Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Latvijai otrā vieta B grupā, pretiniekos Francija, Ukraina, Beļģija

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Latvijai otrā vieta B grupā, pretiniekos Francija, Ukraina, Beļģija
Ainars Bagatskis un Latvijas valstsvienība (3-2) Slovēnijā izcīnījuši vairāk uzvaru nekā piecos iepriekšējos finālturnīros kopā (2-15)
Foto: Romāns Kokšarovs, "Sporta Avīze", f64

Bosnijas uzvara pār Lietuvu ar rezultātu 78:72 mainīja vietu kārtību B grupā. Serbija, pateicoties panākumiem pār lietuviešiem, bosniešiem un latviešiem, izcīnīja pirmo vietu. Latvija (1-1, +3) trīs komandu kaujā apsteidza Lietuvu (1-1, +2) un Bosniju (1-1, -5), finišējot otrajā pozīcijā. Cīņas E grupā pret Franciju, Ukrainu un Beļģiju nāksies sākt bez uzvarām, jo savstarpējās spēlēs zaudēts gan lietuviešiem, gan serbiem.

E grupā Latvija spēlēs pret Ukrainu (11. septembrī plkst. 15:30), Franciju (13. septembrī plkst. 22:00) un Beļģiju (15. septembrī plkst. 15:30).

B grupas kopvērtējums

#KomandaU-ZAttiecībaP
1Serbija3-2371:366 (+5)8
2Latvija3-2365:360 (+5)8
3Lietuva3-2347:337 (+10)8
4Bosnija3-2358:359 (-1)8
5Melnkalne2-3376:382 (-6)7
6Maķedonija1-4356:369 (-13)6

Kleiza izglābj Lietuvu

Lietuva pēdējā spēlē pret Bosniju-Hercegovinu nedrīkstēja zaudēt ar desmit vai vairāk punktu starpību, jo tāda scenārija gadījumā nevarētu pakāpties augstāk par ceturto vietu. Neveiksme ar -10 komandas sarindotu sekojošā secībā: Latvija (1-1, +3), Bosnija (1-1, -1) un Lietuva (1-1, -2). Serbus apsteigt nebija iespējams, jo viņi uzvarēja visās savstarpējās spēlēs.

Galotnē Lietuva balansēja uz naža asmens, jo četras minūtes pirms pamatlaika beigām atradās iedzinēju lomā ar 58:74. Īpaši nopelni bosniešu rindās piederēja Mirzam Teletovičam, kurš tobrīd bija savācis 29 punktus. Lietuviešus izglāba Darjuša Lavrinoviča aukstasinība, iemetot četrus soda metienus pēc kārtas, un divi Lina Kleizas tālmetieni. Uzbrucējs bija precīzs 81 un 51 sekundi pirms pamatlaika beigām, samazinot starpību līdz sešiem punktiem – 70:76.

Atlikušajā laikā komandas apmainījās ar diviem precīziem soda metieniem – 72:78. Lietuviešiem bija iespēja iemest četras reizes, taču Kleiza un Pocjus katrs trāpīja tikai vienu mēģinajumu. Lai izglābtos un otrajā kārtā iesoļotu ar vienu uzvaru (pār Latviju), tas bija pilnībā pietiekami, savukārt bosniešiem pat trīs panākumi pēc kārtas neļāva iekļūt labāko divpadsmitniekā.

Melnkalne neko neizšķirošā spēlē uzvarēja Serbiju ar rezultātu 83:76.

Vācija aizcērt durvis, izslēdzot Izraēlu

Intrigu A grupā atrisināja Vācijas basketbolisti, kuriem pēdējā spēle varēja kalpot tikai pašlepnumam, nevis sportisko ambīciju apmierināšanai. Franka Menca trenētā komanda pēc zaudējumiem Lielbritānijai, Ukrainai un Beļģijai vairs nevarēja iekļūt iekļūt labāko trijniekā, taču aizšķērsoja ceļu Izraēlai, uzvarot sāncenšus ar rezultātu 80:76 (12:20, 19:10, 22:19, 27:27).

Vācijas un Ukrainas panākumi vietu labāko divpadsmitniekā nodrošināja Beļģijai, kura savstarpējās spēlēs pieveikusi gan britus, gan vāciešus. Galīgo vietu kārtību pirmajā trijniekā noteica Francijas un Beļģijas spēle. Francūži otro puslaiku uzvarēja ar 48:19, summā bija pārāki ar 82:65 un nodrošināja pirmo vietu (bilance 4-1). Otrā finišēja Ukraina (4-1), savukārt Beļģija kvalificējās ar divām uzvarām piecās spēlēs (2-3).

Izmantotie resursi:
EuroBasket 2013

 +13 [+] [-]

, 2013-09-09 20:36, pirms 11 gadiem
Taa luuk mani draugi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2013-09-09 20:37, pirms 11 gadiem
Istenibā Lt paveicās,Bosnija paviriši spēles beigas nospēlēja...
Slēpts komentārs: senscore
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-09 20:37, pirms 11 gadiem
Kas notiekas, ja Melnkalne uzvar Serbus?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2013-09-09 20:38, pirms 11 gadiem
Nu pēc šādas grupas, šis jau izklausās pēc saldā ēdiena.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-09-09 20:39, pirms 11 gadiem
kaa mees pamaniijamies zaudeet lietuviesiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2013-09-09 20:39, pirms 11 gadiem
saldais ēdiens būtu, ja līdz nāktu divi punkti

  +1 [+] [-]

, 2013-09-09 20:39, pirms 11 gadiem
pins19 rakstīja: Istenibā Lt paveicās,Bosnija paviriši spēles beigas nospēlēja...
Teletovicam sanaca neticami divi demoralizejosi trerjaci no kadiem 9 metriem, leisi malaci ka nepielika bikses pie -16

  +9 [+] [-]

, 2013-09-09 20:39, pirms 11 gadiem
Bosnija - pēdējie basketa romantiķi

 +12 [+] [-]

, 2013-09-09 20:39, pirms 11 gadiem
kāda jēga, ka grupā esam otrie, jo no grupas visdrīzāk ies ārā serbi, leiši un mēs, un mums līdzi nāk 0
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-09 20:40, pirms 11 gadiem
stulbi ka leiši tiek tālāk...

  +6 [+] [-]

, 2013-09-09 20:40, pirms 11 gadiem
Ko teletovičs tur beigās darīja? kā var tādu truli mest? gribēja būt varonis!

  +4 [+] [-]

, 2013-09-09 20:40, pirms 11 gadiem
Teletovich baigais kadrs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-09-09 20:40, pirms 11 gadiem
Bet vēl diskutabli vai mums labāk būtu ja Lietuva izkristu.
Lietuva tomēr reāli 2.kārtā 3-0 un atņemtu punktus mūsu pretiniekiem, kamēr BOS izšāva pēdējos spēkus un reāli būtu 0-3 ..

  +2 [+] [-]

, 2013-09-09 20:40, pirms 11 gadiem
atlikusi otrā posma spēle FRA-BEL un 3 treniņspēles šovakar :-)

     [+] [-]

, 2013-09-09 20:40, pirms 11 gadiem
zaagis rakstīja: Taada speele! Bosniesi pasi vainiigi, ka izlaida +16 paarsvaru!
Prieks par leisiem!
kas tu kāds lietuvietis esi?

 +20 [+] [-]

, 2013-09-09 20:41, pirms 11 gadiem
Bosnieši neticamā veidā izcīnīja vietu nākamajā kārtā un tādā pašā veidā to vietu atdeva atpakaļ leišiem. Paši stulbi nospēlēja pie +16.

     [+] [-]

, 2013-09-09 20:41, pirms 11 gadiem
Vakara spēle serbija vs melnaklne kautko vel var mainit bosnijas sakara?

  +2 [+] [-]

, 2013-09-09 20:41, pirms 11 gadiem
ņemam visas 3!!
Go Latvia !!

  -2 [+] [-]

, 2013-09-09 20:41, pirms 11 gadiem
edgarjans rakstīja: Taa luuk mani draugi
Ja serbi šodien zaudēs nevienam nevajadzīgā spēlē,būsim trešie...Tā kā nesapriecājies par agru!Un vispār kāda starpība,ja līdzi nāk tikai zāģi,tikai pretinieku kalendārs var pamainīties un viss...Tā lūk!

  -2 [+] [-]

, 2013-09-09 20:42, pirms 11 gadiem
Ja Serbija zaudē, tad Latvija 3. vietā. Lietuva beigās izlīda, būtu - 10 un Serbija uzvarētu pēdējā spēlē, tad Lietuvai čempionāts būtu beidzies.

  +7 [+] [-]

, 2013-09-09 20:42, pirms 11 gadiem
Kleiza mūs noraka ar 2 trejačiem 1 minūtē

  +7 [+] [-]

, 2013-09-09 20:42, pirms 11 gadiem
Esam 2. grupā, bet ejam tālāk bez uzvarām. Viss pareizi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-09-09 20:42, pirms 11 gadiem
zaagis rakstīja: Taada speele! Bosniesi pasi vainiigi, ka izlaida +16 paarsvaru!
Prieks par leisiem!
Kāds var būt prieks par leišiem, ja viņu tikšana tālāk mums lied iziet no grupas ar vienu uzvaru? Nekaaads!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-09-09 20:43, pirms 11 gadiem
Nu šitāda spēle Lietuvai un Bosnijai!Klusībā cerēju uz otru uzvaru,jo šie ļoti skatāmi un labi nospēlēja.Bet nu līderis Teletovičs kas deva iespēju cīnīties par tikšanu uz 2.kārtu pats noraka spēli pēdējā uzbrukumā.Tā lūk!

  -1 [+] [-]

, 2013-09-09 20:44, pirms 11 gadiem
nolaizamies uz zemes
Latvija ir top12 un tas ir SASNIEGUMS
Latvija butu stipraka , ja butu sviedrins izlase tiesi aizsardziba domaju pret garajiem un tad serbija butu panemta prieksa
bet top8 ari nav nereals jauzvelk ukraini un vel kads team tur tiks beigas
bet b-bola vasara izdevusies , cuskas gadi laimigie mums basiti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-09-09 20:44, pirms 11 gadiem
edgarjans rakstīja: Teletovich baigais kadrs
Kas tad no viņa ir? Kur tad viņš ir iekš NBA? Savas 10 min knapi uzspēlē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-09-09 20:45, pirms 11 gadiem
un kāds tev būtu prieks par leišiem, ja LAT būtu zaudējusi maķedonijai ar -1??!! rokas, kājas sāka šiem trīcēt 3. ceturdaļā. nevar izslēgt Teletoviču, paši vainīgi.. noplauka leišiem - superbumbotāju nācijai
zaagis rakstīja: Taada speele! Bosniesi pasi vainiigi, ka izlaida +16 paarsvaru!
Prieks par leisiem!

  +2 [+] [-]

, 2013-09-09 20:47, pirms 11 gadiem
janem ukraini un belgi,jacer ka neus sensacijas un mes jau 8nieka

  +1 [+] [-]

, 2013-09-09 20:47, pirms 11 gadiem
es nesaprotu,vai nu mees esam stipri vai paareejie vaaji
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-09-09 20:48, pirms 11 gadiem
It kā jau vajadzēja mums to uzvaru, bet man tomēr prieks, ka leiši iet tālāk, kaut vai tāpēc, ka viņi mūs tā atbalsta un ļoti priecājas par mūsu uzvarām. Un, kā jau te minēja, labāk leiši, nevis bosnieši, kas pagrūstu visiem, sabojajot mums dzīvi.

     [+] [-]

, 2013-09-09 20:48, pirms 11 gadiem
Kaa tad..
LA-BOS antifans rakstīja: Kas tad no viņa ir? Kur tad viņš ir iekš NBA? Savas 10 min knapi uzspēlē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-09-09 20:49, pirms 11 gadiem
jautājums - ja LAT:SER beigās D.Bertāns netēlotu NBA veci un būtu pacenties gūt punktus - vai šie 2/3 punkti kautko tagad mainītu kopējā rēķināšanā??!

vai galotnēs ar LIT un BOS izspiedām maximumu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-09 20:49, pirms 11 gadiem
Kaada gan komanda sanaaktu ja apvienotos Yugoslāvija...

     [+] [-]

, 2013-09-09 20:49, pirms 11 gadiem
Divas komandas ir ņemamas,bet Franči gan nē jacēr,kad ar to pietiks,lai tiktu četurdalfināla

  -1 [+] [-]

, 2013-09-09 20:49, pirms 11 gadiem
Nēsmu liels spečuks, bet paskaidrojiet man lūdzu, kas notiek, nav kkas kā vaig? mēs tak vinējam maķedoniju, tiekam vai netiekam tālāk?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-09 20:50, pirms 11 gadiem
Bosniesi ir pilniigi duraki-pie +16 saak izpildiities(dot kreisas piespeeles mest sarazgiitus 3p. metienus) un beigas vispar bija hiits, kaa var iedomaaties ka 10 atlikusajaas sekundes kad vajag iemest triiniiti knapi pardribleejot paari centram mest kaut kaadu zilo triini kad veel liidz beigam 5s.-pilniigi duraki!

  -1 [+] [-]

, 2013-09-09 20:50, pirms 11 gadiem
edgarjans rakstīja: Kaada gan komanda sanaaktu ja apvienotos Yugoslāvija...
Tāpati Serbijas izlase būtu un + vēl 2 purni. Tas arī viss.

  +1 [+] [-]

, 2013-09-09 20:50, pirms 11 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: vēl jau Serbijas zaudējums mūs var nonest uz 3.vietu
kādā sakarā Serbijas zaudējums mūs var nonest uz 3.vietu? Kā? Ja nu vienīgi uzvara varētu kādu komandu pacelt uz leju, bet komandu kas mums priekšā zaudējot pastumj mūs par vietu zemāk? Kā tas iespējams?

     [+] [-]

, 2013-09-09 20:50, pirms 11 gadiem
Nevaram mēs vairs būt nekādi trešie, pilnīgi p**** kā tie serbi ar kalniešiem nospēlē, jo serbi tik un tā visus uzvarēja, kam būtu 3 uzvaras

     [+] [-]

, 2013-09-09 20:50, pirms 11 gadiem
jaa,vareejaam.Ari serbus vareejam,ja saakumaa nenomiiztu
army1005 rakstīja: lielā brāļa sindroms patraucēja, psiholoģija. reāli viņi bija uzvarami
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-09 20:52, pirms 11 gadiem
Tur sanaaktu komanda kas vareetu speekoties ar USA
Ralfinolv rakstīja: Tāpati Serbijas izlase būtu un + vēl 2 purni. Tas arī viss.

     [+] [-]

, 2013-09-09 20:52, pirms 11 gadiem
edgarjans rakstīja: Tur sanaaktu komanda kas vareetu speekoties ar USA
tu tak joko?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-09-09 20:53, pirms 11 gadiem
agrak butu domajis Ukraina , Belgija , Francija - stabilas 2 uzvaras tgd bus nervu bojashana

     [+] [-]

, 2013-09-09 20:54, pirms 11 gadiem
nee nopietni
Ralfinolv rakstīja: tu tak joko?

     [+] [-]

, 2013-09-09 20:54, pirms 11 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Tāpati Serbijas izlase būtu un + vēl 2 purni. Tas arī viss.
No horvātiem vien varētu 2-3 paņemt. No Maķedonijas Antiču, no slovēņiem Dragiču. Ta būtu ļoti stipra blice.

     [+] [-]

, 2013-09-09 20:54, pirms 11 gadiem
edgarjans rakstīja: Kaa tad..
Ja nezini tad nerunā. Un pie tagadēja BKN sastāva, pat tās nedabūs.

  +2 [+] [-]

, 2013-09-09 20:54, pirms 11 gadiem
Mums paveicās, ka Bagijs pret leišiem kaut zaudētā spēlē pieprasīja minūti, pēc kuras iemetām truli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-09-09 20:55, pirms 11 gadiem
Namejs rakstīja: No horvātiem vien varētu 2-3 paņemt. No Maķedonijas Antiču, no slovēņiem Dragiču. Ta būtu ļoti stipra blice.
Nu ar to pašu Spāniju tāpat nekonkurētu manuprāt.

  +1 [+] [-]

, 2013-09-09 20:55, pirms 11 gadiem
Xedoz rakstīja: Nēsmu liels spečuks, bet paskaidrojiet man lūdzu, kas notiek, nav kkas kā vaig? mēs tak vinējam maķedoniju, tiekam vai netiekam tālāk?
Esam tālāk. Neredzi virsrakstu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-09 20:55, pirms 11 gadiem
karabans rakstīja: agrak butu domajis Ukraina , Belgija , Francija - stabilas 2 uzvaras tgd bus nervu bojashana
Tikai nevajag pārsteigties. Ja uznāk melnā diena, tad varam jebkuram pakāst.

     [+] [-]

, 2013-09-09 20:56, pirms 11 gadiem
3 komandas, visas ņemamas. ja būtu slovēņi un spāņi, tad es būtu tāds skeptisks. nevajag teikt, ka francija ir bezcers. mēs šobrīd jau zinam,kā tikt galā ar komandām, kas turas tikai uz 2-3 līderiem. daudz vairāk par franciju mani uztrauc ukraina, kura spēlē ļooooti sakarīgi, ar labu saspēli, katrā spēlē nokapājot līdz galam.

     [+] [-]

, 2013-09-09 20:56, pirms 11 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Nu ar to pašu Spāniju tāpat nekonkurētu manuprāt.
Konkurētu mierīgi. Vajag tikai pareizo treneri un attieksmi.

  -3 [+] [-]

, 2013-09-09 20:56, pirms 11 gadiem
Tā kā Latvijai neticami veiksmīgs turnīrs, tad jāskatās tālāk - uz pasaules čempi iziet 7 un jāskatās, kuru vienu izlasi varam atstāt aiz sevis - Somija un Itālija ļoti reāli ņemami!

     [+] [-]

, 2013-09-09 20:56, pirms 11 gadiem
visi ir uzvarāmi arī Francija, galvenais pašiem noticēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-09 20:57, pirms 11 gadiem
Teletovičš streetbolists sasodītais Nesaprotu, kas viņiem tiešām visi pārējie tādi idiņi, ka viņam izšķirišais trīspunktnieks jāmet 6 sek. līdz beigām no pus-centra, pāri rokām, uz vienas kājas disbalansā Nu MŪLĀPS riktīgs:-)
Slēpts komentārs: f

  +6 [+] [-]

, 2013-09-09 20:58, pirms 11 gadiem
teoreetiski mees arii varam palikt pirmie grupaa, ja saakas masu nekaartiibas Melnkalnes un serbijas machaa. un komandas dabuu DSQ

  +3 [+] [-]

, 2013-09-09 20:58, pirms 11 gadiem
Skatos leišu spēles šajā EČ,redzu ļoti pazīstamus uzvārdus ,bet spēle viņiem nekāda pašlaik,lēni ,metienu % zems,saspēle arī vāja un minūtes pārtraukumos tur iet kā tirgus placī.Cerams otrajā kārtā saņemsies un uzvarēs Ukraiņus un otrus no tās grupas,lai mums rastos cerības izcīnot divas uzvaras tikt ceturdaļfinālā.

     [+] [-]

, 2013-09-09 20:58, pirms 11 gadiem
pūce rakstīja: visi ir uzvarāmi arī Francija, galvenais pašiem noticēt.
tieši tā, jo nav mūsējie nospēlējuši ideāli - noteikti var labāk/precīzāk/gudrāk!

     [+] [-]

, 2013-09-09 20:59, pirms 11 gadiem
pirmais gads ja nemaldos ieks NBA?
LA-BOS antifans rakstīja: Ja nezini tad nerunā. Un pie tagadēja BKN sastāva, pat tās nedabūs.

  +3 [+] [-]

, 2013-09-09 20:59, pirms 11 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: jo 4 komandām būtu pa 3-2, un Lietuva serbiem zaudēja ar mazāku starpību kā mēs. Serbijai būtu plusi, mums -6, Lietuvai -5, Bosnijai -15
vispirms tak skatās savstarpējās spēles un serbi visus uzvarēja, tā kā rezultātus pret viņiem vērā vairs neņem un mūsējie ir OTRIE

     [+] [-]

, 2013-09-09 20:59, pirms 11 gadiem
karabans rakstīja: agrak butu domajis Ukraina , Belgija , Francija - stabilas 2 uzvaras tgd bus nervu bojashana
domāju, ka šajā grupā bija labākās komandas no visām tāpēc tālāk būs viegli. Galu galā citā grupām visiem pāri iet Somija... SOMIJA!!!!

Maķedonija pagājušā PČ bija 4. vietā, bet šeit.... Lietuva bija pārbaudes spēļu čempions, bet šeit?? Aiz LV.

Ja ne šogad, tad pēc 2 gadiem uz EČ uzvaras 80gadi mēs atkal cīnīsimies par medāļiem!! To es novēlu!

     [+] [-]

, 2013-09-09 20:59, pirms 11 gadiem
ha,ha,ha
chubaki rakstīja: teoreetiski mees arii varam palikt pirmie grupaa, ja saakas masu nekaartiibas Melnkalnes un serbijas machaa. un komandas dabuu DSQ

     [+] [-]

, 2013-09-09 21:00, pirms 11 gadiem
v4_karstgalvis rakstīja: Italijai ir 5-0 lol ari Griekiju vinneja!
bet izskatās ņemami, centru nav. 1/4F zaudēs!

  -2 [+] [-]

, 2013-09-09 21:03, pirms 11 gadiem
Kadas mulkibas ir seit uzrakstitas? Esam tresaja vieta. Serbi 1.vieta nav svarigi vines vai zaudes. Kada sakara tika palaists sads raksts?

  +2 [+] [-]

, 2013-09-09 21:04, pirms 11 gadiem
Visas 3 komandas ir ņemamas. Galvenais lai 3pt krīt vismaz ar 40 pročiem. Jo 2 pt mums ir labā līmenī.

     [+] [-]

, 2013-09-09 21:05, pirms 11 gadiem
krko rakstīja: kas tu kāds lietuvietis esi?
Nu, ja neietekmee Latviju, tad es arii vienmeer par leishiem esmu, bet nu shoreiz gan jutu liidzi Bosnijai!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-09 21:07, pirms 11 gadiem
markis rakstīja: Kadas mulkibas ir seit uzrakstitas? Esam tresaja vieta. Serbi 1.vieta nav svarigi vines vai zaudes. Kada sakara tika palaists sads raksts?
un mājaslapā ar esam aiz leišiem...

  -2 [+] [-]

, 2013-09-09 21:08, pirms 11 gadiem
No nākamās grupas izkļūs 2 komandas? Ja tā,tad kopā ar Fraņčiem jātiek 1/2 es ticu,ka LV VAR!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-09-09 21:10, pirms 11 gadiem
jagris rakstīja: Teletovičš streetbolists sasodītais Nesaprotu, kas viņiem tiešām visi pārējie tādi idiņi, ka viņam izšķirišais trīspunktnieks jāmet 6 sek. līdz beigām no pus-centra, pāri rokām, uz vienas kājas disbalansā Nu MŪLĀPS riktīgs:-)
Domāju tālāk ejot tiktu sists sods un nemaz neuzmestu. LTU atļautu viņam mest 2 sodus. Bet tie būtu tikai 2 pt.

  +2 [+] [-]

, 2013-09-09 21:10, pirms 11 gadiem
krko rakstīja: un mājaslapā ar esam aiz leišiem...
tur excel pēc kopējās punktu attiecības sakārto
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-09 21:11, pirms 11 gadiem
edgarjans rakstīja: pirmais gads ja nemaldos ieks NBA?
29 gadu vecumā jā...

  -1 [+] [-]

, 2013-09-09 21:11, pirms 11 gadiem
sandis44442 rakstīja: Es biju par Lietuvu.. mums tas ir pat izdevīgāk.. ok neņemam uz otro kārtu lidz jau 1nu uzvaru, toties par 99% varma būt droši ka Lietuva vinnes gan Ukrainu gan Belgiju.. bet par Bosniju gan to nevarētu teikt.. un tas mums galīgi nederētu!!

neticu ka Belgija un Ukrainu vinnes Lietuvu vai Serbiju.. ar pārējo jātiek galā būs mums..


jā var teikt ka 3dien 18:45 spele par iekķūšanu 1/4 fināla pret Ukrainu par 99%..
es neticu to ko tu uzrakstīji.

  +1 [+] [-]

, 2013-09-09 21:14, pirms 11 gadiem
zigiss rakstīja: jautājums - ja LAT:SER beigās D.Bertāns netēlotu NBA veci un būtu pacenties gūt punktus - vai šie 2/3 punkti kautko tagad mainītu kopējā rēķināšanā??!

vai galotnēs ar LIT un BOS izspiedām maximumu?
Pret Lietuvu Kuksiks pašās beigās pie -11 ielika 3punktnieku, tur izspiedām maksimumu, atceros, ka vēl komentētāji teica, ka tas beigās varot daudz izšķirt, kas to lai zina, varbūt nākamajā kārtā!

     [+] [-]

, 2013-09-09 21:15, pirms 11 gadiem
fu*ks.........SC ar savu Osram reklaamu....nevar neko normaali apskatiit vairs

  +1 [+] [-]

, 2013-09-09 21:17, pirms 11 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: jo 4 komandām būtu pa 3-2, un Lietuva serbiem zaudēja ar mazāku starpību kā mēs. Serbijai būtu plusi, mums -6, Lietuvai -5, Bosnijai -15
Serbija ir jau priekšā visiem, gan LV, gan LT, tad kā viņi zaudējot Melnkalnei, mūs var pastumt vietu zemāk, viņi paliek savā pirmajā un viss, kā viņiem izdosies mūs nostumt no 2. uz 3.vietu? Pēc kādiem kritērijiem?
Beidz tak muļķības rakstīt!

  +1 [+] [-]

, 2013-09-09 21:21, pirms 11 gadiem
fans81 rakstīja: fu*ks.........SC ar savu Osram reklaamu....nevar neko normaali apskatiit vairs
Adblock Firefox:

"https://addons.mozilla.org/en-us/firefox/addon/adblock-plus/"

Adblock Chrome:

"https://chrome.google.com/webstore/detail/adblock/gighmmpiobklfepjocnamgkkbiglidom"

     [+] [-]

, 2013-09-09 21:21, pirms 11 gadiem
Autoram zināšanai: Duelis, latviski - divkauja, var būt tikai starp divām (2) pusēm.

Divkauja — Vikipēdija
Duel - Wikipedia, the free encyclopedia
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-09 21:27, pirms 11 gadiem
zigiss rakstīja: Tā kā Latvijai neticami veiksmīgs turnīrs, tad jāskatās tālāk - uz pasaules čempi iziet 7 un jāskatās, kuru vienu izlasi varam atstāt aiz sevis - Somija un Itālija ļoti reāli ņemami!
Jā,jā

     [+] [-]

, 2013-09-09 21:31, pirms 11 gadiem
krkr rakstīja: Visas 3 komandas ir ņemamas. Galvenais lai 3pt krīt vismaz ar 40 pročiem. Jo 2 pt mums ir labā līmenī.
Ukraina un Beļģija ir stabili ņemama,bet nu par Franciju nebūtu tik drošs. Kuksiks ir atslēgas spēlētājs,ja viņš beidzot sāks uguņot tad jau nu arī pret Franciju būs lielāka šance.

     [+] [-]

, 2013-09-09 21:35, pirms 11 gadiem
Visus uzvarēsim!!!

     [+] [-]

, 2013-09-09 21:55, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: Ukraina un Beļģija ir stabili ņemama,bet nu par Franciju nebūtu tik drošs. Kuksiks ir atslēgas spēlētājs,ja viņš beidzot sāks uguņot tad jau nu arī pret Franciju būs lielāka šance.
Atsēgas spēlētājs pret Franciju drīzāk varētu būt Blūms. Atceramies Jāņa uguņošanu iepriekšējā tikšanās reizē!

     [+] [-]

, 2013-09-09 22:03, pirms 11 gadiem
yankeezulu, 2013-09-06 20:37, pirms 3 dienām
ej sazin, vrb tas Kuksika pēdējais metiens beigās būs zelta vērtē

nu re kaa...

     [+] [-]

, 2013-09-09 22:04, pirms 11 gadiem
nu tad ielieciet pareizās tabulas...wtf
eh, un tā gribējās, lai šašoļiki paliek ārpusē...

     [+] [-]

, 2013-09-09 22:05, pirms 11 gadiem
pag, tad muuseejie patlaban ir pirmie vai otrie? Sportacentrs.lv saka, ka pagaidaam esam1 vietaa, bet eurobasket2013.org maajaslapaa raada, ka 2 vietaa! Kaa tad iisti ir?

     [+] [-]

, 2013-09-09 22:10, pirms 11 gadiem
shpiileri, negrib kaads iemest ko Tur leishi labu raksta, a ko par Teletovicju saka

     [+] [-]

, 2013-09-09 22:10, pirms 11 gadiem
Labāk lai ugoņo vismaz 3-4,tad točna varam paņemt gandriz jebkuru.Jā biški nepaveicās ar BOS-LIT maču,tie ari sāka griezt tik stulbi,kā mes ar MAK pie +20.Viss pašu rokās,jaņem obligāti UKR,BELG un būsim top-8,neticu,kad UKR paņems abus parejos.

  +1 [+] [-]

, 2013-09-09 22:14, pirms 11 gadiem
palasiju komentus, dazji labi, laikam pat speles neskatas, ka tik kko uzrakstit

  -2 [+] [-]

, 2013-09-09 22:21, pirms 11 gadiem
Juri$$$ rakstīja: Serbija ir jau priekšā visiem, gan LV, gan LT, tad kā viņi zaudējot Melnkalnei, mūs var pastumt vietu zemāk, viņi paliek savā pirmajā un viss, kā viņiem izdosies mūs nostumt no 2. uz 3.vietu? Pēc kādiem kritērijiem?
Beidz tak muļķības rakstīt!
Ja serbi zaud,visiem 3-2.Savstarpējās spēlēs serbiem3-0,pārējiem 1-2.Grozu attiecība leišiem-5,mums-6,bosņiem-15.Lūdzu kritēriji!!!

     [+] [-]

, 2013-09-09 22:27, pirms 11 gadiem
nujaa - ja Parkers uzdāvinās uzvaru dzimtajai Beļģijai ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-09-09 22:30, pirms 11 gadiem
kuklitis25 rakstīja: Izskatas ka Belgji var uzvilkt uz desas franchus !!! 36:24 otras ceturtdaljas vidu ...
Tad sanaaks ka visi no taas grupas - Ukraina, Franciaj un Belgija iznaaks bilanci 1:1 - diez tas mums ir izdeviigi !?
, tas ir drīzāk interesanti, ne izdevīgi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-09 22:35, pirms 11 gadiem
aa nu jaa, kuksika peedeejam metienam pret leishiem laikam tomeer nebuus taa lielaa veerte. tagad sanaak, ka sheit esam otrie, ieblieziis jauno grupu un jau buusim kaa treshie aiz leishiem, ne?

     [+] [-]

, 2013-09-09 22:36, pirms 11 gadiem
i, drit vai mentelīt, Beļģi vēl uzvilks frančus !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-09-09 22:43, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: man šķiet, ka tomēr starp 3 komēm jau r''ekina punktiņus
Kāpēc,visām četrām nosacījumi tak vienādi,tas nekas ka vieni diženāki par pārējiem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-09-09 23:05, pirms 11 gadiem
zigiss rakstīja: Tā kā Latvijai neticami veiksmīgs turnīrs, tad jāskatās tālāk - uz pasaules čempi iziet 7 un jāskatās, kuru vienu izlasi varam atstāt aiz sevis - Somija un Itālija ļoti reāli ņemami!
Precīzāk - 6 un mājiniece Spānija. Tobiš, ja Spānija zaudē ceturtdaļfinālā (piem, Serbija vai Spānija vai Franciju.t.t.), tad par piekto vietu arī zaudē, tad Latvijas uzvara pār Spāniju izcīnot 7 vietu neko nepalīdzēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-09 23:07, pirms 11 gadiem
Frančiem laikam nav Batums...

Bet nu viņiem jāvinnē. Nevar tā dot uzvaru beļģiem.

     [+] [-]

, 2013-09-09 23:08, pirms 11 gadiem
kuklitis25 rakstīja: Parkera vadiiba frachi iesleedz peedeejo aatrumu un apeeda beljgjus kaa taadus beernus - tomeer meistariiab un pieredze ir liela lieta ...
Vēl nekas nav apēsts. Vienīgais skatītāji izskatās, ka visi apēsti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-09-09 23:11, pirms 11 gadiem
cepums70 rakstīja: Ja serbi zaud,visiem 3-2.Savstarpējās spēlēs serbiem3-0,pārējiem 1-2.Grozu attiecība leišiem-5,mums-6,bosņiem-15.Lūdzu kritēriji!!!
sūdīgi kritēriji Tev!

Kā aprēķina vietu secību?

Ja vairākas komandas finišē ar vienādu punktu skaitu, vietu secība tiek noteikti atbilstoši FIBA nolikumam.

D.1.1 Ja divas komandas finišē ar vienādu punktu skaitu, vietu secību nosaka pēc savstarpējās spēles iznākuma.
D.1.2 Ja spēlēs starp divām komandām vienāds ir gan punktu skaits, gan punktu attiecība, vietu secību nosaka pēc iemesto un zaudēto punktu attiecības visās grupas spēlēs.
D.1.3 Ja kopvērtējumā vairāk nekā divas komandas finišē ar vienādu punktu skaitu, vietu secību nosaka, izveidojot otru kopvērtējumu, kurā ņem vērā tikai savstarpējo spēļu rezultātus.
D.1.4 Ja aprēķinu gaitā komandu skaits ar vienādu punktu skaitu sarūk līdz divām komandām, tiek izmantota punktos D.1.1 un D.1.2 aprakstītā kārtība.
D.1.5 Ja otrajā kopvērtējumā komandas savstarpējās spēlēs ieguvušas vienādu punktu skaitu, vietu secības noteikšanai tiks izmantota gūto un zaudēto punktu attiecība iesaistīto komandu savstarpējās spēlēs.
D.1.6 Ja vairāk nekā divām komandām ir vienāda gūto un zaudēto punktu attiecība, vietu secība tiks noteikta, ņemot vērā gūto un zaudēto punktu attiecību visās grupas spēlēs.
D.1.7 Ja jebkurā minētajā posmā komandu skaits ar vienādiem punktiem sarūk līdz neizšķirtam starp vairāk nekā divām komandām, tiek atkārtota punktā D.1.3 minētā procedūra.
D.1.8 Gūto un zaudēto punktu attiecība vienmēr tiek noteikta ar dalīšanu.

     [+] [-]

, 2013-09-09 23:56, pirms 11 gadiem
Īsti nesaprotu tos kas priecājas par Leišu uzvaru, tagad mums nepieciešamas 2 uzvaras pret Ukrainu un Beļģiju, lai tiktu 1/4 finālā, pietam vēl jācer ka Leiši nezaudēs Ukrainai, par ko neesmu tik pārliecināts, savukārt gadījumā ja no grupas arā tiktu Bosnija un mums jau būtu 1 uzvara pret tiem, tad tikšanai 1/4 finālā mums pietiktu tikai ar uzvaru pret Beļģiju, jo tādējādi gan Bosnija, gan Beļģija būtu zem mums (pieņemot ka Bosnija zaudēs Francijai un Beļģija zaudēs Serbijai šīs komandas mūs apsteigt nevarētu) un līdzarto mūsu iekļūšana 1/4 finālā būtu ļoti reāla. Bet varbūt labāk ir tā kā ir tagad, jo ja tagad tiksim 1/4 finālā tad neviens nevarēs teikt ka tas noticis apstākļu sagadīšanās dēļ, bet gan būs pašu nopelnīts.

  -2 [+] [-]

, 2013-09-09 23:59, pirms 11 gadiem
bremzuks rakstīja: Īsti nesaprotu tos kas priecājas par Leišu uzvaru, tagad mums nepieciešamas 2 uzvaras pret Ukrainu un Beļģiju, lai tiktu 1/4 finālā, pietam vēl jācer ka Leiši nezaudēs Ukrainai, par ko neesmu tik pārliecināts, savukārt gadījumā ja no grupas arā tiktu Bosnija un mums jau būtu 1 uzvara pret tiem, tad tikšanai 1/4 finālā mums pietiktu tikai ar uzvaru pret Beļģiju, jo tādējādi gan Bosnija, gan Beļģija būtu zem mums (pieņemot ka Bosnija zaudēs Francijai un Beļģija zaudēs Serbijai šīs komandas mūs apsteigt nevarētu) un līdzarto mūsu iekļūšana 1/4 finālā būtu ļoti reāla. Bet varbūt labāk ir tā kā ir tagad, jo ja tagad tiksim 1/4 finālā tad neviens nevarēs teikt ka tas noticis apstākļu sagadīšanās dēļ, bet gan būs pašu nopelnīts.
Lai pārliecinoši būtu 1/4 finālā, tāpat būtu jāuzvar vismaz divas komandas, pat, ja mums līdz nāktu viena uzvara. Tā kā uzdevums faktiski nemainās. Vienīgais, ir lielas izredzes ar divām uzvarām 1/4 finālā uzrauties uz spāņiem.

     [+] [-]

, 2013-09-10 00:05, pirms 11 gadiem
Tieši jācinas par ceturdaļfinālu takā lielas izredzes uzrauties vai uz spaņiem vai uz grieķiem

  +1 [+] [-]

, 2013-09-10 00:18, pirms 11 gadiem
Mord rakstīja: Lai pārliecinoši būtu 1/4 finālā, tāpat būtu jāuzvar vismaz divas komandas, pat, ja mums līdz nāktu viena uzvara. Tā kā uzdevums faktiski nemainās. Vienīgais, ir lielas izredzes ar divām uzvarām 1/4 finālā uzrauties uz spāņiem.
Nedaudz mainas gan, tagad ar 2 uzvaram varam ari netikt, ja Leisi pamanas zaudet Ukrainiem, savukart Bosnijas variant uzvarot Belgiju un Ukrainu mes ienemtu pat 3.vietu grupa un lidzarto 1/4 finala varetu izvairities no Spaniem.

     [+] [-]

, 2013-09-10 00:34, pirms 11 gadiem
Spānija, Grieķija vai Slovēnija - tas diez vai ir sevišķi principiāli. Ja paveiksies, labi nospēlēsim un tiksim 1/4 finālā, tāpat pretinieks būs pārliecinošs favorīts un pret somiem mēs tāpat nepretendētu spēlēt arī ar to 1 hipotētisko uzvaru kabatā.

Turklāt joprojām ir nebijusi iespēja pirmo reizi spēlēt PČ - ja tiekam top 4 grupā, spēlē par vietu PČ gan var patrāpīties somi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-10 00:52, pirms 11 gadiem
nu Latvijai protams izdevigak butu, ja Bosnija uzvaretu ar 10p+ parsvaru, tad aiz borta paliktu braljukas un Mes ietu talak ar 1 uzvaru par Bosniju.... kas shais stadija tomer butu ljoti no svara! bet nu lai jau Leishiem tiek, turklat nebrinishos, ja viji lenam sakot izcinis medaljas

  +1 [+] [-]

, 2013-09-10 01:06, pirms 11 gadiem
Sapņu Komanda 2013

     [+] [-]

, 2013-09-10 01:07, pirms 11 gadiem
bremzuks rakstīja: Īsti nesaprotu tos kas priecājas par Leišu uzvaru, tagad mums nepieciešamas 2 uzvaras pret Ukrainu un Beļģiju, lai tiktu 1/4 finālā, pietam vēl jācer ka Leiši nezaudēs Ukrainai, par ko neesmu tik pārliecināts, savukārt gadījumā ja no grupas arā tiktu Bosnija un mums jau būtu 1 uzvara pret tiem, tad tikšanai 1/4 finālā mums pietiktu tikai ar uzvaru pret Beļģiju, jo tādējādi gan Bosnija, gan Beļģija būtu zem mums (pieņemot ka Bosnija zaudēs Francijai un Beļģija zaudēs Serbijai šīs komandas mūs apsteigt nevarētu) un līdzarto mūsu iekļūšana 1/4 finālā būtu ļoti reāla. Bet varbūt labāk ir tā kā ir tagad, jo ja tagad tiksim 1/4 finālā tad neviens nevarēs teikt ka tas noticis apstākļu sagadīšanās dēļ, bet gan būs pašu nopelnīts.
Tu saki, ka mums vēsi nepieciešamas 2 uzvaras, bet tajā pašā laikā saki, ka leiši droši vien zaudētu Ukrainai. Kur loģika? Mēs tagad jau kotējamies augstāk par leišiem, ka mēs vēsi paņemam divas uzvaras, bet tieši leiši ar zāģi mums iegriezīs?!?

     [+] [-]

, 2013-09-10 01:08, pirms 11 gadiem
Ukraiņi ir ļoti stipri vai grupa viņiem švaka? Kāds var apgaismot?

  -3 [+] [-]

, 2013-09-10 01:21, pirms 11 gadiem
Prieki beigušies !!!

  -3 [+] [-]

, 2013-09-10 01:24, pirms 11 gadiem
neredzu Latviju 1/4 finālā Stulbi ! bet fakts !

     [+] [-]

, 2013-09-10 01:32, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Spānija, Grieķija vai Slovēnija - tas diez vai ir sevišķi principiāli. Ja paveiksies, labi nospēlēsim un tiksim 1/4 finālā, tāpat pretinieks būs pārliecinošs favorīts un pret somiem mēs tāpat nepretendētu spēlēt arī ar to 1 hipotētisko uzvaru kabatā.

Turklāt joprojām ir nebijusi iespēja pirmo reizi spēlēt PČ - ja tiekam top 4 grupā, spēlē par vietu PČ gan var patrāpīties somi.
Mēs pat tagad varam dabūt spēlēt ar somiem. Tev ir kāds jau paziņojis, ka viņi tagad visas spēles zaudēs? Pagaidām domāju pāragri jau te štukot tālākos pārus.

  +1 [+] [-]

, 2013-09-10 01:34, pirms 11 gadiem
missstake rakstīja: neredzu Latviju 1/4 finālā Stulbi ! bet fakts !
es redzu :

  -2 [+] [-]

, 2013-09-10 05:43, pirms 11 gadiem
Skaties ka neauplauzies DeAngelo trīcēs LV "IZLASE"

     [+] [-]

, 2013-09-10 09:45, pirms 11 gadiem
SportEXperts rakstīja: Nav ko žēloties, patiesībā mums paveicās, ka mums ir +3.
+5 loh

  +2 [+] [-]

, 2013-09-10 10:03, pirms 11 gadiem
Ukraiņi būs Bagija klienti

     [+] [-]

, 2013-09-10 10:09, pirms 11 gadiem
bremzuks rakstīja: Īsti nesaprotu tos kas priecājas par Leišu uzvaru, tagad mums nepieciešamas 2 uzvaras pret Ukrainu un Beļģiju, lai tiktu 1/4 finālā, pietam vēl jācer ka Leiši nezaudēs Ukrainai, par ko neesmu tik pārliecināts, savukārt gadījumā ja no grupas arā tiktu Bosnija un mums jau būtu 1 uzvara pret tiem, tad tikšanai 1/4 finālā mums pietiktu tikai ar uzvaru pret Beļģiju, jo tādējādi gan Bosnija, gan Beļģija būtu zem mums (pieņemot ka Bosnija zaudēs Francijai un Beļģija zaudēs Serbijai šīs komandas mūs apsteigt nevarētu) un līdzarto mūsu iekļūšana 1/4 finālā būtu ļoti reāla. Bet varbūt labāk ir tā kā ir tagad, jo ja tagad tiksim 1/4 finālā tad neviens nevarēs teikt ka tas noticis apstākļu sagadīšanās dēļ, bet gan būs pašu nopelnīts.
Piekrītu. Šī uzvara noderētu ļoti.

     [+] [-]

, 2013-09-10 11:30, pirms 11 gadiem
RobertsK rakstīja: Piekrītu. Šī uzvara noderētu ļoti.
Nevajag par to leišu spēli šitā uztraukties. Rēķinātāji jau bieži aplaužas. Un pareizi vien ir. Pašiem vajadzēja Lietuvu vinnēt.

  +1 [+] [-]

, 2013-09-10 11:42, pirms 11 gadiem
Namejs rakstīja: Nevajag par to leišu spēli šitā uztraukties. Rēķinātāji jau bieži aplaužas. Un pareizi vien ir. Pašiem vajadzēja Lietuvu vinnēt.
Arī taisnība

  -2 [+] [-]

, 2013-09-10 12:11, pirms 11 gadiem
Beļģija nav ņemama, bet Ukraina un Francija viegli kožama!

     [+] [-]

, 2013-09-10 12:11, pirms 11 gadiem
Jāuzvar Ukraina un Beļģija, var cīnīties par uzvaru arī ar Franciju! Protams, ja kaut cik kritīs trīnīši un nedrīkst tik daudz mest garām sodiņus, kaut kā taču jākompensē centra trūkums, kas mums neizdevās pret Serbiju un Lietuvu! Protams spēlētāji malači, ļoti patīk Janičenoka spēle, bet pagaidām esam tikai izkļuvuši no grupas starp12 labākām komandām un lai būtu pamats lielai sajūsmai,vajag vismaz iekļut ceturtdaļfinālā!

     [+] [-]

, 2013-09-10 12:16, pirms 11 gadiem
fak, viens pts un būtu pirmie...

     [+] [-]

, 2013-09-10 12:20, pirms 11 gadiem
Pa tv6 varēs redzēt ja ?

     [+] [-]

, 2013-09-10 12:22, pirms 11 gadiem
Jo pagaidām programmā vēl nav ielikts ceru kad rādīs !

  +1 [+] [-]

, 2013-09-10 12:22, pirms 11 gadiem
Jāņem Ukraiņi !

  +3 [+] [-]

, 2013-09-10 13:28, pirms 11 gadiem
hbarnes40 rakstīja: Tik zheel ka bosnija nevineeja ar +10...
nu nesaprotu šo te nepateicību! pārsvarā gan Lietuvas, gan Latvijas basketbola līdzjutēji viens otra izlasi atbalsta - kā nekā Baltijas spēks, bet nē še tev, ka tik sev labāk..
protams, pirmkārt, atbalstīsim Latvijas izlasi!! bet, otrkārt, turēsim īkšķus par brāļiem leišiem!

     [+] [-]

, 2013-09-10 13:30, pirms 11 gadiem
DeAngelo rakstīja: Ukraiņi ir ļoti stipri vai grupa viņiem švaka? Kāds var apgaismot?
ukraiņi stipri, galvenokārt, spēcīgs ir treneru darbs Fratello un komandas vadībā. ļoti ceru, ka Bagijs un komanda taktiski pareizi izvēlēsies un spēlētāji realizēs šos uzstādījumus, jo šeit galvenokārt tomēr būs treneru kauja tāda ir mana nojausma

  +1 [+] [-]

, 2013-09-10 13:40, pirms 11 gadiem
Ja mēs tiekam top 7, tad braucam uz Spāniju un šo gad tas ir reāli

  -1 [+] [-]

, 2013-09-10 15:16, pirms 11 gadiem
Ukraiņi nav tik spēcīgi, kā liekas. No kurienes vispār ukrainā var rasties spēcīgs basketbols, bullshits pilnīgs. Latvija vinnēs ukrainu, beļģiju arī, Frančiem gan būs zāgis. Pieminiet manus vārdus, kad iesit mūzībā

     [+] [-]

, 2013-09-10 15:22, pirms 11 gadiem
brilles nopērc.
missstake rakstīja: neredzu Latviju 1/4 finālā Stulbi ! bet fakts !

     [+] [-]

, 2013-09-10 15:27, pirms 11 gadiem
edmunds777 rakstīja: Ukraiņi nav tik spēcīgi, kā liekas. No kurienes vispār ukrainā var rasties spēcīgs basketbols, bullshits pilnīgs. Latvija vinnēs ukrainu, beļģiju arī, Frančiem gan būs zāgis. Pieminiet manus vārdus, kad iesit mūzībā
Bagijs teica: Černo morec Černo gorec... pohren!

     [+] [-]

, 2013-09-10 15:34, pirms 11 gadiem
Pasapņosim - tiekam EC 1/4 finālā, tur zaudējam, bet pēctam tiekam uz pārspēlēm un braucam uz PČ Spānijā. Ielozē mūs vioenā grupā ar USA, pamatpiecinieka centri - Zaķis vs Howards =DDDDDDDD
smieklīgi

     [+] [-]

, 2013-09-10 15:47, pirms 11 gadiem
T.G.H. rakstīja: Pasapņosim - tiekam EC 1/4 finālā, tur zaudējam, bet pēctam tiekam uz pārspēlēm un braucam uz PČ Spānijā. Ielozē mūs vioenā grupā ar USA, pamatpiecinieka centri - Zaķis vs Howards =DDDDDDDD
smieklīgi
Bērzs vs Howards....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-10 16:37, pirms 11 gadiem
erred rakstīja: Bērzs vs Howards....
1kart - itka neviens nevarētu notraumēties...
2kart - es ironizēju, atbildot uz daudziem, kas te centas iestastit, ka izlasē vajag Trusi..
3kart-Howards visticamakais nemaz nespeles PČ, tur lielās zvaigznes uzmetis, spēles kads otrais sastāvs, kas tāpat paņems titulu !

     [+] [-]

, 2013-09-10 16:38, pirms 11 gadiem
starp citu - tur vēl ir jatiek !

     [+] [-]

, 2013-09-10 17:37, pirms 11 gadiem
edmunds777 rakstīja: Ukraiņi nav tik spēcīgi, kā liekas. No kurienes vispār ukrainā var rasties spēcīgs basketbols, bullshits pilnīgs. Latvija vinnēs ukrainu, beļģiju arī, Frančiem gan būs zāgis. Pieminiet manus vārdus, kad iesit mūzībā
Āmurs esi? Tad pasaki kādā veidā, viņi iekļuva nākamajā kārtā, ja jau tik vārgi ir?
Nedod dievs, lai mūsu spēlētāji, domā kā tu, savādāk neredzēt mūsējos pasaules čempionātā, tāpat kā savas ausis!

     [+] [-]

, 2013-09-10 20:38, pirms 11 gadiem
skotijs rakstīja: ukraiņi stipri, galvenokārt, spēcīgs ir treneru darbs Fratello un komandas vadībā. ļoti ceru, ka Bagijs un komanda taktiski pareizi izvēlēsies un spēlētāji realizēs šos uzstādījumus, jo šeit galvenokārt tomēr būs treneru kauja tāda ir mana nojausma
Paldies, Skotij!