Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

"Pacers" nepalaiž Saboni uz Eiropas čempionātu

Emils Ozerinskis

"Pacers" nepalaiž Saboni uz Eiropas čempionātu
Domants Sabonis
Foto: AP/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) komanda Indiānas "Pacers" aizliegusi savam maiņas darījumā iegūtajam basketbolistam Domantam Sabonim pārstāvēt Lietuvas valstsvienību šī gada Eiropas čempionātā.

Šodien Lietuvas izlase uzsāk treniņnometni gatavojoties Eiropas čempionātam basketbolā. Vakardien komandas galvenajam trenerim Daiņum Adomaitim atvieglojumā nopūsties ļāva Donāts Motejūns, apstiprinot savu gatavību palīdzēt valstsvienībai. Savukārt tik priecīgas ziņas lietuviešiem nepienāca no Indiānas "Pacers", kas savu 21 gadu veco spēka uzbrucēju Domantu Saboni uz Eiropas čempionātu nav palaidusi.

Lietuvas basketbola federācija bija vienojusies ar Saboņa iepriekšējo komandu Oklahomas "Thunder" par 211 cm garā lietuvieša dalību izlasē. Tomēr basketbolists tika iekļauts maiņas darījumā ar Polu Džordžu. No Oklahomas uz Indiānas "Pacers" devās Viktors Oladipo un Sabonis. Lietuvieša jaunā komanda uz spēka uzbrucēju liek lielas cerības nākamajā sezonā, pieprasot Sabonim vasarā strādāt individuāli un gatavoties NBA sezonai.

Domants Sabonis savā NBA debijas sezonā "Thunder" rindās regulārajā sezonā izlaida tikai vienu spēli, vidēji 20 laukumā pavadītu minūšu atzīmējoties ar 5,9 punktiem un 3,6 atlēkušajām bumbām.

"Pacers" lēmums izsaucis lielas dusmas Lietuvas basketbola līdzjutēju vidū, kuri ar neapmierinātiem komentāriem metušies virsū NBA komandas Facebook lapai.

19. augustā "Arēnā Rīga" Latvijas un Lietuvas valstsvienības aizvadīs savstarpējo pārbaudes spēli.

Lietuvas izlases kandidātu saraksts

PozīcijaSpēlētājsAugumsDz.gadsKlubs 2016./17. sezonā
Saspēles vadītāji
Mants Kalnietis195 cm1986EA7 Emporio Armani Milano (Itālija)
Luks Lekavičs183 cm1994Žalgiris Kaunas
Mindaugs Girdžūns188 cm1989Neptūnas Klaipeda
Aizsargi
Artūrs Milaknis195 cm1986Žalgiris Kaunas
Roks Giedraitis198 cm1992Lietuvos Rytas Vilnius
Ads Juškevičs194 cm1989Tecnyconta Zaragoza (Spānija)
Martīns Gecevičus193 cm1988Tecnyconta Zaragoza (Spānija)
Marjus Grigonis198 cm1994Iberostar Tenerife (Spānija)
Uzbrucēji
Mindaugs Kuzminsks206 cm1989New York Knicks (NBA)
Jons Mačulis201 cm1985Real Madrid (Spānija)
Edgars Ulanovs198 cm1992Žalgiris Kaunas
Deivids Gaiļus201 cm1988Lietuvos Rytas Vilnius
Spēka uzbrucēji
Donāts Motejūns213 cm1990New Orleans Pelicans (NBA)
Centri
Jons Valančūns213 cm1992Toronto Raptors (NBA)
Artūrs Gudaitis208 cm1993Lietuvos Rytas Vilnius
Ēvalds Kairis207 cm1990Muratbey Uşak Sportif (Turcija)
Martins Sajus208 cm1996Polpharma Starogard Gdanski (Polija)

Izmantotie resursi:
https://www.15min.lt

  -4 [+] [-]

, 2017-07-21 15:23, pirms 7 gadiem
chr1sT_v2 rakstīja: Valanchuuns, Motejuuns (Maculis) , Kuzminskas, Geceevichs, Kalnietis. Starta piecinieks leishiem iespaidiigs
Kas tur iespaidīgs?Divi garie kuri pāris gadus neko nevar parādīt NBA.Iepriekšējā čempi JOnass vispār bija lupata
Kuzja protams var samest daudz,bet pretī ielaidīs tikpat..Par pārējiem neko sliktu neteikšu...

  +6 [+] [-]

, 2017-07-21 15:30, pirms 7 gadiem
Bostonietis rakstīja: Kas tur iespaidīgs?Divi garie kuri pāris gadus neko nevar parādīt NBA.Iepriekšējā čempi JOnass vispār bija lupata
Kuzja protams var samest daudz,bet pretī ielaidīs tikpat..Par pārējiem neko sliktu neteikšu...
12 punkti spēlē + 10 atlēkušās spēlēs nav "neko parādīt NBA". Vispār jāskatās nevis NBA, bet Euro2017 kontekstā, un šaja kontekstā viņiem ir vairāki top spēlētāji.

     [+] [-]

, 2017-07-21 15:31, pirms 7 gadiem
BattleFruit rakstīja:

Praktiski tas pats kas aizliegums? Tad tomēr ir vai nav?

Jo kā pats minat, var būt smagas sekas, jā, iespējams var arī kādu norakt.. Bet, again, tev pašam ar to ir jārēķinas.

Neviens tev neko nepārmetīs ja atgriezīsies uz nākamo sezonu progresējis, spēlējot čempī nevis strādājot indviduāli.
Vienīgi neviens nekad nav atgriezies progresējis no spēlēšanas čempī nevis induviduāli trenējies. Tiešām LV basīša fani ir tik dumji un nesaprot, ka vasara ir vienīgais moments, kad var apgūt jaunu skill-set un ielikt pamatus garajai 82 spēļu sezonai? Un ja ņem vērā ka sportiska prime karjera ir 10-15 gadi, tad, lai ko pārmestu atlētiem vispār ir jābūt klīniskam rītardam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-07-21 15:47, pirms 7 gadiem
HMB-SUMMERSOUND!!! rakstīja: Nuu tads nasing speshal, leishiem PG pozicijaa tapat kaa mums ir viens eiroligas top shpiilers a aiz muguras tukshums!!!

Garajaa gala tapat leiti skolos serbi,spani
Ja Lekavičam laba diena iekrīt, var daudz izdarīt. Arī mums, ja Blūmam aizies, tad salādēs daudz. Nav tāda galīga tukšuma.

     [+] [-]

, 2017-07-21 15:48, pirms 7 gadiem
HMB-SUMMERSOUND!!! rakstīja: Nuu tads nasing speshal, leishiem PG pozicijaa tapat kaa mums ir viens eiroligas top shpiilers a aiz muguras tukshums!!!

Garajaa gala tapat leiti skolos serbi,spani
Lekāvičs spēlēs Panatinaikos Eirolīgā, tā ka ir pamanīts uz Eiropas skatuves viņš.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-07-21 15:58, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Ja Lekavičam laba diena iekrīt, var daudz izdarīt. Arī mums, ja Blūmam aizies, tad salādēs daudz. Nav tāda galīga tukšuma.
Lekavičus primāri jau būs Kalnieti atpūtināt, lai gan mēs zinām, ka Kalnietis viens var ilgi vilkt, ja viņš spēs to pietiekami efektīvi izdarīt, tad LTU būs par vienu problēmu mazāk, lai gan viņiem kopumā maz tādu

     [+] [-]

, 2017-07-21 15:58, pirms 7 gadiem
HMB-SUMMERSOUND!!! rakstīja: Eiroligas viduveeji shpiileri tapat var pienest uudeni pat vairumam NBA rezervistu
EČ jau eirolīgas špīlers ir komandu līderis, NBA vecis - superzvaigzne
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-07-21 16:23, pirms 7 gadiem
arhivsx rakstīja: Baigais rūgtums pēc vakardienas futenes
Tu varbūt gribēji uzrakstīt " ...Baigais rūgtums pēc vakardienas Liepājas Futbola kluba, kuru sponsorē autoātriekreditori (t p un g i ) ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-07-21 16:29, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Mejers ir PF un diezgan normāla līmeņa, kura maize ir tieši atlēkušās bumbas, pašlaik arī uzbrukumā pielicis, izlasē pašlaik nomināli viens normāls centrs ir Meiers, kurš ir solīda līmeņa un viennozīmīgi ir spēks zem groza EČ kontekstā, kamēr jūsu pieminētais Anžejs izlasē EČ pat nav spēlējis
Eč kontekstā, sanāk, ka arī KP ir lupata salīdzinot ar Meieri, jo redz KP nav spēlējis eč, redzējām, kā OS kvalifikācijā Meiers sildīja beņķi, bet AP ārdīja groza apakšu, nestāsti te muļķības.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-07-21 16:45, pirms 7 gadiem
HMB-SUMMERSOUND!!! rakstīja: Tu joprojam Intarinam centies kko iestastit??? Tad jau utainajiem vates lenteniem arii vari meginat stastit ka Chekistu Gjinama ir Latvijas hokeja komanda
Nepin iekšā šeit Dinamo, laikam nevari sagaidīt KHL sezonu, kad varēsi pelnīt uz pelavām.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-21 16:49, pirms 7 gadiem
Bostonietis rakstīja: Kas tur iespaidīgs?Divi garie kuri pāris gadus neko nevar parādīt NBA.Iepriekšējā čempi JOnass vispār bija lupata
Kuzja protams var samest daudz,bet pretī ielaidīs tikpat..Par pārējiem neko sliktu neteikšu...
Diez vai Motejūns būs pamatā. Mačulis ir īstens līderis, jo sevišķi spēles otrajā pusē.

     [+] [-]

, 2017-07-21 16:50, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Jūs esiet naivs, jo ieteikums ir praktiski tas pats, kas aizliegums priekš jaunajiem, it īpaši, ja uz viņiem taisās balstīt daļu spēles, ignorēt var tikai tad, ja ir jau pieteikts savs vārds līgā, tā kā Porziņģim bija šajā sezonā, bet ne pirmajā....Jo vajag atcerēties to, ka tā komanda mierīgi var arī to spēlētāju norakt

Un atkārtošos, ka stingrs ieteikums, pa lielam tur ir kā aizliegums, tas nekas, ka nav rakstīts, bet tā ignorēšana var smagas sekas nest
Nevis ''esiet'', bet ''esat''. Nepavēli cilvēkam būt naivam! Un vēl mazāk to dari iedomīgi intelektuālā veidā, savādāk ar latviešu valodas pamatu nezināšanu tas viss izskatās dikti komiski.

Un pat, ja Sabonis tagad uzmestu komandas pavēlei, Pacers nekādā gadījumā viņu ''nenoraktu''. Ja vien Pacers nav absolūtu idiotu banda, tad paši sev kājā nešaus, norokot jaunu spēlētāju ar potenciālu.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-21 16:59, pirms 7 gadiem
chubaki rakstīja: Eč kontekstā, sanāk, ka arī KP ir lupata salīdzinot ar Meieri, jo redz KP nav spēlējis eč, redzējām, kā OS kvalifikācijā Meiers sildīja beņķi, bet AP ārdīja groza apakšu, nestāsti te muļķības.
Apakšu viņš neārdīja, diezgan daudz uz ieraušanos, tur jau Anžeja spēks ir, bet tas īsti klasisks centrs nav + grūti spriest kā Anžejam EČ veiktos, jo tur ir daudz mainīgo faktoru, kas ietekmē, jā Meiera gadījumā arī, bet atšķirība ir tā, ka ka viens ir pieredzējušāks un daudzpusīgāks, jo Meiers pa lielam var izdarīt apmēram to pašu, ko Anžejs, izņemot dankus, par maz augumu izmanto, pie tā Meiers ir daudz fiziskāks un var labi postā spēlēt kā klasisks centrs....Es nekādā mērā nesaku, ka Anžejs ir slikts utt. vienkārši EČ kontekstā daudz nezināmā ir, pat vairāk kā ar Porziņģi

  -1 [+] [-]

, 2017-07-21 17:02, pirms 7 gadiem
Mixes rakstīja: Nevis ''esiet'', bet ''esat''. Nepavēli cilvēkam būt naivam! Un vēl mazāk to dari iedomīgi intelektuālā veidā, savādāk ar latviešu valodas pamatu nezināšanu tas viss izskatās dikti komiski.

Un pat, ja Sabonis tagad uzmestu komandas pavēlei, Pacers nekādā gadījumā viņu ''nenoraktu''. Ja vien Pacers nav absolūtu idiotu banda, tad paši sev kājā nešaus, norokot jaunu spēlētāju ar potenciālu.
Kā iepriekš minēju, tad viņiem jau kaut ko no tā potenciāla vajag jo sezonā, lai to sasniegtu, vajag individuāli strādāt ar sevi....Taču, ja viņš ignorē un aizbrauc uz izlasi un sezonā notiek sliktākais - nespēj parādīt, to, ko no viņa gaida, tad tikai loģisks solis no kluba puses būtu kāda cita paņemšana vai treids, pirmais notikums varētu izraisīt to, ka viņš vienkārši daudz soliņu sildītu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-07-21 17:07, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kā iepriekš minēju, tad viņiem jau kaut ko no tā potenciāla vajag jo sezonā, lai to sasniegtu, vajag individuāli strādāt ar sevi....Taču, ja viņš ignorē un aizbrauc uz izlasi un sezonā notiek sliktākais - nespēj parādīt, to, ko no viņa gaida, tad tikai loģisks solis no kluba puses būtu kāda cita paņemšana vai treids, pirmais notikums varētu izraisīt to, ka viņš vienkārši daudz soliņu sildītu
Pacers atdeva savu labāko spēlētāju un pretī saņēma Saboni (+Oladipo). Ir tāpēc loģiski, ka viņi no Saboņa grib izvilkt maksimumu + negrib riskēt ar traumam, jo investīcija viņā ir diezgan pamatīga. Tāpēc tu kļūdies, ka Pacers spertu jebkādus soļus, kas varētu ''rakt'' Saboni. Cita runa ir par to, vai spēlēšana izlasē nozīmētu, ka NBA sezonas laikā Sabonis būtu sliktākā formā un nebūtu pietiekami progresējis, tā rokot pašam sevi.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-21 17:08, pirms 7 gadiem
arhivsx rakstīja: Baigais rūgtums pēc vakardienas futenes
Nesparotu, kamdeelj Zviedrijaa dzivodams, taa paardziivo par kaut kaadu privaatu klubu kur vadoshaas lomas speelee nigeri un citi legji ! :O
Es veel saprastu ja par izlasi vareetu fanot, bet ne jau nu par taadu klubu ...

  -1 [+] [-]

, 2017-07-21 17:14, pirms 7 gadiem
Mixes rakstīja: Pacers atdeva savu labāko spēlētāju un pretī saņēma Saboni (+Oladipo). Ir tāpēc loģiski, ka viņi no Saboņa grib izvilkt maksimumu + negrib riskēt ar traumam, jo investīcija viņā ir diezgan pamatīga. Tāpēc tu kļūdies, ka Pacers spertu jebkādus soļus, kas varētu ''rakt'' Saboni. Cita runa ir par to, vai spēlēšana izlasē nozīmētu, ka NBA sezonas laikā Sabonis būtu sliktākā formā un nebūtu pietiekami progresējis, tā rokot pašam sevi.
Ar to rakšanu, es domāju arī to, ko Tu pateici pēc tam

  +1 [+] [-]

, 2017-07-21 17:15, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Apakšu viņš neārdīja, diezgan daudz uz ieraušanos, tur jau Anžeja spēks ir, bet tas īsti klasisks centrs nav + grūti spriest kā Anžejam EČ veiktos, jo tur ir daudz mainīgo faktoru, kas ietekmē, jā Meiera gadījumā arī, bet atšķirība ir tā, ka ka viens ir pieredzējušāks un daudzpusīgāks, jo Meiers pa lielam var izdarīt apmēram to pašu, ko Anžejs, izņemot dankus, par maz augumu izmanto, pie tā Meiers ir daudz fiziskāks un var labi postā spēlēt kā klasisks centrs....Es nekādā mērā nesaku, ka Anžejs ir slikts utt. vienkārši EČ kontekstā daudz nezināmā ir, pat vairāk kā ar Porziņģi
Bet kāpēc tavs megacentrs Meiers OS kvlifikācijā sildīja beņķi un skatījās, kā vājais, kalsnais AP spēlē un met punktus? Nu AP ir labāks centrs par Meieri, kur nu vēl šādā izlases modelī, kur vajag ātru pāreju un daudz metienu.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-21 17:23, pirms 7 gadiem
chubaki rakstīja: Bet kāpēc tavs megacentrs Meiers OS kvlifikācijā sildīja beņķi un skatījās, kā vājais, kalsnais AP spēlē un met punktus? Nu AP ir labāks centrs par Meieri, kur nu vēl šādā izlases modelī, kur vajag ātru pāreju un daudz metienu.
Nav viņš megacentrs un pašlaik es neteiktu, ka Anžejs būtu būtu īpaši pārāks, to pierāda, kaut vai Meiera pāreja uz Uniks....Kas saistās ar olimpisko ciklu, tad tur jau vienkārši Anžejs labāk jutās, vieglāk izmantot bija ierāvienus, pie tam, tur liela daļa Meiera vaina bija, jo viņš neizmantoja savu pustālo metienu, ļoti daudz iespējas bija, bet nemeta un tā ir atšķirība ar šo sezonu, viņš ir sācis mest un diezgan daudz no pustālās un gandrīz tālmetienu līnījas...Es Meieru nedaudz lieku priekšā tā dēļ, ka viņš izlasei vismaz dažādo to uzbrukuma noslēgumu (ņemot vērā arī šīs sezonas progresu)

  -1 [+] [-]

, 2017-07-21 17:34, pirms 7 gadiem
Pāriešana uz Krievijas superlīgas komandu vēl neko nenozīmē, turklāt redzēsim kā viņam tur šogad klāsies! Andžejs ir ļoti talantīgs centrs un viņu ar Meieru nemaz nevajadzētu salīdzināt, to pat Bagatskis ir teicis, ka potenciāls viņam ir milzīgs un šogad viņš ir krietni progresējis! Milzīgs iztrūkums izlasei! Ja par Meieru, tad neuzskatu viņu par izcilu centru, vairāk tādu, kas pie ideālā izlases modeļa varētu nākt no soliņa! Domāju, ka Bagatskis KP izmantos ļoti daudz centra pozīcijā!
Real Rebel rakstīja: Nav viņš megacentrs un pašlaik es neteiktu, ka Anžejs būtu būtu īpaši pārāks, to pierāda, kaut vai Meiera pāreja uz Uniks....Kas saistās ar olimpisko ciklu, tad tur jau vienkārši Anžejs labāk jutās, vieglāk izmantot bija ierāvienus, pie tam, tur liela daļa Meiera vaina bija, jo viņš neizmantoja savu pustālo metienu, ļoti daudz iespējas bija, bet nemeta un tā ir atšķirība ar šo sezonu, viņš ir sācis mest un diezgan daudz no pustālās un gandrīz tālmetienu līnījas...Es Meieru nedaudz lieku priekšā tā dēļ, ka viņš izlasei vismaz dažādo to uzbrukuma noslēgumu (ņemot vērā arī šīs sezonas progresu)

  -1 [+] [-]

, 2017-07-21 17:40, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Pāriešana uz Krievijas superlīgas komandu vēl neko nenozīmē, turklāt redzēsim kā viņam tur šogad klāsies! Andžejs ir ļoti talantīgs centrs un viņu ar Meieru nemaz nevajadzētu salīdzināt, to pat Bagatskis ir teicis, ka potenciāls viņam ir milzīgs un šogad viņš ir krietni progresējis! Milzīgs iztrūkums izlasei! Ja par Meieru, tad neuzskatu viņu par izcilu centru, vairāk tādu, kas pie ideālā izlases modeļa varētu nākt no soliņa! Domāju, ka Bagatskis KP izmantos ļoti daudz centra pozīcijā!
Uniks katru sezonu pa lielam ir EL/EK augšgala līmeņa komanda un uz tādu pāriet ir nekas? Tiešām? Man jautājums, kurš viņu sauc par izcilu centru? Izlases sakarā ir jāskatās drīzāk uz to, kāds pretinieku centrs būs un kāda pizīmju situācija būs PF pozīcijā + kā teicu, Meiers (klāt ņemam vēl Timmu un Šmitu, ja izlasē būs) ir tas spēlētājs, kurš var dažādot to spēli....Meieru tieši vajag, lai normāli postu ar garo galu uzspēlēt varētu, savādāk īsti tādu kadru mums nav + pick and pop sadarbībā Meiers mazāk pieviļ, viņam metienu realizācijas procents šosezon labs bija, kā teicu, tad es uz viņu vairāk skatos kā uz spēlētāju, kurš dažādo spēli izlasei un zinot, ka pretī būs ar fiziski garā gala spēlētāji, tad mums Meiers ir vajadzīgs

  -1 [+] [-]

, 2017-07-21 17:48, pirms 7 gadiem
Es nesaku, ka tas ir nekas, Uniks vienmēr ir bijusi spēcīga komanda, bet viņam vēl būs sevi jāpierāda, lai vispār tiktu laukumā! Rodions arī ir parakstījis līgumu ar Varsalonu, kas ir krietni spēcīgāka komanda par Uniks, bet cik daudz viņš dabūja uzspēlēt? Viss jau protams būs atkarīgs no bagatska un ceru, ka viņš nesačakares mikroklimatu komandā! Tas mani dotajā brīdī visvairāk uztrauc!
Real Rebel rakstīja: Uniks katru sezonu pa lielam ir EL/EK augšgala līmeņa komanda un uz tādu pāriet ir nekas? Tiešām? Man jautājums, kurš viņu sauc par izcilu centru? Izlases sakarā ir jāskatās drīzāk uz to, kāds pretinieku centrs būs un kāda pizīmju situācija būs PF pozīcijā + kā teicu, Meiers (klāt ņemam vēl Timmu un Šmitu, ja izlasē būs) ir tas spēlētājs, kurš var dažādot to spēli....Meieru tieši vajag, lai normāli postu ar garo galu uzspēlēt varētu, savādāk īsti tādu kadru mums nav + pick and pop sadarbībā Meiers mazāk pieviļ, viņam metienu realizācijas procents šosezon labs bija, kā teicu, tad es uz viņu vairāk skatos kā uz spēlētāju, kurš dažādo spēli izlasei un zinot, ka pretī būs ar fiziski garā gala spēlētāji, tad mums Meiers ir vajadzīgs

  -1 [+] [-]

, 2017-07-21 18:11, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Es nesaku, ka tas ir nekas, Uniks vienmēr ir bijusi spēcīga komanda, bet viņam vēl būs sevi jāpierāda, lai vispār tiktu laukumā! Rodions arī ir parakstījis līgumu ar Varsalonu, kas ir krietni spēcīgāka komanda par Uniks, bet cik daudz viņš dabūja uzspēlēt? Viss jau protams būs atkarīgs no bagatska un ceru, ka viņš nesačakares mikroklimatu komandā! Tas mani dotajā brīdī visvairāk uztrauc!
Bagatskis īsti nekad nav čakarējis, pie viņa šķiet, ir tāpat kā pie jebkura augsta līmeņa trenera - autoritatīvs vadīšanas stils un ja nelecas pretī tad problēmu nav, piemēram, tas pats Bērzs lecās pretī un tika atsēdināts utt.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-21 18:11, pirms 7 gadiem
Lasīju lasīju, cietos un tomēr neizturēju. Negribējās rakstīt telefonā, nācās ielist portatīvajā, lai piebilstu, ka nekādi nespēju piekrist Real Rebel slavinošajām dziesmām Meierim, kurš, principā, nav slikts spēlētājs, ir progresējis, bet salīdzināt ar Pašečniku? Kommon? Bik vajag novilkt rozā brilli. Viens ir ātrs, universāls, priekš sava auguma netipiski kustīgs supertalants, spēj iemest no visām distancēm, lieliski lasa spēli, atrod brīvās vietas laukumā un lasa kombinācijas, kur trūkst tikai fiziskais spēks, ko var iegūt vienkārši regulāri trenējoties laba profesionāļa uzraudzībā. Otrs ir palēns, samērā neveikls, sevišķi, kā 4. numurs, nav apveltīts ar centra spēlētājam nepeiciešamajiem auguma parametriem, neizceļas ar lielisku spēles situāciju nolasīšanu, tikai tagad vispār sāk mēģināt mest no distances (cik gadus vajadzēja nospēlēt, lai sāktu mēģināt to darīt?). pamatā izceļas ar mēģinājumu atmuguriski iestumties soda laukumā, kur pret augumā tiešām garākiem centriem nereti zaudē, regulāri nokrīt atmuguriski kā iesācējs, tiklīdz sedzējs paiet malā, kā arī izteikti slikti driblē, tāpēc regulāri izceļas ar bumbas zaudēšanu. Kā vispār viņus var salīdzīnāt? viņam auguma parametri ir stipri līdzīgi Kasparam Kambalam, kurš bija vēl fiziskāks, asāks un eksplozīvaāks, kas viņam ļāva kompensēt auguma cm trūkumu, Meieram no tā nekā nav, vienkārši spēks.
Ar to es nesaku, ka Meiers slikts, tā nav, bet viņš nekad nebūs ne Eirolīgas līmeņa top centrs, un vēl jo mazāk viņam spīd kaut niecīgākais sapnis par aizokeāna karjeu NBA. Savukārt ar Anžeju tas ir visai reāli. Visi redzēja, ka Anžejs pat nebūdams nekāds spicais atlēts ļoti lieliski sevi parādīja olimpiskajā atlasē, kur Meiers un pārējie visi bija bāli un nevarīgi.
Žēl, ka Anžejs nespēlē šogad, tiešām žēl, tomēr es cienu viņa izvēli, gadījumā, ja viņš tiešām uzlabos savu fizisko un citas nianses starpsezonā un sevi nākamgad parādīs vēl augstākā līmenī.
Viņi abi noderētu izlasē, tas ir fakts. Prieks par Meiera pakāpšanos nākamajā līmenī, tikai viņam tur ir sevi vēl jāpierāda un Anžejs jau ir solīti priekšā.

     [+] [-]

, 2017-07-21 18:20, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Lasīju lasīju, cietos un tomēr neizturēju. Negribējās rakstīt telefonā, nācās ielist portatīvajā, lai piebilstu, ka nekādi nespēju piekrist Real Rebel slavinošajām dziesmām Meierim, kurš, principā, nav slikts spēlētājs, ir progresējis, bet salīdzināt ar Pašečniku? Kommon? Bik vajag novilkt rozā brilli. Viens ir ātrs, universāls, priekš sava auguma netipiski kustīgs supertalants, spēj iemest no visām distancēm, lieliski lasa spēli, atrod brīvās vietas laukumā un lasa kombinācijas, kur trūkst tikai fiziskais spēks, ko var iegūt vienkārši regulāri trenējoties laba profesionāļa uzraudzībā. Otrs ir palēns, samērā neveikls, sevišķi, kā 4. numurs, nav apveltīts ar centra spēlētājam nepeiciešamajiem auguma parametriem, neizceļas ar lielisku spēles situāciju nolasīšanu, tikai tagad vispār sāk mēģināt mest no distances (cik gadus vajadzēja nospēlēt, lai sāktu mēģināt to darīt?). pamatā izceļas ar mēģinājumu atmuguriski iestumties soda laukumā, kur pret augumā tiešām garākiem centriem nereti zaudē, regulāri nokrīt atmuguriski kā iesācējs, tiklīdz sedzējs paiet malā, kā arī izteikti slikti driblē, tāpēc regulāri izceļas ar bumbas zaudēšanu. Kā vispār viņus var salīdzīnāt? viņam auguma parametri ir stipri līdzīgi Kasparam Kambalam, kurš bija vēl fiziskāks, asāks un eksplozīvaāks, kas viņam ļāva kompensēt auguma cm trūkumu, Meieram no tā nekā nav, vienkārši spēks.
Ar to es nesaku, ka Meiers slikts, tā nav, bet viņš nekad nebūs ne Eirolīgas līmeņa top centrs, un vēl jo mazāk viņam spīd kaut niecīgākais sapnis par aizokeāna karjeu NBA. Savukārt ar Anžeju tas ir visai reāli. Visi redzēja, ka Anžejs pat nebūdams nekāds spicais atlēts ļoti lieliski sevi parādīja olimpiskajā atlasē, kur Meiers un pārējie visi bija bāli un nevarīgi.
Žēl, ka Anžejs nespēlē šogad, tiešām žēl, tomēr es cienu viņa izvēli, gadījumā, ja viņš tiešām uzlabos savu fizisko un citas nianses starpsezonā un sevi nākamgad parādīs vēl augstākā līmenī.
Viņi abi noderētu izlasē, tas ir fakts. Prieks par Meiera pakāpšanos nākamajā līmenī, tikai viņam tur ir sevi vēl jāpierāda un Anžejs jau ir solīti priekšā.
Tās nav rozā brilles, es savu teikto pamatoju ar viņa spēli un sniegumu laukumā, izlasot tavu rakstīto, man rodas daži jautājumi:
- Meiers palēns? Kā Tu izskaidrosi to, ka nereti tieši viņš ātro uzbrukumu noslēdza?
- sāk mēģināt mest no distances? Tad, kāpēc sezonā viņš regulāri meta un ar augstu precizitātes procentu, tad jau ja tas ir tikai sākums, tad viņš būs snaiperis tavu prāt? (Ja nezināji, viņš jaunība lādēja labi trīņus iekšā)
- pie tam par to pretspēlētāju ir arī jautājums, jo šosezon bija maz tādu epizožu, kur tieši tādā veidā zaudētu
Tagad divi lielākie jautājumi:
- Kur Tu esi redzēji, ka viņš pa 4.numuru būtu spēlējis? Viņš ir C un nekad nav spēlējis pa citu, vismaz ne BKV, ne Vācijā un arī ne VEF
- Nav parametru? Viņš pēc parametriem ir klasisks centrs, nosauc tos parametrus, kuri it kā vajadzīgi C? Es tad drīzāk teiktu, ka Anžejs vairāk PF atbilst

Visi tie jautājumu ir pamatoti no viņa karjeras, parādi man, kur tur ir rozā brilles?

     [+] [-]

, 2017-07-21 18:27, pirms 7 gadiem
chr1sT_v2 rakstīja: Valanchuuns, Motejuuns (Maculis) , Kuzminskas, Geceevichs, Kalnietis. Starta piecinieks leishiem iespaidiigs
A kāds starta piecinieks Latvijai?
Iespaidīgs vai Iespaidāms?

     [+] [-]

, 2017-07-21 18:36, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Bagatskis īsti nekad nav čakarējis, pie viņa šķiet, ir tāpat kā pie jebkura augsta līmeņa trenera - autoritatīvs vadīšanas stils un ja nelecas pretī tad problēmu nav, piemēram, tas pats Bērzs lecās pretī un tika atsēdināts utt.
Armand tu?

     [+] [-]

, 2017-07-21 18:37, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tās nav rozā brilles, es savu teikto pamatoju ar viņa spēli un sniegumu laukumā, izlasot tavu rakstīto, man rodas daži jautājumi:
- Meiers palēns? Kā Tu izskaidrosi to, ka nereti tieši viņš ātro uzbrukumu noslēdza?
- sāk mēģināt mest no distances? Tad, kāpēc sezonā viņš regulāri meta un ar augstu precizitātes procentu, tad jau ja tas ir tikai sākums, tad viņš būs snaiperis tavu prāt? (Ja nezināji, viņš jaunība lādēja labi trīņus iekšā)
- pie tam par to pretspēlētāju ir arī jautājums, jo šosezon bija maz tādu epizožu, kur tieši tādā veidā zaudētu
Tagad divi lielākie jautājumi:
- Kur Tu esi redzēji, ka viņš pa 4.numuru būtu spēlējis? Viņš ir C un nekad nav spēlējis pa citu, vismaz ne BKV, ne Vācijā un arī ne VEF
- Nav parametru? Viņš pēc parametriem ir klasisks centrs, nosauc tos parametrus, kuri it kā vajadzīgi C? Es tad drīzāk teiktu, ka Anžejs vairāk PF atbilst

Visi tie jautājumu ir pamatoti no viņa karjeras, parādi man, kur tur ir rozā brilles?
tas ir pirmais gads, pirmā sezona, kad viņš reāli sāk mest no distances biežāk? tas būtu kaut kā attiecināms uz viņa spēles manieri kopumā? Cik gadus viņam priekšā ir Anžejs?Viņš to dara no U18 laikiem. 7 gadi starpība, tāds nieks vien ir.
Manā izpratnē, viņa spēle par centru ir pārpratums, jo kā nopietns centrs ar trulu spiešanos zem groza atmuguriski viņš pret nopietniem centriem nekad nav bijis izcili efektīvs. Nespēlēšana par PF manās acīs vairāk skaidrojama tieši ar nabadzīgo arsenālu spēlē no distances, nav dribls, nav caurgājiens, nav labas kāju darbības, viņš vienkārši līdz sim sevi nespēja realizēt kā PF pozīcijas spēlētājs. Tas, ka Anžejs spēj nospēlēt gan kā 4ais, gan 5tais, tikai norāda Anžeja pārākumu, to, cik viņš ir universāls spēlētājs.
Neteiktu, ka bieži redzu Meieru skrienam pa priekšu ātrajos, tas drīzāk rets izņēmums.
Tieši pēc šīs sezonas, kad Meiers pēc ilgas domāšanas "beidzot" sāk mest no distances, viņa spēle uzlabojās un viņam radās iespēja paaugstinājumam. Tur viss ir loģiski. mēs jau sen par viņu neskaitāmas reizes izdiskutējām. Labi, ka viņš uzlabo savu uzbrukumu, kā mēs redzam, tas strādā viņam par labu.