Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Latvieši otrajā ceturksnī veic izšķirošu triecienu un atgriežas augstākajā līgā

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

Latvieši otrajā ceturksnī veic izšķirošu triecienu un atgriežas augstākajā līgā
Jānis Jīnemanis uzbrukumā spēlē pret Šveices U20 valstsvienību. Foto: FIBA

Erevānā notiekošo Eiropas U20 meistarsacīkšu basketbolā lielo finālu sasniedza Latvijas valstsvienība, šovakar pusfinālā ar 75:55 pārspējot vienaudžus no Šveices. Ainara Zvirgzdiņa audzēkņi nopelnīja atgriešanos augstākajā līmenī.

Pirmos trīs punktus spēlē iemeta ceturtdaļfinālā kosoviešus pieveikušie šveicieši, tomēr drīz vien iniciatīva pārgāja latviešu rokās, diviem Franča Neilanda trejačiem kaldinot attālināšanos līdz 16:9. Pirmās ceturtdaļas pēdējā minūtē gan uzspīdēja pretinieku spēlētājs Leandro Gīsels, kura pieci punkti Šveicei ļāva pietuvoties līdz 15:16.

Otrā ceturkšņa pirmajās sešās minūtēs izšķirošs pavērsiens: Latvijas basketbolisti šajā laikā iemeta 18 punktus pēc kārtas, panākot 34:15. Šveicieši no šādas ofensīvas īsti neatguvās, komandām starp puslaikiem atelpojoties pie 24 punktu starpības (46:22). Pēc tam latviešiem 30 punktu pārsvara aizsniegšanai gan nedaudz pietrūka, tomēr tas nav pārāk nozīmīgi, ņemot vērā, ka galvenais uzdevums ir izpildīts.

20 punktus šovakar iemeta Rolands Šulcs, kurš trāpīja četrus no septiņiem trejačiem, savukārt Jānis Jīnemanis astoņiem punktiem pievienoja 17 atlēkušās bumbas.

Latvijas un Horvātijas cīņa rīt gaidāma pulksten 20.00.

Latvijas U20 valstsvienība augstākajā divīzijā pēdējoreiz spēkojusies vēl pirms Covid 19 laikiem – 2019. gadā.

Latvijas U20 – Šveices U20 75:55 (16:15, 30:7, 14:15, 15:18)
Latvija: Šulcs 20 (4 atl.b.), Neilands 10, Salnājs 9 (7 atl.b.), Jīnemanis 8 (17 atl.b., 4 pārtv.b.), Švītiņš 7, Vītols 6 (6 rez.p.), Kaupmanis 5, Niedra 5, E. Egle 4, Švalbe 1 (4 atl.b.), Nkojs-Īls (5 atl.b.), Ozols.

Eiropas U20 meistarsacīkstes basketbolā vīriešiem. Pusfināls (Erevāna, Armēnija)

SpēleRezultāts
Horvātija – Turcija109:86
Latvija – Šveice75:55

Latvijas U20 valstsvienības sastāvs Eiropas meistarsacīkstēm

Vārds un uzvārdsDz. g.Poz.AugumsKomanda 2025. gadā
Juris Filips Vītols2005.1.189Rīgas Zeļļi
Edvards Egle2005.1.190Latvijas Universitāte
Rolands Šulcs2006.1.190Rīgas Zeļļi
Francis Neilands2005.2.195Latvijas Universitāte
Jēkabs Niedra2006.2.193Mārupe/LU
Harijs Edvards Kaupmanis2005.3.200Latvijas Universitāte
Rūdolfs Švītiņš2005.3.202Latvijas Universitāte
Toms Markuss Salnājs2005.3.198Eastern Florida St. College (NJCAA (ASV))
Edvards Švalbe2005.5.202Imortal Luzidas (Portugāle)
Fransuā Nkojs-Īls2005.5.207New Mexico Junior College (NJCAA (ASV))
Jānis Jīnemanis2005.4.210Göttingen (Vācija)
Artūrs Ozols2006.5202Rīgas Zeļļi (Latvija-2)

Personāls

SpeciālistsFunkcija
Ainars ZvirgzdiņšGalvenais treneris
Uldis ŠvēdeTreneris
Oskars ZurkovsTreneris
Alberts PutānsFizioterapeits
Viktorija OsipenkoFizioterapeite
Slēpts komentārs: Līme

 +10 [+] [-]

, 2025-07-19 20:52, pirms 5 dienām
Līme rakstīja: Pirmdien vajadzīga brīvdiena.
Tu tā pat esi bezdarbnieks

  +8 [+] [-]

, 2025-07-19 20:54, pirms 5 dienām
Laba spēle šodien. Galvenais uzdevums izpildīts. Vieta A divīzijā nākamgad garantēta. Tagad atliek rīt pret horvātiem sasniegt arī pirmo vietu B. divīzijā!

  +4 [+] [-]

, 2025-07-19 20:58, pirms 5 dienām
Beidzot!

  +5 [+] [-]

, 2025-07-19 21:01, pirms 5 dienām
BRAVO! Sulcs ieverojami pacela akcijas, neredzu kaa Zelli vinu varetu noturet....Starp citu bijis ari bralu Bertanu nometnes dalibnieks, tapec ipass lepnums! Zvirgzdins monstrs! Secinajums ir tads, ka ejam uz visam 6 izlasem nakamvasar A divizija! Sveicieni Generalim, kurs prognozeja drumus laikus, ka driz visi vecumi busot B divizija Lai nu káa - Basketbols ir forss!

  +6 [+] [-]

, 2025-07-19 21:11, pirms 5 dienām
Apsveicu čaļus ar lielisku turnīru, pat neskatoties uz to, kā veiksies rīt. Katrs pielika savu roku. Galvenais uzdevums izpildīts. Malači! Šulcs, Lomažs Nr.2.

     [+] [-]

, 2025-07-19 21:26, pirms 5 dienām
Pladies pars spēli. Lielāka bēda, kas spēlēs nākamgad? Atkal uz B?

  +4 [+] [-]

, 2025-07-19 21:33, pirms 5 dienām
SmiekluReinis27 rakstīja: Pladies pars spēli. Lielāka bēda, kas spēlēs nākamgad? Atkal uz B?
Tu nopietni? Tie kas šogad U18 spēlēja!

  +6 [+] [-]

, 2025-07-19 21:35, pirms 5 dienām
Skaista spēle, paldies puišiem. Visi džeki ar atdevi nokapaja, tapec rezultats. Priecē, ka Jānis ir atpakaļ, Šulcs monstrs šodien, par Vītolu nerunāsim ar tadu aci tā nospelet otrā dienā. (pēc izskata vismaz izskatas trauma nopietna)

  +3 [+] [-]

, 2025-07-19 21:44, pirms 5 dienām
Boston United rakstīja: Tu nopietni? Tie kas šogad U18 spēlēja!
u 18 vēl tikai spēlēs
tad arī redzēsim, ko šamie var
ekspektācijas lielas, ir labi zoni no spānijas, bet pārbaudenes kā pa viļņiem
potenciāls liels, jautājums par realizāciju

  +2 [+] [-]

, 2025-07-19 21:51, pirms 5 dienām
purva_velns rakstīja: u 18 vēl tikai spēlēs
tad arī redzēsim, ko šamie var
ekspektācijas lielas, ir labi zoni no spānijas, bet pārbaudenes kā pa viļņiem
potenciāls liels, jautājums par realizāciju
Pilnīgi piekrītu, ka reālo spēju līmeni var redzēt pret elites līmeņa pretiniekiem. B divīzija ir un paliek B divīzija. Finālā jau būs vismaz jēdzīgs pretinieks.

  +3 [+] [-]

, 2025-07-19 22:01, pirms 5 dienām
florbolsvienmersirdi rakstīja: BRAVO! Sulcs ieverojami pacela akcijas, neredzu kaa Zelli vinu varetu noturet....Starp citu bijis ari bralu Bertanu nometnes dalibnieks, tapec ipass lepnums! Zvirgzdins monstrs! Secinajums ir tads, ka ejam uz visam 6 izlasem nakamvasar A divizija! Sveicieni Generalim, kurs prognozeja drumus laikus, ka driz visi vecumi busot B divizija Lai nu káa - Basketbols ir forss!
`Kurš klubs dos līgumu tikai par u20 B divīzijas turnīrā sasniegto? Jo zeļļu rindās viņš neko īpašu nedemonstrēja. Ir pāris labas spēles un ir vairākas, kur palika sausā. Vai tiešām B divīzijas PČ, tik ļoti ceļ viņa akcijas?

  +7 [+] [-]

, 2025-07-19 22:07, pirms 5 dienām
LetterTwo rakstīja: Apsveicu čaļus ar lielisku turnīru, pat neskatoties uz to, kā veiksies rīt. Katrs pielika savu roku. Galvenais uzdevums izpildīts. Malači! Šulcs, Lomažs Nr.2.
Tiešām malači. It īpaši, ka SC supereksperti gan šo izlasi, gan Zvirgzdiņu tika smagi norakstījuši kā pilnīgi bezcerīgu un neperspektīvu.
Tikai, kaut kādā mistiskā veidā tieši šie puikas izvilka no B grupas gan U18, gan tagad U20 izlases.
Laiks eksperdiem mazgāt biksiņas un vismaz puišiem atvainoties...

  +1 [+] [-]

, 2025-07-19 22:18, pirms 5 dienām
Zemessargs rakstīja: Tiešām malači. It īpaši, ka SC supereksperti gan šo izlasi, gan Zvirgzdiņu tika smagi norakstījuši kā pilnīgi bezcerīgu un neperspektīvu.
Tikai, kaut kādā mistiskā veidā tieši šie puikas izvilka no B grupas gan U18, gan tagad U20 izlases.
Laiks eksperdiem mazgāt biksiņas un vismaz puišiem atvainoties...
Prieks par pozitīvo rezultātu, bet atslēgas vārds ir "izvilka" no B divīzijas. Pieļauju, ka jebkura A divīzijas top 8 komanda pārbrauktu pāri visiem līdz finālam. Tādēļ arī prasās redzēt šo izlasi uz jaudīgu pretinieku fona, lai redzētu viņu patiesās spējas.

  +1 [+] [-]

, 2025-07-19 22:20, pirms 5 dienām
Geralt of Rivia rakstīja: `Kurš klubs dos līgumu tikai par u20 B divīzijas turnīrā sasniegto? Jo zeļļu rindās viņš neko īpašu nedemonstrēja. Ir pāris labas spēles un ir vairākas, kur palika sausā. Vai tiešām B divīzijas PČ, tik ļoti ceļ viņa akcijas?
No kuras alas tu izliidi? ir 2025 gads, pat B divizija ir daudzu Eiropas klubu cilveki klatiene, ka ari no NCAA. tapat Latvijas visu klubu vaditaji skatas sis speles. Verte/mekle/dalas ar viedokliem.

  +5 [+] [-]

, 2025-07-19 22:21, pirms 5 dienām
Zemessargs rakstīja: Tiešām malači. It īpaši, ka SC supereksperti gan šo izlasi, gan Zvirgzdiņu tika smagi norakstījuši kā pilnīgi bezcerīgu un neperspektīvu.
Tikai, kaut kādā mistiskā veidā tieši šie puikas izvilka no B grupas gan U18, gan tagad U20 izlases.
Laiks eksperdiem mazgāt biksiņas un vismaz puišiem atvainoties...
zvirgzdiņa faktors ir nozīmīgs
atceramies izgājušgad bagatska iespēto 13. vietu
turklāt varēja būt pastiprinājums gan blūma, gan skrindas personā

  +2 [+] [-]

, 2025-07-19 22:24, pirms 5 dienām
tikmër leiši pederē afro franču izlasi a grupas pusfinālā
ir mums, kurp tiekties

  +1 [+] [-]

, 2025-07-19 22:26, pirms 5 dienām
florbolsvienmersirdi rakstīja: No kuras alas tu izliidi? ir 2025 gads, pat B divizija ir daudzu Eiropas klubu cilveki klatiene, ka ari no NCAA. tapat Latvijas visu klubu vaditaji skatas sis speles. Verte/mekle/dalas ar viedokliem.
Armēnijā ir Eiropas klubu skauti, NCAA?
Tiešām visi Latvijas klubu vadītāji ir Armēnijā?

  -2 [+] [-]

, 2025-07-19 22:30, pirms 5 dienām
datmons rakstīja: Armēnijā ir Eiropas klubu skauti, NCAA?
Tiešām visi Latvijas klubu vadītāji ir Armēnijā?
Noteikti ir arii klaatiene. Par LV klubu bosiem domaaju, ka skatas no majam. Ja nezinaji tad visas speles no sakuma lidz beigam var youtube noskatities.

  +1 [+] [-]

, 2025-07-19 22:33, pirms 5 dienām
florbolsvienmersirdi rakstīja: No kuras alas tu izliidi? ir 2025 gads, pat B divizija ir daudzu Eiropas klubu cilveki klatiene, ka ari no NCAA. tapat Latvijas visu klubu vaditaji skatas sis speles. Verte/mekle/dalas ar viedokliem.
Tas, ka skatās, tas nenozīmē interesi pa konkrētu spēlētāju. Varu pārfrāzēt jautājumu. Kurai spēcīgākai komandai būs interesants Skuja, ja Zeļļos neko sevišķu neparādīja, pēc B divīzijas turnīra? Runa nav par to, kas skatās. Runa ir par to, ka tā ir B divīzija, tas, ka tu nospēlē ar solīdu statistiku 2. šķiras turnīrā, vēl nenozīmē, ka tev skries pakaļ. Ir drusku starpība iemest padsmit punktus pret Igauniju, Armēniju vai Spāniju, Franciju.
Ticu, ka LV varetu būt interese. No Liepājas, kas sevi iztirgo un no tavas Valmiera (ko netieši ar saviem komentāriem apliecini) Bet vai kāda no šīm komandām ir virs Zeļļiem? Diez vai.

  +1 [+] [-]

, 2025-07-19 22:43, pirms 5 dienām
florbolsvienmersirdi rakstīja: Noteikti ir arii klaatiene. Par LV klubu bosiem domaaju, ka skatas no majam. Ja nezinaji tad visas speles no sakuma lidz beigam var youtube noskatities.
Tiešām domā, ka tas Div B līmenis ir baigi no svara, lai izvēlētos spēlētājus!?
Rumāņi ar 7-0 uzvarēja B diviziju!

Šogad -40 pret Lietuvu, -49 pret Grieķiju, -50 pret Izraēlu!

Vēl vairāk, ja vēl kādam jābrauc uz Armēniju- jāiztērē 1000 dolāri, 1000 eiro, lai ko paskatītos!

  -1 [+] [-]

, 2025-07-19 22:43, pirms 5 dienām
Geralt of Rivia rakstīja: Tas, ka skatās, tas nenozīmē interesi pa konkrētu spēlētāju. Varu pārfrāzēt jautājumu. Kurai spēcīgākai komandai būs interesants Skuja, ja Zeļļos neko sevišķu neparādīja, pēc B divīzijas turnīra? Runa nav par to, kas skatās. Runa ir par to, ka tā ir B divīzija, tas, ka tu nospēlē ar solīdu statistiku 2. šķiras turnīrā, vēl nenozīmē, ka tev skries pakaļ. Ir drusku starpība iemest padsmit punktus pret Igauniju, Armēniju vai Spāniju, Franciju.
Ticu, ka LV varetu būt interese. No Liepājas, kas sevi iztirgo un no tavas Valmiera (ko netieši ar saviem komentāriem apliecini) Bet vai kāda no šīm komandām ir virs Zeļļiem? Diez vai.
Valmierai par Sulcu domaju ari butu interese, jasaprot, kas ar izpirkumu, bet es tev piekritu, ka tagad kad Zelli ari var likt preti spelesanu EIROPA (ENBL) tas solis pasam speletam vel butu jaizver!

  -2 [+] [-]

, 2025-07-19 22:47, pirms 5 dienām
datmons rakstīja: Tiešām domā, ka tas Div B līmenis ir baigi no svara, lai izvēlētos spēlētājus!?
Rumāņi ar 7-0 uzvarēja B diviziju!

Šogad -40 pret Lietuvu, -49 pret Grieķiju, -50 pret Izraēlu!

Vēl vairāk, ja vēl kādam jābrauc uz Armēniju- jāiztērē 1000 dolāri, 1000 eiro, lai ko paskatītos!
kada kluba GM uzmanibu var piesaistit!

  +1 [+] [-]

, 2025-07-19 22:55, pirms 5 dienām
florbolsvienmersirdi rakstīja: kada kluba GM uzmanibu var piesaistit!
Paralēli notiek A divīzijas turnīrs. Drīzāk skauti paskatās kādu, kurš B divīzijā izceļas ar izcilu statistiku, bet ne visas spēles kopumā. Būsim drusku reālāki un priecāsimies, ja visas mūsējo spēles noskatās Latvijas klubu pārstāvji.

  +2 [+] [-]

, 2025-07-19 23:20, pirms 5 dienām
datmons rakstīja: Tiešām domā, ka tas Div B līmenis ir baigi no svara, lai izvēlētos spēlētājus!?
Rumāņi ar 7-0 uzvarēja B diviziju!

Šogad -40 pret Lietuvu, -49 pret Grieķiju, -50 pret Izraēlu!

Vēl vairāk, ja vēl kādam jābrauc uz Armēniju- jāiztērē 1000 dolāri, 1000 eiro, lai ko paskatītos!
Vispār jau tādam salīdzinājumam maza jēga. Puiši ne jau sev to vietu izcīna, bet valstij. Tas attiecas arī uz tevis minētiem rumāņiem. Taču, atšķirībā no rumāņiem, mums tomēr tas līmenis ir drusku augstāks. Mums U18 un U16 izlases spēlē A.divīzijā, bet rumāņi tur nav. Viņiem labie kadri ieguva ceļazīmi, taču nākamie gadi nav tik stipri, tāpēc arī tādi bēdīgi rezultāti. Nav nekāda pamata domāt, ka mums ies kā rumāņiem. Tā nebūs, taču tas nākamgad būs jāpierāda jau citiem. No šīs izlases tur objektīvi pretendēt uz vietu sastāvā varēs tikai Šulcs un Niedra.

  +1 [+] [-]

, 2025-07-20 00:08, pirms 5 dienām
florbolsvienmersirdi rakstīja: BRAVO! Sulcs ieverojami pacela akcijas, neredzu kaa Zelli vinu varetu noturet....Starp citu bijis ari bralu Bertanu nometnes dalibnieks, tapec ipass lepnums! Zvirgzdins monstrs! Secinajums ir tads, ka ejam uz visam 6 izlasem nakamvasar A divizija! Sveicieni Generalim, kurs prognozeja drumus laikus, ka driz visi vecumi busot B divizija Lai nu káa - Basketbols ir forss!
Ko tu te murgo? Tu kā Valmieras GM esi apaļa nulle! Brēkt ir viens sezonas sākumā, bet pavisam kas cits jau sezonas noslēgumā ar tevi!
Tu esi apsmiekls un ne garša vērts attiecībā pret Valdi Valteru! Tu basketbolā esi ar pliku pēcpusi attiecībā pret Ģenerāli un es vispār brīnos kā tu vēl staigā. Acīm redzot jums tur ņuņas nespēj savākt musaru, kurš vispār nav pelnījis izteikties. A te netā vienīgā vieta tev kur atsist partiju. Normālā vietā tevi sen jau neatrastu.

     [+] [-]

, 2025-07-20 00:13, pirms 5 dienām
Jūs Valmieras pajoliņi vispār aizveraties vienreiz, koka kluči. Jums visiem būtu jākaunas par sava jefiņa sprēgāšanu, it īpaši iepriekšējās sezonas ievada un beigu beigās noslēguma dēļ. Kur jūs tādu musaru izvilkāt? Un vēl atļaujas spodrināt sevi zem Bertāniem vispār apsmiekls. Man būtu kauns un patriektu viņu ar sudainu mietu.

     [+] [-]

, 2025-07-20 00:30, pirms 5 dienām
MazaFaka5 rakstīja: Jūs Valmieras pajoliņi vispār aizveraties vienreiz, koka kluči. Jums visiem būtu jākaunas par sava jefiņa sprēgāšanu, it īpaši iepriekšējās sezonas ievada un beigu beigās noslēguma dēļ. Kur jūs tādu musaru izvilkāt? Un vēl atļaujas spodrināt sevi zem Bertāniem vispār apsmiekls. Man būtu kauns un patriektu viņu ar sudainu mietu.
Katru vasaru dzied slavas dziesmas. Tagad arī K.Vecvagaram. Par Valmieras treneri varētu kļūt arī Starkovs, pat tad šis personāžs rakstītu, ka labs lēmums. Viss, ko dara Valmiera, ir pareizi, super utt., tikai, kad pienāk pavasaris, nav ar ko palielities.

  +1 [+] [-]

, 2025-07-20 00:38, pirms 5 dienām
H.E.N.R.Y. rakstīja: Katru vasaru dzied slavas dziesmas. Tagad arī K.Vecvagaram. Par Valmieras treneri varētu kļūt arī Starkovs, pat tad šis personāžs rakstītu, ka labs lēmums. Viss, ko dara Valmiera, ir pareizi, super utt., tikai, kad pienāk pavasaris, nav ar ko palielities.
Vismaz beidzot vairs netēlo, ka ir Ogres fans. Laikam apnika, ka to bāza acīs.

  +1 [+] [-]

, 2025-07-20 00:40, pirms 5 dienām
florbolsvienmersirdi rakstīja: Valmierai par Sulcu domaju ari butu interese, jasaprot, kas ar izpirkumu, bet es tev piekritu, ka tagad kad Zelli ari var likt preti spelesanu EIROPA (ENBL) tas solis pasam speletam vel butu jaizver!
Tu vispār neķer lauku par ko ir runa.
Šulcs pērn nospēlēja diezgan viduvēji Zeļļos. Vai tiešām tu domā, ka ar ok turnīru (neko super izcilu viņš neparādīja) B divīzijā nevis A divīzijā viņš piesaistīs uzmanību no klubiem, kas ir spēcīgaki par Zeļļiem? Vai tiešām tu uzskati, ka pāris labas spēles 2. šķiras turnīrā atsver visu pagājušo sezonu?
Valmieru pieminu, jo skaidrs - ja slavē viņu, tātad pats gribētu nogrābt un Liepāju, jo tur šobrīd ir sastāva katastrofa. Taču arī abi šie klubi ir vājāki par Zeļļiem. Vef tāds Šulcs nav vajadzīgs. V-pilij - ļoti varbūt. Ārzemēs? Viņš nav parādījis neko tādu, lai ārzemēs būtu nopietna interese no augsta līmeņa klubiem.

  -1 [+] [-]

, 2025-07-20 00:53, pirms 5 dienām
erty rakstīja: Prieks par pozitīvo rezultātu, bet atslēgas vārds ir "izvilka" no B divīzijas. Pieļauju, ka jebkura A divīzijas top 8 komanda pārbrauktu pāri visiem līdz finālam. Tādēļ arī prasās redzēt šo izlasi uz jaudīgu pretinieku fona, lai redzētu viņu patiesās spējas.
Protams, protams! Tieši tāpēc šogad u19 pasaules čempī Šveice, kas ir tipiska B divīzijas komanda izpederēja Franciju 1/8 finālā. Ir daudz vieglāk noturēties a divizijā nekā tikt atpakaļ uz to. Esmu pārliecināts, ka basketbols divīzijas top 4-5 komandās mierīgi cīnītos ar a divīzijas 9-16 komandu

     [+] [-]

, 2025-07-20 02:28, pirms 5 dienām
erty rakstīja: Pilnīgi piekrītu, ka reālo spēju līmeni var redzēt pret elites līmeņa pretiniekiem. B divīzija ir un paliek B divīzija. Finālā jau būs vismaz jēdzīgs pretinieks.
Jā, finālā redzēsim kas ir kas...nu B divīzija nav rādītājs, bet forši, ka tikām uz A divīziju.

  +1 [+] [-]

, 2025-07-20 12:25, pirms 5 dienām
Lai vai kā Uzvara ir un paliek Uzvara 👏💪😎!
Tiekamies A grupā 😎

     [+] [-]

, 2025-07-20 13:21, pirms 5 dienām
florbolsvienmersirdi rakstīja: No kuras alas tu izliidi? ir 2025 gads, pat B divizija ir daudzu Eiropas klubu cilveki klatiene, ka ari no NCAA. tapat Latvijas visu klubu vaditaji skatas sis speles. Verte/mekle/dalas ar viedokliem.
🤡🤡🤡 Smiekli nāk 👺!Tu kaut uz vienu EČ U izlasēm esi aizbraucis... uz Bē grupām no NCAA labākajā gadījumā no Divīzija 1 brauc 300ās un koledžu skauti....ja vispār aizbrauc 😂🤣