Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Latvijas izlasei iespēja reabilitēties svarīgā spēlē pret Turciju

Krišs Upenieks

Latvijas izlasei iespēja reabilitēties svarīgā spēlē pret Turciju
Žanis Peiners
Foto: FIBA

FIBA Pasaules kausa kvalifikācijas turnīra ietvaros B grupā šovakar ļoti svarīga spēle paredzēta Arņa Vecvagara vadītajai Latvijas izlasei, kas ''Arēnā Rīga'' tiksies ar Turciju. Mača sākums pulksten 19:30 un tiešraidē spēli demonstrēs TV6 kanāls.

Latvijas izlase Pasaules kausa kvalifikāciju uzsāka ar spēli pret Turciju, viesos atzīstot pretinieku pārākumu ar rezultātu 73:85. Turpinājumā mūsējie ar 82:73 pieveica Zviedriju, bet pēdējā spēlē piedzīvoja neveiksmi pret Ukrainas izlasi - 68:82. Jāpiemin, ka pret Turciju Latvija spēlēja arī 2017. gada Eiropas čempionāta finālturnīrā un izcīnīja panākumu ar 89:79.

Turcijai pēc Latvijas izlases zaudējuma bija labas iespējas nostiprināties B grupas pirmajā pozīcijā, bet turki aizvadīja briesmīgu spēli uzbrukumā un ar 58:59 negaidīti piekāpās Zviedrijas basketbolistiem, kas tādējādi arī nopietni iesaistījušies par vietu labāko trīs skaitā.

Atceroties spēli pret turkiem novembrī, toreiz mājinieki iemeta desmit tālmetienus un kopumā no tālās distances uzbruka ar vairāk nekā 40 procentu precizitāti. ''Fenerbahce'' spēlētājs Melihs Mahmutolu iemeta sešus no desmit tālmetieniem un kopumā atzīmējās ar 24 punktiem.

Jāpiemin, ka zaudējumā pret Zviedriju turki uzbruka tikai ar 25 procentu precizitāti. Latvijas izlases sastāvā pirmajā spēlē pret Turciju labākais ar 25 punktiem bija Žanis Peiners. Ar 15 punktiem Žanim palīdzēja Anžejs Pasečņiks, bet 12 pievienoja komandas pieredzējušākais basketbolists Jānis Blūms.

Grupas trīs labākās vienības otrajā posmā tiksies ar citas apakšgrupas, kurā ir Spānija, Slovēnija, Melnkalne un Baltkrievija, labāko trijotni, turpinājumā trim no šīm sešām izlasēm izcīnot ceļazīmes uz Pasaules kausa finālturnīru, kas 2019.gada rudenī notiks Ķīnā. Šajā grupā pēc viena apļa trīs uzvaras ir Spānijai, divreiz labākā bijusi Eiropas čempione Slovēnija, vienu uzvaru guvusi Melnkalne, bet trīsreiz zaudējusi Baltkrievija.

Mača sākums ''Arēnā Rīga'' pulksten 19:30 un tiešraidē spēli varēsiet vērot TV6 kanālā. Pulksten 19:00 savstarpējo spēli uzsāks Ukraina un Zviedrija.

PK 2019 kvalifikācija, B grupa

V.IzlaseSUZPAP
1.Turcija321210:1925
2.Ukraina321226:2115
3.Latvija312223:2404
4.Zviedrija312208:2254

Latvijas valstsvienības sastāvs

#SpēlētājsPozīcijaAugumsDz.gadsKlubs
5Mareks MejerisUzbrucējs207 cm1991VEF Rīga
7Jānis BlūmsAizsargs190 cm1982Zaragoza (Spānija)
11Rolands ŠmitsUzbrucējs207 cm1995Fuenlabrada (Spānija)
12Dāvis LejsameiersAizsargs192 cm1991Miasto Szkla (Polija)
17Rodions KurucsUzbrucējs202 cm1998Barcelona (Spānija)
19Rihards LomažsAizsargs190 cm1996Ventspils
21Aigars ŠķēleAizsargs192 cm1992Ventspils
24Andrejs GražulisUzbrucējs202 cm1993Parma (Krievija)
31Žanis PeinersUzbrucējs203 cm1990Lietkabelis (Lietuva)
32Anžejs PasečņiksCentrs215 cm1995Gran Canaria (Spānija)
33Mārtiņš MeiersCentrs208 cm1991Enisey (Krievija)
41Ingus JakovičsAizsargs186 cm1993Ventspils

Turcijas izlases sastāvs

#SpēlētājsPozīcijaAugumsDz.gadsKlubs
4Doušs BalbajsAizsargs185 cm1989Anadolu Efes
6Bariss ErmissAizsargs197 cm1985Tofas
7Metins TurensUzbrucējs206 cm1994Pinar Karsiyaka
10Melihs MahmutoluAizsargs191 cm1990Fenerbache
11Ege ArarsUzbrucējs207 cm1996Galatasaray
13Ali Muhameds (Bobijs Diksons)Aizsargs178 cm1983Fenerbahce
18Metedžans BirsensUzbrucējs205 cm1995Sakarya
19Furkans AldemirsUzbrucējs207 cm1991Darussafaka
21Sertačs ŠanliCentrs214 cm1991Besiktas
25Kenans SipahiAizsargs197 cm1995Besiktas
41Emirdžans KošutsCentrs212 cm1995Darussafaka
61Geksenins KeksalsAizsargs196 cm1991Galatasaray

  +7 [+] [-]

, 2018-02-26 11:34, pirms 7 gadiem
-20, pa klubiem, diemžēl

  +6 [+] [-]

, 2018-02-26 11:36, pirms 7 gadiem
Nē, nu labi, vētrains weekends, tik tiešām būšu palaidis garām laikam Vecvagara atkāpšanos. Kurš šodien vadīs spēli?

  -4 [+] [-]

, 2018-02-26 11:42, pirms 7 gadiem
Šajā sastāvā diemžēl nav variantu, un lai tur Lauva un citi zvēri nepļūtī, ka Vecvagars ir pie vainas. Visiem jau skaidrs kā uz lapas, ka izlase galīgi švaka pēc talanta, praktisi visi džeki neko spīdošu savos klubos nerāda, ko var gribēt? Es šaubos, vai treneris var kaut ko sakarīgu izveidot 3 dienu laikā pirms spēlēm.
Tā kā veiksmi mūsu spēlētājiem un arī treneriem!

  +8 [+] [-]

, 2018-02-26 11:43, pirms 7 gadiem
Diemžēl, bet nekas te nesanāks....

  +8 [+] [-]

, 2018-02-26 11:43, pirms 7 gadiem
Vecvagar, atkāpies!

 +15 [+] [-]

, 2018-02-26 11:44, pirms 7 gadiem
Godīgi sakot es nesaprotu ko izlasē Kurucs dara? Tās minūtes ko viņš pavada laukumā viņš tupa stāv uz vietas un gaida kad komandas biedri izkārtos metienu, tāpat arī aizsardzībā tupa stāv un noskatās. Ne ātruma, ne kustības, ne eksplozivitātes, nekā tāda lai viņš vispār pretendētu uz NBA draftu. Traumas vai zvaigžņu slimība ir viņu atmetusi LBL 2 līmenī.

 +12 [+] [-]

, 2018-02-26 11:44, pirms 7 gadiem
Biju domājis iet, bet pēc mača ar Ukrainu un iztērētiem 60Eur (3x15Eur+aizbraukt un parkings), tomēr palikšu mājās! Kauns bija par piektdienas spēli! Saprotu, ka jādod iespējas mūsu pašu treneriem, bet vai tiešām izlase šobrīd ir tajā etapā, kad ar to ir šādi jāeksperimentē?

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 11:45, pirms 7 gadiem
cobham rakstīja: Šajā sastāvā diemžēl nav variantu, un lai tur Lauva un citi zvēri nepļūtī, ka Vecvagars ir pie vainas. Visiem jau skaidrs kā uz lapas, ka izlase galīgi švaka pēc talanta, praktisi visi džeki neko spīdošu savos klubos nerāda, ko var gribēt? Es šaubos, vai treneris var kaut ko sakarīgu izveidot 3 dienu laikā pirms spēlēm.
Tā kā veiksmi mūsu spēlētājiem un arī treneriem!
Ok, čali talantīgi nav ka Sportcentru mīļotais Keipeijs, bet Ukraiņiem pa -20 nebija jāzaud. Un tās maiņas, vai tad jāmainās ik pa 3 minūtēm ? Ko viņš mainot gaida, ka kāds pēkšņi iemetīs 4-5 3pt pēc kārtas kā Karijs ?

  +3 [+] [-]

, 2018-02-26 11:45, pirms 7 gadiem
Āfrika12 rakstīja: Godīgi sakot es nesaprotu ko izlasē Kurucs dara? Tās minūtes ko viņš pavada laukumā viņš tupa stāv uz vietas un gaida kad komandas biedri izkārtos metienu, tāpat arī aizsardzībā tupa stāv un noskatās. Ne ātruma, ne kustības, ne eksplozivitātes, nekā tāda lai viņš vispār pretendētu uz NBA draftu. Traumas vai zvaigžņu slimība ir viņu atmetusi LBL 2 līmenī.
Kā redzi, tomēr notiek Aģentu spēlītes LBS, tāda pati korupcija kā 3xA oligarhos

  -4 [+] [-]

, 2018-02-26 11:46, pirms 7 gadiem
Jāuzvar, nekas nereāls tas nav!
Nav ko pārlieku noriet Vecvagaru, ar šiem večiem Bagatskis arī neko neizdarītu! Ja nu kāds ārzemju specs kādu nelielu progresu sasniegtu!
Nav ko salīdzināt pērno Latvijas izlasi ar šo, tad visu smagumu iznesa spēlētāji, kuri šobrīd nav. Kādam jau tas nepatiks, bet savu lielo iespēju tikt pie medaļām Latvija palaida garām pērn kopā ar daudzu pielūgto Bagatski! Nezin kad atkal tāda izdevība pienāks, pagaidām
bilde nav nekāda rožainā, jo nav mums tās rezerves nekādas dižās. . .

  -1 [+] [-]

, 2018-02-26 11:47, pirms 7 gadiem
Ps. Ņemot no divu lūzeru komandām t.i. Ventspils un VEF spēlētājus, nu nevar dabūt uzvarētaju psihaloģiju

  +5 [+] [-]

, 2018-02-26 11:48, pirms 7 gadiem
jā būs cietā drāte varat aizmirst par PK un OS 2020. Iespējams ,ka visi līderi savu pēdējo lielo turnīru kopā jau ir aizvadījuši!

  +2 [+] [-]

, 2018-02-26 11:48, pirms 7 gadiem
Galīgi neticās, bet lai nu čaļi paši tic.. Ja tas bālums pret ukraiņiem būs licis pamosties kaut kādas sportiskajam niknumam (ja tāds vispār var pamosties), var sanākt... Vai varbūt Vecvagaram izdosies precīzāk paskaidrot, ko vēlas un saprast, ko šie džeki īsti var... Vārdu sakot, nekādi smuki zāģi ar skaistām izspēlēm garīgo neuzlabos - ir jādod iekšā kaut vai smagā, kapiņiem bagātā mačā, bet jādod. Un jāatceras, ka turki būs ne mazāk nikni...

  +7 [+] [-]

, 2018-02-26 11:50, pirms 7 gadiem
Kāda reablitēšanās?Latvija šajā turnīrā paliks ceturtie un izrādīsies,ka bez dažiem top spēlētājiem mums basketbolā ir tā parastā pelēkā masa,kā citos sporta veidos.Ne pa velti dažos sporta raidījumos bija jautājums par basketbolu.Vai mums ir kaut kāda basketbola sistēma,kura spēj audzināt un nosegt iztrūkstošās zvaigznes izlasē?Nekā mums nav.Ir tikai tas ,ko izaudzinājuši ģimenes par saviem līdzēkļiem,visi pārējie ir viduvējības,kuri neko nekad nevinnēs bez saviem līderiem.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-26 11:52, pirms 7 gadiem
Nav līderu no EČ (Porziņģis Da Bertāns Di Bertāns Timma Strelnieks)un ieprēkšējo spēļu līderi kādas traumas un slimības bija (Peiners,Šķēle)savās komandās rezervē šēz (Pasečņiks) un šosezon soli atpakaļ spēŗuši attīstībā Jakovičš,Meijeris un ļoti mazs vai vispār nespēlē klubā (Kurucs)un neko daudz nevar gaidīt(Lejasmeires, Lomaža).Un nekad līderi nav bijuši (Šmits,Gražulis) tad kas vispār paliek kas ir gatavi dotajā brīdi?

  +8 [+] [-]

, 2018-02-26 11:55, pirms 7 gadiem
Bagatskis no izlases aizgāja augstākajā punktā,tā vietā lai ietu vēl uz nebijušām virsotnēm ,viņš labāk tēlo padomdevēju.Laikam jau juta ,ka nebūs līderu un te var sekot izgāšanās.Saprastu vēl ,ja būtu nodarbināts pie kāda kluba stūres.

     [+] [-]

, 2018-02-26 11:57, pirms 7 gadiem
Ļaut beidzot Kurucam uzspēlēt, nelaist laukumā Jakoviču un Šķēli, ieziest terpentīnu Gražulim ar Meijeri (Šmitam arī derētu) - un viss būs labi!

  +2 [+] [-]

, 2018-02-26 11:59, pirms 7 gadiem
D-Mob rakstīja: Kā redzi, tomēr notiek Aģentu spēlītes LBS, tāda pati korupcija kā 3xA oligarhos
Kuruca aģents ir parādījis savu absolūtu impotenci, "nepārdodot" viņu pagājušajā gadā. Šodien kādas tur vēl spēlītes??

     [+] [-]

, 2018-02-26 12:01, pirms 7 gadiem
...reabilitēties.... galvenais nepiedzīvot lielāku kaunu...

     [+] [-]

, 2018-02-26 12:06, pirms 7 gadiem
Ja šodien uzvar, tad vēl kāds cerību stariņš paliek!
Zaudējums praktiski norok iespējas tikt tālāk! Teorētiski jau vēl paliek- uzvarēt Zviedriju un Ukrainu izbraukumā un tad vēl sāksies rēkināšana!
Bet pagaidīsim vakaru, vakars gudrāks par rītu!

  +3 [+] [-]

, 2018-02-26 12:06, pirms 7 gadiem
vorkuta rakstīja: Ļaut beidzot Kurucam uzspēlēt, nelaist laukumā Jakoviču un Šķēli, ieziest terpentīnu Gražulim ar Meijeri (Šmitam arī derētu) - un viss būs labi!
Šķēle un Mejeris sarūgtināja visvairāk... Viens kļūdās un met garām pat no ideālām situācijām, otrs kā tāds palags brīžiem....

  +5 [+] [-]

, 2018-02-26 12:07, pirms 7 gadiem
Jā jā,dažam labam ,protams, Kurucs būs zaudējuma iemesls pat tad ,ja paliks uz soliņa un nenospēlēs nevien sekundi.Tas nekas ,ka vadoša loma uzticēta Jakovičam ,kurš nevar iemest netraucēti no groza apakšas.

  +9 [+] [-]

, 2018-02-26 12:08, pirms 7 gadiem
Man kaut kā vairāk liekas, ka Kurucam pietrūkst uzticības kredīta. Nesaprotu, kāda jēga bija uzlaist viņu laukumā starta pieciniekā, bet pēc pirmās kļūdas noraut nost un vairs laukumā neuzlaist, lai gan tas pats Šķēle ar Jakoviču laukumā daudz lielākus sūdus vārīja. Reiz jau arī visi Peineru aprunāja, ka ko ta šis izlasē dara, bet kā treneris nerāva nost no laukuma pēc 1. kļūdas, tā atvērās un ir pašreizējā izlases modeļa līderis!

  +3 [+] [-]

, 2018-02-26 12:08, pirms 7 gadiem
onkols rakstīja: Šķēle un Mejeris sarūgtināja visvairāk... Viens kļūdās un met garām pat no ideālām situācijām, otrs kā tāds palags brīžiem....
Man domāt, ka Meijeris baigi kļūdījās, atsakot izlasei. Pēc tam tikai regress

  -2 [+] [-]

, 2018-02-26 12:15, pirms 7 gadiem
Gatis rakstīja: ...reabilitēties.... galvenais nepiedzīvot lielāku kaunu...
pats basketbols Latvija ir viens liels kauns, uz pasaules cempi neesam tikusu un nekad netiksim.....par olimpiadi vispar nav ko runat, nekad uz turieni netiksim...bija paradijusies ceriba, Porzingis bet ari ar vinu Bagatskis eiropas cempi neko neparadija.....ceribu nav, bodite jataisa ciet, basketbols ar likumu jaaizliedz Latvija.......lai nebutu kauns.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-26 12:18, pirms 7 gadiem
Nebeidz pārsteigt šī grimstošā portāla kvalitātes,pat Latvijas izlases spēlētāja uzvādu ir problēmas pareizi uzrakstīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-02-26 12:21, pirms 7 gadiem
vorkuta rakstīja: Man domāt, ka Meijeris baigi kļūdījās, atsakot izlasei. Pēc tam tikai regress
varu piekrist par regresu,tikai man liekas ,ka viņš pats jau saprata,ka jēga no viņa izlasē nebūs un godīgi pagāja maliņā,tāds man liekas ir atteikuma iemesls

  +2 [+] [-]

, 2018-02-26 12:24, pirms 7 gadiem
Djokovic, 12:18, pirms dažām sekundēm, ignorēt, atbildēt
Nebeidz pārsteigt šī grimstošā portāla kvalitātes,pat Latvijas izlases spēlētāja uzvādu ir problēmas pareizi uzrakstīt.

Ko ta pats te raksti??

     [+] [-]

, 2018-02-26 12:28, pirms 7 gadiem
antons_upesdeglis_112850049538399 rakstīja: Un vēl smieklīgi kuri saka ka baskets ir numur 1 Latvijā, ja uz izlasi pat puse Arēnas nav piepildīta. Uz hoķi pret Kanādu bija pilnīgi pilna arēna un tas viss ka mūsējiem nebija optimālais sastāvs. Teiksiet ka ar KP būtu savādāk? Protams bet tie cilvēki nāktu tikai dēļ KP un izlase viņiem ir otrajā plānā...
baskets ir nr. 1 Latvijā dēļ savas masveidības,nevis intereses ziņā ,visiem tak skaidrs,ka basketbols no vecākiem neprasa tādus ieguldijumus ,kā hokejs un tādēļ ir pieejamāks jaunatnei un arī amatieru sportam,bet acīmredzot sporta federācijai nav pietiekamu līdzekļu laba trenera algošanai(hokejā Hartlijs 2 milj.eur),kas vismaz panāktu maksimumu ar esošiem kadriem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-26 12:39, pirms 7 gadiem
jeepis59 rakstīja: baskets ir nr. 1 Latvijā dēļ savas masveidības,nevis intereses ziņā ,visiem tak skaidrs,ka basketbols no vecākiem neprasa tādus ieguldijumus ,kā hokejs un tādēļ ir pieejamāks jaunatnei un arī amatieru sportam,bet acīmredzot sporta federācijai nav pietiekamu līdzekļu laba trenera algošanai(hokejā Hartlijs 2 milj.eur),kas vismaz panāktu maksimumu ar esošiem kadriem.
Piekrītu par masveidību, nepiekrītu par treneri. Tur pat Popovičs neko neizdarītu.Saknes bērnu basketbolā, kur ne tik daudz māca basketu, cik pieprasa rezultātu. To kardināli jāmaina.

  -3 [+] [-]

, 2018-02-26 12:40, pirms 7 gadiem
antons_upesdeglis_112850049538399 rakstīja: Un vēl smieklīgi kuri saka ka baskets ir numur 1 Latvijā, ja uz izlasi pat puse Arēnas nav piepildīta. Uz hoķi pret Kanādu bija pilnīgi pilna arēna un tas viss ka mūsējiem nebija optimālais sastāvs. Teiksiet ka ar KP būtu savādāk? Protams bet tie cilvēki nāktu tikai dēļ KP un izlase viņiem ir otrajā plānā...
Bet hoķī, kuru nopietnā līmenī spēlē 10-15 valstīs arī nav nekādi dižie panākumi, astotnieks jau ir sapņu kalngals, bet tā ap 10. vietu vien grozāmies. Slovāki, friči, šveicieši savu reizi tiek pusfinālā, vai pat pie kādas medaļas, par lielo sešnieku- Kanādu, Zviedriju, Krieviju, ASV, Somiju , Čehiju nemaz nerunāsim!

     [+] [-]

, 2018-02-26 12:43, pirms 7 gadiem
Ja būtu mūsu "Unicorn King`s", tad varētu vel Turciju uzvarēt un tikt FIBA. Bet nezinu, 50/50 par Latviju var derēt!

     [+] [-]

, 2018-02-26 12:44, pirms 7 gadiem
antons_upesdeglis_112850049538399 rakstīja: Un vēl smieklīgi kuri saka ka baskets ir numur 1 Latvijā, ja uz izlasi pat puse Arēnas nav piepildīta. Uz hoķi pret Kanādu bija pilnīgi pilna arēna un tas viss ka mūsējiem nebija optimālais sastāvs. Teiksiet ka ar KP būtu savādāk? Protams bet tie cilvēki nāktu tikai dēļ KP un izlase viņiem ir otrajā plānā...
Krievi uz basketu nenāk, uz tavu hoķi - >50%. Tas pirmais. Un vēl jau klubi neko nedara basketa līdzjutēju piesaistei. Slinkums? Naudas trūkums vai vienkārši neprofesionālisms - jupis viņu zin
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-02-26 12:56, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Bet hoķī, kuru nopietnā līmenī spēlē 10-15 valstīs arī nav nekādi dižie panākumi, astotnieks jau ir sapņu kalngals, bet tā ap 10. vietu vien grozāmies. Slovāki, friči, šveicieši savu reizi tiek pusfinālā, vai pat pie kādas medaļas, par lielo sešnieku- Kanādu, Zviedriju, Krieviju, ASV, Somiju , Čehiju nemaz nerunāsim!
tu Jani Dzerum ej izguli Dzerumu.....hokeja mes pasaules cempi esam uzvarejusi Krieviju, ASV un ar Canada esam nicu dabujusi........olimpiades esam spelejusi.......bet tu saki basketbols....

     [+] [-]

, 2018-02-26 12:57, pirms 7 gadiem
antons_upesdeglis_112850049538399 rakstīja: Un vēl smieklīgi kuri saka ka baskets ir numur 1 Latvijā, ja uz izlasi pat puse Arēnas nav piepildīta. Uz hoķi pret Kanādu bija pilnīgi pilna arēna un tas viss ka mūsējiem nebija optimālais sastāvs. Teiksiet ka ar KP būtu savādāk? Protams bet tie cilvēki nāktu tikai dēļ KP un izlase viņiem ir otrajā plānā...
Uz Lietuvas spēli arēna bija izpārdota dēļ veiksmīgā mārketinga. Visur reklamēja, ka redz būšot 5 NBA spēlētāji utt. Un tak KP.
Bet pārējās spēlēs arēna bija pustukša.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 12:59, pirms 7 gadiem
Upesdeglim hokejs populārāks, jo katra spēle kalpo ka attaisnojums sievai lai varētu susināt aldariti un pielikt mūli
Nez no laika gala hokejs vairāk asociējies ar līdzi jušanu un alus patēriņu!
Ja ņem no sportiska viedokļa tad baskets futene un volejbols ir daudz pieejamāks plašam tautas masām!
Hokeja nopietni trenēties var tie bērni kuriem vecāki gatavi maksāt!

     [+] [-]

, 2018-02-26 13:00, pirms 7 gadiem
He he kepka96 aka gaterschikam atkal baklažāni visur rādās

     [+] [-]

, 2018-02-26 13:00, pirms 7 gadiem
vorkuta rakstīja: Krievi uz basketu nenāk, uz tavu hoķi - >50%. Tas pirmais. Un vēl jau klubi neko nedara basketa līdzjutēju piesaistei. Slinkums? Naudas trūkums vai vienkārši neprofesionālisms - jupis viņu zin
es domāju,ka naudas trūkums,jo LBL skaidri redzams,ka lielākā daļa knapi savelk galus un rezultātā nevar piesaistīt normālus kadrus,a skatītājs jau neies skatīties sētas mačus,tomēr gribas ,lai būtu skatāma spēle,lai būtu intriga..ja jau pat normālu hokeja klubu Latvijā nav kas uztur,tad domāju,ka basketbolam atvēl vēl mazāk,nu nav mums to vietējo sponsoru nav

  -2 [+] [-]

, 2018-02-26 13:01, pirms 7 gadiem
Ja anton pateicoties alus dzeršanai hokejs ir populārākais
Nogriez alus lietošanu arēnā un pie TV, gribu redzēt cik tad būs populārs

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 13:03, pirms 7 gadiem
Šī izskatās ir būt vai nebūt spēle Vecvagaram.
Kāds zin cik LBS ir devis uzticības kredītu?

     [+] [-]

, 2018-02-26 13:03, pirms 7 gadiem
antons_upesdeglis_112850049538399 rakstīja: Paskaties tv reitingus - tur hoķa izlase ir gaismas gadus priekšā basketa izlasei. Nav tev nekādu pretargumentu.
https://www.alberts.lv/konsolidetas...
Te par pagājušo gadu, kas bija gan EČ, gan pč.
Pirmajā vietā hokejs Latvija-Zviedrija.

     [+] [-]

, 2018-02-26 13:05, pirms 7 gadiem
Autors pārlasa, ko uzrakstījis?

"Turpinājumā mūsējie ar 82:73, bet pēdējā spēlē piedzīvoja neveiksmi pret Ukrainas izlasi.."
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2018-02-26 13:29, pirms 7 gadiem
Es saprotu, ka nav saspēlējušies utt., bet nu var uzzīmēt kaut kādas kombenes. Tas primitīvais sētas basketbols ir apnicis, ka skrien un saspēlējas pa perimetru, kamēr beidzas laiks un pidžina bezjēgā uz grozu, iespējams, ka iekritīs. Ok., Blūms met, bet tā viņš spēlē un ir viens no retajiem, kas var iemest. Ko dara pārējie? Vienīgais kas agresīvi iet uz grozu ir Peiners. Pasečņiks nav nekāds metējs, nu lai stāv zem groza un ņem atlēkušās, savādāk nav no viņa nekāda jēga, uz grozu neiet, metienus nevar iemest un ar tādu augumu pat nobloķēt nevar. Visi ukraiņi ko gribēja to darīja pie mūsu groza.

     [+] [-]

, 2018-02-26 13:30, pirms 7 gadiem
ar šo sastāvu un treneri tikai atzelēt

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 13:36, pirms 7 gadiem
Cerams būs labs basketbols.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-02-26 13:44, pirms 7 gadiem
antons_upesdeglis_112850049538399 rakstīja: Vai turku sastāvs ir kāds noslēpums?
Jā, turku sastāvu nezinam ,toties zinam kā Neimārs raud.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 13:45, pirms 7 gadiem
Pasecniks ari nebija uzdevuma augstumos. Soda metieni ir galvenais speles elements. Ko tad vel var ceret. Turki ir nikni par ieprieksejo speli. Ko var sagaidit no musu izlases.Neko labu neredzu. Par kadiem nopelniem Vecvagars tika pie komandas vadisanas.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-26 13:45, pirms 7 gadiem
antons_upesdeglis_112850049538399 rakstīja: Un vēl smieklīgi kuri saka ka baskets ir numur 1 Latvijā, ja uz izlasi pat puse Arēnas nav piepildīta. Uz hoķi pret Kanādu bija pilnīgi pilna arēna un tas viss ka mūsējiem nebija optimālais sastāvs. Teiksiet ka ar KP būtu savādāk? Protams bet tie cilvēki nāktu tikai dēļ KP un izlase viņiem ir otrajā plānā...
otro stāvu nemaz pret Ukraiņiem neatvēra

     [+] [-]

, 2018-02-26 13:46, pirms 7 gadiem
Kārtējā zāģa gadījumā, nespējot komandu sagatavot konkurētspējīgai cīņai, galv.trenerim- JĀATKĀPJAS. Cieti!

     [+] [-]

, 2018-02-26 13:48, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Bet hoķī, kuru nopietnā līmenī spēlē 10-15 valstīs arī nav nekādi dižie panākumi, astotnieks jau ir sapņu kalngals, bet tā ap 10. vietu vien grozāmies. Slovāki, friči, šveicieši savu reizi tiek pusfinālā, vai pat pie kādas medaļas, par lielo sešnieku- Kanādu, Zviedriju, Krieviju, ASV, Somiju , Čehiju nemaz nerunāsim!
Nu, nerunā niekus. Sāksim ar to, ka nopietnā līmenī hokeju spēlē vismaz 20 valstīs. Nav jau nekādi 80. gadi.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 13:52, pirms 7 gadiem
jeepis59 rakstīja: baskets ir nr. 1 Latvijā dēļ savas masveidības,nevis intereses ziņā ,visiem tak skaidrs,ka basketbols no vecākiem neprasa tādus ieguldijumus ,kā hokejs un tādēļ ir pieejamāks jaunatnei un arī amatieru sportam,bet acīmredzot sporta federācijai nav pietiekamu līdzekļu laba trenera algošanai(hokejā Hartlijs 2 milj.eur),kas vismaz panāktu maksimumu ar esošiem kadriem.
Pēc masveidības tas vēl ir jautājums, jo futenē trenējās vairāk bērnu un pieaugušo. Diemžēl, ar visu to, ka basim ir tradīcijas un zināmi panākumi, ir ļoti grūti to dēvēt par nr.1 sportu Latvijā, tas atsaucas gan TV reitingos (pilnīga sakāve, pret hokeju, pat Lietuvā mūsu izlases spēles izsauca lielāku ažiotāžu), gan tribīnēs...

     [+] [-]

, 2018-02-26 14:13, pirms 7 gadiem
specha rakstīja: Kārtējā zāģa gadījumā, nespējot komandu sagatavot konkurētspējīgai cīņai, galv.trenerim- JĀATKĀPJAS. Cieti!
Ja šodien zaudējam , Starkovam jāatkāpjas. Ja mums ir dīvaini treneri(Starkovs, Vecvagars), tad jābūt dīvainiem lēmumiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-26 14:21, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Bet hoķī, kuru nopietnā līmenī spēlē 10-15 valstīs arī nav nekādi dižie panākumi, astotnieks jau ir sapņu kalngals, bet tā ap 10. vietu vien grozāmies. Slovāki, friči, šveicieši savu reizi tiek pusfinālā, vai pat pie kādas medaļas, par lielo sešnieku- Kanādu, Zviedriju, Krieviju, ASV, Somiju , Čehiju nemaz nerunāsim!
Ka tev tik maz nopietnu izlasu sanak? Bez vadosa sesinieka, LAT, GER, SLK, SWI, BLR, SLO, FRA, DAN, NOR, KAZ, AUT, ITA, HUN... 20 sanak diezgan viegli.

     [+] [-]

, 2018-02-26 14:25, pirms 7 gadiem
vorkuta rakstīja: Piekrītu par masveidību, nepiekrītu par treneri. Tur pat Popovičs neko neizdarītu.Saknes bērnu basketbolā, kur ne tik daudz māca basketu, cik pieprasa rezultātu. To kardināli jāmaina.
Vai par masveidibas nr.1 varam drosi runat?

     [+] [-]

, 2018-02-26 14:39, pirms 7 gadiem
Mūsu šā brīža izlases sastāvam trukst viena ļoti būtiska īpašība vai prasme un tā nebūt nav tikai meistarība bet pārliecība par sevi un savu komadu kopumā. Nu lai vai ko saka, bet tas IR treneru kompetencē un to VAR arī vienā vakarā ieprogrammēt. Skatoties iepriekšējo spēli kur Žani mierīgi nosedza neviens neuzņēmās līderību, ok Blūms sameta, bet vai bija līderis, arī Mārtiņš pietiekami iemeta. bet vai tāpēc spēlēja ilgas minūtes. Nenormāla bēda ir saspēles vadīšana, nu nav šajā kombinācijā adekvāta līmeņa spēlētāji Pasečņiku vispār pie Brieža vajadzētu aizlaist lai paklopē, nu ja tu esi NBA prospekts Tev ir jābūt AKNAI. Protams nevar noliegt ka Ukrainai ļoti krita garajiem, BET mēs katastrofāli zaudējām grozu!!! Veiksmi turpmāk, bet treneri vajag ar REPUTĀCIJU un GUDRU! Pietiek to čomu būšanu!!! Vajadzētu plašāku interviju ar Šnepu, lai pastāsta kā tad tā lemšana notiek....

     [+] [-]

, 2018-02-26 14:41, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: otro stāvu nemaz pret Ukraiņiem neatvēra
Man jau likās, ka kko nepareizu redzu. Laikam priekškars priekšā bija, kā saki. Mēs uzvarējām?

     [+] [-]

, 2018-02-26 14:44, pirms 7 gadiem
Kaada reabilitacija , tur draud sagrave ar padsmit punktiem , pie si trenera nav iespejam pat somugrus vinnet!

     [+] [-]

, 2018-02-26 14:46, pirms 7 gadiem
Bez eirolīgas spēlētājiem izlase izskatās bezcerīga, lai kvalificētos PC čempim. Metienu precizitāte no soda metieniem slikta, no spēles ar nekā un vēl nevar bumbas savākt zem saviem groziem. Tādu kā piekdien redzēju Pasečņiku, tad pagaidām NBA līmenim neatbilst.

     [+] [-]

, 2018-02-26 14:48, pirms 7 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Man jau likās, ka kko nepareizu redzu. Laikam priekškars priekšā bija, kā saki. Mēs uzvarējām?
nesapratu?

  +2 [+] [-]

, 2018-02-26 14:54, pirms 7 gadiem
Black_king rakstīja: Bez eirolīgas spēlētājiem izlase izskatās bezcerīga, lai kvalificētos PC čempim. Metienu precizitāte no soda metieniem slikta, no spēles ar nekā un vēl nevar bumbas savākt zem saviem groziem. Tādu kā piekdien redzēju Pasečņiku, tad pagaidām NBA līmenim neatbilst.
Nu nav tik bezcerīgi spēlētāji! Bet salikt to kolektīvu kopā treneriem nesanāk, un par to nu viņiem jātiek skaidrībā, kāpēc tā. Ne tie spēlētāja, kāda trūkst, ne tāda spēle tiek prasīta, nepilda uzdevumus - variantu ir daudz. Skaidrs, novelt visu uz to, ka mums trūkst līderu, būtu muļķīgi.

     [+] [-]

, 2018-02-26 14:58, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: nesapratu?
Ko tieši? Varu arī tiešā tekstā pateikt - augša bija vaļā piektdien, pats sēdēju.

     [+] [-]

, 2018-02-26 14:59, pirms 7 gadiem
Vecvagars kā treneris ir par mīkstu. Cik saprotu Bagijs ir bez darba? Kāpēc, nolēma atpūsties jeb neviens no vēlajamiem klubiem nepiedāvaja darbu?

  +2 [+] [-]

, 2018-02-26 15:06, pirms 7 gadiem
Black_king rakstīja: Vecvagars kā treneris ir par mīkstu. Cik saprotu Bagijs ir bez darba? Kāpēc, nolēma atpūsties jeb neviens no vēlajamiem klubiem nepiedāvaja darbu?
Tāpēc, ka zināja, ka jaunā sistēma nesīs regresu un labāk pasēdēt bez darba, pabraukāt pa klīnikām, klubiem pastažēties, nevis ķert slikto ierakstu CV.
Būsim reāli - Bagija progress apstājās brīdī, kad nāca pie izlases stūres, jo vnk tīri fiziski nebija laika kungam uzņemt informāciju, iegūt jaunas zināšanas, metodikas. Tagad lai mēģina atgūt gada laikā, atpūšas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-26 15:13, pirms 7 gadiem
Black_king rakstīja: Vecvagars kā treneris ir par mīkstu. Cik saprotu Bagijs ir bez darba? Kāpēc, nolēma atpūsties jeb neviens no vēlajamiem klubiem nepiedāvaja darbu?
Nu, ka saprotu, piedavajumi bija, bet ne pietiekosi kardinosi

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 15:20, pirms 7 gadiem
vorkuta rakstīja: Man domāt, ka Meijeris baigi kļūdījās, atsakot izlasei. Pēc tam tikai regress
Meijeris ir totāli nosēdies

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 15:22, pirms 7 gadiem
Ādolfs Bezbašnovs rakstīja: Meijeris ir totāli nosēdies
viņam pirms izlases spēlēm operācija bija, tāpēc jau atteica...Nav viņam īsti regress, jo viņam ir tagad iedalīta loma, ka pašam jāveido sev situācijas + kapteinis komandā ir. Diemžēl Marekam ne visai tas padodas.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-26 15:36, pirms 7 gadiem
gatera priekshnieks rakstīja: Kad es jums saku, ja saspēli diriģē tie divi nevarīgie lemberdzēni un Arēnā lēkā pērkamais uzvaru talismans Jurčiks, tur par uzvaru pat nav ko sapņot.
kepon,īsu laiku gan mēģināji jaunā imidžā drukāt, āža kāja izlīda atkal. Duraks gatavais.

     [+] [-]

, 2018-02-26 15:50, pirms 7 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Ko tieši? Varu arī tiešā tekstā pateikt - augša bija vaļā piektdien, pats sēdēju.
no TV izskatijās izslēgtas gaisma tur

     [+] [-]

, 2018-02-26 16:00, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: no TV izskatijās izslēgtas gaisma tur
Gaismas stipriums tur samazināts jau kopš vasaras.

     [+] [-]

, 2018-02-26 16:05, pirms 7 gadiem
Vajadzetu uzvaret!Cerams,ka bus izmainas starta piecinieka!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 16:34, pirms 7 gadiem
-25

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 16:43, pirms 7 gadiem
Toto -9,5 uz Turkiem pa 3,45 izskatās labs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-26 18:09, pirms 7 gadiem
Skrabars rakstīja: Toto -9,5 uz Turkiem pa 3,45 izskatās labs.
-4.5 pa 2.15 arī nav slikts

     [+] [-]

, 2018-02-26 18:21, pirms 7 gadiem
Neatkarīgi no tā, kā šodien nospēlē, treneriem šovakar ir jāatkāpjas.
Nezinu, cik kvalitatīvus viņi izstrādā spēļu plānus, taču spēlētāju noskaņošana cīņām un spēļu vadība ir katastrofāla.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-26 18:35, pirms 7 gadiem
nez Turki jau zin kāds mums būs starting five?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-26 19:14, pirms 7 gadiem
Blūms 20 toč neiemetīs. Cerības uz Peineru Šmitu. Prognozēju zāği. Džeki galīgi pārliecību pazaudējuši. Haoss uz laukuma turpināsies. Diez vai Šķēle pēc traumas ko labāku parādīs. Lielas problēmas ar īso galu

  -1 [+] [-]

, 2018-02-26 19:15, pirms 7 gadiem
Šnepa eksperiments ar vīru izlasi turpinās

     [+] [-]

, 2018-02-26 19:20, pirms 7 gadiem
Kads var iedot online kadu sakarigu stream? tvplay nav un live tv man neiet. Butu pateicigs

     [+] [-]

, 2018-02-26 19:21, pirms 7 gadiem
kāpēc livetv vispār neiet?

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 19:22, pirms 7 gadiem
PatriotGuy rakstīja: Kads var iedot online kadu sakarigu stream? tvplay nav un live tv man neiet. Butu pateicigs
https://tvplay.skaties.lv/parraides... viss iet

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 19:23, pirms 7 gadiem
Kurš ieteica viņiem sabāzt mikrofonus dibenos?

     [+] [-]

, 2018-02-26 19:24, pirms 7 gadiem
Ukrainai tagad +8 pret Zviedriem

     [+] [-]

, 2018-02-26 19:26, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: https://tvplay.skaties.lv/parraides... viss iet
huh.. nebūšu pamanījis. Vainīgs. Paldies.

     [+] [-]

, 2018-02-26 19:30, pirms 7 gadiem
Savicku Juris rakstīja: Sējēja kungs uzlika 200EUR uz turku uzvaru!
Čekist vecais, nemuldi muļķīnas te tagad !

     [+] [-]

, 2018-02-26 19:32, pirms 7 gadiem
GreenUprise rakstīja: Kurš ieteica viņiem sabāzt mikrofonus dibenos?
Čekists

     [+] [-]

, 2018-02-26 19:33, pirms 7 gadiem
Atkal jau niggers nmoraks LAT izlasi jau 2 reizi pāris dienās ?!

     [+] [-]

, 2018-02-26 19:35, pirms 7 gadiem
ja mēģināsim ātro spēli ar turkiem tgad ierīsim ne pa jokam !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-26 19:35, pirms 7 gadiem
ATLAIST VECVAGARU!

     [+] [-]

, 2018-02-26 19:36, pirms 7 gadiem
Zarnim būs jāņem balta lapa, ja šitā turpināsies.

     [+] [-]

, 2018-02-26 19:36, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: ATLAIST VECVAGARU!
Domā ka jauns vagars varēs līdzēt šim ganāmpulkam ?!

  -1 [+] [-]

, 2018-02-26 19:36, pirms 7 gadiem
Savicku Juris rakstīja: Par turkiem!
Par Dināmu pastāvēšanas beigām!

     [+] [-]

, 2018-02-26 19:36, pirms 7 gadiem
Pagaidam Turkish labs!

     [+] [-]

, 2018-02-26 19:37, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: Domā ka jauns vagars varēs līdzēt šim ganāmpulkam ?!
tak jā

     [+] [-]

, 2018-02-26 19:37, pirms 7 gadiem
erikxxl rakstīja: Pagaidam Turkish labs!
nigeram vairāk punnktu nekā turkiem visiem kopā ņemot !

     [+] [-]

, 2018-02-26 19:38, pirms 7 gadiem
LTV laikam naudas vairs nav pēc olimpiādes, ka pie skaņu pults nolikta šimpanze, kas tur spaida randomā visu pa kārtai.

     [+] [-]

, 2018-02-26 19:38, pirms 7 gadiem
pirmo reizi redzu ka no tik liela attaluma iesit savā grozā !

     [+] [-]

, 2018-02-26 19:39, pirms 7 gadiem
kamdeelj mums zem groza Jako ar Bluumu leekaa pret turku garajiem ?! :O
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 19:39, pirms 7 gadiem
aizsardzībā haoss

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 19:40, pirms 7 gadiem
GreenUprise rakstīja: LTV laikam naudas vairs nav pēc olimpiādes, ka pie skaņu pults nolikta šimpanze, kas tur spaida randomā visu pa kārtai.
kāds sakars LTV ar šo spēli?

     [+] [-]

, 2018-02-26 19:40, pirms 7 gadiem
kas tas bija ko tur Shmits mēģināja izveidot ?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-26 19:41, pirms 7 gadiem
Mārtiņš

     [+] [-]

, 2018-02-26 19:41, pirms 7 gadiem
nu nedrīkst šitā izšķērdēt 100-tīgus monmentus ja gribam uzvilklt uz desas kebabaus šovakar !

     [+] [-]

, 2018-02-26 19:42, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: kas tas bija ko tur Shmits mēģināja izveidot ?!
nu kā vienmēr izlasē. cerēt uz bobiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-26 19:43, pirms 7 gadiem
Tas melnais punduris noraks mūs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 19:44, pirms 7 gadiem
Vecvagars tāds zolīdi apģērbies , laikam gatavs zaudējuma gadijumā preses konferencē paziņot ,ka atkāpjās no amata

     [+] [-]

, 2018-02-26 19:44, pirms 7 gadiem
Gražulis !

     [+] [-]

, 2018-02-26 19:46, pirms 7 gadiem
Un Vecvagaram vietas izlasē nebija, bet bija Lejasmeieram, bravo, bravo galvenais treneri

     [+] [-]

, 2018-02-26 19:47, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Un Vecvagaram vietas izlasē nebija, bet bija Lejasmeieram, bravo, bravo galvenais treneri
Varbūt bij reāli samīzies ka apsūdzēs koruptīvas rtadnieciskās saitēs !

     [+] [-]

, 2018-02-26 19:47, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Un Vecvagaram vietas izlasē nebija, bet bija Lejasmeieram, bravo, bravo galvenais treneri
Vai ta viņam nav trauma?

     [+] [-]

, 2018-02-26 19:47, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: kāds sakars LTV ar šo spēli?
Sajaucu, bet lietas būtību tas nemaina. Tur visticamāk sēž pērtiķis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 19:48, pirms 7 gadiem
drāž visus caurummos Turki musējos

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 19:48, pirms 7 gadiem
ja neatvērsies truļņiki un nezualbos aizsardzībutad pagaidām iet uz stabilu padsmit punktu zāģi līdīgu kā ierija no hoholiem !

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 19:49, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: Varbūt bij reāli samīzies ka apsūdzēs koruptīvas rtadnieciskās saitēs !
tādā gadījumā tas neliecina par viņu neko labu...VTB spēlētāju aizvietoju ar Polijas!!!! līgas spēlētāju, pat Jeromanovs labāks būtu, tikai, ja klausītu Veco.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 19:49, pirms 7 gadiem
Cita diena, cita spēle, citi pretinieki, bet impotence tā pati.

     [+] [-]

, 2018-02-26 19:49, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Vai ta viņam nav trauma?
it kā nav
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-26 19:50, pirms 7 gadiem
Vecai atkal uzvilcies un sarkans kā tomāts no uztraukuma .. mekādu labu iespaidu tāds tēls laikam basketbilstos nerada ...

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 19:50, pirms 7 gadiem
Kurš mūj...elis to Lejameijeru izlasē lobē? Par viņu taču Valmieras mazais Bērziņš ir divreiz gudrāks!

     [+] [-]

, 2018-02-26 19:50, pirms 7 gadiem
....drausmas. Tas jau ir murgs. Vismaz pirmā ceturtdaļa norakstāma. Es nemaz negribētu šādu izlases modeli redzēt tālāk par Latvijas robežām.

     [+] [-]

, 2018-02-26 19:51, pirms 7 gadiem
Zem sava groza ir pilnīgs pzd

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 19:51, pirms 7 gadiem
wolmar rakstīja: Kurš mūj...elis to Lejameijeru izlasē lobē? Par viņu taču Valmieras mazais Bērziņš ir divreiz gudrāks!
Vai ne. Tāds murgs.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 19:51, pirms 7 gadiem
nu kā var šitā regulāri pakāst savu grozapakšu !

     [+] [-]

, 2018-02-26 19:52, pirms 7 gadiem
Kāds iemet linku lūdzu, bez tvplay.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-02-26 19:52, pirms 7 gadiem
turks pats brīnijās ka zem groza viens atstāts

  +2 [+] [-]

, 2018-02-26 19:53, pirms 7 gadiem
Galvenais, ka treneris latvietis un strādā tikai par 400EUR mēnesī.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 19:53, pirms 7 gadiem
Basketbola spele skan Dons. Izcili atbilstosa dziesma. Limenis

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 19:53, pirms 7 gadiem
Nu, Meijeram gan šodien koka roka...

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 19:53, pirms 7 gadiem
ai bļ% te nekas nebūs , lielāka izgāšanas Latvijas basketbola vēsturē šī izlase ir

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 19:53, pirms 7 gadiem
Bez pieciem vadošajiem spēlētājiem Latvijā basketbols nožēlojamā līmenī!

  +2 [+] [-]

, 2018-02-26 19:54, pirms 7 gadiem
andzixxo rakstīja: Basketbola spele skan Dons. Izcili atbilstosa dziesma. Limenis
tas ir kā signāls baložiem

     [+] [-]

, 2018-02-26 19:54, pirms 7 gadiem
wolmar rakstīja: Nu, Meijeram gan šodien koka roka...
Šodien jā, bet nu viņam ir pārsvars zem groza, pats iespējas radīt var

  -2 [+] [-]

, 2018-02-26 19:55, pirms 7 gadiem
kad Bagijs sāka izlasi vadīt , tā bija 100% labāka kaut arī tad bija pilns ar jauniem večiem

     [+] [-]

, 2018-02-26 19:55, pirms 7 gadiem
Varēja Blūms kebabam bietē iedot - viswmaz kāds ekšens būtu un ja kāsis tad ilgaku laiku būtu ko atcerēties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-26 19:55, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: ai bļ% te nekas nebūs , lielāka izgāšanas Latvijas basketbola vēsturē šī izlase ir
Tagad vai nekad - jau aizmirsta?

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 19:56, pirms 7 gadiem
Tas ir PZD...Ko tādi jakoviči izlasē dara? Jāpērk melnis un treneris...

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 19:57, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Tagad vai nekad - jau aizmirsta?
Tur vismaz visi dzēra, pīpēja un mī.a pudelēs. Bij iemesls lažai. Te jau nav.

     [+] [-]

, 2018-02-26 19:57, pirms 7 gadiem
RZX rakstīja: Kāds iemet linku lūdzu, bez tvplay.
Live | livebasketball.tv

     [+] [-]

, 2018-02-26 19:57, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: ai bļ% te nekas nebūs , lielāka izgāšanas Latvijas basketbola vēsturē šī izlase ir
no šiem jau bij aizdomas ka nekas labs nebuus ... Protams ka TAGAD vai NEKAD bij lielāka izgāšanās v iennozzīmīgi

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 19:57, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Tagad vai nekad - jau aizmirsta?
Es to nepielīdzinātu ar Vecvagara epopeju pie izlases stūres...Pilnīga impotence tagad ir, iepriekš daļēji no spēlētājiem tas bija

     [+] [-]

, 2018-02-26 19:58, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Tur vismaz visi dzēra, pīpēja un mī.a pudelēs. Bij iemesls lažai. Te jau nav.
nu nevajag - nebuut ne visi, bet kaadi 2-3 tikai

  -2 [+] [-]

, 2018-02-26 19:58, pirms 7 gadiem
Uzbrukums galīgi nekāds... Ja Pasečņikam būtu metiens no zonas kā Iļjinam, Anžejs tiešām varētu par NBA sapņot.

     [+] [-]

, 2018-02-26 19:58, pirms 7 gadiem
Katrai izlasei vajag iesauku. Šī izlase šobrīd spēlē kā "BLŪMS un vienpadsmit rūķīši".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-26 19:58, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Tagad vai nekad - jau aizmirsta?
tas bija savādāk kā 'tagad

  +2 [+] [-]

, 2018-02-26 19:59, pirms 7 gadiem
Vecais pat neseko spēlei līdz, nesaprata, ka Blūmam sodi būs jāmet.

  +3 [+] [-]

, 2018-02-26 19:59, pirms 7 gadiem
Vajag izmest to JURČIKU RAGANU -Citādi nekā nebūs

     [+] [-]

, 2018-02-26 19:59, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es to pielīdzinātu ar Vecvagara epopeju pie izlases stūres...Pilnīga impotence
Kāda atšķirība kāds treneris. Izlasei nav kodola. Arī ar Bagiju visi bļāva kad slikti, bet kad izdevās novākts normālu komandu visi bija starā par viņu.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:00, pirms 7 gadiem
Kur vecais labais Peiners pazudis, galīgi nav Žanim pārliecības...

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:00, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: nu nevajag - nebuut ne visi, bet kaadi 2-3 tikai
Vairāk jau gan. Brāļi, Šķēle, AB*2=5

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:00, pirms 7 gadiem
Dixons dara, ko vien vēlas

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:00, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: no šiem jau bij aizdomas ka nekas labs nebuus ... Protams ka TAGAD vai NEKAD bij lielāka izgāšanās v iennozzīmīgi
viņī vismaz buhāja un ārdijās. Tē nolasījušies mīksto bars ar treneri priekšgalā

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:00, pirms 7 gadiem
mens rakstīja: Kāda atšķirība kāds treneris. Izlasei nav kodola. Arī ar Bagiju visi bļāva kad slikti, bet kad izdevās novākts normālu komandu visi bija starā par viņu.
Ir kodols, tikai trūkst no trenera pozīcijas pienesuma

  -1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:01, pirms 7 gadiem
garie norok mus shodien - Na Andzejs ne Meiers nespej iemest 1:1 no groza tuvuma

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:02, pirms 7 gadiem
Kosovas līmenī spēlējam

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:02, pirms 7 gadiem
Es teicu par Pasečņiku...

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:03, pirms 7 gadiem
Jako !

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:03, pirms 7 gadiem
Vecais atkal izlaida Kurucu?

  +2 [+] [-]

, 2018-02-26 20:03, pirms 7 gadiem
Tak to jakovču vajag izdzīt no arēnas kopā ar treneri un lejmijeri

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:03, pirms 7 gadiem
Nah... tos jahovičus...

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:03, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Tak to jakovču vajag izdzīt no arēnas kopā ar treneri un lejmijeri
Jakovics aizsardzībā ir tāds nabags, ka es nezinu

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:03, pirms 7 gadiem
Jakovics tur ir pats sudainakais speletajs no visas izlases!!

  +2 [+] [-]

, 2018-02-26 20:03, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Tak to jakovču vajag izdzīt no arēnas kopā ar treneri un lejmijeri
Es PAR...

  -1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:03, pirms 7 gadiem
Šajā izlases modelī irviens labs spēlētājs,bet problēma ir ,ka viņš ir arī treneris

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:04, pirms 7 gadiem
Jeb** to Jakoviču, kā āzis, nespēj situāciju novērtēt

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:04, pirms 7 gadiem
Žanis Porziņģis!

  +2 [+] [-]

, 2018-02-26 20:04, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Tak to jakovču vajag izdzīt no arēnas kopā ar treneri un lejmijeri
100% !!!

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:04, pirms 7 gadiem
es labāk gribētu dzirdēt lai skatītāji saka atlaist Vecvagaru nekā nevīs aizsardzībū

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:04, pirms 7 gadiem
Un Anžejs Biedriņš

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:05, pirms 7 gadiem
viens turks apjāj 3 letinjus un savac atkal uzbrukuma bumbu !

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:05, pirms 7 gadiem
Te tik krieviski un nepieklājīgi...turki nabagi, bet mēs vispār...

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:06, pirms 7 gadiem
Tas taču nav Pasečņiks tas ir Biedriņš karjeras noslēgumā!😂

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:06, pirms 7 gadiem
tapēc jau viņi visi ir tur kur ir,naw ko brinities!!Kaut kadu LBL ligu vini var grabinat,neko vairak!

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:07, pirms 7 gadiem
tādi Spāņi , Slovēņi mūs izrāztu ar 50 punktiem ar šādu spēli

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:07, pirms 7 gadiem
Dalbajobi!

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:07, pirms 7 gadiem
PZD Peiners divreiz garāks, ko jālec???

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:07, pirms 7 gadiem
Nav ne iedvesmas, ne azarta pašiem spēlētājiem kaut ko darīt. Pofigā zaudē bumbu, pamatelementu-soda metienu met garām, aizsardzībā apjāj kā mazus ežus, par savu grozu vispār nerunāsim. Tas īsumā

  -1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:08, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: tādi Spāņi , Slovēņi mūs izrāztu ar 50 punktiem ar šādu spēli
Slovēņi mokās ar belariem

  -2 [+] [-]

, 2018-02-26 20:10, pirms 7 gadiem
žēl ka Rolands pa purnu neiedeva tam Turkam

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:10, pirms 7 gadiem
Rolis - tas ir vecis!!!

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:10, pirms 7 gadiem
Dīdžejs arēnā vēl joprojām kkāds p*diņš, cik dzirdu.. balle baložos? tiešām?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:10, pirms 7 gadiem
vai atradisies shovakar kads kas iekraus pa kjirbi kādam kebabam ?!

  +2 [+] [-]

, 2018-02-26 20:11, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: vai atradisies shovakar kads kas iekraus pa kjirbi kādam kebabam ?!
un diskābeli dabūt? jēga?

  -1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:11, pirms 7 gadiem
Mans cenrādis lai es klātienē skatītos šis nožēlojoamās izrādes:

basketbols- 150
futbols -120
hokejs - 100
florbols -300 plus vēl auto stāvvietas un benzīna izmaksas.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:11, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Slovēņi mokās ar belariem
drīzāk spēlējās kā Spaņi pirms divām dienām ar viņiem

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:12, pirms 7 gadiem
par ko šmitam nesportiskā ?! Vinš pat nepieskāras kebabam !

  +3 [+] [-]

, 2018-02-26 20:12, pirms 7 gadiem
strops rakstīja: Mans cenrādis lai es klātienē skatītos šis nožēlojoamās izrādes:

basketbols- 150
futbols -120
hokejs - 100
florbols -300 plus vēl auto stāvvietas un benzīna izmaksas.
Pa cik taisi minetu?

  -1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:12, pirms 7 gadiem
Par ko Šmitam iedeva?

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:12, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: par ko šmitam nesportiskā ?! Vinš pat nepieskāras kebabam !
nav ko virsū skriet, standarts

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:13, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: Par ko Šmitam iedeva?
Diving

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:13, pirms 7 gadiem
Nu PZD...

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:13, pirms 7 gadiem
Matīss2014 rakstīja: Diving
pilnigi un noteikti - NĒ !

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:13, pirms 7 gadiem
mošk tagad turkus var pņemt , jo šie uzvilkušies un sanervozējušies ir

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:14, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: pilnigi un noteikti - NĒ !
Bija gan, nokrita kā kaut kāds 40 kg

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:14, pirms 7 gadiem
Tas DJ vispār kaut kāds Te ir basketbola spēle nevis pāķos zaļumballe.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-26 20:14, pirms 7 gadiem
Kārtējais niggers vienpersoniski bez maz vai norok Latvijas izlasi

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:14, pirms 7 gadiem
Tiesneši mūsējie, turki švaki, bet mēs vispār anekdote.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:14, pirms 7 gadiem
Nu zb tas Janovičs
Vecajam ar dupsis svilst, laikam izšķiroša spēle krēslam

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:15, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: Kārtējais niggers vienpersoniski bez maz vai norok Latvijas izlasi
man sanāk tik trešais ,kas norok visu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:15, pirms 7 gadiem
Tikmēr Ukraina kruīza brauc pāri zviedriem

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:15, pirms 7 gadiem
Tiesneši labi, ka vēl atklāti palīdz

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:15, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: mošk tagad turkus var pņemt , jo šie uzvilkušies un sanervozējušies ir
nu tā ir viņu dabīgā stihija tieši ! ja viņi ir mierīgi spēlē bezemocinali tad uzvilkt viņus ir daudz lielāka varbūtība

  +2 [+] [-]

, 2018-02-26 20:15, pirms 7 gadiem
Jakovičs labāk lai spēlē savā vpilī un ārā nelien, nu jebal kas tas par PG.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:15, pirms 7 gadiem
valjero rakstīja: Tikmēr Ukraina kruīza brauc pāri zviedriem
tas ar bij gaidāms takš !

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:15, pirms 7 gadiem
GreenUprise rakstīja: Tas DJ vispār kaut kāds Te ir basketbola spēle nevis pāķos zaļumballe.
Es tak saku, pret Ukrainu tas pats bija Ak, Dievs, "Esi reāls" es gar zemi

  -3 [+] [-]

, 2018-02-26 20:16, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: Kārtējais niggers vienpersoniski bez maz vai norok Latvijas izlasi
kad beidzot izlases vadība spēs saskatīt acīmredzamo? ar diviem melnajiem pat vecvagars aizvestu komandu uz PČ.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:16, pirms 7 gadiem
valjero rakstīja: Nu zb tas Janovičs
Vecajam ar dupsis svilst, laikam izšķiroša spēle krēslam
tak drošvien atlaidīs, ja papisīsim. tā pat vairs reāli netikt uz PK

  +2 [+] [-]

, 2018-02-26 20:17, pirms 7 gadiem
chemist_dk rakstīja: kad beidzot izlases vadība spēs saskatīt acīmredzamo? ar diviem melnajiem pat vecvagars aizvestu komandu uz PČ.
Tādu Latvijas izlasi mums nevajag!

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:17, pirms 7 gadiem
Būtu mums treneris un normāls saspēlnieks viegli paņemtu tādus turkus...

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:18, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: nu tā ir viņu dabīgā stihija tieši ! ja viņi ir mierīgi spēlē bezemocinali tad uzvilkt viņus ir daudz lielāka varbūtība
nu nez , atceroties ,kā šie trakoja EURO 2004 pārspēlēs , ka musējie priekšā Rīgas spēlē bija

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:18, pirms 7 gadiem
chemist_dk rakstīja: kad beidzot izlases vadība spēs saskatīt acīmredzamo? ar diviem melnajiem pat vecvagars aizvestu komandu uz PČ.
nu kurš katrs niggers nederēs ar. Šie kas norok LAtviju tomēr pieder pie Eiropas TOP līmeņa un tādi jau neparakstīsies uz Latvijas izlasi ja vien viņiem par to labi nespaiķos un musm tik stingri likumi ka pat ja gribētu tad nebūtu uz kā pamata savākt tos nigerus

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:19, pirms 7 gadiem
ES NEZINU! /A.BAGATSKIS/
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:19, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: nu kurš katrs niggers nederēs ar. Šie kas norok LAtviju tomēr pieder pie Eiropas TOP līmeņa un tādi jau neparakstīsies uz Latvijas izlasi ja vien viņiem par to labi nespaiķos un musm tik stingri likumi ka pat ja gribētu tad nebūtu uz kā pamata savākt tos nigerus
Janem Chris Paul, vares no benka nakt mainot Strelnieku!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:20, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: nu kurš katrs niggers nederēs ar. Šie kas norok LAtviju tomēr pieder pie Eiropas TOP līmeņa un tādi jau neparakstīsies uz Latvijas izlasi ja vien viņiem par to labi nespaiķos un musm tik stingri likumi ka pat ja gribētu tad nebūtu uz kā pamata savākt tos nigerus
Kļūdies, tāpat kā Ukrainim var pilsonību iedot un dažs labais jau spēlētu

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:21, pirms 7 gadiem
kas Zeltins ir pec profesijas?
Bezdarbnieks vai uznemejs?

  -1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:21, pirms 7 gadiem
jebal, Belari tomēr paņēma laikam Slovēņus

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:21, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: jebal, Belari tomēr paņēma laikam Slovēņus
Paspēlējās

  -1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:21, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kļūdies, tāpat kā Ukrainim var pilsonību iedot un dažs labais jau spēlētu
un uz kāda pamata tad lai dotu to pilsonību ?! LBS ietu uz Saeimu lūgties ka mēs paši lohi un musm labu spēlētaju trūkst ?!

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:21, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: jebal, Belari tomēr paņēma laikam Slovēņus
93-92
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:21, pirms 7 gadiem
Jāsāk lasīt bumbas zem groziem tur arī pārsvars ir turkiem kas dot rezultātu.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:22, pirms 7 gadiem
antons_upesdeglis_112850049538399 rakstīja: To tu nevari atcerēties, jo tad tev bija 3 gadi...
Nebija gan

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:23, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Paspēlējās
nolohojās

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:23, pirms 7 gadiem
SportaDievstheBEST rakstīja: kas Zeltins ir pec profesijas?
Bezdarbnieks vai uznemejs?
Šarlatāns!

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:23, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: Nebija gan
cik tad bija ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:23, pirms 7 gadiem
Smits vietejais A.Davis,Blums Karijs, Peineris Giannis!

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:23, pirms 7 gadiem
Eu, bet kas ar to skaņu????

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:24, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: cik tad bija ?
7 vai 8

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:24, pirms 7 gadiem
SportaDievstheBEST rakstīja: Janem Chris Paul, vares no benka nakt mainot Strelnieku!
Labāk Westbrūku. Būs skaisti danki.

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:24, pirms 7 gadiem
Kas jums ar to skaņu ir? Man viss ok ir

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:24, pirms 7 gadiem
SportaDievstheBEST rakstīja: Smits vietejais A.Davis,Blums Karijs, Peineris Giannis!
Un Jakovičs Huertas?

  +2 [+] [-]

, 2018-02-26 20:25, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: Kas jums ar to skaņu ir? Man viss ok ir
Visu laiku peld, itkā ausis aizkristu!

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:25, pirms 7 gadiem
SportaDievstheBEST rakstīja: Smits vietejais A.Davis,Blums Karijs, Peineris Giannis!
kaulaino un tievo bezmuskuljnikeu Peinru salīdzināt ar melno muskljdzīvnieku Giannni - tur laikam īpašs talants vajadzīgs !

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:25, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Labāk Westbrūku. Būs skaisti danki.
NEEE!!! Dankus liks KP, vajag kadu kas piespeli iedod!!!

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:25, pirms 7 gadiem
valjero rakstīja: Visu laiku peld, itkā ausis aizkristu!
Man arī peld skaņa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:25, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Labāk Westbrūku. Būs skaisti danki.
Labāk veselu KP, kurš skolos jebkuru pretinieku, iesaku!

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:25, pirms 7 gadiem
4 vīri studija , bet tik viens ir normāls

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:25, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: kaulaino un tievo bezmuskuljnikeu Peinru salīdzināt ar melno muskljdzīvnieku Giannni - tur laikam īpašs talants vajadzīgs !
PEC SPELES STILAAA!

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:26, pirms 7 gadiem
valjero rakstīja: Un Jakovičs Huertas?
Bakers!!!

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:26, pirms 7 gadiem
SportaDievstheBEST rakstīja: NEEE!!! Dankus liks KP, vajag kadu kas piespeli iedod!!!
Westbrūkam taču visvairāk piespēļu šosezon.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:26, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: Man arī peld skaņa
Kurlajiem tikai nepeld.

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:26, pirms 7 gadiem
valjero rakstīja: Visu laiku peld, itkā ausis aizkristu!
ar austiņām skaties?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:26, pirms 7 gadiem
Brieza boksa menedzeris ari kaa Basket experts pieaicinats!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:27, pirms 7 gadiem
antons_upesdeglis_112850049538399 rakstīja: Cik skatītāju?
izskaiti

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:27, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: ar austiņām skaties?
TV
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:27, pirms 7 gadiem
SportaDievstheBEST rakstīja: PEC SPELES STILAAA!
nu ja pēc spēles stila tad vēl varbūt ... Tomēr ir viens ļoti būtisk atšķirība - Giannis var panjemt uz masu un gan skrejiena visus izmētāt gan 1:1 zem groza ielīst, Bet Peinerim patr sapnjos tas nerādās un vinjsh tik uz ātrumu un caurlīšanas spējām visu var izdarīt

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:27, pirms 7 gadiem
SportaDievstheBEST rakstīja: Brieza boksa menedzeris ari kaa Basket experts pieaicinats!
Zeps tak izbijis basketbolists

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:28, pirms 7 gadiem
Zepu ka galveno treneri, Zeltinu ka asistentu!

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:28, pirms 7 gadiem
Vai tikai man skaņa tāda pus stereo pus mono brīžiem peld kaut kur?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:28, pirms 7 gadiem
valjero rakstīja: Zeps tak izbijis basketbolists
tapat kaa Zeltins!

  -1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:28, pirms 7 gadiem
tas pēdējais čalis NO labās puses studijā vispār nesaprot kur atrodās

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:28, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: Man arī peld skaņa
man viaplay normāli, perfekti iet

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:29, pirms 7 gadiem
Kreilis rakstīja: Vai tikai man skaņa tāda pus stereo pus mono brīžiem peld kaut kur?
ne tev vienam, ausu ārstu vai tv meistaru vari nemeklēt

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:29, pirms 7 gadiem
SportaDievstheBEST rakstīja: tapat kaa Zeltins!
Redz tagad katrs šeptē citā maizē, jo ar basketbolu nesanāca.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:29, pirms 7 gadiem
antons_upesdeglis_112850049538399 rakstīja: Gulbis?
labi tomēr 2 ir normāli (Gulbis , Helmanis)

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:29, pirms 7 gadiem
SportaDievstheBEST rakstīja: Zepu ka galveno treneri, Zeltinu ka asistentu!
Pieaicini vel Buļu un Šēnhofu. cirks garantēts.

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:29, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: man viaplay normāli, perfekti iet
rednex, tev patik dienvidnieki???

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:30, pirms 7 gadiem
Ok, saparatu, ka tie, kam divas ausis, visi par skaņu ir neizpratnē. Tad jau TV6 tomēr lažo.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:30, pirms 7 gadiem
nu ko Vecvagaram būt vai nebūt puslaiks
Būs sīvi.
Tikai kāpēc Kurucu nelaiž? Lomažs labāks?

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:30, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Pieaicini vel Buļu un Šēnhofu. cirks garantēts.
hehe tas tik butu treneru korpuss!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2018-02-26 20:31, pirms 7 gadiem
valjero rakstīja: nu ko Vecvagaram būt vai nebūt puslaiks
Būs sīvi.
Tikai kāpēc Kurucu nelaiž? Lomažs labāks?
jā, tas ka Kurucs tiek ignorēts ir ļoti nesprotami !

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:31, pirms 7 gadiem
es ar skatos netā un liekas normāla skaņa kā parasti

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:31, pirms 7 gadiem
Jako pamatā atkal

  +2 [+] [-]

, 2018-02-26 20:31, pirms 7 gadiem
Cikls bija nolemts jau brīdī, kad apstiprināja mīksto Vecvagaru, domāju, ka visiem tas jau bija skaidrs.
Šnepam un co svarīgāk likās iebīdīt savējo, nekā izlases panākumi. Nožēlojami.

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:31, pirms 7 gadiem
Buļs vispar plasa profila eksperts!

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:31, pirms 7 gadiem
SportaDievstheBEST rakstīja: rednex, tev patik dienvidnieki???
dienvidnieces

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:31, pirms 7 gadiem
a kas komentē spēli?

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:32, pirms 7 gadiem
ķēmu ķērājs rakstīja: Cikls bija nolemts jau brīdī, kad apstiprināja mīksto Vecvagaru, domāju, ka visiem tas jau bija skaidrs.
Šnepam un co svarīgāk likās iebīdīt savējo, nekā izlases panākumi. Nožēlojami.
Tikai Šnepam, viņš jau tur visu kūrē

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:32, pirms 7 gadiem
SportaDievstheBEST rakstīja: hehe tas tik butu treneru korpuss!!!!
Varēs izpausties. Nebūs vairs jāpirž gudrības komentējot tv.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:32, pirms 7 gadiem
nu zb ta skaņa

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:33, pirms 7 gadiem
ksut kā knapi iemocīja Meiers beidzot ...

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:33, pirms 7 gadiem
He he Peiners iemeta robā

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:33, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: dienvidnieces
Ir arī "trap"

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:33, pirms 7 gadiem
man normāli ar skaņu viss, skatos TV protams
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:33, pirms 7 gadiem
GRIEKIS SPRAUZ NO AUGSAS!

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:33, pirms 7 gadiem
Bet nu dankot Peiners māk gan skaisti - to nu nevar noliegt !

  -1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:33, pirms 7 gadiem
Cik mīnusi?

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:34, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: a kas komentē spēli?
Jonāns un kkāds kas parasti ar Bergmani kopā komentē.

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:34, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: Cik mīnusi?
0

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:34, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: Bet nu dankot Peiners māk gan skaisti - to nu nevar noliegt !
Es ceru, ka tu to biji domajis sarkasma....Vienigais labais dankeris te ir Smits...Tas, ka Peinerim ir labs caurgajiens tas jau cits stasts!

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:35, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Jonāns un kkāds kas parasti ar Bergmani kopā komentē.
izklausijās pēc Buļa

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:35, pirms 7 gadiem
Šmits LV Grifins, iesaku!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:35, pirms 7 gadiem
Eu vadībā, nedirs!

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:35, pirms 7 gadiem
Meiers jūtami apjucis izskatījas ātraja palicis 1:1 pret sīko niggeru

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:35, pirms 7 gadiem
JAAAAAAAAA

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:35, pirms 7 gadiem

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:36, pirms 7 gadiem
Opā,tad jau jāvelkās lejā pie TV ,kaut gan tik un tā neticu pozitīvam iznākumam.

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:36, pirms 7 gadiem
es laikam ar sāku pamanīt ,ka skaņa pisās viņiem

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:36, pirms 7 gadiem
Ņehuja sje!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:36, pirms 7 gadiem
Labi ka turki arī tizlojas uzbrukumā !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:36, pirms 7 gadiem
Bļe Jakovičs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:36, pirms 7 gadiem
Bļ...jakovič...

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:37, pirms 7 gadiem
JAKO !

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:37, pirms 7 gadiem
Jakovics klauns!

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:37, pirms 7 gadiem
Bļ iemet trīni un 5 sekunžu laikā visu sa*irš..

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:37, pirms 7 gadiem
noraks spēli vēl

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:37, pirms 7 gadiem
wow, normāli Turki uzvilkās ne par ko ka 2004 gadā un mēs izmantojam situāciju

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:38, pirms 7 gadiem
Kā tad Kurucam iet? Spēlē šodien?

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:38, pirms 7 gadiem
valjero rakstīja: noraks spēli vēl
un veco arī noraks pie reizes !

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:38, pirms 7 gadiem
tak maini nost, ķieģeļus jau krāmē

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:38, pirms 7 gadiem
Bija jābūt +5, bet pateicties jakvičam -1...

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:38, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Kā tad Kurucam iet? Spēlē šodien?
Kā tad, na*uj viņu, propects skaitās vēl..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:38, pirms 7 gadiem
galvenais ,lai Turki atkal nesajūt spēli

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:39, pirms 7 gadiem
balts rakstīja: Bija jābūt +5, bet pateicties jakvičam -1...
Tāpēc ka galvā salmi!

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:39, pirms 7 gadiem
Lomažu laiž a Kurucs silda psc

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:40, pirms 7 gadiem
kristaps_back_118332958974840 rakstīja: taupa spēles galotnei !!!
Iemetīs uzvaras grozu.

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:40, pirms 7 gadiem
reaali smits ir Davisa kopija!

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:40, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Tāpēc ka galvā salmi!
varbuut tomēr vate ? Vai kāds cits matariāls ?

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:40, pirms 7 gadiem
Reāli velk uz klopi

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:40, pirms 7 gadiem
valjero rakstīja: Lomažu laiž a Kurucs silda psc
PEC lAUVAS TVIITIEM BAIL LAIST!

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:40, pirms 7 gadiem
Tiesneši arī velk

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:40, pirms 7 gadiem
nu kas tās par dziesmām skan tur
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:40, pirms 7 gadiem
sākam vākt bumbas pie turku groza !

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:40, pirms 7 gadiem
nost meieru!!!

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:41, pirms 7 gadiem
Tiesneši šodien labi!

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:41, pirms 7 gadiem
Labi, ka tiesneši mūs pavelk, jāizmanto sliktais tiesāšanas līmenis

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:42, pirms 7 gadiem
SportaDievstheBEST rakstīja: nost meieru!!!
re kur Andzejs arī ir klāt !

  -1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:42, pirms 7 gadiem
Pasecniks pagaidam galigi neizskatas pec cala kas varetu laut Embiidam atpusties.....

  -1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:43, pirms 7 gadiem
SportaDievstheBEST rakstīja: Pasecniks pagaidam galigi neizskatas pec cala kas varetu laut Embiidam atpusties.....
tāds Embīds viņu apēdīs pusdienās pēc 76ers treniņa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:44, pirms 7 gadiem
lomažs labi presē aizsardzībā !

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:44, pirms 7 gadiem
bet vienalga Vecvagarim ir jāpazūd

  -1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:45, pirms 7 gadiem
antons_upesdeglis_112850049538399 rakstīja: Kas tur labs? Lai tiesā godīgi...
godīgi tiesājot, mēs nebūtu priekšā

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:45, pirms 7 gadiem
Pasečņikam 1ab. 3. trešdaļā!!!!! Kāds NBA???

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:45, pirms 7 gadiem
ei di*st, tas pi*ars ir nerāls

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:45, pirms 7 gadiem
antons_upesdeglis_112850049538399 rakstīja: Kas tur labs? Lai tiesā godīgi...
+++ fair play lūdzu, nevis blowjob

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:46, pirms 7 gadiem
knapi iemocīja Šķēle no grozapakšās = un uzreiz irijam no turku kaprača kas mūš noraka Turcijā vienpersoniski gandrīz !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:46, pirms 7 gadiem
Mahmatoglu berniba fanojis par Bluumu!

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:46, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Pasečņikam 1ab. 3. trešdaļā!!!!! Kāds NBA???
Anžejs Dramonds.

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:46, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Pasečņikam 1ab. 3. trešdaļā!!!!! Kāds NBA???
Tikai naromāna zālītes vīzijās ar šādu spēli var iztēloties viņu NBA !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-02-26 20:47, pirms 7 gadiem
mums vajag KANTERU ,jo turkiem šamajs tāpat nav vajadzīgs.

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:47, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: Tikai naromāna zālītes vīzijās ar šādu spēli var iztēloties viņu NBA !
Nē, tas nav iespējams.

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:47, pirms 7 gadiem
PZD Peineram ar visu maz melni ir jāsprauž iekšā!!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:47, pirms 7 gadiem
Gražuli, kur tavs trulis!?

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:48, pirms 7 gadiem
Jebal aizvāciet to pediņu DJ lūdzu!!!

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:48, pirms 7 gadiem
Lomažš>Kurucs

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:49, pirms 7 gadiem
wolmar rakstīja: Gražuli, kur tavs trulis!?
Lomažam za to pirmie punkti izlasē! Šovakar visiem viņam ir jāliek šmiga galdā pēc spēles !

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:49, pirms 7 gadiem
Nu viens labbs !

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:49, pirms 7 gadiem
san4ito rakstīja: Jebal aizvāciet to pediņu DJ lūdzu!!!
gan jau drīz arī Reiniku uzliks viņš

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:49, pirms 7 gadiem
wolmar rakstīja: Gražuli, kur tavs trulis!?
Pie Čavara tagad

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:49, pirms 7 gadiem
Vecais Barcelonas špīleri KURUCU taupa galotnei...

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:50, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: gan jau drīz arī Reiniku uzliks viņš
Dons jau skanēja pret Ukrainu

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:50, pirms 7 gadiem
Peiners labi uzspēlēja uz sodiņiem !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:50, pirms 7 gadiem
wtf Šķēle

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:51, pirms 7 gadiem
nu šķele jau riktīgu 7-metrīgo ielika

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:51, pirms 7 gadiem
tv6 skaņas kvalitāte-drausmīga

  -1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:52, pirms 7 gadiem
marxx2001 rakstīja: tv6 skaņas kvalitāte-drausmīga
Normāla skaņa, nezinu, kas jums kaiš

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:53, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: gan jau drīz arī Reiniku uzliks viņš
Mani vairāk besī Bazis...

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:53, pirms 7 gadiem
Šķēle skaisti izmānīja un tika pie brīva truļņika, bet neiemeta

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:53, pirms 7 gadiem
antons_upesdeglis_112850049538399 rakstīja: Skumji, ka spēj priecāties par negodīgām uzvarām...
Latvijai ir bijuši tik daudz negodīgi zaudējumi, ka šoreiz var ari papriecāties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:54, pirms 7 gadiem
Belarus93 Slovenia92 !

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:54, pirms 7 gadiem
Savicku Juris rakstīja: Armands Šķēle labs.
Gatis Jahovics ari!

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:54, pirms 7 gadiem
marxx2001 rakstīja: Belarus93 Slovenia92 !
Labrīt!

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:55, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Labrīt!
vispār jau - Labvakar !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:56, pirms 7 gadiem
Savicku Juris rakstīja: Kur Andris Biedriņš?
Taupas Pasaules cempim!

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:56, pirms 7 gadiem
Lomažs reāli labaks par Kurucu.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:56, pirms 7 gadiem
Savicku Juris rakstīja: Kur Andris Biedriņš?
Ada zeķes un gana cūkas

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:56, pirms 7 gadiem
Lomažs!

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:56, pirms 7 gadiem
Savicku Juris rakstīja: Kur Andris Biedriņš?
liec daudzbērnu tēvam mieru un ļauj pildīt vecāku pienākumus ! Varbūt pat maiņu sev uzaudzinās

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:57, pirms 7 gadiem
Kāpēc Anžejs baidās mest pa grozu un vairs nemet 3pts?

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:57, pirms 7 gadiem
Žanis ir atpakaļ!

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:57, pirms 7 gadiem
Peiners noķēris iedvesmu un tā ir ļoti laba zīme ka varam uzvarēt !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 20:58, pirms 7 gadiem
Izskatās, ka izvilksim, bet nu spēle samocīta

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:58, pirms 7 gadiem
Aiziet!!!!!!!! Jāceļ!

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:59, pirms 7 gadiem
Davai veči hujārījat!

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:59, pirms 7 gadiem
PatriotGuy rakstīja: Aiziet!!!!!!!! Jāceļ!
es jau cilāju !

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:59, pirms 7 gadiem
nulle pieci!
Treneris jau 0.5 banketam sagadajis!

     [+] [-]

, 2018-02-26 20:59, pirms 7 gadiem
labi niggeru paņēmam aizsardzībā!

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:00, pirms 7 gadiem
Pasečņiks gan kkāds nejēdzīgs palicis..

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:01, pirms 7 gadiem
Aiziet vālējam nēģeri!

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:02, pirms 7 gadiem
Peinerma jalien tuvak grozam un nevis trulji jaameetaa !

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:03, pirms 7 gadiem
Kur šeit teica ka Latvijai vajag mellno??? Turkiem šitais spēles beigās nav spējīgs savākties, skaidra kā vista bez galvas

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:04, pirms 7 gadiem
DIXONAM arvien biežāk jāosta sava uzvārda sakne...

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:04, pirms 7 gadiem
Meiers kuro reiz jau atstāj brīvu spēlētāju uz 3pt līnijas

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:04, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Kur šeit teica ka Latvijai vajag mellno??? Turkiem šitais spēles beigās nav spējīgs savākties, skaidra kā vista bez galvas
precīzi pateikts !

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:06, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: precīzi pateikts !
Dixons noguris ir

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:06, pirms 7 gadiem
Kāpēc lomažs nav NBA prospektos?

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:06, pirms 7 gadiem
Vajag vismaz ar+13 uzvarēt katram gadijumam

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:06, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Dixons noguris ir
no bezjēdzīgas skraidīšnas

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 21:06, pirms 7 gadiem
Nu baigi nabadzīgie esam,stress uztraukums lēkā kā āzi,garien no apakšam met garām briesmīgi,meijers ar savu augumu nedara neko,jēga no tāda izlasē ok ok saprotams liekam tos kuri ir-tiek...

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:07, pirms 7 gadiem
lsbi ka Meiers savāca bumbu !

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:07, pirms 7 gadiem
Ir uzvara!!!!

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 21:07, pirms 7 gadiem
san4ito rakstīja: Kāpēc lomažs nav NBA prospektos?
jo pārsvarā brīvus tikai iemet, nevis pats rada

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 21:08, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: jo pārsvarā brīvus tikai iemet, nevis pats rada
Tikmēr Kurucs neko nerada un neiemet bet viņš ir

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:09, pirms 7 gadiem
Savstarpējā vai kopējā starpība tiek ņemta vērā?

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 21:09, pirms 7 gadiem
visvairak iesparda Kuruc! kapec aicina,ja nedod spelet! Un tas vina skatiens,kad aizdomajas uz solinja par kaut ko! seja IQ vispar neredz,mute vala un kaut kur lur!

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:09, pirms 7 gadiem
Vajag vismaz +12...vairāk vispār būtu super

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:10, pirms 7 gadiem
niggers nak laukumā atpakalj lai sodītu mūsējos !

  +2 [+] [-]

, 2018-02-26 21:10, pirms 7 gadiem
Šmits laikam vienīgais tur var sodus iemest..

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:10, pirms 7 gadiem
san4ito rakstīja: Tikmēr Kurucs neko nerada un neiemet bet viņš ir
jautājums, cik ilgi, jo viņš pa lielam nespēlē

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 21:10, pirms 7 gadiem
Impērija rakstīja: visvairak iesparda Kuruc! kapec aicina,ja nedod spelet! Un tas vina skatiens,kad aizdomajas uz solinja par kaut ko! seja IQ vispar neredz,mute vala un kaut kur lur!
Vecvagars miiz no Lauvas!

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:10, pirms 7 gadiem
labi kapājam par bumbam beidzot zem turku groza otrā spēles puse kā dēl arī salauzām spēli

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 21:10, pirms 7 gadiem
kas ar sodiem ibio notiek?

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 21:10, pirms 7 gadiem
Lauva twitteri teiks, redz nespele Kurucs ir uzvara!

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 21:10, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: jautājums, cik ilgi, jo viņš pa lielam nespēlē
Tieši tāpēc arī uzvaram šobrīd.

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:11, pirms 7 gadiem
SportaDievstheBEST rakstīja: Vecvagars miiz no Lauvas!
Kurucs jau īsti neko nerāda, nepārliecinoši spēlē

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:11, pirms 7 gadiem
SportaDievstheBEST rakstīja: Vecvagars miiz no Lauvas!
Kurucs jau īsti neko nerāda, nepārliecinoši spēlē

  -2 [+] [-]

, 2018-02-26 21:11, pirms 7 gadiem
SportaDievstheBEST rakstīja: Vecvagars miiz no Lauvas!
ja tevi ar lauvu vienā krātinā saliktu tu ne tkai mīztu !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 21:13, pirms 7 gadiem
bet kapec tad aicinat,perties no Spanijas te!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:13, pirms 7 gadiem
Savicku Juris rakstīja: Tūristiem paveicās. Ceru, ka braucot mājās, viņiem putns uzdirsīs.
cik zinu, tad Gulbis nav Latvijā patlaban !

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 21:13, pirms 7 gadiem
Ukraina būs 1, vietā, kurš to būtu domājis..

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:14, pirms 7 gadiem
Savicku Juris rakstīja: Tūristiem paveicās. Ceru, ka braucot mājās, viņiem putns uzdirsīs.
turkiem?

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:14, pirms 7 gadiem
Impērija rakstīja: bet kapec tad aicinat,perties no Spanijas te!
Vezenkovs gāja uz vakariņām pēc Karaļa kausa un kā trauma, tā viņu izsauca ne Kurucu

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 21:15, pirms 7 gadiem
B*a iemetat sodus tak!

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:15, pirms 7 gadiem
Bļ...

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 21:15, pirms 7 gadiem
Sodus met garām

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 21:15, pirms 7 gadiem
san4ito rakstīja: B*a iemetat sodus tak!
kapteinis taisa sūdus ...

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 21:15, pirms 7 gadiem
un niggers smagi soda otrā galā !

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 21:16, pirms 7 gadiem
Kā profesionāls basketbolists var aizmest garām tik daudz sodus? To es nekad nesapratīšu.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 21:16, pirms 7 gadiem
Bļāviens, vai bez Šmita neviens mori nevar nosegt?!

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:16, pirms 7 gadiem
+12 varēja, koloxo...

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:16, pirms 7 gadiem
Tik norokat +11, kad jāspēlē 1:45...

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 21:16, pirms 7 gadiem
Varēja būt +11, tagad +6 kas tas ir ar tiem soda metieniem.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 21:17, pirms 7 gadiem
Cirks bet nu uzvara bus,ar sadu sastavu ari sis bus sasniegums! un vecvagaram pat atlugums nebus jaraksta!

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:17, pirms 7 gadiem
Būba rakstīja: Tik norokat +11, kad jāspēlē 1:45...
es domāju ka vinji mierigi to varetu izdarit, nekads briinums tas nebuutu

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 21:17, pirms 7 gadiem
Bļ kā noveicās!

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:17, pirms 7 gadiem
san4ito rakstīja: Bļ kā noveicās!
Jā Meieram beidzot nospīdēja

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:18, pirms 7 gadiem
Meiers pamatcentrs, tomēr spēks šodien ir vairāk nozīmīgs kā augums, salīdzinājumā ar Anžeju

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:19, pirms 7 gadiem
mums vajag +12 ?

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:19, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: mums vajag +12 ?
Baigi jau nevajag bet būtu labi

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:19, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: mums vajag +12 ?
+ 13

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 21:20, pirms 7 gadiem
Lomažam ir OLAS !

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:20, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: + 13
nu tad jau vairs nav reaali

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 21:20, pirms 7 gadiem
Lomažs pa smuko, malacis puika

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:21, pirms 7 gadiem
hmm, ja vajag to +12, es būtu sitis sodu drusk ātrāk, lai uzbrukumam paliek ap 10 sekundēm.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 21:21, pirms 7 gadiem
Andzejs ir apmaldijies! Celu mekle laukuma!

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:21, pirms 7 gadiem
san4ito rakstīja: Baigi jau nevajag bet būtu labi
liela iespēja ,ka Turkiem , Ukrainai , un mums būs vienāda bilance

  +2 [+] [-]

, 2018-02-26 21:21, pirms 7 gadiem
Izglāba Vecvagara ādu, bet cik ilgi? Sagaidu, ka Lejasmeiers vairs nebūs izlasē un pēdējā pauzē neizdomās Kurucu izsaukt

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:22, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: liela iespēja ,ka Turkiem , Ukrainai , un mums būs vienāda bilance
jā, bet es domāju ka pēdējās spēles paņemsim vasarā un būs ok.

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:22, pirms 7 gadiem
paaraak jau lielu ZILO gribeeja Bluums iepust

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 21:22, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: paaraak jau lielu ZILO gribeeja Bluums iepust
nebija jau izvēles

  +3 [+] [-]

, 2018-02-26 21:23, pirms 7 gadiem
Eh, vajadzēja uz pėdējo troiku Lomažu izvirzīt... MVP - Šmits!

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:23, pirms 7 gadiem
Cik sapratu Vecvagars gribeja kipa Zanim mest alley up un tad lai vins no gaisa dod piespeli uz troiku...kas tads nav redzets!

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:23, pirms 7 gadiem
Labi, ka tā. Žēl, ka +13 nebija. Pēc pirmā pat par +1 priecātos...

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:25, pirms 7 gadiem
san4ito rakstīja: jā, bet es domāju ka pēdējās spēles paņemsim vasarā un būs ok.
nu jācer ,ka Zviedri spēs uzvarēt Turkus vēl vienu reiz . Ukrainai vismagākais kalendārs ir palicis

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:26, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: nu jācer ,ka Zviedri spēs uzvarēt Turkus vēl vienu reiz . Ukrainai vismagākais kalendārs ir palicis
četri eirolīgas veči klāt un nost Lejasmeiers, Lomažs, Kurucs un kā divpadsmitais Mālmanis ir jāliek kā 12tais spēlētājs