Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Jēkabsone-Žogota: "Naturalizētajām spēlētājām izlase ir tikai ķeksīša pēc"

Ints Megnis
Ints Megnis

Jēkabsone-Žogota: "Naturalizētajām spēlētājām izlase ir tikai ķeksīša pēc"
Anete Jēkabsone-Žogota. Foto: Vilnis Kozlovskis

Atjaunotās Latvijas lielākā sieviešu basketbola zvaigzne Anete Jēkabsone-Žogota publiski paudusi viedokli, ka ir pret amerikānietes Šejas Pedijas, kura pašlaik spēlē "TTT Rīga" vienībā, naturalizēšanu. Jēkabsone-Žogota uzskata, ka lielākajai daļai naturalizēto spēlētāju galvenais mērķis ir tikt pie Eiropas pases, bet izlasēs viņas spēlē tikai "ķeksīša pēc".

"Es personīgi esmu pilnīgi pret to, lai Latvijas izlasē būtu naturalizēta spēlētāja. Sieviešu izlase līdz šim vienmēr ir tikusi galā ar paša spēkiem un atšķīrusies tieši ar to, ka spējam ar pašmāju meitenēm panākt arī augstus rezultātus.
Amerikāņu spēlētāju mērķis ir iegūt Eiropas pasi, lai apietu amerikāņu leģionāru ierobežojumu Eiropas klubos (2 spēletājas), tāda ir lielāko daļu naturalizēto spēlētāju motivācija - izlase tikai ķeksīša pēc, lai turētos pie Eiropas pases," savā "Facebook" profilā raksta Jēkabsone-Žogota, kura pašlaik ir Rīgas domes deputāte, kā arī gaida pirmdzimto. "Ar šādiem lēmumiem mēs liedzam attīstīties savām spēlētājam konkrētajā pozīcijā. Latvijai nav jāseko citu valstu piemēram un nav jāaizraujas ar naturalizāciju. Jābūt patstāvīgiem un jāizcīna rezultāti ar tādiem resursiem, kādi tie ir. Tad uzvaras garša ir pavisam cita. Tas tikai parāda to, cik mēs varam būt stipri bez papildu spēkiem."

Jēkabsone-Žogota savulaik palīdzēja Latvijas sieviešu basketbola izlasei gūt ceturto vietu Eiropas čempionātā. Šovasar otro reizi daļa no Eiropas čempionāta risināsies Latvijā. "Es esmu pret šādiem vienas dienas latviešiem. Ja ir ģimenes saites, tas ir citādāk, bet, ja tikai, lai aizpildītu robu konkrētā pozīcijā, esmu kategoriski pret. Tā nav mana nostāja pret Mārtiņu [Zībartu] vai LBS, tikai izsaku savu viedokli."

Kā vēstīts, trešdien "TTT Rīga" un Latvijas izlases galvenais treneris Zībarts apstiprināja, ka drīzumā varētu tikt iesniegti dokumenti, lai Pedija saņemtu Latvijas pilsonību par īpašiem nopelniem. Atbalstu tam izteica arī Latvijas Basketbola savienība (LBS). Pedija Latvijas spēcīgākajā komandā aizvada otro sezonu un palīdzējusi "TTT Rīga" sasniegt FIBA Eirolīgas ceturtdaļfinālu, kas klubu basketbolā ir nebijis sasniegums neatkarīgās Latvijas laikā.

Atgādinām, ka 2018. gadā Latvijas sieviešu basketbola izlase debitēja Pasaules kausā, taču neizkļuva no grupas. Rīdzinieču klubā 30 gadus vecā saspēles vadītāja Šeja Pedija ir izteikta līdere. Amerikānietes vidējā statistika Eirolīgā ir 16.2 punkti, 4.8 atlēkušās bumbas, 5.4 rezultatīvas piespēles, 2.2 kļūdas, 2.8 pārtvertas bumbas, 18.3 efektivitātes koeficients.

 +12 [+] [-]

, 2019-02-21 19:04, pirms 6 gadiem
Visu cieņu, pilnībā pievienojos spēlētājas viedoklim. Jau tā katru gadu ir nožēlojami un pat traģikomiski raudzīties uz to pašu Baltkrievijas hokeja izlasi, kura pat ar visiem algotņiem ne vella nespēj sasniegt, diez vai pašiem baltkrieviem liels prieks tādam veidojumam just līdzi.

Sportā, galvenokārt, cilvēki grib just līdzi saviem tautiešiem un to pašu saņemt atpakaļ, īpaši patika vīru basketbola izlases "karte", tiem kuri seko mazāk bija iespēja katrā Latvijas novadā atrast pārstāvi varbūt pat no savas pilsētas vai ciema.

  +3 [+] [-]

, 2019-02-21 19:09, pirms 6 gadiem
Kols rakstīja: Visu cieņu, pilnībā pievienojos spēlētājas viedoklim. Jau tā katru gadu ir nožēlojami un pat traģikomiski raudzīties uz to pašu Baltkrievijas hokeja izlasi, kura pat ar visiem algotņiem ne vella nespēj sasniegt, diez vai pašiem baltkrieviem liels prieks tādam veidojumam just līdzi.

Sportā, galvenokārt, cilvēki grib just līdzi saviem tautiešiem un to pašu saņemt atpakaļ, īpaši patika vīru basketbola izlases "karte", tiem kuri seko mazāk bija iespēja katrā Latvijas novadā atrast pārstāvi varbūt pat no savas pilsētas vai ciema.
kas tā par basketbola izlases karti un kur to var redzēt?

p.s. hokeja izlases ģērbtuvē bija sazīmētas pilsētās, no kurām hokejisti nāk iepriekšējā čempī :
https://www.youtube.com/watch?v=RmY...

p.p.s. šoreiz arī neatbalstu par visiem 100% dod pilsonību!

  +8 [+] [-]

, 2019-02-21 19:14, pirms 6 gadiem
Es vēl padomātu par spēlētāju, kurai labākie gadi vēl tikai priekšā un kura tiešām varētu palīdzēt ilgtermiņā (vismaz gadus 10), un būtu ar mieru tiešām spēlēt katru gadu izlasē, bet Pedijai tomēr jau ir 30 un šobrīd viņa ir savā augstākajā punktā, tāpēc izlases mērogā ilgi viņa vairs nebūtu nekāds palīgs un labāka arī nekļūtu... tāpēc šoreiz jāpiekrīt Anetei.

     [+] [-]

, 2019-02-21 19:15, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: kas tā par basketbola izlases karti un kur to var redzēt?

p.s. hokeja izlases ģērbtuvē bija sazīmētas pilsētās, no kurām hokejisti nāk iepriekšējā čempī :
https://www.youtube.com/watch?v=RmY...

p.p.s. šoreiz arī neatbalstu par visiem 100% dod pilsonību!
Gluži elektroniskā formātā nebija, bet atmiņā nāk pagājušā gada viena no spēlēm, aizvadīta iespējams simtgades noskaņās, jo bija visādi priekšnesumi utt. Atmiņā palika, ka parādīja no kurienes katrs nāk, tagad uz sitiena diemžēl nevaru atrast
Slēpts komentārs: otins

  -3 [+] [-]

, 2019-02-21 19:33, pirms 6 gadiem
Drīzāk vajadzētu sākt domāt par kādu palīgu Strēlniekam, jo "garie" pietiek 2 komandām, bet saspēles vadītājiem ir bēdīgi.

  +3 [+] [-]

, 2019-02-21 19:36, pirms 6 gadiem
Nebūs jau brīnums ka iedos arī tai amerikānietei pilsonību, ka nekā tam pašam Toresam iedeva, Verpakovskis tik skaisti visiem bija "sapūtis", ka pajoliņi no VL par viņu nobalsoja (ja atmiņa neviļ), tas nekas, ka Torres tā arī neko pateikt prātīgu latviski nevar, kaut arī cik ilgu laiku nospēlējis. Ļoti jau palīdzēja - Latvijas futbola izlase pa visiem retingu augšpusi vien dzīvojas vai?
un vispār idiotisma kalngals ar to naturalizāciju - aizšķērso tikai uz izlasi ceļu pašu puišiem un meičām.

     [+] [-]

, 2019-02-21 19:40, pirms 6 gadiem
Krievi (gan sievietes ,gan vīrieši) ir eiropas Cempioni.Pateicoties naturalizētajiem.....
Vācieši arīdzan....
Slovēņi vispār paņēma spēlētāju ,kas Slovēnijā vispār nebija bijis.
Ja paņemam Pediju un vēl noveicas....

  +1 [+] [-]

, 2019-02-21 19:58, pirms 6 gadiem
Onka rakstīja: Nebūs jau brīnums ka iedos arī tai amerikānietei pilsonību, ka nekā tam pašam Toresam iedeva, Verpakovskis tik skaisti visiem bija "sapūtis", ka pajoliņi no VL par viņu nobalsoja (ja atmiņa neviļ), tas nekas, ka Torres tā arī neko pateikt prātīgu latviski nevar, kaut arī cik ilgu laiku nospēlējis. Ļoti jau palīdzēja - Latvijas futbola izlase pa visiem retingu augšpusi vien dzīvojas vai?
Torresa gadījums ir atšķirīgs, jo viņš ir precējies ar latvieti un jau vairākus gadus dzīvo Latvijā. Pedija iemācīsies runāt latviski, vari man ticēt.

  -1 [+] [-]

, 2019-02-21 20:08, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Torresa gadījums ir atšķirīgs, jo viņš ir precējies ar latvieti un jau vairākus gadus dzīvo Latvijā. Pedija iemācīsies runāt latviski, vari man ticēt.
Pedija saņems Latvijas pasi un atā, kā lielākā daļa amerikāņu, tikko būs prom no TTT un Latvijas , pat uz izlasi nedabūsi viņu. citu valstu pieredze par to liecina naturalizējot amerikāņus!

  +1 [+] [-]

, 2019-02-21 20:10, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Torresa gadījums ir atšķirīgs, jo viņš ir precējies ar latvieti un jau vairākus gadus dzīvo Latvijā. Pedija iemācīsies runāt latviski, vari man ticēt.
aha Ostlers arī iemācījās perfekti latviski un daudzus gadus nospēlēja Latvijas izlasē vai ne? Un par Torresu - ir divi varianti a) parastā naturalizācijas kārtība ar eksāmenu b) lieli nopelni Latvijas labā - tieši kādi Kristiānam bija vai ir nopelni - ilgu laiku nospēlējis Liepājā - nu tādu spēlētāju, kas spēlējuši kādā klubā Latvijā ir padaudz - gruzīņu, krievu, no dažadām Āfrikas valstīm - visiem dodam pilsonību? vai arī kaut ko jūtamu izdarīja Latvijas izlasē - tieši kad?????

     [+] [-]

, 2019-02-21 20:12, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Torresa gadījums ir atšķirīgs, jo viņš ir precējies ar latvieti un jau vairākus gadus dzīvo Latvijā. Pedija iemācīsies runāt latviski, vari man ticēt.
Man liekas, ka Tu savos gados esi pārāk naivs šajā jautājumā.

     [+] [-]

, 2019-02-21 20:13, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Pedija saņems Latvijas pasi un atā, kā lielākā daļa amerikāņu, tikko būs prom no TTT un Latvijas , pat uz izlasi nedabūsi viņu. citu valstu pieredze par to liecina naturalizējot amerikāņus!
To var atrisināt, noslēdzot klubā ar viņu līgumu uz 3-5 gadiem.
Slēpts komentārs: oxa

     [+] [-]

, 2019-02-21 20:18, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Man liekas, ka Tu savos gados esi pārāk naivs šajā jautājumā.
Kāpēc? Pedija TTT jau spēlē no 2017. gada. Domāju, ka jau tagad latviski kaut ko saprot.
Slēpts komentārs: jeepis59

     [+] [-]

, 2019-02-21 20:38, pirms 6 gadiem
Saeima ir kādam neiedevusi pilsonību, kurus virza federācijas par īpašiem nopelniem?
Pats es neatceros tādu gadījumu. Saeimā putojas daži par to, pabļaustās , bet vienalga iedot pilsonību! pat tādiem kas latviski neko nesaprot!

  +3 [+] [-]

, 2019-02-21 20:41, pirms 6 gadiem
oxa rakstīja: Jēkabsone Žogota - tagad ir Nacionalistu politiķe un deputāte!
Pedija Latvijā spēlē jau kādus 4 gadus un ir labi iedzīvojusies.
Ja grib, lai iedod pilsonību un nesauc uz Izlasi, bet Pedija ir vietēja jau sen.
Nu nav viņa ne Nacionālajā apvienība,ne arī kur citur,kur tu domā, pauž savu pilsonisko nostāju šai jautājumā. Par šo jautājumu arī Ieva Kubliņa izteicās ar viennozīmīgu ,,nē''. Neliegsim vietējām meitenēm izaugt un kļūt par labām Latvijas izlases spēlētājām!

  +1 [+] [-]

, 2019-02-21 20:49, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: To var atrisināt, noslēdzot klubā ar viņu līgumu uz 3-5 gadiem.
kāpēc Tu gribi jaukt klubu ar izlasi??? Katram sava vieta un misija...

  +3 [+] [-]

, 2019-02-21 20:54, pirms 6 gadiem
viennozīmīgi piekrītu , no šamējiem (naturalizētajiem) jēgas nulle,jo neies jau čempjos dir.u plēst dēļ kaut kādas Latvijas
hokejā cik tādu piemēru nav bijis, kur pus izlasi pielasa ar visādām pabirām (BLR,KAZ,KOR utt.) bet rezultātu kā nav ,tā arī un nebūs ,jo savu valsti ir jāpārstāv patriotiem un tiem kas tiešām raujās cīņā ,nevis katrā epizodē domās kā vieglāk un nepiepūloties tikt cauri un spēlē ķeksīša pēc
vai tad nepietiek jau ar to jampampiņu Ostleru ?

     [+] [-]

, 2019-02-21 20:55, pirms 6 gadiem
oxa rakstīja: Jēkabsone Žogota - tagad ir Nacionalistu politiķe un deputāte!
Pedija Latvijā spēlē jau kādus 4 gadus un ir labi iedzīvojusies.
Ja grib, lai iedod pilsonību un nesauc uz Izlasi, bet Pedija ir vietēja jau sen.
Toties Tu esi solobons un tukširsējs, kas te melus izplata.

  -1 [+] [-]

, 2019-02-21 21:08, pirms 6 gadiem
mtx03 rakstīja: vai tad nepietiek jau ar to jampampiņu Ostleru ?
Kāpēc tu viņu sauc par jampampiņu? 2003.gadā viņš spēlēja Latvijas izlasē EČ Zviedrijā. Piemēram, pret Izraēlu bija rezultatīvākais ar 16 punktiem. Komandai bija vajadzīgs garš, kustīgs centrs ar labu metienu un viņu naturalizēja.

  -2 [+] [-]

, 2019-02-21 21:10, pirms 6 gadiem
Diemžēl, bet naturalizētas spēlētājas ir gandrīz visās basketbola izlasēs. Ja reiz ir iespēja piesaistīt tik labu spēlētāju, tad tā ir jāizmanto, varbūt tieši viņa pavilks izlasi pretī EČ medaļām vai palīdzēs tikt uz OS!

  +4 [+] [-]

, 2019-02-21 21:13, pirms 6 gadiem
Kādi tik cilvēki neuzrodas pie basīša rakstiem, kad tik aktuāls šis temats.

  +4 [+] [-]

, 2019-02-21 21:14, pirms 6 gadiem
Apsveicu estus, viņi šodien pieveica Serbiju.

     [+] [-]

, 2019-02-21 21:15, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Kāpēc tu viņu sauc par jampampiņu? 2003.gadā viņš spēlēja Latvijas izlasē EČ Zviedrijā. Piemēram, pret Izraēlu bija rezultatīvākais ar 16 punktiem. Komandai bija vajadzīgs garš, kustīgs centrs ar labu metienu un viņu naturalizēja.
"Latvietis" Ostlers un Latvija

     [+] [-]

, 2019-02-21 21:24, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kādi tik cilvēki neuzrodas pie basīša rakstiem, kad tik aktuāls šis temats.
šodien burts ieradās Rīgā speciāli, lai rīt būtu uz basi

  -2 [+] [-]

, 2019-02-21 21:29, pirms 6 gadiem
Šajā gadījumā Anetei nepiekrītu, lai arī viņu ļoti cienu un augsti vērtēju. Nevar visus/-as potenciālos ārzemju spēlētājus mest pār vienu kārti. Katrs gadījums jāizvērtē individuāli, jāskatās, kas viņš/-a ir par cilvēku un cik daudz labuma konkrētā gadījumā var izlasei dot. Šeja Pedija ir ļoti laba spēlētāja, kas var dot lielu labumu vēl vismaz 5-7 gadus, tāpēc šajā gadījumā es viennozīmīgi balsoju PAR!

  +3 [+] [-]

, 2019-02-21 21:41, pirms 6 gadiem
denebs rakstīja: Šeja Pedija ir ļoti laba spēlētāja, kas var dot lielu labumu vēl vismaz 5-7 gadus, tāpēc šajā gadījumā es viennozīmīgi balsoju PAR!
Viņa ir ne tikai laba spēlētāja, bet arī labs cilvēks. Te var vairāk uzzināt par Šeju:
1) Šeja Pedija: "Sports pasargāja mani no ielas... 2) Jaunumi : TTT Rīga
Slēpts komentārs: kaspars_mucenieks_1064567990343043

  +1 [+] [-]

, 2019-02-21 21:55, pirms 6 gadiem
kaspars_mucenieks_1064567990343043 rakstīja: Esmu pret naturalizāciju,ja nav radniecīgas saknes. Bet nu tik stulbi pateikt,ka konkrētajā pozīcijā,tas neļaus attīstīties vietējām? Attīstīties un kautko iemācīties var TIKAI un VIENĪGI mācoties no labākajiem/ām. Lai Anete neņem ļaunā,bet pat viņa nebija Pedijas līmeņa spēlētāja. Tāda LV nav bijusi un visticamāk,ka tuvākajā nākotnē arī nebūs,runāju par mazajām spēlētājām,Uļa ir ārpus konkurences. Šeit vairāk izklausās,ka Anete ir sabijusies,ka Pedija pārsitīs viņas sasniegtos rezultātus,kas ir pat ļoti ticami. Plus,ka Amerikā ir vesels leģions ar mūsējām.
LV šajā pozīcijā nav HQ līmeņa spēlētēju, izņemot Elīnu, tā kā maini dzimumu un spēlē pats ..

  -2 [+] [-]

, 2019-02-21 21:55, pirms 6 gadiem
Kopumā esmu pret naturalizāciju,bet ja to dara citas valstis,tad mēs ari to varam darīt.

  -1 [+] [-]

, 2019-02-21 21:59, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Viņa ir ne tikai laba spēlētāja, bet arī labs cilvēks. Te var vairāk uzzināt par Šeju:
1) Šeja Pedija: "Sports pasargāja mani no ielas... 2) http://www.tttriga.lv/lv/jaunumi/engelis-no-bostonas-seja-pedija
Galvenais, ka vīrietis savai družkai. Tas man visvairāk patīk. Mūsdienīga pieeja.

     [+] [-]

, 2019-02-21 22:31, pirms 6 gadiem
Specha tu tak esi debīls. Tev laikam pagalmā ir kautkāda neatklāta talante Elīna. vispār sajēdzi kautko no manis rakstītā? pat Anete nebija Pedijas līmeņa spēlētāja,a tu te kautkādu Elīnu piemini. Pedijas basketbola IQ ir tāds kādu LV sieviešu basketbols nav redzējis un neredzēs. Viņa var spēlēt gan pirmā,gan otrā numura pozīcijā maksimāli produktīvi. Pie lielas vajadzības arī trešā numura pozīcijā. Un jebkurā pozīcijā būs vismaz 2 reizes produktīvāka par mūsu meitenēm,labi varbūt ne 3.nr pozīcijā,ja tur spēlē Šteinberga. Tas gan nav tas ko es uzsvēru. Nevar attīstīties maļoties uz vietas savā starpā.

  +2 [+] [-]

, 2019-02-21 22:54, pirms 6 gadiem
Vienu var vienmèr, it sevißķi šādas kvalitātes. Kaut uz vienu čempi. Es par

     [+] [-]

, 2019-02-21 23:00, pirms 6 gadiem
kaspars_mucenieks_1064567990343043 rakstīja: Specha tu tak esi debīls. Tev laikam pagalmā ir kautkāda neatklāta talante Elīna. vispār sajēdzi kautko no manis rakstītā? pat Anete nebija Pedijas līmeņa spēlētāja,a tu te kautkādu Elīnu piemini. Pedijas basketbola IQ ir tāds kādu LV sieviešu basketbols nav redzējis un neredzēs. Viņa var spēlēt gan pirmā,gan otrā numura pozīcijā maksimāli produktīvi. Pie lielas vajadzības arī trešā numura pozīcijā. Un jebkurā pozīcijā būs vismaz 2 reizes produktīvāka par mūsu meitenēm,labi varbūt ne 3.nr pozīcijā,ja tur spēlē Šteinberga. Tas gan nav tas ko es uzsvēru. Nevar attīstīties maļoties uz vietas savā starpā.
Tas viss nav attaisnojums Niedolas ignorēšanai.

  -2 [+] [-]

, 2019-02-22 00:13, pirms 6 gadiem
Malacis,Anete! Piekrītu katram vārdam. Savi kadri jāaudzina un nav, ko importiem nacionālajās izlasēs darīt. Absurda globālā tendence.

  -2 [+] [-]

, 2019-02-22 08:47, pirms 6 gadiem
Par 100% piekrītu Anetei. Respect.