Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Par līderu piesaistīšanu februāra spēlēm gaidāmas smagas sarunas

Par līderu piesaistīšanu februāra spēlēm gaidāmas smagas sarunas
Jānis Timma un Jānis Strēlnieks lieti noderētu februāra spēlēs pret Spāniju un Melnkalni. Foto: Romāns Kokšarovs/f64

Latvijas basketbola izlasei nākamā gada februārī būs divas izšķirošās Pasaules kausa kvalifikācijas turnīra spēles. Latvijas Basketbola savienības (LBS) ģenerālsekretārs Edgars Šneps sarunā ar Sportacentrs.com izteicās, ka par katra valstsvienības līdera piesaistīšanu uz šiem mačiem sagaidāmas smagas individuālās sarunas.

22. februārī Latvijas izlase savās mājās uzņems Spāniju, bet 25. februārī izbraukumā būs jāspēlē pret Melnkalnes izlasi. Jau tagad zināms, ka Melnkalnē obligāti vajadzēs uzvaru. Ja 22. februārī Latvija pieveiks Spāniju, tad 25. februārī derēs jebkāda uzvara. Taču, ja Latvija zaudēs Spānijai un Melnkalne uzvarēs Ukrainu, tad 25. februārī Latvijai būs jāuzvar ar desmit punktu pārsvaru, jo pagājušo ceturtdien Rīgā tika zaudēts ar 75:84.

Saprotams, ka uz izšķirošajām Latvijas valstsvienībai ļoti noderētu arī ULEB Eirolīgas klubos spēlējošie basketbolisti, no kuriem iepriekšējā spēlē pret Slovēniju varēja palīdzēt tikai Dairis Bertāns (Milānas "Olimpia"), bet ceturtdien pret Melnkalni nebija arī viņa.

ULEB Eirolīgā 21. februārī spēles aizvadīs Bertāna (Milānā), Anžeja Pasečņika ("Gran Canaria" Maskavā), Rolanda Šmita ("Barcelona Lassa" Barselonā), kā arī Jāņa Strēlnieka un Jāņa Timmas (Pirejas "Olympiacos" Stambulā) pārstāvētās komandas. Bet 22. februārī spēle paredzēta Žaņa Peinera pārstāvētajai Stambulas "Darussafaka", kas tiksies ar citu Stambulas klubu "Fenerbahce". Tikmēr Melnklanes klubs Podgoricas "Buducnost" 22. februārī viesosies Kauņā, tādējādi, iespējams, ka Melnkalnes izlasei Ukrainā nevarēs palīdzēt vairāki izlases potenciālie līderi - Nikola Ivanovičs, Suads Šehovičs, Petars Popovičs un Filips Barovičs.

Nākamā spēļu kārta ULEB Eirolīgas turnīrā paredzēta tikai 28. februārī un 1. martā, taču tas nebūt negarantē, ka Eirolīgas komandu spēlētāji 25. februārī varēs palīdzēt valstsvienībai. Šneps atgādina, ka arī pret Slovēniju ne dienu pirms, ne dienu pēc nebija gaidāmas Eirolīgas spēles.

"Mūs sagaida daudzas smagas individuālās sarunas," atzīst LBS ģenerālsekretārs. "Iepriekšējā pieredze bijusi dažāda. Par kādu spēlētāju klubs atbild - tagad nevaram atlaist, bet nākamajā reizē paspersim soli pretī. Tikmēr citam spēlētājam situācija ir 50 pret 50. Lai gan pirms sezonas Dairi negribēja laist, šoreiz izdevās veiksmīgi vienoties. Kādēļ gan lai tas neatkārtotos arī februārī? Pilnīgi nekāda kontakta nav tikai ar "Barcelona"."

Vaicāts par to, vai jautājums par līderu piesaistīšanu izšķirošajām spēlēm atrisināsies tikai nedēļu vai divas pirms mačiem, Šneps atbild, ka par atsevišķiem spēlētājiem skaidrība, iespējams, būs jau agrāk. "Tomēr jāsaprot, ka situācija var mainīties jebkurā brīdī. Profesionālajā sportā nevar izvairīties no traumām. Šajā gadījumā nerunāju konkrēti par Latvijas basketbolistu savainojumiem. Traumu var gūt kāds viņu komandas biedrs, un tas var ietekmēt viņu iespējas palīdzēt izlasei. Tikpat labi var nomainīties komandas galvenais treneris, kurš piekrīt vai nepiekrīt palaist spēlētāju uz valstsvienību."

LBS ģenerālsekretārs piekrīt, ka spēļu nozīmība šoreiz būs vēl lielāka, jo tagad vairs nevarēs būt atrunu par to, ka ceļazīmes liktenis izšķirsies citās spēlēs. "Uz to arī spiedīsim. Visi ir cilvēki. Taču spēlētāju darba devējs tik un tā ir klubs, kurš pieņem gala lēmumu. Daudz kas būs atkarīgs no mūsu meistarības šajās sarunās. Iespējams, ne tikai mūsu, bet arī pašu spēlētāju iespējām kaut ko sarunāt. Skaidrs, ka pieredzējušākie paši var iesaistīties sarunās, varbūt pat atļauties sastrīdēties ar klubu. Tikmēr mazāk pieredzējušie to nevar atļauties," skaidro Šneps.

Kurš no Eirolīgas klubu spēlētājiem izlasei palīdzētu visvairāk?

  • 662

  • 181

  • 54

  • 28

  • 74

  • 28


  +5 [+] [-]

, 2018-12-03 13:15, pirms 6 gadiem
Darbs funkcionāriem, lai vienotos!

  +4 [+] [-]

, 2018-12-03 13:16, pirms 6 gadiem
Papildu naudiņu iedodiet klubam un nevienam vairs nebūs pretenziju! Protams resursi ir ierobežoti tāpēc jāizvēlas paši nozīmīgākie rezultāta veidotāji (Strēlnieks, Timma, Bertāns, Pašečniks?)

  +3 [+] [-]

, 2018-12-03 13:17, pirms 6 gadiem
Mareks Meijers būs atpakaļ, tas jau būs plus, Šķēle arī būs sastāvā, vismaz kaut kāda saspēles radīsies, jo sastāvs jau pa lielam nebija slikts uz šo sabraukumu. Tāds Lomažs nemaz pie spēles laika daudz netiktu, ja Mareks būtu sastāvā, tāpat kā Vecais Jr. Protams, Strēlnieks noderētu, Timma utt.
Melnkalnei "pavizlo", ka savs klubs eirolīgā un kā valsts pasaka, tā dara (prtoams, ja nav spēle iepriekšējā dienā un dienu pēc tam)

 +11 [+] [-]

, 2018-12-03 13:18, pirms 6 gadiem
Strēlnieks, Timma, Bertāns. Tos nu toč vajadzētu, bet bez Strēlnieka
jau diezgan čābīgi, ja vēl vajadzēs +10 dabūt...

  -2 [+] [-]

, 2018-12-03 13:19, pirms 6 gadiem
D-Mob rakstīja: Mareks Meijers būs atpakaļ, tas jau būs plus, Šķēle arī būs sastāvā, vismaz kaut kāda saspēles radīsies, jo sastāvs jau pa lielam nebija slikts uz šo sabraukumu. Tāds Lomažs nemaz pie spēles laika daudz netiktu, ja Mareks būtu sastāvā, tāpat kā Vecais Jr. Protams, Strēlnieks noderētu, Timma utt.
Melnkalnei "pavizlo", ka savs klubs eirolīgā un kā valsts pasaka, tā dara (prtoams, ja nav spēle iepriekšējā dienā un dienu pēc tam)
A vaitad mums tā nav? VEFS jau arī visus, kas ir spējīgi LV izlasē spēlēt tos laida!

  +3 [+] [-]

, 2018-12-03 13:20, pirms 6 gadiem
D-Mob rakstīja: Mareks Meijers būs atpakaļ, tas jau būs plus, Šķēle arī būs sastāvā, vismaz kaut kāda saspēles radīsies, jo sastāvs jau pa lielam nebija slikts uz šo sabraukumu. Tāds Lomažs nemaz pie spēles laika daudz netiktu, ja Mareks būtu sastāvā, tāpat kā Vecais Jr. Protams, Strēlnieks noderētu, Timma utt.
Melnkalnei "pavizlo", ka savs klubs eirolīgā un kā valsts pasaka, tā dara (prtoams, ja nav spēle iepriekšējā dienā un dienu pēc tam)
Te gan jāpiezīmē, ka Budučnost taisnīgi savu vietu izkapāja caur Adrijas līgu. Spēle Melnkalnē būs ļoooti grūta. Īsta kauja.

 +12 [+] [-]

, 2018-12-03 13:20, pirms 6 gadiem
Visnopietnākajām sarunām jābūt ar Pirejas "Olympiacos, divi mūsējie kuri tiešām ir ļoti noderīgi!

 +11 [+] [-]

, 2018-12-03 13:21, pirms 6 gadiem
Žani gan jau nedabūs pret Spaņiem točna nē, bet tiešām viņš noderētu, čalis tiešām ar saviem nestandarta gājieniem jauca pretiniekiem galvu!

  -3 [+] [-]

, 2018-12-03 13:23, pirms 6 gadiem
Sveiks, kas ar spēlētāju?

  +5 [+] [-]

, 2018-12-03 13:24, pirms 6 gadiem
Pret Spāniju Mums nevajag visus, vismaz uz izšķirošos spēli vajag kaujas cienīgu sastāvu! Tas ir skaidrs, ka Melnkalniešiem kritīs troikas (arī haļavnās, tā kā vakar Slovēnijai)! Mums vajag čaļus kuri tiešām spēj vēsi spēlēt un ar nerviem kuriem vis ok!

  +6 [+] [-]

, 2018-12-03 13:26, pirms 6 gadiem
vozā rakstīja: Pret Spāniju Mums nevajag visus, vismaz uz izšķirošos spēli vajag kaujas cienīgu sastāvu! Tas ir skaidrs, ka Melnkalniešiem kritīs troikas (arī haļavnās, tā kā vakar Slovēnijai)! Mums vajag čaļus kuri tiešām spēj vēsi spēlēt un ar nerviem kuriem vis ok!
Pret Spāniju vajadzētu iesvīst tomēr, jo uzvara noņemtu to +10 slogu izšķirošajā mačā pret Melnkalni!!!

 +10 [+] [-]

, 2018-12-03 13:26, pirms 6 gadiem
Ja no 6 šiem piedāvātajiem spēlētajiem varētu ņemt 4, tad ņemtu (Strēlnieku, Timmu, Bertānu, Peineru), Pašečniks, un Šmits vēl jauni, tādā spriedzē vajag jau kaut cik pārbaudītas vērtības!

  +4 [+] [-]

, 2018-12-03 13:27, pirms 6 gadiem
ficuks rakstīja: Pret Spāniju vajadzētu iesvīst tomēr, jo uzvara noņemtu to +10 slogu izšķirošajā mačā pret Melnkalni!!!
Arī piekrītu!

  +5 [+] [-]

, 2018-12-03 13:28, pirms 6 gadiem
Olympiacos Eirolīgā pēc 21. februāra spēles nākamā - 1. martā. Grieķijas čempī - 2. martā. Nedēļas pauze. LBS jāņem talkā visi iespējamie līdzekļi, lai dabūtu abus Jāņus vismaz uz Melnkalnes spēli. Bez viņiem (īpaši bez Strēlnieka) kā redzējām šajā sabraukumā, ir lielas problēmas. Arī Peiners, Bertāns un Pasečņiks lieti noderētu.

  +4 [+] [-]

, 2018-12-03 13:32, pirms 6 gadiem
vozā rakstīja: A vaitad mums tā nav? VEFS jau arī visus, kas ir spējīgi LV izlasē spēlēt tos laida!
Vefs nav Eirolīgas klubs. Ja Vefs tāds būtu, tad nešaubos, ka tur spēlētu mūsu Eirolīgas čaļi un nebūtu jautājumu, par viņu piedalīšanos izlasē!

     [+] [-]

, 2018-12-03 13:33, pirms 6 gadiem
Monetārās sistēma bulšits!

  +7 [+] [-]

, 2018-12-03 13:34, pirms 6 gadiem
Par Strēlnieku un Timmu, uz otro spēli, man tādas labas aizdomas, ka tiks. Bagijs uzzvanīs Blatam un sarunās. Un tas jau būs neatsverami daudz.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-03 13:34, pirms 6 gadiem
Jāmēģina dabūt visi Euroleugue spēlētāji klubiem jāpierāda ka šī svarīgākā spēle

  +4 [+] [-]

, 2018-12-03 13:35, pirms 6 gadiem
Galvenais , lai ir Ausējs , vot tas ir lietaskoks

  +5 [+] [-]

, 2018-12-03 13:35, pirms 6 gadiem
ficuks rakstīja: Pret Spāniju vajadzētu iesvīst tomēr, jo uzvara noņemtu to +10 slogu izšķirošajā mačā pret Melnkalni!!!
Viedi vārdi!

     [+] [-]

, 2018-12-03 13:36, pirms 6 gadiem
Pa liela skatoties, var pat visi nebūt, galvenais ir saspēle un trešais numurs. Kā jau teica, garajā galā arī Mejeris atpakaļ būs + ar Strelnieku tomēr tiks izmantoti arī garie, kas ar Slovēniju spēlējot, īsti nenotika

  -1 [+] [-]

, 2018-12-03 13:37, pirms 6 gadiem
D-Mob rakstīja: Vefs nav Eirolīgas klubs. Ja Vefs tāds būtu, tad nešaubos, ka tur spēlētu mūsu Eirolīgas čaļi un nebūtu jautājumu, par viņu piedalīšanos izlasē!
Nē doma , bija cita! Bija domāts salīdzinājums ar Melnkalnes to klubu, kurš palaida līderus uz spēli ar Latviju! Tas pats ir mums ar Vefu it kā nespēlē Eirolīgā bet visi kuri velkt izlases līmeni tiek piesaistīti!

 +22 [+] [-]

, 2018-12-03 13:38, pirms 6 gadiem
Kas šis bija par sviestu no Šnepa?

"Skaidrs, ka pieredzējušākie paši var iesaistīties sarunās, varbūt pat atļauties sastrīdēties ar klubu......"

Timamm Oly maksā 1milj$ sezonā un viņš ies strīdēties ar klubu?

Kas par muļķībām? Tagad spēlētājam jāsāk strīdēties ar klubu lai tiktu uz izlasi? Nē!

Man nav ne mazāko šaubu ka ja spēlētājiem būtu izvēle tad VISI viņi būtu izlasē nedēļu iepriekš jau!

Davai Šnepa kungs, kustini pakaļu, strādā!

  +5 [+] [-]

, 2018-12-03 13:39, pirms 6 gadiem
Interesanti kāpēc nav nekādas komunikācijas ar Barcelona?

  +4 [+] [-]

, 2018-12-03 13:41, pirms 6 gadiem
VietējaisMurisDzīvelīgs rakstīja: Galvenais , lai ir Ausējs , vot tas ir lietaskoks
Jā,bez Ausēja tiešām nav aršana...

  +2 [+] [-]

, 2018-12-03 13:43, pirms 6 gadiem
Šnep, atver maku un maksā ragā eirolīgas klubiem. Klubi tiešām neko no tā neiegūst, ja mēs vienkārši pakļaujam riskam viņu spēlētājus.

     [+] [-]

, 2018-12-03 13:44, pirms 6 gadiem
vozā rakstīja: Nē doma , bija cita! Bija domāts salīdzinājums ar Melnkalnes to klubu, kurš palaida līderus uz spēli ar Latviju! Tas pats ir mums ar Vefu it kā nespēlē Eirolīgā bet visi kuri velkt izlases līmeni tiek piesaistīti!
Slikts salīdzinājums, jo man tāda doma nebija ! Stāsts tieši par Eirolīgu ir!

     [+] [-]

, 2018-12-03 13:45, pirms 6 gadiem
TackTick rakstīja: Barcelona tāds interesants klubs, gremdē latviešu jaunos talantus
Kur tieši tagad Šmitu gremdē? Kurš vainīgs, ka pašlaik viņš īsti konkurenci Oriolam sastādīt nevar?

 +13 [+] [-]

, 2018-12-03 13:48, pirms 6 gadiem
Strēlnieks būtu visnoderīgākais, Ja viņš spēlētu pret Melnkalni, domāju, uzvara būtu. Skatoties Kaspara Vecvagara spēli, tad saprotu, kāpēc Žalgirī vairs nav(liktās cerības neattaisnoja). Liekas, ka par viņu pat labāks būtu jaunais Artūrs Žagars.

     [+] [-]

, 2018-12-03 13:50, pirms 6 gadiem
Ja LBS nevar nodrošināt visus Eirolīigas spēlētājus visam LBS jāiet

  -2 [+] [-]

, 2018-12-03 13:53, pirms 6 gadiem
SteveDavis rakstīja: Ja LBS nevar nodrošināt visus Eirolīigas spēlētājus visam LBS jāiet
Un kāds pamatojums? Ir jāsaprot, ka klubs ir darba devējs, tas ir primāri un, piedodiet un atvainoj, bet izlase vairak būs kā nodarbe, ko dara no darba brīvajā laikā

  -1 [+] [-]

, 2018-12-03 13:58, pirms 6 gadiem
bļe nu piesoliet naudu kam vajag, skopuļi, ir jādara VISS!!!

Protams, nav ticības, ka Šneps gatavs tiešām darīt visu, citādi jau Vecvagars nebūtu treneris.
Bet nu tad lieciet iekšā ziedojumi.lv vai kur tur, sametīsim!
Lai vējonis un Porziņģis sūta vēstules Eirolīgas klubu vadībām! Karoče, jādara viss.

  +3 [+] [-]

, 2018-12-03 13:58, pirms 6 gadiem
Ja skatās pēc vidējo gūto punktu rādītājiem savās nospēlētajās spēlēs tad:
Strēlnieks ar 22,8 punkti (4 spēlēs) ir līderis;
Timma ar 19,0 punkti (spēlēs)
Dairis Bertāns 17,5 punkti (spēlēs)
Peiners 11,6 punkti (spēlēs)
Šmits 7,6 punkti (5.spēlēs)
Pašečniks 7,5 punkti (6 spēlēs)

Tad lūdzu redzat kurš mums ir visnepieciešamākais

  +5 [+] [-]

, 2018-12-03 14:03, pirms 6 gadiem
Un ja paanalizē, mūsu pastarīši kuri aizstāj, mūsu līderu vietas:
Lomažs- 7,0 punkti (7 spēlēs)
Ate- 4,0 punkti (6 spēlēs)
Vecvagars- 3,0 punkti (6 spēlēs)
Ausējs- 1,0 punkti (2 spēlēs)
Gražulis- 1,3 punkti (7 spēlēs)

     [+] [-]

, 2018-12-03 14:04, pirms 6 gadiem
vozā rakstīja: Un ja paanalizē, mūsu pastarīši kuri aizstāj, mūsu līderu vietas:
Lomažs- 7,0 punkti (7 spēlēs)
Ate- 4,0 punkti (6 spēlēs)
Vecvagars- 3,0 punkti (6 spēlēs)
Ausējs- 1,0 punkti (2 spēlēs)
Gražulis- 1,3 punkti (7 spēlēs)
nevis jāaizstāj, bet viņi loģiski, ka ir rezervisti, kuri uz maiņu nāk

  +3 [+] [-]

, 2018-12-03 14:07, pirms 6 gadiem
Black_king rakstīja: Strēlnieks būtu visnoderīgākais, Ja viņš spēlētu pret Melnkalni, domāju, uzvara būtu. Skatoties Kaspara Vecvagara spēli, tad saprotu, kāpēc Žalgirī vairs nav(liktās cerības neattaisnoja). Liekas, ka par viņu pat labāks būtu jaunais Artūrs Žagars.
Nav galīgi izslēgts, ja tiksim uz PK, tad Žagars jau būs viņam priekšā...

  +3 [+] [-]

, 2018-12-03 14:09, pirms 6 gadiem
Strēlnieks + Timma ir jādabū tur vai kas. Tas nebūtu godīgi pret pašu basketbolu kā tādu, ja uz PK aizbrauktu izlase, kas ir krietni vājāka par LV izlasi. Patieso spēku samēru redzējām Eurobasket 2017 - tur bez variantiem Melnkalnei. Tā kā LBS beidzot ir jāsāk strādāt SMAGI un runāt, maksāt. Domāju, ka daudzi LV basketa fani pat būtu gatavi samesties pa pāris eiriki, lai tikai dabūtu līderus.

  +4 [+] [-]

, 2018-12-03 14:10, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Nav galīgi izslēgts, ja tiksim uz PK, tad Žagars jau būs viņam priekšā...
Domāju, ka ja Žagaram nebūtu tā trauma, tad viņš jau šajā sasaukumā būtu izlasē.

  +2 [+] [-]

, 2018-12-03 14:10, pirms 6 gadiem
vozā rakstīja: Ja skatās pēc vidējo gūto punktu rādītājiem savās nospēlētajās spēlēs tad:
Strēlnieks ar 22,8 punkti (4 spēlēs) ir līderis;
Timma ar 19,0 punkti (spēlēs)
Dairis Bertāns 17,5 punkti (spēlēs)
Peiners 11,6 punkti (spēlēs)
Šmits 7,6 punkti (5.spēlēs)
Pašečniks 7,5 punkti (6 spēlēs)

Tad lūdzu redzat kurš mums ir visnepieciešamākais
Tā ir ļoti virspusēja informācija. Kur ir spēles minūtes, piespēles? Tas ir ne mazāk nozīmīgi. Skaidrs, ka Strēlnieks ir monstrs. Ja dabūsim viņu uz Melnkalnes spēli, tad puslīdz droši saku, ka būs uzvara. Ja nebūs, tad vairāk sliecos uz zāģi!

     [+] [-]

, 2018-12-03 14:13, pirms 6 gadiem
Bowijs rakstīja: Strēlnieks + Timma ir jādabū tur vai kas. Tas nebūtu godīgi pret pašu basketbolu kā tādu, ja uz PK aizbrauktu izlase, kas ir krietni vājāka par LV izlasi. Patieso spēku samēru redzējām Eurobasket 2017 - tur bez variantiem Melnkalnei. Tā kā LBS beidzot ir jāsāk strādāt SMAGI un runāt, maksāt. Domāju, ka daudzi LV basketa fani pat būtu gatavi samesties pa pāris eiriki, lai tikai dabūtu līderus.
Mazliet kļūdies. Otrais sastāvs izsit ceļu un uz PK spēcīgakie brauc. Godīgi nav pret otro sastāvu.

     [+] [-]

, 2018-12-03 14:15, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Mazliet kļūdies. Otrais sastāvs izsit ceļu un uz PK spēcīgakie brauc. Godīgi nav pret otro sastāvu.
Tam arī var piekrist.

  +2 [+] [-]

, 2018-12-03 14:21, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Tā ir ļoti virspusēja informācija. Kur ir spēles minūtes, piespēles? Tas ir ne mazāk nozīmīgi. Skaidrs, ka Strēlnieks ir monstrs. Ja dabūsim viņu uz Melnkalnes spēli, tad puslīdz droši saku, ka būs uzvara. Ja nebūs, tad vairāk sliecos uz zāģi!
Esmu tikai čalis, kas raksta komentārus, rakstus es neveidoju, devu ieskatu citiem, kāda situācija ir! Ja kādam ir vēlme var par piespēlēm un citiem statistikas elementiem uzrakstīt rakstu!

  +3 [+] [-]

, 2018-12-03 14:25, pirms 6 gadiem
Lai iepiķo klubam kāds sponsors pa taisno, lai palaiž mūsējos. Citādi 2 gadu darbs un nez kāda nauda, braukājot uz spēlēm, īrējot Arēna Rīga, apdrošināšanas utt., pa ****.
Ps. Blūmam vajag mazu pieminekli, jo bez viņa Slovēnija būtu mūs pamatīgi samīcījusi.

  -1 [+] [-]

, 2018-12-03 14:28, pirms 6 gadiem
Bowijs rakstīja: Strēlnieks + Timma ir jādabū tur vai kas. Tas nebūtu godīgi pret pašu basketbolu kā tādu, ja uz PK aizbrauktu izlase, kas ir krietni vājāka par LV izlasi. Patieso spēku samēru redzējām Eurobasket 2017 - tur bez variantiem Melnkalnei. Tā kā LBS beidzot ir jāsāk strādāt SMAGI un runāt, maksāt. Domāju, ka daudzi LV basketa fani pat būtu gatavi samesties pa pāris eiriki, lai tikai dabūtu līderus.
Dižie maksātāji. Pa pāris eirikiem visi fani samestos, varbūt 20k savāktu... Un ko ar tiem darīt?

     [+] [-]

, 2018-12-03 14:29, pirms 6 gadiem
Jā Oly būs svarīga situācija Eurolegue ciņa par play-off, tad nedomāju ka palaida garām spēlētājus, tikai ja būs labs gešefts viņiem.

  +5 [+] [-]

, 2018-12-03 14:29, pirms 6 gadiem
pret spāniju pilnīgi noteikti jāiet uz uzvaru, jo apstākļi tam ir labi...tā kā spāņi jau vietu ir nodrošinājuši, viņi varetu neiespringt uz laba sastāva nolasīšanu un viņiem varētu trūkt motivācija baigi sisties. pie kam ar uzvaru varētu nedaudz pabiedēt melnkalni.
noderētu jebkurš no sešiem EL...arī šmits un pasečniks,jo garais gals piekliboja...

  +1 [+] [-]

, 2018-12-03 14:34, pirms 6 gadiem
Es domāju pienācis laiks Šnepiņam iet strādāt katu kur citur. Nepieciešama rotācija un tāds kompitents orgāns noteikti atradīs sev citu silt uvietiņu

  +2 [+] [-]

, 2018-12-03 14:44, pirms 6 gadiem
Beigās pie labākā scenārija mums pat nevajag uzvarēt Spāniju, lai nevajadzētu tos +10 pret Spāniju. Jātur īkšķi par Ukrainu, kas savā laukumā domājams būs arī favorīti pret Melnkalni un tad jau ar dažiem eirolīgas spēlētājiem mēs būsim favorīti Melnkalnē. Vēl interesanti, ka LV ir iespējas apsteigt Spāniju, ja šamējie zaudēs abas spēles, bet nu tas neko baigi nemaina tikai gala vietu grupā.

     [+] [-]

, 2018-12-03 14:48, pirms 6 gadiem
Vai Melnkalne arī var pastiprināt savu izlasi?

     [+] [-]

, 2018-12-03 14:54, pirms 6 gadiem
Nav kur pastiprināt

  +8 [+] [-]

, 2018-12-03 14:56, pirms 6 gadiem
Vai tiešām jāmāca, kā var vienoties?

1. Barcelona ir katalāņi, un kā zināms, Katalonijas himna ir Mārtiņa Brauna Saule Pērkons Daugava. Latvieši atbalsta katalāņu neatkarības centienus, tāpēc jāspiež uz nacionālajām jūtām. Tāpat, Šmits nespēlē tik lielu lomu kluba panākumos. Pagaidām.
2. Olympiacos. Šeit sarunās ir jāiesaistās Bagatskim, ja vien viņi ar Blatu šķīrās uz draudzīgas nots.
3. Darussafaka ir jāiedod kāposts. Turkus var nopirkt. Visdrīzāk, Peinera klubs tāpat būs zaudējis visas cerības tikt astotniekā.
4. Ar Gran Canaria Andža var iet uz konfliktu, jo darbu atradīs citos Eirolīgas klubos, ja vien nebūs jau nobruģējis ceļu uz NBA.
5. Un par šo mani nomētās ar tukšām pudelēm - esmu pārliecināts, ka uz vienu spēli varētu dabūt KP. Kaut uz 5min viņš izietu laukumā, tas melnajiem būtu liels psiholoģisks trieciens. Līdz 25. februārim ir teju trīs mēneši, un KP noteikti jau būs atpakaļ ierindā.

Šņep, izlien kaut ko ādas, bet dabū uz izlasi visus labākos eiropiešus, kā savulaik slovāki dabūja februārī teju visu NHL špīlerus uz kvalifikācijas mačiem.
Latvijai ir jāspēlē PČ, nevis kaut kādiem... Amen!

     [+] [-]

, 2018-12-03 15:02, pirms 6 gadiem
Budučnost uzdavinās savas spēles, lai Oly, Darussafaka, Gran Canaria, Barcelona neatļauj braukt uz spēlēm.

  -1 [+] [-]

, 2018-12-03 15:06, pirms 6 gadiem
Latvija - Melnkālne Attendance: 7,500 Arēna Rīga.
Vai tiešām basketbols Nr1. sports Latvijā?

     [+] [-]

, 2018-12-03 15:18, pirms 6 gadiem
Bowijs rakstīja: Strēlnieks + Timma ir jādabū tur vai kas. Tas nebūtu godīgi pret pašu basketbolu kā tādu, ja uz PK aizbrauktu izlase, kas ir krietni vājāka par LV izlasi. Patieso spēku samēru redzējām Eurobasket 2017 - tur bez variantiem Melnkalnei. Tā kā LBS beidzot ir jāsāk strādāt SMAGI un runāt, maksāt. Domāju, ka daudzi LV basketa fani pat būtu gatavi samesties pa pāris eiriki, lai tikai dabūtu līderus.
Pāris eiriki! A ja katrs pāris simtus eiriku? Vai būtu gatavi?

  +3 [+] [-]

, 2018-12-03 15:27, pirms 6 gadiem
Frisk rakstīja: Latvija - Melnkālne Attendance: 7,500 Arēna Rīga.
Vai tiešām basketbols Nr1. sports Latvijā?
Uz izlasi vienmēr nāk.

     [+] [-]

, 2018-12-03 15:29, pirms 6 gadiem
Onslovs rakstīja: Uz izlasi vienmēr nāk.
7500 tas nav pilna Arēna, ja hokeja izlase spēlēs atlases turnīru uz OS, tad Arēna būs pilna.

     [+] [-]

, 2018-12-03 15:29, pirms 6 gadiem
Melnkalnei tik var papildināties var ar Todoroviču un Simonāviču liekas citu viņiem nav jo Vučēvičš 100% nebūs.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-03 15:37, pirms 6 gadiem
Frisk rakstīja: 7500 tas nav pilna Arēna, ja hokeja izlase spēlēs atlases turnīru uz OS, tad Arēna būs pilna.
Pārbaudes spēlēs mazāk nekā Basī, pēdējos 2 gadus toč.

     [+] [-]

, 2018-12-03 15:51, pirms 6 gadiem
Onslovs rakstīja: Pārbaudes spēlēs mazāk nekā Basī, pēdējos 2 gadus toč.
Ka var salīdzināt pārbaudes spēles ar oficiālajām spēlēm?

  +3 [+] [-]

, 2018-12-03 16:07, pirms 6 gadiem
Леонидс Грецкис rakstīja: Vai tiešām jāmāca, kā var vienoties?

1. Barcelona ir katalāņi, un kā zināms, Katalonijas himna ir Mārtiņa Brauna Saule Pērkons Daugava. Latvieši atbalsta katalāņu neatkarības centienus, tāpēc jāspiež uz nacionālajām jūtām. Tāpat, Šmits nespēlē tik lielu lomu kluba panākumos. Pagaidām.
2. Olympiacos. Šeit sarunās ir jāiesaistās Bagatskim, ja vien viņi ar Blatu šķīrās uz draudzīgas nots.
3. Darussafaka ir jāiedod kāposts. Turkus var nopirkt. Visdrīzāk, Peinera klubs tāpat būs zaudējis visas cerības tikt astotniekā.
4. Ar Gran Canaria Andža var iet uz konfliktu, jo darbu atradīs citos Eirolīgas klubos, ja vien nebūs jau nobruģējis ceļu uz NBA.
5. Un par šo mani nomētās ar tukšām pudelēm - esmu pārliecināts, ka uz vienu spēli varētu dabūt KP. Kaut uz 5min viņš izietu laukumā, tas melnajiem būtu liels psiholoģisks trieciens. Līdz 25. februārim ir teju trīs mēneši, un KP noteikti jau būs atpakaļ ierindā.

Šņep, izlien kaut ko ādas, bet dabū uz izlasi visus labākos eiropiešus, kā savulaik slovāki dabūja februārī teju visu NHL špīlerus uz kvalifikācijas mačiem.
Latvijai ir jāspēlē PČ, nevis kaut kādiem... Amen!
Ja Knicks palaidīs Porziņģi uz izlases spēlēm es tev personīgi apmaksāšu braucienu uz Melnkalni. Izbeidz sapņot. Nemaz nerunājot par viņa fizisko stāvokli

     [+] [-]

, 2018-12-03 16:12, pirms 6 gadiem
Ja klāt nāk 6 eurolegue un šķele tad no vakardienas sastāva paliek Meiers ,Blūms, Siliņš un kuri vēl 2? Lomažš un Gražulis?

  -3 [+] [-]

, 2018-12-03 16:13, pirms 6 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Ja klāt nāk 6 eurolegue un šķele tad no vakardienas sastāva paliek Meiers ,Blūms, Siliņš un kuri vēl 2? Lomažš un Gražulis?
Siliņa vietā Mejeri var piesaistīt. Vēl bija tāds Jakovičs.

     [+] [-]

, 2018-12-03 16:14, pirms 6 gadiem
Black_king rakstīja: Strēlnieks būtu visnoderīgākais, Ja viņš spēlētu pret Melnkalni, domāju, uzvara būtu. Skatoties Kaspara Vecvagara spēli, tad saprotu, kāpēc Žalgirī vairs nav(liktās cerības neattaisnoja). Liekas, ka par viņu pat labāks būtu jaunais Artūrs Žagars.
Veel salidzinaaji ar Žagaru,viennozimiigi Žagars buutu labaaks,domasana vinam cita uz laukuma un ar nerviem labaak tiek galaa

     [+] [-]

, 2018-12-03 16:15, pirms 6 gadiem
pa vecvagaru jr pat sirsniņš butu labaks un kaufmanis

  +1 [+] [-]

, 2018-12-03 16:16, pirms 6 gadiem
Galvenais jadabū Strēlnieku! Lai ir kāds, kas VADA spēli laukumā, nevis izliekas par saspēles vadītāju... bez normāla 1. numura mums būs grūti...

Ja uz 25. februāri varētu vismaz 4 EL spēlētājus dabūt, tad man pat nebūtu svarīgi, vai pret spāņiem kāds ir vai nav, jo, neuzvarot Melnkalni, mēs tāpat tālāk netiksim... neatkarīgi no rezultāta pret spāņiem... jā, uzvara pret spāņiem mums noņemtu to +10 slogu nākamajā spēlē, bet tomēr prioritāte ir Melnkalnes spēle...

     [+] [-]

, 2018-12-03 16:19, pirms 6 gadiem
petravicus rakstīja: Galvenais jadabū Strēlnieku! Lai ir kāds, kas VADA spēli laukumā, nevis izliekas par saspēles vadītāju... bez normāla 1. numura mums būs grūti...

Ja uz 25. februāri varētu vismaz 4 EL spēlētājus dabūt, tad man pat nebūtu svarīgi, vai pret spāņiem kāds ir vai nav, jo, neuzvarot Melnkalni, mēs tāpat tālāk netiksim... neatkarīgi no rezultāta pret spāņiem... jā, uzvara pret spāņiem mums noņemtu to +10 slogu nākamajā spēlē, bet tomēr prioritāte ir Melnkalnes spēle...
kaut kā čujs, ka pret spāņiem nospēlēsim labāko spēli kvalī...

     [+] [-]

, 2018-12-03 16:21, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Mazliet kļūdies. Otrais sastāvs izsit ceļu un uz PK spēcīgakie brauc. Godīgi nav pret otro sastāvu.
Godīgi nav, bet otrais sastāvs tajā visā var vainot tikai EL un FIBA konfliktu, nevis pirmo sastāvu vai trenerus, jo bez šī konflikta labākie sistos par iespēju tikt uz PK, nevis otrais sastāvs...

  +2 [+] [-]

, 2018-12-03 16:23, pirms 6 gadiem
Starp citu mums +9 arī varētu derēt. Jo šobrīd kopēja punktu attiecība ir labāka. Protams vēl 2 spēles palikušas, bet ja pierēķinam jau tos +9 klāt tad diez gan liela iespēja ka ar to arī pietiks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-12-03 16:34, pirms 6 gadiem
petravicus rakstīja: Godīgi nav, bet otrais sastāvs tajā visā var vainot tikai EL un FIBA konfliktu, nevis pirmo sastāvu vai trenerus, jo bez šī konflikta labākie sistos par iespēju tikt uz PK, nevis otrais sastāvs...
Nu, manāmi to vezumu velk potenciāli pirmā sastāva vīri: Strēlnieks, Blūms, Dairis, Meiers...

     [+] [-]

, 2018-12-03 16:35, pirms 6 gadiem
Subaars rakstīja: Nu tad salīdzini spēlētāju skaitu, kas ar to nodarbojas.
TV reitingi arī vienmēr ir stipri par labu hoķim. Pamazām tas mainīsies, bet vajag rezultātu!

     [+] [-]

, 2018-12-03 16:39, pirms 6 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Pāris eiriki! A ja katrs pāris simtus eiriku? Vai būtu gatavi?Jā!

     [+] [-]

, 2018-12-03 16:41, pirms 6 gadiem
uz kārts ir dalība pasaules kausā un, ar labāko sastāvu, iespēja uztaisīt sensāciju
laika vēl 2,5 mēneši
līdz ar to kaulēšanās te nevietā, jāstrādā federācijai un uz februāri jādabū visi labākie
punktum

  +4 [+] [-]

, 2018-12-03 16:54, pirms 6 gadiem
Lai gan visi te domā, ka ir otrādi, manuprāt, kā uz izšķirošo spēli 100% jābruņojas uz Spāniju. Ja Latvija uzvar, pret Melnkalni uzvarēt var bez maz vai ar to pašu sastāvu, kas bija vakar + Bērzs. Ja Melnkalnē vajadzēs +10, to slogu var nepanest pat vislabākajā sastāvā.

     [+] [-]

, 2018-12-03 17:00, pirms 6 gadiem
yankeezulu rakstīja: Lai gan visi te domā, ka ir otrādi, manuprāt, kā uz izšķirošo spēli 100% jābruņojas uz Spāniju. Ja Latvija uzvar, pret Melnkalni uzvarēt var bez maz vai ar to pašu sastāvu, kas bija vakar + Bērzs. Ja Melnkalnē vajadzēs +10, to slogu var nepanest pat vislabākajā sastāvā.
Melnkalnē visiem ir grūti spēlēt, kaut vai, lai paskatās Eirolīgas spēles, pat cska tur ierija

     [+] [-]

, 2018-12-03 17:10, pirms 6 gadiem
yankeezulu rakstīja: Lai gan visi te domā, ka ir otrādi, manuprāt, kā uz izšķirošo spēli 100% jābruņojas uz Spāniju. Ja Latvija uzvar, pret Melnkalni uzvarēt var bez maz vai ar to pašu sastāvu, kas bija vakar + Bērzs. Ja Melnkalnē vajadzēs +10, to slogu var nepanest pat vislabākajā sastāvā.
Piekrītu. Man sazin kāpēc liekas, ka spāņus mājās paņemsim...

     [+] [-]

, 2018-12-03 17:11, pirms 6 gadiem
yankeezulu rakstīja: Lai gan visi te domā, ka ir otrādi, manuprāt, kā uz izšķirošo spēli 100% jābruņojas uz Spāniju. Ja Latvija uzvar, pret Melnkalni uzvarēt var bez maz vai ar to pašu sastāvu, kas bija vakar + Bērzs. Ja Melnkalnē vajadzēs +10, to slogu var nepanest pat vislabākajā sastāvā.
Palabo mani ja kļūdos, bet ja Melknalne pasēj Ukraiņiem, tad mums tos +10 nevajag. Pat ja zaudējam Spāņiem

  +1 [+] [-]

, 2018-12-03 17:18, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Melnkalnē visiem ir grūti spēlēt, kaut vai, lai paskatās Eirolīgas spēles, pat cska tur ierija
CSKA pēc puslaika bija +14! Aizsardzībā nometa apgriezienus un Buducnost viss sakrita!

     [+] [-]

, 2018-12-03 17:19, pirms 6 gadiem
Piedodiet, Šnepa k-gam neticu, nevienam viņa vārdam. Viņš nepanāks LV izlases piedalīšanos pasaules čempī. Jau sen vajadzīgs cits viņa aizvietotājs. Zivs pūst no galvas.

     [+] [-]

, 2018-12-03 17:19, pirms 6 gadiem
Porzingi vajag. Tas būs atlabis jau

     [+] [-]

, 2018-12-03 17:21, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: TV reitingi arī vienmēr ir stipri par labu hoķim. Pamazām tas mainīsies, bet vajag rezultātu!
nesaprotu, ko var salīdzināt visu laiku. pirms naidīgais Artjoms Butrs te nesāka ņemties, man personīgi pat prātā nenāca, ka vispār tāda tēma eksistē un ka man tagad būtu baigi jāpozicionējas - ja jau patīk baša izlase, tad noteikti hoķa nē vai otrādi

Un vispār, manprāt, tie nemaz nav īsti salīdzināmi lielumi, atšķirīgas nišas. Basis vienmēr būs padsmit reižu masveidīgāks. vietējais čempis arī citas raudzes. nu hoķim agrāk pavasara čempis, tagad vēl viena komanda, kas savāc to popsas vairākuma publiku, tas ir kā šovu paskatiīties pie tv, nu un. nav tur daudz, ko sacensties.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-03 17:24, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: CSKA pēc puslaika bija +14! Aizsardzībā nometa apgriezienus un Buducnost viss sakrita!
Baskonia arī tur zaudēja, ja nemaldos....Arī Gulbis teica, ka tur smagi ir. Tur pat neoficiāli ir atļauts smēķēt.

     [+] [-]

, 2018-12-03 17:25, pirms 6 gadiem
Par masveidību varētu pastrīdēties. Amatieru līmenī noteikti hokejā ir ļoti daudzi iesaistījušies. Basī mazāk. Jo basī tomēr nepieciešams lekt un skriet, hoķī tikai slidot.

     [+] [-]

, 2018-12-03 17:27, pirms 6 gadiem
Леонидс Грецкис rakstīja: 3. Darussafaka ir jāiedod kāposts. Turkus var nopirkt. Visdrīzāk, Peinera klubs tāpat būs zaudējis visas cerības tikt astotniekā.
par šo baža - ja kaut kādā brīdī būs vajadzīgs kāposts, vai tiešām Šneps visu izdarīs.

     [+] [-]

, 2018-12-03 17:27, pirms 6 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Par masveidību varētu pastrīdēties. Amatieru līmenī noteikti hokejā ir ļoti daudzi iesaistījušies. Basī mazāk. Jo basī tomēr nepieciešams lekt un skriet, hoķī tikai slidot.
Kāpēc raksti boldā?

     [+] [-]

, 2018-12-03 17:28, pirms 6 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Jo basī tomēr nepieciešams lekt un skriet, hoķī tikai slidot.
un basī vajag bumbu un grozu, hoķī tikai ledus halli, slidas, nūju, ekipējumu

     [+] [-]

, 2018-12-03 17:28, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: par šo baža - ja kaut kādā brīdī būs vajadzīgs kāposts, vai tiešām Šneps visu izdarīs.
LBS nav tādas naudas. Jau tā spēlētāju apdrošināšānas būs augšā. Visu nepavilks.

  -1 [+] [-]

, 2018-12-03 17:32, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Kāpēc raksti boldā?
Čaļi man palūdza, lai ātrāk var atrast manus komentus, kad rullē lapu uz leju.

     [+] [-]

, 2018-12-03 17:33, pirms 6 gadiem
AlanRich rakstīja: Ja Knicks palaidīs Porziņģi uz izlases spēlēm es tev personīgi apmaksāšu braucienu uz Melnkalni. Izbeidz sapņot. Nemaz nerunājot par viņa fizisko stāvokli
Tu tikai nepazūdi pirms brauciena uz Melnkalni. Ieplānošu brīvdienas.

     [+] [-]

, 2018-12-03 17:57, pirms 6 gadiem
Labāk lai sāk laicīgi tos +9/+10 rēķināt! Vienreiz jau nesarēķināja... #2009

     [+] [-]

, 2018-12-03 18:05, pirms 6 gadiem
Bērnudārzs, kuri sapņo, ka KP pēc smagas traumas un ilgstošas rehabilitācijas skries uz izlasi pret Melnkalni. Laikam galvu atdauzījuši. Kaut viņš gadījumā, ja pēc Jaunā gada atgriezīsies Knicks, nebrauks NEKAD uz šo spēli. Salauzīšu mazās, naivās sirsniņas, ka arī uz PK nav lielu cerību viņu redzēt, jo KP priekšā ir milzu līgums un tikko ir bijusi nopietna trauma, kura bija Eurobasket sezonā. Teorētiski, ja viņs atgriežas šajā sezonā, varam visādus brīnumus sagaidīt, bet NBA klubam, kurš savam franšīzes spēlētajam, iespējams, gatavo 157m $ kluba pārvūbes periodā, noteikti dziļi poh*j par tādu PK, izlasi un bērnudārzu, kurš sportacentrā sapņo slapjos sapnīšus. Zinot arī Porziņģa bračkas, noteikti ieteiks pašam Kristapam sākumā pierādīt Knicks, ka ir atgriezies tāds pats vai labāks un šo miljonu vērts, noslēgt lielo līgumu un tad uz Eurobasket21 visticamāk varēsim sagaidīt viņu. Ceru, ka maldos, bet tā ir realitāte.

  -1 [+] [-]

, 2018-12-03 18:05, pirms 6 gadiem
vozā rakstīja: Un ja paanalizē, mūsu pastarīši kuri aizstāj, mūsu līderu vietas:
Lomažs- 7,0 punkti (7 spēlēs)
Ate- 4,0 punkti (6 spēlēs)
Vecvagars- 3,0 punkti (6 spēlēs)
Ausējs- 1,0 punkti (2 spēlēs)
Gražulis- 1,3 punkti (7 spēlēs)
Bomži

     [+] [-]

, 2018-12-03 18:19, pirms 6 gadiem
Melnkalnei vēl pastiprinajums varētu būt Milko BJELICA kurš kvalifikacija nosspeleja tikai 3 speles 12,3 pts un 5,7 rebi.

     [+] [-]

, 2018-12-03 18:24, pirms 6 gadiem
Kādam ir info kur palicis Ričmonds Vilde?

     [+] [-]

, 2018-12-03 18:36, pirms 6 gadiem
Te jau var mest akmeņus Jaunupam - būtu piepildījis solījumus par Vef kā Eirolīgas komandu, varētu mahinēt tā kā to dara Melnkalne ar Budučnost.
Bet ja nopietni cerams, ka dabūs vismaz abus Jāņus, Dairi un Šmitu. Var jau kā te daži sapņo, pasapņot, ka KP pēc traumas iesils tieši caur izlasi, bet jādomā loģiski- Knicks, nekad mūžā to neļautu. Tiko pēc traumas uz MAX intensitātes spēlēm.

     [+] [-]

, 2018-12-03 18:46, pirms 6 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Kādam ir info kur palicis Ričmonds Vilde?
Dzīvo Dalasā (vismaz cik var spriest no viņa soc. tīkliem) par profesionālajām gaitām gan nekas nav ne redzēts ne dzirdēts.

     [+] [-]

, 2018-12-03 18:52, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Mazliet kļūdies. Otrais sastāvs izsit ceļu un uz PK spēcīgakie brauc. Godīgi nav pret otro sastāvu.
Būsim godīgi pret sevi- otrais sastāvs neapspēlēs Melnkalni izbraukumā.

     [+] [-]

, 2018-12-03 19:11, pirms 6 gadiem
Tieis taa!!Ludzaties prasiet lai Vejonis raksta personigu vestuli klubiem,lai iedzivotaji vac parakstus,lai Bagijs ar Blatu runa,es nez kaut ziedojumus prasat,bet lai mums butu EL speletaji!!!

     [+] [-]

, 2018-12-03 19:12, pirms 6 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Kādam ir info kur palicis Ričmonds Vilde?
Laikam pedejais ieraksts vinam bija Japanas 2.liga.

     [+] [-]

, 2018-12-03 19:28, pirms 6 gadiem
Ja bet viņa vairs nav neviena no Japanas klubu sarakstiem.

     [+] [-]

, 2018-12-03 19:43, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: un basī vajag bumbu un grozu, hoķī tikai ledus halli, slidas, nūju, ekipējumu
Fascinējoši, ka TV skatītājs arvien hokeju mīl krietni vairāk...

     [+] [-]

, 2018-12-03 19:49, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: nesaprotu, ko var salīdzināt visu laiku. pirms naidīgais Artjoms Butrs te nesāka ņemties, man personīgi pat prātā nenāca, ka vispār tāda tēma eksistē un ka man tagad būtu baigi jāpozicionējas - ja jau patīk baša izlase, tad noteikti hoķa nē vai otrādi

Un vispār, manprāt, tie nemaz nav īsti salīdzināmi lielumi, atšķirīgas nišas. Basis vienmēr būs padsmit reižu masveidīgāks. vietējais čempis arī citas raudzes. nu hoķim agrāk pavasara čempis, tagad vēl viena komanda, kas savāc to popsas vairākuma publiku, tas ir kā šovu paskatiīties pie tv, nu un. nav tur daudz, ko sacensties.
Tu jau pats aktīvi raksti, cik baskets populārāks par hokeju, lai gan LV kontekstā tā gluži neliekas. Tu taču piekrīti, ka hokejs vēl (kopumā) atstāj ēnā basketbolu, ja mēs runājam par tautas mīlestību.

     [+] [-]

, 2018-12-03 19:52, pirms 6 gadiem
Vajag runāt arī ar Knicks,jo Porziņģim pēc atlabšanas ir vajadzīga spēļu prakse augstā līmenī,tas būs pietiekami augsts līmenis,domāju,ka ir vērts riskēt,jo nav ko zaudēt

  +1 [+] [-]

, 2018-12-03 20:43, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Un kāds pamatojums? Ir jāsaprot, ka klubs ir darba devējs, tas ir primāri un, piedodiet un atvainoj, bet izlase vairak būs kā nodarbe, ko dara no darba brīvajā laikā
Es par to ka Šnepam un pārējiem funkcionāriem ir jāstrādā kā trakiem lai dabūtu visos labākos .Nevis pa tiem entajiem tukstošiem kasīt pautus un cerēt ka spēlētāji paši visu atrisinās

     [+] [-]

, 2018-12-03 21:37, pirms 6 gadiem
Žēl .ka mums nav neviena zināma kadra federācijā.Būtu mums fedwrācijas prezidents,kā leišiem es domāju tur būtu pāris zvani un viss būtu štokos 4-5 veči būtu obligāti.Smejies vai raudi jāsūta 32 kg uz pārrunām,te ar telefona zvaniem neies cauri.Ir kādam jābrauc un jārunā,citi varianti nav.Pirmkārt jādabūn Strēlnieks ,bez viņa mums nekas nespīd.Atceramies bezcerīgo zāģi pret Ukrainu Rīgā un pēc tam praktiski viens spēlētājs mums klāt un hoholi tika vienkārši norakti Kijevā.

     [+] [-]

, 2018-12-03 23:55, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Tu jau pats aktīvi raksti, cik baskets populārāks par hokeju, lai gan LV kontekstā tā gluži neliekas. Tu taču piekrīti, ka hokejs vēl (kopumā) atstāj ēnā basketbolu, ja mēs runājam par tautas mīlestību.
Es vienmēr to kādam atbildu, ķipa, nu ja reiz tāda saruna ir, tad salīdzinu, bet man nešķiet, ka jāsacenšas.

Un nē, nepiekrītu. Es jau uzrakstīju, kā es to redzu. Basim ir masveids (paši uzspēlē) un dziļums (respektīvi, arī vietējais čempis vienmēr bijis populārs, sākot no Ventspils vs broči, turpinot ar valmiera, gulbenes buki, lainers/barons.
"hokejs" - tas vienmēr bijis viens pasākums pavasarī, vai viena komanda. tas ir kā šovs, ko skatās arī mājsaimnieces. tā nav viena kategorija ar basi.

     [+] [-]

, 2018-12-03 23:57, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Fascinējoši, ka TV skatītājs arvien hokeju mīl krietni vairāk...
f-1 arī skatās, mums skeletonu arī skatās.
mūsu hoķa popularitātei tas fasons apmēram tāds pats.

     [+] [-]

, 2018-12-04 08:07, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: f-1 arī skatās, mums skeletonu arī skatās.
mūsu hoķa popularitātei tas fasons apmēram tāds pats.
Domāju, ka nē. Galu gala, trends turās kopš 90.gadu vidus... Kamēr formulai iet uz leju, bet skeletonam, droši vien, labi, ja ir pāris procenti no hoķa auditorijas...

     [+] [-]

, 2018-12-04 08:09, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: Es vienmēr to kādam atbildu, ķipa, nu ja reiz tāda saruna ir, tad salīdzinu, bet man nešķiet, ka jāsacenšas.

Un nē, nepiekrītu. Es jau uzrakstīju, kā es to redzu. Basim ir masveids (paši uzspēlē) un dziļums (respektīvi, arī vietējais čempis vienmēr bijis populārs, sākot no Ventspils vs broči, turpinot ar valmiera, gulbenes buki, lainers/barons.
"hokejs" - tas vienmēr bijis viens pasākums pavasarī, vai viena komanda. tas ir kā šovs, ko skatās arī mājsaimnieces. tā nav viena kategorija ar basi.
Hmm, cilvēkiem vairāk deg acis, runājot par hokeju. Darbā u.c. vietās tu vienmēr atradīsi kādu, kas ir hokeja fanāts vai uz to pusi... Savukārt, basketbols, kā to lai saka, vairāk populārs ir to vidū, kuri paši spēlējuši vai spēlē basketbolu. Kā ar dzeju, ko pārsvarā patērē paši dzejnieki.