Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Autors: Māris Noviks

Latvijai otrā vieta B grupā, pretiniekos Francija, Ukraina, Beļģija

Latvijai otrā vieta B grupā, pretiniekos Francija, Ukraina, Beļģija
Ainars Bagatskis un Latvijas valstsvienība (3-2) Slovēnijā izcīnījuši vairāk uzvaru nekā piecos iepriekšējos finālturnīros kopā (2-15)
Foto: Romāns Kokšarovs, "Sporta Avīze", f64

Bosnijas uzvara pār Lietuvu ar rezultātu 78:72 mainīja vietu kārtību B grupā. Serbija, pateicoties panākumiem pār lietuviešiem, bosniešiem un latviešiem, izcīnīja pirmo vietu. Latvija (1-1, +3) trīs komandu kaujā apsteidza Lietuvu (1-1, +2) un Bosniju (1-1, -5), finišējot otrajā pozīcijā. Cīņas E grupā pret Franciju, Ukrainu un Beļģiju nāksies sākt bez uzvarām, jo savstarpējās spēlēs zaudēts gan lietuviešiem, gan serbiem.

E grupā Latvija spēlēs pret Ukrainu (11. septembrī plkst. 15:30), Franciju (13. septembrī plkst. 22:00) un Beļģiju (15. septembrī plkst. 15:30).

B grupas kopvērtējums

#KomandaU-ZAttiecībaP
1Serbija3-2371:366 (+5)8
2Latvija3-2365:360 (+5)8
3Lietuva3-2347:337 (+10)8
4Bosnija3-2358:359 (-1)8
5Melnkalne2-3376:382 (-6)7
6Maķedonija1-4356:369 (-13)6

Kleiza izglābj Lietuvu

Lietuva pēdējā spēlē pret Bosniju-Hercegovinu nedrīkstēja zaudēt ar desmit vai vairāk punktu starpību, jo tāda scenārija gadījumā nevarētu pakāpties augstāk par ceturto vietu. Neveiksme ar -10 komandas sarindotu sekojošā secībā: Latvija (1-1, +3), Bosnija (1-1, -1) un Lietuva (1-1, -2). Serbus apsteigt nebija iespējams, jo viņi uzvarēja visās savstarpējās spēlēs.

Galotnē Lietuva balansēja uz naža asmens, jo četras minūtes pirms pamatlaika beigām atradās iedzinēju lomā ar 58:74. Īpaši nopelni bosniešu rindās piederēja Mirzam Teletovičam, kurš tobrīd bija savācis 29 punktus. Lietuviešus izglāba Darjuša Lavrinoviča aukstasinība, iemetot četrus soda metienus pēc kārtas, un divi Lina Kleizas tālmetieni. Uzbrucējs bija precīzs 81 un 51 sekundi pirms pamatlaika beigām, samazinot starpību līdz sešiem punktiem – 70:76.

Atlikušajā laikā komandas apmainījās ar diviem precīziem soda metieniem – 72:78. Lietuviešiem bija iespēja iemest četras reizes, taču Kleiza un Pocjus katrs trāpīja tikai vienu mēģinajumu. Lai izglābtos un otrajā kārtā iesoļotu ar vienu uzvaru (pār Latviju), tas bija pilnībā pietiekami, savukārt bosniešiem pat trīs panākumi pēc kārtas neļāva iekļūt labāko divpadsmitniekā.

Melnkalne neko neizšķirošā spēlē uzvarēja Serbiju ar rezultātu 83:76.

Vācija aizcērt durvis, izslēdzot Izraēlu

Intrigu A grupā atrisināja Vācijas basketbolisti, kuriem pēdējā spēle varēja kalpot tikai pašlepnumam, nevis sportisko ambīciju apmierināšanai. Franka Menca trenētā komanda pēc zaudējumiem Lielbritānijai, Ukrainai un Beļģijai vairs nevarēja iekļūt iekļūt labāko trijniekā, taču aizšķērsoja ceļu Izraēlai, uzvarot sāncenšus ar rezultātu 80:76 (12:20, 19:10, 22:19, 27:27).

Vācijas un Ukrainas panākumi vietu labāko divpadsmitniekā nodrošināja Beļģijai, kura savstarpējās spēlēs pieveikusi gan britus, gan vāciešus. Galīgo vietu kārtību pirmajā trijniekā noteica Francijas un Beļģijas spēle. Francūži otro puslaiku uzvarēja ar 48:19, summā bija pārāki ar 82:65 un nodrošināja pirmo vietu (bilance 4-1). Otrā finišēja Ukraina (4-1), savukārt Beļģija kvalificējās ar divām uzvarām piecās spēlēs (2-3).

Izmantotie resursi:
EuroBasket 2013


, 2013-09-09 23:08, pirms 11 gadiem
kuklitis25 rakstīja: Parkera vadiiba frachi iesleedz peedeejo aatrumu un apeeda beljgjus kaa taadus beernus - tomeer meistariiab un pieredze ir liela lieta ...
Vēl nekas nav apēsts. Vienīgais skatītāji izskatās, ka visi apēsti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-09-09 23:11, pirms 11 gadiem
cepums70 rakstīja: Ja serbi zaud,visiem 3-2.Savstarpējās spēlēs serbiem3-0,pārējiem 1-2.Grozu attiecība leišiem-5,mums-6,bosņiem-15.Lūdzu kritēriji!!!
sūdīgi kritēriji Tev!

Kā aprēķina vietu secību?

Ja vairākas komandas finišē ar vienādu punktu skaitu, vietu secība tiek noteikti atbilstoši FIBA nolikumam.

D.1.1 Ja divas komandas finišē ar vienādu punktu skaitu, vietu secību nosaka pēc savstarpējās spēles iznākuma.
D.1.2 Ja spēlēs starp divām komandām vienāds ir gan punktu skaits, gan punktu attiecība, vietu secību nosaka pēc iemesto un zaudēto punktu attiecības visās grupas spēlēs.
D.1.3 Ja kopvērtējumā vairāk nekā divas komandas finišē ar vienādu punktu skaitu, vietu secību nosaka, izveidojot otru kopvērtējumu, kurā ņem vērā tikai savstarpējo spēļu rezultātus.
D.1.4 Ja aprēķinu gaitā komandu skaits ar vienādu punktu skaitu sarūk līdz divām komandām, tiek izmantota punktos D.1.1 un D.1.2 aprakstītā kārtība.
D.1.5 Ja otrajā kopvērtējumā komandas savstarpējās spēlēs ieguvušas vienādu punktu skaitu, vietu secības noteikšanai tiks izmantota gūto un zaudēto punktu attiecība iesaistīto komandu savstarpējās spēlēs.
D.1.6 Ja vairāk nekā divām komandām ir vienāda gūto un zaudēto punktu attiecība, vietu secība tiks noteikta, ņemot vērā gūto un zaudēto punktu attiecību visās grupas spēlēs.
D.1.7 Ja jebkurā minētajā posmā komandu skaits ar vienādiem punktiem sarūk līdz neizšķirtam starp vairāk nekā divām komandām, tiek atkārtota punktā D.1.3 minētā procedūra.
D.1.8 Gūto un zaudēto punktu attiecība vienmēr tiek noteikta ar dalīšanu.
, 2013-09-09 23:56, pirms 11 gadiem
Īsti nesaprotu tos kas priecājas par Leišu uzvaru, tagad mums nepieciešamas 2 uzvaras pret Ukrainu un Beļģiju, lai tiktu 1/4 finālā, pietam vēl jācer ka Leiši nezaudēs Ukrainai, par ko neesmu tik pārliecināts, savukārt gadījumā ja no grupas arā tiktu Bosnija un mums jau būtu 1 uzvara pret tiem, tad tikšanai 1/4 finālā mums pietiktu tikai ar uzvaru pret Beļģiju, jo tādējādi gan Bosnija, gan Beļģija būtu zem mums (pieņemot ka Bosnija zaudēs Francijai un Beļģija zaudēs Serbijai šīs komandas mūs apsteigt nevarētu) un līdzarto mūsu iekļūšana 1/4 finālā būtu ļoti reāla. Bet varbūt labāk ir tā kā ir tagad, jo ja tagad tiksim 1/4 finālā tad neviens nevarēs teikt ka tas noticis apstākļu sagadīšanās dēļ, bet gan būs pašu nopelnīts.
, 2013-09-09 23:59, pirms 11 gadiem
bremzuks rakstīja: Īsti nesaprotu tos kas priecājas par Leišu uzvaru, tagad mums nepieciešamas 2 uzvaras pret Ukrainu un Beļģiju, lai tiktu 1/4 finālā, pietam vēl jācer ka Leiši nezaudēs Ukrainai, par ko neesmu tik pārliecināts, savukārt gadījumā ja no grupas arā tiktu Bosnija un mums jau būtu 1 uzvara pret tiem, tad tikšanai 1/4 finālā mums pietiktu tikai ar uzvaru pret Beļģiju, jo tādējādi gan Bosnija, gan Beļģija būtu zem mums (pieņemot ka Bosnija zaudēs Francijai un Beļģija zaudēs Serbijai šīs komandas mūs apsteigt nevarētu) un līdzarto mūsu iekļūšana 1/4 finālā būtu ļoti reāla. Bet varbūt labāk ir tā kā ir tagad, jo ja tagad tiksim 1/4 finālā tad neviens nevarēs teikt ka tas noticis apstākļu sagadīšanās dēļ, bet gan būs pašu nopelnīts.
Lai pārliecinoši būtu 1/4 finālā, tāpat būtu jāuzvar vismaz divas komandas, pat, ja mums līdz nāktu viena uzvara. Tā kā uzdevums faktiski nemainās. Vienīgais, ir lielas izredzes ar divām uzvarām 1/4 finālā uzrauties uz spāņiem.
, 2013-09-10 00:05, pirms 11 gadiem
Tieši jācinas par ceturdaļfinālu takā lielas izredzes uzrauties vai uz spaņiem vai uz grieķiem
, 2013-09-10 00:18, pirms 11 gadiem
Mord rakstīja: Lai pārliecinoši būtu 1/4 finālā, tāpat būtu jāuzvar vismaz divas komandas, pat, ja mums līdz nāktu viena uzvara. Tā kā uzdevums faktiski nemainās. Vienīgais, ir lielas izredzes ar divām uzvarām 1/4 finālā uzrauties uz spāņiem.
Nedaudz mainas gan, tagad ar 2 uzvaram varam ari netikt, ja Leisi pamanas zaudet Ukrainiem, savukart Bosnijas variant uzvarot Belgiju un Ukrainu mes ienemtu pat 3.vietu grupa un lidzarto 1/4 finala varetu izvairities no Spaniem.
, 2013-09-10 00:34, pirms 11 gadiem
Spānija, Grieķija vai Slovēnija - tas diez vai ir sevišķi principiāli. Ja paveiksies, labi nospēlēsim un tiksim 1/4 finālā, tāpat pretinieks būs pārliecinošs favorīts un pret somiem mēs tāpat nepretendētu spēlēt arī ar to 1 hipotētisko uzvaru kabatā.

Turklāt joprojām ir nebijusi iespēja pirmo reizi spēlēt PČ - ja tiekam top 4 grupā, spēlē par vietu PČ gan var patrāpīties somi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-09-10 00:52, pirms 11 gadiem
nu Latvijai protams izdevigak butu, ja Bosnija uzvaretu ar 10p+ parsvaru, tad aiz borta paliktu braljukas un Mes ietu talak ar 1 uzvaru par Bosniju.... kas shais stadija tomer butu ljoti no svara! bet nu lai jau Leishiem tiek, turklat nebrinishos, ja viji lenam sakot izcinis medaljas
, 2013-09-10 01:06, pirms 11 gadiem
Sapņu Komanda 2013
, 2013-09-10 01:07, pirms 11 gadiem
bremzuks rakstīja: Īsti nesaprotu tos kas priecājas par Leišu uzvaru, tagad mums nepieciešamas 2 uzvaras pret Ukrainu un Beļģiju, lai tiktu 1/4 finālā, pietam vēl jācer ka Leiši nezaudēs Ukrainai, par ko neesmu tik pārliecināts, savukārt gadījumā ja no grupas arā tiktu Bosnija un mums jau būtu 1 uzvara pret tiem, tad tikšanai 1/4 finālā mums pietiktu tikai ar uzvaru pret Beļģiju, jo tādējādi gan Bosnija, gan Beļģija būtu zem mums (pieņemot ka Bosnija zaudēs Francijai un Beļģija zaudēs Serbijai šīs komandas mūs apsteigt nevarētu) un līdzarto mūsu iekļūšana 1/4 finālā būtu ļoti reāla. Bet varbūt labāk ir tā kā ir tagad, jo ja tagad tiksim 1/4 finālā tad neviens nevarēs teikt ka tas noticis apstākļu sagadīšanās dēļ, bet gan būs pašu nopelnīts.
Tu saki, ka mums vēsi nepieciešamas 2 uzvaras, bet tajā pašā laikā saki, ka leiši droši vien zaudētu Ukrainai. Kur loģika? Mēs tagad jau kotējamies augstāk par leišiem, ka mēs vēsi paņemam divas uzvaras, bet tieši leiši ar zāģi mums iegriezīs?!?
, 2013-09-10 01:08, pirms 11 gadiem
Ukraiņi ir ļoti stipri vai grupa viņiem švaka? Kāds var apgaismot?
, 2013-09-10 01:21, pirms 11 gadiem
Prieki beigušies !!!
, 2013-09-10 01:24, pirms 11 gadiem
neredzu Latviju 1/4 finālā Stulbi ! bet fakts !
, 2013-09-10 01:32, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Spānija, Grieķija vai Slovēnija - tas diez vai ir sevišķi principiāli. Ja paveiksies, labi nospēlēsim un tiksim 1/4 finālā, tāpat pretinieks būs pārliecinošs favorīts un pret somiem mēs tāpat nepretendētu spēlēt arī ar to 1 hipotētisko uzvaru kabatā.

Turklāt joprojām ir nebijusi iespēja pirmo reizi spēlēt PČ - ja tiekam top 4 grupā, spēlē par vietu PČ gan var patrāpīties somi.
Mēs pat tagad varam dabūt spēlēt ar somiem. Tev ir kāds jau paziņojis, ka viņi tagad visas spēles zaudēs? Pagaidām domāju pāragri jau te štukot tālākos pārus.
, 2013-09-10 01:34, pirms 11 gadiem
missstake rakstīja: neredzu Latviju 1/4 finālā Stulbi ! bet fakts !
es redzu :
, 2013-09-10 05:43, pirms 11 gadiem
Skaties ka neauplauzies DeAngelo trīcēs LV "IZLASE"
, 2013-09-10 09:45, pirms 11 gadiem
SportEXperts rakstīja: Nav ko žēloties, patiesībā mums paveicās, ka mums ir +3.
+5 loh
, 2013-09-10 10:03, pirms 11 gadiem
Ukraiņi būs Bagija klienti
, 2013-09-10 10:09, pirms 11 gadiem
bremzuks rakstīja: Īsti nesaprotu tos kas priecājas par Leišu uzvaru, tagad mums nepieciešamas 2 uzvaras pret Ukrainu un Beļģiju, lai tiktu 1/4 finālā, pietam vēl jācer ka Leiši nezaudēs Ukrainai, par ko neesmu tik pārliecināts, savukārt gadījumā ja no grupas arā tiktu Bosnija un mums jau būtu 1 uzvara pret tiem, tad tikšanai 1/4 finālā mums pietiktu tikai ar uzvaru pret Beļģiju, jo tādējādi gan Bosnija, gan Beļģija būtu zem mums (pieņemot ka Bosnija zaudēs Francijai un Beļģija zaudēs Serbijai šīs komandas mūs apsteigt nevarētu) un līdzarto mūsu iekļūšana 1/4 finālā būtu ļoti reāla. Bet varbūt labāk ir tā kā ir tagad, jo ja tagad tiksim 1/4 finālā tad neviens nevarēs teikt ka tas noticis apstākļu sagadīšanās dēļ, bet gan būs pašu nopelnīts.
Piekrītu. Šī uzvara noderētu ļoti.
, 2013-09-10 11:30, pirms 11 gadiem
RobertsK rakstīja: Piekrītu. Šī uzvara noderētu ļoti.
Nevajag par to leišu spēli šitā uztraukties. Rēķinātāji jau bieži aplaužas. Un pareizi vien ir. Pašiem vajadzēja Lietuvu vinnēt.
, 2013-09-10 11:42, pirms 11 gadiem
Namejs rakstīja: Nevajag par to leišu spēli šitā uztraukties. Rēķinātāji jau bieži aplaužas. Un pareizi vien ir. Pašiem vajadzēja Lietuvu vinnēt.
Arī taisnība
, 2013-09-10 12:11, pirms 11 gadiem
Beļģija nav ņemama, bet Ukraina un Francija viegli kožama!
, 2013-09-10 12:11, pirms 11 gadiem
Jāuzvar Ukraina un Beļģija, var cīnīties par uzvaru arī ar Franciju! Protams, ja kaut cik kritīs trīnīši un nedrīkst tik daudz mest garām sodiņus, kaut kā taču jākompensē centra trūkums, kas mums neizdevās pret Serbiju un Lietuvu! Protams spēlētāji malači, ļoti patīk Janičenoka spēle, bet pagaidām esam tikai izkļuvuši no grupas starp12 labākām komandām un lai būtu pamats lielai sajūsmai,vajag vismaz iekļut ceturtdaļfinālā!
, 2013-09-10 12:16, pirms 11 gadiem
fak, viens pts un būtu pirmie...
, 2013-09-10 12:20, pirms 11 gadiem
Pa tv6 varēs redzēt ja ?
, 2013-09-10 12:22, pirms 11 gadiem
Jo pagaidām programmā vēl nav ielikts ceru kad rādīs !
, 2013-09-10 12:22, pirms 11 gadiem
Jāņem Ukraiņi !
, 2013-09-10 13:28, pirms 11 gadiem
hbarnes40 rakstīja: Tik zheel ka bosnija nevineeja ar +10...
nu nesaprotu šo te nepateicību! pārsvarā gan Lietuvas, gan Latvijas basketbola līdzjutēji viens otra izlasi atbalsta - kā nekā Baltijas spēks, bet nē še tev, ka tik sev labāk..
protams, pirmkārt, atbalstīsim Latvijas izlasi!! bet, otrkārt, turēsim īkšķus par brāļiem leišiem!
, 2013-09-10 13:30, pirms 11 gadiem
DeAngelo rakstīja: Ukraiņi ir ļoti stipri vai grupa viņiem švaka? Kāds var apgaismot?
ukraiņi stipri, galvenokārt, spēcīgs ir treneru darbs Fratello un komandas vadībā. ļoti ceru, ka Bagijs un komanda taktiski pareizi izvēlēsies un spēlētāji realizēs šos uzstādījumus, jo šeit galvenokārt tomēr būs treneru kauja tāda ir mana nojausma
, 2013-09-10 13:40, pirms 11 gadiem
Ja mēs tiekam top 7, tad braucam uz Spāniju un šo gad tas ir reāli
, 2013-09-10 15:16, pirms 11 gadiem
Ukraiņi nav tik spēcīgi, kā liekas. No kurienes vispār ukrainā var rasties spēcīgs basketbols, bullshits pilnīgs. Latvija vinnēs ukrainu, beļģiju arī, Frančiem gan būs zāgis. Pieminiet manus vārdus, kad iesit mūzībā
, 2013-09-10 15:22, pirms 11 gadiem
brilles nopērc.
missstake rakstīja: neredzu Latviju 1/4 finālā Stulbi ! bet fakts !
, 2013-09-10 15:27, pirms 11 gadiem
edmunds777 rakstīja: Ukraiņi nav tik spēcīgi, kā liekas. No kurienes vispār ukrainā var rasties spēcīgs basketbols, bullshits pilnīgs. Latvija vinnēs ukrainu, beļģiju arī, Frančiem gan būs zāgis. Pieminiet manus vārdus, kad iesit mūzībā
Bagijs teica: Černo morec Černo gorec... pohren!