Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3
Autors: Toms Mālmeisters

Noslēdzošā pārbaudes spēle pirms Serbijas: izlase vēlreiz spēkosies pret Lietuvu

Noslēdzošā pārbaudes spēle pirms Serbijas: izlase vēlreiz spēkosies pret Lietuvu
Latvijas izlase pirms spēles pret Lietuvu 22. jūnijā. Foto: LBS

Šodien plkst. 19:30 Šauļos Latvijas vīriešu basketbola izlase aizvadīs otro pārbaudes spēli pret Lietuvu, kuru pirms četrām dienām ''Arēnā Rīga'' apspēlēja ar 70:52. Atšķirībā no pirmā savstarpējā mača, šoreiz laukumā varēs doties Dāvis Bertāns. Spēles tiešraide LTV7 kanālā.

• Šodien plkst. 19:30 Lietuvas pilsētā Šauļos otro pārbaudes spēli pret lietuviešiem aizvadīs Latvijas vīriešu basketbola izlase. Pirms četrām dienām 22. jūnijā Lukas Banki trenētā izlase pārspēja Lietuvu ar 70:52.

• Konkrētais mačs kļuva par Lietuvas mazrezultatīvāko spēli pret Latviju. Pirms tam divas reizes dienvidu kaimiņi pret Latviju bija iemetuši 67 punktus: 2013. gada Eiropas čempionātā (67:59) un 1997. gada pārbaudes spēlē (67:59). Abās reizēs tika gūtas uzvaras, bet šoreiz ar 52 punktiem bija krietni par maz, lai cīnītos par panākumu.

• Latvijas izlasē rezultatīvākais ar 15 punktiem bija Rihards Lomažs, taču desmit no tiem tika gūti ar soda metienu palīdzību (10/11). 13 punktus pievienoja Andrejs Gražulis, bet deviņus Anžejs Pasečņiks. ‘’Uzvarējām varbūt tajā ne skaistākajā spēlē,’’ pēc pirmā mača teica Gražulis, piebilstot, ka nav krituši metieni.

• Ar metieniem no distances tik tiešām nevedās. Latvija iemeta astoņus no izpildītajiem 25 tālmetieniem (25 %), 14 no 32 divpunktu metieniem (44%) un 18 no 29 soda metieniem (62%).

• Neveiksmes metienos tika kompensēta ar pašatdevi cīņā par atlēkušajām bumbām, tikai uzbrukumā izcīnot divas reizes vairāk atlēkušās bumbas nekā pretinieks (16:8). Kopumā pie groziem latvieši izcīnīja par desmit atlēkušajām bumbām vairāk (49:39), bet izcīnītās bumbas pie pretinieku groza ļāva gūt otrās iespējas punktus (26:2), kas kļuva par nozīmīgu faktoru uzvaras izcīnīšanā.

• ‘’Kapāšanās bija pirmā lieta, ko uzsvēru spēlētājiem. Tāda ir nepieciešama, spēlējot pret rangā tik augstu esošu komandu. Tāda cīņa ir vajadzīga, lai uzvarētu Serbiju,’’ pēc pirmā pārbaudes mača žurnālistiem teica galvenais treneris Luka Banki, izsakot vilšanos par negaidīto NBA lēmumu ļaut tās spēlētājiem ar esošiem līgumiem izlašu sastāvos spēlēt vien no 26. jūnija.

• Ja Dāvis Bertāns šī iemesla dēļ nevarēja piedalīties 22. jūnija mačā ‘’Arēnā Rīga’’, tad šodien Bertāns būs sastāvā, dienu pirms spēles paziņoja Latvijas Basketbola savienība (LBS). Bez Bertāna pirmajā spēlē mikrotraumas dēļ nespēlēja saspēles vadītājs Kristers Zoriks, bet Spānijas finālists Rolands Šmits valstsvienībai pievienojās uzreiz pēc Līgo svētkiem. Paredzams, ka šajā mačā nespēlēs Artūrs Strautiņš.

• Izlasēm šī kļūs par 26. savstarpējo spēli. Līdz šim 16 reizes uzvarējusi Lietuva, bet deviņas Latvija. Abām izlasēm šī kļūs par noslēdzošo pārbaudes spēli pirms 2023. gada Pasaules kausa kvalifikācijas mačiem jūnija beigās un jūlija sākumā.

• Latvijai 30. jūnijā savā laukumā paredzēta cīņa par pirmo vietu A apakšgrupā pret Serbiju, pēc trim dienām izbraukumā spēlējot pret Slovākiju. Lietuvieši 1. jūlijā viesosies Bulgārijā, bet 4. jūlijā mājās uzņems Čehiju. Kaza Maksvīša trenētā izlase vēl nav piedzīvojusi nevienu zaudējumu grupā (4-0) un jau garantējusi iekļūšanu izšķirošajā grupu posmā.

• Spēles tiešraide LTV7 kanālā.

Latvijas valstsvienības kandidāti 2022. gada 21. jūnijā

SpēlētājsPoz.AugumsDz.g.KlubsSpēlesPunkti
Kristers ZoriksPG1931998VEF Rīga13111
Toms LeimanisPG1881994Neptūnas (Lietuva)28
Artūrs ŽagarsPG1902000Lowen Braunschweig (Vācija)319
Dairis BertānsSG1931989Real Betis (Spānija)1191162
Rihards LomažsSG1901996Merkezefendi (Turcija)25297
Artūrs KurucsSG1922000Baskonia (Spānija)852
Artis AteSF1931989VEF Rīga29103
Artūrs StrautiņšSF1981998Reggio Emilia (Itālija)1139
Dāvis BertānsF2051992Dallas Mavericks (NBA)45395
Rolands ŠmitsPF2071995Barcelona (Spānija)32184
Andrejs GražulisPF2021993Trieste (Itālija)34190
Mārcis ŠteinbergsPF2052001Manresa (Spānija)32
Anžejs PasečņiksC2131995Real Betis (Spānija)16125
Klāvs ČavarsC2051996Bydgoszcz (Polija)1581

Galvenais treneris: Luka Banki (Pesaro)
Treneri: Jānis Gailītis (VEF), Artūrs Visockis-Rubenis (Liepāja)
Vingruma treneris: Oskars Ernšteins (VEF)
Medicīnas direktors: Massimo Simonetta (Itālija)
Fizioterapeiti: Ansis Biedris, Eduards Vēveris
Menedžeris: Dāvis Folkmanis-Eglītis
Izlases direktors: Emīls Toms

Lietuvas kandidāti

SpēlētājsKlubs
Arnas VeličkaGevi Basket Napoli (Itālija)
Arnoldas KulbokaCharlotte Hornets (NBA)
Donatas SabeckisŠiauliai-7bet
Eigirdas ŽukauskasTofaš Bursa (Turcija)
Gytis MasiulisBilbao Basket (Spānija)
Gytis RadzevičiusRytas Vilnius
Ignas BrazdeikisOrlando Magic (NBA)
Karolis LukošiūnasŽalgiris
Laurynas BirutisŽalgiris
Marius GrigonisCSKA Moscow (Krievija)
Martynas EchodasReyer Venezia (Itālija)
Regimantas MiniotasŽalgiris
Tadas SedekerskisBaskonia (Spānija)
Tomas DimšaTrevizo (Itālija)
Vytenis ČižauskasBoulazac Dordogne (Francija)
Benas GriciūnsKlaipēdas Neptunas

Galvenais treneris: Kazis Maksvītis (Žalgiris)


, 2022-06-26 10:33, pirms 2 gadiem
Par uzvaru,bet tas nav galvenais uzvarēt parbaudēs spēles galvenais ir iespēlēties. Bet ceru uz uzvaru pret Serbiju ceturdien
, 2022-06-26 10:44, pirms 2 gadiem
kristaps30 rakstīja: Par uzvaru,bet tas nav galvenais uzvarēt parbaudēs spēles galvenais ir iespēlēties. Bet ceru uz uzvaru pret Serbiju ceturdien
Kāpēc neraksti savu ierasto SLIKTI, kad uzvar, kā pie Hokeja rakstiem?
, 2022-06-26 10:48, pirms 2 gadiem
Moška uz Šauļiem aizmkaukt? Nav pārāk tālu, tur mana vecā mīlestība dzīvo, 20 gadus nav redzēta, Lina, Lina, cepelina
, 2022-06-26 11:14, pirms 2 gadiem
Hokejā mēs viņus sasistu 10-0
, 2022-06-26 11:23, pirms 2 gadiem
Nē es domāju ka Lietuva 2 ripas iemestu nebūtu 10:0
, 2022-06-26 11:24, pirms 2 gadiem
hokejists77 rakstīja: Hokejā mēs viņus sasistu 10-0
Serbus arī, tikai Kristapam tas būtu slikti
, 2022-06-26 11:31, pirms 2 gadiem
kristaps30 rakstīja: Nē es domāju ka Lietuva 2 ripas iemestu nebūtu 10:0
Labāk psaki, kāpēc Fakings nespēlē? Ar komandu ir, bet laukumā nav Saguris, kā Janka Sprukts? Tikai šķirba tāda, ka Janka nepazorijās, atbraukdams uz beņķa pasēdēt, publikai parādot, ka viņš IR, bet mireīgi baudīja alutiņa un sievas masāžas priekšrocības, lūrot uz pakārtām pie griestiem slidām
, 2022-06-26 11:34, pirms 2 gadiem
Pilnīgi pie kājas kā šī spēle beigsies, galvenais lai 30 datumā Serbus vinnē!!
, 2022-06-26 11:35, pirms 2 gadiem
hokejists77 rakstīja: Hokejā mēs viņus sasistu 10-0
15-1 būtu
, 2022-06-26 11:36, pirms 2 gadiem
zaxx rakstīja: Pilnīgi pie kājas kā šī spēle beigsies, galvenais lai 30 datumā Serbus vinnē!!
Varbūt labāk lai pakāš un sponsoru piķis Hokejam tiek !?
, 2022-06-26 11:43, pirms 2 gadiem
Vakar biju barčikā, tepat netālu, Ezītis Miglā saucas, pasūtīju Asiņaino Mēriju un Lačplēsīti, viss bija labi, skanēja Līvi, Pērkons, Jauns Mēness un pēkšni kaut kāds mēslains reps Lettinu mēlē, ibio, rio!
Es piegāju pie Šefa, teicu, klau, ja negribi sastrīdēties, dodu tev 10 sekundes, lai to baltnigeru herņu izrubītu un lai Akurātere dziedātu! Vinš saprata, ka jokot es netaisos, un 7 sekunžu laikā Akurātere idziedājās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-06-26 11:48, pirms 2 gadiem
Tupais čurbāns rakstīja: Kurš tādu bomzi kā tevi vispār ņemtu nopietni - izsauktu apsardzi un aiz misenēm piesistu Fuflagons
Kāda tur apsardze, 20 gadīgi šmurguļi, tādi, kā Kristapi, briļlaini zālīšu šmaļītāji, muskuļos peļu vēderiņi, netici, aizej paprasi, Avotu ielā tas atrodas +- kaut kur 100 metri no manis, vot!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-06-26 11:55, pirms 2 gadiem
Tupais čurbāns rakstīja: Iešu es tērēt savu laiku, lai apstiprinātu ka kārtējo reizi esi satirsis Tāpat visiem esi pierādījis kāds fuflagons esi, tā ka savas pasaciņas vari stāstīt piektklasniekiem
Pārbaudīt var elementāri un vārdu VISIEM labāk nelieto, tā nav laba maniere, mazvērtības kompleksu pirmā pazīme
Lai dzīvo anonimitāte, kura mūs pasargā, urrrā, biedri, urrā!
, 2022-06-26 11:58, pirms 2 gadiem
Tupais čurbāns rakstīja: Iešu es tērēt savu laiku, lai apstiprinātu ka kārtējo reizi esi satirsis Tāpat visiem esi pierādījis kāds fuflagons esi, tā ka savas pasaciņas vari stāstīt piektklasniekiem
Laiku savu tērē jau tāpat, bedz fuflot, ka viņa tev nav
, 2022-06-26 12:02, pirms 2 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Labāk psaki, kāpēc Fakings nespēlē? Ar komandu ir, bet laukumā nav Saguris, kā Janka Sprukts? Tikai šķirba tāda, ka Janka nepazorijās, atbraukdams uz beņķa pasēdēt, publikai parādot, ka viņš IR, bet mireīgi baudīja alutiņa un sievas masāžas priekšrocības, lūrot uz pakārtām pie griestiem slidām
Tāpēc, ka ja burts kaut ko palasītu nevis pliki tirstu, zinātu, ka NBA apdrošināšana ir lielāks čakars, kā NHL, kas ierobežo laiku, kad spēlētājs var maukt. Izvēle ir maukt pusveselam tagad vai maukt augustā, kad būs krietni svarīgāki mači. + vēl arī tas, ka apdrošināsana par to, lai var maukt ir ap 500K
, 2022-06-26 12:03, pirms 2 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Vakar biju barčikā, tepat netālu, Ezītis Miglā saucas, pasūtīju Asiņaino Mēriju un Lačplēsīti, viss bija labi, skanēja Līvi, Pērkons, Jauns Mēness un pēkšni kaut kāds mēslains reps Lettinu mēlē, ibio, rio!
Es piegāju pie Šefa, teicu, klau, ja negribi sastrīdēties, dodu tev 10 sekundes, lai to baltnigeru herņu izrubītu un lai Akurātere dziedātu! Vinš saprata, ka jokot es netaisos, un 7 sekunžu laikā Akurātere idziedājās
Apsveicu, blatot ar to, ka tusē pusaudžu bārā un dzer spirtotu pulveralu.
, 2022-06-26 12:05, pirms 2 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Laiku savu tērē jau tāpat, bedz fuflot, ka viņa tev nav
Tu tirsēj, labak pastāsti, kur tad varenais pastāstiens, par vareno pareģi, kuru soli un atliec jau gandrīz 3 mēnešus Ja vari tērēt laiku blatojot par buhāšanu Ezītī, tad arī to beidzot vari uzdrukāt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-06-26 12:24, pirms 2 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Labāk psaki, kāpēc Fakings nespēlē? Ar komandu ir, bet laukumā nav Saguris, kā Janka Sprukts? Tikai šķirba tāda, ka Janka nepazorijās, atbraukdams uz beņķa pasēdēt, publikai parādot, ka viņš IR, bet mireīgi baudīja alutiņa un sievas masāžas priekšrocības, lūrot uz pakārtām pie griestiem slidām
Franku priekšādas tvoroga cienītāj, cik reizes vari pievilkties?
Ko Tu hokeju pin basketbola?
Basketbols ir daudz masveidīgaks, demokrātiskāks un pieejamāks sporta veids!
Par hokeju fano pārsvara veči, kuriem tas ir kārtējais iemesls ieraut aldarīti
, 2022-06-26 12:38, pirms 2 gadiem
valjero rakstīja: Franku priekšādas tvoroga cienītāj, cik reizes vari pievilkties?
Ko Tu hokeju pin basketbola?
Basketbols ir daudz masveidīgaks, demokrātiskāks un pieejamāks sporta veids!
Par hokeju fano pārsvara veči, kuriem tas ir kārtējais iemesls ieraut aldarīti
Reps arī ir demokrātiskāks, masveidīgāks un pieejamāks, jo nav jāprot spēlēt mūzikas instrumenti, kā arī notis var nezināt
, 2022-06-26 12:41, pirms 2 gadiem
Tupais čurbāns rakstīja: Ir atšķirība, paralēli darot citas lietas, iesmiet par to, kāds tukštirsējs esi vai skraidīt pa dzertuvēm un prasīt vai vakar viens apdzēries bomzis neprasīja pārslēgt dziesmu
Pastāsti labāk par tāvām paralēlajām citām lietām un kapēc gribi palikt mūžīgi anonīms?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-06-26 12:47, pirms 2 gadiem
valjero rakstīja: Franku priekšādas tvoroga cienītāj, cik reizes vari pievilkties?
Ko Tu hokeju pin basketbola?
Basketbols ir daudz masveidīgaks, demokrātiskāks un pieejamāks sporta veids!
Par hokeju fano pārsvara veči, kuriem tas ir kārtējais iemesls ieraut aldarīti
Vakar ar vienu "kruto" reperi runāju, vinš lielījās, kādu "kruto" albūmu ierakstīja,izvilka savu baksteli,kaut ko tur paspaidīja,pabakstīja un tad es gandrīz vai apkorķējos no dzirdētā,kaut kādi tur dram un beisi, kaut kādas tur sinkopas, bet, kad prasiju, KUYR IR MELDIŅŠ,kur ir HARMONIJA, ibio, rio!? Ablide, kas tas tāds? Es viņam pārjautāju, tu Murku vai Klimpiņpolku uz klavierēm proti uzmaukt dzīvajā režīmā? Viņš nosarcis, NEPROTU.. Neproti, tad izbeidz rakstīt "albūmus"!
, 2022-06-26 12:48, pirms 2 gadiem
Liigo 2022 rakstīja: Shitais churbans ir labi aizkodies
Birojs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-06-26 12:56, pirms 2 gadiem
Liigo 2022 rakstīja: Es lasu tavus brinumus un mut paveeris brinos, tusee eziti un dzer lachplesi
Tie reperu stasti ari labie
Lāčplēsītis ir labs, ja dzer kopā ar Mēriju, iesaku! Tikai tas ir Ezītī, citās vietās tie alutiņi ir savādāki, neatkarīgi no nosaukuma Vislabākais ir Centrāltirgū gaļas paviljonā un, kā par brīnumu, vislētākais Medalus, ņam, ņam, Eiriks ar kapeikām puslitrs, bet garša burvīga Gribi paprovēt? Pēc pāris-trim stundām tur būšu, braukšu uz Bausku,pa ceļam varam ieraut, izmaksāšu!
, 2022-06-26 12:58, pirms 2 gadiem
Tupais čurbāns rakstīja: Nu, čurbān, ir vienošanās?
Par to nedēļas laiku tu runā? Ja Serbi uzvarēs, tad būs!
, 2022-06-26 13:00, pirms 2 gadiem
Liigo 2022 rakstīja: Tu man pasaki kad izdomaji uz LV kratities, parasti pusgadu kladzini a tgd kaa zibens no skaidram debesem nokriti
Es tak iepriekš rakstīju, ka braucu, vēl no lidoostas padevu ziņu, tik neviens tā aeī nesagaidīja Ā, Poišs gribēja uz Bausku braukt, bet laikam pārdomāja
, 2022-06-26 13:01, pirms 2 gadiem
Liigo 2022 rakstīja: Bet iedomajas, vins pietentere paali pie busula un pasak ja nemaki klimpinpolku dzivaja nospelet tad tu nav muzikis
Busulis prot, viņš ir izgītots, kaut vai arī popsīgs Pats Paulu Raimonds viņu dresēja, pamēģini tik haltūrēt pie Maestro!
, 2022-06-26 13:03, pirms 2 gadiem
Liigo 2022 rakstīja: Vaidzes aiziet noskaloties, tad kadiem 8 pivoniem pakal! Zb nevar nokapt kad uzkapj
Davai duj uz Centrāltigru, es ar tur drīz būšu, tur kur ILGEEEZZZEMS fotkas no vecajiem labajiem laikiem!
, 2022-06-26 13:04, pirms 2 gadiem
Liigo 2022 rakstīja: Bet no kuras zhopas tu to klimpinpolku izravi
Tas ir pirmais gabals, kuru iemācijios maukt uz klavierēm vēl agrā bērnībā, vot!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-06-26 13:08, pirms 2 gadiem
Liigo 2022 rakstīja: Bet soreiz normalu tvanu nokeeris, vinam reperi fonaa skabot akurateres gabaliem uz taustekliem un bakstikliem raada savus ierakstitos albumus
Tas nebija Ezītī, tas bija manā sētā, viens reperis ieklīda pie kaimiņa, haļavno pīpi sagribēja, es viņu ātri pie vietas noliku, vot!
, 2022-06-26 13:12, pirms 2 gadiem
Edza Mudaks rakstīja: Nu bet ja paprasit alinu, tad gan tu vinu saprastu
Nelojali!!!!
Saprastu tikai tad, ja Murku vai Klimpiņploku nobacotu! Neprot, značit nav muzikants un BASTA!
Agrāk visi prata, pat pēdējie nejēgas, tagad visi ir varoņi ar pelēm un monitoriem, izmantojot virtuālā intelekta pakalpojumus
, 2022-06-26 13:16, pirms 2 gadiem
Edza Mudaks rakstīja: Es tikai nesaprotu kaa tev izdodas visadus reperus satikt visur kur ej!
Elementāri, Vatson, tie ir savairojušies un viņi ir faktiski visur, nav kas tos klapē,kā bija agrāk, manos jaunības gados
, 2022-06-26 13:19, pirms 2 gadiem
Edza Mudaks rakstīja: Nu bet churban agrak pa ielu ar zirgiem ari brauca, pats ari seed pie Liela pc vai planshetes un topii
Jā, bet uz klavierēm es tomēr protu spēlēt Varu derēt, nav neviena klaviermeistara, kurš repotu! Vienkārši, ja rubī dzīvajā muzonā, uz tādām herņām nevelk! Ne klausīt, ne pašam ko tādu darīt
, 2022-06-26 13:20, pirms 2 gadiem
Edza Mudaks rakstīja: Ej labak varaviksnotos klapet, te viens otrs pa riigu duj vecenu svarkos un zabakos, vot gribu lai tos paklapet BET nu protams tu jau tos neredzes, visur tak reperi
Tu tak tiko rakstīji, ka neesi Rīgā Vai tomēr esi?
, 2022-06-26 13:22, pirms 2 gadiem
kārtējā komēdija
es brauc peldēt, bet jūs drukā, lai vakarā ir ko lasīt
, 2022-06-26 13:22, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: kārtējā komēdija
es brauc peldēt, bet jūs drukā, lai vakarā ir ko lasīt
Neceri, es ilgi nebūšu, Bauska gaida
, 2022-06-26 13:26, pirms 2 gadiem
Birojs kādreiz rakstīja, ka jauna profila veidošana aizņem 50 sekundes, kaut kā tomēr kavējas
, 2022-06-26 13:28, pirms 2 gadiem
Edza Mudaks Konkretnijs rakstīja: Ar elektrichku kratisies?
Cik bilete maksa?
O, parādījās! Kāda tev Eļektrička, ibio, rio! Būtu jau labi, bet dzelžainā ceļa uz turieni vēl nav, jāpagaida vēl pāris gadi, kad uzcels to Train Baltic, vai kā viņu tur sauc
, 2022-06-26 13:32, pirms 2 gadiem
Edza Mudaks Konkretnijs rakstīja: Ar mikrinu kratisies?
Tas train jau atrak par 10 gadi nebus
Ar tā saucamajiem dušmaņiem, viņi dežūrē pie autoostas, par autobusa cenu ved uz Bausku, savāc 4 purnus un aiziet, bizness vēl no 80. beigām
, 2022-06-26 13:42, pirms 2 gadiem
Tupais čurbāns rakstīja: Normāliem baltiem cilvēkiem nav tādi mazvērtības kompleksi, lai šādi vispārinātu
Demonstratīva anonimitāte nav mazvērtības komplekss?
, 2022-06-26 13:51, pirms 2 gadiem
Tupais čurbāns rakstīja: Flipsi, sēdi būdā un nevaukšķi
Tu jau pats būdu neproti uzcelt, kur tad es sēdēšu
, 2022-06-26 13:52, pirms 2 gadiem
Tupais čurbāns rakstīja: Es tev jau vienreiz paskaidroju - tev smadzenes tik tālu nodzertas, ka pat nespēj uztvert elementāru domu? Paskaidroju vēlreiz, īpaši tupiem pērtiķiem - tas, ka es nevēlos pļēgurot ar tādu nodzērušos bomzi kā tevi, nepataisa mani par nezin kādu super anonīmo. Tu manās acīs esi nožēlojams, pretīgs pērtiķis, kura klābūtni es nevēlos.
Šeit, apgāzt tavas pasaciņas un parādīt citiem, kāds balabols esi - vienmēr laipni!
Tupais čurbāns
Kāpēc uzreiz pļēgurot? Pateikt man tieši acīs, visu to, ko tagad uzrakstīji, slabo?
Tādu iespēju varu piedāvāt
, 2022-06-26 13:56, pirms 2 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Demonstratīva anonimitāte nav mazvērtības komplekss?
Demonstratīva anonimitāte ir negribēt ar tevi buhāt?
Demonstratīva anonimitāt drīzāk būtu lepni pasludināt -nekad nebūšu atklāts vai kaut kas tāds. Es atbalstītu opciju, kas mazina anonimitāti, mazina 10000 fake kontus utt. Bet tas te nentotiks. Es personīgi senāk SC rakstīju no konta ar savu vārdu uzvārdu. Redzot cik daudz te ir pajoliņu - sorry, nav tādas vēlmes. Vēl, jo mazāk ir vēlme "kliedēt anonimitātes plīvuru" tusējot ar tukštirsējiem, kas par vārdiem neatbild. Jo kaut kā man ir mācīts vīrs un vārds. Un ja vīrietis apsola, tātad izdara. Un pilnīgi pie kājas vai sola seju sejā, caur vēstuli, telefonu, datoru vai da jebko citu. Tu, savus solījumus gadiem neturi. Nu un tad arī rodas sava veida kaifs parādīt katru kārtējo reizi, kad esi bijis tukštirsējs.
, 2022-06-26 13:58, pirms 2 gadiem
Jāuzvar, mums noteikti labāks sastāvs!
, 2022-06-26 14:05, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Demonstratīva anonimitāte ir negribēt ar tevi buhāt?
Demonstratīva anonimitāt drīzāk būtu lepni pasludināt -nekad nebūšu atklāts vai kaut kas tāds. Es atbalstītu opciju, kas mazina anonimitāti, mazina 10000 fake kontus utt. Bet tas te nentotiks. Es personīgi senāk SC rakstīju no konta ar savu vārdu uzvārdu. Redzot cik daudz te ir pajoliņu - sorry, nav tādas vēlmes. Vēl, jo mazāk ir vēlme "kliedēt anonimitātes plīvuru" tusējot ar tukštirsējiem, kas par vārdiem neatbild. Jo kaut kā man ir mācīts vīrs un vārds. Un ja vīrietis apsola, tātad izdara. Un pilnīgi pie kājas vai sola seju sejā, caur vēstuli, telefonu, datoru vai da jebko citu. Tu, savus solījumus gadiem neturi. Nu un tad arī rodas sava veida kaifs parādīt katru kārtējo reizi, kad esi bijis tukštirsējs.
Radoši cilvēki necieš laika rāmjus, uz kuriem tādi , kā tu, tipa, "vīrs un vārds", nemitīgi spiež Konsekvence nav nekāds vīrišķības apliecinājums, drīzāk ērzelisma Ja es rakstu, ka būs, tad značit būs, ja es rakstu, ka nebraukšu uz čempi dēļ ierobežojumiem, značit nebraukšu, tikai nevajag man pierakstīt piefantazētas lietas Jo vairāk spiež, jo mazak vēlme ko darīt, jo ātrāk prasa, jo vairāk būs rīt, parīt vai pēc četrām dienām, kaut gan patiesībā var būt pēc gada Ja grib no manis ko dabūt ārā, vajag stimulēt, nevis nolikt, ferštein?
, 2022-06-26 14:07, pirms 2 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Radoši cilvēki necieš laika rāmjus, uz kuriem tādi , kā tu, tipa, "vīrs un vārds", nemitīgi spiež Konsekvence nav nekāds vīrišķības apliecinājums, drīzāk ērzelisma Ja es rakstu, ka būs, tad značit būs, ja es rakstu, ka nebraukšu uz čempi dēļ ierobežojumiem, značit nebraukšu, tikai nevajag man pierakstīt piefantazētas lietas Jo vairāk spiež, jo mazak vēlme ko darīt, jo ātrāk prasa, jo vairāk būs rīt, parīt vai pēc četrām dienām, kaut gan patiesībā var būt pēc gada Ja grib no manis ko dabūt ārā, vajag stimulēt, nevis nolikt, ferštein?
Ko esi radījis radošais cilvēk?
Ja neskaita komentārus sportacentrā?
, 2022-06-26 14:08, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Ko esi radījis radošais cilvēk?
Ja neskaita komentārus sportacentrā?
Klondaiku priekš Baltiem Cilvēkiem kaut vai
, 2022-06-26 14:10, pirms 2 gadiem
Tupais čurbāns rakstīja: Jepal, kādas tik atmazkas tas fuflagons neizfantazēs, lai tikai nebūtu jāpilda dotais vārds Radošs cilvēks Nodzēries lops, kura vārds nav pat faņķika vērts, tu esi. Visas tās basņas par kodeksiem un tamlīdzīgi tāpat. Ja tev būtu kāds kodekss, tad tev būtu svarīgi tas, lai par tevi nevarētu teikt, ka tu nepildi solījumus.
Ai, labi, apniki - ātrāk nodzeries, lai tev aknas atsakās un miers.
Neceri!
, 2022-06-26 14:12, pirms 2 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Radoši cilvēki necieš laika rāmjus, uz kuriem tādi , kā tu, tipa, "vīrs un vārds", nemitīgi spiež Konsekvence nav nekāds vīrišķības apliecinājums, drīzāk ērzelisma Ja es rakstu, ka būs, tad značit būs, ja es rakstu, ka nebraukšu uz čempi dēļ ierobežojumiem, značit nebraukšu, tikai nevajag man pierakstīt piefantazētas lietas Jo vairāk spiež, jo mazak vēlme ko darīt, jo ātrāk prasa, jo vairāk būs rīt, parīt vai pēc četrām dienām, kaut gan patiesībā var būt pēc gada Ja grib no manis ko dabūt ārā, vajag stimulēt, nevis nolikt, ferštein?
Tos laika rāmjus tev neviens nesāka spiest līdz pats nesāki teikt - būs rīt, būš pēc 1. uzvaras utt. Pats sākumā solīji, būs tad un tad, uzliki sev rāmjus, neievēroji - nu tad arī citi sāka spiest.
Un pareizi "tupais čurbāns" saka - tavi goda kodeksi ir tas pats. Cik jau reizes neesi pats gājis pret savu baltā cilvēka goda kodeksu. Es jau pie 5. spēles jautāju, bet nozudi - kā tad tā? Kā tad tu īstais baltais vecis var bļaut par komandu, kur mazāk baltā cilvēka goda kodeksa augstāko pārstāvju - slāvu (tas nekas, ka viņi paši šobrīd grauj balto cilvēci), toties ir musulmanis, kurš ir viens no AVS līderiem?

P.s. patiesi radošam cilvēkam radošas idejas nāk laukā non stop. Nevajag nekādu ne mūzu, ne iebuhāt, ne spiedienu neko. Radošas idejas būs vienmēr. Un kādu ttev vēl radošumu vajag, lai atstāstītu reālus notikumus? Tev neprasa sacerēt, kur vajag radošumu. Jeb tasd tomēr atzīsti, ka tirs?
, 2022-06-26 14:28, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tos laika rāmjus tev neviens nesāka spiest līdz pats nesāki teikt - būs rīt, būš pēc 1. uzvaras utt. Pats sākumā solīji, būs tad un tad, uzliki sev rāmjus, neievēroji - nu tad arī citi sāka spiest.
Un pareizi "tupais čurbāns" saka - tavi goda kodeksi ir tas pats. Cik jau reizes neesi pats gājis pret savu baltā cilvēka goda kodeksu. Es jau pie 5. spēles jautāju, bet nozudi - kā tad tā? Kā tad tu īstais baltais vecis var bļaut par komandu, kur mazāk baltā cilvēka goda kodeksa augstāko pārstāvju - slāvu (tas nekas, ka viņi paši šobrīd grauj balto cilvēci), toties ir musulmanis, kurš ir viens no AVS līderiem?

P.s. patiesi radošam cilvēkam radošas idejas nāk laukā non stop. Nevajag nekādu ne mūzu, ne iebuhāt, ne spiedienu neko. Radošas idejas būs vienmēr. Un kādu ttev vēl radošumu vajag, lai atstāstītu reālus notikumus? Tev neprasa sacerēt, kur vajag radošumu. Jeb tasd tomēr atzīsti, ka tirs?
Nesapratu, par kādu komandu tu runā?
, 2022-06-26 14:33, pirms 2 gadiem
Sportacentra administrācija. Es nesaprotu nakujam jūs nebloķējat tos klaunus, kas te komentē par kautkādām klondaikām vai ezits miglā un parējiem sūdiem.? Te laikam lielākā daļa ir nepilngadigi dalbajobi.
Slēpts komentārs: Davz
, 2022-06-26 16:08, pirms 2 gadiem
ansons13 rakstīja: Sportacentra administrācija. Es nesaprotu nakujam jūs nebloķējat tos klaunus, kas te komentē par kautkādām klondaikām vai ezits miglā un parējiem sūdiem.? Te laikam lielākā daļa ir nepilngadigi dalbajobi.
amēba, vispirms iemācies uzrakstīt pāris teikumus bez lamuvārdiem un tikai tad sāc runāt par nepilngadīgiem dalbajobiem
, 2022-06-26 16:27, pirms 2 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Nesapratu, par kādu komandu tu runā?
Ir daudz finālu, kur nesen bija 5. mačs un esi komentējis? Tiešām tupam putnam tupa dziesma.

A Burts pareizais , 2022-06-24 21:12, aizvakar , ignorēt , atbildēt
Pērkondēls rakstīja: Lavīnām jāuzvar šajā spēlē un jāizcīna kauss savu superīgo fanu priekšā! Viena no pēdējo gadu visizcilākajām NHL komandām ir pelnījusi šogad kļūt par Stenlija čempioni!

Go, Avs, Go!!!
Piekrītu, Gromovič, piekrītu! Tikai tam ir jānotiek 7. spēlē un ar tādu raskladu, lai afrop≥ertiķis Keins nepaliek par plovu labāko vārtu guvēju!

Par šo burt runāju. Tā jocīgi - melnim Keinam labāko bombardiera godu nenovēli, toties muslimam Kadrī uzvaru 7. spēlē gan. Čota neiet ar tavu vareno baltā cilvēka kodeksu kopā. Vai arī kā parasti vien tukštirsējs esi, kas kaut ko garāmejot patirš?
, 2022-06-26 16:41, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Ir daudz finālu, kur nesen bija 5. mačs un esi komentējis? Tiešām tupam putnam tupa dziesma.

A Burts pareizais , 2022-06-24 21:12, aizvakar , ignorēt , atbildēt
Pērkondēls rakstīja: Lavīnām jāuzvar šajā spēlē un jāizcīna kauss savu superīgo fanu priekšā! Viena no pēdējo gadu visizcilākajām NHL komandām ir pelnījusi šogad kļūt par Stenlija čempioni!

Go, Avs, Go!!!
Piekrītu, Gromovič, piekrītu! Tikai tam ir jānotiek 7. spēlē un ar tādu raskladu, lai afrop≥ertiķis Keins nepaliek par plovu labāko vārtu guvēju!


Par šo burt runāju. Tā jocīgi - melnim Keinam labāko bombardiera godu nenovēli, toties muslimam Kadrī uzvaru 7. spēlē gan. Čota neiet ar tavu vareno baltā cilvēka kodeksu kopā. Vai arī kā parasti vien tukštirsējs esi, kas kaut ko garāmejot patirš?
Kas šeit twitteris ir?
, 2022-06-26 16:45, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Ir daudz finālu, kur nesen bija 5. mačs un esi komentējis? Tiešām tupam putnam tupa dziesma.

A Burts pareizais , 2022-06-24 21:12, aizvakar , ignorēt , atbildēt
Pērkondēls rakstīja: Lavīnām jāuzvar šajā spēlē un jāizcīna kauss savu superīgo fanu priekšā! Viena no pēdējo gadu visizcilākajām NHL komandām ir pelnījusi šogad kļūt par Stenlija čempioni!

Go, Avs, Go!!!
Piekrītu, Gromovič, piekrītu! Tikai tam ir jānotiek 7. spēlē un ar tādu raskladu, lai afrop≥ertiķis Keins nepaliek par plovu labāko vārtu guvēju!


Par šo burt runāju. Tā jocīgi - melnim Keinam labāko bombardiera godu nenovēli, toties muslimam Kadrī uzvaru 7. spēlē gan. Čota neiet ar tavu vareno baltā cilvēka kodeksu kopā. Vai arī kā parasti vien tukštirsējs esi, kas kaut ko garāmejot patirš?
Kur es esmu rakstījis, ka novēlu golus tieši Kadri? Varbūt labāk lai Ņičuškins, ar Kučerovu katrs pa hettrikam ieliek septītajā mačā un vēl kāds Baltais, kurš to Keinu var panākt un apsteigt Kas uzvarēs, man po barabanu, galvenais lai ir spetītā spele un Keins nav labākais plova bombardieris, vot! Karoče, es gaidu koriš ar tačk un rauj uz Bausk! Tādā karstā laikā nav ko vazāties pa tirgiem un atoostām
, 2022-06-26 17:11, pirms 2 gadiem
Skatos, Čurbans nobanots, kaut gan man tāda aizdoma, ka tas pats Kviļu Pēteris vien ir, baigi līdzīgi abi raksta, it sevišķi par konsekvenci, vīriem un vādiem, karoče, jaunlatvju demagogi, liberastiskās konsekvences varonīgie virtuālie aizstavji Profesors Abrags ar kaut kur līdzīgs tādā ziņā Izrakteni, AU, vari noskaidrot, vai abiem personāžiem nav tā pati IP adrese?
, 2022-06-26 17:14, pirms 2 gadiem
Koriš kavējas, pie Ķekavas esot satrēgumi, neko darīt, būs japagaida, līdz gadsimta mačam gan jau paspēsim pie TV ekrāna Koriš, ja kas, ir Bauskas Leitis, par savējiem fuņos
, 2022-06-26 18:59, pirms 2 gadiem
Lai veicas. Tikai nevajag aizmirst, ka tā ir draudzības spēle. Ar serbiem būs jāgatavojas nopietni. Galvenais iespēlēt spēlētājus, izdarīt secinājumus.
, 2022-06-26 20:04, pirms 2 gadiem
Būs sūdi. Abi Bertāni=nulles - mētā tik nesagatavotus metienus. Labi, ka treneris laikus apsēdināja.
P. S. Kā lai apklusina to ākstu Gulbi? Riebjas klausīties viņa nekompetento vāvuļošanu un žēlošanos.
, 2022-06-26 20:15, pirms 2 gadiem
Dāvis perebral pa svētkiem
, 2022-06-26 20:17, pirms 2 gadiem
Jā zaudēs galvenais ir ceturtdien pati svarīgākā spēle šī pārbaudes spēle
, 2022-06-26 20:24, pirms 2 gadiem
Ko Gulbis pīpē? Nosaukt Lietuvas šīs spēles sastāva vīrus, ka ir no viduvējām līgām. Čaļi no Itālijas, Spānijas, Turcijas, Grigonis bez kluba, bet kurš viegli dabūs darbu Eirolīgā.
, 2022-06-26 20:29, pirms 2 gadiem
Rubentus rakstīja: Ko Gulbis pīpē? Nosaukt Lietuvas šīs spēles sastāva vīrus, ka ir no viduvējām līgām. Čaļi no Itālijas, Spānijas, Turcijas, Grigonis bez kluba, bet kurš viegli dabūs darbu Eirolīgā.
Viņš nepīpē, un labi, ka tā. Viņš tāds āksts ir bijis un ir. Iedomājies, kas būtu, ja pīpētu?!
, 2022-06-26 20:30, pirms 2 gadiem
Bertāns uguņo, snaiperis ar LIELO BURTU
, 2022-06-26 20:31, pirms 2 gadiem
saps rakstīja: Bertāns uguņo, snaiperis ar LIELO BURTU
Abi vienādi. Nulles.
, 2022-06-26 20:32, pirms 2 gadiem
kristaps30 rakstīja: Jā zaudēs galvenais ir ceturtdien pati svarīgākā spēle šī pārbaudes spēle
Pareizi,vajag vajag sevi kautkā mierināt,tikai atceramies ka pārbaudes spēles ir IESKATS kas sagaida mūs !!
, 2022-06-26 20:33, pirms 2 gadiem
Šī nav svarīga spēle pārbaudes galvenais iespleties
, 2022-06-26 20:44, pirms 2 gadiem
Cipruss intervijā teica, ka Strautiņš tomēr traumēts un palīdzēt pret Serbiju nevarēs. 3.numura pozīcijā pavisam slikti būs
, 2022-06-26 20:49, pirms 2 gadiem
Gulbim abloms, redz ka nedod tikai piezīmes letiņiem. Nav par ko vairs paraudāt.
, 2022-06-26 21:11, pirms 2 gadiem
Abu spēļu lielākais enkurs - kapteinis. Cieti.
, 2022-06-26 21:13, pirms 2 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Skatos, Čurbans nobanots, kaut gan man tāda aizdoma, ka tas pats Kviļu Pēteris vien ir, baigi līdzīgi abi raksta, it sevišķi par konsekvenci, vīriem un vādiem, karoče, jaunlatvju demagogi, liberastiskās konsekvences varonīgie virtuālie aizstavji Profesors Abrags ar kaut kur līdzīgs tādā ziņā Izrakteni, AU, vari noskaidrot, vai abiem personāžiem nav tā pati IP adrese?
gan jau kaut kad nobriedīs.
, 2022-06-26 21:14, pirms 2 gadiem
Hokejā jau būtu 9-0
, 2022-06-26 21:23, pirms 2 gadiem
Klondžā balle, saucās atjāņo. Turās, lai tiek mājās
, 2022-06-26 21:26, pirms 2 gadiem
Domāju, ka šovakar ir tikai viens āksts-Gulbis. Kļūdījos- arī brāļi Bertāni nav labāki.
, 2022-06-26 21:27, pirms 2 gadiem
Varētu arī nespēlēt pret Serbiju, nav ko ākstīties. Nav tur nekādu variantu.
, 2022-06-26 21:35, pirms 2 gadiem
Kauns.