Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Braients noslēdz karjeru ASV izlasē

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Braients noslēdz karjeru ASV izlasē
Kobe Braients 2012. gadā Londonā
Foto: AFP/Scanpix

Pieckārtējais NBA čempions Kobe Braients nepiedalīsies 2014. gada Pasaules kausa izcīņā Spānijā. Šo jaunumu, viesojoties Filipīnās, žurnālistiem pastāstīja pats basketbolists.

“Man patīk sacensties, tomēr ļaušu spēlēt un pārstāvēt valsti jaunajiem spēlētājiem,” pirmdien Manilā teica Braients. Spēlētājs Filipīnu galvaspilsētā piedalījās “Lenovo” mobilo telefonu reklamēšanā, dāvinot ASV izlases kreklu no 2007. gada Ameriku čempionāta.

Esmu guvis pietiekami prieka, lai turpmāk startētu tikai NBA čempionātos,” paziņoja divkārtējais Olimpiskais čempions un divkārtējais NBA finālu vērtīgākais spēlētājs. Tāds paziņojums nozīmē, ka Braientu turpmāk ASV izlases kreklā vairs neredzēsim.

Braients ASV izlasē

ASV izlases galvenais treneris Maiks Kžiževskis 2006. gada 5. martā iekļāva Braientu valstsvienības kandidātu sarakstā. Spēlētājam togad neizdevās pārstāvēt komandu Pasaules čempionātā Japānā (amerikāņi pusfinālā zaudēja Grieķijai), jo 15. jūlijā viņam tika veikta labā ceļgala operācija. Viņš izlaida arī 2010. gada Pasaules čempionātu Turcijā, lai gan basketbolista vārds tika plaši izmantots turnīra reklāmas kampaņā.

Braients izlasē spēlēja 2007., 2008. un 2012. gadā, palīdzot komandai savākt bilanci 36-0 (tai skaitā 8-0 Pekinā un Londonā). Aizsargs guva 504 punktus (vidēji 13,6 spēlē), izcīnīja 86 atlēkušās bumbas (2,3) un izdarīja 102 rezultatīvas piespēles (2,8).

Kobe tika atzīts par 2009. un 2010. gada NBA finālu vērtīgāko spēlētāju, kā arī 2008. gada regulārās sezonas MVP. Desmit reižu iekļauts NBA simboliskajā piecniekā (2002-2004, 2006-2012), savukārt labāko aizsargu piecniekā nosaukts deviņas reizes (2000, 2003-2004, 2006-2011). Tāpat kā Džerijs Vests, Karls Melouns un Šakils O`Nīls 14 gadus pēc kārtas nopelnījis NBA “All-Star” atzinību.

Valstsvienības kandidāti

Laikraksts “USA Today” prognozē, kuri spēlētāji nākamgad tiks iekļauti ASV izlases kandidātu lokā. Paredzams, ka sarakstā nebūs Braients, Lebrons Džeimss un Dvaits Hovards.

Aizsargi: Rasels Vestbruks, Džeimss Hārdens, Stīvens Karijs, Kairijs Ērvings, Deriks Rouzs, Deimiens Lilards, Bredlijs Bīls, Klejs Tompsons, Gordons Heivards, Džons Vols, Džrū Holidejs, Maiks Konlijs.
Uzbrucēji: Kevins Durants, Pols Džordžs, Kavai Lenards, Harisons Bārnss, Andrē Igudala.
Garie spēlētāji: Kevins Lavs, Entonijs Deiviss, Bleiks Grifins, Demarkuss Kazinss, Gregs Monro, Andrē Dramonds, Kenets Farīds, Lerijs Sanderss, Deriks Feivors, Raiens Andersons.

Izmantotie resursi:
BusinessMirror - Kobe tells Gilas Five: Always...
THE OFFICIAL SITE OF USA BASKETBALL
USA Today

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-08-14 20:50, pirms 11 gadiem
irbiite_HEAT rakstīja: Lebrons satrieks visus lupataas, labaakais speeleetaajs uz planeetas, patiik tas tev siikais vai nee.
tik labs, ka pat izlasei vairs nepalīdzēs? skumji, ka čalis nevelk vairs..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-08-14 20:59, pirms 11 gadiem
Directlytosport, pilniba piekritu!

  -3 [+] [-]

, 2013-08-14 21:02, pirms 11 gadiem
DirectlyToSport rakstīja: tu esi tiiik de*iils...Lakers un Celtics tieshaam domineeja, bet ko tavs heat...divas reizes uzvareeja un tgd jau dominee pagaidi naakosho sezonu un tad puksti Lebrons vsp nekaads baigais tur nav...tik ljoti miileeja Kliivlendu ka pameta to deelj gredzena kuru pats nebija speejiigs izciiniit...atskoriibaa no braienta un veel citiem legendaariem speeleetaajiem
Lebrons nekāds baigais tur nav... ?
Lebrons ir pēdējo gadu labākais spēlētājs pasaulē, tikai dēļ viņ heat ir 2 reizes pēc kārtas uzvarējuši
Un heat šobrīd tiešām dominē

  -1 [+] [-]

, 2013-08-14 21:13, pirms 11 gadiem
DirectlyToSport rakstīja: tu esi tiiik de*iils...Lakers un Celtics tieshaam domineeja, bet ko tavs heat...divas reizes uzvareeja un tgd jau dominee pagaidi naakosho sezonu un tad puksti Lebrons vsp nekaads baigais tur nav...tik ljoti miileeja Kliivlendu ka pameta to deelj gredzena kuru pats nebija speejiigs izciiniit...atskoriibaa no braienta un veel citiem legendaariem speeleetaajiem
Lebrons dominee, patiik tas tev vai nee! Ieej nba paskaties status, salaat, apchuraasies ieraugot realitaati. GO HEAT!

  +2 [+] [-]

, 2013-08-14 21:16, pirms 11 gadiem
irbiite_HEAT rakstīja: Jums siikie bostonas (tagad visi paarmetiisies uz nets) un lakers faninji ir jaasaprot, ka tie laiki kad domineeja juusu iedomaatie superstaari ir beigushies, tagad dominee heat! GO HEAT!
Nezinu par kādiem tu tur sīkajiem faneļiem runā,bet es kā biju Bostonas fans tā vel joprojām esmu un būšu. Heat nedominē,saki ko gribi,to arī pierādā play-off spēles,un starp citu,kur tad bija Lebrons,kad vajadzēja glābties no zaudējuma pret Spurs ? Ak pareiz,mēza garām,kamēr bijušais Ķelts izvilka spēli ar vieno no labākajiem Clutch shot NBA vēsturē. Lai nepārprastu,man pret Lebronu nav nekādu pretenziju.

  -2 [+] [-]

, 2013-08-14 21:19, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: Nezinu par kādiem tu tur sīkajiem faneļiem runā,bet es kā biju Bostonas fans tā vel joprojām esmu un būšu. Heat nedominē,saki ko gribi,to arī pierādā play-off spēles,un starp citu,kur tad bija Lebrons,kad vajadzēja glābties no zaudējuma pret Spurs ? Ak pareiz,mēza garām,kamēr bijušais Ķelts izvilka spēli ar vieno no labākajiem Clutch shot NBA vēsturē. Lai nepārprastu,man pret Lebronu nav nekādu pretenziju.
Meegjini shajaa iedziljinaaties, ko tuuliit teikshu:

Bez Alena Heat taapat panjemtu titulu!
Bez James Heat netiktu pat play-off!

Shis ir kaa aksioma!

  +2 [+] [-]

, 2013-08-14 21:27, pirms 11 gadiem
irbiite_HEAT rakstīja: Meegjini shajaa iedziljinaaties, ko tuuliit teikshu:

Bez Alena Heat taapat panjemtu titulu!
Bez James Heat netiktu pat play-off!

Shis ir kaa aksioma!
Nē,tas pavisam noteikti nav kā aksioma,nu labi,ja uz papīra skatās sastāvu,bet kad viss nonāk līdz spēlēšanai tā pavisam noteikti nav un kā jau teicu to pierādiīa play-off un bez Alena Heat nepaņemtu titulu,nu nepaņemtu bez viņa,jo tieši viņš bija tas,kurš izglāba Heat no zaudējuma un nevis Lebrons.

  +1 [+] [-]

, 2013-08-14 21:32, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: Nē,tas pavisam noteikti nav kā aksioma,nu labi,ja uz papīra skatās sastāvu,bet kad viss nonāk līdz spēlēšanai tā pavisam noteikti nav un kā jau teicu to pierādiīa play-off un bez Alena Heat nepaņemtu titulu,nu nepaņemtu bez viņa,jo tieši viņš bija tas,kurš izglāba Heat no zaudējuma un nevis Lebrons.
Toties Lebrons bija tas, kas nokārtoja vispār tādu iespēju Alenam iemest truli, kam bija kāda jēga, jo bez Lebrona būtu -20.

  +1 [+] [-]

, 2013-08-14 21:36, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Toties Lebrons bija tas, kas nokārtoja vispār tādu iespēju Alenam iemest truli, kam bija kāda jēga, jo bez Lebrona būtu -20.
Kā būtu "ja" ,to neviens nezin,bet bija kā bija un tas,kurš todien izvilka spēli bija Alens.
Slēpts komentārs: irbiite_HEAT

  +1 [+] [-]

, 2013-08-14 21:44, pirms 11 gadiem
Vajdzēja vēl pazinot un tad kā pēdējoreizi piedalīties PČ, nu bet neko darīt... Zvaigzne priekš manis basītī lielākā, žēl gan!

  -3 [+] [-]

, 2013-08-14 21:53, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: Kā būtu "ja" ,to neviens nezin,bet bija kā bija un tas,kurš todien izvilka spēli bija Alens.
1 spēli iemeta izsķirošo.

Paskaties, kādi ir Lebrona stati KATRĀ spēlē.

  +1 [+] [-]

, 2013-08-14 22:01, pirms 11 gadiem
Slinkums meklēt, bet Rejs Alens NBA finālu 6.spēlē , pirms iemeta izšķirošo 3pt dažas sekundes līdz beigām, izkāpa autā. Tiesnesis stāvēja blakus un noignorēja. Bija bilde izplatīta.

  +1 [+] [-]

, 2013-08-14 22:09, pirms 11 gadiem
irbiite_HEAT rakstīja: Veciit, kaa tad Heat panjeema titulu bez alena? Nebuutu Alena, taas troikas saliktu Millers!
Es nekaadaa veidaa negribu noniecinaat Alenu, vinjsh ir izcils snaiperis. Bet teikt, ka bez vinja Heat nekas nespiideetu.. nu nez.
Es neteicu,ka bez Alena viņiem nebūtu nekādu cerību,kur tu pretim teici,ka bez Lebrona viņi pat play-off netiktu,kaut gan komandā ir tādi vīri kā Weids,Bošs,Čalmers,Šeins Battier un Rašārds... Un es ļoti,ļoti apšaubu,ka Millers spētu iemest tādu metienu,da ko tur daudz,es saku,ka neiemestu tādā situācijā,vispār grūti kādu iedomāties izņemot Alenu.

     [+] [-]

, 2013-08-14 22:11, pirms 11 gadiem
Kaa-Bee rakstīja: Slinkums meklēt, bet Rejs Alens NBA finālu 6.spēlē , pirms iemeta izšķirošo 3pt dažas sekundes līdz beigām, izkāpa autā. Tiesnesis stāvēja blakus un noignorēja. Bija bilde izplatīta.
Nu nu pameklē. Gribu redzēt. Jo vismaz izšķirošajam trīnim ir video un tur neko tādu neredz.

  +1 [+] [-]

, 2013-08-14 22:12, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: 1 spēli iemeta izsķirošo.

Paskaties, kādi ir Lebrona stati KATRĀ spēlē.
Es zinu kādi ir viņa stati un es neapstrīdu to,ka viņa sniegums ir liels nopelns uzvarai,bet bez Alena viņi titulu nebūtu izcīnijuši,tā viņš ir.

  -2 [+] [-]

, 2013-08-14 22:14, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: Es neteicu,ka bez Alena viņiem nebūtu nekādu cerību,kur tu pretim teici,ka bez Lebrona viņi pat play-off netiktu,kaut gan komandā ir tādi vīri kā Weids,Bošs,Čalmers,Šeins Battier un Rašārds... Un es ļoti,ļoti apšaubu,ka Millers spētu iemest tādu metienu,da ko tur daudz,es saku,ka neiemestu tādā situācijā,vispār grūti kādu iedomāties izņemot Alenu.
Pf... parasts 3 punktnieks. Netaisi no viņa uzreiz nez kādu superstāru. Tad jau Collisons un Monta iemeta nereālākus truļus pēdējās sekundēs.

Tie vīri bez Lebrona neko nevarētu izdarīt. Tas nu ir kak piķ daķ.

  -3 [+] [-]

, 2013-08-14 22:14, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: Es zinu kādi ir viņa stati un es neapstrīdu to,ka viņa sniegums ir liels nopelns uzvarai,bet bez Alena viņi titulu nebūtu izcīnijuši,tā viņš ir.
Totālākās muļķības.

  +1 [+] [-]

, 2013-08-14 22:17, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Pf... parasts 3 punktnieks. Netaisi no viņa uzreiz nez kādu superstāru. Tad jau Collisons un Monta iemeta nereālākus truļus pēdējās sekundēs.

Tie vīri bez Lebrona neko nevarētu izdarīt. Tas nu ir kak piķ daķ.
Tu jau paliec neadekvāts,neredzu jēgu vairs diskutēt,jo neko objektīvu es nedzirdēšu.

  -2 [+] [-]

, 2013-08-14 22:24, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: Tu jau paliec neadekvāts,neredzu jēgu vairs diskutēt,jo neko objektīvu es nedzirdēšu.
Nu no viena cilvēka NEKAD nevar dzirdēt neko objektīvu. Ja vien viņš nerunā par pirms tam kaut kādiem objektīviem pētījumiem.

Pats jau tu te citiem aizliedz izmantot "kā būtu, ja būtu", bet tagad pats saki, ja nebūtu Alens nebūtu čempis.

Tu, acīmredzot, neproti novērtēt Lebrona sniegumu. Citu skaidrojumu es neredzu.

  -2 [+] [-]

, 2013-08-14 22:39, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: Tu jau paliec neadekvāts,neredzu jēgu vairs diskutēt,jo neko objektīvu es nedzirdēšu.
Zini es tev varētu pateikt pāris salīdzinājumus, tam kā tu raksti:

1. Džordans nedabūtu gredzenus, ja nebūtu Kerr, Paxton. Bez Džordana CHI tāpat vinnētu, jo bija tādi vīri kā Pipens, Rodmens, Longlijs, Kers.
2. Kobem nebūtu gredzeni, ja nebūtu Fisher. Bez Kobes tāpat LAL vinnētu, jo bija tādi zēni kā Onīls, Gazols, Odoms.
3. Dankanam nebūtu gredzeni, ja nebūtu Horry. Bez Dankana tāpat SAS vinnētu gredzenus, jo bija tādi zēni kā Pārkers, Džinobli.

Tas vot ir tas, ko tu te mēģini ieskapēt visiem kā, bez maz vai, galējo patiesību. Ja tu piekrīti man šitiem 3 punktiem, tad es piekrītu tev, ka MIA būtu čempji arī bez Lebrona.

  +1 [+] [-]

, 2013-08-14 22:55, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Zini es tev varētu pateikt pāris salīdzinājumus, tam kā tu raksti:

1. Džordans nedabūtu gredzenus, ja nebūtu Kerr, Paxton. Bez Džordana CHI tāpat vinnētu, jo bija tādi vīri kā Pipens, Rodmens, Longlijs, Kers.
2. Kobem nebūtu gredzeni, ja nebūtu Fisher. Bez Kobes tāpat LAL vinnētu, jo bija tādi zēni kā Onīls, Gazols, Odoms.
3. Dankanam nebūtu gredzeni, ja nebūtu Horry. Bez Dankana tāpat SAS vinnētu gredzenus, jo bija tādi zēni kā Pārkers, Džinobli.

Tas vot ir tas, ko tu te mēģini ieskapēt visiem kā, bez maz vai, galējo patiesību. Ja tu piekrīti man šitiem 3 punktiem, tad es piekrītu tev, ka MIA būtu čempji arī bez Lebrona.
Kur es teicu,ka nespēju novērtēt Lebrona sniegumu,palasi iepriekšējos komentārus! Alens bija tas kurš iemeta to metienu,viņš bija tas,kurš izlīdzināja rezultātu un izglāba Heat no zaudējuma,un nevis Lebrons,ko tad būtu devis tas viņa ieguldījums,ja spēle būtu zaudēta ? Tieši tā,neko! Vienkārši nevajag teikt,ka Lebrons ir gandrīz vai vienīgais,kurš izcīnīja titulu un citu sniegums ir mazvērtīgs!

  -1 [+] [-]

, 2013-08-14 23:01, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: Kur es teicu,ka nespēju novērtēt Lebrona sniegumu,palasi iepriekšējos komentārus! Alens bija tas kurš iemeta to metienu,viņš bija tas,kurš izlīdzināja rezultātu un izglāba Heat no zaudējuma,un nevis Lebrons,ko tad būtu devis tas viņa ieguldījums,ja spēle būtu zaudēta ? Tieši tā,neko! Vienkārši nevajag teikt,ka Lebrons ir gandrīz vai vienīgais,kurš izcīnīja titulu un citu sniegums ir mazvērtīgs!
Un kur es teicu, ka Lebrons viens pats izcīnīja titulu? Es jau neesmu irbīte.

     [+] [-]

, 2013-08-15 02:32, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Zini es tev varētu pateikt pāris salīdzinājumus, tam kā tu raksti:

1. Džordans nedabūtu gredzenus, ja nebūtu Kerr, Paxton. Bez Džordana CHI tāpat vinnētu, jo bija tādi vīri kā Pipens, Rodmens, Longlijs, Kers.
2. Kobem nebūtu gredzeni, ja nebūtu Fisher. Bez Kobes tāpat LAL vinnētu, jo bija tādi zēni kā Onīls, Gazols, Odoms.
3. Dankanam nebūtu gredzeni, ja nebūtu Horry. Bez Dankana tāpat SAS vinnētu gredzenus, jo bija tādi zēni kā Pārkers, Džinobli.

Tas vot ir tas, ko tu te mēģini ieskapēt visiem kā, bez maz vai, galējo patiesību. Ja tu piekrīti man šitiem 3 punktiem, tad es piekrītu tev, ka MIA būtu čempji arī bez Lebrona.
šito izprintēsim visi lūdzu un pieliksim rāmīti pie sienas

  -1 [+] [-]

, 2013-08-15 05:36, pirms 11 gadiem
xero rakstīja: šito izprintēsim visi lūdzu un pieliksim rāmīti pie sienas
Varu saderēt, ka tu pat nepareizi salasīji to, ko es uzrakstīju. Tās nav manas domas, bet jureks domas.

  +2 [+] [-]

, 2013-08-15 09:12, pirms 11 gadiem
Atkal sākās. Nu nav NBA tāda vīra, kas viens pats spēj izcīnīt titulu. Vajag vismaz 2 superzvaigznes, lai spētu komandu aizvest līdz gredzeniem. Kā tas bija ar Lakers, kad tur bija Kobe, Onīls vai Kobe un Gazols.

Tāpat arī Veidam vajadzēja palīgus, lai tiktu pie vēl 2 gredzeniem. Protams ir atsevišķi gadījumi, bet pa lielam, lai komanda dominētu (ar dominēšanu es saprotu, ka vismaz 3-4 sezonas komanda skaitās kā titula pretendenti, un arī tiek pie vismaz 2 tituliem.) Tā kā teikt, ka Heat nedominē var tikai tādi, kuriem līdz kaulam nepatīk LBJ.

     [+] [-]

, 2013-08-15 11:20, pirms 11 gadiem
Aarpraac kaadi mulkji te novaakushies. Ja nebuutu lebrona, heat neredzeetu gredzenus kaa savas ausis! Tas pat cuukai ir skaidrs.