Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Vētra apstiprināts Latvijas sieviešu basketbola izlases galvenā trenera amatā

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Vētra apstiprināts Latvijas sieviešu basketbola izlases galvenā trenera amatā
Gundars Vētra. Foto: Wojciech Szymanski

Latvijas Basketbola savienības valde sieviešu valstsvienības galvenā trenera amatā apstiprinājusi Gundaru Vētru, kura kandidatūru šim amatam iepriekš atbalstījusi LBS Treneru komisija. Līgums noslēgts uz 2023. gada Eiropas čempionāta ciklu. Pirmais oficiālais pārbaudījums būs kvalifikācijas turnīrs, kas startēs 2021. gada novembrī.

Gundars Vētra: “Iespēja vadīt Latvijas valstsvienību ir pagodinājums, iespēja un jauna pieredze. Priecājos, ka saņēmu šādu piedāvājumu un varu to pieņemt. Īpaši tādēļ, ka lielāko daļu valstsvienības spēlētāju labi pazīstu jau kopš viņas trenējās un spēlēja kopā ar manām meitām.

Turpināšu strādāt arī Gdiņas klubā, ar kuru tikko pagarinājumu līgumu. Mani pienākumi Latvijas valstsvienībā ir saskaņoti ar “Arka Gdynia” vadītājiem, kuriem patīk, ka viņu darbinieks ir novērtēts.

Esmu piedāvājis valstsvienības darbā iesaistīties treneriem Ainaram Zvirgzdiņam, Mārtiņam Zībartam un Matīsam Rožlapam, kuri piekrituši nākt talkā.

Tuvākie darbi – komunikācija ar spēlētājām. Paredzams, ka jūnijā nodrošināsim individuālo treniņu iespējas basketbolistēm, kuras vēlēsies tās izmantot. Jūlija otrajā pusē rīkosim treniņnometni un divas pārbaudes spēles. Ieliksim pamatus komandas taktikai, lai novembra sabraukumā darbs nebūtu jāsāk no baltas lapas.

Pirmais mērķis – kvalificēties 2023. gada Eiropas čempionāta finālturnīram.”

Latvijas Basketbola savienības prezidents Raimonds Vējonis: “Izvērtējot sieviešu valstsvienības rezultātus un tuvākās perspektīvas, Treneru komisija un LBS valde atbalstīja pieredzējuša latviešu speciālista virzīšanu galvenā trenera amatam. Gundars Vētra daudzus gadus vadījis FIBA Eirolīgas klubus, kā arī izcīnījis titulus Krievijas un Polijas čempionātos un kausa izcīņās, apliecinot starptautiska līmeņa profesionāļa kvalifikāciju. Esmu pārliecināts, ka viņa pieredze un darba stils palīdzēs apvienot Latvijas sieviešu basketbola resursus, lai valstsvienība atgrieztos Eiropas labāko komandu sabiedrībā.”

Gundars Vētra dzimis 1967. gada 22. maijā. Basketbolista karjeras laikā pārstāvējis Rīgas VEF un ASK, bijis pirmais Latvijas basketbolists NBA (“Minnesota Timberwolves”), spēlējis “Ādaži/Interlatvija”, “SWH/Brocēni”, Maskavas CSKA (Krievija), Stambulas “Galatasaray” (Turcija) un “Fabriano Basket” (Itālija). PSRS izlases sastāvā kļuvis par pasaules vicečempionu (1990) un izcīnījis bronzas medaļu Eiropas čempionātā (1989).

Kopš 2002. gada strādā par treneri. Vadījis Latvijas vīriešu komandas “Barons” (2002-2005, 2006-2007) un BK “Ventspils” (2011-2012), kā arī Krievijas vīriešu komandas “Spartak-Primorje” (2012-2013) un Sanktpēterburgas “Spartak” (2013-2014). Bijis Latvijas vīriešu valstsvienības galvenā trenera asistents (2002-2003).

Sieviešu basketbolā debitējis 2007. gada rudenī, kļūstot par Maskavas CSKA galveno treneri (līdz 2008. gada rudenim). No 2009. līdz 2011. gadam Jekaterinburgas UGMK galvenais treneris (trīskārtējs Krievijas čempions), 2014.-2016. gadā Kurskas “Dynamo” (visas – Krievija) galvenais treneris, kopš 2017. gada rudens Gdiņas “Arka” (Polija) galvenais treneris (valsts čempionu tituls 2020. un 2021.gadā). 2010. gadā bijis Latvijas U20 sieviešu izlases galvenā trenera Mārtiņa Zībarta konsultants (komanda izcīnīja 3. vietu Eiropas U20 čempionātā).

Izmantotie resursi:
Sieviešu basketbola valstsvienību vadīs Gundars...

     [+] [-]

, 2021-05-06 22:44, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: nevajag katru diskusiju definēt kā cepšanos, es te vnk tā provokatīvi grozoties pētu ļaužus un viņu kārpīšanos
paskaties uz Bartuļisu ar kādu bravūru aizskrēja prom no izlases un pēc lielā krievu piķa. nepagāja i gads kā asti iežmiedzis atskrēja aptirsies .
šitiem taviem pētāmajiem ar laikam varonis!
kaut gan vajadzēja abus divus izmest mēslainē un vispār nekad izlases sakarā vairs pat neizskatīt un aizmirst!

  -2 [+] [-]

, 2021-05-06 22:46, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: interesanti, ka patriotisms pret valsti šeit tiek padarīts par kaut ko baigi negatīvu. labs basketbolists, vēl labāks treneris un iezīmēts kangars, tas viss ir par vetrovu.
Šitas patriotisms ir feiks, čats nekad nav bijis patriotisms. Tāpēc labāk nesākt. Nekad neesmu ne ticējis, nedz nopietni uztvēris nevienu čata patriotu. Tie skaļie taustiņu klabinātāji un bļāvēji, tajā visā ir baigā tukšuma pieskaņa

  -1 [+] [-]

, 2021-05-06 22:49, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: paskaties uz Bartuļisu ar kādu bravūru aizskrēja prom no izlases un pēc lielā krievu piķa. nepagāja i gads kā asti iežmiedzis atskrēja aptirsies .
šitiem taviem pētāmajiem ar laikam varonis!
kaut gan vajadzēja abus divus izmest mēslainē un vispār nekad izlases sakarā vairs pat neizskatīt un aizmirst!
Tos kas rakstīja Latvijas basketbola vēsturi aizmirst nevar nekad.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-06 22:51, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Šitas patriotisms ir feiks, čats nekad nav bijis patriotisms. Tāpēc labāk nesākt. Nekad neesmu ne ticējis, nedz nopietni uztvēris nevienu čata patriotu. Tie skaļie taustiņu klabinātāji un bļāvēji, tajā visā ir baigā tukšuma pieskaņa
šeit tiek izskatīta vetrova rīcība un tevī un vēl daļā ir neizpratne un agresija pret tiem, kuri uzskata ka viņš ir kangars. tieši tik vienkārši. domā ka esi tik svarīgs, ka kādam interesē lai tu šo nopietni uztver? neesi.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-06 22:54, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: šeit tiek izskatīta vetrova rīcība un tevī un vēl daļā ir neizpratne un agresija pret tiem, kuri uzskata ka viņš ir kangars. tieši tik vienkārši. domā ka esi tik svarīgs, ka kādam interesē lai tu šo nopietni uztver? neesi.
Bet tas pats tak attiecas arī u tevi. Nevienu tak neinteresē Tavs skarbais viedoklis, sevišķi, ja vēl iekļauj faktu, ka nemaz nebiji apzinīgā vecumā tobrīd, vai pat vispār nebiji dzimis? Un kas gan Tu būtu, lai izskatītu kāda rīcību? To Tu vari atbildēt sev pats

     [+] [-]

, 2021-05-06 22:57, pirms 3 gadiem
Tiklīdz Tu paej malā no tukša urrāpatriotisma un sāc skatīties uz lietām bez tā, ja vēl pieliec klāt zināšanas par konkrēto laika posmu, notikumiem valstī, tad iekļauj ļoti atšķirīgo bekgraundu ikvienam tajā visā iesaistītajam, Tu nekad vairs nerakstītu to, ko raksti šobrīd

     [+] [-]

, 2021-05-06 23:01, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Tiklīdz Tu paej malā no tukša urrāpatriotisma un sāc skatīties uz lietām bez tā, ja vēl pieliec klāt zināšanas par konkrēto laika posmu, notikumiem valstī, tad iekļauj ļoti atšķirīgo bekgraundu ikvienam tajā visā iesaistītajam, Tu nekad vairs nerakstītu to, ko raksti šobrīd
Nevajag tālu meklēt! Izlasīju horoskopu!
Negatīvās rakstura īpašības: vieglprātība un vējainums, virspusējība, mainīgums, nepastāvība, neuzticamība, nekautrīgums, pārsteidzība lēmumos un darbībā.

  +2 [+] [-]

, 2021-05-06 23:03, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Bet tas pats tak attiecas arī u tevi. Nevienu tak neinteresē Tavs skarbais viedoklis, sevišķi, ja vēl iekļauj faktu, ka nemaz nebiji apzinīgā vecumā tobrīd, vai pat vispār nebiji dzimis? Un kas gan Tu būtu, lai izskatītu kāda rīcību? To Tu vari atbildēt sev pats
es zinu ka neinteresē, tāpēc jau te viņu rakstu. es esmu cilvēks un man drīkst būt viedoklis. vetrovs ir kangars. Lietuvas uzvara vēl tagad silda sirdi. Tātad, kas es tāds būtu, lai man būtu viedoklis? Kam drīkst būt viedoklis? Vai tie kas tad bija apzina'tā vecumā ir paŗāki, par tiem kuri nebija? Un ja izrādās, ka biju apzinātā vecumā, tad mans viedoklis iegūst citu svaru? njā, baigie rēbusi

  +1 [+] [-]

, 2021-05-06 23:04, pirms 3 gadiem
kokodžambo rakstīja: Tos kas rakstīja Latvijas basketbola vēsturi aizmirst nevar nekad.
izlases sakarā droši varēja aizmirst un nevis izvilkt no miskastes vēl vienu čibriku, kas savā laikā ir atteicies no izlases un izvēlējies citu!
starp citu viņam bija Krievijas basketbola pilsonība un ar tādu viņš arī spēlēja visu atlikušo dzīvi.

     [+] [-]

, 2021-05-06 23:05, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Nevajag tālu meklēt! Izlasīju horoskopu!
Negatīvās rakstura īpašības: vieglprātība un vējainums, virspusējība, mainīgums, nepastāvība, neuzticamība, nekautrīgums, pārsteidzība lēmumos un darbībā.
Jā, nu vēl mazliet un mēs varētu sākt likt cilvēkus cietumā vadoties pēc horoskopā rakstītā.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-06 23:10, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: es zinu ka neinteresē, tāpēc jau te viņu rakstu. es esmu cilvēks un man drīkst būt viedoklis. vetrovs ir kangars. Lietuvas uzvara vēl tagad silda sirdi. Tātad, kas es tāds būtu, lai man būtu viedoklis? Kam drīkst būt viedoklis? Vai tie kas tad bija apzina'tā vecumā ir paŗāki, par tiem kuri nebija? Un ja izrādās, ka biju apzinātā vecumā, tad mans viedoklis iegūst citu svaru? njā, baigie rēbusi
Njā, ir traki. Bet man liekas smieklīgi ieciklēties un malt tik daudz par jebko tik maznozīmīgu. Ir kaudze piemēru ar sportistiem, kuri nāk un iet, pārstāv vienu valsti vai otru, jo sportists dzīvo savos plānos un ambīcijās, cerībās, sasniegumos. Ir tak kaudze sportistu, kurus mūsu valsts un sistēma ir uzmetusi. Principā, visur tā ir

  +3 [+] [-]

, 2021-05-06 23:10, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Tiklīdz Tu paej malā no tukša urrāpatriotisma un sāc skatīties uz lietām bez tā, ja vēl pieliec klāt zināšanas par konkrēto laika posmu, notikumiem valstī, tad iekļauj ļoti atšķirīgo bekgraundu ikvienam tajā visā iesaistītajam, Tu nekad vairs nerakstītu to, ko raksti šobrīd
konkretajā laika posmā tika atjaunota Latvijas republikas neatkarība, sporta izlases atjaunotas vai uzņemtas starptautiskajās organizācijās, valstsvienības sāka savu starptautisko ceļu. Bija liels lepnums redzēt sarkanbaltsarkano karogu Albervilā un tad Barselonā. Baskatbolā visa Latvija bija par Lietuvu! nevienam neinteresēja agonējošās okupantu valsts baskatbola izlase ar visādām latvijcu prostitūtām. Ar lielām acīm skatījāmies uz ASV dream team, man vēl imponēja nesen neatkarību ieguvušie horvāti un pilnīgs atbalsts lietuviešiem. Tā tas bija.

  +3 [+] [-]

, 2021-05-06 23:17, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: konkretajā laika posmā tika atjaunota Latvijas republikas neatkarība, sporta izlases atjaunotas vai uzņemtas starptautiskajās organizācijās, valstsvienības sāka savu starptautisko ceļu. Bija liels lepnums redzēt sarkanbaltsarkano karogu Albervilā un tad Barselonā. Baskatbolā visa Latvija bija par Lietuvu! nevienam neinteresēja agonējošās okupantu valsts baskatbola izlase ar visādām latvijcu prostitūtām. Ar lielām acīm skatījāmies uz ASV dream team, man vēl imponēja nesen neatkarību ieguvušie horvāti un pilnīgs atbalsts lietuviešiem. Tā tas bija.
Tev taisnība
Tā bija
Atceros, kā darbabiedri krievi jautāja, kāpēc sabiedrībā tāda šūmēšanās par šiem diviem fruktiem
Lv izlase tak nespēlēšot, kur lai šie spēlē
Kad paskaidroju, ka mēs arī varam piedalīties, ja vinnējam atlasi
Puiši teica
Da, čmošņiki oni

  -1 [+] [-]

, 2021-05-06 23:27, pirms 3 gadiem
Cerams, ka joBanss un pārējie pseido patrioti devās gultiņā. 12 (!) stundas rēja kā mopši aiz stūra. Atbrīvojās no žults. Piekusa laikam....
VEIKSMI DARBĀ VĒTRAM UN VISAI KOMANDAI!!!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2021-05-06 23:28, pirms 3 gadiem
Tā jau psihiatri un psihologi saka, ka daudzi cilvēki visu mūžu nevar tikt vaļā no bērnībā iegūtiem kompleksiem.
Skatos, ka Vaņa Mucenieks ar saviem bērnības kompleksiem pieraudājis pilnu sev tik nīsto basketbola sadaļu.

     [+] [-]

, 2021-05-06 23:31, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Tev taisnība
Tā bija
Atceros, kā darbabiedri krievi jautāja, kāpēc sabiedrībā tāda šūmēšanās par šiem diviem fruktiem
Lv izlase tak nespēlēšot, kur lai šie spēlē
Kad paskaidroju, ka mēs arī varam piedalīties, ja vinnējam atlasi
Puiši teica
Da, čmošņiki oni
Interesanti!
Kaut kā neesmu manījis tavu izteikti negatīvo attieksmi pret veco čekistu krievu hokeja projektu šeit Latvijā.
Vai varbūt es esmu kaut ko palaidis garām?

     [+] [-]

, 2021-05-06 23:32, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Interesanti!
Kaut kā neesmu manījis tavu izteikti negatīvo attieksmi pret veco čekistu krievu hokeja projektu šeit Latvijā.
Vai varbūt es esmu kaut ko palaidis garām?
Es uzrakstīju reālu sarunu
Kā tā laika liecību
Pats zini, ka mūsu, cilvju gados, te nav daudz

  -2 [+] [-]

, 2021-05-06 23:32, pirms 3 gadiem
darbagalds rakstīja: Cerams, ka joBanss un pārējie pseido patrioti devās gultiņā. 12 (!) stundas rēja kā mopši aiz stūra. Atbrīvojās no žults. Piekusa laikam....
VEIKSMI DARBĀ VĒTRAM UN VISAI KOMANDAI!!!!!!!!!!!!!
Noziņoju

     [+] [-]

, 2021-05-06 23:33, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Es uzrakstīju reālu sarunu
To es sapratu. Kā arī sapratu uz kāda pamata šī saruna veidojās.

  +2 [+] [-]

, 2021-05-06 23:33, pirms 3 gadiem
otins rakstīja: Noziņoju
Otiņ, tu esi parādā atbildi uz manu jautājumu, kuru vari izlasīt komentāru 2 lapā.

     [+] [-]

, 2021-05-06 23:42, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: To es sapratu. Kā arī sapratu uz kāda pamata šī saruna veidojās.
Visvairāk mani izbrīnīja ne vētra, bet miglinieks
Es biju uz barikādēm un blakus bija miglinieks, vēl runājām, kas nu būs, ko darīt
Kad pəc laika uzzināju, ko šis izdomājis izlases sakarā
Pateikt, ka es ohreņel, nozīmē nepateikt neko🤣

     [+] [-]

, 2021-05-06 23:55, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Visvairāk mani izbrīnīja ne vētra, bet miglinieks
Es biju uz barikādēm un blakus bija miglinieks, vēl runājām, kas nu būs, ko darīt
Kad pəc laika uzzināju, ko šis izdomājis izlases sakarā
Pateikt, ka es ohreņel, nozīmē nepateikt neko🤣
Varu godīgi atzīties, ka man tobrīd arī bija liela škrobe par viņu izvēli. Īpaši uz Guntaru, ar kuru pie kopīgas paziņas gana bieži bijām uzrāvuši zolīti.
Tomēr kad dzīve pašu kārtīgi apbružāja, un bija jāpieņem dažādi lēmumi, tai skaitā pašam ne tie patīkošākie, tad pamazām es sāku saprast viņu izvēli, un vairāk nekādu dusmu nav.
Cilvēkiem bieži jādara lietas, kuras pašiem ne īpaši patīk, bet tā kā ir labāk. Un ne vienmēr vajag domāt ko par pieņemto lēmumu domās sabiedrība, jo sabiedrība nevienā no variantiem nekādu atbildību nenes par tevis pieņemtiem lēmumiem.

     [+] [-]

, 2021-05-07 00:02, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varu godīgi atzīties, ka man tobrīd arī bija liela škrobe par viņu izvēli. Īpaši uz Guntaru, ar kuru pie kopīgas paziņas gana bieži bijām uzrāvuši zolīti.
Tomēr kad dzīve pašu kārtīgi apbružāja, un bija jāpieņem dažādi lēmumi, tai skaitā pašam ne tie patīkošākie, tad pamazām es sāku saprast viņu izvēli, un vairāk nekādu dusmu nav.
Cilvēkiem bieži jādara lietas, kuras pašiem ne īpaši patīk, bet tā kā ir labāk. Un ne vienmēr vajag domāt ko par pieņemto lēmumu domās sabiedrība, jo sabiedrība nevienā no variantiem nekādu atbildību nenes par tevis pieņemtiem lēmumiem.
Reti sakarīgs komentārs ja tas ir no (R) Ivara ! Vai kāds feika akaunts ?
Nē nu reģistrēts no 10 gada,tad jau original Ivars !

     [+] [-]

, 2021-05-07 00:04, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Reti sakarīgs komentārs ja tas ir no (R) Ivara ! Vai kāds feika akaunts ?
Ups!
Kakije ļuģi! Harļik, tu arī vel pie labas veselības.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-07 00:05, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ups!
Kakije ļuģi! Harļik, tu arī vel pie labas veselības.
Kas tad man Es tik reti ienāku SC sadaļā. Esmu tagad 100 % aizņemts ar puikas futbolu ! Vienā braukāšanā. Darbs futbols,futbols darbs.

     [+] [-]

, 2021-05-07 00:05, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Kas tad man Es tik reti ienāku SC sadaļā. Esmu tagad 100 % aizņemts ar puikas futbolu !
A kur tagad dzīvo?
Pa eiropām?
Savā laikā aicināji ciemos🤣

     [+] [-]

, 2021-05-07 00:07, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Kas tad man Es tik reti ienāku SC sadaļā. Esmu tagad 100 % aizņemts ar puikas futbolu !
Tad jau drīz puiku redzēsim kādā no LV U- izlasēm, vai tomēr izvēlējaties par labu Nīderlandes U-izlasēm?

     [+] [-]

, 2021-05-07 00:07, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Es jau no 2011 gada NL dzīvoju. Paskat ko mans ķeksis iespējis šogad parakstīja pirmo pro līgumu
👍

     [+] [-]

, 2021-05-07 00:08, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tad jau drīz puiku redzēsim kādā no LV U- izlasēm, vai tomēr izvēlējaties par labu Nīderlandes U-izlasēm?
Es tik tālu nepareģoju. Soli pa solim. NL izlase ir neaizsniedzams mērķis.

     [+] [-]

, 2021-05-07 00:10, pirms 3 gadiem
Neiešu daudz lielīties bet Verpakovska labāko gadu ātrums ir štruns salīdzinājumā Mas kera pat visus melnos iekabina sprintā

     [+] [-]

, 2021-05-07 00:10, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Es tik tālu nepareģoju. Spli pa solim. NL izlase ir neaizsniedzams mērķis.
Nē, es domāju junioru izlases.
Tu jau zini, ka pie mums LV tādiem, kuriem ir pro līgumi kādā no Eiropas futbola Top līgām, vieta junioru izlasēs par 85% garantēta.

     [+] [-]

, 2021-05-07 00:11, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, es domāju junioru izlases.
Tu jau zini, ka pie mums LV tādiem, kuriem ir pro līgumi kādā no Eiropas futbola Top līgām, vieta junioru izlasēs par 85% garantēta.
Šaubos ka kāds zina par viņa eksistenci LV sporta kantoros.

     [+] [-]

, 2021-05-07 00:11, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Neiešu daudz lielīties bet Verpakovska labāko gadu ātrums ir štruns salīdzinājumā Mas kera pat visus melnos iekabina sprintā
Esi izlēmis, vai Nīderlandē uz palikšanu?

     [+] [-]

, 2021-05-07 00:12, pirms 3 gadiem
Ja jūs zinātu cik nervu ir iztērēts,tas ir pī.

     [+] [-]

, 2021-05-07 00:13, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Esi izlēmis, vai Nīderlandē uz palikšanu?
Domāju ka jā. Bet nekad nesaki nekad.