Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Vētra apstiprināts Latvijas sieviešu basketbola izlases galvenā trenera amatā

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Vētra apstiprināts Latvijas sieviešu basketbola izlases galvenā trenera amatā
Gundars Vētra. Foto: Wojciech Szymanski

Latvijas Basketbola savienības valde sieviešu valstsvienības galvenā trenera amatā apstiprinājusi Gundaru Vētru, kura kandidatūru šim amatam iepriekš atbalstījusi LBS Treneru komisija. Līgums noslēgts uz 2023. gada Eiropas čempionāta ciklu. Pirmais oficiālais pārbaudījums būs kvalifikācijas turnīrs, kas startēs 2021. gada novembrī.

Gundars Vētra: “Iespēja vadīt Latvijas valstsvienību ir pagodinājums, iespēja un jauna pieredze. Priecājos, ka saņēmu šādu piedāvājumu un varu to pieņemt. Īpaši tādēļ, ka lielāko daļu valstsvienības spēlētāju labi pazīstu jau kopš viņas trenējās un spēlēja kopā ar manām meitām.

Turpināšu strādāt arī Gdiņas klubā, ar kuru tikko pagarinājumu līgumu. Mani pienākumi Latvijas valstsvienībā ir saskaņoti ar “Arka Gdynia” vadītājiem, kuriem patīk, ka viņu darbinieks ir novērtēts.

Esmu piedāvājis valstsvienības darbā iesaistīties treneriem Ainaram Zvirgzdiņam, Mārtiņam Zībartam un Matīsam Rožlapam, kuri piekrituši nākt talkā.

Tuvākie darbi – komunikācija ar spēlētājām. Paredzams, ka jūnijā nodrošināsim individuālo treniņu iespējas basketbolistēm, kuras vēlēsies tās izmantot. Jūlija otrajā pusē rīkosim treniņnometni un divas pārbaudes spēles. Ieliksim pamatus komandas taktikai, lai novembra sabraukumā darbs nebūtu jāsāk no baltas lapas.

Pirmais mērķis – kvalificēties 2023. gada Eiropas čempionāta finālturnīram.”

Latvijas Basketbola savienības prezidents Raimonds Vējonis: “Izvērtējot sieviešu valstsvienības rezultātus un tuvākās perspektīvas, Treneru komisija un LBS valde atbalstīja pieredzējuša latviešu speciālista virzīšanu galvenā trenera amatam. Gundars Vētra daudzus gadus vadījis FIBA Eirolīgas klubus, kā arī izcīnījis titulus Krievijas un Polijas čempionātos un kausa izcīņās, apliecinot starptautiska līmeņa profesionāļa kvalifikāciju. Esmu pārliecināts, ka viņa pieredze un darba stils palīdzēs apvienot Latvijas sieviešu basketbola resursus, lai valstsvienība atgrieztos Eiropas labāko komandu sabiedrībā.”

Gundars Vētra dzimis 1967. gada 22. maijā. Basketbolista karjeras laikā pārstāvējis Rīgas VEF un ASK, bijis pirmais Latvijas basketbolists NBA (“Minnesota Timberwolves”), spēlējis “Ādaži/Interlatvija”, “SWH/Brocēni”, Maskavas CSKA (Krievija), Stambulas “Galatasaray” (Turcija) un “Fabriano Basket” (Itālija). PSRS izlases sastāvā kļuvis par pasaules vicečempionu (1990) un izcīnījis bronzas medaļu Eiropas čempionātā (1989).

Kopš 2002. gada strādā par treneri. Vadījis Latvijas vīriešu komandas “Barons” (2002-2005, 2006-2007) un BK “Ventspils” (2011-2012), kā arī Krievijas vīriešu komandas “Spartak-Primorje” (2012-2013) un Sanktpēterburgas “Spartak” (2013-2014). Bijis Latvijas vīriešu valstsvienības galvenā trenera asistents (2002-2003).

Sieviešu basketbolā debitējis 2007. gada rudenī, kļūstot par Maskavas CSKA galveno treneri (līdz 2008. gada rudenim). No 2009. līdz 2011. gadam Jekaterinburgas UGMK galvenais treneris (trīskārtējs Krievijas čempions), 2014.-2016. gadā Kurskas “Dynamo” (visas – Krievija) galvenais treneris, kopš 2017. gada rudens Gdiņas “Arka” (Polija) galvenais treneris (valsts čempionu tituls 2020. un 2021.gadā). 2010. gadā bijis Latvijas U20 sieviešu izlases galvenā trenera Mārtiņa Zībarta konsultants (komanda izcīnīja 3. vietu Eiropas U20 čempionātā).

Izmantotie resursi:
Sieviešu basketbola valstsvienību vadīs Gundars...

  +1 [+] [-]

, 2021-05-06 20:06, pirms 3 gadiem
Alpaville rakstīja: Tu vispār saproti pr ko iet runa?
Iedomājies čempionāta finālu un pirms fināla pienāks darbonis, ka būs līgums uz 3 gadiem un nauda, ja zaudēsi! Ģimene, nauda svarīgāka, tad zaudēt nav problēma, ja pretinieks tikpat spēcīgs, tad 2 kļūdas pat nepamanīs!

     [+] [-]

, 2021-05-06 20:07, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Kā sasaisti ar šo gadījumu? Izmeta no izlases un aizgāja uz citu izlasi?
Beidz bremzēt!
Viņam ar Vācijas pilsonību bija iespēja spēlēt Vācijas hokeja čempionātā.

  +3 [+] [-]

, 2021-05-06 20:09, pirms 3 gadiem
Gribētos vismaz no šīs personas nožēlu par pagātni! LaI dzird visi basketbola līdzjūtēji!

  -1 [+] [-]

, 2021-05-06 20:10, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Kur tu redzi nonsensu? Organizācijas regulāri atlaiž darbiniekus, kuri bijuši saskarē ar konkurentiem!
Nemuldi!
Pasaulē ir n-tie treneri, kuri ir trenējuši daudzu valstu izlases dažādos sporta veidos. Un jābūt ar stipri slimu fantāziju, lai tajā saskatītu ko nosodāmu.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-06 20:12, pirms 3 gadiem
Alpaville rakstīja: Gribētos vismaz no šīs personas nožēlu par pagātni! LaI dzird visi basketbola līdzjūtēji!
Būtu interesanti zināt, kas, piemēram, tu būtu tāds, kura priekšā viņam kaut kas būtu jānožēlo, vai jālūdz piedošanu? Vai tik nebūsi sevi iecēlis Dieva kārtā?
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

     [+] [-]

, 2021-05-06 20:21, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ko konkrēti Vētra un Miglinieks ir nodevuši? Viņi kādam, piemēram, tev ir kaut ko solījuši, un nav to izdarījuši?
Tas ka tev un tev līdzīgiem nav bijusi iespēja toreiz ar alus pudeli rokās un draugu kompānijā pabļaut par Latvijas izlasi Barselonas OS nav nopietni vērā ņemams, un tā jau ir tava problēma.
Savu valsti viņi ir nodevuši! Un, ja tev nav iespējams to saprast, tad vienīgajam, kam ar pudeli ir problēmas, esi tu!

  -3 [+] [-]

, 2021-05-06 20:25, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: tu esi skaļākais bauris šai diskusijā.
Piedod, draugs, bet lielākais bauris ŠOREIZ esi tu. Vismaz, cik es izgāju cauri komentiem. melns/balts un viss. Lai arī es nepiekrītu Namejam, bet salīdzināt ar slepkavību... Tu runā par Vētru, it kā viņš būtu Staļins vai Molotovs. Nu neko TĀDU jau neizdarīja. Jā, uzmeta, jā es, būdams vēl bērns, to pārdzīvoju. Bet nu tagad pēc 30 gadiem cepties par to, ka cilvēks izvēlējās karjeru over valsti. Neaizmirsīšu, bet sen esmu piedevis. Iesaku tev to pašu. Un VISPĀR. Par basketbolu šeit būtu jārunā.

  -2 [+] [-]

, 2021-05-06 20:25, pirms 3 gadiem
marissjomkans rakstīja: Savu valsti viņi ir nodevuši! Un, ja tev nav iespējams to saprast, tad vienīgajam, kam ar pudeli ir problēmas, esi tu!

Jā, viņi nodeva NVS izlasei slepenās LV izlases spēļu shēmas, kuras izzaga no treneru seifiem. Un katrs par to saņēma 12 sudraba dālderus.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-06 20:34, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Jā, viņi nodeva NVS izlasei slepenās LV izlases spēļu shēmas, kuras izzaga no treneru seifiem. Un katrs par to saņēma 12 sudraba dālderus.
Īsti pat nav ko atbildēt cilvēkam ar tik zemu intelekta līmeni... Šķiet nav pat vērts pieminēt tādus vārdus, kā Tēvzeme, patriotisms utt, tie izskatās, ka tev sveši, jo to nevar izteikt naudā vai ne?

  -1 [+] [-]

, 2021-05-06 20:34, pirms 3 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Piedod, draugs, bet lielākais bauris ŠOREIZ esi tu. Vismaz, cik es izgāju cauri komentiem. melns/balts un viss. Lai arī es nepiekrītu Namejam, bet salīdzināt ar slepkavību... Tu runā par Vētru, it kā viņš būtu Staļins vai Molotovs. Nu neko TĀDU jau neizdarīja. Jā, uzmeta, jā es, būdams vēl bērns, to pārdzīvoju. Bet nu tagad pēc 30 gadiem cepties par to, ka cilvēks izvēlējās karjeru over valsti. Neaizmirsīšu, bet sen esmu piedevis. Iesaku tev to pašu. Un VISPĀR. Par basketbolu šeit būtu jārunā.
jesus, iemācies lasit, es nesalīdzināju ar slepkavību.
kāpēc tevi mans viedoklis uztrauc? par ko jums te tāda sāpe? ar bocmani skaidrs, bet es te vairāk ar pārējiem spēlējos, pētu šo unikālo sāpi "es malacis piedevu, tu gan nē, vot nelietis". un nesaki par ko man jārunā, te raksts par vetrovu, es runā par vetrovu.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-06 20:35, pirms 3 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Piedod, draugs, bet lielākais bauris ŠOREIZ esi tu. Vismaz, cik es izgāju cauri komentiem. melns/balts un viss. Lai arī es nepiekrītu Namejam, bet salīdzināt ar slepkavību... Tu runā par Vētru, it kā viņš būtu Staļins vai Molotovs. Nu neko TĀDU jau neizdarīja. Jā, uzmeta, jā es, būdams vēl bērns, to pārdzīvoju. Bet nu tagad pēc 30 gadiem cepties par to, ka cilvēks izvēlējās karjeru over valsti. Neaizmirsīšu, bet sen esmu piedevis. Iesaku tev to pašu. Un VISPĀR. Par basketbolu šeit būtu jārunā.
Kaut kā baigi neticas, ka visi šitie lielie tirsēji vienmēr svarīgus lēmumus pieņem citu interesēs, un nerēķinās ar savām interesēm.
Es pavisam godīgi atzīstos, ka visus lēmumus vienmēr pieņemu savās un savas ģimenes interesēs, un visu pārējo intereses man ir pie kājas.

     [+] [-]

, 2021-05-06 20:38, pirms 3 gadiem
marissjomkans rakstīja: Īsti pat nav ko atbildēt cilvēkam ar tik zemu intelekta līmeni... Šķiet nav pat vērts pieminēt tādus vārdus, kā Tēvzeme, patriotisms utt, tie izskatās, ka tev sveši, jo to nevar izteikt naudā vai ne?
Beidz izmantot vārdus Tēvzeme un patriotisms, kur ar to nav nekāda sakara.
Varu saderēt, ja šajā valstī sāktos nopietna krīze, kurā tiešām šiem svētiem vārdiem būtu liela nozīme, tad lielai daļai, kuri šos vārdus mētā pa labi un kreisi astes būtu kājstarpē.

     [+] [-]

, 2021-05-06 20:42, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: jesus, iemācies lasit, es nesalīdzināju ar slepkavību.
kāpēc tevi mans viedoklis uztrauc? par ko jums te tāda sāpe? ar bocmani skaidrs, bet es te vairāk ar pārējiem spēlējos, pētu šo unikālo sāpi "es malacis piedevu, tu gan nē, vot nelietis". un nesaki par ko man jārunā, te raksts par vetrovu, es runā par vetrovu.
"slepkavība arī pēc 30 gadiem ir slepkavība un nodevība" - tavā vietā kāds bots raksta, ka neatceries?
Otrkārt, es nevienu neesmu saucis par nelieti, tikai aicinājis vērtēt Vētru kā treneri, nevis piesieties par kļūdām pirms 30 gadiem. Un nekādas sāpes man nav, bet izskatās, ka tev ir.

     [+] [-]

, 2021-05-06 20:44, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kaut kā baigi neticas, ka visi šitie lielie tirsēji vienmēr svarīgus lēmumus pieņem citu interesēs, un nerēķinās ar savām interesēm.
Es pavisam godīgi atzīstos, ka visus lēmumus vienmēr pieņemu savās un savas ģimenes interesēs, un visu pārējo intereses man ir pie kājas.
Nu, šeit es atkal tev nepiekritīšu. Pareizāk sakot, es neesmu tāds kā tu un man valsts intereses ir svarīgākas par pārējo. Bet tas ir offtopic. Katrs citādāks.

  +2 [+] [-]

, 2021-05-06 20:49, pirms 3 gadiem
Nelietotājs rakstīja: "slepkavība arī pēc 30 gadiem ir slepkavība un nodevība" - tavā vietā kāds bots raksta, ka neatceries?
Otrkārt, es nevienu neesmu saucis par nelieti, tikai aicinājis vērtēt Vētru kā treneri, nevis piesieties par kļūdām pirms 30 gadiem. Un nekādas sāpes man nav, bet izskatās, ka tev ir.
es atceros ko rakstīju, bet tev jāmācās lasīt. es nepielīdzināju šos nodarījumus kā līdzvērtīgus, bet gan norādīju uz faktu nemainību arī pēc ilgāka laikaposma. pieņemu ka tev tāpat nepieleks.
tu vari vērtēt vetrovu kā treneri, piepraust viņa plakātu pie sienas, nosaukt dēlu par gundaru un meitu par vētru. man vienalga, dari kā gribi. man vetrovs ir kangars un nodevējs un neviens man neaizliegs tā domāt, lai kā jūs te necenstos, ar visu šo murgošanu par sāpēm un pārējo apsaukāšanos. sit galvu pret stenderi, plēs matus, raudi, iedzer etiķi, tas novērsīs tavas domas no mana briesmīgā viedokļa

  +1 [+] [-]

, 2021-05-06 20:56, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Beidz izmantot vārdus Tēvzeme un patriotisms, kur ar to nav nekāda sakara.
Varu saderēt, ja šajā valstī sāktos nopietna krīze, kurā tiešām šiem svētiem vārdiem būtu liela nozīme, tad lielai daļai, kuri šos vārdus mētā pa labi un kreisi astes būtu kājstarpē.
Šeit šiem vārdiem arī ir vislielākā nozīme, par to arī ir viss šis stāsts! Nu ja tev nedalec, tad nedalec, nav mums vairs par ko runāt

  -1 [+] [-]

, 2021-05-06 20:59, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: tu vari vērtēt vetrovu kā treneri, piepraust viņa plakātu pie sienas, nosaukt dēlu par gundaru un meitu par vētru. man vienalga, dari kā gribi.
Tev ir kaut kāda psihozes epizode...

  +1 [+] [-]

, 2021-05-06 21:04, pirms 3 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Tev ir kaut kāda psihozes epizode...
jā, šai jautājumā mans viedoklis nav mainījies
un tev tas traucē, jo turpini man noteikt diagnozi, nevis mierīgi ej tālāk pats ar savu viedokli.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-06 21:09, pirms 3 gadiem
Nu labi, par Vētru viss skaidrs. Bet kas būs nākamais treneris, kad viņš izgāzīs EČ ciklu?

     [+] [-]

, 2021-05-06 21:10, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: jā, šai jautājumā mans viedoklis nav mainījies
un tev tas traucē, jo turpini man noteikt diagnozi, nevis mierīgi ej tālāk pats ar savu viedokli.
Es nenosaku diagnozi, neesmu ārsts, bet esmu redzējis cilvēkus, kuri ir līdzīgā stāvoklī (un/vai paranojas). Arī šajā komentā - "turpini". Es neko neesmu sācis. Mani netraucē tik ļoti, cik uztraucos par tevi.

     [+] [-]

, 2021-05-06 21:11, pirms 3 gadiem
striker rakstīja: Pēc viņa rakstītā-spriest par to laiku notikumiem var tie,kuri to laiku piedzīvojuši. Neesmu piedzīvojis sarkano okupantu zvērības Latvijā,tātad,pēc loģikas ne man par to rakstīt.
Tu esi ļoti pareizi sapratis. Lai spriež tie, kuri tos laikus pieredzēja, arī to, ka disidenti toreiz nebūt uz ielas garās rindās nestāvēja.

     [+] [-]

, 2021-05-06 21:11, pirms 3 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Nu, šeit es atkal tev nepiekritīšu. Pareizāk sakot, es neesmu tāds kā tu un man valsts intereses ir svarīgākas par pārējo. Bet tas ir offtopic. Katrs citādāks.
Par valsts interesēm var runāt tikai tad, ja taviem lēmumiem ir kāda valstiska nozīme, bet ierindas pilsoņu vietā visus lēmumus par tevi pieņems valsts. Šobrīd es esmu ierindas pilsonis.

     [+] [-]

, 2021-05-06 21:13, pirms 3 gadiem
marissjomkans rakstīja: Šeit šiem vārdiem arī ir vislielākā nozīme, par to arī ir viss šis stāsts! Nu ja tev nedalec, tad nedalec, nav mums vairs par ko runāt
Nevajag bāzt patriotisma tēmu visos caurumos, un tad neviens tevi par muļķi neuzskatīs.
Nu, tad lielais, patriot, padalies ar mums ar kādiem sev būtiskiem lēmumiem esi no kaut kā atteicies valsts labā?!

  +1 [+] [-]

, 2021-05-06 21:15, pirms 3 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Es nenosaku diagnozi, neesmu ārsts, bet esmu redzējis cilvēkus, kuri ir līdzīgā stāvoklī (un/vai paranojas). Arī šajā komentā - "turpini". Es neko neesmu sācis. Mani netraucē tik ļoti, cik uztraucos par tevi.
teikt ka man ir paranoja tāpat ir diagnozes noteikšana. turpini, ja bez tā nespēj

  -4 [+] [-]

, 2021-05-06 21:15, pirms 3 gadiem
Tie, kas te tagad irš par Vētras patriotismu, ko triksiet par Porziņģi? Nobody wants to go to this fu*** LV. Varbūt arī triecam ar mietu no izlases?

  -3 [+] [-]

, 2021-05-06 21:15, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Rakstīt Tu vari pilnīgi jebko, vērtība Tevis sarakstītajam krietni sarūk.
Jo Tu rakstot te piemini par sarkano okupantu zvērībām, izklausās ļoti baisi, bet es uzaugu tajā laika posmā, Vētra arī uzauga tajā laika un vidē vēl agrāk, nu tur nebija to zvērību, ja. Viss bija mierīgi, lielākoties cilvēcīgi, es sev apkārt neredzēju tās zvērības, Vētra noteikti arī, tas tikai vēlāk visi
pamodās, sāka visu runāt un rakt. Tātad, ko tieši Tu vari uzrakstīt? Tu tak neapzinies visu to lietu un notikumu fonu, neizpratni vai šaubas, katra cilvēka atsevišķo redzējumu, audzināšanu un pārējos apstākļus, kuri ietekmē visas mūsu izvēles. Kur ir pārliecība, ka par šo mūsdienu laika posmu Tev nebūs jākaunās citu priekšā, jo šobrīd Tev liekas, ka Tu visu dari un uzskati pareizi, bet pēc 10-20-30 gadiem visi uz Tevi rādīs ar pirkstiem un sauks par briesmoni ?
Parakstos zem katra vārda. Paldies par loģisku un precīzu TĀ LAIKA situācijas aprakstu, kuram, protams "zvērību nosodītāji" saliks mīnusus rindā.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-06 21:18, pirms 3 gadiem
Ricardoc rakstīja: Tie, kas te tagad irš par Vētras patriotismu, ko triksiet par Porziņģi? Nobody wants to go to this fu*** LV. Varbūt arī triecam ar mietu no izlases?
Ta vairāk kā puse šīs valsts pilsoņu nav augstās domās par Latviju. Un pie tam neprot nošķirt, kas ir valsts, valsts vara un valsts sabiedrība, jo visur lamā Latvijas valsti, kaut gan valsts jau nav vainīga, ka tajā ir tāda valdība un sabiedrība kāda tā ir.

     [+] [-]

, 2021-05-06 21:19, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: teikt ka man ir paranoja tāpat ir diagnozes noteikšana. turpini, ja bez tā nespēj
Es nevienā vārdā neteicu, ka tev ir. Bet tagad sāk rasties jautājumi..

     [+] [-]

, 2021-05-06 21:21, pirms 3 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Es nevienā vārdā neteicu, ka tev ir. Bet tagad sāk rasties jautājumi..

Skatos, ka drīz vienu novedīsi līdz histērijai.

     [+] [-]

, 2021-05-06 21:21, pirms 3 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Es nevienā vārdā neteicu, ka tev ir. Bet tagad sāk rasties jautājumi..
jautā, ja ir jautājumi.

  -3 [+] [-]

, 2021-05-06 21:26, pirms 3 gadiem
Lasi un brīnies - kāds naturālu" Tēvzemes mīļotāju" debīliķu saiets spirtacentrā salasījies Lielākā daļa pirms 30 gadiem varbūt vēl nebija nemaz ieņemti , bet tagad tik ļoti pārliecinoši visu pārzin un izdara secinājumus. Un ja pārskatamā nākotnē Vētra ar sevis izvēlēto treneru komandu ( bez LBS blatņiku principia) sasniegs uzdotos mērķus un atgriezīs sieviešu izlasi Eiropas spicē, šie paši pseidopatrioti ar siekalām uz lūpām dziedās slavas dziesmas

  +3 [+] [-]

, 2021-05-06 21:31, pirms 3 gadiem
Aleksandrs fon den Grafīts rakstīja: vēlu izdošanos Vētras kungam jaunajā amatā!
Kāds kungs??? Biedrs Vetrovs...

  -3 [+] [-]

, 2021-05-06 21:35, pirms 3 gadiem
Vedējtēvs rakstīja: manuprāt, varbūtība, kas tuvinās nullei, viņš vairs nedrīkst spēlēt Latvijas izlasē - precizēšu - vienalga kāda vecuma. Viņš savu izvēli izdarīja - par to es nenosodu, katram savi iemesli, savs redzējums, kālab savā laikā tā rīkojās.

un Latvijas pase viņam ir, pilsonība arī, priekš manis viņš ir "ārzemnieks" Latvijas basketbolā.

man prātā nāk Znaroks, kurš pareizi pateica, neprasiet no manis latviešu valodu zināt kā Latvijas izlases trenerim, es esmu treneris.

nu labi, laikam jau Vētras sakarā, pārāk "nodrāzta" tēma - skatāmies uz nākotni, piedodot (neaizmirstot) pagātni, ja vispār ir vajadzīga tā piedošana no abām pusēm. Vai nu ir sirdsapziņa vai nav.
Tajā laikā, lai izsistos jaunā līmenī vienkārši nebija citu iespēju, jā pretīgi, ka pateicoties savam lēmumam nevarēja vairs palīdzēt LV izlasei, bet te nav ko nosodīt..Palielam izvēle starp karjeru, iztikas līdzekļiem un mīļoto lietu. Nav viņš neko nodevis, nevienam Latvijas valsts noslēpumus nav stučijis un pret savējiem ieroci pacēlis. Visi te baigi apzinīgie patrioti novākušies, nez ko paši būtu darījuši. Viņš ir atdevis Latvijai atpakaļ vairāk nekā visi te gudrie d!rsēji kopā, būdams labs treneris.

  -3 [+] [-]

, 2021-05-06 21:35, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ta vairāk kā puse šīs valsts pilsoņu nav augstās domās par Latviju. Un pie tam neprot nošķirt, kas ir valsts, valsts vara un valsts sabiedrība, jo visur lamā Latvijas valsti, kaut gan valsts jau nav vainīga, ka tajā ir tāda valdība un sabiedrība kāda tā ir.
Nu, te jau komentāros to sabiedrības vidējo inteliģences līmeni arī redz. Tā kā tāds traku suņu bars. Vispār, sports ir izklaide, nevis karš, kur jārunā par patriotismu. Nu, pieņemsim, notiek brīnums, dabūjam medaļu. Kas tālāk? Kādam alga lielāka no tā paliks, pensijas pacels, slimnīcās rindas beigsies, Eiropa sāks ieklausīties mūsu viedoklī? Nedabūjam medaļu - kādu nosit, atlaiž, paceļ nodokļus? Atšķirības nekādas. Atraduši par ko cepties. Lai saprastu, par ko es te runāju. Es sekoju sportam un jūtu līdzi izlasei, bet tamdēļ jau es neeju sist savu kaimiņu, kuram pie auto spoguļa ir Georga lentīte, katrreiz, kad LAT zaudē RUS.

Un tagad varat likt man mīnusu, dārgie tautieši!