Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Dairis Bertāns: "Augustā izlasē jāsavācas labākajiem un jāpārbrauc visiem pāri"

Agris Suveizda

Dairis Bertāns: "Augustā izlasē jāsavācas labākajiem un jāpārbrauc visiem pāri"
Dairis Bertāns. Foto: FIBA

Latvijas basketbola izlases aizsargs Dairis Bertāns intervijā portālā MVP atskatījās uz valstsvienības kaunpilno neiekļūšanu Eiropas čempionāta finālturnīrā un komentēja savu aiziešanu no Eirolīgas vājākā kluba "Khimki".

"Man pašam šķiet, ka pie konkrētās spēles ritējuma, nevienam neko nepārmetot, iespējams, būtu bijis labāk, ja es un Janka nemaz nebūtu atbraukuši, jo beigās sanāca baigā raustīšana – gan mums, gan pārējiem džekiem, kas nedēļu jau bija gatavojušies šai spēlei. Nebijām gluži svešķermeņi, bet acīmredzot treneris gribēja visiem dot iespēju palīdzēt komandai. Bet tādās spēlēs tā īsti nenotiek – nedrīkst raustīt spēlētājus. Es pats nospēlēju 15 minūtes sešos piegājienos, tātad katrā piegājienā laukumā biju pa divām trim minūtēm. Šādā laika posmā nevari paspēt neko izdarīt, sajust spēli. Īpaši zinot, ka mums bija jābūt tiem, kas atbrauc un uzvar spēli."

"Ja godīgi, tad [zaudējumu bulgāriem] neesmu [sagremojis] vēl joprojām. Kā atceros to spēli, tā vēderā kaut kas sagriežas. Joprojām šķiet, ka tas nav iespējams. Toreiz Melnkalnē mums bija daudz, daudz grūtāks uzdevums. Uzvarēt vien tur nav viegli, bet mēs to paveicām, taču pietrūka vajadzīgā pārsvara. Ar vēsu galvu atskatoties uz to spēli, tas vēl nebija tik sāpīgi. Bet tagad zaudēt mājās bulgāriem šādā spēlē – tas nav pieņemami. Es joprojām to nespēju pieņemt un, visticamāk, nekad nespēšu. Ģērbtuvēs bija absolūts klusums, neviens nespēja aptvert notikušo," teica Bertāns, kurš prāto par palīdzēšanu izlasei augustā gaidāmajā priekškvalifikācijā. "Uzreiz pēc spēles pret Bulgāriju jau piezagās doma, ka man izlasē viss ir beidzies. Bet, pārdomājot ar vēsu galvu, šķiet gluži pretēji – ir jāiet un jācīnās tālāk. Protams, netikšana uz Eiropas čempionātu ar tādu komandu ir katastrofa, bet sevis žēlošana un pārdzīvošana neko nelīdzēs. Manā skatījumā, uz pirmskvalifikācijas ciklu ir jāsavācas visiem labākajiem, jāpārbrauc visiem pāri un jāparāda, ka esam dzīvi un gatavi iet tālāk."

Piektdien "Khimki" neizmantoja pēdējo termiņu, līdz kuram jāizmaksā alga, un Bertāns vienpusēji lauza līgumu. "Ja godīgi, tas drīzāk bija iegansts. Ja situācija komandā būtu labāka un pats spēlētu vairāk, tad, visticamāk, būtu palicis līdz sezonas beigām. Bet kaut kā viss bija sakrājies jau tiktāl, ka ne treniņos, ne spēlēs basketbols vairs nesagādāja nekādu prieku," teica aizsargs, kurš iepriekšējās pilnās algas saņēmis par septembri un oktobri, taču par novembri tika pie 70% atalgojuma, bet decembri – tikai 20%. "Arī [Jānim] Timmam situācija ir interesanta, taču nebūtu korekti, ja es to komentētu, jo pats klāt neesmu stāvējis."

Izmantotie resursi:
https://www.delfi.lv/mvp/saruna/dai...

     [+] [-]

, 2021-03-07 20:32, pirms 4 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Nedarbosies. Kā tad viņi tiks no ULEB kausa uz izlasi - tādās situācijās ULEB izlases spēles dienā vienkārši ieliks šīs komanda spēli un neviens netiks uz izlasi!
Džeks pieminēja ČL. Tur tādu problēmu nebūtu. Es gan šādā projektā redzu 101 citu problēmu, bet sapņot taču var.

  +2 [+] [-]

, 2021-03-07 20:45, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tagad vai nekad izlase kopā dzēra, šņauca un viesnīcas ārdīja - bija rezultāts?
Bija, jā. Neatceries? Diskābelis. Komandu nācās piepildīt ar jauniem talantīgiem zaļknābjiem, kuri vēl nekur nekā sevi nebija pierādījuši, bet beigās izrādījās, ka ir notikusi visai sakarīga kvalitatīva paaudžu nomaiņa))
Bet tā tad nu bija riktīga veiksme arī

     [+] [-]

, 2021-03-07 20:50, pirms 4 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Bija, jā. Neatceries? Diskābelis. Komandu nācās piepildīt ar jauniem talantīgiem zaļknābjiem, kuri vēl nekur nekā sevi nebija pierādījuši, bet beigās izrādījās, ka ir notikusi visai sakarīga kvalitatīva paaudžu nomaiņa))
Bet tā tad nu bija riktīga veiksme arī
Sacensībās tā paaudze līdz diskābelim nesasniedza neko. Runa ir par to.
Komentārā uz kuru atbildēju, runa bija, ka nevar pielaist izlasi pie spēlēm un treniņiem, kmēr kopā nav iedzēruši un meitas izmīlējuši. Atbildēju uz to, ka tas rezultātu nedod... Ja vien par rezultatu neuzskata izgāšanos, skandālu un tevis pieminētos dsq. Tā kā labak viņam būtu par to aizrādījis.

  +4 [+] [-]

, 2021-03-07 20:50, pirms 4 gadiem
Ir labi, ka mūsu ilgadējais basketbola izlases kodols tomēr sastāv no tādiem, kā Bertāns, Strēlnieks, Timma, Meiers, Mejeris, kā arī Bērzs, Freimanis, kuri vienmēr grib tikt uz izlasi pie jebkuras iespējas, kā arī, ja netiek, vienmēr var redzēt, ka patiesi pārdzīvo. Respekts šiem džekiem, arī tiem, kuri jau pagājuši malā, Janičenokam, vai Blūmam, par kuru jau arī visticamāk jau jāsāk runāt pagātnes formā.

     [+] [-]

, 2021-03-07 20:52, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Sacensībās tā paaudze līdz diskābelim nesasniedza neko. Runa ir par to.
Komentārā uz kuru atbildēju, runa bija, ka nevar pielaist izlasi pie spēlēm un treniņiem, kmēr kopā nav iedzēruši un meitas izmīlējuši. Atbildēju uz to, ka tas rezultātu nedod... Ja vien par rezultatu neuzskata izgāšanos, skandālu un tevis pieminētos dsq. Tā kā labak viņam būtu par to aizrādījis.
Jā, tur bija pamatīga vilšanās, to nekādi nevar noliegt.
Jo, ko lai saka, nesoda jau uzvarētājus, bet tiem, kuri beigās ir tikai talantīgi lūzeri, nu par tiem it kā viss skaidrs

  +2 [+] [-]

, 2021-03-07 20:52, pirms 4 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Ir labi, ka mūsu ilgadējais basketbola izlases kodols tomēr sastāv no tādiem, kā Bertāns, Strēlnieks, Timma, Meiers, Mejeris, kā arī Bērzs, Freimanis, kuri vienmēr grib tikt uz izlasi pie jebkuras iespējas, kā arī, ja netiek, vienmēr var redzēt, ka patiesi pārdzīvo. Respekts šiem džekiem, arī tiem, kuri jau pagājuši malā, Janičenokam, vai Blūmam, par kuru jau arī visticamāk jau jāsāk runāt pagātnes formā.
Šajā ciklā (manuprāt) ļoti pietrūka Blūms. Džeks ar nelielu spēles laiku - kas pie Robja rotācijām nebūtu nekas traks, bet toties varētu komandu sapurināt uz soliņa. Gribētos, lai nākamāj atlasē Blūms ir sastāvā. Ja ne kā spēlētājs tad, kā asistents vai konsultants - atrast amatu nevajadzētu būt problēmām.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-07 20:54, pirms 4 gadiem
Zaude portugālei... tas bija kaut kas. Tas bik līdzinās šai pēdējai zaudei pret bulgāriju. Jo par Portugāli jau ar smējās kā par komandu, kurā ir gandrīz vai tikai amatieri.

     [+] [-]

, 2021-03-07 20:54, pirms 4 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Jā, tur bija pamatīga vilšanās, to nekādi nevar noliegt.
Jo, ko lai saka, nesoda jau uzvarētājus, bet tiem, kuri beigās ir tikai talantīgi lūzeri, nu par tiem it kā viss skaidrs
Būtībā vilšanās tur ir paskatoties arī uz viņu individuālajām karjerām. Jo talanta tur pietika, lai sasniegtu kā minimums visu to pašu, ko tagadējie spicākie (protams, izņemot KP), bet neviens no tā laika netika NBA (izņemot AB par kura sasniegumiem ilgi var diskutēt) un arī eirolīgā tā vai citādi lielākie sasniegumi ir tai paaudzei, kas viņus nomainīja.

     [+] [-]

, 2021-03-07 20:56, pirms 4 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Zaude portugālei... tas bija kaut kas. Tas bik līdzinās šai pēdējai zaudei pret bulgāriju. Jo par Portugāli jau ar smējās kā par komandu, kurā ir gandrīz vai tikai amatieri.
Tagad vai nekad liktenīgais bija vācu uzvara (zāģis) - kā Melnkalnes mačs. Portugāle bija vēl pirms tam..

     [+] [-]

, 2021-03-07 20:59, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Šajā ciklā (manuprāt) ļoti pietrūka Blūms. Džeks ar nelielu spēles laiku - kas pie Robja rotācijām nebūtu nekas traks, bet toties varētu komandu sapurināt uz soliņa. Gribētos, lai nākamāj atlasē Blūms ir sastāvā. Ja ne kā spēlētājs tad, kā asistents vai konsultants - atrast amatu nevajadzētu būt problēmām.
Nu tur man liekas, ka tomēr būtu problēma ar Robi, jo viņš nenoliedzami grib būt pēdējā vārda teicējs, turklāt acīmredzami rīkojās pretēji veselajam saprātam. Es nezinu, vai te ko varētu dot autoritāte uz soliņa. Jo principā, bija Lielais Bērzs, bija Timma, Bertāns, kuri tomēr arī sava veida autoritātes un pieredzes apvienojums

     [+] [-]

, 2021-03-07 20:59, pirms 4 gadiem
Man patīk Bertāna kareivīgais noskaņojums un piekrītu, ka varbūt tiešām būtu bijis labāk bez viņiem, kā to parādīja pēdējā spēle pret grieķiem. Veiksmi Dairim atrast jaunu klubu un atgūt "raķetes" bijušo spēles stilu.

     [+] [-]

, 2021-03-07 21:04, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tagad vai nekad liktenīgais bija vācu uzvara (zāģis) - kā Melnkalnes mačs. Portugāle bija vēl pirms tam..
Varbūt man nojuka hronoloģija.
Nezinu, cik ir tādu treneru, kuriem ir pietiekams IQ, lai saprastu, kā veidot, vadīt komandu, kā veidot spēles zīmējumu, komandu, kurā praktiski nav spilgti izteiktu, individuāli spēcīgu līderu. Komandu, kur nevar paļauties, bet var tikai cerēt, ka atsevišķās spēlēs, galotnēs vai nogriežņos, kāds no rotācijas spēlētājiem atvērsies, viņam kritis, nedrebēs roka utml.

  +2 [+] [-]

, 2021-03-07 21:05, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Man patīk Bertāna kareivīgais noskaņojums un piekrītu, ka varbūt tiešām būtu bijis labāk bez viņiem, kā to parādīja pēdējā spēle pret grieķiem. Veiksmi Dairim atrast jaunu klubu un atgūt "raķetes" bijušo spēles stilu.
Man tā arī likās, ka Tu nespēj nolasīt patieso domu. Tu tak tā arī nesaprati vispār, ko Dairis pateica

  +2 [+] [-]

, 2021-03-07 21:12, pirms 4 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Man tā arī likās, ka Tu nespēj nolasīt patieso domu. Tu tak tā arī nesaprati vispār, ko Dairis pateica
Viņš saprata virspusējo domu. To, kas ir starp rindām pateikta - nesaprata vai negribēja saprast. Jebkurā gadījumā - viņs nekad neatzīs ka abas domas - gan virsējā, gan starp rindām pateiktā ir tiešs kārtejais pierādījums tam, ka zaudējuma galvenais vaininieks ir Robis

  +2 [+] [-]

, 2021-03-07 21:13, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Būtībā vilšanās tur ir paskatoties arī uz viņu individuālajām karjerām. Jo talanta tur pietika, lai sasniegtu kā minimums visu to pašu, ko tagadējie spicākie (protams, izņemot KP), bet neviens no tā laika netika NBA (izņemot AB par kura sasniegumiem ilgi var diskutēt) un arī eirolīgā tā vai citādi lielākie sasniegumi ir tai paaudzei, kas viņus nomainīja.
Nu tur var ilgi un daudz diskutēt, bet galvenais stūrakmens ir attieksme, darba ētika, kura diemžēl runā par labu paaudzei pēc “tagad vai nekad”
Tagad visi no tās paaudzes jau paši intervijās vai grāmatās paguvuši visai atklāti izteikties par sevi. Ir patiesībā vienalga, vai Kristaps Valters potenciāli bija labāks par Dairi Bertānu vai Strēlnieku, bet šie abi pēdējie visu sasniedza ar darbu un attieksmi, viņi parāda piemēru jaunajiem. Biedriņš bija labs kamēr tāds gribēja būt, bet ambīciju nebija necik. Ar to viss skaidrs. Kambala arī, spilgti atzīmējās, visos veidos un nozīmēs. Pagātne lai paliek pagātnei.
Bet slikti ir tas, ka pēc viena visai veiksmīga paaudžu nomaiņas posma ir atkal iestājies liels klusums un tukšums. Talanti pazūd, nav kustības

     [+] [-]

, 2021-03-07 21:15, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Viņš saprata virspusējo domu. To, kas ir starp rindām pateikta - nesaprata vai negribēja saprast. Jebkurā gadījumā - viņs nekad neatzīs ka abas domas - gan virsējā, gan starp rindām pateiktā ir tiešs kārtejais pierādījums tam, ka zaudējuma galvenais vaininieks ir Robis
Vērtējot visai daudzos komentārus ilgākā laika posmā, es tomēr sliecos uz vieglu naivumu))

     [+] [-]

, 2021-03-07 21:17, pirms 4 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Varbūt man nojuka hronoloģija.
Nezinu, cik ir tādu treneru, kuriem ir pietiekams IQ, lai saprastu, kā veidot, vadīt komandu, kā veidot spēles zīmējumu, komandu, kurā praktiski nav spilgti izteiktu, individuāli spēcīgu līderu. Komandu, kur nevar paļauties, bet var tikai cerēt, ka atsevišķās spēlēs, galotnēs vai nogriežņos, kāds no rotācijas spēlētājiem atvērsies, viņam kritis, nedrebēs roka utml.
Portugāle bija 2007. gadā.
Latvijā šādi treneri prātā nenāk. Ir 2 varianti - labs treneris - ex spēlētājs, kas nāk tieši no šāda tipa komandām vai treneris, kas nāk no valstīm ar kapātāju mentalitāti - tātad ar mentalitāti, ka ja vienam nesanāks līderību uzreiz uzņemsies, kāds cits.

  -1 [+] [-]

, 2021-03-07 21:19, pirms 4 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Vērtējot visai daudzos komentārus ilgākā laika posmā, es tomēr sliecos uz vieglu naivumu))
Vērtējot ilgākā laika formā es drīzāk sliektos uz kaut ko līdzīgu, kā vienam kadram no Liepājas puses - vēlme ieņemt nepopulārako viedokli, būt pret vairākumu, jo izteikti aizstāv tieši tos trenerus (retāk, bet arī sportistus), kurus visvairāk "noliek" lielākā daļa. Un neatkarīgi no tā cik pamatotus argumentus liek pretī.

     [+] [-]

, 2021-03-07 21:21, pirms 4 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nu tur var ilgi un daudz diskutēt, bet galvenais stūrakmens ir attieksme, darba ētika, kura diemžēl runā par labu paaudzei pēc “tagad vai nekad”
Tagad visi no tās paaudzes jau paši intervijās vai grāmatās paguvuši visai atklāti izteikties par sevi. Ir patiesībā vienalga, vai Kristaps Valters potenciāli bija labāks par Dairi Bertānu vai Strēlnieku, bet šie abi pēdējie visu sasniedza ar darbu un attieksmi, viņi parāda piemēru jaunajiem. Biedriņš bija labs kamēr tāds gribēja būt, bet ambīciju nebija necik. Ar to viss skaidrs. Kambala arī, spilgti atzīmējās, visos veidos un nozīmēs. Pagātne lai paliek pagātnei.
Bet slikti ir tas, ka pēc viena visai veiksmīga paaudžu nomaiņas posma ir atkal iestājies liels klusums un tukšums. Talanti pazūd, nav kustības
Iemesli kāpēc nav talantu ir daudz. Pirmkārt, jau nauda. Līdzīgi kā citos sporta veidos - jo tālāk džīvojam jo vairāk tā nonāk ne tur kur vajag. Otrkārt, esoša sistēma sevi ir izsmēlusi, bet jauns nekas netiek veidots. Treškārt - talanti ir, bet līdzīgi kā futenē un arī hokejā (kur to jūt mazāk, jo pirmkārt mazāka konkurence, otrkārt, tieši uz šo brīdi Latvijai ir vairāk talantīgo hokejistu, kā kādu laiku ir bijis) konkurenti nāk klāt, kamēr mēs stāvam uz vietas. Jo spēcīgāki paliek konkurenti, jo mūsu retie talanti mazāk izceļas.

     [+] [-]

, 2021-03-07 21:26, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Portugāle bija 2007. gadā.
Latvijā šādi treneri prātā nenāk. Ir 2 varianti - labs treneris - ex spēlētājs, kas nāk tieši no šāda tipa komandām vai treneris, kas nāk no valstīm ar kapātāju mentalitāti - tātad ar mentalitāti, ka ja vienam nesanāks līderību uzreiz uzņemsies, kāds cits.
Nu nu? Neviens. Latvijā ir gan. Mēs visi zinām, kurš

     [+] [-]

, 2021-03-07 21:36, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Iemesli kāpēc nav talantu ir daudz. Pirmkārt, jau nauda. Līdzīgi kā citos sporta veidos - jo tālāk džīvojam jo vairāk tā nonāk ne tur kur vajag. Otrkārt, esoša sistēma sevi ir izsmēlusi, bet jauns nekas netiek veidots. Treškārt - talanti ir, bet līdzīgi kā futenē un arī hokejā (kur to jūt mazāk, jo pirmkārt mazāka konkurence, otrkārt, tieši uz šo brīdi Latvijai ir vairāk talantīgo hokejistu, kā kādu laiku ir bijis) konkurenti nāk klāt, kamēr mēs stāvam uz vietas. Jo spēcīgāki paliek konkurenti, jo mūsu retie talanti mazāk izceļas.
Es teiktu, ka talantīgo spēlētāju nav baigi mazāk. Bet atbirums ir nenormāli liels. Pie pārejas uz lielo basi vienkārši pazūd. Atsevišķu pozīciju iztrūkums nākotnē vispār izskatās draudīgi, labi, mums ir metēji jaunāki, vecāki, vienmēr puslīdz ok. Aizgāja Janičenoks, laikam jau aizgājis Blūms, bet ir Dairis, iespējams, būs Zoriks, būs vēl varbūt Jako, bet saspēlnieku aiz Strēljieka nav, ja Žagars neuzplaukst, vsjo, paliek tikai saspēlnieka vietas pagaidu aizpildītāji. Šķēle Juniors, Zoriks it kā, it kā Jako, bet nevienam tas nav spilgtā stiprā puse. Labs saspēlnieks, tas ir komandas motors. Meiers ir spēka centrs, bet, ja Pasečniks pagrimst, viss, nezinu nevienu citu jauno ap 20, kurš varētu būt gana labs izlases līmenim. Bija Blumbergs, Kohs,kuri ar metienu un labu augumu(uzbrucēja, spēka uzbrucēja pozīcijā) kur viņi ir šajā vecumā? Nekur

     [+] [-]

, 2021-03-07 21:41, pirms 4 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nu nu? Neviens. Latvijā ir gan. Mēs visi zinām, kurš
Ja tu domā Bagatski, tad ar viņu ir liels risks. Kaut kā cik esmu ievērojis Latvijas sportā - mazāk basketā, jo šādas pieredzes tur ir samērā maz, bet hokejā, futbolā - parasti treneriem, kas 1. piegājienā sasnieguši daudz, otrais piegājiens ir krietni blāvāks.

     [+] [-]

, 2021-03-07 21:42, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Iemesli kāpēc nav talantu ir daudz. Pirmkārt, jau nauda. Līdzīgi kā citos sporta veidos - jo tālāk džīvojam jo vairāk tā nonāk ne tur kur vajag. Otrkārt, esoša sistēma sevi ir izsmēlusi, bet jauns nekas netiek veidots. Treškārt - talanti ir, bet līdzīgi kā futenē un arī hokejā (kur to jūt mazāk, jo pirmkārt mazāka konkurence, otrkārt, tieši uz šo brīdi Latvijai ir vairāk talantīgo hokejistu, kā kādu laiku ir bijis) konkurenti nāk klāt, kamēr mēs stāvam uz vietas. Jo spēcīgāki paliek konkurenti, jo mūsu retie talanti mazāk izceļas.
Nu labi, naudas situācija laikam jau šobrīd skaidri saredzama pēc klubu skaita, LBL vidējā līmeņa utt. No otras puses, nu bet tak jaunie par mazu naudu, lai krāj pieredzi spēlējot pret lielajiem džekiem. It kā arī agrāk bija tādas komandas, kurās bija jaunie, pa laikam kāds no jaunajiem izsitās, kāpa uz augšu, vispirms Latvijā, tad jau uz ārzemēm, bet šobrīd viss ir sastindzis.

     [+] [-]

, 2021-03-07 21:44, pirms 4 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Es teiktu, ka talantīgo spēlētāju nav baigi mazāk. Bet atbirums ir nenormāli liels. Pie pārejas uz lielo basi vienkārši pazūd. Atsevišķu pozīciju iztrūkums nākotnē vispār izskatās draudīgi, labi, mums ir metēji jaunāki, vecāki, vienmēr puslīdz ok. Aizgāja Janičenoks, laikam jau aizgājis Blūms, bet ir Dairis, iespējams, būs Zoriks, būs vēl varbūt Jako, bet saspēlnieku aiz Strēljieka nav, ja Žagars neuzplaukst, vsjo, paliek tikai saspēlnieka vietas pagaidu aizpildītāji. Šķēle Juniors, Zoriks it kā, it kā Jako, bet nevienam tas nav spilgtā stiprā puse. Labs saspēlnieks, tas ir komandas motors. Meiers ir spēka centrs, bet, ja Pasečniks pagrimst, viss, nezinu nevienu citu jauno ap 20, kurš varētu būt gana labs izlases līmenim. Bija Blumbergs, Kohs,kuri ar metienu un labu augumu(uzbrucēja, spēka uzbrucēja pozīcijā) kur viņi ir šajā vecumā? Nekur
Cik atceros saspičs jau pirms Strēlnieka mēdza būt problemātiskā pozīcija un vismaz šīs paaudzes sākumā nereti šo lomu uzņēmās tie, kam tā ikdienā nav pamatopcija. Līdzīgi, kā kādreiz hoķa izlasē bija ar centra uzbrucējiem. Pozīcijas aizņema sportisti, kas to ikdienā klubā nedarītu vai darītu minimāli. Līdz ar to - es teiktu, ka atgriezīsimies tur, kur bijām pirms Euro2017. Izlase, kas stabili tiek uz EČ, nocīnās, bet top8 ir par īsu. Kā daudzām izlasēm sportā (ne tikai basketā, bet citur) "ikdienā" ir viena vieta, uzrodās zelta paaudze un pēc tās aiziešanas izlase atgriežas tur kur bija pirms tam. Cita lieta, ka citas valstis prot izmantot savu zelta paaudzi, kamēr mums visdažādako iemeslu dēļ šķiet, ka tā savu potenciālu neizmantos un 5. vieta tā arī paliks lielākais sasniegums.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-07 21:46, pirms 4 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nu labi, naudas situācija laikam jau šobrīd skaidri saredzama pēc klubu skaita, LBL vidējā līmeņa utt. No otras puses, nu bet tak jaunie par mazu naudu, lai krāj pieredzi spēlējot pret lielajiem džekiem. It kā arī agrāk bija tādas komandas, kurās bija jaunie, pa laikam kāds no jaunajiem izsitās, kāpa uz augšu, vispirms Latvijā, tad jau uz ārzemēm, bet šobrīd viss ir sastindzis.
Ar naudu domāju iespējas algot jaunus trenerus, uzlabot sistēmu ne tikai Pro līmeni - pēdējais gads ar normālām sacensībām parādīja, ka mums problēmais ir jau no u-16 vecuma. Līdz ar to labo junioru, ko iespēlēt LBL jau arī īsti nav.

     [+] [-]

, 2021-03-07 21:48, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ja tu domā Bagatski, tad ar viņu ir liels risks. Kaut kā cik esmu ievērojis Latvijas sportā - mazāk basketā, jo šādas pieredzes tur ir samērā maz, bet hokejā, futbolā - parasti treneriem, kas 1. piegājienā sasnieguši daudz, otrais piegājiens ir krietni blāvāks.
Nu varbūt, bet tāpēc savā ziņā ir interesanti, kā viņam ies ar Ukrainu. Vai izdosies izveidot labu sistēmu, paveikt kādu pārsteigumu vai varoņdarbu. Bija jau baigi nomācoši vērot, kā pēc visai laba ilga kāpuma Bagijam, pēc šķietama nākamā kāpuma,pēkšņi panesās visai smaga melnā strīpa.
Nav arī pārliecības par ukraiņu mentalitāti un spēju uz komandas disciplīnu. Viņiem vienmēr ir bijis baigais bardaks. Vai izdosies Bagijam ielikt bardakā kādus sistēmas elementus. Redzēsim

     [+] [-]

, 2021-03-07 21:59, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Cik atceros saspičs jau pirms Strēlnieka mēdza būt problemātiskā pozīcija un vismaz šīs paaudzes sākumā nereti šo lomu uzņēmās tie, kam tā ikdienā nav pamatopcija. Līdzīgi, kā kādreiz hoķa izlasē bija ar centra uzbrucējiem. Pozīcijas aizņema sportisti, kas to ikdienā klubā nedarītu vai darītu minimāli. Līdz ar to - es teiktu, ka atgriezīsimies tur, kur bijām pirms Euro2017. Izlase, kas stabili tiek uz EČ, nocīnās, bet top8 ir par īsu. Kā daudzām izlasēm sportā (ne tikai basketā, bet citur) "ikdienā" ir viena vieta, uzrodās zelta paaudze un pēc tās aiziešanas izlase atgriežas tur kur bija pirms tam. Cita lieta, ka citas valstis prot izmantot savu zelta paaudzi, kamēr mums visdažādako iemeslu dēļ šķiet, ka tā savu potenciālu neizmantos un 5. vieta tā arī paliks lielākais sasniegums.
Runājot par 5tās vietas rūgtumu, es līdz galam nepiekrītu. Tas pats Dragičs šādu rūgtumu juta gadus 10 no vietas, līdz sasniedza kāroto. Jo visu to posmu viņiem bija rezultāti, kā mums 2017. Tad diemžēl daudz kas sportā un pasaulē sagriezās kājām gaisā. Nu mums no tā vieglāk vai labāk tiešām nepalika.
Runājot par saspēlniekiem, lūk, Strēlnieks visai burtiski uzauga kopā ar Bagiju, kā treneri, visu laiku aiz viņa pietrūka tas otrs, kurš iznākot laukumā spēja uzturēt kārtību un līmeni, nespēja ne Šķēle, ne Vecvagars, ne Blūms, nedz Dairis vai Peiners, Jako. Bet tad vismaz bija tā, ka zinājām, uznāks Strēlnieks, spēle aizies, bet ir pagājis laiks, traumas, ir jau pāri 30, jau pieaug risks, ka Strēlnieks var nebūt vesels, gatavs, lieliskā kondīcijā un izbadējies, bet stabilas maiņas nav. Un tas var nojaukt visus plānus un cerības, pat ja citās pozīcijās viss ir daudz maz ok

     [+] [-]

, 2021-03-07 22:01, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ar naudu domāju iespējas algot jaunus trenerus, uzlabot sistēmu ne tikai Pro līmeni - pēdējais gads ar normālām sacensībām parādīja, ka mums problēmais ir jau no u-16 vecuma. Līdz ar to labo junioru, ko iespēlēt LBL jau arī īsti nav.
Nu jā, ir jau daudzus gadus uzkrītoši, ka jaunajiem trūkst individuālo prasmju. Joprojām turpinās tendence, ar atsevišķiem izņēmumiem, kā žagars vai Kurucs jaunākais, ka ir augums un metiens, vairāk neko citu nevar un nemāk.

     [+] [-]

, 2021-03-08 00:48, pirms 4 gadiem
Strēlnieks un Dairis Bertāns atslēgas spēlētāji arī tad, ja ir NBA veči, kurš veidos spēli, ja ne viņi, tālāk šajā galā pagaidām neko neredz līdzvērtīgu.

     [+] [-]

, 2021-03-08 00:56, pirms 4 gadiem
lawson3 rakstīja: Kopš Timma ar Sedakovu, tā Latvijas izlasei vienas neveiksmes. Pie vainas noteikti viņa
Timmam pilnīgs kauns, kur bērni, ģimene, spēle arī nav tā...

     [+] [-]

, 2021-03-08 01:03, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Mums kaut kas nav riktīgi ar domāšanas stilu.
Tā īsti, pēc atgriešanās Latvijā, joprojām neesmu izpratis vietējo mentalitāti.
Es nesaprotu šo basketbola cilvēku šovenismu.
Mums ir divas galējības - ja esam ne pārāk labi (kā futbolā, tad pašlepnums pazūd vispār un vārtam sevi pa dubļiem kā memļaki)... bet, ja uz papīra esam labi, tad pārējos sākam nenovērtēt un saukt par zemniekiem.
Puče pareizi pateica - ja zemnieki Jūs uzvarēja 2x. Nevis 1x, bet 2x... tad kad esat Jūs paši?!?
Zemnieki - kopš kura laika tas ir vārds ar sliktu, negatīvu nozīmi, mūsu pirmās atmodas dižgari ir pateikuši, ka latvji ir cēlušies kā zemnieku tauta, tāpēc ja nu viens, kurš maz ko zina par vēsturi (t.sk. bulgāru valstiskuma) kaut ko izmetis, tad nu nevajag sākt šādi dziedāt...

     [+] [-]

, 2021-03-08 09:27, pirms 4 gadiem
Atkal sākas lielīšanās. Vai tad nepietika ar to stulbo video bulgāru "zemniekiem"? Starp citu, kad Basketbola savienība publiski bulgāriem atvainosies?
P.S. Bertāns bija viens no lielākajiem vainīgajiem izgāztajā spēlē.