Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

U20 izlase trešo reizi pēc kārtas sasniedz Eiropas "Top 8"

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

U20 izlase trešo reizi pēc kārtas sasniedz Eiropas "Top 8"
Ojārs Siliņš un Jānis Bērziņš
Foto: FIBA Europe

Latvijas U20 vīriešu basketbola izlase (5-0, F grupā 3-0) pirmdien, 15. jūlijā, Tallinā uzvarēja Slovēnijas valstsvienību ar rezultātu 78:72 un trešo gadu pēc kārtas sasniedza Eiropas čempionāta ceturtdaļfinālu. Citā F grupas spēlē Itālija pārspēja Spāniju ar 76:73 un kopvērtējumā pakāpās uz otro vietu. Dienu noslēdza Krievijas uzvara pār Franciju - 65:61.

F grupas kopvērtējums 15. jūlijā plkst. 22:00

#KomandaU-ZAttiecībaP
1Latvija3-0242:224 (+18)6
2Itālija2-1213:208 (+5)5
3Spānija1-2216:205 (+11)4
4Slovēnija1-2190:200 (-10)4
5Krievija1-2204:226 (-22)4
6Francija1-2192:194 (-2)4

Pašreizējā U20 čempionāta izspēles kārtība – otrajā kārtā 12 labākās komandas sadalās divās grupās pa sešām vienībām katrā – spēkā ir no 2007. gada. Sešos iepriekšējos turnīros ceturtdaļfinālos iekļuvušas visas komandas ar vismaz trīs uzvarām, savukārt daudzos gadījumos pieticis ar diviem panākumiem. Piemēram, 2011. un 2012. gadā Latvijas izlases “play-off” spēlēm kvalificējās ar bilanci 2-3.

Latvijas U20 valstsvienība Eiropas čempionāta ceturtdaļfinālā iekļuvusi trešo gadu pēc kārtas, turklāt šoreiz to paveikusi ar labāko bilanci.

Starta piecnieks

Latvija: Vecvagars, Leimanis, Bērziņš, Siliņš, Gromovs

Slovēnijas garie spēlētāji izrādījās labs pretspēks Latvijai priekšējai līnijai un sagādāja sarkanbaltsarkano aizsardzībai ne mazums galvassāpju. Kopumā latvieši spēlēja mobilāk, jau pirmajā ceturtdaļā gūstot 11 punktus ātrajos uzbrukumos. Pretinieki atbildēja ar agresīvu cīņu soda laukumā, desmitminūtes beigās vairākkārt izlīdzinot rezultātu (14:14, 16:16, 20:20).

Artūra Štālberga puiši turpināja uzņemties iniciatīvu, pēc 9:0 izrāviena otrās ceturtdaļas sākumā – atzīmējās Gražulis, Bērziņš un Siliņš – iegūstot deviņu punktu pārsvaru (29:20). Slovēņi punktus neguva gandrīz piecas minūtes, taču, pateicoties izcīnītām bumbām uzbrukumā, joprojām tika pie atkārtotām iespējām. Pamazām pretinieku garo spēlētāju rīcības brīvība tika ierobežota, bet metienos no distances pārāki bija latvieši (5/14 pret 2/10). Tikai puslaika galotnē slovēņiem izdevās vairāki sekmīgi uzbrukumi pēc kārtas, tomēr Latvija noturēja pārsvaru – 40:31.

Viss otrais puslaiks pagāja slovēņu pakaļdzīšanās zīmē, sāncenšiem daudz izmantojot presingu un turpinot vākt bumbas uzbrukumā. Pirms pārtraukuma aktīvākais nemiera cēlājs bija Rupņiks, taču otrajā puslaikā aktivizējās Dimečs un Bolcina. Trešajā ceturtdaļā pretiniekus izdevās noturēt septiņu punktu attālumā (50:57), tomēr ceturtās desmitminūtes vidū Slovēnijas basketbolisti strauji tuvojās. Trīsreiz pievilkuši divu punktu attālumā (63:61, 65:63, 68:66), viņi neatmeta cerības, sešdesmit astoņas sekundes pirms pamatlaika beigām samazinot starpību līdz minimumam – 71:70.

Jāņa Bērziņa tālmetiens atjaunoja četru punktu pārsvaru, tomēr slovēņi joprojām elpoja līdzās. Pēc Laporņika divpunktnieka komandas šķīra tikai divi punkti – 74:72. Izskaņā aukstasinīgi nospēlēja Ingus Jakovičs. Vispirms iemetis abus soda metienus, viņš pēc dažām sekundēm izrāvās ātrajā uzbrukumā un nekļūdījās – 78:72!

U20 EC Men, 15. jūlijs, Tallina

Slovēnija – Latvija 72:78 (20:20, 11:20, 19:17, 22:21)
Slovēnija: Bolcina 14 (11ab), Dimec 13, Rupnik 12, Lapornik 10, Bratoz 8, Rojc 5, Kastrati 4, Tomič 3, Fifolt 3; Hrovat, Mezan, Macek.
Latvija: Jakovičs 20 (2p 5/8, 3p 2/6, 1p 4/4; 4rp, 6ip), Siliņš 16 (3p 5/6, 1p 1/2; 5ab, 2rp, 3ip), Gražulis 14 (10ab, 5pp), Bērziņš 13 (9ab, 3rp), Vecvagars 8 (4rp, 6ip), Krūmiņš 3 (4ab), Rēķis 2, Stumbris 2, Gromovs (1bm), Štelmahers; Saulītis.

Statistika. Slovēnija 72, Latvija 78

Metieni no spēles: 31/79 vs 29/58
2p: 27/62 vs 19/33
3p: 4/17 vs 10/25
1p: 6/12 vs 10/12
AB: 38 (21/17) vs 38 (11/27)
RP: 9 vs 14
Kļ.: 13 vs 23
PB: 13 vs 5
BM: 1 vs 4
Personiskās piezīmes: 19 vs 16
Punkti ātrajos uzbrukumos: 9 vs 17
Punkti pēc kļūdām: 18 vs 15
Otrās iespējas punkti: 15 vs 16
Punkti soda laukumā: 48 vs 34
Starta piecnieki: 59 vs 55
Rezerves: 13 vs 23

E grupas kopvērtējums

#KomandaU-ZP
1Grieķija3-06
2Lietuva2-15
3Turcija2-04
4Melnkalne1-24
5Horvātija0-33
6Vācija0-22

Izmantotie resursi:
FIBA Europe

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +19 [+] [-]

, 2013-07-15 19:35, pirms 12 gadiem
u20 soļo pēc medaļām, cerams, ka finālu. Lai dzīvo basketbols!
Slēpts komentārs: mavaans

 +11 [+] [-]

, 2013-07-15 19:37, pirms 12 gadiem
cerams ka čaļiem nesakāps un rādīs tādu pašu sniegumu līdz pat finālam!
Slēpts komentārs: Onslovs

 +14 [+] [-]

, 2013-07-15 19:38, pirms 12 gadiem
MALAČĪĪĪ!!! CERU KA IES UZ MEDAĻĀM!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2013-07-15 19:39, pirms 12 gadiem
Nekad nedomāju ka U20 dēļ būšu bez nerviem ....
Nevajag pressēt medaļas reāli mēs trīs spēles caur adatas aci izlīdām.
Puišu nākotnes karjerā tas noderēs

 +44 [+] [-]

, 2013-07-15 19:39, pirms 12 gadiem
Onslovs rakstīja: Basketbols Nr. 1.

LV hoķis raud.
Nav jau tagad jānoliek viens vai otrs, bet gan jāpriecājas par jebkura sasniegumu!

 +15 [+] [-]

, 2013-07-15 19:39, pirms 12 gadiem
Jakovičš pavilka spēli...

  +8 [+] [-]

, 2013-07-15 19:40, pirms 12 gadiem
kad sapņo aizver acis , labākaja gadījumā kāds no šiem puišiem tiks nodraftēts NBA
mavaans rakstīja: Izskatās pēc nākamajiem Dream team.Visi būs no NBA nākotnē,un sacentīsies par medaļām ar tādām lielvalstīm kā ASV,Spānija,Krievija utt.

  +1 [+] [-]

, 2013-07-15 19:40, pirms 12 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: Bērziņš MVP. Uztaisīja izrāvienu un pēc tam piebeidza beigās.

Bet nu 23 TO, Vecajam vien 8 TO.
Loģiski ka uz viņu bija noskautots tāpēc arī 8TO

  +2 [+] [-]

, 2013-07-15 19:40, pirms 12 gadiem
objektiivais rakstīja: kad sapņo aizver acis , labākaja gadījumā kāds no šiem puišiem tiks nodraftēts NBA
nba drafts nav nekāds rādītājs. Eirolīgā arī var izaugt super spēlētājs.

  -1 [+] [-]

, 2013-07-15 19:41, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Nav jau tagad jānoliek viens vai otrs, bet gan jāpriecājas par jebkura sasniegumu!
tik hokejā viņu nav Nevienā vecuma grupā

  +7 [+] [-]

, 2013-07-15 19:41, pirms 12 gadiem
tur diez NBA skauti arī tusē un vispār saprot, ko letiņi pašreiz dara???

  -4 [+] [-]

, 2013-07-15 19:42, pirms 12 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: tik hokejā viņu nav Nevienā vecuma grupā
Kur ir sasniegumi basketbolā?

  -3 [+] [-]

, 2013-07-15 19:42, pirms 12 gadiem
Jakovičss!!! Līdz šim par tādu nezināju!

  +4 [+] [-]

, 2013-07-15 19:42, pirms 12 gadiem
Jakovičs MVP! Bet nu Siliņš 5 no 6 trīņiem! Nu viņš bija on fire!

Malači mūsējie! Tā turpināt!

Top 8 jau sasniegts!

Ja mēs rīt uzvarēsim Itāļus,tad vsp būs SUPER!!!

  +3 [+] [-]

, 2013-07-15 19:42, pirms 12 gadiem
kūdra rakstīja: Loģiski ka uz viņu bija noskautots tāpēc arī 8TO
Tā ir Vecvagara vājā vieta, pārturēt bumbu un tad bezspēkā meklēt piespēles iespējas, pat īsti skautot nevajag!

 +10 [+] [-]

, 2013-07-15 19:43, pirms 12 gadiem
Paldies puišiem par uzvarām, liels lepnums par Jums! Lai pietiek spēka un emociju tālākajās cīņās. Lai atkārtojas 1935.!

  +1 [+] [-]

, 2013-07-15 19:43, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Nav jau tagad jānoliek viens vai otrs, bet gan jāpriecājas par jebkura sasniegumu!
Jāuztur asums!

  +2 [+] [-]

, 2013-07-15 19:43, pirms 12 gadiem
kā var sadalīt 12 labākās komandas divās grupās pa četri?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-07-15 19:44, pirms 12 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: tik hokejā viņu nav Nevienā vecuma grupā
Kāda starpība, Tev šobrīd hokejs ēst prasa, materiāli Tevi ir apdalījis, redzi ir sabojājis, ka tik kategoriska nepatika pret hoķi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-07-15 19:44, pirms 12 gadiem
Pārsteidz puišu stabilitāte. Pie šādām beigām tikai retajam roka nenodrebētu. Bet nu šajā čempī vēl viss priekšā. Turās!

  +1 [+] [-]

, 2013-07-15 19:44, pirms 12 gadiem
Jā, parasti bez nerviem esmu skatoties lielās izlases, bet šoreiz arī pie U20 pabojāju nervus, bet čaļi malači, tik TO skaits...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-07-15 19:46, pirms 12 gadiem
Onslovs rakstīja: Jāuztur asums!
Tad jau bērnu un pensionāru jeb slimo un veselo starpā arī ir jāiemet strīda grauds un no malas jāpriecājas, kā šie rejas savā starpā!

  -1 [+] [-]

, 2013-07-15 19:46, pirms 12 gadiem
MachimoI rakstīja: Kur ir sasniegumi basketbolā?
izlien no sūnu ciema.

  +8 [+] [-]

, 2013-07-15 19:47, pirms 12 gadiem
Vot tie ir veči! Mums maksimāli būtu jāiegulda līdzekļi basketbolā, jo kā redzams tur mums ir talanti, tikai pēc tam viņi pazūd, jo nav sistēmas, kas ļauj viņiem turpināt karjeru tādā pat attīstības līmenī. Par mūsu basketbolu!!

  +3 [+] [-]

, 2013-07-15 19:50, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Vot tie ir veči! Mums maksimāli būtu jāiegulda līdzekļi basketbolā, jo kā redzams tur mums ir talanti, tikai pēc tam viņi pazūd, jo nav sistēmas, kas ļauj viņiem turpināt karjeru tādā pat attīstības līmenī. Par mūsu basketbolu!!
Pēdējā laikā jau tas talantu zudums kļūst arvien mazāks. Daudzi pēdējo gadu talanti jau spēlē veču basketbolu augstā līmenī.

  -1 [+] [-]

, 2013-07-15 19:51, pirms 12 gadiem
Onslovs rakstīja: Jāuztur asums!
Tiešām to vajag?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-15 19:52, pirms 12 gadiem
MachimoI rakstīja: Kur ir sasniegumi basketbolā?
Vairākas medaļas jauniešu/junioru vecumā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-07-15 19:56, pirms 12 gadiem
super
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-07-15 19:58, pirms 12 gadiem
MachimoI rakstīja: Kur ir sasniegumi basketbolā?
vairākās vecuma grupās medaļas 30x lielākā konkurencē

  +8 [+] [-]

, 2013-07-15 20:06, pirms 12 gadiem
Emka9595 rakstīja: Bez ierunām Basketbols ir latviskākais sporta veids un ir nr.1 latvijā hokeja fani šito var ierīt
Kāds vispār sakars? Esmu hokeja fans, bet atbalstu jebkuru Latvijas valstsvienību. Kāpēc pēkšņi jānoliek kāds cits sporta veids?

  +3 [+] [-]

, 2013-07-15 20:07, pirms 12 gadiem
būtu skumji, ja stulbi atdurtos jau ceturtdaļfinālā!

  -2 [+] [-]

, 2013-07-15 20:12, pirms 12 gadiem
Emka9595 rakstīja: Bez ierunām Basketbols ir latviskākais sporta veids un ir nr.1 latvijā hokeja fani šito var ierīt
Un jēga, ka latviskākais?
Ja tie latvieši ir nodevēji, alkoholiķi un sliņķi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-07-15 20:14, pirms 12 gadiem
Namejs rakstīja: Vairākas medaļas jauniešu/junioru vecumā
Mums būtu vesela kaudze ar zelta medaļām Baltijas hokeja čempionātā visās vecuma grupās. Hokejā oficiāli reģionāli čempionāti nenotiek, salīdzinājums ir nederīgs.

     [+] [-]

, 2013-07-15 20:14, pirms 12 gadiem
Var kautkur pa tv redzēt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-15 20:18, pirms 12 gadiem
Tieši tā ''KillerLoop'', kaut kāds bērnudārzs. Kā var vispār kaut ko tādu pateikt?.....kaut ko tik neinteliģentu sen nēesmu lasījis. Pēc komentāriem varu spriest, ka tu Emka9595 laikam neēsi mācījies kādā no pasaules prestižākajām augstskolām?=)
Emka9595 rakstīja: Bez ierunām Basketbols ir latviskākais sporta veids un ir nr.1 latvijā hokeja fani šito var ierīt

  +1 [+] [-]

, 2013-07-15 20:20, pirms 12 gadiem
MachimoI rakstīja: Mums būtu vesela kaudze ar zelta medaļām Baltijas hokeja čempionātā visās vecuma grupās. Hokejā oficiāli reģionāli čempionāti nenotiek, salīdzinājums ir nederīgs.
Eiropas čempionāts jau nu baigi "regionals" It sevišķi, ja hokejā bez Eiropas kotējas vien 2 izlases, lai piedod Dkoreja, kura manāmi
progresē.

Bet vispār ko tu nāc un kašķi meklē? Onslovs, tu, vēl viens otrs
izmanto katru momentu, lai noliktu hokeju/basketu.

  -3 [+] [-]

, 2013-07-15 20:22, pirms 12 gadiem
MachimoI rakstīja: Mums būtu vesela kaudze ar zelta medaļām Baltijas hokeja čempionātā visās vecuma grupās. Hokejā oficiāli reģionāli čempionāti nenotiek, salīdzinājums ir nederīgs.
Jo Latvijā hokejā vienmēr ir pieciniekā t.i. - nebūtu ārpus Eiropas valstu (Kanādas un ASV), regulāri dzīvotos pa medaļām.

  -1 [+] [-]

, 2013-07-15 20:23, pirms 12 gadiem
funkyz rakstīja: vairākās vecuma grupās medaļas 30x lielākā konkurencē
Ne jau nu 30x lielāka konkurence... ko tu pārspīlē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-07-15 20:26, pirms 12 gadiem
Namejs rakstīja: Ne jau nu 30x lielāka konkurence... ko tu pārspīlē.
labi, piedod, 3x lielākā konkurence

     [+] [-]

, 2013-07-15 20:37, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: ja ledus hokejā būtu Eiropas čempis, tad Latvija tāpat nedabūtu medaļas
Futbolā tuvākajos 15-20 gados pat netiks uz finālturnīru - nu un?
Kāda jēga vispār salīdzināt nesalīdzināmas lietas? Tikai loši cenšas to darīt

     [+] [-]

, 2013-07-15 20:41, pirms 12 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: tik hokejā viņu nav Nevienā vecuma grupā
gan jau arī tur kādrreiz būs sasniegumi.tāpat kā ticu ka atdzims futbols,turpināsies panākumi BMX,SKeletonā,Bīčā,un varbūt arī jauni sporta veidi sevi parādīs no labākās puses.
Bet puikas tiešām malači,jāčīnās un jādabū maksimums.pagaidām viss iet lai Siliņa vārdi pirms čempja nebūtu orālā caureja,bet tik tiešām vismaz 5.v var izdoties

  -1 [+] [-]

, 2013-07-15 20:43, pirms 12 gadiem
Emka9595 rakstīja: Bez ierunām Basketbols ir latviskākais sporta veids un ir nr.1 latvijā hokeja fani šito var ierīt
kāpēc tāds negatīvisms?
reku vakar bija spīdvejs.Latviju neviens latvietis pārstāvēja,bet tāpat atbalstīju.un neba visi letiņi,ir baigie patrioti.dažs labs krievs vienalga vai runa par fuci,basi,hķi patriots lielāks par latvieti.

     [+] [-]

, 2013-07-15 20:45, pirms 12 gadiem
funkyz rakstīja: Jo Latvijā hokejā vienmēr ir pieciniekā t.i. - nebūtu ārpus Eiropas valstu (Kanādas un ASV), regulāri dzīvotos pa medaļām.
Hokejs ir populārs tikai Ziemeļu puslodē. IIHF reitingā top 30 ir 26 Eiropas komandas. Basketbolā top 30 ir tikai vienpadsmit Eiropas komandas. Attiecīgi salīdzināt Latvijas hokeja izlases vietu neoficiālā Eiropas reitingā un basketbola izlases vietu Eiropas reitingā ir neracionāli. Hokejā konkurence Eiropā ir 2-3x lielāka.

     [+] [-]

, 2013-07-15 20:50, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: ja ledus hokejā būtu Eiropas čempis, tad Latvija tāpat nedabūtu medaļas
Tieši tāpat kā basketbolā - reizi simts gados.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-07-15 20:53, pirms 12 gadiem
MachimoI rakstīja: Hokejs ir populārs tikai Ziemeļu puslodē. IIHF reitingā top 30 ir 26 Eiropas komandas. Basketbolā top 30 ir tikai vienpadsmit Eiropas komandas. Attiecīgi salīdzināt Latvijas hokeja izlases vietu neoficiālā Eiropas reitingā un basketbola izlases vietu Eiropas reitingā ir neracionāli. Hokejā konkurence Eiropā ir 2-3x lielāka.
labi pietiks grābstīt nenozīmīgus ciparus. Visiem zināms, ka basketbolā ir 5 reizes lielāka konkurence.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-07-15 20:55, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: 2 reizes 5 gados
Maznozīmīgā reģionālā turnīrā jauniešiem.

Turklāt bez vairuma spēcīgāko komandu līdzdalības.

  +1 [+] [-]

, 2013-07-15 20:55, pirms 12 gadiem
Tipisks SC pokemonu piegājiens, tā vietā lai priecātos par savējo uzvarām jebkurā sportaveidā, pokiji cenšas kaut ko salīdzināt...

  +1 [+] [-]

, 2013-07-15 20:56, pirms 12 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: labi pietiks grābstīt nenozīmīgus ciparus. Visiem zināms, ka basketbolā ir 5 reizes lielāka konkurence.
Kad aptrūkstas argumenti, tie jāsāk izzīst no pirksta? Uz kā balstīti tavi aprēķini, atskaitot izdomu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-07-15 20:59, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: gan jau tiks uz čempi Francijā, varēsi raudāt gaužas asaras pēc tam
Tāds pamuļķis!
Es tikai priecātos, ja tā notiktu.
un vēl vairāk priecātos, ja Latvijai būtu spēcīgas un konkurētspējīgas izlases, kas cīnās par medaļām bakstebolā, futbolā, volejbolā, handbolā, hokejā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-07-15 21:05, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: Eiropā valstis, kur kaut kādā līmenī ir ledus hokejs

Vācija Francija Zviedrija Slovākija Čehija Krievija Šveice Baltkrievija Somija

Eiropā valstis kur kaut kādā normālā līmenī ir basis

Spānija Itālija Francija Vācija Serbija Melnkalne Horvātija Lielbritānija Slovēnija Maķedonija Lietuva Krievija Grieķija Turcija Bosnija Gruzija Izraēla Ukraina
Tev nepiekrīt neviens FIBA vai IIHF reitings.

Jautāšu vēlreiz - ir kaut kas faktuāls, uz ko jūs abi balstaties, vai ņemat talkā tikai izdomu?

  +1 [+] [-]

, 2013-07-15 21:06, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: EČ ar visām spēcīgākajām Eiropas komandām
Bez 19 spēcīgākajām pasaules izlasēm. Hokejā mēs regulāri gūtu zelta medaļas šādā situācijā.

  -1 [+] [-]

, 2013-07-15 21:07, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: ja paraugamies tabulā, tad redzam, ka Latvija ir priekšā olimpiskajiem vicečempioniem itāļiem,2x vicečempioniem 1x pasaules čempioniem spāņiem, 1x Eiropas čempioniem krieviem

paraugamies uz situāciju tieši jauniešiem ledus hokejā, kas(rezultāti) būtībā neatšķiras arī no pieaugušajiem

vai ledus hokejā Latvija U-20 izlase varētu uzvarēt somu,krievu,ASV jauniešus un būt pirmie grupā? tas nebūtu iespējams
Kopš kura laika OS notiek U-20 vecuma grupā? Tev te futbols ar basketbolu vienā putrā jūk, manuprāt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-15 21:09, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: paraugamies uz situāciju tieši jauniešiem ledus hokejā, kas(rezultāti) būtībā neatšķiras arī no pieaugušajiem
Hokejā Latvijas valstsvienības sistemātiski ierindojas pasaules top 12. Basketbolā šādu vietu valsts pastāvēšanas vēsturē mēs ne reizi (!) neesam ieguvuši un diez vai tuvākajā nākotnē arī ieņemsim. Nemaz nerunājot par regulāru dalību OS.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-15 21:13, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: es nosaucu valstis Eiropā, kur normālā līmenī kaut cik ir konkrēts sports, kā redzi basketbolā to ir vairāk nekā ledus hokejā

vai varbūt stāstīsi cik spēcīga saimniecība un izlase ledus hokejā ir Serbijai piemēram?
Gailis uz sūdu čupas arī sauc. Es varu nosaukt 200 vai vairāk valstis. Šādi "saraksti" ir bezvērtīgi, ja tie nebalstās uz faktiem un statistiku.

Atkārtošos vēlreiz, ja salīdzinām Eiropas kontinenta proporcionālo spēku samēru hokejā un basketbolā attiecībā pret pārējo pasauli, Eiropas hokejs ir 2-3x spēcīgāks nekā basketbols.

Attiecīgi konkurence Eiropas basketbolā ir daudzkārt mazāka un ieņemt augstas vietas EČ ir daudz vieglāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-07-15 21:15, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: ledus hokejā pārējā pasaulē ir tikai ASV un Kanāda, Eiropas mērogā neaizsniedzamas ir Čehijas Slovākijas Šveices Somijas Zviedrijas Krievijas izlases un līdz ar to arī medaļas
Atgādināšu, ka basketbolā pasaules reitingā mēs atrodamies 39. vietā un "neaizsniedzamo" valstu saraksts ir vairākkārt garāks.

  +2 [+] [-]

, 2013-07-15 21:16, pirms 12 gadiem
ko jūs varat salīdzināt tomātus ar āboliem? tiešām tik grūti priecāties, ka šī U20 tik labi spēlē šajā turnīrā? vienkārši priecāties, ka džekiem sanāk, neiepinot futbolus, hokejus utt.?
labi, ka šodien gāja tā, kā gāja, vismaz nebūs galvās pārliecības, ka visus var uzvarēt uz vienas kājas

     [+] [-]

, 2013-07-15 21:17, pirms 12 gadiem
v4_karstgalvis rakstīja: totals dalbajobs! pasaule, ja labi 20 valstis hokejs ir normala limeni, kamer basketbolu spele visur!
FIBA reitingā nav atrodama lielākā daļa no pasaules valstīm. Attiecīgi diez vai ir adekvāti apgalvot, ka basketbols "tiek spēlēts visur".

  +2 [+] [-]

, 2013-07-15 21:18, pirms 12 gadiem
pikolo rakstīja: ko jūs varat salīdzināt tomātus ar āboliem? tiešām tik grūti priecāties, ka šī U20 tik labi spēlē šajā turnīrā? vienkārši priecāties, ka džekiem sanāk, neiepinot futbolus, hokejus utt.?
labi, ka šodien gāja tā, kā gāja, vismaz nebūs galvās pārliecības, ka visus var uzvarēt uz vienas kājas
Mazajiem idiotiņiem nav ko darīt .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-07-15 21:19, pirms 12 gadiem
Vismaz NBA komentētāji beidzot varēs izrunāt latviešu spēlētāju uzvārdu- Jakovich, līdzīgi kā serbu , slovēņu spēlētājiem .

  +2 [+] [-]

, 2013-07-15 21:20, pirms 12 gadiem
pikolo rakstīja: ko jūs varat salīdzināt tomātus ar āboliem? tiešām tik grūti priecāties, ka šī U20 tik labi spēlē šajā turnīrā? vienkārši priecāties, ka džekiem sanāk, neiepinot futbolus, hokejus utt.?
labi, ka šodien gāja tā, kā gāja, vismaz nebūs galvās pārliecības, ka visus var uzvarēt uz vienas kājas
Kurš teica, ka kāds nepriecājas par panākumiem?

Vienkārši jānoliek vietā safanojušies pienapuikas, kam trūkst objektīva skata uz lietām un kas nespēj domāt racionāli.

Jo vairāk sacerēsies, jo sāpīgāk būs vēlāk. Vēl neesam ne tuvu medaļām. Ja līdz tām tiksim - ģeniāli, taču arī tas nenozīmēs, ka pēc 5 gadiem ņemsim medaļas pieaugušo konkurencē vai to ka visi tūlīt spēlēs NBA.

  -2 [+] [-]

, 2013-07-15 21:22, pirms 12 gadiem
v4_karstgalvis rakstīja: ..Šobrīd FIBA locekles ir 213 nacionālās federācijas..
Protams, kāda problēma kaut kādam zulusam savilkt uz zemes līnijas iekarināt grozus, bumbas gan jau kā ziedojumu var dabūt un var stāties federācijā, tikai kāda tā kvalitāte...

  +1 [+] [-]

, 2013-07-15 21:24, pirms 12 gadiem
v4_karstgalvis rakstīja: ..Šobrīd FIBA locekles ir 213 nacionālās federācijas..
2/3 no tām nepiedalās starptautiskos turnīros. Vari pārcelties uz kādu neapdzīvotu salu un arī pieteikties FIBA, tas situāciju konkurences ziņā nekādā veidā neizmainīs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-07-15 21:27, pirms 12 gadiem
Dir.aa ir salidzinat hokeju, basketbolu- galvenokart resursu deel.
Hokejaa mes smagi atpaliekam pat no Šveices- 7-8x reizes, kur nu vel lielvalstiim un vajag 20 kvalitativus speletajus, kamer basketbolaa- trenejas divreiz vairaak un vajag divreiz mazaak.

Pirmo reizi juutu, ka ir reals finaals.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-15 21:30, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: ievērtēsim tad pasauli

Latvijas jaunieši 10.vietā no 16
ledus hokejā 10.vietā no 10

http://en.wikipedia.org/wiki/2011_FIBA_Under-19_World_Championship
Tātad draudzīgs neizšķirts. Pēc reitinga basketbolā gan esam 3x zemāk, līdz ar to hokejs pārliecinoši ir priekšā līmeņa ziņā. Varam paskatīties arī uz klubu panākumiem, apmeklētību, TV skatītāju skaitu. Visur pārliecinoši priekšā hokejs.

     [+] [-]

, 2013-07-15 21:33, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: ledus hokejā tas pats,Grieķijā nopietns līmenis, drīz apdraudēs Latviju un citas
Bet dumiķīti, kapēc tu visu laiku salīdzini ar hokeju?
Varbūt tad jau labāk salīdzināt ar futbolu – ar to basketbols ir līdzīgāks Latvijā iespēju ziņā, futbola laukumi pa pilno, gandrīz pie katras lauku skolas, bumbojies līdz vēmienam...
Tikai rezultāti ir tādi, ka mazo Lihtenšteinu 37 tūkstošiem iedzīvotāju Latvija pat nevar uzvarēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-15 21:37, pirms 12 gadiem
sandis44442 rakstīja: piespeles vispar vinjam reti kad ir vairak par 2am.. saspeles vaditajam..
Viņam ir 2,8 vid. spēlē, tikpat cik Jakovičam!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-15 21:39, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: tev kā Latvijas izlases heiterītim laikam nav zināms , ka EČ kvalifikācijā U-21 Latvija sagrāva Lihtenšteinu pirms mēneša
Pokij, neesmu nekad bijis Latvijas futbola izlases heiteris.
Otrkārt, tas tikai būtu kauns, ja LV U-21 izlase kārtīgi neuzvarētu Lihtešteinas, valsts ar 37 000 iedzīvotājiem, junioru izlasi.
Tas ir tas pats, kas LV izlase spēlētu pret Ogres rajona izlasi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-07-15 21:43, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: līmenis kā tāds, salīdzinot reālo konkurenci abos sportos, basketbolā ir nedaudz augstāks, starp jauniešiem noteikti
Basketbolā pret ASV mēs neesam spēlējuši, tad arī redzētu jokus un "0-12".

     [+] [-]

, 2013-07-15 21:43, pirms 12 gadiem
Emka9595 rakstīja: Laiki mainās kāds sakars ko es stulbuma dēļ pateicu ar psihi ?
To, kad laiki tik ātri mainās, sauc par pubertāti, puis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-07-15 21:45, pirms 12 gadiem
A-BURTS-BREIVIKS rakstīja: nav tik svarigs rezultats,manis pec kaut visa LV basketa izlase sastavetu no NBA zvaigznem,bet Hokeja mes micitos pa 1.diviziju,tas neko nemainitu mana nostaja! seit iet runa par SPORTA VEIDU KA TADU,nevis par panakumiem vai neveiksmem bimbambols man ir PRETIGS KA TADS , jo visa ta butiba ir balstita uz neandertaliesu kulturu, un tur es neko nevaru padarit! HOKEJS man vienmer ir bijis mils un sirdij tuvs,tapec ka esmu BALTAIS CILVEKS un ar to ari lepojos!
Tu esi rasists, starp citu senā vēsturē cilvēkam bija tikai viena ādas krāsa, bet to jau vēstures stundā nemāca...

     [+] [-]

, 2013-07-15 21:46, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: kā galvenais sports noteikti jāapstiprina futbols, pēc tam basis
Futbolā Eiropā mēs esam starp Luksemburgu un Armēniju līmeņa ziņā. Eiropā ārpus top 30, pasaulē ārpus top 100. Visu futbola klubu summēts budžets ir zemāks par lielākā hokeja kluba budžetu. Pusamatieru līmenis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-07-15 21:48, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: interesanti, ka Latvijas nacionālais čempionāts ledus hokejā ir pielīdzināms Lihtenšteinas čempim futbolā - amatierisks un nožēlojams
Arī basketbolā un futbolā tas nacionālais čempis ir diezgan nožēlojams un amatierisks ar tām iespējām, kādas ir trenēties, vienīgi līmeni mazliet notur tas, ka afroamerikāņi, lietuvieši basī un visādi salašņas no visas pasaules futbolā ir ar mieru uzspēlēt par kapeikām, lai mēģinātu pēc tam pacelties augstākā līmeni...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-15 21:55, pirms 12 gadiem
A-BURTS-BREIVIKS rakstīja: ka tad,ka tad paskaties labak so video,seit iet runa par energonu strukturu asinis un par mitu,ka "visi cilveki ir vienadi" Disk 05 6 Философия урок 3 Структура... P.S. neko sliktu rasisma nesaskatu
Diemžēl man tevi jāapbēdina, tava teorija nav pareiza

     [+] [-]

, 2013-07-15 21:55, pirms 12 gadiem
labais Krievi vineja Franciju

  +2 [+] [-]

, 2013-07-15 21:55, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Arī basketbolā un futbolā tas nacionālais čempis ir diezgan nožēlojams un amatierisks ar tām iespējām, kādas ir trenēties, vienīgi līmeni mazliet notur tas, ka afroamerikāņi, lietuvieši basī un visādi salašņas no visas pasaules futbolā ir ar mieru uzspēlēt par kapeikām, lai mēģinātu pēc tam pacelties augstākā līmeni...
Basketbola čempionāts ir labs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-15 21:57, pirms 12 gadiem
varejao rakstīja: Basketbola čempionāts ir labs.
Jā, 2 komandas ir labas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-07-15 21:58, pirms 12 gadiem
Latvijai tikai vel vinet Italiju un 1vieta grupa garenteta

  -1 [+] [-]

, 2013-07-15 21:58, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Tu esi rasists, starp citu senā vēsturē cilvēkam bija tikai viena ādas krāsa, bet to jau vēstures stundā nemāca...
Jā, un tā bija balta.

  +1 [+] [-]

, 2013-07-15 22:01, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: būtu labi, ja būtu Armēnijas līmenī, kas Kopenhāgenā sagrāva spēcīgo Dāniju ar 4:0

Latvija pavisam noteikti ir augstāk par Luksemburgu

un nevajag lepoties ar gazprom naudu klubam, kas nespēlē pat vietējā čempionātā un kas tika uztaisīts kā politisks projekts un ar Latviju to saista tikai juridiskā adrese

futbols ir jāapstiprina par nr.1 sportu Latvijā un jāizkuļās no bedres ar attīstības plānu ilgtermiņā

hokejā jau izlase turpat kulsies pa 12-16.vietu pasaulē(faktiski Eiropā), jo pārējās valstīs ledus hokeju uztur tikai daži desmiti entuziastu, par konkurenci uz vietu A grupā nav jāuztraucas lai vietējā čempī turpina uzvarēt veterāni un amatieri, who cares

futbola tas neies cauri - būs vajadzīgs ilgtermiņa plāns, nauda un attīstība, lai tiktu TOP 24
Dānija Eiropas reitingā ir 16. vietā. Salīdzinājumam hokejā mēs esam spēcīgāki par tavu "spēcīgo" Dāniju, ar ko arī viss, manuprāt, ir izteikts.

Par Luksemburgu gan nebūtu tik ļoti pārliecināts, tur futbolam velta vairāk līdzekļus, sistēma ir sakārtotāka, nevalda korupcija un naudas atmazgāšana, bet demogrāfiskā struktūra ir ievērojami pozitīvāka imigrācijas dēļ. Bērnu un jauniešu skaits tur nemaz nav tik radikāli mazāks, ja salīdzina ar Latviju. Ja būtu jāprognozē, līmenis ar Luksemburgu, Īslandi, utml., nākotnē izlīdzināsies un Eiropas futbolā mēs nostiprināsimies piektajā desmitā.

  +2 [+] [-]

, 2013-07-15 22:03, pirms 12 gadiem
Basketbola čempionāts ir labs, jo tur vismaz ir sistēma. Labi viena komanda ir izteikti spēcīgāka, bet pārējās ir ļoti līdzīgas un spēles interesantas. Šī sistēma sāk atmaksāties to mēs varam redzēt mūsu jauniešu izlašu rezultātos. Nav tā kā hokejā, kur ir viena komanda ar krievijas naudu, kas spēlē krievijas čempī, bet valsts čempionātā spēlē tikai 40 gadīgi amataieri. Viela pārdomām...

  +2 [+] [-]

, 2013-07-15 22:06, pirms 12 gadiem
Malaci puikas! Un par Boni, protams, ipass prieks Valmiera un Rujiena - bez nerviem calis vajadzigos brizos. Bus kadreiz riktigs vecis, ja ne NBA, tad Eiropa noteikti.

  -1 [+] [-]

, 2013-07-15 22:10, pirms 12 gadiem
varejao rakstīja: Basketbola čempionāts ir labs, jo tur vismaz ir sistēma. Labi viena komanda ir izteikti spēcīgāka, bet pārējās ir ļoti līdzīgas un spēles interesantas. Šī sistēma sāk atmaksāties to mēs varam redzēt mūsu jauniešu izlašu rezultātos. Nav tā kā hokejā, kur ir viena komanda ar krievijas naudu, kas spēlē krievijas čempī, bet valsts čempionātā spēlē tikai 40 gadīgi amataieri. Viela pārdomām...
Viela pārdomām par ko?
Basktetbols ir pieejams praktiski katrā pagastā un skolā un ir tik daudz bērnu un jauniešu, kas bumbojas un nodarbojas ar basketbolu, bet ja salīdzina pieejamību un daudzskaitlīgumu hokejam un basketbolam, tad LBL līmenis ir vājāks, kā LAČ hokejā.
Padomā par to, LBL ir 2 laba līmeņa komandas, 2 puslīdz normālas un pārējās praktiski amatieru komandas....
Tas pats par futbolu – tas līmenis ir neatbilstošs futbola pieejamībai un visāda līmeņa sportistu daudzumam...

  -1 [+] [-]

, 2013-07-15 22:12, pirms 12 gadiem
varejao rakstīja: Basketbola čempionāts ir labs, jo tur vismaz ir sistēma. Labi viena komanda ir izteikti spēcīgāka, bet pārējās ir ļoti līdzīgas un spēles interesantas. Šī sistēma sāk atmaksāties to mēs varam redzēt mūsu jauniešu izlašu rezultātos. Nav tā kā hokejā, kur ir viena komanda ar krievijas naudu, kas spēlē krievijas čempī, bet valsts čempionātā spēlē tikai 40 gadīgi amataieri. Viela pārdomām...
Par šo gan jāpiekrīt. Priekš valstsvienības līmeņa celšanas izdevīgs ir normāla līmeņa viduvējs vietējais čempionāts, nevis 1 labs klubs. Viela pārdomām arī VEF sakarā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-07-15 22:29, pirms 12 gadiem
PRIEKS PAR MUUSEJIEM, TAA TIK JATURPINA!!

     [+] [-]

, 2013-07-15 22:29, pirms 12 gadiem
Emka9595 rakstīja: ko pie velna vsp Hokeja eksperti dara basketbola sadaļā un beidzoet šo mērīšanos ar krāniņiem kā sīki bērni sāk jau kaitināt bišk
tieshi taa

  +2 [+] [-]

, 2013-07-15 22:46, pirms 12 gadiem
Emka9595 rakstīja: ko pie velna vsp Hokeja eksperti dara basketbola sadaļā un beidzoet šo mērīšanos ar krāniņiem kā sīki bērni sāk jau kaitināt bišk
Tevi ļoti bieži redzu hokeja sadaļā. Kurš tad te īsti mērās ar to, kurš sports ir labāks un "latviskāks" par citu, ja ne tu? Pats kaut ko saraksti, un tad pēkšņi "maini kažoku".

  +2 [+] [-]

, 2013-07-15 23:15, pirms 12 gadiem
MachimoI rakstīja: Tātad draudzīgs neizšķirts. Pēc reitinga basketbolā gan esam 3x zemāk, līdz ar to hokejs pārliecinoši ir priekšā līmeņa ziņā. Varam paskatīties arī uz klubu panākumiem, apmeklētību, TV skatītāju skaitu. Visur pārliecinoši priekšā hokejs.
Sāksim ar to, ka Latvijā vairs nav pat profesionālas hokeja komandas...

  +1 [+] [-]

, 2013-07-15 23:20, pirms 12 gadiem
Malači šita večiem jākapā mācas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-07-15 23:33, pirms 12 gadiem
kūdra rakstīja: Nekad nedomāju ka U20 dēļ būšu bez nerviem ....
Nevajag pressēt medaļas reāli mēs trīs spēles caur adatas aci izlīdām.
Puišu nākotnes karjerā tas noderēs
Dārgais draugs, pasaulē un Eiropā ir vismaz 10 izlases, kas bez mums var medāļus paņemt EČ un es esmu redzējis daudzus no tiem gan U20, gan pieaugušo līmenī un trust me- neviens nav tāds superstārs, mož izņemot USA, ka līdz medaļām visiem pāri iet kā tanks. Par medaļām ir jācīnās un jāizcīna smagas uzvaras, lai pie tām tiktu, nevis kāds viņas tev dos par velti. Tieši tāpat cīnās arī Lietuva, Grieķija, Latvija, Itālija, Spānija u.t.t.

Tieši to daudziem letiņiem nesaprast, viņiem šķiet, ka lietuviešu, spāņu u.t.t. panākumi augstākajā līmenī nāk caur +20 katrā spēlē, jo ''nu vienkārši viņi kruti''. Cīnīties topā par pirmajām vietām nav vieglāk kā par palikšanu hokejā... Varbūt letiņam šķiet, ka ja mēs basī, hoķī pa medaļām sistos, tad nu tik būtu prieki un gaviles, bet ja mēs būtu tajā līmenī regulāri un katru gadu, tad katrs kāsiens pa 3 punkti cīņā par medāli vai pat čempja titulu grieztu ar nazi tāpat kā kāsiens k-kādiem austriešiem hokejā par palikšanu elitē....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-15 23:36, pirms 12 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: Sāksim ar to, ka Latvijā vairs nav pat profesionālas hokeja komandas...
Latvijā ir, LČ gan nav. Tā patiešām ir milzīga LHF kļūda un zaudējums Latvijas hokejam. Ar to visu hokejs Latvijā ir augstākā līmenī par basketbolu.

Jauniešu un junioru līmeņa labākie spēlētāji hokejā gandrīz visos gadījumos spēlē pasaules klases līmeņa ārvalstu junioru līgās, kas viņu individuālajai izaugsmei šobrīd noteikti ir labāks variants par spēlēšanu Latvijas mazpilsētu komandās.

     [+] [-]

, 2013-07-15 23:38, pirms 12 gadiem
MachimoI rakstīja: Latvijā ir, LČ gan nav.
šogad takš būs, un profesionālis- pusprofesionālis hokejā tāds stiepts jēdziens... pēc tās definīcijas norvēģiem un dāņiem ar nav profesionālu čempju

     [+] [-]

, 2013-07-15 23:38, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: pēc tās definīcijas norvēģiem un dāņiem ar nav profesionālu čempju
Nav gan.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-07-15 23:51, pirms 12 gadiem
Emka9595 rakstīja: Tikai kur tagat spēlē U-20 hokeja izlase no cik spēlēm viņi cik uzvarēja un cik basketbola ? u-20 izlase ? ne par velti ir filma Sapņu komanda 1935 jo mums basī ir medaļas hoķī nav
Vai tu proti atšķirt Eiropu un Pasauli? U-19 izlase PČ šogad nav kvalificējusies.

Savukārt 1935. gadā čempionātā piedalījās 10 komandas un tas faktiski bija testa turnīrs pirms OS. 1936. gada OS mēs bijām 15-18. vietā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-07-15 23:54, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: elitārais izmaksu ziņā nesamērīgais sports hokejs tomēr pašķaida mūsu futeni basi voli v/a, kas ir pasaulē atzīti sporti
Hokejs Ziemeļu puslodē ir top sporta veids. Kuru interesē tas, ka afrikāņiem, smilšu nēģeriem un indiāņiem šis sports neliekas saistošs? Ziemeļamerikā + Eiropas ziemeļu daļā kopumā hokeja popularitāte ir samērojama ar futbolu.

  +1 [+] [-]

, 2013-07-15 23:54, pirms 12 gadiem
MachimoI rakstīja: Nav gan.
Tu esi lielākais priduraks kādu es esmu redzējis, ja tu domā ka hokejā eiropā ir lielāka konkurence nekā basīti. To jau pierāda vien fakts, ka basīti spēlē visā Eiropā un 80% valstis to dara labā līmenī, kamēr hokeju arī ''itkā'' spēlē visā Eiropā, bet labā līmenī to spēlē tikai ap 20% maksimums. Vēl, to ka tu esi pilnīgs pridu.raks pierāda fakts, ka hokeja federācijā ir, ja nemaldos 49 valstis tikai, bet basītī 213.
Vēl smieklīgāk ir tas, ka no tām 49(neatceros vai tieši 49, tāpēc moš kļūdos, bet tas skaits bija ap 50) normālā līmenī hoķi spēlē ap 20, max 25 valstis. Tātad pasaulē esam 13 no 20-25 normālā līmenī spēlējošām valstīm, kamēr ja mēs basītī būtu 13.vietā PČ tad tas skaitlis būtu apmēram 13 no 50 vismaz! Klauns tu esi, nekas vairāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-15 23:57, pirms 12 gadiem
Emka9595 rakstīja: protams jo eiropā ja būtu eiropas čempis hokejā tajā piedalītos labi vien 6 komandas
Pirmais EČ hokejā notika 1910. gadā, OS - 1920. gadā.

  +3 [+] [-]

, 2013-07-15 23:59, pirms 12 gadiem
MachimoI rakstīja: Pirmais EČ hokejā notika 1910. gadā, OS - 1920. gadā.
Nu tad visvarenais gudriniek paskai man, kāpēc tad nav EČ hokejā šodien? Āaaa, laikam jau tāpēc ka tas būtu 10 komandu čempis un atkritēji tpt būtu jau skaidri (tai skaitāa Latvija, ja vispār tādā tiktu).

P.S. Man nav nekas pret hoķi, bet šitādu mulķu dēļ man rodas riebums pret hokeju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-07-16 00:20, pirms 12 gadiem
Buhatajs_v1 rakstīja: Tu esi lielākais priduraks kādu es esmu redzējis, ja tu domā ka hokejā eiropā ir lielāka konkurence nekā basīti. To jau pierāda vien fakts, ka basīti spēlē visā Eiropā un 80% valstis to dara labā līmenī, kamēr hokeju arī ''itkā'' spēlē visā Eiropā, bet labā līmenī to spēlē tikai ap 20% maksimums. Vēl, to ka tu esi pilnīgs pridu.raks pierāda fakts, ka hokeja federācijā ir, ja nemaldos 49 valstis tikai, bet basītī 213.
Vēl smieklīgāk ir tas, ka no tām 49(neatceros vai tieši 49, tāpēc moš kļūdos, bet tas skaits bija ap 50) normālā līmenī hoķi spēlē ap 20, max 25 valstis. Tātad pasaulē esam 13 no 20-25 normālā līmenī spēlējošām valstīm, kamēr ja mēs basītī būtu 13.vietā PČ tad tas skaitlis būtu apmēram 13 no 50 vismaz! Klauns tu esi, nekas vairāk.
Iesaku uzlabot lasītprasmi. Eiropā ir koncentrējušās gandrīz visas spēcīgās hokeja izlases. Attiecīgi Eiropā valstsvienību līmenī hokejā cīņa par top 8 ir vienāds ar cīņu starp pasaules labākajām komandām. Basketbolā vairums no augsta līmeņa komandām nav no Eiropas.

Tas, ka tu personīgi vairumu no hokeja izlasēm uzskati par nenormālām kā reiz ir sekas tam, cik augstā līmenī esi pieradis redzēt spēlējam Latvijas valstsvienību. Spēlējam katrā PČ, OS jau otro desmitgadi pēc kārtas. Basketbolā nekas tamlīdzīgs nav noticis un nenotiks.

Kas attiecas uz basketbola spēlēšanu "visur Eiropā", Eiropā profesionālas/pusprofesionālas līgas ir tikai ~17 valstīs. Hokejā šis skaitlis arī ir 17. Skaits atkarīgs no "profesionāls" definīcijas, taču būtiski šeit rādītāji neatšķirsies.

Par tām 213 federācijām jau tavam biedram stāstīju - 2/3 no tām ir butaforijas un nekāda veida starptautiskās sacensībās nepiedalās un tām nav vietējo basketbola līgu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-16 00:23, pirms 12 gadiem
Buhatajs_v1 rakstīja: Nu tad visvarenais gudriniek paskai man, kāpēc tad nav EČ hokejā šodien? Āaaa, laikam jau tāpēc ka tas būtu 10 komandu čempis un atkritēji tpt būtu jau skaidri (tai skaitāa Latvija, ja vispār tādā tiktu).

P.S. Man nav nekas pret hoķi, bet šitādu mulķu dēļ man rodas riebums pret hokeju.
Jo katru gadu notiek PČ, kur piedalās visas spēcīgākās Eiropas valstsvienības, ieskaitot Latvijas izlasi.

     [+] [-]

, 2013-07-16 00:26, pirms 12 gadiem
Emka9595 rakstīja: njā ja neskaita ko tu sauc pa ziemeļameriku nu jā kanādā tas ir topa sports bet ASV Amerikāņu futbols ir topā tad ir basis tad beisbols tad futbols tad hokejs un meksikā futbols ir topā un basis ar ir populārs
Ziemeļamerikā futbols ir krietni aiz hokeja. NHL ir trešā apmeklētākā pasaules sporta līga ar 21 miljoniem skatītāju (neskaitu iepriekšējo lokauta sezonu) un ir priekšā arī NBA.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-16 00:30, pirms 12 gadiem
Emka9595 rakstīja: laikam tevi ignore vajag citād tu te glupības gvelz
Angliski ir tāds teiciens - "The truth will set you free, but first it will piss you off."

Saprātīgus no aprobežotiem cilvēkiem atšķir spēja tikt pāri tai pirmajai fāzei un pieņemt jaunus faktus, tādējādi mainos savus uzskatus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-16 00:37, pirms 12 gadiem
Neviens no faktiem nav pašizdomāts. Jebkuram no tiem varu dot atsauci uz uzticamu avotu, taču negrasos to darīt, ja netiks atbildēts ar to pašu.

Ja ir interese par kopējo apmeklētāju skaitu NBA/NHL/MLS pilnās sezonās, tad pēdējā pilnajā NHL sezonā tas bija 21,4 miljoni skatītāju, NBA - 21,3 miljoni, populārākajā futbola līgā (Bundesliga) - 13,8 miljoni. MLS nav pat puse no NHL vai NBA skatītājiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-16 00:38, pirms 12 gadiem
Priekšā NHL ir tikai MLB un Japānas beisbola līga. NFL spēļu skaits ir krietni mazāks, tādēļ kopējais skaitlis arī attiecīgi krietni mazāks par spīti lielai vidējai apmeklētībai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-16 00:43, pirms 12 gadiem
v4_karstgalvis rakstīja: yo ekspert, kaut ka aizmirsi NCAA, kurs tavu hokeju panem totala d****!
NCAA nav profesionāla sporta līga un tās struktūra neļauj veikt jēgpilnus salīdzinājumus ar atsevišķām profesionālām līgām. NCAA pirmajā divīzijā ir 334 (!) komandas un aizvadīto spēļu skaits pārsniedz 5000. Ja to visu skaita *kopā*, NCAA ir vairāk skatītāju par NBA un NHL, jā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-07-16 00:52, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: ziniet kas vēl ieliek kloķi ledus hokejam? spīdvejs, mēs tur tikām TOP 6 pasaulē

demagoga kungs varētu iemest statistiku, cik nāk vidēji uz spēli Bundeslīgā un cik NHL

Bayern taču nespēs izkonkurēt Toronto Maple Leafs nu nekādīgi ar savu vidējo apmeklējumu - ~ 70k

kaut kā nav objektīvi salīdzināt pirmkārt komandu skaitu x spēļu skaitu
Bundeslīga 18 komandas, katrai 34 spēles, NHL 30 komandas, katrai 82 spēles

un otrs iedzīvotāju skaits 80 miljonu Vācija pret 360 miljoni ASV/Kanāda
NFL arī ieliek
IPL ( Indian premier league) Kritets. Indijā un Pakistānā kopā kaut kur 1,5 miljardi cilvēku dzīvo un krikets ir visa viņu dzīve
Tad vēl MLB ( beisbols ASV, Japāna, Centrālamerikas valstis, Dienvidamerikas valstis, utt.)

     [+] [-]

, 2013-07-16 00:53, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: ziniet kas vēl ieliek kloķi ledus hokejam? spīdvejs, mēs tur tikām TOP 6 pasaulē

demagoga kungs varētu iemest statistiku, cik nāk vidēji uz spēli Bundeslīgā un cik NHL

Bayern taču nespēs izkonkurēt Toronto Maple Leafs nu nekādīgi ar savu vidējo apmeklējumu - ~ 70k

kaut kā nav objektīvi salīdzināt pirmkārt komandu skaitu x spēļu skaitu
Bundeslīga 18 komandas, katrai 34 spēles, NHL 30 komandas, katrai 82 spēles

un otrs iedzīvotāju skaits 80 miljonu Vācija pret 360 miljoni ASV/Kanāda
Futbols Eiropā relatīvi ir populārāks. Es runāju par Eiropas ziemeļu daļu + Ziemeļameriku un absolūtiem skaitļiem.

Hokeju no futbola atšķir pārāk daudz, lai varētu ņemt vērā vidējo skatītāju skaitu. Galvenokārt specifiskās infrastruktūras un platības ziņā ierobežoto hokeja arēnu dēļ (masīvas iekštelpu ledus halles ar 100k vietām nekad nebūs rentabli būvēt milzīgo temperatūras/mitruma uzturēšanas izmaksu dēļ). Savukārt, ja runa ir par atsevišķām t.s. Winter Classic spēlēm NHL vai NCAA vai PČ, tad pulcētie ļaužu pūļi ir samērojami ar futbola laukumos redzēto.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-16 00:55, pirms 12 gadiem
v4_karstgalvis rakstīja: 10x profesionalaka par tavu kolhoza ligu! kur tad problema hokejam tadus skaitlus savakt....?
Basketbolam vajag 10 cilvēkus un 2 grozus, hokejam nepieciešama infrastruktūra un ekipējums. Tāpat hokeja popularitāte ir reģionāla un piesaistīta klimatam - ledus un sniega izplatībai ziemās. Šajās vietās hokejs ir futbola līmenī vai to pārsit.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-07-16 01:05, pirms 12 gadiem
MachimoI rakstīja: Iesaku uzlabot lasītprasmi. Eiropā ir koncentrējušās gandrīz visas spēcīgās hokeja izlases. Attiecīgi Eiropā valstsvienību līmenī hokejā cīņa par top 8 ir vienāds ar cīņu starp pasaules labākajām komandām. Basketbolā vairums no augsta līmeņa komandām nav no Eiropas.

Tas, ka tu personīgi vairumu no hokeja izlasēm uzskati par nenormālām kā reiz ir sekas tam, cik augstā līmenī esi pieradis redzēt spēlējam Latvijas valstsvienību. Spēlējam katrā PČ, OS jau otro desmitgadi pēc kārtas. Basketbolā nekas tamlīdzīgs nav noticis un nenotiks.

Kas attiecas uz basketbola spēlēšanu "visur Eiropā", Eiropā profesionālas/pusprofesionālas līgas ir tikai ~17 valstīs. Hokejā šis skaitlis arī ir 17. Skaits atkarīgs no "profesionāls" definīcijas, taču būtiski šeit rādītāji neatšķirsies.

Par tām 213 federācijām jau tavam biedram stāstīju - 2/3 no tām ir butaforijas un nekāda veida starptautiskās sacensībās nepiedalās un tām nav vietējo basketbola līgu.
Šitik tupu cilvēku sen neesmu redzējis, kā tev nedalec ka basītī ir 3x lielāka konkurence nekā hokejā? un tā kā hokejā konkurence ir ļoti maza, tad hokejā mēs arī esam gan PČ, gan OS, bet basītī tas ir reāls sapnis, jo basītī ir daudz lielāka konkurence. Es personīgi priecātos daudz vairāk, ja LV basketa izlase kādreiz iekļūtu PČ vai OS un tur labi nokapātos nekā, ja hokeja izlase tiktu pie medaļām.

  +1 [+] [-]

, 2013-07-16 01:08, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: Eiropā valstis, kur kaut kādā līmenī ir ledus hokejs

Vācija Francija Zviedrija Slovākija Čehija Krievija Šveice Baltkrievija Somija

Eiropā valstis kur kaut kādā normālā līmenī ir basis

Spānija Itālija Francija Vācija Serbija Melnkalne Horvātija Lielbritānija Slovēnija Maķedonija Lietuva Krievija Grieķija Turcija Bosnija Gruzija Izraēla Ukraina
Dānija,Austrija, Norvēģija,tā pati Francija hokeju nespēlē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-16 01:10, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: ne basketbols,ne hokejs pat tuvu nestav futbolam,un jebkurs futbola top speletajs ir daudz veertigaks par NHL vai KHL zvaigzni
Vislabāk apmaksātais hokejists (Predators kapteinis Vēbers) vislabāk apmaksāto futbolistu sarakstā būtu 2. vietā aiz Ronaldo.

     [+] [-]

, 2013-07-16 01:11, pirms 12 gadiem
dueto rakstīja: Dānija,Austrija, Norvēģija,tā pati Francija hokeju nespēlē?
viņš ar to bij domājis kaut cik labā līmenī. Tad jau tik pat labi pie baša varam rakstīt, Latvija, Igaunija utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-16 01:13, pirms 12 gadiem
MachimoI rakstīja: Vislabāk apmaksātais hokejists (Predators kapteinis Vēbers) vislabāk apmaksāto futbolistu sarakstā būtu 2. vietā aiz Ronaldo.
Jā, viss jau izklausās labi, tikai neaizmirsti, ka NHL atrodas ASV un tur 2/3 no tiem Vēbera ienākumiem aiziet nodokļos. Kā arī tādu Ronaldu pazīst 5x vairāk cilvēki nekā kkādu Vēberu un tieši tāpēc visādās reklāmās piedalās Ronaldu un beigu beigās viņš nopelna 10x vairāk nekā tavs Vēbers.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-16 01:17, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: kādā valūtā?
http://www.richestfootballclubs.com/top-10-richest-football-players-in-2013/
Aij tač ar to klaunu nav jēgas strīdēties, viņš mēģina pieradīt savas debīlas fantāzijas, kurs nepavisam nav reālas. Jebkurš normāls cilvēks saprot to, ka izcīnīt 13 vietu PČ hokejā un izcīnīt 13 vietu PČ basī nav viens un tas pats. Proti, basītī tas ir sasniegums, bet hokeja tā ir viduvējība.

  -1 [+] [-]

, 2013-07-16 01:17, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: kā jūs domājat ko pasaulē atpazīst vairāk - Zlatanu Ibrahimoviču vai brāļus Sedīnus?
Kā tu domā - cik liela daļa no pasaules ir trešās pasaules caurumi, kur hokeju neviens nevarētu atļauties spēlēt pat tad, ja tas tur kādam interesētu?

Hokejs ir bagātu bālģīmju sports. Futbols - visu divkājaino sports ar nosacījumu, ja var atļauties iegādāties vai atrast puslīdz simetrisku pūsli spārdīšanai. Attiecīgi starp smilšu nēģeriem un moriem futbols vienmēr būs populārāks. Basketbolam jau vajag arī rokas un puslīdz līdzenu virsmu spēlēšanai + grozu. Attiecīgi uzreiz atkrīt puse Āfrikas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-16 01:25, pirms 12 gadiem
Buhatajs_v1 rakstīja: Šitik tupu cilvēku sen neesmu redzējis, kā tev nedalec ka basītī ir 3x lielāka konkurence nekā hokejā? un tā kā hokejā konkurence ir ļoti maza, tad hokejā mēs arī esam gan PČ, gan OS, bet basītī tas ir reāls sapnis, jo basītī ir daudz lielāka konkurence. Es personīgi priecātos daudz vairāk, ja LV basketa izlase kādreiz iekļūtu PČ vai OS un tur labi nokapātos nekā, ja hokeja izlase tiktu pie medaļām.
Basketbolā ir par 1,7 reizēm vairāk aktīvu valstsvienību - tev taisnība. 13. vieta PČ ir nedaudz prestižāka par 13. vietu PČ hokejā, taču atšķirība ir krietni mazāka, nekā tev liekas.

Diskusija gan nav bijusi par PČ un kopējo komandu skaitu, bet gan par pasaules klases līmeņa komandām Eiropas čempionātā, kas basketbolā ir vairākas reizes mazskaitlīgākas. Attiecīgi konkurence starp valstsvienībām tieši EČ ir ievērojami mazāka. Turklāt U-20 līmenī basketbolā gandrīz visi labākie spēlētāji jau pievienojas pieaugušo izlasēm. U-20 PČ hokejā ir nesalīdzināmi prestižāks par U-20 EČ hokejā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-07-16 01:31, pirms 12 gadiem
Puisīši jums gan te padumja diskusija - katrs skatās un fano par to, kas viņam patīk - nav jābūt pamuļķim līdzskrējējam, kas skatās to, kas ir populārāks...

  -1 [+] [-]

, 2013-07-16 01:35, pirms 12 gadiem
MachimoI rakstīja: Basketbolā ir par 1,7 reizēm vairāk aktīvu valstsvienību - tev taisnība. 13. vieta PČ ir nedaudz prestižāka par 13. vietu PČ hokejā, taču atšķirība ir krietni mazāka, nekā tev liekas.

Diskusija gan nav bijusi par PČ un kopējo komandu skaitu, bet gan par pasaules klases līmeņa komandām Eiropas čempionātā, kas basketbolā ir vairākas reizes mazskaitlīgākas. Attiecīgi konkurence starp valstsvienībām tieši EČ ir ievērojami mazāka. Turklāt U-20 līmenī basketbolā gandrīz visi labākie spēlētāji jau pievienojas pieaugušo izlasēm. U-20 PČ hokejā ir nesalīdzināmi prestižāks par U-20 EČ hokejā.
Tad par ko tu īsti diskutē? Ja, tu domā ka abos sportos konkurence ir vienāda, tad LV basketa izlasei iegūta kaut vai tā pati 13.vietā PČ būtu tas pats kas, ja LV hokeja izlase tiktu pie PČ medaļām.

Un ja tu gribi teikt, ka Eiropā nav Pasaules klases līmeņa basketa valstis, tad tevi vajag nosūtīt uz psiheni. Sāksim jau ar to, ka ārpus Eiropas nopietni hokeju laiž tikai ASV un Kanāda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-07-16 01:38, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Puisīši jums gan te padumja diskusija - katrs skatās un fano par to, kas viņam patīk - nav jābūt pamuļķim līdzskrējējam, kas skatās to, kas ir populārāks...
Nav jau jāskrien līdzi populārākajam, katrs var fanot par ko grib, bet šeit vienkārši viens klauns tā kož pirkstos ka basketam būs lieliska nākotne, jo jaunie laiž ne pa jokam, bet tikmēr hokejā jaunieši neko nevar parādīt, nu neteiksim, ka vispār neko, bet neko pārāk lielu. Pēc viņa vārdiem var saprast, ka izcinīta 10.vieta PČ basketā būtu gandrīz vai tas pats, kas 10.vieta PČ hokejā.

  +1 [+] [-]

, 2013-07-16 01:39, pirms 12 gadiem
Buhatajs_v1 rakstīja: Šitik tupu cilvēku sen neesmu redzējis, kā tev nedalec ka basītī ir 3x lielāka konkurence nekā hokejā? un tā kā hokejā konkurence ir ļoti maza, tad hokejā mēs arī esam gan PČ, gan OS, bet basītī tas ir reāls sapnis, jo basītī ir daudz lielāka konkurence. Es personīgi priecātos daudz vairāk, ja LV basketa izlase kādreiz iekļūtu PČ vai OS un tur labi nokapātos nekā, ja hokeja izlase tiktu pie medaļām.
Visiem Latvijas un pasaules iedzīvotājiem, atskaitot pāris SC tirliņus, ir vienalga, par ko tu priecātos

  -3 [+] [-]

, 2013-07-16 01:40, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: labs skats

Ziemeļu puslode,Somija,PČ spēle un tukšas tribīnes
Londonas Olimpiāde, basketbols.
';

  +1 [+] [-]

, 2013-07-16 01:40, pirms 12 gadiem
Buhatajs_v1 rakstīja: Nav jau jāskrien līdzi populārākajam, katrs var fanot par ko grib, bet šeit vienkārši viens klauns tā kož pirkstos ka basketam būs lieliska nākotne, jo jaunie laiž ne pa jokam, bet tikmēr hokejā jaunieši neko nevar parādīt, nu neteiksim, ka vispār neko, bet neko pārāk lielu. Pēc viņa vārdiem var saprast, ka izcinīta 10.vieta PČ basketā būtu gandrīz vai tas pats, kas 10.vieta PČ hokejā.
Jau gadus atpakaļ jaunie ir laiduši ne pa jokam, tikai lielākā daļa palikusi LBL līmenī...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-16 01:41, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: komandu sporta,nav nekur taadas konkurences kaa futbola,jo futbolu spele praktiski visas valstis
Pareizi. Tas ko viņš te mēģina salīdzināt ir tas pats, ka es vērstos futbolā sadaļā un mēģinātu iestāstīt, ka arī futbolā ir vienāda konkurence ar basketu. Pilnīgi jāsmejas par viņu.

  -1 [+] [-]

, 2013-07-16 01:41, pirms 12 gadiem
Buhatajs_v1 rakstīja: Tad par ko tu īsti diskutē? Ja, tu domā ka abos sportos konkurence ir vienāda, tad LV basketa izlasei iegūta kaut vai tā pati 13.vietā PČ būtu tas pats kas, ja LV hokeja izlase tiktu pie PČ medaļām.

Un ja tu gribi teikt, ka Eiropā nav Pasaules klases līmeņa basketa valstis, tad tevi vajag nosūtīt uz psiheni. Sāksim jau ar to, ka ārpus Eiropas nopietni hokeju laiž tikai ASV un Kanāda.
Vēlreiz iesaku uzlabot lasītprasmi un atgriezties uz diskusijas sākumu. Kaut kur iejaucies pa vidu, nezinot pat to, par ko ir saruna? Neliekas pašam dīvaini?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-16 01:43, pirms 12 gadiem
MachimoI rakstīja: Londonas Olimpiāde, basketbols.
Ar šo te tu pamatīgi iebrauci auzās. RobisK ieliktā bilde ar spēli notika hokeja lielvalstī Somijā, kamēr tava ieliktā bilde ar spēli notika Londonā, Lielbritānijā, kuriem galvā +/- ir tikai 3 sporta veidi - futbols, krikets un regbijs.

  +1 [+] [-]

, 2013-07-16 01:44, pirms 12 gadiem
Buhatajs_v1 rakstīja: Nav jau jāskrien līdzi populārākajam, katrs var fanot par ko grib, bet šeit vienkārši viens klauns tā kož pirkstos ka basketam būs lieliska nākotne, jo jaunie laiž ne pa jokam, bet tikmēr hokejā jaunieši neko nevar parādīt, nu neteiksim, ka vispār neko, bet neko pārāk lielu. Pēc viņa vārdiem var saprast, ka izcinīta 10.vieta PČ basketā būtu gandrīz vai tas pats, kas 10.vieta PČ hokejā.
Un vairāk gan novērojams, ka VEF faneļi un bimbjveidīgie mēģina salīdzināt basi, futbolu ar hokeju.
Kaut gan cits sportaveids labāk patīk, cits vienaldzīgāks, jebkurā gadījumā es priecājos par LV sportistu panākumiem, nevi mēģinu kaut ko salīdzināt, kā te to daži labi dara...

     [+] [-]

, 2013-07-16 01:44, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: lai izbeigtu mītu par "pārējās pasaules" spēku basketbolā = tikai ASV un Argentīna ir tās, kas var izcīnīt medaļas un ir favorīti, visas Ķīnas Irānas Austrālijas Brazīlijas Nigērijas ir autsaideri.

EČ iekļūt atstotniekā vai pat medaļās var jebkura no 12 valstīm(Francija Spānija Lietuva Itālija Vācija Grieķija Turcija Serbija Horvātija Slovēnija Maķedonija Melnkalne Krievija)
Vai tu tikko apgalvoji, ka 12 tevis nosauktās komandas var iegūt medaļas PČ, es tevi pareizi sapratu?

  +1 [+] [-]

, 2013-07-16 01:46, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: arī tikšana uz PČ basketbolā nav vienkārša - jābūt TOP 5 EČ, tā teikt jāpārspēj citas Eiropas basketbola lielvalstis

nez vai ledus hokejā izlase spētu iekļūt TOP 5 kaut Eiropas mērogā - NEKAD!
Vispār jau LV izlase ir bijusi vairāks reizes 7. vietā PČ, paņem nost ZA komandas un sanāks 5. vieta Eiropā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-16 01:47, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Jau gadus atpakaļ jaunie ir laiduši ne pa jokam, tikai lielākā daļa palikusi LBL līmenī...
Tā biju tusētāju paaudze, kuriem varēja sanākt spīdošas akrjeras, bet viņi paši sev tās norakstīja. Kā arī pēdējo 5 gadu laikā mūsu jaunieši ir izcīnījuši 2 bronzas medaļas EČ, tas jau vien ir rādītājs un domāju, ka ar viņiem nenotiks, kā ar tusētāju paaudzi, tāpēc ka viņi mācās no viņu kļūdām, lai sev nenočakarētu visu karjeru.

     [+] [-]

, 2013-07-16 01:48, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: arī tikšana uz PČ basketbolā nav vienkārša - jābūt TOP 5 EČ, tā teikt jāpārspēj citas Eiropas basketbola lielvalstis

nez vai ledus hokejā izlase spētu iekļūt TOP 5 kaut Eiropas mērogā - NEKAD!
Pēdējo reizi Eiropas top 5 hokejā bijām pirms 4 gadiem, pirms tam - 1997., 2004. gadā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-16 01:50, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: vairāk, ja ņem vērā, ka bija olimpiskās spēles un baskets nebija tas centrālais notikums atšķirībā no Somijas, kur PČ ledus hokejā bija vienīgais pasākums valstī
PČ nav centrālais notikums starptautiskajā hokejā, atšķirībā no OS un basketbola.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-16 01:54, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: 4 reizes no 16 čempionātiem, apskaužami
Pielabošu, tikai 3 reizes. Un tāpat Eiropā basketa top 5 būt iekļūt daudz grūtāk nekā hokejā, jo basī konkurence ir 2x lielāka.

     [+] [-]

, 2013-07-16 01:55, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: jebkura no tā varētu dabūt medaļas PČ un OS, pareizi saprati
Pilnīgas muļķības. Atsevišķām komandām varbūtība uz uzvaru(paskaties totalizatoru piedāvāto koeficientu arhīvus) būs līdzīga Latvijas iespējai uzvarēt PČ hokejā.

  +1 [+] [-]

, 2013-07-16 01:57, pirms 12 gadiem
Buhatajs_v1 rakstīja: Tā biju tusētāju paaudze, kuriem varēja sanākt spīdošas akrjeras, bet viņi paši sev tās norakstīja. Kā arī pēdējo 5 gadu laikā mūsu jaunieši ir izcīnījuši 2 bronzas medaļas EČ, tas jau vien ir rādītājs un domāju, ka ar viņiem nenotiks, kā ar tusētāju paaudzi, tāpēc ka viņi mācās no viņu kļūdām, lai sev nenočakarētu visu karjeru.
Mēsls, es šodien skatījos, kas ir sanācis no pēdējo junioru izlasēm gadu izlasēm, nekas spīdošs atskaitot Bertānus un Strēlnieku. No šitiem Vecvagars, Bērziņš, Siliņš vai kādsvēl varbūt izrausies augstāk, pārējie tāpat paliks LBL līmenī
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-16 01:57, pirms 12 gadiem
MachimoI rakstīja: Pilnīgas muļķības. Atsevišķām komandām varbūtība uz uzvaru(paskaties totalizatoru piedāvāto koeficientu arhīvus) būs līdzīga Latvijas iespējai uzvarēt PČ hokejā.
Vispār jau viņš teica iegūt medaļas, nevis uzvarēt! Un pareizi viņš pateica, uzvarēt, tas ir gandrīz vai neiespējami, ja ASV savāc labu izlasi un pieiet tam visam nopietni. Tādā gadījumā viņus apturēt nevar neviens.

     [+] [-]

, 2013-07-16 02:00, pirms 12 gadiem
Buhatajs_v1 rakstīja: Pielabošu, tikai 3 reizes. Un tāpat Eiropā basketa top 5 būt iekļūt daudz grūtāk nekā hokejā, jo basī konkurence ir 2x lielāka.
Vispār jau, ja tā paskatās, tad USA un vēl ESP labākajā sastāvā ir TOP līmenis, pārējās Eiropas un amerikas komandas ir tādas viduvējas komandeles, kas atkarīgas no tā vai NBA džeki uzliks mīksto vai nē...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-16 02:04, pirms 12 gadiem
Buhatajs_v1 rakstīja: Pielabošu, tikai 3 reizes. Un tāpat Eiropā basketa top 5 būt iekļūt daudz grūtāk nekā hokejā, jo basī konkurence ir 2x lielāka.
Definē jēdzienu "konkurence".

Ja čempionāts ir pilns ar viduvējām komandām bez nopietnām izredzēm ieņemt godalgotas vietas PČ vai OS, vai tas nozīmē, ka basketbolā ir baigi liela konkurence? Ja tā, tad tev ir taisnība. Rezultāts šai "konkurencei" ir tāds, ka ieņemt augstu vietu ir vairākkārt vieglāk nekā hokejā, ja tas tev vēl neaiziet.

Attiecīgi 3. vieta junioru Eiropas čempionātā ir nesalīdzināmi mazvērtīgāka par 3. vietu hokeja neoficiālā EČ (salīdzinot EČ ar EČ, nevis abu sporta veidu prestižu).

     [+] [-]

, 2013-07-16 02:04, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Mēsls, es šodien skatījos, kas ir sanācis no pēdējo junioru izlasēm gadu izlasēm, nekas spīdošs atskaitot Bertānus un Strēlnieku. No šitiem Vecvagars, Bērziņš, Siliņš vai kādsvēl varbūt izrausies augstāk, pārējie tāpat paliks LBL līmenī
Strēlnieks ar Bertānu vecāko un, ja nemaldos Kalvi izivlka mums bronzu 2007 vai kurā tur gadā, neatceros kas vēl tur spēlēja, bet visiem bija labs potenciāls un Strēlnieks ar Bertānu to ir izmantojuši, vienīgi Klave to nodzēra kopā ar tusētājiem. No 2011. bronzas ieguvējiem mums ir Bertāns, Timma, kā arī Dukulis, lai gan par viņu pēdējā laikā nekas nav dzirdēts, bet viņš kapājoties pa ASV un esot diezgan labs. Starpcitu, tas ko pašlaik dara U-20 izlase ir neliels brīnums, jo viņi pagaidām visus uzvar, bet šajā vasarā daudz kas vairāk tiek gaidīts no U-18 izlases, kur aug daudzi jauni un labi talanti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-16 02:09, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: protams, protams, jo īpaši Lietuva
Lietuva ir spējīga uzvarēt USA pārredzamā, tuvākā nākotnē? nekad

     [+] [-]

, 2013-07-16 02:09, pirms 12 gadiem
MachimoI rakstīja: Definē jēdzienu "konkurence".

Ja čempionāts ir pilns ar viduvējām komandām bez nopietnām izredzēm ieņemt godalgotas vietas PČ vai OS, vai tas nozīmē, ka basketbolā ir baigi liela konkurence? Ja tā, tad tev ir taisnība. Rezultāts šai "konkurencei" ir tāds, ka ieņemt augstu vietu ir vairākkārt vieglāk nekā hokejā, ja tas tev vēl neaiziet.

Attiecīgi 3. vieta junioru Eiropas čempionātā ir nesalīdzināmi mazvērtīgāka par 3. vietu hokeja neoficiālā EČ (salīdzinot EČ ar EČ, nevis abu sporta veidu prestižu).
Tu saki ka basketā ir pilns ar viduvējībām, bet paskaties uz hokeju. Kamēr basketa EČ uz medaļām var pretendēt 12 valstis, tikmēr hokejā jau TOP 5, 6 jau ir praktiski skaidrs.

     [+] [-]

, 2013-07-16 02:10, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: ar iepļūtījis nepatiesību

ledus hokejā ir 6-7 valstis, kas var izcīnīt medaļas pasaulē
basketbolā - vismaz 12 valstis, tātad jau 2x vairāk un 2x lielāka konkurence
Cik valstis ir, kas var izcīnīt 1. vietu?

  +1 [+] [-]

, 2013-07-16 02:11, pirms 12 gadiem
viens jautajums visiem ekspertiem.

Kaa tas var buut ,ka U18 ,U20 utt.. njem top 8 vietas Eiropaa, bet pieaugusho konkurencee mees ar Igaunjiem ciinamies kaa liidziigs ar liidziigu?

Nodzertais basketbols!

  -1 [+] [-]

, 2013-07-16 02:11, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Lietuva ir spējīga uzvarēt USA pārredzamā, tuvākā nākotnē? nekad
vēlviens klauns! Tev jau 100x teica, ka ASV basketā ir ārpus konkurences, ja vien viņi paši pieiet tam visam pasākumam nopietni. Runa tur iet, ka tās 12 valstis var cīnīties par sudrabu un bronzu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-16 02:12, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: ar iepļūtījis nepatiesību

ledus hokejā ir 6-7 valstis, kas var izcīnīt medaļas pasaulē
basketbolā - vismaz 12 valstis, tātad jau 2x vairāk un 2x lielāka konkurence
Basketbolā medaļas pēdējo 50 gadu laikā ir izcīnījušas 11 valstis, hokejā - 8.

  +1 [+] [-]

, 2013-07-16 02:12, pirms 12 gadiem
Buhatajs_v1 rakstīja: vēlviens klauns! Tev jau 100x teica, ka ASV basketā ir ārpus konkurences, ja vien viņi paši pieiet tam visam pasākumam nopietni. Runa tur iet, ka tās 12 valstis var cīnīties par sudrabu un bronzu!
Tātad salīdzinot ar TOP līmeni, tās ir viduvējas komandas...

     [+] [-]

, 2013-07-16 02:13, pirms 12 gadiem
Biedrins15 rakstīja: viens jautajums visiem ekspertiem.

Kaa tas var buut ,ka U18 ,U20 utt.. njem top 8 vietas Eiropaa, bet pieaugusho konkurencee mees ar Igaunjiem ciinamies kaa liidziigs ar liidziigu?

Nodzertais basketbols!
Tā ka, viena laba paaudze sevi nodzēra, bet nākošajai paaudzei, kas ir vēl labākā, vēl tikai nāksies sevi pierādīt veču basketā. Cerēsim uz to labāko.

  +1 [+] [-]

, 2013-07-16 02:15, pirms 12 gadiem
Buhatajs_v1 rakstīja: Tu saki ka basketā ir pilns ar viduvējībām, bet paskaties uz hokeju. Kamēr basketa EČ uz medaļām var pretendēt 12 valstis, tikmēr hokejā jau TOP 5, 6 jau ir praktiski skaidrs.
Tu tikko pateici tieši to, ko es pateicu pirms tevis. EČ pretendentu skaits ir lielāks, jo līmenis attiecībā pret pasaules vadošajām komandām ir krietni zemāks. Attiecīgi vieglāk iegūt medaļas.

     [+] [-]

, 2013-07-16 02:17, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Tātad salīdzinot ar TOP līmeni, tās ir viduvējas komandas...
Nop, vienkārši ASV basīti ir kā NLO, bet pārējas valstis ir cilvēki, proti, ASV ir daudz labāki basītī un tur neko nevar padarīt. Kā jau teicu, tad reāli ASV uzveikt var tikai tad, ja viņi atbrauc ar pohuj sastāvu un tie spēlētāji nekoncentrējas, kā tas vēl nesenā pagātnē notika, kad amīši nepaņēma ne OS (2004), ne PČ (2006, ja nemaldos vai kurš tur gads).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-16 02:22, pirms 12 gadiem
MachimoI rakstīja: Tu tikko pateici tieši to, ko es pateicu pirms tevis. EČ pretendentu skaits ir lielāks, jo līmenis attiecībā pret pasaules vadošajām komandām ir krietni zemāks. Attiecīgi vieglāk iegūt medaļas.
Pasaules vadošajām komandām? tāda ir tikai viena un tā ir ASV. Es tā arī neesmu sapratis, ko tu vēlies iestāstīt man un citiem, tu mani te sūti uz diskusijas sākumu, bet tur es skaidri un gaiši izlasīju, ka tu centies pierādīt ka PČ basketa 10.vieta = PČ hokeja 10.vieta, lai gan vēlāk pats atzini, ka basketā 10.vieta, tomēr būtu lielāks sasniegums.

  +1 [+] [-]

, 2013-07-16 02:24, pirms 12 gadiem
Buhatajs_v1 rakstīja: Nop, vienkārši ASV basīti ir kā NLO, bet pārējas valstis ir cilvēki, proti, ASV ir daudz labāki basītī un tur neko nevar padarīt. Kā jau teicu, tad reāli ASV uzveikt var tikai tad, ja viņi atbrauc ar pohuj sastāvu un tie spēlētāji nekoncentrējas, kā tas vēl nesenā pagātnē notika, kad amīši nepaņēma ne OS (2004), ne PČ (2006, ja nemaldos vai kurš tur gads).
Tādi paši cilvēki spēlē USA - 2 rokas 2 kājas, rumpis, galva; ēd, guļ, fekalē un urinē - kāds NLO? Nepietiekama meistarība...

  -1 [+] [-]

, 2013-07-16 02:27, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Tādi paši cilvēki spēlē USA - 2 rokas 2 kājas, rumpis, galva; ēd, guļ, fekalē un urinē - kāds NLO? Nepietiekama meistarība...
Pilnīgi izniekoju laiku diskutējot ar 2 klauniem. Karoče viss, lieku jūs ignorā apnikāt jūs man. Vēl možn pasakat PČ hokejā 16.vieta būs taspats, kas PČ basketa bronzas medaļa. Klauni, kas klauni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-07-16 02:30, pirms 12 gadiem
Buhatajs_v1 rakstīja: Pilnīgi izniekoju laiku diskutējot ar 2 klauniem. Karoče viss, lieku jūs ignorā apnikāt jūs man. Vēl možn pasakat PČ hokejā 16.vieta būs taspats, kas PČ basketa bronzas medaļa. Klauni, kas klauni.
Pats klauns
No paša sākuma šī ir bezjēdzīga diskusija, kāda jēga vispār salīdzināt nesalīdzināmas lietas?
U-20 izlase līdz šim EČ labi nospēlēja un es priecājos par to.
Kapēc dažiem tirliņiem liekas un vajag salīdzināt kaut ko ar hokeju?

  -1 [+] [-]

, 2013-07-16 02:33, pirms 12 gadiem
Buhatajs_v1 rakstīja: Pasaules vadošajām komandām? tāda ir tikai viena un tā ir ASV. Es tā arī neesmu sapratis, ko tu vēlies iestāstīt man un citiem, tu mani te sūti uz diskusijas sākumu, bet tur es skaidri un gaiši izlasīju, ka tu centies pierādīt ka PČ basketa 10.vieta = PČ hokeja 10.vieta, lai gan vēlāk pats atzini, ka basketā 10.vieta, tomēr būtu lielāks sasniegums.


Viss skaidrs ar tevi. Ja kādam ir 3x jāaizrāda par lasītprasmi, tad diskusija acīmredzot jābeidz.

Basketbola reitinga top 30 deviņpadsmit ir ne-Eiropas komandas.
Hokejā viss creme de la creme ir no Eiropas. Atkārtojos kādu 5. reizi.

     [+] [-]

, 2013-07-16 02:34, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: protams ja neskaita, ka fiziskāki, atlētiskāki, ātrāki un tīri dabas doto labumu dēļ, jo nigers pēc definīcijas ir fiziski attīstītāks par balto

par meistarību - pustālos, trīnīšus Dream team USA vai eiropieši tur nav atšķirību, atšķirība ir dabas dotā talantā kā fizuha minētā
Nepietiekams darbs - saliec komandā Grifinu, Gazolus, Novicki, Džinobli u.c. NBA baltos, varēs cīnīties, kā līdzīgs ar līdzīgu pret afroamerikāņiem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja