Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

LBL atklāšanas mačā "Ventspils" piekāpjas "VEF Junioram"

Edgars Bērziņš
Edgars Bērziņš

LBL atklāšanas mačā "Ventspils" piekāpjas "VEF Junioram"
Foto: Romualds Vambuts, Sportacentrs.com

Šodien Rīgā ar spēli starp BK ''Ventspils'' un ''VEF Juniors'' tika atklāta 20. Latvijas Basketbola līgas (LBL) sezona. Saspringtā un aizraujošā spēlē 1. uzvaru šosezon izcīnīja ''VEF Juniors'', kas apspēlēja savus pretiniekus ar rezultātu 76:66. Uzvarētāju sastāvā 27 punktus guva Dairis Bertāns.

Sākumsastāvi

VEF Juniors: Bertāns, Laksa, Jahovičs, Bērziņš, Ņeļubovs.
Ventspils: Meisons, A.Strēlnieks, Andersons, Kuzminsks, Štimacs.

"Juniori" ar pastiprinājumu no augšas, "Ventspils" bez J.Strēlnieka

''VEF Juniors'' komandai šodienas mačā palīdzēja pieci vīri no lielās VEF filiāles – Bertāns, Šeļakovs, Ņeļubovs, Bērziņš un Jahovičs. Četri no viņiem arī komandas pamatsastāvā. ''Ventspilis'' komanda uz maču atbrauca optimālā sastāvā - spēlei tika pieteikti 11 spēlētāji (ārpus pieteikuma palicis talantīgais centrs Meiers).

Bertāns uguņo, VEF vadībā

Spēles sākumā rezultāts uz tablo auga samērā līdzīgi, taču abu komandu piekoptā taktika nedaudz atšķīrās – ventspilnieki uzbrukumus biežāk virzīja caur garā gala spēlētājiem Štimacu un Kuzminsku (aktīvs arīdzan bija amerikāņu uzbrucējs Andersons), kamēr laukuma saimniekiem līdera lomu uzņēmās saspēles vadītājs Bertāns, kurš cīņas 1. ceturksnī vienatnē guva vairāk nekā pusi (13) no komandas 23 gūtajiem punktiem. Rezultāts pēc 1. ceturtdaļas 24:23 par labu viesiem no Ventspils. 2. ceturtdaļu labāk iesāka VEF spēlētāji, kuri sākumā guva septiņus bezatbildes punktus (30:24) un vēlāk izvirzījās vadībā ar 11 punktu pārsvaru (38:27). Līdz 1. puslaika beigām viesiem, pateicoties Andersona un Bankevica precīzajiem metieniem, izdevās nedaudz pievilkt, un, pārtraukumā ejot, rezultāts uz tablo 45:40 par labu ''junioriem''.

"Juniori" saglabā handikapu un izcīna uzvaru

2. puslaika sākumā komandas turpināja spēkoties līdzīgi. Ventspilniekiem no miega atmodās Meisons, bet VEF rindās veiksmīgu spēles nogriezni aizvadīja Šeļakovs, kurš sekmīgi cīnījās par bumbām un prasmīgi izmantoja komandas biedru acīgās piespēles. Rezultāts pirms izšķirošās ceturtdaļas 62:58, vadībā laukuma saimnieki. Arī 4. ceturtdaļā vadības grožus savās rokās turēja ''juniori'' - sekmīgi turpināja spēlēt Bertāns, aizsardzību ar efektīgiem blokiem cementēja Bērziņš, bet īstajā vietā un īstajā laikā bieži vien atradās Jahovičs. ''Ventspils'' izmisīgi centās atspēlēties, tomēr tuvāk par četriem punktiem tikt neizdevās. Beigu beigās 76:66, uzvara Nikolajam Mazuram un viņa ''junioriem''.

Uzvarētājiem rezultatīvākais ar 27 punktiem bija Dairis Bertāns, kuram arī deviņas rezultatīvas piespēles un četras atlēkušās bumbas. Produktīvi spēlēja arī Kaspars Bērziņš un Gatis Jahovičs - abiem pa 16 punktiem un astoņām atlēkušajām bumbām, turklāt pirmajam arī astoņi (!!!) bloķēti metieni. BK ''Ventspils'' sastāvā 15 punktus guva Česters Meisons (viņam arī deviņas atlēkušās bumbas, astoņas rezultatīvas piespēles un astoņas kļūdas). 14 punkti Rašadam Andersonam, bet 12 - Ingum Bankevicam.

LBL 20. sezonas atklāšanas mačs. 2. oktobris. Rīga

VEF Juniors - Ventspils 76:66 (23:24, 22:16, 17:18, 14:8).
VEF: Bertāns 27(9 atl.b.), Bērziņš 16 (8 atl.b., 8 bloki), Jahovičs 16 (8 atl.b.), Laksa 7, Šeļakovs 6, Ņeļubovs 4, Gulbis, Mediss.
Ventspils: Meisons 15 (9 atl.b., 8 rez.piesp., 8 kļ.), Andersons 14, Bankevics 12, Kuzminsks 9, Štimacs 8 (10 atl.b.), Vairogs 3, Bērziņš 3, Blaus 2, Gulbis, A.Strēlnieks.

Interesanti

- BK ''Ventspils'' spēlētāji no soda metiena līnijas uzbruka ar ļoti vāju precizitāti - 48% (13/27).
- Mājinieku spēka uzbrucējs Kaspars Bērziņš bloķēja astoņus pretinieku metienus!
- VEF rindās četri spēlētāji (Jahovičs, Laksa, Bērziņš, Bertāns) laukumā pavadīja ilgāk par 34 minūtēm.

Izmantotie resursi:
Basket.lv

 +16 [+] [-]

, 2010-10-02 18:51, pirms 14 gadiem
Bišk jūt ka Strēlnieks nav...

 +27 [+] [-]

, 2010-10-02 18:51, pirms 14 gadiem
Par junioru šo komandu ir grūti nosaukt, bet spēle bija laba! Nu, ko, jo jautrāks LBL!

  +6 [+] [-]

, 2010-10-02 18:51, pirms 14 gadiem
Kauns par BKV komandu,te pat vairaak nav ko teikt..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-10-02 18:52, pirms 14 gadiem
malači,apsveicu ar uzvaru

 +10 [+] [-]

, 2010-10-02 18:52, pirms 14 gadiem
nozelojama spele vpils izpildijuma

  +5 [+] [-]

, 2010-10-02 18:52, pirms 14 gadiem
Apsveicu VEF!

Jā VEF nevis 'juniorus'. Vairak bija pelnijushi uzvaret.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-10-02 18:53, pirms 14 gadiem
bij laba spēle, malači Vef

  +9 [+] [-]

, 2010-10-02 18:53, pirms 14 gadiem
Ventspils speelee vnk katastrofaali
Un Stimacs ar Kuzminsku vsp ko vinji dara BK V?
abi kautko bakstaas un nemet iekshaa

un par sodinjiem vsp nerunaasim

Jacer ka nakamajaas speelees veiksies labaak !
Slēpts komentārs: banans

  +2 [+] [-]

, 2010-10-02 18:53, pirms 14 gadiem
ja padomaa reali un praktiski ko VEF var iemest junora komandaa tad bails paliek pat iedomaties kas notiks ar BKV eirokausos ja pat ne ar stiprako sastavu nespeja uzvilkt juniorus...VEFs malaci

  +2 [+] [-]

, 2010-10-02 18:54, pirms 14 gadiem
Vef izcepa!

  +1 [+] [-]

, 2010-10-02 18:54, pirms 14 gadiem
Apsveicu VEF ar uzvaru, taču viss tāpat izšķirsies pavasarī. Tgd. galvenais lai BKV labi startē Eiropā !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2010-10-02 18:54, pirms 14 gadiem
Nav komentāru, par BKV spēli...diezgan liels kauns!Ceru, ka Štimacs, un pārējie leģionāri tiks atbrīvoti, kā arī Gulbis, Bērziņš var turpmāk spēlēt VeA komandā!Ar kuru galu domā BKV VADĪBA!
Apsveicu VEF juniors ar pirmo uzvaru!

  +1 [+] [-]

, 2010-10-02 18:55, pirms 14 gadiem
Par skaistu basketbolu un Vef uzvaru

  -2 [+] [-]

, 2010-10-02 18:56, pirms 14 gadiem
viens ir skaidrs BKV atliek ceret ka ULEB iedos VEF tapat vietu citadi BKV pret stirpako VEF modeli varetu diezgan smagi ierit..un beigas tiem kas tur sanjem lielos ciparus var but tiesi tada pati situacija kaa Jurevicam..nauda ir biku galvaa pa mazaku summu nespeles un nu sitas Lauvas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-02 18:56, pirms 14 gadiem
Rokets rakstīja: Nav komentāru, par BKV spēli...diezgan liels kauns!Ceru, ka Štimacs, un pārējie leģionāri tiks atbrīvoti, kā arī Gulbis, Bērziņš var turpmāk spēlēt VeA komandā!Ar kuru galu domā BKV VADĪBA!
Apsveicu VEF juniors ar pirmo uzvaru!
Jā es arī to īsti nesaprotu. Pirms sezonas Brazis teica ka komanda spēlēs ātru basketbolu, taču ļoti daudz tiek iespēlēts zem groza kur neviens neko nevar izdarīt... Gaidam kad sāks mazajiem krist un būs GSW spēles stils
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-10-02 18:57, pirms 14 gadiem
Super neinteresanta spēle, gaidīju kaut kādu azartu, bišku asumu kādu, bet....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-10-02 18:58, pirms 14 gadiem
Cik sapratu no BBL pirmas speles komanda ir veidota 100%(atskaitot zakji un strelniekus)pec galvena trenera velmeem...tad ja taa turpinas tad tur saks driz retinaat sastavu un ari treneru korpusu.

  +4 [+] [-]

, 2010-10-02 18:59, pirms 14 gadiem
Brand87 rakstīja: Meisonam 8 kļūdas
mja ja njemam par atskaites punktu ka legionaram jabut galvas tiesu labakam par pasmajas spelmani...tad labi ka tikai 8 kludas

  +1 [+] [-]

, 2010-10-02 18:59, pirms 14 gadiem
Brand87 rakstīja: Meisonam 8 kļūdas
Tas gan. bet 9 bumbas un 8 piespēles. Ja būtu dabūjis Triple-Double un komanda būtu uzvarējusi tad par tām kļūdām būtu pilnīgi vienalga...

  -1 [+] [-]

, 2010-10-02 18:59, pirms 14 gadiem
Briesmīgs sniegums Ventspils izpildījumā, ko vadība domā panākt ar šādu sastāvu? Jāņem taču cits treneris, visi latvieši sēž malā!!!!!!!!

  +6 [+] [-]

, 2010-10-02 19:00, pirms 14 gadiem
Cik BKV izpildījumā garām bija soda metienu, cik no groza apakšas, kā arī, cik kļūdas...Tā profesionāla komanda spēlēt nevar. BKV komandā laikam vairs nenotiek treniņi 2x dienā, bet izskatās, kā 2x nedēļā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-02 19:01, pirms 14 gadiem
neviens nav jaretina. jaljauj beidzot stradat. apnicis pec pirma zaudejuma, ka visi runaa par kaada atstadinashanu.

  +4 [+] [-]

, 2010-10-02 19:01, pirms 14 gadiem
Rokets rakstīja: Cik BKV izpildījumā garām bija soda metienu, cik no groza apakšas, kā arī, cik kļūdas...Tā profesionāla komanda spēlēt nevar. BKV komandā laikam vairs nenotiek treniņi 2x dienā, bet izskatās, kā 2x nedēļā!
gan jau ka bus labi LBL jau vel cinja gara utt...visvairak uztrauc ka LV klubs varetu sevi mega norakt eirokausos un BBL sagast podus ka pectam neko nevar vairs savakt

  +1 [+] [-]

, 2010-10-02 19:02, pirms 14 gadiem
nu svaki spelee ventspils

un Latvieshi BKV vispaar ka vinji spelee

  +2 [+] [-]

, 2010-10-02 19:03, pirms 14 gadiem
bubba rakstīja: neviens nav jaretina. jaljauj beidzot stradat. apnicis pec pirma zaudejuma, ka visi runaa par kaada atstadinashanu.
vel jau nesaka neviens ka kadu jaatklaiz bet kas notiks talak?ja bus progres tad viss oki doki...ja sitaa speles kaa pedejas 2 speles(lai ari BBL uzvara)...tad tur kaut kas bus jamaina

  +6 [+] [-]

, 2010-10-02 19:04, pirms 14 gadiem
p.s-ja kas soreiz vares teikt..VEFs uzvarejis BKV un 95% punktu sameta latviesi

  +2 [+] [-]

, 2010-10-02 19:05, pirms 14 gadiem
Bertānam 9 piespēles, izskatās, ka Rimas ar viņu ir labi pastrādājis varētu būt, ka aug labs saspēlnieks...

  +3 [+] [-]

, 2010-10-02 19:05, pirms 14 gadiem
rainmaker rakstīja: gan jau ka bus labi LBL jau vel cinja gara utt...visvairak uztrauc ka LV klubs varetu sevi mega norakt eirokausos un BBL sagast podus ka pectam neko nevar vairs savakt
Nu laba nekā tur nebūs, jo citreiz var redzēt, ka komandai ir potenciāls, bet šaj komandai tas nav saskatāms, ne vienā vietā Un Brazis izskatās tāds pamīksts treneris.. Sākumsastāvs BKV četri sestās šķiras leģionāri un viens letiņš!! Absurds!Nesaprotu, kas vainas bija Poropatam? Brīvi ir tādi spēlētāji, kā Šķēle, Bušķevics, Jurēvičs, kas par komandu būtu..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-10-02 19:09, pirms 14 gadiem
bērzs un bertāns

  +1 [+] [-]

, 2010-10-02 19:09, pirms 14 gadiem
Rokets rakstīja: Nu laba nekā tur nebūs, jo citreiz var redzēt, ka komandai ir potenciāls, bet šaj komandai tas nav saskatāms, ne vienā vietā Un Brazis izskatās tāds pamīksts treneris.. Sākumsastāvs BKV četri sestās šķiras leģionāri un viens letiņš!! Absurds!Nesaprotu, kas vainas bija Poropatam? Brīvi ir tādi spēlētāji, kā Šķēle, Bušķevics, Jurēvičs, kas par komandu būtu..
Jurevics nevelas spelet pa mazaku ciparu...skele..mja nezinu kapec to nenjema un par Businju esmu jau 100x teicis-BKV vajag veci kas var iekerties sikajiem olas un pateikt lai savakjas...sja modeli un iepriekseja tadi nav un nebija....un ir problemas-pedejo reiz kad BKV dabuja cempi tad sastava bija Umrasko kas ir vismaz pieredzejusaks un ir kads respekts..
Slēpts komentārs: evlak
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-02 19:13, pirms 14 gadiem
evlak rakstīja: ko jus lielat to Bertanu.Paskatieties uz statiem-2p17:8.vins pats ar sevi speleja.vins viens izmeta vairak par visu komandu kopa.Un 9 piespeles ta ir cucene prieks vina.
lai met..man nav zel...zel bija skatities vinju BKV ka pa speli izmeta 2-3 metienus..vot taa ir problema.Gan jau sapratis ka bus jamet mazak vai lad neies spele...bet labak lai met pa grozu nevis marine....ir tads teiciens tenisaa-labak autaa nekaa tiklaa...tiesi te tas pats lai tik trenee sevi utt.kad tad ja ne 21 gada speles?saks mest 40?

  -1 [+] [-]

, 2010-10-02 19:13, pirms 14 gadiem
a kas tas par vef junioru?
kapec "juniors"???

  -2 [+] [-]

, 2010-10-02 19:16, pirms 14 gadiem
VEF pastiprināts ar 2 juniora spēlētājiem,bet īsumā ar tādu sastāvu VEF visos turnīros neko nesasniegs.Medaļa LBL un viss.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-10-02 19:31, pirms 14 gadiem
Sandrina var iet venas graizit tagad,raikonens atkal gravi BKV zaude,kas talak?

     [+] [-]

, 2010-10-02 19:32, pirms 14 gadiem
Ar kuru galu BKV domaaja nepaturot Jureevichu???

  +2 [+] [-]

, 2010-10-02 19:38, pirms 14 gadiem
Berziņam 8 bloki - iespaidīgi. Vairogs vien kadas 3 reizes tika aizsūtīts mājās!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-10-02 19:40, pirms 14 gadiem
fanu klubs#13 rakstīja: VEF pastiprināts ar 2 juniora spēlētājiem,bet īsumā ar tādu sastāvu VEF visos turnīros neko nesasniegs.Medaļa LBL un viss.
visticamaak bronza ne?

  -1 [+] [-]

, 2010-10-02 19:50, pirms 14 gadiem
Gan jau Ventspils pamodiisies no migas

  -3 [+] [-]

, 2010-10-02 19:53, pirms 14 gadiem
smieklīgi - ja reiz VV apgalvo, ka VEF un VEFjuniors ir atsevišķas komandas, tad kāds sakaras, ka būtībā spēlē 1ā komanda? Nu kapēc jāmuļķo skatītāji. Ha ha, un vēl kas būtisks - diez vai šīs dienas toto koe būtu tādi, ja spēles protokolā būtu rakstīts, ka spēlē VEF un VEN, nevis VEF jun. un VEN!!!!! SVIESTS UN APSMIEKLS NO VV puses. Kārtējais VV izgājiens - kā gribu tā daru!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-10-02 20:10, pirms 14 gadiem
Rokets rakstīja: Nu laba nekā tur nebūs, jo citreiz var redzēt, ka komandai ir potenciāls, bet šaj komandai tas nav saskatāms, ne vienā vietā Un Brazis izskatās tāds pamīksts treneris.. Sākumsastāvs BKV četri sestās šķiras leģionāri un viens letiņš!! Absurds!Nesaprotu, kas vainas bija Poropatam? Brīvi ir tādi spēlētāji, kā Šķēle, Bušķevics, Jurēvičs, kas par komandu būtu..
Par spēlētājiem piekrītu, par Brazi laiks rādīs,
Bet sakiet ko gribat, TAS NEBIJA VEF JUNIORS bet lielā VEF komanda, BKV nebija noskaņojusies tādai pretestībai, varbūt psiholoģija tur vainīga.

     [+] [-]

, 2010-10-02 20:14, pirms 14 gadiem
masalskis123 rakstīja: Sētas čempī 8 bloki nav nekas dižs lai viņš 8 blokus EČ uzliek ,,
Ja viens profesionalis spēlētu starp amatieriem, tad ta varētu teikt.

     [+] [-]

, 2010-10-02 20:22, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: Kā man patīk, ka tev grauž ! Ui kā grauž Es to vienkārši izbaudu
Vecīt, man tiešām grauž. Bet diez vai Tu pats puņkainais puika apzinies, par ko ir stāsts. Ne jau esmu par VEN, vai VEF jeb kādu citu. Esmu par to, lai būtu komandām ievērota konsekvence - ja reiz ir viena komanda, tad tai jābūt. Šodien gāju uz spēli, lai skatītos kā spēlē jaunie. Bet neko neredzēju. Redzēju tikai VEF un VEN večus, ko būtu redzējis BBL ietvaros. Es gribu redzēt, kā spēlē jaunie - VE jun, no LU, no TURĪBAS. Vai šī ir tā lieta par ko man teici, ka man grauž? Diez vai. Jo Tev ir 15 gadu un Tev tālu no reālā saprāta. Bet audz, un arī Tev viss izdosies.

  -2 [+] [-]

, 2010-10-02 20:24, pirms 14 gadiem
Vef Juniors??? Vef Senjors...
Shaadi nirgaajas par visu LBL

     [+] [-]

, 2010-10-02 20:30, pirms 14 gadiem
wtf rakstīja: Bišk jūt ka Strēlnieks nav...
Strēlnieks bija,bet tikai sildija soliņu,jo viņš netika laukumā

  +1 [+] [-]

, 2010-10-02 20:31, pirms 14 gadiem
3SOLIS rakstīja: bērzs un bertāns
labākie.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-10-02 20:40, pirms 14 gadiem
Vau jau var redzēt Kurtinaiša darba augļus Sākumā, kad izdzirdēju, ka saspēles vadītājs būs Bertāns biju diezgan palielā šokā, bet tagad saprotu, ka lēmums bija pareizs.
Super tiešām negaidīju, ka Vefs šodien varētu uzvarēt spēlējot tikai ar trīs večiem no lielās komandas....

  -1 [+] [-]

, 2010-10-02 20:43, pirms 14 gadiem
durki

  -1 [+] [-]

, 2010-10-02 20:44, pirms 14 gadiem
Cik nu Bērziņš,Jahovičs un Bertāns būtu junioru sastāvam atbilstoši...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-02 20:54, pirms 14 gadiem
Nu ļoti nepatīkams zaudējums V-pilij, bet nu nolikt viņus jau visas sezonas kontekstā ir stipri pāragri. Ja spēle neuzlabos, kad tuvāk nāks eirokausi, tad būs pamats lielam satraukuma, bet ne tagad. Trenerim arī jādod laiks, sastāvam jasaspēlējas utt. Bet jūs jau pēc 2 spēlēm vēlaties Brazi noņemt no amata. Esmu pārliecināts, ka tomēr savu lomu nospēlēja abu komandu atšķirīģā noskaņošanās uz šo spēli. BKV droši domāja, ka nekāda baigā cīņa nesanāks, bet VEFam problēmu noskaņoties nebija, jo tam pašam Bertānam svarīgi šajos mačos parādīt labu sniegumu, lai tiktu pie lielākas teikšanas citos turnīros, jo Kurtinaitis noteikti LBL mačus vēros un turklāt lieliska iespēja Dairim pret tādu komandu kā BKV pilnveidot savas saspēles vadītāja iemaņas.

  -1 [+] [-]

, 2010-10-02 21:00, pirms 14 gadiem
Mežonīgais putniņš rakstīja: Valters jau teica, ka Junioros un lielajā komandā centīsies izspiest maksimumu no Bertāna, jo talans ir milzīgs, bet līdz šim nav pareizi izmantots. Tad varbūt tagad maisam būs gals vaļā.

Btw prieks, ka nav trakās lamāšanās starp faniem.
Un dusmas par Ventiņiem, Eirokausos tikai mājās varbūt nospēlēs cienīgi, izbraukumos garantēts zāģis visās spēlēs, ja šādi spēles.

Leģionāriem ir jāatveras, no sākuma jau zināju, ka Stimačs nav īstais priekš BKV.


Atceros, kad Pruseks RD sākumā pievienojās un neveiksmīgi aizvadīja pirmās spēles daudzi ar tā domāja kā tu par Stimacu, bet pēc tam nav jāatgādina, ka tajā sezonas otrajā pusē viņš kļuva par vienu fanu mīluļiem, tpc vnm esmu neizpratnē - kā var noteikt spēlētāja derību komandai pēc 2 spēlēm? Baigais specs jūties? Mairs Chetmens vēl labāks piemērs BKV faniem, tas optimismam

Neesmu BKV fans, ne arī VEF, bet nu nepatīk šī pāragrā norakstīšana utt.

  -1 [+] [-]

, 2010-10-02 21:05, pirms 14 gadiem
nu gan "juniors'' divi tikai spēlēja tad jau BKV arī ir juniori,ar to pašu Blausu

     [+] [-]

, 2010-10-02 21:06, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: Un lūdzu, laipni lūgts turības sporta zālē, katru dienu treniņi, arī spēles esiet laipni aicināts vērot juniorus ! Tik jānoskaidro spēļu grafiks
Redzi - tad Tavā gadījumā nav lielas starpības starp 15 gadīgo spriedumiem un 20 gadīgo spriedumiem. Protams, Tev ir savas tiesības teikt un domāt, ko vēlies, bet es runāju par konsekvenci. Tad man jāmin katru reizi, uz ko eju - VEF jnr vai VEF. Kapēc man tas jādara. Labi, aizrāvos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-02 21:20, pirms 14 gadiem
Mežonīgais putniņš rakstīja: Pruseku un Chetmenu nekur pirms tam nebijam redzejuši, bet Stimacs, pēc Valmieras vispār nekāds. Tā kā nesalīdzini lietas, kuras nav jāsalīdzina. Speciālist tu.
Cik spēles viņš ir aizvadījis? vismaz 10 ir? nē, tad vari savu spriedumu iebāzt dziļi sev vienā vietā un līdzīgi domājošie pēc 1 redzēta mača arī Un es nesaku, ka es eksperts, bet diezgan daudz tomēr zinu ar

     [+] [-]

, 2010-10-02 21:23, pirms 14 gadiem
Un tas salīdzinājums bija domāts dēļ pāragras norakstīšānas piemēra, bet tev jau ar savu cauro galvu to nesaprast jampamp

  +2 [+] [-]

, 2010-10-02 21:23, pirms 14 gadiem
kristapskristaps rakstīja: Redzi - tad Tavā gadījumā nav lielas starpības starp 15 gadīgo spriedumiem un 20 gadīgo spriedumiem. Protams, Tev ir savas tiesības teikt un domāt, ko vēlies, bet es runāju par konsekvenci. Tad man jāmin katru reizi, uz ko eju - VEF jnr vai VEF. Kapēc man tas jādara. Labi, aizrāvos.
Teiksim ta-dala taisniba tev ir..bet no otras puses VEF kamer nav sanjemusi ULEB tiesibas seplet kaa klubam ULEB vai eiroliga..tikemr grozi kaa gribi vinjiem jaiegust bus tas tiesibas tur spelet.Redzejam kaa Barons dabuja cempi un atteicas no Eiroligas..vai mums vajag ka uzvar BKV otra vieta ir piemeram Lauvam un vinji atsakas spelet ULEB kausaa?
Sis ir tiesi tads pats gadijums kaa RD un RD/juniori kad pret LM ielika visus ko gribeja utt.Tapat der atcereties ka visi VEF speletaji ir obligati japiesaka LBL lai var spelet BBL.W jau skaidri un gaisi pateica lai tie kas sez BBL,VTB un ULEB uz benkja varetu iegut praksi utt speles junioros.Tapat VEF/Kadeti ar vel pastav kur ir pavisam jauni dzeki kas speles salidzinosi augstaa limeni.
Liekas ka nedaudz parspileji ar to ka aizgaji un bezmaz neredzeji jaunos-kad gaji jau zinaji uz ko ej ja vien lasiji zinjas pedejas dienas kur skaidri bija pateikts kuri no liela VEF speles junioros sodien.Tapat vel der atcereties ka VEF bus Kamabala taka junioros bus ko redzet un nejau visas speles bus Bertans utt-4 turniri ir gana daudz-nogurums,traumas un formas kritumi ir neizbegami.
Butu vismaz priecajies ka BKV ar n-legionariem neuzvilka musu čaļus un tas priece
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-02 21:34, pirms 14 gadiem
rainmaker rakstīja: Teiksim ta-dala taisniba tev ir..bet no otras puses VEF kamer nav sanjemusi ULEB tiesibas seplet kaa klubam ULEB vai eiroliga..tikemr grozi kaa gribi vinjiem jaiegust bus tas tiesibas tur spelet.Redzejam kaa Barons dabuja cempi un atteicas no Eiroligas..vai mums vajag ka uzvar BKV otra vieta ir piemeram Lauvam un vinji atsakas spelet ULEB kausaa?
Sis ir tiesi tads pats gadijums kaa RD un RD/juniori kad pret LM ielika visus ko gribeja utt.Tapat der atcereties ka visi VEF speletaji ir obligati japiesaka LBL lai var spelet BBL.W jau skaidri un gaisi pateica lai tie kas sez BBL,VTB un ULEB uz benkja varetu iegut praksi utt speles junioros.Tapat VEF/Kadeti ar vel pastav kur ir pavisam jauni dzeki kas speles salidzinosi augstaa limeni.
Liekas ka nedaudz parspileji ar to ka aizgaji un bezmaz neredzeji jaunos-kad gaji jau zinaji uz ko ej ja vien lasiji zinjas pedejas dienas kur skaidri bija pateikts kuri no liela VEF speles junioros sodien.Tapat vel der atcereties ka VEF bus Kamabala taka junioros bus ko redzet un nejau visas speles bus Bertans utt-4 turniri ir gana daudz-nogurums,traumas un formas kritumi ir neizbegami.
Butu vismaz priecajies ka BKV ar n-legionariem neuzvilka musu čaļus un tas priece
Paldies par konstruktīvo komentāru.

     [+] [-]

, 2010-10-02 21:38, pirms 14 gadiem
Mežonīgais putniņš rakstīja: Secinājumus par ātru izdari Tu, nedomā, ka visi ir tādi stūrgalvji kā pats. Sapratu tavu domu, bet ar Stimaču nekas nav mainījies, kāds bija pirms Ventspils, tāds arī ir tagad. Ļoti ceru, ka kļūdīšos.
Es ar ceru, ka kļūdīsies, jo gribās, lai viņš ir reāls palīgs komandai nevis, lai piepildās tavas, manuprāt, stipri pāragrās pesimistiskās prognozes

  +1 [+] [-]

, 2010-10-02 21:47, pirms 14 gadiem
8 bloki.

     [+] [-]

, 2010-10-02 22:08, pirms 14 gadiem
kristapskristaps rakstīja: Paldies par konstruktīvo komentāru.
Nem par labu un ceru ka kaut kas ari tev nodereja no taa ko teicu-ari es esmu par to lai jaunie spele un patik vai ne VEF sogad speles ar 3 komandam.lielajas divas ir 18 speletaji un par sportisko cinju nebus jauztraucas...liekas ari ka tas ir pozitivi ka jaunie vares pacinities ar pieredzejusaku Jahovicu,Valteru vai Janicenoku.Juanam jau vajag kadu kam dzities pakal.Piemeram Prieceja Laksa kurs speleja daudz un speleja saturigu basitis.Vel kada pozitiva iezime ir Mazurs-iespeja gan verot un iegut pieredzi no VEF galvena trenera-likt lieta ieguto gan junioros gan kadetos.Jaa piekritu ka VEFs nav izlaidis ipasi daudz tos jaunos talantus lai neteiktu vairak...bet Mazurs ir atstajis labu iespaidu kaa treneris un ari vinjam vajag pastradat netikai ar jauniem bet ari ar pieredzejusakiem.
Taka paliksu pie sava uzskata lai VEFs strada un lai rezultati parada-pareiza vai nepareiza vinju ideja un koncepcija.Domaju ka vairak mums sobrid jauztraucas par BKV kura pirms paris gadiem teicas ka jaunos vaks un taisis utt...ja nemaldos starta piecinieka bija viens LV spelmanis pietam tie legionari sanjem drosi vien vairak naudinjas ka Bertans,Laksa iespejams ari Jahovics utt

  -2 [+] [-]

, 2010-10-02 22:16, pirms 14 gadiem
ja tie ir juniori - Jahovics, Beerzins, Bertaans, kas arii rezultaatu veidoja, tad es meesmu sandriņa

Man taapat ir prieks par savu BKV!

Akseliitis ir vislabaakais!!!!

BKV kausu atvediis maajaas

ne jau katru speeli Beerzins ieradiisies bez pohaam un bertaanam nebuus nenoguleeta roka

     [+] [-]

, 2010-10-02 22:37, pirms 14 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: ja tie ir juniori - Jahovics, Beerzins, Bertaans, kas arii rezultaatu veidoja, tad es meesmu sandriņa

Man taapat ir prieks par savu BKV!

Akseliitis ir vislabaakais!!!!

BKV kausu atvediis maajaas

ne jau katru speeli Beerzins ieradiisies bez pohaam un bertaanam nebuus nenoguleeta roka
bet Akeslitis gandriz katru speli aizvadis kaa sodienas
BKV pietruka viens Strelnieks(loti labs speletajs un nenoniecinu vinju)Bet taja pasa laika VEF vel var piemest klat loti labus speletajus.
ja nemaldos BKV pirms 3 gadiem pazinjoja to ka tagad BKV bus jauno basketbolistu komanda kurus audzinas utt...cik no tiem jauniem sodien taisija speli vai vismaz saka starta pieciniekaa?

     [+] [-]

, 2010-10-02 22:40, pirms 14 gadiem
rainmaker rakstīja: bet Akeslitis gandriz katru speli aizvadis kaa sodienas
BKV pietruka viens Strelnieks(loti labs speletajs un nenoniecinu vinju)Bet taja pasa laika VEF vel var piemest klat loti labus speletajus.
ja nemaldos BKV pirms 3 gadiem pazinjoja to ka tagad BKV bus jauno basketbolistu komanda kurus audzinas utt...cik no tiem jauniem sodien taisija speli vai vismaz saka starta pieciniekaa?
un kaa ar junioru tiimu?

Akseliitis ir un buus vislabaakais

     [+] [-]

, 2010-10-02 23:17, pirms 14 gadiem
vf rakstīja: Par spēlētājiem piekrītu, par Brazi laiks rādīs,
Bet sakiet ko gribat, TAS NEBIJA VEF JUNIORS bet lielā VEF komanda, BKV nebija noskaņojusies tādai pretestībai, varbūt psiholoģija tur vainīga.
V.V. skaidri pateica, ka starp Vef un Vef Juniors būs spēlētāju rotācija!! Kāda tā būs tas lai paliek komandas ziņā. Tā kā nav ko šeit pārmest!! Un ja profesionāla basketbola komanda nevar noskaņoties spēlei tad viņiem nav ko darīt basketbola laukumā!!

     [+] [-]

, 2010-10-02 23:24, pirms 14 gadiem
tavupraat bkv nebija attieksmes?

     [+] [-]

, 2010-10-02 23:26, pirms 14 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: un kaa ar junioru tiimu?

Akseliitis ir un buus vislabaakais
Tiksim vienreiz skaidrībā.. Kas tev ir ar to Akseli ?

     [+] [-]

, 2010-10-02 23:29, pirms 14 gadiem
Bezkaunīgais rakstīja: Tiksim vienreiz skaidrībā.. Kas tev ir ar to Akseli ?
tas kas ir, tas lai paliek starp mums

     [+] [-]

, 2010-10-02 23:53, pirms 14 gadiem
Bērziņam gandrīz triple duble!

     [+] [-]

, 2010-10-03 01:38, pirms 14 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: un kaa ar junioru tiimu?

Akseliitis ir un buus vislabaakais
VEFam ir 3 komandas-VEF kas spele BBL,VTB un ULEB tad seko VEF/Juniors kur speles jaunie kuri nav gatavi lielam VEF un tie kas sez uz benkja lielaja VEF...pectam seko VEF/Kadet kur spele 14-18 utt jauni dzeki kuri ja uzradis labu sniegumu tiks VEF/Junioros...sodien viens pat bija pieteikts ja nemaldos 16 gadi.
Vajadzetu to visiem saprast-Juniors nenozime 12 -18 gadigs....ja gimene ir teevs Jaanis un ir deels Jaanis tad parasti deelu sauc par Jaani junioru....ari ja vinjam bus 50 gadi vinju taa sauks

taka VEFs deva gana daudz iespejas un dod veljoprojam....pietam ir labi ka dzeki kas viena komandaa sez uz benkja var spelet ari regulari....nav kaa BKV Blaus tiek ara uz 5min un dazs netiek nekur vispar-tad jautajums ir tads-raudam un pikstam bet turam jaunos uz benkja vai veidojam kadu sistemu un jaunie var kapt pa prepem uz augsu un leju bet spelet tiks?
var jau kaa zirgam klapi uzlikt un priecaties...bet noliekot kluba lietas mala-paliek LV izlase un tur butu labi ja jauniem butu speles prakse.

Aksels var but labs ja iznjems zvaogznes araa no galvas-vinjs bija loti labs un perspektivs bet galvaa ielaida veeju...

     [+] [-]

, 2010-10-03 01:40, pirms 14 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: tavupraat bkv nebija attieksmes?
vai tu redzeji attieksmi uz laukuma?briziem radas parak individuala spele un nesaspeletiba...takaa ir gan kur pielikt un kur padomat pirms iet laukumaa

     [+] [-]

, 2010-10-03 01:44, pirms 14 gadiem
rainmaker rakstīja: vai tu redzeji attieksmi uz laukuma?briziem radas parak individuala spele un nesaspeletiba...takaa ir gan kur pielikt un kur padomat pirms iet laukumaa
tas taapeec, ka pirms sezonas nebija iisti nopietnu parbaudes speelu

  +1 [+] [-]

, 2010-10-03 02:21, pirms 14 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: tas taapeec, ka pirms sezonas nebija iisti nopietnu parbaudes speelu
un kas pie taa vainigs??par to jau ari W teica ka amatieru liga paliekam jo neviens LBL klubs-atskaitot VEF nespeleja ar normaliem pretiniekiem...daziem pat nebija parbaudes speles.
Kadreiz kad BKV tiesam bija limeni tad ari bija Naftas kauss kur savakjas labas komandas...vinjiem ir strelnieks kuru grib eiroligas komanda vinji nepardod jo pasiem vajag bet tai pasaa laikaa neiedod normalu pirmsezonas parbaudes turniru vai speles.Ar to gribu teikt-ja BKV slikti iesaks BBL netiks play off vai arei izgazis eriokausus...tad kas paliks???LBL...speles ar pusprofesionaliem utt...vai tada bus izaugsme tam pasam Akselim???Reku viens ex BKV spelmanis negribedams samierinaties ar mazaku algu spele Lauvas....Un tad nu mes brinamies ka dzeki brauc uz Francijas vai Italijas 2-3 ligu....

Var nepatikt VEF utt bet tas pats jahovics,janicenoks,berzinjs utt bus vajadzigi LV izlasei...gribam lai nosez bez normalas spelu prakses?Diezvai, kaut ari BKV tiesi uz to ari iet ja izgazis sakumu tad strelnieka spelu prakse bus LBL...nez vai tas limeni cels
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-10-03 11:27, pirms 14 gadiem
"VEF rindās četri spēlētāji (Jahovičs, Laksa, Bērziņš, Bertāns) laukumā pavadīja ilgāk par 34 minūtēm"

Vai tas tādā gadījumā patiešām bija VEF juniors, ja laukumā no reālajiem junioriem gandrīz visu spēli bija tikai 2 cilvēki??? (ja Jahovičs, Bērziņš un Bertāns spēlē gandrīz visu spēli) Vai VEFs ar savu junioru konceptu JAU nav iebraucis auzās? Vārdi saka vienu, darbi kko citu. Atkal.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-03 22:37, pirms 14 gadiem
Ar Zaķi,Šķēli un citiem kas bija un ja būtu cits tas trenneris būtu ļoti labi...
Švaki,švaki