Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

"VEF Rīgai" pievienojas amerikānis Bostiks

"VEF Rīgai" pievienojas amerikānis Bostiks
Džošs Bostiks
Foto: vefriga.com

Latvijas čempionvienība "VEF Rīga" šodien parakstījusi līgumu ar 28 gadus veco un 196 centimetrus garo amerikāņu uzbrucēju Džošu Bostiku.

Iepriekš savā profesionāļa karjerā Džošs Bostiks ir spēlējis Japānā (Kioto "Hannaryz"), NBA D-Līgā (Ņūmeksikas "Thunderbirds", Grendrepidas "Drive"), Francijā ("Élan Chalon"), Krievijā (Sanktpēterburgas "Spartak") un Beļģijā ("Liège Basket", "Belfius Mons-Hainaut", "Spirou Charleroi").

Tieši "Spirou Charleroi" vienībā Bostiks noslēdza pagājušo sezonu. Tā sastāvā viņš izgāja laukumā 22 spēlēs Beļģijas čempionātā, vidēji 26,5 minūtēs savācot 11,6 punktus, 3,4 atlēkušās bumbas un 1,6 pārtvertas bumbas.

"VEF Rīga" galvenais treneris Jānis Gailītis kluba mājaslapā norādījis, ka saistībā ar esošo situāciju, kad komandā dažādu iemeslu dēļ bija samazinājusies spēlētāju rotācija, ticis meklēts sastāva pastiprinājums. "Izvēle nonāca pie uzbrucēja Džoša Bostika, kurš savā iepriekšējā karjerā guvis pieredzi labā Eiropas līmenī. Viņš ir spēlētājs, kurš spēj dot ieguldījumu abos laukuma galos – gan uzbrukumā, gan aizsardzībā. Pēc sava stila Džošs ir tāds spēlētājs, kas spēj ieņemt teju jebkādu lomu komandā. Tāpat šis spēlētājs ir gudrs un intelektuāls. Ceram, ka Džošs spēs būt nopietns palīgs sezonas turpinājumā."

"VEF Rīga" nākamo spēli aizvadīs jau šovakar, kad "Aldaris" Latvijas Basketbola līgas (LBL) ietvaros viesosies Liepājā, bet nākamais VTB Vienotās līgas mačs "VEF Rīga" komandai paredzēts svētdien mājās pret Volgogradas "Krasny Oktyabr".

Izmantotie resursi:
vefriga.com

 +11 [+] [-]

, 2016-02-03 11:35, pirms 9 gadiem
Kāpēc nepasaka konkrēti, ka aizbēga spēlētājs, tāpēc atbrīvojās vieta? Kaut ko starp puķēm ieraksta "saistībā ar esošo situāciju, kad komandā dažādu iemeslu dēļ bija samazinājusies spēlētāju rotācija".

Tā arī uzrakstiet, esiet veči - mums aizbēga spēlētājs, paņēmām citu vietā.

 +19 [+] [-]

, 2016-02-03 11:45, pirms 9 gadiem
VEF tiesam ir "talantu labaratorija" - vinu talantu, piesaistit visadas viduvejibas - var tikai apbrinot.
Galvenas prasibas - zinat kaa izskatas bumba, but tumsam un nebut latvietim.

 +11 [+] [-]

, 2016-02-03 11:45, pirms 9 gadiem
meklēja saspēles vadītāju, pievienoja uzbrucēju? Uzbrucēja pozīcija gan arī tāda pašķidra, tāpēc no loģikas viedokļa objektīvi, tomēr saspēles vadītājs gan prasītos, Makdauelu var sūtīt prom, lai viņa 5-10min Geks spēlē.

  +7 [+] [-]

, 2016-02-03 11:46, pirms 9 gadiem
Latviešiem ir laba jaunā basketbola paaudze un vismazāk to izmanto Latvijas klubi
Lai gan VEF nav jau īsti Latvijas klubs, Krievijas sporta teātra butaforija - redz, Pribaltķika mīl mūsu turnīrus un PSRS tradīcijas (Dinamo, VEF). Tāpēc arī jāņem kadri, kas lētāki un kuru attīstībā neko nevajag ieguldīt.

 +13 [+] [-]

, 2016-02-03 11:50, pirms 9 gadiem
Edgar var būt vēl kādu leģionāru? Man liekas ka veljauprojām ir par maz..

  +6 [+] [-]

, 2016-02-03 11:54, pirms 9 gadiem
Cik es saprotu VEF cīnās tikai par LBL titulu. Cik tas viņiem (VEFam) izmaksās? Un, manuprat, nav viņi ar šo sastāvu tik lielā favorītu statusā. Man ir sajūta ka šī varētu būt dārgākā trešā vieta LBL vēsturē! Laiks rādīs!!

 +12 [+] [-]

, 2016-02-03 11:56, pirms 9 gadiem
Priekš kam? Vai lai uzvarētu LBL jātērējas? Starpsezonā tāpat kā parasti pus komandas nomainīs!

  +7 [+] [-]

, 2016-02-03 11:57, pirms 9 gadiem
Makdauelam krusteniskās un sezona beigusies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: GRIFFONS
Slēpts komentārs: GRIFFONS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2016-02-03 12:11, pirms 9 gadiem
GRIFFONS rakstīja: VEF sastāvā šis ir vienīgais tumšādainais spēlētājs, kas ir vismazāk no visiem lbl klubiem, izņemot LU.
Baigā rasistu tauta esam, tas gan.
Es jau neteicu, ka viņš ir kaut kāds sestais vai desmitais nēģeris!
VEF toties sezonas sākumā bija pārliecinoša līdere leģu skaita ziņā!

 +11 [+] [-]

, 2016-02-03 12:11, pirms 9 gadiem
Slavens rokmūziķis rakstīja: Kuri ir tie latvieši, kas šajā brīdī varētu spēlēt VEFā?
Gludītis, Pļavnieks otro sezonu pēc kārtas ir stabils LBL līmeņa saspēlnieks.

  +9 [+] [-]

, 2016-02-03 12:11, pirms 9 gadiem
Slavens rokmūziķis rakstīja: Kuri ir tie latvieši, kas šajā brīdī varētu spēlēt VEFā?
Vai tad tiesam jauno trukst pasiem sava LBL2 kluba, ka janem sitadi brinumi? Kada jega tad no tada kluba? Uzreiz Tev pa pozicijam visus nenosauksu, bet to pasu Skeli vareja nemt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2016-02-03 12:12, pirms 9 gadiem
Gabrāns labāks par šito kadru!

  +8 [+] [-]

, 2016-02-03 12:13, pirms 9 gadiem
VnkHuulijs rakstīja: Redneks saka ka latviska komanda!!!

Neapvaino Un vina meiejeru un geka,jakovicha celshana izlases sastavaa ir pazors
Ja, ja VEFs ir latviska komanda, tad musu valdibas ministri ir pelnijusi algas pieaugumu par 1000 EUR

 +12 [+] [-]

, 2016-02-03 12:13, pirms 9 gadiem
Slavens rokmūziķis rakstīja: Kuri ir tie latvieši, kas šajā brīdī varētu spēlēt VEFā?
Redzi, sliktākais ka VEF vada lohi, pēc būtības varētu arī pus Valmieras sastāvs spēlēt un vēl daudzi kadri, bet lūk VEF saka, ka ārzemnieki lētāki, konkrētā līmenī, un tad nu tagad stance šurp visādas pabiras. Reāli, VEF varbūt uz papīra ir spēcīgāks par Valmieru, bet reāli Valmiera arī varētu kapāt VTB, varbūt pat sekmīgāk, piesaistot vienu vai divus ļoti labus leģus. Domāju, ka no VEF neviens negrib atzīt, ka fufeli ar saviem neģeriem un pabirām nolaiduši un n ākamsezon būs atpakaļ vietējie kadri. Var redzēt, ka VEF akadēmija bija ļoti laba jauniem spēlētājiem, un tā vajadzēja arī turpināt. Kad šamie, ar Jaunupu izvilktu no dir*as galvu viņi saprastu ka LV jaunieši ir top 8 Eiropā un nav nekādi pabiras vajadzīgi bet jāaudzina savi kadri.
Slēpts komentārs: GRIFFONS

 +11 [+] [-]

, 2016-02-03 12:23, pirms 9 gadiem
GRIFFONS rakstīja: Vecīt, Gludīts ir Spānijā, Pļavnieku VEF Jelgavai tagad neatņems
Piedošanu, Gludītim bija līgums ar Jelgavu līdz jaunajam gadam. VEFā tas pats Makdauels nevelk, es pieņemu, ka viņš saņem kapeikas, tāpēc viņu neatlaida, bet nākotnes vārdā daudz pārdomātāk bija paņemt vienu no U-20 līderiem, nevis turēt bezcerīgu amerikāni. Jebšu ap Jauno gadu VEF vadība vēl cerēja uz PO VTB?

Ja reiz VEFs visu tik pareizi dara, tad pastāsti man kāpēc uz VEF VTB spēlēm pērk mazāk biļetes nekā uz Barons-Valmieras spēlēm Rīgā?

  +6 [+] [-]

, 2016-02-03 12:33, pirms 9 gadiem
Kāpēc tik maz? Tak, lai ņem vēl kādus 3 melnos, 2 aziātus un varbūt vēl kādu krievu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-02-03 12:39, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Makdauelam sezona ir cauri un cik uzzināju, tad viņu turēja tikai tāpēc, ka viņš saņēma mazāk kā Geks!
Lieliski tas nozīmē, ka no viņa varēja arī lēti tikt vaļā un paņemt Gludīti. Bet nu neviens jau tur 2-3 sezonas uz priekšu nedomā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Dīvāns

  -2 [+] [-]

, 2016-02-03 12:45, pirms 9 gadiem
VnkHuulijs rakstīja: Vafeleem vel vajag paligus lai zaudetu ar -50 VTB??
Apbrīnoju tevi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-03 12:49, pirms 9 gadiem
VnkHuulijs rakstīja: Ekspertus daudzi apbriino
Tas ir vnk, tu sēdi dīvānā, katru minūti reflesho lapu, lai pasmirdētu, ieteiktu tev pa 3eiro mēnesī uztaisīt blogu, un katru sekundi rakstīt par VEF kaut ko.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-02-03 12:50, pirms 9 gadiem
LBL pieteikumā šis vīriņš vēl nav atrodams, tad jau šodien vēl nebūs debija.

     [+] [-]

, 2016-02-03 12:51, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: piekrītu tev! Tāpat spēlēs tikai 4 leģionāri, kā jau katru sezonu, nesaprotu par ko te raud.....Lai gan heiteriem tikai pačīkstēt patīk
Domāju, ka ņems vēl vienu melno combo un tad ja vajadzēs paņems kādu, bet latvieti...

     [+] [-]

, 2016-02-03 12:52, pirms 9 gadiem
VnkHuulijs rakstīja: VEF ir pazors gan laukumaa gan aarpus taa!!
Par tevi nerunājot...

  +3 [+] [-]

, 2016-02-03 12:52, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Tu saki paņemt, Gludīti, bet cik reāli viņš būtu gatavs iet uz VEF? Tās ir tikai spekulācijas + nezinu cik liels palīgs VEFam būtu uz finālu, jo piesaistot Gludīti, tad Geks vairāk būtu uz pg jānovirza, varbūt tas labi būtu, nezinu, tās ir tikai spekulācijas, žēl, ka Vecvagaru nedabūja
1.Ja VEFam būtu bijusi interese par Gludīti, tad mēs to no tevis jau sen būtu dzirdējuši
2. Piedod, bet nu viņa sniegums LBL pret top komandām liecināja, ka 10-15 minūtēm VEFa viņš mierīgi būtu gatavs nu nesliktāk par Makdauelu, kurš nu VEFa neparādīja tieši neko.

  +4 [+] [-]

, 2016-02-03 12:52, pirms 9 gadiem
Dīvāns rakstīja: Dažreiz lasot komentārus, man ir kauns par mūsu cilvēkiem. VEF sastāvā tagad ir 5 leģionāri un 1 ir uz pusotru sezonu ārā! Kas jums nepatīk? Man tagad ir pilnīgi vienalga, cik ārzemnieki ir komandā, galvenais, lai ir rezultāti! Par VEF!
Bet rezultāta ta NAV.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-02-03 12:53, pirms 9 gadiem
DoOrDie rakstīja: Bet rezultāta ta NAV.
Būs, tici man
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-02-03 12:57, pirms 9 gadiem
VnkHuulijs rakstīja: Kaa var buut rezultaats ja komandaa katru gadu iziet cauri citi 10 legji un vienigie no letiniem kas tur spelee ir muzhigi perspektiivie Meijejeri un izlases 2. PG Jakovichs?
Ja VEF būtu budžets dinamo, un pēc viņu bankrota iespējams būs, tad arī varētu normaalu komandu savākt uz vairākiem gadiem, bet nu ir kā ir.

  +5 [+] [-]

, 2016-02-03 12:58, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: piekrītu tev! Tāpat spēlēs tikai 4 leģionāri, kā jau katru sezonu, nesaprotu par ko te raud.....Lai gan heiteriem tikai pačīkstēt patīk
Vecais, šitā var rakstīt, tad ja ir pilnas tribīnes, uzvarētas svarīgas spēles un joprojām cilvēki kritizē. Ja tribīnes ir tukšas, laukumā ir totāls bardaks un uzvarēt var tikai gruzīnus + vēl die hard fani (vai arī Ščipja aģentūras čaļi vai VEF birojs) te čīkst par heiteriem ... nu tas izklausās maigi izsakoties smieklīgi.
Apmēram tā mums te kruta komanda tikai tie stulbie latvieši tikai heito, nē vecais problēma ir komandā un komandas vadībā. Politiķiem vienīgais vērtējums ir rezultāts vēlēšanās, savukārt basketbola klubam parādītais sniegums, cilvēku skaits tribīnēs un uzvaras. Ja to nav, tad ir loģiski, ka cilvēki pauž savu nebūt ne glaimojošo viedokli, saukt viņus par heiteriem nu var jau, bet nevarētu teikt, ka viņu kritiskajam viedoklim nav pamata.

  +2 [+] [-]

, 2016-02-03 12:59, pirms 9 gadiem
Galantu fabrika. No vienas puses interesanti. Bet no otras ir jājautā vai tam ir jēga. Ja vef šogad to zeltu nedabūs. Ko tad? Nākošgad būs tas pats? Nedaudz nesaprotu. Kāds gadījumā nezin cik ilgi pļavnieks ir pakļauts vefam?

  +2 [+] [-]

, 2016-02-03 13:00, pirms 9 gadiem
Dīvāns rakstīja: Dažreiz lasot komentārus, man ir kauns par mūsu cilvēkiem. VEF sastāvā tagad ir 5 leģionāri un 1 ir uz pusotru sezonu ārā! Kas jums nepatīk? Man tagad ir pilnīgi vienalga, cik ārzemnieki ir komandā, galvenais, lai ir rezultāti! Par VEF!
Zenit ir gandrīz latviskāks klubs par VEF.
"Galvenais, lai ir rezultāti" kam? ārzemniekiem? tik pat labi, kāpēc nejūti līdzi Neptunas, Saratov vai pilnīgi vienalga kam- ja Tava mēraukla ir rezultāts. Nav ne skatītāju, ne latviešu, kas spēlētu Rīgas klubā, nav arī nākotnes

  -2 [+] [-]

, 2016-02-03 13:01, pirms 9 gadiem
Edgars rakstīja: Vecais, šitā var rakstīt, tad ja ir pilnas tribīnes, uzvarētas svarīgas spēles un joprojām cilvēki kritizē. Ja tribīnes ir tukšas, laukumā ir totāls bardaks un uzvarēt var tikai gruzīnus + vēl die hard fani (vai arī Ščipja aģentūras čaļi vai VEF birojs) te čīkst par heiteriem ... nu tas izklausās maigi izsakoties smieklīgi.
Apmēram tā mums te kruta komanda tikai tie stulbie latvieši tikai heito, nē vecais problēma ir komandā un komandas vadībā. Politiķiem vienīgais vērtējums ir rezultāts vēlēšanās, savukārt basketbola klubam parādītais sniegums, cilvēku skaits tribīnēs un uzvaras. Ja to nav, tad ir loģiski, ka cilvēki pauž savu nebūt ne glaimojošo viedokli, saukt viņus par heiteriem nu var jau, bet nevarētu teikt, ka viņu kritiskajam viedoklim nav pamata.
Bet tu uzskati, ka tas ir normāli, ka čalis taisa 10 profilus, lai heitotu? VEF šogad pierādīja, ka ar mazu budžetu var radīt konkurentspējīgu komandu, atšķirībā no Valmieras, kurai ķipa budžets 2 mazāks, bet ja nopietni tad tas ir par trešdaļu lielāks nekā VEF

     [+] [-]

, 2016-02-03 13:02, pirms 9 gadiem
kols00 rakstīja: Zenit ir gandrīz latviskāks klubs par VEF.
"Galvenais, lai ir rezultāti" kam? ārzemniekiem? tik pat labi, kāpēc nejūti līdzi Neptunas, Saratov vai pilnīgi vienalga kam- ja Tava mēraukla ir rezultāts. Nav ne skatītāju, ne latviešu, kas spēlētu Rīgas klubā, nav arī nākotnes
? Dinamo ir?

  +2 [+] [-]

, 2016-02-03 13:02, pirms 9 gadiem
kols00 rakstīja: Zenit ir gandrīz latviskāks klubs par VEF.
"Galvenais, lai ir rezultāti" kam? ārzemniekiem? tik pat labi, kāpēc nejūti līdzi Neptunas, Saratov vai pilnīgi vienalga kam- ja Tava mēraukla ir rezultāts. Nav ne skatītāju, ne latviešu, kas spēlētu Rīgas klubā, nav arī nākotnes
Kāda nākotne. VEF dzīvo šodienai, jo rītdiena var arī nepienākt.

  +3 [+] [-]

, 2016-02-03 13:03, pirms 9 gadiem
Dīvāns rakstīja: ? Dinamo ir?
Paskaties tur 3.,4. maiņu, it īpaši, kad oficiāli vairs nav iespējams play off spēlēs vairāk jaunie, vismaz kkāds prieks

  -2 [+] [-]

, 2016-02-03 13:04, pirms 9 gadiem
DoOrDie rakstīja: Kāds nākotne. VEF dzīvo šodienai, jo rītdiena var arī nepienākt.
VEF ir četrkārtējie valsts čempioni, ko vēl vajag?

  +2 [+] [-]

, 2016-02-03 13:04, pirms 9 gadiem
DoOrDie rakstīja: Kāda nākotne. VEF dzīvo šodienai, jo rītdiena var arī nepienākt.
Diemžēl tā ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-02-03 13:04, pirms 9 gadiem
Par VEFu var teikt tikai vienu ... Nauda ir , prātiņa NAV !!!!

  +2 [+] [-]

, 2016-02-03 13:04, pirms 9 gadiem
Dīvāns rakstīja: VEF ir četrkārtējie valsts čempioni, ko vēl vajag?
Kāds te ar to sakars ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-02-03 13:05, pirms 9 gadiem
juings rakstīja: Par VEFu var teikt tikai vienu ... Nauda ir , prātiņa NAV !!!!
Otrādāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-02-03 13:06, pirms 9 gadiem
VnkHuulijs rakstīja: VEF tagad sapirks kkadus legjus lai panemtu LBL un tad teiks ka komandas meerkis izpildiits, esam chempioni un viss kartiba
Ko tad vēl vajag?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-02-03 13:07, pirms 9 gadiem
VnkHuulijs rakstīja: VTB plovi tak bija jaunpupa sezonas meerkis
Nu esi nedaudz objektīvs, kādi vtb plejofi šogad?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-02-03 13:10, pirms 9 gadiem
VnkHuulijs rakstīja: Ja jazagee ar -50, tad nav ko savu shnurki baazt kur nevajag un degradeet muusu puikas
Aaa tagad mūsu puikas, ja? Šis parāda, ka vispār nedomā, galvenais heitot...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-02-03 13:12, pirms 9 gadiem
VEF šogad ir un paliek izsmiekls Lv basketbolā, ja netiks izcīnīts čempiona tituls (kāpēc, lai izcīnītu? nekas par to neliecina), tad kādi būs Jaunupa attaisnojumi? Bez tiem jau nekur, vienmēr kāds attaisnojums ķešā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-02-03 13:13, pirms 9 gadiem
kols00 rakstīja: VEF šogad ir un paliek izsmiekls Lv basketbolā, ja netiks izcīnīts čempiona tituls (kāpēc, lai izcīnītu? nekas par to neliecina), tad kādi būs Jaunupa attaisnojumi? Bez tiem jau nekur, vienmēr kāds attaisnojums ķešā
Pēc sezonas parunāsim, kurš ir izsmiekls...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-02-03 13:19, pirms 9 gadiem
Dīvāns rakstīja: Pēc sezonas parunāsim, kurš ir izsmiekls...
Vecīt, jau TAGAD VEF ir izsmiekls.
Tur vienīgi uzvara pār CSKA ar +50 var palīdzēt,
VTB viss ir beidzies, zaudēts līdzvertīgām komandām un 15.(!) vieta, mēģinās Lv čempiontitulu izcīnīt ar 5 sākumsastāva ārzemniekiem?
Jau tagad man viss par un ap VEF besī, dēļ komandas vadības un tādu du.raku dēļ kā tevis, kas fapo pie melno viduvējībām, kas skraida pa laukumu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-02-03 13:44, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Zini, kā es zinu, ka heiteri? Vienkārši, šis ir pilnīgi pamatots un loģisks papildinājums, tas, ka jūs vēlatīes kādu vietējo vai nedod dievs LBL2 kadrus, kas nevilktu LBL, parāda jūsu nedomāšanu par situāciju....Papildinājumus veic treneri un viņi zinās labāk nekā SC komentētāji + vienmēr bļaušana par leģionāriem, ko es pilnībā nesaprotu, jo tā nav nedz izlase, nedz kaut kāds bāzes klubs, bet gan privāts klubs....

Pie tam, nu nav ko paņemt no vietējiem, kas spētu VEF pavilkt, jo vajag tieši tādu spēlētāju, kurš pa 20+ minūtēm varētu nospēlēt un Pļavnieku atsaucot Jelgava tiktu nolemta traģiskam sezonas noslēgumam
1. Ir kāds VEF leģionārs/vietējais spēlētājs, pēc kura piesaistes Tu būtu teicis, ka tas ir slikts lēmums? Kā parasti - labs pirkums, viss kārtībā, neesot redzējis nevienu viņa spēli!
2. Kopš kura laika kādam klubam būtu jāsatraucas par citu klubu sniegumu (tas par to, ka VEF neņem Pļavnieku, lai nečakarētu Jelgavai sezonu)? Manuprāt, šis arguments neiztur nekādu kritiku!
3. Kura palika Tavas slavas dziesmas Jakovičam? Atceros sezonas sākumu, kad komanda buksēja, bet Jakovičs bija traumēts, Tu viņa atgriešanos gaidīji kā visu problēmu glābiņu - Jakovičs atgriezīsies, komanda sāks spēlēt labāk, būs kas vada saspēli, visas problēmas būs beigušās un cīnīsimies kā līdzīgs ar līdzīgu pret CSKA (par to CSKA, protams, es pārspīlēju, Tu tūdaļ oponēsi, ka tā neesi teicis, bet nu lietas būtību saprati)!

p.s. Ceru sagaidīt no Tevis detalizētu atbildi!

  -2 [+] [-]

, 2016-02-03 13:46, pirms 9 gadiem
Zinu, ka Vef mēģināja izīrēt Vecvagaru no Zalgiris, bet šie negribot viņu dot. Citi vietējie? Ja skatās pa pozīcijām, tad prasās PG. Opcija Pļavnieks ir opcija uz 10min, nevis papildinājums, lai cīnītos par zeltu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-02-03 14:27, pirms 9 gadiem
Redneck, redz kas par lietu, cilvēkus tracina tas ka VEF nespēlē eirokausos, bet krievu līgā, tas ka paņēma kaut kādu spāņu treneri, tas ka ir puse komanda leģionāri, tas ka LBL spēlē vienu apli, tas ka Jaunups plātas, saka vienu dara citu! Un galu galā neviens šo (sezonas) projektu nenosauc par totālu izgāšanos!!!!

  +2 [+] [-]

, 2016-02-03 14:39, pirms 9 gadiem
Nevarēja kādu čali uzvārdā Tramps atrast? Rubio un Kruzs jau ir, riktīga republikāņu banda būtu vefā nolasījusies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-03 15:15, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Man kā fanam šķiet, ka eirokausos nespēlē tikai naudas dēļ, bet ar Fradi iebrauca gan pamatīgās auzās, biju labākā domās par viņu, taču izrādījās, ka viņa stils tikai sačakarēja komandu, tad jau labāk Mazurs būtu atstāts vai Gailītis no sezonas sākuma būtu vadījis, es pat Štelmaheru būtu redzējis kā galveno treneri labāk nekā to spāni....VEF spēlē tagad LBL pussezonu, jebšu divus apļus tāpat kā BKV iepriekšējos gadus, bet cerus, ka aizies 4 apļus un pret lejasgala komandām varēs jaunos laist, jo nu man nebūtu saprotams spēlēt 4 spēles ar lejasgala komandām ar pamatsastāvu un tagad jau būs 4 leģionāri, kas ir katru sezonu.....Tak Jaunups nav reālists un nesajēdz pilnībā situāciju kādā klubs ir, deklarēja, ka audzinās daudz jaunos utt. protams, ka tas notiek, bet ne tādos apjomos kā viņš un fani cerēja, tikai tā dēļ, ka Latvijā nav tādu resursu, lai to darītu un pie viena cerētu uz LBL zeltu, jo labāko pārpērk lielāki klubi, vai tas ir VEF vai Valmiera utt. Ja ir kāds liels talants, kuru varētu izmantot, tad tas tiks pārpirkts....Jaunups tāpat ru8nā par kaut kādu kodola saglabāšanu ilgtermiņā, bet viņš nesajēdz to, ka ja spēlētājs labi spēlēs ezonā, tad tādam VEF ir nereāli noturēt, jo budžets ir kāds ir, tāpēc ir jāspiež uz jaunajiem vietējiem un lēnām jālaiž spēlēt, vismaz es tā uzskatu....Viņš pirms Zenit spēles minēja, ka varēja censties noturēt Timmu, es tā par to smējos, jo vienkārši tas būtu bezcers....
labs viedoklis, piekrītu.

     [+] [-]

, 2016-02-03 15:35, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Man kā fanam šķiet, ka eirokausos nespēlē tikai naudas dēļ, bet ar Fradi iebrauca gan pamatīgās auzās, biju labākā domās par viņu, taču izrādījās, ka viņa stils tikai sačakarēja komandu, tad jau labāk Mazurs būtu atstāts vai Gailītis no sezonas sākuma būtu vadījis, es pat Štelmaheru būtu redzējis kā galveno treneri labāk nekā to spāni....VEF spēlē tagad LBL pussezonu, jebšu divus apļus tāpat kā BKV iepriekšējos gadus, bet cerus, ka aizies 4 apļus un pret lejasgala komandām varēs jaunos laist, jo nu man nebūtu saprotams spēlēt 4 spēles ar lejasgala komandām ar pamatsastāvu un tagad jau būs 4 leģionāri, kas ir katru sezonu.....Tak Jaunups nav reālists un nesajēdz pilnībā situāciju kādā klubs ir, deklarēja, ka audzinās daudz jaunos utt. protams, ka tas notiek, bet ne tādos apjomos kā viņš un fani cerēja, tikai tā dēļ, ka Latvijā nav tādu resursu, lai to darītu un pie viena cerētu uz LBL zeltu, jo labāko pārpērk lielāki klubi, vai tas ir VEF vai Valmiera utt. Ja ir kāds liels talants, kuru varētu izmantot, tad tas tiks pārpirkts....Jaunups tāpat ru8nā par kaut kādu kodola saglabāšanu ilgtermiņā, bet viņš nesajēdz to, ka ja spēlētājs labi spēlēs ezonā, tad tādam VEF ir nereāli noturēt, jo budžets ir kāds ir, tāpēc ir jāspiež uz jaunajiem vietējiem un lēnām jālaiž spēlēt, vismaz es tā uzskatu....Viņš pirms Zenit spēles minēja, ka varēja censties noturēt Timmu, es tā par to smējos, jo vienkārši tas būtu bezcers....
Es saprotu ka fans ir fans līdz galam. Kas ar euročelendz? Tad Ventspilij vairāk naudas? Es nevaru saprast vai VEFā ir sulbeņi, vai tā ir mahinācija. 90% sezonas sākumā pateica ka no VEF nekas nebūs, kādi ir viņu šī gada mērķi?

  +1 [+] [-]

, 2016-02-03 15:57, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Man kā fanam šķiet, ka eirokausos nespēlē tikai naudas dēļ, bet ar Fradi iebrauca gan pamatīgās auzās, biju labākā domās par viņu, taču izrādījās, ka viņa stils tikai sačakarēja komandu, tad jau labāk Mazurs būtu atstāts vai Gailītis no sezonas sākuma būtu vadījis, es pat Štelmaheru būtu redzējis kā galveno treneri labāk nekā to spāni....VEF spēlē tagad LBL pussezonu, jebšu divus apļus tāpat kā BKV iepriekšējos gadus, bet cerus, ka aizies 4 apļus un pret lejasgala komandām varēs jaunos laist, jo nu man nebūtu saprotams spēlēt 4 spēles ar lejasgala komandām ar pamatsastāvu un tagad jau būs 4 leģionāri, kas ir katru sezonu.....Tak Jaunups nav reālists un nesajēdz pilnībā situāciju kādā klubs ir, deklarēja, ka audzinās daudz jaunos utt. protams, ka tas notiek, bet ne tādos apjomos kā viņš un fani cerēja, tikai tā dēļ, ka Latvijā nav tādu resursu, lai to darītu un pie viena cerētu uz LBL zeltu, jo labāko pārpērk lielāki klubi, vai tas ir VEF vai Valmiera utt. Ja ir kāds liels talants, kuru varētu izmantot, tad tas tiks pārpirkts....Jaunups tāpat ru8nā par kaut kādu kodola saglabāšanu ilgtermiņā, bet viņš nesajēdz to, ka ja spēlētājs labi spēlēs ezonā, tad tādam VEF ir nereāli noturēt, jo budžets ir kāds ir, tāpēc ir jāspiež uz jaunajiem vietējiem un lēnām jālaiž spēlēt, vismaz es tā uzskatu....Viņš pirms Zenit spēles minēja, ka varēja censties noturēt Timmu, es tā par to smējos, jo vienkārši tas būtu bezcers....
Melnā nāve. Talantu labaratorija. Eirolīgas potenciāls. Latvijas labākais klubs.
Vadība, fani paši sev sazīmē visādus skaļus nosaukumus un tad brīnās, ka visi rēc par Jums. Pirmkārt jau Tavā un kluba galvā vaina. "Nav jau ko Latvijā paņemt..." Labāk uz dažiem mēnešiem noslēgt līgumu ar kādu leģi, kurš par kapeiku labāks par tiem sliktajiem vietējiem. Ja gribat būt Latvijas flagmanis basketbolā, jāsāk domāt ilgtermiņā, nevis par nākošo LBL čempiontitulu. Audziniet, trenējiet jaunos. Slēdziet ilgtermiņa līgumus. Vēlāk vai nu būs labs spēlētājs klubam, vai nauda. Bet nē. Tā kā psihiski slima vāvere ritenī vienu un to pašu apli maucat. Žēl to vāveri, bet tajā pašā laikā smieklīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-03 16:12, pirms 9 gadiem
Kārtējais kapeiku leģionārs. Nav gadījumā šogad Vefam cauri izgājuši vairāk leģi kā Dianmo,kur komandā ir divreiz vairāk spēlētaju? Var jau runāt par rezultātu ,bet šogad leģionāri rezultatu nedod. Un ja jāzaudē lielakā daļa spēļu,tad labak,lai spēlē jaunie. Ja VEF sevi pozicionē,kā latviesu basketbola klubu,Latvijas basketbola flagmani ,tad būtu tākā laiks pierādīt to ar ilgtermiņa plāniem. Es ceru,ka nākamajā sezonā atgriezīsies eirokausi,kaut paši švakākā līmeņa ,bet eirokausi ar principu ,as būtu pavelkams. 1-2 laba līmeņa leģionāri ,pāris laba līmeņa latvieši un pārējie jaunie vai vecie buki,kas var nospēlēt 10 minūtes un dot jaunajiem pieredzi..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-02-03 16:15, pirms 9 gadiem
Edgars rakstīja: Piedošanu, Gludītim bija līgums ar Jelgavu līdz jaunajam gadam. VEFā tas pats Makdauels nevelk, es pieņemu, ka viņš saņem kapeikas, tāpēc viņu neatlaida, bet nākotnes vārdā daudz pārdomātāk bija paņemt vienu no U-20 līderiem, nevis turēt bezcerīgu amerikāni. Jebšu ap Jauno gadu VEF vadība vēl cerēja uz PO VTB?

Ja reiz VEFs visu tik pareizi dara, tad pastāsti man kāpēc uz VEF VTB spēlēm pērk mazāk biļetes nekā uz Barons-Valmieras spēlēm Rīgā?
Viss sāls ir tajā, ka neviens pat LBL vidusmēra spēlētājas pat šņores nešņorēs par tādu naudu, kādu vefā saņem leģionāri. Dārgākais leģionārs VEFā līdz Harelsona atnākšanai saņēma 3 000 eiro mēnesī! 3000 !!!! Laksa Valmierā saņem 5 000 mēnesī. Tur arī atbilde visam tam, kāpēc VEFā spēlē bez maz 10 leģionāri. Viņus iesmērēja VEFam aģentūra, lai tikai izbīdītu savu nevienam nevajadzīgo treneri Fradi kādam. Tas arī viss. Kopš Frade ir prom, tā spēlētāji arī pazūd, Nenkivils, Hakansons...Viņi visi saņēma vienkārši izsmieklu attiecībā pret tirgus cenām savam līmenim. VEFs ir milzīgos sūdos un parādos, tāpēc ir gatavi spēlēt kaut vai ar 12 ārzemniekiem, kamēr tie prasa uz pusi mazāk kā viduvējs LBL latvietis. Tā arī visa atbilde. Tas kas publikai, sabiedrībai patīk, vai nē, viņiem ir sen jau bijis pie kājas un pie šī brīža situācijas vēl jo vairāk. Vienkārši ar lētiem ārzemniekiem viņiem ir jārada mīts, ka tas joprojām ir Latvijas basketbola flagmanis, un lai nezaudētu starptautisko reputāciju, un varētu spēlēt VTB. VTB viņus neņemtu, ja komanda sastāvētu no Geka, Pļavnieka, Strēlnieka, Vildes un pārējie no VEF skolas. Tas arī viss.

     [+] [-]

, 2016-02-03 16:17, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Par FIBA turnīru ir cits stāsts, jo tomēr BKV cilvēks ir valdē un viņiem tur nespēlējot tas nesmuki izskatītos....Cik man paziņa teica, tad viņiem tā doma ir tāda, ka jāspēlē pēc iespējas augstākā līmenī....

Pašam ir divejādas domas par to, jo tomēr tas VTB ir tikai tas līmenis, kur maksimālais sasniegums būtu iekļūšana playoff, bet tai pašā laikā tā ir viena no spēcīgākajā līgām/turnīriem eiropā....No otras puses skatoties es labprāt redzētu VEF atpakaļ eirokausos, bet tikai ULEB rindās, lai gan nesmādētu arī FIBU, bet tad nebūtu daudzveidības, nedod dievs vēl vienā grupa sakristu.....Vēl ir tas garantētais spēļu skaits un diemžēl tur VTB ieliek eirokausiem....
Labāk FIBA vai ULEB,mazāk spēļu ,bet ar līdzvērtīgiem pretiniekiem. Un 4 apļi Latvijā. Pat varētu atgriezties BBL un spēlēt tā kā to dara Ventspils. Jā ,protams VTB ir CSKA,Zenit,Ņižņija,Unics u.c. ļoti stipri klubi ,bet varbūt ,ka labāk ,tomēr,spēlēt turnīrā,kur ir iespējams kautko arī sasniegt? Tāds pats Timma varētu dabūt labu līgumu arī spēlējot Uleb turnīrā,arī tur netrūkst augstas klases klubu. Turklāt,tā pati līšana krievu līgā un dēļ ta uzmetot LBL. Varbūt ,tomēr, likt priekšroku savam čempim un eirokausiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-03 16:27, pirms 9 gadiem
resnais putn, kur ciparus izvilki vai tas ir kāds noslēpums?

kopumā ļoti jauks koments.

  +2 [+] [-]

, 2016-02-03 16:31, pirms 9 gadiem
eziitis rakstīja: Melnā nāve. Talantu labaratorija. Eirolīgas potenciāls. Latvijas labākais klubs.
Vadība, fani paši sev sazīmē visādus skaļus nosaukumus un tad brīnās, ka visi rēc par Jums. Pirmkārt jau Tavā un kluba galvā vaina. "Nav jau ko Latvijā paņemt..." Labāk uz dažiem mēnešiem noslēgt līgumu ar kādu leģi, kurš par kapeiku labāks par tiem sliktajiem vietējiem. Ja gribat būt Latvijas flagmanis basketbolā, jāsāk domāt ilgtermiņā, nevis par nākošo LBL čempiontitulu. Audziniet, trenējiet jaunos. Slēdziet ilgtermiņa līgumus. Vēlāk vai nu būs labs spēlētājs klubam, vai nauda. Bet nē. Tā kā psihiski slima vāvere ritenī vienu un to pašu apli maucat. Žēl to vāveri, bet tajā pašā laikā smieklīgi.
Tur jau tā lieta, ka tas nenotiek tik vienkārši. Ideja ir apsveicama, bet tas ko VEFs var saražot Latvijas apstākļos nav nekas. Ja būs kāds talants, tad tas aizbrauks prom uz ārzemēm. Nav te Spānija, kur Barca no akadēmijas paņem labākos un tad tirgo tālāk citam ACB klubam, vai paši attīsta, jo skaidrs, ka tie jaunie nekur nebrauks prom, jo Spānija ir ļoti augsts līmenis. Bet no Latvijas katrs talants ātrāk gribēs tīties prom. Neviens neslēgs ilgus līgumus. Tas pats Kurucs aizbrauca uz Barcu pie iespējas. Gekam ir tik daudz iespēju dots, bet nav , nu nav no viņa un nekad nebūs augsta līmeņa spēlētājs. Viņam jau Kurtinaiša laikā, kad viņam 16 bija, deva spēlēt eirokausos pa 4-6 minūtēm, to pašu LBL. Tas jau ir daudz. Tolaik kāds bija sastāvs. Vienkārši tas ka dosi kādam jaunajam daudz spēles laika nenozīmē, ka viņš automātiski kļūs par superlabu spēlētāju. Ja griesti ir LBL, tad tie arī paliks griesti, neko vairāk tur neizspiedīsi. Geks, Pļavnieks, Pasečniks, Žvīgurs..u.c. tas ir tas stāsts. Gekam nav ne dribla, ne metiena. Jau 20 gadi. Pļavniekam ir izpratne, bet nav ķermeņa uzbūves, auguma, atlētisma. Līdz ar to LBL griesti. Pasečniku paņēma Gran Canaria. Nu nav arī tur nekā no viņa. Viņam dod spēlēt savas 7 minūtes, bet nekas nav mainījies, uz laukuma izskatās, kā varde uz ledus. Nu ja nav dots , tad nav...

  +1 [+] [-]

, 2016-02-03 16:31, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Es to visu sezonu apgalvoju, ka ir naudas problēmas....Geks, Pļavnieks, Vilde nenodrošinātu par bronzu LBL diemžēl, Vildem ir jādomā laikam par profesijas maiņu, jo nu pašlaik nedemonstrē to, ko gaida klubs un skatītāji
Tukša muldēšana! Lūdzu, pierādījumus ar skaitļiem (algām) studijā, ja tādus spriedelējumus vēlies saukt par argumentiem. Gribi teikt, ka, piemēram, Liepājai, Valmierai, Jēkabpilij budžets ir lielāks nekā VEF? Tā iznāk, jo šajos klubos latviešu ir vairāk nekā VEF - un redz, latvieši ir tie dārgie, kurus atļauties var tikai nosacīti LBL vidusmēra komandas!

     [+] [-]

, 2016-02-03 16:35, pirms 9 gadiem
asinsdesa rakstīja: resnais putn, kur ciparus izvilki vai tas ir kāds noslēpums?

kopumā ļoti jauks koments.
Visādi putniņi pačivināja

  +1 [+] [-]

, 2016-02-03 16:39, pirms 9 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: Visādi putniņi pačivināja
Līdz ar to ticamības moments tuvojas 0!

  +1 [+] [-]

, 2016-02-03 17:13, pirms 9 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Kaa tev skiet, cik sanjema Hakansons? Busi parsteigts, ne vairak ne mazak kaa 1500 eiro menesii. Nee nee, tu neparlasijies. Es stradaju sporta nozaree, kur nak dazhadi sabiedribaa zinami cilveki un sanak daudz lietas dzirdet no vinjiem. Ari par vefu. Piemeram, kaa no 150 000 eiro ljbl neaizgaja precizi nekas, vef ir ljbl. No basketbola savienibas taa nauda vnk aizgaja vefam kabataa, kur kam tieshi, nezinu. Bet liidz ljbl netika. Vefam ir milzigi paradi, vinji optimizee savus izdevumus, no taa 1.5 milj budzheta liela dalja aiziet juristiem, advokatu birojiem, kas censhas vef vilkt araa no suudiem. Pljavniekam algu maksaa vef, bet vinsh reali spele jelgavaa. Vefam arenas iire ir kosmoss. 10 000 Eiro uz speeli, parekjini, cik tas sanak sezonaa, kamer citam lbl komandam ir savas zaales. Izdevumi vtb lidoshanai, viesniicaam. Vef superliga, krastu machu organizeshana, gheto basket atbalstishana. Vef skolas uztureshana. tu domaa pec taa visa 1.5 milj budzhets ir kkas milzigs? speletaju algaam cipars paliek vienkarsi smiekligs. Meiers mejeris un berzinsh sanjem tris reizes vairak kaa jebkursh sosezon vefaa spelejushais legjionars. Punkts. Tici tam tu vai nee, ja godigi man ir pilnigi vienalga.
Nu par Hakansonu nav nekāds pārsteigums - viņš tak bija izīrēts no Barcas, lai gūtu spēļu praksi, līdz ar to algu maksā (vismaz pārliecinoši lielāko daļu) Barcelona - tas līdzīgi kā ar Vef un Jelgavu Pļavnieka gadījumā, ko pats jau piesauci, arī Roulenda algu VEF nemaksāja pilnā apmērā, jo viņš bija izīrēts.
par LJBL neko nezinu, tāpēc nekomentēšu, turklāt šis nemaz neattiecas uz tēmu.
par Arēnas īri un lielajiem pārlidojumiem - par šo taču visi te ir neapmierināti - ja jau tas ir tik dārgi (spēlēt VTB - pārlidojumi, viesnīcas, arēnas īre), tad kāda mārrutka pēc tur jāspēlē, vēl jo vairāk, ka cerības sasniegt tur kādus rezultātus ir bezcerīgi? Kur tur ir bizness?? Ok, atceros, ka VTB līgā sākumā visām komandām pat piemaksāja par spēlēšanu, nezinu, vai tagad tā ir vai nē - neņemos spriest! Varbūt labāk spēlēt Eirokausos, kur pārlidojumi mazāki, spēļu arī mazāk, nez vai arī būs obligāta prasība spēlēt arēnā, kā tas ir VTB gadījumā (ok, varbūt arī būs, bet šo tiešām nezinu)? Iznāk, ka visiem būs labums - skatītājiem ir simpātiskāk, ka komanda spēlē Eiropā, ne VTB, pilns kalendārs arī LBL, kas ir normāla cieņas izrādīšana, arī klubam labāk - ja jau, kā saki, viss ir tik dārgs. Tas muļķīgais arguments, ka Geks un Raimo iegūst neatsveramu pieredzi, spēlējot 10 min pret CSKA, neatzīstu!

  +1 [+] [-]

, 2016-02-03 17:22, pirms 9 gadiem
Eh, kas Jums te veči par atklāsmēm nāk klajā. Interesanti palasīt. Es arī ne to vien esmu dzirdējis... Diez kāds no Jums atceras par ko šeit ir raksts un kā to jauno melnīti sauc?! :-)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-03 17:35, pirms 9 gadiem
edza87 rakstīja: Nu par Hakansonu nav nekāds pārsteigums - viņš tak bija izīrēts no Barcas, lai gūtu spēļu praksi, līdz ar to algu maksā (vismaz pārliecinoši lielāko daļu) Barcelona - tas līdzīgi kā ar Vef un Jelgavu Pļavnieka gadījumā, ko pats jau piesauci, arī Roulenda algu VEF nemaksāja pilnā apmērā, jo viņš bija izīrēts.
par LJBL neko nezinu, tāpēc nekomentēšu, turklāt šis nemaz neattiecas uz tēmu.
par Arēnas īri un lielajiem pārlidojumiem - par šo taču visi te ir neapmierināti - ja jau tas ir tik dārgi (spēlēt VTB - pārlidojumi, viesnīcas, arēnas īre), tad kāda mārrutka pēc tur jāspēlē, vēl jo vairāk, ka cerības sasniegt tur kādus rezultātus ir bezcerīgi? Kur tur ir bizness?? Ok, atceros, ka VTB līgā sākumā visām komandām pat piemaksāja par spēlēšanu, nezinu, vai tagad tā ir vai nē - neņemos spriest! Varbūt labāk spēlēt Eirokausos, kur pārlidojumi mazāki, spēļu arī mazāk, nez vai arī būs obligāta prasība spēlēt arēnā, kā tas ir VTB gadījumā (ok, varbūt arī būs, bet šo tiešām nezinu)? Iznāk, ka visiem būs labums - skatītājiem ir simpātiskāk, ka komanda spēlē Eiropā, ne VTB, pilns kalendārs arī LBL, kas ir normāla cieņas izrādīšana, arī klubam labāk - ja jau, kā saki, viss ir tik dārgs. Tas muļķīgais arguments, ka Geks un Raimo iegūst neatsveramu pieredzi, spēlējot 10 min pret CSKA, neatzīstu!
VTB viņi spēlē tāpēc, ka ir garantēts daudzu spēļu skaits augstā līmenī. Abus pavilkt ar eirokausu finansiāli pavilkt nevar, līdz ar to no biznesa viedokļa viņus var saprast. Paši saprot, ka izkrist eirokausā jau pēc grupu turnīra ar šādu budžetu un sastāvu ir liela iespējamība. Tāpēc izmest naudu, lai nodragātu tikai 10 spēles eirokausā un pēc tam LBL ir nereāli. Labus spēlētājus nepiesaistīsi un tādiem nav arī naudas. Līdz ar to ir divi svara kausi, kur par labu nosveras VTB, jo nekur nevar izkrist, izdevumi mazāki, nav jāapmaksā tiesneši, sekretariāts utml lietas, spēles vairāk un līmenis pa lielam tāds pats. Ja varētu finansiāli pavilkt, tad protams, dragātu abos, kā kādreiz, jo saprata, ka sastāvs ir ļoooti labs, lai sasniegtu lielas lietas. Tagad viņi vienkārši agonē, eksistē, lai tiktu no sūdiem vaļā, tai pašā laikā radot iespaidu, ka viss ir kārtībā, pērk leģionārus, spēlē arēnā utml. Tā spēlēšana arēnā sezonā viņiem izmaksā tik pat, cik labs eirolīgas saspēles vadītājs.