Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3
Autors: Agris Suveizda

Turcija un Serbija gatavojas pieteikties rīkot OS kvalifikāciju

Turcija un Serbija gatavojas pieteikties rīkot OS kvalifikāciju
Serbijas basketbolisti
Foto: SIPA/Scanpix

Turcijas un Serbijas basketbola federācijas vēlas pieteikties rīkot vienu no 2016. gada olimpisko spēļu kvalifikācijas turnīra grupām basketbolā. Rīkotājvalstis tiks paziņotas šā gada novembrī, bet pats turnīrs notiks nākamā gada jūlijā.

Šā gada Eiropas basketbola čempionāta finālturnīrā ceļazīmi uz Riodežaneiro olimpiskajām spēlēm ieguva abas finālistes – Spānija un Lietuva -, savukārt vēl piecas izlases – Francija, Serbija, Grieķija, Itālija un Čehija - tika pie iespējas spēlēt kvalifikācijas turnīrā. Latvija ieņēma astoto vietu un palika uzreiz aiz borta.

Taču vēl trīs vietas kvalifikācijas turnīrā paredzētas grupu saimniecēm. Līdz ar to, pirmkārt, izlasēm, kuras nav tikušas uz kvalifikācijas turnīru, būs iespējas tajā piedalīties, samaksājot nepieciešamo summu un uzņemot vienu no grupām. Un, otrkārt, kas vairāk interesē Latviju – ja viena no saimniecēm būs kāda atlases turnīram jau kvalificējusies Eiropas izlase, tad pie vietas kvalifikācijas turnīrā tiks arī Ainara Bagatska vadītā vienība.

No Eiropas kvalifikācijas turnīram nav kvalificējušās tādas izlases kā Vācija, Horvātija, Turcija, Izraēla, Krievija un citas, un portāls Sportando.net vēsta, ka Turcijas Basketbola federācija jau esot izlēmusi pieteikties uzņemt vienu no grupām. Līdzīga doma esot arī serbiem, kuri, kā jau minēts, ir tikuši uz atlases turnīru.

"Ir grūti atrast līdzekļus, taču premjerministrs apsolīja, ka viņš nodrošinās naudu, lai uzņemtu kvalifikācijas turnīra grupu," sacīja Serbijas Basketbola federācijas prezidents Dragans Džilass. "Darīsim visu iespējamo, lai panāktu, ka mūsu puiši par kvalificēšanos Rio spēlētu savā zemē."

Tikmēr Serbijas premjerministrs Aleksandars Vučičs sveica izlasi ar izcīnīto ceturto vietu: "Šie puiši cīnījās ar visu sirdi, un varu viņus apsveikt ar ceturto vietu. Varam būt lepni par to, kā izlase pārstāvēja savu valsti. Esmu pārliecināts, ka izlase nākotnē mums dos vēl daudz medaļu."

Rio spēļu dalībnieki

1) ASV – Pasaules kausa ieguvēja
2) Brazīlija – rīkotāji (FIBA apstiprinājums 2015. gada 9. augustā Tokijā)
3) Austrālija – Okeānijas čempione
4) Venecuēla – Amerikas čempione
5) Argentīna – Amerikas vicečempione
6) Nigērija – Āfrikas čempione
7) Spānija – Eiropas čempione
8) Lietuva – Eiropas vicečempione
9) Āzijas čempione
10-12) Kvalifikācijas turnīru uzvarētājas 2016. gada 5.-10. jūlijā.

Rio kvalifikācijas turnīru dalībnieces

TurnīrsNorises laiksVietaKvalifikācijas dalībnieces
FIBA Oceania15.-18.08.2015Austrālija/JaunzēlandeJaunzēlande
AfroBasket19.-30.08.2015TunisijaAngola/Tunisija/Senegāla
FIBA Americas31.08.-12.09.2015MeksikaKanāda/Meksika/Puertoriko
EuroBasket05.-20.09.2015FrancijaFrancija/Serbija/Grieķija/Itālija/Čehija
AsiaBasket23.09.-03.10.2015Ķīna2.-4.vieta
Wild-cardNovembris 2015ŽenēvaTrīs rīkotājas

Izmantotie resursi:
b92.net
Turkey will apply to host one of the olympic...


, 2015-09-22 08:49, pirms 10 gadiem
Atliek gaidīt novembri,nu tad par cerību!
, 2015-09-22 08:57, pirms 10 gadiem
Biedriņš varētu 2 ļimakus ziedot, lai olimpiskie kvaļi notiktu Rīgā...
, 2015-09-22 08:58, pirms 10 gadiem
FIBA mus stabili piekasis. Prieks kam viniem tur kaut kadu Latviju OS kval.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-09-22 09:20, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Atā , atā RIO....Paldies Bagijam, mūsu mentāli spēcīgajam trenerim par nolieto spēli pret Grieķiju. Čehija bija tikai šī bezpriģeļa turpinājums...
Bagatskim Eč noslēguma fāzi noliet ir jau kļuvusi par tradīciju. Tātad secinājums viens, vai nu psiholoģiski nemāk strādāt atbildīgos brīžos ar komandu, vai nu arī kā treneris ir ļoti vājš. Drīzāk jau sliecos uz otro variantu. Lai vai ko Voins tur par platiem soļiem sešu gadu laikā Latvijas basketbola attīstībā kāsēja, manuprāt Bagatskis izlasē sevi ir izsmēlis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-09-22 09:33, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Absolūti piekrītu! Paldies par padarīto , bet ir sajūta, ka nav vietas vairs izaugsmei.
Nu tā izaugsme jau ar nosacīta. Spēles pret Ukrainu un Igauniju parādīja kāda tā izaugsme. Vienīgi spēle pret Slovēniju izglāba un uzfrišināja situāciju. Bet tur jau nevar īsti zināt, varbūt mums vienkārši bija laimīgā diena bet slovēņiem melnā.
, 2015-09-22 09:39, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Absolūti piekrītu! Paldies par padarīto , bet ir sajūta, ka nav vietas vairs izaugsmei.
Izaugsmes iespējas vēl ir milzīgas:
1. Spēlētājiem sākot realizēt brīvus metienus ar tādu precizitāti, kā viņi to dara klubos.
2. Izlasē ienākot Porziņģim, Bertānam jaunākajam un varbūt vēl kādam no daudzajiem potenciāli labajiem spēlētājiem.

Ja reiz Bagatskis ir izvedis izlasi līdz šim līmenim, tad viņš noteikti ir pelnījis turpināt darbu arī tagad - laikā, kad sāk ienākties viņa 6 gadu darba augļi!
, 2015-09-22 09:51, pirms 10 gadiem
Kāpēc tik daudzi cer, ka Itālija vai vēl kāda cita valsts no 3. - 7.vietai uzņemsies rīkot OQT? Lai Latvija tiktu uz kvalifikācijas turnīru kā labākā nākamā komanda? Piekrītu, ka tā būtu iespēja Latvijai samērot spēkus ar laba līmeņa izlasēm, t.sk. prieks skatītājiem pasekot līdzi labam basketbolam. Bet racionālie apsvērumi, resp., mūsu izredzes nokļūt OS? Nu, labākajā gadījumā ļoti mazas. Izlasi nevajag noniecināt, jo tai ir jāaug! Izmantojot analoģiju, jāizaug vēl vienam puslaikam. Tieši tā - PUSLAIKAM. Mēs varam labi nospēlēt vienu puslaiku (2x10 min.), stāvēt uz galvas, cīnīties aizsardzībā utt., bet vēl vienam puslaikam mums pietrūkst resursu - fizisko, mentālo (t.s. uzvarētāju domāšana), meistarības. OQT komandas dragās visas 40 min. un plus papildlaikus, ja vajadzēs, kļūdas un kritumus nepiedos. Gatavojamies labāk Eurobasket 2017!
, 2015-09-22 10:02, pirms 10 gadiem
Es drīzāk sliektos nevis uz kkādu krāniņu samērīšanu, bet gan pēc kvaļa brīvo vasaru džekiem, jo nebūs EČ atlasē jāpiedalās, turklāt būtu garantēts otrais grozs uz izlozi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-09-22 10:13, pirms 10 gadiem
Apbrīnojami, joprojām atrodas tādi "līdzjūtēji", kuri šķietami neitrālu rakstu par to, kas varētu rīkot OS kvalifikācijas turnīrus, pārvērš par samazgu izgāztuvi pāri Bagatskim un viņa vīriem!

Nu jau vajadzētu nomierināties, nevis visu laiku piņņāt un žēloties.
Bagatskis paliek izlasē, tas ir praktiski 95% noticis fakts (izņēmums varētu būt pāriešana uz kādu starptautiski svarīgu Eiropas klubu, vai stažēšanās ASV). Ar to visiem kritizētājiem jāsamierinās. Bagatskis paliek.

Tālāk. Kvalifikāciju Latvija uzrīkot nevar. Nav tādu līdzekļu. Kvalifikācijas formāts speciāli uztaisīts tāds, ka katrā no šiem 3 turnīriem būs izteikti 1-2 favorīts, pārējie (arī Latvija, ja tiktu), pilda statistu lomu. Neredzu vispār jēgu šādiem turnīriem. Padomājet paši, kā tas izskatīsies - piemēram pirmajā spēlē Latvija atkal zaudē Francijai, ar -15. Ar to arī olimpiskās cerības galā, nospēlēs vēl 4 neko nenozīmējošas spēles, un viss. Nekādas intrigas šiem turnīriem nebūs, katrā būs konkrēts izsētais favorīts, kas visus apspēlēs. Varbūt būs interesanti, ja vienā turnīrā tiek Grieķija/Itālija vai Francija/Grieķija, bet tas arī viss.
, 2015-09-22 10:21, pirms 10 gadiem
kaspirs rakstīja: Kāpēc tik daudzi cer, ka Itālija vai vēl kāda cita valsts no 3. - 7.vietai uzņemsies rīkot OQT? Lai Latvija tiktu uz kvalifikācijas turnīru kā labākā nākamā komanda? Piekrītu, ka tā būtu iespēja Latvijai samērot spēkus ar laba līmeņa izlasēm, t.sk. prieks skatītājiem pasekot līdzi labam basketbolam. Bet racionālie apsvērumi, resp., mūsu izredzes nokļūt OS? Nu, labākajā gadījumā ļoti mazas. Izlasi nevajag noniecināt, jo tai ir jāaug! Izmantojot analoģiju, jāizaug vēl vienam puslaikam. Tieši tā - PUSLAIKAM. Mēs varam labi nospēlēt vienu puslaiku (2x10 min.), stāvēt uz galvas, cīnīties aizsardzībā utt., bet vēl vienam puslaikam mums pietrūkst resursu - fizisko, mentālo (t.s. uzvarētāju domāšana), meistarības. OQT komandas dragās visas 40 min. un plus papildlaikus, ja vajadzēs, kļūdas un kritumus nepiedos. Gatavojamies labāk Eurobasket 2017!
pietrūks puslaikam? sākumā to apgūstam un tad - pēc otrā puslaika nāk vēl pāris spēles turnīrā...
, 2015-09-22 10:24, pirms 10 gadiem
Ja tiekam, tad grupai jābūt šādai.
1.Jaunzēlande
2.Angola
3.Meksika
4.Čehija
5.Koreja
6.Latvija
Nekas nereāls, ja paveicas ar izlozi un paveicās ar visu pārējo!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-09-22 10:45, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: Ja tiekam, tad grupai jābūt šādai.
1.Jaunzēlande
2.Angola
3.Meksika
4.Čehija
5.Koreja
6.Latvija
Nekas nereāls, ja paveicas ar izlozi un paveicās ar visu pārējo!
Tā nevar būt, jo pat tādā situācijā, ja rīkos Serbija, Eiropas zonas komandas būs 2 grozos
Francija-Serbija-Grieķija
Itālija-Čehija-Latvija

Mums jebkurā gadījumā būs kāds no 1.groza un nekādā gadījumā ne Čehija.
, 2015-09-22 10:45, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: Ja tiekam, tad grupai jābūt šādai.
1.Jaunzēlande
2.Angola
3.Meksika
4.Čehija
5.Koreja
6.Latvija
Nekas nereāls, ja paveicas ar izlozi un paveicās ar visu pārējo!
kuras valstis no citiem kontinentiem par visām varītām grib uz Rio, bet nav tikuši savu kontinentu kvalifikācijas vietā? līdzīgi kā Turcija, Krievija Horvātija, Vācija utt....

Nav nemaz tik daudz kas savu ambīciju dēļ un iepriekšējiem sasniegumiem to vēlētos: Tunisija, Senegāle, Ēģipte? manuprāt diez vai, Dominikāna - diez vai, un no Āzijas - ja nu tomēr nenotiek kādi brīnumi šodien sākušajam ĀzijasČ, tad arī diezvai...

FIBA varētu izšķirties dot 2 HOST vietas Eiropai un 1 HOST vietu Āzija... nu man jau gribētos ticēt, ka kādu HOST vietu iedos FRA, SRB, ITA...
, 2015-09-22 10:50, pirms 10 gadiem
kuklitis25 rakstīja: RESNAIS !!! Zem karta vaarda un katra burta parakstos - tieshi preciizi 100 prochi manas domas arii !
Bet neticu ka basketa vadiibai pietiks drosmes un atbildiibas pateikt PALDIES un izvadiit pa durviim Bagatski un samekleet jaunu galveno ... BEt svaigas dvesmas un paarmianjas shim izlases kodolam tagad kaa reize buutu pats sveetiigaakais
Jūs tiešām esat antiatbalstītāji, tak padomājiet reāli, kā var prasīt uzvaras pret grandiem, ja mums labākais garais ir bremzēts uz špricēm esošs filozofs Bērzs, Freimis, kas nav gatavs šim līmenim, par Meieru, kam LBL ir griesti un Mejeri, kas 2+2 nevar atcerēties... par ko vispār ir runa. Ar puikām karu uzvarēt nevar, var izšut vienā spēlē, bet ne turnīrā. Vienīgais vecis komandā bija Janičs, respect viņam par to. Ar dotajām kārtīm Bagijs izspēlēja maximumu, paldies viņam. Latvijas izlasei vēl ir jābriest un jābriest. Objektīvi esam augstāk nekā būtu pelnījuši un ir mūsu reālās iespējas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-09-22 11:01, pirms 10 gadiem
happijs rakstīja: Jūs tiešām esat antiatbalstītāji, tak padomājiet reāli, kā var prasīt uzvaras pret grandiem, ja mums labākais garais ir bremzēts uz špricēm esošs filozofs Bērzs, Freimis, kas nav gatavs šim līmenim, par Meieru, kam LBL ir griesti un Mejeri, kas 2+2 nevar atcerēties... par ko vispār ir runa. Ar puikām karu uzvarēt nevar, var izšut vienā spēlē, bet ne turnīrā. Vienīgais vecis komandā bija Janičs, respect viņam par to. Ar dotajām kārtīm Bagijs izspēlēja maximumu, paldies viņam. Latvijas izlasei vēl ir jābriest un jābriest. Objektīvi esam augstāk nekā būtu pelnījuši un ir mūsu reālās iespējas.
Bet ja uz kvalifikāciju būs garais Bertāns, Siliņš un Porziņģis, un kas zina varbūt Pašečņiks progresē un rāda brīnumus. Nu Nesam tad zemē metami.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-09-22 11:04, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Tāpat esam līmeni zemāki nekā top komandas, it īpaši ja nevar palīdzēt Vecvagars ar Jakoviču, jo nav, kas normāli saspēli vada
Sirniņš un Kaufmanis būs izlasē nemurgo!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-09-22 11:11, pirms 10 gadiem
Palasot komentārus, rodas sajūta, ka "ekspertiem" būtu jāsāk vērpt citas sazvērestības teorijas pēc tam, kad arī citi treneri ar šādu izlasi nesasniegtu neko vairāk...
Tak paskatieties reāli - domājat latviešu pārstāvētie kklubi ir švakāki par lielu daļu no EČ izlasēm tikai tādēļ, ka esam latvieši un mūs nekur negrib, vai tas tomēr apliecina kaut ko par šo spēlētāju prasmēm??? Un domāt, ka izlasē pēkšņi tā meistarība pāries citā līmenī, ir naivi... sapņotāji...
, 2015-09-22 11:13, pirms 10 gadiem
Interesanti,kādas tur domas Andriņam galvā rosās? Es ceru,ka viņš vel nav atmetis ar roku basketbolam un uztur sevi formā,jo izlasē viņš ir vajadzīgs,patīk jums tas vai nē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-09-22 11:22, pirms 10 gadiem
Juris ira klāt rakstīja: Interesanti,kādas tur domas Andriņam galvā rosās? Es ceru,ka viņš vel nav atmetis ar roku basketbolam un uztur sevi formā,jo izlasē viņš ir vajadzīgs,patīk jums tas vai nē!
Cik var to morālo līķi cilāt un smirdināt! Nu liec viņu beidzot mierā! Ja viņam būtu iekšas un motivācija, tad šovasar viņš būtu lējis sviedrus uz Lilles dēļiem. Bet viņa nav un vairs NEKAD NEBŪS!
, 2015-09-22 11:22, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Par kādiem dižiem darba augļiem Tu runā? Mēs bijām mirkli no kauna vispār šajā čempionātā (-16 pret igauniju spēles laikā). Zaudējums Ukrainai, kurai nebija 9 līderi !!!Uzvara pret čehiju Rīgas posmā pateicoties skatītāju spiedienam, kam viņi nebija gatavi un meta 0:8 sodiņos utml.. Pret Lietuvu -20. Vienīgās labās spēles pret Beļģiju un pret Slovēniju, kur Bērzam bija lielā diena, atslēgas metieni pie līdzīga rezultāta no distances pāri rokām utml. Ne velti komentētāji bieži pieminēja, ka Slovēnija šogad ir ļoti uzvarama, ne velti viņi mocījās ar Nīderlandi utml savā grupā. Spēle prot Slovēniju bija tiešām laba, bez kritumiem, bet tā bija vienīgā tāda spēle čempionātā, pārējās sniegums bija ļoti viļņveidīgs un neprognozējams. Pirms šī čempja biju sajūsmā par Bagatski, šķita, ka viņš nav aizvietojams, bet šajā čempionātā atklājās daudzas nepilnības viņa spēles vadīšanā, runa par dīvainā laikā ņemtiem taimautiem drīz jau būs leģendāra, nespēja pielāgoties. Absolūti nepareizā pieeja, ka mums jākoncentrējas tikai uz savu spēli, nevis pretinieku. Tā bija aplama, ko atzīmēja arī Krauliņš un Galvanovskis, tam nepiekrītot. Un tas spilgti parādījās tad, kad mūsu spēle negāja cauri, tad mums nebija nekādu opciju ko mainīt, jo mēs jau nekoncentrējamies uz pretinieku....Noliet divus čempjus pēc kārtas izšķirošo spēli, kura ir jāuzvar un pretinieks ir vairāk kā ņemams, Bagatskim ir izdevies. Nekā laba tur nesaredzu. neredzu pamata optimismam. Var daudz runāt par Tagad vai Nekad izlasi, bet tai pašā 2007., uzvara pār Horvātiju, punkts punktā ar Spānijas zvaigznēm viņu mājās, kur mēs tikai 3. cet beigās salūzām. Un zāģis portugālei. Tālāk, ja Horvātijas spēlētājs nebūtu ielicis trīni no 8 metriem atliecienā pāri rokām pēdējā sekundē spēlē pret Spāniju, tad mēs būtu tālāk un, kas zin,kā mums ietu 1/4 finālā ! Nebūtu iemetis to slimo trīni, varbūt vispār nebūtu nekādas runas par zudušo paaudzi utml. Arī tas pats kas šeit, viena neveiksmīga spēle, bet ar šo izlasi tāda jau ir otro čempi pēc kārtas pret nosacīti vājakajiem. Tikai to izlasi nolēja ar sūdiem, šeit nez kāpēc treneri slavē. Es neko sliktu par spēlētājiem, viņi pierādīja, ka var spēlēt un ir malači, bet ja komanda no +17 svarīgākajā čempionāta spēlē 4 minūtēs var šo pārsvaru izsēt un treneris neko nespēj izmainīt spēlē, vai paņemt laicīgi taimautus, tad tā ir absolūti viņa vaina un atbildība.
No sākuma ieteiktu paskatīties uz spēlētajiem, viņu pārstāvētajiem klubiem un tad gudri spriest! Vai mums šajā izlasē bija stabili Eirolīgas veči (Blūmu neskaitam, jo viņs spēlēja tika epizodiski). Tikai Strelnieks attaisnoja uz sevi liktās cerības (kaut arī pēdējās spēlēs precizitāti pamatīgi sāka buksēt).
Tas pats Bertāns. Kļūda, pēc kļūdas! Ja aiziet metiens, tad ok, bet redz neaizgāja.... un tas viss summējas.
Var jau teikt, ka Bagatskis nespēj vadīt izlasi, bet ieteiktu vispirms paskatīties, ko viņš ir paveicis ar Ņiznivgorodu.... No miskastes komandas, izveidojis konkurētspējīgu Eirolīgas komandu.

Tev tiešām liekas, ka mūsu špīleri ir tik labi un pie vainas ir TIKAI treneris? Noņem rozā brilles! Mūsu 3p precizitāte pēdējās spēlēs vien pārāda kādi "stabili" līderi/snaiperi mums ir.... Praktiski vienīgais Janičenoks spēja iemest, pārējie tik lādējā garām!!! Šeit nepalīdzēs pat Fils Džeksons.

p.s. Lūdzu beidziet sapņot par Rio. Ko mums dotu, ja tiktu uz kvalifikāciju? Tiešām domājat, ka vinnētu Serbiju, Grieķiju, Franciju?" Beidziet vienreiz sapņot!
Patreiz mūsu griesti ar šādu sastāvu ir 7-8 vieta. Varbūt pēc gadiem varēsim pakāpties, bet paslaik to neļauj spēlētāju resursi! Augstāk minētajās komandās ir NBA/Eiroligas veči, nevis LBL vai VTB pakaļgals!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-09-22 11:25, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Par kādiem dižiem darba augļiem Tu runā? Mēs bijām mirkli no kauna vispār šajā čempionātā (-16 pret igauniju spēles laikā). Zaudējums Ukrainai, kurai nebija 9 līderi !!!Uzvara pret čehiju Rīgas posmā pateicoties skatītāju spiedienam, kam viņi nebija gatavi un meta 0:8 sodiņos utml.. Pret Lietuvu -20. Vienīgās labās spēles pret Beļģiju un pret Slovēniju, kur Bērzam bija lielā diena, atslēgas metieni pie līdzīga rezultāta no distances pāri rokām utml. Ne velti komentētāji bieži pieminēja, ka Slovēnija šogad ir ļoti uzvarama, ne velti viņi mocījās ar Nīderlandi utml savā grupā. Spēle prot Slovēniju bija tiešām laba, bez kritumiem, bet tā bija vienīgā tāda spēle čempionātā, pārējās sniegums bija ļoti viļņveidīgs un neprognozējams. Pirms šī čempja biju sajūsmā par Bagatski, šķita, ka viņš nav aizvietojams, bet šajā čempionātā atklājās daudzas nepilnības viņa spēles vadīšanā, runa par dīvainā laikā ņemtiem taimautiem drīz jau būs leģendāra, nespēja pielāgoties. Absolūti nepareizā pieeja, ka mums jākoncentrējas tikai uz savu spēli, nevis pretinieku. Tā bija aplama, ko atzīmēja arī Krauliņš un Galvanovskis, tam nepiekrītot. Un tas spilgti parādījās tad, kad mūsu spēle negāja cauri, tad mums nebija nekādu opciju ko mainīt, jo mēs jau nekoncentrējamies uz pretinieku....Noliet divus čempjus pēc kārtas izšķirošo spēli, kura ir jāuzvar un pretinieks ir vairāk kā ņemams, Bagatskim ir izdevies. Nekā laba tur nesaredzu. neredzu pamata optimismam. Var daudz runāt par Tagad vai Nekad izlasi, bet tai pašā 2007., uzvara pār Horvātiju, punkts punktā ar Spānijas zvaigznēm viņu mājās, kur mēs tikai 3. cet beigās salūzām. Un zāģis portugālei. Tālāk, ja Horvātijas spēlētājs nebūtu ielicis trīni no 8 metriem atliecienā pāri rokām pēdējā sekundē spēlē pret Spāniju, tad mēs būtu tālāk un, kas zin,kā mums ietu 1/4 finālā ! Nebūtu iemetis to slimo trīni, varbūt vispār nebūtu nekādas runas par zudušo paaudzi utml. Arī tas pats kas šeit, viena neveiksmīga spēle, bet ar šo izlasi tāda jau ir otro čempi pēc kārtas pret nosacīti vājakajiem. Tikai to izlasi nolēja ar sūdiem, šeit nez kāpēc treneri slavē. Es neko sliktu par spēlētājiem, viņi pierādīja, ka var spēlēt un ir malači, bet ja komanda no +17 svarīgākajā čempionāta spēlē 4 minūtēs var šo pārsvaru izsēt un treneris neko nespēj izmainīt spēlē, vai paņemt laicīgi taimautus, tad tā ir absolūti viņa vaina un atbildība.
Tā pati Lietuva pret Gruziju izlīda un beigās tika līdz finālam! Tā pati Lietuva mocijās ar Igauniju, Čehiju, Ukrainu! Tātad viņi arī ir pilnīgi mīkstie?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-09-22 11:28, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Kā zināms izsenis, tad tas ir ļooooti no svara, kas ir rakstīts tavā pasē. Būs divi līdzīga līmeņa spēlētāji, viens latvietis, viens serbs. Protams, ka paņems serbu. Tas jau ir runāts visādos sporta raidījumos ar aģentiem, ekspertiem ut un tā joprojām...Redz, ka pēkšņi parādījās pasaulē latvietis ar 4. drafta izvēli, tā uzreiz čupām sāka birt piedāvājumi no ACB visādiem jaunajiem latviešiem...ne velti runā, ka tas bija Porziņģa faktors, ka latvietis pierādīja, ka mēs arī mākam spēlēt, ka mums ir talanti. Tagad uz mums skatās citādi. Tas pats Janičenoks, nu viņš pat šajā vecumā nav BKV līmeņa spēlētājs. Viņš izlasē jau 2. čempi pēc kārtas parāda savu vērtību. Viņš ir stabils eirokausa komandas spēlētājs, ACB, varbūt pat lejasgala eirolīgas komandas. Kaut kādā CRVENA Zvezda viņš bez stresa varētu kapāt, bet viņam traucē vecais latvieša statuss, kas savulaik neļāva viņam ieņemt vietas labos klubos..
Jā, jā, futbolā arī mūs apbižo (tas nekas, ka daļai bumba atlec 2m no kājas)....
Varbūt tautība spēlē kādu faktoru, bet, ja tu būsi ievērojami labāks par vienaudžiem, tad tevi paņems jebkurā gadījumā (par piemēru var ņemt Porziņģi)
, 2015-09-22 11:30, pirms 10 gadiem
uzskatu, ka šobrīd nav jēgas tiekties uz olimpiskajām spēlēm. ne dēļ iespējas tikt ekskursijā. ja komanda nespēj demonstrēt kaut cik stabilu sniegumu, tikai pie labvēlīgas sakritības un veiksmes tiek eiropas 8niekā, turklāt pēdējās 2 spēles bezcerīgi nolej brīžos, kad ir iespēja vinnēt, tad tas tikai nozīmē, ka komanda nav gatava vēl augstākam līmenim, tāda ir šībrīža realitāte. nostiprinamies, kļūstam par kaut cik stabilu eiropas 8nieka komandu un tad ejam uz olimpiskajām spēlēm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-09-22 11:33, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Vēl jau brāļi Kuruci, Šmits....
Kuruci spēlēs izlasē tikai 2021.gada ciklā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-09-22 11:37, pirms 10 gadiem
[quote hellrevenger]
Jā, jā, futbolā arī mūs apbižo (tas nekas, ka daļai bumba atlec 2m no kājas)....
Varbūt tautība spēlē kādu faktoru, bet, ja tu būsi ievērojami labāks par vienaudžiem, tad tevi paņems jebkurā gadījumā (par piemēru var ņemt Porziņģi)
[/quote
es domāju, ka te ir "gan gan" faktors. no vienas puses,nav iemesla būt ticībai mūsu basketbola skolai, jo nedz klubi, nedz izlases neuzrāda nekādus rezultātus. līdz ar to skaidrs, ka starp latvieti un serbu, lietuvieti, tiks izvēlēti pēdējie divi. kāpēc būtu jābrīnās? es piekrītu, ka porzinģa faktors nostrādāja. bet, ja paskatās, tad mūsu spēlētāji jau sen kursē spānijas virzienā, gan galīgi jaunie, gan jau gatavie. lielākā daļa nespēj sevi pierādīt. tev ir jābūt pārliecinoši labam, lai tu tur paliktu un nostiprinātos.
, 2015-09-22 11:40, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Vecvagars ar Jakoviču labāki! Izlasi nav tev LBL līmenis
Sirniņa stati13.4 2.9 4.9
Jakoviča stati 6.5 1.8 2.3
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-09-22 11:43, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: Sirniņa stati13.4 2.9 4.9
Jakoviča stati 6.5 1.8 2.3
te gan uzreiz varētu iebilst, ka Jakovičs atrodas labākā komandā,viņam nav jātaisa rezultāts, bet piespēļu skaits runā par labu sirsniņam.
sirsniņa izskats gan visu laiku vedina uz domām par lieko svaru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-09-22 11:47, pirms 10 gadiem
Piekrītu visam augstāk resnā puntna rakstītajam. Tikai mainīt treneri bez labākām opcijām nebūtu pareizi.
Bēdīgākais ir ne tas, ka viņi neko nemainīs, bet tas ka nebūs pat diskusijas par pieņemtajiem lēmumiem un sasniegto rezultātu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-09-22 11:49, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Kurās līgās Sirsniņš spēlēja un kur Jakovičs? Un ar ko viņi konkurēja?
Vefs pret Jēkabpili 86:89
Sirsniņam 24 p. 5 ast. Jakovičam 6p. 4TO 4 piezīmes
Nu kurš tad ir labāks. Sirsniņš viens pret vienu viņam ieliek ar lielu izrāvienu!
, 2015-09-22 11:50, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Kāpēc nespēj pieņemt faktu, ka tie spēlētāji ir daudz meistarīgāki un spēkja saņemties spēles laikā nevis salūzt! Kad viņi sāk nopietnāk spēlēt, tad mūsu spēle abos laukuma galos paliek sliktāka, jo tā ir līmeni zemāka! Ideāls piemērs ir Grieķijas spēle, kur grieķi ir līmeni spēcīgāki un loģiska viņu uzvara, pilnīgi identiska spēle bija pret igauņiem, kur bijām līmeni labāki un loģiski uzvarējām!

BEIDZ IGNORĒT PRETINIEKU LĪMENI!!!
neviens neignorē spēlētāju līmeni. runājam par šo konkrēto spēli pret grieķiju, kur grieķi bija galīgi mīksti, ņemami. bijām vadībā ar +17, 3-4 minūtēs komanda pajuka un grieķi atgriezās spēlē, lai arī neko labu nerādīja. visi to atzina, pat paši spēlētāji, paklausies interviju ar bertānu. ja uznāk motivēti kaujinieciski noskaņoti grieķi un pretī tikpat noskaņoti latvieši, tad grieķu uzvara ir loģiska. visticamāk no sākuma līdz beigām grieķi būtu pārliecinōšā vadībā. un neviens neko nepārmestu ne komandai, ne trenerim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-09-22 11:58, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: b.ljaa tu vispār nesaproti domu, ko vēlos pateikt. Tie spēlētāji nemaz nav sliktāki par dažiem labiem eirolīgas , vai eirokausu spēlētājiem. Vienkārši ir ļoti no svara tava tautība, kā jau teicu - Ja būsi līdzvērtīgs serbam, lietuvietim, tad tevi nepaņems, un ja jāizvēlās starp diviem vienādiem, tad labāk paņems serbu, vai leiti, tas ir sen izrunāts un tā ir. Ko tad tu gribi teikt, ka Blūms pēkšņi vienas sezonas laikā un pietam pie neizteiksmīgas sezonas kazahstānā Astanā, pēkšņi tās sezonas laikā kļuva par baigi labāku un krutāku spēlētāju, ka viņu pēkšņi paņēma eiropas grands Panathinaikos? Tad pēc tavas loģikas sanāk, ka pirms tam viņš spēlēja kaut kādaa sū.da kazahijā un nebija nekas, bet tad kad viņa pieraksts pēc pāris mēnešiem ir eirolīgas grandā, tad pēkšņi viņš ir labs, jo viņam ir tāds pieraksts CV tagad. Nu tas nespēlē tādu lomu. Mūsējie ir spējīgi, liela daļa, bet nav novērtēti tirgū. Tagad taas lietas iet uz augšu, jo tie kas aizbrauc uz lieliem klubiem, pierāda, ka latvieši nav nemaz sliktāki, un ne velti arvien vairāk mēs redzam pārejas uz dažādām ACB sistēmām utml.
pagpag, tie kas spēja sevi pierādīt un noturēties augstā līmenī, tie tur arī spēlēja. Blūms, Kristaps Valters, Kambala Spānijā, Štelmahers Turcijā, Bagatskis Žalgirī, tagad Strēlnieks,Bertāni, Siliņš labos klubos. Blūms grieķijā tika ne dēļ kazahstānas ieraksta,bet dēļ spānijas.ar visu to, ka viņi ir latvieši, viņi tur tika un spēlēja. nevajag iet pretrunās un šķērsām ar sevi.
, 2015-09-22 12:01, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Metienu precizitāte ir atkarīga no meistarības nevis trenera darba...
jā, taisnība, un treneris sēž laukumā malā, skatās, kā līderi met trīņus spēli no spēles 0/4, 0/5/, 0/6 neko nesaka,neko nemaina, nepieprasa likt uzsvaru uz pustālajiem un caurgājieniem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-09-22 12:03, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Janičenoks nav stabils EK spēlētājs! Viņš izlasē labi nospēlēja un sameta visu tikai tāpēc, ka viņu turēja daudz uz soliņa! Būtu lielas minūtes spēlējis, tad viņa precizitāte būtu daudz sliktāka! Pie tam aizsardzībā viņš nav diez ko spožs, it īpaši ja ieliek kā SG, tad tur kājās zaudē.....
Domaju, ka Janicenoks pietiekami labi pazist savu kermeni, un bija viens no retajiem kurs bija pienacigi sagatavojies cempim.To cik nopietni sim pasakumam bija piegajusi lielaka dala parejas izlases bija skaidri redzams.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-09-22 12:05, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Pat šajā komentārā Tu ignorē grieķu spēlētāju līmeni, ņem cik vēlies tos pārtraukumus, bet ja viņi ir noskaņojušies uz atspēlēšanos, tad Tu viņus neapturēsi!!! Mēs abos galos bijām vājāki, tos +17 dabūjām tikai tāpēc, ka sākumā iznāca nesagatavojušies jau pirmās ceturtdaļas otrajā pusē viņi daudz uzlaboju spēli....

Kas saistās par spēli ar čehiem, tad viņi bija vienkārši svaigāki gan emociju ziņā, gan fiziskajā, Strēlnieks šķiet jau pēc 6 knapi spēja nospēlēt tās minūtes.....
cik var teikt, ka nevis grieķi saņēmās un atspēlējās, bet mēs atdevām. paskaties tak reiz to spēli no sākuma līdz beigām. tas bija tik acīmredzami. paklausies, ko bertāns nupat intervijā teica. paklausies, ko lmt straumes studijā sēdošie basketbola eksperti teica par šo spēli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-09-22 12:08, pirms 10 gadiem
rediss77 rakstīja: Domaju, ka Janicenoks pietiekami labi pazist savu kermeni, un bija viens no retajiem kurs bija pienacigi sagatavojies cempim.To cik nopietni sim pasakumam bija piegajusi lielaka dala parejas izlases bija skaidri redzams.
es domāju, janičenoks vienkārši spieda maksimumu, plus, uz pieredzes rēķina. maz lieku darbību, bet ar maksimālu efektivitāti. 8 stīli, visvairāk komandā, komandas lēnākajam spēlētājam, caurgājieni, kurus no viņa sen neviens negaida. tas tomēr norāda uz raksturu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-09-22 12:10, pirms 10 gadiem
[quote redneck]
Īsti tā nav, daļu no tiem riskiem bija grieķijas aizsardzības radīti....tāpēc jau tā ir laba aizsardzība, ka spēj spēli novirzīt uz tām vietām, kur pretinieks nevarēs viņus apspēlēt...Protams spēlētāji riskēja arī, bet nevajag pēkšņi domāt, ka paņemot pārtraukumu ātrāk rezultāts savādāks būtu....
[/quote
ja spēlētāji galvā jau spēli atdevuši, tad nebūtu cits rezultāts. un tas arī tiek pārmest komandai un trenerim.
, 2015-09-22 12:11, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Par kādiem dižiem darba augļiem Tu runā? Mēs bijām mirkli no kauna vispār šajā čempionātā (-16 pret igauniju spēles laikā). Zaudējums Ukrainai, kurai nebija 9 līderi !!!Uzvara pret čehiju Rīgas posmā pateicoties skatītāju spiedienam, kam viņi nebija gatavi un meta 0:8 sodiņos utml.. Pret Lietuvu -20. Vienīgās labās spēles pret Beļģiju un pret Slovēniju, kur Bērzam bija lielā diena, atslēgas metieni pie līdzīga rezultāta no distances pāri rokām utml. Ne velti komentētāji bieži pieminēja, ka Slovēnija šogad ir ļoti uzvarama, ne velti viņi mocījās ar Nīderlandi utml savā grupā. Spēle prot Slovēniju bija tiešām laba, bez kritumiem, bet tā bija vienīgā tāda spēle čempionātā, pārējās sniegums bija ļoti viļņveidīgs un neprognozējams. Pirms šī čempja biju sajūsmā par Bagatski, šķita, ka viņš nav aizvietojams, bet šajā čempionātā atklājās daudzas nepilnības viņa spēles vadīšanā, runa par dīvainā laikā ņemtiem taimautiem drīz jau būs leģendāra, nespēja pielāgoties. Absolūti nepareizā pieeja, ka mums jākoncentrējas tikai uz savu spēli, nevis pretinieku. Tā bija aplama, ko atzīmēja arī Krauliņš un Galvanovskis, tam nepiekrītot. Un tas spilgti parādījās tad, kad mūsu spēle negāja cauri, tad mums nebija nekādu opciju ko mainīt, jo mēs jau nekoncentrējamies uz pretinieku....Noliet divus čempjus pēc kārtas izšķirošo spēli, kura ir jāuzvar un pretinieks ir vairāk kā ņemams, Bagatskim ir izdevies. Nekā laba tur nesaredzu. neredzu pamata optimismam. Var daudz runāt par Tagad vai Nekad izlasi, bet tai pašā 2007., uzvara pār Horvātiju, punkts punktā ar Spānijas zvaigznēm viņu mājās, kur mēs tikai 3. cet beigās salūzām. Un zāģis portugālei. Tālāk, ja Horvātijas spēlētājs nebūtu ielicis trīni no 8 metriem atliecienā pāri rokām pēdējā sekundē spēlē pret Spāniju, tad mēs būtu tālāk un, kas zin,kā mums ietu 1/4 finālā ! Nebūtu iemetis to slimo trīni, varbūt vispār nebūtu nekādas runas par zudušo paaudzi utml. Arī tas pats kas šeit, viena neveiksmīga spēle, bet ar šo izlasi tāda jau ir otro čempi pēc kārtas pret nosacīti vājakajiem. Tikai to izlasi nolēja ar sūdiem, šeit nez kāpēc treneri slavē. Es neko sliktu par spēlētājiem, viņi pierādīja, ka var spēlēt un ir malači, bet ja komanda no +17 svarīgākajā čempionāta spēlē 4 minūtēs var šo pārsvaru izsēt un treneris neko nespēj izmainīt spēlē, vai paņemt laicīgi taimautus, tad tā ir absolūti viņa vaina un atbildība.
Lielumam piekrītu. Ja gribam sapņot par Rio, tad
1) Latvijai japiesakās un jārīko atlases turnīrs;
2) jāsavāc VISI stiprākie basketbolisti (ja kāds sak runāt, ka NBA kontrakts svarīgāk par Dzimteni, tad nav ko runāt);
3) vajag cits, konkurētspējīgs treneris.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-09-22 12:15, pirms 10 gadiem
Kvalfikacijas turnira 6 komandas, bus sadalitas div grupas...pec tam 1/2 un finals!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-09-22 12:16, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Pavēro kā minūtes ņem Kazlauskas. Pie katra mazākā pretinieku rāviena, ka viņš jūt, ka var nebūt labi, jau momentā ņem minūti. Pret tiem pašiem spāņiem, pie -9, kad spāņi iemet 4 pts un ir -13, tā nekavējoties minūte. Paskaties atkārtojumus spēlēs, pie mazākā krituma uzreiz minūte, lai pretinieks neļauj sajust spēli. Iespējams, tas arī ir zināms faktors viņu sasniegumam šajā čempī.
Viņš tur varēja ņemt vai neņemt minūtes pārtraukumu. NEVIENU brīdi spēlē nelikās, ka spāņi salūzīs un uzvaras groži pārsvērsies uz otru pusi.
Tas arī parādīja to, ka Lietuvai pret Spāniju vnk nebija argumenti. Var nospēlēt labi epizodiski, bet ne lauzt spēles gaitu!
, 2015-09-22 12:18, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Mēs diezgan daudz gajām caurgājienos, pustālie metieni, izspēles uz apakšu....Bet ja esi sezonā normāli metis trīņus, tad EČ arī tas būtu jādara, it īpaši ja esi atstāts brīvs...
ja esi visu čempionātu metis trīņus ar sūdīgu procentu, tu turpināsi spītīgi mest cerībā "ka gan jau atvērsies". aha, lieliska recepte. man labāk patika r.miglinieka ieteikums, kur, gadījumā, ja ir nedrošība par 3niekiem, tu sāc ar caurgājienu un pustālo, lai atgūtu pārliecību un sajustu spēli. un tad, ja izdodas, iekrīt, sāc mest trīņus. rēķini, ka gandrīz visi tukšie trīņi ir pretinieku komandas uzbrukums. un ja 3 spēlētāji izmet 0/15. kāds ir mūsu komandas ieguvums. es drīzāk saprotu freimani, kurš vidēji katrā spēlē 1,2 izmet, ja neiekrīt, vairāk nemet. tā viņš pa visu čempi izmeta kādus 12. bertāns 40 ar 24%
, 2015-09-22 12:20, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: protams, ka var un vajag pārmest, es to nenoliedzu, taču jāapzinās pret ko mēs spēlējā + Kacikaris ir labāks par Bagatski treneris
Nu, beidzot pateici, ka Bagatskis tādam līmenim neder! No +17 un bumbas 3 perioda beigas, ir jāmāk! Vienīgais attaisnojums, ja šajā brīdī uzlika live uz Grieķiem (zināms joks, bet katrā jokā ir daļa joka).
, 2015-09-22 12:20, pirms 10 gadiem
tādsnesportists rakstīja: ja esi visu čempionātu metis trīņus ar sūdīgu procentu, tu turpināsi spītīgi mest cerībā "ka gan jau atvērsies". aha, lieliska recepte. man labāk patika r.miglinieka ieteikums, kur, gadījumā, ja ir nedrošība par 3niekiem, tu sāc ar caurgājienu un pustālo, lai atgūtu pārliecību un sajustu spēli. un tad, ja izdodas, iekrīt, sāc mest pustālos. rēķini, ka ka gandrīz visi tukšie trīņi ir pretinieku komandas uzbrukums. un ja 3 spēlētāji izmet 0/15. kāds ir mūsu komandas ieguvums. es drīzāk saprotu freimani, kurš vidēji katrā spēlē 1,2 izmet, ja neiekrīt, vairāk nemet. tā viņš pa visu čempi izmeta kādus 12. bertāns 40 ar 24%
Tiešām liekas, ka Bagatskis Timmam neļauj iet caurgājienos? Ja viņš stāv brīvs uz 3p līnijas, tad tā ir tikai spēlētāja izvēle iet caugājienā, vai mest 3p.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-09-22 12:22, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Domā, ka tāds pats sniegums būtu, ja regulāri spēlējis būtu 20+ minūtes?
Kapec vinam butu jaspele regulari 20+ minutes ? Parejiem vajadzeja but gatavakiem nospelet savas minutes limeni. Un beigas redzot tragisko metienu procentu, domaju ka noteikti butu bijis labak ja Janicenoks butu izmetis pusi no tiem 0/16 metieniem, 0/8 jau nu noteikti nebutu ari ar visu nogurumu.
, 2015-09-22 12:22, pirms 10 gadiem
Hellrevenger rakstīja: Viņš tur varēja ņemt vai neņemt minūtes pārtraukumu. NEVIENU brīdi spēlē nelikās, ka spāņi salūzīs un uzvaras groži pārsvērsies uz otru pusi.
Tas arī parādīja to, ka Lietuvai pret Spāniju vnk nebija argumenti. Var nospēlēt labi epizodiski, bet ne lauzt spēles gaitu!
Ko tu tagad gvlez? visu spēli bija redzams, ka leišiem nekrīt viņu metieni, bet viņi spītīgi kapā, visu laiku bija sajūta,ka sāks normāli krist, būs iespēja atspēlēt. visu cieņu leišiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-09-22 12:24, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: NBA nosaka klubs vai spēlētāju palaist, tur, it īpaši jaunajiem spēlētājiem, ir gandrīz vai neiespējami, ko ietekmēt!
MUĻĶĪBAS! Paskaties uz Lietuviešiem! NEVAR NBA NELAIST (zināms, ja nav traumas). Zināms, arī lietuviešiem bija nodevējs Ilgausks...kad Ilgausks saprata un gribēja spēlēt bija par vēlu, vecums, traumatisms un tad gan NBA klubs varēja neļaut.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-09-22 12:27, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Viņš der un ir apliecinājis, pret Grieķijas sastāvu tas +17 ir nekas, tāpat kā Igaunijas izlasei pret mums
Igaunijas izlaseii bija 1puslaikā! Jūti atšķirību? Un igauņus salīdzināt ar griķiem pašlaik ir stulbi. Vēl LJBL piesauc...
, 2015-09-22 12:28, pirms 10 gadiem
[quote redneck]
Redzi, to var aplūkot dažādi, protams, ka varēja mazāk mest, bet no otras puses ir laba līmeņa spēlētāji, kuri nebaidās mest trīņus pat tad, ja nav spējuši trāpīt, tas norāda uz to, ka viņiem roka nedreb pēc 3 aizmestiem garām...
[/quote
jebko var aplūkot dažādi,tikai gadījumā, ja tev svarīgi uzvarēt, tev būtu jāizvēlas variants ar lielāko iespējamību. un te atkal ir trenera kompetence. pamanīt, ka spēlētāji nespēj iemest 3niekus, komandai zūd iespējas uzvarēt, atrast spēlētājus, kas gatavi saasināt spēli. sevišķi momentos, kad grieķiem bija piezīmju norma, ir tikai loģiski provocēt uz soda metieniem, nevis pūst truļus,kuri nekādi neiet. skaidrs, ka neviens treneris čempionāta laikā nevar iemācīt Timmu iet caurgājienā, tad jau ir par vēlu. to dara bērnībā treniņos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-09-22 12:33, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Var teikt, ka gatavākiem, bet teiksim, Strēlniekam pilnībā nav ko pārmest, tas pats arī Bertānam, rēķinot viņu situāciju
Kada bija vinu situacija ? Kad beigs runat par izlasi ka muzgi perspektivo ? Skaidri tacu redzams ka Strelnieks nebija fiziski gatavs tam speles laika, tapat ka Bertans, ne jau vini butu slikti speletaji, vienkarsi nebija gatavi kvalitativi stabili nospelet to laiku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-09-22 12:38, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Var teikt, ka gatavākiem, bet teiksim, Strēlniekam pilnībā nav ko pārmest, tas pats arī Bertānam, rēķinot viņu situāciju
es tomēr domāju, ka strēlniekam ar 0/6 ir ko pārmest. viens no diviem spēlētājiem, kas tiešām spēj saasināt spēli, pats izkārtot sev caurgājienu, pustālo, turpina mest truļus ar nulles %. kāpēc nepārmest? ja tu esi sasniedzis samērā augstu līmeni, tev ir arī vairāk atbildības, jāmāk saskatīt un atzīt kļūdas. lai tās nenotiktu nākamajās reizēs. no paša sākuma tikai skaidri pateikts, ka galvenie vilcēji šajā turnīrā ir 3 bērziņš,bertāns,strēlnieks. viņi šobrīd spēlē augstākajā līmenī, labos klubos, rāda vissakarīgāko sniegumu. no kā cita tad prasīt rezultātus?
, 2015-09-22 12:41, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Vienkārši tāpēc, ka nebija otra pg, tas jau pirms EČ bija skaidrs, ka Strēlnieks neizvilks visu EČ un Bertāns nav pg, tāpat kā Peiners var būt pg tikai LBL līmenī, mums atliek cerēt tikai uz Vecvagaru un Jakoviču, kā tuvākās rezerves šajā pozīcijā....Zinu jau zinu, ka atkārtošos, bet Jakovičs būtu daudz ietekmējis šajā čempionātā
Jakovičs ir Turnovers! Šelīti vajadzēja, kas uzsit pa rokām vai izslēdz kādu pretinieka centru līdz spēles beigām!
, 2015-09-22 12:41, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Vienkārši tāpēc, ka nebija otra pg, tas jau pirms EČ bija skaidrs, ka Strēlnieks neizvilks visu EČ un Bertāns nav pg, tāpat kā Peiners var būt pg tikai LBL līmenī, mums atliek cerēt tikai uz Vecvagaru un Jakoviču, kā tuvākās rezerves šajā pozīcijā....Zinu jau zinu, ka atkārtošos, bet Jakovičs būtu daudz ietekmējis šajā čempionātā
Vecvagars pilnigi mierigi savas 10min vareja nospelet, pateikt ka pa visu LV nav otra PG kurs nesataisitu sudus ir vienkarsi smiekligi, ja kadam ta tiesam likas, tad to pasu Sirsninu vareja nemt, bet vins protams nenak no iista kluba.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-09-22 12:48, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Ja esi brīvs, tad ir jāmet, nevajag sākt domāt, ko tagad ar bumbu iesākt, tas nav tas labākais, ko darīt
ja esi brīvs un nespēj iemest savus ierastos metienus jāsāk domāt, ko darīt tālāk, kādas ir tavas citas iespējas gūt punktus. neesi tak robots, ir smadzenes, lai meklētu citus risinājumus. ja jau pat janičenoks iet caurgājienos un viņam pat sanāk, kur problēma to pašu darīt arī citiem, kas to prot labāk?
, 2015-09-22 12:52, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Strēlniekam nav ko pārmest....Viņš ir vienīgais pg šajā turnīrā Latvijas izlasē...Viņš vidēji laukumā atradās 28 minūtes!!! Vinš jau bija noguris un loģiski, ka precizitāte bija slikta, bet tai pašā laikā paskaties viņa vidējo statistiku
http://www.fibaeurope.com/redirect.asp?roundID=9322&playerID=63005&teamID=2134&compID=d166e39e-2323-4863-b229-76357a926fa2&season=2015
, Satoranskis minūšu ziņā bija nospēlējis par vienu spēli vairāk, 297 pret 252.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-09-22 13:05, pirms 10 gadiem
galu galā, ja skatīsies spēles laiku, visās komandās līderi, sevišķi saspēlnieki močī tuvu 30minūtēm un vairāk. neesam izņēmums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-09-22 13:09, pirms 10 gadiem
tātad mēs esam ļoti švaki, visādi, fiziski, mentāli. spāņiem, leišiem, čehiem, top 5nieks spēlē tuvu 30minūtēm un pāri. spēlē un nepadodas. velk spēles un uzvar. nav ko mums oplimpiskajās spēlēs darīt. pagaidām. kvalifikāciju var uzspēlēt tīri sporta pēc.
, 2015-09-22 13:12, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Protams, ka, bet tā starpība, ka mūsu gadījumā nav rezerves pg, ko palaist un tas ietekmē atkal SG pozīciju

pašam personīgi tuvāks spēlētāju modelis būtu, ka sastāvā ir 5 garie, 3 saspēlnieki un pa divi no SG un SF, reizē palaižot divus PG tomēr tās iespējas dažādot spēli ir lielākas
Agrāk jau bija. 1.Miglinieks,Valters, Valeiko,Štelmahers Pat 4 Pg 2001. gadā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-09-22 13:28, pirms 10 gadiem
te nu mēs atkal nonākam pie trenera atbildības. treneris izvēlas sastāvu, tātad viņš atbild par to, vai viens saspēlnieks būs pietiekami. ja izkrīt jakovičs, tad viņam jāmeklē risinājumi, jāiespēlē otrs saspēles vadītājs, vienalga vai vecvagars, vai peineris. un vienalga, kad paskatos ka Satoranskis 33 minūtes vidēji spēlē, Spanulis 27,6, Teodosičs 27,7, Juļs 28,8, Kalnietis 34,2.
ja tu esi ielīdis šajā līmenī, tās ir tavas minūtes un tev jābūt gatavam. laikam tā sanāk?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-09-22 13:42, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Daļēji jau tā ir....Strēlnieks "noplīsa" pēc sešām spēlēm, Blūms ļoti nestabils un ar ļoti sliktu precizitāti un kopā ar Janičenoku nespēj nokapāt ilgas minūtes, Freimanis uzsāk spēli labi, bet tad pazūd un īpaši aizsardzībā arī neizceļas, Bērzs sāka čempi labi un tad pazuda, labi, ka vismaz pret Slovēniju saņēmās + piezīmju problēmas....Piekrīti, nekas spozš nav, teiksim starta piecinieks: Strēlnieks, Bertāns, Bertāns, Porziņģis un Bērzs jau būtu cits līmenis.....Tad uz soliņa paliktu tādi spēlētāji: Blūms, Janičenoks, Timma, Mejeris, Meiers, Freimanis, Vecvagars un Siliņš
pag, Janičenokam 3 ilgākais spēles laiks komandā un viņš turpināja mest ar labu precizitāti, dabūja visvairāk stīlus un gāja caurgājienos, kaut no viņa neviens to sen neprasa. liekas, ka viņš ir vienīgais, kuram pilnīgi neko negribas teikt. Blūms sagādāja vilšanos, domāju, viņš par daudz iegājis savā lomē, kas viņam bija atvēlēta grieķijā. varētu teikt, Meiers ar Meijeri nocīnījās apmēram savā līmenī. Fremanis ļoti nestabils, gluži kā Bērziņš, abi, kā tīni, emocionāli, apvainojas, pārstāj spēlēt, sit piezīmes, atkal apvainojas. un man arī likās dīvaini, ka Freimanis iesāk katru spēli ļoti labi, un katru spēli pazūd un vairs neparādās. Groza tuvumā uzbrukumā viņš brīžiem bija ļoti pat pārliecinošs un labs, žēl, ka viņš nespēj to rādīt visā spēles garumā. Par Bērziņu kopumā labāks. Tevis nosauktajam 5niekam ir tomēr liels trūkums. joprojām nav neviena, kas cīnās groza tuvumā, vēl pat mazāk, nekā šobrīd. Porziņģis tomēr nav sevi pagaidām pierādījis, kā cīnītāju pie groza, nespēlē postā, labāk uzbrūk no ārienes. Bertāns jaunākais tieši tāpat. Jācer uz Pašečņiku. vai arī uz to, ka Ņujorkā porzinģi apaudzēs ar muskuļiem, iemācīs spēlēt pie groza.?
, 2015-09-22 13:48, pirms 10 gadiem
pareiz, vēl tak Timma, tas ir viņa pirmais čempis, laikam jāsaka, ka nospēlēja ok, ir kur augt. vecums tāds, ka vēl pat var šo to iemācīties. teiksim, iet caurgājienos un driblēt.
Ar Peineri diemžēl nesanāca labs pārsteigums. pāris smukas epizodes, bet vairāk nesmukas.
Vecvagars varēja spēlēt vairāk, ja puika nebaidās mest un viņam krīt,tad jālaiž laukumā. Vot ar to Kārli pārsteidzās visvairāk. labāk kāds no trim mājās palikušajiem centriem. šobrīd pat sanāk, ka vislabāk būtu bijis paņemt 2 no mājās palikušajiem 3 centriem, un Vecvagaru. visi būtu dabūjuši uzspēlēt.
, 2015-09-22 13:54, pirms 10 gadiem
Veselijs ar Satoranski divata izvaleja visus Berzus , Bertanus un Strelniekus ar Bagiju pie stures , velreiz ko tadu negribas redzet ..Domāju, ka mums OS kvalifikacija nav ko darit .. Divas pedejas speles Lille to pieradija . Ja nevar sanemt sevi rokas un BEZ VARIANTIEM zaudet lielvalstij Cehijai , tad mes vienkarsi neesam neko pelnijusi.
, 2015-09-22 13:56, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Tāpat mēs netiktu uz RIO, jā kvalis būtu, bet realitātē mums tur nekādu variantu nebūtu un viss, pārējās raudas varat sev atstāt!
Tā būtu iespēja aizvadīt virkni augsta līmeņa spēles. Mums komandā ir maz spēlētāju, kuriem sezonas laikā rodas tāda iespēja.
, 2015-09-22 13:57, pirms 10 gadiem
Rai4a rakstīja: Veselijs ar Satoranski divata izvaleja visus Berzus , Bertanus un Strelniekus ar Bagiju pie stures , velreiz ko tadu negribas redzet ..Domāju, ka mums OS kvalifikacija nav ko darit .. Divas pedejas speles Lille to pieradija . Ja nevar sanemt sevi rokas un BEZ VARIANTIEM zaudet lielvalstij Cehijai , tad mes vienkarsi neesam neko pelnijusi.
viedi vārdi. jāaudzē muskuļi, jākrāj pieredze, jāsavāc iespējami labākie spēlētāji komandā un jāpierāda sevi eiropas čempī un tad arī būs pelnīta vieta olimpiskajās spēlēs.
, 2015-09-22 14:03, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Kāpēc nespēj pieņemt faktu, ka tie spēlētāji ir daudz meistarīgāki un spēkja saņemties spēles laikā nevis salūzt! Kad viņi sāk nopietnāk spēlēt, tad mūsu spēle abos laukuma galos paliek sliktāka, jo tā ir līmeni zemāka! Ideāls piemērs ir Grieķijas spēle, kur grieķi ir līmeni spēcīgāki un loģiska viņu uzvara, pilnīgi identiska spēle bija pret igauņiem, kur bijām līmeni labāki un loģiski uzvarējām!

BEIDZ IGNORĒT PRETINIEKU LĪMENI!!!
Visās zaudētajā spēlēs Francijā pretinieki pārkārtoja aizsardzību un mūsējie nemācēja adaptēties. Tīra trenera vaina, jo viņš, lūk, koncentrējas uz savu spēli, nevis pretinieku Čehi aizsardzību pārkārtoja jau 1 cet. sakumā un aizskrēja projām neatskatoties. Lai cik nebūtu spēcīgi grieķu, tomēr 17 punktus noliet tik īsa laikā - tur nav attaisnojuma + vēl ierīt 60 punktus nepilnā puslaikā no "izcilās uzbrukuma komandas" Grieķijas.
, 2015-09-22 14:11, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: Visās zaudētajā spēlēs Francijā pretinieki pārkārtoja aizsardzību un mūsējie nemācēja adaptēties. Tīra trenera vaina, jo viņš, lūk, koncentrējas uz savu spēli, nevis pretinieku Čehi aizsardzību pārkārtoja jau 1 cet. sakumā un aizskrēja projām neatskatoties. Lai cik nebūtu spēcīgi grieķu, tomēr 17 punktus noliet tik īsa laikā - tur nav attaisnojuma + vēl ierīt 60 punktus nepilnā puslaikā no "izcilās uzbrukuma komandas" Grieķijas.
nezinu, man pret grieķiju vienubrīd likās tieši, ka problēma ir tur, ka mēs tieši pārstājām spēlēt savu šajā turnīrā iespēlēto sistēmu, mūsu 5nieks stāvēja statiski katrs savā vietā, mētāja bumbu viens otram nevarot saņemties apspēlēt un iemest. pirms tam bija spēlētāju rotācija, kustība un saspēles, visu laiku kāds atbrīvojās, bet tad viss apstājās un viens uz viens mēs neko nevarējām izdarīt.
, 2015-09-22 14:12, pirms 10 gadiem
nu mēs stiprās komandas nevaram apspēlēt statiski stāvot, mētājot bumbu viens otram, jo nerodas nekādas iespējas un kļūdas pretinieka aizsardzībā.
, 2015-09-22 17:31, pirms 10 gadiem
cerams ka Serbija riikos!!
, 2015-09-22 22:14, pirms 10 gadiem
Nav ko naivi cerēt,bet Rio vilciens priekš mums ir aizgājis un nav ko cerēt,ka mums iedos vietu kvalī,tā būs pārdota Vācijai vai Turcijai(tomēr 3 komandas no grupas tika pusfināla).Un otrs,nu nevaram mēs vinnēt 5spēles no vietas,ja mēs nevarējām savās mājas paņemt visas spēles,pagrūst nekādiem hoholiem un zaudēt pārliecinoši nekādiem leišiem,tad ko mēs varēsim izdarīt kārtīgi motivētiem frančiem vai serbiem,bet vēl ir Kanāda,Puertoriko vai vēl kāds melnais zirgs.Ja neskaita spēli pret vājajiem igauņiem,tad mēs nemākam pārkārtoties pie pirmajām nopietnām grūtībām(treneru vaina un spēletāju potenciāla meistarības trūkums).Laikam jau laikus strādāt nākotnes vārdā,lai spēlētu sekmīgi EČ 2017,kam gan nebūs nekādas nozīmes,jo pēc tam sāksies jaunā izspēles kārtība gan uz PČ un OS.
, 2015-09-22 23:46, pirms 10 gadiem
Mums nevajag ubagu dāvanas
paši nepaņēmām, nu tad paliekam ar garu siekalu

Būs lielāka motivācija pēc 4g
Tāpat mēs neesam gatavi ne fiziski, ne mentāli, ne taktiski (Bagijs) izkapāt biļeti
, 2015-09-23 09:55, pirms 10 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Apbrīnojami, joprojām atrodas tādi "līdzjūtēji", kuri šķietami neitrālu rakstu par to, kas varētu rīkot OS kvalifikācijas turnīrus, pārvērš par samazgu izgāztuvi pāri Bagatskim un viņa vīriem!

Nu jau vajadzētu nomierināties, nevis visu laiku piņņāt un žēloties.
Bagatskis paliek izlasē, tas ir praktiski 95% noticis fakts (izņēmums varētu būt pāriešana uz kādu starptautiski svarīgu Eiropas klubu, vai stažēšanās ASV). Ar to visiem kritizētājiem jāsamierinās. Bagatskis paliek.

Tālāk. Kvalifikāciju Latvija uzrīkot nevar. Nav tādu līdzekļu. Kvalifikācijas formāts speciāli uztaisīts tāds, ka katrā no šiem 3 turnīriem būs izteikti 1-2 favorīts, pārējie (arī Latvija, ja tiktu), pilda statistu lomu. Neredzu vispār jēgu šādiem turnīriem. Padomājet paši, kā tas izskatīsies - piemēram pirmajā spēlē Latvija atkal zaudē Francijai, ar -15. Ar to arī olimpiskās cerības galā, nospēlēs vēl 4 neko nenozīmējošas spēles, un viss. Nekādas intrigas šiem turnīriem nebūs, katrā būs konkrēts izsētais favorīts, kas visus apspēlēs. Varbūt būs interesanti, ja vienā turnīrā tiek Grieķija/Itālija vai Francija/Grieķija, bet tas arī viss.
Apbrīnojami, ka joprojām pat starp saprātīgākiem līdzjutējiem ir liela daļa, kas nesaprot, ka ne jau ar 8.v esam neapmierināti (SJ, Mr-, resnais putns, Rocket, flipsider), bet ar to viennevidīgo un ar galvu skrienošo sienā sniegumu.

es pats liku spēlē ar čeh, ka zaudēsim 71 77, bet bija čekiem pa 30p vairāk...
un tas manā galvā neielien

un ne jau mēs spēlētājus mega kritizējam (tikai tik, cik par stulbiem truļiem, jo Bērzs, Freimis, Timma, izņemot pirmos 3 mačus, Telefons māk pie otrā trešā garām aizmestā apstāties, kamēr Bert, Str un Bl bija gatavi izmest visas 800 bumbas spēlē), bet treneru korpusu, "psihologu", kurš iegalvo, ka jāmet pēc 4 garām mestā un fizo treneri
, 2015-09-23 11:01, pirms 10 gadiem
zaudēt var tā, lai nav kauns, smuki, ar kapiņu, kā leiši, bet var arī tā, kā mūsējie to izdarija pēdējās divās spēlēs,ļoti nesmuki. ok, laikam ir laiks nomierināties. es jau sāku pieņemt to, kā tas notika. kopumā, man patīk tas, ka mēs spēlējam, kā komanda, kamēr nespēlē nolaistām galvām un rokām, basketbols ir skatāms un ir rezultāti. jācer, ka no sliktajām epizodēm tiks izdarīti secinājumi. tiks meklēti risinājumi, krāta pieredze un zināšanas. arī spēlētāji turpinās augt, varbūt kāds no tiem, kam īpaši vajadzētu, iemācīsies iet caurgājienos, driblēt un apspēlēt viens uz vienu, būt agresīvam.
, 2015-09-23 21:22, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Viņš der un ir apliecinājis, pret Grieķijas sastāvu tas +17 ir nekas, tāpat kā Igaunijas izlasei pret mums
vai mēs estijiem iemetām 60p 13 jnūtēs
vai mēs atsitām 3 minūtēs 17.p?