Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Vecvagara sarakstā četri Eirolīgas spēlētāji: Strēlnieks, Timma un Bertāns gatavi riskēt

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Vecvagara sarakstā četri Eirolīgas spēlētāji: Strēlnieks, Timma un Bertāns gatavi riskēt
Dairis Bertāns
Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Latvijas vīriešu basketbola valstsvienības galvenais treneris Arnis Vecvagars piektdien, 3. novembrī, nosauca paplašināto kandidātu sarakstu 2019. gada Pasaules kausa izcīņas kvalifikācijas pirmajām spēlēm pret Turciju (24. novembrī Bursā) un Zviedriju (26. novembrī Rīgā).

Treneris sarakstā iekļāvis četrus Eirolīgas spēlētājus – Jāni Strēlnieku (Olympiacos), Dairi Bertānu (Olimpia Milano), Jāni Timmu (Baskonia) un Rodionu Kurucu (FC Barcelona, šosezon turnīrā nav spēlējis). Vieta atradusies arī četriem Eirokausa spēlētājiem – Žanim Peineram (Lietkabelis), Anžejam Pasečņikam (Gran Canaria), Ojāram Siliņam (Trento) un Mārtiņam Meieram (Unics).

Paplašinātajā pieteikumā iekļauti 16 leģionāri un astoņi Latvijas basketbola līgas pārstāvji. Pašmāju klubu vidū lielākā pārstāvniecība ir BK “Ventspils” (Aigars Šķēle, Ingus Jakovičs, Rihards Lomažs, Ronalds Zaķis), tam seko “VEF Rīga”(Mareks Mejeris, Iļja Gromovs, Klāvs Čavars) un BK “Jūrmala” (Haralds Kārlis).

Seši spēlētāji pārstāv ACB līgas klubus (Jānis Blūms, Mārtiņš Laksa, Jānis Timma, Rodions Kurucs, Rolands Šmits, Anžejs Pasečņiks), trīs spēlē Itālijā (Dairis Bertāns, Artūrs Strautiņš, Ojārs Siiliņš), pa diviem Lietuvā (Artūrs Ausējs, Žanis Peiners) un Krievijā (Andrejs Gražulis, Mārtiņš Meiers). Sarakstu pabeidz Grieķija (Jānis Strēlnieks), Turcija (Rolands Freimanis) un Polija (Dāvis Lejasmeiers).

FIBA sākotnēji noteica, ka valstsvienību paplašinātie kandidātu saraksti jāiesniedz līdz 12. oktobrim – sešas nedēļas jeb 43 dienas pirms kvalifikācijas sākuma. Otrdien, 10. oktobrī, kļuva zināms, ka termiņš pārcelts 25 dienas vēlāk – līdz 6. novembrim jeb 18 dienas pirms starta.

Latvijas basketbola savienības ģenerālsekretārs Edgars Šneps telefonsarunā ar Sportacentrs.com apstiprināja FIBA nodomu. "Pirmie mājieni par termiņa pārcelšanu – nenosaucot konkrētus datumus – Ženēvā izskanēja septembra beigās, pirms spēlētāju uzņemšanas FIBA Slavas zālē."

Galvenajam trenerim Arnim Vecvagaram pirmajā sabraukumā palīdzēs Jevgeņijs Kosuškins (VEF Rīga) un Artūrs Visockis-Rubenis (Ogre). Fiziskās sagatavotības trenera pienākumus turpinās veikt Viktors Lācis, bet menedžera pienākumi uzticēti Emīlam Tomam.

Arnis Vecvagars, Latvijas vīriešu valstsvienības galvenais treneris

"Kandidātu saraksts tapis sadarbībā ar LBS Treneru komisiju. Tā kā valstsvienības darbam atvēlētais “logs” ir ļoti īss, nebūs laika eksperimentiem un spēlētāju pārbaudīšanai, tāpēc uz spēlēm izsauksim 12-15 spēlētājus un vairākiem basketbolistiem iekļūšana šajā sarakstā drīzāk ir signāls, ka mēs uz viņiem ceram tālākā nākotnē. Taču atlikušajā laikā plānus var koriģēt savainojumi un var rasties situācija, ka konkrētā pozīcijā jāiesaista spēlētājs, kurš pagaidām nešķiet prioritārs.

Lielāko noskaidrību joprojām rada Eirolīgas spēlētāju statuss. Jānis Strēlnieks, Dairis Bertāns un Jānis Timma man apliecinājuši, ka ir gatavi spēlēt valstsvienībā, ja būs iespēja to darīt. Spēlētājiem nosūtīti oficiāli uzaicinājumi un tālāk stājas spēkā juridiskās procedūras, kurās iesaistītas ne tikai FIBA un ULEB Eirolīga, bet arī Eirolīgas pārstāvēto valstu sporta organizācijas un valdības. Bet pagaidām mums, trenerim, jābūt gataviem dažādiem variantiem.

Ja paliek spēkā Eirolīgas kalendārs, kurā paredzētas spēles 23. novembrī, spēlētāji pat pauduši gatavību 24. novembrī ierasties uz spēli Bursā, taču, manuprāt, tas būtu ļoti riskants solis – trīs nopietnas spēles četrās dienās ar diviem pārlidojumiem. Iespējams, būtu lietderīgi vislabāko sastāvu sapulcēt 26. novembrī uz spēli Rīgā. Taču, lai kā risināsies šis jautājums, mērķis paliek nemainīgs – cīņa par uzvaru katrā spēlē.

Ar Eiropas kausa izcīņā startējošo klubu spēlētājiem nekādu problēmu nav – šajā turnīrā valstsvienības “loga” laikā spēļu nebūs.

Patīkami, ka absolūti lielākajai spēlētāju daļai sezona sākusies veiksmīgi – ir nozīmīga loma un liels spēles laiks klubu sastāvos. Tas attiecas gan uz "EuroBasket 2017" dalībniekiem, gan, piemēram, Mareku Mejeri un Anžeju Pasečņiku, kuri vasarā nepiedalījās kopīgajā darbā.

Uzaicinātos kandidātus gaidīsim Rīgā tūlīt pēc nacionālo čempionātu spēlēm, kuras notiks 18. un 19. novembrī. Pirmais koptreniņš paredzēts pirmdien, 20. novembra vakarā. 21. novembrī divreiz trenēsimies Rīgā, bet jau 22. novembrī dosimies uz Turciju, lai bez lieka stresa varētu aizvadīt divus treniņus spēles vietā Bursā.

25. novembrī atgriežamies Rīgā, bet 26. novembrī plkst.17 gaidām visus līdzjutējus Rīgas arēnā uz spēli ar Zviedriju. “6. spēlētāja” atbalsts ļoti noderēs, lai spertu soli tuvāk Pasaules kausa finālturnīram, kurā, sapulcējot vislabāko sastāvu, būs  iespēja sagādāt tādus pašus svētkus, kā septembrī "EuroBasket 2017" laikā."

Valstsvienības paplašinātais saraksts 3. novembrī

SpēlētājsPoz.Augums/GadsKlubsSpēlesPunkti
Jānis StrēlnieksPG191/1989Olympiacos (Grieķija)103855
Aigars ŠķēleG192/1992Ventspils27120
Dāvis LejasmeiersPG192/1991Krosno (Polija)58
Ingus JakovičsG186/1993Ventspils1648
Dairis BertānsSG193/1989Olimpia Milano (Itālija)105997
Jānis BlūmsSG190/1982Zaragoza (Spānija)1531121
Artūrs AusējsSG192/1990Pieno žvaigždes (Lietuva)615
Rihards LomažsSG190/1996Ventspils--
Mārtiņš LaksaG/F198/1990Obradoiro (Spānija)1127
Haralds KārlisG/F196/1990Jūrmala1330
Jānis TimmaSF201/1992Baskonia (Spānija)50419
Žanis PeinersSF203/1990Lietkabelis (Lietuva)28149
Rodions KurucsSF202/1998Barcelona (Spānija)--
Artūrs StrautiņšSF196/1998Capo d`Orlando (Itālija)--
Ojārs SiliņšF204/1993Trento (Itālija)649
Rolands ŠmitsPF207/1995Fuenlabrada (Spānija)25139
Mareks MejerisPF207/1991VEF Rīga75310
Rolands FreimanisF/C208/1988Gaziantep (Turcija)94670
Andrejs GražulisPF202/1993Parma (Krievija)1777
Iļja GromovsC208/1994VEF Rīga68
Anžejs PasečņiksC215/1995Gran Canaria (Spānija)761
Ronalds ZaķisC207/1987Ventspils38203
Mārtiņš MeiersC208/1991Unics (Krievija)91619
Klāvs ČavarsC205/1996VEF Rīga--

Trīsdesmit divas Eiropas komandas no 2017. gada 20. novembra līdz 2019. gada 26. februārim divās kvalifikācijas kārtās cīnīsies par 12 ceļazīmēm uz Pasaules kausa finālturnīru, kas 2019. gada 31. augustā – 15. septembrī notiks astoņās Ķīnas pilsētās.

Pasaules kausa kvalifikācijas izloze

#1.komanda2.komanda3.komanda4.komanda
AMelnkalneSlovēnijaBaltkrievijaSpānija
BZviedrijaTurcijaLatvijaUkraina
CPolijaKosovaLietuvaUngārija
DItālijaNīderlandeHorvātijaRumānija
EBosnijaBeļģijaFrancijaKrievija
FBulgārijaČehijaIslandeSomija
GVācijaSerbijaAustrijaGruzija
HIzraēlaLielbritānijaGrieķijaIgaunija

Pasaules kausa kvalifikācijas spēles notiks sešos “logos”.

1) 2017. gada 20.-28. novembrī;
2) 2018. gada 19.-27. februārī, 25. jūnijā-3. jūlijā, 10.-18. septembrī, 26. novembrī-4.decembrī;
3) 2019. gada 18.-26. februārī.

Katra "loga" garums būs deviņas dienas, no pirmdienas līdz nākamajai otrdienai. Šajā laikā paredzēts aizvadīt 1-2 spēles. Pirmā spēle paredzēta ceturtdien vai piektdien, otrā spēle svētdien vai pirmdien. “Logā” ierēķināts arī ceļošanai paredzētais laiks.

Pirmajos trīs “kvalifikācijas logos” – no 2017. gada novembra līdz 2018. gada jūnijam – katra komanda aizvadīs sešas spēles, trīsreiz sacenšoties mājās un viesos. Trīs labākās komandas otrajā kārtā tiks apvienotas ar kaimiņu grupas trīs labākajām komandām, lai no 2018. gada septembra līdz 2019. gada februārim aizvadītu vēl sešas spēles, līdzi ņemot pirmajā kārtā iegūtos rezultātus. Uz Ķīnu brauks trīs labākās valstsvienības.

Kalendārs

DienaLaiksPilsētaSpēle
24.11.201719:00BursaTurcija – Latvija
24.11.201719:00NorčepingaZviedrija – Ukraina
26.11.201717:00RīgaLatvija – Zviedrija
26.11.201718:00KijevaUkraina – Turcija
23.02.2018--Zviedrija – Turcija
23.02.2018-RīgaLatvija – Ukraina
26.02.2018--Ukraina – Zviedrija
26.02.2018-RīgaLatvija – Turcija
28.06.2018--Turcija – Ukraina
28.06.2018--Zviedrija – Latvija
01.07.2018--Turcija – Zviedrija
01.07.2018--Ukraina – Latvija

Izmantotie resursi:
Vīriešu valstsvienība: nosaukti kandidāti,...

Slēpts komentārs: chubaki

 +12 [+] [-]

, 2017-11-03 13:47, pirms 8 gadiem
"Jānis Strēlnieks, Dairis Bertāns un Jānis Timma man apliecinājuši, ka ir gatavi spēlēt valstsvienībā, ja būs iespēja to darīt."

Kurucs jau atkal raustās laikam. Lai gan viņam dažas spēles izlasē būtu iespēja beidzot arī uzspēlēt šosezon, nevis sildīt beņķi.
Slēpts komentārs: Real Rebel

  +2 [+] [-]

, 2017-11-03 13:52, pirms 8 gadiem
Viss kā varēja gaidīt, tagad tik atliek cerēt, ka Eirolīgas vīri varēs palīdzēt.

  +6 [+] [-]

, 2017-11-03 13:52, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Kur Kuksiks un Misters?
Misters? Jo viņš VEFā uz bench sēž un nespēlē, būs atpūties? Bet tikai slikti, ka diemžēl nav izlases līmeņa spēlētājs.

 +14 [+] [-]

, 2017-11-03 13:52, pirms 8 gadiem
Komiski jau nepaliek Kurucu pieskaitīt pie "Eirolīgas spēlētājiem"?

  -1 [+] [-]

, 2017-11-03 13:55, pirms 8 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Misters? Jo viņš VEFā uz bench sēž un nespēlē, būs atpūties? Bet tikai slikti, ka diemžēl nav izlases līmeņa spēlētājs.
Tagad jau spēlē, bet tik par viņu runāt izlases sakarā ir nepamatoti, vajag paiet kādai sezonai, lai redzētu, uz ko viņš ir spējīgs un vai vispār ir spējīgs augstā līmenī

  +1 [+] [-]

, 2017-11-03 13:56, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tagad jau spēlē, bet tik par viņu runāt izlases sakarā ir nepamatoti, vajag paiet kādai sezonai, lai redzētu, uz ko viņš ir spējīgs un vai vispār ir spējīgs augstā līmenī
Tieši tā. Ja mēs vāktu tikai Latvijā rezidējošo spēlētāju izlasi, tad varētu kandidātos tikt, bet te pamatā tomēr būs "ārzemnieki", un LBL spēlētāji tikai tukšās vietas aizpildīs.

  -1 [+] [-]

, 2017-11-03 13:58, pirms 8 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Tieši tā. Ja mēs vāktu tikai Latvijā rezidējošo spēlētāju izlasi, tad varētu kandidātos tikt, bet te pamatā tomēr būs "ārzemnieki", un LBL spēlētāji tikai tukšās vietas aizpildīs.
Daļēji tam piekrītu

  +4 [+] [-]

, 2017-11-03 13:58, pirms 8 gadiem
Kurucam jānolaižas uz zemes un aģentam jāpalīdz tas izdarīt vai arī pašam aģentam tas jādara. Pat Latvijas izlasē viņš tagad nekas nebūtu, bet ja neskries uz izlasi pats, tad nebūs kas par viņu fano, kad būs NBA leģenda... jāizmanto tās iespējas, ko dzīve dod nevis jābūvē mistiskas iedomu pilis

  +2 [+] [-]

, 2017-11-03 13:58, pirms 8 gadiem
KillerLoop rakstīja: "Jānis Strēlnieks, Dairis Bertāns un Jānis Timma man apliecinājuši, ka ir gatavi spēlēt valstsvienībā, ja būs iespēja to darīt."

Kurucs jau atkal raustās laikam. Lai gan viņam dažas spēles izlasē būtu iespēja beidzot arī uzspēlēt šosezon, nevis sildīt beņķi.
Drīzāk jau jājautā vai Kanārijās rezidējošais Pasečniks steigsies palīgā? Kurucs ne tik ļoti vajadzīgs te ir, kā garais spēlētājs.

  +6 [+] [-]

, 2017-11-03 14:02, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Man jautājumus raisa Kārļa esamība tur....
Tad ko tu dari visu laiku rakstīdams komentārs pie basketbola rakstiem?
Spēles vispār skaties?

     [+] [-]

, 2017-11-03 14:02, pirms 8 gadiem
Aigaro rakstīja: Kurucam jānolaižas uz zemes un aģentam jāpalīdz tas izdarīt vai arī pašam aģentam tas jādara. Pat Latvijas izlasē viņš tagad nekas nebūtu, bet ja neskries uz izlasi pats, tad nebūs kas par viņu fano, kad būs NBA leģenda... jāizmanto tās iespējas, ko dzīve dod nevis jābūvē mistiskas iedomu pilis
Viņa aģents ir Kalnītis un tas diemžēl ir slikti, man šķiet, ka pie labāka aģenta viņš jau būtu eirolīgas rotācijā, iespējams ne Barsā, bet būtu

  +8 [+] [-]

, 2017-11-03 14:10, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Skatos, bet īsti neticu, ka viņš to pašu spēs izlasē darīt, ko Valmierā, pirmkārt, liela līmeņa atšķirība, otrkārt, viņu tur izvirza kā galveno, kamēr izlasē dziļš rezervists, vairāk nezināmo kā zināmo viņa sakarā, tāpēc man jautājumi ir par viņa esamību tur
Toč laikam LBL neskaties, tad jau zinātu, ka Kārlis tagad spēlē '"Jūrmalā", nevis Valmierā.

     [+] [-]

, 2017-11-03 14:13, pirms 8 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Misters? Jo viņš VEFā uz bench sēž un nespēlē, būs atpūties? Bet tikai slikti, ka diemžēl nav izlases līmeņa spēlētājs.
Strautiņš,Lomažš un Kurucs, tad, ko tur dara?

  +2 [+] [-]

, 2017-11-03 14:15, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Skatos, bet īsti neticu, ka viņš to pašu spēs izlasē darīt, ko Valmierā, pirmkārt, liela līmeņa atšķirība, otrkārt, viņu tur izvirza kā galveno, kamēr izlasē dziļš rezervists, vairāk nezināmo kā zināmo viņa sakarā, tāpēc man jautājumi ir par viņa esamību tur...Zinu, ka tikai nākotnes vārdā viņš tur ir, bet tāpat
Ne jau spēle pret puikiņiem ir rādītājs. Kārlis ir labākajā formā kopš 2015. gada EČ. Ne par velti Gulbis uz viņu uzbrukumā liek akcentu.
Galvenais, ka aizsardzībā kārtīgi strādā un ja tiks iedota normāla piespēle, trojku iemetīs (šosezon 57,5%).

  +4 [+] [-]

, 2017-11-03 14:18, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Strautiņš,Lomažš un Kurucs, tad, ko tur dara?
Rakstu lasīji? Tad varētu izsecināt!
uz spēlēm izsauksim 12-15 spēlētājus un vairākiem basketbolistiem iekļūšanas šajā sarakstā drīzāk ir signāls, ka mēs uz viņiem ceram tālākā nākotnē.

 +12 [+] [-]

, 2017-11-03 14:26, pirms 8 gadiem
Jācer, ka Pasečņikam tajā laikā nav pieraksts uz masāžām!

     [+] [-]

, 2017-11-03 14:31, pirms 8 gadiem
Nebija šaubu, ka sanāks labs sastāvs.

Neredzu arī problēmu EL nospēlēt back-to-back. NBA tā spēlē visu sezonu.

  +1 [+] [-]

, 2017-11-03 14:32, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Strautiņš,Lomažš un Kurucs, tad, ko tur dara?
Lomažs > Misters, vērtīgāks spēlētājs.

     [+] [-]

, 2017-11-03 14:33, pirms 8 gadiem
Piedodiet bet Čavars pagaidām tur lieks ir.

  +4 [+] [-]

, 2017-11-03 14:45, pirms 8 gadiem
KillerLoop rakstīja: "Jānis Strēlnieks, Dairis Bertāns un Jānis Timma man apliecinājuši, ka ir gatavi spēlēt valstsvienībā, ja būs iespēja to darīt."

Kurucs jau atkal raustās laikam. Lai gan viņam dažas spēles izlasē būtu iespēja beidzot arī uzspēlēt šosezon, nevis sildīt beņķi.
Vai Kurucs tiktu izlasē? Tas vēl ir jautājums.

  +5 [+] [-]

, 2017-11-03 14:54, pirms 8 gadiem
Mālmanis jau arī mums eirolīgas speletajs skaitās vai tiešām viņa meisatarība neatbilst lai vismaz kandidatos tiktu uzaicināts..

     [+] [-]

, 2017-11-03 14:55, pirms 8 gadiem
mums reāli 3 eirolīgas veči nāks palīgā a turkiem viss sastavs uzreiz būs no eirolīgas vīriem takā nez kā ir labak

     [+] [-]

, 2017-11-03 14:56, pirms 8 gadiem
rigodo rakstīja: mums reāli 3 eirolīgas veči nāks palīgā a turkiem viss sastavs uzreiz būs no eirolīgas vīriem takā nez kā ir labak
visi eirolīgas kas sēž rezervē.Viens no līderiem Mahmutoglu tik pāris min fenerbahce uzsspelēja.

     [+] [-]

, 2017-11-03 14:58, pirms 8 gadiem
Ko šajā sarakstā dara Lomažs??? Cilvēks tikko pēc traumas,šobrīd vispār neko nerāda,tur par skatoties uz nākotni ir jautājums vai būs vai nē,tomēr ir daudz spēlētāji,kuri uzskatu būtu labāki viņa vietā!
Kurucs cerams beidzot atbrauks uz atlasi,citādāk čalis vispār būs pazudis,pagājušogad visu sezonu fakiski traumas bija,šosezon netiek sastāvā lielajā komandā,otrajā komandā arī tik ik pa laikam uzspēlē,pagaidām vispār sevi nav pierādījis,NEKUR,varbūt tik 3 gadus atpakaļ u16 čempī,kad ar Strautiņu plosījās,un tā ir pēdējā reize kad viņš kaut ko no sevis ir parādījis,bet protams viņa milzīgās rokas un augums priekš savas pozīcijas ir palicis,tākā ja sāka beidzot spēlēt,vismaz kaut kur,tad varbūt vēl kaut kas var sanākt! Par pārējiem prieks,it īpaši prieks redzēt Kārli atpakaļ sarakstā,tā kā viņš trenejās vasarā,domāju retais tā trenējās no izlases džekiem vasarā un šobrīd ir arī rezultāts redzams,bet vel noteikti ieskriesies!

     [+] [-]

, 2017-11-03 15:00, pirms 8 gadiem
busix rakstīja: Ko šajā sarakstā dara Lomažs??? Cilvēks tikko pēc traumas,šobrīd vispār neko nerāda,tur par skatoties uz nākotni ir jautājums vai būs vai nē,tomēr ir daudz spēlētāji,kuri uzskatu būtu labāki viņa vietā!
Kurucs cerams beidzot atbrauks uz atlasi,citādāk čalis vispār būs pazudis,pagājušogad visu sezonu fakiski traumas bija,šosezon netiek sastāvā lielajā komandā,otrajā komandā arī tik ik pa laikam uzspēlē,pagaidām vispār sevi nav pierādījis,NEKUR,varbūt tik 3 gadus atpakaļ u16 čempī,kad ar Strautiņu plosījās,un tā ir pēdējā reize kad viņš kaut ko no sevis ir parādījis,bet protams viņa milzīgās rokas un augums priekš savas pozīcijas ir palicis,tākā ja sāka beidzot spēlēt,vismaz kaut kur,tad varbūt vēl kaut kas var sanākt! Par pārējiem prieks,it īpaši prieks redzēt Kārli atpakaļ sarakstā,tā kā viņš trenejās vasarā,domāju retais tā trenējās no izlases džekiem vasarā un šobrīd ir arī rezultāts redzams,bet vel noteikti ieskriesies!
tad lūdzu nosauciet tos kas būtu labāki?

     [+] [-]

, 2017-11-03 15:00, pirms 8 gadiem
Man prātā ienāca vēl Blūmbergs un Kohs.

     [+] [-]

, 2017-11-03 15:01, pirms 8 gadiem
Sastāvs ir labs

     [+] [-]

, 2017-11-03 15:07, pirms 8 gadiem
Ko štābā dara Kosuškins un E.Toms?

     [+] [-]

, 2017-11-03 15:09, pirms 8 gadiem
host22 rakstīja: Ko štābā dara Kosuškins un E.Toms?
Un kāpēc nē? Tīri loģiski spriežot, ko tur vēl varētu? Iespējams Gulbi, bet tālāk arī tie varianti nav lērumiem

  -1 [+] [-]

, 2017-11-03 15:11, pirms 8 gadiem
EmilS OzerS rakstīja: Ne jau spēle pret puikiņiem ir rādītājs. Kārlis ir labākajā formā kopš 2015. gada EČ. Ne par velti Gulbis uz viņu uzbrukumā liek akcentu.
Galvenais, ka aizsardzībā kārtīgi strādā un ja tiks iedota normāla piespēle, trojku iemetīs (šosezon 57,5%).
Bet tas ir LBL, kur laba daļa spēles ir pret puikiņiem....Man drīzāk jautājums ir, ar ko viņš ir labāks par Mālmani?

     [+] [-]

, 2017-11-03 15:18, pirms 8 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Drīzāk jau jājautā vai Kanārijās rezidējošais Pasečniks steigsies palīgā? Kurucs ne tik ļoti vajadzīgs te ir, kā garais spēlētājs.
Vairāk domāju par attieksmi, ne par to, cik viņš izlasei būtu nozīmīgs šoreiz. Par Pasečņiku arī skaidrības nav, jā.

     [+] [-]

, 2017-11-03 15:23, pirms 8 gadiem
Slaktākais ka nāks pretī izlases ar milzīgiem centriem zem groziem a mums tik pasečņiks virs 210

  +2 [+] [-]

, 2017-11-03 15:25, pirms 8 gadiem
busix rakstīja: Ko šajā sarakstā dara Lomažs??? Cilvēks tikko pēc traumas,šobrīd vispār neko nerāda,tur par skatoties uz nākotni ir jautājums vai būs vai nē,tomēr ir daudz spēlētāji,kuri uzskatu būtu labāki viņa vietā!
Kurucs cerams beidzot atbrauks uz atlasi,citādāk čalis vispār būs pazudis,pagājušogad visu sezonu fakiski traumas bija,šosezon netiek sastāvā lielajā komandā,otrajā komandā arī tik ik pa laikam uzspēlē,pagaidām vispār sevi nav pierādījis,NEKUR,varbūt tik 3 gadus atpakaļ u16 čempī,kad ar Strautiņu plosījās,un tā ir pēdējā reize kad viņš kaut ko no sevis ir parādījis,bet protams viņa milzīgās rokas un augums priekš savas pozīcijas ir palicis,tākā ja sāka beidzot spēlēt,vismaz kaut kur,tad varbūt vēl kaut kas var sanākt! Par pārējiem prieks,it īpaši prieks redzēt Kārli atpakaļ sarakstā,tā kā viņš trenejās vasarā,domāju retais tā trenējās no izlases džekiem vasarā un šobrīd ir arī rezultāts redzams,bet vel noteikti ieskriesies!
Lomažs, protams, tagad vēl netiks, bet tas būs kā dzinulis, motivācija, ka ar viņu rēķinās. Pirms traumas, nešaubos, ka būtu bijis kandidāts uz lielo izlasi, šeit es domāju Eurobasket 17(apostīt gaisu). Tas pietrūkst pārējos jaunajos, kas ir Lomažam, nekaunība, uzdrīkstēšanās, pārliecība. Aizsardzība 1pret1 no šiem kandidādiem manā skatījumā viens no labākajiem. Jācer, ka atgūsies. Tāds Misters nobāl.

  +5 [+] [-]

, 2017-11-03 15:39, pirms 8 gadiem
es nesaprotu, ko jūs te ņematies par visādiem Mālmaņiem, Kuruciem? Neviens no viņiem nav pat tuvu laižams izlasei pagaidām. Kas bija Mālmanis Valmieras sastāvā? Nekas, Kas viņš ir šobrīd? Joprojām turpina būt nekas. Tas pats ar Kurucu un citiem līdzīgajiem. Runājiet un strīdaties par tiem, kas ir kaut cik nopietni, ne jau par bērnudārzu, kam viss vēl ir jāpierāda un jāizcīna, lai tiktu nopietni uztverti, kā izlases spēlētāji.

     [+] [-]

, 2017-11-03 15:41, pirms 8 gadiem
Nu no par Eirolīgas džekiem lielas jautājuma zīmes . Barselona varētu Kurucu jau toč laists , ja paši nedod viņam spēles laiku .

  +1 [+] [-]

, 2017-11-03 15:42, pirms 8 gadiem
busix rakstīja: Ko šajā sarakstā dara Lomažs??? Cilvēks tikko pēc traumas,šobrīd vispār neko nerāda,tur par skatoties uz nākotni ir jautājums vai būs vai nē,tomēr ir daudz spēlētāji,kuri uzskatu būtu labāki viņa vietā!
Kurucs cerams beidzot atbrauks uz atlasi,citādāk čalis vispār būs pazudis,pagājušogad visu sezonu fakiski traumas bija,šosezon netiek sastāvā lielajā komandā,otrajā komandā arī tik ik pa laikam uzspēlē,pagaidām vispār sevi nav pierādījis,NEKUR,varbūt tik 3 gadus atpakaļ u16 čempī,kad ar Strautiņu plosījās,un tā ir pēdējā reize kad viņš kaut ko no sevis ir parādījis,bet protams viņa milzīgās rokas un augums priekš savas pozīcijas ir palicis,tākā ja sāka beidzot spēlēt,vismaz kaut kur,tad varbūt vēl kaut kas var sanākt! Par pārējiem prieks,it īpaši prieks redzēt Kārli atpakaļ sarakstā,tā kā viņš trenejās vasarā,domāju retais tā trenējās no izlases džekiem vasarā un šobrīd ir arī rezultāts redzams,bet vel noteikti ieskriesies!
Tu raksti par Lomažu, kurš it kā neko nerāda, bet kā alternatīvu uzreiz ieraksti citu, kurš vēl ilgāku laiku nerāda neko nopietnu? Tu tu nopietni?

     [+] [-]

, 2017-11-03 15:44, pirms 8 gadiem
4567 rakstīja: Nu no par Eirolīgas džekiem lielas jautājuma zīmes . Barselona varētu Kurucu jau toč laists , ja paši nedod viņam spēles laiku .
Nav jautājums vai viņu laidīs, jautājums vai viņu vajag. Lai sāk spēlēt pieaugušo basketbolu un sāk rādīt kaut mazliet ko no tā, kas no viņa tiek gaidīts un cerēts.

  +2 [+] [-]

, 2017-11-03 15:46, pirms 8 gadiem
Te daudzi rakstītāji laikam aizmirst, ka šai izlasei ir īpaši vēlams maksimāli sastāvēt no tiem, kas jau ir kādu laiku spēlējuši kopā pieaugušo izlasē, jo laika saspēlēties nebūs daudz. Te nebūs ne laiks, ne iespēja eksperimentiem, jo spēlētāju ar augstu individuālo meistarību mums nav pārpārēm, ir jābūt ideālai komandas spēlēi, lai tiktu tālāk.

     [+] [-]

, 2017-11-03 15:51, pirms 8 gadiem
Vai ir zināms, kad un kur būs pieejamas biļetes uz Latvija - Zviedrija spēli? Meklēju, bet neko nevarēju atrast.

  -1 [+] [-]

, 2017-11-03 15:51, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Te daudzi rakstītāji laikam aizmirst, ka šai izlasei ir īpaši vēlams maksimāli sastāvēt no tiem, kas jau ir kādu laiku spēlējuši kopā pieaugušo izlasē, jo laika saspēlēties nebūs daudz. Te nebūs ne laiks, ne iespēja eksperimentiem, jo spēlētāju ar augstu individuālo meistarību mums nav pārpārēm, ir jābūt ideālai komandas spēlēi, lai tiktu tālāk.
Bet tā jau būs diezgan bieži sastopama parādība, pie esošās sistēmas, kas notiks, kad mainīsies paaudzes utt.??

  +1 [+] [-]

, 2017-11-03 15:52, pirms 8 gadiem
Kādreizējam izlases kapteinim un vienam no ilggadējiem līderiem (t.sk. rezultatīvākajam spēlētājam), kas nekad nav atteicis izlasei, Kristapam Janičenokam nav paredzēta nekāda godināšana, atvadoties no spēlēšanas valsts izlasē? Kas notiek?!

  +1 [+] [-]

, 2017-11-03 15:57, pirms 8 gadiem
KillerLoop rakstīja: "Jānis Strēlnieks, Dairis Bertāns un Jānis Timma man apliecinājuši, ka ir gatavi spēlēt valstsvienībā, ja būs iespēja to darīt."

Kurucs jau atkal raustās laikam. Lai gan viņam dažas spēles izlasē būtu iespēja beidzot arī uzspēlēt šosezon, nevis sildīt beņķi.
viņš pa vidu beņķa sildīšanai svilina grīdu LEB Oro jeb Spānijas 2.līgā

     [+] [-]

, 2017-11-03 16:10, pirms 8 gadiem
Lomažs pirms traumas bija perspektīvākais (kopā ar Strautiņu) latviešu juniora vecuma spēlētājs, Kurucus pašlaik nerēķinu. Par Kārli?, treniņos rotācijai noderēs tāpat kā Lejasmeiers, Jakovičs, Zaķis, Čavars, Laksa- tie ir viņu griesti...

     [+] [-]

, 2017-11-03 16:12, pirms 8 gadiem
3 daļa spēlētaji ir lieki un viņu vietā varēja būt citi.

  +1 [+] [-]

, 2017-11-03 16:16, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nav jautājums vai viņu laidīs, jautājums vai viņu vajag. Lai sāk spēlēt pieaugušo basketbolu un sāk rādīt kaut mazliet ko no tā, kas no viņa tiek gaidīts un cerēts.
No tās izlases neviens nav derīgs, laikam tā sudraba medaļa sajauca galvu. Strautiņš, Kurucs ne tuvu nerāda, ko no viņiem gaida.

  +1 [+] [-]

, 2017-11-03 17:15, pirms 8 gadiem
Ar šo saprotam, ka Bērzs vēl nav nokāpis no korķa. Priekā!

  +1 [+] [-]

, 2017-11-03 17:16, pirms 8 gadiem
Aigaro rakstīja: Kurucam jānolaižas uz zemes un aģentam jāpalīdz tas izdarīt vai arī pašam aģentam tas jādara. Pat Latvijas izlasē viņš tagad nekas nebūtu, bet ja neskries uz izlasi pats, tad nebūs kas par viņu fano, kad būs NBA leģenda... jāizmanto tās iespējas, ko dzīve dod nevis jābūvē mistiskas iedomu pilis
NBA leģendas šādā vecumā nesēž uz beņķa bet savas minūtes spēlē.

  -1 [+] [-]

, 2017-11-03 17:20, pirms 8 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Slaktākais ka nāks pretī izlases ar milzīgiem centriem zem groziem a mums tik pasečņiks virs 210
Mums ir Zaķis, perspektīvs un muskuļots.

     [+] [-]

, 2017-11-03 17:26, pirms 8 gadiem
knaible rakstīja: Mums ir Zaķis, perspektīvs un muskuļots.
pret tādu Fesenko 214 cm un 140 kg tāda pūciņa vien ir.

     [+] [-]

, 2017-11-03 17:32, pirms 8 gadiem
Man lielākā intriga ir par Freimi, vai tiks sastāvā. Ja godīgi, es atkal neredzu viņam vietu sastāvā, bet varbūt kļūdos - laiks rādīs.

     [+] [-]

, 2017-11-03 17:36, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Man lielākā intriga ir par Freimi, vai tiks sastāvā. Ja godīgi, es atkal neredzu viņam vietu sastāvā, bet varbūt kļūdos - laiks rādīs.
Domāju, ka jāskatās, kā būs ar eirolīgas kadriem, jo ja viņu nav, tad es neizslēgtu iespēju, ka Mejeris tiek ņemts kā trešais/ceturtais numurs un Vecvagars varētu spiest uz garu sastāvu

  +1 [+] [-]

, 2017-11-03 17:37, pirms 8 gadiem
vēl nākotnē cerams varēs cerēt uz Vecvagaru jr

     [+] [-]

, 2017-11-03 17:39, pirms 8 gadiem
Witslenamitea rakstīja: vēl nākotnē cerams varēs cerēt uz Vecvagaru jr
cerams, bet nu neizslēgtu iespēju, ka šosezona viņam norakstāma, jo jau tagad vef ārsti ir ievilkuši viņa atgriešanos....Es nebrīnītos, ka VEF paņems kādu pirmo numuru un šo sezonu Vecvagaram uztaisītu kā lēnu - saudzīgu atgriešanos, varbūt kļūdos, redzēsim

     [+] [-]

, 2017-11-03 17:49, pirms 8 gadiem
busix rakstīja: Ko šajā sarakstā dara Lomažs??? Cilvēks tikko pēc traumas,šobrīd vispār neko nerāda,tur par skatoties uz nākotni ir jautājums vai būs vai nē,tomēr ir daudz spēlētāji,kuri uzskatu būtu labāki viņa vietā!
Kurucs cerams beidzot atbrauks uz atlasi,citādāk čalis vispār būs pazudis,pagājušogad visu sezonu fakiski traumas bija,šosezon netiek sastāvā lielajā komandā,otrajā komandā arī tik ik pa laikam uzspēlē,pagaidām vispār sevi nav pierādījis,NEKUR,varbūt tik 3 gadus atpakaļ u16 čempī,kad ar Strautiņu plosījās,un tā ir pēdējā reize kad viņš kaut ko no sevis ir parādījis,bet protams viņa milzīgās rokas un augums priekš savas pozīcijas ir palicis,tākā ja sāka beidzot spēlēt,vismaz kaut kur,tad varbūt vēl kaut kas var sanākt! Par pārējiem prieks,it īpaši prieks redzēt Kārli atpakaļ sarakstā,tā kā viņš trenejās vasarā,domāju retais tā trenējās no izlases džekiem vasarā un šobrīd ir arī rezultāts redzams,bet vel noteikti ieskriesies!
Strautiņš drusku līdzīgs Dončičam (sejā)

  +3 [+] [-]

, 2017-11-03 18:12, pirms 8 gadiem
Paldies večiem, kas gatavi atkal aizstāvēt Latvijas krāsas. Cepuri nost!

  +1 [+] [-]

, 2017-11-03 18:30, pirms 8 gadiem
Lauva atkal vārās tviterī

  +1 [+] [-]

, 2017-11-03 19:14, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Lauva atkal vārās tviterī
Starp citu Telefons ir nolaikojis twitter vienu interesantu Lauvas tvītu.

  -1 [+] [-]

, 2017-11-03 19:26, pirms 8 gadiem
Ļoti priecīgs par Kārli. Cerams ka pasauks uz paaris speeleem. Vins un Šķēle būtu superigs duo

     [+] [-]

, 2017-11-03 19:43, pirms 8 gadiem
Jā, tajā sarakstā ir daudz jauno spēlētāju no kuriem tiek gaidīts daudz vairāk, es ļoti esmu vīlies Kurucā, pēdējos divos gados pilnīgi nekādas izaugsmes! Šķiet, ka arī Andžejs vispār nav pielicis pa vasaru, biju domājis, ka šajā sezonā viņš dabūs daudz vairāk spēlēt!

     [+] [-]

, 2017-11-03 19:44, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Bet tā jau būs diezgan bieži sastopama parādība, pie esošās sistēmas, kas notiks, kad mainīsies paaudzes utt.??
KHm? paaudžu maiņa? Tu jau tagad tik tālu skaties un tev tas šķiet ļoti aktuāli?
Man tā nešķiet, šībrīža kodols sastāvs no spēlētājiem 25-30 gadu vecumā, un pakāpeniski pienāk klāt tie, kas pārkāpuši 20 gadu slieksnim, bet neizskatās, ka varētu notikt kritiska sāpīga paaudžu maiņa tuvāko 10 gadu laikā.

  +1 [+] [-]

, 2017-11-03 19:45, pirms 8 gadiem
pleesonja rakstīja: viņš pa vidu beņķa sildīšanai svilina grīdu LEB Oro jeb Spānijas 2.līgā
Svilina? Kurucs? man liekas, ka viņš jau gadus 2-3 ir dziļā ziemas miegā.

     [+] [-]

, 2017-11-03 19:49, pirms 8 gadiem
Principā, uz doto brīdi ir milzīgs saraksts ar jaunajiem talantiem, kuru sniegums izraisa skābu ģīmi. Jau šajā laikā bija spēcīgi jācīnās par vietu izlasē, bet vienīgie, kas to ir reāli paveikuši ir Porzinģis un Šmits, daļēji Šķēle un Anžejs.

     [+] [-]

, 2017-11-03 20:06, pirms 8 gadiem
Par Andžeju vēl var pastrīdēties!
tādsnesportists rakstīja: Principā, uz doto brīdi ir milzīgs saraksts ar jaunajiem talantiem, kuru sniegums izraisa skābu ģīmi. Jau šajā laikā bija spēcīgi jācīnās par vietu izlasē, bet vienīgie, kas to ir reāli paveikuši ir Porzinģis un Šmits, daļēji Šķēle un Anžejs.

     [+] [-]

, 2017-11-03 20:39, pirms 8 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Par Andžeju vēl var pastrīdēties!
Kas tur ko strīdēties? Viņš uz doto brīdi ir labākais centrs latvijas izlasē, ja KP uztveram, kā PF pozīcijas spēlētāju. Biju gaidījis labāku spēli no viņa šosezon, bet pat ar šādu spēli viņš šobrīd ir mūsu labākais centrs

     [+] [-]

, 2017-11-03 21:09, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Kas tur ko strīdēties? Viņš uz doto brīdi ir labākais centrs latvijas izlasē, ja KP uztveram, kā PF pozīcijas spēlētāju. Biju gaidījis labāku spēli no viņa šosezon, bet pat ar šādu spēli viņš šobrīd ir mūsu labākais centrs
Interesanti bija krievu komentētāja viedokli par Gromovu paklausīties, kā viņš teica, tad ja Gromovs pieliks uzbrukumā, tad būs labs eiropas vidusmēra centrs...Viņam vēl ir kādi pāris gadi, ko strādāt, ja līdz 26-27 gadi spēs diezgan pielikt, tad šķiet, ka kaut kas no viņa varētu arī sanākt

     [+] [-]

, 2017-11-03 21:17, pirms 8 gadiem
Tam puisim stipri daudz vajadzētu pielikt pie koordinācijas!
Real Rebel rakstīja: Interesanti bija krievu komentētāja viedokli par Gromovu paklausīties, kā viņš teica, tad ja Gromovs pieliks uzbrukumā, tad būs labs eiropas vidusmēra centrs...Viņam vēl ir kādi pāris gadi, ko strādāt, ja līdz 26-27 gadi spēs diezgan pielikt, tad šķiet, ka kaut kas no viņa varētu arī sanākt

     [+] [-]

, 2017-11-03 21:20, pirms 8 gadiem
Es jau nestrīdos, bet līdzjutēji grib no Andžeja vairāk! Lai arī uz doto brīdi viņš ir labākais centrs, tomēr atteikums spēlēt vasarā nav palīdzējis viņa izaugsmē, viņa vienaudzis KP ar visu spēlēšanu izlasē ir ļoti daudz pielicis pa visu šo vasaru!
tādsnesportists rakstīja: Kas tur ko strīdēties? Viņš uz doto brīdi ir labākais centrs latvijas izlasē, ja KP uztveram, kā PF pozīcijas spēlētāju. Biju gaidījis labāku spēli no viņa šosezon, bet pat ar šādu spēli viņš šobrīd ir mūsu labākais centrs

     [+] [-]

, 2017-11-03 21:23, pirms 8 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Tam puisim stipri daudz vajadzētu pielikt pie koordinācijas!
Tas gan, bet nu viens uzlabojums šosezon ir redzams - soda metieni, agrāk traģisks bija, tagad kopējais procents ap 70 laikam svārstās, nekur nevarēju šosezonas skaitļus viņam atrast

  +2 [+] [-]

, 2017-11-03 21:24, pirms 8 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Es jau nestrīdos, bet līdzjutēji grib no Andžeja vairāk! Lai arī uz doto brīdi viņš ir labākais centrs, tomēr atteikums spēlēt vasarā nav palīdzējis viņa izaugsmē, viņa vienaudzis KP ar visu spēlēšanu izlasē ir ļoti daudz pielicis pa visu šo vasaru!
Anžeja sakarā ir jājautā viens: cik un ko viņš trenējas, jo tas bija atteikuma iemesls. Vai arī kā pats izteicās, atpūtās...Jo tas pats Gromovs sparingoja, tāpat kā Porziņģis, bet ko Anžejs?

  -1 [+] [-]

, 2017-11-03 21:26, pirms 8 gadiem
Nav īsti skaidrs man, ko nozīmē šis saraksts. Vai to,ka nevarēs vairs nevienu citu izsaukt? tādā gadījumā mazais Vecvagars vēl varētu dikti noderēt, ja atgriežas tuvākajos mēnešos.

     [+] [-]

, 2017-11-03 21:29, pirms 8 gadiem
sapnis rakstīja: Nav īsti skaidrs man, ko nozīmē šis saraksts. Vai to,ka nevarēs vairs nevienu citu izsaukt? tādā gadījumā mazais Vecvagars vēl varētu dikti noderēt, ja atgriežas tuvākajos mēnešos.
Tas ir kandidātu saraksts tikai novembra spēlēm.

     [+] [-]

, 2017-11-03 21:33, pirms 8 gadiem
Jā, man arī ir daudz neskaidrības tajā sakarā, būtu ļoti bēdīgi ja viens draņķīgs aģents sašmugulētu viņa karjeru, žēl ka viņam nav tādi brāļi kā KP. Mazliet esmu pārsteigts par Kurucu, viņš tāpat kā KP nāk no ļoti basketbolistiskas ģimenes, bet visi tie lēmumi par viņa spēlēšanu jau U izlasēs ir ļoti dīvaini!
Real Rebel rakstīja: Anžeja sakarā ir jājautā viens: cik un ko viņš trenējas, jo tas bija atteikuma iemesls. Vai arī kā pats izteicās, atpūtās...Jo tas pats Gromovs sparingoja, tāpat kā Porziņģis, bet ko Anžejs?

     [+] [-]

, 2017-11-03 21:34, pirms 8 gadiem
Domāju, ka viņš progresēs šogad, jo tiks pie liela spēles laika, viņa gadījumā šis vājais VEF sastāvs ir laba lieta!
Real Rebel rakstīja: Tas gan, bet nu viens uzlabojums šosezon ir redzams - soda metieni, agrāk traģisks bija, tagad kopējais procents ap 70 laikam svārstās, nekur nevarēju šosezonas skaitļus viņam atrast

     [+] [-]

, 2017-11-03 21:42, pirms 8 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Jā, man arī ir daudz neskaidrības tajā sakarā, būtu ļoti bēdīgi ja viens draņķīgs aģents sašmugulētu viņa karjeru, žēl ka viņam nav tādi brāļi kā KP. Mazliet esmu pārsteigts par Kurucu, viņš tāpat kā KP nāk no ļoti basketbolistiskas ģimenes, bet visi tie lēmumi par viņa spēlēšanu jau U izlasēs ir ļoti dīvaini!
Tiki lasījis Helmaņa interviju par jaunākā Kuruca izteikumiem?

     [+] [-]

, 2017-11-03 21:55, pirms 8 gadiem
Netiku gan, vari padalīties ar info?
Real Rebel rakstīja: Tiki lasījis Helmaņa interviju par jaunākā Kuruca izteikumiem?

     [+] [-]

, 2017-11-03 22:00, pirms 8 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Netiku gan, vari padalīties ar info?
Tur bija Helmanis jaunākajam Kurucam zvanījis un viņš sarunā bija pateicis, ka uz izlasi brauks ja aģents palaidīs....Tātad, ja Helmanis nemelo (es arī īsti neredzu tam iemeslu), Kalnītis diezgan daudz ietekmē spēlētāju izvēli...Viņa sakarā es joprojām brīnos, kā tāds auns varēja deklarēt, ka viņam oficiālie ienākumi ir 260 eiro mēnesī

     [+] [-]

, 2017-11-03 22:04, pirms 8 gadiem
Mazliet pazīstu Kurucu vectēvu Vladimiru Kiseļovu, viņš ir ilggadējs basketbola treneris Cēsu sporta skolā, viens no dēliem arī spēlēja pietiekami labā līmenī, žēl ka vectēvs un māsas brālis nespēj, negrib vai nevar palīdzēt tā kā to dara KP ģimene!
Real Rebel rakstīja: Tiki lasījis Helmaņa interviju par jaunākā Kuruca izteikumiem?

     [+] [-]

, 2017-11-03 22:07, pirms 8 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Mazliet pazīstu Kurucu vectēvu Vladimiru Kiseļovu, viņš ir ilggadējs basketbola treneris Cēsu sporta skolā, viens no dēliem arī spēlēja pietiekami labā līmenī, žēl ka vectēvs un māsas brālis nespēj, negrib vai nevar palīdzēt tā kā to dara KP ģimene!
KP sakarā es varētu teikt, ka tur daudz arī tas nospēlēja, ka daudz profesionālāks aģentu darbs un loģiski lēmumi

     [+] [-]

, 2017-11-03 22:14, pirms 8 gadiem
Bet par to jau arī ir stāsts, cik zinu KP brālis ar viņu daudz strādāja un pats daudz mācījās, lai kļūtu par aģentu Kristapam laikā kad viņš vēl spēlēja Spānijā!
Tikko izlasīju to Helmaņa interviju, žēl ka vectēvs negribēja, vai neprata pierunāt mazdēlus spēlēt izlases! Ir jau grūti latviešu spēlētājiem, bez Kalnīša un Ušacka vairāk latviešu aģentu arī nav!
Real Rebel rakstīja: KP sakarā es varētu teikt, ka tur daudz arī tas nospēlēja, ka daudz profesionālāks aģentu darbs un loģiski lēmumi

     [+] [-]

, 2017-11-03 22:15, pirms 8 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Bet par to jau arī ir stāsts, cik zinu KP brālis ar viņu daudz strādāja un pats daudz mācījās, lai kļūtu par aģentu Kristapam laikā kad viņš vēl spēlēja Spānijā!
Tikko izlasīju to Helmaņa interviju, žēl ka vectēvs negribēja, vai neprata pierunāt mazdēlus spēlēt izlases! Ir jau grūti latviešu spēlētājiem, bez Kalnīša un Ušacka vairāk latviešu aģentu arī nav!
Man šķiet, ka arī Lauva ir aģents, daudziem viņš nepatīk, bet nu viņš vismaz profesionāls ir, par visu pārējo tev ir taisnība

     [+] [-]

, 2017-11-03 22:22, pirms 8 gadiem
Īstenībā, lai cik ļoti daudziem Lauva nepatīk, bet viņš atšķirībā no daža laba domā arī par rītdienu ne tikai kā ātrāk nopelnīt naudu!
Real Rebel rakstīja: Man šķiet, ka arī Lauva ir aģents, daudziem viņš nepatīk, bet nu viņš vismaz profesionāls ir, par visu pārējo tev ir taisnība

     [+] [-]

, 2017-11-03 23:01, pirms 8 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Īstenībā, lai cik ļoti daudziem Lauva nepatīk, bet viņš atšķirībā no daža laba domā arī par rītdienu ne tikai kā ātrāk nopelnīt naudu!
tieši tā!