Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

"Pacers" nepalaiž Saboni uz Eiropas čempionātu

Emils Ozerinskis

"Pacers" nepalaiž Saboni uz Eiropas čempionātu
Domants Sabonis
Foto: AP/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) komanda Indiānas "Pacers" aizliegusi savam maiņas darījumā iegūtajam basketbolistam Domantam Sabonim pārstāvēt Lietuvas valstsvienību šī gada Eiropas čempionātā.

Šodien Lietuvas izlase uzsāk treniņnometni gatavojoties Eiropas čempionātam basketbolā. Vakardien komandas galvenajam trenerim Daiņum Adomaitim atvieglojumā nopūsties ļāva Donāts Motejūns, apstiprinot savu gatavību palīdzēt valstsvienībai. Savukārt tik priecīgas ziņas lietuviešiem nepienāca no Indiānas "Pacers", kas savu 21 gadu veco spēka uzbrucēju Domantu Saboni uz Eiropas čempionātu nav palaidusi.

Lietuvas basketbola federācija bija vienojusies ar Saboņa iepriekšējo komandu Oklahomas "Thunder" par 211 cm garā lietuvieša dalību izlasē. Tomēr basketbolists tika iekļauts maiņas darījumā ar Polu Džordžu. No Oklahomas uz Indiānas "Pacers" devās Viktors Oladipo un Sabonis. Lietuvieša jaunā komanda uz spēka uzbrucēju liek lielas cerības nākamajā sezonā, pieprasot Sabonim vasarā strādāt individuāli un gatavoties NBA sezonai.

Domants Sabonis savā NBA debijas sezonā "Thunder" rindās regulārajā sezonā izlaida tikai vienu spēli, vidēji 20 laukumā pavadītu minūšu atzīmējoties ar 5,9 punktiem un 3,6 atlēkušajām bumbām.

"Pacers" lēmums izsaucis lielas dusmas Lietuvas basketbola līdzjutēju vidū, kuri ar neapmierinātiem komentāriem metušies virsū NBA komandas Facebook lapai.

19. augustā "Arēnā Rīga" Latvijas un Lietuvas valstsvienības aizvadīs savstarpējo pārbaudes spēli.

Lietuvas izlases kandidātu saraksts

PozīcijaSpēlētājsAugumsDz.gadsKlubs 2016./17. sezonā
Saspēles vadītāji
Mants Kalnietis195 cm1986EA7 Emporio Armani Milano (Itālija)
Luks Lekavičs183 cm1994Žalgiris Kaunas
Mindaugs Girdžūns188 cm1989Neptūnas Klaipeda
Aizsargi
Artūrs Milaknis195 cm1986Žalgiris Kaunas
Roks Giedraitis198 cm1992Lietuvos Rytas Vilnius
Ads Juškevičs194 cm1989Tecnyconta Zaragoza (Spānija)
Martīns Gecevičus193 cm1988Tecnyconta Zaragoza (Spānija)
Marjus Grigonis198 cm1994Iberostar Tenerife (Spānija)
Uzbrucēji
Mindaugs Kuzminsks206 cm1989New York Knicks (NBA)
Jons Mačulis201 cm1985Real Madrid (Spānija)
Edgars Ulanovs198 cm1992Žalgiris Kaunas
Deivids Gaiļus201 cm1988Lietuvos Rytas Vilnius
Spēka uzbrucēji
Donāts Motejūns213 cm1990New Orleans Pelicans (NBA)
Centri
Jons Valančūns213 cm1992Toronto Raptors (NBA)
Artūrs Gudaitis208 cm1993Lietuvos Rytas Vilnius
Ēvalds Kairis207 cm1990Muratbey Uşak Sportif (Turcija)
Martins Sajus208 cm1996Polpharma Starogard Gdanski (Polija)

Izmantotie resursi:
https://www.15min.lt

  +3 [+] [-]

, 2017-07-21 18:43, pirms 7 gadiem
Un. Leišu pamatpiecinieks nekādi nebūtu uzskatāms par vājāku attiecībā pret mūsējo, tur viss sastāv no rūidītiem večiem, kas pieraduši un prot uzvarēt, savukārt, mūsējiem to vēl vajag pierādīt, ceru, ka izdosies.
Pietiek ar vienu pašu Motejūnu un Volančūnu groza tuvumā, lai saprastu, cik ļoti leiši spiedīs uz groza apakšu. Macjulis, kurš skaitās melnā darba darītājs, komandu ne reizi vien ir uz saviem pleciem izvilcis uz saviem pleciem, tāpat ar Kuzminskas noteikti pēc soliņa deldēšanas būs izsalcis uzvilkt izlases kreklu. Tāpēc labāk ir neteikt hop, pirms esi pārlecis.

     [+] [-]

, 2017-07-21 18:53, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: tas ir pirmais gads, pirmā sezona, kad viņš reāli sāk mest no distances biežāk? tas būtu kaut kā attiecināms uz viņa spēles manieri kopumā? Cik gadus viņam priekšā ir Anžejs?Viņš to dara no U18 laikiem. 7 gadi starpība, tāds nieks vien ir.
Manā izpratnē, viņa spēle par centru ir pārpratums, jo kā nopietns centrs ar trulu spiešanos zem groza atmuguriski viņš pret nopietniem centriem nekad nav bijis izcili efektīvs. Nespēlēšana par PF manās acīs vairāk skaidrojama tieši ar nabadzīgo arsenālu spēlē no distances, nav dribls, nav caurgājiens, nav labas kāju darbības, viņš vienkārši līdz sim sevi nespēja realizēt kā PF pozīcijas spēlētājs. Tas, ka Anžejs spēj nospēlēt gan kā 4ais, gan 5tais, tikai norāda Anžeja pārākumu, to, cik viņš ir universāls spēlētājs.
Neteiktu, ka bieži redzu Meieru skrienam pa priekšu ātrajos, tas drīzāk rets izņēmums.
Tieši pēc šīs sezonas, kad Meiers pēc ilgas domāšanas "beidzot" sāk mest no distances, viņa spēle uzlabojās un viņam radās iespēja paaugstinājumam. Tur viss ir loģiski. mēs jau sen par viņu neskaitāmas reizes izdiskutējām. Labi, ka viņš uzlabo savu uzbrukumu, kā mēs redzam, tas strādā viņam par labu.
Pirmkārt, klasiski centri nespēlē par PF, viņi vienkārši to nedara un tas nav nekas slikts, un Meiers var uzspēlēt arī ar driblu, kāpēc Tu reāli noniecini viņu? Diezgan daudz no tevis teiktā neatbilst tam, ko viņš sezonā rādīja....Vienkārši paskaidro, kā tas tev izdodas, es visu savu teikto balstu uz viņa spēli, tāpēc es neteiktu, ka rozā brilles, rozā brilles būtu, ja es teiktu, ka nu viņš būs pamatcentrs un metīs pa 20 punkti spēlē utt. bet es zinu, ka tā visticamāk nebūs gan

P.s. Hains ir 1.98 cm, ar labu bumbas kustību utt. bet viņš ir arī tipisks C un lielākoties tikai tajā pozīcijā spēlē, kā to izskaidrosi?

  -1 [+] [-]

, 2017-07-21 19:03, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pirmkārt, klasiski centri nespēlē par PF, viņi vienkārši to nedara un tas nav nekas slikts, un Meiers var uzspēlēt arī ar driblu, kāpēc Tu reāli noniecini viņu? Diezgan daudz no tevis teiktā neatbilst tam, ko viņš sezonā rādīja....Kas saistās ar tās spēles dažādību, tad tīri tehniski Anžejs īsti ar neko pārāk nav, izņēmums ir trīnis, bet atkal viņš ir vājāks posta spēlē

P.s. Hains ir 1.98 cm, ar labu bumbas kustību utt. bet viņš ir arī tipisks C un lielākoties tikai tajā pozīcijā spēlē, kā to izskaidrosi?
un nav tā, ka Hains visur tiek piesaukts, kā rets izņēmums, nevis likumsakarība? vai es atkal kļūdos? jo viņš ir izteikti kustīgs un atlētisks. Tīri tehniski, pēc dribla, ātruma, māņu kustībām, metiena, visos elementos Anžejs ir pārāks, atpaliekot tikai fiziskajā spēkā un masā. Pieliekot klāt auguma centimetrus, roku garumu, spēles izpratni, ko tur vēl piebilst?
Vai tiešām liekas, ka Anžejs nepamatoti visu šo laiku uzskatīts par talantīgāku un ja saliek viņu sniegumu pa gadiem, tad Anžejs ir savā vecumā sasniedzis krietni vairāk, kā Meiers tieši tajā pašā vecumā? Nesāksim noliegt acīmredzamo?
Un nevajag pārprast, Tu uzskaiti Anžeja trūkumus, pat tos, kuru viņam nav, es Meiera, nekā slikta tur neredzu, tīrākā diskusija. Nenoniecinu, ir labi, ka Meieram ir izaugsme, acīmredzot viņš strādā pie tā, lai uzlabotu savu spēli un tam ir tīri labas sekmes. Apsveicami. Neesmu nekādā gadījumā heiteris.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-21 19:13, pirms 7 gadiem
Viņš viņu aizstāv,jo iepriekšējās sezonas spēlēja VEF, ja spēlētu kaut kur citur runātu savādāk, agrāk viņš līdzīgas rindas kladzināja par Jakoviču, kā par stabilu otro pg izlasē, tādēļ no viņa rakstītā neko objektīvu sagaidīt nevar!
tādsnesportists rakstīja: un nav tā, ka Hains visur tiek piesaukts, kā rets izņēmums, nevis likumsakarība? vai es atkal kļūdos? jo viņš ir izteikti kustīgs un atlētisks. Tīri tehniski, pēc dribla, ātruma, māņu kustībām, metiena, visos elementos Anžejs ir pārāks, atpaliekot tikai fiziskajā spēkā un masā. Pieliekot klāt auguma centimetrus, roku garumu, spēles izpratni, ko tur vēl piebilst?
Vai tiešām liekas, ka Anžejs nepamatoti visu šo laiku uzskatīts par talantīgāku un ja saliek viņu sniegumu pa gadiem, tad Anžejs ir savā vecumā sasniedzis krietni vairāk, kā Meiers tieši tajā pašā vecumā? Nesāksim noliegt acīmredzamo?
Un nevajag pārprast, Tu uzskaiti Anžeja trūkumus, pat tos, kuru viņam nav, es Meiera, nekā slikta tur neredzu, tīrākā diskusija. Nenoniecinu, ir labi, ka Meieram ir izaugsme, acīmredzot viņš strādā pie tā, lai uzlabotu savu spēli un tam ir tīri labas sekmes. Apsveicami. Neesmu nekādā gadījumā heiteris.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-21 19:18, pirms 7 gadiem
Bet tādēļ izlasē ir galvenais treneris, kam tā puzle ir jāsaliek kopā un jāmāk izskaidrot ko viņš no katra spēlētāja sagaida! Leišiem allaž ir bijuši spēcīgi treneri!
tādsnesportists rakstīja: Un. Leišu pamatpiecinieks nekādi nebūtu uzskatāms par vājāku attiecībā pret mūsējo, tur viss sastāv no rūidītiem večiem, kas pieraduši un prot uzvarēt, savukārt, mūsējiem to vēl vajag pierādīt, ceru, ka izdosies.
Pietiek ar vienu pašu Motejūnu un Volančūnu groza tuvumā, lai saprastu, cik ļoti leiši spiedīs uz groza apakšu. Macjulis, kurš skaitās melnā darba darītājs, komandu ne reizi vien ir uz saviem pleciem izvilcis uz saviem pleciem, tāpat ar Kuzminskas noteikti pēc soliņa deldēšanas būs izsalcis uzvilkt izlases kreklu. Tāpēc labāk ir neteikt hop, pirms esi pārlecis.

     [+] [-]

, 2017-07-21 19:19, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Viņš viņu aizstāv,jo iepriekšējās sezonas spēlēja VEF, ja spēlētu kaut kur citur runātu savādāk, agrāk viņš līdzīgas rindas kladzināja par Jakoviču, kā par stabilu otro pg izlasē, tādēļ no viņa rakstītā neko objektīvu sagaidīt nevar!
tas jau it kā normāli, katram ir savi mīluļi. Katrs arī vērtē un skatās mazliet atšķirīgi, es, piemēram, visaugstāk vērtējo tīro talantu, prasmes, kāds cits varbūt ko citu.

     [+] [-]

, 2017-07-21 19:25, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Bet tādēļ izlasē ir galvenais treneris, kam tā puzle ir jāsaliek kopā un jāmāk izskaidrot ko viņš no katra spēlētāja sagaida! Leišiem allaž ir bijuši spēcīgi treneri!
Nepiekritīšu, leišiem vienmēr ir bijis sabalansētāks sastāvs, viņiem lielākoties bijis liels pārsvars groza tuvumā, kā arī spēles maniere ir izteikti agresīvāka par mūsējo. Es uzskatu Bagatski par šībrīža un iespējams, kā arī kopumā, labāko latvijas treneri. Viņš spēlē ar tiem spēlētājiem, kas ir, veido rokrakstu tādu, kur uzsvars uz mūsu spēlētāju labākajām prasmēm, visai prasmīgi maskējot trūkumus. Diemžēl, bet mūsu komanda, kā bija metēju komanda, tā arī turpina būt. Ir parādījušās nedaudz lielākas variācijas iespējas, Pamatpiecinieks sanāks konkurētspējīgāks, kā tas bija pēdējos gados, tāpēc mēs visi arī cerēsim uz labākiem rezultātiem.

     [+] [-]

, 2017-07-21 19:27, pirms 7 gadiem
Nu tas saprotams, vienmēr būšu par izlasi, bet ir lietas uz kurām ir jāskatās objektīvi, mēs šajā turnīrā būsim melnais zirdziņš, jo pēc potenciāla varam nospēlēt ļoti labi, bet pieredzes ziņā mūsu izlase atpaliek no vadošajām un līdz ar to mēs varam tikpat labi arī nospēlēt ļoti vāji turnīrā!
tādsnesportists rakstīja: tas jau it kā normāli, katram ir savi mīluļi. Katrs arī vērtē un skatās mazliet atšķirīgi, es, piemēram, visaugstāk vērtējo tīro talantu, prasmes, kāds cits varbūt ko citu.

     [+] [-]

, 2017-07-21 19:33, pirms 7 gadiem
Tas gan, lai gan laikā kad Žukauskas bija viņu pamāt centrs, garais gals nebija tik spēcīgs, bija ļoti labi metēji kā Štrombergs un Šiškausks!l
tādsnesportists rakstīja: Nepiekritīšu, leišiem vienmēr ir bijis sabalansētāks sastāvs, viņiem lielākoties bijis liels pārsvars groza tuvumā, kā arī spēles maniere ir izteikti agresīvāka par mūsējo. Es uzskatu Bagatski par šībrīža un iespējams, kā arī kopumā, labāko latvijas treneri. Viņš spēlē ar tiem spēlētājiem, kas ir, veido rokrakstu tādu, kur uzsvars uz mūsu spēlētāju labākajām prasmēm, visai prasmīgi maskējot trūkumus. Diemžēl, bet mūsu komanda, kā bija metēju komanda, tā arī turpina būt. Ir parādījušās nedaudz lielākas variācijas iespējas, Pamatpiecinieks sanāks konkurētspējīgāks, kā tas bija pēdējos gados, tāpēc mēs visi arī cerēsim uz labākiem rezultātiem.

     [+] [-]

, 2017-07-21 19:34, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Nu tas saprotams, vienmēr būšu par izlasi, bet ir lietas uz kurām ir jāskatās objektīvi, mēs šajā turnīrā būsim melnais zirdziņš, jo pēc potenciāla varam nospēlēt ļoti labi, bet pieredzes ziņā mūsu izlase atpaliek no vadošajām un līdz ar to mēs varam tikpat labi arī nospēlēt ļoti vāji turnīrā!
Mūsu vājā vieta ir tādu spēlētāju trūkums, kas būtu līderi augsta līmeņa klubos. Šobrīd par tādiem reāliem līderiem varētu saukt Timmu un un un? Blūms ?
kurš vēl? mēs redzējām, ka olimpiskajā ciklā tieši Timmas noiešana malā ar 5 piezīmēm nosvēra uzvaras svaru kausu par labu Puerto Riko, jo neviens cits vairs nespēja uzņemties vai arī spēle vienkārši negāja tik labi, kā gribētos. KP es negribētu pagaidām saukt par līderi, tas viņam vēl būr jāpierāda, viņš ir tikai ceļā uz to.

     [+] [-]

, 2017-07-21 19:42, pirms 7 gadiem
Domāju, ka KP būs līderis šajā izlasē, viņš ir pieradis spēlēt prasīgu līdzjutēju priekšā un ar nerviem un uzņemšanos savā vecumā viņš tiešām ir līderis! Tādu skolu kādu viņš ir izgājis savā vecumā, izlasē pat pieredzējuši spēlētāji, ja neskaita blūmu, kad viņš spēlēja Panatinaikos, nav izgājis neviens!
tādsnesportists rakstīja: Mūsu vājā vieta ir tādu spēlētāju trūkums, kas būtu līderi augsta līmeņa klubos. Šobrīd par tādiem reāliem līderiem varētu saukt Timmu un un un? Blūms ?
kurš vēl? mēs redzējām, ka olimpiskajā ciklā tieši Timmas noiešana malā ar 5 piezīmēm nosvēra uzvaras svaru kausu par labu Puerto Riko, jo neviens cits vairs nespēja uzņemties vai arī spēle vienkārši negāja tik labi, kā gribētos. KP es negribētu pagaidām saukt par līderi, tas viņam vēl būr jāpierāda, viņš ir tikai ceļā uz to.

     [+] [-]

, 2017-07-21 19:47, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Domāju, ka KP būs līderis šajā izlasē, viņš ir pieradis spēlēt prasīgu līdzjutēju priekšā un ar nerviem un uzņemšanos savā vecumā viņš tiešām ir līderis! Tādu skolu kādu viņš ir izgājis savā vecumā, izlasē pat pieredzējuši spēlētāji, ja neskaita blūmu, kad viņš spēlēja Panatinaikos, nav izgājis neviens!
nē nē, tu pārproti, nejauc līdzjutēju spiedienu ar reālo komandas vilkšanu, tās ir dažādas lietas. Tieši komandas vilkšanas ziņā Timmam ir vislielākā pozitīvā pieredze no visas šī brīža komandas, plus vēl tas, ka viņš ir pašā plaukumā, atšķirībā no tā paša Blūma vai Janičenoka, kuriem var sanākt vilkt komandu arī sēžot no soliņa, kas nav gluži viens un tas pats, kā to darīt laukumā. Un šajā ziņā KP ir bijis krietni nestabils, viņam daudz izteiktāk ir "aiziet/neaiziet" spēļu prakse, kā Timmam.

     [+] [-]

, 2017-07-21 19:51, pirms 7 gadiem
Ir grūti ko prognozēt šajā sakarā, jo izlasē būs daudz jauni spēlētāji! Ja par Janičenoku, tad viņam būs vēl jātiek izlsē, jo viņa pozīcijā ir labi jaunie spēlētāji!
tādsnesportists rakstīja: nē nē, tu pārproti, nejauc līdzjutēju spiedienu ar reālo komandas vilkšanu, tās ir dažādas lietas. Tieši komandas vilkšanas ziņā Timmam ir vislielākā pozitīvā pieredze no visas šī brīža komandas, plus vēl tas, ka viņš ir pašā plaukumā, atšķirībā no tā paša Blūma vai Janičenoka, kuriem var sanākt vilkt komandu arī sēžot no soliņa, kas nav gluži viens un tas pats, kā to darīt laukumā. Un šajā ziņā KP ir bijis krietni nestabils, viņam daudz izteiktāk ir "aiziet/neaiziet" spēļu prakse, kā Timmam.

     [+] [-]

, 2017-07-21 19:55, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Ir grūti ko prognozēt šajā sakarā, jo izlasē būs daudz jauni spēlētāji! Ja par Janičenoku, tad viņam būs vēl jātiek izlsē, jo viņa pozīcijā ir labi jaunie spēlētāji!
radās iespaids, ka viņš noteikti būs. Es ar par to, ka būtu jānopelna, tomēr, viņš ir visbiežāk bijis tieši tas, kam roka netrīc, kad visai pārējai komandai trīc. Nez vai Bagatskis riskēs viņu ņemt, ja viņš ļoti kritīs ārā treniņos, visvairāk jau fiziski, jo ar spēles zīmējumu un tādiem smalkumiem viņam noteikti problēmu nebūs.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-21 19:59, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Viņš viņu aizstāv,jo iepriekšējās sezonas spēlēja VEF, ja spēlētu kaut kur citur runātu savādāk, agrāk viņš līdzīgas rindas kladzināja par Jakoviču, kā par stabilu otro pg izlasē, tādēļ no viņa rakstītā neko objektīvu sagaidīt nevar!
Jums tam nav pamatojuma, es rakstu objektīvi, piedodiet, ja jums tas traucē un es nepūšu pēc jūsu stabules, es vienmēr esmu centies objektivitāti ieturēt un ir milzums piemēri, kur tieši jūs šaujat grāvī ar to

  +1 [+] [-]

, 2017-07-21 20:00, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Un. Leišu pamatpiecinieks nekādi nebūtu uzskatāms par vājāku attiecībā pret mūsējo, tur viss sastāv no rūidītiem večiem, kas pieraduši un prot uzvarēt, savukārt, mūsējiem to vēl vajag pierādīt, ceru, ka izdosies.
Pietiek ar vienu pašu Motejūnu un Volančūnu groza tuvumā, lai saprastu, cik ļoti leiši spiedīs uz groza apakšu. Macjulis, kurš skaitās melnā darba darītājs, komandu ne reizi vien ir uz saviem pleciem izvilcis uz saviem pleciem, tāpat ar Kuzminskas noteikti pēc soliņa deldēšanas būs izsalcis uzvilkt izlases kreklu. Tāpēc labāk ir neteikt hop, pirms esi pārlecis.
Ļoti precīzi. Varam skatīties atsevišķi uz leišu spēlētājiem un meklēt tiem trūkumus, kuriem pat piekrītu - JV savu augsto drafta nr. tā arī nav attaisnojis, kamēr Motejūns un Kuzijs spēlējuši maz. Bet leiši vnm izceļas ar komandas spēli, cīņassparu, nosvērtību izšķirošos brīžos un spēlēs. Papildus saviem NBA večiem Mačulis ir zvērs un Kalnietis izlasē vnm rāda savu labāko spēli. Tā ir pieredze un leišu gars - basī ar viņiem joki mazi. Tikmēr mums šoreiz arī ir skaļi vārdi, bet pieredze švakāka un par spēju izvilkt galvenās spēles pat bail domāt. Gadu gaitā abu izlašu sejās vien ir bijusi redzama būtiska atšķirība - mums vnm daudz cukuriņu, ballīšu zvēru un stilotāju, kamēr leišiem nopietni veči bez visādiem pričendāļiem.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-21 20:00, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: un nav tā, ka Hains visur tiek piesaukts, kā rets izņēmums, nevis likumsakarība? vai es atkal kļūdos? jo viņš ir izteikti kustīgs un atlētisks. Tīri tehniski, pēc dribla, ātruma, māņu kustībām, metiena, visos elementos Anžejs ir pārāks, atpaliekot tikai fiziskajā spēkā un masā. Pieliekot klāt auguma centimetrus, roku garumu, spēles izpratni, ko tur vēl piebilst?
Vai tiešām liekas, ka Anžejs nepamatoti visu šo laiku uzskatīts par talantīgāku un ja saliek viņu sniegumu pa gadiem, tad Anžejs ir savā vecumā sasniedzis krietni vairāk, kā Meiers tieši tajā pašā vecumā? Nesāksim noliegt acīmredzamo?
Un nevajag pārprast, Tu uzskaiti Anžeja trūkumus, pat tos, kuru viņam nav, es Meiera, nekā slikta tur neredzu, tīrākā diskusija. Nenoniecinu, ir labi, ka Meieram ir izaugsme, acīmredzot viņš strādā pie tā, lai uzlabotu savu spēli un tam ir tīri labas sekmes. Apsveicami. Neesmu nekādā gadījumā heiteris.
Man vieglāk ir Anžeja trūkumus uzskaitīt, jo to ir daudz mazāk kā plusu, pa lielam viņam ir trīss lieli trūkumi un tas ir viss, nu divarpus, jo vienu jau nevar izlabot

  -1 [+] [-]

, 2017-07-21 20:01, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: tas jau it kā normāli, katram ir savi mīluļi. Katrs arī vērtē un skatās mazliet atšķirīgi, es, piemēram, visaugstāk vērtējo tīro talantu, prasmes, kāds cits varbūt ko citu.
Talants ir bezvērtīgs, ja nespēj to likt lietā, es tev to gadiem jau stāstu!

     [+] [-]

, 2017-07-21 20:06, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Viņš viņu aizstāv,jo iepriekšējās sezonas spēlēja VEF, ja spēlētu kaut kur citur runātu savādāk, agrāk viņš līdzīgas rindas kladzināja par Jakoviču, kā par stabilu otro pg izlasē, tādēļ no viņa rakstītā neko objektīvu sagaidīt nevar!
Papildināšu, Meiers, man kā spēlētājs jau no BKV laikiem patīk, sekoju arī viņam līdzi Vācijā un pašlaik ir pilnīgi vienalga, kur spēlējis...Par Jakoviču arī, tas ir vienalga, ka viņš bija VEFā, uz to brīdi viņš gāja, kā uz otro pg, tīri dēļ aizsardzība, kas Bagatskim patika, es līdz pēdējam cerēju, ka uzlabos savu sniegumu NN, bet diemžēl nesanāca sevi pacelt jaunā līmenī un pareizi ir, ka atteicās izlasei, jo viņam ir ļoti liels darbs jāiegulda pie metiena, kas viņam ir problēma jau no VEF laikiem, kad normāli spēja trāpīt labi ja katrā ceturtajā spēlē

     [+] [-]

, 2017-07-21 20:12, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Man vieglāk ir Anžeja trūkumus uzskaitīt, jo to ir daudz mazāk kā plusu, pa lielam viņam ir trīss lieli trūkumi un tas ir viss, nu divarpus, jo vienu jau nevar izlabot
redz, noignorēji vienu lielu, patiesu neapstrīdāmu faktu, saliekam Anžeju 21 gada vecumā un Meieri 21 gada vecumā? Joks tāds, ka viņš ir priekšā pat būdams fiziski vājāks, jaunāks, ar mazāku pieredzi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-07-21 20:15, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Talants ir bezvērtīgs, ja nespēj to likt lietā, es tev to gadiem jau stāstu!
jā, bet redz, bezvērtīgais talants ir krietni priekšā, pieliks fiziskajā un pāries vēl līmeni uz augšu, ko tad teiksi? daudz vieglāk ir pielikt fiziskajā nekā talantā.

     [+] [-]

, 2017-07-21 20:16, pirms 7 gadiem
Mixes rakstīja: Ļoti precīzi. Varam skatīties atsevišķi uz leišu spēlētājiem un meklēt tiem trūkumus, kuriem pat piekrītu - JV savu augsto drafta nr. tā arī nav attaisnojis, kamēr Motejūns un Kuzijs spēlējuši maz. Bet leiši vnm izceļas ar komandas spēli, cīņassparu, nosvērtību izšķirošos brīžos un spēlēs. Papildus saviem NBA večiem Mačulis ir zvērs un Kalnietis izlasē vnm rāda savu labāko spēli. Tā ir pieredze un leišu gars - basī ar viņiem joki mazi. Tikmēr mums šoreiz arī ir skaļi vārdi, bet pieredze švakāka un par spēju izvilkt galvenās spēles pat bail domāt. Gadu gaitā abu izlašu sejās vien ir bijusi redzama būtiska atšķirība - mums vnm daudz cukuriņu, ballīšu zvēru un stilotāju, kamēr leišiem nopietni veči bez visādiem pričendāļiem.
Ja vēl Lekavičs demostrēs to sniegumu, ko rādīja Eirolīgā Žalgira rindās. tad vismaz būs kas nomaina Kalnieti, ja šim spēle neies vai būs piezīmju problēmas Tādā gadījumā tas būs vēl viens pluss LTU izlasei
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-07-21 20:18, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: jā, bet redz, bezvērtīgais talants ir krietni priekšā, pieliks fiziskajā un pāries vēl līmeni uz augšu, ko tad teiksi? daudz vieglāk ir pielikt fiziskajā nekā talantā.
Nav apnicis jau par šo diskutēt? Pirms pusgada jau bija līdzīga veida diskusija starp Jums

  +1 [+] [-]

, 2017-07-21 20:21, pirms 7 gadiem
Nosauc tos objektivitātes rādītājus, kas Tev lika domāt pirms Os kvalifikācijas, ka Jakovičs būs otrais pg aiz Strēlnieka! Un man atskribā no tevis, nav neviena LBL komanda par kuru akli fanotu! Mana komanda spēlē LBL3. Tu jau brīžiem sevi uzskati gudrāku par Valdi Valteru! Un kuri ir tie piemēri, kad būtu es šāvis grāvī?
Real Rebel rakstīja: Jums tam nav pamatojuma, es rakstu objektīvi, piedodiet, ja jums tas traucē un es nepūšu pēc jūsu stabules, es vienmēr esmu centies objektivitāti ieturēt un ir milzums piemēri, kur tieši jūs šaujat grāvī ar to
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-07-21 20:24, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: redz, noignorēji vienu lielu, patiesu neapstrīdāmu faktu, saliekam Anžeju 21 gada vecumā un Meieri 21 gada vecumā? Joks tāds, ka viņš ir priekšā pat būdams fiziski vājāks, jaunāks, ar mazāku pieredzi.
Viņš ir priekšā uz to, ka viņš ir savādākas uzbūves un stila spēlētājs, viņš ir kustīgs utt. kas viņam dod attiecīgajā vecumā priekšrocības, kuras viņš nav maksimāli izmantojis

     [+] [-]

, 2017-07-21 20:24, pirms 7 gadiem
Viņš no visiem kandidātiem ir vislabākais 3p metējs, varbūt Bertāns jaunākais vēl varētu sastādīt konkurenci, bet domāju, ka viņš noteikti ir visstabilākais 3p metējs un varbūt tādēļ vien viņu būtu vērts ņemt!
tādsnesportists rakstīja: radās iespaids, ka viņš noteikti būs. Es ar par to, ka būtu jānopelna, tomēr, viņš ir visbiežāk bijis tieši tas, kam roka netrīc, kad visai pārējai komandai trīc. Nez vai Bagatskis riskēs viņu ņemt, ja viņš ļoti kritīs ārā treniņos, visvairāk jau fiziski, jo ar spēles zīmējumu un tādiem smalkumiem viņam noteikti problēmu nebūs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-07-21 20:27, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Nosauc tos objektivitātes rādītājus, kas Tev lika domāt pirms Os kvalifikācijas, ka Jakovičs būs otrais pg aiz Strēlnieka! Un man atskribā no tevis, nav neviena LBL komanda par kuru akli fanotu! Mana komanda spēlē LBL3. Tu jau brīžiem sevi uzskati gudrāku par Valdi Valteru! Un kuri ir tie piemēri, kad būtu es šāvis grāvī?
Es akli nefanoju, man ir iemesls, kāpēc fanoju un es redzu gan plusus gan mīnusus komandai, man ar to problēmu nav, tikai šeit daudziem ir ar to problēmas, jo neatkarīgi ne no kādiem notikumiem viena komanda vienmēr vainīga būs..

Es neesmu gudrāks par Valteru utt. es vienkārši skatos uz lietām daudz maz pa vidu, klausos un lasu dažādus viedokļus, gan par spēlētājiem, klubiem utt.]

Tiešu Tu nē, es vairāk to biju domājis, kā vairumu komentētāju, kuri mani noliek, bet realitātē racionāla pamatojuma tam nav

     [+] [-]

, 2017-07-21 20:27, pirms 7 gadiem
Talantu nevar iemācīties un tur, lai cik Meiers būtu centīgs, viņš stabili zaudē AP.
tādsnesportists rakstīja: jā, bet redz, bezvērtīgais talants ir krietni priekšā, pieliks fiziskajā un pāries vēl līmeni uz augšu, ko tad teiksi? daudz vieglāk ir pielikt fiziskajā nekā talantā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-07-21 20:30, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Talantu nevar iemācīties un tur, lai cik Meiers būtu centīgs, viņš stabili zaudē AP.
Talantu nevar, bet prasmes gan var, talants ir gadiem jāizkopj un smagi jāstrādā, ja kaut kādu laiku posmu spēlētājs izkrīt, tad viņš nopietni atkrīt atpakaļ un Anžeja gadījumā tas ir ļoti svarīgi....Mans viedoklis par talantu ir tāds, ka tam parādās nozīme tikai pēc konkrēta līmeņa sasniegšanas spēlētāja karjerā, kad vienkārši strādājot ir sasniegts maksimums un tālāk tiek attīstītas tās lietas, kas spēlētāju unikālu padara, salīdzinājumā ar citiem spēlētājiem....Piemēri nav tālu jāmeklē, kaut vai tas pats Kalnietis vai Porziņģis, kā negatīvs piemērs varētu būt K.Valters

     [+] [-]

, 2017-07-21 20:33, pirms 7 gadiem
Tā, protams, ir laba lieta, ka Tu par savu komandu stāvi un krīti, bet es domāju, ka Tu saproti, ka AP ir labāks par Meieru! Piekrītu, ka te vairums komentētāji ir Beitneri un dzīves pabērni, kas izliek savu žulti komentāros, meklējot vainīgos! Valters ir ļoti zinoš basketbola lietās, viņš ir strādājis no piramīdas apakšas līdz augšai, bet dažreiz viņa viedoklis ir balstīts uz personiskām antipātijām!
Real Rebel rakstīja: Es akli nefanoju, man ir iemesls, kāpēc fanoju un es redzu gan plusus gan mīnusus komandai, man ar to problēmu nav, tikai šeit daudziem ir ar to problēmas, jo neatkarīgi ne no kādiem notikumiem viena komanda vienmēr vainīga būs..

Es neesmu gudrāks par Valteru utt. es vienkārši skatos uz lietām daudz maz pa vidu, klausos un lasu dažādus viedokļus, gan par spēlētājiem, klubiem utt.]

Tiešu Tu nē, es vairāk to biju domājis, kā vairumu komentētāju, kuri mani noliek, bet realitātē racionāla pamatojuma tam nav