Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2979, Did:0, useCase: 3

LBS prezidents Vējonis spiests atvainoties par izdarībām pie Brīvības pieminekļa

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Otrdien Latvijā viesojās pasaulē populārākais straumētājs "iShowSpeed", kura aktivitātēm Rīgā tiešraidē vienlaikus sekoja līdzi vairāk nekā 100 tūkstoši skatītāju. Viņš apciemoja arī Brīvības pieminekli, pie kura bija arī Latvijas bijušais prezidents un Latvijas Basketbola savienības tagadējais prezidents Raimonds Vējonis, lai uzdāvinātu Latvijas basketbola izlases kreklu un ielūgumu uz Eiropas čempionātu.

Taču sociālajos tīklos pārmetumus izpelnījās fakts, ka straumētājam ierādīta vieta uz Brīvības pieminekļa. Dažas stundas pēc notikušā Vējonis atvainojies par savu līdzdalību pasākumā.

  +3 [+] [-]

, 2025-07-15 19:01, pirms 2 mēnešiem
varēja uz zoodārzu aizvest, tur vienā, otrā voljērā izskatītos pieklājīgāk.

  -2 [+] [-]

, 2025-07-15 19:10, pirms 2 mēnešiem
sita psrs domasana kur pensionari cepjas, prieks par Speedu, Vejoni, Kleinbergu un parejiem iesaistitajiem!

  -1 [+] [-]

, 2025-07-15 19:42, pirms 2 mēnešiem
go153618 rakstīja: sita psrs domasana kur pensionari cepjas, prieks par Speedu, Vejoni, Kleinbergu un parejiem iesaistitajiem!
Vot,vot! 100% piekrītu tev! Pensionāriem,pensionāru problēmas. Speed nes mums tādu reklāmu,kādu gandrīz nekas cits nevar nest. Pietam tas backflip,ko viņš taisa dažādās vietās ir cieņas izrādīšanas,jo ar to viņš norāda vietas nozīmību un to ka viņam tā ir svarīga. Ja Speed netaisa backflipus,tas nozīmē,ka viņam vieta nepatīk. 😃

  -2 [+] [-]

, 2025-07-15 19:43, pirms 2 mēnešiem
Andža Lakotkins rakstīja: varēja uz zoodārzu aizvest, tur vienā, otrā voljērā izskatītos pieklājīgāk.
Zinot to cik viņš ir ietekmīgs un slavens,tu pats varētu būt dzīvnieks viņa personīgajā zoodārzā. Sorry,ka tik rupji,bet tu to biji pelnījis.

  +1 [+] [-]

, 2025-07-15 21:14, pirms 2 mēnešiem
Edvard, Tu esi gatavs skaitliski aplēst, kāds mums būs aptuvenais finanšu ieguvums no viņa vizītes?

  +3 [+] [-]

, 2025-07-15 21:28, pirms 2 mēnešiem
RAZOR rakstīja: Edvard, Tu esi gatavs skaitliski aplēst, kāds mums būs aptuvenais finanšu ieguvums no viņa vizītes?
Visdrīzāk ļoti minimāls.

  +3 [+] [-]

, 2025-07-15 22:22, pirms 2 mēnešiem
Dievs ar to straumētāju, bet kādā sakarā tas mūsu LBS pensis tur izdomāja ielīst?? Pat Ciprusam pietika saprāta to nedarīt?

  +5 [+] [-]

, 2025-07-15 22:33, pirms 2 mēnešiem
RAZOR rakstīja: Edvard, Tu esi gatavs skaitliski aplēst, kāds mums būs aptuvenais finanšu ieguvums no viņa vizītes?
Kāds ieguvums? Nu tik cik viņa pavadošā grupa iztērēja, varbūt pāris k EUR tajās dažās stundās? Domā, ka tā ir kāda paliekoša vērtība, ka sīkie redzēja te ākstoties? Brauks tagad tūkstošiem pieskarties vietais, kur šis savu pakaļu nosēdēja? Nevajag būt naiviem, rīt viņs klaunosies citur, un par Latvijas vizīti viņa sīko auditorija sen būs aizmirsusi.

     [+] [-]

, 2025-07-15 22:45, pirms 2 mēnešiem
Nesākat par tiem skaitliskajiem aprēķiniem, tā mēs varam izspriest, ka beigās arī īsti nevienu čempionātu un sacensības rīkot neatmaksājas. Šī strīma ierakstam jau tagad ir 6.8m skatījumu (nemaz nerunāsim par klipiem, momentiem utt, ar ko tālāk dalās citās platformās). Varēja latvieši ko vairāk par maizes cepšanu un koka stādīšanu izdomāt, tad būtu ideāla tūrisma reklāma. Pat ja liela daļa auditorijas ir sīkie, tomēr viņu skatās arī vecuma kategorijā, kas var ceļot bez vecāku uzraudzības. Galu galā arī sīkie dabūja iztrakoties un papriecāties, nav visam jābūt pa mūsu prātam. Tā pat šeit kāds diez vai aizietu uz Teilores Sviftas koncertu, ja tāds notiktu Latvijā. Vai tas uzreiz nozīmē, ka viņu būtu jāsūta trīs mājas tālāk?

  +2 [+] [-]

, 2025-07-15 23:10, pirms 2 mēnešiem
Labi jau ,ka neapčurāja mūsu monumentu,kas daudziem ir veiksmīgi izdevies.Vismaz sīkiem prieks un arī eks-prezidents kaulus izkustināja.Lai jau paālējas kamēr ir iemesls un veselība.

  +6 [+] [-]

, 2025-07-16 01:13, pirms 2 mēnešiem
Edvards Grīgs rakstīja: Vot,vot! 100% piekrītu tev! Pensionāriem,pensionāru problēmas. Speed nes mums tādu reklāmu,kādu gandrīz nekas cits nevar nest. Pietam tas backflip,ko viņš taisa dažādās vietās ir cieņas izrādīšanas,jo ar to viņš norāda vietas nozīmību un to ka viņam tā ir svarīga. Ja Speed netaisa backflipus,tas nozīmē,ka viņam vieta nepatīk. 😃
Kas tev liek domāt, ka būs tūristu pieplūdums, ja pàrsvarā viņam seko nepilngadīgie?

  +1 [+] [-]

, 2025-07-16 01:50, pirms 2 mēnešiem
Pilnīgi piekritu visiem kritiskajiem komentariem....man liekas, ka mums daudziem sēž liels pēcpadomju komplekss. Atceros, kā pats smējos par krieviem, kuri stastija par Takera Karlsona viziti Krievijā. Visu laiku runā par varenību un te pēkšņi jūsmo par amerikāni Krievijā..Te kaut kā tāpat...atbrauc kaut kāds jūtūberis...viņam gluži vai sarkanais palags, sagaida ministrs...kaut kādā sakarā Vējonis čomojas, sasit rokas tā kā būtu viens otru pazinuši desmitagēm ilgi...un tas viss no tā paša Vējoņa puses izskatās tik ļoti neveikli, tik ļoti viņam nepiestāv..tik smieklīgi..un es tā padomāju..mums ir pašcieņa vai īsti nē...

Vispār ja tik ļoti gribas var būt var mēģināt sarunāt lielakas zvaigznes/pa lētāku cenu...piem Ronaldo vai Messi..lai atbrauc uz kādu konferenci un pastasta par to cik svarigi ir cinities, nepadoties...tikai tad protams pašam Rinkevičam jārezervē laiks sagaidīšanai

  +4 [+] [-]

, 2025-07-16 02:35, pirms 2 mēnešiem
es saprotu ka youtuberi, sagaida youtuberus bet kad tur lien visadi vejoņi un ministri gan liekas bērnišķīgi, taka tādas sūdu vaboles, itka nebūtu labāku ko darīt, nekā mēģināt uzjautrināt mazgadīgo auditorijas elku

  +2 [+] [-]

, 2025-07-16 06:17, pirms 2 mēnešiem
Mazgadīgajiem savi elki, interneta laikmets, inpļuenceri un citi šāda veida nevienam nezināmi duraki un zosis, labs ir. Pieaugušajiem nesaprast. Bet ko tādos pasākumos lien vējoņi, valaiņi un smiltēni?!? Tauta politikāņus nemīl un nekad dzīvē nemīlēs, jo tie zog un iedzīvojas uz nebēdu. Ko šie tur piesmērējas?? Tas visvairāk uztrauc…😡🤛

  -1 [+] [-]

, 2025-07-16 07:11, pirms 2 mēnešiem
Un kas tieši te nav skaidrs? Konkrēti Vējoņa kontekstā?

1. Viņš savam mazdēlam gribēja dabūt parakstu - ko arī prasīja (nezinu vai dabūja) - jo mazdēlam to, bez Vējoņa, dabūt bija praktiski nereāli.

2. Viņš ar šo centās izreklamēt EČ basketbolā, ko arī savā veidā izdarīja - uzaicināja Speedu uz EČ, uzdāvināja viņam VIP biļeti. Ja čubriks tiešām atbrauktu, tad tas kaut kādā veidā popularizētu šo pasākumu, iespējams arī piesaistītu x cilvēku atbraukšanu.

Tās minūtes, ko Vējonis pavadīja ar Speedu - par to vien arī tika runāts (EČ basketbolā).

Speeda auditorija nav tikai bērni un mēģināt piesaistīt papildus tūristus uz EČ nav peļama izvēle (iespējams, ka savos strīmos vēl par šo runās).

  +1 [+] [-]

, 2025-07-16 07:16, pirms 2 mēnešiem
Edvards Grīgs rakstīja: Vot,vot! 100% piekrītu tev! Pensionāriem,pensionāru problēmas. Speed nes mums tādu reklāmu,kādu gandrīz nekas cits nevar nest. Pietam tas backflip,ko viņš taisa dažādās vietās ir cieņas izrādīšanas,jo ar to viņš norāda vietas nozīmību un to ka viņam tā ir svarīga. Ja Speed netaisa backflipus,tas nozīmē,ka viņam vieta nepatīk. 😃
Latviešu valodā nav tāda vārda-vot.

  +5 [+] [-]

, 2025-07-16 07:55, pirms 2 mēnešiem
BenSimmonsBall rakstīja: Nesākat par tiem skaitliskajiem aprēķiniem, tā mēs varam izspriest, ka beigās arī īsti nevienu čempionātu un sacensības rīkot neatmaksājas. Šī strīma ierakstam jau tagad ir 6.8m skatījumu (nemaz nerunāsim par klipiem, momentiem utt, ar ko tālāk dalās citās platformās). Varēja latvieši ko vairāk par maizes cepšanu un koka stādīšanu izdomāt, tad būtu ideāla tūrisma reklāma. Pat ja liela daļa auditorijas ir sīkie, tomēr viņu skatās arī vecuma kategorijā, kas var ceļot bez vecāku uzraudzības. Galu galā arī sīkie dabūja iztrakoties un papriecāties, nav visam jābūt pa mūsu prātam. Tā pat šeit kāds diez vai aizietu uz Teilores Sviftas koncertu, ja tāds notiktu Latvijā. Vai tas uzreiz nozīmē, ka viņu būtu jāsūta trīs mājas tālāk?
Nu ne jau jāliek lēkāt pa Brīvības pieminekli!Tas bija vareni stulbi.

  +3 [+] [-]

, 2025-07-16 10:06, pirms 2 mēnešiem
Edvards Grīgs rakstīja: Zinot to cik viņš ir ietekmīgs un slavens,tu pats varētu būt dzīvnieks viņa personīgajā zoodārzā. Sorry,ka tik rupji,bet tu to biji pelnījis.
pirmo reizi dzirdēju par viņa ietekmību un slavenīgumu. kāds viņa saldo šim visam bija? Brīvības pieminekļa apzaimošana bez soda saņemšanas?

     [+] [-]

, 2025-07-16 10:25, pirms 2 mēnešiem
Semarter rakstīja: Dievs ar to straumētāju, bet kādā sakarā tas mūsu LBS pensis tur izdomāja ielīst?? Pat Ciprusam pietika saprāta to nedarīt?
PERFEKTI

  +1 [+] [-]

, 2025-07-16 10:31, pirms 2 mēnešiem
sinogli rakstīja: Nu ne jau jāliek lēkāt pa Brīvības pieminekli!Tas bija vareni stulbi.
Vareni stulbi, jā, bet viņam nebija ne jausmas kur viņš atrodas un kāda nozīme šai vietai ir mums. Jo viņam neviens to nepateica, apkārt bija bars ar baurojošiem sīkajiem un laiks bija limitēts. Lamājiet tos latviešus, kuri viņu uz turieni aizveda bez jebkāda konteksta vai skaidrojuma. Es nesaprotu kā latviešiem tas tik grūti saprotams. Mēs nezinam visus pasaules svētos un neaizskaramos simbolus, kāpēc domājam, ka viesis no ārzemēm zinās mūsu, ja mēs to neizskaidrosim?

  -1 [+] [-]

, 2025-07-16 12:51, pirms 2 mēnešiem
Ko ta viņš tur tādu nodarīja tam piemineklim?
Lai tak tas ratnieks iet ratā.
Vējonis skaidrs, ka visur ir klāt pazīmēties..

  +1 [+] [-]

, 2025-07-16 16:04, pirms 2 mēnešiem
BenSimmonsBall rakstīja: Nesākat par tiem skaitliskajiem aprēķiniem, tā mēs varam izspriest, ka beigās arī īsti nevienu čempionātu un sacensības rīkot neatmaksājas. Šī strīma ierakstam jau tagad ir 6.8m skatījumu (nemaz nerunāsim par klipiem, momentiem utt, ar ko tālāk dalās citās platformās). Varēja latvieši ko vairāk par maizes cepšanu un koka stādīšanu izdomāt, tad būtu ideāla tūrisma reklāma. Pat ja liela daļa auditorijas ir sīkie, tomēr viņu skatās arī vecuma kategorijā, kas var ceļot bez vecāku uzraudzības. Galu galā arī sīkie dabūja iztrakoties un papriecāties, nav visam jābūt pa mūsu prātam. Tā pat šeit kāds diez vai aizietu uz Teilores Sviftas koncertu, ja tāds notiktu Latvijā. Vai tas uzreiz nozīmē, ka viņu būtu jāsūta trīs mājas tālāk?
Sagaidīšana - viss ok. Lai fanāti priecājās. Cita lieta - vai sagaidīšana jātaisa more or less oficiāla un tajā jāpiedalās Ekonomikas ministram, LBBS ģensekam un visādiem Briežiem.

     [+] [-]

, 2025-07-16 16:54, pirms 2 mēnešiem
optimuss rakstīja: Kāds ieguvums? Nu tik cik viņa pavadošā grupa iztērēja, varbūt pāris k EUR tajās dažās stundās? Domā, ka tā ir kāda paliekoša vērtība, ka sīkie redzēja te ākstoties? Brauks tagad tūkstošiem pieskarties vietais, kur šis savu pakaļu nosēdēja? Nevajag būt naiviem, rīt viņs klaunosies citur, un par Latvijas vizīti viņa sīko auditorija sen būs aizmirsusi.
Viņi neiztērēja PILNĪGI NEKO - tieši otrādi KATRAM no viņiem samaksāja 30k par to, lai viņi savas pakaļas atvilktu uz Latviju!!