirms 11 gadiem
Perfekti.

 +24 [+] [-]

, 2014-05-07 21:20, pirms 11 gadiem
BUTAUT ATKĀPIES! Teiksim paldies BKV, ka šie aizsūtīs Butautu prom no LV!

  +7 [+] [-]

, 2014-05-07 21:20, pirms 11 gadiem
Paralēlās līnijas un visi pārējie pajoļi - lūdzu, atrunas var sākties!
BKV!!!!!!

  +6 [+] [-]

, 2014-05-07 21:20, pirms 11 gadiem
Melnā Nāve tik tiešām šovakar izskatījās pēc nāves, jādomā, ka nākamā spēlē izdomās ko likt pretīm, tas tak tomēr ir fināls.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-05-07 21:21, pirms 11 gadiem
Cepuri nost...tiem dzeltenajiem kru-pjiem ....krita visi iespējamie metieni,bet zinot viņu pagātni,ka tā notiek vienreiz un trīs spēlēs pa tukšo,tad lai nu pierāda pretējo!

  +2 [+] [-]

, 2014-05-07 21:21, pirms 11 gadiem
ej tak Tu ratā Es apzinos, cik esmu azartisks, tāpēc neturpināšu.
Mr.Eksperts rakstīja: jā, bet ja pavēro vēsturi, ven kkaut labi vienmēr saņemas uz pirmo spēli un sēj nākamo.
ir vērts likt vēlreiz
Slēpts komentārs: One Man Show!
Slēpts komentārs: tads

  +5 [+] [-]

, 2014-05-07 21:21, pirms 11 gadiem
diezgan sērīgi

  +3 [+] [-]

, 2014-05-07 21:22, pirms 11 gadiem
The Latvian Locomotive rakstīja: Nu ko.. nevaru sagaidīt kādus attaisnojumus šodien varēs lasīt. Komentārus studijā!
H-haļavas!!11, Nē, ja godīgi drausmīga vadība, problēmas ar daudziem spēlētājiem gan līgumu ziņā gan citādi , īsumā šogad pa*aļā ir VEFs, nav pat jēgas vispār pagājušo gadu salīdzināt

  +9 [+] [-]

, 2014-05-07 21:22, pirms 11 gadiem
Principā, jāapsveic VEF ar izcīnītajām medaļām. Ar tādu sniegumu pelnījuši nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2014-05-07 21:22, pirms 11 gadiem
Smuki sagraava

  +8 [+] [-]

, 2014-05-07 21:22, pirms 11 gadiem
Finālam tiešām vajādzēja būt Ventspils-Jēkabpils. Jēkabpils daudz simpātiskāku un sakarīgāku sniegumu rādija nekā VEFs.

  +3 [+] [-]

, 2014-05-07 21:22, pirms 11 gadiem
AIIZIET BK VENTSPILS!! MALAČI . ŠITĀ TIK JATURPINA UN ZELTS STABILI..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2014-05-07 21:22, pirms 11 gadiem
VEF vnk atnākuši bija pastaigāies?
Neko nevarēja pretī likt.
No sākuma robinsons kko mēģināja vienatnē, tad Janičenoks, tad Kuksiks, beigās Strēlnieks kko iemeta
Tik drausmīgi individuāla spēle, ka drausmas skatīties, skautingu puiši pārskatījušies

  +5 [+] [-]

, 2014-05-07 21:23, pirms 11 gadiem
Biju gaidiijis sivaku pretestiibu no vef. bet nu BKV vnk pazemoja sos ka mazos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-05-07 21:24, pirms 11 gadiem
paldies ventinjiem par patiikamo davanu mana dzimshanas diena !!!! par chempionma titulu atgriezshanos ventspilii un lai paliek tur ilgus jo ilgus gadus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-05-07 21:24, pirms 11 gadiem
Un vispār, ceru, ka tā bija nevis pirmā, bet jau viena no pēdējām naglām [šī brīža] VEF zārkā.

  +7 [+] [-]

, 2014-05-07 21:24, pirms 11 gadiem
Jekabpils vienoziimigi bija 3 x stipraaki neka vefelis...

  -4 [+] [-]

, 2014-05-07 21:24, pirms 11 gadiem
Vef spēle, kā Jaunupa partijas reitingi

Jaunups visu naudu nokūpināja? Es pat neredzu 1miljonu uz soliņa. 4 jaunie, 3 lēti (strēlnieks, Jaho un iļins) un 4 labi spēlētāji (Robinsons, Janičenoks, Brauns un Kuksiks). Timma gan atkal pret normālu pretspēlētāju Robinsonu=0.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-05-07 21:25, pirms 11 gadiem
Mans komentārs pie raksta par bronzas sēriju:
Mr. Objektīvs, 2014-05-06 11:17, vakar

PVN rakstīja: Spēles būs spraigas, bet Jūrmalai nav lielu variantu. Ja Jēkabpils sistos pret vefiešiem būtu citāds fināls. Cieņa A.Zvirgdiņam, bet I.Miglenieka sastāvs ir stiprāks visās pozīcijās.

Ja būtu pusfinālā savādāki pāri - VEF pret Jpili un BKV pret Jūrmalu, tad būtu interesanta bronzas sērija, domāju VEFam nebūtu tik viegli izraut to bronzu pret Jūrmalu. Kā būtu ja būtu... Bet Jēkabpilij tiešām būtu jādabū tā bronza.

Tā arī būtu - VEF-Jpils pusfinālā Jēkabpils vinnētu ar 3:1, varbūt pat 3:0.
Kāds prieks par to VEF fanu aplauzienu. Par to kā pats VEFs spēlē tiešām žēl, bet šitie gaiļi, kuri visu laiku tā nolika BKV... es tagad smaidu.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-07 21:25, pirms 11 gadiem
bet nu cerams ka nakamaja spele vefs izradis kadu pretestiibu ja ne nav tas asumins prieks finaliem

  +4 [+] [-]

, 2014-05-07 21:25, pirms 11 gadiem
Bez variantiem. Ventspils malachi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-05-07 21:25, pirms 11 gadiem
nu ko, kādi tur attaisnojumi, paši visu redzējāt - vef nav ar ko spēlēt, ir 2-3 cilvēki kas var samest ap padsmit punktiem ar ko ir par maz un ar Nixu huutes varetu paraudaat + Lavals un Bērziņš, tur vispār nebuutu izredzhu ventspilij. Bet kas tad man, lai jau huutes izsitas kaut 4:0 finala un dominee kaa pagaijshgad vefs, tāpat sastāvu nenoturēs. + vēl ja skatamies uz to, ka huutem krita viss bet vef nē, pārsvars ir pieklaajigs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-05-07 21:26, pirms 11 gadiem
Runāsim konkrētāk - iegāza Jakoviča 100sek, kuru laikā dabūja 0-7 puikas dēļ. Vai tiešām tik grūti palaist Janičenoku par PG uz tām 2-3min? Un Pļavnieks beigās (ok, tur jau neviens vairs neko nemēģināja pierādīt) izskatījās krietni labāk par Jakoviču.
SportExpert rakstīja: Nekā pārsteidzoša, visu iegāza otrā ceturtdaļa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-05-07 21:27, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Nekā pārsteidzoša, visu iegāza otrā ceturtdaļa. Pēc 4.cet izskatās, ka jaunie jālaiž labāk laukumā, uzreiz bumbas kustība, metieni un viss notiek....izskatās, ka Pļavnieks čempī būs viens no izlases galvenajiem spēkiem, Anžejam spēks jāpieliek! Iļjins vispār bez jebkādas pārliecības uzbrukumā, īsāks spēlētājs pretī, bet pat trāpīt nevar

Akselis, es atvainojos protams, bet kaut kāda balerīna, par visu protestē lēkadams, tur tehniskajai jābūt, jau iepriekšējā sērijā tā bija, šaubos, ka Grizzlies aģents apmierināts aizgāja

Un noslegumā, Par lielu VEF, PAR uzvaru!!!!
eu labs... tik kādu pārlicibu lai jaunie pie butauta ņem... pat pamatturnīrā uz viniem maz spēlēja, tad ko var gribēt finālā... ar janicenoku un robinsonu, un kuksiku ka spēlē 15 min būs pa maz....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-07 21:27, pirms 11 gadiem
fans366 rakstīja: Kāds Jakovičs talants, ka pāri centram nemāk pārdriblēt
Pasecniks ir kaulainākais centrs pasaules basketbola vēsturē
+++++++

  -2 [+] [-]

, 2014-05-07 21:27, pirms 11 gadiem
Bet jā, nesaprotu iisti par ko te baigi huutes mums bazh sejā, spēlē tomēr 3milj. klubs pret pašlaik aptuveni 1milj. klubu, šaubos pat ka tik daudz bez nixa. Likumsakariigi.

  +2 [+] [-]

, 2014-05-07 21:28, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Faktiski visu izšķir sliktā Butauta komplektācija un viens spēlētājs Brauns, lai gan Jakovičs tālu neatpaliek
Brauns ir pilnīga katastrofa laukumā, izskatās Kuksiks vēljoprojām klibs, centru nav. Vienīgais Telefons laiž. Kauns.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-05-07 21:28, pirms 11 gadiem
Vef tiesam izskatas skumiigi.. it seviski ar solinu.. bet nu pie ta jau pasi vainiigi.. vsp ko vef vadiba bija iedomajusies pirms finaliem, ka vini cels zeltu ar sitaadu sastaavu? vel jau vini var panemt itka, bet nu nebuus!!

  +5 [+] [-]

, 2014-05-07 21:29, pirms 11 gadiem
Richa191 rakstīja: VEF izskatījās pēc sūda..
reizēm pat sūds izskatās labāk nekā šodien VEF

  +1 [+] [-]

, 2014-05-07 21:29, pirms 11 gadiem
A ko var gribēt ja laiž laukumā bērnus pret večiem, rezultāts loģisks , 0 pārsteigumu.

  +3 [+] [-]

, 2014-05-07 21:29, pirms 11 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: Vef spēle, kā Jaunupa partijas reitingi

Jaunups visu naudu nokūpināja? Es pat neredzu 1miljonu uz soliņa. 4 jaunie, 3 lēti (strēlnieks, Jaho un iļins) un 4 labi spēlētāji (Robinsons, Janičenoks, Brauns un Kuksiks). Timma gan atkal pret normālu pretspēlētāju Robinsonu=0.
Ja nav vairs kur izpausties, tad vismaz Timmam vienmār var uzbraukt. Nu kur tā tava sāpīte? Jaunatnes līgā pāri pārlika? Vai arī kaut kad autogrāfiņu neiedeva. Tādi gailēni kā tu vienmēr aplaužas vissmagāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-05-07 21:29, pirms 11 gadiem
Jāpiekrīt par to, ka Akselim jāmēģina nomierināties. Pret čangaļiem jau bija pelnījis tehnisko (ja ne pirmajā situācijā, tad otrajā 100%), šodien arī nostaigāja pa trosi virs bezdibeņa.
Kā teiktu mans brālis - kā pirdiens pa pannu sprēgāja visu spēli. Turklāt, neviena apstrīdama soda, tiesneša lēmuma.

P.S. Paldies par lielisko tiesnešu darbu, līmenis ir cēlies. Augstākā klase. Oļegam šogad jātiesā Eirolīgas fināls, bez variantiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-05-07 21:30, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: A ko var gribēt ja laiž laukumā bērnus pret večiem, rezultāts loģisks , 0 pārsteigumu.
berni izskatijas daudz labak neka tavi veci Kuksiks,Jahovics,Brauns

     [+] [-]

, 2014-05-07 21:30, pirms 11 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: Vef spēle, kā Jaunupa partijas reitingi

Jaunups visu naudu nokūpināja? Es pat neredzu 1miljonu uz soliņa. 4 jaunie, 3 lēti (strēlnieks, Jaho un iļins) un 4 labi spēlētāji (Robinsons, Janičenoks, Brauns un Kuksiks). Timma gan atkal pret normālu pretspēlētāju Robinsonu=0.
Nu vēl jau 0.6M Bērziņam. Būs ieekonomējis šosezon
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2014-05-07 21:31, pirms 11 gadiem
Liels prieks par BK Ventspils!

  +2 [+] [-]

, 2014-05-07 21:31, pirms 11 gadiem
Kārtīgs nokdauns melnajai nāvei. Nez vai spēs maz atjēgties uz atbildes spēli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-05-07 21:32, pirms 11 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Jāpiekrīt par to, ka Akselim jāmēģina nomierināties. Pret čangaļiem jau bija pelnījis tehnisko (ja ne pirmajā situācijā, tad otrajā 100%), šodien arī nostaigāja pa trosi virs bezdibeņa.
Kā teiktu mans brālis - kā pirdiens pa pannu sprēgāja visu spēli. Turklāt, neviena apstrīdama soda, tiesneša lēmuma.

P.S. Paldies par lielisko tiesnešu darbu, līmenis ir cēlies. Augstākā klase. Oļegam šogad jātiesā Eirolīgas fināls, bez variantiem
Akselis ir melnā darba darītājs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-07 21:32, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Viņiem dod pietiekamas minūtes spēles laika, Iļjins arī pirms sezonas diez ko labāks nebija, viņš patlaban ir ārpus savas komforta zonas, tas, ka viņš nevar iejusties parāda viņa meistarības līmeni vismaz pagaidām
kas ir pietiekamas min... 20 min pret turibu....iljins limenis ir nulle,, ja nevar sanemties ta d nav jēga nemaz censties...pamati vecīt pamati... play ofam ir jāgatavojas laicīgi

  -1 [+] [-]

, 2014-05-07 21:33, pirms 11 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: berni izskatijas daudz labak neka tavi veci Kuksiks,Jahovics,Brauns
Tu mani pārprati , Vef jau sūtīja bērnus- pļavnieks, jakovičš, pasečņiks.. Viņiem jāspēlē kaut kur citur, ne jau Vefā. Tas ir play-off, tur jāspēlē večiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-07 21:34, pirms 11 gadiem
riit jaskataas 2 latvijas finalu ui sorry ukrainas un jagaida nakama ventspils uzvara

     [+] [-]

, 2014-05-07 21:34, pirms 11 gadiem
resnais putns rakstīja: Tu vari iet par asistentu butjikam, ja Braunu liec pie laba spēlētāja....
labi apmaksāta*

  +2 [+] [-]

, 2014-05-07 21:34, pirms 11 gadiem
VEF pēdējā sezona? Tā vismaz izskatās.

Fascinē tie "eksperti", kuri prognozēja sīvu cīņu par titulu, bet vēl vairāk tie, kuri prognozēja VEF uzvaru sērijā.

Kad es pirms fināla teicu, ka BKV-BKJ pusfināls reāli bija fināla vērtē, cilvēki mani norēja. Tagad izskatās, ka te būs stabils 4-0 BKV labā bez īpašas piepūles. Varbūt... VARBŪT 1 spēli mistiskā kārtā VEF varētu paņemt, bet tas ir arī viss...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-05-07 21:35, pirms 11 gadiem
kur tad visi lielie vef fani? kas prognozeeja 4-0 par labu vefam??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-05-07 21:36, pirms 11 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: kur tad visi lielie vef fani? kas prognozeeja 4-0 par labu vefam??
tu sastāvus un reālos budžetus apskaties. lol. Bērnus uzvarējāt, nu varoņi - uztaisi vēl reklāmu mož?

  +4 [+] [-]

, 2014-05-07 21:36, pirms 11 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Jāpiekrīt par to, ka Akselim jāmēģina nomierināties. Pret čangaļiem jau bija pelnījis tehnisko (ja ne pirmajā situācijā, tad otrajā 100%), šodien arī nostaigāja pa trosi virs bezdibeņa.
Kā teiktu mans brālis - kā pirdiens pa pannu sprēgāja visu spēli. Turklāt, neviena apstrīdama soda, tiesneša lēmuma.

P.S. Paldies par lielisko tiesnešu darbu, līmenis ir cēlies. Augstākā klase. Oļegam šogad jātiesā Eirolīgas fināls, bez variantiem
Kāpēc jānomierinās??? Tas ir fināls, ne tikai trakošanas pēc sodiem, bet arī grūstīšanās un kautiņi būtu cienīgi šeit.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-07 21:37, pirms 11 gadiem
bubba rakstīja: VEF pēdējā sezona? Tā vismaz izskatās.

Fascinē tie "eksperti", kuri prognozēja sīvu cīņu par titulu, bet vēl vairāk tie, kuri prognozēja VEF uzvaru sērijā.

Kad es pirms fināla teicu, ka BKV-BKJ pusfināls reāli bija fināla vērtē, cilvēki mani norēja. Tagad izskatās, ka te būs stabils 4-0 BKV labā bez īpašas piepūles. Varbūt... VARBŪT 1 spēli mistiskā kārtā VEF varētu paņemt, bet tas ir arī viss...
fascinētājs atradies...galvu saspiedis vai.. tā ir viena spēle gudriniek..krita viss kas varēja iekrist.. pietiek pļūtīt, redzēs kas notiks tālāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-07 21:38, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Kāda melnā darba? Spēli skatījies? Protestē par tiesnešu pamatotiem lēmumiem kā mazs bērns, kuram konfekti nedod
melnā darba darītājs ir pavisam cits.
Ne velti izlasē nekad nespēlē.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-07 21:38, pirms 11 gadiem
Tautieši! Pēc vienas spēles čempionu nekronējiet!
Viss vēl priekšā.

  +2 [+] [-]

, 2014-05-07 21:38, pirms 11 gadiem
ThePower rakstīja: Kāpēc jānomierinās??? Tas ir fināls, ne tikai trakošanas pēc sodiem, bet arī grūstīšanās un kautiņi būtu cienīgi šeit.
"vo vo veciit, es gribeetu lai butauts ar shtelmi ar izkaujas lol"

āksts, haha

  -1 [+] [-]

, 2014-05-07 21:38, pirms 11 gadiem
Protams, taču tiesnesim ir pie kājas. Ja viņš turpinās lēkāt un ķert galvu pēc katra tiesneša lēmuma, tehniskās birs. Soģi visu ļoti labi atceras. Galvenais, lai vismaz pēc pirmās saprot, ka ir jāmainās, jo pagaidām viņu žēlo. Drošvien tāpēc, ka kapteinis.
blackx rakstīja: Akselis ir melnā darba darītājs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-07 21:39, pirms 11 gadiem
Bayern/Heat fans rakstīja: tu sastāvus un reālos budžetus apskaties. lol. Bērnus uzvarējāt, nu varoņi - uztaisi vēl reklāmu mož?
budzets jums ir toch 3 x vairaak. un ne jau es te blatoju ka ventspilij vsp nav izredzu..

     [+] [-]

, 2014-05-07 21:39, pirms 11 gadiem
jāiet pēc otriem 100g un sapīpēt. Nu tīri nervu nomierināšanai. Stulbais toto
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-07 21:40, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Tautieši! Pēc vienas spēles čempionu nekronējiet!
Viss vēl priekšā.
tiesi taa, galvenais pec iespejas atrak bkv aizmirst so speeli un nakama cinities no jauna..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-05-07 21:41, pirms 11 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: jāiet pēc otriem 100g un sapīpēt. Nu tīri nervu nomierināšanai. Stulbais toto
koefs labs, bet pat es neriskēju šogad.. vairāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-07 21:42, pirms 11 gadiem
markkomartins rakstīja: fascinētājs atradies...galvu saspiedis vai.. tā ir viena spēle gudriniek..krita viss kas varēja iekrist.. pietiek pļūtīt, redzēs kas notiks tālāk
Tālāk? Tālāk būs vēl 3 BKV uzvaras.

Saproti, ar esošo VEF sastāvu nav iespējams līdzīgi cīnīties ar BKV. BKV tālākie rezervisti ir labāki par VEF pamatsastāvu.

  +2 [+] [-]

, 2014-05-07 21:42, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: paskaties patlaban reālo, kas ir uz soliņa, nevis to, ko pirms sezonas teica, jo daļa no tās naudas jau nākamgadam gan jau aizrunāta
Ventspils jau nav vainīga, ka jums kluba vadība sūkā un sastāva komplektācija izgāzusies

     [+] [-]

, 2014-05-07 21:42, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: paskaties patlaban reālo, kas ir uz soliņa, nevis to, ko pirms sezonas teica, jo daļa no tās naudas jau nākamgadam gan jau aizrunāta
noteikti, kaut kas ir ietaupīts.. bet jēga no tā, ja būs jāspēlē Izaicinājuma kausā? Vienīgi VTB
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-05-07 21:43, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Priekš nākamgada labi sagatavosies + jauniešu čempim....kas saistās ar Jakoviču, tad cik esmu dzirdējis ar viņu var būt problemātiski...reizēm patīk darīt tā kā viņs vēlas ne izspēli, ja vilktu meistarībā tad ok būtu
Drīzāk morālu traumu dabūs ne sagatavosies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-07 21:45, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Galvu saspiedis esi? Jūsu Tālākais sastāvs knapi ar VEF jaunatni cīnās + jums leģionāri vēl laukumā jātur
knapi lol ? ta jūs abi ar bubbu galvas saspieduši. fanātiski faneļi bez objektivitātes

  +5 [+] [-]

, 2014-05-07 21:45, pirms 11 gadiem
fans366 rakstīja: Janičenoks ar Robinsonu ir līmenī, tāpēc tik kategoriski nevar teikt
Skaidrs, ka VEF nav sastāva dziļuma
Jālūdz Nikss, lai brauc palīgā
es domāju Janičenoks ir morāli piekusis VEFā spēlēt. Nākamgad viņu neredzēt tāpat kā Bērziņu mums šogad.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-05-07 21:45, pirms 11 gadiem
fans366 rakstīja: Kurā Eiropas labā komandā Jakovičs ar Iļjinu uzreiz spēlētu 25 minūtes pret Unics?
Atkārtošuu vēlreiz, ja 10 minūtēs sataisa 3 kļūdas uz līdzenas vietas - Butauts nav vainīgs
kurā eiropas labā klubā vini tiktu nemti lai mauktu 25 min ... nav ko atkārtot ja nezini...bet ja izmet aukstu laukumā tad nav briinums ka kludas....

  +3 [+] [-]

, 2014-05-07 21:45, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Vēl viens atradies, kāds tur vadībai sakars? VEF komplektāciju veic treneru korpuss, Butauts, Mazurs utt.
vadība skaitās arī treneru korpuss..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-05-07 21:46, pirms 11 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: budzets jums ir toch 3 x vairaak. un ne jau es te blatoju ka ventspilij vsp nav izredzu..
ja nav sajegas tad nerunaa. neteicu ka bez variantiem un tu reali doma ka viss budzhets tika izterets vefam? ;DDDDDD uz ko?

  -1 [+] [-]

, 2014-05-07 21:46, pirms 11 gadiem
bubba rakstīja: Tālāk? Tālāk būs vēl 3 BKV uzvaras.

Saproti, ar esošo VEF sastāvu nav iespējams līdzīgi cīnīties ar BKV. BKV tālākie rezervisti ir labāki par VEF pamatsastāvu.
eu ko tu piipē... katra spēle sākas no nulles... to tak tu saproti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-05-07 21:47, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Spēlēt jau var viņi arī eiropas kausā, ja kāds klubs atsakās un redzot, ka katru sezonu atbirst klubi, tad tāda iespēja ir reāla
Eirolīgas sapnis laikam izsapņots
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2014-05-07 21:47, pirms 11 gadiem
Man liekas hūtes kluba fani ir paši unikālākie fani Latvijā. Nu, kur var tā sākt lēkāt pēc vienas spēles. Jo saldāka būs uzvara, ja VEF paķers sēriju.

Neapšaubu, ka BKV ir favorītu lomā, jo viņiem ir mājas spēļu priekšrocības, plus šobrīd VEF spēle un sastāvs ir tiešam traki slikts. Bet tomēr jāatceras, ka BKV arī nav nekādi Heat, bet gan klubs kurš šosezon ir kāsis smieklīgiem klubiem. Viena šāda uzvara var mainīt daudz abu komandu prātos, un es šeit domāju par labu VEF un par sliktu BKV.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-07 21:48, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Pasaki kāpēc, tad tik ilgi Grants laukumā un beigās Kemps, lai gan bez viņiem varēja iztikt?
a kāpēc ne, viņiem gāja spēle un bija uz laba viļņa, sastāva rotācija bija ok visi daudzmaz atzīmējās un bija rezultatīvi

  +1 [+] [-]

, 2014-05-07 21:48, pirms 11 gadiem
Ko te var murgot daudz, Lembergs normālus spēlētājus novācis, spēlē kā komanda, Janičenokam tie palīgi gan tādi pašvaki, Kavaliauskas, Dairis Bertāns, EG. Roulends, Kaspars Bērziņš šie spēlētāji varēja

būtu vismaz Kambala VEF'am.. izskatās, ka ventīļi šogad ceļ.. nav nekādu pretenziju pret Ventspils komandu, bet nu puskautu cūku nokaut ir vieglāk nekā normālu bifeli.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-07 21:48, pirms 11 gadiem
fans366 rakstīja: Ja novāktu labu komandu, paturētu Robinsonu, šo gadu varētu norakstīt un nākamgad atkal iet iekarot Eiropu
Tad arī Janičenoks piekritīs palikt
Robinsons jau izteica vēlmi palikt, redzēs ko gudrais Jaunups teiks. Varbūt kādreiz Latvijā derētu leģionārus paturēt vairāk kā vienu sezonu ne vis cerēt uz otru Roulendu...

  +2 [+] [-]

, 2014-05-07 21:48, pirms 11 gadiem
Nedomāju, ka tas būs baigais zaudējums, ja Fufčix paliks. Piekrītu, ka Janičelnoks sevi ir izsmēlis VEFā. Turklāt tas jau bija paredzams pēc pagājušā gada triumfa. Dairis, Kaspars to saprata. Čelnokam drošvien nebija tīri ok piedāvājumu.
blackx rakstīja: es domāju Janičenoks ir morāli piekusis VEFā spēlēt. Nākamgad viņu neredzēt tāpat kā Bērziņu mums šogad.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-05-07 21:50, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Man liekas hūtes kluba fani ir paši unikālākie fani Latvijā. Nu, kur var tā sākt lēkāt pēc vienas spēles. Jo saldāka būs uzvara, ja VEF paķers sēriju.

Neapšaubu, ka BKV ir favorītu lomā, jo viņiem ir mājas spēļu priekšrocības, plus šobrīd VEF spēle un sastāvs ir tiešam traki slikts. Bet tomēr jāatceras, ka BKV arī nav nekādi Heat, bet gan klubs kurš šosezon ir kāsis smieklīgiem klubiem. Viena šāda uzvara var mainīt daudz abu komandu prātos, un es šeit domāju par labu VEF un par sliktu BKV.
es ar tevi vecīt ...es ar tevi

  +1 [+] [-]

, 2014-05-07 21:50, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Galvu saspiedis esi? Jūsu Tālākais sastāvs knapi ar VEF jaunatni cīnās + jums leģionāri vēl laukumā jātur
"knapi cīnās"? Ziedaks uznākot laukumā vienkārši darīja, ko gribēja. Laksa arī vāca bumbas, gāja ātrajos utt. Neviens no spēles āra nekrita. Ne velti +29 spēles beigās, atpūtinot līderus. Bail pat iedomāties, kāds būtu rezultāts, ja laukumā būtu visi līderi.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-07 21:50, pirms 11 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: jāiet pēc otriem 100g un sapīpēt. Nu tīri nervu nomierināšanai. Stulbais toto
cik uzliki?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-05-07 21:51, pirms 11 gadiem
sotāru. Atgādināšu, ka liku pirmo reizi. Ok, uzliku bet365, taga kādu laiku varēs visas tiešraides redzēt, bet tas neatvieglo
ThePower rakstīja: cik uzliki?

  -1 [+] [-]

, 2014-05-07 21:51, pirms 11 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Nedomāju, ka tas būs baigais zaudējums, ja Fufčix paliks. Piekrītu, ka Janičelnoks sevi ir izsmēlis VEFā. Turklāt tas jau bija paredzams pēc pagājušā gada triumfa. Dairis, Kaspars to saprata. Čelnokam drošvien nebija tīri ok piedāvājumu.
Janičenokam derētu izlaist kādu izlases ciklu un uzkapāt kādu sezonu ārzemēs, lai atgriežās apetīte.
Lai gan pie labas komplektācijas, viņa pieredze būtu laba konfektīte komandā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-07 21:52, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Tik pat labi Butautam arī vajadzēja Janičenoku un Robinsonu uz maiņām turēt, pēc tava viedokļa bet viņš tikai jaunos turēja
nu jā, kad viss tik bezcerīgi izskatās tad jādod jaunajiem spēlēt

  +1 [+] [-]

, 2014-05-07 21:52, pirms 11 gadiem
Pa pa, paskaties viņā pasē
blackx rakstīja: Janičenokam derētu izlaist kādu izlases ciklu un uzkapāt kādu sezonu ārzemēs, lai atgriežās apetīte.
Lai gan pie labas komplektācijas, viņa pieredze būtu laba konfektīte komandā.

  +2 [+] [-]

, 2014-05-07 21:52, pirms 11 gadiem
Tā tik turpināt!!!!! Patika Štelmahera pārtraukums pie plus 20, pret Vefu atslābināties nav vajadzīgs. Par BKV zeltu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-05-07 21:52, pirms 11 gadiem
blackx rakstīja: Janičenokam derētu izlaist kādu izlases ciklu un uzkapāt kādu sezonu ārzemēs, lai atgriežās apetīte.
Lai gan pie labas komplektācijas, viņa pieredze būtu laba konfektīte komandā.
priekš kam uz vecumdienām vamdīties kkādā ārzemju otrajā līgā ?

  +2 [+] [-]

, 2014-05-07 21:53, pirms 11 gadiem
resnais putns rakstīja: Tur tā lieta, ka nav jau māka izmest izmisuma situācijā aukstu džeku un pietam vēl finālā, sak .. nu rādi tad ko tu māki. Māka ir iespēlēt šo spēlētāju. Ja spēlētāju paņem sezonas vidū ar saukļiem pa priekšu, ka tagad veidosim jauno VEF modeli un būs pavisam cita komanda, tad loģiski, ka viņu ir jāiespēlē. Ja sezonas vidū ņem leģionāru, tad viņam dod spēlēt par spīti visam. Nav jau tā, ka jakoviču paņēma sezonas sākumā. Bet tagad izrāva no Lauvām līderi, un nolika smuki pulēt beņķi.
tad na..ujam vinus vispār nēma... pa paris min lbl liigā pret turībi... vini tika nemti ar domu par nākotni un izaugsmi.... tū..lis te būs ar tiem jaunajiem vefā

  -2 [+] [-]

, 2014-05-07 21:53, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Man liekas hūtes kluba fani ir paši unikālākie fani Latvijā. Nu, kur var tā sākt lēkāt pēc vienas spēles. Jo saldāka būs uzvara, ja VEF paķers sēriju.

Neapšaubu, ka BKV ir favorītu lomā, jo viņiem ir mājas spēļu priekšrocības, plus šobrīd VEF spēle un sastāvs ir tiešam traki slikts. Bet tomēr jāatceras, ka BKV arī nav nekādi Heat, bet gan klubs kurš šosezon ir kāsis smieklīgiem klubiem. Viena šāda uzvara var mainīt daudz abu komandu prātos, un es šeit domāju par labu VEF un par sliktu BKV.
beidzot kāds kko saprt. Hūtes uz šādu tekstu nekad nebuutu spejiigas.

  +2 [+] [-]

, 2014-05-07 21:53, pirms 11 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Pa pa, paskaties viņā pasē
domā VEFS viņam dos pensijai līgumu? Turcija gan

  +2 [+] [-]

, 2014-05-07 21:54, pirms 11 gadiem
fans366 rakstīja: VEF viņi tika ņemti kā rezervisti un tā tam ir jābūt
Drīzāk jāpateicas situācijai, ka tagad viņi vispār tiek tik daudz laukumā
vai tad vefam tagad ir rezervisti.... nav jau kas spēlē tapēc ir auzas...

  +1 [+] [-]

, 2014-05-07 21:55, pirms 11 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: sotāru. Atgādināšu, ka liku pirmo reizi. Ok, uzliku bet365, taga kādu laiku varēs visas tiešraides redzēt, bet tas neatvieglo
cerams atstāji 0.01 kontā, tad varēsi redzēt mūžīgi visu

  -1 [+] [-]

, 2014-05-07 21:55, pirms 11 gadiem
bubba rakstīja: "knapi cīnās"? Ziedaks uznākot laukumā vienkārši darīja, ko gribēja. Laksa arī vāca bumbas, gāja ātrajos utt. Neviens no spēles āra nekrita. Ne velti +29 spēles beigās, atpūtinot līderus. Bail pat iedomāties, kāds būtu rezultāts, ja laukumā būtu visi līderi.
Pats tam tici ko raksti. Nu ganjau būtu kādi +50 ne?

Bet par Zeidaku - tas ir labs spēlētājs pēc fizuhas. Šis var progresēt ļoti ātri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-05-07 21:56, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Pats tam tici ko raksti. Nu ganjau būtu kādi +50 ne?

Bet par Zeidaku - tas ir labs spēlētājs pēc fizuhas. Šis var progresēt ļoti ātri.
Sen jau būtu laiks bubbu neņemt nopietni, vef gan tādu gailēnu ar netrūkst

  -2 [+] [-]

, 2014-05-07 21:57, pirms 11 gadiem
Asais_Nazis rakstīja:

BKV labākie, ierādīja vietu rīgas gaiļiem, kasierim tagad atkal jāiet būs pie artusa paduses ost jo vēlēšanās ir tuvu un pēc šitā abloma iekš LBL, nauda vajadzēs!
ielec daugavā....

  +1 [+] [-]

, 2014-05-07 21:57, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Domāju, ka Krisītis varētu palikt....ar apmēram šādu domu: klubs šogad zaudēja ar mani, es klubu atkal pacelšu....viņš pats apzinās, ka viņam spēle visas sezonas garumā nav tā labākā
iespējams
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-07 21:58, pirms 11 gadiem
bubba rakstīja: Tālāk? Tālāk būs vēl 3 BKV uzvaras.

Saproti, ar esošo VEF sastāvu nav iespējams līdzīgi cīnīties ar BKV. BKV tālākie rezervisti ir labāki par VEF pamatsastāvu.
Ese par BKV, neteiktu tik skarbi, Vefam ir piereedzējušie, un tas pats Kuksiks ir pēc idejas labāks nekā kāds no BKV tālmetējiem, nav runa pirmkārt par sastāvu bet par atdevi un vēlmi uzvarēt! Šodien Ventspilij cepuri nost, cerams ka Rīgas spēlēs arī varēs uzvarēt, kaut tās ir mājas spēles Vefam un būs sīvāk.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-07 21:58, pirms 11 gadiem
Nu Turcijas 2.līgā gan var skaisti nobeigt karjeru. Iedod Butem, viņam 2 apkārt - ārā Čelnokam un 3p! Tās spēles gribētu redzēt! Ja vēl Ādis pē gadiem 2-3 nokritīs uz to Ankaras komandu, pieņemu, ka būtu izicili skaista spēle. Izteikts PG ar masīvu C un lielisku snaiperi uz 45°@ Ko gan vairāk var vēlēties komanda? Jautājums, cik tas izmaksātu nākamajā sezonā VEFam?

P.S. Izlasot grāmatu, jāsaprot, ka Butem vajag nenormālo piķi solīt, lai viņš no Turcijas dotos prom. Zelta dzīve
blackx rakstīja: domā VEFS viņam dos pensijai līgumu? Turcija gan

  +1 [+] [-]

, 2014-05-07 21:58, pirms 11 gadiem
fans366 rakstīja: Tāpēc nesaprotu kāpēc tika plaists tālēs zilajās Polks. Varēja būt svarīgs faktors. Kā vispār VEF komentē Polka atlaišanu???
+ Negribu spriest nezinot situāciju, bet vai tiešām Niksam tā situācija ir tik smaga, ka pilnīgi netiek uz fināliem. Atvainojos ja kļūdos, bet izskatās kaut kā jocīgi
Polku ņēma ar domu par VTB ploviem. Netika - atlaida.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-05-07 21:59, pirms 11 gadiem
Ja? Nav jau problēma piečuku ieskaitīt. Pagaidām arī ar 0 dod visu vērot. Šodien jau visu vakaru tenisu tur skatos (paldies, j*banijs VSB )
ThePower rakstīja: cerams atstāji 0.01 kontā, tad varēsi redzēt mūžīgi visu

  +1 [+] [-]

, 2014-05-07 22:00, pirms 11 gadiem
fans366 rakstīja: Tāpēc nesaprotu kāpēc tika plaists tālēs zilajās Polks. Varēja būt svarīgs faktors. Kā vispār VEF komentē Polka atlaišanu???
+ Negribu spriest nezinot situāciju, bet vai tiešām Niksam tā situācija ir tik smaga, ka pilnīgi netiek uz fināliem. Atvainojos ja kļūdos, bet izskatās kaut kā jocīgi
tik es nesaprotu nafiga vins tika panemts... uz 3 spēlēm....kāda sūda pēc

  -1 [+] [-]

, 2014-05-07 22:00, pirms 11 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Nu Turcijas 2.līgā gan var skaisti nobeigt karjeru. Iedod Butem, viņam 2 apkārt - ārā Čelnokam un 3p! Tās spēles gribētu redzēt! Ja vēl Ādis pē gadiem 2-3 nokritīs uz to Ankaras komandu, pieņemu, ka būtu izicili skaista spēle. Izteikts PG ar masīvu C un lielisku snaiperi uz 45°@ Ko gan vairāk var vēlēties komanda? Jautājums, cik tas izmaksātu nākamajā sezonā VEFam?

P.S. Izlasot grāmatu, jāsaprot, ka Butem vajag nenormālo piķi solīt, lai viņš no Turcijas dotos prom. Zelta dzīve
Neesmu lasījis vēl grāmatu, bet ir tāda doma paķert.
Kas zin, varbūt drīz mums tur vēl pāris spēlētāji karjeru pabeigs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-05-07 22:01, pirms 11 gadiem
Asais_Nazis rakstīja: tur auksts un netīrs ūdens, peldos jūnija beigās, jūlija vidū pie jūras , rīgas jūras līcī.

tu jau sāki peldēt daugavā, dzirdēju upēs temperatūra tīri ok.
Ja māki peldēt 1cm pa virsu, tad varbūt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-07 22:02, pirms 11 gadiem
markkomartins rakstīja: tik es nesaprotu nafiga vins tika panemts... uz 3 spēlēm....kāda sūda pēc
Tak VEF nav naudas vairāk. Paņēma uz pārbaudi, lai gan zināja, ka nevarēs atļauties. Vēl tak Bērzam & viņa aģentam jāmaksā pusmiljons.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-05-07 22:02, pirms 11 gadiem
blackx rakstīja: Neesmu lasījis vēl grāmatu, bet ir tāda doma paķert.
Kas zin, varbūt drīz mums tur vēl pāris spēlētāji karjeru pabeigs
Grāmata diezgan interesanta. Sākums nedaudz garlaiko, bet pēctam ļoti interesanti. Zēnam tāda traka dzīve padevusies.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-07 22:02, pirms 11 gadiem
resnais12345 rakstīja: BKV malaci izdraza beidzot tos melnos sudus vef
malaciitis, pateici vinjiem labi , ejam fishkas pameetaat ? un zaldaatinji ar kkur staav, vareesi pashaudities
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-05-07 22:03, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Grāmata diezgan interesanta. Sākums nedaudz garlaiko, bet pēctam ļoti interesanti. Zēnam tāda traka dzīve padevusies.
Cerams kādreiz arī Biedrs būs tikpat atklāts

  -1 [+] [-]

, 2014-05-07 22:04, pirms 11 gadiem
Asais_Nazis rakstīja: tur auksts un netīrs ūdens, peldos jūnija beigās, jūlija vidū pie jūras , rīgas jūras līcī.

tu jau sāki peldēt daugavā, dzirdēju upēs temperatūra tīri ok.
malacis... pozitīvi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-05-07 22:04, pirms 11 gadiem
Izlasīju pirmajā vakarā pēc parādīšanās. Nereāli. Bet kā jau teicu - pēc rakstītā saprotams, ka no Turcijas prom viņu būs grūti dabūt
blackx rakstīja: Neesmu lasījis vēl grāmatu, bet ir tāda doma paķert.
Kas zin, varbūt drīz mums tur vēl pāris spēlētāji karjeru pabeigs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-05-07 22:05, pirms 11 gadiem
ko domā Jaunups - to var tikai zīlēt biezumos. Otrs variants, kurš daudz ticamāks - viņš vnk nedomā. ok, vnk nav ne mazākā nojausma par sportu, kur nu vēl par bbolu konkrēti.
fans366 rakstīja: Tad sanāk, ka LBL Jaunupam pa lielam pie vienas starpkājas???
Ja jā, tad nevajag brīnīties un pārdzīvot par šodien redzēto
Ja tomēr LBL zelts ir svarīgs. tad tā ir Ventspils nenovērtēšana, ja uzskatīja, ka pietiek ar esošo resursu

     [+] [-]

, 2014-05-07 22:05, pirms 11 gadiem
cerams ka serija beigsies ventspili ar majnieku uzvaru

  -1 [+] [-]

, 2014-05-07 22:06, pirms 11 gadiem
bubba rakstīja: Tak VEF nav naudas vairāk. Paņēma uz pārbaudi, lai gan zināja, ka nevarēs atļauties. Vēl tak Bērzam & viņa aģentam jāmaksā pusmiljons.
mieru mieru ... gan jau samaksās.... neķer tik kreņķi....

     [+] [-]

, 2014-05-07 22:06, pirms 11 gadiem
fans366 rakstīja: Tad sanāk, ka LBL Jaunupam pa lielam pie vienas starpkājas???
Ja jā, tad nevajag brīnīties un pārdzīvot par šodien redzēto
Ja tomēr LBL zelts ir svarīgs. tad tā ir Ventspils nenovērtēšana, ja uzskatīja, ka pietiek ar esošo resursu
VTB maksā par uzvarām un izbraukumiem, tie būtu papildus līdzekļi kurus varētu atdot tādam Polkam. LBL, tur jāiztiek pašiem ar savu naudu ... kas, varētu būt problēma. Plus Niksa pazušana arī nevarētu teikt, ka bija gaidīta. Jācer, ka zēns atgriezīsies. Ja problēmas ar māti, tad lai ņem līdzi .... protams, ja nav smagi slima. Bet spriežot pēc twitter bildes, tad izskatījās vesela.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-05-07 22:07, pirms 11 gadiem
blackx rakstīja: Cerams kādreiz arī Biedrs būs tikpat atklāts
Nodaļa par "backseat blowjob" būtu topā!

  +1 [+] [-]

, 2014-05-07 22:07, pirms 11 gadiem
par to neiet runa. Nešaubos, ka apstākļi vnk neapskaužami. Prieks, ka VEF saprata un palaida viņu. Vismaz kāds normāls lēmums. A varbūt Nix vnk apvainojās pēc tam, kad viņu ieslēdza ģerbtuvē?
SportExpert rakstīja: Polku ņēma tikai un vienīgi uz VTB, bet pirms Polka atlaišanas es ieminējos, ka labāk Braunu atlaist un Polku paturēt.....AR Nix ir tā, cik saprotu, viņa mamma vadīja saimniecību un viņai bija operācija, kuras rehabilitācijas process liedza vadīt saimniecību un tāpēc Nix aizbrauca
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-07 22:07, pirms 11 gadiem
markkomartins rakstīja: mieru mieru ... gan jau samaksās.... neķer tik kreņķi....
Interesanti, no kurienes raus naudu? Būs kā ASK pēdējā sezonā, prasīs faniem, lai katrs pa eirikam met Jo tālāk, jo trakāk...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-05-07 22:10, pirms 11 gadiem
bubba rakstīja: Interesanti, no kurienes raus naudu? Būs kā ASK pēdējā sezonā, prasīs faniem, lai katrs pa eirikam met Jo tālāk, jo trakāk...
Sponsors nav viena bankrotējoša banka, tāpēc pagaidām ar to aizmirstat.
Drīzāk jau Lembergs aizvērs savu kabatu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-05-07 22:11, pirms 11 gadiem
fans366 rakstīja: Polks nav basketbolists ar skaļāko vārdu, tāpēc paturēt mēnesi priekš LBL fināla vajadzēja. Ja arī VEF kaut ko ietaupīja ar Polka neparakstīšanu, tad ļoti minimāli
Ja naudas nav, tad nav. Nav kā puse ESP klubu, kuri ņem spēlētājus, bet algas nemaksā. Ja būtu viss tik vienkārši, tad VEFs būtu sen ticis vaļā no Brauna utt.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-07 22:11, pirms 11 gadiem
Asais_Nazis rakstīja: ko pats? nemāki peldēt? es iemācījos baseinā.
māku māku 7 gadus gāju baseinā ..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-05-07 22:13, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Lembim jau naudas mazāk gan paliks, jo sankcijas, kas skar Krieviju ietekmē naudas plūsmu Ventspilī
Tāpēc jau bļauj, ka nedrīkst ar krieviem lēkāt..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-05-07 22:16, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Viņam vienmēr ir nauda pirmajā vietā, ne valsts, kas kā politiķim ir ļoti slikti...nez kur viņa sazagtie 148 miljoni ir?
Tāpat noslēpti kā Putinam pāris miljardi.

     [+] [-]

, 2014-05-07 22:16, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: BUTAUT ATKĀPIES! Teiksim paldies BKV, ka šie aizsūtīs Butautu prom no LV!
Butautu prom Kruuminju vietaa, lai pabeidz to, ko neizdarija no 0-1 ar valmieru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-05-07 22:18, pirms 11 gadiem
latgalestauretajs rakstīja: Nez cik tā Jēkabpils spēcīga. Varbūt ar var VEF uzvarēt.
Noturēt viņu kodolu + papildinājums kāds = nākamgad fināls.
Tas ir labi, ka jau šogad neuzlēca par augstu.. ir taču jābūt kādam mērķim, nevis 2 gados iekarot LBL..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-07 22:19, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Butauts būs prom, to jau pirms fināla varēja saprast...cik esmu dzirdējis, tad būs LV treneris, man šķiet, ka daļu budžeta viņi iegrūdīs, lai atvilinātu kādu mūsu treneri no ārzemēm
Būtu jauki Muižnieku dabūt atpakaļ uz Latviju..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-07 22:21, pirms 11 gadiem
fans366 rakstīja: Brauna gadījums ir cits, jo tad būtu jāmaksā kompensācijas + jāmeklē jauns saspēlnieks
Polka situācija bija pavisam cita un daudz vienkāršāka - atlika samaksāt grašus un būtu labs un pēc basketbola izsalcis 1./2.nr.
Kurš zin cik grašus viņš maksāja? Un nevajag mānīt sevi, nekāds glābējs viņš nebūtu, VEFam palīdzēt varētu tikai Roulends ....

Principā vajag izteikti dominējošu spēku, kā Niksu. Visi šitie Polki utt, neko nemainītu, jo viņi ir viduvējības un nebūt nav labāki par kādu letiņu. Butautam nav komandas. Visu sezonu mīcijis spēlētājus, un veidojis formu - beigās rokās māla klucis tāds pats kā sākumā. NAV KOMANDAS, sūds par to, kādi spēlētāji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-07 22:21, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Nu nez, tur arī daudz Barnīss izdarīja un pārējie arī jaunāki nepaliek
Hlebovickis gan tūlīt ies pensijā..
Taču no viņu jaunajiem jāgaida vairāk.. savādāk nevienu jauno neizaudzinās, tik grūdīs naudu ārā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-07 22:22, pirms 11 gadiem
Plus vēl ar A.Bērziņu ir švaki. Esot diezgan traka trauma ... Kkas ar muguru. Šosezon toč nespēlēs, kas būs vēl ar nākamajām ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-07 22:25, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Te kļūdies....cik redzēju Polks dienās būs labāks par Rowlandu, jo viņš ir precīzāks snaiperis + viņam ir caurgājiens ļoti labs, ar stieptiem soļien un vinš labi aizsardzībā strādā....Domāju, ka VEF viņu vajag tuvumā paturēt un uz nākamo sezonu ņemt
Es nerunāju par nāktoni, šobrīd viņš neko nespētu palīdzēt VEFam. NEKO. Un es pilnībā nepiekrītu tam, ka viņš būs labāks par EJ, jo vienkārši tā nebūs. Tie ir kkādi murgi.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-07 22:25, pirms 11 gadiem
fans366 rakstīja: Šodienas spēlē viņš nebūtu glābējs, bet objektīvi domājot, citas spēles būs daudz sīvākas un labs metējs ar caurgājienu būtu lieti noderējis
Principā Bertāns ... Maksimums, nekas vairāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-07 22:27, pirms 11 gadiem
VEF sausmigi speleja! Bk ventspils malaci jaiet lidz galam un japanem kauss uz ventspili.... Vef lai brauc majas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-07 22:29, pirms 11 gadiem
1) nekas vel nav noslegts.
2)Uz FIBA Karlis rautin nerausies
SportExpert rakstīja: Butauts būs prom, to jau pirms fināla varēja saprast...cik esmu dzirdējis, tad būs LV treneris, man šķiet, ka daļu budžeta viņi iegrūdīs, lai atvilinātu kādu mūsu treneri no ārzemēm
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-07 22:31, pirms 11 gadiem
fans366 rakstīja: NEVĒRTĒ PĒC VIENAS SPĒLES! Citās, sīvākās 1 džokers var izšķirt sērijas likteni (Bakiča gadījums)
Es gan vērtēju pēc tā, ka diezvai tāds talantīgs spēlētājs šobrīd būtu bez kluba.

     [+] [-]

, 2014-05-07 22:32, pirms 11 gadiem
Man kā ventspilniekam spēle likās interesanta bet es pieļauju ka tādu nebija daudz. Žēl. Robinsons vispār otrajā puslaikā bija laukumā?

Un te ir tas ko teicu ja Telefons spēs tad iznesīs sēriju(ļoti šaubos)! Neviens vēl nav vinnējis tapēc BABYSTEPS dārgie ventspils fani BABYSTEPS.
Grants atkal labi nospēlēja. Thumbs up.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-07 22:34, pirms 11 gadiem
Nakos sezon nav variantu. ULeBs griez nost 12 liekas komandas - ta ka LV 2.vieta ir FIBA turnirs bez variantiem
SportExpert rakstīja: nav teikts, ka VEF spēlēs fiba, jo ja klubi atsakās no EK kā līdzšinējās sezonas, tad VEF var rasties vieta EK
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-07 22:35, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Viņam bija klubs cik atceros, tikai viņš līgumu laikam lauza
Bija pirms tam kkāds grieķu klubs uz 2 spēlēm, pēc VEF nekā laikam. Principā šosezon 6 spēles. Manuprāt džeki jūs šaujat auzās ar to baigo talantu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-07 22:41, pirms 11 gadiem
Ieteiktu paintereseties vairak. Tas ir jau noticis fakts.Ka ari neaizmirsisim komandas, kas sosezon speleja euroleague, bet nakossezon parcelsies uz ULEB
SportExpert rakstīja: Nav viņš neko nogriezis, viņi griezīs ja masveidā komandas atteiksies startēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-07 22:46, pirms 11 gadiem
galvenais ka Jaunups tik skalda malku ar saviem tekstiem. Kā viņš tur vispār nokļuva. Kādēļ cilvēki ,kuriem nevajag atrasties tajās vietās nokļūst tajās vietās ?

  +1 [+] [-]

, 2014-05-07 22:46, pirms 11 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Pirmo un pēdējo reizi spēlēju toto. Nākamnedēļ būs dubultā jāstrādā
liec šodien uz zirgu skriešanos uz lucky samurai 4. skrējienā

  +1 [+] [-]

, 2014-05-07 22:47, pirms 11 gadiem
Skatoties Speli vareja redzet ka VEF komandai saspeles vaditajam Braunam spelet ir apnicis, VEF komantai nav izteikti saspeles vaditajs un zem groza nav ko Likt. Piekritu vienam komentaram ka Butautis komandu ir novedis lidz Zemakam limenim neka bija pagaiš gad un pērn.
Par BK Ventspili sakot izteikti komandas spele, lideri darija vissu lai uzvaret šo speli. ja Ventspils izkatas uz 90% gatava tad VEF tikai par 30% Jo VEF komandai nav ko likt pretim nav izteikta lidera

  +2 [+] [-]

, 2014-05-07 22:47, pirms 11 gadiem
Basketbola emocijas sit augstu vilni ! Sen nav bijuši tik daudz komentāru !!!

  +1 [+] [-]

, 2014-05-07 22:47, pirms 11 gadiem
Rash rakstīja: Skatoties Speli vareja redzet ka VEF komandai saspeles vaditajam Braunam spelet ir apnicis, VEF komantai nav izteikti saspeles vaditajs un zem groza nav ko Likt. Piekritu vienam komentaram ka Butautis komandu ir novedis lidz Zemakam limenim neka bija pagaiš gad un pērn.
Par BK Ventspili sakot izteikti komandas spele, lideri darija vissu lai uzvaret šo speli. ja Ventspils izkatas uz 90% gatava tad VEF tikai par 30% Jo VEF komandai nav ko likt pretim nav izteikta lidera
Tu domā ka Nix tiešām aizbrauca pie mammas ? lol

  +1 [+] [-]

, 2014-05-07 22:48, pirms 11 gadiem
Tas ir fakts - oficiali to var apstiprinat velak, bet fakts.Komandas tapat vien neatsakas no eirokausiem. VEF speles FIBA turnira, kas bus nedaudz specigaks ka bija sogad, tiesa, sogad sis turnirs bija nereali vajs.
SportExpert rakstīja: cik man zināms nebija vēl oficiāli apstiprināt + komandas tāpat var atteikties startēt un ja samazina komandu skaitu, tad FIBA tikai iegūst spēcīgāku turnīru
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-05-07 22:48, pirms 11 gadiem
Rash rakstīja: Skatoties Speli vareja redzet ka VEF komandai saspeles vaditajam Braunam spelet ir apnicis, VEF komantai nav izteikti saspeles vaditajs un zem groza nav ko Likt. Piekritu vienam komentaram ka Butautis komandu ir novedis lidz Zemakam limenim neka bija pagaiš gad un pērn.
Par BK Ventspili sakot izteikti komandas spele, lideri darija vissu lai uzvaret šo speli. ja Ventspils izkatas uz 90% gatava tad VEF tikai par 30% Jo VEF komandai nav ko likt pretim nav izteikta lidera
tu ķipa esi Brandon Rush ??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-07 22:49, pirms 11 gadiem
krauklis969 rakstīja: tu ķipa esi Brandon Rush ??
A tu krauklis no tās mūzikas grupas ???

  +1 [+] [-]

, 2014-05-07 22:50, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: puikiņ cik tev gadu?
Pēc gadiem tu man pienestu ūdeni !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-07 22:53, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Jau pēc tava rakstīšanas stila es varu pateikt, ka esmu vismaz gadus 8 vecāks par tevi
es jau te nemēros ar krāniņiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-07 22:55, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Ej labāk pildīt mājasdarbus
kā tas bija jāsaprot?

  +1 [+] [-]

, 2014-05-07 22:57, pirms 11 gadiem
Tas bija traģiski.

Jaunup, dari kautko lietas labā (Butauts).

  +1 [+] [-]

, 2014-05-07 23:00, pirms 11 gadiem
secinot pec sodienas speles viss skaidrs ventspils bus cempis.
sanakusie skatitaji olimpiskaja centra jau drosvien gaidija plikpaura butauta
psih teatri brinums ka bija tik mierigs ka saka iet minus 10smit melnajai navei
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-07 23:07, pirms 11 gadiem
Ventspils labaakie sodien vsp vefam nebija variantu..

  +2 [+] [-]

, 2014-05-07 23:08, pirms 11 gadiem
cerams ka sportacentrs ir video atskatu no siis speles..gribetos atkartojuma redzet Granta dankus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-05-07 23:15, pirms 11 gadiem
Pēc otrās spēles apmēram būs skaidrs, kas ir kas.

Ja Ventspils tiek eirokausos, tad Aivaram jāatver maciņš.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-07 23:17, pirms 11 gadiem
Asais_Nazis rakstīja: valters vēl kaut ko murgoja par Kuksiku, prieks, ka šim viss ok un spēlēja.
Tas gan, bet parāk mazs spēles laiks.

     [+] [-]

, 2014-05-07 23:18, pirms 11 gadiem
Laksam jāmeklē cits klubs, Štelmahers galīgi neuzticās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-07 23:39, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Vai kā Robinsons nobloķēja timmu vai Jahoviča izpildīto bloku vai Browna bolku pret Zaķi
Tu iespējams tikko minēji 3 vef labākās epizodes visā spēlē. Brown bloku pat varētu apstrīdēt jo 50%-50%tir bija bloks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-08 00:07, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Vai kā Robinsons nobloķēja timmu vai Jahoviča izpildīto bloku vai Browna bolku pret Zaķi
arii jaa

  +1 [+] [-]

, 2014-05-08 00:07, pirms 11 gadiem
Onslovs rakstīja: Pēc otrās spēles apmēram būs skaidrs, kas ir kas.

Ja Ventspils tiek eirokausos, tad Aivaram jāatver maciņš.
Lembim ta pamatiigi vajadzes atvert macinu.. jo tas jau vairs nebus Fiba challenge

     [+] [-]

, 2014-05-08 00:08, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Vai kā Robinsons nobloķēja timmu vai Jahoviča izpildīto bloku vai Browna bolku pret Zaķi
Tev nekas cits neatliek!

     [+] [-]

, 2014-05-08 00:12, pirms 11 gadiem
spacet rakstīja: Tev nekas cits neatliek!
vins vel joprojam nevar pardzivot, nabadzins
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-08 00:18, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Varakt likt mīnusus, bet Aivars varēs max kādi 1,5 milj. tik savākt, jo visas tās lietas ar Ruslandi ietekmēs to naudas plūsmu un diemžēl ar 1,5 milj. pirmā kārta ar ļoti mazām izredzēm cīnīties par izkļūšanu....mans personīgais viedoklis ir, ka BKV tomēr jāparāda, ka ir pietiekami spēcīgi FIBA un tad līst EK, jo patlaban neizskatās, ka uzvaras gadījumā čempionātā viņi būs spējīgi Ulebā spēlēt...es to nesaku kā Vef fans, jo VEF spēlēšana fibā ļautu klubam atjaunoties, bet gan kā cilvēks, kas skatās uz to ekonomisko situāciju
tu to nevari zinat cik vins savaks, varbut BKV dabus kadu naudigu sponsoru u.t.t. un kautkvai par tiem 1,5 -2 milj BKV var dabut labu blici..

  +1 [+] [-]

, 2014-05-08 00:18, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Ko pārdzīvot? Es esmu reālists un pirms spēles zināju, ka zaude būs, bet es vienmēr esmu atbalstījis VEF un vienmēr to darīšu!
nu tad prieks par tevim, esi kartigs fans

  +1 [+] [-]

, 2014-05-08 00:18, pirms 11 gadiem
tapat ka es

  +1 [+] [-]

, 2014-05-08 00:19, pirms 11 gadiem
bet nu vispirms manejiem BKV jauzvar un tad tik varesim domat par nakotni, par Eirokausiem u.t.t.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-08 00:32, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: ar dabūt labu blici jā, piemēram, es VEF atbalstu EK, jo viņi cīnās par iziešanu no grupas, bet ja viņi tur spēlētu spēlēšanas pēc tikai, tad šaubos, jo tādā gadījumā labāk kādu gadu pacīnīties FIBA iegūt kausu ja var un atgriezties spēcīgāki
Ventspils ari savaks piki, tad jau ari cinisies par izklusanu ara no grupas, bet nu kas zin ko Ventspils vadiba izlemtu pa vasaru, spelet EK vai tomer palikt Fiba, bet nu dzivosim redzesim. bet viens skaidrs, viss bus atkariigs no finansem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-05-08 00:58, pirms 11 gadiem
pēdējo 50kom neesmu lasījis, vnk eju gulēt

  +1 [+] [-]

, 2014-05-08 02:06, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Taisnība, priekš LV basketa labāk jau nāktu, ka abas komandas spēlētu EK, es tikai nezinu, kas jums ar vietu skaitu ir, jo ja nemaldos EK otrajā kārtā stājas spēkā noteikumi par minimālo sēdvietu skaitu arēnā
jabut 5000 man liekaas, nekas vajadzes pie jums arenaa aizvadiit
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-05-08 09:12, pirms 11 gadiem
Kā vērotājam no malas, man sāk šķist, ka ar VEF kkas nav kārtībā, un kā saka, zivs jau pūst no galvas.

Dīvaini, ka klubs, kas pirms pāris gadiem veiksmīgi cīnījās starptautiskajā arēnā, bet tagad izskatās gaužam bēdīgi vietējā līmenī!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-05-08 10:19, pirms 11 gadiem
nu tad visi Latvijas jauno speletaju atbalstitaji var but ekstaze, pilns laukums vef formas terpti.Zel tik, ka spele nekada. Komandam ar lielakiem merriem nav laika audzinat jaunos talantus. Rezultati ir vajadzigi tulit. Cik fanu tad bus gatavi vairakas sezonas skatities regularos zaudejumus, kaut vai tadus ka vefem sodienas spele, lai varbut, kaut kad n-taja gada varbuuuut kaut kas sanaks? Jaunie lai pierada savu varesanu Valmiera, Liepaja u.c.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-08 10:39, pirms 11 gadiem
Ventspils novākusi visus 'kačokus' vēl tikai Kambalas trūkst .... būs 4:0. pārbrauks kā tanki pāri jaunajiem ....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-05-08 10:43, pirms 11 gadiem
maize rakstīja: Kā vērotājam no malas, man sāk šķist, ka ar VEF kkas nav kārtībā, un kā saka, zivs jau pūst no galvas.

Dīvaini, ka klubs, kas pirms pāris gadiem veiksmīgi cīnījās starptautiskajā arēnā, bet tagad izskatās gaužam bēdīgi vietējā līmenī!
ja kautkas tur nav. jaunups normali sadirsis vef.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-05-08 10:44, pirms 11 gadiem
bettt: rakstīja: Ventspils novākusi visus 'kačokus' vēl tikai Kambalas trūkst .... būs 4:0. pārbrauks kā tanki pāri jaunajiem ....
nu visi jau vefa nav jaunie, tikai kadi 3,4 speletaaji
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-05-08 11:00, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Es atkārtošos, kāds Tur Jaunupam ir sakars? vienīgā kļūda, ka Butautu sezonas vidū neatlaida un viss....ā un vēl ar Bērza auklēšanos
ar daudzko.. kpc bija jatlaiz Kenans, un vel tas melnis? kpc nemekleja kadus citus speletajus ?? un viss tas ar Berzu, un Lavalu u.t.t.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-05-08 11:29, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Pirms fināla viņi neko vairs paņemt nevarēja, ja nemlados 11.martā komplektācija noslēdzās visām komandām
Tu tak teici, ka varēšot paņemt izīrētos! :-) Sa.ies meistarībā! :-)
BKV malači, pelnīta uzvara. TĀ vien šķiet, ka šis " 1/4 fināla zars" (Liepāja; Jēkabpils; Ventspils) būs bijis ļoti stiprāks nekā otrais (Valmiera; Jūrmala; VEF). Vēl jau nekas nav beidzies, jo sērija ir gara, bet manuprāt, viss ir BKV rokās: tikai Ventspils var uzvarēt vai zaudēt, VEF šajā duelī ir kā "otrais numurs". Par BKV un 4:0!

     [+] [-]

, 2014-05-08 11:59, pirms 11 gadiem
Pirms fināla teicu, ka kaut ko vairāk varēs pateikt pēc pirmajām divām spēlēm, un izskatās, ka tā arī būs. Pat +100 vienā spēlē pleiofos nedod nekādu priekšrocību, tās jāizcīna katrā spēlē, bet to zina ne tikai BKV, bet arī VEF. Arēna viņiem noteikti ir vairāk mājās nekā BKV, cita lieta, cik mājīgi viņiem tur ļaus justies līdzjutēji?
Vārdu sakot, parunāsim rītvakar
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-08 12:22, pirms 11 gadiem
Neesmu nevienu profesionalu sportistu redzejis , kas koslatu koslene speles laika kaa Valters , ka var koslat , ja tas traucee elposanai un skriesanai un lidz ar to sniegumama , ja vinam nervi ir sabiegrti , tad jaarstee , tapec jau Valters talaka par Latviju nekur basketbola nav ticis talak un liels nopelns jau ari tetukam !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-05-08 14:59, pirms 11 gadiem
HitMix* rakstīja: nu visi jau vefa nav jaunie, tikai kadi 3,4 speletaaji
4 jaunie prieks finala ir parak daudz. Un vel pasas svarigakajas pozicijas 1. un 5.numura

  -1 [+] [-]

, 2014-05-08 16:06, pirms 11 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: Pirms fināla teicu, ka kaut ko vairāk varēs pateikt pēc pirmajām divām spēlēm, un izskatās, ka tā arī būs. Pat +100 vienā spēlē pleiofos nedod nekādu priekšrocību, tās jāizcīna katrā spēlē, bet to zina ne tikai BKV, bet arī VEF. Arēna viņiem noteikti ir vairāk mājās nekā BKV, cita lieta, cik mājīgi viņiem tur ļaus justies līdzjutēji?
Vārdu sakot, parunāsim rītvakar
Pēc -100 zaudējuma jāmaina profesija. LBL finālos var piesaistīt free agentus no citām līgām?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-05-09 10:00, pirms 11 gadiem
BK Ventspls labakie