Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Blūmam seši tālmetieni un 28 punkti otrajā puslaikā, Latvija atspēlējas no -17

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Blūmam seši tālmetieni un 28 punkti otrajā puslaikā, Latvija atspēlējas no -17
Mārtiņš Meiers, Jānis Blūms un Dairis Bertāns. Foto: FIBA

Latvijas vīriešu basketbola valstsvienība (6-4) svētdien, 2. decembrī, izbraukumā Ļubļanā uzvarēja Slovēniju (2-8) ar 82:77. Pasaules kausa kvalifikācijā vēl jāspēlē pret Spāniju (22. februārī Rīgā) un Melnkalni (25. februārī viesos).

Pasaules kausa dalībnieki (sadalītas 7 no 12 Eiropas vietām): Čehija, Vācija, Grieķija, Lietuva, Francija, Spānija, Turcija.

Latvijai ir pārsvars savstarpējās cīņās pret Ukrainu (1-1, +8), bet negatīva bilance pret Melnkalni (0-1, -9). Trīs komandu savstarpējā duelī ir sekojoša situācija: Melnkalne (2-0, +15), Latvija (1-2, -1), Ukraina (1-2, -14).

Melnkalne 2019. gada 22. februārī tiksies ar Ukrainu, savukārt latvieši Rīgā uzņems grupas favorīti Spāniju. Trīs dienas vēlāk ukraiņi izbraukumā spēlēs pret slovēņiem, kamēr latvieši viesos cīnīsies ar melnkalniešiem. Pasaules kausam kvalificēsies trīs labākās I grupas komandas.

Latvijas sastāvā notika vairākas izmaiņas. Komandai 30. novembrī pievienojās Dairis Bertāns, kuram svētdien Ļubļanā bija pirmā spēle Pasaules kausa kvalifikācijā. Ierindā atgriezās Ronalds Zaķis, pirmo cīņu atlases turnīrā aizvadīja Artūrs Strautiņš, vairāk spēlēja Rolands Freimanis.

Starta piecinieki

Slovēnija: Rebecs, Hrovats, Čančars, Muričs, Kosi
Latvija: Bertāns, Ate, Lomažs, Freimanis, Meiers

“Stožice” arēnas tribīnēs svētdien bija neierasti daudz tukšu vietu – vizuāli šķita, ka mājās izlasi ieradies atbalstīt mazāk cilvēku nekā “EuroBasket 2017” finālā Stambulā. Arī slovēņu sastāvs pat ar četriem čempioniem sastāvā bija kā vāra atblāzma, salīdzinot ar slavas laiku pirms 15 mēnešiem. Neraugoties uz to, mājinieki izskatījās daudz apņēmīgāki nekā 29. novembra spēlē Zaporižjē un sagādāja latviešiem lielas problēmas.

Arņa Vecvagara vīriem pirmajā puslaikā vairākas reizes neizdevās savlaicīgi atgriezties aizsardzībā. Slovēņi enerģiski spēlēja arī pie sava groza, nerespektējot latviešu augumu pārsvaru, un izdarīja vairāk precīzu metienu. Latviju sākumā “pavilka” Dairis Bertāns – ātri iemeta divus tālmetienus un guva 8 no pirmajiem 10 viesu punktiem. Bija arī mazāk patīkams brīdis – cenšoties aizkavēt Čančara skrējienu uz grozu, aizsargs saņēma nesportisko piezīmi. Pirmās ceturtdaļas turpinājumā pie punktiem biežāk tika arī citi latviešu spēlētāji, tomēr pretinieki noturējās vadībā – 20:22.

Nākamā desmitminūte sākās ar vairākiem neprecīziem latviešu metieniem, kamēr mājinieki savas iespējas izmantoja – 20:27. Jānis Blūms trešajā mēģinājumā realizēja pirmo tālmetienu, taču tas palika vienīgais ciemiņu guvums piecu minūšu laikā. Slovēņi kārtējo reizi aizskrēja ātrajā pretuzbrukumā, piespiežot Vecvagaram pieprasīt minūtes pārtraukumu – 23:29. Vēl pēc brīža mājinieku pārsvars pieauga līdz divciparu skaitlim – 23:33. Nākamajās minūtēs situācija neuzlabojās. Ojārs Siliņš un Kaspars Vecvagars realizēja pa tālmetienam, kamēr Slovēnija allaž spēja atbildēt – 29:40. Īsi pirms pārtraukuma situācija kļuva vēl kritiskāka. Rebecs iemeta divus tālmetienus pēc kārtas, iedzenot Latviju 17 punktu bedrē – 29:46.

Latviešu metienu precizitāte pirmajā puslaikā noslīdēja zem 30% atzīmes (10/34), kamēr slovēņiem tuvojās 50% robežai (15/31). Trīspunktu metienos starpība bija vēl izteiktāka (6/24 pret 6/9), ja neskaita, ka otrajā ceturtdaļā viesi no citām pozīcijām punktus nemaz neguva... Arī latviešu ātrā spēle bija kaut kur apmaldījusies, slovēņi pārejās un izrāvienos sameta sešas reizes vairāk (2-12). Zaudēta cīņa par atlēkušajām bumbām (16-23), sliktāki daudzi citi rādītāji, tikai kļūdu skaits mazāks (8-9). Rebecs iemeta 4 no 6 tālmetieniem un guva 16 punktus, Muričs pievienoja 11. Ciemiņu rindās astoņi punkti Bertānam, pa sešiem Siliņam un Mārtiņam Meieram.

Otrais puslaiks sākās ar Rebeca kļūdu, Durnika pārkāpumu un Bertāna metienu no groza apakšas. Lomažs pievienoja brīvmetienu – 32:46. Uzreiz pēc tam Blūms aizsardzībā agresīvi nospēlēja pret Gregoru Hrovatu. Izcēlās asumi, laukumā izskrēja Slovēnijas treneris Rado Trifunovičs. Tiesneši pēc video atkārtojuma noskatīšanās iedeva strīdniekiem pa nesportiskajai piezīmei. Sekoja nesekmīgu uzbrukumu apmaiņa, kamēr Hrovats izlauzās līdz groza apakšai – 32:48. Arī Blūmam saķeršanās iedeva jaunu grūdienu. Kapteiņa pieci gūtie punkti pēc kārtas palīdzēja divreiz samazināt starpību līdz pieciem punktiem – 37:48 un 39:50.

Nākamie latviešu uzbrukumi bija nesekmīgi un mājinieki atjaunoja 15 punktu pārsvaru – 39:54. Pēc minūtes pārtraukuma un Hrovata pārkāpuma Bertāns tika pie trīs brīvmetieniem. Snaiperis realizēja visus trīs, taču lieliski spēlējošais Rebecs “atdeva” trīs punktus atpakaļ – 42:57. Blūms iezīmējās kā labākais latviešu tālmetējs šajā spēlē (46:58), bet Andrejs Gražulis aizsardzībā saņēma piekto piezīmi. Nākamā minūte bija cerīgāka. Siliņš un Blūms ar diviem trīspunktu metieniem ievērojami samazināja starpību, liekot Trifunovičam saukt savus vīrus uz apspriedi – 52:60. Pusstundas beigās latvieši atvairīja vairākus slovēņu uzbrukumus un pietuvojās vēl vairāk – 58:62.

Izšķirošās ceturtdaļas sākumā latviešu izrāviens turpinājās. Fantastiskais Jānis Blūms ar diviem tālmetieniem no Siliņa un Bertāna piespēlēm izvirzīja “Trīs zvaigznes” vadībā – 64:62! Nākamajās trīs minūtēs viesi pievienoja vēl četrus bezatbildes punktus, kamēr Slovēnijas garie spēlētāji Kosi un Durniks atstāja laukumu ar piecām piezīmēm – 68:62. Slovēņi ar tālmetienu un Čančara četriem punktiem pēc kārtas izlīdzināja rezultātu – 70:70.

Jānis Blūms – kurš gan cits – palīdzēja pārvarēt krīzes brīdi. Saldū izaugušais snaiperis iemeta sesto tālmetienu, pēc tam iemeta četrus no pieciem brīvmetieniem – 77:70! Slovēņu mēģinājumi pārvarēt latviešu zonas aizsardzību ar tālmetieniem bija nesekmīgi. Blūms vēlreiz stājās uz soda metiena līnijas un realizēja abus brīvmetienus – 79:72. Pamatlaika pēdējā minūtē kapteinis atstāja laukumu ar pieciem pārkāpumiem. Rebecs ar tālu trīspunktnieku 25 sekundes pirms finālsvilpes samazināja starpību līdz viena metiena tiesai – 80:77. Latvija izmantoja minūtes pārtraukumu. Slovēņi mēģināja atņemt bumbu, pēc tam pārkāpa noteikumus. Mārtiņš Meiers realizēja abus brīvmetienus.

I grupa, 2. decembris, Stožice

Slovēnija – Latvija 77:82 (22:20, 24:9, 16:29, 15:24)
Slovēnija: Rebecs 27 (2p 2/7, 3p 7/12, 1p 2/2; 6ab, 7rp, eff 25), Hrovats 12 (5ab), Muričs 12 (5pp), Čančars 9 (4pb), Mahkovičs 6, Durniks 4 (5pp), Čebašeks 3, Kosi 2 (5pp), Mesičeks 2, Bratecs, Glass; Skedeļs.
Latvija: Blūms 31 (2p 1/1, 3p 7/11, 1p 8/9; 4ab, 5pp, +20, eff 31), Bertāns 18 (2p 2/3, 3p 2/8, 1p 8/9; 5ab, 4rp, +15, eff 17), Meiers 16 (2p 5/7, 1p 6/10; 13ab, +12, eff 23), Siliņš 9 (3p 3/7; +13), Lomažs 4, Vecvagars 3, Zaķis 1, Ate (6ab), Freimanis, Gražulis (5pp), Strautiņš; Ausējs.
Tiesneši: Saverio Lanzarini (Itālija), Erez Gurion (Izraēla), Thomas Bissuel (Francija).

Statistika. Slovēnija 77, Latvija 82

Metieni no spēles: 24/68 vs 22/59
2p: 15/42 vs 9/18
3p: 9/26 vs 13/41
1p: 20/24 vs 25/32
AB: 39 (13/26) vs 44 (11/33)
RP: 17 vs 13
Kļ.: 14 vs 16
PB: 7 vs 3
BM: 2 vs 4
Personiskās piezīmes: 29 vs 24
Punkti pēc kļūdām: 15 vs 14
Punkti soda laukumā: 24 vs 14
Otrās iespējas punkti: 11 vs 9
Punkti ātrajos izrāvienos: 17 vs 14
Starta piecinieki: 62 vs 41
Rezerves: 15 vs 41

I grupas kopvērtējums

#KomandaU-Z+/-P
1Spānija8-2+5818
2Turcija7-3+6617
3Melnkalne6-4+2116
-----
4Latvija6-4+2816
5Ukraina5-5+1915
6Slovēnija2-8-6112

Situācija savstarpējās spēlēs: Turcija (2-2, +8), Melnkalne (2-1, +4), Latvija (1-2, -12).

Latvija pret: Spāniju (0-1, -3), Slovēniju (2-0, +11), Turciju (1-1, -3), Ukrainu (1-1, +8), Melnkalni (0-1, -9).

Melnkalne pret: Spāniju (0-2, -25), Slovēniju (1-0, +13), Turciju (1-1, -5), Ukrainu (1-0, +6), Latviju (1-0, +9).

I grupas kalendārs

DienaSpēle
22.02.2019Latvija – Spānija
22.02Ukraina – Melnkalne
22.02Turcija – Slovēnija
25.02Spānija – Turcija
25.02Melnkalne – Latvija
25.02Slovēnija – Ukraina
Slēpts komentārs: sasperjods-k

 +29 [+] [-]

, 2018-12-02 20:07, pirms 7 gadiem
Paldies Bloomam, nereāli noplauka!

 +27 [+] [-]

, 2018-12-02 20:08, pirms 7 gadiem
spēle drausmīga. vecais muļķis reāli var blūmam kājas bučot. Šamējais ar tiem trakajiem truļiem pavilka komandu, un ar to pagrūstīšanos ar...
ceru, ka lomažs laukumā nākamreiz netiks. drausmīgs spēle no viņa puses

  +3 [+] [-]

, 2018-12-02 20:08, pirms 7 gadiem
Slovēņi galīgi lūzeri

 +20 [+] [-]

, 2018-12-02 20:10, pirms 7 gadiem
Vecvagaru, Lomažu lūdzu uz izlasi vairs neņemt, Veco točna, tas ir kadrs

 +29 [+] [-]

, 2018-12-02 20:10, pirms 7 gadiem
To es saucu par īstu kapteini!

 +19 [+] [-]

, 2018-12-02 20:11, pirms 7 gadiem
Spēle gatavās šausmas, bet paldies Jankam par lielisku sniegumu, seviški pie 70-70 iemest tik svarīgo trejaci!!!

 +20 [+] [-]

, 2018-12-02 20:12, pirms 7 gadiem
san4ito rakstīja: Vecvagaru, Lomažu lūdzu uz izlasi vairs neņemt, Veco točna, tas ir kadrs
abus vecos var neņemt. jēga maza no viņiem... tik pat labi, tā novadīt spēles kā viņš, var gan masieris gan pārejie plaukstu sitēji

 +12 [+] [-]

, 2018-12-02 20:12, pirms 7 gadiem
Nē, ka sākumā uz groza apakšu spēlēt un uz caurgājieniem ar agresiju, nē Vecajam po*, lai visādi Lomaži un dēliņš met ķieģeļus, kas pat stīpai netrāpa... Labi ka Dairis ar Blūmu pamodās 2. puslaikā!

 +17 [+] [-]

, 2018-12-02 20:12, pirms 7 gadiem
nav jau labi smieties par, teiksim tā, cilvēku stulbumu, bet man kārtējo reizi nāk smiekli par tiem muļķu speciālistiem, kuri Blūmu vēl nesen norakstīja...bravo mūsu kapteinim!

 +53 [+] [-]

, 2018-12-02 20:13, pirms 7 gadiem
Blūms pirms 2. puslaika ';

 +26 [+] [-]

, 2018-12-02 20:13, pirms 7 gadiem
Blūm! Kārtējo reizi PALDIES

  +3 [+] [-]

, 2018-12-02 20:13, pirms 7 gadiem
Kvalitāte un stabilitāte ir katastrofa. Lomaž, talants baigs, bet nu Vecvagars viņu pārtur laukumā un kļūdas un stulbības katrā otrajā epizodē.

 +17 [+] [-]

, 2018-12-02 20:13, pirms 7 gadiem
Viens vārds.
BLŪMS.!!!

  +2 [+] [-]

, 2018-12-02 20:14, pirms 7 gadiem
Uncle Bloooom and bloody youngbloods! Kairijam Irvingam jauns kostīms.

 +18 [+] [-]

, 2018-12-02 20:14, pirms 7 gadiem
Ceru, ka tie kuri pirms šī izlases sasaukuma aicināja Blūmam mest mieru izlasei, šodien nokaunēsies un komentāros nelīdīs.

p.s. sportacentrs.com serveri kā vienmēr līmenī.

  +5 [+] [-]

, 2018-12-02 20:14, pirms 7 gadiem
san4ito rakstīja: Vecvagaru, Lomažu lūdzu uz izlasi vairs neņemt, Veco točna, tas ir kadrs
Freimani ar Gražuli arī...

 +12 [+] [-]

, 2018-12-02 20:15, pirms 7 gadiem
inis2 rakstīja: Freimani ar Gražuli arī...
Gražulis vāc sodus vienkārši komiski. Čali, tak saņemies. Spēka daudz, bet nu kordinācija...

  +9 [+] [-]

, 2018-12-02 20:15, pirms 7 gadiem
spēle Eiropas 1.vieta un 5.vieta, bet līmenis vājā Eurocup līmenī - interesē tikai savējiem .

FIBA - MAFIA!

 +15 [+] [-]

, 2018-12-02 20:16, pirms 7 gadiem
Nervi beigti, bet iznākums lielisks. Respekts Jānim. Pulveris vēl sauss, un tieši šoreiz bez Jāņa spēles mēs diezin vai uzvarētu. Paldies čaļiem.

 +16 [+] [-]

, 2018-12-02 20:16, pirms 7 gadiem
Blūms izvilka, bet nu spēle drausmīga, nekādu izspēļu, pārsvarā skrien un skatās kam piespēlēt....Man personīgi nav saprotams, kapēc mēs neizmantojām savas stiprās puses. Šī spēle bija stabili jāņem. Nevis šādi jāizlien caur adatas aci.

 +14 [+] [-]

, 2018-12-02 20:16, pirms 7 gadiem
Blums Vecajam kreslu saglabaja. Ja tiksim uz Kinu, ko liksim vieta?

  +9 [+] [-]

, 2018-12-02 20:16, pirms 7 gadiem
Kapteinis ar lielo burtu. Cepuri nost!

 +15 [+] [-]

, 2018-12-02 20:16, pirms 7 gadiem
Njuuuuuu kur tagad pārgudreļi kas Blūmu jau bija norakstījuši!?
Vienkárši zvērs!!!!
Paldies Janka!

 +13 [+] [-]

, 2018-12-02 20:16, pirms 7 gadiem
jāsaka, ka šitā var iedzīvoties infarktā
trenera mums nav, bet ir kapteinis
blūmam ir olas

  +2 [+] [-]

, 2018-12-02 20:17, pirms 7 gadiem
loook ploik! rakstīja: Blūms pirms 2. puslaika
Es domāju, ka norm čaļiem iedeva pa muguru ģērbtuvē

 +12 [+] [-]

, 2018-12-02 20:17, pirms 7 gadiem
Meiers ietirsa klausulē pēc Rīgas spēles, ka visu spēli līdz 4.cet. nedeva bumbu?
Slēpts komentārs: Real Rebel

  +1 [+] [-]

, 2018-12-02 20:17, pirms 7 gadiem
Blūmam 3 Zvaigžņu ordeni - Vecvagaram (jr.) un Lomažam atņemt pilsonību!!!

 +32 [+] [-]

, 2018-12-02 20:18, pirms 7 gadiem
Ja mēs tiksim uz PČ, NEDRĪSKT NEDOT CEĻA ZĪMI ARĪ BLŪMAM, jo šovakar varēja būt ļoti švaki! Mums reti sporta veidos ir īsts patriots un kapteinis, šovakar to varēja redzēt! Šī manuprāt ir lielakā atspēlēšanās pēdējā laikā LV!

  +7 [+] [-]

, 2018-12-02 20:18, pirms 7 gadiem
inis2 rakstīja: Freimani ar Gražuli arī...
Nezinu, kas viņam noticis, Eiropas čempī patikā kā spēlēja, a te kaut kāds lēns un nekoordinēts palicis, Siliņam arī ar katru gadu progress ar vien mazāks

 +23 [+] [-]

, 2018-12-02 20:18, pirms 7 gadiem
Lomažam vienkārši katastrofāli nekrita. Citreiz kritīs. Cepuri nost Blūma priekšā. Slovēņiem ar pēkšņi nesāka krist. Paveicās. Nu bet pietiesāja slovēņiem konkrēti. Kopumā spēle pabriesmīga. Ar tādu pret Melnkalni nav variantu

 +13 [+] [-]

, 2018-12-02 20:19, pirms 7 gadiem
Šī atspēlēšanās noteikti nav trenera nopelns, visu ko redzēju pa TV, izvilka Blūms, visu, sākot ar agresīvo epizodi!

  +6 [+] [-]

, 2018-12-02 20:19, pirms 7 gadiem
par spēli - laba uzvara, Latvija paņēma uz pieredzīti. ne meistarību, ne talantu. nokārtoja old scholl sastāvs - Blūms, Bertāns, Meiers, Siliņš + Lomažs.

atceros neskaitāmos heiterus, kas jau sen Blūmu "sūtīja pensijā", jo redz nevelkot un mums ir jaunie Porziņģi, Bertāni, Žagari utt .. nespējot paskatīties plašāk. reāli bez Blūmu mums jau nebūtu izredžu uz WC. ejiet d. visi sportu nesparotošie sm.ļi.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-02 20:19, pirms 7 gadiem
Puslaikā pārslēdzu skatīties florbolu.

Šoreiz spēles kvalitāti lai analizē treneri, bet no tabulas viedokļa ļoooooooti svarīga uzvara, un cerības par PK ir dzīvas.

P.S. Reti sanāk redzēt, ka komanda mača laikā izmetusi tikai 18 divpunktu metienus, bet veselus 41 trejačus. Nu labi, soda metienu bija daudz 32, tur daļa 2p metienu "norakstījās".

  +5 [+] [-]

, 2018-12-02 20:20, pirms 7 gadiem
Kā tas bieži mēdz būt. Uzvar valsts izlase, bet komentāros spēles laikā nolamāti , apsmieti, norakstīti. Dažiem pie mīnus 17 jau izredzes nav (laikam pirmo reizi mūžā basketbolu redz). Sports nav teātris un eksistē arī pretinieks.

 +12 [+] [-]

, 2018-12-02 20:20, pirms 7 gadiem
Ja LV izlīdīs un tiks un PK, tad varēs pateikties Blūmam. Ar šādu strītbolu vienkārši bez nerviem..

 +13 [+] [-]

, 2018-12-02 20:20, pirms 7 gadiem
Blūmam, Bertānam un Meierim paldies!

  +3 [+] [-]

, 2018-12-02 20:21, pirms 7 gadiem
inis2 rakstīja: Freimani ar Gražuli arī...
nu nu ekspert, kam tad jāspēle - Hāzneram, Gabrānam un Zemītim?

 +14 [+] [-]

, 2018-12-02 20:21, pirms 7 gadiem
Esmu aizkustināts. Paldies, Blūm.

  +6 [+] [-]

, 2018-12-02 20:22, pirms 7 gadiem
Divas valsts izlases vienlaicīgi ar dažu minūšu satrpību izcīna divas lieliskas uzvaras. Dubultprieks par mūsu basketbolistiem un florbolistiem.

  +7 [+] [-]

, 2018-12-02 20:22, pirms 7 gadiem
Turam īkšķus par Spāniju (sāka ākstīties tagad) un Turciju!

 +10 [+] [-]

, 2018-12-02 20:22, pirms 7 gadiem
Par spēli, sākumā izcelšu pozitīvo.
1. Meiers normāli izmeta no spāņus 3 slovēņu garos, cīnījās uz 110%, Blūms ar savām trakajām troikām izglāba jau mirušu spēli- nereāls sniegums.

Negatīvais

2. Lomažs zina, kas ir aizsardzība? Iemests 1 no 12 metieniem! Sen viņu vajdzēja ņemt nost. Šausmas. Ja pašam spēle neiet tad, ņirgt ar Freimani kopā par Vecvagaru Jr, kam ar spēle nevedas arī nav normāli. Tas laikam arī izskaidro kādēļ Freimi uz izlasi neņem.

3. Abi Vecvagari nevelk, liekas, ka pat Blūms kā galvenais treneris spēles labāk novadītu nekā Vecvagars.

4. Gražulis lai salabo redzi un tad atgriežas izlasē.

P.S. Pirmo reizi redzu tik daudz blatņiku izlasē kā šodien - vājprāts

  +4 [+] [-]

, 2018-12-02 20:22, pirms 7 gadiem
vozā rakstīja: Ja mēs tiksim uz PČ, NEDRĪSKT NEDOT CEĻA ZĪMI ARĪ BLŪMAM, jo šovakar varēja būt ļoti švaki! Mums reti sporta veidos ir īsts patriots un kapteinis, šovakar to varēja redzēt! Šī manuprāt ir lielakā atspēlēšanās pēdējā laikā LV!
Latvija-Igaunija jau piemirsi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2018-12-02 20:23, pirms 7 gadiem
Vecvagars jaunākais drausmīgi nospēlēja, labi, ka Blūms saglāba.

 +15 [+] [-]

, 2018-12-02 20:23, pirms 7 gadiem
Latvijas basketbola leģenda Jānis Blūms!

  +1 [+] [-]

, 2018-12-02 20:24, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Divas valsts izlases vienlaicīgi ar dažu minūšu satrpību izcīna divas lieliskas uzvaras. Dubultprieks par mūsu basketbolistiem un florbolistiem.
bļed, zemledus makšķernieku izlase arī mošk tieši tajā brīdī lielo lomu izvilka, ko. debiliķi.

  +3 [+] [-]

, 2018-12-02 20:24, pirms 7 gadiem
zaxx rakstīja: Spēle gatavās šausmas, bet paldies Jankam par lielisku sniegumu, seviški pie 70-70 iemest tik svarīgo trejaci!!!
Viņš sameta 8 bezatbildes

  +2 [+] [-]

, 2018-12-02 20:24, pirms 7 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: Gražulis vāc sodus vienkārši komiski. Čali, tak saņemies. Spēka daudz, bet nu kordinācija...
Tam čalim redze kā kurmim - kā nosvilpj folu tā džeks skatās ar samiegtām acīm kas vispār notiek. Blatņiks

  +6 [+] [-]

, 2018-12-02 20:25, pirms 7 gadiem
Nezin vai Freimis ar Lomažu par Vecvagaru jr. smējās, bet tā to varēja arī iztulkot. Līdzīgā situācijā Verpakovskis izlidoja Kijevas Dinamo.

  +6 [+] [-]

, 2018-12-02 20:27, pirms 7 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Tam čalim redze kā kurmim - kā nosvilpj folu tā džeks skatās ar samiegtām acīm kas vispār notiek. Blatņiks
Viņam ir problēmas ar redzi tālumā, tāpēc jau viņš nēsā brilles. Un kāds blatņiks? Gražulis VTB ļoti labi spēlē, šajās divās spēlēs viņš praktiski neko nopietnu neparādīja, ko sezonā līdz šim ir spējis. Īsti nesaprotu, kāpēc ir tik liela atšķirība starp spēli klubā un izlasē.

 +12 [+] [-]

, 2018-12-02 20:28, pirms 7 gadiem
fuelis rakstīja: Lomažam vienkārši katastrofāli nekrita. Citreiz kritīs. Cepuri nost Blūma priekšā. Slovēņiem ar pēkšņi nesāka krist. Paveicās. Nu bet pietiesāja slovēņiem konkrēti. Kopumā spēle pabriesmīga. Ar tādu pret Melnkalni nav variantu
Nu tā ir tikai viena no Lomaža problēmām... Pie tam, nekrita ir maigi teikts, jo ar pamatīgām grūtībām pa stīpu trāpija... Nebūtu pretenziju, ja čalim nekrīt, bet, neskatoties uz to, viņš turpina mēģināt nu un vēl tās kļūdas un neprecīzās piespēles... Tagad Štepselim ir kaut sava šlipse jāapēd, bet pret Melnkalni ir jābūt Strēlniekam, Timmam, Peineram un Bertānam (pēc Vecvagara un Lomaža performances pat Šķēle jau man liekas kā superzvaigzne)...

  +5 [+] [-]

, 2018-12-02 20:29, pirms 7 gadiem
Good job Latvia!!

  +4 [+] [-]

, 2018-12-02 20:29, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Viņam ir problēmas ar redzi tālumā, tāpēc jau viņš nēsā brilles. Un kāds blatņiks? Gražulis VTB ļoti labi spēlē, šajās divās spēlēs viņš praktiski neko nopietnu neparādīja, ko sezonā līdz šim ir spējis. Īsti nesaprotu, kāpēc ir tik liela atšķirība starp spēli klubā un izlasē.
Tad kāpēc viņš nenēsā brilles laukumā? Nav citu vietā ko sūtīt ?

  +2 [+] [-]

, 2018-12-02 20:30, pirms 7 gadiem
Skatos ka UKR reaali ka velk uz to ka var uzvilkt uz desas Spaanjus !

  +5 [+] [-]

, 2018-12-02 20:30, pirms 7 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Nu tā ir tikai viena no Lomaža problēmām... Pie tam, nekrita ir maigi teikts, jo ar pamatīgām grūtībām pa stīpu trāpija... Nebūtu pretenziju, ja čalim nekrīt, bet, neskatoties uz to, viņš turpina mēģināt nu un vēl tās kļūdas un neprecīzās piespēles... Tagad Štepselim ir kaut sava šlipse jāapēd, bet pret Melnkalni ir jābūt Strēlniekam, Timmam, Peineram un Bertānam (pēc Vecvagara un Lomaža performances pat Šķēle jau man liekas kā superzvaigzne)...
+vēl Šmits un Šķēle būtu un otru labo centru kas var piesegt ja nu kas Meieru jo Zākis tāds nav.

  +3 [+] [-]

, 2018-12-02 20:31, pirms 7 gadiem
nja, viss, tagad miers. tagad par spāņiem un turkiem.

  +3 [+] [-]

, 2018-12-02 20:31, pirms 7 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Tad kāpēc viņš nenēsā brilles laukumā? Nav citu vietā ko sūtīt ?
Kapēc laukumā viņam nēsāt, ja nav problēmas ar redzi tuvumā? Bumbu un spēlētajus jau bez problēmām redzēt var, tikai trenera žesti, visticamāk, ir viņam neliela problēma....Bet nu divas piezīmes viņam tādas slidenas tika piešķirtas, ņemot cik kopumā fiziski spēlēja, tad teiktu, ka tur nevajadzēja būt tām.

  +4 [+] [-]

, 2018-12-02 20:32, pirms 7 gadiem
Swordsman rakstīja: bļed, zemledus makšķernieku izlase arī mošk tieši tajā brīdī lielo lomu izvilka, ko. debiliķi.
Esmu savas valsts izlases patriots un sekoju līdzi visām Latvijas izlasē. Skumīgi ka tev patīk rupji lamāties, skumīgi ka izmanto krievu rupjības un skumīgi ka viena valsts izlase ir nozīmīga bet otra ne. Zemledus makšķerēšanu salīdzināt ar florbolu... Par lielām prāta spējām tas neliecina. Uz finālspēli arēnā Rīga bija gandrīz 5000 skatītāji florbolā. Laikam abas vienādā mērā pretendē uz iekļūšanu OS.

 +11 [+] [-]

, 2018-12-02 20:32, pirms 7 gadiem
vozā rakstīja: Ja mēs tiksim uz PČ, NEDRĪSKT NEDOT CEĻA ZĪMI ARĪ BLŪMAM, jo šovakar varēja būt ļoti švaki! Mums reti sporta veidos ir īsts patriots un kapteinis, šovakar to varēja redzēt! Šī manuprāt ir lielakā atspēlēšanās pēdējā laikā LV!
Ja tiks uz PČ, tad Blūms, nešaubos, būs labākajā savas dzīves formā un pelnīti tiks sastāvā, jo viņš pat nepieļautu iespēju braukt uz turieni "pa blatu" vai vecu sasniegumu dēļ...

  +2 [+] [-]

, 2018-12-02 20:33, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kapēc laukumā viņam nēsāt, ja nav problēmas ar redzi tuvumā? Bumbu un spēlētajus jau bez problēmām redzēt var, tikai trenera žesti, visticamāk, ir viņam neliela problēma
Varbūt sētas līgā, tā nav problēma, bet izlašu līmenī viņš ar saviem trūkumiem krīt ļoti ārā no spēles un līmeni nevelk.

  +3 [+] [-]

, 2018-12-02 20:34, pirms 7 gadiem
Ukraina zaudē Spānijai tikai 1 punktu 5 minūtes pirms beigām. Internetā var skatīties te: LiveTV / WebPlayer

  +2 [+] [-]

, 2018-12-02 20:35, pirms 7 gadiem
Ukraiņi rāda zobus Spānijai...diemžēl. Melnkalne nepakļaujas turkiem ...diemžēl.

  +5 [+] [-]

, 2018-12-02 20:35, pirms 7 gadiem
Labi, ka tā Daira kļūda priekšpēdējā minūtē pusātrajā uzbrukumā, kā rezultātā Blūms dabūja 5.piezīmi, neizšķīra spēles iznākumu.
Par Lomažu - šodien nekrita, nākamreiz kritīs. Cita jau, ko viņa vietā laist, šodien nebija. Vecvagars jr un Ausējs izlašu līmenī - tas nav īsti nopietni.

  +4 [+] [-]

, 2018-12-02 20:35, pirms 7 gadiem
Witslenamitea rakstīja: +vēl Šmits un Šķēle būtu un otru labo centru kas var piesegt ja nu kas Meieru jo Zākis tāds nav.
Protams, ideālā gadījumā arī Šmits un Pasečņiks, bet nu tomēr pamatproblēma ir PG... Strēlnieks ir mūsu zelta atslēdziņa un Peiners + Šķēle var viņam dot atpūsties...

  +5 [+] [-]

, 2018-12-02 20:35, pirms 7 gadiem
Īsta nervu spēle, bet Blūms tiešām vecis, tieši īstajā brīdī savāca komandu un pats lieliski nospēlēja, sejā visiem nolicējiem. Bet nu pati spēle protams diez gan zem katras kritikas. Un sorry par varbūt stulbo jautājumu, bet kāpēc nometa Bagiju, un vietā paņēma Vecvagaru, kurš ir pamatīgi sačakarējis spēli?

  +6 [+] [-]

, 2018-12-02 20:36, pirms 7 gadiem
Blūms malacis

  +9 [+] [-]

, 2018-12-02 20:38, pirms 7 gadiem
1. Spēli uzvarēja spēlējošais treneris - Blūms un rezervēja vietu 12niekā uz Ķīnu
2.Vecvagar atkāpies!
3.Basketbola popularitāti apstiprina SC serveri

     [+] [-]

, 2018-12-02 20:38, pirms 7 gadiem
Līdz pat pēdējai minūtei Latvijas izlasei daži laukumā būvēja uzvaras pili (Blūms, Bertāns, Meiers), kamēr daži (vispirms un uzskatāmāk Lomažs) to centās par varītēm nobrucināt... Ja zaļam gurķim no Vēpils siltumnīcas gandrīz 35 minūtes laukumā, bet efektivitātes koeficiensts 0, tad jautājums, vai par viņu šobrīd visi ir sliktāki no tiem, kas šajā ampluā vienkārši Lat-Est līgā spēlē?

  -2 [+] [-]

, 2018-12-02 20:38, pirms 7 gadiem
vēlreiz paldies Arnim Vecvagaram, ka nenobijās un turpina šo sastāvu vilkt uz World Cup! kārtējā spēle, kad jāsagatavo jauns sastāvs un jau spēles gaitā jāveic izmaiņas - darbiņš atkal labi izdarīts!

vai es ļoti gribu, lai izlase tiek uz WC? nē, neredzu tam lielu jēgu mocīties Ķīnā. EC ir svarīgāks nopietnāks turnīrs. labāk, lai spēlētāji nedaudz atpūšas un nenokaitina klubu saimniekus..

  +2 [+] [-]

, 2018-12-02 20:39, pirms 7 gadiem
vaseldžefs rakstīja: Īsta nervu spēle, bet Blūms tiešām vecis, tieši īstajā brīdī savāca komandu un pats lieliski nospēlēja, sejā visiem nolicējiem. Bet nu pati spēle protams diez gan zem katras kritikas. Un sorry par varbūt stulbo jautājumu, bet kāpēc nometa Bagiju, un vietā paņēma Vecvagaru, kurš ir pamatīgi sačakarējis spēli?
nenometa neviens, pats aizgāja

  +3 [+] [-]

, 2018-12-02 20:39, pirms 7 gadiem
Izskatas ka UKR tomeer saluuza ja paaraak safanojaas un nespeeja skaidru galvu saglabaat !

  +5 [+] [-]

, 2018-12-02 20:40, pirms 7 gadiem
Kas ar Freimani noticis? Bij labs shpiilers...

  +2 [+] [-]

, 2018-12-02 20:40, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Zemledus makšķerēšanu salīdzināt ar florbolu... Par lielām prāta spējām tas neliecina.
florbolu nevarot salīdzināt ar makšķerēšanu, bet basim kabināt klāt kaut kādu florbolu, lūk, to gan varot.

  -1 [+] [-]

, 2018-12-02 20:40, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: nenometa neviens, pats aizgāja
Un ljoti pareizi izdariija , ja kas ! Saprata ka laiks ir pienaacis

     [+] [-]

, 2018-12-02 20:40, pirms 7 gadiem
kāds var iemest linku ar grupas tabulu? sportacentra darboņiem prāta trūkst to izdarīt, bet pašam meklēt slinkums

     [+] [-]

, 2018-12-02 20:41, pirms 7 gadiem
hokejafaaans rakstīja: kāds var iemest linku ar grupas tabulu? sportacentra darboņiem prāta trūkst to izdarīt, bet pašam meklēt slinkums
International Basketball Federation (FIBA) -...

  -1 [+] [-]

, 2018-12-02 20:41, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: Un ljoti pareizi izdariija , ja kas ! Saprata ka laiks ir pienaacis
pa lielam jā, bet otrs ir tas, ka viņam personīgā karjera jānostabilizē

  +1 [+] [-]

, 2018-12-02 20:42, pirms 7 gadiem
wolmar rakstīja: Līdz pat pēdējai minūtei Latvijas izlasei daži laukumā būvēja uzvaras pili (Blūms, Bertāns, Meiers), kamēr daži (vispirms un uzskatāmāk Lomažs) to centās par varītēm nobrucināt... Ja zaļam gurķim no Vēpils siltumnīcas gandrīz 35 minūtes laukumā, bet efektivitātes koeficiensts 0, tad jautājums, vai par viņu šobrīd visi ir sliktāki no tiem, kas šajā ampluā vienkārši Lat-Est līgā spēlē?
Izlases čaļiem ģērbtuvē ar trīscollīgajām naglām Lomažu pienaglot pie WC durvīm.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-02 20:42, pirms 7 gadiem
Spaanjiem veel zilais trulis iekriit pret vairogu ! Taa laikam bij peedeeja nagla shiivakara Ukrainas zaarkaa !

  +1 [+] [-]

, 2018-12-02 20:43, pirms 7 gadiem
hokejafaaans rakstīja: kāds var iemest linku ar grupas tabulu? sportacentra darboņiem prāta trūkst to izdarīt, bet pašam meklēt slinkums
jeega buus tabulu likt peec visaam shiivakara speeleem !

     [+] [-]

, 2018-12-02 20:43, pirms 7 gadiem
Daniel rakstīja: vēlreiz paldies Arnim Vecvagaram, ka nenobijās un turpina šo sastāvu vilkt uz World Cup! kārtējā spēle, kad jāsagatavo jauns sastāvs un jau spēles gaitā jāveic izmaiņas - darbiņš atkal labi izdarīts!

vai es ļoti gribu, lai izlase tiek uz WC? nē, neredzu tam lielu jēgu mocīties Ķīnā. EC ir svarīgāks nopietnāks turnīrs. labāk, lai spēlētāji nedaudz atpūšas un nenokaitina klubu saimniekus..
Es ceru, ka mani bērni nebūtu tik stulbi kā tu.

  +6 [+] [-]

, 2018-12-02 20:44, pirms 7 gadiem
Spēles otrajā puslaikā atradās 5 spēlētāji, kas varēja pavilkt šo līmeni:
Bertāns
Blūms
Lomažš
Siliņš
Meiers
Pateicoties šim pieciniekam arī izdevās uzvarēt!

  -1 [+] [-]

, 2018-12-02 20:44, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Esmu savas valsts izlases patriots un sekoju līdzi visām Latvijas izlasē. Skumīgi ka tev patīk rupji lamāties, skumīgi ka izmanto krievu rupjības un skumīgi ka viena valsts izlase ir nozīmīga bet otra ne. Zemledus makšķerēšanu salīdzināt ar florbolu... Par lielām prāta spējām tas neliecina. Uz finālspēli arēnā Rīga bija gandrīz 5000 skatītāji florbolā. Laikam abas vienādā mērā pretendē uz iekļūšanu OS.
Kaut kā galīgi neiet kopā tie glumie un uzspēlēti korektie teikumi ar to, ka viselementārākos komatus nespēj salikt.
Es tikai saku. Personīgais iespaids. Baigā disonanse katru reizi, lasot tavus tekstiņus

     [+] [-]

, 2018-12-02 20:45, pirms 7 gadiem
lai gan Lomazham nekrita melno darbu gan aizsardziiba gan uzbrukumaa shio izpildiija pat ljoti labi un tamdeelj arii tika tureets laukumaa ! Tk Vecjam shim bij skarbi jaapsaka ka aizliedz kategoriski mest truljus un lai tikai iet caurgaajainos un atmet vai met td ka juut ka buus pieziime

  +3 [+] [-]

, 2018-12-02 20:46, pirms 7 gadiem
Ir arī kas labs, Vecvagars tagad var būt pilnīgi drošs, ka tas tizlenis laukumā ir viņa dēls.. pilnīga kopija.. un protams, Blūma mūža spēle..

 +10 [+] [-]

, 2018-12-02 20:46, pirms 7 gadiem
Te ne tikai jāslavē Blūms, bet arī Bertāns. Viņš ar saviem caurgājieniem 3/4 sākumā arī to ledu iekustināja un parādīja, ka caurgājieni iet cauri. Abi džeki šo spēli izvilka un saglāba Veco, bet nu minūšu pārtraukumos varēja dzirdēt, kuri tur ir noteicēji - Blūms un epizodiski Bertāns. Abi vairāk stāstīja nekā Vecais.
Lai izdodas februārī!

 +11 [+] [-]

, 2018-12-02 20:46, pirms 7 gadiem
No stresa šķiet, ka galva pārplīsīs. Kopumā tiešām diezgan saviļņojoši bija just līdz večiem, kas gandrīz bez maiņām uz spēka izsīkumu robežas vēl sitās līdz pat beigām! Meiers, Bertāns, Blūms. Likās, ka džeki knapi kājas velk, bet nenoplīsa un izturēja līdz galam. Nenormāla respekts šiem 3 vīriem. Tas ir viņu līmenis un ir redzams, ka citiem nav tāda nervu un spriedzes rūdījuma. Cepuri nost. Februāriī pret Spāniju būs pilnīgs sold outs Arēnā Rīga.

  +2 [+] [-]

, 2018-12-02 20:47, pirms 7 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Es ceru, ka mani bērni nebūtu tik stulbi kā tu.
tu protams drīksti palielīties ar saviem intelektuālajiem sasniegumiem, ja tādi ir.

bet tas, ka tev nav bērnu - vien jau ir rādītājs.. izskatās pat draudzeni nespēj atrast

  +4 [+] [-]

, 2018-12-02 20:47, pirms 7 gadiem
raivis77 rakstīja: Spēles otrajā puslaikā atradās 5 spēlētāji, kas varēja pavilkt šo līmeni:
Bertāns
Blūms
Lomažš
Siliņš
Meiers
Pateicoties šim pieciniekam arī izdevās uzvarēt!
Par Lomažu varētu piekrist tikai tad, ja nebūtu viņš metis pa grozu. Taču viņš meta...

  +1 [+] [-]

, 2018-12-02 20:47, pirms 7 gadiem
Spaanji izskatas ka dara visu lai noraktu speeli !

  +2 [+] [-]

, 2018-12-02 20:48, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: lai gan Lomazham nekrita melno darbu gan aizsardziiba gan uzbrukumaa shio izpildiija pat ljoti labi un tamdeelj arii tika tureets laukumaa ! Tk Vecjam shim bij skarbi jaapsaka ka aizliedz kategoriski mest truljus un lai tikai iet caurgaajainos un atmet vai met td ka juut ka buus pieziime
Lomažam gadās nekrītamās dienas, bet viņam ir jāuzlabo defs uz perimetra līnījas, viņu regulāri tur apspēlē, arī BKV rindās...Caurgājienos gan malacis, tiek līdzi.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-02 20:48, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: Spaanji izskatas ka dara visu lai noraktu speeli !
iemet linku

  +2 [+] [-]

, 2018-12-02 20:49, pirms 7 gadiem
Jack Daniel`s rakstīja: Abi džeki šo spēli izvilka un saglāba Veco, bet nu minūšu pārtraukumos varēja dzirdēt, kuri tur ir noteicēji - Blūms un epizodiski Bertāns. Abi vairāk stāstīja nekā Vecais.
ko tad stāstīja, no Blūma visu laiku dzirdēju tikai "davai agresīvi!"

  -1 [+] [-]

, 2018-12-02 20:49, pirms 7 gadiem
wolmar rakstīja: Par Lomažu varētu piekrist tikai tad, ja nebūtu viņš metis pa grozu. Taču viņš meta...
Katram var but melnaa diena ... Bet tada limenii jau pasham buut krietni vien aatraak jaasaprto ka shovakar nekas nebuus un jaaprtrauc kjiegjelji meetaat !

  -1 [+] [-]

, 2018-12-02 20:50, pirms 7 gadiem
Spāņi uzvar tagad atliek Turkiem uzvarēt Melnkalni.

  -1 [+] [-]

, 2018-12-02 20:50, pirms 7 gadiem
UKR bij briivs trulis kuru iemetot buutu uzvilkushi uz desas spaanjus ! :O Laikam visi dievi shovakar mums staav blakus

  +1 [+] [-]

, 2018-12-02 20:50, pirms 7 gadiem
raivis77 rakstīja: Spēles otrajā puslaikā atradās 5 spēlētāji, kas varēja pavilkt šo līmeni:
Bertāns
Blūms
Lomažš
Siliņš
Meiers
Pateicoties šim pieciniekam arī izdevās uzvarēt!
atradās vai treneris uzlaida laukumā?

  +1 [+] [-]

, 2018-12-02 20:50, pirms 7 gadiem
fū. tik knapi. nu tagad par turkiem.

  -1 [+] [-]

, 2018-12-02 20:51, pirms 7 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Spāņi uzvar tagad atliek Turkiem uzvarēt Melnkalni.
Ja turki uzvarēs Melnkalni, tad februārī mums pietiks ar jebkādu uzvaru pret Melnkalni.

  +3 [+] [-]

, 2018-12-02 20:51, pirms 7 gadiem
Spānija uzvar un nodrošina dalību PK. Var uz Rīgu braukt ar rezervistiem un spēlēt vieglā režīmā.

  +3 [+] [-]

, 2018-12-02 20:52, pirms 7 gadiem
Spāņi mums palīdz

  +4 [+] [-]

, 2018-12-02 20:53, pirms 7 gadiem
Es vispār nesaprotu to ukraiņu izlasi, dažbrīd viņi tik vāji, dažbrīd nez no kurienes baigos rezultātus rāda.
Ar viņiem mūžīgi tas variants, kā toreiz EČ - mēs pārbraucam pāri ar +38, bet dīvainā kārtā plejofā tiek viņi, nevis mēs.

     [+] [-]

, 2018-12-02 20:53, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: Izskatas ka UKR tomeer saluuza ja paaraak safanojaas un nespeeja skaidru galvu saglabaat !
Beigās dažas kļūdas un viss. Ukraiņi gan varēja izraut uzvaru, ja būtu trāpījuši trejaci pēdējās sekundēs. Es jau sāku apsvērt variantu, ka Spānija netiek uz PK, bet nekā.

  -2 [+] [-]

, 2018-12-02 20:54, pirms 7 gadiem
gribu lai melnkalne turkiem papiw

     [+] [-]

, 2018-12-02 20:54, pirms 7 gadiem
bārda un sifons rakstīja: No stresa šķiet, ka galva pārplīsīs. Kopumā tiešām diezgan saviļņojoši bija just līdz večiem, kas gandrīz bez maiņām uz spēka izsīkumu robežas vēl sitās līdz pat beigām! Meiers, Bertāns, Blūms. Likās, ka džeki knapi kājas velk, bet nenoplīsa un izturēja līdz galam. Nenormāla respekts šiem 3 vīriem. Tas ir viņu līmenis un ir redzams, ka citiem nav tāda nervu un spriedzes rūdījuma. Cepuri nost. Februāriī pret Spāniju būs pilnīgs sold outs Arēnā Rīga.
Siliņu aizmirsi

  -1 [+] [-]

, 2018-12-02 20:54, pirms 7 gadiem
raivis77 rakstīja: Spēles otrajā puslaikā atradās 5 spēlētāji, kas varēja pavilkt šo līmeni:
Bertāns
Blūms
Lomažš
Siliņš
Meiers
Pateicoties šim pieciniekam arī izdevās uzvarēt!
Un trenerim, nepalaidīsim garām iespēju paslavēt treneri Vecvagaru.

  +3 [+] [-]

, 2018-12-02 20:54, pirms 7 gadiem
Daniel rakstīja: atradās vai treneris uzlaida laukumā?
ko noziimee uzlaida treneris ?! To ka pusamatieris kas paaris gadus pabumbojis un 10 gadus nopieti pasekojis basiitim un pioe tam izgklitojies un audzis un savaskljudas redzejis sho gadu laikaa - tas viss buutu to pashu laidis un dariijis ko Vecais !! Trenera uzdevums ir atrast nestandarta risinajumus atvert negaidiitus shpiilerus - paarsteigt un nolikt uz Dir#as ne tikai pretinieku treneri un shpiilerus bet arii vietejos koemnetaatorus un diivaana ekspertus - luuk tas patiesi tad arii atshkjir augsta liimenja treeneri un parasta treneriisha !

  -3 [+] [-]

, 2018-12-02 20:55, pirms 7 gadiem
Smiekli nāk! A.Vecvagars vainīgs. Tā vien šķiet, ka viņš ir tas, kurš nevar trāpīt no groza apakšas un iemest brīvu truli.... pff.... auni... apsveicu LV izlasi ar lielisku comeback...

     [+] [-]

, 2018-12-02 20:55, pirms 7 gadiem
wolmar rakstīja: Par Lomažu varētu piekrist tikai tad, ja nebūtu viņš metis pa grozu. Taču viņš meta...
šodien nebija viņa diena, bet reāli nebija viņa vietā ko likt un pret melnkalni viņš bija viens no līderiem tāpat jau vagars nedotu viņam tik lielu spēles laiku..

  +1 [+] [-]

, 2018-12-02 20:56, pirms 7 gadiem
SuperZoss rakstīja: Smiekli nāk! A.Vecvagars vainīgs. Tā vien šķiet, ka viņš ir tas, kurš nevar trāpīt no groza apakšas un iemest brīvu truli.... pff.... auni... apsveicu LV izlasi ar lielisku comeback...
Nē, bet Vecvagars jaunākais gan to nevar izdarīt.

  +3 [+] [-]

, 2018-12-02 20:56, pirms 7 gadiem
Jack Daniel`s rakstīja: Te ne tikai jāslavē Blūms, bet arī Bertāns. Viņš ar saviem caurgājieniem 3/4 sākumā arī to ledu iekustināja un parādīja, ka caurgājieni iet cauri. Abi džeki šo spēli izvilka un saglāba Veco, bet nu minūšu pārtraukumos varēja dzirdēt, kuri tur ir noteicēji - Blūms un epizodiski Bertāns. Abi vairāk stāstīja nekā Vecais.
Lai izdodas februārī!
Ko Tu te tagad smako.
Vecvagars visu laiku stāsta, kas, kā jādara. Bļin, 1 puslaikā, stāsta ka jādod bumba apakšā, utt. 3 nākamie uzbrukumi, 3 tizli trīņi garā. Āmen.

  +2 [+] [-]

, 2018-12-02 20:57, pirms 7 gadiem
Daniel rakstīja: ko tad stāstīja, no Blūma visu laiku dzirdēju tikai "davai agresīvi!"
It īpaši pašās beigās, kad viņš teica, ka var ļaut iemest 2pt, bet ne 3pt un Vecais uzreiz arī par to sāka runāt. Un kamēr Vecais kaut ko mēģina stāstīt, Blūms pa vidu arī deva norādījumus un tur varēja redzēt, ka džeki vairāk klausās ko Blums saka, nevis Vecais.
Vecais nav slikts un tā, bet viņš nav gatavs vadīt LV izlasi un it īpaši tagad, kad ir šādas sastāva problēmas.

 +10 [+] [-]

, 2018-12-02 20:58, pirms 7 gadiem
budamank rakstīja: Ceru, ka tie kuri pirms šī izlases sasaukuma aicināja Blūmam mest mieru izlasei, šodien nokaunēsies un komentāros nelīdīs.

p.s. sportacentrs.com serveri kā vienmēr līmenī.
Blūmam un Janičenokam basketbola sakarā vispār neko nedrīkst pārmest... Džeki atdevuši daudzus gadus LV basketam, slavas zāle.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-02 20:58, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: ko noziimee uzlaida treneris ?! To ka pusamatieris kas paaris gadus pabumbojis un 10 gadus nopieti pasekojis basiitim un pioe tam izgklitojies un audzis un savaskljudas redzejis sho gadu laikaa - tas viss buutu to pashu laidis un dariijis ko Vecais !! Trenera uzdevums ir atrast nestandarta risinajumus atvert negaidiitus shpiilerus - paarsteigt un nolikt uz Dir#as ne tikai pretinieku treneri un shpiilerus bet arii vietejos koemnetaatorus un diivaana ekspertus - luuk tas patiesi tad arii atshkjir augsta liimenja treeneri un parasta treneriisha !
nuuu .. ir jau 6 uzvaras, ar eurocup, vtb viduvējībām. tev būtu 7, 8 ?

protams, ieliekot mani par Goldensteitas treneri tāpat tiktu play-off - 82 spēles es pat varētu muti neatvērt ..

  -4 [+] [-]

, 2018-12-02 20:59, pirms 7 gadiem
20 £ virsū 120 £ mājās ... paldies gansi 😂

  +2 [+] [-]

, 2018-12-02 21:00, pirms 7 gadiem
Daniel rakstīja: nuuu .. ir jau 6 uzvaras, ar eurocup, vtb viduvējībām. tev būtu 7, 8 ?

protams, ieliekot mani par Goldensteitas treneri tāpat tiktu play-off - 82 spēles es pat varētu muti neatvērt ..
neizvilks visas spēles uz individuālās meistarības. Visu cieņu Vecvagaram, bet viņam vajag lielāku rūdījumu kā galvenajam trenerim.

  -1 [+] [-]

, 2018-12-02 21:02, pirms 7 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Puslaikā pārslēdzu skatīties florbolu.

Šoreiz spēles kvalitāti lai analizē treneri, bet no tabulas viedokļa ļoooooooti svarīga uzvara, un cerības par PK ir dzīvas.

P.S. Reti sanāk redzēt, ka komanda mača laikā izmetusi tikai 18 divpunktu metienus, bet veselus 41 trejačus. Nu labi, soda metienu bija daudz 32, tur daļa 2p metienu "norakstījās".
A kā var florbolu skatīties?

  -1 [+] [-]

, 2018-12-02 21:03, pirms 7 gadiem
Jack Daniel`s rakstīja: Vecais nav slikts un tā, bet viņš nav gatavs vadīt LV izlasi un it īpaši tagad, kad ir šādas sastāva problēmas.
zb jau šitie gudrinieki .. kuri ir tie basketbola korifeji, kuri pieteicās un stāvēja rindā, lai viegli savāktu loģiskās 10 uzvaras un easy aizbrauktu uz WC. pat Bagatskis pēc smagiem darba gadiem sajuta, ka nu gan ir pakaļā un ielīda bezatbildīgajā konsultanta krēslā.

vari nosaukt kaut vienu bez M.Gulbis ?

  +1 [+] [-]

, 2018-12-02 21:04, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: neizvilks visas spēles uz individuālās meistarības. Visu cieņu Vecvagaram, bet viņam vajag lielāku rūdījumu kā galvenajam trenerim.
skaties manu komentāru 21:03

  +1 [+] [-]

, 2018-12-02 21:04, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Spānija uzvar un nodrošina dalību PK. Var uz Rīgu braukt ar rezervistiem un spēlēt vieglā režīmā.
šis gan labi.

Kāds varētu atgādināt, kādas mums cerības uz eirolīgu februārī.
Cik atceros, ir cerības uz papildinājumiem pret Melnkalni.

     [+] [-]

, 2018-12-02 21:05, pirms 7 gadiem
Onslovs rakstīja: A kā var florbolu skatīties?
nu cilveeki kuri pashi nav padevushies augumaa un masaa, bet ir fiziski speejigi un apdavinati un asi un ar teicamu reakciju - tadi tomeer ir vairaajums pat Latvijaa un ne tikai Kjiinaa ! Nu tie tad arii labpraat skataas un sajuut fiziskaa liimeni dziljas radnieciigas saites ar sho sporta veidu

     [+] [-]

, 2018-12-02 21:07, pirms 7 gadiem
Nevaru atrast normaalu linku uz Melnkalni ar Turkiem ! Kaads varbuut var paliidzeet ???

     [+] [-]

, 2018-12-02 21:07, pirms 7 gadiem
Daniel rakstīja: skaties manu komentāru 21:03
pirmkārt, citi kandidāti pat netika apsvērti, tur jau uzreiz pateica Bagijs, ka jāņem Vecais un tas nemaina to, ka tā mazā pieredze var atspēlēties

  +1 [+] [-]

, 2018-12-02 21:08, pirms 7 gadiem
Basketbolā novēlu 3 lietas!
Turku uzvaru pār Melnkalni. Latvijas uzvaru pār Spāniju mājās un Ukrainas mājas uzvaru pret Melnkalni, tad varēs uz Melkalni braukt atpūtas režīmā, ja ne, tad uzvara vai +10!

  +1 [+] [-]

, 2018-12-02 21:08, pirms 7 gadiem
Swordsman rakstīja: šis gan labi.

Kāds varētu atgādināt, kādas mums cerības uz eirolīgu februārī.
Cik atceros, ir cerības uz papildinājumiem pret Melnkalni.
Bija komentārs, ka eirolīgā tad nedēļas pauze

     [+] [-]

, 2018-12-02 21:08, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: Nevaru atrast normaalu linku uz Melnkalni ar Turkiem ! Kaads varbuut var paliidzeet ???
ieej optibetā tur ir online

     [+] [-]

, 2018-12-02 21:09, pirms 7 gadiem
43-44 par labu turkiem

  +1 [+] [-]

, 2018-12-02 21:09, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: pirmkārt, citi kandidāti pat netika apsvērti, tur jau uzreiz pateica Bagijs, ka jāņem Vecais un tas nemaina to, ka tā mazā pieredze var atspēlēties
ok saprotu, tavs viedoklis ka labāku par J.Gailītis, R.Feldmanis un kas vēl tur vefā grozās, nav ..

     [+] [-]

, 2018-12-02 21:13, pirms 7 gadiem
Daniel rakstīja: ok saprotu, tavs viedoklis ka labāku par J.Gailītis, R.Feldmanis un kas vēl tur vefā grozās, nav ..
Tu speciāli tēlo muļķi vai esi tāds? O_o
Jā, Vecvagars ir iemests neapskaužamā situācijā, bet tas nemaina to, ka viņam nav nopietnas pieredzes kā galvenajam un šajās spēlēs mēs redzam kā viņš mokās, tostarp arītad, kad bija pilns sastāvs, nekas super labāks tur nebija. Mums vienkārši ir labāks otrais sastāvs kā Melnkalnei, Slovēnijai.

  +2 [+] [-]

, 2018-12-02 21:13, pirms 7 gadiem
Prieks un lepnums par Blūmu,Bertānu pieredzi,talantu ,izšķirīgos momentos uzņemties spēli uz sevi un palīdzēt komandai izcīnīt tik ļoti nepieciešamo uzvaru.Neapskaužu treneri,kuram uz katru spēli jālaiž uz laikumā,jārotē ar citu sastāvu.

     [+] [-]

, 2018-12-02 21:13, pirms 7 gadiem
turkiem taapat ka spaanjiem ZILAIs trulis pret vairogu ! Ceru ka taa pozitiiva ziime uz kopeejo iznaakumu

     [+] [-]

, 2018-12-02 21:14, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: Nevaru atrast normaalu linku uz Melnkalni ar Turkiem ! Kaads varbuut var paliidzeet ???
LiveTV / WebPlayer Nekāds labais jau nav, bet vienīgais.

     [+] [-]

, 2018-12-02 21:14, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: Nevaru atrast normaalu linku uz Melnkalni ar Turkiem ! Kaads varbuut var paliidzeet ???
LiveTV / WebPlayer

     [+] [-]

, 2018-12-02 21:15, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tu speciāli tēlo muļķi vai esi tāds? O_o
es tev piedāvāju iespēju atbildēt konkrēti - vari vai nevari nosaukt supertrenerus kas atnestu 10 uzvaras?

  +1 [+] [-]

, 2018-12-02 21:16, pirms 7 gadiem
Daniel rakstīja: es tev piedāvāju iespēju atbildēt konkrēti - vari vai nevari nosaukt supertrenerus kas atnestu 10 uzvaras?
Kāpēc man kas tāds būtu jādara? Es uzsvēru, ka vēlētos Vecvagara vietā redzēt pieredzējušāku treneri, kuru arī vairāk respektētu.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-02 21:17, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tu speciāli tēlo muļķi vai esi tāds? O_o
Jā, Vecvagars ir iemests neapskaužamā situācijā, bet tas nemaina to, ka viņam nav nopietnas pieredzes kā galvenajam un šajās spēlēs mēs redzam kā viņš mokās, tostarp arītad, kad bija pilns sastāvs, nekas super labāks tur nebija. Mums vienkārši ir labāks otrais sastāvs kā Melnkalnei, Slovēnijai.
Pie kura sastāva skaiti Dubļeviču?

     [+] [-]

, 2018-12-02 21:18, pirms 7 gadiem
Montenegro vs Turkey

  +1 [+] [-]

, 2018-12-02 21:18, pirms 7 gadiem
loook ploik! rakstīja: Bija komentārs, ka eirolīgā tad nedēļas pauze
jā spēlēs ir 21un 22 februārī un 28-29 februārī.

  +2 [+] [-]

, 2018-12-02 21:20, pirms 7 gadiem
loook ploik! rakstīja: Bija komentārs, ka eirolīgā tad nedēļas pauze
Jā pret Melnkalni mums tiek visi.

Bet pret Spāniju cik es skatījos reāli varētu tikt Strēlnieks, Timma, Pasečņiks, Bertāns un Šmits, jo viņiem spēle ir 21. Februāri, bet Latvijai pret Spāniju ir 22.

Kaut vai es nedomāju kad kāds atbrauks.

     [+] [-]

, 2018-12-02 21:20, pirms 7 gadiem
Dubļevičs met kā Blūms.

     [+] [-]

, 2018-12-02 21:21, pirms 7 gadiem
Melnkalne sāk izrāvienu pret turkiem.

  -1 [+] [-]

, 2018-12-02 21:21, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kāpēc man kas tāds būtu jādara? Es uzsvēru, ka vēlētos Vecvagara vietā redzēt pieredzējušāku treneri, kuru arī vairāk respektētu.
paldies skaidrs, tas kas tev jādara ir jāturpina ganīt savas vistas

     [+] [-]

, 2018-12-02 21:21, pirms 7 gadiem
austrumnieks rakstīja: Jā pret Melnkalni mums tiek visi.

Bet pret Spāniju cik es skatījos reāli varētu tikt Strēlnieks, Timma, Pasečņiks, Bertāns un Šmits, jo viņiem spēle ir 21. Februāri, bet Latvijai pret Spāniju ir 22.

Kaut vai es nedomāju kad kāds atbrauks.
pret Spāniju ja zaude tad tajā dienā Melnkalne ar Ukrainu cīnās tur vienalga jo viss izšķirsies 25,02 melnkalnē.

     [+] [-]

, 2018-12-02 21:22, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: nu cilveeki kuri pashi nav padevushies augumaa un masaa, bet ir fiziski speejigi un apdavinati un asi un ar teicamu reakciju - tadi tomeer ir vairaajums pat Latvijaa un ne tikai Kjiinaa ! Nu tie tad arii labpraat skataas un sajuut fiziskaa liimeni dziljas radnieciigas saites ar sho sporta veidu
Vairākums? Mūsu vīrieši ir ceturtie garākie, bet sievietes garākās pasaulē pēc vidējā auguma.

  -1 [+] [-]

, 2018-12-02 21:22, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Pie kura sastāva skaiti Dubļeviču?
Tas ir pamatsastāva spēlētājs, bet mums arī tādi ir, tā kā....Kopumā, jūs droši variet man nepiekrist, bet šovakar un arī piektdien, mums bija jābūt uzvarai, šovakar it īpaši stabilai uzvarai.

  -4 [+] [-]

, 2018-12-02 21:22, pirms 7 gadiem
otins rakstīja: Dubļevičs met kā Blūms.
Ja godiigi tad man jaabuut letinjam un es arii esmu fanoju un caru uz to labaako, bet ja tiiri neitraali un objektiivi paskatas uz visaam lietaam tad nepshaubaami Melnkalne ir pelnijusi krietni vairaak braukt uz Kjiinu nekaa Latvija ...

  -1 [+] [-]

, 2018-12-02 21:22, pirms 7 gadiem
Daniel rakstīja: paldies skaidrs, tas kas tev jādara ir jāturpina ganīt savas vistas
paldies, skaidrs. Bet labāk savas aitas pagani

  -2 [+] [-]

, 2018-12-02 21:23, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tu speciāli tēlo muļķi vai esi tāds? O_o
Jā, Vecvagars ir iemests neapskaužamā situācijā, bet tas nemaina to, ka viņam nav nopietnas pieredzes kā galvenajam un šajās spēlēs mēs redzam kā viņš mokās, tostarp arītad, kad bija pilns sastāvs, nekas super labāks tur nebija. Mums vienkārši ir labāks otrais sastāvs kā Melnkalnei, Slovēnijai.
Melnkalnes 2.sastāvs bez variantiem apspēlēja mūsu 2.sastāvu.

     [+] [-]

, 2018-12-02 21:23, pirms 7 gadiem
Witslenamitea rakstīja: jā spēlēs ir 21un 22 februārī un 28-29 februārī.
Pauze ir nedēļā pirms pasaules atlases mačiem (no 7.-8. līdz 21.-22.). Pat tik daudz prāta viņiem nebija, lai vismaz uz izšķirošajiem mačiem uztaisītu Eirolīgā logu.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-02 21:23, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: jā, esmu, un?
Kurā vai kuros sporta veidos?

  -1 [+] [-]

, 2018-12-02 21:24, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Ar sportu esat vispār nodarbojies?
jā, esmu, un?

     [+] [-]

, 2018-12-02 21:25, pirms 7 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Melnkalnes 2.sastāvs bez variantiem apspēlēja mūsu 2.sastāvu.
Melnkalnei nebija otrais sastaavs bet praktiski pirmais bez maz vai !

     [+] [-]

, 2018-12-02 21:26, pirms 7 gadiem
Turki tiks shovakar sagriezti pa kebabiem !

     [+] [-]

, 2018-12-02 21:27, pirms 7 gadiem
Izskatās ka turki zaudēs un tad jācer ka nākamajā sabraukumā Ukraina uzvarēs melnklani jo mums melnkalnē labāk derēs jebkāda uzvara nevis jāpanāk +10

     [+] [-]

, 2018-12-02 21:27, pirms 7 gadiem
Turku pamats rok savu izlasi!

     [+] [-]

, 2018-12-02 21:27, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: Turki tiks shovakar sagriezti pa kebabiem !
tik traki?

     [+] [-]

, 2018-12-02 21:27, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: nu cilveeki kuri pashi nav padevushies augumaa un masaa, bet ir fiziski speejigi un apdavinati un asi un ar teicamu reakciju - tadi tomeer ir vairaajums pat Latvijaa un ne tikai Kjiinaa ! Nu tie tad arii labpraat skataas un sajuut fiziskaa liimeni dziljas radnieciigas saites ar sho sporta veidu
Man jau liekas, ka uz fizisko paņēmām beigas, jo slovēņi bija kārtīgi izpumpējušies...

     [+] [-]

, 2018-12-02 21:27, pirms 7 gadiem
bārda un sifons rakstīja: No stresa šķiet, ka galva pārplīsīs. Kopumā tiešām diezgan saviļņojoši bija just līdz večiem, kas gandrīz bez maiņām uz spēka izsīkumu robežas vēl sitās līdz pat beigām! Meiers, Bertāns, Blūms. Likās, ka džeki knapi kājas velk, bet nenoplīsa un izturēja līdz galam. Nenormāla respekts šiem 3 vīriem. Tas ir viņu līmenis un ir redzams, ka citiem nav tāda nervu un spriedzes rūdījuma. Cepuri nost. Februāriī pret Spāniju būs pilnīgs sold outs Arēnā Rīga.
bārda izpirks visas biļetes?

     [+] [-]

, 2018-12-02 21:28, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Kurā vai kuros sporta veidos?
basketbols un nedaudz telpu futbols...biju roku iemēģinājis arī florbolā

  -1 [+] [-]

, 2018-12-02 21:28, pirms 7 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Melnkalnes 2.sastāvs bez variantiem apspēlēja mūsu 2.sastāvu.
Melnkalnes otrais sastāvs? Viņiem reāli pietrūka 4 spēlētāji no pagaišā Eiropas čempionāta, kur mēs viņus sagrāvām ar +30, tikmēr mums reāli pietrūkst 12 spēlētāji, kas ir izkrituši dēļ traumas vai dēļ FIBA nekompetences.

Mums reāli tagad laukumā ir kāds trešais sastāvs.

  -1 [+] [-]

, 2018-12-02 21:29, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: Ja godiigi tad man jaabuut letinjam un es arii esmu fanoju un caru uz to labaako, bet ja tiiri neitraali un objektiivi paskatas uz visaam lietaam tad nepshaubaami Melnkalne ir pelnijusi krietni vairaak braukt uz Kjiinu nekaa Latvija ...
To parādīs spēle Melnkalnē, kurš vairāk pelnījis, bet es neraudāšu, ja mūsējie netiks uz PK. Turki jokaini- viņiem iemet vairākus trejačus pēc kārtas, bet viņi pat nemēģina traucēt un atkal dabū iekšā.

     [+] [-]

, 2018-12-02 21:29, pirms 7 gadiem
Witslenamitea rakstīja: pret Spāniju ja zaude tad tajā dienā Melnkalne ar Ukrainu cīnās tur vienalga jo viss izšķirsies 25,02 melnkalnē.
nu, ja šodien melnkalne zaudē, tad gan būs starpība, vnk uzvara vai +10.

fck, bet laikam nezaudēs

     [+] [-]

, 2018-12-02 21:29, pirms 7 gadiem
bārda un sifons rakstīja: No stresa šķiet, ka galva pārplīsīs. Kopumā tiešām diezgan saviļņojoši bija just līdz večiem, kas gandrīz bez maiņām uz spēka izsīkumu robežas vēl sitās līdz pat beigām! Meiers, Bertāns, Blūms. Likās, ka džeki knapi kājas velk, bet nenoplīsa un izturēja līdz galam. Nenormāla respekts šiem 3 vīriem. Tas ir viņu līmenis un ir redzams, ka citiem nav tāda nervu un spriedzes rūdījuma. Cepuri nost. Februāriī pret Spāniju būs pilnīgs sold outs Arēnā Rīga.
Baigi žēl būtu, ja šiem vīriem ietu garām Pasaules kauss...

     [+] [-]

, 2018-12-02 21:29, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: basketbols un nedaudz telpu futbols...biju roku iemēģinājis arī florbolā
Kādu nopietnu spēli esat aizvadījis?

  -1 [+] [-]

, 2018-12-02 21:29, pirms 7 gadiem
fuelis rakstīja: Lomažam vienkārši katastrofāli nekrita. Citreiz kritīs. Cepuri nost Blūma priekšā. Slovēņiem ar pēkšņi nesāka krist. Paveicās. Nu bet pietiesāja slovēņiem konkrēti. Kopumā spēle pabriesmīga. Ar tādu pret Melnkalni nav variantu
Vienkārši LOMAŽAM nekrita arī pret Melnkalni ..

     [+] [-]

, 2018-12-02 21:29, pirms 7 gadiem
Erdenam jāvelk jaunie!

  -1 [+] [-]

, 2018-12-02 21:30, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Kādu nopietnu spēli esat aizvadījis?
uz ko Tu ej?

  +1 [+] [-]

, 2018-12-02 21:31, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: uz ko Tu ej?
Eju uz stabilo uzvaru!

  +3 [+] [-]

, 2018-12-02 21:31, pirms 7 gadiem
austrumnieks rakstīja: Melnkalnes otrais sastāvs? Viņiem reāli pietrūka 4 spēlētāji no pagaišā Eiropas čempionāta, kur mēs viņus sagrāvām ar +30, tikmēr mums reāli pietrūkst 12 spēlētāji, kas ir izkrituši dēļ traumas vai dēļ FIBA nekompetences.

Mums reāli tagad laukumā ir kāds trešais sastāvs.
Cilveeks laikam nav lietas kursaa ka MELNKALNEI ir vieniigaa viss Eiropaa kur Eiroliigas kluba iipashnieks konkreti pateica - PO#Uj mums uz Eiroliigu jo izlase ir augstaak par visu un mees speeletajus atdodam izlasei ja pat tas noziimee stabilu kaasienu deelj ta akomandai Eiroliigaa !!!!

  +1 [+] [-]

, 2018-12-02 21:33, pirms 7 gadiem
Tad pa lielam sliktākais kas var būt, ka ar Eirolīgas džekiem jāuzsprauž uz iesma ar +10 melnkalni?

  +1 [+] [-]

, 2018-12-02 21:33, pirms 7 gadiem
Turki pievils mūs.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-02 21:33, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: Cilveeks laikam nav lietas kursaa ka MELNKALNEI ir vieniigaa viss Eiropaa kur Eiroliigas kluba iipashnieks konkreti pateica - PO#Uj mums uz Eiroliigu jo izlase ir augstaak par visu un mees speeletajus atdodam izlasei ja pat tas noziimee stabilu kaasienu deelj ta akomandai Eiroliigaa !!!!
Viņiem no rēāli stiprākajiem nebija tikai Vucēviča jo Raisa vietā Nīdhems ir bet Todorovičš nearko par EČ neizcēlās viņiem gandrīz optimālais sastāvs bija.

     [+] [-]

, 2018-12-02 21:33, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Atbildēsi uz jautājumu? Kā vari garantēt stabilu uzvaru?
Lejasgala klubs pret augšgala klubu, spēle izbraukumā....Ir tomēr jābūt nedaudz realitātē, protams gadās, kādi pārsteigumu, bet Melnkalnes komanda to mājās var tikai paveikt, ne izbraukumā un kāpēc saki garantēta stabila uzvara?

     [+] [-]

, 2018-12-02 21:34, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pa lielam, tur tāpat kāsiens būtu....Protams, žests super, bet tajā pašā laikā, vai viņš palaistu, ja pret Žalgiri vai kādu līdzīgāku klubu būtu spēle mājās?
Atbildēsi uz jautājumu? Kā vari garantēt stabilu uzvaru?

     [+] [-]

, 2018-12-02 21:34, pirms 7 gadiem
Turkiem galīgi nekrīt!

     [+] [-]

, 2018-12-02 21:34, pirms 7 gadiem
ChupaaChubzz rakstīja: Tad pa lielam sliktākais kas var būt, ka ar Eirolīgas džekiem jāuzsprauž ar +10 melnkalni?
Reāli jā.

Pilnīgi tāda pati situācija kā bija ar Ukrainu 1 raundā, tik šoreiz uzvara ar noteikto punktu skaitu dos mums iespēju spēlēt PČ.

     [+] [-]

, 2018-12-02 21:35, pirms 7 gadiem
Turkiem pagaidām tikai 2 punkti 4/4, kad nospēlētas 5 minūtes.

     [+] [-]

, 2018-12-02 21:35, pirms 7 gadiem
san4ito rakstīja: Nē, ka sākumā uz groza apakšu spēlēt un uz caurgājieniem ar agresiju, nē Vecajam po*, lai visādi Lomaži un dēliņš met ķieģeļus, kas pat stīpai netrāpa... Labi ka Dairis ar Blūmu pamodās 2. puslaikā!
Kāpēc aizmirsi Meieru?

  -1 [+] [-]

, 2018-12-02 21:35, pirms 7 gadiem
Godīgi sakot, tad esmu vīlies Turcijas izlasē!

     [+] [-]

, 2018-12-02 21:36, pirms 7 gadiem

     [+] [-]

, 2018-12-02 21:36, pirms 7 gadiem
otins rakstīja: Turkiem pagaidām tikai 2 punkti 4/4.
Turki parāda ka Melnaklnē ir mājas komanda un tas pēdējā spēlē mums spēlēs par sligtu.

  -1 [+] [-]

, 2018-12-02 21:36, pirms 7 gadiem
Ko KP negrib februārī uzkapāt?

  +1 [+] [-]

, 2018-12-02 21:36, pirms 7 gadiem
nja, principā +10 pret Melnkalni un mēs esam iekšā.

tās debilās nesportiskās, varēja taču padomāt par punktu starpību.

     [+] [-]

, 2018-12-02 21:37, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Godīgi sakot, tad esmu vīlies Turcijas izlasē!
Kad ieprieksheeja EC mees vinjus vinju maajas uzvilkam uz desas - tad laikam gan nebiji vinjos viilies, ne taa ?!

  -1 [+] [-]

, 2018-12-02 21:38, pirms 7 gadiem
ChupaaChubzz rakstīja: Ko KP negrib februārī uzkapāt?
Visai Latvijai jāsūta niksiem vēstules un jāiesaistās prezidentam. tad varētu sanākt

  -1 [+] [-]

, 2018-12-02 21:38, pirms 7 gadiem
ChupaaChubzz rakstīja: Ko KP negrib februārī uzkapāt?
Gribeet ta gribeetu, bet nu nevar vinjhs KNICKs dikteet brutuaali savas veelmes un mazticams ka KNICKS no sava laba praata vinju palaidiis uz Eiropu kaut vai uz vienu speeli ...

  -1 [+] [-]

, 2018-12-02 21:38, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: Gribeet ta gribeetu, bet nu nevar vinjhs KNICKs dikteet brutuaali savas veelmes un mazticams ka KNICKS no sava laba praata vinju palaidiis uz Eiropu kaut vai uz vienu speeli ...
jautājums, vai vispār tad jau spēlēs

  -1 [+] [-]

, 2018-12-02 21:40, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: jautājums, vai vispār tad jau spēlēs
Peec baumaam patreizeejam njemot dodu 70% ka speeles jau

  -1 [+] [-]

, 2018-12-02 21:40, pirms 7 gadiem
a pag, bet ja melnkalne zaudē ukrainā, tad taču mums pietiks vnk ar uzvaru!

     [+] [-]

, 2018-12-02 21:40, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: Peec baumaam patreizeejam njemot dodu 70% ka speeles jau
redzēsim, bet nu knicks neriskētu tā

  +3 [+] [-]

, 2018-12-02 21:41, pirms 7 gadiem
Swordsman rakstīja: a pag, bet ja melnkalne zaudē ukrainā, tad taču mums pietiks vnk ar uzvaru!
Jāuzvar Spānija!

     [+] [-]

, 2018-12-02 21:41, pirms 7 gadiem
BlackCoffee rakstīja: Vairākums? Mūsu vīrieši ir ceturtie garākie, bet sievietes garākās pasaulē pēc vidējā auguma.
https://www.worlddata.info/average-...

Vispār jau Latvieši dala otro vietu garāko vīriešu reitingā un sievietes, tiešām, dala pirmo vietu! Nez kā mūsu Latvijas valsts promouteri to ir palaiduši garām? Citādi lielās ar interneta ātrumu, kurš nu jau pat nav trijniekā pasaulē, bet garās dāmu kājas aizmirst. Latvijas hetēras tagad noteikti var dubultot cenu ārzemniekiem!

  +1 [+] [-]

, 2018-12-02 21:41, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Godīgi sakot, tad esmu vīlies Turcijas izlasē!
Kas te ko vilties? Jau daudzus gadus tā ir viduvēja Eiropas izlase!

  +2 [+] [-]

, 2018-12-02 21:41, pirms 7 gadiem
Viss kārtībā, reāli mums ar savu labāko sastāvu bez NBA spēlētājiem 25.02 ir jāpaņem Melnkalne ar +10, nekas neiespējams.

Galvenais lai visi labākie grib palīdzēt.

     [+] [-]

, 2018-12-02 21:42, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Jāuzvar Spānija!
Nē ja Melnkalne zaudē Ukrainā mēs zaudam Spānijai mums un melnkalnei ir 6-5 tākā 25.02 pietiks ar jebkādu uzvaru

  -1 [+] [-]

, 2018-12-02 21:42, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Kas te ko vilties? Jau daudzus gadus tā ir viduvēja Eiropas izlase!
Melnkalnes aizsardzība nav nekas īpašs!

  +1 [+] [-]

, 2018-12-02 21:42, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Jāuzvar Spānija!
nu nē, skat, tagad mums ar Melnkalni vienāda bilance. zaudējam spāņiem, šie zaudē ukriem, mums visiem trim būs vienādi. značit, mums atliks vnk uzvarēt Melnkalni!

     [+] [-]

, 2018-12-02 21:43, pirms 7 gadiem
austrumnieks rakstīja: Viss kārtībā, reāli mums ar savu labāko sastāvu bez NBA spēlētājiem 25.02 ir jāpaņem Melnkalne ar +10, nekas neiespējams.

Galvenais lai visi labākie grib palīdzēt.
nevis grib, bet tiek, jo atcerēsimies, ka klubs ir darbs

     [+] [-]

, 2018-12-02 21:44, pirms 7 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Nē ja Melnkalne zaudē Ukrainā mēs zaudam Spānijai mums un melnkalnei ir 6-5 tākā 25.02 pietiks ar jebkādu uzvaru
Ko tur rēķināt, uzvar Melnkalni un miers!

  +1 [+] [-]

, 2018-12-02 21:44, pirms 7 gadiem
Parasts Futbola līdzjutējs rakstīja: https://www.worlddata.info/average-...

Vispār jau Latvieši dala otro vietu garāko vīriešu reitingā un sievietes, tiešām, dala pirmo vietu! Nez kā mūsu Latvijas valsts promouteri to ir palaiduši garām? Citādi lielās ar interneta ātrumu, kurš nu jau pat nav trijniekā pasaulē, bet garās dāmu kājas aizmirst. Latvijas hetēras tagad noteikti var dubultot cenu ārzemniekiem!
Kādā ziņā "dubultot"? Vīrieši pārlieku nemīl, ja sievietes ir garākas par viņiem.

  -1 [+] [-]

, 2018-12-02 21:44, pirms 7 gadiem
Daži tiesneši ir sajaukuši aktiera profesiju ar sporta arbitrāžu.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-02 21:45, pirms 7 gadiem
san4ito rakstīja: Ko tur rēķināt, uzvar Melnkalni un miers!
bļe, nu tieši to arī rēķināt, vai uzvarēt ar +10 vai vnk uzvarēt

  +1 [+] [-]

, 2018-12-02 21:45, pirms 7 gadiem
Swordsman rakstīja: nu nē, skat, tagad mums ar Melnkalni vienāda bilance. zaudējam spāņiem, šie zaudē ukriem, mums visiem trim būs vienādi. značit, mums atliks vnk uzvarēt Melnkalni!
Man jau liekas, ka Melnkalne uzvarēs ukraiņus, vismaz nastrojs viņiem īstais.

     [+] [-]

, 2018-12-02 21:46, pirms 7 gadiem
ja izskirosa bus ar melnkalni

  +3 [+] [-]

, 2018-12-02 21:48, pirms 7 gadiem
austrumnieks rakstīja: Viss kārtībā, reāli mums ar savu labāko sastāvu bez NBA spēlētājiem 25.02 ir jāpaņem Melnkalne ar +10, nekas neiespējams.

Galvenais lai visi labākie grib palīdzēt.
Ja spēle notiktu Rīgā, tad piekristu. Bet Balkānos paklupt var pilnīgi visi, izņemot vien USA, droši vien. Pārlieku pārvērtēt mūsu izlasi arī negribētos, sezonas EL daudziem ir čābīgas vai nekādas. Galvenais, lai Strēlnieks ar Timmu ir. Un tad vismaz var sākt domāt.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-02 21:48, pirms 7 gadiem
Swordsman rakstīja: bļe, nu tieši to arī rēķināt, vai uzvarēt ar +10 vai vnk uzvarēt
Melnkalne uzvar Ukrainu, tad Latvijai vajag uzvaru pret Spāniju, lai pietiktu ar uzvaru!

     [+] [-]

, 2018-12-02 21:49, pirms 7 gadiem
Vai uz spēli ar Ukrainu Melnkalnes Eirolīgas veči no Budočnostj tiek? Viņi knapi uz šīm divām spēlēm izlidojās..

  +1 [+] [-]

, 2018-12-02 21:50, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Melnkalne uzvar Ukrainu, tad Latvijai vajag uzvaru pret Spāniju, lai pietiktu ar uzvaru!
Pag, ja tagad ir vienāds uzvaru skaits, viņi uzvar ukrus, mēs kāšam spāņus, tad jau vēl pēdējā spēlē var nolīdzināt bilanci!

     [+] [-]

, 2018-12-02 21:51, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Pag, ja tagad ir vienāds uzvaru skaits, viņi uzvar ukrus, mēs kāšam spāņus, tad jau vēl pēdējā spēlē var nolīdzināt bilanci!
Abām ir 7-5 un tiek Melnkalne un vajag vismaz +10!

     [+] [-]

, 2018-12-02 21:52, pirms 7 gadiem
Nu bļ šitā beigas nočakarēja Turki...

     [+] [-]

, 2018-12-02 21:52, pirms 7 gadiem
Erdens vienk norok turkiem visu spēli.

     [+] [-]

, 2018-12-02 21:52, pirms 7 gadiem
Mjā turki mums nepalīdzēja.

     [+] [-]

, 2018-12-02 21:52, pirms 7 gadiem
Eh, turki, turki - tādu iespēju beigās palaida garām.

     [+] [-]

, 2018-12-02 21:53, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Melnkalne uzvar Ukrainu, tad Latvijai vajag uzvaru pret Spāniju, lai pietiktu ar uzvaru!
un es tak teicu, ja melnkalne zaudē ukrainā. nav jau nereāli.
eh, turki varēja nokārtot šodien, ka mums vnk jāuzvar melnk un viss.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-02 21:53, pirms 7 gadiem
Parasts Futbola līdzjutējs rakstīja: Vai uz spēli ar Ukrainu Melnkalnes Eirolīgas veči no Budočnostj tiek? Viņi knapi uz šīm divām spēlēm izlidojās..
Pēc būtības viņi netiek, jo abas spēles ir 22 februārī, bet man tāda sajūta... viņus palaidīs, kaut vai ir Eirolīgas spēle tajā dienā.

     [+] [-]

, 2018-12-02 21:55, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Abām ir 7-5 un tiek Melnkalne un vajag vismaz +10!
Nu, bet tā jau cita runa! Uzvara pār spāņiem, protams, derētu!

     [+] [-]

, 2018-12-02 21:55, pirms 7 gadiem
Melnkalnē spēle būs par 3.vietu, laikām citus variantus nav, tikai var kaut ko nozīmēt -9....

     [+] [-]

, 2018-12-02 21:58, pirms 7 gadiem
austrumnieks rakstīja: Pēc būtības viņi netiek, jo abas spēles ir 22 februārī, bet man tāda sajūta... viņus palaidīs, kaut vai ir Eirolīgas spēle tajā dienā.
Pēc visa spriežot, laidīs gan. Un uzvara Ukrainā būs pročiem 70... Ļoti noskaņojušies ir, kamēr ukraiņi, taisni otrādi, arvien vairāk atslābst. Mazajai Melnkalnei tikšana uz PK būtu liels notikums, tāpēc viņi darīs visu. Ļoti slikti, ka svarīgā spēle iekrīt viņu laukumā.

  +2 [+] [-]

, 2018-12-02 22:01, pirms 7 gadiem
Būs labi. Eirolīgā pauze, tas arī galvenais.

     [+] [-]

, 2018-12-02 22:02, pirms 7 gadiem
Melnkalnei pret Ukrainu nav tik svarīga spēle, tikai ja Latvija zaudēs Spanijai, tad pret Latviju būs viņiem +9

  +3 [+] [-]

, 2018-12-02 22:05, pirms 7 gadiem
austrumnieks rakstīja: Viss kārtībā, reāli mums ar savu labāko sastāvu bez NBA spēlētājiem 25.02 ir jāpaņem Melnkalne ar +10, nekas neiespējams.

Galvenais lai visi labākie grib palīdzēt.
Piekrītu! Domāju, ka tas pats Strēlnieks faktiski ir puse no komandas. Pie tam redzot, kā šīs spēles nospēlēja Lomažs un Vecvagars..

  +1 [+] [-]

, 2018-12-02 22:06, pirms 7 gadiem
25.02 kāds varētu būt sastāvs LV?

     [+] [-]

, 2018-12-02 22:07, pirms 7 gadiem
Frisk rakstīja: Melnkalnei pret Ukrainu nav tik svarīga spēle, tikai ja Latvija zaudēs Spanijai, tad pret Latviju būs viņiem +9
Melnkalne zaudē abas spēles un nekāds +9 viņus neglābs! Bilance 6-6, bet Latvijai 7-5!

     [+] [-]

, 2018-12-02 22:08, pirms 7 gadiem
Ja par citām grupām, tad Horvātija atrodas gandrīz kritiskā situācijā. Ja Polija uzvarēs Itāliju šovakar (pēc 1.pusl. +11 POL), tad CRO no 3.vietā esošās POL atpaliks par 2 uzvaru tiesu (nākošajā kārtā būs savstarpējā spēle Horvātijā), bet tas nav pats trakākais, jo POL pēdējā kārtā būs jāspēlē ar Nīderlandi savā laukumā. Polija uzvar šo spēli, goodbye, Hrvatska...

     [+] [-]

, 2018-12-02 22:12, pirms 7 gadiem
Atceros, kad Blūmu jau Ečempī ''lielie'' baša fani norakstīja!! Bez Blūma Vecvagars sēdētu stūrī un raudātu!!

  -1 [+] [-]

, 2018-12-02 22:16, pirms 7 gadiem
ja uzvaram spāņus un zaudam melkalnei, tad tiekam?

  +1 [+] [-]

, 2018-12-02 22:17, pirms 7 gadiem
Frisk rakstīja: 25.02 kāds varētu būt sastāvs LV?
Viss atkarīgs no tā, cik pretimnākoši būs Eirolīgas klubi, bet latviešu Eirolīgas spēlētāju grafiks tajos datumos ir šāds:
Olimpia Milano (Bertāns) - 21.02., 28.02.
Olympiakos (Timma, Strēlnieks) - 21.02., 01.03.
Gran Canaria (Pasečniks) - 21.02., 28.02.
Darussafaka (Peiners) - 22.02., 28.02.
Barselona (Šmits) - 21.02., 01.03.
Latvijas spēles: 22.02. pret Spāniju; 25.02. Melnkalnē.

     [+] [-]

, 2018-12-02 22:18, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Melnkalne zaudē abas spēles un nekāds +9 viņus neglābs! Bilance 6-6, bet Latvijai 7-5!
Es tikai pateicu, ka spēle pret Latviju būs būs izšķiroša Melnkalnei. Ja Latvija uzvarēs Spaniju, tad pret Ukrainu viņi vispar var nespelēt. Ir tikai viens variants ar plusu, Latvija zaudēs Spanijai, Melnkalne uzvarēs Ukrainu, tad spēlē pret Laviju Melnkalnei būs sākumā +9 nevis 0.

     [+] [-]

, 2018-12-02 22:18, pirms 7 gadiem
hokejafaaans rakstīja: ja uzvaram spāņus un zaudam melkalnei, tad tiekam?
ne.

     [+] [-]

, 2018-12-02 22:18, pirms 7 gadiem
hokejafaaans rakstīja: ja uzvaram spāņus un zaudam melkalnei, tad tiekam?
Nē jebkādā gadījumā

     [+] [-]

, 2018-12-02 22:19, pirms 7 gadiem
Krishus2308 rakstīja: Viss atkarīgs no tā, cik pretimnākoši būs Eirolīgas klubi, bet latviešu Eirolīgas spēlētāju grafiks tajos datumos ir šāds:
Olimpia Milano (Bertāns) - 21.02., 28.02.
Olympiakos (Timma, Strēlnieks) - 21.02., 01.03.
Gran Canaria (Pasečniks) - 21.02., 28.02.
Darussafaka (Peiners) - 22.02., 28.02.
Barselona (Šmits) - 21.02., 01.03.
Latvijas spēles: 22.02. pret Spāniju; 25.02. Melnkalnē.
Kāpēc šodien bija tikai Bertāns?

     [+] [-]

, 2018-12-02 22:20, pirms 7 gadiem
Frisk rakstīja: Kāpēc šodien bija tikai Bertāns?
Lasīt māki tas domāts par Februāri

     [+] [-]

, 2018-12-02 22:20, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ja par citām grupām, tad Horvātija atrodas gandrīz kritiskā situācijā. Ja Polija uzvarēs Itāliju šovakar (pēc 1.pusl. +11 POL), tad CRO no 3.vietā esošās POL atpaliks par 2 uzvaru tiesu (nākošajā kārtā būs savstarpējā spēle Horvātijā), bet tas nav pats trakākais, jo POL pēdējā kārtā būs jāspēlē ar Nīderlandi savā laukumā. Polija uzvar šo spēli, goodbye, Hrvatska...
tāpēc vien nedrīkstam netikt. slo nebūs, cro nebūs, 2 stipri pretinieki jau atkrīt gan pk, gan os. tāda izdevība uz spēles.

     [+] [-]

, 2018-12-02 22:21, pirms 7 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Lasīt māki tas domāts par Februāri
Es saprotu ka par 25.02, bet nesaprotu kāpēc šodien nebija visi spēlētāji, ko vajag izdarīt, lai būtu visi

  -1 [+] [-]

, 2018-12-02 22:24, pirms 7 gadiem
Abi Vecvagari - Nulles

     [+] [-]

, 2018-12-02 22:25, pirms 7 gadiem
Swordsman rakstīja: tāpēc vien nedrīkstam netikt. slo nebūs, cro nebūs, 2 stipri pretinieki jau atkrīt gan pk, gan os. tāda izdevība uz spēles.
Kāda gan tur izdevība... Kad kāda no šīm izlasēm PK ir kaut ko reālu izcīnījusi? Horvāti Kukoča un Radžas laikos? Tak tāpat stipru izlašu pietiks.

  +3 [+] [-]

, 2018-12-02 22:26, pirms 7 gadiem
Tātad Latvijai ir palikuši 4 iespejami scenāriji.
1.uzvaran spāņus, Ukraina uzvar Melnkalni, mums 7-4, Melnkalnei 6-5, mums der jebkāda uzvara
2.uzvaram spāņus, Melnkalne uzvar Ukrainu, gan mums, gan Melnkalnei 7-4, mums der jebkāda uzvara.
3.zaudējam spāņiem, Ukraina uzvar Melnkalni, gan mums, gan Melnkalnei 6-5, der jebkāda uzvara
4.zaudējam spāņiem, Melnkalne uzvar ukrus, Melnkalnei 7-4, mums 6-5, jāuzvar Melnkalne ar +10

  -2 [+] [-]

, 2018-12-02 22:27, pirms 7 gadiem
Paldies Blūma Kungs! Kur palika komandas kaujas gars? Ko darīsim, kad Blūms vairs nevarēs būt Lāčplēsis, kas sarauj pretinieku komandu gabalos un uzliek rezultātu uz tablo. Jaunos (Lomažu un Vecvagaru)uz bērnudārza jaunāko grupu , lai turpina slapināt pamperos, bet negrābstās gar vīru spēli - basketbolu...

     [+] [-]

, 2018-12-02 22:27, pirms 7 gadiem
Frisk rakstīja: Es tikai pateicu, ka spēle pret Latviju būs būs izšķiroša Melnkalnei. Ja Latvija uzvarēs Spaniju, tad pret Ukrainu viņi vispar var nespelēt. Ir tikai viens variants ar plusu, Latvija zaudēs Spanijai, Melnkalne uzvarēs Ukrainu, tad spēlē pret Laviju Melnkalnei būs sākumā +9 nevis 0.
Vai saproti, ka Ukraina vēl nav zaudējusi cerības?
Turcija vēl nav garantējusi vietu!

  +2 [+] [-]

, 2018-12-02 22:28, pirms 7 gadiem
vaseldžefs rakstīja: Tātad Latvijai ir palikuši 4 iespejami scenāriji.
1.uzvaran spāņus, Ukraina uzvar Melnkalni, mums 7-4, Melnkalnei 6-5, mums der jebkāda uzvara
2.uzvaram spāņus, Melnkalne uzvar Ukrainu, gan mums, gan Melnkalnei 7-4, mums der jebkāda uzvara.
3.zaudējam spāņiem, Ukraina uzvar Melnkalni, gan mums, gan Melnkalnei 6-5, der jebkāda uzvara
4.zaudējam spāņiem, Melnkalne uzvar ukrus, Melnkalnei 7-4, mums 6-5, jāuzvar Melnkalne ar +10
Pirmie 2 varianti gardāki. Bet galvenais tikt uz PK.

     [+] [-]

, 2018-12-02 22:30, pirms 7 gadiem
Lai gan pēdējais no manis nosauktajiem scenārijiem ir vissarežģītākais mums, diemžel tas pagaidām izskatās visreālākais. Ukraina jau lielā mērā cerības ir zaudējusi, jo mums viņi garām tiek tikai, ja uzvar abas spēles un mēs abas zaudējam, savukārt Melnkalnei ir ļoti reālas izredzes tikt, tāpēc lielāka iespeja, ka savstarpējā spēlē viņi pieveic ukrus.

     [+] [-]

, 2018-12-02 22:31, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Vai saproti, ka Ukraina vēl nav zaudējusi cerības?
Turcija vēl nav garantējusi vietu!
Turcija zaudēs Slovēnijai? Smieklīgi

  +2 [+] [-]

, 2018-12-02 22:32, pirms 7 gadiem
Ja mums būtu izdevies nolauzt Melnkalni, tad uzvarot spāņus, pēdējā spēle būtu formalitāte

     [+] [-]

, 2018-12-02 22:35, pirms 7 gadiem
Frisk rakstīja: Turcija zaudēs Slovēnijai? Smieklīgi
Šodien slovēnis lika seju zem elkoņa! Es tur neko smieklīgu neredzēju!

     [+] [-]

, 2018-12-02 22:38, pirms 7 gadiem
san4ito rakstīja: Vecvagaru, Lomažu lūdzu uz izlasi vairs neņemt, Veco točna, tas ir kadrs
Lomažu ņemt, bet pēc 5 sliktiem metieniem no distances jāiet cauri, nevis sevi jagrauj, bet izlasē 2,5 kadri ar pieredzi - Janka, Dairis, un Meirs
Kurš pamanīja, kā Dairis sameta 18.p?!?!

  -1 [+] [-]

, 2018-12-02 22:40, pirms 7 gadiem
It kā jau tas vecais Vecvagars nav slikts dzheks bet to dēlu jau varēja nopērt shodien vismaz ka pēc divām kljudam pēc kārtas nonjema sinulju un krānu ar Ausīm Auseju vismaz laukuma nelaida

  +1 [+] [-]

, 2018-12-02 22:42, pirms 7 gadiem
Bet ir tak daudzi citi spēlētāji kurus var Vecvagara un Ausēja vieta panjemt uz izlasi

  +2 [+] [-]

, 2018-12-02 22:44, pirms 7 gadiem
smelc rakstīja: Paldies Blūma Kungs! Kur palika komandas kaujas gars? Ko darīsim, kad Blūms vairs nevarēs būt Lāčplēsis, kas sarauj pretinieku komandu gabalos un uzliek rezultātu uz tablo. Jaunos (Lomažu un Vecvagaru)uz bērnudārza jaunāko grupu , lai turpina slapināt pamperos, bet negrābstās gar vīru spēli - basketbolu...
Atļaušos 65 reizi iespamot, ka basketbols, tomēr, tika radīts par godu daiļā dzimuma pārstāvēm Un meitenēm basketbols lieliski izskatās- tā kā- labākajā gadījumā tā ir spēle abiem dzimumiem

     [+] [-]

, 2018-12-02 22:48, pirms 7 gadiem
budamank rakstīja: Ceru, ka tie kuri pirms šī izlases sasaukuma aicināja Blūmam mest mieru izlasei, šodien nokaunēsies un komentāros nelīdīs.

p.s. sportacentrs.com serveri kā vienmēr līmenī.
Protams, kā gan savādāk!
Atceramies, ka pretī bija labi un gudri (redzot, kā mūsējos vazāja 2 klases vājāki slovēņi galotnē) spēlētāji, bet ne superklase.

Šodien labi varēja redzēt, ka Latvijā nemāk iemācīt spēlēt galotnes. Pat mūsu guru Zībarts ir viduvējs galotnēs.
Labi, ka SLO noticēja pirmajiem 3/7 Meiera soda proecentiem pēc tam bija 4/4.

     [+] [-]

, 2018-12-02 22:51, pirms 7 gadiem
vaseldžefs rakstīja: Lai gan pēdējais no manis nosauktajiem scenārijiem ir vissarežģītākais mums, diemžel tas pagaidām izskatās visreālākais. Ukraina jau lielā mērā cerības ir zaudējusi, jo mums viņi garām tiek tikai, ja uzvar abas spēles un mēs abas zaudējam, savukārt Melnkalnei ir ļoti reālas izredzes tikt, tāpēc lielāka iespeja, ka savstarpējā spēlē viņi pieveic ukrus.
HVZ ar to Spāniju, turklāt Rīgā. Domāju, tad būs kārtīga noskaņošanās un, jūtu, aizvadīsim vienu labākajam kvaļa spēlēm!

  +1 [+] [-]

, 2018-12-02 22:51, pirms 7 gadiem
Kas par čakarēšanos spēles beigās? Izvilkot tādu grūtu spēli gandrīz visu nolaida spēles beigās. Kā var neiemest divas reizes pēc kārtas ejot uz grozu trīs uz nulli!? Vai treneris eksistē lv izlasē. Mazais Vecvagars arī dāvina bumbas pa labi un pa kreisi. Kāpēc nespēlēja uz grozu 1 periodā , ja trejači nekrita, tas pats jau bij spēlē ar Melnkalni pēdējā ceturdaļā? Prieks par uzvaru , bet pēcgarša nav laba. Jautājumu vairāk nekā atbilžu.

     [+] [-]

, 2018-12-02 22:52, pirms 7 gadiem
vozā rakstīja: Šī atspēlēšanās noteikti nav trenera nopelns, visu ko redzēju pa TV, izvilka Blūms, visu, sākot ar agresīvo epizodi!
Jācer, ka FEB kādai daļai cerību nebūs un palaidīs.
Peineru un laikam viss...
4dien ar Peineru būtu pieticis.

  +2 [+] [-]

, 2018-12-02 22:52, pirms 7 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Lomažu ņemt, bet pēc 5 sliktiem metieniem no distances jāiet cauri, nevis sevi jagrauj, bet izlasē 2,5 kadri ar pieredzi - Janka, Dairis, un Meirs
Kurš pamanīja, kā Dairis sameta 18.p?!?!
Brīžiem tomēr dikti krita acīs meistarības starpība starp Dairi un lielu daļu pārējas izlases. Var redzēt, kāpēc Eirolīga un kāpēc bagātākais Itālijas klubs.

  +2 [+] [-]

, 2018-12-02 23:04, pirms 7 gadiem
otins rakstīja: Dubļevičs met kā Blūms.
Bez palēciena ; )

     [+] [-]

, 2018-12-02 23:06, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Brīžiem tomēr dikti krita acīs meistarības starpība starp Dairi un lielu daļu pārējas izlases. Var redzēt, kāpēc Eirolīga un kāpēc bagātākais Itālijas klubs.
FIBAi ir ko padomāt...
Kādreiz OS bija amatieriem
Tad Bokss bija amatieriem
Basīts grib atgriezties laikā vismaz Vecajā pasaulē

     [+] [-]

, 2018-12-02 23:13, pirms 7 gadiem
vaseldžefs rakstīja: Tātad Latvijai ir palikuši 4 iespejami scenāriji.
1.uzvaran spāņus, Ukraina uzvar Melnkalni, mums 7-4, Melnkalnei 6-5, mums der jebkāda uzvara
2.uzvaram spāņus, Melnkalne uzvar Ukrainu, gan mums, gan Melnkalnei 7-4, mums der jebkāda uzvara.
3.zaudējam spāņiem, Ukraina uzvar Melnkalni, gan mums, gan Melnkalnei 6-5, der jebkāda uzvara
4.zaudējam spāņiem, Melnkalne uzvar ukrus, Melnkalnei 7-4, mums 6-5, jāuzvar Melnkalne ar +10
kas rēķina, tas pārrēķinās

  +1 [+] [-]

, 2018-12-02 23:58, pirms 7 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Bez palēciena ; )
Es biju domājis precizitāti un efektivitāti, bet tas būtu labs skats, ja 208 cm un 110 kg Dubļevičs, metot trejaci, arī palēktos un notirinātu kājas kā Blūms.

  +3 [+] [-]

, 2018-12-03 00:39, pirms 7 gadiem
sasperjods-k rakstīja: kas rēķina, tas pārrēķinās
kas nepareizi sarēķina, tas pēdējās sekundēs pie apmierinoša rezultāta sit sodu un netiek nākamajā kārtā.

#EČ_2009

     [+] [-]

, 2018-12-03 03:23, pirms 7 gadiem
visiem tagad baiga eiforija, nupat bus..........kapec tad nekas nebija pret Melnkalni Riga ???? kad vel Blumam kritis ieksa ka sodien ???

     [+] [-]

, 2018-12-03 07:40, pirms 7 gadiem
Paldies Meierim.Bez viņa milzīgā darba šī spēle tiktu zaudēta.Un protams Bertans ar Blūmu. Profesionālā pieredze.

     [+] [-]

, 2018-12-03 08:42, pirms 7 gadiem
Frisk rakstīja: Kāpēc šodien bija tikai Bertāns?
Mums vajag Bertānu obligāti, Strēlnieku, Timmu, un cik pēdējā laikā redzams Anžejs ieskrienas (mums iztrūkums garajā galā). Nu lai iedot kādu papildu naudu Olimpiakos lai tik palaiž mums Timmu un Strēlnieku, jo uzreiz mums ir cita komanda ar to!!

     [+] [-]

, 2018-12-03 08:46, pirms 7 gadiem
Nu pēc loģikas vajadzētu pilnu Arēnu Rīgu 22.02, piekdienas vakars! Ir vajadzīga uzvara pret Spāņiem, lai Melnkalnē spēlētu par jebkādu uzvaru! Ļoti grūti ar šo sastāvu būs +10 dabūt, nebūs visi stiprie tas jau loģiksi, federācijai pārāk grūti būs ar visiem klubiem atrast kopīgu valodu! Galvenais sākt plānus kalt kā piesaistīt Strēlnieku un Timmu!

     [+] [-]

, 2018-12-03 08:48, pirms 7 gadiem
Noteikti Jankas viena no spožākajām spēlēm!

     [+] [-]

, 2018-12-03 08:51, pirms 7 gadiem
Bet nu nezinu vai februārī mums vajag Gražuli??? Vai arī ATI? Vienīgi no Jaunajiem kaut kādu perspektīvu uz nākotni redzu Lomažam, čalim vēl nav pārliecības bet cīņas gars ir!

     [+] [-]

, 2018-12-03 08:52, pirms 7 gadiem
Bet tāds jau lepnums, ka Mums ir tāds kā Jānis Blūms, viņš zināja ko dara, kad sāka uzkurināt emocijas!! 2/4 bija galīgi mums ----------

     [+] [-]

, 2018-12-03 09:40, pirms 7 gadiem
Lieliska bildes izvēle - vienīgie 4 spēlētāji, kuri tiešām būs izlasē (optimālākajā gadījumā), ja tiksim uz PČ.

     [+] [-]

, 2018-12-03 10:34, pirms 7 gadiem
Vajadzētu abus Jānus Peineru un Pasečniku ja izdodas vēl Šmitu tad izcili

     [+] [-]

, 2018-12-03 11:18, pirms 7 gadiem
wolmar rakstīja: Līdz pat pēdējai minūtei Latvijas izlasei daži laukumā būvēja uzvaras pili (Blūms, Bertāns, Meiers), kamēr daži (vispirms un uzskatāmāk Lomažs) to centās par varītēm nobrucināt... Ja zaļam gurķim no Vēpils siltumnīcas gandrīz 35 minūtes laukumā, bet efektivitātes koeficiensts 0, tad jautājums, vai par viņu šobrīd visi ir sliktāki no tiem, kas šajā ampluā vienkārši Lat-Est līgā spēlē?
Pilnīgi piekrītu un zinu arī par ko ir runa ( neminot vārdā) kurš būtu labāks par vairākiem izlasē uzaicinātiem! Vai tiešām darbojas blata sistēma? Citādi tas nav saprotams...