Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2979, Did:0, useCase: 3

Latvijas U20 izlase sāncenšu dāvanu nesagaida un paliks B divīzijā

Agris Suveizda

Latvijas U20 izlase sāncenšu dāvanu nesagaida un paliks B divīzijā
Ričards Kļanskis. Foto: FIBA

Latvijas U20 vīriešu basketbola izlase arī ar otro piegājienu neatgriezīsies Eiropas čempionāta A divīzijā. Pēcpusdienā ar 99:57 sagrāvusi Albāniju, Latvijai vēl vajadzēja līderes Šveices panākumu, taču cīņā par pirmo vietu grupā uzvarēja Nīderlande - 75:57.

• Jau kopš spēles sākuma saimniekoja Nīderlande, kas agri ieguva 18 punktu pārsvaru (25:7). Šveice gan pietuvojās līdz mīnus seši (22:28), taču Nīderlande otrā puslaika ievadā bija priekšā jau ar 21 punktu (50:29).

• Latvijas U20 izlase apakšgrupā finišēja trešajā vietā un turnīru turpinās ar cīņu par 9.-16. vietu, tiekoties ar C grupas ceturto komandu – Kosovu. Katras grupas divas labākās vienības spēlēs ceturtdaļfinālā, A divīzijai kvalificēsies turnīra trīs labākās vienības.

• Latvijas U20 izlase turnīru sāka ar zaudējumu Nīderlandei (57:65), tad sagrāva Somiju (90:66), bet svētdien pagarinājumā piekāpās arī Šveicei (85:96).

• Latvijas sastāvā rezultatīvākie grupu turnīra spēlētāji bija Freds Bagatskis (vidēji 21,0 punkti, 3,8 atlēkušās bumbas, tālmetieni kopumā 21/48, 44%) un Rihards Vāvers (16,5p, 4,5ab).

• No A divīzijas Latvija izkrita 2019. gadā, ar 0-7 paliekot pēdējā vietā, un pēc kovidlaika pauzes pagājušajā gadā B divīzijā ieņēma sesto vietu, ceturtdaļfinālā ar 76:79 zaudējot Serbijai.

Grupu turnīrs

A grupaU-ZB grupaU-ZC grupaU-ZD grupaU-Z
Ziemeļmaķedonija3-1Portugāle4-0Zviedrija4-0Nīderlande3-1
Čehija3-1Lielbritānija2-2Ukraina3-1Šveice3-1
Bulgārija3-1Austrija2-2Gruzija2-2Latvija2-2
Īrija1-3Ungārija1-3Kosova1-3Somija2-2
Slovākija0-4Luksemburga1-3Azerbaidžāna0-4Albānija0-4

Latvijas U20 izlase

SpēlētājsPoz.GadsAug.Komanda
Rainers ĻisicinsPG2004184Gulbenes Buki
Kristofers KarlsonsPG2004185DSN – Valmiera Glass/ViA
Markuss LastiņšPG2004194Ogre
Rihards BerkoldsSG2004194RSU/VEF Rīga
Otto FārenhorstsSG2003193BBall Loewen (Vācija ProB)
Freds BagatskisSF2003203Georgia Tech (NCAA)
Mārcis OsisSF2003191LU/BS Rīga
Ričards KļanskisPF2003201Capo d’Orlando (Itālija B)
Rihards VāversPF2003203Quinnipiac (NCAA)
Daniils SmirnovsC2003204LU/BS Rīga
Pēteris PinnisC2004213RSU/VEF Rīga – VEF Rīga
Andrejs BikovsC2003216LU/BS Rīga

Komandas vadība

Galvenais trenerisDāvis Čoders
TrenerisJevgēnijs Kosuškins
TrenerisArtūrs Bērziņš
FizioterapeitsArtūrs Paiķis
FizioterapeitsMiķelis Alsbergs
MenedžerisKristaps Jirgensens

 +10 [+] [-]

, 2023-07-13 00:00, pirms 2 gadiem
Nu nabadzinji, par caliem gruti spriest, bet LBS ar savu kadru izveli izgazas ka veca seeta, tiesam sis ir kartejais kauns LV basketbolam.

  +7 [+] [-]

, 2023-07-13 00:08, pirms 2 gadiem
Bēdīgi un neviens par totālo izgāšanos neatbild...

  +5 [+] [-]

, 2023-07-13 00:12, pirms 2 gadiem
tagad jāgaida jauni rekordi pret kosovu un pret nosacītajiem īriem...

  +4 [+] [-]

, 2023-07-13 00:17, pirms 2 gadiem
Labi, ka neeksistē C divīzija. Ja mūsējie šodien būtu zaudējuši Albānijai, tad paliktu pēdējā vietā savā apakšgrupā. Vai Gibraltāras U20 basketbola izlase eksistē? Fāreru salas U20 izlase? Sanmarīno U20 izlase? Vēl jau varbūt var paspēt nokomplektēt arī C divīziju? Un arī mūsu izlasei būtu lielāka motivācija, jo būtu vēl zemāk kur krist.

  -3 [+] [-]

, 2023-07-13 00:20, pirms 2 gadiem
Beidzam nolikt, šie gadi ir diezgan tukši. Par treneriem, tad galvenais treneris ir labs, bet vai nevajadzēja kādu no LJBL piesaistīt??? Kādu kurš strādājis ar U19. Domāju, ka par galveno bija jāliek no LJBL!!! Šeit fiasko un trenerim mazs robs CV.

Lai izdodas izdarīt secinājumus! Noteikti bija jātiek TOP8!!!

  +3 [+] [-]

, 2023-07-13 00:25, pirms 2 gadiem
Jautājums, kā LBS šo situāciju risinās? Cik objektīva ir spēlētāju izvēle? Ja jaunatnes komisijas vadītājs U16 izlasē velk savējos (runa par A.Galvanovski) un b-klasi. Visi aizver acis un ir labi, skatāmies jau saknē, kur sākas problēmas - tās jau parādās pie U16!!! Savu kadru stumšana izlasēs. Nepatīkama situācija, basketbola cilvēki, lūdzu mostamies!

  +1 [+] [-]

, 2023-07-13 00:28, pirms 2 gadiem
Tanx rakstīja: Labi, ka neeksistē C divīzija. Ja mūsējie šodien būtu zaudējuši Albānijai, tad paliktu pēdējā vietā savā apakšgrupā. Vai Gibraltāras U20 basketbola izlase eksistē? Fāreru salas U20 izlase? Sanmarīno U20 izlase? Vēl jau varbūt var paspēt nokomplektēt arī C divīziju? Un arī mūsu izlasei būtu lielāka motivācija, jo būtu vēl zemāk kur krist.
Ko nozīmē, ja būtu zaudējuši? Ar +50 būtu zaudējuši? nevajag visu melnu krāsot!!

  +3 [+] [-]

, 2023-07-13 00:29, pirms 2 gadiem
to basis
basketbola cilvēkiem acis aizmālētas ar lielās izlases tikšanu uz pk
ar to vēl ilgi lbs varēs piesegt pakaļu

  +2 [+] [-]

, 2023-07-13 00:41, pirms 2 gadiem
purva_velns
Es domāju par basketbola pārzinātājiem - LJBL cilvēkiem, kuri ir Latvijas mazajā basketbola virtuvē. Kā tik klaji var bīdīt savējos? Vai vispār ir kaut kādi ētikas kodeksi? Paskaties U16 kandidātu sarakstu, atsevišķu komandu spēlētāji. Noteikti, subjektīva izvēle, bet vai tas jādara komisijas vadītājam A.Galvanovskim? Jābīda sava sporta skola? Kā var nebūt kauna... šis beidzot ir jāmaina!

  +2 [+] [-]

, 2023-07-13 00:41, pirms 2 gadiem
Jūs domājat ka LBS lasa šeit Jūsu komentārus? Protams ka nē. Kā jums visiem liekas, LBS vispār ir ieinteresēta sakārtot LJBL un jauniešu izlašu sistēmu? NOTEIKTI NĒ.

Gadu gadiem notiek viens un tas pats, sanāk ka sistēma ir elementāra. Visi jauniešu izlases čilojam, spēlējam for fun B divīzijas un gaidam vienu vai divus produktus pieaugušo izlasei.

Kopuma, parodija par basketbolu no LBS puses.

  +3 [+] [-]

, 2023-07-13 00:43, pirms 2 gadiem
Galvanovskis ir maksimāli nekompetents cilvēks. Viņš ir jādzen prom no LBS. Lai attīstas sava bk klase.

  +3 [+] [-]

, 2023-07-13 00:47, pirms 2 gadiem
kirilenko472
Noteikti, ka lasa, arī basketbola cilvēki lasa! Nesaku, ka augstākais plaukts, bet LJBL cilvēki šeit noteikti izlasīs.
Visus gadus tā noteikti nebija, vispār, man patika G.Meldera darbs ar pagājušā gada U16 puišiem + LJBL treneri. Ar ne tik talantīgu sastāvu nospēlēja ļoti cienījami. Iepriekš arī ir bijuši labi piemēri, protams, katrs gads ir savādāks. Bet šogad ļoti iekrita acīs atsevišķu personāžu izvēles, tāpēc esmu ierakstījis skarbāku komentāru. To parasti nedaru... Lai veicas, cerēsim, ka kāds beidzot pamodīsies! 😏

  +1 [+] [-]

, 2023-07-13 00:47, pirms 2 gadiem
Banki ir LBS veiksmes stāsts. Varbūt ir jāaizdomājas. Varbūt vajadzētu tomēr atvērt maciņu un paņemt katrā vecuma grupā pa normālam ārzemju speciālistam...
Bez Visocka praktiski nav neviena, kurš mācētu ar jauniešiem strādāt!

  +2 [+] [-]

, 2023-07-13 00:53, pirms 2 gadiem
To draudzene divām
Ļoti maz ticams, ka LBS to gribētu darīt. Viss ir naudas jautājums, kuru varētu risināt. Šeit runa ir vairāk par objektīvu spēlētāju izvēli. Trenera ētikas kodeksa ievērošana, daudzi tādu nezin, jo iespējams nemaz nav beiguši atbilstošu izglītības iestādi, lai mācētu komunicēt un izvērtēt savas izvēles. Stipri jāpiedomā kā sevi parāda publiskajā telpā. Mēs visi to redzam!

  +3 [+] [-]

, 2023-07-13 00:57, pirms 2 gadiem
Nu nekas, nākamgad tiksim atpakaļ uz A divīzīju. Čaļi, kas šobrīd ir U18 vecumā, tomēr izskatās perspektīvāki. Šim izlases modelim kaut kas pietrūka - gan spēles organizācijā, gan izpildījumā. Ar Bagatska tālajiem par maz, turklāt divās zaudētajās spēlēs tie īsti nelidoja. Tagad varēs Kosovai sabērt 12 tālos un visiem stāstīt, ka jauns rekords.
Protams, neaizmirsīsism taktiski stulbi nospēlētas pēdējās 9 sekundes pamatlaikā pret Šveici. Tad arī viss tika pakāsts.

  +4 [+] [-]

, 2023-07-13 01:02, pirms 2 gadiem
Bēdu ieleja, ja nevaram uzvarēt Šveici un Nīderlandi. Grūti pat iedomāties, ja mūsējie spēlētu augstākajā levelī, kādi būtu rezultāti. 🙄
Tas, ka jaunais Bagijs iemet 40.p. - ir super, bet tā ir Albānija!!!
Laikam jau treneriem jāpaņem uz sevi šī impotence turnīrā!

  +1 [+] [-]

, 2023-07-13 01:05, pirms 2 gadiem
krokudilumednieks
Protams, ka 2005.g ir daži labi kadri, kuri varētu pavilkt augstāku līmenī, BET ir jāsāk ar TRENERI, OBJEKTĪVU spēlētāju izvēli. Atlikušais paliek tikai strādāt... manuprāt, jāliek arī LJBL treneris, tas nostrādās. Mūsu LJBL komisijas locekļi guļ, nevar neko iebist A.Galvanovskim. Redzējām cik blāvi un mīksti bija Jūrmalas trenera lietā (ārpus tēmas, bet fakts).
Ceru uz pārmaiņām! Laiks bija pietiekams - rezultāts vājš.

  +1 [+] [-]

, 2023-07-13 01:14, pirms 2 gadiem
Draudzene divām rakstīja: Banki ir LBS veiksmes stāsts. Varbūt ir jāaizdomājas. Varbūt vajadzētu tomēr atvērt maciņu un paņemt katrā vecuma grupā pa normālam ārzemju speciālistam...
Bez Visocka praktiski nav neviena, kurš mācētu ar jauniešiem strādāt!
Mūsu mentalitātei der tikai treneris, kurš prot gan azartiski trenēt, neaizmirstot uzslavēt, ja spēlētāji neslinko un pilda ieplānoto, gan arī azartiski nosēdināt malā tā, lai spēlētājs sajūt kaunu. Un Banki ir ideāli piemērots Latvijas izlasei.
Piemēram, hokejā mūsu treneris Harijs Vītoliņš noteikti ir pārņēmis labāko no Oļega Znaroka kā trenera, kurš aizveda krievus līdz Olimpiskajam zeltam. Un pat Latvijas izlase līdz šim gadam vienīgo reizi bija pasaules čempionātos uzvarējusi Zviedriju tieši Znaroka vadībā (2009.gadā).

  +3 [+] [-]

, 2023-07-13 02:11, pirms 2 gadiem
LJBL treneriem no sākuma vajadzētu izglītību, nevis Sporta akadēmijā izsniegtu sertifikātu (skaitās gan kā augstākā izglītība), ka ir atļauts būt par basketbola treneri. Ar ko tad atšķiras Basketbola trenera izglītība no, par piemēru, volejbola trenera izglītības - pa lielam ne ar ko! Vienīgā atšķirība - pēdējā kursā jāuzraksta kursa darbs savā specializācijā un treners gatavs! Un tādi ir visi treneri LJBL ar dažiem izņēmumiem, kuri tiešām pašmācības ceļā iegūst papildus zināšanas, brauc uz semināriem Eiropā un Amerikā, studē savu specializāciju ar interneta palīdzību neklātienē. Šeit varētu būt kāds izņēmums, ja treneris pats ir bijusais tiešām augsta līmeņā spēlētājs, kurš pats var iemācīt profesoriņus no sporta akadēmijas. LJBL trenerim no sākuma ir jāiegūst respekts savu spēlētāju vidū, lai pretendētu uz iespēju būt par treneri konkrētai paudzei.

  -2 [+] [-]

, 2023-07-13 05:19, pirms 2 gadiem
Basis09 rakstīja: purva_velns
Es domāju par basketbola pārzinātājiem - LJBL cilvēkiem, kuri ir Latvijas mazajā basketbola virtuvē. Kā tik klaji var bīdīt savējos? Vai vispār ir kaut kādi ētikas kodeksi? Paskaties U16 kandidātu sarakstu, atsevišķu komandu spēlētāji. Noteikti, subjektīva izvēle, bet vai tas jādara komisijas vadītājam A.Galvanovskim? Jābīda sava sporta skola? Kā var nebūt kauna... šis beidzot ir jāmaina!
Sajā valstī sen jau nav nekāds ''ētikas kodekss''. Zivs pūst no galvas, paskaties uz Saeimu

  -1 [+] [-]

, 2023-07-13 05:22, pirms 2 gadiem
krokodilumednieks rakstīja: Nu nekas, nākamgad tiksim atpakaļ uz A divīzīju. Čaļi, kas šobrīd ir U18 vecumā, tomēr izskatās perspektīvāki. Šim izlases modelim kaut kas pietrūka - gan spēles organizācijā, gan izpildījumā. Ar Bagatska tālajiem par maz, turklāt divās zaudētajās spēlēs tie īsti nelidoja. Tagad varēs Kosovai sabērt 12 tālos un visiem stāstīt, ka jauns rekords.
Protams, neaizmirsīsism taktiski stulbi nospēlētas pēdējās 9 sekundes pamatlaikā pret Šveici. Tad arī viss tika pakāsts.
Apskaužams optimisms

  +2 [+] [-]

, 2023-07-13 07:04, pirms 2 gadiem
Basis09 rakstīja: Jautājums, kā LBS šo situāciju risinās? Cik objektīva ir spēlētāju izvēle? Ja jaunatnes komisijas vadītājs U16 izlasē velk savējos (runa par A.Galvanovski) un b-klasi. Visi aizver acis un ir labi, skatāmies jau saknē, kur sākas problēmas - tās jau parādās pie U16!!! Savu kadru stumšana izlasēs. Nepatīkama situācija, basketbola cilvēki, lūdzu mostamies!
Agris ir Agris. Lecīgs, paštaisns. p.s. zināmu čali gribēja pārdabūt pie sevis uz BK, bet treniņu laiki galīgi kreizī. Jaunietim nav kur īsti palikt starp mācībām un treniņu sākumu. Ieteikums bija "noīrējiet dzīvokli"

  +4 [+] [-]

, 2023-07-13 07:47, pirms 2 gadiem
Bez pārsteigumiem,bet viss ir saprotams,jo bērnu paliek arvien mazāk un to kuri nopietni sporto pavisam maz.Pie tam mums grib uzturēt visus sporta veidus.Daudzās Eiropas valstīs problēmas līdzīgas un tās pašlaik atrisina migrantu bērni,bet mums migrantu nav daudz pašlaik vārbūt ukraiņu bērni radīs konkurenci.

  +3 [+] [-]

, 2023-07-13 07:59, pirms 2 gadiem
Gaužām skumji un NOŽĒlojami..

  -1 [+] [-]

, 2023-07-13 07:59, pirms 2 gadiem
coffijs rakstīja: Bez pārsteigumiem,bet viss ir saprotams,jo bērnu paliek arvien mazāk un to kuri nopietni sporto pavisam maz.Pie tam mums grib uzturēt visus sporta veidus.Daudzās Eiropas valstīs problēmas līdzīgas un tās pašlaik atrisina migrantu bērni,bet mums migrantu nav daudz pašlaik vārbūt ukraiņu bērni radīs konkurenci.
Kafijonkul, beidz te murgot par tiem sūda migrantiem, ibio, rio! Negribētos, lai Latvija šajā ziņā uzraujas uz Rietumeiropas grābekļa
Pret Ukraiņiem it kā nekas pret nav, taču tas ir īslaicīgs process, es vairāk runāju par globālo migrāciju kopumā
Kāmēr vēl nav par vēlu, ir laiks pareizi visu saprast, proti, to, ko tagad saprot lielākā daļa ETNISKO Rietumeiropiešu, tikai, diemžēl, saprot krietni vien par vēlu Labāk lai ir mazapdzīvota telpa, nekā pārpludināta ar visādiem čortiem, babajiem un afroneandertāļiem!

     [+] [-]

, 2023-07-13 08:42, pirms 2 gadiem
Nezinu apstākļus u20 pasaulē- redzu,ka te daudzi raksta,ka nav objektīvs sastāvs- kas tur ir noticis? Nav paņemti labākie? Iedosiet kādu piemēru, lai var saprast?

  +1 [+] [-]

, 2023-07-13 08:53, pirms 2 gadiem
Trenneru izvēles SISTĒMA neeksistē. Principā. Es nevaru spriest, vai Čoders ir labs, vai ne pārāk, bet kamēr nav skaidru noteikumu, tikmēr tā tas arī turpināsies. Manuprāt, galvenais trenneris - attiecīgās vecuma grupas čempions, palīgos 1 jaunais un 1 pieredzējušais. Vai arī kāds no LBL otrajiem trenneriem. Un viss, tas ir jāuzraksta uz papīra un jāierāmē pie LBS sienas. Ja čempions atsakās, tad 2. vieta. PUNKC!

  +2 [+] [-]

, 2023-07-13 09:06, pirms 2 gadiem
sapnis rakstīja: Nezinu apstākļus u20 pasaulē- redzu,ka te daudzi raksta,ka nav objektīvs sastāvs- kas tur ir noticis? Nav paņemti labākie? Iedosiet kādu piemēru, lai var saprast?
U20 jau veču basketbols. Sekas, tā teikt. Interesantāk būs pavērot Galvanovska vadīto U16. Kadri no Madrides Real (2X?), Barselona, Milāna un kas tur vēl. Vienu zinu puslīdz droši - fiziskais tur maz kam ir.

     [+] [-]

, 2023-07-13 09:44, pirms 2 gadiem
Neredzu pamatu stresot. Pat man kā cilvēkam, kurš ir tālu no basketbola ir skaidrs, ka šajā sastāvā nav neviens topošais NBA, Eirolīgas vai kaut vai izlases kadrs. Ja nav kazai piena, tad nav.

  +1 [+] [-]

, 2023-07-13 10:34, pirms 2 gadiem
rediss77 rakstīja: Nu nabadzinji, par caliem gruti spriest, bet LBS ar savu kadru izveli izgazas ka veca seeta, tiesam sis ir kartejais kauns LV basketbolam.
Un liels kauns LBS funkcionāriem, kuri pašlaik slēpjās aiz lielās izlases tikšanu uz PČ.

  +1 [+] [-]

, 2023-07-13 11:24, pirms 2 gadiem
kirilenko472 rakstīja: Galvanovskis ir maksimāli nekompetents cilvēks. Viņš ir jādzen prom no LBS. Lai attīstas sava bk klase.
100% piekrītu. Runātājs un savu "vadlīniju" virzītājs jaunatnes basketbolā. Tur darbojoties nav izaudzinājis nevienu LV izlases spēlētāju.

  +2 [+] [-]

, 2023-07-13 11:27, pirms 2 gadiem
playthegame rakstīja: Neredzu pamatu stresot. Pat man kā cilvēkam, kurš ir tālu no basketbola ir skaidrs, ka šajā sastāvā nav neviens topošais NBA, Eirolīgas vai kaut vai izlases kadrs. Ja nav kazai piena, tad nav.
Vnk nav fiziskā. Nav pamatu. Ja 185+ čalis nedanko, tad kkas nav salicies. Pašam ar basi nesanāca (apstākļi), bet savos 17-18 dankoju atmuguriski ar abām rokām. Pamatus ielika vieglatlēkika. Piem. Treniņi. Šodien 10 km kross. Šodien šķēps, lode. Šodien 110 barjeras plus stienis, līdztekas. Basis tikai pa brīvdienām. Nesaku, ka tā zāle bija zaļāka, bet rūdījums, krampis bija cits.

  +1 [+] [-]

, 2023-07-13 11:34, pirms 2 gadiem
sapnis rakstīja: Nezinu apstākļus u20 pasaulē- redzu,ka te daudzi raksta,ka nav objektīvs sastāvs- kas tur ir noticis? Nav paņemti labākie? Iedosiet kādu piemēru, lai var saprast?
Objektīvu apstākļu dēl laikam netika Butirins un Briedis (tad nebūtu Ļisicins paņemts). 2003. gada puiši kuri varētu tikt piesaistīti izlase,i iztiekot bez 2004. gada pienesuma varēja būt - Grīnbergs, Slivackis, Teirumnieks, Porietis, Dižgalvis, bet ja treneri zin labāk. Tagad esam kur esam Par šo nepaņemto/neuzaicināto atlētismu vismaz nav šaubu. Tā šobrīd skraida maziņie un tieviņie. Kopā pa diviem knapi 100 sanāk

  +2 [+] [-]

, 2023-07-13 11:40, pirms 2 gadiem
Par ko tagad cepiens?
1) Jau sen ir pateikts, neviens treneris īpaši neraujas uz U izlašu trenēšanu, tāpēc izvēle nav labākā. Jāsūta apmēram tas kurš vienkārsi gatavs brauk. Neiet trenēt tieši tā iemesla dēļ, ka vienmēr ir apbižotie kurus nepaņem, bet vieta sastāvā ir tieši tik cik ir
2) U20 kopumā jau ir turnīrs kur uzspēlēt tiem kuriem nav izdevies uzsākt pro karjeru, ar labu līgumu kabatā tur vairs nav ko darīt.
3) Tas, ka kādam liekas Pēteris ir labāks par Jāni. Iespējams neaizdomājas par lomu sadalijumu komandā, ja ir vēl 5i Jāņveidīgie komandā tad Pēteris dod dažādību sastāvam pat ja ir nedaudz sliktāks spēlētājs.

     [+] [-]

, 2023-07-13 11:59, pirms 2 gadiem
Robis rakstīja: Par ko tagad cepiens?
1) Jau sen ir pateikts, neviens treneris īpaši neraujas uz U izlašu trenēšanu, tāpēc izvēle nav labākā. Jāsūta apmēram tas kurš vienkārsi gatavs brauk. Neiet trenēt tieši tā iemesla dēļ, ka vienmēr ir apbižotie kurus nepaņem, bet vieta sastāvā ir tieši tik cik ir
2) U20 kopumā jau ir turnīrs kur uzspēlēt tiem kuriem nav izdevies uzsākt pro karjeru, ar labu līgumu kabatā tur vairs nav ko darīt.
3) Tas, ka kādam liekas Pēteris ir labāks par Jāni. Iespējams neaizdomājas par lomu sadalijumu komandā, ja ir vēl 5i Jāņveidīgie komandā tad Pēteris dod dažādību sastāvam pat ja ir nedaudz sliktāks spēlētājs.
Pārmaiņu pēc varētu nominēt Oskaru Zurkovu vai sadīlot ar Juri Vasiļjevu. Mārtiņš Liepa kruts.

  +1 [+] [-]

, 2023-07-13 12:26, pirms 2 gadiem
Viss jāsasniedz saviem spēkiem, tracina šīs dāvanu gaidīšana, pēc zaudējumiem līdzīgām komandām.

  -1 [+] [-]

, 2023-07-13 12:58, pirms 2 gadiem
krokodilumednieks rakstīja: Nu nekas, nākamgad tiksim atpakaļ uz A divīzīju. Čaļi, kas šobrīd ir U18 vecumā, tomēr izskatās perspektīvāki. Šim izlases modelim kaut kas pietrūka - gan spēles organizācijā, gan izpildījumā. Ar Bagatska tālajiem par maz, turklāt divās zaudētajās spēlēs tie īsti nelidoja. Tagad varēs Kosovai sabērt 12 tālos un visiem stāstīt, ka jauns rekords.
Protams, neaizmirsīsism taktiski stulbi nospēlētas pēdējās 9 sekundes pamatlaikā pret Šveici. Tad arī viss tika pakāsts.
Bija jau tagad jātiek atpakaļ uz A divīziju, bet tiesnešu tizlums to nepieļāva. Nākamgad tiksim atpakaļ A divīzijā ja Tiesneši nebūs tizleņi un normāli tiesās mačus.

  +2 [+] [-]

, 2023-07-13 13:12, pirms 2 gadiem
ST2 rakstīja: Pārmaiņu pēc varētu nominēt Oskaru Zurkovu vai sadīlot ar Juri Vasiļjevu. Mārtiņš Liepa kruts.
Vasiļjevs, Fomins, Grehovs. Šiem treneriem arī būtu šie vecumi jāuztic.

     [+] [-]

, 2023-07-13 14:17, pirms 2 gadiem
Pēc komentāriem spriežot, zelta u20 izlase ir palikusi mājās, jo tikai tie, kuri nav Skopjē ir spējīgi dabūt vietu A divīzijā

     [+] [-]

, 2023-07-13 15:06, pirms 2 gadiem
Zvaigznītes rakstīja: Pēc komentāriem spriežot, zelta u20 izlase ir palikusi mājās, jo tikai tie, kuri nav Skopjē ir spējīgi dabūt vietu A divīzijā
Tieši tā. Ja treneru izvēlētais sastāvs var atļauties zaudēt Niderlandei un Šveicei, tad zelta sastāvs palika mājā gan spēlētāju , gan treneru izvēlē.

     [+] [-]

, 2023-07-13 18:41, pirms 2 gadiem
playthegame rakstīja: Neredzu pamatu stresot. Pat man kā cilvēkam, kurš ir tālu no basketbola ir skaidrs, ka šajā sastāvā nav neviens topošais NBA, Eirolīgas vai kaut vai izlases kadrs. Ja nav kazai piena, tad nav.
Viss ir atkarīgs no ieguldītā darba un ja tas tiks paveikts vajadzīgajā līmenī, tad Pinnis pēc pāris gadiem tiks draftēts NBiķī un Vāvers noteikti var spēlēt Eirolīgas līmenī vai pat augstāk, ja paveiksies...
Tāpēc no vienas puses būtu labāk, ka tie kuri paši atzīst, ka ir tālu no basketbola, tad labāk arī savas prognozes nepiedāvātu, jo nav jau tām prognozēm nekāda loģiska pamata. Vienīgais, ko šis prognozes nes - negatīvisms. Bet no otras puses, pat negatīvisms tikai pozitīvi ietekmēs tos čaļus, kuri gribēs kaut ko sasniegt, jo tas būs kā papildus motivācija. Būs vēlēšanās pierādīt - galvenais dzinulis sportā!

     [+] [-]

, 2023-07-13 19:06, pirms 2 gadiem
MURANS rakstīja: Viss ir atkarīgs no ieguldītā darba un ja tas tiks paveikts vajadzīgajā līmenī, tad Pinnis pēc pāris gadiem tiks draftēts NBiķī un Vāvers noteikti var spēlēt Eirolīgas līmenī vai pat augstāk, ja paveiksies...
Tāpēc no vienas puses būtu labāk, ka tie kuri paši atzīst, ka ir tālu no basketbola, tad labāk arī savas prognozes nepiedāvātu, jo nav jau tām prognozēm nekāda loģiska pamata. Vienīgais, ko šis prognozes nes - negatīvisms. Bet no otras puses, pat negatīvisms tikai pozitīvi ietekmēs tos čaļus, kuri gribēs kaut ko sasniegt, jo tas būs kā papildus motivācija. Būs vēlēšanās pierādīt - galvenais dzinulis sportā!
Pilnīgi piekrītu, ja pareizi strādās!
Par Vāvēru varētu būt pārliecināti, ka sencis visu izdarīs lai puika nenonāk diletanta trenera rokās. Ne velti pārvilka pāri dīķim. Savukārt ar Pinni ir citādāk! Uz vietas latvijā nav trenera, kurš varētu novest darbu līdz galam! Jau daudz kļudu ir pielaists. Tās vēl var labot, bet daudz laika vairs nav palicis! Pēterim ir divi varianti, vai nu ar steigu laisties prom uz klubu ar attīstības sistēmu, kur ar viņu strādās nopietni speciālisti, vai arī VEFam ir jāiet līdz galam - ir jāimportē nopietnu speciālistu darbam ar jauniešiem. Īpaši ar Pinni. Jo priekš Pētera viena paša ir vērts ieguldīt kādas piecas līdz desmit štukas ārzemju speciālistā un pēc tam produktu pārdot par puscitronu. Uz diviem gadiem iztērēt 200nieku lai paņemtu atpakaļ piecsimtnieku. Laba mateātika, bet tā kā VEFam naudas nav, tad neviens nebūs gatavs ieguldīties šajā reāli perspektīvajā jaunietī. Pēterim ir vajadzīgs treneris 24/7 tuvākajos divos gados - individuālais treneris, kurš neaties no Pētera ne soli! Tas nebūtu lēti, bet noteikti atmaksātos! Piedevām šo treneri varētu izmantot arī Butīrina u.c. trenēšanai, jo noteikti vēl Latvijā ir prospekti, kurus Eiropas čempionlīgas komandai varētu sagatavot paralēli, bet tikai ne latvu bāleliņš - tikai treneris, kurš reāli saprot kas jādara. Treneris ar pieredzi, Faberžē lietām un zināšanām!

     [+] [-]

, 2023-07-13 19:28, pirms 2 gadiem
Patiesībā ļoti superīgs Jannis Krassts komentārs Kristiāna Dilāna rakstā "Bagatskis salādē 41 punktu, Latvija sagrauj Albāniju un saglabā cerības"
Komentārs noteikti ir saistošs tāpat šim rakstam kā arī daudziem citiem rakstiem. Par jaunatnes izlasēm.
Bet kas atiecas uz pieminēto perspektīvu NBA kontekstā, tad Pinnim ir nākotne! Un tad, kad viņš spēlēs NBA un pelnīs pārdesit mio mēnesī, tad 'Jannis Krasts' varēs vienīgais lepoties, ka ir paredzējis Piņņa nākotni NBA. Un arī es varēšu kautrīgi piebilst, ka arī esmu publiski piebalsojis!

     [+] [-]

, 2023-07-13 19:35, pirms 2 gadiem
MURANS rakstīja: Patiesībā ļoti superīgs Jannis Krassts komentārs Kristiāna Dilāna rakstā "Bagatskis salādē 41 punktu, Latvija sagrauj Albāniju un saglabā cerības"
Komentārs noteikti ir saistošs tāpat šim rakstam kā arī daudziem citiem rakstiem. Par jaunatnes izlasēm.
Bet kas atiecas uz pieminēto perspektīvu NBA kontekstā, tad Pinnim ir nākotne! Un tad, kad viņš spēlēs NBA un pelnīs pārdesit mio mēnesī, tad 'Jannis Krasts' varēs vienīgais lepoties, ka ir paredzējis Piņņa nākotni NBA. Un arī es varēšu kautrīgi piebilst, ka arī esmu publiski piebalsojis!
Tad jau kad jau! Jā tiešām labs Jaņņa Krasta komentārs! Esmu 100% pārliecināts, ka Pinnis ir reāls NBA prospekts. Varbūt ne caur 1.raundu, bet noteikti viņš tur būs, bet kā komentēts iepriekš - daudz Pēterim darba priekšā!

     [+] [-]

, 2023-07-13 21:13, pirms 2 gadiem
Vik Anti rakstīja: Tad jau kad jau! Jā tiešām labs Jaņņa Krasta komentārs! Esmu 100% pārliecināts, ka Pinnis ir reāls NBA prospekts. Varbūt ne caur 1.raundu, bet noteikti viņš tur būs, bet kā komentēts iepriekš - daudz Pēterim darba priekšā!
Pinnis ne ar ko tādu neizceļas B divīzijā. A divīzijā viņam nebūtu variantu. Šobrīd ar viņa tehnisko arsenālu nav ko sapņot par spožu nākotni, neaudz garāks Šeļakovs...

     [+] [-]

, 2023-07-13 21:21, pirms 2 gadiem
Draudzene divām rakstīja: Pilnīgi piekrītu, ja pareizi strādās!
Par Vāvēru varētu būt pārliecināti, ka sencis visu izdarīs lai puika nenonāk diletanta trenera rokās. Ne velti pārvilka pāri dīķim. Savukārt ar Pinni ir citādāk! Uz vietas latvijā nav trenera, kurš varētu novest darbu līdz galam! Jau daudz kļudu ir pielaists. Tās vēl var labot, bet daudz laika vairs nav palicis! Pēterim ir divi varianti, vai nu ar steigu laisties prom uz klubu ar attīstības sistēmu, kur ar viņu strādās nopietni speciālisti, vai arī VEFam ir jāiet līdz galam - ir jāimportē nopietnu speciālistu darbam ar jauniešiem. Īpaši ar Pinni. Jo priekš Pētera viena paša ir vērts ieguldīt kādas piecas līdz desmit štukas ārzemju speciālistā un pēc tam produktu pārdot par puscitronu. Uz diviem gadiem iztērēt 200nieku lai paņemtu atpakaļ piecsimtnieku. Laba mateātika, bet tā kā VEFam naudas nav, tad neviens nebūs gatavs ieguldīties šajā reāli perspektīvajā jaunietī. Pēterim ir vajadzīgs treneris 24/7 tuvākajos divos gados - individuālais treneris, kurš neaties no Pētera ne soli! Tas nebūtu lēti, bet noteikti atmaksātos! Piedevām šo treneri varētu izmantot arī Butīrina u.c. trenēšanai, jo noteikti vēl Latvijā ir prospekti, kurus Eiropas čempionlīgas komandai varētu sagatavot paralēli, bet tikai ne latvu bāleliņš - tikai treneris, kurš reāli saprot kas jādara. Treneris ar pieredzi, Faberžē lietām un zināšanām!
Grūti saprast, kur Jūs abi saskatāt to, Piņņa mega potenciālu...

     [+] [-]

, 2023-07-14 01:49, pirms 2 gadiem
Paskatīsimies pēc pāris gadiem! Ir vairākas lietas, kuras vieš pārliecību par Pētera perspektīvu NBA skarā.

     [+] [-]

, 2023-07-14 17:43, pirms 2 gadiem
coffijs rakstīja: Bez pārsteigumiem,bet viss ir saprotams,jo bērnu paliek arvien mazāk un to kuri nopietni sporto pavisam maz.Pie tam mums grib uzturēt visus sporta veidus.Daudzās Eiropas valstīs problēmas līdzīgas un tās pašlaik atrisina migrantu bērni,bet mums migrantu nav daudz pašlaik vārbūt ukraiņu bērni radīs konkurenci.
Balkānu mazvalstu, Islandes, daļēji arī Igaunijas piemērs liecina, ka daudzi sporta veidi nav šķērslis!

     [+] [-]

, 2023-07-14 17:45, pirms 2 gadiem
playthegame rakstīja: Neredzu pamatu stresot. Pat man kā cilvēkam, kurš ir tālu no basketbola ir skaidrs, ka šajā sastāvā nav neviens topošais NBA, Eirolīgas vai kaut vai izlases kadrs. Ja nav kazai piena, tad nav.
Pārāk bieži tai kazai nav piena pēdējos gados

     [+] [-]

, 2023-07-16 01:31, pirms 2 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Pārāk bieži tai kazai nav piena pēdējos gados
Klasno devki Pļašut. Par kādu kazu ir runa?
Cik vispār Latviešu ir draftēts?
1. Gundars Vētra, nedraftēts 1989.g, bet ir spēlējis 13 spēles
2. Andris Biedriņš, draftēts 2004.g., 1 raunds, 11 piks. 10 sezonas
3. Dāvis Bertāns, draftēts 2011.g. 2.raunds, 42.piks. 8 sezonas
4. Dairis Bertāns, nedraftēts 2011.gadā, spēlējis 12 spēles.
5. Jānis Timma, draftēts 2013.g., 2. raunds, 60 piks, spēlējis D vai tagad G līgā.
6. Kristaps Porziņģis, draftēts 2015.g. raunds 1., 4. piks, 9 sezonas
7. Andžejs Pasečņiks, Draftēts 2017.g. raunds 1., 25.piks. 1 sezona
8. Rodions Kurucs, Draftēts 2018.g. raunds 2., 40.piks, 3 sezonas

Tātad 3 latvieši ir draftēti 1 raundā 2004.g, 2015. un 2017.g
3 latvieši ir draftēti 2 raundā 2011., 2013. un 2018.gads
2 latvieši ir spēlējuši attiecīgi 13 spēles 92/93.g.un 12 spēles 2019.g NBA
Tātad draftēti ir seši spēlētāji un NBA ir spēlējuši 7.spēlētāji. Praktiski 8.,jo G-līga arī skaitās NBA un tajā ir spēlējis Timma 20 spēles Lakeland Magic, Orlando farmklubā. Nu te praktiski tad arī var pieminēt ka šogad tika draftēts NBA G Līgai Ričards Vanags.

Tātad reāli kvalitatīvi nba spēlētāji, kuri tur ir noturējušies normālā statūsā ir 3 gabali. 2004., 2011. un 2015.gads. Par kādu kazu let runa, kura sen kaut ko nav devusi. 3 džeki no Latvijas ir graizījuši un divi vēl tagad graiza augstākajā līmenī. Par kuru kazu iet runa? Ir tikai trīs augstākā kalkma džeki Latvijā! Tieši par trīs vairāk nekā Igaunijā, ja neskaita Martin Muursepp, kurš divas sezonas ir nospēlējis NBA. Tātad starp Pasečņiku un Kurucu.Lietuviešiem ir nedaudz vairāk. 15 spēlējuši un 5 tikai draftēti. Lietuviešiem varētu būt runa par kaut kādu kazu.
Protams, neņem ļaunā, ka es par to kazu tā pleminu, bet baigi forši sagāja kontekstā!
Tā kā latviešiem ir jauzbūvē basketbola attīstības sistēm prims runājam par NBA kā loģisku Federācijas darba rezultātu. Lietuvā ir uzbūvēta sistēma, serbijā, horvātijā ir uzbūvēta sistēma un lūk, tas strādā. Latvijā tai pašā laikā joprojām ir sporta skolas PSRS mantojums, kuras nevar nekādi dabūt federācijas pakļautībā un piedevām nav iespējas iegūt basketbola treneru izglītību. Ne Tev ir kur trenēties, net Tev ir pie kā trenēties.

     [+] [-]

, 2023-07-17 07:44, pirms 2 gadiem
Ja klupsim virsū katram, kurš ir apveltīts ar mazāko talantu, tad neko labu nepanāksim. Puiši cenšās kā var un viņi nav vainīgi, ka pie šprices tādi funkcionāri. Nepareizā virzienā spiežat. Labi, ka kāds, lai arī tikai šādos komentāros, atspoguļo pašu būtību. Iepriekš pieminētie vārdi, praktisik ir varoņi un mums vajadzētu tikai apsveikt jebkuru aktivitāti, jebkuru mēģinājumu, radīt jaunu uzvārdu, kuru pievienot šim sarakstam. Esošie funkcionāri neko jaunatnes attīstībai sniegt nevar, tātad nekāda pienesuma longranā. Viņu nopelns ir Banki un PK. Viņi pierādīja, ka labāki nekā iepriekšējie. Tas ir apsveicami, bet tālāk ir jānāk nākošajiem, kuri jauniešu sportu, visu pamatu pamatu, noliktu uz pareizām attīstības sliedēm. Cerams ka vēlēšanās šī nav pārāk utopiska...