Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

"Ventspils" iekļūst LBL finālā

Kristaps Pildiņš
Kristaps Pildiņš

"Ventspils" iekļūst LBL finālā
Jānis Timma
Foto: bkventspils.lv

Šodien noslēgusies Latvijas Basketbola līgas (LBL) pusfināla sērija starp "Ventspils" un "Jēkabpils" komandām. "Ventspils" izšķirošās, piektās spēles izskaņā noturēja iepriekš iegūto pārsvaru un uzvarēja ar rezultātu 77:67, gūstot panākumu sērijā ar 3-2 un pievienojoties "VEF Rīga" LBL finālā.

Pirms šīs pusfināla sērijas reti kurš paredzēja, ka uzvarētāja noskaidrošanai būs vajadzīgas piecas spēles. Trešo spēli Ventspilī mājinieki noslēdza ar graujošu rezultātu 110:61, bet ceturtajā spēlē Jēkabpilī ventspilnieki bija spiesti ciest zaudējumu - 85:71. "Jēkabpils" bija apņēmības pilna paveikt iepriekš neticamo un iekļūt LBL finālā. Bija paredzams, ka liela nozīme būs tam, kādu sniegumu rādīs viesu komandas līderi, bet jo īpaši Trojs Bārnīss.

Spēli labi iesāka viesi no Jēkabpils, izvirzoties vadībā ar 7:2. "Ventspils" komandā līdera lomu centās uzņemties Jānis Timma, bet viņam nesekmējās ar metienu precizitāti. Laukuma saimnieku uzbrukums buksēja līdz pirmās ceturtdaļas vidum, kad rezultāts jau bija 11:4 "Jēkabpils" labā. "Ventspils" komandas rindās laukumā devās Hārvijs Grants, kurš sagādāja lielas problēmas pretiniekam, palīdzot savai komandai samazināt rezultāta starpību līdz minimumam (16:17). Pirmo ceturtdaļu gan vadībā spēja noslēgt "Jēkabpils" - 19:17.

"Ventspils" ar Grantu priekšgalā turpināja spēlēt labi abos laukuma galos, pārņemot vadības grožus savās rokās. Četru minūšu laikā "Jēkabpils" basketbolisti guva vien divus punktus, nonākot iedzinējos ar 21:27. Mājinieki īsti nespēja salauzt pretinieku, neskatoties uz viesu vājo spēli uzbrukumā. Ar daudzām piespēlēm "Jēkabpils" aizsardzība tika uzlauzta, mājiniekiem tiekot pie viegliem punktiem. Liels trūkums "Jēkabpils" komandai bija tas, ka laukumā pirksta traumas dēļ nevarēja doties Trojs Bārnīss, kurš vilka viesus pirmajā ceturtdaļā. Pirmā puslaika izskaņā turpināja dominēt "Ventspils", lielajā pārtraukumā dodoties pie labvēlīga rezultāta 40:29.

Jau ar otrā puslaika sākumu laukumā atgriezās Bārnīss, kurš līdz tam bija guvis deviņus punktus. Cīņa ritēja punkts punktā, kas, protams, nesekmēja "Jēkabpils" atspēlēšanos. Viesi jau bija sajutuši spēli, bet īstajā brīdī divus tālmetienus realizēja Jānis Timma, izvirzot savu komandu vadībā ar rezultātu 56:44. Uzreiz pēc tam piecus punktus pēc kārtas guva "Jēkabpils" basketbolisti, piespiežot Robertu Štelmaheru ņemt minūtes pārtraukumu (49:56). Rezultāts mainījās vien trešās ceturtdaļas pēdējās sekundēs, kad metienu realizēja Timma - 58:49.

Ceturtās ceturtdaļas ievadā "Ventspils" atjaunoja 11 punktu pārsvaru, bet tad nelielu izrāvienu veica viesi, samazinot rezultāta starpību līdz sešiem punktiem (56:62). Tuvāk "Jēkabpils" basketbolistiem nebija lemts tikt. "Ventspils" ātri atjaunoja deviņu punktu pārsvaru, tādam esot divas minūtes līdz pamatlaika beigām. Īstajā brīdī tālmetienu realizēja Kamerons Randls, bet ar to bija par maz. "Ventspils" spēja noturēt iepriekš iegūto pārsvaru un izcīnīja uzvaru izšķirošajā mačā ar rezultātu 77:67. Līdz ar to "Ventspils" triumfēja sērijā ar 3-2 un iekļuva LBL finālā, kur to jau gaida pašreizējā valsts čempione, "VEF Rīga" vienība.

Ļoti labu spēli aizvadīja Jānis Timma, gūstot 24 puntkus un izcīnot deviņas atlēkušās bumbas. Veiksmīgi nospēlēja arī Hārvijs Grants, atzīmējoties ar 19 punktiem un septiņām atlēkušajām bumbām. "Jēkabpils" rindās 15 punktus guva Trojs Bārnīss, bet 12 punkti Kamerona Randla rēķinā.

LBL, Pusfināla 5. spēle

"Ventspils" - "Jēkabpils" 77:67 (17:19, 23:10, 18:20, 19:18)
"Ventspils": Timma 24 (9 ab), Grants 19 (7 ab), Vairogs 13, Vilijamss 9, Valters 5, Kemps 5, Gulbis 2 (6 ab), Zaķis, Zeidaks, Štelmahers, Lejasmeiers, Laksa, Butjankovs.
"Jēkabpils": Bārnīss 15, Randls 12, Sokolovs 10, Sirsniņš 9, Veselovs 7, Pozņaks 6, Virsis 4, Aleksejevs 4, Hlebovickis, Kravčenko, Leja, Arnītis.

Izmantotie resursi:
basket.lv

  -3 [+] [-]

, 2014-05-03 18:53, pirms 11 gadiem
Sveiciens fans366
Fans366 rakstija,
BKV fan rakstīja: zaudeta kauja neviss karš...
Būs arī karā, ventili!
Sveiciens NeitrālsFan, 22:48, pirms stundas, ignorēt, atbildēt
Atriebība ir salda. Vairāk jau visu šito iedomīgo Ventiņu komentētāju sejās. Pusamatieri? Ko tad jūs sakat par savu NBA-Draft Timmu ar garām metienu no apakšas un air-ballu.
Fanu atbalsts ir iespaidīgs. Nevienu Ventspilieti ne redzēju, ne dzirdēju Jēkabpilī. Tiksimies Ventspilī, "profesionāļi"!!
Sveiciens arī GStrikauskis
Tweet of the week: ‘’Jāpaskatās kā Jēkabpils izmazgās dzeltenos ’’

  -4 [+] [-]

, 2014-05-03 18:53, pirms 11 gadiem
Čempioni knapi tiek galā ar kādreizējā Barons veterāniem. Vareni.

Žēl, ka Jēkabpils tik daudz atdeva 2.ceturtdaļā. Uzvara bija pavisam reāla sērijā pietrūka nedaudz līderu punktu.

  -2 [+] [-]

, 2014-05-03 18:53, pirms 11 gadiem
Ventpiiiillllssss!!!!! Malači!!!! Jāāāāāāāāā!!!!!
Lūši sakauti, kārta melnajai nāvei!!!!!!

Timma un Grants labākie!!!!!!

  +2 [+] [-]

, 2014-05-03 18:54, pirms 11 gadiem

 +22 [+] [-]

, 2014-05-03 18:55, pirms 11 gadiem
Ļoti interesantas šogad LBL izslēgšanas spēles!

  +9 [+] [-]

, 2014-05-03 18:55, pirms 11 gadiem
Grants tas ir vecis.. Timma sodien ari lielisks..

  +7 [+] [-]

, 2014-05-03 18:55, pirms 11 gadiem
Finālā par Ventspili.

  +8 [+] [-]

, 2014-05-03 18:55, pirms 11 gadiem
Faktiski šis bija fināls. Domāju, ka BKJ ir spēcīgāka blice par pašreizējo VEF. Pret VEF jāņem 4-0 un miers mājās!

 +18 [+] [-]

, 2014-05-03 18:55, pirms 11 gadiem
Vairogs BK Ventspilī spēlē tikai tāpēc,ka frizūra tāda pati kā Štelmaheram..citu argumentu man vienkārši nav..

  +8 [+] [-]

, 2014-05-03 18:55, pirms 11 gadiem
Timma pamodās

  +3 [+] [-]

, 2014-05-03 18:55, pirms 11 gadiem
BKV tagad janem tas vef finala!!

  +5 [+] [-]

, 2014-05-03 18:55, pirms 11 gadiem
Vefelim jāsadod!

     [+] [-]

, 2014-05-03 18:56, pirms 11 gadiem
Fināls būs interesants. Vef 5 vīru sastāvā pret 7 spēlētāju BKV. Bet Vef jau ir pierādījis, ka pat traumu nomākts sakauj Ventspili. Šoreiz situācija līdzīga.

  +5 [+] [-]

, 2014-05-03 18:56, pirms 11 gadiem
Grantu vajag noturēt arī uz nākamo sezonu.

  +9 [+] [-]

, 2014-05-03 18:56, pirms 11 gadiem
un tiesam liekas ka Jekabpils paslaik ir stipraaki neka vef

  +5 [+] [-]

, 2014-05-03 18:56, pirms 11 gadiem
bubba rakstīja: Faktiski šis bija fināls. Domāju, ka BKJ ir spēcīgāka blice par pašreizējo VEF. Pret VEF jāņem 4-0 un miers mājās!
++
Slēpts komentārs: Paraleela_linija
Slēpts komentārs: markkomartins

  +3 [+] [-]

, 2014-05-03 18:57, pirms 11 gadiem
Lai vai kā ar uzvaru nevajadzētu lepoties, ņemot vērā kāds ir sērijas rezultāts..
Var jau protams būt katrai komandai neparocīgi pretinieki, un tāpēc cerēsim, ka fināls būs interesants..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-05-03 18:58, pirms 11 gadiem
saiskis rakstīja: Vairogs BK Ventspilī spēlē tikai tāpēc,ka frizūra tāda pati kā Štelmaheram..citu argumentu man vienkārši nav..
;-)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-05-03 18:58, pirms 11 gadiem
Malači BKV !!! Tagad finālā jauzvar Vef basketbolisti un sezona būs izdevusies !

 +13 [+] [-]

, 2014-05-03 18:59, pirms 11 gadiem
tiesam liels respekts Jekabpilij, kas uz sezonas beigam loti labi spelee.,
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2014-05-03 18:59, pirms 11 gadiem
Es vēljoprojām nesaprotu tos cilvēkus, kurus izbrīna "Jēkabpils" spējas šosezon..
Manuprāt, no visām LBL komandām, šosezon tur ir visjēdzīgākie latviešu spēlētāji + 2 ļoti labi leģionāri.

Reāli, BKV ir tikai Zaķis un JTiii. Tas pa lielam arī viss no vietējiem, kamēr VEF ir tikai viens Janičenoks

  -4 [+] [-]

, 2014-05-03 18:59, pirms 11 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: Grants tas ir vecis.. Timma sodien ari lielisks..
3:0 ir knapi? Labi, ka hūtes bez spriedzes panjema ;

  -2 [+] [-]

, 2014-05-03 19:00, pirms 11 gadiem
saiskis rakstīja: Vairogs BK Ventspilī spēlē tikai tāpēc,ka frizūra tāda pati kā Štelmaheram..citu argumentu man vienkārši nav..
Šodien talismans kaut ko iemeta, bet ko teikt par Valteru? Viņš spēlē kā Timmas personīgais treners?

  +3 [+] [-]

, 2014-05-03 19:00, pirms 11 gadiem
Smagi, smagi gāja Ventspilij, finālā 50/50 abi tādi nepārliecinoši tomēr bija 1/2 finālā i Ventspils, i VEF.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-03 19:01, pirms 11 gadiem
iLoVe92 rakstīja: Lai vai kā ar uzvaru nevajadzētu lepoties, ņemot vērā kāds ir sērijas rezultāts..
Var jau protams būt katrai komandai neparocīgi pretinieki, un tāpēc cerēsim, ka fināls būs interesants..
Kāpēc nelepoties,trīs spēles mājās-trīs uzvaras,labākā dāvana saviem skatītājiem...

  +3 [+] [-]

, 2014-05-03 19:01, pirms 11 gadiem
markkomartins rakstīja: klauns tu.., 5 spēlēs knapi j-pili uzvilkt..... nav rūgtums sirdī
neesmu klauns, man vienalga kas un cik uzvareja, jabut cienai
tev laikam so trukst...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2014-05-03 19:02, pirms 11 gadiem
Timmu uz NHL!

  +8 [+] [-]

, 2014-05-03 19:02, pirms 11 gadiem
Skaista spēle bija. Sen nebiju skatījies LBL, jo likās līmenis ir bezcerīgs. Izrādās, ķļūdijos, vismaz šī spēle bija ļoti kvalitatīva.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-05-03 19:06, pirms 11 gadiem
D.Drogba rakstīja: un Ventini baigi parliecinoši uzvareja Jekabpili??
Pakis tu tads
nu jau tu salidzini divas dazadas komandas., Jekabpils ir 5x speecigaka par Jurmalu!!

     [+] [-]

, 2014-05-03 19:07, pirms 11 gadiem
kristaps90 rakstīja: Neveiksmīga diena sportā!!!!!!!
prieks vef faniem jaa, jo jus dabusiet kartigi pa muguru finala
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-05-03 19:08, pirms 11 gadiem
c-melo rakstīja: Timmu uz NHL!
Lai piesakās uz draftu.

  +5 [+] [-]

, 2014-05-03 19:09, pirms 11 gadiem
c-melo rakstīja: Timmu uz NHL!
Ar viņa augumu,tu ko,viņš tur visus sabradās...

  +1 [+] [-]

, 2014-05-03 19:09, pirms 11 gadiem
kristaps90 rakstīja: Neveiksmīga diena sportā!!!!!!!
Kas ir emo? Tagad duries?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-03 19:10, pirms 11 gadiem
Nu vai ir jēga likt pie vietas Jēkabpiliešus ar apvainojumiem un tik vien kā Ventiņu slavējumus rakstīt?
Ventspils malači, veiksmi finālā, tomēr jēkabpils ar savu švako sastāvu un cīņas sparu var cīnīties arī par augstākām vietām. Džekiem sezonas laikā liels progress. Jēkabpils cīnījās, tomēr BKV bija labāki.

Veiksmi gan vieniem gan otriem!

     [+] [-]

, 2014-05-03 19:10, pirms 11 gadiem
Šīs sērijas laikā tā izbesīja Vairogs ar savu izbrīnu par katru viņam nosvilpto sodu - šodien tiešām 2x prasījās tehniskā.
Citādi - Jēkabpils tāpat labākie

     [+] [-]

, 2014-05-03 19:10, pirms 11 gadiem
Nesaprotu, kāpēc visi Jēkabpili sauc par pusamatieriem? 2 leģionāri, vairāki bijušie potencionālie Latvijas izlases spēlētāji, labi nokomplektēta komanda, īpaši ar neko neatšķiras no Vef vai Ventspili, vienīgi ar pārmaksātām algām. Pusamatieri ir Jūrmala, kas tiešām rādīja labu basketbolu, īstenībā, domāju, ka nākamgad vajadzētu visām komandām spēlēt vienlīdzīgu spēļu skaitu, citas komandas to ir pelnījušas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-05-03 19:11, pirms 11 gadiem
Maarc rakstīja: Nesaprotu, kāpēc visi Jēkabpili sauc par pusamatieriem? 2 leģionāri, vairāki bijušie potencionālie Latvijas izlases spēlētāji, labi nokomplektēta komanda, īpaši ar neko neatšķiras no Vef vai Ventspili, vienīgi ar pārmaksātām algām. Pusamatieri ir Jūrmala, kas tiešām rādīja labu basketbolu, īstenībā, domāju, ka nākamgad vajadzētu visām komandām spēlēt vienlīdzīgu spēļu skaitu, citas komandas to ir pelnījušas.
Mazie Vafelēni tik attaisnojumus meklē. Neklausies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-05-03 19:12, pirms 11 gadiem
pa lielam vilšanās... it kā bija loģiski domāt ka venti uzvarēs sēriju, bet tomēr iekšā bija cerība un vēlēšanās, lai Jēči uzvar
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-05-03 19:14, pirms 11 gadiem
Ventiņi tika finālā- tas labi, bet....
Jekbabpils ar "Migļenieku"var droši turpināt, tieši tamdēļ, ka tur ir "Migļenieks" Jekbapils komandu atbalsta maz cilvēku, bet....komandu sagatavoja labu!
Štelmaheram....nu ko, ja tu par kapteini liec "aunu", kas par katru piezīmi, ko pats izdarījis (un acīmredzamu) sāk sašust it kā tiesnesis dāmu aizvīlis, tad nebrīnies, ka finālā komanada sabirs, jo viņš nav kapteinis Reinis, kur nu vispār ...kapteinis!
Bet mači būus interesanti...VEfs bez Nixa, kas zem groza saimniekoja, bet Ventiņi ar...kapteini!

     [+] [-]

, 2014-05-03 19:17, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: ja nelasīji komentārus, tad to teica ventīļu faneļi
Ventspils fans:

"Faktiski šis bija fināls. Domāju, ka BKJ ir spēcīgāka blice par pašreizējo VEF. Pret VEF jāņem 4-0 un miers mājās!"

Cits Ventspils fans:

" Es vēljoprojām nesaprotu tos cilvēkus, kurus izbrīna "Jēkabpils" spējas šosezon..
Manuprāt, no visām LBL komandām, šosezon tur ir visjēdzīgākie latviešu spēlētāji + 2 ļoti labi leģionāri. "

Vēl viens Ventspils fans:

tiesam liels respekts Jekabpilij, kas uz sezonas beigam loti labi spelee

Vef fans:

"Vef 5 vīru sastāvā pret 7 spēlētāju BKV. Bet Vef jau ir pierādījis, ka pat traumu nomākts sakauj Ventspili. Šoreiz situācija līdzīga."

Ventspils uzslavē pretinieku, Vefiņš jau meklē attaisnojumus.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-03 19:18, pirms 11 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: nu jau tu salidzini divas dazadas komandas., Jekabpils ir 5x speecigaka par Jurmalu!!
Kā eksperts nomērija tieši 5 reizes? Drošvien tāpat kā pēdējos 5 gadus.
Pašam nelikās, ka BKV slikti spēlēja, nevis Jēkabpils bija varena?

  -1 [+] [-]

, 2014-05-03 19:21, pirms 11 gadiem
1.Ventspils 3:1
2.Rīga 1:3
3.Jēkabpils 3:0
4.Jūrmala 0:3
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-03 19:24, pirms 11 gadiem
Kuri, i? Neviens ventiš i nav
bolo rakstīja: protams, jo Jūrmalā spēlē vairāki Ventspils puiki

     [+] [-]

, 2014-05-03 19:26, pirms 11 gadiem
kontaks rakstīja: 1.Ventspils 3:1
2.Rīga 1:3
3.Jēkabpils 3:0
4.Jūrmala 0:3
eksperts. Jāspēlē finālā līdz 4 uzvarām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-03 19:28, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Muļķ.i kur tur attaisnojums? Jo ja skaita traumas utt. tad no stabilas rotācijas ir tikai kādi seši spēlētāji, tas ir fakts! Un tiek pieminēts 2012/2013 sezonas fināls laikam, kur vesals BKV zaudēja traumu nomāktajam VEF! Tajā komentārā nebija nekāda taisnošanās!
Beidz raudāt. Ej labāk pirkstu pazīd stūrī.

Saku arī pēc pieredzes. Tiklīdz VEF uzvar vismaz vienu spēli uzreiz 'fani' bravūrīgi tēlo, kad zaudē uzreiz kalns ar attaisnojumiem jāklausās.

  +2 [+] [-]

, 2014-05-03 19:29, pirms 11 gadiem
R.Štelmahers gudrāks un labāk veicis komplektāciju.
Jūrmalai ar visu A.Zvirgdiņu nav izredžu un tādas komplektācijas.Arī I.Miglenieks nav R.Butauts vai Valmieras pionieri.
SportExpert rakstīja: sapņot nav kaitīgi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-03 19:31, pirms 11 gadiem
, kļūda 4:1 un 4:0.
Paraleela_linija rakstīja: eksperts. Jāspēlē finālā līdz 4 uzvarām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-03 19:34, pirms 11 gadiem
Izskatās, ka šogad fināls varētu pat būtu tīri spraigs, tieši kvalitāte gan spēlei būs krimināla, tas toč. Par 7 spēlēm!

  -2 [+] [-]

, 2014-05-03 19:35, pirms 11 gadiem
The Latvian Locomotive rakstīja: Beidz raudāt. Ej labāk pirkstu pazīd stūrī.

Saku arī pēc pieredzes. Tiklīdz VEF uzvar vismaz vienu spēli uzreiz 'fani' bravūrīgi tēlo, kad zaudē uzreiz kalns ar attaisnojumiem jāklausās.
pie dibena to ventispili un vefi, drīz hokejs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-03 19:38, pirms 11 gadiem
Gražulis uz valmieriešu hospitāļa fona izskatījās labāks. Priekš Ventspils kilogramu un spēka trūkums.
SportExpert rakstīja: Kā pierādījusi sezona, tad Robis nav ne mata gudrāks, jo atšķirībā no viņa Butauts atstātu Gražuli un neņemtu Grantu garajā galā, tā jauno iespēlējot......Kā arī citās spēlēs ir redzama viņa vadītās komandas padošanās jau puspēlē un necīnīšanās līdz gala + ļoti nestabils sniegums tāpat kā VEF
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-03 19:41, pirms 11 gadiem
armandsrulz rakstīja: Nba daftātīs jaunīs talants nu Kroslovis Jānis Timma izvilka spieli Venspilij
luugums rakstiit valsts valodaa,jo ja kaads uzraksta krieviski sho uzreiz noliek,taa ka buusim konsekventi

  -2 [+] [-]

, 2014-05-03 19:44, pirms 11 gadiem
kramblers rakstīja: luugums rakstiit valsts valodaa,jo ja kaads uzraksta krieviski sho uzreiz noliek,taa ka buusim konsekventi
nevar saprast ko tu tur esi sadzejojis, lūdzu vari valsts valodā uzrakstīt?

     [+] [-]

, 2014-05-03 19:45, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: kāpēc hokeju jauc iekšā? sākumā LV izlases spēles ar LBL nesakrīt vienā dien;a
jo izskatijās ka visi rakstam pilnīgas muļķības.

     [+] [-]

, 2014-05-03 19:46, pirms 11 gadiem
Valmierā abi kopā jā, bet ne pie Roberta.Š stiliņa. Vispār arī Ventspils šosezon pāršāva pār strīpu ar veterāniem un traumatiskajiem - Butjankovs, Gulbis, Valters, Zaķis un Vairogs.
SportExpert rakstīja: Nu kopā ar Butjankovu diez gan labi ietu
Slēpts komentārs: ezis20

  +1 [+] [-]

, 2014-05-03 20:22, pirms 11 gadiem
ezis20 rakstīja: Nu jā.. Ventspiliešiem nav nekādu izredžu pret VEFu. Sērija beigsies 4 vai 5 spēlēs.
Beidz elpot caur dibenu!!!
Ventspilniekiem nav ar ko lepoties pagaidām. Jēkabpils nav švakie bet vinjie ambīcijas un vēlme uzvarēt bija lielāka. Bet tas ka tev kaut kas pienākas nenozīme ka tev to dos. Dažreiz ir vienkārši jāpaņem.

     [+] [-]

, 2014-05-03 20:24, pirms 11 gadiem
BKV fan rakstīja: neesmu klauns, man vienalga kas un cik uzvareja, jabut cienai
tev laikam so trukst...
Tādiem kā markomartins un vēl viens otrs ir cieņa tikai pret datoru jo neviens neredz kas tur otrajā pusē sēž un var truli muldēt cik vien lien.

  +2 [+] [-]

, 2014-05-03 20:27, pirms 11 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: Čempioni knapi tiek galā ar kādreizējā Barons veterāniem. Vareni.

Žēl, ka Jēkabpils tik daudz atdeva 2.ceturtdaļā. Uzvara bija pavisam reāla sērijā pietrūka nedaudz līderu punktu.
Luzeriem vienmēr nedaudz pietrūkst!

  +2 [+] [-]

, 2014-05-03 20:30, pirms 11 gadiem
Būs ļoti interesanti pavērot cīņu par bronzu. Zvirgzda plānus neizdibināt. Redzēsim tagad Miglenieka patiesās trenera spējas, kur vairs nevarēs Bārnijs ar Sirsniņu dragāt. Būs jāsāk mest iekšā arī kādam, kas līdz šim spēlējis pa 5 minūtēm, savādāk būs grūti. Kas attiecas uz Jēkabpili, tad viņu slavas gājiens sākās tieši pēc otrās spēles Liepājā, jo līdz otrai spēlei Liepājā nekas neliecināja, ka Jēkabpils spēs tikt pāri pat Liepājai. Diezgan ātrā laikā Miglenieks spēja savākt komandu, tur gan respekts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-03 20:36, pirms 11 gadiem
Apsveicu Ventspiniekus un to fanus.
pateicoties Jēkabpils labai pretestibai pret bkv un neskatoties uz bkv zaudetam spēlēm tribīnes ar katru speli klust arvien pilnākas. tas man diktam priece, tas vien liecina,kamdel mes milam so speli.

Un visu cienu Barny,ka speli turpinaja spelet ar lausto pirkstu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-03 20:39, pirms 11 gadiem
eeds rakstīja: Apsveicu Ventspiniekus un to fanus.
pateicoties Jēkabpils labai pretestibai pret bkv un neskatoties uz bkv zaudetam spēlēm tribīnes ar katru speli klust arvien pilnākas. tas man diktam priece, tas vien liecina,kamdel mes milam so speli.

Un visu cienu Barny,ka speli turpinaja spelet ar lausto pirkstu.
Piekritu! BKV bija labāki un viss notika logiski, bet cepuri nost Jekabpils komandai un faniem! Es par BKV!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-05-03 20:47, pirms 11 gadiem
Pagaidam sances ir visiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-03 20:56, pirms 11 gadiem
bubba rakstīja: Faktiski šis bija fināls. Domāju, ka BKJ ir spēcīgāka blice par pašreizējo VEF. Pret VEF jāņem 4-0 un miers mājās!
jasaglaba sis koments
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-05-03 21:06, pirms 11 gadiem
Pēc ilgiem laikiem noskatījos visu LBL spēli. Skatījos galvenokārt tādēļ, ka nekādi nevarēju saprast kā komanda ar tādu treneri var divas reizes uzvarēt Ventspili. Tagad man ir skaidrs, ka ir Jēkabpilij labs Bārnijs arī garie tā neko plus vēl Sirsniņš, kurš reizēm izšauj. Beigās tomēr viss nostājās savās vietās miglinieks zaudēja. Finālā es par VEF, jo esmu rīdzinieks, bet arī Ventspils Štelmahera vadībā simpatizē. VEFam finālā būs ļoti grūti, bet es ceru. Trešo vietu viennozīmīgi novēlu Jūrmalai. Jēkabpils nav slikta komanda un prieks par vēlmi šādu klubu veidot un uzturēt, bet šāda trenera izvēle ... ir pelnījusi caurumu no barankas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-05-03 21:54, pirms 11 gadiem
Ja Ventspils neko nemainīs detaļās, sīkumos un niansēs, tad nekas nesanāks. Play-off jau ar to ir īpaši, ka svarīgs ir ikviens basketbolists, nevis sezonas laikā iestrādātā "iespējams" drošā shēma . Ar Jēkabpili , redz , tās drošās shēmas negāja cauri. Novēlu BKV uzvaru, bet pir tās rūpīgi jāstrādā!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-05-03 22:11, pirms 11 gadiem
Pieteikums: Štelmahers, Valters, Laksa, Zeidaks + bariņš ārzemnieku, varētu domāt ka pārrakstīts no vairāk kā desmit gadus veca protokola

  +3 [+] [-]

, 2014-05-03 22:16, pirms 11 gadiem
gagelis2 rakstīja: Ventiilji knapi tiek finaalaa un jau svin titula izciiniishanu ,un ta 5 gadus peec kaartas aplauzhas!!!Atkal Vefs uzvilks BKV ar 4-1 serijaa , un laukji atkal modiisies rudenii un dziedaas , kaa BKV atkal visus pavasarii uzvilks!!Jums ventinju faniem pashiem neapniik shii stulbaa d.i.r.s.h.an.a , izcinat kausu un tad priecajaties..
neviens šeit nesvin, tas ir tikai tava slima fantazija...

  +2 [+] [-]

, 2014-05-03 22:23, pirms 11 gadiem
Jekabpils bija cienīgs pretinieks Ventspilij. Man viņi simpazitē. katrs fano par saviem bez ārprātībam, bija laba serija, kas būs realī, redzesim maijā....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-03 22:35, pirms 11 gadiem
ar trīcošām rokām iegāju sportacentrs.com, bet par laimi viss kārtībā bk ventspils ir finālā.

  +5 [+] [-]

, 2014-05-04 01:40, pirms 11 gadiem
40 minūtes kā mājās no Ventspils. Paldies ventspilniekiem par attieksmi - patīkami, ja pretinieku fani ir pozitīvi noskaņoti pret konkurentiem Ventspilij zeltu, Jēkabpilij bronzu!

  +3 [+] [-]

, 2014-05-04 01:42, pirms 11 gadiem
Aigars30 rakstīja: 40 minūtes kā mājās no Ventspils. Paldies ventspilniekiem par attieksmi - patīkami, ja pretinieku fani ir pozitīvi noskaņoti pret konkurentiem Ventspilij zeltu, Jēkabpilij bronzu!
Tā tas ari notiks! Veiksmi jums, Jekabpils!

  +1 [+] [-]

, 2014-05-04 02:51, pirms 11 gadiem
Šodienas spēle diemžēl nebija tik sportiska, cik tiesnešu ietekmēta. Ja Kokainim mazāk pārmetams, tad mazais tiesājošais nejaucēns centīģi pildīja LBL vadības norādes par to, kam jāspēlē finālā. Tas, ka Timma nav apguvis dribla uzsākšanu bez „ nostaigāta” , nenozīmē, ka tāds nav jasvilpj. Vairoga komiskā locīšanos un roku žņaudzīšanas sērija bija puiša elemntārs pārsteigums par to, ka tiesneši ievēroja to, ko vajadzēja neievērot. Tiesneši vienkārši neievēroja ventiņu vērtīgāka spelētāja pārkāpumus, bet sodīja nevērtīgāko. Ja kāds teiks- uz laukuma bija trīs tiesneši,tad es teikšu- var likt kaut sešus, bet ,ja LBL vadība jau agrāk izsludinājusi, ka finālā spēlēs VEF un Ventspils, tad sportiskā cīņā nepārliecinošos stutē tiesneši.
JA abi pusfināli parādīja, ka skaļi par labākiem slavētie abi klubi nav īpaši pārāki par citiem LBL regulārā čempionāta augšgala klubiem, citu gadu vajadzētu abiem „izcilniekiem” spēlēt pilnu čempionātu, lai godīgā, sportiskā cīņā iegūšt pirmās divas vietas, ja spēj.
Savukārt tiesnešu daļai jādomā par to, kā kvalitatīvi tiesāt, ja to prot. Pagaidām izskatas, ka tiesā- kā vajag LBL vadībai, mazliet mainot vadības rīkojumus izpildošo konkrēto tiesnesi no spēles tiesājošo trijnieka. Ja tiešām nespēj tikt līdzi spēles situācijām, tad Kokainim un līdzīgiem jānomet svars, lai nav ta, ka pa laukumu vispirms pārvietojas tiesneša kunģis ,bet tad –aizelsies tiesnesis. Varbūt japaaugstina tiesnešu fiziskās sagatavotības normatīvi. Šodienas augumā mazākajam tiesnesim- papildus basketbola noteikumu apgūšana un tiesāšanas treniņi tuvējos pagalmu mačos –ļoti ieteicami.
Esošā situācija rāda, ka LBL komandu prasme izlīdzinās, neraugoties uz dažādajiem budžetiem. Tagad jādara viss, lai sportisko intrigu nenokauj LBL vadības un LBS favorītu atbalsta sistēma, kad Šnepa vēlamie cīņu uzvarētaji par tādiem tiek paziņoti jau pirms cīņas, speļu laikā pastiprināti ar sesto un pat septīto komandas spelētāju no tiesnešu brigādes. Godīgums un sportiskas sacensības principa ievērošana būtu ļoti vēlama. Ja tas pieņemami Šnepam un CO. Var teik arī –Šnepa bandai.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-04 03:42, pirms 11 gadiem
Amatieris sensen rakstīja: Šodienas spēle diemžēl nebija tik sportiska, cik tiesnešu ietekmēta. Ja Kokainim mazāk pārmetams, tad mazais tiesājošais nejaucēns centīģi pildīja LBL vadības norādes par to, kam jāspēlē finālā. Tas, ka Timma nav apguvis dribla uzsākšanu bez „ nostaigāta” , nenozīmē, ka tāds nav jasvilpj. Vairoga komiskā locīšanos un roku žņaudzīšanas sērija bija puiša elemntārs pārsteigums par to, ka tiesneši ievēroja to, ko vajadzēja neievērot. Tiesneši vienkārši neievēroja ventiņu vērtīgāka spelētāja pārkāpumus, bet sodīja nevērtīgāko. Ja kāds teiks- uz laukuma bija trīs tiesneši,tad es teikšu- var likt kaut sešus, bet ,ja LBL vadība jau agrāk izsludinājusi, ka finālā spēlēs VEF un Ventspils, tad sportiskā cīņā nepārliecinošos stutē tiesneši.
JA abi pusfināli parādīja, ka skaļi par labākiem slavētie abi klubi nav īpaši pārāki par citiem LBL regulārā čempionāta augšgala klubiem, citu gadu vajadzētu abiem „izcilniekiem” spēlēt pilnu čempionātu, lai godīgā, sportiskā cīņā iegūšt pirmās divas vietas, ja spēj.
Savukārt tiesnešu daļai jādomā par to, kā kvalitatīvi tiesāt, ja to prot. Pagaidām izskatas, ka tiesā- kā vajag LBL vadībai, mazliet mainot vadības rīkojumus izpildošo konkrēto tiesnesi no spēles tiesājošo trijnieka. Ja tiešām nespēj tikt līdzi spēles situācijām, tad Kokainim un līdzīgiem jānomet svars, lai nav ta, ka pa laukumu vispirms pārvietojas tiesneša kunģis ,bet tad –aizelsies tiesnesis. Varbūt japaaugstina tiesnešu fiziskās sagatavotības normatīvi. Šodienas augumā mazākajam tiesnesim- papildus basketbola noteikumu apgūšana un tiesāšanas treniņi tuvējos pagalmu mačos –ļoti ieteicami.
Esošā situācija rāda, ka LBL komandu prasme izlīdzinās, neraugoties uz dažādajiem budžetiem. Tagad jādara viss, lai sportisko intrigu nenokauj LBL vadības un LBS favorītu atbalsta sistēma, kad Šnepa vēlamie cīņu uzvarētaji par tādiem tiek paziņoti jau pirms cīņas, speļu laikā pastiprināti ar sesto un pat septīto komandas spelētāju no tiesnešu brigādes. Godīgums un sportiskas sacensības principa ievērošana būtu ļoti vēlama. Ja tas pieņemami Šnepam un CO. Var teik arī –Šnepa bandai.
tā kā Spēlē Pāvels... es nesapratu, šīs 5 spēlēs, ka atļāva tā spēlēt ar elkoņiem.... Eiropas mačos būtu sen nost! ..kļūdas bija uz visām pusēm.....tāpēc arī vinnēja stiprākie! nOVĒLU VEIKSMI JĒKABPILIJ!

  +2 [+] [-]

, 2014-05-04 03:42, pirms 11 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: Čempioni knapi tiek galā ar kādreizējā Barons veterāniem. Vareni.

Žēl, ka Jēkabpils tik daudz atdeva 2.ceturtdaļā. Uzvara bija pavisam reāla sērijā pietrūka nedaudz līderu punktu.
SŪKĀ

  +3 [+] [-]

, 2014-05-04 07:09, pirms 11 gadiem
po ljubomu, finals bus interesants, un hrens vien zin , kas uzvarees. lai uzvara stiprakajam!

     [+] [-]

, 2014-05-04 09:23, pirms 11 gadiem
spacet rakstīja: tā kā Spēlē Pāvels... es nesapratu, šīs 5 spēlēs, ka atļāva tā spēlēt ar elkoņiem.... Eiropas mačos būtu sen nost! ..kļūdas bija uz visām pusēm.....tāpēc arī vinnēja stiprākie! nOVĒLU VEIKSMI JĒKABPILIJ!
Ir jau tā- ja atļauj visiem, kāpēc neatļaut Pāvelam. Atcerēsimies, ka retu izslēgšanas spēli P.Veselovs beidza bez 5 piezīmēm. Ko nu, bet viena konkrēta spēlētāja saudzēšanu (Timma) neraugoties uz parkāpumiem un kļūdām, varēja ļoti labi pamanīt- kaut paskatieties spēles atkārtojumā.
To, kā atļauj spēlēt tiesneši, speletāji saprot ļoti ātri. Slikti, ja nav vienāda atļautā spēles traktējuma abām komandām. Tiesnešu darbību, kad vienu kļūdu , vertējot vienu komandu, labo ar ātru, diezgan nemotivētu piezīmi otrai- vajadzētu izskaust.CItāfdi izskatas, ka FIBA kategorija tiesnesim ir tikai nosaukums, bet ne kvalifikācijas un amatprasmju mēraukla.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-05-04 12:57, pirms 11 gadiem
Nepiekritīšu sazvērestības teorijai, jo pēdējo spēli un sēriju diemžēl izšķīra 12 Ventspils izcīnītās atlekušās bumbas uzbrukumā (Jēkabpilij -3). Grūti uzvarēt spēli, ja zaudē cīņu par atlekušajām bumbām. Tomēr 12 otrās iespējas ir diezgan liels ieguvums tādā spēlē. Lai kā, bet viena kārtīga saimnieka groza apakšā mums pret Ventspili šoreiz pietrūka. Par tiesnešiem runājot, nevienlīdzīga attieksme pret spēlētājiem ir vērojama diemžēl ne tikai LBL. To pašu var redzēt gan NBA, gan Eirolīgā, gan daudzos citos turnīros. Nu respektē viņi tās zvaigznes un zvaigznītes... no ko 'tur padarīsi...? BET! BK Jēkabpils vēl nekas nav beidzies. Tagad jāizpilda sezonas galvenais uzdevums - jāizcīna bronzas medaļas, un viegli nebūs!

  +2 [+] [-]

, 2014-05-04 13:09, pirms 11 gadiem
latgalestauretajs rakstīja: Jāskatās, ko Timma iespēs. Visu laiku nevaru saprast, ko viņu Grizllies draftēja.
Pat Lebron James dažreiz netrāpa pa stīpu... Timma noteikti ir šī brīža labākais un perspektīvākais Latvijā spēlējošais spēlētājs. Tomēr, lai ar draftu viss nebeigtos, kārtīgi jāpieliek aizsardzībā 1:1.

     [+] [-]

, 2014-05-04 14:27, pirms 11 gadiem
Veselovs, Virsis vienkārši visu iegāž.
Ar BKJ budžetu vajadzētu nākamai sezonai, ko labāku paņemt

     [+] [-]

, 2014-05-04 14:29, pirms 11 gadiem
larondons rakstīja: Nepiekritīšu sazvērestības teorijai, jo pēdējo spēli un sēriju diemžēl izšķīra 12 Ventspils izcīnītās atlekušās bumbas uzbrukumā (Jēkabpilij -3). Grūti uzvarēt spēli, ja zaudē cīņu par atlekušajām bumbām. Tomēr 12 otrās iespējas ir diezgan liels ieguvums tādā spēlē. Lai kā, bet viena kārtīga saimnieka groza apakšā mums pret Ventspili šoreiz pietrūka. Par tiesnešiem runājot, nevienlīdzīga attieksme pret spēlētājiem ir vērojama diemžēl ne tikai LBL. To pašu var redzēt gan NBA, gan Eirolīgā, gan daudzos citos turnīros. Nu respektē viņi tās zvaigznes un zvaigznītes... no ko 'tur padarīsi...? BET! BK Jēkabpils vēl nekas nav beidzies. Tagad jāizpilda sezonas galvenais uzdevums - jāizcīna bronzas medaļas, un viegli nebūs!
Jā,statistiski it kā tā ir, bet tas, kā ļauj vieniem un otriem cīnīties par šīm atlecošajām bumbām, rada šo pārsvaru, kad viena komanda saprot- cīņa, reāla cīņa par atlecošo vieniem ir garantēta piezīme, neraugoties uz pretinieka rīcību.
Cerēt, ka tiesneši visi vienādi traktēs noteikumus-laikam bezcerīgi, bet vēlēties vienu vienādu spēles situāciju traktējumu vienā spēlē visiem uz laukuma esošajiem- normāli un saprotami. Manuprāt.
Jo tiesnešu kļūdas vai simpātijas ir tas, kas ietekmē spēlētāju rīcību laukumā. Timmas darbībai šajā spēlē iesaku pasekot, noskatoties ierakstu, un paskaitļot- kurā minūtā Jānim ar 5 piezīmēm bija jāsēž malā, paskaitļot, cik reizes Jānim bija "nostaigāts", pēc kura bumbai bija jānonāk pie pretinieka. Tas summējas un veido rezultātu- vieniem par labu.. Es nedomāju, ka tiesneši Latvijā ir ļoti negodīgi, bet ar "streipuļojošu" tiesāšanas līkni- to gan.
Timma, protams, var spēlēt NBA, bet ar pašreizējo līmeni- ja viņu tur tiesā 3.05. spēles tiesneši no Latvijas.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-04 14:34, pirms 11 gadiem
troniks rakstīja: Veselovs, Virsis vienkārši visu iegāž.
Ar BKJ budžetu vajadzētu nākamai sezonai, ko labāku paņemt
Neiegāž, bet spēlē pietiekami asi, kas liek pretiniekus simpatizējošiem tiesnešiem svilpot par labu pretinieku līderiem, kas konkrētās spēlēs ar meistarību, prasmi tādi nav.

     [+] [-]

, 2014-05-04 14:55, pirms 11 gadiem
Kas arZaķi

  +1 [+] [-]

, 2014-05-04 15:19, pirms 11 gadiem
bsjekabs rakstīja: Kas arZaķi
Kas ar viņu varētu būt? Ventiņiem bumba palēni pārvietojās, jēkabpilieši spēja paredzēt un piesegt iespējamo piespēļu virzienus, bet bez piespēlēm centrs ir bezspēcīgs. ja teātrī saka, ka karali nospēlē viņa galms, tad basketā centra varēšanu nosaka komandas biedru spēja "pabarot" ar piespēlēm vajadzīgajā brīdī un vietā. Šīs pabarošanas vienkārši nebija, Zaķis bez bumbas grozu gūt nevar. JA salīdzina ar Hārveju Grantu, nēģeris ar savu milzu lēcienu un garajām rokām bija vieglāk sasniedzams komandas biedriem, kuri to arī izmantoja.
Zaķa vājums šajā spēlē- viņa komandas biedru nespēja iedot kvalitatīvas, vajadzīgā brīža piespēles. Grants iespējas sev izkārtoja pats ar spēcīgo pederi savācot bumbas un gūstot grozus. Piespēlētāju nopelna maz Granta veikumā.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-04 16:51, pirms 11 gadiem
BKV jabut cempioniem!!

     [+] [-]

, 2014-05-04 17:05, pirms 11 gadiem
Amatieris sensen, aizmirsis, ka tieši Šneps: a) ievilka Jēkabpili LBL (jo iepriekš pilsētas komanda nespēlēja pat LBL2); b) atdeva Jēkabpilij tiesības rīkot zvaigžņu spēli?

  +1 [+] [-]

, 2014-05-04 18:26, pirms 11 gadiem
troniks rakstīja: Veselovs, Virsis vienkārši visu iegāž.
Ar BKJ budžetu vajadzētu nākamai sezonai, ko labāku paņemt
Neaiztiec Virsi - tāds cīnītājs vēl jāpameklē!

  -1 [+] [-]

, 2014-05-04 21:06, pirms 11 gadiem
host22 rakstīja: Amatieris sensen, aizmirsis, ka tieši Šneps: a) ievilka Jēkabpili LBL (jo iepriekš pilsētas komanda nespēlēja pat LBL2); b) atdeva Jēkabpilij tiesības rīkot zvaigžņu spēli?
Vispirms- nevienu nekur neievilka. Komanda rodas tur,kur rodas finanses tās izveidošanai. Šnepa griba naudu nerada. JA radītu, pats Šneps būtu miljardieris un LBL spēlētu Lebrons.
Zvaigžņu spēli ir vērts organizēt tur, kur ir, kas tās zvaigznes skatās. Jēkabpilī -ir. Tāpec tāda izvēle. Arī tas, ka zvaigžņu spēles organizēšana maksā. Jēkabpils bija gatava maksāt.Atdot vareja tur, kur bija nauda rīkošanai.Elementari Vatson.
Šneps, iespējams gribēja vel vienu komandu LBL , bet ne to, ka tā apdraudētu pārmaksāto ventiņu un vefeļu spēlētāju komandu pirmās vietas.Jo tad rastos jautājumi Šnepam-kāpēc divām līdzvērtīgām komandām no augšgala sešinieka tādas spēļu grafika un procentuālās priekšrocības? Spēja iztērēt lielākas summas komandu budžetos nebija redzamas ne uzvarās citos turnīros, ne milzīga pārsvarā LBL spēlēs.

     [+] [-]

, 2014-05-05 11:23, pirms 11 gadiem
Amatieris sensen rakstīja: Šodienas spēle diemžēl nebija tik sportiska, cik tiesnešu ietekmēta. Ja Kokainim mazāk pārmetams, tad mazais tiesājošais nejaucēns centīģi pildīja LBL vadības norādes par to, kam jāspēlē finālā. Tas, ka Timma nav apguvis dribla uzsākšanu bez „ nostaigāta” , nenozīmē, ka tāds nav jasvilpj. Vairoga komiskā locīšanos un roku žņaudzīšanas sērija bija puiša elemntārs pārsteigums par to, ka tiesneši ievēroja to, ko vajadzēja neievērot. Tiesneši vienkārši neievēroja ventiņu vērtīgāka spelētāja pārkāpumus, bet sodīja nevērtīgāko. Ja kāds teiks- uz laukuma bija trīs tiesneši,tad es teikšu- var likt kaut sešus, bet ,ja LBL vadība jau agrāk izsludinājusi, ka finālā spēlēs VEF un Ventspils, tad sportiskā cīņā nepārliecinošos stutē tiesneši.
JA abi pusfināli parādīja, ka skaļi par labākiem slavētie abi klubi nav īpaši pārāki par citiem LBL regulārā čempionāta augšgala klubiem, citu gadu vajadzētu abiem „izcilniekiem” spēlēt pilnu čempionātu, lai godīgā, sportiskā cīņā iegūšt pirmās divas vietas, ja spēj.
Savukārt tiesnešu daļai jādomā par to, kā kvalitatīvi tiesāt, ja to prot. Pagaidām izskatas, ka tiesā- kā vajag LBL vadībai, mazliet mainot vadības rīkojumus izpildošo konkrēto tiesnesi no spēles tiesājošo trijnieka. Ja tiešām nespēj tikt līdzi spēles situācijām, tad Kokainim un līdzīgiem jānomet svars, lai nav ta, ka pa laukumu vispirms pārvietojas tiesneša kunģis ,bet tad –aizelsies tiesnesis. Varbūt japaaugstina tiesnešu fiziskās sagatavotības normatīvi. Šodienas augumā mazākajam tiesnesim- papildus basketbola noteikumu apgūšana un tiesāšanas treniņi tuvējos pagalmu mačos –ļoti ieteicami.
Esošā situācija rāda, ka LBL komandu prasme izlīdzinās, neraugoties uz dažādajiem budžetiem. Tagad jādara viss, lai sportisko intrigu nenokauj LBL vadības un LBS favorītu atbalsta sistēma, kad Šnepa vēlamie cīņu uzvarētaji par tādiem tiek paziņoti jau pirms cīņas, speļu laikā pastiprināti ar sesto un pat septīto komandas spelētāju no tiesnešu brigādes. Godīgums un sportiskas sacensības principa ievērošana būtu ļoti vēlama. Ja tas pieņemami Šnepam un CO. Var teik arī –Šnepa bandai.
Pilnīgi piekrītu!!!

  -1 [+] [-]

, 2014-05-05 11:28, pirms 11 gadiem
Amatieris sensen rakstīja: Jā,statistiski it kā tā ir, bet tas, kā ļauj vieniem un otriem cīnīties par šīm atlecošajām bumbām, rada šo pārsvaru, kad viena komanda saprot- cīņa, reāla cīņa par atlecošo vieniem ir garantēta piezīme, neraugoties uz pretinieka rīcību.
Cerēt, ka tiesneši visi vienādi traktēs noteikumus-laikam bezcerīgi, bet vēlēties vienu vienādu spēles situāciju traktējumu vienā spēlē visiem uz laukuma esošajiem- normāli un saprotami. Manuprāt.
Jo tiesnešu kļūdas vai simpātijas ir tas, kas ietekmē spēlētāju rīcību laukumā. Timmas darbībai šajā spēlē iesaku pasekot, noskatoties ierakstu, un paskaitļot- kurā minūtā Jānim ar 5 piezīmēm bija jāsēž malā, paskaitļot, cik reizes Jānim bija "nostaigāts", pēc kura bumbai bija jānonāk pie pretinieka. Tas summējas un veido rezultātu- vieniem par labu.. Es nedomāju, ka tiesneši Latvijā ir ļoti negodīgi, bet ar "streipuļojošu" tiesāšanas līkni- to gan.
Timma, protams, var spēlēt NBA, bet ar pašreizējo līmeni- ja viņu tur tiesā 3.05. spēles tiesneši no Latvijas.
Un atkal pilnīgi piekrītu!!! Timma ir Ventspils "svētā govs"

  -2 [+] [-]

, 2014-05-05 13:46, pirms 11 gadiem
Aigars30 rakstīja: Neaiztiec Virsi - tāds cīnītājs vēl jāpameklē!
Virsis-labākais!!!

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 23:30, pirms 11 gadiem
Lai arī BKV ne tā pārliecinošāka pusfinālsērija, uzskatu, ka tas dos pareizo stimulu finālam, un varētu būt cits čempions, nekā tas bijis pēdējos gados