Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Latvijas U20 izlase smagā cīņā piekāpjas Spānijai

Kristaps Pildiņš
Kristaps Pildiņš

Latvijas U20 izlase smagā cīņā piekāpjas Spānijai
Rihards Lomažs
Foto: FIBA

Latvijas U20 izlase Eiropas čempionātā basketbolā piedzīvojusi zaudējumu ceturtdaļfinālā, atzīstot Spānijas vienaudžu pārākumu ar rezultātu 70:79. Tādējādi latvieši turpinās cīņu par 5. - 8. vietu.

Latvijas jaunie basketbolisti grupu turnīrā trīs spēlēs izcīnīja tikai vienu uzvaru. Pirmajā mačā galotnē ar 68:70 tika zaudēts Serbijai, otrajā spēlē ar 78:71 pieveikta Slovēnija, bet grupu turnīra pēdējā mačā latvieši ar 70:72 zaudēja Ukrainai. Latvijas U20 izlase C grupā ieņēma trešo vietu un astotdaļfinālā izgāja pret D grupas otrās vietas ieguvējiem Zviedrijas basketbolistiem, kurus izdevās pārspēt ar 66:53. Tikmēr Spānija turnīru sāka ar uzvaru pār Franciju (60:59), bet tad zaudēja mājiniecei Somijai (90:91). Grupu turnīru spāņi noslēdza ar uzvaru pār Izraēlu (90:71), bet astotdaļfinālā ar 87:66 sakāva Ungāriju. Spānija uzskatāma par šī mača favorīti, bet bija skaidrs, ka latvieši tik viegli pretinieki spāņiem nebūs.

Starta piecinieks

Spānija: S.Garsija, Justa, Sima, Alonso, Vila
Latvija: Birkāns, Lomažs, Hāzners, Strādnieks, Čavars

Jau pirmajā uzbrukumā trīs punktu gājiens varēja padoties Ramonam Vilam, bet soda metiens netika realizēts. Eduards Hāzners atbildēja ar samocītu metienu, kamēr otrā laukuma galā tālmetienu realizēja Francisko Alonso. Nākamos četrus punktus guva Latvijas garā gala spēlētāji, Klāvs Čavars un Rūdolfs Strādnieks, nepieļaujot tālāku izrāvienu. Latviešiem sagādāja problēmas pretinieka aizsardzības atspēlēšana, bet rezultāts ar pūlēm tika sasniegts. Ceturtdaļas vidū Rihards Lomažs trāpīja tālmetienu, panākot neizšķirtu (11:11).

Nākamajās minūtēs Latvijas izlasi piemeklēja neveiksmju sērija, te aizsardzībā paslīdot Renāram Birkānam, te Rihardam Lomažam. Abas epizodes pretinieks izmantoja, izvirzoties vadībā ar 18:13. Pēc minūtes pārtraukuma spāņi turpināja spēlēt rezultatīvi, kamēr Latvijas izlases basketbolistiem bija problēmas ar uzbrukuma situācijas izveidi. Pirmajā ceturtdaļā bija grūti saskatīt kādu cerību staru, redzot, cik grūti nāca katrs punkts. Ceturtdaļa noslēdzās ar nelabvēlīgu rezultātu 19:25.

Otro ceturtdaļu ar lielisku sadarbību noslēdza "Latvijas Universitātes" duets, Artūram Grīnbergam sagādājot divus vieglus punktus Mārcim Saulītim. Kopumā Latvijas izlasei ar bumbas kustību bija lielas problēmas, Arnim Vecvagaram nepārtraukti regulējot savas komandas spēli. Sākās pārāk liela paļaušanās uz tālmetieniem, kas nebija precīzi. Spāņi turpināja salīdzinoši regulāri gūt punktus, pēc trīs spēlētām minūtēm esot vadībā ar 31:21. Dāvis Gūtmanis līdzjutējus iepriecināja ar triecienu grozā no augšas pēc ātrā pretuzbrukuma, bet Rihards Lomažs ar precīzu tālmetienu, liekot Spānijai ņemt pārtraukumu (26:31).

Ceturtdaļas otrajā pusē Spānijas izlase atguva iniciatīvu un arī deviņu punktu pārsvaru. Latvieši centās spēlēt uz Klāvu Čavaru, bet viņš bija pilnībā izslēgts no spēles, izceļoties vien ar kļūdām. Latvijas deficīts pieauga līdz 13 punktiem, bet tad brīvu tālmetienu realizēja Verners Kohs. Pirmā puslaika izskaņā rezultāta starpība turpināja būt ap 10 punktiem. Savā pēdējā uzbrukumā trīs punktu gājiens padevās Lomažam, uzstādot gala rezultātu - 46:39.

Otro puslaiku ievadīja Klāva Čavara trieciens grozā no augšas. Pāris minūtes cīņa ritēja punkts punktā, bet tad Jankuba Sima groza apakšā nodemonstrēja savas prasmes, pēc skaista trieciena grozā no augšas atjaunojot septiņu punktu pārsvaru (55:48). Ceturtdaļas vidū bija vērojams Alonso un Hāznera duelis. Uzvaru svinēja spānis, realizējot divus tālmetienus, bet Hāzners vienu. Viņam gan palīgā nāca Lomažs, kurš arī bija precīzs no tālās distances (54:61). Trešās ceturtdaļas beigās spāņi vairākkārt uzlauza Latvijas izlases aizsardzību, iegūstot 12 punktu pārsvaru. Pēdējā minūtē izlieto sasmelt neizdevās, pēc 30 spēlētām minūtēm atrodoties iedzinējos ar rezultātu 56:68.

Latvieši nezaudēja cīņassparu, cīnījās par katru bumbu, bet nespēja raidīt to grozā. Tādējādi ar katru minūti saruka cerības uz izglābšanos šajā mačā. Lai arī spāņi vairs netika uz priekšu, viņi piespieda latviešus regulāri kļūdīties, kontrolējot spēles gaitu. Tā piecas minūtes līdz pamatlaika beigām rezultāts Latvijai bija tikpat nelabvēlīgs kā ceturtdaļas sākumā - 62:74. Latvijas izlase centās lauzt cīņas gaitu ar ātru pāreju uzbrukumā, bet tas nedeva vēlamo rezultātu. Sajūtot nelielu apdraudējumu, spāņi atkal ieslēdza dzelžainu aizsardzību, kas neļāva latviešiem padarīt spēles galotni krietni aizraujošāku. Spāņi noturēja pārsvaru, Latvijas izlasei piedzīvojot neveiksmi ar rezultātu 70:79.

Spānijas izlases rindās ar 26 punktiem izcēlās Francisko Alonso. Latvijas izlases labā 31 punkts un sešas rezultatīvas piespēles Riharda Lomaža rēķinā, bet attiecīgi 12 un 10 punkti Verneram Koham un Klāvam Čavaram, kurš savāca arī 10 atlēkušās bumbas.

Līdz ar to Latvijas U20 izlasei būs jācīnās par 5. - 8. vietu šajā Eiropas čempionātā. Pirmie pretinieki būs Ukrainas basketbolisti, kuri šodien ceturtdaļfinālā ar 52:64 piekāpās Vācijai. Atceroties abu komandu pirmo tikšanos, latviešiem lieku motivāciju uzvarai nebūs jāmeklē. Spēle paredzēta sestdien, plkst. 16:15.

Eiropas U20 čempionāts basketbolā vīriešiem, ceturtdaļfināls, 22. jūlijs, Helsinki

Spānija – Latvija 79:70 (25:19, 21:20, 22:17, 11:14)

Spānija: Alonso 26 (2pts 5/6, 3pts 5/8), M.Garsija 14, Vila 10 (6 ab), S.Garsija 9 (6 rp), Justa 8 (7 ab), Sima 5, Sorolla 4, Marti 2, De La Rua 1, Orozs, Amo, Bareiro.
Latvija: Lomažs 31 (6 rp), Kohs 12, Čavars 10 (10 ab), Saulītis 4, Strādnieks 4, Birkāns 3 (7 rp), Hāzners 3, Gūtmanis 2, Raimo 1, Feikners, Grīnbergs, Krūmiņš.

Latvijas U20 izlase

SpēlētājsSporta skolaPoz.AugumsDz.g.Klubs
Artūrs GrīnbergsVentspilsPG1891996Latvijas Universitāte
Rendijs FeiknersSaldus/VEF skolaPG1861996Elevation Preparatory Academy (Florida)
Renārs BirkānsDSNPG1861997BK Jelgava
Rihards LomažsTalsi/VentspilsSG1871996BK Ventspils
Eduards HāznersPārdaugava/VEF skolaSG1921997VEF skola
Džeiks KrūmiņšĶeizarmežsSG1951997Gran Canaria (Spānija)
Dāvis GūtmanisSaldusSG1971997BK Jēkabpils
Verners KohsVentspils/VEF skolaSF2061997Zaragoza (Spānija)
Rūdolfs StrādnieksĶeizarmežsPF2051996Southern Illinois University (NCAA)
Zigmārs RaimoMadona/VEF skolaPF2001997Latvijas Universitāte
Klāvs ČavarsVentspilsC2051996Liepāja/Triobet
Mārcis SaulītisDSNC2101997Latvijas Universitāte

Galvenais treneris: Arnis Vecvagars (Jūrmala/Fēnikss)
Treneris: Edmunds Valeiko (Nizhny Novgorod)
Treneris/menedžeris: Mārtiņš Liepa (Jūrmala/Fēnikss)
Fiziskās sagatavotības treneris: Oskars Ernšteins (Nizhny Novgorod)
Fizioterapeits: Uldis Raiskums (Jēkabpils)

  +2 [+] [-]

, 2016-07-22 22:38, pirms 8 gadiem
viens cilveeks nevar pavilkt komandu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-07-22 22:40, pirms 8 gadiem
Tikai mētāt trīņus visām izlasēm. Protams, ja mestu ar spāņu precizitāti būtu čempioni.

  +8 [+] [-]

, 2016-07-22 22:41, pirms 8 gadiem
Viens pats neuzvarēsi tādu komandu kā Spāniju... Lomažs ir vecis, drīz var mierīgi mērķēt uz lielo izlasi!!

     [+] [-]

, 2016-07-22 22:41, pirms 8 gadiem
Es ceru, ka kāds ACB klubs steigsies parakstīt līgumu ar Lomažu, vnk nereāls spēlētājs Latvijai aug. Čavaram ar noteikti vajadzētu tikt kādā labākā ārzemju klubā. Kohs lai vēl patrenējās, būs labs. Ja godīgi arī pārējie džeki, ja smagi strādās, var vēl pamēģināt spēlēt profesionāli. Malači, bija laba cīņa, domāju, ka Spāņi būs čempioni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2016-07-22 22:42, pirms 8 gadiem
Ventspils audzēkņi pa lielam vilka šo turnīru,no pārejiem gaidīju ko vairāk

  +8 [+] [-]

, 2016-07-22 22:43, pirms 8 gadiem
Nepatika dažu LV izlases kadru "mīkstums" gan darbībās,gan sejās... švaki,švaki... Lomažs komentārus neprasa,vnk malacis!!!

     [+] [-]

, 2016-07-22 22:44, pirms 8 gadiem
Skaista spēle. Liela pašatdeve. Varēja arī uzvarēt , ja būtu lielāka precizitāte metienos un laime nenovērstos...
Lomažs lielisks (31 pts), loti labs arī Čavars ( 10+10), virs vidējā KOHS, pārējie atdeva visus spēkus un nospēlēja savu spēju robežās.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-22 22:44, pirms 8 gadiem
Truļi 8/33 un ko var gribēt?

  +2 [+] [-]

, 2016-07-22 22:44, pirms 8 gadiem
Mīkstie ko lai saka,rīt jārevanšējās Ukrainai.
Lai būtu vismaz cīņa par 5 vietu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2016-07-22 22:44, pirms 8 gadiem
Birkāns!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lomažs vienīgais kas nenobijās. Prieks par to čali. Olas vietā un bezkaunīgs arī. Proud 2 be latvian.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-07-22 22:46, pirms 8 gadiem
Birkāns cirvis!

  +2 [+] [-]

, 2016-07-22 22:46, pirms 8 gadiem
Spānijas baskets uzskatāmi parādīja, ka letiņi nav ne snaiperi, ne talanti. Postā apspēlēt neprot, truļus lādē garām, spēles 1 pret 1 uzbrukumā nekādas, bet aizsardzībā caura kā siets. Ar viena cilvēka pūlēm daudz maz turēja līdz, bet palīgu neatradās. Briesmīgi un nožēlojami.

  -1 [+] [-]

, 2016-07-22 22:46, pirms 8 gadiem
eirolīgas experts????? Lad komentē pieliec klāt cilvēka vārdu vai uzvārdu par kuru tu runā 😉

  +3 [+] [-]

, 2016-07-22 22:47, pirms 8 gadiem
Kur bij taa smagaa ciinja, taa arii bushu palaidis garaam! D

     [+] [-]

, 2016-07-22 22:47, pirms 8 gadiem
eirolīgas experts rakstīja: Viens uz viens bija kads apspelesanas manevrs ar gutiem punktiem ,cota neatceros
Principā neviena.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-07-22 22:48, pirms 8 gadiem
Lomažs labs, būtu 10+ rezultatīvās vismaz, ja kāds pa laikam arī kautko trāpītu.

Ko lai saka? -Jātrenējas džekiem vēl daudz un tīri spēles izpratnes ziņā. Cepuri nost Lomaža priekšā, bet lai džekam nesakāpj galvā, jo paši labākie strādā vissmagāk un visvairāk un ar pliku talantu nekur vairs tikt nevar. Cik u20 čempju zvaigznes tik nav pazudušas, jo guļ uz veciem lauriem.

Vecvagaram jāpazūd. Kad piekūst bļaustīties ar rupjībām, tad pasaka "tagad 2min tikai skrienam un metam" džekiem, kuriem tikai Lomažam un Čavaram bija kautcik sakarīgi procenti, bet pārējiem katastrofāli. Tiešām nebija kāds labāks kandidāts, jeb visa vecā blice jāuztaisa par treneriem, jo pārītim no viņiem tīri labi sanāk. Šeit nu gan nebūs!

     [+] [-]

, 2016-07-22 22:48, pirms 8 gadiem
KoNuKo rakstīja: Spānijas baskets uzskatāmi parādīja, ka letiņi nav ne snaiperi, ne talanti. Postā apspēlēt neprot, truļus lādē garām, spēles 1 pret 1 uzbrukumā nekādas, bet aizsardzībā caura kā siets. Ar viena cilvēka pūlēm daudz maz turēja līdz, bet palīgu neatradās. Briesmīgi un nožēlojami.
Ar Spāniju, un vēl 3 minūtes līdz beigām visādi varēja būt, es domāju, ka malači.

     [+] [-]

, 2016-07-22 22:49, pirms 8 gadiem
Nu, nevar viens pats Lomazs uzvaret Spaniju! Beigas vins bija vienkarsi parguris, tapec ari tas paris labas iespejas neizmantoja, un tur nu nevar vinam neko parmest. Ja, varbut sim calim nemaz nav vieta Vepili pie garlaiciga Kazas un amizanta komandas formetaja... Kas tas par "vardulenu", kurs jociga paleciena met klusos trinus. Sen atpal lidziga maniere meta Adazu komanda, ja nemaldos, Hazners. Un protams, atkal buketi kludu uzreiz galotne, dazas minutes pirms beigam, uztaisija VEFa stars ar 14. numuru, ta ir pilniga katastrofa ne izlases puika!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-22 22:50, pirms 8 gadiem
alexey sonar rakstīja: Lomažs labs, būtu 10+ rezultatīvās vismaz, ja kāds pa laikam arī kautko trāpītu.

Ko lai saka? -Jātrenējas džekiem vēl daudz un tīri spēles izpratnes ziņā. Cepuri nost Lomaža priekšā, bet lai džekam nesakāpj galvā, jo paši labākie strādā vissmagāk un visvairāk un ar pliku talantu nekur vairs tikt nevar. Cik u20 čempju zvaigznes tik nav pazudušas, jo guļ uz veciem lauriem.


Vecvagaram jāpazūd. Kad piekūst bļaustīties ar rupjībām, tad pasaka "tagad 2min tikai skrienam un metam" džekiem, kuriem tikai Lomažam un Čavaram bija kautcik sakarīgi procenti, bet pārējiem katastrofāli. Tiešām nebija kāds labāks kandidāts, jeb visa vecā blice jāuztaisa par treneriem, jo pārītim no viņiem tīri labi sanāk. Šeit nu gan nebūs!
Šeit ar vienkāršu trenēšanos nebūs līdzēts. Ir pareizi un kvalitatīvi jāveic treniņdarbs, bet diemžēl Latvijā ir totāls zinošu un protošu treneru deficīts.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-22 22:51, pirms 8 gadiem
Komanda cīnijās labi, līdz beigām, Visi pelnījuši uzslavas par attieksmi. LOmažs ir MONSTRS!!! Aukstasinīgs killers, agresīvs, ar labu spēles izpratni. Pietrūka vēl viens vai divi, kas pārliecinoši un agresīvi spēj sekmīgi nospēlēt pie liela spiediena. NU tā ir tipiska latvijas problēma. Vēl mēs uzkrītoši redzam mūsu basketbola nezūdošo iezīmi - iet trīnieki, ir uzvara, neiet, nav uzvaras. tāpēc, ka savādāk nospēlēt lielākā daļa spēlētāju nemāk. Pastāstiet, kapēc latvijas izlases lielākajai daļai spēlētāju nav prasmes iet uz grozu> bIja pirmā reize, kad KOHS ar saviem 2.06 aizgāja uz grozu un pat iemeta, otrreiz vairs nesaņēmās. Spāņi izskatījās ļoti pārliecinoši. Stipra komanda.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-22 22:52, pirms 8 gadiem
janijs56 rakstīja: Ar Spāniju, un vēl 3 minūtes līdz beigām visādi varēja būt, es domāju, ka malači.
No spēles pirmajām minūtēm bija skaidrs, ka uzvarēs spāņi, jo viņi spēlēja ar tādu mieru un pārliecību, kas letiņiem pat sapņos nav rādījies. Beigās LV pievilka tāpēc, ka spāņi nometa apgriezienus.

  -2 [+] [-]

, 2016-07-22 22:53, pirms 8 gadiem
eirolīgas expert!! Jack honey!!! Bet birkāns. Ko tas džeks tur dara? Nekā personīga bet vai tad labāka saspēlnieka nebija? 2/4 katastrofa.

  +3 [+] [-]

, 2016-07-22 22:54, pirms 8 gadiem
Vislielākais šīs izlases trūkums ir tas, ka tajā ir tika viens LOmažs

     [+] [-]

, 2016-07-22 22:56, pirms 8 gadiem
KoNuKo rakstīja: No spēles pirmajām minūtēm bija skaidrs, ka uzvarēs spāņi, jo viņi spēlēja ar tādu mieru un pārliecību, kas letiņiem pat sapņos nav rādījies. Beigās LV pievilka tāpēc, ka spāņi nometa apgriezienus.
Tieši tā un tad parādījās arī uztraukumi spāņu treneru nometnē, bet beigās vienkārši neveicās...Es jau nesaku, ka spāņi slikti, ļoti laba komanda, bet ar visu viņu meistarību varēja arī zaudēt...

     [+] [-]

, 2016-07-22 22:56, pirms 8 gadiem
Un es jau 3/4 teicu ka Vecais pajās spēli ja Lomažu kaut uz minūti neatpūtinās. Jo citu nav. Nebija. Žēl džekus. Ir potenciāls.

  +4 [+] [-]

, 2016-07-22 22:56, pirms 8 gadiem
Spēlētājiem pilnīgi neko nevaru pārmest, spēlē tik labi, cik viņu jaunatnes klubu treneri ir viņiem to iemācījuši.

     [+] [-]

, 2016-07-22 22:58, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Komanda cīnijās labi, līdz beigām, Visi pelnījuši uzslavas par attieksmi. LOmažs ir MONSTRS!!! Aukstasinīgs killers, agresīvs, ar labu spēles izpratni. Pietrūka vēl viens vai divi, kas pārliecinoši un agresīvi spēj sekmīgi nospēlēt pie liela spiediena. NU tā ir tipiska latvijas problēma. Vēl mēs uzkrītoši redzam mūsu basketbola nezūdošo iezīmi - iet trīnieki, ir uzvara, neiet, nav uzvaras. tāpēc, ka savādāk nospēlēt lielākā daļa spēlētāju nemāk. Pastāstiet, kapēc latvijas izlases lielākajai daļai spēlētāju nav prasmes iet uz grozu> bIja pirmā reize, kad KOHS ar saviem 2.06 aizgāja uz grozu un pat iemeta, otrreiz vairs nesaņēmās. Spāņi izskatījās ļoti pārliecinoši. Stipra komanda.
Ko var gribēt, ja LV bērnu mačos gandrīz neviena kome nepresingo pa visu laukumu visu spēli. Kā citādi var iemācīties spēlēt pret ciešu aizsardzību?
Kohu caurgājienos nosedza kā mazu bērnu, jā pāris reižu izlaida, bet kopumā visi LV puiši tika nosegti. Mocījās kā varēja. Daudz tika izdarīts uz sadarbību rēķina, bet individuāli tikai Lomažs bija spējīgs spēlēt.

     [+] [-]

, 2016-07-22 22:59, pirms 8 gadiem
janijs56 rakstīja: Tieši tā un tad parādījās arī uztraukumi spāņu treneru nometnē, bet beigās vienkārši neveicās...Es jau nesaku, ka spāņi slikti, ļoti laba komanda, bet ar visu viņu meistarību varēja arī zaudēt...
Kā būtu, ja būtu. Arī nepielādēts slotaskāts kādreiz izšauj!

  +1 [+] [-]

, 2016-07-22 22:59, pirms 8 gadiem
RajonRondo rakstīja: Un es jau 3/4 teicu ka Vecais pajās spēli ja Lomažu kaut uz minūti neatpūtinās. Jo citu nav. Nebija. Žēl džekus. Ir potenciāls.
Ja būtu divi Lomaži, tad vienu noteikti varētu noņemt. Bet es saprotu, ka treneri viņu atstāja, es domāju, ka arī Lomažs pats negribēja sēdēt malā un noskatīties, kā bez viņa komandā vairs nav neviena, kas var saņemties uzmest pa grozu.

  +3 [+] [-]

, 2016-07-22 22:59, pirms 8 gadiem
Lomažs man atgādina Marko Popoviču - mazs plecīgs nekaunīgs un ļoti labs spēlētājs...

  +2 [+] [-]

, 2016-07-22 23:02, pirms 8 gadiem
cobham rakstīja: Es ceru, ka kāds ACB klubs steigsies parakstīt līgumu ar Lomažu, vnk nereāls spēlētājs Latvijai aug. Čavaram ar noteikti vajadzētu tikt kādā labākā ārzemju klubā. Kohs lai vēl patrenējās, būs labs. Ja godīgi arī pārējie džeki, ja smagi strādās, var vēl pamēģināt spēlēt profesionāli. Malači, bija laba cīņa, domāju, ka Spāņi būs čempioni.
Es saprotu tavus labos nodomus, bet - nevajag Lomažam Spāniju, vismaz pašreiz. Pa lielam viņa karjeras pašreizējais posms atgādina cita talsenieka, Jāņa Strēlnieka attīstīšanos, arī spēles rokraksti līdzīgi. Jānospēlē Ventspilī sezona ar 22-25 min., jāiegūst nopietnāks vārds pieaugušo vidē, un, pēc gada, pusotra - jā, tad viss notiks arī kādā no top līgām. par to. ka viņa vārds ir lielo klubu skautu blociņos, nav šaubu nekādu.Par Čavaru līdzīgi, turklāt tiešām prieks, ka pēc straujā iznāciena Liepājā šosezon spējis saglabāt azartu un pārliecību arī šajā čempī. Tici man - nav viens un tas pats kā jaunulim pabaidīt un pārsteigt arī nopietnus vīrus vai tādā pašā līmenī nospēlēt ar līdera atbildības nastu. Prieks, ka Klāvs to spēj. Spēli jau izšķīra pretinieku fiziskais pārspēks divcīņās un ... snaiperu spēle. Mūsu nominālajiem metējiem, Koham un īpaši jau Hāzneram spēle neaizgāja, spāņiem sakrita pusgada norma. Ar trijniekiem, izņemot varbūt beigās, avantūru jau nebija - spāņi noslēdza apakšu Klāvam, provocēja LV uz tālmetieniem, vienkārši - nebija, kas šodien samet...

     [+] [-]

, 2016-07-22 23:02, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Ja būtu divi Lomaži, tad vienu noteikti varētu noņemt. Bet es saprotu, ka treneri viņu atstāja, es domāju, ka arī Lomažs pats negribēja sēdēt malā un noskatīties, kā bez viņa komandā vairs nav neviena, kas var saņemties uzmest pa grozu.
Metēju pa grozu bija papilnam (Kohs, Hāzners), bet tie bija pseido metēji. 3pts Kohs 2/8, Hāzners 1/8, Lomažs 4/10. 2pts, Hāzners 0/5. Ko lai vēl saka.

     [+] [-]

, 2016-07-22 23:03, pirms 8 gadiem
Jaaa, ar tiem caurgajieniem Latvijas izlasei ne visai... Ta ta ir raksturiga problema visu gadu musu izlasem, pedejais laiks kaut ko mainit.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-22 23:03, pirms 8 gadiem
Netīšām noskatījos pēdējo ceturtdaļu. Palasīju komentārus. Nesaprotu optimismu. Tā gan ir mana problēma. Atceroties lielās izlases rezultātus OS kvalifikācijas turnīrā pēdējā spēlē un šajā spēlē sāk parādīties dažas likumsakarības par Latvijas basketbolu.
Puišiem ir raksturs un tāpēc gaiša nākotne, bet tā noteikti nav saistīta ar basketbolu (diemžēl, vai par laimi). Izglītība varētu būt atbilde un basketbols šajā ziņā var palīdzēt to iegūt kādā labā ASV augstskolā.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-22 23:04, pirms 8 gadiem
Man sāk likties ka lv ir labs individuālais trenneris talsos. Jo no turienes labi vīri nāk. Arī gitendorfs savā laikā bija jaudīgs. Pat ļoti. Kamēr neaizgāja par modeli. Vnk sanācis spēlēt. Arī pret jaunāko strēlnieku. Tur kaut kas ir. Varbūt vajag randoom paņemt džeku kas nevis ir zināms bet vienkārši gudrs un VIEDS

     [+] [-]

, 2016-07-22 23:05, pirms 8 gadiem
KoNuKo rakstīja: Ko var gribēt, ja LV bērnu mačos gandrīz neviena kome nepresingo pa visu laukumu visu spēli. Kā citādi var iemācīties spēlēt pret ciešu aizsardzību?
Kohu caurgājienos nosedza kā mazu bērnu, jā pāris reižu izlaida, bet kopumā visi LV puiši tika nosegti. Mocījās kā varēja. Daudz tika izdarīts uz sadarbību rēķina, bet individuāli tikai Lomažs bija spējīgs spēlēt.
Tāpēc es saku, ar ko nodarbojas latvijas treneri, ja spēlētāji vienkārši nemāk iet caurgājienos? NU viņi māk, bet tikai ar nosacījumi, ka visi stāv malā un noskatās. tieši dēļ šīs latvijas basketbola īpatnības es neko nepārmetu bagatskim, jo viņš iemāca spēlētājus laukumā izkārtot viens otram pilnīgi brīvus metienus, bet iemest viņi tos nevar, līdzīgi, kā mūsu jaunieši šodien. NU izlases trenerim nav no jauna pirms turnīra jāmāca spēlētāji iet caurgājienos, tas jādara citiem treneriem, daudz agrāk.

     [+] [-]

, 2016-07-22 23:05, pirms 8 gadiem
Hazners... Vai tiesam geni?

  -2 [+] [-]

, 2016-07-22 23:06, pirms 8 gadiem
Vecvagar, atkaapies..
Blj,aut uz speeleetaajiem speeles laikaa ir slikts stils. Vaajsh treneris un nemaakuliigs motiveetaajs..
Ar labu matreaalu sacakareeja visu turniiru.
Iedod idiotam cirvi, vinsh sev izlauziis rokas. Tas attiecas uz Vecvagaru.

  +3 [+] [-]

, 2016-07-22 23:07, pirms 8 gadiem
brunoje rakstīja: Es saprotu tavus labos nodomus, bet - nevajag Lomažam Spāniju, vismaz pašreiz. Pa lielam viņa karjeras pašreizējais posms atgādina cita talsenieka, Jāņa Strēlnieka attīstīšanos, arī spēles rokraksti līdzīgi. Jānospēlē Ventspilī sezona ar 22-25 min., jāiegūst nopietnāks vārds pieaugušo vidē, un, pēc gada, pusotra - jā, tad viss notiks arī kādā no top līgām. par to. ka viņa vārds ir lielo klubu skautu blociņos, nav šaubu nekādu.Par Čavaru līdzīgi, turklāt tiešām prieks, ka pēc straujā iznāciena Liepājā šosezon spējis saglabāt azartu un pārliecību arī šajā čempī. Tici man - nav viens un tas pats kā jaunulim pabaidīt un pārsteigt arī nopietnus vīrus vai tādā pašā līmenī nospēlēt ar līdera atbildības nastu. Prieks, ka Klāvs to spēj. Spēli jau izšķīra pretinieku fiziskais pārspēks divcīņās un ... snaiperu spēle. Mūsu nominālajiem metējiem, Koham un īpaši jau Hāzneram spēle neaizgāja, spāņiem sakrita pusgada norma. Ar trijniekiem, izņemot varbūt beigās, avantūru jau nebija - spāņi noslēdza apakšu Klāvam, provocēja LV uz tālmetieniem, vienkārši - nebija, kas šodien samet...
No Čavara nekas izcils nebūs, kārtējais Blaus tipa spēlētājs.

Kāds fiziskais pārspēks, LV uzvarēja cīņā zem groziem. 43 vs. 35.

Par to truļu puļīšanu. Kāpēc cilvēki uzskata, ka LV ir metēju valsts. Atvainojiet, bet LV ir tikai viens stabils snaiperis - tas ir TELEFONS, pārējiem ir labas dienas un te tik labas, kad viss krīt garām.

     [+] [-]

, 2016-07-22 23:07, pirms 8 gadiem
Wolamr. Tu atceries hāznera (vecākā) metienu???

     [+] [-]

, 2016-07-22 23:07, pirms 8 gadiem
wolmar rakstīja: Jaaa, ar tiem caurgajieniem Latvijas izlasei ne visai... Ta ta ir raksturiga problema visu gadu musu izlasem, pedejais laiks kaut ko mainit.
Tam vajag savus 10 gadus, lai no mazotnes, no pirmās dienas basketā, to ieaudzina kā normu.

     [+] [-]

, 2016-07-22 23:10, pirms 8 gadiem
KoNuKo!! Latvija ir METĒJU valsts 😉. Bet ne par to. Man liekas ka nevis jaņem veči kas ir pazīstami bet gan labas ljbl komandas trenneri. Tad būs rezultāti. Protams es šeit runāju par A grupu nevjs b vai c

     [+] [-]

, 2016-07-22 23:11, pirms 8 gadiem
RajonRondo rakstīja: Wolamr. Tu atceries hāznera (vecākā) metienu???
es tik zinu, ka hāzneram ir tizlākais metiens visā izlasē, bet man pie kājas, ja viņš savus metienus spēj iemest ar normālu %, bet ja nevar, tag gan sāk smadzene vārīties no dusmām

     [+] [-]

, 2016-07-22 23:13, pirms 8 gadiem
tādsnesportists!!! Neiet runa par procentiem. Bet gan par tehniku. Te vispār ir kāds kas to metienu ir redzējis???

     [+] [-]

, 2016-07-22 23:13, pirms 8 gadiem
brunoje rakstīja: Es saprotu tavus labos nodomus, bet - nevajag Lomažam Spāniju, vismaz pašreiz. Pa lielam viņa karjeras pašreizējais posms atgādina cita talsenieka, Jāņa Strēlnieka attīstīšanos, arī spēles rokraksti līdzīgi. Jānospēlē Ventspilī sezona ar 22-25 min., jāiegūst nopietnāks vārds pieaugušo vidē, un, pēc gada, pusotra - jā, tad viss notiks arī kādā no top līgām. par to. ka viņa vārds ir lielo klubu skautu blociņos, nav šaubu nekādu.Par Čavaru līdzīgi, turklāt tiešām prieks, ka pēc straujā iznāciena Liepājā šosezon spējis saglabāt azartu un pārliecību arī šajā čempī. Tici man - nav viens un tas pats kā jaunulim pabaidīt un pārsteigt arī nopietnus vīrus vai tādā pašā līmenī nospēlēt ar līdera atbildības nastu. Prieks, ka Klāvs to spēj. Spēli jau izšķīra pretinieku fiziskais pārspēks divcīņās un ... snaiperu spēle. Mūsu nominālajiem metējiem, Koham un īpaši jau Hāzneram spēle neaizgāja, spāņiem sakrita pusgada norma. Ar trijniekiem, izņemot varbūt beigās, avantūru jau nebija - spāņi noslēdza apakšu Klāvam, provocēja LV uz tālmetieniem, vienkārši - nebija, kas šodien samet...
+++

     [+] [-]

, 2016-07-22 23:16, pirms 8 gadiem
RajonRondo rakstīja: tādsnesportists!!! Neiet runa par procentiem. Bet gan par tehniku. Te vispār ir kāds kas to metienu ir redzējis???
Tizls tas metiens, viennozīmīgi. Bet iepriekšējās spēlēs viņš meta samērā labi.

     [+] [-]

, 2016-07-22 23:19, pirms 8 gadiem
KoNuKo rakstīja: No Čavara nekas izcils nebūs, kārtējais Blaus tipa spēlētājs.

Kāds fiziskais pārspēks, LV uzvarēja cīņā zem groziem. 43 vs. 35.

Par to truļu puļīšanu. Kāpēc cilvēki uzskata, ka LV ir metēju valsts. Atvainojiet, bet LV ir tikai viens stabils snaiperis - tas ir TELEFONS, pārējiem ir labas dienas un te tik labas, kad viss krīt garām.
Atvaino, bet - neesam tik bagāti, ka būtu vienkārši jānoliek arī Blausa līmeņa spēlētāji! Ja Klāvs nostabilizēsies šajā līmenī, viņa karjera nebūs neizdevusies pavisam noteikti. Par to metēju tautu - piekrītu, bet - spēles situācijas izveidojas (vai pretinieki vienkārši provocē kā sev mazāko ļaunumu) tādas, ka tie brīvie metini ir, tikai jāsamet. Un ikvienā labā komandā šādi nišas spēlētāji ir. Ja nav, tad jāzaudē kāšoreiz. par divcīņām -cik grozus pēc garāmgājieniem iemeta LV, cik spāņi...

     [+] [-]

, 2016-07-22 23:19, pirms 8 gadiem
RajonRondo rakstīja: tādsnesportists!!! Neiet runa par procentiem. Bet gan par tehniku. Te vispār ir kāds kas to metienu ir redzējis???
Es redzēju. Skats bija pabriesmīgs, vēl trakāks kā Blūmam, bet nu iemest džeks varēja tīri labi

     [+] [-]

, 2016-07-22 23:20, pirms 8 gadiem
KoNuKo rakstīja: No Čavara nekas izcils nebūs, kārtējais Blaus tipa spēlētājs.

Kāds fiziskais pārspēks, LV uzvarēja cīņā zem groziem. 43 vs. 35.

Par to truļu puļīšanu. Kāpēc cilvēki uzskata, ka LV ir metēju valsts. Atvainojiet, bet LV ir tikai viens stabils snaiperis - tas ir TELEFONS, pārējiem ir labas dienas un te tik labas, kad viss krīt garām.
Par snaiperiem var piekrist, tieši viņu pietrūkst visvairāk. Jo tas, ka daudz met, nenozīmē, ka snaiperi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-22 23:21, pirms 8 gadiem
Hey. Telefonam ir dabas dots talants neraustīties. Vai arī viņš to sev ir iemācījis. Nav svarīgi. Bet pamatdoma ir vienkārša. Ir 2 džeki kas māk spēlēt tad ir kulē. Ja nav. Tad ir lv izlase.

     [+] [-]

, 2016-07-22 23:21, pirms 8 gadiem
RobertsK rakstīja: Es redzēju. Skats bija pabriesmīgs, vēl trakāks kā Blūmam, bet nu iemest džeks varēja tīri labi
Es ar redzēju metienu palecienā - labi krita..!

     [+] [-]

, 2016-07-22 23:23, pirms 8 gadiem
RajonRondo rakstīja: KoNuKo!! Latvija ir METĒJU valsts 😉. Bet ne par to. Man liekas ka nevis jaņem veči kas ir pazīstami bet gan labas ljbl komandas trenneri. Tad būs rezultāti. Protams es šeit runāju par A grupu nevjs b vai c
Šis, kā arī citi čempji parāda, ka problēma pa lielam nav izlašu treneros, bet gan bērnu un jauniešu sagatavošanas sistēmā. Jā, skatoties uz iepriekšējiem gadiem, LV visas 6 jauniešu izlases spēlē A grupā, bet vai tas ir mērķis? Man jau liekas, ka mērķis ir kvalitatīvi sagatavots (tehniski un fiziski) vispusīgi individuāli spēcīgs basketbolists. Cik tādu ir LV basketā? Trakākais ir tas, ka bērnam atnākot trenēties, viņš tiek ielikts vienā konkrētā pozīcijā un tiek trenēts darīt tikai kaut ko vienu, par vispusību ir aizmirsts. Ja 1-3 pozīcijas spēlētājiem tas vēl iet cauri, tad 4 un 5 pozīcijā tas spēlētājam ir nāves spriedums.

  -1 [+] [-]

, 2016-07-22 23:27, pirms 8 gadiem
brunoje rakstīja: Atvaino, bet - neesam tik bagāti, ka būtu vienkārši jānoliek arī Blausa līmeņa spēlētāji! Ja Klāvs nostabilizēsies šajā līmenī, viņa karjera nebūs neizdevusies pavisam noteikti. Par to metēju tautu - piekrītu, bet - spēles situācijas izveidojas (vai pretinieki vienkārši provocē kā sev mazāko ļaunumu) tādas, ka tie brīvie metini ir, tikai jāsamet. Un ikvienā labā komandā šādi nišas spēlētāji ir. Ja nav, tad jāzaudē kāšoreiz. par divcīņām -cik grozus pēc garāmgājieniem iemeta LV, cik spāņi...
Neviens nenoliek, bet jābūt reālistam. Čavara griesti ir LBL. Runājot par snaiperu veidošanu. Cik metienus dienu veic LV pseido snaiperi? Piemēram, PSRS un Lietuvas izlases snaiperis Homičus un Jovaiša ik dienu veica 1000 metienu sēriju. Kā Tev šķiet?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-22 23:29, pirms 8 gadiem
KoNuKo rakstīja: Šis, kā arī citi čempji parāda, ka problēma pa lielam nav izlašu treneros, bet gan bērnu un jauniešu sagatavošanas sistēmā. Jā, skatoties uz iepriekšējiem gadiem, LV visas 6 jauniešu izlases spēlē A grupā, bet vai tas ir mērķis? Man jau liekas, ka mērķis ir kvalitatīvi sagatavots (tehniski un fiziski) vispusīgi individuāli spēcīgs basketbolists. Cik tādu ir LV basketā? Trakākais ir tas, ka bērnam atnākot trenēties, viņš tiek ielikts vienā konkrētā pozīcijā un tiek trenēts darīt tikai kaut ko vienu, par vispusību ir aizmirsts. Ja 1-3 pozīcijas spēlētājiem tas vēl iet cauri, tad 4 un 5 pozīcijā tas spēlētājam ir nāves spriedums.
Tā tiešām ir, ka lieliek no bērna kājas pozīcijās un tiek trenēts "kaut kas viens"? Pilnībā nepārzinu jauno basketbolistu treniņu sistēmu, bet negribas ticēt, ka tā ir.

     [+] [-]

, 2016-07-22 23:32, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Pašlaik nevar teikt, kas it Čavara griesti, jo turpmākajos trijos gados viss var mainīties
Pasaki, kas Tev liek tā domāt? Spēles postā nekādas, atšķirībā no Blaus, plus viņam nav eksplozivitātes. Klāt visam, Latvijā nav kvalificētu treneru, kuri prastu sagatavot centrus. Kas?

     [+] [-]

, 2016-07-22 23:33, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Ja procents labs, tad tehnikai nav vainas
tas gan īsti neatbilst patiesībai. Bet taisnībā ir, ka var mest tīri labi arī ar nepareizu tehniku, lai gan ar pareizu to darīt ir vieglāk.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-22 23:33, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Katram spēlētājam.ir savas stiprās puses un tās ir jāttīsta un ar laiku jāpietrenē pārējais klāt, visu uzreiz.bērnam.neieliksi, tas ir jāaizmirst
Kāpēc spāņi var iemācīt, eks-dienvidslāvi var, leiši var, bet lūk, letiņi kārtējo reizi ir īpaša tauta, tāpēc nevar. Tas ir jāpārtrauc. Jāmeklē risinājumi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-22 23:34, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Ne spāņi, leoši utt. To nedara, viņi primāri attīsta stiprās puses, es pat teiktu, ka.mēs vispārīgi trenējam
beidz murgot

     [+] [-]

, 2016-07-22 23:34, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Galvenais, lai viņš tiek pie tām minūtēm un Muižnieks leģi nepaņem viņa pozīcijā un lai neatkārtojas Strēlnieka liktenis, kad nobremzēja viņa attīstību
Apsveicu ar ierašanos! Gluži otrādi - es viņam novēlu Strēlnieka likteni - līdz šim Jankam nav bijusi neviena sezona bez progresa. Par cik tev patīk vefs, tad jāsaka - tāpat kā Timmam, ne pārākiem lēcieniem, bet vienmēr uz augšu. Un vēl Strēlnieka sakarā - šajā vecumā viņš tāpat cīnījās par minūtēm Venspilī piem. Ar Bernardu Kingu (ļoti labs spēlētājs bija, A.G. viņu nosauca par būtisku katalizatoru Jankas attīstībā), izcīnīja tiesības veidot spēli un atbildēt par rezultātu. To novēlu no sirds arī Rihardam, vide tur veidojas laba. Turklāt viens faktiņš, ko runājot par BKV parasti nepiemin - kā asistents joprojām ir Gints Fogelis, kurš viņu savā laikā atrada Talsos U-16 sakarā, un vēlāk veidoja Ventspilī. neticu, ka klubam nav savas programmas šī spēlētāja attīstībai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-22 23:36, pirms 8 gadiem
Cilvēks_no_meža rakstīja: Tā tiešām ir, ka lieliek no bērna kājas pozīcijās un tiek trenēts "kaut kas viens"? Pilnībā nepārzinu jauno basketbolistu treniņu sistēmu, bet negribas ticēt, ka tā ir.
Te ir vēl viena problēma, caurgājienus māk tikai ļoti vienkāršus, jo pie mūsu latvijas aizsardzības ar to ļoti bieži pietiek.
UN jā, mēs ļoti bieži redzam, ka spēlētāji ir puslīdz sakarīgi metēji, bet slikti driblētāji, nevar aiziet caurgājienos, tas norāda uz šādām tādām īpatnībām jaunatnes līmenī. Un centriem tak nevajag ne mācēt mest, ne apspēlēt, viņiem galvenais jābūt gariem, lai var savākt bumbu un izdod atpakaļ metējiem, lai viņi met atkal un atkal,
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-22 23:40, pirms 8 gadiem
KoNuKo rakstīja: Pasaki, kas Tev liek tā domāt? Spēles postā nekādas, atšķirībā no Blaus, plus viņam nav eksplozivitātes. Klāt visam, Latvijā nav kvalificētu treneru, kuri prastu sagatavot centrus. Kas?
Es daļēji piekrītu par Čavaru, viņš ir labs kapātājs, līdzīgi, kā Meiers. Auguma cm par maz, lai sekmīgi spēlētu pret īstajiem centriem, kuriem ir parasti 10 cm vairāk. metiena īsti nav, kājās strādā neveikli un par lēnu, pāris piesitienus, lai aizietu līdz grozam, arī grūti izdarīt nepazaudējot bumbu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-22 23:41, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Tu pirmo paskaties kā viņi trenē un tad raksti, viņiem ir izkoptaa katra spēlētāja stiprās puses jau no bērna kājas un tas papildināt jauniešu vecumā
Spilgts piemērs bija Nenanda Trajkoviča LV izlases treniņi, kad viesiem lielās izlases spēlētājiem mācīja driblēšanas pamatus!

  +1 [+] [-]

, 2016-07-22 23:42, pirms 8 gadiem
Nesaprotu, ko visi uzbrukuši Čavaram? Puika reāli 4 menešu laikā no beņķa sildītāja ticis līdz U20 pamatcentram. Pēc 3-5 gadiem arī varēs izdarīt secinājumus, nevis tagad. Par Lomažu - it kā punktu daudz, bet pēc spēles stila un ķermeņa valodas izskatījās, ka džeks nevis no LBL bet no NBA atbraucis. Pats taisa avantūras un pēc tam visiem pārmet...
Bet būsim reāli - no katras U20 izlases mēs nevaram cerēt vairāk kā uz 2-3 spēlētājiem, kas potenciāli varētu pastiprināt lielo izlasi. Domāju, ka te vismaz 2-3 džeki ir ar tādu potenciālu.

     [+] [-]

, 2016-07-22 23:42, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Strēlnieka nepalaišana uz Olympia.nebija diez ko pareiza un iespējams tas patraucēja viņa ātrāku debiju eirolīgā un Lomažam jau vajadzētu iet.gandrīz vai pamatpieciniekā pašlaik iekš BKV, viņš ir labs
Par iešanu pamatpieciniekā piekrītu pilnībā, Viņš ir gatavs nopietni spēlēt. Viņš neraustās, visu dara droši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-07-22 23:45, pirms 8 gadiem
Mord rakstīja: Nesaprotu, ko visi uzbrukuši Čavaram? Puika reāli 4 menešu laikā no beņķa sildītāja ticis līdz U20 pamatcentram. Pēc 3-5 gadiem arī varēs izdarīt secinājumus, nevis tagad. Par Lomažu - it kā punktu daudz, bet pēc spēles stila un ķermeņa valodas izskatījās, ka džeks nevis no LBL bet no NBA atbraucis. Pats taisa avantūras un pēc tam visiem pārmet...
Bet būsim reāli - no katras U20 izlases mēs nevaram cerēt vairāk kā uz 2-3 spēlētājiem, kas potenciāli varētu pastiprināt lielo izlasi. Domāju, ka te vismaz 2-3 džeki ir ar tādu potenciālu.
Sabonis juniors (Domants) viņa vecumā postā spēlēja kā dievs. Kas Tev liek domāt, ka Čavaram ir potenciāls?

Tas būtu izcili, ja no katras dzimšanas gada 2-3 spēlētāji būt Eirolīgas līmeņa spēlētāji, diemžēl tā nav.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-22 23:45, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Strēlnieka nepalaišana uz Olympia.nebija diez ko pareiza un iespējams tas patraucēja viņa ātrāku debiju eirolīgā un Lomažam jau vajadzētu iet.gandrīz vai pamatpieciniekā pašlaik iekš BKV, viņš ir labs
Ok - uz Olimpiju jaunos gados aizlidojuši neviens ven LV spēlētājs. Kuram no tiem Olimpija kalpoja izaugsmei? Pirmais prātā nez kāpēc nāk Cipruss - manuprāt, ļoti liels talants, kuram vienkārši nebija sakarīga karjeras menedžera. Vairāk jau liekas, ka Janka no šīs Olimpijas tika vienkārši ... paglābts. varbūt tu zini kādu, kurš, 18 gadosizbraucis uz skaļu klubu, 20 gados spēlētu Eirokausu komandas rotācijā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-07-22 23:46, pirms 8 gadiem
Mord rakstīja: Nesaprotu, ko visi uzbrukuši Čavaram? Puika reāli 4 menešu laikā no beņķa sildītāja ticis līdz U20 pamatcentram. Pēc 3-5 gadiem arī varēs izdarīt secinājumus, nevis tagad. Par Lomažu - it kā punktu daudz, bet pēc spēles stila un ķermeņa valodas izskatījās, ka džeks nevis no LBL bet no NBA atbraucis. Pats taisa avantūras un pēc tam visiem pārmet...
Bet būsim reāli - no katras U20 izlases mēs nevaram cerēt vairāk kā uz 2-3 spēlētājiem, kas potenciāli varētu pastiprināt lielo izlasi. Domāju, ka te vismaz 2-3 džeki ir ar tādu potenciālu.
Es nezinu, ko tu sauc par avantūrām, ja praktiski līdz spēles beigām visi lomaža 2 punktu gājieni bija ar 100%? tai skaitā caurgājieni, kur visi pārējie raustījās. Man liekas, tu pārproti, neviens neuzbrūk Čavaram, man liekas, visi redzēja, ka viņš labi cīnās, vienkarši, visi arī redzēja, ka viņam ļoti daudz, kas trūkst, lai nākotnē spēlētu nopietnā līmenī. Nav auguma cm, nav ātruma, leciena, kāju darbības. Bet ar visu to viņš nocīnījās ļoti labi,.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-22 23:48, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Tu nejauc lietas, driblēšana ir pamatelements, ko ar gadiem mierīgi var izkopt, bet es runāju, par spēlētāja darbību uz laukuma, respektīvi lomu, ko katrs izpilda
Bet es runāju tieši par pamatelementiem, kas veido vispusīgu spēlētāju. To sauc par meistarību. Būs meistarība, būs loma laukumā. Nevis otrādi. Tieši dēļ tādiem lomu dalītājiem LV baskets arī neattīstās.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-22 23:49, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Tas vienkārši norāda uz to, ka spēļu līmenis ir zemāks un viss, bet tas ir tikai u-18, visu var pielikt, kaut vau uz Bertānu paskatieties
nu pag, mēs šobrīd par u20 runājam. viss, tulīt jāsāk karot par vietu zem saules ar lielajiem večiem.

     [+] [-]

, 2016-07-22 23:50, pirms 8 gadiem
KoNuKo rakstīja: Sabonis juniors (Domants) viņa vecumā postā spēlēja kā dievs. Kas Tev liek domāt, ka Čavaram ir potenciāls?

Tas būtu izcili, ja no katras dzimšanas gada 2-3 spēlētāji būt Eirolīgas līmeņa spēlētāji, diemžēl tā nav.
vēl varēji ar Šaku vai Porziņģi viņa vecumā salīdzināt. Ar ko viņš ir sliktāks piemēram par Meieru 20 gadu vecumā?

     [+] [-]

, 2016-07-22 23:50, pirms 8 gadiem
brunoje rakstīja: Ok - uz Olimpiju jaunos gados aizlidojuši neviens ven LV spēlētājs. Kuram no tiem Olimpija kalpoja izaugsmei? Pirmais prātā nez kāpēc nāk Cipruss - manuprāt, ļoti liels talants, kuram vienkārši nebija sakarīga karjeras menedžera. Vairāk jau liekas, ka Janka no šīs Olimpijas tika vienkārši ... paglābts. varbūt tu zini kādu, kurš, 18 gadosizbraucis uz skaļu klubu, 20 gados spēlētu Eirokausu komandas rotācijā?
18 vai 20 gados ir par vēlu labot nepareizi ieliktos pamatus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-07-22 23:51, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Pašlaik neko pilnīgi nevar pateikt vai viņam, kas trūks, vai nē

Un ja būsim atklāti, tad Lomažam ir diezgan bijuši avantūriski gājieni, kas met sliktu ēnu uz viņa spēli
Spēlētājam, kurš tiik sekmīgi vienatnē velk visu komandu laikam nevajadzētu pārmest pāris apšaubāmus soļus, jo tad tos citus vispar nedrīkst laist laukumā.,
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-22 23:52, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Tas, ka viņš īsā laika periodā ir diezgan progresējis
Lūdzu, iztirzā savu apgalvojumu! Kādās darbībās viņš ir progresējis?

  -1 [+] [-]

, 2016-07-22 23:52, pirms 8 gadiem
Šai izlasei nepaveicās ar galveno treneri! ';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-07-22 23:53, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Es nezinu, ko tu sauc par avantūrām, ja praktiski līdz spēles beigām visi lomaža 2 punktu gājieni bija ar 100%? tai skaitā caurgājieni, kur visi pārējie raustījās. Man liekas, tu pārproti, neviens neuzbrūk Čavaram, man liekas, visi redzēja, ka viņš labi cīnās, vienkarši, visi arī redzēja, ka viņam ļoti daudz, kas trūkst, lai nākotnē spēlētu nopietnā līmenī. Nav auguma cm, nav ātruma, leciena, kāju darbības. Bet ar visu to viņš nocīnījās ļoti labi,.
Ar avantūrām domāju sākumā pieļautās kļūdas, pārmetumus komandas biedriem un nenostrādāšanu aizsardzībā. Bet tas neattiecas tikai uz šo spēli. Visu turnīru viņš tā uzvedās.

     [+] [-]

, 2016-07-22 23:54, pirms 8 gadiem
Mord rakstīja: vēl varēji ar Šaku vai Porziņģi viņa vecumā salīdzināt. Ar ko viņš ir sliktāks piemēram par Meieru 20 gadu vecumā?
Kas Tev nepatika salīdzinājumā? Sabonis jr. arī bija 205 cm garš posta spēlētājs, bet viņa spēle laukumā salīdzinājumā ar Čavaru bija kā diena pret nakti.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-22 23:54, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Tas, ka viņš īsā laika periodā ir diezgan progresējis
Pēc tava azarta spriežu, ka vefs nopietni tēmē uz Klāvu ! Cienījami... Tikai - nedomā, ka šāds progress sekos tūlīt arī tālāk. Savā pašreizējā līmenī viņam vispirms jānostabilizējas, sezona, pusotra liksies, ka čalis tik bakstās un bakstās, ne visiem darba devējiem pietiek pacietības to pārlaist. Nākamais lēciens (ja būs) nebūs tik drīz un noteikti - ne tik straujš.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-22 23:55, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Nepiekritīšu, jo pat.junioru un vēl vēlāk to var pielikt, Dairis ir ļoti labs piemērs tam, drīzāk tām lomām ir daudz lielāka nozīme
Nepiekrītu īsti līdz galam. Jo lomu dalīšana sākas par agru, spēlētājs pārāk agri tiek ierobežots un sanāk tieši tāds, kādi ir lielākā daļa mūsu lielās izlases un jauniešu spēlētāji, mest it kā māk, bet driblēt un apspēlēt nemāk. Bet vēlāk viņiem kļūst arvien mazāk laika, lai iemācītos trūkstošo, turklāt agrā vecumā iemācītais ar laiku ejot kļūst par automātiskām dabiskām iemaņām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-22 23:57, pirms 8 gadiem
Mord rakstīja: Ar avantūrām domāju sākumā pieļautās kļūdas, pārmetumus komandas biedriem un nenostrādāšanu aizsardzībā. Bet tas neattiecas tikai uz šo spēli. Visu turnīru viņš tā uzvedās.
Viņš ir komandas līderis, viņam vajag un ir tiesības prasīt no pārējiem.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-22 23:57, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Nepiekritīšu, jo pat.junioru un vēl vēlāk to var pielikt, Dairis ir ļoti labs piemērs tam, drīzāk tām lomām ir daudz lielāka nozīme
Ar demagogu nav vērts diskutēt. Kur ir tavi argumenti? Pastāsti par tiem ikdienas stāstiem, kad no nekā kļūst par vispusīgu spēlētāju. Atkārtošos, nevis viens vai divi piemēri, bet ikdienā pieejamu sagatavošanas sistēmu, kuru pielietojot LV spēlētāji kļūst par Eirolīgas līmeņa spēlētājiem.

     [+] [-]

, 2016-07-22 23:57, pirms 8 gadiem
KoNuKo rakstīja: Kas Tev nepatika salīdzinājumā? Sabonis jr. arī bija 205 cm garš posta spēlētājs, bet viņa spēle laukumā salīdzinājumā ar Čavaru bija kā diena pret nakti.
vai tad es saku, ka viņš ir labāks par Saboni? Skaidrs, ka NBA viņam nespīd, bet LV izlases sakarā, manuprāt, aug sakarīgs kadrs.

     [+] [-]

, 2016-07-22 23:58, pirms 8 gadiem
KoNuKo rakstīja: Spilgts piemērs bija Nenanda Trajkoviča LV izlases treniņi, kad viesiem lielās izlases spēlētājiem mācīja driblēšanas pamatus!
Atceros Nenada izlasi, pelēks basketbols, kur spīdēja tikai Biedrs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-22 23:59, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Netirzāšu gari, bača nosēdīsies, bet viņš ir kļuvis tomēr nedaudz asāks un labāk cīnās par bumbām, sezonas beigās tas diezgan bija redzams, ka viņš arī mentāli spēcīgāks kļuvis un vairs ļipa netrīc pret.nopietniem preriniekiem
O jā, tas ir meistarības zenīts!

  +1 [+] [-]

, 2016-07-22 23:59, pirms 8 gadiem
Butu mums divi Lomazi, butu mes U-20 cempioni
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-07-23 00:01, pirms 8 gadiem
Mord rakstīja: vai tad es saku, ka viņš ir labāks par Saboni? Skaidrs, ka NBA viņam nespīd, bet LV izlases sakarā, manuprāt, aug sakarīgs kadrs.
O nē, varbūt pa retam tiks kā rezerves rezervists. bet būsim godīgi, ja Anžejs sasniegs jēdzīgu fizisko formu un iztiks bez traumām, viņš būs LV centrs numur 1 nākamos padsmit gadus. Turklāt, pastāv iespēja, ka KP arī ar laiku biežāk iespēlēsies centra pozīcijā.tad vispār nav variantu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-23 00:01, pirms 8 gadiem
Mord rakstīja: Nesaprotu, ko visi uzbrukuši Čavaram? Puika reāli 4 menešu laikā no beņķa sildītāja ticis līdz U20 pamatcentram. Pēc 3-5 gadiem arī varēs izdarīt secinājumus, nevis tagad. Par Lomažu - it kā punktu daudz, bet pēc spēles stila un ķermeņa valodas izskatījās, ka džeks nevis no LBL bet no NBA atbraucis. Pats taisa avantūras un pēc tam visiem pārmet...
Bet būsim reāli - no katras U20 izlases mēs nevaram cerēt vairāk kā uz 2-3 spēlētājiem, kas potenciāli varētu pastiprināt lielo izlasi. Domāju, ka te vismaz 2-3 džeki ir ar tādu potenciālu.
2-3 pienesums būtu ļoti labi.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-23 00:02, pirms 8 gadiem
Mord rakstīja: vai tad es saku, ka viņš ir labāks par Saboni? Skaidrs, ka NBA viņam nespīd, bet LV izlases sakarā, manuprāt, aug sakarīgs kadrs.
Beidz sapņot! Kāda LV izlase? Labākajā gadījumā Kurzemes izlase, ne augstāk.

     [+] [-]

, 2016-07-23 00:03, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Atceros Nenada izlasi, pelēks basketbols, kur spīdēja tikai Biedrs.
Tādi bija NBA kluba nosacījumi, gribat Biedriņu, tad būs tā.

     [+] [-]

, 2016-07-23 00:04, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Beidz sapņot un burt kaut kādu sapņu sistēmu, tādas nav un nebūs
Tāpēc ir tas kas ir. Neviena stabila Eirolīgas spēlētāja.

     [+] [-]

, 2016-07-23 00:05, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Priekš viņa tas ir tomēr daudz, nesaprotu jūsu naidu pret viņu
Kāds naids, tikai un vienīgi realitāte.

     [+] [-]

, 2016-07-23 00:05, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Ja spēlētājs jau agrā vecumā sevi pozicionēs kā.caurgājiena meistaru, tad to viņš attīstīs.....Es vairāk domāju, ka daudzi jaunien vienkārši apjūk un no bīstas no caurgājiena un izvēlas vieglāko izvēli
baigi apjūk, pēc tevis teiktā sanāk, kur mums visi tik viegli apjucināmi.?
Jo pa lielam mums pa pēdējiem 25 gadiem ir bijis tikai Armands šķēle, štelmahers un Dairis Bertāns. sanāk, ka pārējie 99,99% vienkārši apjūk un tā arī visu karjeru paliek apjukuši?

     [+] [-]

, 2016-07-23 00:05, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: O nē, varbūt pa retam tiks kā rezerves rezervists. bet būsim godīgi, ja Anžejs sasniegs jēdzīgu fizisko formu un iztiks bez traumām, viņš būs LV centrs numur 1 nākamos padsmit gadus. Turklāt, pastāv iespēja, ka KP arī ar laiku biežāk iespēlēsies centra pozīcijā.tad vispār nav variantu.
vai tu par Anžeju tāpat būtu teicis pirms diviem gadiem?

     [+] [-]

, 2016-07-23 00:05, pirms 8 gadiem
KoNuKo rakstīja: Beidz sapņot! Kāda LV izlase? Labākajā gadījumā Kurzemes izlase, ne augstāk.
ok. gaidi Saboni.

     [+] [-]

, 2016-07-23 00:06, pirms 8 gadiem
Mord rakstīja: ok. gaidi Saboni.
Nav argumentu?

     [+] [-]

, 2016-07-23 00:08, pirms 8 gadiem
Mord rakstīja: vai tu par Anžeju tāpat būtu teicis pirms diviem gadiem?
Latvijā nav treneru, kuri ikdienā prastu sagatavot centra spēlētājus. Kāpēc tādi ir Lietuvā, gan veču, gan sieviešu basketā? To sauc par sistēmu un tradīcijām. Latvijā ir tikai izņēmuma gadījumi.

     [+] [-]

, 2016-07-23 00:08, pirms 8 gadiem
KoNuKo rakstīja: Nav argumentu?
tu jau tā arī neatbildēji, ar ko Meiers 20 gados bija labāks par Čavaru. Manuprāt, ne ar ko. Bet lielajā izlasē Meieru paņēma uzreiz pēc U20.

     [+] [-]

, 2016-07-23 00:09, pirms 8 gadiem
Mord rakstīja: vai tu par Anžeju tāpat būtu teicis pirms diviem gadiem?
Jā, es jau pirms 2-3 teicu, ka viņš ir talantīgākais LV centrs pēdējo 20 gadu laikā. varbūt pat vispār līdzšinējā LV basketbola vēsturē. Tik daudzveidīgas dotības komplektā ar labām smadzenēm viņu padara par neapšaubāmu numur 1 talanta ziņā. viss pārējais - darba un attieksmes jautājums. Jau u18 viņš ne pa velti tika simboliskajā pieciniekā, vinš reāli labi rubī spēli un visai sekmīgi sliktāku fizisko kompensēja ar labu un pareizu spēli.

     [+] [-]

, 2016-07-23 00:10, pirms 8 gadiem
KoNuKo rakstīja: Tādi bija NBA kluba nosacījumi, gribat Biedriņu, tad būs tā.
Un vajadzēja spēlēt uz Biedriņu vēl vairāk, nevis snaiperiem apvainoties.

     [+] [-]

, 2016-07-23 00:10, pirms 8 gadiem
KoNuKo rakstīja: Tādi bija NBA kluba nosacījumi, gribat Biedriņu, tad būs tā.
Nez vai NBA nosacījums bija spēlēt garlaicīgu, vienmuļu basi...

     [+] [-]

, 2016-07-23 00:11, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Jā, es jau pirms 2-3 teicu, ka viņš ir talantīgākais LV centrs pēdējo 20 gadu laikā. varbūt pat vispār līdzšinējā LV basketbola vēsturē. Tik daudzveidīgas dotības komplektā ar labām smadzenēm viņu padara par neapšaubāmu numur 1 talanta ziņā. viss pārējais - darba un attieksmes jautājums. Jau u18 viņš ne pa velti tika simboliskajā pieciniekā, vinš reāli labi rubī spēli un visai sekmīgi sliktāku fizisko kompensēja ar labu un pareizu spēli.
Grūti pateikt. Tik liels talants jau arī nav, citādi būtu jau draftēts. Kaut kas vēl nav. Neskrien ratiem pa priekšu!

  +1 [+] [-]

, 2016-07-23 00:12, pirms 8 gadiem
Mord rakstīja: tu jau tā arī neatbildēji, ar ko Meiers 20 gados bija labāks par Čavaru. Manuprāt, ne ar ko. Bet lielajā izlasē Meieru paņēma uzreiz pēc U20.
Ja Tu prasi šādi, tad nevarēšu atbildēt, jo uzskatu, ka Meiers neatbilst izlases līmenim. Tāds pats nekādi sagatavots spēlētājs, kā lielākais vairums LV centru. Principā Meiera vietā var ņemt jebkuru un spēle neizmainīsies ne par mata tiesu.

     [+] [-]

, 2016-07-23 00:13, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nez vai NBA nosacījums bija spēlēt garlaicīgu, vienmuļu basi...
Nosacījums bija attīstīt Biedriņu. Tāpēc visa spēle tikai veidota caur viņu.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-23 00:14, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: baigi apjūk, pēc tevis teiktā sanāk, kur mums visi tik viegli apjucināmi.?
Jo pa lielam mums pa pēdējiem 25 gadiem ir bijis tikai Armands šķēle, štelmahers un Dairis Bertāns. sanāk, ka pārējie 99,99% vienkārši apjūk un tā arī visu karjeru paliek apjukuši?
Nezinu vai pareizs vārds ir "apjūk", bet uz to pusi velk, jo LJBL un LBL2 visus var čakarēt vienā veidā, bet ārpus Latvijas tas vairs cauri neiet. Pie mums tas dod rezultātu - uzvaras C, B un A grupās. Treneris laimīgs, vecāki laimīgi, spēlētājs laimīgs. Tikai žēl, ka ir tādi U čempionāti, kur jāsalīdizna sava meistarība ar citu valstu izlasēm.

     [+] [-]

, 2016-07-23 00:15, pirms 8 gadiem
Mord rakstīja: tu jau tā arī neatbildēji, ar ko Meiers 20 gados bija labāks par Čavaru. Manuprāt, ne ar ko. Bet lielajā izlasē Meieru paņēma uzreiz pēc U20.
NU meieram vienkārši arī paveicās, jo tobrīd konkurence bija pazudusi pavisam, JO par K.Bērziņš bija spiests spēlēt par centru piespiedu kārtā. SAvukārt, Čavaram būs jāsitās par vietu ar Anžeju (teorētiski arī ar POrzinģi), turklāt, Meiers vēl ir jauns un savu vietu tāpat ar droši vien nedos.

     [+] [-]

, 2016-07-23 00:17, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Jā, es jau pirms 2-3 teicu, ka viņš ir talantīgākais LV centrs pēdējo 20 gadu laikā. varbūt pat vispār līdzšinējā LV basketbola vēsturē. Tik daudzveidīgas dotības komplektā ar labām smadzenēm viņu padara par neapšaubāmu numur 1 talanta ziņā. viss pārējais - darba un attieksmes jautājums. Jau u18 viņš ne pa velti tika simboliskajā pieciniekā, vinš reāli labi rubī spēli un visai sekmīgi sliktāku fizisko kompensēja ar labu un pareizu spēli.
ok. visu cieņu

     [+] [-]

, 2016-07-23 00:18, pirms 8 gadiem
KoNuKo rakstīja: Ja Tu prasi šādi, tad nevarēšu atbildēt, jo uzskatu, ka Meiers neatbilst izlases līmenim. Tāds pats nekādi sagatavots spēlētājs, kā lielākais vairums LV centru. Principā Meiera vietā var ņemt jebkuru un spēle neizmainīsies ne par mata tiesu.
nu re, tad jau kaut kur mūsu domas sakrīt.

     [+] [-]

, 2016-07-23 00:20, pirms 8 gadiem
Mord rakstīja: nu re, tad jau kaut kur mūsu domas sakrīt.
Sakrīt jautājumā, ka LV neprot sagatavot centrus. Meiers, Zaķis, Šeļakovs, Blaus, Vilde, utt.. Visi vienādi nesagatavoti centri.

     [+] [-]

, 2016-07-23 00:21, pirms 8 gadiem
chegevara rakstīja: Nezinu vai pareizs vārds ir "apjūk", bet uz to pusi velk, jo LJBL un LBL2 visus var čakarēt vienā veidā, bet ārpus Latvijas tas vairs cauri neiet. Pie mums tas dod rezultātu - uzvaras C, B un A grupās. Treneris laimīgs, vecāki laimīgi, spēlētājs laimīgs. Tikai žēl, ka ir tādi U čempionāti, kur jāsalīdizna sava meistarība ar citu valstu izlasēm.
Nē, nu skaidrs, ka apjūk, jo, pēkšņi izrādās, ka reizēm basketbolā arī visai agresīvi sedz un vairs nevar iet caurgājienā pa brīvi atstātu taisnu līniju. Tas ir tieši tas pats moments, ko es jau iepriekš manīju vairāku mūsu jauno talantu izpildījumā, J. Bērziņš, kuru visi slavēja, patiesībā caurgajieni un danki tikai, kad neviens netraucē. Kolīdz sedz, tā spēlētājs pārstāj mēģināt iet uz grozu, jo vienkārši nemāk neko mazliet sarežģītāku. Ar Kurucu ir tieši tāpat. visi joprojām uzskata par drafta potenciālu, bet puika jau tik pieaugušā vecumā nevar ne izkārtot sev metienu, ne aiiziet caurgājienā pie aizsardzības.

     [+] [-]

, 2016-07-23 00:22, pirms 8 gadiem
Beigās 2x pārķera, pretinieku zonā pēc gala auta, taču puntkos pārvērst nevarēja.. bija iespēja pievilkt līdz -4 to pēdējo minūti līdz beigām, varbūt tad arī būtu arī spāņiem roka notrīcējusi, un mūsējie aizķertos! Bet cīnījās, malači!

     [+] [-]

, 2016-07-23 00:25, pirms 8 gadiem
KoNuKo rakstīja: Sakrīt jautājumā, ka LV neprot sagatavot centrus. Meiers, Zaķis, Šeļakovs, Blaus, Vilde, utt.. Visi vienādi nesagatavoti centri.
Zaķi vēl varētu tik ļoti nepieminēt, viņš ir visai prasmīgs, bet īsti līdz galam sevi nerealizēja. Tādiem, kā Blaus, 'Meiers, īstenībā nevajadzēja ļaut spēlēt par centriem, viņi bija jātrenē par spēka uzbrucējiem,ar metienu, caurgājienu + spēle postā. Nav viņiem to cm, lai būtu nopietni centri.

     [+] [-]

, 2016-07-23 00:28, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nē, nu skaidrs, ka apjūk, jo, pēkšņi izrādās, ka reizēm basketbolā arī visai agresīvi sedz un vairs nevar iet caurgājienā pa brīvi atstātu taisnu līniju. Tas ir tieši tas pats moments, ko es jau iepriekš manīju vairāku mūsu jauno talantu izpildījumā, J. Bērziņš, kuru visi slavēja, patiesībā caurgajieni un danki tikai, kad neviens netraucē. Kolīdz sedz, tā spēlētājs pārstāj mēģināt iet uz grozu, jo vienkārši nemāk neko mazliet sarežģītāku. Ar Kurucu ir tieši tāpat. visi joprojām uzskata par drafta potenciālu, bet puika jau tik pieaugušā vecumā nevar ne izkārtot sev metienu, ne aiiziet caurgājienā pie aizsardzības.
Dažreiz izraisa smīnu jēdziens "talanti" jauno basketbolist kontekstā. Ja jārunā par mūsu valsts basketbola talantiem, tad drīzāki jārunā arī par laimīgām sakritībām (Bertāni, Porziņģis), kur lielākoties ir noteicošā loma ir bijusi ģimenei ar gēniem un tradīcijām.

     [+] [-]

, 2016-07-23 00:28, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Grūti pateikt. Tik liels talants jau arī nav, citādi būtu jau draftēts. Kaut kas vēl nav. Neskrien ratiem pa priekšu!
U18 laikā viņš pēc iemaņām bija labāks un daudzveidīgāks par Porzinģi, daudzi uzskata, tai skaitā arī es, ka viņš ir talantīgāks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-23 00:29, pirms 8 gadiem
Laba spēle mūsu puikām. Spāņu jaunatne tikpat pretīga kā esošā izlase, tik bārdas vēl neaug

     [+] [-]

, 2016-07-23 00:32, pirms 8 gadiem
chegevara rakstīja: Dažreiz izraisa smīnu jēdziens "talanti" jauno basketbolist kontekstā. Ja jārunā par mūsu valsts basketbola talantiem, tad drīzāki jārunā arī par laimīgām sakritībām (Bertāni, Porziņģis), kur lielākoties ir noteicošā loma ir bijusi ģimenei ar gēniem un tradīcijām.
šito es arī pirms neilga laika pieminēju. bet es teiktu, ka vaina ir nevis spēlētāju talantā, bet tajā, ka talants netiek izopts un apaudzēts ar noderīgām prasmēm. Ko līdz, ja puikam ir lieliska kustību koordinācija, leciens, metiens, garš augums, ja neviens viņam neiemāca, kā apspēlēt un tikt līdz grozam, kad ir pretestība? Ja viņš visu laiku iet tikai caur vienu pusi, jo dribls ar otru roku ir vājš un kāju darbības, lai izraustītu pretinieku praktiski nav?

  +2 [+] [-]

, 2016-07-23 00:33, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Zaķi vēl varētu tik ļoti nepieminēt, viņš ir visai prasmīgs, bet īsti līdz galam sevi nerealizēja. Tādiem, kā Blaus, 'Meiers, īstenībā nevajadzēja ļaut spēlēt par centriem, viņi bija jātrenē par spēka uzbrucējiem,ar metienu, caurgājienu + spēle postā. Nav viņiem to cm, lai būtu nopietni centri.
Diemžēl bērnu treneri viņus tur nozīmēja. Tā viņi mokās līdz šai dienai.

     [+] [-]

, 2016-07-23 00:34, pirms 8 gadiem
Prussian2 rakstīja: Centram mūsdienās ir jāprot arī pašam iemest, zem groza ar spēku gūt punktus.
bet es tieši to arī saku, ka jāmāk mest un apspēlēt.

     [+] [-]

, 2016-07-23 00:34, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: šito es arī pirms neilga laika pieminēju. bet es teiktu, ka vaina ir nevis spēlētāju talantā, bet tajā, ka talants netiek izopts un apaudzēts ar noderīgām prasmēm. Ko līdz, ja puikam ir lieliska kustību koordinācija, leciens, metiens, garš augums, ja neviens viņam neiemāca, kā apspēlēt un tikt līdz grozam, kad ir pretestība? Ja viņš visu laiku iet tikai caur vienu pusi, jo dribls ar otru roku ir vājš un kāju darbības, lai izraustītu pretinieku praktiski nav?
Bērnu trenerim, lai izcīnītu putekļkausus ar to pietiek. Kāda viņam starpība, kāds lielajā basketā būs viņa audzēknis? Materiāli viņš no tā neko neiegūst.

     [+] [-]

, 2016-07-23 00:36, pirms 8 gadiem
Gabiitis rakstīja: Laba spēle mūsu puikām. Spāņu jaunatne tikpat pretīga kā esošā izlase, tik bārdas vēl neaug
Jā, spāņi labi sitās. Un mūsējie arī ļoti labi kapāja. vienkārši mazliet pietrūka vēl viens Lomāžs.

     [+] [-]

, 2016-07-23 00:37, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Jā, spāņi labi sitās. Un mūsējie arī ļoti labi kapāja. vienkārši mazliet pietrūka vēl viens Lomāžs.
Kā teica Vecvagars, spāņi ir meistarīgāki un prot izmantot izdevības!

     [+] [-]

, 2016-07-23 00:38, pirms 8 gadiem
Katrā gadījumā jāsaka, ka mūsējie labi cīnijām. Bija sajūta, ka grib uzvarēt.

     [+] [-]

, 2016-07-23 06:04, pirms 8 gadiem
RajonRondo rakstīja: tādsnesportists!!! Neiet runa par procentiem. Bet gan par tehniku. Te vispār ir kāds kas to metienu ir redzējis???
Kāpēc gan lai nebūtu? Un var teikt,ka tagadējais ir precīza kopija.

     [+] [-]

, 2016-07-23 08:43, pirms 8 gadiem
RajonRondo, ja, es esmu redzejis Ta laika Haznera, ja nemaldos, vinu sauca Janis, metienu. Un nevis Juuuutuubeee, bet reali ta, ka tas bija. Augsta leciena, izmetot taja bridi kajas uz saniem. Manuprat, ar lielu fiziska speka paterinu tas viss notika un ari tagad notiek, tada veida metienus izpilda salidzinosi reti.

     [+] [-]

, 2016-07-23 09:34, pirms 8 gadiem
backa_Nr1 rakstīja: viens cilveeks nevar pavilkt komandu...
Žēl ka nevar!

     [+] [-]

, 2016-07-23 09:38, pirms 8 gadiem
Redzēju 2 spēles - ar Swe un Spa.
Zviedrus vinnēja, bet nepatika spēle.
Vakar būtu bijis OK, ja nepuljitu tik daudz sasteigtas troikas.

     [+] [-]

, 2016-07-23 11:55, pirms 8 gadiem
Vakar notika 8 spēles, bet tikai vienā spēlē ir bijusi maza starpība!
Čempionāta līmenis ir ļoti zems, U-18 vispār nenotiek!
Nebūs viegli laiki Eiropas basketbolam, jo ir maz talantu!
Pieļauju, ka būs kā tenisā, kur daudzi basketbolisti- spēlēs līdz 35-40 gadiem!