Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Arī Lietuva zaudē finālā, Puertoriko pēc 20 gadu pauzes atgriezīsies olimpiskajās spēlēs

Agris Suveizda

Arī Lietuva zaudē finālā, Puertoriko pēc 20 gadu pauzes atgriezīsies olimpiskajās spēlēs
Puertoriko basketbolisti. Foto: FIBA

Pēdējo ceļazīmi uz Parīzes olimpisko spēļu vīriešu basketbola turnīru nopelnīja Puertoriko valstsvienība, kas šonakt savā laukumā atlases finālspēlē pārspēja Lietuvu (79:68).

• Lietuva agru astoņu punktu deficītu (3:11) pārvērta septiņu punktu pārsvarā (27:20), taču Puertoriko pēc Tremonta Votersa groza divas minūtes līdz puslaika beigām jau atguva vadību (34:32), trešā ceturkšņa vidū panāca jau 13 punktu starpību (52:39) un iniciatīvu vairs neatdeva.

• Rezultatīvākais ar 23 punktiem un sešām atlēkušajām bumbām bija Ņūorleānas "Pelicans" saspēlnieks Hosē Alvarado (3p. 4/6), bet Voterss pievienoja 18 punktus. Bijušajam VEF spēlētājam Aizejam Pinjeiro četri punkti un trīs atlēkušās bumbas.

• Lietuvai ar 16 punktiem izcēlās Barselonas saspēles vadītājs Roks Jokubaitis, Sakramento "Kings" centram Domantam Sabonim desmit punkti, deviņas atlēkušās bumbas un četras rezultatīvas piespēles.

• Lietuvieši no tālienes trāpīja tikai 21% metienu (6/28, Arnam Butkevičam 1/7, Mindaugam Kuzminskam 0/5), bet mājinieki realizēja gandrīz pusi (12/25).

• Puertoriko olimpiskajās spēlēs atgriezīsies pēc 20 gadu pārtraukuma un apakšgrupā spēkosies pret Serbiju, Dienvidsudānu un ASV.

• Lietuva kopš neatkarības atjaunošanas piedalījās septiņās olimpiskajās spēlēs pēc kārtas un pirmajās trijās reizēs izcīnīja bronzu, bet nu izlaidīs jau otrās olimpiskās spēles pēc kārtas.

• Lietuvas galvenais treneris Kazis Maksvītis, kuram līgums beidzas, pēc mača sacīja, ka jau ir pieņēmis lēmumu par nākotni, bet vēl nevēlas to atklāt publiski.

Olimpiskās kvalifikācijas fināli

PilsētaSpēleRezultāts
RīgaLatvija – Brazīlija69:94
PirejaHorvātija – Grieķija69:80
ValensijaSpānija – Bahamas86:78
SanhuanaLietuva – Puertoriko68:79

Olimpiskās grupas

A grupaB grupaC grupa
AustrālijaFrancijaSerbija
GrieķijaVācijaDienvidsudāna
KanādaJapānaPuertoriko
SpānijaBrazīlijaASV
1 2 3 82 komentāri

  +6 [+] [-]

, 2024-07-08 08:33, pirms 4 mēnešiem
Ko tad mums raudāt, ja pat Lietuva netika uz Parīzes OS.

 +10 [+] [-]

, 2024-07-08 08:37, pirms 4 mēnešiem
Sanāk ka Latvija vienīgā šoreiz savās mājās ceļazīmi neizcīnija...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2024-07-08 08:59, pirms 4 mēnešiem
Visas mājinieces uzvar,bet Latvija...

  +4 [+] [-]

, 2024-07-08 09:08, pirms 4 mēnešiem
abas baltiešu komandas tika pieveiktas ar 3pt, ierasti, ka baltieši tā citus pārspēj, bet 07.07. viss ne tā sakrita

 +10 [+] [-]

, 2024-07-08 09:08, pirms 4 mēnešiem
otins rakstīja: Ko tad mums raudāt, ja pat Lietuva netika uz Parīzes OS.
Lietuvieši gan jau tāpat sevi mierina "ko tad mums raudāt, ja pat latvieši netika uz os"

  +2 [+] [-]

, 2024-07-08 09:23, pirms 4 mēnešiem
Šī kvalifikācija uz OS (domāju visas grupas kopā) ļoti labi parāda cik liels un globāls sporta veids ir basketbols. Šie rezultāti arī norāda uz faktu, ka mūsu basketbolistu 5.vieta PK ir milzīgs panākums lielā sporta veidā ar milzīgu konkurenci. Domāju, ka tagad pat ledus hokeja fanāti aizdomājās, ka netika normāli novērtēts basketbolistu sasniegums.
Kā bija, tā bija, bet mūsu basketbolisti bija pelnījuši lielāku atzinību par pagājušo gadu, jo tādu sasniegumu vēl būs ilgi jāgaida, ja vispār būs iespējams sagaidīt.

  +9 [+] [-]

, 2024-07-08 09:31, pirms 4 mēnešiem
Ar tādu spēli OS nav ko darīt.

  +2 [+] [-]

, 2024-07-08 09:52, pirms 4 mēnešiem
Uzkāpa uz tā paša Puertoriko grābekļa, kur mēs iepriekšējā ciklā. Vāju komandu nav. Es domāju mums jānovērtē, ka bijām vispār pie OS sliekšņa. Tik maza valsts kā mēs ar tik vāju vietējo čempi.

  +4 [+] [-]

, 2024-07-08 09:56, pirms 4 mēnešiem
backstab rakstīja: Uzkāpa uz tā paša Puertoriko grābekļa, kur mēs iepriekšējā ciklā. Vāju komandu nav. Es domāju mums jānovērtē, ka bijām vispār pie OS sliekšņa. Tik maza valsts kā mēs ar tik vāju vietējo čempi.
Mums nav vietējā čempja, parazitējam uz igauņu rēķina
Slēpts komentārs: Damokla_zobens_23

  -2 [+] [-]

, 2024-07-08 10:12, pirms 4 mēnešiem
Par to naudu, ko iztērēja, labāk uztaisītu vēl vienu komandu apvienotajā LV-EE līgā

  +3 [+] [-]

, 2024-07-08 10:13, pirms 4 mēnešiem
Damokla_zobens_23 rakstīja: Piekrītu! Un arī Igaunija taču netika! Un vēl 150+ valstis.

Šodien priecājamies kopā ar lietuviešiem!
Bēdājamies. Dalītas bēdas- pusbēdas. Interesanti, lietuviešu līdzjutēji arī vaino treneri, ka nepaņēma pareizos spēlētājus?

  +2 [+] [-]

, 2024-07-08 10:17, pirms 4 mēnešiem
Tas daudziem varētu būt attaisnojums. Ko tad mēs, ja reiz Lietuva netika . . .

  -1 [+] [-]

, 2024-07-08 10:19, pirms 4 mēnešiem
otins rakstīja: Ko tad mums raudāt, ja pat Lietuva netika uz Parīzes OS.
Jā mums jāpriecājās!

  -1 [+] [-]

, 2024-07-08 10:22, pirms 4 mēnešiem
boleks rakstīja: Sanāk ka Latvija vienīgā šoreiz savās mājās ceļazīmi neizcīnija...
Tāpat, kā vienīgā Eiropas komsnda 65 gados zaudēja Kamerūniešiem.

     [+] [-]

, 2024-07-08 10:27, pirms 4 mēnešiem
boleks rakstīja: Sanāk ka Latvija vienīgā šoreiz savās mājās ceļazīmi neizcīnija...
Vai pamatojoties uz to, mēs nevaram prasīt wild card?

  +2 [+] [-]

, 2024-07-08 10:29, pirms 4 mēnešiem
Puertoriko!

https://www.youtube.com/watch?v=19-...

  +1 [+] [-]

, 2024-07-08 10:30, pirms 4 mēnešiem
Alvarado un Vouterss pricipā ir laba līmeņa NBA spēlētāji. Bet lietuviešiem Sabonis savainots spēlēja. Jābūt jau tomēr visiem labā sastāvā un formā, lai kko uzvarētu. Latvijai tas pats - 2 galvenie garie spēlētāji nebija. AP arī nepaņēma. Tātad 3 garie nebija. Ko tur var uzvarēt bez garajiem spēlētājiem (it īpaši Brazīliju). Žagars vēl nav atguvis formu un Lomažam nav spēļu prakses. Vecie izlases spēlētāji vairs nevelk. Jāspēlē EČ ar jauno sastāvu. Dairis, Štrēlnieks, Timma un Japānis nederēs vairs. Dāvis jāņem tikai tad, ja ir ļoti labā formā.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-08 10:31, pirms 4 mēnešiem
Dzimmiy rakstīja: Tāpat, kā vienīgā Eiropas komsnda 65 gados zaudēja Kamerūniešiem.
Filipīniešiem.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-08 10:32, pirms 4 mēnešiem
Charly Skymaker rakstīja: Alvarado un Vouterss pricipā ir laba līmeņa NBA spēlētāji. Bet lietuviešiem Sabonis savainots spēlēja. Jābūt jau tomēr visiem labā sastāvā un formā, lai kko uzvarētu. Latvijai tas pats - 2 galvenie garie spēlētāji nebija. AP arī nepaņēma. Tātad 3 garie nebija. Ko tur var uzvarēt bez garajiem spēlētājiem. Žagars vēl nav atguvis formu un Lomažam nav spēļu prakses. Vecie izlases spēlētāji vairs nevelk. Jāspēlē EČ ar jauno sastāvu. Dairis, Štrēlnieks, Timma un Japānis nederēs vairs. Dāvis jāņem tikai tad, ja ir ļoti labā formā.
It kā var piekrist. Bet lielākā problēma jau bija tā, ka mūsējiem vispār nebija spēles! Uzbrukums absolūta nulle. Vai kāds grozs vispār tika iemests pēc izspēlētas kombinācijas? Varbūt daži, bet, ja godīgi, neatceros tādas epizodes.

P.S. Nu jau azerbaidžānis, nevis japānis.

  +5 [+] [-]

, 2024-07-08 10:37, pirms 4 mēnešiem
Žēl par leišiem - itāļus sasit, bet Puertoriko pamanās zaudēt. Vismaz bija iespējas, nevis kā mūsējiem no pirmās minūtes viss jau beidzies.

  +4 [+] [-]

, 2024-07-08 10:39, pirms 4 mēnešiem
Nu domāju,ka lietuvieši pārdzīvo vairāk par netikšanu. Viņi uz olimpiādes skatuves ir bijuši gandrīz vienmēr. Ja mēs atskatāmies uz vakardienu un sakam, ok, nesanāca, tad viņiem tā ir katastrofa. Leišiem Maksvitis gan jau lidos no trenera amatā. Vakar leiši nevienā brīdī nebija spēlē, Puertoriko bija gan ātrāki,gan fiziskaki.

  +7 [+] [-]

, 2024-07-08 10:41, pirms 4 mēnešiem
Ja latviešiem vakar bija basketbola aprindu traģēdija, tad lietuviešiem nacionālā sēru diena. Tur visa valsts dzīvo ar basketbolu sirdī, mēs tikai domājam, ka mums tā ir. Šādā veidā netikt uz olimpiādi viņiem ir mega trieciens un kauns, domāju, ka tur viņiem būs lielas pārmaiņas pēc šīs izgāšanās.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-08 10:51, pirms 4 mēnešiem
erty rakstīja: Šī kvalifikācija uz OS (domāju visas grupas kopā) ļoti labi parāda cik liels un globāls sporta veids ir basketbols. Šie rezultāti arī norāda uz faktu, ka mūsu basketbolistu 5.vieta PK ir milzīgs panākums lielā sporta veidā ar milzīgu konkurenci. Domāju, ka tagad pat ledus hokeja fanāti aizdomājās, ka netika normāli novērtēts basketbolistu sasniegums.
Kā bija, tā bija, bet mūsu basketbolisti bija pelnījuši lielāku atzinību par pagājušo gadu, jo tādu sasniegumu vēl būs ilgi jāgaida, ja vispār būs iespējams sagaidīt.
Starp ledus hokeja fanātiem valda izteikts loģiskās domāšanas trūkums...

  +5 [+] [-]

, 2024-07-08 10:59, pirms 4 mēnešiem
Žēl protams kaimiņu.

  -1 [+] [-]

, 2024-07-08 11:04, pirms 4 mēnešiem
Dzimmiy rakstīja: Žēl protams kaimiņu.
Nezinu man prieks ,ja krievi apķēzās hoķi un leiši basītī ,bet es esmu slikts cilvēks

  +2 [+] [-]

, 2024-07-08 11:40, pirms 4 mēnešiem
Pārsteidzoša 3pts precizitāte gan Puertoriko gan Brazīlijai. Interesanti, cik bieži viņi ir metuši šādā līmenī? Varētu būt vismaz desmitgades spēles..

  +1 [+] [-]

, 2024-07-08 11:43, pirms 4 mēnešiem
Damokla_zobens_23 rakstīja: Filipīniešiem.
Cik spēles tie filipīnieši ir vuspār spējējuši ar Eiropas komandām ?
Kuros turnīros ?

  +2 [+] [-]

, 2024-07-08 11:50, pirms 4 mēnešiem
Sabasu diezgan krampēja. Tāpat kā mūsu rižo Rūjienas lāzeri. Viņam klāt bija galvas tiesu īsāks brazils, kurš visu laiku bija kā pielipis, līdz ar to Dāvis vispār nedabūja bumbu.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-08 11:52, pirms 4 mēnešiem
otins rakstīja: Bēdājamies. Dalītas bēdas- pusbēdas. Interesanti, lietuviešu līdzjutēji arī vaino treneri, ka nepaņēma pareizos spēlētājus?
Jā, pie viņiem precīzi tā arī ir. Spēlētāji nepareizie, Maksvītis... Priekš kam tas Sabonis, Biruti vajadzēja labāk utt.

     [+] [-]

, 2024-07-08 12:02, pirms 4 mēnešiem
Charly Skymaker rakstīja: Alvarado un Vouterss pricipā ir laba līmeņa NBA spēlētāji. Bet lietuviešiem Sabonis savainots spēlēja. Jābūt jau tomēr visiem labā sastāvā un formā, lai kko uzvarētu. Latvijai tas pats - 2 galvenie garie spēlētāji nebija. AP arī nepaņēma. Tātad 3 garie nebija. Ko tur var uzvarēt bez garajiem spēlētājiem (it īpaši Brazīliju). Žagars vēl nav atguvis formu un Lomažam nav spēļu prakses. Vecie izlases spēlētāji vairs nevelk. Jāspēlē EČ ar jauno sastāvu. Dairis, Štrēlnieks, Timma un Japānis nederēs vairs. Dāvis jāņem tikai tad, ja ir ļoti labā formā.
Tas japānis, starpcitu, ir viens no jaunākajiem komandā, jeb Lomaža vienaudzis. Ok, piedodams, jo viņš izskatās 10 vecāks.
Piekrītu, ka iepriekšējā paaudze pamazām vairs nevelk, tik cik emocionālo pienesumu komandas ķīmijai un pieredzīti vajadzīgajos brīžos. Laiks pamazām pienāk, bet kuri uzreiz var nākt viņu vietā? Blūms, Šteinbergs, kas vēl?

  -3 [+] [-]

, 2024-07-08 12:03, pirms 4 mēnešiem
j888 rakstīja: Netika novèrtēts ?
Tu stulbs , vai bērnībā uz galvas nokriti ?
Viņi bija patiesā gada labākā komanda sportā, nevis ledus hokeja izlase. Tas skaidrībai, lai nevajadzētu lieki uzbraukt cilvēkiem.

     [+] [-]

, 2024-07-08 12:33, pirms 4 mēnešiem
VIenīgais mierinājums reņģēdājiem

     [+] [-]

, 2024-07-08 12:33, pirms 4 mēnešiem
Lietuvai, ir atminas un tradicijas, un medaļas, bet kopumaa šodien tas līmenis nav taads kaa tas bija, kad speleja piem Jasikevičs. Tad Žalgirim galvenaas lomas nespeletu legionari, un nebuutu jautajums varbut var tikt playoff. Arii iepriekseja EČ Lietuva neraadija, to ko vareetu gaidiit. Un noteikti, arii vini apspriež kuru speletaju vajadzeja iekļaut, kuru nee, un kuru vsp sūtiit pensijaa...
1 2 3 82 komentāri