Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Latvija vēlreiz eksaminēs Rumāniju un dosies pēc vietas izcīnīšanas PK kvalifikācijā

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Latvija vēlreiz eksaminēs Rumāniju un dosies pēc vietas izcīnīšanas PK kvalifikācijā
Latvijas izlase. Foto: FIBA

Šodien plkst. 19:30 ‘’Arēnā Rīga’’ Latvijas basketbola izlase aizvadīs trešo 2023. gada Pasaules kausa priekškvalifikācijas D grupas cīņu, otro reizi pāris dienu laikā cīnoties ar Rumāniju. Šī būs izlašu septītā savstarpējā spēle un visas līdz šim uzvarējusi Latvija, ieskaitot 7. augusta maču, kad tika svinēts pārliecinošs panākums ar 108:72. Spēli izlaidīs Jānis Strēlnieks, kura vietā izlases pieteikumā iekļauts Rinalds Mālmanis. Tiešraide TV6 kanālā.

Latvijas spēļu kalendārs

DatumsLaiksPretinieceRezultāts
07.08.19:30Rumānija108:72
08.08.19:30Baltkrievija92:83
11.08.19:30Rumānija
12.08.19:30Baltkrievija

# Pēc divām spēļu kārtām Latvija ar divām uzvarām 2023. gada Pasaules kausa priekškvalifikācijas D grupā ieņem pirmo vietu. Šovakar plkst. 19:30 ‘’Arēnā Rīga’’ Latvija otro reizi spēkosies pret Rumāniju, kura pirmajās divās spēlēs piedzīvojusi neveiksmes.

# 7. augustā Latvija rumāņiem pārbrauca pāri. Sākot no pirmajām minūtēm laukumā dominēja Lukas Banki vadītie vīri, kuri pēc 21:0 izrāviena vadības grožus neizlaida līdz cīņas izskaņai. Latvija svinēja graujošu panākumu ar 108:72, uzvarot arī sestajā savstarpējā mačā. Rezultatīvākie ar 15 punktiem bija Andrejs Gražulis, Dairis Bertāns un Rihards Lomažs, kamēr Artūrs Kurucs un Kristers Zoriks izdalīja 18 rezultatīvas piespēles.

# Pēc pirmās oficiālās uzvaras galvenais treneris Luka Banki slavēja aizsargus Zoriku un Kurucu par darbībām aizsardzībā pret rumāņu pretspēlētājiem. Trenerim piekrita Dāvis Bertāns, atklājot, ka tieši sniegums aizsardzībā ļāvis svinēt tik pārliecinošu uzvaru. Dāvim Bertānam tā bija atgriešanās spēle oficiālos mačos izlases sastāvā, un to viņš pabeidza ar 14 punktiem gandrīz 16 minūšu laikā.

# Graujošajā uzvarā pār Rumāniju izpaudās Latvijas pārsvars visos spēles elementos. Latvija realizēja 13 no 24 tālmetieniem (54%), kā arī trāpīja 25 no 44 divpunktu metieniem (56 %). Precizitātei no distances tika pievienota uzvarēta cīņa par atlēkušajām bumbām (41:30), atdotas par divām reizēm vairāk rezultatīvās piespēles (37:18) un pieļautas mazāk kļūdas (10:16). Rumāņus visvairāk pievīla precizitāte no tālmetiena līnijas, kur tikai septiņi no 24 metieniem lidoja mērķī.

# Pirmajās divās spēlēs Latvijas izlases sastāvā par līderiem kļuvuši brāļi Bertāni – Dairis un Dāvis. Vašingtonas ‘’Wizards’’ basketbolistam priekškvalifikācijā ir noteikts minūšu ierobežojums un tamdēļ basketbolists laukumā nav pavadījis vairāk par attiecīgi 16 un 18 minūtēm. Savukārt Dairis bija rezultatīvākais gan pret Rumāniju, gan kļuva par mača varoni pret Baltkrieviju, gūstot svarīgus grozus un spēli noslēdzot ar 20 punktiem.

# Produktīvu pienesumu uzvarās devis arī Rihards Lomažs, kurš pret Rumāniju guva 15, bet pret Baltkrieviju 14 punktus. Otro maču Lomažs elkoņa traumas dēļ nenoslēdza, taču savainojums neesot sevišķi nopietns. Lomažam ir savainots nervs, taču pieteikumā basketbolists ir iekļauts. Pēc portāla ''Sportacentrs.com'' rīcībā esošās informācijas šodien pirmo reizi 12 spēlētāju pieteikumā atradīsies Rinalds Mālmanis, bet spēli izlaidīs Jānis Strēlnieks, kurš iedzīvojās nelielā savainojumā sagatavošanās posma beigās.

# Latvijas basketbolisti ne tikai dosies cīņā par trešo uzvaru, bet centīsies pasniegt dāvanu vienam no Lukas Banki asistentiem Artūram Visockim-Rubenim, kuram šodien ir dzimšanas diena.

# Rumānijas izlase pirmdien piedzīvoja neveiksmi arī grupas otrajā mačā pret Baltkrieviju ar 72:77. Rumāņi izrādījās ciets rieksts baltkrieviem, cīnoties līdz pēdējai sekundei. Pat zaudējuma gadījumā Latvijai rumāņi saglabās izredzes izkļūt no grupas. Tādā gadījumā Rumānijai būs jāgaida Latvijas uzvara pār Baltkrieviju, bet pašiem noslēdzošajā priekškvalifikācijas cīņā jāpieveic baltkrievi ar vairāk kā piecu punktu pārsvaru.

D grupa

V.ValstsSUZAttiecībaPunkti
1.Latvija220+454
2.Baltkrievija211-43
3.Rumānija202-412

# Rumānijas izlasei šajā priekškvalifikācijā uzbrukumā līdera lomu uzņēmušies trīs basketbolisti – Lūkass Tohatans, Emanuels Kate un naturalizētais Patriks Ričardss. Tieši Tohatans kļuva par rezultatīvāko ar 17 punktiem pret Latviju, kamēr mačā pret Baltkrieviju spēlētājs guva 11 punktus. Uzbrukumā bumba daudz atrodas Ričardsa rokās, kurš cenšas tos noslēgt ar individuālām darbībām.

# Apakšgrupas turnīra formāts priekškvalifikācijā paredz, ka katra komanda ar katru spēlēs divas reizes. No katras grupas divas labākās iekļūs 2023. gada Pasaules kausa kvalifikācijā. Izlases, kuras iekļūs kvalifikācijā, tajā pirmās spēles aizvadīs novembra beigās. Visi pēdējie kvalifikācijas turnīri tiek organizēti sezonas laikā logos, un izņēmums nebūs arī 2023. gada Pasaules kausa kvalifikācija.

# Spēles tiešraide no plkst. 19:30 TV6 kanālā. Maču var apmeklēt arī līdzjutēji ar Latvijā atzītu sadarbspējīgu vakcinācijas pret Covid-19 vai Covid-19 pārslimošanas sertifikātu (ierobežojumi attiecas uz visiem vecumiem, tostarp bērniem). Spēļu norises vietā līdzjutējiem jālieto sejas maskas. Biļetes uz spēlēm iespējams iegādāties basket.lv.

Latvijas vīriešu valstsvienība

SpēlētājsPoz.Dz.g.AugumsKlubs 2022SpēlesPunkti
Jānis Strēlnieks11989190Žalgiris (LTU)1121031
Kristers Zoriks11998193VEF Rīga755
Dairis Bertāns21989193Real Betis (ESP)1111057
Rihards Lomažs21996190Denizli (TUR)17156
Artūrs Kurucs22000192Baskonia (ESP)436
Artis Ate31989193VEF Rīga2174
Artūrs Strautiņš31998198Reggio Emilia (ITA)69
Verners Kohs3/41997203Liepāja311
Dāvis Bertāns3/41992207Wizards (NBA)41344
Andrejs Gražulis41993202Trieste (ITA)26113
Rinalds Mālmanis41996204Murcia (ESP)33
Mareks Mejeris4/51991207Parma (RUS)88404
Anrijs Miška4/52000208VEF Rīga28
Klāvs Čavars51996205Astoria (POL)731
Mārtiņš Meiers51991208Elan Chalon (FRA)112904

Komandas vadība

PersonaAmats
Luka BankiGalvenais treneris
Jānis GailītisTreneris
Artūrs Visockis-RubenisTreneris
Mārtiņš TīssBrīvprātīgais treneris
Oskars VirsisBrīvprātīgais treneris
Oskars ErnšteinsFiziskās sagatavotības treneris
Mārtiņš PulverisĀrsts
Masimo SimonetaMedicīnas personāla vadītājs
Harijs HanzensFizioterapeits
Eduards VēverisFizioterapeits
Emīls TomsLBS vīriešu izlašu koordinators

Noderīgas saites

# Rumānijas izlases profils un sastāvs 2023. gada priekškvalifikācijai
# Visu spēļu kalendārs
# 7. augusta Latvijas - Rumānijas spēles protokols

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2021-08-11 14:50, pirms 3 gadiem
Andree rakstīja: BREAKING!!!
Vakar notika Lietuvas valdības vardarbīga vēršanās pret protestētājiem, tie tika sisti, specvienības arestēja cilvēkus, uz Saima ēku piedzina bruņumašīnas ar ložmetējiem - video pilna youtube.
Tātad, VISI, kas te kvieca par Lukašenko "diktatorismu", dodaties noraut Lietuvas vēstniecībai karogu, pieprasiet Rinkevičam iesniegt protesta notu Lietuvai, Latvijas Saeimai balsot par ekonomiskajām sankcijām pret Lietuvas režīmu!!
Tiekamies šodien 18:00 pie Saiemas!

Bet paga, es tak naivais muļķītis - Eto drugoje
Te nevajag neko darīt, Lietuva visu darīja demokrātiski, ne tā kā Baltkrievija
A kā noteikt atšķirību?! Hmm.. Nu tak Rinkevičs pateiks, kā ir kurā gadījumā Ak es muļķītis
Protesti Baltkrievijā norisinājās tāpēc, ka tika viltoti vēlēšanu rezultāti, bet Lietuvā protesti, cik saprotu, ir pret kādiem likumiem saistībā ar Covid - divas dažādas lietas.
Vai baismās bruņumašīnas tika izmantotas? Kāds ir ļaunprātīgi nogalināts? Tā kā Lietuva ir demokrātiska valsts, kur vēlēšanas NAV viltotas un karogs šiem mastā NAV no padomju laikiem, kāpēc tas būtu jārauj nost?

Starp citu, cik tev maksā par spamošanu sporta lapā? Naudas aptrūkās, spamo savu sūdu vairāk?

  -1 [+] [-]

, 2021-08-11 15:14, pirms 3 gadiem
Nu tad vismaz aizej norauj ASV karogu un lai Saeima pieņem sankcijas pret ASV, jo tur protestētāji 6. janvārī protestēja, ka vēlēšanas esot viltotas jo cik es sapratu, tad kritērijs ir - ja protestētāji savācas ar saukli "viltotas vēlēšanas", tad viņiem ir taisnība, bet ja ar saukli "nepieļaut kovid ierobežojumus", tad viņus var sist, smacēt, arestēt, biedēt ar ložmetējbruņumašīnām un tas ir demokrātiski
Ā, tomēr arī par vēlēšanu viltošanu izrādās, nav tik vienkārši - ja tu par to protestē ASV, tad tev nav taisnība, bet ja citur, tad tev ir taisnība

Pilnīgi tabulu vajag uztaisīt, lai zinātu, vai iet uz protestu - vienā ailē protesta iemesls, tālāk protesta valsts Ja sakrīt krustiņi pareizajā kombinācijā, vari būt drošs, ka tu būsi "pareizajā nometnē", ja ne, tevi demokrātiski noslānīs ar stekiem par valsts varas graušanu kā Lietuvā vakar.

P.S. Starptautisks audits Arizonas štatā apstiprināja viltotus biļetenus, kas ietekmēja štata vēlēšanu rezultātu. Visos demokrātu štatos nepieļauj analogu starptautisku auditu Baidena vēlēšanu pārbaudei.
Savukārt, Baltkrievijā Tihonovska nemaz neprasīja pārbaudīt balsis, bet gan rīkot jaunas vēlēšanas. Jo labi zināja, ka pārskaitot, nekādi lielie pārkāpumi nebūtu, bet jaunu vēlēšanu gadījumā uz viļņa varētu piemuļķot tautu. Tas par to, kur tad vēlēšanas bija viltotas - ASV vai BLR.
Bet - eto drugoje

  +1 [+] [-]

, 2021-08-11 15:22, pirms 3 gadiem
Andree rakstīja: BREAKING!!!
Vakar notika Lietuvas valdības vardarbīga vēršanās pret protestētājiem, tie tika sisti, specvienības arestēja cilvēkus, uz Saima ēku piedzina bruņumašīnas ar ložmetējiem - video pilna youtube.
Tātad, VISI, kas te kvieca par Lukašenko "diktatorismu", dodaties noraut Lietuvas vēstniecībai karogu, pieprasiet Rinkevičam iesniegt protesta notu Lietuvai, Latvijas Saeimai balsot par ekonomiskajām sankcijām pret Lietuvas režīmu!!
Tiekamies šodien 18:00 pie Saiemas!

Bet paga, es tak naivais muļķītis - Eto drugoje
Te nevajag neko darīt, Lietuva visu darīja demokrātiski, ne tā kā Baltkrievija
A kā noteikt atšķirību?! Hmm.. Nu tak Rinkevičs pateiks, kā ir kurā gadījumā Ak es muļķītis
Vistraģikomiskākais ir tas, ka tu, šķiet, pat neesi trollis. Acīmredzot vnk next level stulbs.
Tu laikam esi tādā līmenī, ka toreiz pat tās "pārtvertās telefonsarunas" (kā tur bija - Niks un Maiks) un Lukaša skaidrojumus par tām uztvēri pilnīgi nopietni, pareizi? Visa pasaule reāli ierēca, bet tu tiešām būtu spējīgs to ņemt pilnībā nopietni

  +2 [+] [-]

, 2021-08-11 15:37, pirms 3 gadiem
Andree rakstīja: Savukārt, Baltkrievijā Tihonovska nemaz neprasīja pārbaudīt balsis, bet gan rīkot jaunas vēlēšanas. Jo labi zināja, ka pārskaitot, nekādi lielie pārkāpumi nebūtu, bet jaunu vēlēšanu gadījumā uz viļņa varētu piemuļķot tautu.
Tu esi tāds fantastisks ģēnijs, uzdošu atjautības uzdevumu - ja 80% ir par Lukašenko, kur viņi bija ielās, izņemot policiju un spēka struktūras? Lukašs savā mītiņā savāca nožēlojamus pāris tūkstošus, kuri vēl bija ar autobusiem jāved. Viņa atbalstošais tv pat bija samontējis kadrus, pieliekot skatu no augšas opozicionāru mītiņam, lai izskatās, ka baigais bars atnācis. cilvēki youtube komentos sāka viņus aprēkt, ka tur taču balti sarkanie karogi, komentus noslēdza, kadrus izdzēsa. Un tā arī nekur neredzējām kārtīgus lukaša atbalsta tūkstošus, kaut viņš to būtu momentā saorganizējis, ja tādi eksistētu. Pats divus baltkrievus no baltkrievijas pazīstu, par politiku nekad nebijām runājuši, pēc visa šī tur vienos vārtos, neviens nepazīst nevienu, kas atbalstītu tarakānu. A tev saka 80 proči!! ASTOŅDESMIT!!! Cipars no zinātniskās fantastikas, jebkuram ar neapbruņotu aci skaidrs, ka nekāda sakara ar realitāti tādam skaitlim nav.

  -1 [+] [-]

, 2021-08-11 16:21, pirms 3 gadiem
Latvijā Parex afēra - daži miljardi nozagti; OIK afēra - daži miljardi nozagti; būvnieku kartelis - visi iesaistītie ir šokolādē, bet maksā tauta - pieprasām Baltkrievijā tādu pat partiju sistēmas demokrātiju pie Lukašenko šitie visi raktu kūdru līdz mūža galam, nemaz nerunājot, ka līdz tādam mērogam nemaz netiktu, bet tas nav demokrātiski pieprasām Baltkrievijā mūsu partiju sistēmas variantu, kur visi viens otru piesedz, visi nopirkti, nevienam neko nevar izdarīt (Knabs lietu par būvnieku karteli neierosinās )

Tu Black Bullet - BLR ir 10 miljoni cilvēki. Protestu maksimumā uz ielām bija daži desmiti tūkstoši. Tas ir cik % ? 0.1 par kotlešu cepēju? Savukārt pēc maniem avotiem visi ir apmierināti ar Lukašenko.
Un idiotam jābūt, lai neredzētu, ka tā bija kārtējā Rietumu krāsainā revolūcija - Lībija 2010, Sīrija 2011, Ukraina 2014, Baltkrievija 2020. Bija pienākusi viņu rinda. Nu nepatīk pasaules globālistiem neatkarīgas valstis, kas spļauj acīs. Masu medijus viņu kontrolē, var taisīt scenārijus, kā grib. A tu te murgo par kaut kādas kotlešu cepējas lielo atbalstu tautā.

     [+] [-]

, 2021-08-11 16:24, pirms 3 gadiem
Lūzera Pončika fani sarosījušies .

  +1 [+] [-]

, 2021-08-11 16:26, pirms 3 gadiem
Andree rakstīja: Latvijā Parex afēra - daži miljardi nozagti; OIK afēra - daži miljardi nozagti; būvnieku kartelis - visi iesaistītie ir šokolādē, bet maksā tauta - pieprasām Baltkrievijā tādu pat partiju sistēmas demokrātiju pie Lukašenko šitie visi raktu kūdru līdz mūža galam, nemaz nerunājot, ka līdz tādam mērogam nemaz netiktu, bet tas nav demokrātiski pieprasām Baltkrievijā mūsu partiju sistēmas variantu, kur visi viens otru piesedz, visi nopirkti, nevienam neko nevar izdarīt (Knabs lietu par būvnieku karteli neierosinās )

Tu Black Bullet - BLR ir 10 miljoni cilvēki. Protestu maksimumā uz ielām bija daži desmiti tūkstoši. Tas ir cik % ? 0.1 par kotlešu cepēju? Savukārt pēc maniem avotiem visi ir apmierināti ar Lukašenko.
Un idiotam jābūt, lai neredzētu, ka tā bija kārtējā Rietumu krāsainā revolūcija - Lībija 2010, Sīrija 2011, Ukraina 2014, Baltkrievija 2020. Bija pienākusi viņu rinda. Nu nepatīk pasaules globālistiem neatkarīgas valstis, kas spļauj acīs. Masu medijus viņu kontrolē, var taisīt scenārijus, kā grib. A tu te murgo par kaut kādas kotlešu cepējas lielo atbalstu tautā.
Muļķis tu esi. Maskavas propogandas upuris bez savām smadzenēm!!

     [+] [-]

, 2021-08-11 16:39, pirms 3 gadiem
izraktenis rakstīja: Protesti Baltkrievijā norisinājās tāpēc, ka tika viltoti vēlēšanu rezultāti, bet Lietuvā protesti, cik saprotu, ir pret kādiem likumiem saistībā ar Covid - divas dažādas lietas.
Vai baismās bruņumašīnas tika izmantotas? Kāds ir ļaunprātīgi nogalināts? Tā kā Lietuva ir demokrātiska valsts, kur vēlēšanas NAV viltotas un karogs šiem mastā NAV no padomju laikiem, kāpēc tas būtu jārauj nost?

Starp citu, cik tev maksā par spamošanu sporta lapā? Naudas aptrūkās, spamo savu sūdu vairāk?
Es piekrītu tevis rakstītajam, bet, still, smieklīgi salikt tekstu kopā ar tavu profila foto

     [+] [-]

, 2021-08-11 16:42, pirms 3 gadiem
ak68 rakstīja: Ja ienīsti Latvijas sportu, tad ko šeit raksti un komentē? Ir vesela kaudze visādu interneta resursu, kas beidzas ar domēnu .ru, tur vari savas "pērles" bārstīt!
Es neienīstu Latvijas sportu, tieši otrādi - esmu kaismīgs sporta atbalstītājs! Un tā ir tipiska latviešu rakstura iezīme - kā kādam ir mazliet citādāks viedoklis, tā uzreiz jāskatās uz Krievijas pusi!!!! Kas tās par muļķībām???!

  -1 [+] [-]

, 2021-08-11 16:43, pirms 3 gadiem
Andree rakstīja: BREAKING!!!
Vakar notika Lietuvas valdības vardarbīga vēršanās pret protestētājiem, tie tika sisti, specvienības arestēja cilvēkus, uz Saima ēku piedzina bruņumašīnas ar ložmetējiem - video pilna youtube.
Tātad, VISI, kas te kvieca par Lukašenko "diktatorismu", dodaties noraut Lietuvas vēstniecībai karogu, pieprasiet Rinkevičam iesniegt protesta notu Lietuvai, Latvijas Saeimai balsot par ekonomiskajām sankcijām pret Lietuvas režīmu!!
Tiekamies šodien 18:00 pie Saiemas!

Bet paga, es tak naivais muļķītis - Eto drugoje
Te nevajag neko darīt, Lietuva visu darīja demokrātiski, ne tā kā Baltkrievija
A kā noteikt atšķirību?! Hmm.. Nu tak Rinkevičs pateiks, kā ir kurā gadījumā Ak es muļķītis
Tas ir tāpēc, ka Lietuvas valdība, tieši tāpat kā Latvijas valdība, ar nepamatotiem ierobežojumiem grib pakļaut savai kontrolei savu tautu!!! Tautas garu nesalauzīs ar indēm un vēl nezinu ko!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2021-08-11 16:58, pirms 3 gadiem
aivo50 rakstīja: Lūzera Pončika fani sarosījušies .
Ja sabrauks visi labākie (tikai 5-6 no šī sastāva) , tad PČ varam pārbraukt pāri Eiropas labākajai valstsvienībai Slovēnijai .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-08-11 17:26, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: ja vakarā līs lietus, paskatīšos kā čigāni driblē!
Apmēram 15 gados esmu noskatījies vienu pilnu bimbambola spēli, šī lakam būs otrā. Ko eksperti saka, kas jādzer lai to lēkāšanu un tirināšanos skatītos? Ar alu pietiek?
Labāk drusku konjaciņu.

     [+] [-]

, 2021-08-11 17:27, pirms 3 gadiem
Šodien uzvarēsim 130-129

     [+] [-]

, 2021-08-11 17:27, pirms 3 gadiem
Rio2016 rakstīja: Patikami ka tie pedeni kaa de andree un sworgiks viens otru pa gabalu atpazist,fiksi tautai nodeklare kas ir kas un viss,malas sava sula :°D
Kas vakariņās?

     [+] [-]

, 2021-08-11 17:28, pirms 3 gadiem
Loti noguru stroika jau esmu 3 no 5 dienām

     [+] [-]

, 2021-08-11 17:28, pirms 3 gadiem
Andree, es jautāju, kur ir tie 80. Ūsainais tarakāns raudulīgā balsī saka paldues atbalstītājiem, organizē mītiņus, a ņehrena savākt nevar. Viņa pakalpiņiem pat jāvilto kadri, lai radītu iespaidu, ka viņu ir daudz. Tāda saspringta situācija, prezidents aicina atbalstīt, 80% ir par viņu, bet neviens neiet??? Jo tādi 80% nemaz neeksistē, pareizi?

Kamēr otru pusi sit, nogalina, liek cietumos un atlaiž no darbiem.

     [+] [-]

, 2021-08-11 17:29, pirms 3 gadiem
Priekšnieks brauks atvaļinājumā uz 3 nedēļām, palikšu atbildīgais par naudām un darbiem, varētu neizmaksā algas un aiztītīties

  +1 [+] [-]

, 2021-08-11 17:31, pirms 3 gadiem
Rio2016 rakstīja: Andree = lohs un mugila, cirvis un zabaks
Viņš tak tavējais, pajoliņ. Visas tās antivakseru herņas pamatā nāk no šitādiem krievu pasaules andree.

     [+] [-]

, 2021-08-11 17:36, pirms 3 gadiem
Andree rakstīja: Latvijā Parex afēra - daži miljardi nozagti; OIK afēra - daži miljardi nozagti; būvnieku kartelis - visi iesaistītie ir šokolādē, bet maksā tauta - pieprasām Baltkrievijā tādu pat partiju sistēmas demokrātiju pie Lukašenko šitie visi raktu kūdru līdz mūža galam, nemaz nerunājot, ka līdz tādam mērogam nemaz netiktu, bet tas nav demokrātiski pieprasām Baltkrievijā mūsu partiju sistēmas variantu, kur visi viens otru piesedz, visi nopirkti, nevienam neko nevar izdarīt (Knabs lietu par būvnieku karteli neierosinās )

Tu Black Bullet - BLR ir 10 miljoni cilvēki. Protestu maksimumā uz ielām bija daži desmiti tūkstoši. Tas ir cik % ? 0.1 par kotlešu cepēju? Savukārt pēc maniem avotiem visi ir apmierināti ar Lukašenko.
Un idiotam jābūt, lai neredzētu, ka tā bija kārtējā Rietumu krāsainā revolūcija - Lībija 2010, Sīrija 2011, Ukraina 2014, Baltkrievija 2020. Bija pienākusi viņu rinda. Nu nepatīk pasaules globālistiem neatkarīgas valstis, kas spļauj acīs. Masu medijus viņu kontrolē, var taisīt scenārijus, kā grib. A tu te murgo par kaut kādas kotlešu cepējas lielo atbalstu tautā.
Pasaki, kāpēc ūsainais noziedznieks nevarēja noindēt to Protaseviču ar Novičoku, ar kādām tiesībām kolhoznieks var ķerties kultūras tautas un valsts Īrijas lidmašīnai. Kā tad varēja Navaļniju indēt un citus?

  -1 [+] [-]

, 2021-08-11 17:39, pirms 3 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: Viņš tak tavējais, pajoliņ. Visas tās antivakseru herņas pamatā nāk no šitādiem krievu pasaules andree.
Nekad netaisos vakcīnu bliezt, iešu 14 un 18 augustā protesta, cerams būs kā lietuvā

     [+] [-]

, 2021-08-11 17:40, pirms 3 gadiem
Varētu uztaisīt ProtestFestu no 14 līdz 18 augustam, ar akmeņiem un vecām olām

     [+] [-]

, 2021-08-11 17:40, pirms 3 gadiem
Ieeja tikai bez vakcīnas

     [+] [-]

, 2021-08-11 17:45, pirms 3 gadiem
"Otru pusi sit, nogalina, liek cietumos, atlaiž no darba" - precīzi aprakstīji to, ko Baidens dara ASV ar Trampa atbalstītājiem, kamēr pats apgalvo, ka saņēmis 80 miljonus balsu, bet runā tukšu auditoriju priekšā un viņa youtube runām ir daži tūkstoši skatījumu Kamēr Trampam simti tūkstoši un miljoni skatījumu. Bet Baidens redz dabūjis 80 miljonus balsu
A Baltkrievijā normālie cilvēki strādā rūpnīcās un uzticas Lukašenko spējai nodrošināt kārtību, viņiem nav laika un vajadzības iet mītiņot kā kotlešcepējas anarhistiem bezdarbniekiem jūtūberiem.

     [+] [-]

, 2021-08-11 17:50, pirms 3 gadiem
Kims Čenuns rakstīja: Nekad netaisos vakcīnu bliezt, iešu 14 un 18 augustā protesta, cerams būs kā lietuvā
Bet tak nebliez, 100%, ka tev neviens to arī neprasa darīt. Bet ej droši, neandertāliešu un sektantu pulkā labi iederēsies.
10 tiesu no algas maksā?

     [+] [-]

, 2021-08-11 17:52, pirms 3 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: Bet tak nebliez, 100%, ka tev neviens to arī neprasa darīt. Bet ej droši, neandertāliešu un sektantu pulkā labi iederēsies.
10 tiesu no algas maksā?
Es pat nodokļus šai valstij nemaksāju, kādai tad vel es sektai maksāšu.
Stroikā visu ķešā saņemu un ši bedre ko sauc par valsti var iet ieskrieties un diezgan labi var dzīvot, nav javergo kāda ofisa pa 800eur pēc nodokļu nomaksas

  -1 [+] [-]

, 2021-08-11 18:02, pirms 3 gadiem
Andree rakstīja: A Baltkrievijā normālie cilvēki strādā rūpnīcās un uzticas Lukašenko spējai nodrošināt kārtību, viņiem nav laika un vajadzības iet mītiņot kā kotlešcepējas anarhistiem bezdarbniekiem jūtūberiem.
Kā nav laika, ja pats vadonis aicina? Nu netirs. Lukašs būtu pārlaimīgs. Tak raudulīgā balsī aicināja viņu atbalstīt. Vienīgais iemesls, kāpēc nebija, ir tikai tāds, ka tie 80% neeksistē.

Nē, es nevienu vārdu par trampu un baidenu neesmu pateicis, tupais demagog. Ja es pateicu, ka belarusijā nogalina, terorizē opozīciju, tad par BALTKRIEVIJU to arī teicu. Un, kā redzams, tu pat neoponēji. Tātad pat tu piekrīti, ka tā ir.

     [+] [-]

, 2021-08-11 18:06, pirms 3 gadiem
Ko komandas vadībā nozīmē Brīvprātīgais treneris? Tipa pārējie tur strādā piespiedu kārtā, vai arī šiem džekiem nemaksā, un tur var visi pieteikties paasistēt? Tipa kā brīvprātīgie pasākumu organizatori un asistenti.

     [+] [-]

, 2021-08-11 18:06, pirms 3 gadiem
Kims Čenuns rakstīja: Es pat nodokļus šai valstij nemaksāju, kādai tad vel es sektai maksāšu.
Stroikā visu ķešā saņemu un ši bedre ko sauc par valsti var iet ieskrieties un diezgan labi var dzīvot, nav javergo kāda ofisa pa 800eur pēc nodokļu nomaksas
Mītiņā tur būs pilns ar ļedjajeva, jencīša utt sektantiem, novēlu tev ar viņiem labi sadraudzēties, paraus tevi pulkā. Un drīz jau pats labprātīgi maksāsi desmito

Dodu 80%, ka andree ir kādā sektā un desmito maksā. Andree, pareizi saku?

     [+] [-]

, 2021-08-11 18:11, pirms 3 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: Mītiņā tur būs pilns ar ļedjajeva, jencīša utt sektantiem, novēlu tev ar viņiem labi sadraudzēties, paraus tevi pulkā. Un drīz jau pats labprātīgi maksāsi desmito

Dodu 80%, ka andree ir kādā sektā un desmito maksā. Andree, pareizi saku?
es atbalstu tikai Gobzemu, viņam gan maksātu daļu algas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2021-08-11 18:16, pirms 3 gadiem
Nē, nepiekrītu. Youtubee paskaties Minskas protestu video - ja cilvēki mierīgi gāja, neviens viņiem pirkstu nelika klāt. Policisti vnk ieturēja līniju. Bet kad sāka ārdīties un mest likumsargiem ar pudelēm un akmeņiem (arī ir video), tad dabūja pretī. Nevienu speciāli nost nesita, bet tai jūklī viss var gadīties, paši pūta, paši dega. Ukrainas maidans tāds pats bija - ar molotova kokteiļiem nomētāja un dedzināja likumsargus, varoņi baigie. Šeit, atšķirībā no Ukrainas, Baltkrievija izturēja krāsainās revolūcijas spiedienu.
Es atkārtoju, visiem normāliem cilvēkiem tur ir darbs, bērni, ģimenes, kuriem veltīt laiku, viņiem nav jāpūš kotlešcepējas stabulē un jāspēlē "pilsonis pret pilsoni" spēle, kas var izvērsties karā. Valdība nodrošina kārtību un miers mājās.
Starp citu, painteresējies, kas notika pēc Ukrainas maidana - tagadējā Ukrainas rietumiem labvēlīgā valdība tūlīt pieņems likumu par ukrainas aramzemju miljonu hektāru nodošanu brīvā tirgū (ASV megakorporācijas visu izgrābs), pieņemti visi gomolegalizācijas, laulību praidu, naida runu likumi, lielākā daļa rūpnīcu aizvērās, ukraiņi brauc vergot uz rietumiem, kaut pirms maidana bija darbs savā zemē un savās rūpnīcās, tūlīt sals pa ziemu, jo gāzi nevarēs samaksāt. Un pieliec tam klāt mūsu Latvijas zaglīgo partiju sistēmas komponenti kā reizinātāju klāt (OIK, Parex, būvnieku kartelis, aiz kā visa stāv politiķi, bet Lukašs par tādiem gājieniem sen būtu olas norāvis vainīgajiem) un murgo tālāk, ka Baltkrievi grib tādu pat miskasti.

     [+] [-]

, 2021-08-11 18:16, pirms 3 gadiem
Rio2016 rakstīja: Sworgiks pec smenas akal murgo
800eur ir kapeikas lai bomari galus savilktu!!!
Viss kas zem 1200 ir kapeikaa
kas vakariņas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja