Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Bagatskis turpinās vadīt Latvijas valstsvienību

Krišs Upenieks

Bagatskis turpinās vadīt Latvijas valstsvienību
LBS prezidents Valdis Voins un valstsvienības galvenais treneris Ainars Bagatskis
Foto: Romans Kokšarovs, f64

Latvijas Basketbola savienības (LBS) valde apstiprinājusi, ka līdz 2017. gada Eiropas čempionāta beigām ar Latvijas valstsvienību darbu turpinās galvenais treneris Ainars Bagatskis.

Vīriešu basketbola valstsvienības galvenais treneris Ainars Bagatskis Latvijas Basketbola savienības treneru komisijā un valdē sniedzis pārskatu par komandas startu olimpiskajā kvalifikācijas turnīrā Belgradā, kur Latvijas vienība izcīnīja divas uzvaras trijās spēlēs, pusfinālā izstājoties no cīņas par ceļazīmi uz Rio.

Valde apstiprināja, ka līgums ar galveno treneri paliek spēkā līdz 2017.gada Eiropas čempionāta beigām, kā arī aicināja veikt izmaiņas treneru sastāvā un gatavošanās procesā.

Gan valdes, gan Treneru komisijas sēdē tika akcentēta uzmanība uz valstsvienības snieguma kvalitātes kritumu izšķirošās spēlēs, kurās ir paaugstināts atbildības līmenis.

''Gandarījuma nevar būt, bet neesam zaudējuši vājākai komandai. Ieguvām labu pieredzi, sacenšoties ar citu basketbola skolu pārstāvjiem. Un objektīvi varam novērtēt savu vietu nu jau pasaules basketbola hierarhijā. Tā nav slikta, bet, protams, vienmēr gribas tikt augstāk,'' tā turnīru Serbijā atcerējās Bagatskis.

Treneru komisijas dalībnieki, izvērtējot atsevišķu basketbolistu sniegumu un jaunatnes izlašu pieredzi uzsvēra nepieciešamību personības izaugsmes treneri iesaistīt darbā jau ar U18 un U20 izlašu spēlētājiem, lai nodrošinātu efektu ilgtermiņā.

LBS valde atbalstīja galvenā trenera priekšlikumu samazināt valstsvienības treneru sastāvu, vienlaikus ierosinot veikt tajā izmaiņas. No valstsvienības kandidātiem tiks gaidīti laikus pieņemti lēmumi par līdzdalību komandā. 2017. gada Eiropas čempionātā valstsvienībā tiks izvirzīti konkrēti augsti mērķi.

Izmantotie resursi:
Latvijas Basketbola savienība

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-07-29 16:56, pirms 8 gadiem
Zoverags rakstīja: Pilnīgas aplamības. EČ Bērzs, Meieris un Freimanis nospēlēja ar augstu produktivitāti un lielisku metienu %. Caurgājienā var aiziet gan Dairis, gan Strēlnieks, gan Timma. Arī Blūms var, ja grib. Vienkārši nav trenera, kas viņus piespiež un virza uz to. Tu vienkārši mauc Bagatska stabulē, ķipa spēlētāji ir tik nederīgi basketbolam, ka vienīgā taktika ir trulis. Tas ir nonsenss!
Blūms jau kādu laiku iet caurgājienos tikai pa svētdienām. Lielu lomu spēlē arī tas, kāda tipa, lomas spēlētājs tu esi ikdienā klubā. Blūms met truļus pēc bloka. Man radies iespaids, ka līdzīgi pēdējā gada laikā ir arī ar Strēlnieku, tas un viņa traumu problēmas tieši pirms kvalifikācijas, izskaidrotu viņa pasivitāti uzbrukumā. Bertāns mēģināja pirmajā puslaikā, bet pret viņu spēlēja visai rupji un otrajā puslaikā viņš nosēdās. Timmam labi sanāca, sevišķi tāpēc, ka punkti gāja komplektā ar soda metieniem. bet arī pats sapelnīja piezīmes. viss, vairāk neviens cits nebija, kurš gatavs uzņemties spēles saasināšanu groza tuvumā. Kā jau Bagatskis pieminēja, Lielbērzs, Mejeris, Meiers nospēlēja pasīvi.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-29 16:59, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Diemžēl 93. gada Eiropas čempis un Barselonas kvalis parādīja, ka tik liels mums tas potenciāls tad nebija. Pat ar Vētru un Miglinieku, mēs nebūtu medaļnieki 90. gados.
te kad palasa, tad varenajai latvijai kaut kāds tur džordāns pat netiktu pamatā. tikai dvieļu un ūdeņu pienešanai. es tā saprotu.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-29 17:00, pirms 8 gadiem
HMB-IZGULEEJOS rakstīja: Fakingam ir potenciaals 20+ punktiem spele un NBA allstars. Redz kaa CRO vispar ievilka viens bogdanovics ar simonu RIO, pietam ITA sastaavs vispar ir zvaigznots
Paskaties, kur pārējie horvāti spēlē... tāpat tā ir stiprāka par Latviju, vismaz uz papīra.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-29 17:02, pirms 8 gadiem
Mazliet ne pa tēmu, bet kurš ir LBL galvenais tiesnesis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-07-29 17:07, pirms 8 gadiem
Izskatās, ka jautājums par Porziņģa kārtējo nespēlēšanu izlasē vēl joprojām nav aktuāls. Turpinām izlikties, ka viss ir kārtībā. Nu ko? Dzīvosim - redzēsim. Tikai gribētos beidzot saprast, kādu izlases modeli tad beigu beigās treneri redz, ja pat uz olimpisko kvalifikācijas turnīru nav iespējams vienoties ar potenciālajiem izlases līderiem. Ja jau ar tikko redzēto izlases modeli mēs zaudētu Serbijai, cik var saprast, 9 spēles no 10, tad kaut kā galīgi jocīgi šķiet, ka netiek runāts par galveno - kā pastiprināt sastāvu, kā taktiski izmainīt izlases spēli. Vai arī tas tā tagad pilnīgi pašsaprotami būs, ka iespējas uzvarēt šāda līmeņa izlases mums būs vienā spēlē no 10?

     [+] [-]

, 2016-07-29 17:07, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Mazliet ne pa tēmu, bet kurš ir LBL galvenais tiesnesis?
Noteikti tas nesaucas "galvenais tiesnesis", bet kaut kāds tiesnešu komisijas vadītājs, šķiet, bija Pērkons.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-29 17:10, pirms 8 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Noteikti tas nesaucas "galvenais tiesnesis", bet kaut kāds tiesnešu komisijas vadītājs, šķiet, bija Pērkons.
Vienkarši lasīju VEF paskaidrojumu par tiem diviem apļiem, kas pa lielam bulšits ir, ja vien protams tie divi vef skolas audzēkņi tiks spēlēt, tad tur pēdējais teikums ir šāds: Tomēr federācija šādu nepieciešamību neizvirzīja, līgas galvenā tiesneša personā paužot viedokli, ka gadījumā, ja “VEF Rīga” nacionālajā čempionātā spēlētu četrus apļus, nebūtu iespējams izveidot kvalitatīvu un saprātīgu turnīra kalendāru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-07-29 17:23, pirms 8 gadiem
Es domāju ka šī varētu būt pēdējā iespēja Bagatskim sevi pierādīt, kā izlases trenerim, kurš spēj ko vairāk. Nevar visu laiku dzīvot uz vienām atrunām par blakus apstākļiem, ir arī kaut kas jāsasniedz.Nav jau pēdējos divos gados nekādi īpaši sasniegumi ar ko Aināram lepoties. Ir kaut kāds līmenis un viss.Katru sezonu sākam ar jaunām cerībām bet visu laiku pa īsu sanāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-29 17:45, pirms 8 gadiem
knaible rakstīja: Es domāju ka šī varētu būt pēdējā iespēja Bagatskim sevi pierādīt, kā izlases trenerim, kurš spēj ko vairāk. Nevar visu laiku dzīvot uz vienām atrunām par blakus apstākļiem, ir arī kaut kas jāsasniedz.Nav jau pēdējos divos gados nekādi īpaši sasniegumi ar ko Aināram lepoties. Ir kaut kāds līmenis un viss.Katru sezonu sākam ar jaunām cerībām bet visu laiku pa īsu sanāk.
klau, līmenis ir tāds, kā mēs esam astotniekā eiropā, ar viduvēji ciešamiem spēlētājiem. un aiz mums vēl paliek tādās komandas, kuras ierasti skaitās rangā augstākas un talantīgākas. Kas tur vēl būtu sakāms? Mums ir Kaut viens īstis eirolīgas superstārs, izteikts sava kluba līderis? ir tikai labi viduvēji spēlētāji, kuri spēlē kvalitatīvu komandas basketbolu, cīnās, kapā. Timma vēl nav līdz galam atraisījies, bet izskatās,ka tuvākajos gados tieši viņš būs nosacītais līderis.

     [+] [-]

, 2016-07-29 17:45, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: 8. vieta Eiropā liecina, ka potenciāls sāk realizēties. Katra vieta šobrīd virs 7.-8. vietas būtu lēciens virs sava līmeņa.
Kāpēc Tu tik zemu vērtē mūsu čaļus? Pie normāla trenera esošais sastāvs būtu EČ ap 5.-6. vietu un varbūt vien pagarinājumā pakāstu Serbijai OS kvalī. Ja Bagijs būtu prom un KP ierindā, varētu beidzot arī cīnīties par kaut ko vairāk.

  -1 [+] [-]

, 2016-07-29 17:48, pirms 8 gadiem
Zoverags rakstīja: Kāpēc Tu tik zemu vērtē mūsu čaļus? Pie normāla trenera esošais sastāvs būtu EČ ap 5.-6. vietu un varbūt vien pagarinājumā pakāstu Serbijai OS kvalī. Ja Bagijs būtu prom un KP ierindā, varētu beidzot arī cīnīties par kaut ko vairāk.
Mēs neesam augstāk bērns, citām izlasēm sastāvs ir spēcīgāks, pagaidām mūsu vieta ir 7.-8.

     [+] [-]

, 2016-07-29 17:50, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Paskaties, kur pārējie horvāti spēlē... tāpat tā ir stiprāka par Latviju, vismaz uz papīra.
te daudziem ir savdabīga izpratne par spēku samēriem. itāļi pagrūda pelevām, latvija vispār pagrūda kaut kādai mistiskai aļaskas komandai ar tikai 4 nba spēlētājiem, laikā, kad mums katrs otrais nejaušais uz ielas satiktais pretimnācējs ir izbijis vai šobrīd spēlē NBA.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-29 17:51, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Mēs neesam augstāk bērns, citām izlasēm sastāvs ir spēcīgāks, pagaidām mūsu vieta ir 7.-8.
man liekas, 7,8 tas jau ir mazliet virs mūsu līmeņa, ja vērtē katra spēlētāja vietas un rādītājus, klubos. un to es uzskatu par trenera nopelnu.

     [+] [-]

, 2016-07-29 17:51, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Mjā, ko tad Darussafaka šo ņem, šo sūdīgo treneri? Blats pie Blata?
Pirmkārt, jā. Otrkārt, Bagijs ir ļoti slīpēts un inteliģents čalis ar empātijas spējām. Kāpēc lai viņš ar uzkrāto izlases un klubu pieredzi nevarētu dabūt sev tādu līgumu? Tomēr šīs īpašības automātiski nenozīmē, ka viņš labi vada Latvijas izlasi. Viņš ir stūrgalvīgs, neatzīst savas kļūdas, nespēj mainīties. Katram trenerim ir savi griesti. Pēc EČ bija skaidrs, ka viņš sevi ir izsmēlis. Bija jāsaka paldies Bagijam par to, ko viņš ir izdarījis ar šiem jaunuļiem un jāmeklē nākamais pakāpiens - līmeni augstāks treneris. A mūsējie funkcionāri muļļājas, jo jēli, bez rakstura un čomu būšana.

     [+] [-]

, 2016-07-29 17:51, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Vienkarši lasīju VEF paskaidrojumu par tiem diviem apļiem, kas pa lielam bulšits ir, ja vien protams tie divi vef skolas audzēkņi tiks spēlēt, tad tur pēdējais teikums ir šāds: Tomēr federācija šādu nepieciešamību neizvirzīja, līgas galvenā tiesneša personā paužot viedokli, ka gadījumā, ja “VEF Rīga” nacionālajā čempionātā spēlētu četrus apļus, nebūtu iespējams izveidot kvalitatīvu un saprātīgu turnīra kalendāru.
Tas ir vēl viens jautājums, ko var droši apskatīt izlases kontekstā - "dīvains" nacionālais čempionāts, kur vieni spēlē pēc vieniem noteikumiem, bet daži pēc citiem. Labi. Manuprāt, pēc iepriekšējās sezonas jau pašai VEFa vadībai būtu bijis ar lūgšanos jālūdzas LBL spēlēt pilnus 4 apļus, lai klubs atgūtu pašu svarīgāko - līdzjutējus, bet nu, ja tas nav svarīgi, tad nav. Taču te ir atkal jautājums par to, kas, tā pa lielam ņemot, ir bāze izlasei, no kurienes tad sagaidīt tos jaunos talantus nākotnē. 10 komandas, no kurām 2 spēlē pusčempionātu. Vai mēs paši sevi cienam? Mūsu nacionālajā čempinātā fatāli trūkst gan komandu, gan spēļu, un līdz ar to arī spēļu prakses jaunajiem spēlētājiem. Jā, būs varbūt vairāk interesantu maču, dažādu intrigu, būs līdzvērtīgāki sastāvi, tikai tas nu ne par 0.1% nedos lielākas iespējas jaunajiem puikām. Rezerves soliņš un LBL2 - te mums šobrīd ir nākotnes perspektīvas.

  -1 [+] [-]

, 2016-07-29 17:59, pirms 8 gadiem
Zoverags rakstīja: Pirmkārt, jā. Otrkārt, Bagijs ir ļoti slīpēts un inteliģents čalis ar empātijas spējām. Kāpēc lai viņš ar uzkrāto izlases un klubu pieredzi nevarētu dabūt sev tādu līgumu? Tomēr šīs īpašības automātiski nenozīmē, ka viņš labi vada Latvijas izlasi. Viņš ir stūrgalvīgs, neatzīst savas kļūdas, nespēj mainīties. Katram trenerim ir savi griesti. Pēc EČ bija skaidrs, ka viņš sevi ir izsmēlis. Bija jāsaka paldies Bagijam par to, ko viņš ir izdarījis ar šiem jaunuļiem un jāmeklē nākamais pakāpiens - līmeni augstāks treneris. A mūsējie funkcionāri muļļājas, jo jēli, bez rakstura un čomu būšana.
tev vajadzētu izrādīt pretīmnākšanu mums visiem un paņemt un ieskriet ar seju sienā. tas būtu ļoti mīļi.
Bagatskis uz doto brīdi spiež tuvu maksimumam no šībrīža viņam pieejamā sastāva. Spēlētais basketbols ir loģisks un sapritams, visa spēle tiek balstīta uz to, kas mums ir stiprā puse, laba ātra bumbas kustīiba, izspēle uz brīvu metienu. tas tiek darīts tāpēc,ka mums nav izcili labu uzbrucēju, kas var no vietas dragāt caurgājienos, arī centru,, kas regulāri prot apspēlēt viens uz viens, pagaidām nav, tuvākajā laikā par tādu kļūs anžejs un parādīsies jaunas opcija uzbrukumā. būs vieglāk.

     [+] [-]

, 2016-07-29 17:59, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Mēs neesam augstāk bērns, citām izlasēm sastāvs ir spēcīgāks, pagaidām mūsu vieta ir 7.-8.
Vectētiņ, Tev taisnība, jo Bagijs.

  -2 [+] [-]

, 2016-07-29 18:02, pirms 8 gadiem
Zoverags rakstīja: Vectētiņ, Tev taisnība, jo Bagijs.
neslinko, paņem papīrus, internetus un saliec uz papīra pārējo izlašu spēlētājus un klubus, līgas, kurās viņi spēlē. un ja tu vēl tad neko nespēj saskatīt, tad ej vien pa pasauli tālāk skandēt savas idejas, tikai nekas no tā, ko tu saki, nav loģiski pamatojams.

  -2 [+] [-]

, 2016-07-29 18:04, pirms 8 gadiem
Zoverags rakstīja: Vectētiņ, Tev taisnība, jo Bagijs.
tiešām, neslinko, neraksti muļķības, iepublicē še sarakstu ar spēlētājiem un parādi ar faktiem, ka mēs pamatoti varam cerēt uz augstāku vietu par 8to.

  -1 [+] [-]

, 2016-07-29 18:17, pirms 8 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Bet par to ir runa, ja groza apakshaa gaja tiri labi tad vareja uz to turpinat spiest, nevis zhariit tikai..
jā, bet ko tu teiksi, tad kad, piemēram, būs īstā diena, metīs 3p ar vismaz 40% precizitāti, un būsim pāris punktusmīnusā spēles beigās(kā šajās, tavās ķipa izšķirošajās) spēlētājs saņems brīvs bumbu aiz trīs punktu līnijas, bet izdomās nevis brīvs mest, bet dot kaut kam bumbu zem groza kuru sedz divu, vai mēģināt pēkšņi iet cauri visiem un tik zem groza un ar to pakāšot bumbu? tad sāksi klārēt gan ju to, ka spēlētāji raustas galotnēs, nav spējīgi uzņemties lomu un mest vai nezin ko vēl izdomāsi. tādiem kā tev nekad nekas nav labi. tie trīņi kas nekrita, bija sasteigti, pāri rokām, kaut kādā cirka cienīga akrobātiskā lēcienā? Nē, tika labi izspēlēts līdz brīvam spēlētājam un tika izdarīts metiens.

Varbūt hokējā, īpaši vairākumā, tagad Latvijai vajag treneri, kas izspēlējot līdz brīvam spēlētājam dienā, ka nekrīt iekšā, nevis mest pustkšos vārtos, bet centies kādu vēl apvadīt vai piespēlēt kādam kas tuvāk vārtiem? tieši tā pati situācija, tas ka nekrīt nenozīmē, ka tapēc nevajag mest un izdomāt jaunu ābeci, ja esi brīvs tad met, kaut vai statistika ir 0 no 6. cik bieži ir bijis tā ka nekrīt teju 10 metieni iekšā, bet beigās samet teju 20 punktus. un kur pēdējā laikā zaudēta izšķiroša spēle bagija dēļ? prat Puerteriko bija melnā diena. tāpat kā pret Ukrainu 2013. bet pret Čehiju 2015 gadā spēlētāji bija morāli negatavi spēlei. Un tā arī nav īsti Bagija spēles takstika kļūda vai vispār viņa kļūda.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-29 18:20, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: neslinko, paņem papīrus, internetus un saliec uz papīra pārējo izlašu spēlētājus un klubus, līgas, kurās viņi spēlē. un ja tu vēl tad neko nespēj saskatīt, tad ej vien pa pasauli tālāk skandēt savas idejas, tikai nekas no tā, ko tu saki, nav loģiski pamatojams.
Protams, spēlētāju varējumu nosaka tikai tas, kurā komandā viņš spēlē. KP spēlēja NY, komanda līgas lejā bija, tātad nekas NBA viņš nav, tāda no malas izskatas tava loģika.

  +2 [+] [-]

, 2016-07-29 18:22, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: tev vajadzētu izrādīt pretīmnākšanu mums visiem un paņemt un ieskriet ar seju sienā. tas būtu ļoti mīļi.
Bagatskis uz doto brīdi spiež tuvu maksimumam no šībrīža viņam pieejamā sastāva. Spēlētais basketbols ir loģisks un sapritams, visa spēle tiek balstīta uz to, kas mums ir stiprā puse, laba ātra bumbas kustīiba, izspēle uz brīvu metienu. tas tiek darīts tāpēc,ka mums nav izcili labu uzbrucēju, kas var no vietas dragāt caurgājienos, arī centru,, kas regulāri prot apspēlēt viens uz viens, pagaidām nav, tuvākajā laikā par tādu kļūs anžejs un parādīsies jaunas opcija uzbrukumā. būs vieglāk.
Briesmīgi ir lasīt šīs muļķības. Stiprā puse - ātra bumbas kustība? Nopietni? Es atceros, kādi Fast Breaki mums bija tā paša Bagija un Štelmahera un Šnepa laikos. Arī nākamai paaudzei tas bija. Bumba tika ātri ievirzīta spēlē, momentā piespēle uz priekšu, pretiniekiem netika dota atelpa. Tu kaut ko no tā redzi šodien? Strēlnieks lēnām pārdžundžina pāri laukumam, apstājas un sākas iepriekšparedzama izspēle uz truli. Kāpēc ne uz Groza apakšU? Atkal jau šī stulbā mantra jādzird, ka mums nav centru, mums nav uzbrucēju.. Bet Vai Tu zini, ka EČ Bērzs un Meieris dalīja ar Gazolu un Valančūnu precīzāko garā gala čaļu četrotni, kas bija pie 60% precizitāte no spēles? Jā, mūsējie to nedarīja 1:1, taču mācēja apspēlēt pretinieku citos veidos. Ātri ieskrējieni zem groza. Pikenrols gāja uz urrā kā piemēram. Kur tas bija tagad? Vai vari atbildēt? Tagad nekā tāda Bagijs mums vairs nepiedāvāja. Ja vēl agrāk kaut kas bija, tad nu ir palikuši tikai truļi. Tas ir tavs apjūsmotais kvalitatīvais basketbols? Man žēl tevis. Vai tiešām jūs cilvēki nesaprotat, ka var izspēlēt uz metienu loģiski un saprotami ne tikai aiz trīnieka robežām?!

Un jā - tu saki, ka "visa spēle tiek balstīta uz to, kas mums ir stiprā puse - izspēle uz brīvu metienu [trīnieku]". Stiprā puse? Nopietni? Tie pat nav maza kumeliņa murgi, tas ir kaut kas vairāk. EČ mūsu stiprā puse bija zem 20%. Tagad ar čehiem un ar saliniekiem tie bija 5/27 un 3/26. Man vnk fascinē, ka šo kāds aizvien sauc par LV izlases stipro pusi. Nu tad tikai turpiniet. Piļījiet tālāk troškas!

  +1 [+] [-]

, 2016-07-29 18:25, pirms 8 gadiem
spēlē pret Puertoriko, kad LV atkal bija pārnervozējusies un nekrita truļi, izspēles uz groza apakšu reizēm nebij' sliktas, tpc jau labu laiku turejām līdz

     [+] [-]

, 2016-07-29 18:31, pirms 8 gadiem
Zoverags rakstīja: Briesmīgi ir lasīt šīs muļķības. Stiprā puse - ātra bumbas kustība? Nopietni? Es atceros, kādi Fast Breaki mums bija tā paša Bagija un Štelmahera un Šnepa laikos. Arī nākamai paaudzei tas bija. Bumba tika ātri ievirzīta spēlē, momentā piespēle uz priekšu, pretiniekiem netika dota atelpa. Tu kaut ko no tā redzi šodien? Strēlnieks lēnām pārdžundžina pāri laukumam, apstājas un sākas iepriekšparedzama izspēle uz truli. Kāpēc ne uz Groza apakšU? Atkal jau šī stulbā mantra jādzird, ka mums nav centru, mums nav uzbrucēju.. Bet Vai Tu zini, ka EČ Bērzs un Meieris dalīja ar Gazolu un Valančūnu precīzāko garā gala čaļu četrotni, kas bija pie 60% no spēles? Jā, mūsējie to nedarīja 1:1, taču mācēja apspēlēt citos veidos. Pikenrols gāja uz urrā kā piemēram. Kur tas bija tagad? Vai vari atbildēt? Tagad nekā tāda Bagijs mums vairs nepiedāvāja. Ja vēl agrāk kaut kas bija, tad nu ir palikuši tikai truļi. Tas ir tavs apjūsmotais kvalitatīvais basketbols? Man žēl tevis. Vai tiešām jūs cilvēki nesaprotat, ka var izspēlēt uz metienu loģiski un saprotami ne tikai aiz trīnieka robežām?!

Un jā - tu saki, ka "visa spēle tiek balstīta uz to, kas mums ir stiprā puse - izspēle uz brīvu metienu [trīnieku]". Stiprā puse? Nopietni? Tie pat nav maza kumeliņa murgi, tas ir kaut kas vairāk. EČ mūsu stiprā puse bija zem 20%. Tagad ar čehiem un ar saliniekiem tie bija 5/27 un 3/26. Man vnk fascinē, ka šo kāds aizvien sauc par LV izlases stipro pusi. Nu tad tikai turpiniet. Piļījiet tālāk troškas!
ja jau tu atceries tik senas lietas, kā štelmaheru, kā spēlētāju, tad tev būtu arī jāatcerās, cik štelmahers bija labs uzbrukumā. štrēlnieks nav ne tuvu tik labs un universāls, par sevi pārliecināts, kā štelmahers. bagijs paskaidroja, kādu lomu visas sezonas garumā savā klubā spēlē Strēlnieks. laikam arī neņem vērā, ka strēlnieks nebija perfektā formā.
laikam tev vajadzētu apskatīties, kā tika gūti tie punkti, spēlē pret puertoriko, jo klausoties tevi, sanāk, ka mesti tika tikai truļi, nekas cits? cik iemetām, punktus pa spēli? 9 jo 3 iemestie reiz 3 ir deviņi. no kurienes tie citi punkti? puertoriko paši sameta savā grozā. ?
tu nelasīji, ko bagatskis pateica par mūsu garajiem? es izlsīju tieši to, ko redzēju spēles laikā tv ekrānā. visi galīgi mīksti, viens anžejs tikai visu spēli spēlēja tā, ka nav kauns skatīties. Tev tiešām nepielec, ka mūsu versijā garie spēlē uz tā rēķina, ka pretinieks mēģina nosegt ārējo līniju? tas tev ir jaunums? un ja mūsu ārējā līnija met 3/26 viņus baigi kādam jāsedz? nē, var mierīgi koncentrēties uz groza apakšu.