Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Serbu torņi dominē zem groziem, Latvijai vēsturisks sudrabs

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Serbu torņi dominē zem groziem, Latvijai vēsturisks sudrabs
Marko Pecarskis
Foto: FIBA

Latvijas U18 junioru basketbola izlase svētdien, 5. augustā, Eiropas čempionāta finālā Rīgas arēnā zaudēja Serbijai ar 90:99 un pirmo reizi vēsturē izcīnīja sudraba medaļu.

Artūra Visocka-Rubeņa, Roberta Zeiles, Gata Meldera, Gunāra Gailīša, Ainara Bagatska un Ērika Visocka trenētā komanda turnīra laikā izcīnīja piecas uzvaras pēc kārtas, tomēr izšķirošajā cīņā nācās atzīt lieliski spēlējošās Serbijas pārākumu.

Serbija nopelnīja ceturto čempiones titulu 12 gadu laikā. “Ērgļi” apsteidza visus konkurentus 2007. gadā Madridē, 2009. gadā Mecā un 2017. gadā Bratislavā. Serbija uzlaboja finālu bilanci līdz atzīmei 4-2 un kopējā titulu skaita ziņā panāca Franciju.

Latvijas izlase trešo reizi sešu gadu laikā spēlēja Eiropas jaunatnes čempionāta finālā. Artūra Štālberga trenētie U20 jaunieši 2013. gadā Tallinā atzina Itālijas pārākumu (60:67), bet Nikolaja Mazura vadītie U16 kadeti 2014. gadā Olimpiskajā sporta centrā piekāpās Francijai – 53:78.

Pirms svētdienas spēles triumfa prieku savās mājās izbaudīja astoņas komandas: Dienvidslāvija (Zadara 1972, 1988), Spānija (Saragosa 2004), Serbija un Melnkalne (Belgrada 2005), Grieķija (Amaliada 2008, Volosa 2015), Lietuva (Viļņa 2010), Turcija (Konja 2014).

Piecas labākās komandas kvalificējās 2019. gada Pasaules U19 kausam – Latvija, Serbija, Francija, Krievija un Lietuva. No Ameriku zonas uz finālturnīru brauks ASV, Kanāda, Argentīna un Puertoriko. Potenciālo rīkotāju sarakstā ir Grieķija (Krētas sala) un Krievija (Permas pilsēta).

Ukraina un Bosnija atstāja A divīziju. Grieķija arī nākamgad spēlēs elitē, jo ieguvusi tiesības rīkot Eiropas U18 čempionātu. Augstākajai sabiedrībai pievienojās Slovēnija un Nīderlande, savukārt Igaunija otro gadu palika aiz svītras (pērn trešā vieta).

Starta piecinieki

Latvija: Žagars, Kurucs, Ķilps, Miška, Berķis
Serbija: Kuzmanovič, Paunovič, Trifunovič, Pecarski, Petrušev

Serbu torņi Filips Petruševs un Marko Pecarskis arsenāla bagātību parādīja jau pirmajās minūtēs. Savāktas bumbas uzbrukumā, 2+1 gājiens un Pecarska tālmetiens – pretinieki izvirzījās vadībā ar 3:11. Latvijas garie spēlētāji pirmajā ceturtdaļā atbildēja ar Anrija Miškas tālmetienu no labā stūra, bet pārējās divcīņas tika zaudētas. Mājinieki četrarpus minūtēs sakrāja komandas piezīmju normu un serbi regulāri tika pie iespējas izpildīt brīvmetienus. Skarbajās minūtēs izlasi savos plecos uzcēla Artūrs Žagars. Tālmetieni, garāmgājieni – aizsargs sameta 10 no pirmajiem 15 Latvijas punktiem. Kapteinim talkā nāca Valters Vēveris – izmeta bumbu ar augstu trajektoriju pāri Pecarskim un guva punktus citos veidos. Desmitminūtes rezultāts sagādāja maz prieka – 20:32.

Petruševs parādīja salīdzinoši pieticīgu sniegumu pusfinālā pret Franciju, taču fināla pirmajā puslaikā viņa iespaids zem groziem bija graujošs. Četrpadsmitajā minūtē topošā “Gonzaga” centra rēķinā bija jau 17 punkti, bet “ērgļu” pārsvars sasniedza 16 punktus – 25:41. Minūti vēlāk latvieši sapelnīja komandas piezīmju normu un serbi atkal tika pie brīvmetieniem – 25:43. Kristaps Ķilps kritiskajā brīdī iemeta divus svarīgus tālmetienus pēc kārtas – 31:46. Pecarskis turpināja saimniekot pie Latvijas groza (31:48), taču 02:50 minūtes pirms puslaika pārtraukuma notika pavērsiens. Petruševs nokrita Latvijas soda laukumā un guļus stāvoklī palika apmēram divas minūtes, pēc tam piecēlās un saviem spēkiem devās uz soliņu. Žagara garāmgājieni un izprovocētās piezīmes, kā arī Vēvera tālmetiens palīdzēja samazināt starpību – 41:54.

Latvieši pirmajā puslaikā iemeta par pieciem tālmetieniem vairāk (7/18 pret 2/6), pieļāva par piecām kļūdām mazāk (3-8) un reizi piecās minūtēs pārķēra pa kādai bumbai (4-0), taču citos rādītājos serbiem bija liels pārsvars. Īpaši atlēkušajās bumbās (11-29, uzbrukumā 3-9) un gūtajos punktos soda laukumā (10-28), kā arī otrās iespējas punktos (0-16). Artūram Žagaram bija 15 punkti, Valteram Vēverim 10 un Kristapam Ķilpam – seši punkti. Serbu nometnē Pecarskis nonāca tuvu “double-double” (20+9), Petruševam bija 17, Paunovičam – 10 punkti.

Petruševs otrajā puslaikā atgriezās laukumā, tomēr divdesmitminūte sākās latviešu zīmē. Artūra Kuruca un Artūra Žagara ātrie izrāvieni un garāmgājieni līdz groza apakšai bija sekmīgi – 48:56. Serbi pēc Kuruca 2+1 gājiena kļūdījās, latviešiem izdevās savākt atlēkušās bumbas uzbrukumā un Žagars no distances cauršāva pretinieku grozu – 51:56. Groza apakšā turpinājās problēmas – Anrijs Miška 23. minūtes sākumā saņēma ceturto piezīmi. Trīs pārkāpumi bija Mārcim Šteinbergam, Adrianam Šnipkem un Dāvidam Vīksnem. Valters Vēveris iemeta kārtējo tālmetienu (54:58), taču 240 sekundes pēc ceturtdaļas sākuma latvieši sakrāja komandas piezīmju normu...

Latvija bija spiesta spēlēt ar četriem mazajiem spēlētājiem un paļauties uz metieniem no distances. Tie krita, taču Pecarskis zem Latvijas groza bija neapturams – 63:70. Divdesmit devītajā minūtē Urošs Trifunovičs ar retu serbu tālmetienu atjaunoja divciparu pārsvaru (65:75), nākamajā uzbrukumā iespēlēja bumbu Pecarskim – 65:77. Pusstundas izskaņā roka notrīcēja arī Žagaram, savukārt Petruševs brīvmetienus izpildīja precīzi – 65:79.

Izšķirošās ceturtdaļas ievadā Žagars un Kurucs iemeta tālmetienus, taču sava groza apakšā risinājuma nebija. Pagāja trīs minūtes un serbi noturēja divciparu pārsvaru – 73:86. Žagara kārtējais tālmetiens palielināja kapteiņa rēķinu līdz 26 punktiem un atjaunoja cerību – 76:86. Minūti vēlāk Kurucs trāpīja ceturto tālmetienu – 79:88. Trīsdesmit septītās minūtes sākumā Miška atstāja laukumu ar piecām piezīmēm. Paliekot 177 sekundēm, joprojām divciparu mīnusi. Adrians Šnipke spēlēja viens pret vienu un bija sekmīgs – 81:91. Latvieši presingoja, pārķēra bumbu un Valters Vēveris iemeta piekto tālmetienu ceturtdaļā – 84:91. Serbi tika garām sedzējiem, taču Pecarskis nenoķēra bumbu.

Adrians Šnipke minūti un 59 sekundes pirms pamatlaika beigām realizēja abus brīvmetienus – 86:91. Kurucs aizsardzībā pārkāpa noteikumus, Paunovičs trāpīja tikai pirmo brīvmetienu – 86:92. Žagars netrāpīja tālmetienu, taču piespieda nostaigāt Paunoviču. Minūtes pārtraukums 75 sekundes pirms spēles beigām. Divreiz izdevās samazināt starpību līdz četriem punktiem, taču Trifunovičs 36,8 sekundes pirms pamatlaika beigām atjaunoja plus seši viesiem – 90:96. Žagara un Kuruca tālmetieni bija neprecīzi, palika 25,6 sekundes un Dāvids Vīksne saņēma piekto piezīmi. Paunovičs trāpīja pirmo brīvmetienu – 90:97. Kurucs netrāpīja tālmetienu, strīdus bumba tika serbiem.

Fināls, 5. augusts, Rīga

Latvija – Serbija 90:99 (20:32, 21:22, 24:25, 25:20)
Latvija U18: Žagars 26 (2p 5/7, 3p 5/11, 1p 1/4; 11rp, 7ip), Vēveris 20 (2p 4/6, 3p 4/13), Kurucs 14 (2p 3/9, 3p 2/5, 1p 2/4; 5ab, 5rp), Šnipke 8, Vīksne 7 (5pp), Ķilps 6, Miška 5 (5pp), Berķis 2, Bērziņš 2, Šteinbergs, Hlebovickis; Mežulis.
Serbija U18: Pecarskis 34 (2p 11/16, 3p 1/4, 1p 9/12; 13ab, 10ip), Petruševs 29 (2p 9/17, 3p 0/1, 1p 9/10; 8ab, 3rp, 7ip), Paunovičs 17 (2p 3/7, 3p 0/2, 1p 11/15; 7ab, 4rp, 9ip), Iličs 9 (8ab, 4rp), Trifunovičs 5 (6ab, 5rp), Kuzmanovičs 3, Lakičs 2 (5ab), Islamovičs; Nedeļkovičs, Rutešičs, Vasiļjevičs, Cerovina.
Tiesneši: Gytis Vilius (Lietuva), Blaz Zupančič (Slovēnija), Mehmet Karabilecen (Turcija).
Komisārs Krzysztof Koralewski (Polija).

Statistika. Latvija 90, Serbija 99

Metieni no spēles: 34/74 vs 30/64
2p: 19/37 vs 27/50
3p: 15/37 vs 3/14
1p: 7/14 vs 36/47
AB: 24 (7/17) vs 55 (22/33)
RP: 23 vs 21
Kļ.: 7 vs 17
PB: 7 vs 1
BM: 1 vs 2
Personiskās piezīmes: 32 vs 17
Punkti pēc kļūdām: 16 vs 9
Punkti ātrajos izrāvienos: 7 vs 2
Punkti soda laukumā: 30 vs 54
Otrās iespējas punkti: 8 vs 28
Starta piecinieki: 53 vs 88
Rezerves: 37 vs 11

KALENDĀRS

Astotdaļfināli, 1. augusts
Krievija – Itālija 79:66 (27)
Somija – Lielbritānija 73:77 (30)
Grieķija – Francija 81:86 (26)
Lietuva – Bosnija 104:71 (32)
Latvija – Turcija 62:61 (25)
Serbija – Ukraina 121:49 (31)
Vācija – Horvātija 73:60 (28)
Spānija – Melnkalne 78:83 (29)

Ceturtdaļfināli, 3. augusts (Rīga)
Francija – Melnkalne 76:74P (38)
Grieķija – Spānija 70:85 (34)
Vācija – Serbija 86:92 (40)
Horvātija – Ukraina 85:62 (36)
Latvija – Lielbritānija 76:51 (37)
Turcija – Somija 74:56 (33)
Krievija – Lietuva 79:77 (39)
Itālija – Bosnija 98:96P2 (35)

Pusfināli, 4. augusts (Rīga)
Melnkalne – Vācija 52:76 (46)
Grieķija – Ukraina 77:73 (42)
Lielbritānija – Lietuva 68:100 (45)
Somija – Bosnija 79:55 (41)
Latvija – Krievija 91:80 (47)
Turcija – Itālija 69:79 (43)
Francija – Serbija 67:78 (48)
Spānija – Horvātija 89:52 (44)

Cīņas par medaļām, 5. augusts (Rīga)
Bosnija – Ukraina 88:94 (spēle par 15. vietu)
Somija – Grieķija 89:85P (spēle par 13. vietu)
Lielbritānija – Melnkalne 70:68 (spēle par septīto vietu)
Turcija – Horvātija 72:74 (spēle par 11. vietu)
Lietuva – Vācija 83:55 (spēle par piekto vietu)
Itālija – Spānija 62:80 (spēle par devīto vietu)
Krievija – Francija 70:79 (spēle par trešo vietu)
Latvija – Serbija 90:99 (fināls)

Eiropas U18 čempionāts vīriešiem

#KomandaTrenerisU-Z
1SerbijaAleksandar Bučan6-1
2LatvijaArtūrs Visockis-Rubenis5-2
3FrancijaFrederic Crapez4-3
4KrievijaOleg Akcipetrov4-3
5LietuvaGediminas Petrauskas6-1
----
6VācijaHarald Stein4-3
7LielbritānijaAlan Keane3-4
8MelnkalneBoško Radovič1-6
9SpānijaJoaquin Prado6-1
10ItālijaAndrea Capobianco3-4
11HorvātijaVladimir Anzulovič3-4
12TurcijaOmer Ugurata2-5
13SomijaJyri Lohikoski4-3
----
14GrieķijaGeorgios Vlassopoulos3-4
----
15UkrainaDmytro Markov2-5
16BosnijaBoris Dzidič0-7

Pēdējo 20 gadu laikā par Eiropas čempioniem kļuvuši Spānijas (1998, 2004, 2011), Horvātijas (2002, 2012), Serbijas (2005, 2007, 2009, 2017, 2018), Francijas (2000, 2006, 2016), Grieķijas (2008, 2015), Turcijas (2013, 2014) un Lietuvas (2010) juniori.

Eiropas U18 čempionāta vēsture

GadsVietaZeltsSudrabsBronza
2018LatvijaSerbijaLatvijaFrancija
2017BratislavaSerbijaSpānijaLietuva
2016SamsunaFrancijaLietuvaItālija
2015VolosaGrieķijaTurcijaLietuva
2014KonjaTurcijaSerbijaHorvātija
2013LatvijaTurcijaHorvātijaSpānija
2012Viļņa/LiepājaHorvātijaLietuvaSerbija
2011VroclavaSpānijaSerbijaTurcija
2010ViļņaLietuvaKrievijaLatvija
2009MecaSerbijaFrancijaTurcija
2008GrieķijaGrieķijaLietuvaHorvātija
2007MadrideSerbijaGrieķijaLatvija
2006GrieķijaFrancijaLietuvaSpānija
2005BelgradaSerbija&MelnkalneTurcijaItālija
2004SaragosaSpānijaTurcijaFrancija
2002VācijaHorvātijaSlovēnijaGrieķija
2000ZadaraFrancijaHorvātijaGrieķija
1998VarnaSpānijaHorvātijaGrieķija
1996FrancijaHorvātijaFrancijaDienvidslāvija
1994TelavivaLietuvaHorvātijaSpānija
1992UngārijaFrancijaItālijaNVS
1990NīderlandeItālijaPadomju SavienībaSpānija
1988DienvidslāvijaDienvidslāvijaItālijaČehoslovākija
1986AustrijaDienvidslāvijaPadomju SavienībaItālija
1984ZviedrijaPadomju SavienībaItālijaDienvidslāvija
1982BulgārijaPadomju SavienībaDienvidslāvijaBulgārija
1980DienvidslāvijaPadomju SavienībaDienvidslāvijaBulgārija
1978ItālijaPadomju SavienībaSpānijaDienvidslāvija
1976SantjagoDienvidslāvijaPadomju SavienībaSpānija
1974FrancijaDienvidslāvijaSpānijaItālija
1972ZadaraDienvidslāvijaItālijaPadomju Savienība
1970AtēnasPadomju SavienībaGrieķijaItālija
1968VigoPadomju SavienībaDienvidslāvijaItālija
1966Porto San DžordžoPadomju SavienībaDienvidslāvijaItālija
1964NeapolePadomju SavienībaFrancijaItālija

 +17 [+] [-]

, 2018-08-05 22:38, pirms 7 gadiem
PALDIES mūsu čaļiem par pozitīvajām emocijām šajā čempionātā! Arī 2. vieta ir labs sasniegums, kaut arī reāli varējām pacīnīties par titulu. Diemžēl piezīmes mūs iegāza. Bet, ko tu padarīsi? Reizēm tā gadās. Žagara priekšā - cepuri nost! Cerams, ka tā turpinās arī turpmākajos gados!

Uzdevums treneriem nākamajos 2 gados - pievērst lielāku uzmanību garo spēlētāju trenēšanai, lai nebūtu tāda situācija kā šodien, kad 3 serbu garie soda laukumā dara, ko vēlas.

 +16 [+] [-]

, 2018-08-05 22:39, pirms 7 gadiem
Viens vārds - PALDIES!!!

  +9 [+] [-]

, 2018-08-05 22:41, pirms 7 gadiem
Apsveicam puikas ar 2. vietu! Paldies, par spēli ar turkiem, kuru fenomenāli izdevās saglābt, bez tās nebūtu medaļu! Ko var piebilst, komanda ir tik spēcīga cik tās vājākais posms! Nav centru Latvijā, neprotam tos trenēt. Vajag? Nevajag? Dzīve rādīs.

  -3 [+] [-]

, 2018-08-05 22:42, pirms 7 gadiem
Ir ok .

     [+] [-]

, 2018-08-05 22:42, pirms 7 gadiem
Izlēja, bet pēc tam smēla, smēla, nesasmēla! Bija ātrāk jāatsakās no zonas aizsardzības, kas nestrādāja. Bet vienalga – MALAČI!!! Lepojos!

  +7 [+] [-]

, 2018-08-05 22:42, pirms 7 gadiem
Prieks ka godam nokapāja priekš visiem skatītājiem kas bijuz Arēnu aizgājuši !

  +5 [+] [-]

, 2018-08-05 22:42, pirms 7 gadiem
Serbus neapsveikšu jo tiesneši arī pielika savu roku, bez tam man viņi nekad nav patikuši

  +8 [+] [-]

, 2018-08-05 22:43, pirms 7 gadiem
Groza apakša Serbiem bija līmenī, cīnijāmies cik varējām, prieks par izlasi!

  +5 [+] [-]

, 2018-08-05 22:43, pirms 7 gadiem
MALAČI!!!

 +24 [+] [-]

, 2018-08-05 22:43, pirms 7 gadiem
ar -34 rebiem noturet blakus wtf

  +2 [+] [-]

, 2018-08-05 22:44, pirms 7 gadiem
Diezgan drausmīga spēle...

  +6 [+] [-]

, 2018-08-05 22:44, pirms 7 gadiem
vienīgi KP klātbūtne laukumā varētu mūs šovakar glābt un dot ZELTU !

 +15 [+] [-]

, 2018-08-05 22:44, pirms 7 gadiem
Spēle, protams, ar mazu bezcerības sajūtu, kad pretī Tev tādi gari dildas 'masē', bet nu - visu cieņu džekiem (un arī treneriem), ka nenolaida rokas un nepadevās un beigās pat saglabāja nelielu intrigu. Nebiju to pat cerējis! Tā ka par cīņassparu super! Protams, serbi bija šodien spēcīgāki - tur nu neko. Nu ok, serbu garie bija spēcīgāki, jo citās pozīcijās un elementos jau daudz neatpalikām un turējām līdzi vai pat bijām labāki. Lai džeki turpina progresēt un tad jau cerams kādi 3-4 būs arī labi palīgi lielajai izlasei!

  +5 [+] [-]

, 2018-08-05 22:45, pirms 7 gadiem
KoNuKo rakstīja: Apsveicam puikas ar 2. vietu! Paldies, par spēli ar turkiem, kuru fenomenāli izdevās saglābt, bez tās nebūtu medaļu! Ko var piebilst, komanda ir tik spēcīga cik tās vājākais posms! Nav centru Latvijā, neprotam tos trenēt. Vajag? Nevajag? Dzīve rādīs.
Stabili, ka centru vajag, citādi ir tā kā tagad, kad Serbi zem groza dara ko grib.

  +9 [+] [-]

, 2018-08-05 22:45, pirms 7 gadiem
Lieliskais turnīrs noslēdzas ar lielisku spēli arī finālā, ļoti labi Latvija nocīnījās un bija pat tuvu zeltam! Serbiem nu ļoti dominējošs sastāvs trāpījies garajā galā un to arī meistarīgi izmantoja.

Lai veicas mūsu talantīgajiem čaļiem arī WC 2019!

  +7 [+] [-]

, 2018-08-05 22:46, pirms 7 gadiem
Paldies visiem, par lielisku čempionātu beidzot atkal fināls un ir medaļa skaisti, ka tas ir izdevies gan U-16, gan U-20 un tagad beidzot arī U-18 , domāju šie puiši jau nākamgad iespējams var izcīnīt arī zeltu!!

  +5 [+] [-]

, 2018-08-05 22:46, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: vienīgi KP klātbūtne laukumā varētu mūs šovakar glābt un dot ZELTU !
Te pat Pasečņiks būtu palīgs

  +2 [+] [-]

, 2018-08-05 22:47, pirms 7 gadiem
Bostonietis rakstīja: Te pat Pasečņiks būtu palīgs
Biedriņš ar Kambi

 +14 [+] [-]

, 2018-08-05 22:47, pirms 7 gadiem
Puikas tiešām malači! Prieks un lepnums par to, kā viņi sitās un nepadevās tik grūtā spēlē. Ir raksturs!
Bet kauns mūsu jauniešu treneriem, kuri nespēj jaunos garos iemācīt daudzas svarīgas lietas. Tas arī deva serbiem tik milzīgu pārsvaru

  +4 [+] [-]

, 2018-08-05 22:47, pirms 7 gadiem
Malači! Paldies!

  +6 [+] [-]

, 2018-08-05 22:47, pirms 7 gadiem
Torņu spēles. Bet nu besī tie slāvi, nespēju par viņiem priecāties, vai tie būtu no mums uz austrumiem vai dienvidiem.

Mūsu puišiem visu cieņu, lai katram izdodas nākotnē sasniegt sava potenciāla maksimumu.

  +2 [+] [-]

, 2018-08-05 22:47, pirms 7 gadiem
pašlaik mūsu meičas U18 slauc SLO. tĀ turēt

  -1 [+] [-]

, 2018-08-05 22:48, pirms 7 gadiem
apsveicu, serbu tiesneši skaisti uzvarēja šo spēli.

  +3 [+] [-]

, 2018-08-05 22:48, pirms 7 gadiem
skaidrs, ka Žagars, Kurucs būs augstākajā līmenī arī pieaugušajiem. Arī Vēveris, Miška Eiropā spelēs - tiem vēl būs panākumu garša.

Tāpēc īpašs prieks par rezervistiem, kam turpmākā karjera iespējams paies LBL un šis ir kā augstākais sasniegums - lai izbauda!

  +7 [+] [-]

, 2018-08-05 22:48, pirms 7 gadiem
Bostonietis rakstīja: Te pat Pasečņiks būtu palīgs
Pasečniks? Viņš bija turnīra simboliskajà izlasē un nospēlēja ļoti lielisku turnīru pārī ar Porzinģi

  +6 [+] [-]

, 2018-08-05 22:48, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Stabili, ka centru vajag, citādi ir tā kā tagad, kad Serbi zem groza dara ko grib.
Nu, ja vajag, tad varbūt LBS sadarbībā ar visiem klubiem, piemēram, vasarās rīkos treniņnometnes speciāli tikai garajiem, piesaistīs no ārvalstīm trenerus, pie reizes mācīsies arī mūsu treneri. Bez speciālas programmas tur nekas nebūs.

  +2 [+] [-]

, 2018-08-05 22:50, pirms 7 gadiem
KoNuKo rakstīja: Nu, ja vajag, tad varbūt LBS sadarbībā ar visiem klubiem, piemēram, vasarās rīkos treniņnometnes speciāli tikai garajiem, piesaistīs no ārvalstīm trenerus, pie reizes mācīsies arī mūsu treneri. Bez speciālas programmas tur nekas nebūs.
Man liekas, LBS jau sen vajadzēja pamanīt un sakārtot šo jautājumu

  -3 [+] [-]

, 2018-08-05 22:50, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Pasečniks? Viņš bija turnīra simboliskajà izlasē un nospēlēja ļoti lielisku turnīru pārī ar Porzinģi
Es domāju šā brīža Pasečņiku
Kuram man liekas ir bijis tikai regress

  +3 [+] [-]

, 2018-08-05 22:51, pirms 7 gadiem
zigiss rakstīja: skaidrs, ka Žagars, Kurucs būs augstākajā līmenī arī pieaugušajiem. Arī Vēveris, Miška Eiropā spelēs - tiem vēl būs panākumu garša.

Tāpēc īpašs prieks par rezervistiem, kam turpmākā karjera iespējams paies LBL un šis ir kā augstākais sasniegums - lai izbauda!
Ticu, ka arī Ķilpa maksimums nebūs LBL.

  +2 [+] [-]

, 2018-08-05 22:51, pirms 7 gadiem
KoNuKo rakstīja: Nu, ja vajag, tad varbūt LBS sadarbībā ar visiem klubiem, piemēram, vasarās rīkos treniņnometnes speciāli tikai garajiem, piesaistīs no ārvalstīm trenerus, pie reizes mācīsies arī mūsu treneri. Bez speciālas programmas tur nekas nebūs.
Tieši tā ! turklāt garie kas būtu ientersēti nopietni sportā ir par pakāpi mazāk nekā īsākie kadri !

  +4 [+] [-]

, 2018-08-05 22:52, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Man liekas, LBS jau sen vajadzēja pamanīt un sakārtot šo jautājumu
Nav jau tā kā LBS neko nedara. Paskat kā pēdējos gados kopējais līmenis ir audzis. Tagad jāsāk strādāt ar niansēm.

  +6 [+] [-]

, 2018-08-05 22:52, pirms 7 gadiem
Žagars jau tagad mierigi lielaja izlase varetu spelet,domaju nemaz ara nekristu,tiesi palidzetu

  +4 [+] [-]

, 2018-08-05 22:53, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ticu, ka arī Ķilpa maksimums nebūs LBL.
tas džeks tiešām izskatās cerīgs ! Sportiskā nekaunība un pārliecība viņam ir līmenī tas ir v iens no galvenajiem ja ne pats galvenais faktors
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2018-08-05 22:53, pirms 7 gadiem
zigiss rakstīja: skaidrs, ka Žagars, Kurucs būs augstākajā līmenī arī pieaugušajiem. Arī Vēveris, Miška Eiropā spelēs - tiem vēl būs panākumu garša.

Tāpēc īpašs prieks par rezervistiem, kam turpmākā karjera iespējams paies LBL un šis ir kā augstākais sasniegums - lai izbauda!
Arí Víksne speles Eiropa manuprát+ gadu jaunákie Kilps un O.Berzins, kuri spides EC U18 nakamgad!

  +2 [+] [-]

, 2018-08-05 22:53, pirms 7 gadiem
zigiss rakstīja: skaidrs, ka Žagars, Kurucs būs augstākajā līmenī arī pieaugušajiem. Arī Vēveris, Miška Eiropā spelēs - tiem vēl būs panākumu garša.

Tāpēc īpašs prieks par rezervistiem, kam turpmākā karjera iespējams paies LBL un šis ir kā augstākais sasniegums - lai izbauda!
Ari Berzinam ir laba naktone.

     [+] [-]

, 2018-08-05 22:53, pirms 7 gadiem
Nu nenobriest letiņi tīri fiziski tik ātri kā serbi. u-18 vecumā vnk nav tādu veču bijis, kas fiziski varētu cīnīties ar šādiem serbiem, vienīgi uz auguma pārsvaru- Pasečniks, KP.

  +1 [+] [-]

, 2018-08-05 22:54, pirms 7 gadiem
endrju bernarskis-filma rintintins rakstīja: Žagars jau tagad mierigi lielaja izlase varetu spelet,domaju nemaz ara nekristu,tiesi palidzetu
TIEŠI TĀ ! Manas domas

  -1 [+] [-]

, 2018-08-05 22:56, pirms 7 gadiem
Būs Latvijai atkal Jānis Krūmiņš,būsim MĒS Eiropas čempioni!
Kā Larry Bird savlaik teica pēc zaudējuma Magicam un Lakers:"Loosing still sucks"!

  +1 [+] [-]

, 2018-08-05 22:56, pirms 7 gadiem
diplomaats rakstīja: Arí Víksne speles Eiropa manuprát+ gadu jaunákie Kilps un O.Berzins, kuri spides EC U18 nakamgad!
jā, piekrītu - Vīksne - par Eirolīgu tikai varbūt. O.Bērziņš ir potenciāls, droši vien Hlebovickis vēl strauji progresēs.
Ķilps - man patika, īpaši cīņsasspars - bet ļoti ļoti daudz jāpieliek, lai tiktu tālāk par Ventspils pamatsastāvu.

  +2 [+] [-]

, 2018-08-05 22:56, pirms 7 gadiem
Laba spēle. Nedaudz ir skumji, bet prieks par cīņassparu pret tādiem serbu torņiem. Pēc gadiem redzēs kurš stiprāks

  +2 [+] [-]

, 2018-08-05 22:56, pirms 7 gadiem
Ja jau spēlējām ar īso sastāvu, prasījās vairāk caurgājienu un serbu garo paprovocēšamas, nevis tikai spēle no distances. Citādi tomēr Berķi labāk būtu tomēr turēt laukumā - zem groza pilnīgs bezpriģels.. Bet ar visu to - rezultāts FINĀLĀ cienīgs - paldies treneriem un Ža..😃 sēlētājiem😃😃

  +1 [+] [-]

, 2018-08-05 22:56, pirms 7 gadiem
Serbi spēlē izmirstošu basketbolu, starp jauniešiem ar to vēl vari tikt tālu, bet nākotne viņiem izskatās blāva.

     [+] [-]

, 2018-08-05 22:57, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: Tieši tā ! turklāt garie kas būtu ientersēti nopietni sportā ir par pakāpi mazāk nekā īsākie kadri !
Jāmeklē "burkāni". Viens no tiem, iespēja studēt ASV un spēlēt NCAA.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-08-05 22:58, pirms 7 gadiem
Sudrabs šai izlasei izcils panākums, tiešam necerēju, ka tik tālu tiks, malači!

  +1 [+] [-]

, 2018-08-05 22:58, pirms 7 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Serbus neapsveikšu jo tiesneši arī pielika savu roku, bez tam man viņi nekad nav patikuši
100% leišu soģis Jūdass

  +7 [+] [-]

, 2018-08-05 22:58, pirms 7 gadiem
Kili rakstīja: mēs latvieši esam tauta, kas nekad nav uzvarējusi finālos
Un kas uzvarēja 1935.gada Eiropas čempī?

     [+] [-]

, 2018-08-05 22:59, pirms 7 gadiem
doksnomarsa rakstīja: Serbi spēlē izmirstošu basketbolu, starp jauniešiem ar to vēl vari tikt tālu, bet nākotne viņiem izskatās blāva.
Izskatās, ka Tu esi labi informēts, ka serbiem starp mazajiem nekā nav ne U-20, ne U-16.

  +2 [+] [-]

, 2018-08-05 22:59, pirms 7 gadiem
Kili rakstīja: mēs latvieši esam tauta, kas nekad nav uzvarējusi finālos
Ja? A kas tad notika pirmajā EČ? Un kā ar visiem ASK un TTT tituliem, kuru vairāk, nekā tev gadu?

  +2 [+] [-]

, 2018-08-05 22:59, pirms 7 gadiem
zigiss rakstīja: skaidrs, ka Žagars, Kurucs būs augstākajā līmenī arī pieaugušajiem. Arī Vēveris, Miška Eiropā spelēs - tiem vēl būs panākumu garša.

Tāpēc īpašs prieks par rezervistiem, kam turpmākā karjera iespējams paies LBL un šis ir kā augstākais sasniegums - lai izbauda!
Neaizmirsti Zigiss, kad komandā bija trīs gadu jaunāki spēlētāji ( Berzins, Ķilps un Steinbergs). Sogad vini bija rezervisti, bet nakamgad vini bus komandas lideri. Kas zin varbūt tikpat spilgti kā Zagars un Kurucs. Vai vismaz tuvu tam!

  +5 [+] [-]

, 2018-08-05 23:00, pirms 7 gadiem
darbagalds rakstīja: 100% leišu soģis Jūdass
Nu, izbeidz, serbi bija stipri pārāki, liksimies mierā, un priecāsimies par lielisko sudrabu, tikai 3x mūslaiku vēsturē!

  +3 [+] [-]

, 2018-08-05 23:00, pirms 7 gadiem
KoNuKo rakstīja: Apsveicam puikas ar 2. vietu! Paldies, par spēli ar turkiem, kuru fenomenāli izdevās saglābt, bez tās nebūtu medaļu! Ko var piebilst, komanda ir tik spēcīga cik tās vājākais posms! Nav centru Latvijā, neprotam tos trenēt. Vajag? Nevajag? Dzīve rādīs.
vajag klasiskos centrus trenēt, tikai pašreizējā mode nespēlē uz klasiskajiem centriem, līdz ar to, reti kurš treneris to jauno iespēlēs un mācēs uztrenēt kā klasisko centru

  -1 [+] [-]

, 2018-08-05 23:00, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Izskatās, ka Tu esi labi informēts, ka serbiem starp mazajiem nekā nav ne U-20, ne U-16.
Tak viņi tādu basi spēlē dekādēm, arī lielā izlase. Tā ir vēsture.

  +5 [+] [-]

, 2018-08-05 23:01, pirms 7 gadiem
Kili rakstīja: mēs latvieši esam tauta, kas nekad nav uzvarējusi finālos
Šai spēlei gan ar to (kaut kādu 'zaudētāju psiholoģiju' finālos) nav nekāds sakars - pat tieši otrādi. Ja džeki būtu baigie lūzeri, tad pie -15 un bezcerīgā spēles ritējuma (garie masē, sodi krājas utt.) varēja padoties un izkārt balto karogu. Bet nē - cīnījās līdz galam! Kas zin, beigās būtu kāds 'zilais' trulis iekritis (kā Dončičam pret Latviju) būtu vēl pacīnījušies arī pēdējās sekundēs? Tā ka te tu šauj pilnīgi garām ar savu komentāru.

  +2 [+] [-]

, 2018-08-05 23:01, pirms 7 gadiem
Izspieda maksimumu, malači!! Praktiski bez iespējām, bija svārstības, bet nekas nopietns.
Slēpts komentārs: zvaka gals

  +3 [+] [-]

, 2018-08-05 23:01, pirms 7 gadiem
Kili rakstīja: mēs latvieši esam tauta, kas nekad nav uzvarējusi finālos
Pareizāk _mēs nelatvieši. Kāds no tevis latvietis

  -1 [+] [-]

, 2018-08-05 23:02, pirms 7 gadiem
Dažiem ir jāizdara secinājumi, piemēram, mūsu garajam galam, kas bija vnk drausmīgs, savādāk to nosaukt nevarēja!
Tiesāšana būtu otrs akūtais jautājums, ok, protams, bija jau tā kā bija, bet finālā un vēl mājiniekiem šitādus sodus sadot... laikam jau LBS ir nulles vērtē FIBA acīs! Te 4-5 piezīmes, kuras tiešām bija izdomātas, visu spēli būtu padarījušas daudz interesantāku līdz pat pēdējām sekundēm!
p.s. Varbūt Latvijas basketbola sistēma tomēr varētu ar Lietuvas kolēģiem parunāties-un saprast, ka ir lietas, kas vnk strādā...
Nu nav 2.10 čaļiem jāganās pa perimetru un 3p jālādē, tādiem primāri ir jāiemāca par bumbām cīnīties-metēju, īpaši jau letiņiem ir bijis vienmēr!!! Kamēr tādi, kas kapā zem groziem, atļaušos teikt-teju NEVINES! Lietuvai šādu problēmu nav bijis...

     [+] [-]

, 2018-08-05 23:02, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: vajag klasiskos centrus trenēt, tikai pašreizējā mode nespēlē uz klasiskajiem centriem, līdz ar to, reti kurš treneris to jauno iespēlēs un mācēs uztrenēt kā klasisko centru
Tas tikai parāda trenera šauro redzējumu uz basketu. Viens ir piemeklēt spēlētājus redzējumam, cits izmantot esošos spēlētājus.

  -1 [+] [-]

, 2018-08-05 23:02, pirms 7 gadiem
polārlācēns rakstīja: Ari Berzinam ir laba naktone.
Bērziņam mežā var būt nākotne...

     [+] [-]

, 2018-08-05 23:02, pirms 7 gadiem
doksnomarsa rakstīja: Tak viņi tādu basi spēlē dekādēm, arī lielā izlase. Tā ir vēsture.
It kā lielajai izlasei slikti ietu.

  -1 [+] [-]

, 2018-08-05 23:02, pirms 7 gadiem
laimonis25 rakstīja: Neaizmirsti Zigiss, kad komandā bija trīs gadu jaunāki spēlētāji ( Berzins, Ķilps un Steinbergs). Sogad vini bija rezervisti, bet nakamgad vini bus komandas lideri. Kas zin varbūt tikpat spilgti kā Zagars un Kurucs. Vai vismaz tuvu tam!
Labi jau labi tikpat spilgti, kā Kurucs un Žagars nebūs viss... Būsim tomēr reālisti, tāds kā Žagars mums dzimst 1x 5 gados varbūt, maigi izsakoties... Lielu talantu redzēju tikai Kurucam un Žagaram. No pārējiem var sanākt labs LBL materiāls. Protams, ka varu kļūdīties. Uz to arī ceru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-08-05 23:03, pirms 7 gadiem
viedoklis rakstīja: Bērziņam mežā var būt nākotne...
Tev pat gaterī nav nākotnes.

  +5 [+] [-]

, 2018-08-05 23:03, pirms 7 gadiem
hmm rakstīja: Šai spēlei gan ar to (kaut kādu 'zaudētāju psiholoģiju' finālos) nav nekāds sakars - pat tieši otrādi. Ja džeki būtu baigie lūzeri, tad pie -15 un bezcerīgā spēles ritējuma (garie masē, sodi krājas utt.) varēja padoties un izkārt balto karogu. Bet nē - cīnījās līdz galam! Kas zin, beigās būtu kāds 'zilais' trulis iekritis (kā Dončičam pret Latviju) būtu vēl pacīnījušies arī pēdējās sekundēs? Tā ka te tu šauj pilnīgi garām ar savu komentāru.
Ja čaļiem nebūtu rakstura, finālā nebūtu tikuši. Šķiet, neesam pat top3 blice pēc talanta, bet raksturs un trenera darbs - super!

  +1 [+] [-]

, 2018-08-05 23:04, pirms 7 gadiem
Didziz rakstīja: Nu nenobriest letiņi tīri fiziski tik ātri kā serbi. u-18 vecumā vnk nav tādu veču bijis, kas fiziski varētu cīnīties ar šādiem serbiem, vienīgi uz auguma pārsvaru- Pasečniks, KP.
Šādā vecumā, kā AP, tā KP tiktu izstumdīti... nevajag skriet-mest, vajag DOMĀT!!! Serbi ne brīdi nepanikoja, neizdomāja lidināt 8-9m tālus metienus, ja skaidri zināms, jo tuvāk tiksi, jo lielāka iespēja trāpīt!

     [+] [-]

, 2018-08-05 23:04, pirms 7 gadiem
U18 meitenes grauj Slovēniju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-08-05 23:05, pirms 7 gadiem
KoNuKo rakstīja: Tas tikai parāda trenera šauro redzējumu uz basketu. Viens ir piemeklēt spēlētājus redzējumam, cits izmantot esošos spēlētājus.
spilgts piemērs ir tas pats Hudins, čalim reāli ir klasiskā centra parametri, kaut ko pie Feldmaņa ietrenēja, bet arī tā viduvēji. Tad tika Valmierā, kur Valters viņu, es teiktu, nemācēja trenēt kā klasisko un līdz ar to drausmīgs sniegums

     [+] [-]

, 2018-08-05 23:06, pirms 7 gadiem
Ne tuvu neesmu Ošenieka piekritējs, taču tad jau labāk viņu, nevis Gekišu par intervētāju.

     [+] [-]

, 2018-08-05 23:06, pirms 7 gadiem
zvaka gals rakstīja: Zel redzet ka Bagatskis atradis kartejo upuri, kurs vina vadiba vai nu gus traumu, vai tiks pardots verdziba.... kam dzive radis.Veci ...neticiet bogatskim, vins melo.Vins noslicinaja v ienigo un neatkartajomo jau 13 gadus Ernestu Kalvi kuru vins nodeva.Ernesta sasniegumu nav spejis parsniegt ne viens speletajs eiropa un ari pasaule.Pats rezultavitakais speletajs u18 unu20 vecuma 2 gadus pec kartas.V.Valters vinam 10 gadus zabakus par velti tirit pienaktos.Ernests atteiças spelet vefa tiesi Valtera del..l..
Kas zina, varbūt tieši Bagija padoms līdzēja pie sudraba tikt...

  +3 [+] [-]

, 2018-08-05 23:06, pirms 7 gadiem
doksnomarsa rakstīja: Serbi spēlē izmirstošu basketbolu, starp jauniešiem ar to vēl vari tikt tālu, bet nākotne viņiem izskatās blāva.
Serbi spēlē basketbolu, kas tiem izcilus sasniegumus dod jau vairākus gadu desmitus!!! Pamatprincips ir elementārs, jo tuvāk tiksi grozam, jo lielāka iespēja trāpīt jau ar pirmo reizi! Un KAPIŅŠ, var neiet kkas vai nesanākt, bet kapājot tā pat būs rezultāts!!! Mums neiet-nu, labi, Bagijs paķērks, rokas paplātīs-un tik raujam trinīšus!
Slēpts komentārs: viedoklis

  +1 [+] [-]

, 2018-08-05 23:07, pirms 7 gadiem
turnīra īpatnība

8 Melnkalne Boško Radovič 1-6
9 Spānija Joaquin Prado 6-1

     [+] [-]

, 2018-08-05 23:07, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: spilgts piemērs ir tas pats Gudins, čalim reāli ir klasiskā centra parametri, kaut ko pie Feldmaņa ietrenēja, bet arī tā viduvēji. Tad tika Valmierā, kur Valters viņu, es teiktu, nemācēja trenēt kā klasisko un līdz ar to drausmīgs sniegums
Hudins?

  +2 [+] [-]

, 2018-08-05 23:07, pirms 7 gadiem
Paldies džekiem par superīgām emocijām un fantastisko panākumu! Lai šis ir tikai pirmais pakāpiens tālākajā veiksmīgajā karjerā!

     [+] [-]

, 2018-08-05 23:07, pirms 7 gadiem
viedoklis rakstīja: Netikt pie zelta būtu DAUDZ precīzāk!!!
bērns, tak ej gulēt un šitos pekstiņus citam stāsti

  -1 [+] [-]

, 2018-08-05 23:08, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Kas zina, varbūt tieši Bagija padoms līdzēja pie sudraba tikt...
Protams, tas bija izšķirošais faktors.

     [+] [-]

, 2018-08-05 23:08, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ne tuvu neesmu Ošenieka piekritējs, taču tad jau labāk viņu, nevis Gekišu par intervētāju.
Ošenieka iedomas, ka viņš visiem sportistiem ir čoms ir vnk pretīgi! Ok, šis ir pārāk zolīds, bet tomēr labāk tad tāds!

  +1 [+] [-]

, 2018-08-05 23:08, pirms 7 gadiem
doksnomarsa rakstīja: Tak viņi tādu basi spēlē dekādēm, arī lielā izlase. Tā ir vēsture.
Un panākumi ir visu laiku. VISU LAIKU.

  +1 [+] [-]

, 2018-08-05 23:08, pirms 7 gadiem
viedoklis rakstīja: Netikt pie zelta būtu DAUDZ precīzāk!!!
Šeit par zeltu nu nekādi nevarēja būt runas... Pirms čempja retais mūsējos medaļniekos skaitīja!

     [+] [-]

, 2018-08-05 23:08, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Hudins?
Paldies, izlaboju

     [+] [-]

, 2018-08-05 23:08, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: bērns, tak ej gulēt un šitos pekstiņus citam stāsti
Nebiju pamanījis, ka Tev ignorēt vēl neesmu uzspiedis!
Paldies!
Diena izdevusies!?

  +2 [+] [-]

, 2018-08-05 23:08, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: vajag klasiskos centrus trenēt, tikai pašreizējā mode nespēlē uz klasiskajiem centriem, līdz ar to, reti kurš treneris to jauno iespēlēs un mācēs uztrenēt kā klasisko centru
Nu tam nav nekāda sakara ar modi. Es to redzu kā tradīciju un skolas neesamību. Pārāk masveidīgi un ilgtermiņā ir viena un tā pati slimība novērojama visos vecumos un līmeņos. Nav ielikti pamati, elementāras lietas, labais āķis, kreisais, elementārs dribls, pareizas pozīcijas ieņemšana, màņu kustības. Protams, pie mūsdienu basketbols ir kruti, ja var iemest no distances un nospēlēt pikenrolos

     [+] [-]

, 2018-08-05 23:09, pirms 7 gadiem
viedoklis rakstīja: Ošenieka iedomas, ka viņš visiem sportistiem ir čoms ir vnk pretīgi! Ok, šis ir pārāk zolīds, bet tomēr labāk tad tāds!
Šim jautājumi tik bezsakarīgi un nejēdzīgi - kauns žurnālistam.

  +1 [+] [-]

, 2018-08-05 23:09, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Šeit par zeltu nu nekādi nevarēja būt runas... Pirms čempja retais mūsējos medaļniekos skaitīja!
Ko Tu centies iestāstīt cilvēkam, kurš īsti nesaprot basketbolu?

  +1 [+] [-]

, 2018-08-05 23:09, pirms 7 gadiem
viedoklis rakstīja: Netikt pie zelta būtu DAUDZ precīzāk!!!
Nu ja jau pashi chali slave Bagatska palidzibu...

     [+] [-]

, 2018-08-05 23:09, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Šeit par zeltu nu nekādi nevarēja būt runas... Pirms čempja retais mūsējos medaļniekos skaitīja!
Un Spānija uzvarēs... tikai nevajag!

     [+] [-]

, 2018-08-05 23:09, pirms 7 gadiem
ja jaunajiem spēlētājiem šie turnīri kā reāls tramplīns, tad interesanti kā attīstīsies treneru karjera - liekas salīdzinoši reti viņi izlaužās .. droši vien būs atklāts jautājums kas vadīs LAT u-19 nākošgad

     [+] [-]

, 2018-08-05 23:10, pirms 7 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Nu ja jau pashi chali slave Bagatska palidzibu...
Pie līguma klubā kuram tad negribās tik 18gados?! Lai bembim sanāk...

     [+] [-]

, 2018-08-05 23:10, pirms 7 gadiem
zigiss rakstīja: ja jaunajiem spēlētājiem šie turnīri kā reāls tramplīns, tad interesanti kā attīstīsies treneru karjera - liekas salīdzinoši reti viņi izlaužās .. droši vien būs atklāts jautājums kas vadīs LAT u-19 nākošgad
Paragri spriest, tam pasham Shtalbergam vel viss priekshaa

     [+] [-]

, 2018-08-05 23:10, pirms 7 gadiem
EUcerin rakstīja: Precīzi!!! Ja jaunie Lv čaļi bija labāki permitrā, saspēle un viss pārējais izņemot groza apakšu Serbi ar saviem garajiem varēs iet sēņot!! Mūsu puikas bija visur labāki, izņemot groza apakšu un viegli gūtie punkti zem groza līdz ar to. Un tur arī tās atlēkušās palika!! Mūsējie baigie malači, ar visu to turējās blakus!
groza apakša, lielākoties, nosaka spēles uzvarētāju

     [+] [-]

, 2018-08-05 23:11, pirms 7 gadiem
Vispār bija 2,3 spēlētāji, kuriem bija biežāk jāsaasina ar caurgājieniem, Ķilps, Šnipke, A. Kurucs tomēr prot un pierādīja, ka spēj uzlauzt aizsardzību ar caurgājieniem

     [+] [-]

, 2018-08-05 23:12, pirms 7 gadiem
doksnomarsa rakstīja: Serbi spēlē izmirstošu basketbolu, starp jauniešiem ar to vēl vari tikt tālu, bet nākotne viņiem izskatās blāva.
Precīzi!!! Ja jaunie Lv čaļi bija labāki permitrā, saspēle un viss pārējais izņemot groza apakšu Serbi ar saviem garajiem varēs iet sēņot!! Mūsu puikas bija visur labāki, izņemot groza apakšu un viegli gūtie punkti zem groza līdz ar to. Un tur arī tās atlēkušās palika!! Mūsējie baigie malači, ar visu to turējās blakus!

  +4 [+] [-]

, 2018-08-05 23:13, pirms 7 gadiem
EUcerin rakstīja: Precīzi!!! Ja jaunie Lv čaļi bija labāki permitrā, saspēle un viss pārējais izņemot groza apakšu Serbi ar saviem garajiem varēs iet sēņot!! Mūsu puikas bija visur labāki, izņemot groza apakšu un viegli gūtie punkti zem groza līdz ar to. Un tur arī tās atlēkušās palika!! Mūsējie baigie malači, ar visu to turējās blakus!
kas tad tur precīzi teikts, ja serbi ir bieži medaļās PK un EČ, bet mūsējie lielie pat pusfinālā nav spēlējuši? Neredzu, ka serbi pazustu no lielās skatuves, galīgi neredzu!

     [+] [-]

, 2018-08-05 23:14, pirms 7 gadiem
jau pirms turnīra rakstīju, bet ieprotokolēšu arī šeit prognozi nākotnei: A.Žagars NBA drafta 1.kārta otrā puse 16-30.numurs, ber uz NBA iespējams aizbrauks pavēlu - fiziskais klāt nāks pamazām - 23 gados būs top5 starp 1-2 numuriem Eiropā.

     [+] [-]

, 2018-08-05 23:15, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: kas tad tur precīzi teikts, ja serbi ir bieži medaļās PK un EČ, bet mūsējie lielie pat pusfinālā nav spēlējuši? Neredzu, ka serbi pazustu no lielās skatuves, galīgi neredzu!
tak visi tie bērni, kuri šeit ir, nesaprot kā visa tā sistēma darbojas un pārāk lielu nozīmi piešķir jauniešu izlasēm, kurām tik liela nozīme nav un pēc tam nekādi nevar par izlases nākotni spriest

     [+] [-]

, 2018-08-05 23:15, pirms 7 gadiem
EUcerin rakstīja: Precīzi!!! Ja jaunie Lv čaļi bija labāki permitrā, saspēle un viss pārējais izņemot groza apakšu Serbi ar saviem garajiem varēs iet sēņot!! Mūsu puikas bija visur labāki, izņemot groza apakšu un viegli gūtie punkti zem groza līdz ar to. Un tur arī tās atlēkušās palika!! Mūsējie baigie malači, ar visu to turējās blakus!
Nosauc Latvijas pēdējo 20gadu sasniegumus ar supermodernikruto pūtēju basīti...
Un pretī...
Lai būtu interesantāk-pēdējo 2gadu serbu sasniegumus!? Labs sarakstiņš, ne?!

     [+] [-]

, 2018-08-05 23:15, pirms 7 gadiem
Runājot par Žagaru... prognozes par nākamo sezonu? Būs spēles laiks lielajā izlasē un ACB? 2020. gadā drafts?

     [+] [-]

, 2018-08-05 23:16, pirms 7 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Paragri spriest, tam pasham Shtalbergam vel viss priekshaa
var taču paskatīties vēsturē, kā piem Varim Krūmiņam gājis, vai meiteņu treneriem. kā citu valstu u-izlašu treneriem medaļniekiem.

  +2 [+] [-]

, 2018-08-05 23:17, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Būsim atklāti, ir ar modi saistīts, kā vieniem tas deva rezultātu, tā citi uzreiz to pašu sāka un ne tikai Latvijā, bet praktiski visur
Nu nav tas modes iespaidā, jo ir aina kas ir nemainīga ilgtermiņā, ja paskatās gandrīz 30 gadu posmu, tad viens un tas pats. Ar reeetiem izņēmumiem. Mode ir tāda, ka ir forši, ja garais spēj mest truli, bet tas jau neatceļ tās pamatprasmes un vajadzību pēc tām. Garais nedrīkst būt lēns un pasīvs, kur parādās sekošana modes tendencēm mūsu garo izpausmēs? Es to kaut kā neredzu

     [+] [-]

, 2018-08-05 23:17, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Vispār bija 2,3 spēlētāji, kuriem bija biežāk jāsaasina ar caurgājieniem, Ķilps, Šnipke, A. Kurucs tomēr prot un pierādīja, ka spēj uzlauzt aizsardzību ar caurgājieniem
nu nevajag jau pārāk sakt debesis lidināties ! Pret tāda līemņa garajeim un aizsardzību viņi labi ja 2-3x dzīvē spēlēja un kā tur dities caurgājienos ka gaidāms bloks vai apstādinās ? Viņi paši to sajēdz un saprot labi - tur jabrūt neprātīgai meistarībai un pieredzie tādā līmenī kas vienīgam līdz šim ir bijusi Žagaram tikai Spānijā !

  -1 [+] [-]

, 2018-08-05 23:18, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: nu nevajag jau pārāk sakt debesis lidināties ! Pret tāda līemņa garajeim un aizsardzību viņi labi ja 2-3x dzīvē spēlēja un kā tur dities caurgājienos ka gaidāms bloks vai apstādinās ? Viņi paši to sajēdz un saprot labi - tur jabrūt neprātīgai meistarībai un pieredzie tādā līmenī kas vienīgam līdz šim ir bijusi Žagaram tikai Spānijā !
Kas nez būtu vainojams pie tā, kur viņi spēlē ikdienā!? Kas liedz spēlēt augstākā līmenī!? Laikam jau pašu nevēlēšanās vai nevarēšana!

     [+] [-]

, 2018-08-05 23:18, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Runājot par Žagaru... prognozes par nākamo sezonu? Būs spēles laiks lielajā izlasē un ACB? 2020. gadā drafts?
Tur nav ko prognozēt - jāskatās pirmie mēneši ko sis rādīs laukumā un tad tik varēs kaut cik necik kaut ko mēģināt prognozēt !

     [+] [-]

, 2018-08-05 23:18, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Runājot par Žagaru... prognozes par nākamo sezonu? Būs spēles laiks lielajā izlasē un ACB? 2020. gadā drafts?
Fiziski viņš protams izskatās riktīgi zaļš un jauniņš. Bet smadzene gan ir kā kompis

     [+] [-]

, 2018-08-05 23:19, pirms 7 gadiem
EUcerin rakstīja: Precīzi!!! Ja jaunie Lv čaļi bija labāki permitrā, saspēle un viss pārējais izņemot groza apakšu Serbi ar saviem garajiem varēs iet sēņot!! Mūsu puikas bija visur labāki, izņemot groza apakšu un viegli gūtie punkti zem groza līdz ar to. Un tur arī tās atlēkušās palika!! Mūsējie baigie malači, ar visu to turējās blakus!
Tas jau nenozīmē, ka serbi neprot citu darīt laukumā. Vienkārši, viņi izmantoja savu pamatieroci.

  -2 [+] [-]

, 2018-08-05 23:20, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nu nav tas modes iespaidā, jo ir aina kas ir nemainīga ilgtermiņā, ja paskatās gandrīz 30 gadu posmu, tad viens un tas pats. Ar reeetiem izņēmumiem. Mode ir tāda, ka ir forši, ja garais spēj mest truli, bet tas jau neatceļ tās pamatprasmes un vajadzību pēc tām. Garais nedrīkst būt lēns un pasīvs, kur parādās sekošana modes tendencēm mūsu garo izpausmēs? Es to kaut kā neredzu
Tas, ka bieži vien garos trenē ar spēlēšanu ar seju pret grozu utt. Netrenē tīri lai nospiestu groza apakšu, labi, NBA dēļ noteikumiem saprotams, bet Eiropā? Nosauc kaut viena augsta līmeņa jauno garo, kura primārā maize būtu groza apakša?
Slēpts komentārs: viedoklis

  +1 [+] [-]

, 2018-08-05 23:20, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: Tur nav ko prognozēt - jāskatās pirmie mēneši ko sis rādīs laukumā un tad tik varēs kaut cik necik kaut ko mēģināt prognozēt !
Jā. Es domāju mēs te rūpīgi sekosim, šis tomēr pēc KP ir lielākais talants, spicākais ziķeris, kas mums šajā vecumā bijis.

     [+] [-]

, 2018-08-05 23:21, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Jā. Es domāju mēs te rūpīgi sekosim, šis tomēr pēc KP ir lielākais talants, spicākais ziķeris, kas mums šajā vecumā bijis.
Un neticami, vienīgais-kam aģents nav gurķis, kas prātu čakarē!?

  +2 [+] [-]

, 2018-08-05 23:21, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Fiziski viņš protams izskatās riktīgi zaļš un jauniņš. Bet smadzene gan ir kā kompis
Godīgi sakot, man tieši fizuha pārsteidza pozitīvi. Viņš dragāja no pirmās līdz pēdējai minūtei...

  -1 [+] [-]

, 2018-08-05 23:21, pirms 7 gadiem
viedoklis rakstīja: Mēs arī izmantojam savu pamatieroci-3p metienu! Žēl, ka tas ir mūsu vienīgais ierocis...
Latvijai, modernajā basketbolā, nav bijis un nebūs nekas cits, pat pie labiem caurgājiena meistariem

  -1 [+] [-]

, 2018-08-05 23:22, pirms 7 gadiem
Šiem tiesnešiem cerams ka pēdējais nopietnais turnīrs. Aizvilka serbus aiz ausīm līdz zeltam..

     [+] [-]

, 2018-08-05 23:23, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Runājot par Žagaru... prognozes par nākamo sezonu? Būs spēles laiks lielajā izlasē un ACB? 2020. gadā drafts?
ACB minūtes būs pieaugošā skaitā - tas ir paradox - talantīgiem jauniešiem ACB pat vieglāk tikt pie minūtēm nekā LBL.

izlasē noteikti aicinās kandidātos, uz treniņiem, bet laukumā es tuvākajā ciklā drīzāk pat nelaistu - uzreiz uz viņu spiedīs aizsardzībā.. nu jāskatās kas tiek un kas netiek.

     [+] [-]

, 2018-08-05 23:24, pirms 7 gadiem
Uz kuru spanu klubu nakamsezon brauc Veveris?

     [+] [-]

, 2018-08-05 23:24, pirms 7 gadiem
Epolitic rakstīja: Šiem tiesnešiem cerams ka pēdējais nopietnais turnīrs. Aizvilka serbus aiz ausīm līdz zeltam..
nekas netika aizvilkts, mums nebija reālu variantu

     [+] [-]

, 2018-08-05 23:24, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: kas tad tur precīzi teikts, ja serbi ir bieži medaļās PK un EČ, bet mūsējie lielie pat pusfinālā nav spēlējuši? Neredzu, ka serbi pazustu no lielās skatuves, galīgi neredzu!
Cik sekoju basim līdzi un tas ir samērā maz, tad tendence ir tāda, ka tagad visi puļī 3pt. Jaunatnes basī tas iet cauri, gūt vieglos zem groza apakšas! Bet tas tikai mans viedoklis.

  +2 [+] [-]

, 2018-08-05 23:24, pirms 7 gadiem
viedoklis rakstīja: Kas nez būtu vainojams pie tā, kur viņi spēlē ikdienā!? Kas liedz spēlēt augstākā līmenī!? Laikam jau pašu nevēlēšanās vai nevarēšana!
Jā, kā KP aibraukt 15 gados svešumā uz pilnīgu citu valsti un risket ar savu dzīvi un visu kārti likt uz basīti - tas noteikti bija mūsu džekiem visiem sapnis un prioritate ! Ja neko nesajeedz no basīša virtuves un niansēm tad nepūlies vismaz gudri pļūtīt komentāros un par krutu eksprtu izlikties !

     [+] [-]

, 2018-08-05 23:24, pirms 7 gadiem
Paldies izlasei un paldies Žagaram. Tiešām cīnījās līdz galam, bet nu 3x garie tas ir biki par daudz. Atsevišķi kā spēlētāji serbi bija diezgan primitīvi, bet nu tas auguma pārsvars bija izšķirošais šajā spēlē. Par laimi lielajā izlasē mums ir cita situācija ar garajiem spēlētājiem

     [+] [-]

, 2018-08-05 23:25, pirms 7 gadiem
Tabulā interesantas vietas Spānijai un Melnkalnei un uzvaru /zaudējumu skaits.

     [+] [-]

, 2018-08-05 23:25, pirms 7 gadiem
EUcerin rakstīja: Cik sekoju basim līdzi un tas ir samērā maz, tad tendence ir tāda, ka tagad visi puļī 3pt. Jaunatnes basī tas iet cauri, gūt vieglos zem groza apakšas! Bet tas tikai mans viedoklis.
loģiski, pie kustīgākiem centriem bez nopietnas posta spēles, cits neatliek, jo mazajiem grūtāk zem groza tikt

     [+] [-]

, 2018-08-05 23:26, pirms 7 gadiem
KoNuKo rakstīja: Tas jau nenozīmē, ka serbi neprot citu darīt laukumā. Vienkārši, viņi izmantoja savu pamatieroci.
Var jau būt, citas Serbu spēles neredzēju...

  +2 [+] [-]

, 2018-08-05 23:26, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tas, ka bieži vien garos trenē ar spēlēšanu ar seju pret grozu utt. Netrenē tīri lai nospiestu groza apakšu, labi, NBA dēļ noteikumiem saprotams, bet Eiropā? Nosauc kaut viena augsta līmeņa jauno garo, kura primārā maize būtu groza apakša?
Kāpēc Tu visu laiku runājot par centriem domā un runā par kaut kādu mistisku nospiešanu? Ne jau tas ir centra prasmju rādītājs. Ir jāmāk pavisam citas lietas. Āķis uz abām pusēm, izmānīt, driblēt uz abām pusēm, pareizi likt un kustināt kājas, spinu zibenīgi uztaisīt, pustālo pagriezienā iemest, tas ir centra skilsets. Nevis tikai mistiskā spiešana

  +1 [+] [-]

, 2018-08-05 23:27, pirms 7 gadiem
Ambrē rakstīja: Paldies izlasei un paldies Žagaram. Tiešām cīnījās līdz galam, bet nu 3x garie tas ir biki par daudz. Atsevišķi kā spēlētāji serbi bija diezgan primitīvi, bet nu tas auguma pārsvars bija izšķirošais šajā spēlē. Par laimi lielajā izlasē mums ir cita situācija ar garajiem spēlētājiem
Kāda tad mums ir tā situācija lielajā izlasē ja atņemam NBA un Eirolīgas un vēl dažus TOP ne Eurolīgas klubus kas nerekomendētu mūsu garajiem kuluāros braukt uz izlasi ?! Kā tad tas skats veidojas, ko a ?

  -2 [+] [-]

, 2018-08-05 23:27, pirms 7 gadiem
Cik saprotu ka seit kopojas tini kuriem mamma pedejo reizi ar udeniem meginaja iedot saprasanu par dzivi.Tas ko paveiça Latvija ir tikai turpinajums ko saka 2005 gada Ernests Kalve,Edgars Eromanovs ,Arturs Freimanis,Zakis,Sevllakovs,saspeles vaditajs no vefa, vini bija 2 ....dels mammai kura speleja ttt ,bet vini no vefa nespeleja lielu lomu.Latvijas ,izlasi 2005 gada vilka tikain Ernnests Kalve, Vins ir ari lideris lids sim bridim un vel uz 100 gadiem.

     [+] [-]

, 2018-08-05 23:28, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Godīgi sakot, man tieši fizuha pārsteidza pozitīvi. Viņš dragāja no pirmās līdz pēdējai minūtei...
Es arī skatos, ka viņš velk pat ļoti labi fizisko, bet izskats gan zaļš. Pavisam jauns puikiņš

  +3 [+] [-]

, 2018-08-05 23:28, pirms 7 gadiem
EUcerin rakstīja: Var jau būt, citas Serbu spēles neredzēju...
Lielajai serbu izlasei vienmēr pietiek trejaču metēju, tas pats Bogdanovičs...

     [+] [-]

, 2018-08-05 23:29, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Es arī skatos, ka viņš velk pat ļoti labi fizisko, bet izskats gan zaļš. Pavisam jauns puikiņš
Dončičs arī izskatās zaļš Tikai gadu vecāks, nekā Žagars, starp citu!

  -1 [+] [-]

, 2018-08-05 23:30, pirms 7 gadiem
Epolitic rakstīja: Šiem tiesnešiem cerams ka pēdējais nopietnais turnīrs. Aizvilka serbus aiz ausīm līdz zeltam..
Tā gluži nebija, kaut arī bija diezgan vienpusīga svilpšana, it īpaši pirmajā puslaikā, kas serbiem iedeva vēl lielāku pārliecību. Zem groziem viņi tāpat bija jūtami labāki.

     [+] [-]

, 2018-08-05 23:30, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Tabulā interesantas vietas Spānijai un Melnkalnei un uzvaru /zaudējumu skaits.
Nav pirmā reize basīša U-čempjos, lai to izceltu.

  +2 [+] [-]

, 2018-08-05 23:31, pirms 7 gadiem
Ambrē rakstīja: Paldies izlasei un paldies Žagaram. Tiešām cīnījās līdz galam, bet nu 3x garie tas ir biki par daudz. Atsevišķi kā spēlētāji serbi bija diezgan primitīvi, bet nu tas auguma pārsvars bija izšķirošais šajā spēlē. Par laimi lielajā izlasē mums ir cita situācija ar garajiem spēlētājiem
Kādi primitīvi? Reāli smuki kustējās, apspēlēja, saspēlējās, smuki gāja uz grozu ar kontaktu. Vot mūsu garie puikas gan lielākoties tizlojās. Tik Miškam bija pāris labas epizodes

     [+] [-]

, 2018-08-05 23:32, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Dončičs arī izskatās zaļš Tikai gadu vecāks, nekā Žagars, starp citu!
Dončičam tomēr cits rāmis un fizuha tomēr nekā mūsu Žagaram ! viņs var arī postā bumbu saņemot 1:1 sev līdzigo zem groz iespiest un iemest kā arī no tiem centriem no kuriem Žagars pēc saskarsmes atlido kā putreklītis viņs tomēr vēl atsitienā daudz ko sakarīgu spēj izveidot

     [+] [-]

, 2018-08-05 23:33, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Kāpēc Tu visu laiku runājot par centriem domā un runā par kaut kādu mistisku nospiešanu? Ne jau tas ir centra prasmju rādītājs. Ir jāmāk pavisam citas lietas. Āķis uz abām pusēm, izmānīt, driblēt uz abām pusēm, pareizi likt un kustināt kājas, spinu zibenīgi uztaisīt, pustālo pagriezienā iemest, tas ir centra skilsets. Nevis tikai mistiskā spiešana
Vēl prasmes, kas ir jāapgūst garajiem, ir piespēles un pikenrols.

  +2 [+] [-]

, 2018-08-05 23:34, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nu, izbeidz, serbi bija stipri pārāki, liksimies mierā, un priecāsimies par lielisko sudrabu, tikai 3x mūslaiku vēsturē!
Stiprāki varbūt arī bija, bet tiesnesis "nospēlēja"ja ne tendenciozi, tad katrā ziņā mums neparocīgi - kad sāka svilpt katru pieskārienu serbu garajiem "superstāriem", - arī pazuda variantu ar viņiem zem groza pacīnīties. Nemaz nebrīnītos, ja "braļuku" skaudība drusku lomu nospēlēja...

  -1 [+] [-]

, 2018-08-05 23:34, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Kāpēc Tu visu laiku runājot par centriem domā un runā par kaut kādu mistisku nospiešanu? Ne jau tas ir centra prasmju rādītājs. Ir jāmāk pavisam citas lietas. Āķis uz abām pusēm, izmānīt, driblēt uz abām pusēm, pareizi likt un kustināt kājas, spinu zibenīgi uztaisīt, pustālo pagriezienā iemest, tas ir centra skilsets. Nevis tikai mistiskā spiešana
nē, es redzu, ka klasiska centra trīs nopietnākie aspekti ir vietas ieņemšanas, fiziskais un posta spēle. Esi pārāk tajos trīs aspektos un komanda uzvarēs, tas, ko Tu nosauci, nāk tikai pēc tam

     [+] [-]

, 2018-08-05 23:36, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: nē, es redzu, ka klasiska centra trīs nopietnākie aspekti ir vietas ieņemšanas, fiziskais un posta spēle. Esi pārāk tajos trīs aspektos un komanda uzvarēs, tas, ko Tu nosauci, nāk tikai pēc tam
nu te laikam es piekrītu tev jo šī spēle to acīmredzami nodemnstrēja !

     [+] [-]

, 2018-08-05 23:36, pirms 7 gadiem
KoNuKo rakstīja: Vēl prasmes, kas ir jāapgūst garajiem, ir piespēles un pikenrols.
klasiskajam tomēr tas pikenrols mazāk

     [+] [-]

, 2018-08-05 23:37, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Es arī skatos, ka viņš velk pat ļoti labi fizisko, bet izskats gan zaļš. Pavisam jauns puikiņš
Labrīt! - tas bija U18 čempionāts, ja kas...

     [+] [-]

, 2018-08-05 23:38, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: nekas netika aizvilkts, mums nebija reālu variantu
Biji uz vietas arēnā? Serbi izmeta 47 sodiņus, no kuriem kādi 14 nebija jādod jo sodu iedeva cīņā par bumbu. Tiesneši smagi pietiesāja serbiem

  -2 [+] [-]

, 2018-08-05 23:40, pirms 7 gadiem
Epolitic rakstīja: Biji uz vietas arēnā? Serbi izmeta 47 sodiņus, no kuriem kādi 14 nebija jādod jo sodu iedeva cīņā par bumbu. Tiesneši smagi pietiesāja serbiem
tā, viss, pietiek gvelzt muļķības, ja nesaproti no basketbola un tiesāšanas, tad klusē....Loģiski, ka mums sodu vairāk un viņiem soda metienu, jo mēs bijām īsāki un fiziski vājāki, tev tas nav saprotams, ka pret tādiem ir pagrūti bez soda nospēlēt

  +1 [+] [-]

, 2018-08-05 23:42, pirms 7 gadiem
Njā... malači čaļi. Atmosfēra arēnā fantastika.
Pietrūka jaudas groza apakšā. Serbu abi garie neapturami.
Bet jāsaka, ka sen neatceros redzējis ko tādu arī no tiesnešiem. Ļoti daudz, pilnīgi visi pat, šaubīgie lēmumi, piezīmes bija par labu Serbijai.
Jau 1.cet. ielika pamatus mūsu garo izslēgšanai no cīņas.
Bet kapājās čaļi monstruāli. Nav ko pārmest.
Serbi bija nedaudz labāki. Bumbas daudz zaudējām.
Kopumā super čempis un Eiropas sudrabs!!!

     [+] [-]

, 2018-08-05 23:42, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: nu te laikam es piekrītu tev jo šī spēle to acīmredzami nodemnstrēja !
tas ir tik elementāri, ja esi pārāks zem groza, tad būs trīs varianti:
- gūsi grozu (iespējams ar sodu)
- pret tevi pārkāps noteikumus
- ja double team, tad atmest brīvajam varēsi

Tas nemaz nerunājos par atlēkušajām

     [+] [-]

, 2018-08-05 23:42, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: klasiskajam tomēr tas pikenrols mazāk
Spānijā to izkopj līdz sīkumam. Pie ātras un dinamiskas spēles piespēles, pikenrols ir svarīgākas nekā spēle postā. Garajiem jāprot spēlēt gan ātrs (piespēle, pikenrols, metiens), gan pozicionāls (spēle postā ar muguru vai seju pret grozu, spini, u.c.) baskets.

  +1 [+] [-]

, 2018-08-05 23:43, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: nē, es redzu, ka klasiska centra trīs nopietnākie aspekti ir vietas ieņemšanas, fiziskais un posta spēle. Esi pārāk tajos trīs aspektos un komanda uzvarēs, tas, ko Tu nosauci, nāk tikai pēc tam
Un kas tad Tavā izpratnē ir tā mistiskā posta spēle? A? Viss tieši manis nosauktais kustību un darbību kopums, ne jau tikai primitīva stumšanās ar dibenu groza virzienā. Un serbi tieši nebija tikai klasiskie stūmēji atmuguriski, jo prata ļoti labi kustēties

     [+] [-]

, 2018-08-05 23:43, pirms 7 gadiem
Banzai rakstīja: Njā... malači čaļi. Atmosfēra arēnā fantastika.
Pietrūka jaudas groza apakšā. Serbu abi garie neapturami.
Bet jāsaka, ka sen neatceros redzējis ko tādu arī no tiesnešiem. Ļoti daudz, pilnīgi visi pat, šaubīgie lēmumi, piezīmes bija par labu Serbijai.
Jau 1.cet. ielika pamatus mūsu garo izslēgšanai no cīņas.
Bet kapājās čaļi monstruāli. Nav ko pārmest.
Serbi bija nedaudz labāki. Bumbas daudz zaudējām.
Kopumā super čempis un Eiropas sudrabs!!!
Treneris teica sist sodus pret garajiem

  -1 [+] [-]

, 2018-08-05 23:43, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nav pirmā reize basīša U-čempjos, lai to izceltu.
Varbūt nav pirmā. Uz sitienu neatceros, bet katrā ziņā ir pārdomu vērts par izspēles sistēmu. Es nekad nekur neatbalstu, ka pilnīgi visas komandas pēc grupu turnīra tiek tālāk.

     [+] [-]

, 2018-08-05 23:43, pirms 7 gadiem
Daudzi te tagad noliek un līdzina līdz ar zemi mūsu garos, bet reāli jau Serbu torņi ar viņiem ņēma priekšā visas izlases, nejau tikai Latviju, un pret citām izlasēm mūsējie nemaz tik slikti neizskatijās.
Patika tā Bagija klātbūtne, ik pa laikam kādam spēlētājam kaut ko pastāsta, iedod kautkādu viltību, neitrāli visu laiku aprunājas ar tiesnešiem, bet trenera darbā nejaucās.
Pa lielam jau tā tiesāšana jau ar nebij nekāda medus muca, sākumā mums sodus deva nu pigec kādus, liela daļa jau bij pelnīti, bet nu tur pa vidu trāpijās arī čupa ar tādiem, kas laikam vienkārši inerces dēļ, bumba soda laukumā, un tik švilpj, un tik švilpj.

     [+] [-]

, 2018-08-05 23:44, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: Dončičam tomēr cits rāmis un fizuha tomēr nekā mūsu Žagaram ! viņs var arī postā bumbu saņemot 1:1 sev līdzigo zem groz iespiest un iemest kā arī no tiem centriem no kuriem Žagars pēc saskarsmes atlido kā putreklītis viņs tomēr vēl atsitienā daudz ko sakarīgu spēj izveidot
nesaprotams salīdzinājums. tikpat labi Dončičs pret Lebronu vai Džordanu kā pilnīgs nejēga ..

ļoti iespējams, ka pēc 5 gadiem 1 pret 1 Žagars Dončiču ravēs ārā uz ātrumu (slovēnim paliek citi trumpji un daudz)

     [+] [-]

, 2018-08-05 23:44, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Un kas tad Tavā izpratnē ir tā mistiskā posta spēle? A? Viss tieši manis nosauktais kustību un darbību kopums, ne jau tikai primitīva stumšanās ar dibenu groza virzienā. Un serbi tieši nebija tikai klasiskie stūmēji atmuguriski, jo prata ļoti labi kustēties
Es nerunāju par uzbrukuma noslēgšanu un jā, svarīgi ir tas, vai vari pretinieku izgrūstīt

  -1 [+] [-]

, 2018-08-05 23:45, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Treneris teica sist sodus pret garajiem
Sodus arī sita daudz un labi. Žēl ka nav statistikas aile cik ir gūti punkti ar sodu. Šķiet ka nebija tik daudz serbiem 2+1 potenciālais punkts ar soda metienu.

  +1 [+] [-]

, 2018-08-05 23:46, pirms 7 gadiem
Ehh, pietrūka viens labs un stabils garais, tad Serbijai nebūtu varianti... Bet nu malači puikas - lielisks sasniegums un domājams, ka arī lielajā izlasē drīz varētu parādīties pārītis no šīs komandas.

     [+] [-]

, 2018-08-05 23:48, pirms 7 gadiem
KoNuKo rakstīja: Spānijā to izkopj līdz sīkumam. Pie ātras un dinamiskas spēles piespēles, pikenrols ir svarīgākas nekā spēle postā. Garajiem jāprot spēlēt gan ātrs (piespēle, pikenrols, metiens), gan pozicionāls (spēle postā ar muguru vai seju pret grozu, spini, u.c.) baskets.
pozicionālu basketbolu tik daudz nespēlē...Paskaties Real Tavaresu, spilgts piemērs tam, ko es saku, bet tādus centrus, lai uztrenētu vajag arī attiecīgu treneri

Es redzu to tā, ka pie esošā basketbola stila, ar daudz tālmetieniem ir svarīga groza apakša un atlēkušās un tur daudz svarīgāk ir tas vai spēsi pozīciju ieņemt un pretinieku uz muguras noturēt, ja to vari, tad uzbrukumā būs lielas iespējas, ka tevi pretinieks nespēs nosegt

  +2 [+] [-]

, 2018-08-05 23:51, pirms 7 gadiem
andzis rakstīja: Daudzi te tagad noliek un līdzina līdz ar zemi mūsu garos, bet reāli jau Serbu torņi ar viņiem ņēma priekšā visas izlases, nejau tikai Latviju, un pret citām izlasēm mūsējie nemaz tik slikti neizskatijās.
Patika tā Bagija klātbūtne, ik pa laikam kādam spēlētājam kaut ko pastāsta, iedod kautkādu viltību, neitrāli visu laiku aprunājas ar tiesnešiem, bet trenera darbā nejaucās.
Pa lielam jau tā tiesāšana jau ar nebij nekāda medus muca, sākumā mums sodus deva nu pigec kādus, liela daļa jau bij pelnīti, bet nu tur pa vidu trāpijās arī čupa ar tādiem, kas laikam vienkārši inerces dēļ, bumba soda laukumā, un tik švilpj, un tik švilpj.
Tāpat arī mums svilpa!!! pēdējā minūtē 2 punktus uzdāvināja Snipkem arī uzdāvināja sodmetienus, taka nevajag bezdēt bez jēgas!

     [+] [-]

, 2018-08-05 23:53, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Varbūt nav pirmā. Uz sitienu neatceros, bet katrā ziņā ir pārdomu vērts par izspēles sistēmu. Es nekad nekur neatbalstu, ka pilnīgi visas komandas pēc grupu turnīra tiek tālāk.
Piekŗitu, ka visām izlasēm nav jāspēlē izslēgšanas spēlēs, šīs tiesības ir jāizcīna.

     [+] [-]

, 2018-08-05 23:57, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: pozicionālu basketbolu tik daudz nespēlē...Paskaties Real Tavaresu, spilgts piemērs tam, ko es saku, bet tādus centrus, lai uztrenētu vajag arī attiecīgu treneri

Es redzu to tā, ka pie esošā basketbola stila, ar daudz tālmetieniem ir svarīga groza apakša un atlēkušās un tur daudz svarīgāk ir tas vai spēsi pozīciju ieņemt un pretinieku uz muguras noturēt, ja to vari, tad uzbrukumā būs lielas iespējas, ka tevi pretinieks nespēs nosegt
Par pozicionālo. Tas nenozīmē, ka tas nav jāprot. Jāprot ir gan viens, gan otrs. Jo vairāk pratīsi, jo vairāk treneriem būsi izdevīgs materiāls un attiecīgi nopelnīsi vairāk naudiņas. Par pozīcijas ieņemšanu un pretinieka atbloķēšanu, tas ir svarīgi jebkuram basketbolistam, mazam vai lielam. Liela nozīme ir treneriem, kuri iemāca izvēlēties pareizas pozīcijas. Jo daudz ir atkarīgs no metiena izdarīšanas vietas, kur atleks bumba. Ir liela atšķirību, kur atleks bumba pēc 3pts metiena un no groza apakšas! Statistika-analītika!

     [+] [-]

, 2018-08-05 23:59, pirms 7 gadiem
KoNuKo rakstīja: Par pozicionālo. Tas nenozīmē, ka tas nav jāprot. Jāprot ir gan viens, gan otrs. Jo vairāk pratīsi, jo vairāk treneriem būsi izdevīgs materiāls un attiecīgi nopelnīsi vairāk naudiņas. Par pozīcijas ieņemšanu un pretinieka atbloķēšanu, tas ir svarīgi jebkuram basketbolistam, mazam vai lielam. Liela nozīme ir treneriem, kuri iemāca izvēlēties pareizas pozīcijas. Jo daudz ir atkarīgs no metiena izdarīšanas vietas, kur atleks bumba. Ir liela atšķirību, kur atleks bumba pēc 3pts metiena un no groza apakšas! Statistika-analītika!
Piekrītu, tāpēc jau ar klasiskajiem centriem ir tā problēma, ka treneri īsti nezina kā tos izmantot

     [+] [-]

, 2018-08-06 00:00, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Varbūt nav pirmā. Uz sitienu neatceros, bet katrā ziņā ir pārdomu vērts par izspēles sistēmu. Es nekad nekur neatbalstu, ka pilnīgi visas komandas pēc grupu turnīra tiek tālāk.
Protams ka esošā sistēma ir trula un nav taisnīga pec sportiskā gara itin nemaz ! Ja man būtu vara un teikšana es ne tikai visos U-turnīros bet arī pieaugušo turnīros ieviestu -2 pleijoff sistēmu ! Viss kas patlban valda un diktē noteikumus pasaulē ir amīšu izdomātā pleijofu sistēma kur tev nav pidodama nevien kļūda, neviena melnā diena ! Bet tikai pateicoties tai mēs arī tikam pie SUDRABA tomēr ! Ja ja būtu -2 sistēma tad es ļoti lielu un nopietnmu naudu TOTO uzliktu ka nekad mēs finālā nenonāktu !

  -1 [+] [-]

, 2018-08-06 00:04, pirms 7 gadiem
Kurš zina cik skatītāji šodien bija arēnā?

     [+] [-]

, 2018-08-06 00:07, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: Protams ka esošā sistēma ir trula un nav taisnīga pec sportiskā gara itin nemaz ! Ja man būtu vara un teikšana es ne tikai visos U-turnīros bet arī pieaugušo turnīros ieviestu -2 pleijoff sistēmu ! Viss kas patlban valda un diktē noteikumus pasaulē ir amīšu izdomātā pleijofu sistēma kur tev nav pidodama nevien kļūda, neviena melnā diena ! Bet tikai pateicoties tai mēs arī tikam pie SUDRABA tomēr ! Ja ja būtu -2 sistēma tad es ļoti lielu un nopietnmu naudu TOTO uzliktu ka nekad mēs finālā nenonāktu !
Divmīnusu sistēma man ne īpaši patīk. Labāk veidot grupas un spēlēt apļu sistēmu kā hokejā ar 16 komandām. Piemēram 2 grupas ar 8 komandām un PO ir tikai 2 labākajām par medaļām. Vai arī pusfinālā tiek grupu uzvarētāji un 2-3 vietas veido PO pirmo kārtu. Ceturtās vietas grupā sadala 7-8.vietu utt.

     [+] [-]

, 2018-08-06 00:09, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Divmīnusu sistēma man ne īpaši patīk. Labāk veidot grupas un spēlēt apļu sistēmu kā hokejā ar 16 komandām. Piemēram 2 grupas ar 8 komandām un PO ir tikai 2 labākajām par medaļām. Vai arī pusfinālā tiek grupu uzvarētāji un 2-3 vietas veido PO pirmo kārtu. Ceturtās vietas grupā sadala 7-8.vietu utt.
Arī tas protams ir variants ! Tik man tas šķiet daudz laik un spēļietilpīgaks lai finasiāli to visu paceltu ... Paskaiti un parēķini pats, o tev patīk visāda matemātika es skatos

  -1 [+] [-]

, 2018-08-06 00:12, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: Arī tas protams ir variants ! Tik man tas šķiet daudz laik un spēļietilpīgaks lai finasiāli to visu paceltu ... Paskaiti un parēķini pats, o tev patīk visāda matemātika es skatos
Manā variantā finālistiem sanāktu 9-10 spēles. Tagadējā variantā 7 spēles. Turnīrs izstiepjās garāks. Var jau pieturēties pie esošās izspēles kārtības tikai nepiekrītu ka pēdējā ceturtā vieta arī var cīnīties par medaļām PO. Lai pēdējās vietas izspēlē 13.-16.vietu.

  -1 [+] [-]

, 2018-08-06 00:14, pirms 7 gadiem
Parēķināju ja dienā ir 8 spēles vajadzīgi 24 tiesneši.

  +1 [+] [-]

, 2018-08-06 00:36, pirms 7 gadiem
Paldies čaļi! Viens no labākajiem pasākumiem vēsturē!
Uzcītību, pacietību turpmākajās darba gaitās!Gints

     [+] [-]

, 2018-08-06 01:04, pirms 7 gadiem
Бpocить кypить нaвceгда всего за день? Лeгкo, нo только этим дедовским методом - https://elbo.in/vdoh Излeчит дaжe опытных курильщиков с 30-40 летним стажем. Кypилa 14 лет пo пaчкe-полторы вдeнь, но бросилa без физический и моральных усилий за 1 день!

     [+] [-]

, 2018-08-06 01:16, pirms 7 gadiem
Next time paķersim zeltu. Divi bronzi, viens sudrabs ir, tikai zelts trūkst.

     [+] [-]

, 2018-08-06 01:21, pirms 7 gadiem
Malači,puiši!Prieks ir protams par sudrabu!Bet nu pāragri prognozēt,kā te daudzi kaifo.kuri no šīs izlases varēti palīdzēt nākotnē lielajai..Ja turpinās strādāt,nu Žagars tiešām varētu kļūt vismaz par Eiropas līmeņa zvaigzni.Bet par pārējiem grūti vēl spriest,tādi ļoti perspektīvi jau agrāk bijuši,bet tad pazuduši,piem.Strautiņš,arī R.Kurucs,kurš 16 gados lidoja pa laukumu,tagad šķiet apstājies izaugsmē..

  +1 [+] [-]

, 2018-08-06 01:28, pirms 7 gadiem
Panākums labs,bet nu kopumā ņemot,kā arī komentētājs atzīmēja ar pretinieka nomētāšanu vien nākotnē būs grūti gūt panākumus..Palīdzēja īpatnējā turnīra sistēma,nu un veiksme pret turkiem,kuriem vajadzēja iemest pēdējo metienu,un tad te visi gānītu mūsējos..Reāli turki bija vāji,un vajadzēja viņus pārlicinoši vinnēt,nevis truļus vien lādēt garām!

  +2 [+] [-]

, 2018-08-06 06:37, pirms 7 gadiem
Izcili nospeeleeja pret serbu monstriem,ja veel speeles saakumaa tiesneshi nebuutu svilpushi diivainas pieziimes serbiem pa labu,veel vareeja buut visaadi,tomeer,vienalga IZCILI......

     [+] [-]

, 2018-08-06 08:32, pirms 7 gadiem
Eiropā vēl GSW modelis nestrādā līdz galam!
Malači zēni, ka cīnījās kā vīri.

  +1 [+] [-]

, 2018-08-06 09:18, pirms 7 gadiem
ervins_rudzitis_3609190 rakstīja: Panākums labs,bet nu kopumā ņemot,kā arī komentētājs atzīmēja ar pretinieka nomētāšanu vien nākotnē būs grūti gūt panākumus..Palīdzēja īpatnējā turnīra sistēma,nu un veiksme pret turkiem,kuriem vajadzēja iemest pēdējo metienu,un tad te visi gānītu mūsējos..Reāli turki bija vāji,un vajadzēja viņus pārlicinoši vinnēt,nevis truļus vien lādēt garām!
Tā ir! Reāli izspieda maksimumu! Un noteikti veiksme stāvēja klāt. Kam nepaveicās, tie noteikti ir spāņi!

     [+] [-]

, 2018-08-06 09:46, pirms 7 gadiem
Varbūt pirms U - 19 PČ piesaistīt kādu speciālistu kaut vai tepat no Lietuvas , lai ar mūsu centriem pastrādā !!!!

     [+] [-]

, 2018-08-06 10:03, pirms 7 gadiem
ervins_rudzitis_3609190 rakstīja: Malači,puiši!Prieks ir protams par sudrabu!Bet nu pāragri prognozēt,kā te daudzi kaifo.kuri no šīs izlases varēti palīdzēt nākotnē lielajai..Ja turpinās strādāt,nu Žagars tiešām varētu kļūt vismaz par Eiropas līmeņa zvaigzni.Bet par pārējiem grūti vēl spriest,tādi ļoti perspektīvi jau agrāk bijuši,bet tad pazuduši,piem.Strautiņš,arī R.Kurucs,kurš 16 gados lidoja pa laukumu,tagad šķiet apstājies izaugsmē..
Sevišķi R.Kurucs. Ne velti tikai vien 40 numurs NBA draftā. Vāji ...

     [+] [-]

, 2018-08-06 10:16, pirms 7 gadiem
Dikti interesē, kas bija noticis ar Berķi... Grupu turnīrā bija pilnīgi cits cilvēks. Bija emocijas un bija viss, bet sākoties spēlēm arēnā, čalis izskatījās max sagruzīts un pat finālā pret visiem garajiem serbiem nospēlēja vien 5minūtes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-08-06 11:01, pirms 7 gadiem
juings rakstīja: Varbūt pirms U - 19 PČ piesaistīt kādu speciālistu kaut vai tepat no Lietuvas , lai ar mūsu centriem pastrādā !!!!
Tu nopietni domā, ka piesaistīt speciālistu pirms turnīra un viņš pa nedēļu iemācīs visu to, ko iepriekšējo gadu garumā garie puikas nav iemācīti darīt? Tur ir jābūt ilgstošam darbam, ar labiem treneriem, sparingpartneriem kas atbilst auguma parametros, pašam individuāli brīvajā laikā

     [+] [-]

, 2018-08-06 11:04, pirms 7 gadiem
Edijsvi rakstīja: Dikti interesē, kas bija noticis ar Berķi... Grupu turnīrā bija pilnīgi cits cilvēks. Bija emocijas un bija viss, bet sākoties spēlēm arēnā, čalis izskatījās max sagruzīts un pat finālā pret visiem garajiem serbiem nospēlēja vien 5minūtes
Pārliecības trūkums un atbildība, kas ar katru nākamo maču tikai pieauga. Iespējams salūza ieraugot serbu un krievu pārspēku

     [+] [-]

, 2018-08-06 12:15, pirms 7 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Sevišķi R.Kurucs. Ne velti tikai vien 40 numurs NBA draftā. Vāji ...
Nu tas,ka viņu vispār draftē norāda,ka ar čali joprojām augstā līmenī rēķinās,talants ir..Bet nu lielajā mūsu izlasē Rodions galīgi bikli izskatījās,nu cerams vēl sevi parādīs!

     [+] [-]

, 2018-08-06 12:18, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Tu nopietni domā, ka piesaistīt speciālistu pirms turnīra un viņš pa nedēļu iemācīs visu to, ko iepriekšējo gadu garumā garie puikas nav iemācīti darīt? Tur ir jābūt ilgstošam darbam, ar labiem treneriem, sparingpartneriem kas atbilst auguma parametros, pašam individuāli brīvajā laikā
Jā,nu 'var piekrist,dažu nedēļu laikā neko dižu jau nevar iemācīt-mūsu centriem pietrūkst gan tehnikas,gan fiziskā-to sevišķi pret serbiem varēja redzēt!