Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Valters: "Citas iespējas "tusētāju paaudzei" nebūs"

Andrejs Siliņš

Valters: "Citas iespējas "tusētāju paaudzei" nebūs"
Valdis Valters
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Pēc Eiropas čempionāta kvalifikācijas turnīra basketbolā, kad Latvija nodrošināja vietu finālturnīrā, Rīgas VEF galvenais treneris Valdis Valters laikrakstā "Diena" pašreizējos izlases spēlētājus nosaucis par "tusētāju paaudzi", kuriem čempionāts būšot pēdējā iespēja kaut ko sasniegt.

"Vēl nesen par jauniem dēvētie spēlētāji jau sasnieguši sportiskā brieduma gadus. Krājas nogurums, traumas un diemžēl arī negatīvas emocijas pēc spēlēšanas valstsvienībā. Līdz šim daudziem trūcis motivācijas un prasmes kaut ko ziedot, lai sasniegtu augstu sportisko rezultātu. Ja tāda motivācija netiks atrasta — pēc gada no Eiropas čempionāta brauksim mājās ar kārtējiem zaudējumiem," uzskata Valters.

"Bet motivācijas līmenis ir atkarīgs gan no katra spēlētāja individuāli, gan no kopējās gaisotnes, ko nosaka izlases vadītājs. Iespējams, pie valstsvienības stūres vajadzīgs autoritatīvs ārzemju speciālists. Iespējams, vajadzīgs visu Latvijas labāko treneru kopdarbs, kā 1996. gadā. Jādomā, jo citas iespējas šai Latvijas basketbolistu paaudzei, visticamāk, nebūs," strikts ir treneris.

"Viss notika serbu stilā — palēni, neelastīgi, paļaujoties uz individuālo meistarību. Taču pretinieki pamazām atšifrēja Andri, un augstākas klases komandas to izdarīs vēl ātrāk. Savukārt latviešu tradicionālais ātrums palika neizmantots. Neredzu iespēju, ka Trajkovičs varētu savākt šo komandu, tāpēc bez pārmaiņām komandas vadībā rezultāts finālturnīrā nebūs labāks kā pēdējos čempionātos, bet būs sliktāks, nekā varētu būt," savu viedokli pauž Valters.

Izmantotie resursi:
Laikraksts "Diena"

 +11 [+] [-]

, 2008-09-22 14:05, pirms 16 gadiem
Visu cieņu Valdim Valteram, BET.....es saprotu un zinu, ka viss viņa teiktais ir 90% taisnība un nav nekas pārspīlēts! BET..... šī no malas spriedelēšana un runāšana, hmm! Tad , kad viņam jautā, kādēļ tad pats netrenē izlasi, atbilde ir - negribu un mani tur neviens negrib! Nu joptva*%@ju maķ, kas Tu pilnīgs bērnudārzs?! Gudrākais treneris visā LV, bet žmiedzas kā apvainojies puika!
Parādi tad arī ar darbiem, ka tas viss ir taisnība, ka tas ir pa spēkam! Nafig mums kaut kādu Traikoviču, kurš min. pārtraukuma laikā pasaka vienu teikumu 3 dažādos veidos! Redzējāt kā mačā pret Igauniju Rīgā igauņu treneris runāja un skaidroja! A mūsu speciālists - ok, yes yes, we can play one. ok? lets go! Nu pipec pilnīgs!
Valter, saņemies un dari kaut ko, domāju, ka ļoti daudzi Tevi atbalstīs, tici man!
Paldies!

  +2 [+] [-]

, 2008-09-22 14:05, pirms 16 gadiem
Attiecībā uz Blūmu fakts, ka saspeli vadīja sliktāk par Kristapu, grūtos brīžos stresoja, galotnē pret Portugāli visu salaida dēlī ar neprecīzo piespēli no auta (līdzīgas lietas bija arī kad "Ventspils" playoff spēlēja ar Hemofarm 2005.g.). Bija daži labi trīnīši atbildīgos brīžos pret Maķiem Rīgā un Estiem TAllinā.

  +3 [+] [-]

, 2008-09-22 14:07, pirms 16 gadiem
doks4 rakstīja: NOVICKIS!!!
Vēl esmu redzējis, ka Bārklijs vienas spēles laikā paspēj visās pzoīcijās uzspēlēt.

     [+] [-]

, 2008-09-22 14:07, pirms 16 gadiem
girto rakstīja: Visu cieņu Valdim Valteram, BET.....es saprotu un zinu, ka viss viņa teiktais ir 90% taisnība un nav nekas pārspīlēts! BET..... šī no malas spriedelēšana un runāšana, hmm! Tad , kad viņam jautā, kādēļ tad pats netrenē izlasi, atbilde ir - negribu un mani tur neviens negrib! Nu joptva*%@ju maķ, kas Tu pilnīgs bērnudārzs?! Gudrākais treneris visā LV, bet žmiedzas kā apvainojies puika!
Parādi tad arī ar darbiem, ka tas viss ir taisnība, ka tas ir pa spēkam! Nafig mums kaut kādu Traikoviču, kurš min. pārtraukuma laikā pasaka vienu teikumu 3 dažādos veidos! Redzējāt kā mačā pret Igauniju Rīgā igauņu treneris runāja un skaidroja! A mūsu speciālists - ok, yes yes, we can play one. ok? lets go! Nu pipec pilnīgs!
Valter, saņemies un dari kaut ko, domāju, ka ļoti daudzi Tevi atbalstīs, tici man!
Paldies!
Viņs savu laimi ir izprovejis pie LV stures... un nekas labs tur nesanaca...!
Slēpts komentārs: vinardo
Slēpts komentārs: vinardo

  +2 [+] [-]

, 2008-09-22 14:13, pirms 16 gadiem
ilinens rakstīja: Attiecībā uz Blūmu fakts, ka saspeli vadīja sliktāk par Kristapu, grūtos brīžos stresoja, galotnē pret Portugāli visu salaida dēlī ar neprecīzo piespēli no auta (līdzīgas lietas bija arī kad "Ventspils" playoff spēlēja ar Hemofarm 2005.g.). Bija daži labi trīnīši atbildīgos brīžos pret Maķiem Rīgā un Estiem TAllinā.
Tur jau tā lieta, ka iemest mums varēja gandrīz visi (uz beigām arī Valteram sāka krist), bet nebija viena, kurš varētu izregulēt spēlētājus un nogādāt bumbu līdz kādam brīvam spēlētājam. Pārsvarā bija šāda aina - viens pārdriblē pār centru un apstājas, jo nav īsti kam piespēlēt, bet pats uz priekšu arī neiet. Bumba bija pārāk nekustīga. Spēlējot pozicionālu basketbolu bumbai ir ātri jākustās (vēlams arī, lai tā precīzi kustētos) pa laukumu, taču nebija tā spēlētāja, kurš šo ātro kustēšanos noorganizētu un regulētu.

     [+] [-]

, 2008-09-22 14:15, pirms 16 gadiem
vinardo rakstīja: to juhu
klātienē es Tevi visticamāk sakropļotu,nu lūdzu nebāzies man virsū ar savām dumībām,nu Tavas domas tās pareizākās
Se būdā kranci!

     [+] [-]

, 2008-09-22 14:17, pirms 16 gadiem
jā, un paša dēls lielākos sūdus komandā taisa. pamuļķis

  -2 [+] [-]

, 2008-09-22 14:18, pirms 16 gadiem
he he paargaajis no zudushaas paudzess uz tuseetaaju paudzi
valteram jau nekad neviens nebuus labs tikai vinsh un vinja tizlie deeleeni vienmeer bus ok

  +2 [+] [-]

, 2008-09-22 14:22, pirms 16 gadiem
Es ar visām 4 piekrītu VV.

     [+] [-]

, 2008-09-22 14:26, pirms 16 gadiem
Es uzskatu, ka ierasta izlases taktika bija jāmaina. Var jau būt, ka Trajkovičs neizvēlējās to pašu veiksmīgāko taktiku LV izlasei, bet neko nemainot rezultāti arī nemainīsies...

     [+] [-]

, 2008-09-22 14:27, pirms 16 gadiem
lai arii parasti piekriitu Valteram, soreiz nepiekritiishu gan. Vins kluudiijaas nosaucot bagiju, uvi, stelmi par "zuduso paudzi" bet tieshi tad naaaca jaunvalsts lielaakais panaakums basketbolaa...taapeec es uzskatu ka soreiz valdza kljuudaas

 +10 [+] [-]

, 2008-09-22 14:42, pirms 16 gadiem
VV piekrītu par spēlētāju attieksmi.
Laikos, kad mūsējie pūta zilos 3šus, līdzjūtēji bija neapmierināti, ka nav cīņas zem groziem. Tagad ir otrādi. Trajkovičs nav ne ar ko sliktāks par pārējiem treneriem. Vismaz pagaidām rezultāti ir ļoti līdzīgi. Pēc EČ varēs spriest sīkāk.
Nu es vismaz tā domāju.

  +2 [+] [-]

, 2008-09-22 14:50, pirms 16 gadiem
Lapsēns rakstīja: VV piekrītu par spēlētāju attieksmi.
Laikos, kad mūsējie pūta zilos 3šus, līdzjūtēji bija neapmierināti, ka nav cīņas zem groziem. Tagad ir otrādi. Trajkovičs nav ne ar ko sliktāks par pārējiem treneriem. Vismaz pagaidām rezultāti ir ļoti līdzīgi. Pēc EČ varēs spriest sīkāk.
Nu es vismaz tā domāju.
nu domaaju ka kraulinsh vai muiznnieks kas bija taa nemociitos un kvalifikaacijai izskrietu nu cauri noteikti daudz vieglaak. nepaarliecina sis treneris ka vinam uzticeetos un lai nesagaidiitu ieprieksheejo treneru iespetais, tad skietbuutu japadomaa par trajkovicha trenera atbilstiibuu, kurmam vispar nav pieredzes un nejedz latvieshu basketbolu, tad labak jau gundaru veetru kadu ieliktu un rezultaats nebuutu sliktaaks. bet ar trajkovichu cempionataa augstaak netikt skatoties sis speles, bet nu kas zin....

     [+] [-]

, 2008-09-22 14:55, pirms 16 gadiem
mēs, spēlējot pilnīgā pofigā, varam tikt uz eiropas čempionātu, kas ir baigi labi. Un ja mēs nespēlēsim pilnīgā pofigā, bet savāksimies, tad mēs būsim Eiropas čempioni. Tā sanāk pēc šī teksta. bet es Valteram nepiekrītu, jo pilnīgi pofig mūsu spēlētājiem tiešām nav

     [+] [-]

, 2008-09-22 14:55, pirms 16 gadiem
man ir tāda sajūta,ka mēs tagad viņus noliekam,bet šie izšaus EC-NU CERAMS!

 +11 [+] [-]

, 2008-09-22 14:56, pirms 16 gadiem
Bet kāpēc gan necepties? Lielākais vairums līdzjutēju ir neapmierināti ar parādīto sniegumu. Neapmierināto skaitā ir arī paši spēlētāji. Jāsaka jau nu gan, ka paldies Dievam biļetes uz Poliju ir rokā, jo secinājumi ir jāsāk izdarīt nekavējoties, nevis nākamā gada vēlā pavasarī. Ja par rakstu... Vai visas šīs epopejas iemesls ir jāmeklē tikai un vienīgi "tusētāju paaudzē"? Nu nezin vai. Man tā tīri cilvēcīgi šķiet, ka sportists ir tāds pats cilvēks kā visi citi un tā ir viņa darīšana, kā tiek plānots brīvais laiks un ievērota disciplīna, kas, kā zinātnieki mēļo, ir viens no galvenajiem priekšnosacījumiem, lai sasniegtu augstvērtīgus rezultātus un ne tikai sportā. Savukārt, ja skatās uz sportistu un, konkrēti, basketbolistu brīvsoļu gaitām, tad viedoklis uzreiz mainās. Būsim atklāti- nav nekāds noslēpums, ka basketbolā grozās diezgan labas naudas un tieši groza bumbas meistari varētu vismazāk gausties par sagatavoto infrastruktūru, apstākļiem un arī sporta veida popularitāti. Ar šo visu nāk klāt arī uz citu sporta veidu fona diezgan pieklājīgās algas lielākajam vairumam. Ne velti tie, kuri spēlē augstā līmenī ir ļoti labi atpazīti un tāpēc arī viņu gaitām tiek sekots līdzi jo īpaši rūpīgi. Un šeit ir jārēķinās, ka uz Tevi skatīsies, salīdzinās un vērtēs. Ja jau tagad kaut kādi Ķeizarmežā vai ASK Juniorā spēlējoši jaunēkļi gorās pa naktsklubiem kā augstākā kaluma zvaigznes, tad ko es kā parasts pilsonis/sporta veida līdzjutējs varu padomāt? Acīm redzot ir bijis kāds, no kura ir ņemts šis piemērs. No kāda vai kādiem, kas ir visu uzmanības lokā. Un šeit jau sākas šī atbildība. Kādu piemēru var ņemt, piemēram, no Šķēles un Bērziņa? Kāpēc šādu izteiktu problēmu nebija, piemēram, Štelmaheram, Bagatskim, Migliniekam un Šnepam, uz kuriem raugoties ir izaudzis neviens vien basketbolists? Var jau strīdēties, bet VV ir liela daļa taisnības. Šajā jautājumā noteikti. Tikai viens dara bažīgu- a ko likt vietā "tusētāju paaudzei"? Visa maiņa taču ir tāda pati, tikai sagatavota sliktāk. Vajag piemēru? U-18 un U-20 izlases. Valteri, Janičenoks, Šķēle... Visi viņi spēlēja pieaugušo izlasē jau šajos vecumos. Un nejau tāpēc, ka citu nebija.

  +3 [+] [-]

, 2008-09-22 14:56, pirms 16 gadiem
Domāju, ka pagājušais EČ parādīja (atskaitot, protams, spēli ar Portugāļiem..), ka šai paaudzei ir iekšā, ka tā var sasniegt augstus mērķus. Materiāls ir, tikai vajag kādu, kas māk to izmantot (Kaža ne līdz galam mācēja, Trajkovičam, šķiet, vispār neskemējas).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-22 14:57, pirms 16 gadiem
Zelta vaardi,pilniiga taisniiba Trajko nekad neder!

  +3 [+] [-]

, 2008-09-22 15:02, pirms 16 gadiem
A vai tad KM vadībā netika spēlēts ātrais basketbols? Vai tad pagājušajā čempī jau nebija visu šo pašu izlasi iespējams novākt (+Šķēle, S.valters, Grafs, -K.Valters). Vai tad tika sasniegts kas vairāk, kā jau ir izdarīts šoreiz? Šķiet ka nē, tāpēc varbūt ļausim trenerim pabeigt ciklu un tad kritizēsim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-22 15:11, pirms 16 gadiem
Nākošā paaudze nebūs labāka, tagad jau tā tusēšana pa šikākajiem naktsklubiem sākas ātrāk, jau padsmit gados, nē nu lab, nu okej, nedaudz var 'atlaist' un to mēra robežās var darīt, bet ne jau pielikties lopā katru 5dienas vakaru

  +3 [+] [-]

, 2008-09-22 15:23, pirms 16 gadiem
Interesanti pie kuras paaudzes viņš pieskaita savus dēlus..

  +4 [+] [-]

, 2008-09-22 15:29, pirms 16 gadiem
Es domāju K.V. ir vienkārši maz spēļu prakse tāpēc arī ir tās kļūdas. Bet par to tusēšanu, tad lietuvieši ir jau arī tusētāji, atcerēsimies pirms pekians notikumus, bet laukumā viņi parāda, ko māk.

  +1 [+] [-]

, 2008-09-22 15:47, pirms 16 gadiem
Kāda tauta tādi basketbolisti- mums ka tik iedzert, ko tur liegties

  -1 [+] [-]

, 2008-09-22 15:56, pirms 16 gadiem
palasot komentārus, liekas ka 90% nav bumbu rokā turējuši, taču dir..ēji uz URRĀ..
runātāji lieli, darītāji mazi.. un maz konpetences.

Jābūt cieņai pret sportistu kaut vai par to ka viņš ir profesionālis un ko viņš dara un ko sasniedzis!

  +1 [+] [-]

, 2008-09-22 16:00, pirms 16 gadiem
šeit cilvēku negācijas atsaucas no valsts krīzes, nepalīdzēšu Jums, palīdziet paši sev un dzīve būs optimistiskāka un skaistāka, tad arī nečīkstēsiet un neizbārstīsiet negācijas pa labi un pa kreisi..

  +1 [+] [-]

, 2008-09-22 16:09, pirms 16 gadiem
piekritu VV. No komandas uzbrukuma ne miņas. tie kuri saka ka ar atru speli var uzvaret speli nevis turniru, kļūdās. Jo paksatamies uz Spaniju, Lietuvu, ASV. Visas spele atru speli. Ja reiz musu speletajiem ir gēnos atrais basketbols tad diezvai 25 gadus veciem speletajiem pekšņi ir gudri mācīt radikāli mainit visu speles stilu. Ja tā izdara, tad ari sanak ka paslaik bija, kad tik tiešām no malas izskatas ka arejie speletaji isti nesaprot ko darit.

  -1 [+] [-]

, 2008-09-22 16:11, pirms 16 gadiem
Bet varbuut taa vienkaarsi ir realitaate? Neesam mees Spaanija, Lietuva, Krievija, ne arii Horvaatija un Sloveenija. Kaados klubos speelee tie pasi Makedonijas chalji? Nav mums nekaadas lielaas rezerves un iespeejas. Varbuut taa arii ir, ka 12 - 16 vieta Eiropaa arii ir muuseejaa? Diemzeel, protams, bet taa sobriid izskataas. Nav varbuut vaina ne trenerii, ne attieksmee. Cik tad mums ir augsta liimena speeleetaaju, kas nodrosinaatu iekseeju konkurenci un paceltu kopeejo liimeni?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-09-22 16:30, pirms 16 gadiem
neviens
Slēpts komentārs: krievs