Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2979, Did:0, useCase: 3

NBA čempionam Porziņģim drīzumā operācija un vasara bez Latvijas izlases

Agris Suveizda

NBA čempionam Porziņģim drīzumā operācija un vasara bez Latvijas izlases
Kristaps Porziņģis. Foto: FIBA

Nacionālās basketbola asociācijas komanda Bostonas "Celtics" pavēstījusi, ka latviešu garajam spēlētājam Kristapam Porziņģim tuvāko dienu laikā tiks veikta operācija un ka viņš šovasar Latvijas izlasei palīdzēt nevarēs. Tikmēr Latvijas Basketbola savienība pavēstījusi, ka rītdienas pārbaudes spēlei pret Ēģipti visdrīzāk netiks pieteikts Andrejs Gražulis.

Basketbolisti Jāņu dienas vakarā un šodien aizvadīja kārtējos treniņus. Paredzams, ka no oficiālajā kandidātu sarakstā iekļautajiem 17 basketbolistiem spēlei ar Ēģipti netiks pieteikti tikai Andrejs Gražulis, kuram turpinās rehabilitācijas process, un Kristaps Porziņģis, kurš šovasar valstsvienībai palīdzēt nevarēs, teikts LBS paziņojumā.

"Centra spēlētājs Kristaps Porziņģis NBA finālsērijas otrajā spēlē 9. jūnijā guva tīklenes plīsumu un stilba kaula aizmugurējā cīpslas izmežģījumu. Lai gan ar šo traumu var būt iespējamas īslaicīgas darbības laukumā, tas vienmēr prasa ķirurģisku ārstēšanu. Porziņģis cerēja atlikt operāciju gan pēc NBA fināla, gan Latvijas valstsvienības olimpiskās kampaņas, tomēr savainojums viņam neļauj stabili spēlēt olimpiskajām sacensībām nepieciešamajā līmenī. Tuvākajās dienās tiks veikta operācija, un turpmākā informācija sekos, tiklīdz tāda būs,” teikts otrdien, 25. jūnijā, izplatītajā “Boston Celtics” oficiālajā paziņojumā.

28 gadus vecais Kristaps Porziņģis regulārajā sezonā piedalījās 57 spēlēs un vidēji 29,6 minūtēs sakrāja 20,1 punktu, 7,2 atlēkušās bumbas, 2,0 rezultatīvas piespēles, 1,9 bloķētus metienus un 1,6 kļūdas, bet sezonas izšķirošajos notikumos piedalījās septiņās izslēgšanas spēlēs, sāka četras no tām un vidēji 23,6 minūtēs atzīmējās ar 12,3 punktiem, 4,4 atlēkušajām bumbām, 1,6 bloķētiem metieniem, 1,1 rezultatīvu piespēli un 0,7 kļūdām.

Cīņa par tiesībām spēlēt Parīzes olimpisko spēļu turnīrā notiks no 2. līdz 7. jūlijam. Latvijas valstsvienība A apakšgrupas turnīrā otrdien, 2. jūlijā, plkst.19 spēlēs ar Gruzijas izlasi, bet trešdien, 3. jūlijā, plkst.19 ar Filipīnu komandu. Apakšgrupas divas labākās komandas sestdien pusfinālā spēlēs ar kādu no B apakšgrupas (Brazīlija, Melnkalne un Kamerūna) labākajām komandām. Pusfināla maču uzvarētāju svētdien, 7. jūlijā, cīnīsies par vienīgo ceļazīmi uz Parīzi.

Izmantotie resursi:
https://latvijav.basket.lv/viriesu-...

  +4 [+] [-]

, 2024-06-25 18:27, pirms 8 mēnešiem
Timma aizvietos !

  +9 [+] [-]

, 2024-06-25 18:28, pirms 8 mēnešiem
Es jums jau esmu teicis, ka šis frukts nekad LV izlasē nespēlēs....
Varbūt, kad visi līgumi ar NBA beigsies, tad varbūt 2 spēles uzspēlēs 😄
Slēpts komentārs: Zvirgzdiņu Pivars

  +2 [+] [-]

, 2024-06-25 18:37, pirms 8 mēnešiem
Esam reālisti, nu ja tiksim OS, tur paņemt medaļas nebūs reāli, kas par grupu LV jau Francija (mājnieki) un Vācija (esošie Pasaules čempioni), vienīgi Japānu paņemt.

  +8 [+] [-]

, 2024-06-25 18:38, pirms 8 mēnešiem
o! tiešām? neticu savām ausīm

  -4 [+] [-]

, 2024-06-25 18:42, pirms 8 mēnešiem
fans81 rakstīja: Es jums jau esmu teicis, ka šis frukts nekad LV izlasē nespēlēs....
Varbūt, kad visi līgumi ar NBA beigsies, tad varbūt 2 spēles uzspēlēs 😄
nu vispār jau ir spēlējis (jau būdams NBA)

  +5 [+] [-]

, 2024-06-25 18:45, pirms 8 mēnešiem
Un neviens Ingars nevar noliegt, ka šādā situācijā Luka būtu taisījis operāciju PĒC izlases spēlēm.

 +16 [+] [-]

, 2024-06-25 18:45, pirms 8 mēnešiem
Varētu domāt, ka kāds cerēja viņu ieraudzīt Latvijas izlasē šogad. Lielāka problēma, ka Gražulis traumēts un Šmits zem jautājuma zīmes.

  -2 [+] [-]

, 2024-06-25 18:48, pirms 8 mēnešiem
Es Black Bullet rakstīja: Un neviens Ingars nevar noliegt, ka šādā situācijā Luka būtu taisījis operāciju PĒC izlases spēlēm.
Neviens viņam nemaz neļautu spēlēt izlasē

  +2 [+] [-]

, 2024-06-25 18:50, pirms 8 mēnešiem
Es Black Bullet rakstīja: Un neviens Ingars nevar noliegt, ka šādā situācijā Luka būtu taisījis operāciju PĒC izlases spēlēm.
Cita mentalitāte un attieksme pret izlasi. Protams, ka Dončičs vienmēr ir rāvies uz izlasi, to neviens nevar noliegt. Porziņģis ir ļoti traumatisks un vienmēr klubi viņu negribēs laizt uz izlasi, nu pats jau arī nerausies.
Slēpts komentārs: dinamoRIGA2000

  -3 [+] [-]

, 2024-06-25 18:53, pirms 8 mēnešiem
Tagad galvenais lai Gražulis spēj tikt ierindā uz pusfināla spēli ( Filipīnas jau nu jāuzvar jebkurā gadījumā)

  +3 [+] [-]

, 2024-06-25 18:53, pirms 8 mēnešiem
Es Black Bullet rakstīja: Un neviens Ingars nevar noliegt, ka šādā situācijā Luka būtu taisījis operāciju PĒC izlases spēlēm.
cik var salīdzināt 2 pilnīgi citādākus spēlētājus
protams, Dončičs ir izturīgāks (lai viņam laba veselība arī turpmāk!), vai tas kādam vēl jāpierāda
par abu attieksmi katrs izdara savus secinājumus

  -1 [+] [-]

, 2024-06-25 18:55, pirms 8 mēnešiem
jeepis59 rakstīja: Varētu domāt, ka kāds cerēja viņu ieraudzīt Latvijas izlasē šogad. Lielāka problēma, ka Gražulis traumēts un Šmits zem jautājuma zīmes.
pirms traumas? noteikti. vai domā, ka visas play-off traumas un operācija bija jau pirms laika speciāli izplānotas, lai nebūtu jāspēlē?
kas Šmitam noticis?

  +4 [+] [-]

, 2024-06-25 18:55, pirms 8 mēnešiem
Jasauc Šiliņš atpakaļ.

  +2 [+] [-]

, 2024-06-25 19:04, pirms 8 mēnešiem
Nu ko, ziņģēsim bez Por Ziņģa!
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš

  -2 [+] [-]

, 2024-06-25 19:06, pirms 8 mēnešiem
Vispār jau Por Ziņģis varēs uzspēlēt izlasē tikai karjeras saulrietā...

  +2 [+] [-]

, 2024-06-25 19:07, pirms 8 mēnešiem
Kāds takā cerēja, ka būs savādāk? 🤣

  +1 [+] [-]

, 2024-06-25 19:10, pirms 8 mēnešiem
nu var atkal visi histēriski noskaņotie gāzt savu pilnīgi nepamatoto žulti uz satraumētu spēlētāju…Kurš vienmēr ir paudis savu vēlmi spēlēt un arī ir spēlējis izlasē, kad veselība to atļauj. Bet nu sakarīgi un kautcik objektīvi spriest ne visiem ir dots…

  -4 [+] [-]

, 2024-06-25 19:20, pirms 8 mēnešiem
Piekrītu disciplīnam, un arī Žanis to ir apstiprinājis - Porziņģis vienmēr ir rāvies uzspēlēt izlasē. Īpaši pērn, kad tikai smagais savainojums pēdas plantārā fascīta izskatā pārvilka svītru.

     [+] [-]

, 2024-06-25 19:47, pirms 8 mēnešiem
Basketbolisti Jāņu dienas vakarā un šodien aizvadīja kārtējos treniņus

Pretīga attieksme no federācijas nozagt Jāņu vakaru!

  -1 [+] [-]

, 2024-06-25 19:52, pirms 8 mēnešiem
Wow,gadsimta sensācija

  -4 [+] [-]

, 2024-06-25 19:53, pirms 8 mēnešiem
Damokla_zobens_23 rakstīja: Piekrītu disciplīnam, un arī Žanis to ir apstiprinājis - Porziņģis vienmēr ir rāvies uzspēlēt izlasē. Īpaši pērn, kad tikai smagais savainojums pēdas plantārā fascīta izskatā pārvilka svītru.
Tavs sarkasms,joprojām ,līmenī😀

  +3 [+] [-]

, 2024-06-25 20:12, pirms 8 mēnešiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Gaidam Resnā Putna, a-ka Sifainās Bārdas, histēriskos kliedzienus!
P.S. Terviseksu Interpolu, ko sūtīja viņa trenera māšele-juriste, gaidu vēljoprojām
Gluži tāpat kā pārējie gaida tavu solīto eseju

  +3 [+] [-]

, 2024-06-25 20:15, pirms 8 mēnešiem
Nu viss! Pietiek! Lai vairs nerādas izlasē, jo visticamāk arī EČ viņu neredzēt! Stulbums kad ir jārīkojas ko klubs saka ne viņš pats. Šo spēlētāju valstvienībā var jau izsvītrot.
Slēpts komentārs: deviators

  -4 [+] [-]

, 2024-06-25 20:20, pirms 8 mēnešiem
hockeypro rakstīja: Nu viss! Pietiek! Lai vairs nerādas izlasē, jo visticamāk arī EČ viņu neredzēt! Stulbums kad ir jārīkojas ko klubs saka ne viņš pats. Šo spēlētāju valstvienībā var jau izsvītrot.
A, tu nerīkojies tā, ka tev liek darba devējs? Kruta!😁

  -1 [+] [-]

, 2024-06-25 21:03, pirms 8 mēnešiem
Es Black Bullet rakstīja: Un neviens Ingars nevar noliegt, ka šādā situācijā Luka būtu taisījis operāciju PĒC izlases spēlēm.
un tieshi taadelj vinam nekad nebus gredzena

  -3 [+] [-]

, 2024-06-25 21:44, pirms 8 mēnešiem
nu jau nu jau
galīgas muļķības te daži zoni raksta
protams, ka porziņģis, ja būtu varianti, spēlētu izlasē os
os ir os
te nav vietas spekulācijām

  +1 [+] [-]

, 2024-06-25 21:51, pirms 8 mēnešiem
Te kolēģis padalījās ar video:

https://x.com/mikey2gunzz/status/18...

Par ko liecina šāda attieksme pret karogu? Tas ir normāli? Ja kāds vietējais to izdarītu, visa valsts bļautu, ka jāņem nost pilsonība un "koferis-stacija". Tomēr ir cilvēki, kuriem tiek piedots viss...

  -4 [+] [-]

, 2024-06-25 22:00, pirms 8 mēnešiem
fans81 rakstīja: Es jums jau esmu teicis, ka šis frukts nekad LV izlasē nespēlēs....
Varbūt, kad visi līgumi ar NBA beigsies, tad varbūt 2 spēles uzspēlēs 😄
Un ko viņam LV/LBS ir devusi?
Nu izņemot neseno līgumu 885water uz 2 vai 3 gadiem būt galvenā sponsora statusā Mangaļu vietā.

  +5 [+] [-]

, 2024-06-25 22:03, pirms 8 mēnešiem
2028 diez vai bus KP vispar basketbola vel ka speletajs.... Tomer tas bija pedeja iespeja paradit galvena basketbola turnira starp izlasem. Ja vel ir EC, PC bet OS ir OS nevar pat salidzinat...

  +3 [+] [-]

, 2024-06-25 22:11, pirms 8 mēnešiem
RAZOR rakstīja: Te kolēģis padalījās ar video:

https://x.com/mikey2gunzz/status/18...

Par ko liecina šāda attieksme pret karogu? Tas ir normāli? Ja kāds vietējais to izdarītu, visa valsts bļautu, ka jāņem nost pilsonība un "koferis-stacija". Tomēr ir cilvēki, kuriem tiek piedots viss...
o, jā. Dubultie standarti Latvijas Basketbolā.
Treneri Tiltiņu tikko uz gadu atstādināja par "seksuālu žestu" un promilēm bērnu spēlē.
Krievu tautības basketbolists par šo karoga izgājienu jau atvadītos no pilsonības Rīgas dzelzceļa stacijā

  -4 [+] [-]

, 2024-06-25 22:32, pirms 8 mēnešiem
2strong4me rakstīja: un tieshi taadelj vinam nekad nebus gredzena
vinam ir gredzeni pietam vairaki, saldetava sipolgredzeni

  +9 [+] [-]

, 2024-06-25 22:35, pirms 8 mēnešiem
Par ko nebija ne mazāko šaubu.

  -4 [+] [-]

, 2024-06-25 22:36, pirms 8 mēnešiem
Spēku un atgriešanos! KP ir izcils sportists , paraugs un patriots. Prieks, ka tāds čalis mums ir. Veiksmi tagad viņam
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš

  +4 [+] [-]

, 2024-06-25 22:46, pirms 8 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Kaut ko tik muļķīgu var uzrakstīt cilvēks, kurš nekad nav piedzīvojis dziļu emocionālo brīdi, kad viss ir stipri haotisks cilvēka rīcībā, un kurš vada savu pelēko ikdienu aprejot cilvēkus, kuri savā dzīvē ir kaut ko sasnieguši.
Lieliski definēji sevi, tusni

  +3 [+] [-]

, 2024-06-25 23:05, pirms 8 mēnešiem
bet 885 ūdens joprojām izlasei, uz ko Porziņģis nopelna. Stulbi- federācija tā ziepējas, bet pašu uz laukuma tāpat neredz..

  +2 [+] [-]

, 2024-06-25 23:08, pirms 8 mēnešiem
2strong4me rakstīja: un tieshi taadelj vinam nekad nebus gredzena
toties ir eiropas čempis un Slovēnijā dieva kārtā

  +2 [+] [-]

, 2024-06-25 23:09, pirms 8 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja:
Kruta! Kā mēs to varam pārliecināties?🙄 Kaut ko tādu varētu apgalvot, ja Speķim būtu identiska trauma. Savādāk nekādi.
Es sliecos, ka šai konkrētā situācija pēdējais vārds piederēja Bostonas komandai, kurai pa lielam pie pakaļas, kamēr tā maksā KP algu, vai KP spēlē LV izlasē. Viņu galvenā interese, lai KP pilnīgi būtu gatavs jaunajai sezonai. Vel jo vairāk zinot KP savainojumu vēsturi.
Pončikam 5x vairāk spēļu izlasē... Viss pārējais ir lirika.

  +3 [+] [-]

, 2024-06-25 23:12, pirms 8 mēnešiem
kinasstulbais rakstīja: bet 885 ūdens joprojām izlasei, uz ko Porziņģis nopelna. Stulbi- federācija tā ziepējas, bet pašu uz laukuma tāpat neredz..
Federācijai tak vienalga, vai ir laukumā vai tikai uz reklāmām, galvenais ka biļetes var pārdot dārgāk

  -1 [+] [-]

, 2024-06-25 23:17, pirms 8 mēnešiem
Skaudrā realitāte ir tāda, ka lielie turnīri ir tikai reizi divos gados un Porziņģis ir ļoti traumatisks spēlētājs, līdz ar to diezgan loģiski, ka vienmēr ir samērā liels procents, ka uz lielo turnīru sezonas izskaņā viņš atkal būs satraumējies. Gribētos vēl redzēt izlasē kādā lielajā turnīrā, bet atlikušo iespēju vairs nav tik daudz, vēl jo vairāk zelta paaudzei. Kā nu kuram, bet paliek labi, ja kādas 2-3 opcijas vēl kopā uzspēlēt.
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš

  -4 [+] [-]

, 2024-06-25 23:28, pirms 8 mēnešiem
purva_velns rakstīja: nu jau nu jau
galīgas muļķības te daži zoni raksta
protams, ka porziņģis, ja būtu varianti, spēlētu izlasē os
os ir os
te nav vietas spekulācijām
Es tik drošs nebūtu, ka viņš pat vesels būdams spēlēs LV izlasē, jo ņemot vērā visus apstākļus, traumu vēsturi ieskaitot, kurš būs tas, kas apmaksās viņa apdrošināšanu? Man klusas aizdomas, ka LBS vadība uzzinot, ka KP nespēlēs OS kvalī, atviegloti nopūtās. Šī lielā apdrošināšana summa paliks LBS kasē.

  +6 [+] [-]

, 2024-06-25 23:39, pirms 8 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Es tik drošs nebūtu, ka viņš pat vesels būdams spēlēs LV izlasē, jo ņemot vērā visus apstākļus, traumu vēsturi ieskaitot, kurš būs tas, kas apmaksās viņa apdrošināšanu? Man klusas aizdomas, ka LBS vadība uzzinot, ka KP nespēlēs OS kvalī, atviegloti nopūtās. Šī lielā apdrošināšana summa paliks LBS kasē.
Ja gribetu speletu, pasaules prakse nebutu pirmais kur apdrosinasanu samaksa no savas kabatas, it ipashi nopelnot tadas ljamas

  +2 [+] [-]

, 2024-06-25 23:40, pirms 8 mēnešiem
uztasiju topiku.

https://sportacentrs.com/parize_202...

ludzu atbildat!

     [+] [-]

, 2024-06-25 23:46, pirms 8 mēnešiem
Švāģeris Bacha rakstīja: uztasiju topiku.

https://sportacentrs.com/parize_202...

ludzu atbildat!
Pirms 10 gadiem Baško redzēju Pozitivusā

     [+] [-]

, 2024-06-25 23:48, pirms 8 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Pirms 10 gadiem Baško redzēju Pozitivusā
es gribetu ar Ostapenko iepazities kada balle...

  +3 [+] [-]

, 2024-06-25 23:51, pirms 8 mēnešiem
Švāģeris Bacha rakstīja: es gribetu ar Ostapenko iepazities kada balle...
Uzprasi nākamajā Liepājas spēlē Karašauskam telefona numuriņu

     [+] [-]

, 2024-06-25 23:54, pirms 8 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Uzprasi nākamajā Liepājas spēlē Karašauskam telefona numuriņu
karasausku pameta, vinai tagad kaut kads +15 gadus vecaks chalis

  +2 [+] [-]

, 2024-06-25 23:57, pirms 8 mēnešiem
Švāģeris Bacha rakstīja: karasausku pameta, vinai tagad kaut kads +15 gadus vecaks chalis
nu tāpēc jau var prasiīt telefona numuru tagad, ja vēl būtu kopā tad uzšautu tev pa muti

  -2 [+] [-]

, 2024-06-26 00:01, pirms 8 mēnešiem
Ostapenko to vien dara kā sapņo par unikālu iespēju iepazīties ar Maximas krāvēju.

  +2 [+] [-]

, 2024-06-26 00:13, pirms 8 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Ostapenko to vien dara kā sapņo par unikālu iespēju iepazīties ar Maximas krāvēju.
milestibai nav robezu, nav svarigi kravejs, vai buhariks, ja attiecibas viss labi pienems

  +1 [+] [-]

, 2024-06-26 00:32, pirms 8 mēnešiem
Damokla_zobens_23 rakstīja: Piekrītu disciplīnam, un arī Žanis to ir apstiprinājis - Porziņģis vienmēr ir rāvies uzspēlēt izlasē. Īpaši pērn, kad tikai smagais savainojums pēdas plantārā fascīta izskatā pārvilka svītru.
Noteikti! Gaidām nākošās vasaras nespēlēšanas diagnozi! Es balsotu par planetārā plebiscīta sindromu no pedšortu pārlieku nostieptās gumijas!

  +2 [+] [-]

, 2024-06-26 00:46, pirms 8 mēnešiem
Parasts Futbola līdzjutējs rakstīja: Noteikti! Gaidām nākošās vasaras nespēlēšanas diagnozi! Es balsotu par planetārā plebiscīta sindromu no pedšortu pārlieku nostieptās gumijas!
viens žurnālists pačukstēja, ka pēdas trauma pirms gada bija radusies ar visīša glāzi rokās.

  +1 [+] [-]

, 2024-06-26 00:52, pirms 8 mēnešiem
Parasts Futbola līdzjutējs rakstīja: Noteikti! Gaidām nākošās vasaras nespēlēšanas diagnozi! Es balsotu par planetārā plebiscīta sindromu no pedšortu pārlieku nostieptās gumijas!
Labs, precīzi raksturoji porziņģi.

  -1 [+] [-]

, 2024-06-26 00:55, pirms 8 mēnešiem
RAZOR rakstīja: Te kolēģis padalījās ar video:

https://x.com/mikey2gunzz/status/18...

Par ko liecina šāda attieksme pret karogu? Tas ir normāli? Ja kāds vietējais to izdarītu, visa valsts bļautu, ka jāņem nost pilsonība un "koferis-stacija". Tomēr ir cilvēki, kuriem tiek piedots viss...
Pilnībā raksturo porziņģa attieksmi pret Latviju. Intelekts= nulle !

  -2 [+] [-]

, 2024-06-26 01:31, pirms 8 mēnešiem
Pasečņiks arī vēl gatavojas kam svarīgākam

  -1 [+] [-]

, 2024-06-26 01:40, pirms 8 mēnešiem
Kam interesē amerikāņu kauss !? Mums svarīgi viņa spēle izlasē !

     [+] [-]

, 2024-06-26 03:36, pirms 8 mēnešiem
Kā teica Raimonds - nu tādi ir tie mūsu trauslie Liepājas zēni….
Toties izlasē spēlēs un ceļazīmi uz OS šarmantajā Parīzē izcīnīs Rūjienas puiši!
🇱🇻🥇🏆💪✌️👍

  +1 [+] [-]

, 2024-06-26 03:38, pirms 8 mēnešiem
P.S.
Bet nu nav arī slikti, ka tagad Raimondam ietaupīsies apdrošināšanas summa, kuru varēs starp federācijas darboņiem saskaldīt

  -3 [+] [-]

, 2024-06-26 06:24, pirms 8 mēnešiem
Ja visu laiku iztikām bez viņa , iztiksim arī šoreiz ! Lielāks iztrūkums ir Gražulis - Gražulis IR vērtīgāks spēlētājs. KP ir pārvērtēts pinkšķis

  +1 [+] [-]

, 2024-06-26 08:01, pirms 8 mēnešiem
Cerams tie sportisti kas spēlē izlasē nelasa te lielākās daļas chainjiku komentārus! Sportista karjera ir īsa un ljoti grūta un aizkadrā paliek tas darbs un neatlaidība ko cilvēks iegulda! Bet kaut kādi lūzeri kas masu startā ar chainjikiem ienjemtu 1000 vietu no 1100 dalībniekiem izsaka savus skarbos viedokļus!
Porziņģis ir ļoti liels malacis un džeks visu dzīvē ir sasniedzis ar milzu darbu un neatlaidību! Lai viņam veselība un jāvēl visu to labāko!

     [+] [-]

, 2024-06-26 08:06, pirms 8 mēnešiem
Viņam ir jāklausa uz vārda darba devēja (Bostonas Celtics) mediķi. LBS nav viņa darba devējs. Viss pavisam ierasti un vienkārši!
Ja Lukam traumas sadziedēšanai būtu vajadzīga operācija, tad arī tās laiku noteiktu Dallasas Maverics, nevis pats sportistts vai Slovēnijas basketbola federācija.

Pārtrauciet izdomāt jaunu pasauli, kura neeksistē. Lai arī sezona ir beigusies, līgumi ir spēkā un sportistu likteni lemj darba devēji.

  +2 [+] [-]

, 2024-06-26 08:11, pirms 8 mēnešiem
Pats spēlētājs ir noteicējs par izlasi, ja nav veselības problēmu. Un atkal pats spēlētājs nevis izlases menedžeris vai federācija.

  -1 [+] [-]

, 2024-06-26 08:57, pirms 8 mēnešiem
purva_velns rakstīja: nu jau nu jau
galīgas muļķības te daži zoni raksta
protams, ka porziņģis, ja būtu varianti, spēlētu izlasē os
os ir os
te nav vietas spekulācijām
Vai viņam to kāds ļautu...

  +2 [+] [-]

, 2024-06-26 08:59, pirms 8 mēnešiem
Pārāk daudz neiejūtigi komentāri.
Kā var nesaprast, ka Kristapam darbu dod Bostonas klubs un viņiem vajag KP pēc iespējas ātrāk dabūt atpakaļ veselu, lai palīdzētu komandai nevis marinēt notraumētu visu vasaru, kamēr beidzās OS.
Turklāt spēlējot ar traumu, instinktīvi gribās piesaudzēt tās vietas, slodze atkal palielinās uz citām ķermeņa daļām.

     [+] [-]

, 2024-06-26 08:59, pirms 8 mēnešiem
erty rakstīja: Pats spēlētājs ir noteicējs par izlasi, ja nav veselības problēmu. Un atkal pats spēlētājs nevis izlases menedžeris vai federācija.
Bet zin kas ir smieklīgi? Pagāšgad viņš bez visas izlases spēja starpsezonā dabūt traumu.
Katru gadu to vien lasu, ka redz, izlasē viņš nevar spēlēt, dabūs traumas utt.
Lab, pofig kā ir šogad, bet es atvainojos, Porziņģis izlasē kopš 2017. g ir nospēlējis, šķiet, 3 spēles.
Protams, izlase nav nekāds piespiedu darbs, bet kāpēc tādam Šmitam vai kādam citam plēst tirsu un skriet uz izlasi?
Man, godīgi sakot, ir pieriebies katru gadu izlases sakarā dzirdēt Porziņģi, ja par 99% ir skaidrs, ka viņš tajā nemaz nespēlēs.

  -3 [+] [-]

, 2024-06-26 09:03, pirms 8 mēnešiem
Ņaudētāji savākušies
Kristapam veselību, izlase tiks uz Olimpiādi arī bez viņa!

  +1 [+] [-]

, 2024-06-26 09:23, pirms 8 mēnešiem
Es Black Bullet rakstīja: Un neviens Ingars nevar noliegt, ka šādā situācijā Luka būtu taisījis operāciju PĒC izlases spēlēm.
Pilnīgi noteikti! Lūka Meģiks vispirms uzspēlētu izlasē, tad pasvinētu un uzēstu vēl kādus 10kg, tad taisītu operāciju, bet MAVS stafs teiktu - Lūka Meģik, nesteidzies - atpūties nākamo sezonu, paēd, padzenā luni!

  -1 [+] [-]

, 2024-06-26 09:24, pirms 8 mēnešiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Bet zin kas ir smieklīgi? Pagāšgad viņš bez visas izlases spēja starpsezonā dabūt traumu.
Katru gadu to vien lasu, ka redz, izlasē viņš nevar spēlēt, dabūs traumas utt.
Lab, pofig kā ir šogad, bet es atvainojos, Porziņģis izlasē kopš 2017. g ir nospēlējis, šķiet, 3 spēles.
Protams, izlase nav nekāds piespiedu darbs, bet kāpēc tādam Šmitam vai kādam citam plēst tirsu un skriet uz izlasi?
Man, godīgi sakot, ir pieriebies katru gadu izlases sakarā dzirdēt Porziņģi, ja par 99% ir skaidrs, ka viņš tajā nemaz nespēlēs.
To, kas notiek KP galvā, zin tikai viņš pats un, iespējams, kāds/kādi no viņa tuvākajiem cilvēkiem. Traumas 2,21 m garam spēlētājam ar viņa ķermeņa uzbūvi arī būs ikdiena.
Pēdējie divi gadi ir izlaisti traumu dēļ. Kas būs nākotnē, to jau redzēsim. Esam vienkārši vērotāji no malas.

Kas attiecas uz Šmitu un citiem, tad viņu lēmumi par izlasi ir viņu pašu individuāla lieta un ar traumu spēlēt neļaus arī Eiropas klubu vadības. Katram sava dzīve un darba līgumi (to nosacījumi).

  -2 [+] [-]

, 2024-06-26 09:42, pirms 8 mēnešiem
Tad, kad šeit vaimanājošās nulles ar savu darbu būs sasniegušas kaut tūkstošo daļu no tā, ko ir iespējis KP, tad arī varēs sastāties rindā un sākt bārstīt savus padomus un pārdomas.

  -1 [+] [-]

, 2024-06-26 09:47, pirms 8 mēnešiem
Domāju, ka Porziņģa gadījumā kritika ir pelnīta un nevis tāpēc, ka viņš prioritizē NBA, bet tāpēc, ka mēģina izlikties labāks, patriotiskāks nekā ir. Nu būtu pateicis godīgi, ka izlase nav prioritāte, nevis lējis medu, bet darbības vienmēr ir bijušas pretējas, sākot ar “fu&€ Latvia”, turpinot ar karodziņa nomešanu un galu galā ar nespēlēšanu. Smuki runāt nav tas pats, kas darīt.

  -1 [+] [-]

, 2024-06-26 10:30, pirms 8 mēnešiem
Ko var cepties!? Lai kā mums daudziem nepatīk, bet Kristapam izlase nav prioritāte. Un nevajag rakstīt arī muļķibas, ka klubs ko var aizliegt. Kas grib, raujas uz izlasi spēlē. Var nosaukt desmitiem piemēru. Jā, daudzi , pat lielākā daļa latviešu basketbola fani, grib lai Latvija kādreiz izcīna kaut ko tiešām vērtīgu- medaļas kādā nozīmīgā turnīrā. Skaidrs, ka bez kārtīga centra kāds ir Porziņģis mums medaļas nespīd ne olimpiskās spēlēs, ne Eiropas un pasaules čempionātos. Varbūt pat izlase tiks uz olimpiādi un nospēlēs tur cienīgi un atkal priecāsimies par kādu labu vietu, bet medaļas kaklā kārs citas valsts basketbolisti. Latvija no basketbola valstīm ir vienīgā, kur krīt sajūsmā par vietām aiz pjedestāla. Dažām pat latiņa ir vēl augstāka un par vērā ņemamu uzskata tikai zelta medaļas. Vēlreiz atgādināšu, kuras valstis ir izcīnījušas medaļas olimpiskās spēlēs, vai pasaules un Eiropas čempionātos- ASV( vairākas reizes), Serbija( vairākas reizes), Spānija(Vairākas reizes)Lietuva( vairākas reizes) Francija( vairākas reizes). Slovēnija, Horvātija, Grieķija, Vācija, Itālija, Argentīna, Brazīlija, pat Krievija. . .varbūt kādu piemirsu. Bet mēs dižā basketbola valsts ne reizi neesam tikuši kaut vai pie bronzas medaļā. Kāpēc? Vai tas neliek aizdomāties? Bet tas Kristapa gredzens daudziem izlases faniem īpaši neinteresē, tas tomēr ir tikai citas valsts, citas līgas( kaut arī pasaulē spēcīgākas) sasniegums.

     [+] [-]

, 2024-06-26 10:33, pirms 8 mēnešiem
Jā, atcerējos vēl arī Turcija tikusi pie medaļām. . .

  -1 [+] [-]

, 2024-06-26 10:42, pirms 8 mēnešiem
Jānis Derums rakstīja: Ko var cepties!? Lai kā mums daudziem nepatīk, bet Kristapam izlase nav prioritāte. Un nevajag rakstīt arī muļķibas, ka klubs ko var aizliegt. Kas grib, raujas uz izlasi spēlē. Var nosaukt desmitiem piemēru. Jā, daudzi , pat lielākā daļa latviešu basketbola fani, grib lai Latvija kādreiz izcīna kaut ko tiešām vērtīgu- medaļas kādā nozīmīgā turnīrā. Skaidrs, ka bez kārtīga centra kāds ir Porziņģis mums medaļas nespīd ne olimpiskās spēlēs, ne Eiropas un pasaules čempionātos. Varbūt pat izlase tiks uz olimpiādi un nospēlēs tur cienīgi un atkal priecāsimies par kādu labu vietu, bet medaļas kaklā kārs citas valsts basketbolisti. Latvija no basketbola valstīm ir vienīgā, kur krīt sajūsmā par vietām aiz pjedestāla. Dažām pat latiņa ir vēl augstāka un par vērā ņemamu uzskata tikai zelta medaļas. Vēlreiz atgādināšu, kuras valstis ir izcīnījušas medaļas olimpiskās spēlēs, vai pasaules un Eiropas čempionātos- ASV( vairākas reizes), Serbija( vairākas reizes), Spānija(Vairākas reizes)Lietuva( vairākas reizes) Francija( vairākas reizes). Slovēnija, Horvātija, Grieķija, Vācija, Itālija, Argentīna, Brazīlija, pat Krievija. . .varbūt kādu piemirsu. Bet mēs dižā basketbola valsts ne reizi neesam tikuši kaut vai pie bronzas medaļā. Kāpēc? Vai tas neliek aizdomāties? Bet tas Kristapa gredzens daudziem izlases faniem īpaši neinteresē, tas tomēr ir tikai citas valsts, citas līgas( kaut arī pasaulē spēcīgākas) sasniegums.
Klubs var noteikt stingru nostāju pret spēlēšanu izlasē. Ja tiek ignorēta kluba nostāja, tad var dabūt lielu sankciju paketi un/vai aizmainīšanu uz bezcerīgu komandu. NEVIENS to negrib izbaudīt uz savas ādas, tādēļ tiek uzklausīta kluba nostāja. Var taču vienreiz to saprast?!
Beidzat uzvesties kā bērni un glorificēt izlasi, kas ir pielīdzināma brīvprātīgajam darbam. Kad FIBA maksās kā UEFA un FIFA, tad varēs runāt citādāk un arī spēlētājam būs lielāka vara. Ar patriotismu rēķinus nevar samaksāt!

  -1 [+] [-]

, 2024-06-26 10:42, pirms 8 mēnešiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Bet zin kas ir smieklīgi? Pagāšgad viņš bez visas izlases spēja starpsezonā dabūt traumu.
Katru gadu to vien lasu, ka redz, izlasē viņš nevar spēlēt, dabūs traumas utt.
Lab, pofig kā ir šogad, bet es atvainojos, Porziņģis izlasē kopš 2017. g ir nospēlējis, šķiet, 3 spēles.
Protams, izlase nav nekāds piespiedu darbs, bet kāpēc tādam Šmitam vai kādam citam plēst tirsu un skriet uz izlasi?
Man, godīgi sakot, ir pieriebies katru gadu izlases sakarā dzirdēt Porziņģi, ja par 99% ir skaidrs, ka viņš tajā nemaz nespēlēs.
Un cik tad reālas iespējas viņam kopš 2017.gada bija uzspēlēt? 1,5 gads ārā ar krusteni. Uz iepriekšējo eiropas čempi atlase notika rudenī un ziemā un beigās mēs uz to netikām. Uz PK atlasi, kad varēja, vasarā viņš bija. Jā, tagad traumas, bet tikai slims cilvēks var domāt, ka viņš to dara speciāli. Iesaku vēlreiz paskatīties pēdējo NBA fināla spēli, kur viņš kustās un mokās kā 45 gadīgs veterāns.

  +1 [+] [-]

, 2024-06-26 10:55, pirms 8 mēnešiem
3P ar glanci rakstīja: Pilnīgi noteikti! Lūka Meģiks vispirms uzspēlētu izlasē, tad pasvinētu un uzēstu vēl kādus 10kg, tad taisītu operāciju, bet MAVS stafs teiktu - Lūka Meģik, nesteidzies - atpūties nākamo sezonu, paēd, padzenā luni!
Jābūt īpaši tupam (ko tu arī es pierādījis ar saviem komentāriem ) lai nesaprastu, ka Dončiks ir tāda līmeņa zvaigzne, kas var darīt ko vien grib. Ja viņš kluci noliktu pie GM un Trenera durvīm, viņi ar smaidu uz lūpām vēl aplaudētu un teiktu kāds Dončiks malacis.

Jau iepriekš Dončiks ir vairāk iesprindzis uz izlasi un uz NBA sezonu atgriezies negatavs ar lieko svaru un neformā. Vai kāds viņam atļāvās kaut ko pārmest? Loģiski, ka nē, jo zvaigznītes ego jāspodrina, lai līgumu pagarinātu nākotnē. Tādiem Lebroniem, Jokičiem, Jaņiem un Dončičiem komandas lien pakaļ, nevis otrādāk. Jokičš var mierīgi pateikt, ka basis neinteresē, parādes neinteresē un grib ar zirgiem braukt, bet vai Denverā kāds kko atļaujās iepīstēties? Nē tak, jo viņš komandu paceļ pie pretendentiem.

  +2 [+] [-]

, 2024-06-26 10:58, pirms 8 mēnešiem
sengo rakstīja: Ja visu laiku iztikām bez viņa , iztiksim arī šoreiz ! Lielāks iztrūkums ir Gražulis - Gražulis IR vērtīgāks spēlētājs. KP ir pārvērtēts pinkšķis
Ja KP spēlētu un dominētu, tad tu biksītēs salpinātu. KP ir objektīvi labākais spēlētājs izlasē, bet nu pieejamība stipri klibo.

  +1 [+] [-]

, 2024-06-26 11:03, pirms 8 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Jābūt īpaši tupam (ko tu arī es pierādījis ar saviem komentāriem ) lai nesaprastu, ka Dončiks ir tāda līmeņa zvaigzne, kas var darīt ko vien grib. Ja viņš kluci noliktu pie GM un Trenera durvīm, viņi ar smaidu uz lūpām vēl aplaudētu un teiktu kāds Dončiks malacis.

Jau iepriekš Dončiks ir vairāk iesprindzis uz izlasi un uz NBA sezonu atgriezies negatavs ar lieko svaru un neformā. Vai kāds viņam atļāvās kaut ko pārmest? Loģiski, ka nē, jo zvaigznītes ego jāspodrina, lai līgumu pagarinātu nākotnē. Tādiem Lebroniem, Jokičiem, Jaņiem un Dončičiem komandas lien pakaļ, nevis otrādāk. Jokičš var mierīgi pateikt, ka basis neinteresē, parādes neinteresē un grib ar zirgiem braukt, bet vai Denverā kāds kko atļaujās iepīstēties? Nē tak, jo viņš komandu paceļ pie pretendentiem.
Viņi klubiem ienes naudu ar to vien, kad parādās pie arēnas. Tas ļauj atļauties vairāk nekā pārējiem, bet arī līdz zināmai robežai. Tur pat nav stāsts par sportisko pusi, bet tikai par naudu kluba kasē. BET šāda statusa naudas nesēju ir maz un uz pārējiem attiecas gan sankcijas, gan aizmainīšanas iespējas.

  +2 [+] [-]

, 2024-06-26 11:15, pirms 8 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Jābūt īpaši tupam (ko tu arī es pierādījis ar saviem komentāriem ) lai nesaprastu, ka Dončiks ir tāda līmeņa zvaigzne, kas var darīt ko vien grib. Ja viņš kluci noliktu pie GM un Trenera durvīm, viņi ar smaidu uz lūpām vēl aplaudētu un teiktu kāds Dončiks malacis.

Jau iepriekš Dončiks ir vairāk iesprindzis uz izlasi un uz NBA sezonu atgriezies negatavs ar lieko svaru un neformā. Vai kāds viņam atļāvās kaut ko pārmest? Loģiski, ka nē, jo zvaigznītes ego jāspodrina, lai līgumu pagarinātu nākotnē. Tādiem Lebroniem, Jokičiem, Jaņiem un Dončičiem komandas lien pakaļ, nevis otrādāk. Jokičš var mierīgi pateikt, ka basis neinteresē, parādes neinteresē un grib ar zirgiem braukt, bet vai Denverā kāds kko atļaujās iepīstēties? Nē tak, jo viņš komandu paceļ pie pretendentiem.
Pilnīgi pareizi. Plus vēl tam visam Dončičs izlasē pelna nacionālās Mesijas statusu, ko, spēlējot NBA, nopelnīt nevar...

  -2 [+] [-]

, 2024-06-26 11:45, pirms 8 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Jābūt īpaši tupam (ko tu arī es pierādījis ar saviem komentāriem ) lai nesaprastu, ka Dončiks ir tāda līmeņa zvaigzne, kas var darīt ko vien grib. Ja viņš kluci noliktu pie GM un Trenera durvīm, viņi ar smaidu uz lūpām vēl aplaudētu un teiktu kāds Dončiks malacis.

Jau iepriekš Dončiks ir vairāk iesprindzis uz izlasi un uz NBA sezonu atgriezies negatavs ar lieko svaru un neformā. Vai kāds viņam atļāvās kaut ko pārmest? Loģiski, ka nē, jo zvaigznītes ego jāspodrina, lai līgumu pagarinātu nākotnē. Tādiem Lebroniem, Jokičiem, Jaņiem un Dončičiem komandas lien pakaļ, nevis otrādāk. Jokičš var mierīgi pateikt, ka basis neinteresē, parādes neinteresē un grib ar zirgiem braukt, bet vai Denverā kāds kko atļaujās iepīstēties? Nē tak, jo viņš komandu paceļ pie pretendentiem.
To, ka tu, jūsmojot par Lūku Meģiku, esi savu ļerpatiņu nodzenājis jēlu, esmu jau pamanījis! Bet par tavu sapni, ka Meģiks noliek kluci pie tavām durvīm gan esmu diezgan pārsteigts! Uzraksti viņam par savu fantāziju! Kas zin, varbūt Meģiks to piepilda! Bet par to, cik ļoti komanda ļauj rausītim darīt pilnīgi visu, ko šis vēlas, labi redzējām pēc PO trešās finālspēles!

     [+] [-]

, 2024-06-26 11:48, pirms 8 mēnešiem
erty rakstīja: Viņi klubiem ienes naudu ar to vien, kad parādās pie arēnas. Tas ļauj atļauties vairāk nekā pārējiem, bet arī līdz zināmai robežai. Tur pat nav stāsts par sportisko pusi, bet tikai par naudu kluba kasē. BET šāda statusa naudas nesēju ir maz un uz pārējiem attiecas gan sankcijas, gan aizmainīšanas iespējas.
Man besis meklēt, bet nedomāju, ka MAVS ir pelnošākais klubs līgā.

     [+] [-]

, 2024-06-26 13:49, pirms 8 mēnešiem
3P ar glanci rakstīja: Man besis meklēt, bet nedomāju, ka MAVS ir pelnošākais klubs līgā.
Dati par 22./23.gada sezonu. MAVS ir piektie pēc ieņēmumiem.
https://www.statista.com/statistics...