Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Jēkabsone pieņēmusi lēmumu nespēlēt Latvijas izlasē

Jēkabsone pieņēmusi lēmumu nespēlēt Latvijas izlasē
Anete Jēkabsone-Žogota
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f-64

Latvijas sieviešu basketbola izlases līdere Anete Jēkabsone-Žogota pieņēmusi lēmumu turpmāk nepārstāvēt valstsvienību. "Nedomāju, ka būs pārdomas. Tas ir nolemts," basketboliste atklāj intervijā izdevumam "Sporta Avīze".

"Kamēr man nebija Amerika, vasaras bija brīvas un varēju palīdzēt izlasei un darīju to ar lielāko prieku. Šobrīd situācija ir mainījusies. WNBA ir kļuvusi par prioritāti, jo jūtu, ka tur ir lielas izaugsmes iespējas tieši kā sportistei," iemeslus šādam lēmumam skaidro spēlētāja, kas uz neilgu laiku bija iegriezusies Latvijā, taču jau šodien dodas uz Krieviju, kur aizvadīs gaidāmo sezonu. Ļauties pierunāties un pārdomāt Jēkabsone nav noskaņota. "Tas ir nolemts. Tik un tā agri vai vēlu pienāks laiks atvadīties no izlases, un kvalifikācija ir pateicīgs laiks, kad vairāk iespēlēt meitenes, kuras līdz šim tikušas mazāk izmantotas. Varbūt mana paiešana maliņā dos pozitīvu efektu un iespēju atvērties citām spēlētājām."

Jēkabsone skaidro, ka nekāda aizvainojuma pret Latvijas izlasi vai citām spēlētājām nav, vienkārši organisms saka priekšā, ka šādā režīmā būs grūti turpināt. "Iekšēji jūtu, ka ir pienācis laiks vairāk padomāt par sevi. Ne tikai nākotnes nodrošinājuma dēļ, bet jaunāka nekļūstu un organisms paņem savu. Katru gadu strādājot bez atvaļinājuma, nodzenot sevi, kļūšu pati sev par kaitnieci."

Spēlētāja norāda, ka varbūt kādreiz nākotnē viņa varētu atgriezties un atkal spēlēt izlasē, un neslēpj, ka nopietns faktors vēlreiz izvērt visus par un pret būtu trenera Aināra Zvirgzdiņa atgriešanās pie valstsvienības stūres. "Nesaku, ka no izlases aizeju uz visiem laikiem, taču esmu tajā pavadījusi daudzus gadus un pie pirmās izdevības steigusi palīgā. Darīju to ar lielāko prieku, bet tagad ir pienācis laiks izvēlēties citas prioritātes."

Plašāka intervija ar spēlētāju - nākamās nedēļas "Sporta Avīzē".

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 13:11, pirms 15 gadiem
sasperjods rakstīja: Principā tas pats, kas ikdienā - sievietei ir jāšancē 2 darbos, lai saņemtu to pašu, ko vīri.
Te nu Anete izvēlējās nodot sevi klubiem. nežēlīga tā sieviešu nba sistēma.
Grūti, ko pērmest. Ja būtu PČ, domāju, ka vēl paciestos 2 gadus, tagad vienīgi OS var atsaukt Aneti atpakaļ, bet priekš tam ir jātiek nākamās Eiropas 5.6niekā...
Anetes spartak naudas summu ko vina sanjem var pārsist tikai Biedrs....

  -1 [+] [-]

, 2009-09-24 13:11, pirms 15 gadiem
Packa rakstīja: Viņa ir cilvēks, kurai arī jāēd. Diemžēl WNBA noteik vasarās... viņa arī saprot, ka ģimenī arī gribas, tāpēc tagad jāpsatrādā, lai nadiņu uzkrātu un atd var atkal rinķī skatīties... savādāk bez apstājas nonstopā bliežot tikai traumas var dabūt un čau, ne viņa kādam vairs vajadzīga būs.
Piekrītu, ka ir jāizvēlās starp WNBA un izlasi. Tikai nepiekrītu, ka izvēlās WNBA. Domāju, ka lai nu kā, bet viņai problēmas ar naudu nav. Tādēļ nevaru atbalstīt šādu izvēli.
Kaut gan ir labāk godīgi atteikties no spēlēšanas izlasē, nemeklējot nekādus muļķīgus attaisnojumus, nekā mūsu vīriešu izlases basketbolisti, kas gan piekrīt spēlēt izlasē, bet nevēlās pilnvērtīgi piedalīties sagatavošanas procesā.

     [+] [-]

, 2009-09-24 13:11, pirms 15 gadiem
savienot WNBA, Krievijas čempionātu un Latvijas izlasi tiešām ir gandrīz neiespējami. pilnībā respektēju un atbalstu, ja Jēkabsone šī iemesla dēļ atteiks izlasei vienā vai otrā kvalifikācijā vai turnīrā.

ja viņa pavisam atteiks izlasei - tas gan manas domas par viņu pamatīgi izmainīs...

  +3 [+] [-]

, 2009-09-24 13:11, pirms 15 gadiem
Edijs Cīrulis, VZ rakstīja: Pilnībā respektēju Anetes lēmumu un nedomāju, ka tagad izlase bez viņas kļūs īpaši vājāka, protams viņa bija viena no līderēm, taču mums vēl joprojām ir Baško, Jēkabsone, jaunā Niedola u.c. kuras arī var ļoti labi spēlēt.
saprati ko uzrakstiji, vispar zini kas ir Anete un Jēkabsone ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 13:12, pirms 15 gadiem
nav jau tā ka bez Anetes nebūs izlases...Nu nav vēl tā ka vieta paliks tukša.Tad ko mēs visu laiku spēlējam bez Uļas Semjonovas?

     [+] [-]

, 2009-09-24 13:13, pirms 15 gadiem
AIR rakstīja: Kā teica Jūliuss Šuplers par RD hokejistiem - progresēt var arī 28 un vairāk gadu vecumā...
Var, var progresēt, bet tas nav fizioloģisks progress, bet pieredzes iegūšana - sportists sāk spēlēt gudrāk. Bet pieredzi audzēt var gan Amerikā, gan spēlējot izlases sastāvā EČ.

  +3 [+] [-]

, 2009-09-24 13:13, pirms 15 gadiem
Es domāju, ka tas ir ļoti labi, ka viņa to paziņo tagad, nevis vasarā pirms EČ atlases! Gan jau, ka ir bijusi saruna ar Tibo un viņš Aneti grib redzēt jau komandā no sezonas sākuma. Viens ir skaidrs, ka nākamo WNBA sezonu Anete spēlēs par pavisam citu $$$$$$ un tādā gadījumā komandas prasības arī ir pamatotas.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 13:13, pirms 15 gadiem
Kā man riebjas šitie "patrioti". Būtu kaut paldies pateikuši Anetei par viņas milzīgo ieguldījumu sieviešu basketbola attīstība. Atšķirībā no jums, kas savu patriotismu izrāda, liekot virsū citiem i-neta komentāros. Pašiem kauns par sevi nav? Droši vien tik tālu nemaz neaizdomājaties, ne, tukšpauri?
Slēpts komentārs: Ontario

     [+] [-]

, 2009-09-24 13:14, pirms 15 gadiem
Arvīds Rasa rakstīja: Spēlētājām, kas WNBA nespēlē īpaši ilgi kaut kādu ūberpiķi nopelnīt ir grūti, bet tajā pašā laikā - tā ir vides maiņa un varbūt tieši to viņa arī grib. Anyway, ir tikai tā kā ir un būs jātiek galā ar tiem spēkiem, kas komandā uz doto brīdi ir. Ja izlems arī citas spēlētājas doties prom, tad sāksim paaudžu maiņu un dzīve ies uz priekšu...
nav jau tik daudz to jauno un progresīvo spēlētāju mums.. tur jau ir tā šaize

  -3 [+] [-]

, 2009-09-24 13:14, pirms 15 gadiem
Pilnībā respektēju Anetes lēmumu un nedomāju, ka tagad izlase bez viņas kļūs īpaši vājāka, protams viņa bija viena no līderēm, taču mums vēl joprojām ir Baško, Jansone, jaunā Niedola u.c. kuras arī var ļoti labi spēlēt.

  -1 [+] [-]

, 2009-09-24 13:15, pirms 15 gadiem
Ainars20 rakstīja: saprati ko uzrakstiji, vispar zini kas ir Anete un Jēkabsone ?
Kļūdījos, bija domāts Jansone.

     [+] [-]

, 2009-09-24 13:15, pirms 15 gadiem
slikti slikti slikti

  +4 [+] [-]

, 2009-09-24 13:15, pirms 15 gadiem
man domaat ka lielaakaa daļa Anetes noliceeju nerubii fishku par ko ir runa !@!!!!
WNBA notiek vasaraa , un tikai vasaraa, taatad tas ir intensiivs darbs un smagas speeles, un redz, kaa WNBA beidzaas gaazham uz savu klubu, krievijaa, un pelnam iztiku, paareejaas, kas nespeelee wnba vasaraa sauljojaas un varbuut arii paarstaav savu valst izlasi. Labaak ir pakluseet ja ko nezin.

  +8 [+] [-]

, 2009-09-24 13:16, pirms 15 gadiem
Tiem kas tagad gruzī par patriotismu..... mīlēt valsti (kura ienīsts savu tautu) nepiespiedīsi, tas tā pa lielam... pa sīkumiem - LBS katru dienu, katru stundu, katru minūti pierāda ka viss tur ir sapuvis..... vissssss Kehris tur jau ir kā košļene matos, traucē, bet ārā nedabū, var tik izgriezt, bet tad frizūru sabojās...... U20 meitenes nākošgad arī iespējams kāda atteiksies, jo pēdējās medaļas nopelnīja viņas bet uz panākumiem pieteicās Kehris, šneps, Koķe, Dambrovskis un citi frīki. Sakārtosiet lietas izlasē tā lai dzeltenai presei nav ko rakstīt, tad cilvēki tur arī spēlēs. Anete malacis. Es fanoju par jums meitenes, nevis par Latvijas (Istenībā LBS un citu žurku medaļu spodrinātāju komandu). Drīzāk jau mums jāsauc izlase par Latvijas TAUTAS izlasi, jo vienīgais atbalsts ir no tautas - emocijas. Patrioti, ejat pie savienības ofisa un pieprasiet izmaiņas......

     [+] [-]

, 2009-09-24 13:16, pirms 15 gadiem
tomtoms rakstīja: Kā man riebjas šitie "patrioti". Būtu kaut paldies pateikuši Anetei par viņas milzīgo ieguldījumu sieviešu basketbola attīstība. Atšķirībā no jums, kas savu patriotismu izrāda, liekot virsū citiem i-neta komentāros. Pašiem kauns par sevi nav? Droši vien tik tālu nemaz neaizdomājaties, ne, tukšpauri?
es pilnīgi noteikti novērtēju viņas JAU paveikto, tomēr 26 gadi gluži nav tas vecums, kad var izlasei pateikt ardievas. ok, pastāv maza iespēja pārdomāt, tomēr.. tik kategorisks lēmums ir ļoti pat negaidīts. meiteņu izlase mums tik tikko tā pa īstam sāka ieskrieties, bet bez Anetes tas vairs nebūs tas..

  +3 [+] [-]

, 2009-09-24 13:16, pirms 15 gadiem
Nu izlasē viņa ir ļoti daudz ieguvusi, tieši induviduālā ziņā (balvas u.t.t.) Motivācija ar vairs nav liela kapāt izlasē. WNBA tomēr ir kas jauns un neapgūts. Naudas dēļ viņa noteikti nespēlē, jo WNBA algas salīdzināt ar Krieviju nevar. Tādēļ jau liels daudzums WNBA spēletāju pa rudens sezonu spēle Eiropā. Katrā ziņa, Kehrim ir pienācis laiks aiziet!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-09-24 13:18, pirms 15 gadiem
mc_mouse rakstīja: es pilnīgi noteikti novērtēju viņas JAU paveikto, tomēr 26 gadi gluži nav tas vecums, kad var izlasei pateikt ardievas. ok, pastāv maza iespēja pārdomāt, tomēr.. tik kategorisks lēmums ir ļoti pat negaidīts. meiteņu izlase mums tik tikko tā pa īstam sāka ieskrieties, bet bez Anetes tas vairs nebūs tas..
Ko tad Tu no viņas gribi -- lai visu gadu bez atpūtas raujas trijās frontēs? Padomā, speciālist, vai to mūsdienu profesionālajā sportā var izturēt un cik ilgi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 13:20, pirms 15 gadiem
Pinācis laiks par izlases līderi kļūt Niedolai!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 13:20, pirms 15 gadiem
zheel......bet pret vinju man vismaz ir respekts par to cik vinja ir godami paarstaaveejusi LV izlasi visus shitos gadus!

     [+] [-]

, 2009-09-24 13:21, pirms 15 gadiem
sasperjods rakstīja: Ar Jansoni kā līderi vairs nevar rēķināties, diemžēl!
Kāpēc? Vai viņas tagadējā kluba dēļ?

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 13:23, pirms 15 gadiem
mc_mouse rakstīja: nav jau tik daudz to jauno un progresīvo spēlētāju mums.. tur jau ir tā šaize
Babkina pēc statiem jauniešu turnīros ir bijusi labāka nekā Džabarene. Ļauj šamai aizvadīt vienu nopietnu sezonu Francijā, kur fotogrāfi neliks bildēties pa labi un pa kreisi un skatīsim, kas no tā būs iznācis, jābūt labi.

Ir mums divi lieli talanti - Babkina un Niedola. Savā vecumā noteikti eiropas spice.

  +3 [+] [-]

, 2009-09-24 13:26, pirms 15 gadiem
Ko var ķērkt, cilvēks grib atpūsties kādu vasaru nevis visu laiku pa kaut kādām izlasēm spēlēt. Bez maksas... Priecājaties, ka Anete kā Voutersa par vasaru izlasē neprasa 50k eiro. Latvija? Man tas ir palicis tikai vietas nosaukums, kur dzīvoju. Bez jebkādām patriotiskām jūtām. Nākošgad varēs lipināt pilnīgi jaunas izlases - gan sievietēm, gan džekiem. Starp citu, bez Niedolas - viņai kvalifikācijas laikā ir studijas Amerikā un tur nevienam tāda izlase neinteresē.

  -1 [+] [-]

, 2009-09-24 13:26, pirms 15 gadiem
Censhamies panaakt lai Zvirgzdinjsh ir atpakalj, ljoti labi, man ljoti patika taa izlase! Cerams bus vel kadreiz iespea redzet pilnaa sastaavaa!
Paldies Anetei par visu, cerams uz kadu finalturniru vel redzesim. Kvalifikaciju var iziet ari bez vinjas! Shii izlase var gazt kalnus un njemt medaljas visos turniros, cerams, ka tas kadreiz ari piepildisies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-09-24 13:27, pirms 15 gadiem
Tiešām ļoti negaidīts lēmums, taču saprotams. Tagad izlasē vajadzēs kādai citai uzņemties līderes lomu izšķirošos momentos.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 13:28, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: Nav motivācija? Medaļa izlases čempionātos ir? Nav.. un taa nav motivācija? Vienkarshi piekritu sheit tiem kas saka ka tas ir kartejais lidz galam nenostradatais LBS darbs!!
Tieši tā. Ko tad viņa ir izcīnījusi? Kaut kā pēdējā laikā kaut kas nav kārtībā basketbola karaļvalstī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-24 13:29, pirms 15 gadiem
...nekas ,ceru ka līderes lomu uzņemsies ar laiku Niedola....

     [+] [-]

, 2009-09-24 13:30, pirms 15 gadiem
fans366 rakstīja: Jēkabsones lēmums parāda, ka stabils finansiālais nodrošinājums ir vērtējams augstāk par patriotiskām idejām. Un nav vērts kaut ko pārmest vai gudri mācīt. Tas ir saprotami, ka naudas žūksnītis kabatu silda vairāk nekā Latvijas karodziņš. Spriežot arī pēc citu basketmeiteņu izteikumiem, Jēkabsone nebūs pēdējā, kas nāks klajā ar šādiem paziņojumiem. Tomēr... Lai gan Jēkabsones lēmums ir motivēts, man kā līdzjūtējam Anetes rīcība nav atbalstāma. Pirmkārt, Eiropas basketbolā, it īpaši Krievijā, var nopelnīt pietiekami lielu naudas paciņu, pat nespēlējot WNBA. Otrkārt, spēlēšana Eiropā+izlasē pilnībā kompensē WNBA iztrūkumu no sportiskā viedokļa. Treškārt, citas ārzemju basketbolistes slodzes iztur un apliecina, ka pietiek laika spēku atjaunošanai. Es uzskatu, ka Jēkabsonei vairs nav atpakaļ ceļa uz izlasi. Lēmums ir pieņemts un čau.... Tad jau labāk naturalizēt kādu amerikānieti.
P.S. Laikam abās basketbola izlasēs šobrīd sākas jauna ēra
Nosauc 3 spēlētājas, kam ir vismaz 25 gadi un kas spēlē izlasē, Eiropā un WNBA!