Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Latvijas U20 izlase smagā cīņā piekāpjas Spānijai

Kristaps Pildiņš
Kristaps Pildiņš

Latvijas U20 izlase smagā cīņā piekāpjas Spānijai
Rihards Lomažs
Foto: FIBA

Latvijas U20 izlase Eiropas čempionātā basketbolā piedzīvojusi zaudējumu ceturtdaļfinālā, atzīstot Spānijas vienaudžu pārākumu ar rezultātu 70:79. Tādējādi latvieši turpinās cīņu par 5. - 8. vietu.

Latvijas jaunie basketbolisti grupu turnīrā trīs spēlēs izcīnīja tikai vienu uzvaru. Pirmajā mačā galotnē ar 68:70 tika zaudēts Serbijai, otrajā spēlē ar 78:71 pieveikta Slovēnija, bet grupu turnīra pēdējā mačā latvieši ar 70:72 zaudēja Ukrainai. Latvijas U20 izlase C grupā ieņēma trešo vietu un astotdaļfinālā izgāja pret D grupas otrās vietas ieguvējiem Zviedrijas basketbolistiem, kurus izdevās pārspēt ar 66:53. Tikmēr Spānija turnīru sāka ar uzvaru pār Franciju (60:59), bet tad zaudēja mājiniecei Somijai (90:91). Grupu turnīru spāņi noslēdza ar uzvaru pār Izraēlu (90:71), bet astotdaļfinālā ar 87:66 sakāva Ungāriju. Spānija uzskatāma par šī mača favorīti, bet bija skaidrs, ka latvieši tik viegli pretinieki spāņiem nebūs.

Starta piecinieks

Spānija: S.Garsija, Justa, Sima, Alonso, Vila
Latvija: Birkāns, Lomažs, Hāzners, Strādnieks, Čavars

Jau pirmajā uzbrukumā trīs punktu gājiens varēja padoties Ramonam Vilam, bet soda metiens netika realizēts. Eduards Hāzners atbildēja ar samocītu metienu, kamēr otrā laukuma galā tālmetienu realizēja Francisko Alonso. Nākamos četrus punktus guva Latvijas garā gala spēlētāji, Klāvs Čavars un Rūdolfs Strādnieks, nepieļaujot tālāku izrāvienu. Latviešiem sagādāja problēmas pretinieka aizsardzības atspēlēšana, bet rezultāts ar pūlēm tika sasniegts. Ceturtdaļas vidū Rihards Lomažs trāpīja tālmetienu, panākot neizšķirtu (11:11).

Nākamajās minūtēs Latvijas izlasi piemeklēja neveiksmju sērija, te aizsardzībā paslīdot Renāram Birkānam, te Rihardam Lomažam. Abas epizodes pretinieks izmantoja, izvirzoties vadībā ar 18:13. Pēc minūtes pārtraukuma spāņi turpināja spēlēt rezultatīvi, kamēr Latvijas izlases basketbolistiem bija problēmas ar uzbrukuma situācijas izveidi. Pirmajā ceturtdaļā bija grūti saskatīt kādu cerību staru, redzot, cik grūti nāca katrs punkts. Ceturtdaļa noslēdzās ar nelabvēlīgu rezultātu 19:25.

Otro ceturtdaļu ar lielisku sadarbību noslēdza "Latvijas Universitātes" duets, Artūram Grīnbergam sagādājot divus vieglus punktus Mārcim Saulītim. Kopumā Latvijas izlasei ar bumbas kustību bija lielas problēmas, Arnim Vecvagaram nepārtraukti regulējot savas komandas spēli. Sākās pārāk liela paļaušanās uz tālmetieniem, kas nebija precīzi. Spāņi turpināja salīdzinoši regulāri gūt punktus, pēc trīs spēlētām minūtēm esot vadībā ar 31:21. Dāvis Gūtmanis līdzjutējus iepriecināja ar triecienu grozā no augšas pēc ātrā pretuzbrukuma, bet Rihards Lomažs ar precīzu tālmetienu, liekot Spānijai ņemt pārtraukumu (26:31).

Ceturtdaļas otrajā pusē Spānijas izlase atguva iniciatīvu un arī deviņu punktu pārsvaru. Latvieši centās spēlēt uz Klāvu Čavaru, bet viņš bija pilnībā izslēgts no spēles, izceļoties vien ar kļūdām. Latvijas deficīts pieauga līdz 13 punktiem, bet tad brīvu tālmetienu realizēja Verners Kohs. Pirmā puslaika izskaņā rezultāta starpība turpināja būt ap 10 punktiem. Savā pēdējā uzbrukumā trīs punktu gājiens padevās Lomažam, uzstādot gala rezultātu - 46:39.

Otro puslaiku ievadīja Klāva Čavara trieciens grozā no augšas. Pāris minūtes cīņa ritēja punkts punktā, bet tad Jankuba Sima groza apakšā nodemonstrēja savas prasmes, pēc skaista trieciena grozā no augšas atjaunojot septiņu punktu pārsvaru (55:48). Ceturtdaļas vidū bija vērojams Alonso un Hāznera duelis. Uzvaru svinēja spānis, realizējot divus tālmetienus, bet Hāzners vienu. Viņam gan palīgā nāca Lomažs, kurš arī bija precīzs no tālās distances (54:61). Trešās ceturtdaļas beigās spāņi vairākkārt uzlauza Latvijas izlases aizsardzību, iegūstot 12 punktu pārsvaru. Pēdējā minūtē izlieto sasmelt neizdevās, pēc 30 spēlētām minūtēm atrodoties iedzinējos ar rezultātu 56:68.

Latvieši nezaudēja cīņassparu, cīnījās par katru bumbu, bet nespēja raidīt to grozā. Tādējādi ar katru minūti saruka cerības uz izglābšanos šajā mačā. Lai arī spāņi vairs netika uz priekšu, viņi piespieda latviešus regulāri kļūdīties, kontrolējot spēles gaitu. Tā piecas minūtes līdz pamatlaika beigām rezultāts Latvijai bija tikpat nelabvēlīgs kā ceturtdaļas sākumā - 62:74. Latvijas izlase centās lauzt cīņas gaitu ar ātru pāreju uzbrukumā, bet tas nedeva vēlamo rezultātu. Sajūtot nelielu apdraudējumu, spāņi atkal ieslēdza dzelžainu aizsardzību, kas neļāva latviešiem padarīt spēles galotni krietni aizraujošāku. Spāņi noturēja pārsvaru, Latvijas izlasei piedzīvojot neveiksmi ar rezultātu 70:79.

Spānijas izlases rindās ar 26 punktiem izcēlās Francisko Alonso. Latvijas izlases labā 31 punkts un sešas rezultatīvas piespēles Riharda Lomaža rēķinā, bet attiecīgi 12 un 10 punkti Verneram Koham un Klāvam Čavaram, kurš savāca arī 10 atlēkušās bumbas.

Līdz ar to Latvijas U20 izlasei būs jācīnās par 5. - 8. vietu šajā Eiropas čempionātā. Pirmie pretinieki būs Ukrainas basketbolisti, kuri šodien ceturtdaļfinālā ar 52:64 piekāpās Vācijai. Atceroties abu komandu pirmo tikšanos, latviešiem lieku motivāciju uzvarai nebūs jāmeklē. Spēle paredzēta sestdien, plkst. 16:15.

Eiropas U20 čempionāts basketbolā vīriešiem, ceturtdaļfināls, 22. jūlijs, Helsinki

Spānija – Latvija 79:70 (25:19, 21:20, 22:17, 11:14)

Spānija: Alonso 26 (2pts 5/6, 3pts 5/8), M.Garsija 14, Vila 10 (6 ab), S.Garsija 9 (6 rp), Justa 8 (7 ab), Sima 5, Sorolla 4, Marti 2, De La Rua 1, Orozs, Amo, Bareiro.
Latvija: Lomažs 31 (6 rp), Kohs 12, Čavars 10 (10 ab), Saulītis 4, Strādnieks 4, Birkāns 3 (7 rp), Hāzners 3, Gūtmanis 2, Raimo 1, Feikners, Grīnbergs, Krūmiņš.

Latvijas U20 izlase

SpēlētājsSporta skolaPoz.AugumsDz.g.Klubs
Artūrs GrīnbergsVentspilsPG1891996Latvijas Universitāte
Rendijs FeiknersSaldus/VEF skolaPG1861996Elevation Preparatory Academy (Florida)
Renārs BirkānsDSNPG1861997BK Jelgava
Rihards LomažsTalsi/VentspilsSG1871996BK Ventspils
Eduards HāznersPārdaugava/VEF skolaSG1921997VEF skola
Džeiks KrūmiņšĶeizarmežsSG1951997Gran Canaria (Spānija)
Dāvis GūtmanisSaldusSG1971997BK Jēkabpils
Verners KohsVentspils/VEF skolaSF2061997Zaragoza (Spānija)
Rūdolfs StrādnieksĶeizarmežsPF2051996Southern Illinois University (NCAA)
Zigmārs RaimoMadona/VEF skolaPF2001997Latvijas Universitāte
Klāvs ČavarsVentspilsC2051996Liepāja/Triobet
Mārcis SaulītisDSNC2101997Latvijas Universitāte

Galvenais treneris: Arnis Vecvagars (Jūrmala/Fēnikss)
Treneris: Edmunds Valeiko (Nizhny Novgorod)
Treneris/menedžeris: Mārtiņš Liepa (Jūrmala/Fēnikss)
Fiziskās sagatavotības treneris: Oskars Ernšteins (Nizhny Novgorod)
Fizioterapeits: Uldis Raiskums (Jēkabpils)

  +3 [+] [-]

, 2016-07-22 22:59, pirms 8 gadiem
Lomažs man atgādina Marko Popoviču - mazs plecīgs nekaunīgs un ļoti labs spēlētājs...

  +2 [+] [-]

, 2016-07-22 23:02, pirms 8 gadiem
cobham rakstīja: Es ceru, ka kāds ACB klubs steigsies parakstīt līgumu ar Lomažu, vnk nereāls spēlētājs Latvijai aug. Čavaram ar noteikti vajadzētu tikt kādā labākā ārzemju klubā. Kohs lai vēl patrenējās, būs labs. Ja godīgi arī pārējie džeki, ja smagi strādās, var vēl pamēģināt spēlēt profesionāli. Malači, bija laba cīņa, domāju, ka Spāņi būs čempioni.
Es saprotu tavus labos nodomus, bet - nevajag Lomažam Spāniju, vismaz pašreiz. Pa lielam viņa karjeras pašreizējais posms atgādina cita talsenieka, Jāņa Strēlnieka attīstīšanos, arī spēles rokraksti līdzīgi. Jānospēlē Ventspilī sezona ar 22-25 min., jāiegūst nopietnāks vārds pieaugušo vidē, un, pēc gada, pusotra - jā, tad viss notiks arī kādā no top līgām. par to. ka viņa vārds ir lielo klubu skautu blociņos, nav šaubu nekādu.Par Čavaru līdzīgi, turklāt tiešām prieks, ka pēc straujā iznāciena Liepājā šosezon spējis saglabāt azartu un pārliecību arī šajā čempī. Tici man - nav viens un tas pats kā jaunulim pabaidīt un pārsteigt arī nopietnus vīrus vai tādā pašā līmenī nospēlēt ar līdera atbildības nastu. Prieks, ka Klāvs to spēj. Spēli jau izšķīra pretinieku fiziskais pārspēks divcīņās un ... snaiperu spēle. Mūsu nominālajiem metējiem, Koham un īpaši jau Hāzneram spēle neaizgāja, spāņiem sakrita pusgada norma. Ar trijniekiem, izņemot varbūt beigās, avantūru jau nebija - spāņi noslēdza apakšu Klāvam, provocēja LV uz tālmetieniem, vienkārši - nebija, kas šodien samet...

     [+] [-]

, 2016-07-22 23:02, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Ja būtu divi Lomaži, tad vienu noteikti varētu noņemt. Bet es saprotu, ka treneri viņu atstāja, es domāju, ka arī Lomažs pats negribēja sēdēt malā un noskatīties, kā bez viņa komandā vairs nav neviena, kas var saņemties uzmest pa grozu.
Metēju pa grozu bija papilnam (Kohs, Hāzners), bet tie bija pseido metēji. 3pts Kohs 2/8, Hāzners 1/8, Lomažs 4/10. 2pts, Hāzners 0/5. Ko lai vēl saka.

     [+] [-]

, 2016-07-22 23:03, pirms 8 gadiem
Jaaa, ar tiem caurgajieniem Latvijas izlasei ne visai... Ta ta ir raksturiga problema visu gadu musu izlasem, pedejais laiks kaut ko mainit.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-22 23:03, pirms 8 gadiem
Netīšām noskatījos pēdējo ceturtdaļu. Palasīju komentārus. Nesaprotu optimismu. Tā gan ir mana problēma. Atceroties lielās izlases rezultātus OS kvalifikācijas turnīrā pēdējā spēlē un šajā spēlē sāk parādīties dažas likumsakarības par Latvijas basketbolu.
Puišiem ir raksturs un tāpēc gaiša nākotne, bet tā noteikti nav saistīta ar basketbolu (diemžēl, vai par laimi). Izglītība varētu būt atbilde un basketbols šajā ziņā var palīdzēt to iegūt kādā labā ASV augstskolā.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-22 23:04, pirms 8 gadiem
Man sāk likties ka lv ir labs individuālais trenneris talsos. Jo no turienes labi vīri nāk. Arī gitendorfs savā laikā bija jaudīgs. Pat ļoti. Kamēr neaizgāja par modeli. Vnk sanācis spēlēt. Arī pret jaunāko strēlnieku. Tur kaut kas ir. Varbūt vajag randoom paņemt džeku kas nevis ir zināms bet vienkārši gudrs un VIEDS

     [+] [-]

, 2016-07-22 23:05, pirms 8 gadiem
KoNuKo rakstīja: Ko var gribēt, ja LV bērnu mačos gandrīz neviena kome nepresingo pa visu laukumu visu spēli. Kā citādi var iemācīties spēlēt pret ciešu aizsardzību?
Kohu caurgājienos nosedza kā mazu bērnu, jā pāris reižu izlaida, bet kopumā visi LV puiši tika nosegti. Mocījās kā varēja. Daudz tika izdarīts uz sadarbību rēķina, bet individuāli tikai Lomažs bija spējīgs spēlēt.
Tāpēc es saku, ar ko nodarbojas latvijas treneri, ja spēlētāji vienkārši nemāk iet caurgājienos? NU viņi māk, bet tikai ar nosacījumi, ka visi stāv malā un noskatās. tieši dēļ šīs latvijas basketbola īpatnības es neko nepārmetu bagatskim, jo viņš iemāca spēlētājus laukumā izkārtot viens otram pilnīgi brīvus metienus, bet iemest viņi tos nevar, līdzīgi, kā mūsu jaunieši šodien. NU izlases trenerim nav no jauna pirms turnīra jāmāca spēlētāji iet caurgājienos, tas jādara citiem treneriem, daudz agrāk.

     [+] [-]

, 2016-07-22 23:05, pirms 8 gadiem
Hazners... Vai tiesam geni?

  -2 [+] [-]

, 2016-07-22 23:06, pirms 8 gadiem
Vecvagar, atkaapies..
Blj,aut uz speeleetaajiem speeles laikaa ir slikts stils. Vaajsh treneris un nemaakuliigs motiveetaajs..
Ar labu matreaalu sacakareeja visu turniiru.
Iedod idiotam cirvi, vinsh sev izlauziis rokas. Tas attiecas uz Vecvagaru.

  +3 [+] [-]

, 2016-07-22 23:07, pirms 8 gadiem
brunoje rakstīja: Es saprotu tavus labos nodomus, bet - nevajag Lomažam Spāniju, vismaz pašreiz. Pa lielam viņa karjeras pašreizējais posms atgādina cita talsenieka, Jāņa Strēlnieka attīstīšanos, arī spēles rokraksti līdzīgi. Jānospēlē Ventspilī sezona ar 22-25 min., jāiegūst nopietnāks vārds pieaugušo vidē, un, pēc gada, pusotra - jā, tad viss notiks arī kādā no top līgām. par to. ka viņa vārds ir lielo klubu skautu blociņos, nav šaubu nekādu.Par Čavaru līdzīgi, turklāt tiešām prieks, ka pēc straujā iznāciena Liepājā šosezon spējis saglabāt azartu un pārliecību arī šajā čempī. Tici man - nav viens un tas pats kā jaunulim pabaidīt un pārsteigt arī nopietnus vīrus vai tādā pašā līmenī nospēlēt ar līdera atbildības nastu. Prieks, ka Klāvs to spēj. Spēli jau izšķīra pretinieku fiziskais pārspēks divcīņās un ... snaiperu spēle. Mūsu nominālajiem metējiem, Koham un īpaši jau Hāzneram spēle neaizgāja, spāņiem sakrita pusgada norma. Ar trijniekiem, izņemot varbūt beigās, avantūru jau nebija - spāņi noslēdza apakšu Klāvam, provocēja LV uz tālmetieniem, vienkārši - nebija, kas šodien samet...
No Čavara nekas izcils nebūs, kārtējais Blaus tipa spēlētājs.

Kāds fiziskais pārspēks, LV uzvarēja cīņā zem groziem. 43 vs. 35.

Par to truļu puļīšanu. Kāpēc cilvēki uzskata, ka LV ir metēju valsts. Atvainojiet, bet LV ir tikai viens stabils snaiperis - tas ir TELEFONS, pārējiem ir labas dienas un te tik labas, kad viss krīt garām.

     [+] [-]

, 2016-07-22 23:07, pirms 8 gadiem
Wolamr. Tu atceries hāznera (vecākā) metienu???

     [+] [-]

, 2016-07-22 23:07, pirms 8 gadiem
wolmar rakstīja: Jaaa, ar tiem caurgajieniem Latvijas izlasei ne visai... Ta ta ir raksturiga problema visu gadu musu izlasem, pedejais laiks kaut ko mainit.
Tam vajag savus 10 gadus, lai no mazotnes, no pirmās dienas basketā, to ieaudzina kā normu.

     [+] [-]

, 2016-07-22 23:10, pirms 8 gadiem
KoNuKo!! Latvija ir METĒJU valsts 😉. Bet ne par to. Man liekas ka nevis jaņem veči kas ir pazīstami bet gan labas ljbl komandas trenneri. Tad būs rezultāti. Protams es šeit runāju par A grupu nevjs b vai c

     [+] [-]

, 2016-07-22 23:11, pirms 8 gadiem
RajonRondo rakstīja: Wolamr. Tu atceries hāznera (vecākā) metienu???
es tik zinu, ka hāzneram ir tizlākais metiens visā izlasē, bet man pie kājas, ja viņš savus metienus spēj iemest ar normālu %, bet ja nevar, tag gan sāk smadzene vārīties no dusmām

     [+] [-]

, 2016-07-22 23:13, pirms 8 gadiem
tādsnesportists!!! Neiet runa par procentiem. Bet gan par tehniku. Te vispār ir kāds kas to metienu ir redzējis???

     [+] [-]

, 2016-07-22 23:13, pirms 8 gadiem
brunoje rakstīja: Es saprotu tavus labos nodomus, bet - nevajag Lomažam Spāniju, vismaz pašreiz. Pa lielam viņa karjeras pašreizējais posms atgādina cita talsenieka, Jāņa Strēlnieka attīstīšanos, arī spēles rokraksti līdzīgi. Jānospēlē Ventspilī sezona ar 22-25 min., jāiegūst nopietnāks vārds pieaugušo vidē, un, pēc gada, pusotra - jā, tad viss notiks arī kādā no top līgām. par to. ka viņa vārds ir lielo klubu skautu blociņos, nav šaubu nekādu.Par Čavaru līdzīgi, turklāt tiešām prieks, ka pēc straujā iznāciena Liepājā šosezon spējis saglabāt azartu un pārliecību arī šajā čempī. Tici man - nav viens un tas pats kā jaunulim pabaidīt un pārsteigt arī nopietnus vīrus vai tādā pašā līmenī nospēlēt ar līdera atbildības nastu. Prieks, ka Klāvs to spēj. Spēli jau izšķīra pretinieku fiziskais pārspēks divcīņās un ... snaiperu spēle. Mūsu nominālajiem metējiem, Koham un īpaši jau Hāzneram spēle neaizgāja, spāņiem sakrita pusgada norma. Ar trijniekiem, izņemot varbūt beigās, avantūru jau nebija - spāņi noslēdza apakšu Klāvam, provocēja LV uz tālmetieniem, vienkārši - nebija, kas šodien samet...
+++

     [+] [-]

, 2016-07-22 23:16, pirms 8 gadiem
RajonRondo rakstīja: tādsnesportists!!! Neiet runa par procentiem. Bet gan par tehniku. Te vispār ir kāds kas to metienu ir redzējis???
Tizls tas metiens, viennozīmīgi. Bet iepriekšējās spēlēs viņš meta samērā labi.

     [+] [-]

, 2016-07-22 23:19, pirms 8 gadiem
KoNuKo rakstīja: No Čavara nekas izcils nebūs, kārtējais Blaus tipa spēlētājs.

Kāds fiziskais pārspēks, LV uzvarēja cīņā zem groziem. 43 vs. 35.

Par to truļu puļīšanu. Kāpēc cilvēki uzskata, ka LV ir metēju valsts. Atvainojiet, bet LV ir tikai viens stabils snaiperis - tas ir TELEFONS, pārējiem ir labas dienas un te tik labas, kad viss krīt garām.
Atvaino, bet - neesam tik bagāti, ka būtu vienkārši jānoliek arī Blausa līmeņa spēlētāji! Ja Klāvs nostabilizēsies šajā līmenī, viņa karjera nebūs neizdevusies pavisam noteikti. Par to metēju tautu - piekrītu, bet - spēles situācijas izveidojas (vai pretinieki vienkārši provocē kā sev mazāko ļaunumu) tādas, ka tie brīvie metini ir, tikai jāsamet. Un ikvienā labā komandā šādi nišas spēlētāji ir. Ja nav, tad jāzaudē kāšoreiz. par divcīņām -cik grozus pēc garāmgājieniem iemeta LV, cik spāņi...

     [+] [-]

, 2016-07-22 23:19, pirms 8 gadiem
RajonRondo rakstīja: tādsnesportists!!! Neiet runa par procentiem. Bet gan par tehniku. Te vispār ir kāds kas to metienu ir redzējis???
Es redzēju. Skats bija pabriesmīgs, vēl trakāks kā Blūmam, bet nu iemest džeks varēja tīri labi

     [+] [-]

, 2016-07-22 23:20, pirms 8 gadiem
KoNuKo rakstīja: No Čavara nekas izcils nebūs, kārtējais Blaus tipa spēlētājs.

Kāds fiziskais pārspēks, LV uzvarēja cīņā zem groziem. 43 vs. 35.

Par to truļu puļīšanu. Kāpēc cilvēki uzskata, ka LV ir metēju valsts. Atvainojiet, bet LV ir tikai viens stabils snaiperis - tas ir TELEFONS, pārējiem ir labas dienas un te tik labas, kad viss krīt garām.
Par snaiperiem var piekrist, tieši viņu pietrūkst visvairāk. Jo tas, ka daudz met, nenozīmē, ka snaiperi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-22 23:21, pirms 8 gadiem
Hey. Telefonam ir dabas dots talants neraustīties. Vai arī viņš to sev ir iemācījis. Nav svarīgi. Bet pamatdoma ir vienkārša. Ir 2 džeki kas māk spēlēt tad ir kulē. Ja nav. Tad ir lv izlase.

     [+] [-]

, 2016-07-22 23:21, pirms 8 gadiem
RobertsK rakstīja: Es redzēju. Skats bija pabriesmīgs, vēl trakāks kā Blūmam, bet nu iemest džeks varēja tīri labi
Es ar redzēju metienu palecienā - labi krita..!

     [+] [-]

, 2016-07-22 23:23, pirms 8 gadiem
RajonRondo rakstīja: KoNuKo!! Latvija ir METĒJU valsts 😉. Bet ne par to. Man liekas ka nevis jaņem veči kas ir pazīstami bet gan labas ljbl komandas trenneri. Tad būs rezultāti. Protams es šeit runāju par A grupu nevjs b vai c
Šis, kā arī citi čempji parāda, ka problēma pa lielam nav izlašu treneros, bet gan bērnu un jauniešu sagatavošanas sistēmā. Jā, skatoties uz iepriekšējiem gadiem, LV visas 6 jauniešu izlases spēlē A grupā, bet vai tas ir mērķis? Man jau liekas, ka mērķis ir kvalitatīvi sagatavots (tehniski un fiziski) vispusīgi individuāli spēcīgs basketbolists. Cik tādu ir LV basketā? Trakākais ir tas, ka bērnam atnākot trenēties, viņš tiek ielikts vienā konkrētā pozīcijā un tiek trenēts darīt tikai kaut ko vienu, par vispusību ir aizmirsts. Ja 1-3 pozīcijas spēlētājiem tas vēl iet cauri, tad 4 un 5 pozīcijā tas spēlētājam ir nāves spriedums.

  -1 [+] [-]

, 2016-07-22 23:27, pirms 8 gadiem
brunoje rakstīja: Atvaino, bet - neesam tik bagāti, ka būtu vienkārši jānoliek arī Blausa līmeņa spēlētāji! Ja Klāvs nostabilizēsies šajā līmenī, viņa karjera nebūs neizdevusies pavisam noteikti. Par to metēju tautu - piekrītu, bet - spēles situācijas izveidojas (vai pretinieki vienkārši provocē kā sev mazāko ļaunumu) tādas, ka tie brīvie metini ir, tikai jāsamet. Un ikvienā labā komandā šādi nišas spēlētāji ir. Ja nav, tad jāzaudē kāšoreiz. par divcīņām -cik grozus pēc garāmgājieniem iemeta LV, cik spāņi...
Neviens nenoliek, bet jābūt reālistam. Čavara griesti ir LBL. Runājot par snaiperu veidošanu. Cik metienus dienu veic LV pseido snaiperi? Piemēram, PSRS un Lietuvas izlases snaiperis Homičus un Jovaiša ik dienu veica 1000 metienu sēriju. Kā Tev šķiet?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-22 23:29, pirms 8 gadiem
KoNuKo rakstīja: Šis, kā arī citi čempji parāda, ka problēma pa lielam nav izlašu treneros, bet gan bērnu un jauniešu sagatavošanas sistēmā. Jā, skatoties uz iepriekšējiem gadiem, LV visas 6 jauniešu izlases spēlē A grupā, bet vai tas ir mērķis? Man jau liekas, ka mērķis ir kvalitatīvi sagatavots (tehniski un fiziski) vispusīgi individuāli spēcīgs basketbolists. Cik tādu ir LV basketā? Trakākais ir tas, ka bērnam atnākot trenēties, viņš tiek ielikts vienā konkrētā pozīcijā un tiek trenēts darīt tikai kaut ko vienu, par vispusību ir aizmirsts. Ja 1-3 pozīcijas spēlētājiem tas vēl iet cauri, tad 4 un 5 pozīcijā tas spēlētājam ir nāves spriedums.
Tā tiešām ir, ka lieliek no bērna kājas pozīcijās un tiek trenēts "kaut kas viens"? Pilnībā nepārzinu jauno basketbolistu treniņu sistēmu, bet negribas ticēt, ka tā ir.

     [+] [-]

, 2016-07-22 23:32, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Pašlaik nevar teikt, kas it Čavara griesti, jo turpmākajos trijos gados viss var mainīties
Pasaki, kas Tev liek tā domāt? Spēles postā nekādas, atšķirībā no Blaus, plus viņam nav eksplozivitātes. Klāt visam, Latvijā nav kvalificētu treneru, kuri prastu sagatavot centrus. Kas?

     [+] [-]

, 2016-07-22 23:33, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Ja procents labs, tad tehnikai nav vainas
tas gan īsti neatbilst patiesībai. Bet taisnībā ir, ka var mest tīri labi arī ar nepareizu tehniku, lai gan ar pareizu to darīt ir vieglāk.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-22 23:33, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Katram spēlētājam.ir savas stiprās puses un tās ir jāttīsta un ar laiku jāpietrenē pārējais klāt, visu uzreiz.bērnam.neieliksi, tas ir jāaizmirst
Kāpēc spāņi var iemācīt, eks-dienvidslāvi var, leiši var, bet lūk, letiņi kārtējo reizi ir īpaša tauta, tāpēc nevar. Tas ir jāpārtrauc. Jāmeklē risinājumi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-22 23:34, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Ne spāņi, leoši utt. To nedara, viņi primāri attīsta stiprās puses, es pat teiktu, ka.mēs vispārīgi trenējam
beidz murgot

     [+] [-]

, 2016-07-22 23:34, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Galvenais, lai viņš tiek pie tām minūtēm un Muižnieks leģi nepaņem viņa pozīcijā un lai neatkārtojas Strēlnieka liktenis, kad nobremzēja viņa attīstību
Apsveicu ar ierašanos! Gluži otrādi - es viņam novēlu Strēlnieka likteni - līdz šim Jankam nav bijusi neviena sezona bez progresa. Par cik tev patīk vefs, tad jāsaka - tāpat kā Timmam, ne pārākiem lēcieniem, bet vienmēr uz augšu. Un vēl Strēlnieka sakarā - šajā vecumā viņš tāpat cīnījās par minūtēm Venspilī piem. Ar Bernardu Kingu (ļoti labs spēlētājs bija, A.G. viņu nosauca par būtisku katalizatoru Jankas attīstībā), izcīnīja tiesības veidot spēli un atbildēt par rezultātu. To novēlu no sirds arī Rihardam, vide tur veidojas laba. Turklāt viens faktiņš, ko runājot par BKV parasti nepiemin - kā asistents joprojām ir Gints Fogelis, kurš viņu savā laikā atrada Talsos U-16 sakarā, un vēlāk veidoja Ventspilī. neticu, ka klubam nav savas programmas šī spēlētāja attīstībai.