Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Vai Nenads Trajkovičs ir viltvārdis?

Vai Nenads Trajkovičs ir viltvārdis?
Nenads Trajkovičs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Portāla eSports.lv rīcībā nonākusi pazīstamās Latvijas izlases basketbolistes Elīnas Zīkes publiska vēstule no ASV, kurā viņa, pamatojoties uz vairāku faktu pārbaudīšanu, pauž pamatotas šaubas par vīriešu valstsvienības tagadējā trenera Nenada Trajkoviča sniegtās profesionālās biogrāfijas patiesumu.

Fakti un atklājumi par Nenadu Trajkoviču

Būdama lepna, ka esmu latviete, ka esmu bijusi U- 16, U - 18, U - 20 un sieviešu izlases spēlētāja daudzus gadus, uzskatu par pareizu runāt par lietām, kas lielākajai daļai Latvijas cilvēku tika slēptas, melotas un noklusētas. Cilvēkiem, kam rūp Latvijas basketbols un tā nākotne.

Es mīlu savu nāciju, tās mantojumu un cilvēkus. Es ne vienmēr piekritu saviem treneriem, bet tie ir un paliek MANI cilvēki, tie vienmēr ir latvieši un mēs esam kopā gan uzvarās, gan zaudējumos kā viena tauta. Rakstu šo stāstu, jo man ir pienākums mana dēliņa priekšā, kurš, cerams, kādu dienu spēlēs Latvijas vīriešu izlasē pie latviešu trenera, kā arī mana brāļa Emīla un vecvecāku priekšā, manu komandas biedreņu un spēlētāju priekšā, kuri ir trenējušies vaiga sviedros, lai tiktu atpazīti kā labākie spēlētāji no Eiropas, kā arī ASK komandas priekšā, kura bija pirmā komanda, kura vinnēja Eiropas Čempionu kausu. Esmu apsolījusi izpildīt nosprausto pienākumu pati sev, jo man rūp latvieši.

Jau pirmā dīvainība, painteresējoties par jauno treneri, bija mana vīra internetā atrastā Trajkoviča aģentūras mājas lapa (http://www.attentionsports.com) ar nelegāli izmantotiem NBA logo. Aģentūra šķita maz ticama - bez dalības NBPA (National Basketball Player Association), bez neviena cita spēlētāja un trenera, bez jebkādām citām norādēm, bet tikai vienu mērķi - popularizēt Trajkoviča it kā paveikto, kas gan netika darīts īpaši pārliecinoši. Kad mēs ar vīru mājas lapu apskatījām vairāk, parādījās arvien aizdomīgākas un krāpšanai līdzīgas lietas - Trajkovičs uzdevās par Endija Enfielda (Andy Enfield) partneri, kurš ir augsti kvalificēts metienu treneris un ir strādājis par asistentu "Boston Celtics" un "Milwaukee Bucks" komandās, kā arī trenējis citus NBA spēlētajus. Dru Gudena (Drew Gooden) izteiktie apgalvojumi nevieš nekādu pārliecību, zinot, ka Gudenu trenēja Enfields, kas ir labi zināms fakts ASV treneru aprindās, jo viņa soda metienu procents vienas vasaras laikā pieauga no 63% uz 81%. Atainotie video izskatījās nepatiesi un uzspēlēti, lai neesošo padarītu par patiesu, jo nevienam īstam NBA metienu trenerim nav vajadzīgi šādi spēlētāju bērnišķīgi ierunāti video - tas viss tika veidots latviešu apmānīšanai.

Mūsu ģimene nolēma piesaistīt lietai izmeklētāju, jo viss arvien vairāk sāka izskatīties pēc krāpšanas. Izmeklētājs sakontaktējās ar personaldaļas vadību, kuras pakļautībā esošajā personālā Trajkovičs teicās strādājam. No sākuma bija Klīvlendas "Cavaliers" ("Cleveland Cavaliers"). Viņu personaldaļas vadītājas Stesijas Braunas - Vokeres (Stacey Brown - Walker) atbilde bija : "Neviens ar šādu uzvārdu nekad nav strādājis šajā komandā, un, ja viņš arī kādreiz būtu strādājis jebkādā amatā vai veidā, visiem viņa maksājumiem būtu bijis jāiet caur šo biroju un mums būtu saglabājusies informācija." Izmeklētāja nākamais jautājums bija vai, ja viņi 2005. gada janvārī būtu noalgojuši skautu no ārzemēm, vai viņa vārds uzrādītos? Atbilde sekoja: " Jā, bet neviens te nav dzirdējis par šādu vārdu." Izmeklētāja nākamais jautājums bija sekojošs: "Ja serbu treneris strādāja Klīvlendas "Cavaliers" komandā, tad jau jums viņam būtu jāgādā vīza caur Savienoto valstu valsts departamentu?" Viņas atbilde sekoja : "Protams, un visa informācija būtu šeit. Es Jums varu droši apgalvot, ka mēs nekad neesam algojuši šādu personu."

Nākamā bija Goldensteita, kur izmeklētājs runāja ar personāldaļas vadītāju Eriku Braunu (Erica Brown), kura pastāstīja: "Mums nav nekādas informācijas, ka persona ar šādu uzvārdu kādreiz būtu strādājusi mūsu organizācijā." Izmeklētājs turpināja jautāt: "Bet kā ar trenēšanu Eiropā? Kā ar skauta darbu?" Mis Braunas atbilde bija: "Nē, tad mums būtu maksājumu informācija un, ja viņš strādāja Goldensteitas "Wariors" komandā, viņš parādītos darbinieku failos." Izmeklētājs jautāja arī, vai Jankovs tur strādā. "Jā, viņš ir starptautisks skauts," bija viņas atbilde.

Varbūt Latvijā aģents Bils Dafijs (Bill Duffy) ir varonis, jo palīdzēja Biedriņam iekļūt NBA, bet ASV presē viņš ir uz noziedznieka robežas. Izmeklēšana O.Dž. Maijo (OJ Mayo) lietā, stāsti ESPN kanālā par Mario Ostina (Mario Austin) darījuma izgāšanos ar CSKA, kad Čikāgas "Bulls" (Chicago Bulls) viņu gribēja paturēt, kā arī Entonija Kārtera (Anthony Carter) fiasko. Diemžēl, izskatās, ka Dafijs nokārtoja Trajkoviča darbā pieņemšanu Latvijā. Trajkoviča rezumē par spēlētājiem, ar kuriem viņš it kā strādājis, rāda tikai vienu - gandrīz 100% visu aģents ir Dafijs un pārējie ir serbi. Serbi, ar kuriem neviens nav kontaktējies un, ja arī to darītu, tad arī tur būtu meli. Ja Trajkovičs meloja par Gudenu un Gudens meloja viņa labā, kāpēc lai viņš vēl nepiemetinātu par "draugiem" serbiem, ja neviens jau tāpat nepārbaudīs? Vai kāds Latvijā iekrita uz šiem absurdajiem meliem? Vienīgais, ko viņš panāca - lika LBS izskatīties ļoti muļķīgi. ASV vienmēr tiek pārbaudīts, kas tiek pieņemts darbā un tas ir tikai pašsaprotami - pārliecināties, ka darbinieki ir kompetenti savā nozarē.

Kāpēc šī persona ir noalgota izlases trenera amatā? Lai Biedriņš spēlētu izlasē? Lai Goldensteita Biedriņu palaistu? Ja Goldensteita var atļauties maksāt saviem spēlētājiem lielas algas, varbūt viņi var ziedot arī trenerus, nevis likt mums maksāt ārzemniekiem, lai tie nāktu un trenētu mūsu spēlētājus.

Elīna Zīke no ASV

eSports.lv turpmāk mēģinās tuvāk painteresēties par faktiem, kas minēti trenera Nenada Trajkoviča piedāvātajā biogrāfijā.

     [+] [-]

, 2008-10-01 11:08, pirms 16 gadiem
Clone rakstīja: Nu ieskaties šajā visā un izdari secinājumus:
attentionsports.com: Attention Sports - Sports Marketing and...

Nav dūmu bez uguns un nav vajadzīgs mums treneris par kuru labus vārdus nesaka mūsu bāliņi - Helmanis un Janičēnoks. Nekas nevienam neskauž, bet sāpīgi noskatīties, kā tiek čakarēta LAT izlases spēlētāji un pati spēle.
Domā es neredzēju to te lapu un padomā pats pirmkāt iespējams šo lapu ir veidojuši nelabvēļi un otrkārt šie ir visi tie spēlātāji kuriem nenads ir palīdzējis sagatavoties nba, un ja tu domā ka tas ir fotošops tad gan nenads ir afignnākais hakeris. Aģents nenads, nenads trajkovičš 007 un starp citu ieskaties tu lapā kurā ir apraksts par neneada karjeru un raksts ir tapis pagājušā gada augustā, atradīsi saitu pie maniem komentiem 13 vai 14 ailē.

  -1 [+] [-]

, 2008-10-01 11:10, pirms 16 gadiem
Clone rakstīja: Pārāk daudz tie nolicēji
Un kāda vaina, kad VV tiktu par LV treneri? Sūds par kādu naudu, te nav runa par to cik kurš saņems. Runā kā pensionāri!!!
Noliceeju daudz?? Stulba tauta un slikti cilveki, launi, kas naida pec gatavi citu cilveku nomelnot uz nonemt no amata! Skaidrs, ka ari vestule ir apmelojumi!

     [+] [-]

, 2008-10-01 11:10, pirms 16 gadiem
Clone rakstīja: Pārāk daudz tie nolicēji
Un kāda vaina, kad VV tiktu par LV treneri? Sūds par kādu naudu, te nav runa par to cik kurš saņems. Runā kā pensionāri!!!
Vai tik gadījumā viņš iepriekš to
nemēģināja un kas no tā sanāca, un pats it kā nebūtu nolicējs noliek nenadu, bet ir gatavs cīnīties par atkritēju VV.

     [+] [-]

, 2008-10-01 11:12, pirms 16 gadiem
Clone rakstīja: Pārāk daudz tie nolicēji
Un kāda vaina, kad VV tiktu par LV treneri? Sūds par kādu naudu, te nav runa par to cik kurš saņems. Runā kā pensionāri!!!
Kada vaina VV kaa izlases trenerim? Nu, talak par jauniesu komandu VEF vins ticis nav un darbaa ar izlasi izgazas cik vien skali var!

     [+] [-]

, 2008-10-01 11:13, pirms 16 gadiem
OILER1981 rakstīja: Nekas trenerim nav jaatstaj! U kada pamata? uz kaut kadas mistiskas vestules pamata vai uz VV apgalvojumu pamata, kura vadiibaa musu izlase vsipar nespeja ieklut EC?? Var but, uz bagatska apgalvojumu pamata, kurs pats knapi Valmieras trenera kresla noturejas?? Kur nu vel VV un Bagatskim lidz darbam NBA Komandaa, ko darija Nenads??
Taa kaa, Nenadam japaliek par izlases treneri un pofig ,ko domaa par to Peteris no Livaniem! Jaturpina vinam darbs!
Par Shkeles disciplinas parkapumiem tika dzirdets jau pie iepriekseja izlases trenera, taa kaa nekads brinums, ka vina nav komandaa, nav!
Kāpēc mums paturēt treneri, kam ir zudusi uzticība un spēlētāju cieņa.
Ja pie alus glāzes parunātu ar izlases čomiem, tad uzzinātu, ka Trajkovičš nav tas ar ko viņi gribētu turpināt strādāt. Visi spēlētāji preses priekšā klusē kā partizāni, labi ka vismaz Helmanis un Janičēnuks ko pasaka. Palasi interviju ar Helmani un Janičēnoku.

     [+] [-]

, 2008-10-01 11:13, pirms 16 gadiem
OILER1981 rakstīja: Noliceeju daudz?? Stulba tauta un slikti cilveki, launi, kas naida pec gatavi citu cilveku nomelnot uz nonemt no amata! Skaidrs, ka ari vestule ir apmelojumi!
Pilnībā tev piekrītu un tic visam ko viņiem saka, bet paši nemaz nepārliecinās vai tā ir taisnība vai nav. Tādi diemžēl esam mēs latvieši kas tic visam ko viņiem saka.

     [+] [-]

, 2008-10-01 11:16, pirms 16 gadiem
Clone rakstīja: Kāpēc mums paturēt treneri, kam ir zudusi uzticība un spēlētāju cieņa.
Ja pie alus glāzes parunātu ar izlases čomiem, tad uzzinātu, ka Trajkovičš nav tas ar ko viņi gribētu turpināt strādāt. Visi spēlētāji preses priekšā klusē kā partizāni, labi ka vismaz Helmanis un Janičēnuks ko pasaka. Palasi interviju ar Helmani un Janičēnoku.
Un kāds mums labums no Helmaņa viņš tā pat reti kad var parādīt normālu spēli, un par to interviju viņi tur saka ka spēle iet tikai caur AB, bet ko lai dara ja pārējie spēlētāji pat ja viņiem tika dota iespēja, bet neko sakarīgu nespēja parādīt. Izņemot AB, KB un retāk KJ.

     [+] [-]

, 2008-10-01 11:22, pirms 16 gadiem
karlitos rakstīja: Pilnībā tev piekrītu un tic visam ko viņiem saka, bet paši nemaz nepārliecinās vai tā ir taisnība vai nav. Tādi diemžēl esam mēs latvieši kas tic visam ko viņiem saka.
Nu, un tu tici, ka Trajkovičš ir labs komandas treneris (viņs ir jauniešu, kas nemāk basketbola pamatus)? tātad esi latvietis... Piekritēju bariņš

Nu tad paskatīsimies, kas notiks līdz EČ, noturēsies viņš vai nē!!! Liekam stafkas!

Runā tie, kas kautko saprot no basketbola un redz bezpriģelu!!!

  -1 [+] [-]

, 2008-10-01 11:23, pirms 16 gadiem
Clone rakstīja: Kāpēc mums paturēt treneri, kam ir zudusi uzticība un spēlētāju cieņa.
Ja pie alus glāzes parunātu ar izlases čomiem, tad uzzinātu, ka Trajkovičš nav tas ar ko viņi gribētu turpināt strādāt. Visi spēlētāji preses priekšā klusē kā partizāni, labi ka vismaz Helmanis un Janičēnuks ko pasaka. Palasi interviju ar Helmani un Janičēnoku.
Palasiju intervijas un manas acis vini zaudeja cienu kaa cilveki! Tas, ka divi speletaji deva interviju, nenozime, ka parjiem Trajko nepatik! Ir tak acimredzams, ka ir versta pret Trajko kampana un iespejams siem diviem samaksaja par intervijam! Vai tiesam tu esi tik aprobezots, ka nesaproti to?? Vari arsktit Janičenoks,vari rakstit janičēnoks, latvisks viņa uzvards no taa neklus un kaa cilveks manas acis vins cienu ari ar to neatgus! Nenemt tadus uz izlasi!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-01 11:26, pirms 16 gadiem
Clone rakstīja: Nu, un tu tici, ka Trajkovičš ir labs komandas treneris (viņs ir jauniešu, kas nemāk basketbola pamatus)? tātad esi latvietis... Piekritēju bariņš

Nu tad paskatīsimies, kas notiks līdz EČ, noturēsies viņš vai nē!!! Liekam stafkas!

Runā tie, kas kautko saprot no basketbola un redz bezpriģelu!!!
Nu , izgazisies, izgazisies, tad taa ari pasaka lai: mums nepatik Trajko kaa izlases treneris un mes vinu gribam nonemt. Kam sitaa apmelosana? Un, tiesam, kads sakars Trajko ar to, ka Kristaps Valters nevareja trapit brivus pustalos un talos?? Duadzi musejie meta un nevareja trapit brivus metienus un vai Trajko pie ta vainigs? Un, tagad es gribu, lai Trajko paliek ne jau tapec, ka es esmu sajusma par vina trenera talantu, bet tapec, ka atbalstu vinu kaa cilveku, it ipasi, ka tie noliceji ir neko nesasniegusie trenera darbaa cilveki!

     [+] [-]

, 2008-10-01 11:28, pirms 16 gadiem
Clone rakstīja: Nu, un tu tici, ka Trajkovičš ir labs komandas treneris (viņs ir jauniešu, kas nemāk basketbola pamatus)? tātad esi latvietis... Piekritēju bariņš

Nu tad paskatīsimies, kas notiks līdz EČ, noturēsies viņš vai nē!!! Liekam stafkas!

Runā tie, kas kautko saprot no basketbola un redz bezpriģelu!!!
Atradies basīša specs ko tad tu gudrīti neej trennēt LV izlasi možka ar tevi vadībā dabūsim LV zeltu, un tas vai mūsējie noturēsies ir atkarīgs no tā kāda būs spēlētāju attieksme un cieņa pret trajko, bet te ir daži kam viņš nepatīk. Un turklāt tu te nesapņo par fināliem LV izpildījumā ar mūsu resursiem, tikai sapņos.

     [+] [-]

, 2008-10-01 11:29, pirms 16 gadiem
karlitos rakstīja: ...ja tu domā ka tas ir fotošops tad gan nenads ir afignnākais hakeris...
Es negribētu nevienu aizvainot, bet tādas bildītes var uztaisīt 5 minūšu laikā jebkurš lohs, kurš kaut mēnesi ir pastrādājis ar grafiskajām programmām. Kāds tam sakars ar hakeriem?! Tikai tas neko nepierāda - pieņemsim, ka Nenads kaut kad ir trenējis Jariču un grib iekļaut šo faktu savā mājaslapā, bet bildes ar Jariču viņam nav. Trajkovičs sazvana Jariču un tas viņam atsūta kaut kādas savas fočenes, kur ir apķēries ar da vienalga ko, un mājaslapas mākslinieks elementāri iemontē tur Trajko. Vai tas ir kāds noziegums? Es tagad negribētu uzmesties par baigo Trajkoviča aizstāvi, jo man personīgi nepatika viņa darbs ar izlasi, bet apdirst cilvēku no zila gaisa nav smuki. Un runājot par īt kā Zīkes vēstuli... Nu, es nezinu, bet man liekas, ka tik debilu vēstuli (it sevišķi to patriotisko sākumu) varētu uzcept tikai kāds amerikānis. Iespējams ka Zīke vēstuli ir tikai iztulkojusi un parakstījusi. Teikumu konstrukcija un vispār vēstule neizklausās tāda, kādu rakstītu latvietis, pat ja viņš būtu izsviests no skolas pēc 3. klases. Ieteiktu necepties un nogaidīt ar ko beigsies šī sāga, un nemētāties ar apvainojumiem. Personīgi es uzskatu, ka visas šīs pēdēja laika jezgas (SA histēriskā ālēšanās Kambalas sakarā, tagad sviests ar Zīki un Trajkoviču + kolosālais W viedoklis) ir saistītas ar gaidāmo cīņu par LBS vadītāja krēslu.

     [+] [-]

, 2008-10-01 11:29, pirms 16 gadiem
OILER1981 rakstīja: Nu , izgazisies, izgazisies, tad taa ari pasaka lai: mums nepatik Trajko kaa izlases treneris un mes vinu gribam nonemt. Kam sitaa apmelosana? Un, tiesam, kads sakars Trajko ar to, ka Kristaps Valters nevareja trapit brivus pustalos un talos?? Duadzi musejie meta un nevareja trapit brivus metienus un vai Trajko pie ta vainigs? Un, tagad es gribu, lai Trajko paliek ne jau tapec, ka es esmu sajusma par vina trenera talantu, bet tapec, ka atbalstu vinu kaa cilveku, it ipasi, ka tie noliceji ir neko nesasniegusie trenera darbaa cilveki!
Ar šito tu trāpīji tieši desmitniekā plusiņš no manis.

  +1 [+] [-]

, 2008-10-01 11:30, pirms 16 gadiem
OILER1981 rakstīja: Palasiju intervijas un manas acis vini zaudeja cienu kaa cilveki! Tas, ka divi speletaji deva interviju, nenozime, ka parjiem Trajko nepatik! Ir tak acimredzams, ka ir versta pret Trajko kampana un iespejams siem diviem samaksaja par intervijam! Vai tiesam tu esi tik aprobezots, ka nesaproti to?? Vari arsktit Janičenoks,vari rakstit janičēnoks, latvisks viņa uzvards no taa neklus un kaa cilveks manas acis vins cienu ari ar to neatgus! Nenemt tadus uz izlasi!
Šinī gadījumā tā ir tava problēma. Man vienalga kas blogotāja acīs ir cieņu zaudējis bet man nav vienalga, ko redzu uz laukuma un, kas notiek ar LV izlasi!!!
Naņemt Helmani, Janičēnoku un Šķēli uz izlasi? Man vairs nav šaubu par tevi

     [+] [-]

, 2008-10-01 11:32, pirms 16 gadiem
karlitos rakstīja: Ar šito tu trāpīji tieši desmitniekā plusiņš no manis.
Divu pāru zābaciņi

     [+] [-]

, 2008-10-01 11:32, pirms 16 gadiem
Eddy rakstīja: Es negribētu nevienu aizvainot, bet tādas bildītes var uztaisīt 5 minūšu laikā jebkurš lohs, kurš kaut mēnesi ir pastrādājis ar grafiskajām programmām. Kāds tam sakars ar hakeriem?! Tikai tas neko nepierāda - pieņemsim, ka Nenads kaut kad ir trenējis Jariču un grib iekļaut šo faktu savā mājaslapā, bet bildes ar Jariču viņam nav. Trajkovičs sazvana Jariču un tas viņam atsūta kaut kādas savas fočenes, kur ir apķēries ar da vienalga ko, un mājaslapas mākslinieks elementāri iemontē tur Trajko. Vai tas ir kāds noziegums? Es tagad negribētu uzmesties par baigo Trajkoviča aizstāvi, jo man personīgi nepatika viņa darbs ar izlasi, bet apdirst cilvēku no zila gaisa nav smuki. Un runājot par īt kā Zīkes vēstuli... Nu, es nezinu, bet man liekas, ka tik debilu vēstuli (it sevišķi to patriotisko sākumu) varētu uzcept tikai kāds amerikānis. Iespējams ka Zīke vēstuli ir tikai iztulkojusi un parakstījusi. Teikumu konstrukcija un vispār vēstule neizklausās tāda, kādu rakstītu latvietis, pat ja viņš būtu izsviests no skolas pēc 3. klases. Ieteiktu necepties un nogaidīt ar ko beigsies šī sāga, un nemētāties ar apvainojumiem. Personīgi es uzskatu, ka visas šīs pēdēja laika jezgas (SA histēriskā ālēšanās Kambalas sakarā, tagad sviests ar Zīki un Trajkoviču + kolosālais W viedoklis) ir saistītas ar gaidāmo cīņu par LBS vadītāja krēslu.
Protams man arī trajko ne pārāk kā trenneris bet man besī tas ka daži cilvēku šitā var apdirst, nu ja nepatīk tad nepatīk bet tāpēc jau nav jātaisa te nez kādas vēstules un nez kas vēl.

     [+] [-]

, 2008-10-01 11:34, pirms 16 gadiem
Clone rakstīja: Šinī gadījumā tā ir tava problēma. Man vienalga kas blogotāja acīs ir cieņu zaudējis bet man nav vienalga, ko redzu uz laukuma un, kas notiek ar LV izlasi!!!
Naņemt Helmani, Janičēnoku un Šķēli uz izlasi? Man vairs nav šaubu par tevi
Tev viena alga, bet esmu dross, ka ari citu cilveku netrukst, kuru acis Helmanis un Janicenoks zaudeja cinue kaa cilveki. Civilizeetaa valstti viniem durvis uz izlasi butu ciet, tas nu skaidrs! Un, tu jau nu esi istais basisa eksperts, kurs zinas, vai Trajko palikt pie izlases, vai nee.... Skele muti nepalaida un neteicu, ka vinu nevajaga nemt uz izlasi! Lai tikai ieveero disciplinu!

     [+] [-]

, 2008-10-01 11:36, pirms 16 gadiem
Clone rakstīja: Šinī gadījumā tā ir tava problēma. Man vienalga kas blogotāja acīs ir cieņu zaudējis bet man nav vienalga, ko redzu uz laukuma un, kas notiek ar LV izlasi!!!
Naņemt Helmani, Janičēnoku un Šķēli uz izlasi? Man vairs nav šaubu par tevi
Tātad tavu prāt vajag ņemt uz izlasi Helmani kurš savu dzīvību nevar pavilkt, Šķēli lielo tusotāju, kurš starp citu bija viens no pagājušā EČ zaudējuma vaininiekiem Portugālei, vai Janičenoku kura spēle varbūt ir izlases cienīga, bet pēc pēdējās intervijas nav nekāda cieņa pret trenneri. Izcila ALL-STAR komanda tavuprāt.

     [+] [-]

, 2008-10-01 11:40, pirms 16 gadiem
karlitos rakstīja: Tātad tavu prāt vajag ņemt uz izlasi Helmani kurš savu dzīvību nevar pavilkt, Šķēli lielo tusotāju, kurš starp citu bija viens no pagājušā EČ zaudējuma vaininiekiem Portugālei, vai Janičenoku kura spēle varbūt ir izlases cienīga, bet pēc pēdējās intervijas nav nekāda cieņa pret trenneri. Izcila ALL-STAR komanda tavuprāt.
Pilinig piekritu!

     [+] [-]

, 2008-10-01 11:43, pirms 16 gadiem
Peie zicilaa izlases trenera, Trajko noliceeja VV musejie zaudeja visu, ko vareja un EC nemaz nespideja musejiem! Atceros, kaa minusu partraukumos VV musu izlases speletajiem toreiz teica: "Laidiet bumbu pa apli". Vispar, nopietna taktika....

     [+] [-]

, 2008-10-01 11:51, pirms 16 gadiem
OILER1981 rakstīja: Peie zicilaa izlases trenera, Trajko noliceeja VV musejie zaudeja visu, ko vareja un EC nemaz nespideja musejiem! Atceros, kaa minusu partraukumos VV musu izlases speletajiem toreiz teica: "Laidiet bumbu pa apli". Vispar, nopietna taktika....
Pareizi, un tagad VV skauž ka viņa viltvārdis trajko ir ticis uz EČ, kas viņam neizdevās. Protams, ka trajko arī nav izcils trenneris, bet viņš vismaz cenšas, bet tie kas domā ka vajag citu tad pasakiet vai mūsu mazā valstiņa var atļauties nez kādu tur speciālistu par pusmiljonu Ls sezonā.

  +1 [+] [-]

, 2008-10-01 12:03, pirms 16 gadiem
sajuuta ka oilers ir Kehris un karlitos ir Bondars..... baigi attaisnojas...spiezh uz diviem saitiem , partizan un Cavaiers (kaut spiitiigi sauc par Goldenu).... veestules saakums ir viennoziimiigi amerikaanisks, varbuut paarspiileets patriotisms, bet latvieshiem jau principaa nekaads nav palicis, tikai sports, un tas pats tiek tgd chakareets.... skaidrs, ka vienalga kaadaa "raskladaa" ar treneri esam ieberzushies... meegjina vinju novaakt ar principaa taadiem pashiem liidzekljiem, kaa ieceela.... te jau jaasaka taa.... karavaana jau sen aizgaajusi un sunji tik turpina riet, pat pleesties savaa starpaa...a shodien saakaas LSBL....

     [+] [-]

, 2008-10-01 12:22, pirms 16 gadiem
ne, neesmu viilies... juus vienkaarshi esat ienjeemushi nepareizu poziiciiju, trjako ar pamuljkjiitis, ka vispaar kko atbildeeju uz sho..... normaalaa tiesiskaa valstii (protams ne Latvijaa) vinja vaina ir JAPIERAADA, nevis vinjam jaaizstaavas..... taa ka.... man pajaat ko par mani saka, vispirms pieraadi.... un tad jau arii ir tikai divi varianti 1) ir pieraadiijumi, un tad ir dir*aa un nekaadi attaisnojumi neliidzees... 2) esi nevainiigs un tik nonjirdzies pa visu, ja gribas pakasiities - tiesaajies...... eljementarno Vatson... shis ir karsh,,, ja iistaa karaa vieni shauj uz otriem no saviem ierochiem un otraadi, tad shajaa karaa visiem ir viens ierocis - MEDIJI... AR SHO, KURSH TIEK KLAAT, VAR SHAUT UZ VISAAM PUSEEM... artileeriija taa teikt, tad seko kajnieki - tauta.. taa nu tad sadalaas divos grupeejumos (trijos - tie seezh maajaas, tiem pofig)....Karakungi gaida iznaakumu.. vai nu biznesa sheema paliks, vai arii zaudees un ies citaa federaaciijaa sheemot....gauzhaam viss vienkaarshi manupraat...

     [+] [-]

, 2008-10-01 12:35, pirms 16 gadiem
karlitos rakstīja: Pareizi, un tagad VV skauž ka viņa viltvārdis trajko ir ticis uz EČ, kas viņam neizdevās. Protams, ka trajko arī nav izcils trenneris, bet viņš vismaz cenšas, bet tie kas domā ka vajag citu tad pasakiet vai mūsu mazā valstiņa var atļauties nez kādu tur speciālistu par pusmiljonu Ls sezonā.
Nu ja var maksāt Jankokam 100 000 par gadu un viss ko viņš dara LV basketbolam ir aizvada vienu jauniešu trenniņu... Tad nu nekas cits neatliek kā domāt ka tiešām varam maksāt arī Tevis nosaukto summu...
Un par cik Zvirgzdiņš ir pateicis ka ir gatavs atkal sākt strādāt ar vīriem tad tīti laba kandidatūra jau ir...

     [+] [-]

, 2008-10-01 12:38, pirms 16 gadiem
pringles rakstīja: ne, neesmu viilies... juus vienkaarshi esat ienjeemushi nepareizu poziiciiju, trjako ar pamuljkjiitis, ka vispaar kko atbildeeju uz sho..... normaalaa tiesiskaa valstii (protams ne Latvijaa) vinja vaina ir JAPIERAADA, nevis vinjam jaaizstaavas..... taa ka.... man pajaat ko par mani saka, vispirms pieraadi.... un tad jau arii ir tikai divi varianti 1) ir pieraadiijumi, un tad ir dir*aa un nekaadi attaisnojumi neliidzees... 2) esi nevainiigs un tik nonjirdzies pa visu, ja gribas pakasiities - tiesaajies...... eljementarno Vatson... shis ir karsh,,, ja iistaa karaa vieni shauj uz otriem no saviem ierochiem un otraadi, tad shajaa karaa visiem ir viens ierocis - MEDIJI... AR SHO, KURSH TIEK KLAAT, VAR SHAUT UZ VISAAM PUSEEM... artileeriija taa teikt, tad seko kajnieki - tauta.. taa nu tad sadalaas divos grupeejumos (trijos - tie seezh maajaas, tiem pofig)....Karakungi gaida iznaakumu.. vai nu biznesa sheema paliks, vai arii zaudees un ies citaa federaaciijaa sheemot....gauzhaam viss vienkaarshi manupraat...
Bet kā tu zini mums valstī ir kā likums, ka vienmēr ir jāatrod kāds grēkāzis šajā gadījumā trajko, bet man šķiet ka šajā lietā trajkovičš ir tikai bandinieks šaha spēlē. Un es jau nesaku ka trajko ir izcils trenneris, bet vienkārši šobrīd man šķiet ka viņa pusē nav īpaši daudz cilvēku līdz ar to viņš saprot ka nav īpaši jēgas, ko teikt īpaši pazīstot mūsu presi un žurnālistus kas padarīs baltu par melnu.

     [+] [-]

, 2008-10-01 12:40, pirms 16 gadiem
krilav rakstīja: Nu ja var maksāt Jankokam 100 000 par gadu un viss ko viņš dara LV basketbolam ir aizvada vienu jauniešu trenniņu... Tad nu nekas cits neatliek kā domāt ka tiešām varam maksāt arī Tevis nosaukto summu...
Un par cik Zvirgzdiņš ir pateicis ka ir gatavs atkal sākt strādāt ar vīriem tad tīti laba kandidatūra jau ir...
Nu tādā gadījumā vajag atlaist no federācijas nevajadzīgos cilvēkus un nolīgt normālu trenneri. Nevis turēt vesalu varzu cilvēku lbs, kas neko nejēdz no basīša. Bet tik pat labi Jankokam ir pareizā pazīšanās lbs un tādēļ viņš saņem šadu summiņu.

     [+] [-]

, 2008-10-01 12:57, pirms 16 gadiem
Latvijas sportā neviena diena bez pamatīgiem pārsteigumiem

     [+] [-]

, 2008-10-01 13:05, pirms 16 gadiem
karlitos rakstīja: Nu tādā gadījumā vajag atlaist no federācijas nevajadzīgos cilvēkus un nolīgt normālu trenneri. Nevis turēt vesalu varzu cilvēku lbs, kas neko nejēdz no basīša. Bet tik pat labi Jankokam ir pareizā pazīšanās lbs un tādēļ viņš saņem šadu summiņu.
Nevar nepiekrist.. Bet domāju pats labi zini cik reāli ir Latvijā izmest cilvēkus no krēsliem ko viņi ir labi iesildījuši.. Neviens jau neies un pats neteiks ka tipa es neko nejēdzu un tāpēc lūdzu mani metiet ārā no šitā krēsla..

     [+] [-]

, 2008-10-01 13:11, pirms 16 gadiem
karlitos rakstīja: Bet kā tu zini mums valstī ir kā likums, ka vienmēr ir jāatrod kāds grēkāzis šajā gadījumā trajko, bet man šķiet ka šajā lietā trajkovičš ir tikai bandinieks šaha spēlē. Un es jau nesaku ka trajko ir izcils trenneris, bet vienkārši šobrīd man šķiet ka viņa pusē nav īpaši daudz cilvēku līdz ar to viņš saprot ka nav īpaši jēgas, ko teikt īpaši pazīstot mūsu presi un žurnālistus kas padarīs baltu par melnu.
ja man paluudz parakstiities uz baltas lapas - es to nedaru, ja man piedaavaa kljuut par kaadas aafrikas mini valstinjas prezidentu, sakot, te viss buus chiibaa, tev tik jaaseezh un jaasmaida - es arii nepiekriitu... vaardu sakot, nespeeleeju shahu, kuraa esmu badinieks... taatad pats jau arii liida cilpaa... tgd logjiski ka vinjsh atrausies...a Kehris a Bondaru apsoliis no saviem liidzekljiem apmaksaat naakosho treneri hahaha un variants par Zvirgzdinju.... ar jau vienaa vai otraa laivaa seezh, ne jau velti izteicaas, ka tgd briivs dzheks un ka vareetu piesleegties kaadai viiru komandai, KURAI NO SAAKUMA NE VISS IES KAA VAJAG, taa teikt izpaliidzees... par cik abas nometnes par saviem ceelajiem (melnajiem) plaaniem labi zin, tad jau kaads nenocieshaas un izspljauj kaadu fraazi,... secinaajums (sazveerestiibas teorija) Zvirgzdinjsh ir anti kehra laivaa vai arii Kehra iespeejamais glaabshanas rinjkjis, kas par briivu (apmaksaas tipa Keh un Bon) aizvediis Latvijas izlasi liidz 8niekam hahah kaut kaa taa... nu lai galiga putra sanaak

     [+] [-]

, 2008-10-01 13:43, pirms 16 gadiem
pringles rakstīja: ne, neesmu viilies... juus vienkaarshi esat ienjeemushi nepareizu poziiciiju, trjako ar pamuljkjiitis, ka vispaar kko atbildeeju uz sho..... normaalaa tiesiskaa valstii (protams ne Latvijaa) vinja vaina ir JAPIERAADA, nevis vinjam jaaizstaavas..... taa ka.... man pajaat ko par mani saka, vispirms pieraadi.... un tad jau arii ir tikai divi varianti 1) ir pieraadiijumi, un tad ir dir*aa un nekaadi attaisnojumi neliidzees... 2) esi nevainiigs un tik nonjirdzies pa visu, ja gribas pakasiities - tiesaajies...... eljementarno Vatson... shis ir karsh,,, ja iistaa karaa vieni shauj uz otriem no saviem ierochiem un otraadi, tad shajaa karaa visiem ir viens ierocis - MEDIJI... AR SHO, KURSH TIEK KLAAT, VAR SHAUT UZ VISAAM PUSEEM... artileeriija taa teikt, tad seko kajnieki - tauta.. taa nu tad sadalaas divos grupeejumos (trijos - tie seezh maajaas, tiem pofig)....Karakungi gaida iznaakumu.. vai nu biznesa sheema paliks, vai arii zaudees un ies citaa federaaciijaa sheemot....gauzhaam viss vienkaarshi manupraat...
A kadu poziciju man bija jaienem? Jametas cilvekam virsu ar apmelojumiem? Gribertu redzet, kaa tu Trajko acis pateiktu, ka vins ir pamulkitis, un ar tam saitem, kuras ir pieejamas mums internetaa pietiek, lai saprastu, kas ir kas. Ja vins tanis saites foguree, taa tad vins ir stradajis tanis komandas!! Logiski! Kas ir pareiza pozicija? Tada kaa tev vai tiem neliesiem,kas Trajko lej meslus virsu un organizeja pret vinu apmelosanas akmpanu?? Es ienemu poziciju, kuru uzskatu par vajadzigu un atbalstu vinu! Atradies te pareizas pozicija ienemejs!! Gribetu redzet, kaa tu, ja tevi peksni sitaa saktu nomelnot, runatu par tiesiskumu, ka tava vaina japierada u.t.t. Tagad sedi kaut kur, bija laiks padomat un tad ari gugudro meetaa.

     [+] [-]

, 2008-10-01 13:53, pirms 16 gadiem
krilav rakstīja: Nu ja var maksāt Jankokam 100 000 par gadu un viss ko viņš dara LV basketbolam ir aizvada vienu jauniešu trenniņu... Tad nu nekas cits neatliek kā domāt ka tiešām varam maksāt arī Tevis nosaukto summu...
Un par cik Zvirgzdiņš ir pateicis ka ir gatavs atkal sākt strādāt ar vīriem tad tīti laba kandidatūra jau ir...
A, kapec butu jamaina basketbola izlasei tagad treneris?? Vins uzdevumu neizpildija? izpildija.. Ta pati makedonija zaudeja Portugalei vel smagak, neka mes pedeja spele... Vai ari, aizmirsat, kaa musejie Riga sagrava franciju, kurai lidz tam tikai zaudeja? Bija ari zaudejumi, bet tas, ka bija labas uzvaras un uzdevums ir sasniegts, liecina par to, ka Trajko no basketbola saprot vairak, nekaa tie, kas te vinu nomelno un visadi VV ar Bagijiem, kuri neko nav sasniegusi trenera darba. Taa kaa, par vina trenera kvalifikaciju man saubu nav. Vismaz taa izskatas augstaka, nekaa VV, kurs vinu apliek! Zvirgzdins lai iet trennee babu komandas. Izskatas jau, ka Zvirgzdinam vai kadam citam vietu vajaga, bet nu... Ja treneris bus gudrs, tad Helmanis un Janicenoks vares uzskatit par beigtu savu karjeru izlasee. Par piemeru, lai citiem neienak prata nomelnot treneri PEC TAM KAD SASNIEGTS VAJADZIGAIS REZULTATS!!! Un vispar, nav ko mutyi palaist....

  +1 [+] [-]

, 2008-10-01 14:00, pirms 16 gadiem
mani izbrīna tie prātvēdari, kas saka, ka Helmanis un Janičenoks apmelo treneri. Viņi pateica, ka, viņuprāt, nebija pareizi spēlēt vienveidīgi. Uz jautājumu - trenerim jāpaliek vai jāaiziet, viņi atbildēja diplomātiski - tas nav spēlētāju uzdevums, izlemj vadība.
par vēstuli - grūti spriest, bet atklāta vēstule tomēr uzliek par pienākumu faktus pamatot, citādi par nepamatotas neslavas celšanu (jo sevišķi ASV) labs advokāts tādas summas piedzīs, ka visu mūžu maksāsi, tāpēc vajadzētu būt daudz maz patiesībai.
"un normālā tiesiskā valstī", kā te viens izteicās, ir jāpierāda sava nevainība, nevis prokuroram jāpierāda vaina, tā ka viss ir pareizi - interneta lapa nav arguments, vajag oficiālus sertifikātus, diplomus vai kaut ko tādu, lai pateiktu - mana kvalifikācija ir pietiekami augsta.
vēl par spēles stilu - ja jau 4x pēc kārtas mūsējie "ar skrien un met3punknieku" iekļuva EČ, tad tik radikāli jau nevajadzēja lauzt spēli, tikai papildināt ar iespēju iespēlēt AB vai KB, kad tas ir loģiski

     [+] [-]

, 2008-10-01 14:31, pirms 16 gadiem
niknā pīle rakstīja: mani izbrīna tie prātvēdari, kas saka, ka Helmanis un Janičenoks apmelo treneri. Viņi pateica, ka, viņuprāt, nebija pareizi spēlēt vienveidīgi. Uz jautājumu - trenerim jāpaliek vai jāaiziet, viņi atbildēja diplomātiski - tas nav spēlētāju uzdevums, izlemj vadība.
par vēstuli - grūti spriest, bet atklāta vēstule tomēr uzliek par pienākumu faktus pamatot, citādi par nepamatotas neslavas celšanu (jo sevišķi ASV) labs advokāts tādas summas piedzīs, ka visu mūžu maksāsi, tāpēc vajadzētu būt daudz maz patiesībai.
"un normālā tiesiskā valstī", kā te viens izteicās, ir jāpierāda sava nevainība, nevis prokuroram jāpierāda vaina, tā ka viss ir pareizi - interneta lapa nav arguments, vajag oficiālus sertifikātus, diplomus vai kaut ko tādu, lai pateiktu - mana kvalifikācija ir pietiekami augsta.
vēl par spēles stilu - ja jau 4x pēc kārtas mūsējie "ar skrien un met3punknieku" iekļuva EČ, tad tik radikāli jau nevajadzēja lauzt spēli, tikai papildināt ar iespēju iespēlēt AB vai KB, kad tas ir loģiski
Pilnībā piekrītu šim viedoklim...

     [+] [-]

, 2008-10-01 15:36, pirms 16 gadiem
[quote nikna_pile]

"un normālā tiesiskā valstī", kā te viens izteicās, ir jāpierāda sava nevainība, nevis prokuroram jāpierāda vaina, tā ka viss ir pareizi - interneta lapa nav arguments, vajag oficiālus sertifikātus, diplomus vai kaut ko tādu, lai pateiktu - mana kvalifikācija ir pietiekami augsta.

nu,nu,nu... Maiziits pateiks, ka Tu esi nozadzis Jankam govi un Tev jaapieraada, ka neesi??? gluzhi taa arii nebuus... prokuroram jaasavaac pieraadiijumi lai lietu vispaar vareetu iesaakt..... man jau liekas, ka pringels domaaja taa ka, ja shitas viss ir meli bez faktiem, tad jau nu toch nav jaattaisnojas, ja fakti buus patiesi, tad jau lai meegjina taisnoties, ja sanaak....

     [+] [-]

, 2008-10-01 15:43, pirms 16 gadiem
nez kāpēc viņa mājaslapas
attentionsports.com: Attention Sports - Sports Marketing and...
galerijā ir bildes no filmas The Sixth Man?
imdb.com: Vladimir Cuk