Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

VEF uz pārbaudes laiku pievienojies amerikāņu aizsargs Kobss

VEF uz pārbaudes laiku pievienojies amerikāņu aizsargs Kobss
Džastins Kobss
Foto: www.seattletimes.com

Basketbola klubam "VEF Rīga" uz četru nedēļu pārbaudes laiku pievienojies 23 gadus vecais un 1,90 metrus garais amerikāņu saspēles vadītājs Džastins Kobss.

2014. gada pavasarī basketbolists noslēdza koledžas karjeru, absolvējot Kalifornijas universitāti. Pēdējā sezonā Kalifornijas universitātē Kobss piedalījās 35 spēlēs, vidēji savācot 15,6 punktus, 5,8 rezultatīvas piespēles un 2,9 atlēkušās bumbas, kā arī tika iekļauts spēcīgās Pac-12 konferences pirmajā simboliskajā pieciniekā.

Pēc tam Kobss kandidēja uz vietu NBA draftā, kas šogad bija īpaši piesātināts ar talantīgiem spēlētājiem. Draftā Kobss netika izvēlēts, taču jūlijā spēlētājs piedalījās NBA Vasaras līgā Orlando, kur kopā ar Jāni Timmu pārstāvēja Memfisas "Grizzlies" komandu.

Augusta vidū Kobss devās uz Eiropu, kur mēnesi pavadīja Spānijas kluba Vitorijas "Laboral Kutxa" pirmssezonas treniņos un pārbaudes spēlēs. Pēc treniņiem ar Eirolīgas klubu basketbolists atgriezās ASV, pievienojoties NBA vienības Šarlotes "Hornets". Tās sastāvā Kobss atradās praktiski visu pirmssezonas periodu, tiekot atbrīvots neilgi pirms NBA regulārās sezonas sākuma. Kobss piedalījās divās "Hornets" pārbaudes spēlēs, kurās kopā laukumā atradās deviņas minūtēs, iemetot divus punktus un izcīnot divas atlēkušās bumbas.

Nepieciešamie dokumenti basketbolista debijai ir sagatavoti, līdz ar to iespējams, ka Kobsu redzēsim laukumā jau šovakar.

Informāciju sagatavoja:
Laila Spaliņa,
"VEF Rīga" direktore

1 2 47 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-03 14:55, pirms 10 gadiem
spēlmanis rakstīja: Cik tad tie nēģeri beigās būs ? 6-7 ?
Nu Melnā nāve ir un paliek melnā nāve :S

  +6 [+] [-]

, 2014-11-03 14:56, pirms 10 gadiem
Kad ņems kādu garo?

  +3 [+] [-]

, 2014-11-03 14:58, pirms 10 gadiem
Šis būs labs,labs solis VEFam.

 +21 [+] [-]

, 2014-11-03 14:58, pirms 10 gadiem
Sakiet, ko gribat, bet šitais izskatās pēc lietaskoka. Es tomer labak redzu, kā 4 melnādainie skraida pa laukumu, nekā, ka vefa zaude ar -20 visiem pēc kārtas.

  -2 [+] [-]

, 2014-11-03 15:00, pirms 10 gadiem
taustās, bet tādi kadri tiek ņemti, kādi nekad neparaadiitos ventspili, luuk tā ir klase.

     [+] [-]

, 2014-11-03 15:04, pirms 10 gadiem
Lilardam ir liguma punkts, kur decembri klubs var vinu atbrivot, tapec tiek vel izskatita cita opcija, pirma opcija izgazas,jo agents atsutija traumetu speletaju, sobrid klubs spele loti gudru speli, Novembris ir loti svarigs un tagad ari sim un Lilardam jacinas par katru cm,bet taja pasa laika abi nevar but drosi par ligumu!

  +5 [+] [-]

, 2014-11-03 15:07, pirms 10 gadiem
Sakiet, ko gribat, bet man Dillards nepārliecina. Tāpēc šis solis man nav nekāds pārsteigums un liekas tikai loģisks.

  -1 [+] [-]

, 2014-11-03 15:08, pirms 10 gadiem
Nedomāju, ka viņš paliks, jo tomēr vēl ir Šķēle un Bonis. Drīzāk, kādu garā gala pārstāvi vajadzētu

 +12 [+] [-]

, 2014-11-03 15:10, pirms 10 gadiem
Latvieša dabā ir tikai visus nolikt ...
Vefam šobrīd ir 3 leģionāri, kurus nav pareiz iedalīt pēc ādas krāsas, arī Lietuvietis sastāvā būtu ārzemnieks !
Ja Vefs sastāvā būs 4 leģionāri, tas nav nekas traks .. komandā ir 12 spēlētāji! KOmanda joprojām būtu Latviska.
Es kā parasts sporta vērotājs gribu redzēt laba līmeņa basi un cīņu, nevis spēlēt laukumā 40 min ar Pašečņiku, Jakoviču u.c un kāst ar 30 p.
Skaidrs ir tas, ka šādā līmenī jaunajiem spēlē 10-15 min jau ir pietiekami VTB un Eiropā, spēļu ir daudz un uzspēlēt varēs visi.
Daudzot top Eirolīgas klubos, sastāvi ir ļoti internacionāli un fani atbalsta komandu gadu no gada.
Nevajadzētu jaukt LV izlasi ar klubiem.
Ja daži labi LV spēlētāji savas cenas ir noteikuši tik augstas, ka nav iespējams viņu pakalpojumus iegādāties, tad citu variantu nav.
Iedodiet Vefam budzetu ap 4- 6 milj. Sapirks brāļus Bertānus Strēlnieku Bērziņu, Freimani visus izlases džekus - TAS nav reāli.

  +4 [+] [-]

, 2014-11-03 15:11, pirms 10 gadiem
Stati jau labi, jautajums kapec neviens vinu lidz sim vel nebija panemis ja jau tik normals, un ilgi uz parbaudi turejas NBA.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-03 15:15, pirms 10 gadiem
dobrecovs rakstīja: Kad ņems kādu garo?
Vajag kas saspeeli velk Jakovich tomeer veel nav pamata saspelnieks uz mainju pietiekams taa pat arii Dilards. Robinsons ir 2.nr Vairaak pa saspeeli nav neviens tapeec vefam ir lielas probleemas uzbrukumaa un centri mocaas nav, kas iespelee u.t.t

     [+] [-]

, 2014-11-03 15:19, pirms 10 gadiem
Ja šis būs labs, tad Dillards būs prom, tas takā ir skaidrs, itkā PG labs, bet tomēr taisa diezgan lielas nepatikšanas laukumā svarīgos brīžos.

     [+] [-]

, 2014-11-03 15:20, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: Vajag kas saspeeli velk Jakovich tomeer veel nav pamata saspelnieks uz mainju pietiekams taa pat arii Dilards. Robinsons ir 2.nr Vairaak pa saspeeli nav neviens tapeec vefam ir lielas probleemas uzbrukumaa un centri mocaas nav, kas iespelee u.t.t
Centri mocaas ? Neviens cits iznemot Zaki tur nemocas, sastavs jau ari nav tada limena lai kads tur butu gatavs nokert atru un asu piespeli, nerunajot par kaut kadam improvizacijam vispar, Robinsons, Timma un Falls ir tie kas var izdarit kaut ko labak par vidusmeru, un Strelnieks ar savu pasatdevi protams, bet tas vairak ir rakstura un atdeves jautajums nevis talanta jautajums. Tada zina tiesam VEF vaig Skeli atpakal pec iespeas atrak.

  -1 [+] [-]

, 2014-11-03 15:24, pirms 10 gadiem
spēlmanis rakstīja: Cik tad tie nēģeri beigās būs ? 6-7 ?
Kapēc tad tavuprāt šo klubu sauc par Melno nāvi?

  -3 [+] [-]

, 2014-11-03 15:24, pirms 10 gadiem
busix rakstīja: Šis būs labs,labs solis VEFam.
Jo?
Tādi ārzemnieki LV basketa ir tik daudz.. 99% pēc sezonas jau sen būs prom, un mes viņus vairs pat neatcerēsimies...
Varbut pa visu sezonu LBL ir ivens labs ārzemnieks, tas arī viss, jo daži letiņi domā - JA IR AMERIKANIS, TAD NOTEIKTI LABāKS PAR LATVIESIEM. Nozombētie cilvēki, vis kas nav latvisks, nenozime ka ir labaks kaut par gramu !

  +5 [+] [-]

, 2014-11-03 15:32, pirms 10 gadiem
Kobss ne Kobss - mani vairāk interesē kāpēc VEFs nepaņēma Freimani - spēlētāju, kurš VEFam būtu daudz noderīgāks par jebkuru mazā gala melni.
visu cieņu Pasečņikam, taču jaunatnes talants pagaidām galīgi nevelk. principā, ja šogad aina nemainīsies un uz savas pozīcijes večiem Andžejs turpinās pazust, tad laikam jau nav lemts...
par otru VEFa garā gala vājinieku - Zaķi, laikam vispār runāt būtu lieki.

     [+] [-]

, 2014-11-03 15:35, pirms 10 gadiem
Šobrīd izskatās, ka labs centrs, vismaz Fala līmenī, ir vairāk vajadzīgs, jo Zaķis un Pasecņiks ir vāji un līdz VTB līmenim nevelk.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-03 15:35, pirms 10 gadiem
Nu, ja tik ilgi turējās NBA treniņnometnē, varbūt ir labs. Labi leģionāri - skatāmāks basketbols, es, protams, par BKV, bet šī ziņa vienalga priecē.

P.S. Tur viņam ir kaņepīte uztetovēta uz pleca?

  +1 [+] [-]

, 2014-11-03 15:41, pirms 10 gadiem
Mr. Objektīvs rakstīja: Nu, ja tik ilgi turējās NBA treniņnometnē, varbūt ir labs. Labi leģionāri - skatāmāks basketbols, es, protams, par BKV, bet šī ziņa vienalga priecē.

P.S. Tur viņam ir kaņepīte uztetovēta uz pleca?
Acu ārstu jāapmeklē Jums jaunais cilvēciņ.
Vispār SC vajag ieviest sankcijas beidzot, jo vārds " nēģeris " tas ir pārkāpums šādu vārdu lietot, bet tākā šeit ir tie 13-16publika, iespējams pat jaunāka, tad tas ir saprotams, ka bērni neko neapjēdz.

  +2 [+] [-]

, 2014-11-03 15:44, pirms 10 gadiem
šis izskatās ļoti vērtīgs čalis, vismaz pēc pēdējās vasaras pavadītā laika. Laboral jau nemeklē švakus leģus, turklāt arī atskaitīts pirms pašas sezonas ir labs rādītājs.

  +3 [+] [-]

, 2014-11-03 15:45, pirms 10 gadiem
Nesaprotu, ko cepjās par melnajiem. Pirms tam jau pateica, ka ja ņem jaunu, tad kāds no 3 melņiem ies prom. 3 ir maximums, šis ceturtais vnk, ja sevi apliecinās labāk kā teiksim Dilards, tad Dilards tiks palaists prom.

  +2 [+] [-]

, 2014-11-03 15:46, pirms 10 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: šis izskatās ļoti vērtīgs čalis, vismaz pēc pēdējās vasaras pavadītā laika. Laboral jau nemeklē švakus leģus, turklāt arī atskaitīts pirms pašas sezonas ir labs rādītājs.
Ir jau tā, ka VEFam tas skautings nav bijis sūdīgs, jo ir ņēmti arī labi spēlētāji. Kā Lawals, Renfro, Roulends, Daniels utt. Džeki, kuri prot labi spēlēt, vēl Hamiltons, kurš jau griež minūtes NBA ... tik līdz galam nekad nav nekas sanācis.

     [+] [-]

, 2014-11-03 15:46, pirms 10 gadiem
rediss77 rakstīja: Centri mocaas ? Neviens cits iznemot Zaki tur nemocas, sastavs jau ari nav tada limena lai kads tur butu gatavs nokert atru un asu piespeli, nerunajot par kaut kadam improvizacijam vispar, Robinsons, Timma un Falls ir tie kas var izdarit kaut ko labak par vidusmeru, un Strelnieks ar savu pasatdevi protams, bet tas vairak ir rakstura un atdeves jautajums nevis talanta jautajums. Tada zina tiesam VEF vaig Skeli atpakal pec iespeas atrak.
zakjis ir jaamaak izmantot. Pasechniks baidaas vinjam pie psihologjijas jaapieliek. shkjeele ir labs speleetaajs, bet ne jau no juurmalas liidera par vef lideri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-03 15:51, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: zakjis ir jaamaak izmantot. Pasechniks baidaas vinjam pie psihologjijas jaapieliek. shkjeele ir labs speleetaajs, bet ne jau no juurmalas liidera par vef lideri.
Neko vinam nevaretu parmest ja vins izmantotu tas iespejas kas ir, tad varetu runat par nepareizu izmantosanu. Skele vismaz dos kaut kadu dazadibu uzbrukuma, nevajag lideri, bet dazadibu, savadak visi stastisti stav, Robinsons viens iet cauri, kamer parejie neko. Bet tas jau kluba problemas, ja taisa profesionalu klubu, tad laikam vaig vairak ka 1-2 speletajus kuri prot kaut ko vairak par sagatavotu, brivu metienu.

  +3 [+] [-]

, 2014-11-03 15:54, pirms 10 gadiem
Šis Vefam varētu būt pat ļoti labs papildinājums. Tikai gribētos, ka paturēti tiek arī pārējie trīs leģionāri. Neredzu nevienu iemeslu, kāpēc nepieteikt 4.leģionāru, jo reāli jau VEFs spēlē pamatā VTB līgā un Eirokausos. Ja patiešām ir mērķi iziet no grupas Eirokausā un tikt play off VTB, tad tā arī būtu jākomplektē sastāvs un jābeidz šitais "sviests", ka mēs spēlēsim ar jaunajiem. Tāpat ir skaidri redzams, ka tieši leģionāri + Timma VEFam taisa visu spēli. Turklāt aizasargu līnija pašlaik traumu dēļ ir praktiski bez līdzvērtīgām maiņām.

     [+] [-]

, 2014-11-03 15:55, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Ir jau tā, ka VEFam tas skautings nav bijis sūdīgs, jo ir ņēmti arī labi spēlētāji. Kā Lawals, Renfro, Roulends, Daniels utt. Džeki, kuri prot labi spēlēt, vēl Hamiltons, kurš jau griež minūtes NBA ... tik līdz galam nekad nav nekas sanācis.
Lawals - tā arī nepiedzīvojām, Roulends - tajā sezonā budžets atļāva paņemt tādu monstru, turklāt xtra motivētu. Danielss - jap, piekrītu, bija lietaskoks, kad iespēlējās. Renfro - tas jau Valtera meklētais, tam sirmajam nekad nav bijušas problēmas atrast tādus. Kuri tad vēl ir tie veiksmes stāsti? Vai gadījumā Tjoma ar nebija Valtera uzmeklēts? Nemaz nerunājot par Žeņu un SuperMaxu. Leiši, protams, nāca pie saviem treneriem, par to vispār nav stāsts.
Īsti neredzu, ar ko tad īsti VEF skautings tik ļoti varētu lepoties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-11-03 16:04, pirms 10 gadiem
Piekrītu tiem, kas saka 4. leģionārs nebūtu nekāda tur katastrofa. Klau, pat bez legiem uz VEFU šobrīd publika NEIETU! Vajag uzvaras,
panākumus! Un pilnīgi ok, ja ir 4-5 leģionāri + 3 izlases spēlēt'ju + pāris talantīgo... Galvenais uzvaras un skaists basis, tad publika nāks un respektēs.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-03 16:05, pirms 10 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Lawals - tā arī nepiedzīvojām, Roulends - tajā sezonā budžets atļāva paņemt tādu monstru, turklāt xtra motivētu. Danielss - jap, piekrītu, bija lietaskoks, kad iespēlējās. Renfro - tas jau Valtera meklētais, tam sirmajam nekad nav bijušas problēmas atrast tādus. Kuri tad vēl ir tie veiksmes stāsti? Vai gadījumā Tjoma ar nebija Valtera uzmeklēts? Nemaz nerunājot par Žeņu un SuperMaxu. Leiši, protams, nāca pie saviem treneriem, par to vispār nav stāsts.
Īsti neredzu, ar ko tad īsti VEF skautings tik ļoti varētu lepoties.
Nav jau arī daudz par ko kaunēties. Sims jau ar nebija beigu beigās slikts, tik raksturs švaks, slinks. Vienīgā miskaste bija Brauns ... Kurš gan tagad spēlē ļoti labi citā klubā.

     [+] [-]

, 2014-11-03 16:10, pirms 10 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Nedomāju, ka viņš paliks, jo tomēr vēl ir Šķēle un Bonis. Drīzāk, kādu garā gala pārstāvi vajadzētu
Baigi augstu vērtējat Boni...

     [+] [-]

, 2014-11-03 16:15, pirms 10 gadiem
Onslovs rakstīja: Baigi augstu vērtējat Boni...
Nu, ir viņš talantīgs, turklāt jau 21, bet vispirms jāuzņem apgriezienus. Var gadīties,
ka tik pašās sezonas beigās sāks rādīt, uz ko spējīgs.

  +3 [+] [-]

, 2014-11-03 16:16, pirms 10 gadiem
KazahsLV rakstīja: Acu ārstu jāapmeklē Jums jaunais cilvēciņ.
Vispār SC vajag ieviest sankcijas beidzot, jo vārds " nēģeris " tas ir pārkāpums šādu vārdu lietot, bet tākā šeit ir tie 13-16publika, iespējams pat jaunāka, tad tas ir saprotams, ka bērni neko neapjēdz.
Latviešu valodā vārds "nēģeris" apzīmē negroīdās rases pārstāvi. Tezaurs.lv

Tas ir parasts vārds un tādu var droši lietot. Tas, ka šis vārds angļu valodā tiek uzskatīts pār ārkārtīgi aizskarošu, nekādā veidā neattiecas uz latviešu valodu. Punkts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
1 2 47 komentāri