Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Šteinberga ir pret Pedijas iespējamo pievienošanos Latvijas izlasei

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Šteinberga ir pret Pedijas iespējamo pievienošanos Latvijas izlasei
Latvijas čempione Šeja Pedija. Foto: basket.lv

Latvijas izlases basketboliste nolēmusi šovasar nepalīdzēt Latvijas izlasei Eiropas čempionāta finālturnīrā, taču tajā pašā laikā neatbalsta amerikānietes Šejas Pedijas iespējamo pievienošanos, liecina sports.helio.lv publiskotais ieskats "360 TV" šī vakara raidījumā "Hattrick ar Puči".

Kā jau ziņots, tiek strādāts pie tā, lai "TTT Rīga" komandas līdere Šeja Pedija saņemtu Latvijas pilsonību un varētu palīdzēt Eiropas čempionāta finālturnīrā, kas 27. jūnijā sāksies Latvijas galvaspilsētā un Serbijā. Minētā amerikāniete jau iekļauta starp izlases kandidātēm. Personīgu iemeslu dēļ viena no mūsu līderēm Anete Šteinberga "šogad nolēmusi nevilkt izlases kreklu."

"360 TV" raidījuma vadītājs Armands Puče: "Kā skaties uz to, ka Latvijas izlase vēlas piesaistīt leģionāri - amerikāņu saspēles vadītāju Pediju? Kaut kas unikāls. Katrai pusei, protams, ir savs redzējums. Mēs sevi mānām vai gribam nokļūt kaut kur?"

Anete Šteinberga: "Uzskatu, ka Latvijas izlase ir unikāla ar to, ka mums ir tikai savas spēlētājas. Esmu diezgan strikta nostājā pret leģionārēm. Ne tikai izlasē. Jāatceras, ka spēlētāju kvotas ir arī klubā - var paņemt amerikānieti, kura it kā ir eiropiete, tādējādi kādai no mūsu meitenēm tiek atņemta darbavieta. Nu jā, es neatbalstu šo lēmumu. Nezinu, kā reaģētu, ja es spēlētu izlasē un tiktu pieņemts šāds lēmums. Bet uzskatu, ka mēs vienmēr esam pierādījušas, ka spējam. Tomēr ar saviem spēkiem esam tikušas Pasaules kausā. Latviešu treneri vienmēr ir mēģinājuši taktiski apspēlēt tās pretinieces, lai arī kādi būtu mūsu ieroči."

Atgādinām, ka 2018. gadā Latvijas sieviešu basketbola izlase debitēja Pasaules kausā, taču neizkļuva no grupas. Pēc ilgāka pārtraukuma "TTT Rīga" aizvadītajā sezonā spēlēja Eirolīgā, turklāt rezultāti sanāca pārsteidzoši labi. Rīdzinieču klubā 30 gadus vecā saspēles vadītāja Šeja Pedija bija izteikta līdere. Amerikānietes vidējā statistika Eirolīgā: 15.2 punkti, 4.6 atlēkušās bumbas, 5.3 rezultatīvas piespēles, 2.1 kļūda, 2.6 pārtvertas bumbas, 16.9 efektivitātes koeficients.

Izmantotie resursi:
360 TV raidījums "Hattrick ar Puči" / sports.helio.lv

 +19 [+] [-]

, 2019-05-29 15:13, pirms 6 gadiem
Kāda vēl Šteinberga?? Vaitad pareizi nav Šteinjberja? Sportacemtrā tak tā pieņemts!!

  -1 [+] [-]

, 2019-05-29 15:18, pirms 6 gadiem
Pati nespeles, bet viedoklis luk ir, ari biznesa plans ka vienam hokejistam ?
Slēpts komentārs: Real Rebel

 +13 [+] [-]

, 2019-05-29 15:25, pirms 6 gadiem
Spēlētājas pašas leģionāru negrib, Zībarts laikam vienīgais par.

 +15 [+] [-]

, 2019-05-29 15:25, pirms 6 gadiem
Pilnībā piekrītu!
Paši vienmēr noliekam tās izlases visos sporta veidos, kuras naturalizē spēlētājus. Nu jau mēs taisāmies paši kļūt par tādiem. Tas nav vajadzīgs!

 +19 [+] [-]

, 2019-05-29 15:27, pirms 6 gadiem
Piekrītu, vai tiešām Latvijas izlasei jākļūst par tādu kā citām valstsvienībām, kur naturalizē n-tos spēlētājus? Latvijas izlase ar to ir arī īpaša, ka iztiekam tikai ar savējām spēlētājām.

 +11 [+] [-]

, 2019-05-29 15:29, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ko tur sapņo. Es saprotu, ka likumi utt. Tev ir tumša bilde. Neapkauno sevi
Sapratējs.

 +10 [+] [-]

, 2019-05-29 15:41, pirms 6 gadiem
PIlnīgi atbalstu Aneti un piekrītu viņas vārdiem..

  +8 [+] [-]

, 2019-05-29 15:42, pirms 6 gadiem
kriss1111888844 rakstīja: Piekrītu, vai tiešām Latvijas izlasei jākļūst par tādu kā citām valstsvienībām, kur naturalizē n-tos spēlētājus? Latvijas izlase ar to ir arī īpaša, ka iztiekam tikai ar savējām spēlētājām.
Pie tam panākumi jau ir bez šim leģionārēm!! Gan tikšana OS, gan tikšana PK!!!

 +15 [+] [-]

, 2019-05-29 15:46, pirms 6 gadiem
Nu lūk sagaidījām - izvēle Šteinberga vai Pedija. savējā, ilggadīga vilcēja, bet laikam ar raksturu vai leģionāre uz vienu ciklu, jebkurā brīdī gatava skriet uz Wnba.

  -4 [+] [-]

, 2019-05-29 15:48, pirms 6 gadiem
Negrib tapec lai nebutu vinai jaspiespele bucene. Steinberga ir izcila indvidualiste.

  -4 [+] [-]

, 2019-05-29 15:58, pirms 6 gadiem
zaxx rakstīja: Pie tam panākumi jau ir bez šim leģionārēm!! Gan tikšana OS, gan tikšana PK!!!
Tagad jau vairs tādu resursu mazajā galā īsti nav
Slēpts komentārs: Real Rebel

  -4 [+] [-]

, 2019-05-29 16:03, pirms 6 gadiem
''tādējādi kādai no mūsu meitenēm tiek atņemta darbavieta'' Tad esi labāka un tava vieta netiks atņemta.Nevis spēlēsi tikai tāmdēl ,ka nav konkurences..

  -2 [+] [-]

, 2019-05-29 16:07, pirms 6 gadiem
Daniel rakstīja: Nu lūk sagaidījām - izvēle Šteinberga vai Pedija. savējā, ilggadīga vilcēja, bet laikam ar raksturu vai leģionāre uz vienu ciklu, jebkurā brīdī gatava skriet uz Wnba.
kāpēc izvēle
šteiberga pati par sevi atteicās spēlēt izlasē pirms vēl pedijai tiks pilsonība piešķirta
varbūt bērnu grib, atpūsties vai ko citu
personīgi mani sportisti interesē laukumā - tiktāl, kad noskan svilpe par spēles sākumu un otra - par beigām
citādi viņu viedokļi par pilsonībām vai citiem jautājumiem nesaista ne mazākā mērā

  +1 [+] [-]

, 2019-05-29 16:09, pirms 6 gadiem
puika_labs_ rakstīja: ''tādējādi kādai no mūsu meitenēm tiek atņemta darbavieta'' Tad esi labāka un tava vieta netiks atņemta.Nevis spēlēsi tikai tāmdēl ,ka nav konkurences..
Un tagad LV izlase palika bez savas liideres. Bija taa verts shis viss? Pedija tiesham labaka par Steinbergu? Nedomaaju gan.

     [+] [-]

, 2019-05-29 16:10, pirms 6 gadiem
noladets rakstīja: Un tagad LV izlase palika bez savas liideres. Bija taa verts shis viss? Pedija tiesham labaka par Steinbergu? Nedomaaju gan.
Šteinberga tāpat nespēlētu pašlaik, pat bez Pedijas

  -4 [+] [-]

, 2019-05-29 16:16, pirms 6 gadiem
Nez, cik atceros, pēdējo turnīru noraka tieši Šteinberga, gribu redzēt, kā būs bez viņas, tad varēs arī spriest!

  +3 [+] [-]

, 2019-05-29 16:19, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Šteinberga tāpat nespēlētu pašlaik, pat bez Pedijas
Man gan liekas ka Anete nespeles tiesi sis Pedijas del-jo tiklidz saka sarunas ap Pedijas pilsonibu-tad momentaa Sternberga strikti pateica izlasei nee! Un es pilnibaa piekritu Anetei-nevajag mums naturilizaciju!

  -1 [+] [-]

, 2019-05-29 16:22, pirms 6 gadiem
canuks20 rakstīja: Man gan liekas ka Anete nespeles tiesi sis Pedijas del-jo tiklidz saka sarunas ap Pedijas pilsonibu-tad momentaa Sternberga strikti pateica izlasei nee! Un es pilnibaa piekritu Anetei-nevajag mums naturilizaciju!
Anete jau pirms Pedijas tēmas atteicās.

Es atbalstu to vienu spēlētāju, ja ir resursu trūkums.

     [+] [-]

, 2019-05-29 16:23, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ko tur sapņo. Es saprotu, ka likumi utt. Tev ir tumša bilde. Neapkauno sevi
Sarkasms - esi tādu vārdu dzirdējis?

  +5 [+] [-]

, 2019-05-29 16:27, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Anete jau pirms Pedijas tēmas atteicās.

Es atbalstu to vienu spēlētāju, ja ir resursu trūkums.
Kur tu to ņēmi? Par Pediju jau vairākus mēnešus runāja, varbūt Šteinberga tāpēc arī atteicās. Nekas cits tak kā "personīgu iemeslu dēļ" pirms nedēļas netika paziņots. Varbūt šis Pedijas jautājums arī bija šie personīgie iemesli.
Šteinbergai var tikai piekrist - nafig tādas melnās un visādus Toresus un citus brīnumus.

  +3 [+] [-]

, 2019-05-29 16:28, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kādus entos? Basketbolā ir tikai viens atļauts, bet nu tādai Spānijai utt. Kaut kā nerausta viens leģionārs
Vārdu salikums Rendolfs un Slovēnija Tev kaut ko izsaka?

  -2 [+] [-]

, 2019-05-29 16:37, pirms 6 gadiem
Number 0 rakstīja: Vārdu salikums Rendolfs un Slovēnija Tev kaut ko izsaka?
Viņiem bija konkurētspējīga pf trūkums, ko aizpildīja un izcīnīja zeltu. Domā, ka pašus slovēņus raustīja tas, vai tomēr par zeltu priecājās?

  -3 [+] [-]

, 2019-05-29 16:39, pirms 6 gadiem
Atbalstu leģionāru pieņemšanu!
Šteinbergai laikam skauž! Negrib konkuretes!

  +5 [+] [-]

, 2019-05-29 17:01, pirms 6 gadiem
Šteinbergas nebūtu jebkurā gadījumā, jau uz PČ Anetei bija konflikts gan ar lielu daļu meiteņu, gan Zībartu. PČ abas puses sakostiem zobiem viens otru pacieta, bet kā redzam, šāda paciešana bija spējīga tikai uz vienu turnīru.

  +2 [+] [-]

, 2019-05-29 17:18, pirms 6 gadiem
Būs jānomētā ar sūdu maisiņiem ja naturalizēs.

  -2 [+] [-]

, 2019-05-29 17:36, pirms 6 gadiem
budamank rakstīja: Būs jānomētā ar sūdu maisiņiem ja naturalizēs.
Tevi? Piekrītu, bet es teiktu, ka to pat tagad varētu par tādas domas izteikšanu

     [+] [-]

, 2019-05-29 18:31, pirms 6 gadiem
budamank rakstīja: Būs jānomētā ar sūdu maisiņiem ja naturalizēs.
Un tevi parašā pamērcēsim!

  -4 [+] [-]

, 2019-05-29 18:31, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Anete jau pirms Pedijas tēmas atteicās.

Es atbalstu to vienu spēlētāju, ja ir resursu trūkums.
Dīvaini, bet šoreiz es tev piekrītu. Nu nevajag mums taisīties svētākiem par Romas pāvestu. Paņemam Pediju, latviskojam par Pederi un braucam uz OS.

  -4 [+] [-]

, 2019-05-29 18:44, pirms 6 gadiem
Pirmavots rakstīja: Šteinbergas nebūtu jebkurā gadījumā, jau uz PČ Anetei bija konflikts gan ar lielu daļu meiteņu, gan Zībartu. PČ abas puses sakostiem zobiem viens otru pacieta, bet kā redzam, šāda paciešana bija spējīga tikai uz vienu turnīru.
Tā ir! Un Puče kā gnīda izvelk šo patmīlīgo atkritēju kas visdrīzāk vairs vispār netaisās spēlēt izlasē lai tikai gūtu atbalstu savam viedoklim!

  -2 [+] [-]

, 2019-05-29 18:47, pirms 6 gadiem
sieviešu strīdi, suns uz siena kaudzes vai arī rasisms, vai lesbisms, vai necieņa pret TTT/ LV, pati nespēlēšu un citām atī neļaušu- secinājumi ?

  +6 [+] [-]

, 2019-05-29 19:02, pirms 6 gadiem
puika_labs_ rakstīja: ''tādējādi kādai no mūsu meitenēm tiek atņemta darbavieta'' Tad esi labāka un tava vieta netiks atņemta.Nevis spēlēsi tikai tāmdēl ,ka nav konkurences..
piekrītu, jākonkurē ir pasaules tirgū nevis Latvijā. Bet naturalizēt sportistu par izciliem panākumiem valsts labā. Piemēram - bija tāds Trojs Ostlers, naturalizējām ar putām uz lūpā, nu tik būs, nu tik darīs, kur viņš ir? (un vēl ir daudzi piemēri).. nafig tas vajadzīgs. Jāsaprot ir viens - neviens aiz mīlestības pret Latviju šo pilsonību nevēlas. Tā ir matemātika un salts aprēķins. Un man, personīgi, aprēķinātāji nepatīk

  -2 [+] [-]

, 2019-05-29 19:07, pirms 6 gadiem
Trauma vai atpūsties sakārojies??? Jā, mēs esam unikāli... tikai ar to, ka spītīgi ejam savu ceļu... vairums spēcīgākās izlases nespējam uzveikt tikai tāpēc, ka viņām ir šīs naturalizētās...
Negrib-lai tak nespēlē! Tā jau izlasē ir modes lieta, ja cilvēks ir savādāks (Niedola) tad ko, pasakam ka mums riebjas... un nemaz neaicina... nu, šī ir brūnāka, atkal riebjas...

  -2 [+] [-]

, 2019-05-29 19:11, pirms 6 gadiem
Number 0 rakstīja: Pilnībā piekrītu!
Paši vienmēr noliekam tās izlases visos sporta veidos, kuras naturalizē spēlētājus. Nu jau mēs taisāmies paši kļūt par tādiem. Tas nav vajadzīgs!
Izstāsti, kas ir Bārtulis??? Latvietis vai krievs?
Tikko mums tādā basītī kāds no TOP čaļiem atklātu, ka viņam vecvecvectēvs bijis latvietis, tā gan tādam pasi un vietu izlasē, ne?
Viņa vēlas pārstāvēt lv-ar to būtu gana! Nav viņai 18... nespēlēs 15gadus izlasē... vairāk pase līgumam Eiropā... un NEKAS vairāk!
Un kā ar Ontužānu, viņš ir latvietis, vācietis??? Šitie šķirotāji jau apnikuši... tā arī 25+ gadus šajā valstī neviens nav sapratis, ka KRIEVI nekur nepazudīs... var slēgt krievvalodīgās skolas, un citas sankcijas... bet KRIEVI ir, viņi BŪS... runās krieviski utt...

  +2 [+] [-]

, 2019-05-29 19:12, pirms 6 gadiem
.............. rakstīja: piekrītu, jākonkurē ir pasaules tirgū nevis Latvijā. Bet naturalizēt sportistu par izciliem panākumiem valsts labā. Piemēram - bija tāds Trojs Ostlers, naturalizējām ar putām uz lūpā, nu tik būs, nu tik darīs, kur viņš ir? (un vēl ir daudzi piemēri).. nafig tas vajadzīgs. Jāsaprot ir viens - neviens aiz mīlestības pret Latviju šo pilsonību nevēlas. Tā ir matemātika un salts aprēķins. Un man, personīgi, aprēķinātāji nepatīk
Tieši tā! Cita lieta - ja cilvēks LV ir nodibinājis ģimeni, viņam te aug bērni, viņš te savus gadus 5 dzīvo un viņš sevi jūt kā LV daļu. Kaut gan šādā gadījumā cilvēks pats sen jau nokārtotu sev pilsonību.

  -4 [+] [-]

, 2019-05-29 19:12, pirms 6 gadiem
zaxx rakstīja: Pie tam panākumi jau ir bez šim leģionārēm!! Gan tikšana OS, gan tikšana PK!!!
TIKŠANA ir panākums? Wow... Tev ambīcijas ir super! Pirmais ciemā tomēr, ne?! Īpaši tagad jāklausa LATVIETE, kura NEVĒLAS piedalīties PK!? Jup... uzvarētāju mentalitāte no bērnu kājas... tā turēt!

  -2 [+] [-]

, 2019-05-29 19:14, pirms 6 gadiem
OILER1981 rakstīja: Tieši tā! Cita lieta - ja cilvēks LV ir nodibinājis ģimeni, viņam te aug bērni, viņš te savus gadus 5 dzīvo un viņš sevi jūt kā LV daļu. Kaut gan šādā gadījumā cilvēks pats sen jau nokārtotu sev pilsonību.
Aiziet, Vētra, Znaroks, Migla, Skudra, Bārtulis utt... izstāsti, kas viņi ir!? Un vēl kādi pāris desmiti... jau pieminētais Ontužāns utt...
palūko mūsu futbola izlasi... Tev tas liekas normāli, ka VECIS ar LV pasi nespēj 3vārdus latviski salikt kopā??? Patrioti... xobanie!
p.s. Esi tik labs, novembrī... pie ĶĪNĀ ražotās jakas piespraud sarkanbaltsarkano lenti... iešļūc Vācijā ražotajos apavos un izmet līkumu... pa leišu MAXIMU!!!

  +5 [+] [-]

, 2019-05-29 19:15, pirms 6 gadiem
viedoklis rakstīja: Izstāsti, kas ir Bārtulis??? Latvietis vai krievs?
Tikko mums tādā basītī kāds no TOP čaļiem atklātu, ka viņam vecvecvectēvs bijis latvietis, tā gan tādam pasi un vietu izlasē, ne?
Viņa vēlas pārstāvēt lv-ar to būtu gana! Nav viņai 18... nespēlēs 15gadus izlasē... vairāk pase līgumam Eiropā... un NEKAS vairāk!
Un kā ar Ontužānu, viņš ir latvietis, vācietis??? Šitie šķirotāji jau apnikuši... tā arī 25+ gadus šajā valstī neviens nav sapratis, ka KRIEVI nekur nepazudīs... var slēgt krievvalodīgās skolas, un citas sankcijas... bet KRIEVI ir, viņi BŪS... runās krieviski utt...
Pret krieviem neviens nevēršās ar sankcijām. Tas ir pirmais. Otrais - labāk dot iespēju vietējai meitenei sevi pierādīt un tikt labā klubā, nekā ņemt naturalizēto spēlētāju, kas tieši nospēlēs 1-2 gadus un noziedēs...

  +2 [+] [-]

, 2019-05-29 19:16, pirms 6 gadiem
viedoklis rakstīja: Aiziet, Vētra, Znaroks, Migla, Skudra, Bārtulis utt... izstāsti, kas viņi ir!? Un vēl kādi pāris desmiti... jau pieminētais Ontužāns utt...
palūko mūsu futbola izlasi... Tev tas liekas normāli, ka VECIS ar LV pasi nespēj 3vārdus latviski salikt kopā??? Patrioti... xobanie!
p.s. Esi tik labs, novembrī... pie ĶĪNĀ ražotās jakas piespraud sarkanbaltsarkano lenti... iešļūc Vācijā ražotajos apavos un izmet līkumu... pa leišu MAXIMU!!!
Skudra un Bārtulis, pirmkārt, ir latvieši, lai arī ar neparastu domāšanu! Ontužāns - letiņš, kura vecāki pārvācās uz Vāciju. Bet viņš ir LETIŅŠ!

  -2 [+] [-]

, 2019-05-29 19:19, pirms 6 gadiem
Kādi ir patiesie iemesli nespēlēšanai izlasē, zaudēja TTT par iekļūšanu Eiropas līgā, nedabūja kapteines statusu, nesaskaņas iepriekšējā izlases turnīrā, nezinu, bet izskatās saistīti ar ego.. Ja tu ieliec sevi visu, tad viedoklis ir ok, bet tagad.. Vispirms ar sevi jātiek galā, tad ar Pediju.. Jebkurā gadījumā novēlu Anetei mieru un izbaudīt skaistus mirkļus vasarā!!

  +2 [+] [-]

, 2019-05-29 19:23, pirms 6 gadiem
Pedijai - veiksmi WNBA! Latvijai ir savi spēlētāji!

  +4 [+] [-]

, 2019-05-29 19:25, pirms 6 gadiem
Un vispār tas nebūtu godīgi pret mūsu meitenēm, kurām līdz ar kadru trūkumu būtu iespēja sevi pierādīt un dabūt sev līgumu labā Eiropas klubā... Atnāks Pedija un jaunās meitenes tiks pastumtas malā! Cik tas ir godīgi pret vietējām spēlētājām?!

  -1 [+] [-]

, 2019-05-29 19:38, pirms 6 gadiem
viedoklis rakstīja: Aiziet, Vētra, Znaroks, Migla, Skudra, Bārtulis utt... izstāsti, kas viņi ir!? Un vēl kādi pāris desmiti... jau pieminētais Ontužāns utt...
palūko mūsu futbola izlasi... Tev tas liekas normāli, ka VECIS ar LV pasi nespēj 3vārdus latviski salikt kopā??? Patrioti... xobanie!
p.s. Esi tik labs, novembrī... pie ĶĪNĀ ražotās jakas piespraud sarkanbaltsarkano lenti... iešļūc Vācijā ražotajos apavos un izmet līkumu... pa leišu MAXIMU!!!
Mūsdienu globālās ekonomikas pasaulē tas ir normāli. Par ko raudi?

  +9 [+] [-]

, 2019-05-29 19:45, pirms 6 gadiem
Kāpēc par šo tēmu meitenes klusē? Komandas kapteine nav teikusi ne vārda!

  -1 [+] [-]

, 2019-05-29 20:05, pirms 6 gadiem
OILER1981 rakstīja: Un vispār tas nebūtu godīgi pret mūsu meitenēm, kurām līdz ar kadru trūkumu būtu iespēja sevi pierādīt un dabūt sev līgumu labā Eiropas klubā... Atnāks Pedija un jaunās meitenes tiks pastumtas malā! Cik tas ir godīgi pret vietējām spēlētājām?!
Tā saucas konkurence. Un mums to vajag.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-29 21:35, pirms 6 gadiem
Nevienam jau nav atņemta vieta, treneris tāpat izvēlas kandidātus, kaut vai tie ir 15 vai arī 30, visiem vienmēr ir sevi jāpierāda, tāpēc vietu tik viegli nevar atņemt kādai ''citai meitenei''.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-29 21:38, pirms 6 gadiem
Mani neapmierina formulējums personisku iemeslu dēļ. Latvijas izlase ir visu pilsoņu lieta, ja ir konflikts, tad tā vajag arī pateikt.Un amerikāniete mums nav vajadzīga, pašu meitenes prot basketbolu spēlēt.

     [+] [-]

, 2019-05-29 23:11, pirms 6 gadiem
Kas ir Šteinberga? Cik Eiropas, Pasaules, OS zeltus izcīnījusi? Ja izlasei un Latvijai vajadzīga, jāņem! Kaut kādas Šteinbergas dēļ nebrauksim uz OS???

  +2 [+] [-]

, 2019-05-29 23:56, pirms 6 gadiem
Trūkst normālas diskusijas, jo ir taisnība abām pusēm, jautājums ir tikai argumentācijā. Kāpēc, piemēram, Spānijai ar visiem brāļiem Gazoliem bija vai nu Ibaka, vai Mirotičs - kāpēc gan viņi nolēma viņus iesaistīt? Lai cīnītos par augstākajām vietām, tostarp pret ASV! Izskatās, ka treneris uzskata, ka ir apzinājis spēlētāju griestus un Pedija ir tā galvenā atslēga panākumiem. Es gan nezinu, kā citas spēlētājas uz to reaģē, jo, ja būs sajāta atmosfēra komandā, tad čempis būs izgāzts. Turklāt, cik saprotu, Pedijas mērķis tagad ir iekļūt WNBA, līdz ar to var gadīties, ka komandas noskaņojums būs sabojāts, bet beigās viņas nemaz nebūs.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-30 00:11, pirms 6 gadiem
OILER1981 rakstīja: Skudra un Bārtulis, pirmkārt, ir latvieši, lai arī ar neparastu domāšanu! Ontužāns - letiņš, kura vecāki pārvācās uz Vāciju. Bet viņš ir LETIŅŠ!
Latvijas pase, bet runā citā valodā... tas ir latvietis-loģiski

  +1 [+] [-]

, 2019-05-30 00:12, pirms 6 gadiem
OILER1981 rakstīja: Pret krieviem neviens nevēršās ar sankcijām. Tas ir pirmais. Otrais - labāk dot iespēju vietējai meitenei sevi pierādīt un tikt labā klubā, nekā ņemt naturalizēto spēlētāju, kas tieši nospēlēs 1-2 gadus un noziedēs...
Vietējā meitene Niedola... jup, mums ZEM groziem viss kārtībā... dosim JAUNAJAI iespēju... arī-LOĢISKI!!! Tas nekas, ka dāmām ar večiem pie sāniem GALVĀ ir caurums...

  +1 [+] [-]

, 2019-05-30 00:13, pirms 6 gadiem
marta rakstīja: Kāpēc par šo tēmu meitenes klusē? Komandas kapteine nav teikusi ne vārda!
Visi jau nav ar xautiem, kā Blūms... jāklanās... vo, za to pēc gadiem 20 varēs VV cienīgas grāmatas rakstīt un kaukt...

  +1 [+] [-]

, 2019-05-30 00:15, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Mūsdienu globālās ekonomikas pasaulē tas ir normāli. Par ko raudi?
Mūsdienu globālajā sportā, kas ir bizness... VISS ir atļauts!!! 1na ne latviete... oi, oi, oi... labāk tad lai uz soliņa marinējās 5as nekā 4as?!

  -1 [+] [-]

, 2019-05-30 00:16, pirms 6 gadiem
balts rakstīja: Kas ir Šteinberga? Cik Eiropas, Pasaules, OS zeltus izcīnījusi? Ja izlasei un Latvijai vajadzīga, jāņem! Kaut kādas Šteinbergas dēļ nebrauksim uz OS???
Tieši tā, pēdējos turnīros no viņas kā līderes tika gaidīts DAUDZ vairāk...

     [+] [-]

, 2019-05-30 01:38, pirms 6 gadiem
Palasot komentārus, rodas iespaids, ka lielākā daļa nemaz nav redzējusi, kā Pedija spēlē. Vai viņa, ja protams maz dabūs pilsonību, izlasē būs kāda punktu mašīna? Diez vai. Tāda varētu būt Anete, ja spēlētu. Tiesa, arī Anetei ir gadījušās melnās dienas, pie tam viņai patīk ļoti individuāli spēlēt, pašai sev izkārtot iespējas utt. Pedija ir pilnīgs kontrasts Anetei. Varbūt arī kāda spēlē iemetīs 20 vai vairāk, citā varbūt tikai 6 vai 8 punktus, bet toties viņa spēlēs uz komandu. Ja kāds gaida, ka Pedija lādēs grozā visu pēc kārtas un Latvija visu uzvarēs, tad varu droši teikt, ka nekā tāda nebūs. Drīzāk viņa ar savu spēles stilu radīs iespējas citām (latviešu basketbolistēm), kurām būs labas iespējas izcelties. Vēl gan tas būs jārealizē!
Žēl tomēr, ka Anetes nebūs. Tagad jau laikam tas ir visai droši. Ar Aneti izlase noteikti būtu spēcīgāka, ar Aneti un Pediju vienlaikus laukumā potenciāli ļoti spēcīga. Bet tas viss nenotiks. Vai šī izlase (bez Anetes) ar Pediju sastāvā būs spēcīgāka nekā bez viņas (ja nedabūs pilsonību). Esmu skatījies visas TTT spēles. Viennozīmīgas atbildes man nav. Komandā viņa ienesīs jaunas vēsmas, bet vai tas dos gaidītās uzvaras?Vēl par Aneti. Izskatās, ka Anetes lēmumam ir daudz dziļākas saknes, tur jau bija konflikts Tenerifē. (tā ka tam nav tieša sakara ar Pedijas spēlēšanu vai nespēlēšanu, jo šajā gadījumā tā visa ir tikai Anetes retorika). Mans viedoklis ir tāds, ka, ja šeit ir dziļākas nesaskaņas starp potenciāli spēcīgāko šābrīža latviešu basketbolisti un Zībartu, kamdēļ Anete nespēlēs izlasē, tad neveiksmes gadījumā (netiekam uz OS kvali) Zībartam ir jāatkāpjas. Nav iedomājama situācija, ka potenciālā izlases līdere (esot veselai, bez traumas) nespēlē dēļ konflikta ar treneri!

  -1 [+] [-]

, 2019-05-30 09:37, pirms 6 gadiem
ak68 rakstīja: Izskatās, ka Anetes lēmumam ir daudz dziļākas saknes, tur jau bija konflikts Tenerifē. (tā ka tam nav tieša sakara ar Pedijas spēlēšanu vai nespēlēšanu, jo šajā gadījumā tā visa ir tikai Anetes retorika). Mans viedoklis ir tāds, ka, ja šeit ir dziļākas nesaskaņas starp potenciāli spēcīgāko šābrīža latviešu basketbolisti un Zībartu, kamdēļ Anete nespēlēs izlasē, tad neveiksmes gadījumā (netiekam uz OS kvali) Zībartam ir jāatkāpjas. Nav iedomājama situācija, ka potenciālā izlases līdere (esot veselai, bez traumas) nespēlē dēļ konflikta ar treneri!
Bet, ja Šteinbergai ir konflikts arī ar pārējām izlases spēlētājām, tad labāk, ka viņa nespēlē, jo slikts mikroklimats nevienam nav vajadzīgs.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-30 11:22, pirms 6 gadiem
Nu,un kādu mikroklimatu radīs izlasē svešiniece Pedija,kas nerunā latviešu valodā un kas reāli būs atņēmusi darbu kādai citai vietējai?!

Tenerifē bija jāvinnē gan Ķīna,gan Senegāla. Abas spēles tika zaudētas galotnē līdzīgās situācijās. Tur gan komanda bija pārdegusi vēl pirms spēles himnas laikā, gan arī nebija psihologa, kas viņu galvas sakārtotu. Anete diemžēl izšāva čempī tikai spēlē pret ASV,bet ne jau nu viņai vienīgajai tur negāja...Konflikts ar spēlētājām? Šaubos. Gribētos vairāk insaidera info no kāda dzirdēt tīri intereses pēc. Biju Tenerifē uz mūsējo spēlēm un joprojām ir škrobe,ka mūsējo rādītais basītis ar savu taktisko haosu un deķa vilkšanu katrai uz sevi bija pilnīgi zem LV reālā potenciāla līmeņa. Izgāšanās,jo varēja un vajadzēja labāk. Anete pareizi pateica Hattrick'ā.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-30 18:04, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tā saucas konkurence. Un mums to vajag.
Kāda konkurence? Vienīgais iemesls, kāpēc grib ņemt, palielināt izredzes tikšanai uz Tokiju - VISS!
Kā var konkurēt atrodoties otrā zemeslodes pusē?

     [+] [-]

, 2019-05-30 21:44, pirms 6 gadiem
Pedija jau nu derētu gan izlasē... Bet te daudziem ir alerģija miksā ar nacionālpatriotismu. Varbūt tas nav slikti, bet kas to lai zina...