Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Valters: "Citas iespējas "tusētāju paaudzei" nebūs"

Andrejs Siliņš

Valters: "Citas iespējas "tusētāju paaudzei" nebūs"
Valdis Valters
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Pēc Eiropas čempionāta kvalifikācijas turnīra basketbolā, kad Latvija nodrošināja vietu finālturnīrā, Rīgas VEF galvenais treneris Valdis Valters laikrakstā "Diena" pašreizējos izlases spēlētājus nosaucis par "tusētāju paaudzi", kuriem čempionāts būšot pēdējā iespēja kaut ko sasniegt.

"Vēl nesen par jauniem dēvētie spēlētāji jau sasnieguši sportiskā brieduma gadus. Krājas nogurums, traumas un diemžēl arī negatīvas emocijas pēc spēlēšanas valstsvienībā. Līdz šim daudziem trūcis motivācijas un prasmes kaut ko ziedot, lai sasniegtu augstu sportisko rezultātu. Ja tāda motivācija netiks atrasta — pēc gada no Eiropas čempionāta brauksim mājās ar kārtējiem zaudējumiem," uzskata Valters.

"Bet motivācijas līmenis ir atkarīgs gan no katra spēlētāja individuāli, gan no kopējās gaisotnes, ko nosaka izlases vadītājs. Iespējams, pie valstsvienības stūres vajadzīgs autoritatīvs ārzemju speciālists. Iespējams, vajadzīgs visu Latvijas labāko treneru kopdarbs, kā 1996. gadā. Jādomā, jo citas iespējas šai Latvijas basketbolistu paaudzei, visticamāk, nebūs," strikts ir treneris.

"Viss notika serbu stilā — palēni, neelastīgi, paļaujoties uz individuālo meistarību. Taču pretinieki pamazām atšifrēja Andri, un augstākas klases komandas to izdarīs vēl ātrāk. Savukārt latviešu tradicionālais ātrums palika neizmantots. Neredzu iespēju, ka Trajkovičs varētu savākt šo komandu, tāpēc bez pārmaiņām komandas vadībā rezultāts finālturnīrā nebūs labāks kā pēdējos čempionātos, bet būs sliktāks, nekā varētu būt," savu viedokli pauž Valters.

Izmantotie resursi:
Laikraksts "Diena"

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2008-09-22 12:25, pirms 16 gadiem
kasparello99 rakstīja: >Skeps

Ko tu gribi, ja Kehrim bija rozā brilles uz acīm, kad ņēma Trajkoviču. Murgs, ne treneris. Pie normāla trenera Biedriņš varētu spēlēt savas 15-20 min. un pa to laiku atrastos vēl kādi varianti, kā varētu gūt punktus. Ar šādu Trajkoviča vienveidīgo stratēģiju mūs Polijā izģērbs vienos vārtos.
nu, un kas tad spēlētu atlikušo laiku, ja Biedram dotu 15-20min? Cipruss?! - pilnīga katastrofa! mēs redzējām kā viņš spēlē - tur pat Ādolfs kā centrs nospēlētu labāk par viņu... tad jau varēja ņemt uz izlasi Zinti Plivdu kā 2.centru!

  +5 [+] [-]

, 2008-09-22 12:25, pirms 16 gadiem
Tad kad Trajko iecēla par treneri tad lielāka daļa dziedāja cik Trajko labs, cik lielisks treneris, lai gan kādu pieaugušo komandu viņš nebija trenējis 4! gadus... Tad visi tā fanoja, tā fanoja. Man ir ļoti žēl, ka man izrādījās taisnība, ļoti žēl. Bet eSporta komentētāju attieksme ir vienkārši smieklīga, tā pat kā gadījumā ar Masaļski... Un it ka runā, ka latvieši nav karstasinīgi, ka tad nav ja spiež uzreiz nevis apdomā.

  +3 [+] [-]

, 2008-09-22 12:26, pirms 16 gadiem
Emilio rakstīja: nu, un kas tad spēlētu atlikušo laiku, ja Biedram dotu 15-20min? Cipruss?! - pilnīga katastrofa! mēs redzējām kā viņš spēlē - tur pat Ādolfs kā centrs nospēlētu labāk par viņu... tad jau varēja ņemt uz izlasi Zinti Plivdu kā 2.centru!
Cipruss? Smejies vai? Jacer, ka Grafam viss bus ar veselibu kartiba...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-09-22 12:29, pirms 16 gadiem
Demar 21 rakstīja: Kāpēc tu domā,ka lielas izlases necentīsies nopresingot AB?? Man tieši liekas otrādi - top izlasēm,tas varētu būt reāls variants, kā apturēt LV izlasi, jo veca ir patiesība, gribi apturēt pretinieku komandas līderi(?), tad liec viņam strādāt aizsardzībā...

Un neaizmirsīsim, ka EČ mums būs jācīnās ar izlasēm, kurām sastāvā ir daudz augstākas klases centri, nekā Portugālei vai Igaunijai. Arī risks AB savākt 5 piezīmes, tur būs daudz augstāks,tik brīvi vairs spēlet nevarēs
Nu bet es taču saku, ka mazajām izlsēm ir skaidrs, ja AB aizvada monstrozu maču, tad uzvarētu būs grūti. Tātad jānosedz AB. Savukārt mačā pret spēcīgu izlasi pat AB noplosīšanās var neko nedot, jo pretiniekiem vienkārši ir spēcīgāka komanda un nav nekādas vajadzības koncentrēties uz vienu konkrētu spēlētāju.

     [+] [-]

, 2008-09-22 12:30, pirms 16 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Tad kad Trajko iecēla par treneri tad lielāka daļa dziedāja cik Trajko labs, cik lielisks treneris, lai gan kādu pieaugušo komandu viņš nebija trenējis 4! gadus... Tad visi tā fanoja, tā fanoja. Man ir ļoti žēl, ka man izrādījās taisnība, ļoti žēl. Bet eSporta komentētāju attieksme ir vienkārši smieklīga, tā pat kā gadījumā ar Masaļski... Un it ka runā, ka latvieši nav karstasinīgi, ka tad nav ja spiež uzreiz nevis apdomā.
pilniba japiekrit par lietotaju attieksmi,sakuma kluseju par Trajko,uzskatiju ka vins ir labs un ari tgd taa vel uzskatu un busu optimists un uzskatu ka EC LV nospeles labi,vnm esmu bijis pesimistisks un piekrits vv viedoklim bet soreiz man liekas bus bik savadak...

 +12 [+] [-]

, 2008-09-22 12:31, pirms 16 gadiem
to kangarz:
Par Janičenoka prezitāti jau varēji tik skaļi nemuldēt un pirms tam pameklēt statistiku ar metienu procentiem:
2pt.m. 19/34 55.9%
3pt.m. 15/36 41.7% 5.vieta starp kvalifikācijas turnīra spēlētājiem.

Un šāda statistika priekš viņa pozīcijas spēlētāja ir gana laba!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2008-09-22 12:34, pirms 16 gadiem
VV par prezindentu! tāds gudrinieks mums ir vajadzīgs!

 +12 [+] [-]

, 2008-09-22 12:35, pirms 16 gadiem
probleema jau nav 'tuseeshanaa', bet gan vienkaarshi attieksmee.
tas pats Biedrinjsh sheit un shtatos dziivojas pa klubiem, taapat to dara citi TOP klases basketbolisti. tas ir pilniigi normaali. un vinju pashu dariishana.
manupraat, probleema ir atdevee. kameer dazji speeleetaaji peec interesantas nakts neveelas pilnveertiigi kapaat, tikmeer citi plosaas. un ieprieksheejaas nakts notikumi vinjus netraucee ne fiziski, ne moraali.

  +9 [+] [-]

, 2008-09-22 12:37, pirms 16 gadiem
savukaart Trajkovichs...
kad Ventspili un izlasi treneeja Muizjnieks, visi iideeja, ka nav labi... esot tikai bezjeedziiga skrieshana un meshana. truukstot pamats.
kad Ventspili un izlasi paarnjeema attieciigi Okorns un Trajkovichs, kuri ienaaca muusu basketbolaa ar sveshajaam, dzelzjainaam sisteemaam, atkal nav labi... pietruukstot aatruma un skaistuma.
tipiski.
Slēpts komentārs: kangarz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-09-22 12:43, pirms 16 gadiem
lai nu kurš bet valdis valters ir un paliek viens no zinošākajiem cilvēkiem gan lv basketbolā, gan basketbolā vispār!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-09-22 12:46, pirms 16 gadiem
pilniibaa piekriitu VV - pagaajusho gadu EČ izlase daudz labaaku iespaidu atstaaja, ok pakaasam portugaaljiem, bet jebkuraa gadiijumaa man liekas kad esam iegraabushies ar Nenadu

  -2 [+] [-]

, 2008-09-22 12:47, pirms 16 gadiem
Demar 21 rakstīja: Tāda vienkārši ir top izlašu taktika. 1)nosedz līderi 2)presingo pg-niekus

Tici man, top izlases bieži vien vājākus pretiniekus respektē daudz vairāk, nekā tāda LV izlase,piemēram, Portugāles izlasi...Jo nenovērtēt pretinieku ir puse no zaudējuma...Tāpēc domāju, ke neviena izlase EČ neļaus AB brīvi izvēsties...Viss būs atkarīgs no tā ko Trajko būs izdomājis, lai atvieglotu spēli AB, bet tai pat laikā izlase nezaudētu ritmu uzbrukumā.
Neizskatījās, ka pērn Spānija tika galā ar AB, lai gan pie Muižnieka uz viņu tik ļoti spēle nebalstījās.

     [+] [-]

, 2008-09-22 12:50, pirms 16 gadiem
sviests!
Kā var visu laiku kritizēt??? būtu pats ņēmis un trennējis, nevis nu jau kuro gadu - slikti, neko nesasniegs, tusētāji, lēni, neprecīzi utt.

  +3 [+] [-]

, 2008-09-22 12:53, pirms 16 gadiem
Vajag spēlēt gan uz Andri, gan arī uz ātrumu un trīnīšiem. Un vai tad ātrums arī nav Andra trumpis???

  -1 [+] [-]

, 2008-09-22 12:54, pirms 16 gadiem
Kāda tusētāju paaudze? Šie tak ir tie perspektīvie, kurus Valdiņš pirms gadiem 6-8 pasludināja par nākotnes olimpiskajiem, pasaules un vēl sazin kādiem tur čempioniem. Kāpēc, Valdi, tagad runā sev pretī?

     [+] [-]

, 2008-09-22 12:55, pirms 16 gadiem
>kasparello99

kasparello99 rakstīja: >Skeps

Ko tu gribi, ja Kehrim bija rozā brilles uz acīm, kad ņēma Trajkoviču. Murgs, ne treneris. Pie normāla trenera Biedriņš varētu spēlēt savas 15-20 min. un pa to laiku atrastos vēl kādi varianti, kā varētu gūt punktus. Ar šādu Trajkoviča vienveidīgo stratēģiju mūs Polijā izģērbs vienos vārtos.
Nu vismaz formāli jau Kehris viņu viens pats neizvēlējās, bet dzirdēju, ka daļēji esot bijis uzstādjums no Warriors vai AB aģentūras...

  +4 [+] [-]

, 2008-09-22 12:58, pirms 16 gadiem
Visi šitie zaudējumi viesos vidēja kalibra komandām katrā ziņā jāvērtē kā trauksmes signāls... Vismaz Portugāle bija jāņem 100%.

 +11 [+] [-]

, 2008-09-22 12:59, pirms 16 gadiem
Nav nozīmes, kāds būs treneris, ņemiet kaut vai Filu Džeksonu, bet augstāk par savu pakaļu mēs neuzleksim. Kas tad mums tai izlasē spēlē? Biedriņš viens taču nevar visus vinēt, bet kas var palīdzēt? Janičenoks epizodiski, un kas vēl?? Šķēle? Nu nez.. neesmu viņu redzējis izlasē spēlējam augstā līmenī. A pārējie vairāk vai mazāk ir bumbas pienesēji, kas šad un tad kā slotaskāti izšauj.
Kamēr mums pirmais piecinieks nespēlēs augstākā līmeņa komandās, tikmēr vairāk par 1 vai max 2 uzvarām mēs Eiropas čempī nedabūsim. Un kāds treneris to sasniegs, tam principā nav nozīmes.
Tas ko VV te cenšas darīt, ir nekas vairāk kā sava ego vai autoritātes apliecināšana, tipa re, esmu atgriezies, izbīdīju kvotas, un tagad kārta izlases čakarēšanai.

  +5 [+] [-]

, 2008-09-22 13:03, pirms 16 gadiem
Oasis rakstīja: Nav nozīmes, kāds būs treneris, ņemiet kaut vai Filu Džeksonu, bet augstāk par savu pakaļu mēs neuzleksim. Kas tad mums tai izlasē spēlē? Biedriņš viens taču nevar visus vinēt, bet kas var palīdzēt? Janičenoks epizodiski, un kas vēl?? Šķēle? Nu nez.. neesmu viņu redzējis izlasē spēlējam augstā līmenī. A pārējie vairāk vai mazāk ir bumbas pienesēji, kas šad un tad kā slotaskāti izšauj.
Kamēr mums pirmais piecinieks nespēlēs augstākā līmeņa komandās, tikmēr vairāk par 1 vai max 2 uzvarām mēs Eiropas čempī nedabūsim. Un kāds treneris to sasniegs, tam principā nav nozīmes.
Tas ko VV te cenšas darīt, ir nekas vairāk kā sava ego vai autoritātes apliecināšana, tipa re, esmu atgriezies, izbīdīju kvotas, un tagad kārta izlases čakarēšanai.
Āmen! Ar šo argumentāciju tukšo diskusiju starp Trajkoviča antifaniem un normālajiem cilvēkiem varētu beigt.

 +10 [+] [-]

, 2008-09-22 13:04, pirms 16 gadiem
Starp citu, te jau vairrākārt izskan manuprāt diskusijas vērts temats, kam manuprāt visi pievērš (varbūt nepievērš nemaz) par maz uzmanības - CIPRUSS!!!

pilnīgs nulle! Tik tizlu viņu nebiju redzējis nekad. Un tāds iepaids, ka līkne iet tikai uz leju! Viens no izlases centriem kādreiz perspektīvs (jau LV štata zīmogs) patreiz pat uz portugāļu un igauņu izlases fona spēj parādīt tikai un vienīgu bezcerību savā sniegumā!
Ja džeks tā turpinās, tad ļoti optimistisks scenārijs būtu - šī sezona pēdējā basketbolā kā spēlētājam un arī tad pārsvarā uz soliņa...

  +9 [+] [-]

, 2008-09-22 13:07, pirms 16 gadiem
Starp citu...

Ja runājam par tusēšanu, manuprāt ir pilnīgi pofig kā viņi pavada savu brīvo laiku, galvenais kā darbu dara ( to jau esmu teicis vairrākkārt).

Kāpēc Lietuvas izlases džekus neviens par tusētajiem nesauc? (ne jau nu tāpēc ka šie pa klubiem netusē, reklāmas stabus rīta pusē neapmīž utt.)

  +5 [+] [-]

, 2008-09-22 13:11, pirms 16 gadiem
Bet varbut problema tomer ir speletaju galvaas?!!
Un vai butu kadi citi kandidati ,kurus ielikt?!!!!Nedomaju gan...!visi savu laimi ir izmeginajusi pie LV izlases stures...!!!!!!Un kadi panakumi?!!!
V. Valtera laikaa izlase vispar izgazaas....!!!

  +8 [+] [-]

, 2008-09-22 13:12, pirms 16 gadiem
Skeps rakstīja: Starp citu, te jau vairrākārt izskan manuprāt diskusijas vērts temats, kam manuprāt visi pievērš (varbūt nepievērš nemaz) par maz uzmanības - CIPRUSS!!!

pilnīgs nulle! Tik tizlu viņu nebiju redzējis nekad. Un tāds iepaids, ka līkne iet tikai uz leju! Viens no izlases centriem kādreiz perspektīvs (jau LV štata zīmogs) patreiz pat uz portugāļu un igauņu izlases fona spēj parādīt tikai un vienīgu bezcerību savā sniegumā!
Ja džeks tā turpinās, tad ļoti optimistisks scenārijs būtu - šī sezona pēdējā basketbolā kā spēlētājam un arī tad pārsvarā uz soliņa...
Bet Cipruss jau tikai vienreiz ir bijis salīdzinoši labs - iepriekšējā EČ atlases turnīrā. Toreiz viņš kopā ar mazo Valteru labi bija pikenrolus atstrādājuši (aizsardzībā jau Cipruss bija samērā pašķidrs) Es pats toreiz biju patīkami pārsteigts un jau domāju, ka čalis vismaz uzbrukumā beidzot ir atvēries, taču ar to arī Ciprusa zvaigžņu stunda beidzās. Ne pirms šī turnīra, ne pēc tā viņš nekad nav bijis tik labs, lai kristu dziļā sajūsmā.

  +2 [+] [-]

, 2008-09-22 13:14, pirms 16 gadiem
Demar 21 rakstīja: Par daļu spēlētāju vipi raksta vairāk, nekā esports...arī tas labi raksturo mūsu lidojošo kojotu izlasei...
Šitas labs, tā ierēcu!

     [+] [-]

, 2008-09-22 13:16, pirms 16 gadiem
juha rakstīja: Bet Cipruss jau tikai vienreiz ir bijis salīdzinoši labs - iepriekšējā EČ atlases turnīrā. Toreiz viņš kopā ar mazo Valteru labi bija pikenrolus atstrādājuši (aizsardzībā jau Cipruss bija samērā pašķidrs) Es pats toreiz biju patīkami pārsteigts un jau domāju, ka čalis vismaz uzbrukumā beidzot ir atvēries, taču ar to arī Ciprusa zvaigžņu stunda beidzās. Ne pirms šī turnīra, ne pēc tā viņš nekad nav bijis tik labs, lai kristu dziļā sajūsmā.
Par to izcilību jau tev taisnība, bet ne jau par skaistām acīm, garām kājām vai blondiem matiem (pofig par ko) viņš Spānijā ACB tika. Izlases kontexta jā iepriekšējais cikls viņam bija vispozitīvākais, un par to aizsardzību arī piekrītu, vienmēr vāja vieta

  +4 [+] [-]

, 2008-09-22 13:17, pirms 16 gadiem
domaaju, ka potenciaals LV izlasei noteikti ir. teikt, ka nav kas met ir vairaak kaa mulkjiigi, abi valteri var iemest, bluums, janicheenoks, kaa arii beerzinjsh, un starp citu peedeejais arii vareetu kljuut par izlases veiksmes atsleegu, jo beidzot ir labs atleetisks 4 nr. kursh var iemest 3pt, neskatoties uz augumu, kaa arii aizsardziibaa speelee peedeejaa laikaa ljoti paarliecinoshi. ja shkjeelem vareetu iedziit discipliinu arii vinjsh vareetu kluut par potenciaalu izlases liideri, jo speelee izteigti nestandari... speeleejot caur AB paareejie nevar pilnveertiigi izmantot savu potenciaalu, un tas noteikti nav labi... vajadzeetu tam "klaunam" VV dot iespeeju... pielauju, ka vareetu sanaakt kkas labs...

  -1 [+] [-]

, 2008-09-22 13:21, pirms 16 gadiem
nu uz EČ mums būs Kambis, Sandis un domājams arī Šķēle, tā ka tur jau iet runa par pavisam citu izlasi, nav ko tagad daudz tagad raudāt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-09-22 13:24, pirms 16 gadiem
Skeps rakstīja: Par to izcilību jau tev taisnība, bet ne jau par skaistām acīm, garām kājām vai blondiem matiem (pofig par ko) viņš Spānijā ACB tika. Izlases kontexta jā iepriekšējais cikls viņam bija vispozitīvākais, un par to aizsardzību arī piekrītu, vienmēr vāja vieta
Cik tad nu nopietni viņš tajā ACB spēlēja? Man šķiet, ka ne īpaši daudz. To var arī norakstīt kā menedžmenta kļūdu. Pat NBA draftā ar pirmajiem numuriem mēdz paņemt nekādus spēlētājus.