Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Sestdien 2006. gada fināla atkārtojums: Spānija - Grieķija

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Sestdien 2006. gada fināla atkārtojums: Spānija - Grieķija
Spāņiem šoreiz jāiztiek bez Pau Gazola

2010. gada Pasaules čempionātā basketbolā noskaidroti visi astotdaļfinālu pāri. Pirmajās divās cīņās sestdien Serbija tiksies ar Horvātiju, bet Pasaules čempione Spānija sacentīsies ar iepriekšējā PČ finālisti Grieķiju. Nevēloties tikties ar spāņiem, grieķi zaudēja Krievijai, taču Jaunzēlandes divpadsmit punktu uzvara pār Franciju viņiem pretiniekos piespēlēja pašreizējos Eiropas čempionus.

Jaunzēlandes basketbolisti ceturtdien parūpējās par vienu no lielākajiem čempionāta pārsteigumiem, interesantā cīņā ar 82:70 pārspējot Franciju. Vēl pirms divām dienām Vensāna Kolē vadīto francūžu bilance FIBA turnīros bija 11-1, taču tagad piedzīvoti divi zaudējumi pēc kārtas. Trešdien Francija nespēja noturēt piecpadsmit punktu pārsvaru pret lietuviešiem, šovakar zaudēja Nenada Vuciniča trenētajiem jaunzēlandiešiem un noslīdēja uz ceturto vietu D grupā. Tas nozīmē, ka astotdaļfinālā Francijai būs jāspēlē ar C grupas uzvarētāju Turciju (5-0), kas bez variantiem sagrāva Ķīnu 87:40.

Francijas zaudējums nepatīkamāko pārsteigumu sarūpēja Jona Kazlauska vadītajai Grieķijai, kura cerēja astotdaļfinālā spēlēt ar Gallu zemes dēliem. Tagad grieķiem nāksies cīnīties ar vareno Spāniju.

Piektdien turnīrā būs brīvdiena un 12 komandas pārbrauks uz Stambulu. Astotdaļfinālu cīņas notiks no 4. līdz 7. septembrim. Ceturtdaļfināli paredzēti 8. un 9. septembrī, pusfināli notiks 11. septembrī. Fināls 12. septembrī.

1/8 finālos spēlēs 9 no 10 Eiropas komandām

Pasaules sešpadsmit labāko komandu vidū iekļuvušas 9 Eiropas komandas - Serbija, Horvātija, Spānija, Grieķija, Turcija, Francija, Slovēnija, Krievija, Lietuva un Turcija. „Sweet 16” nekvalificējās tikai Vācija (2-3), kura trešdien papildlaikā piekāpās Angolai, bet ceturtdien noslēdza čempionātu ar uzvaru pār Jordāniju 91:73.

Vēl astotdaļfinālos spēlēs 3 no 5 Amerikas komandām (ASV, Argentīna, Brazīlija), abas Okeānijas vienības Austrālija un Jaunzēlande, 1 no 3 Āfrikas komandām Angola un 1 no 4 Āzijas izlasēm Ķīna.

Eiropiešu spēku turnīrā labi raksturo savstarpējo cīņu bilance ar pārējo pasaules daļu komandām 27-7. Kopējā eiropiešu bilance grupu turnīrā ir 35-15, taču te ieskaitītas astoņas savstarpējās cīņas (FRA 72, ESP 66; SRB 81, GER 82 OT; TUR 65, RUS 56; SLO 91, CRO 84; GRE 65, TUR 76; ESP 73, LIT 76; LIT 69, FRA 55; GRE 69, RUS 73).

Amerikas komandu kopējā bilance cīņā ar pārējiem ir 12-11 (ja ieskaita ASV uzvaru pār Brazīliju 13-12). Sekmīgi grupu turnīru noslēgušas Okeānijas komandas 6-4, bet pastarīšu lomā palikušas Āfrika (3-12) un Āzija (3-17).

2010 FIBA World Championship 1/8 fināli

DienaNr.PārisSpēle
04.0961A1 – B4Serbija (4-1) – Horvātija (2-3)
04.0962D2 – C3Spānija (3-2) – Grieķija (3-2)
05.0963C1 – D4Turcija (5-0) – Francija (3-2)
05.0964B2 – A3Slovēnija (4-1) – Austrālija (3-2)
06.0965B1 – A4ASV (5-0) – Angola (2-3)
06.0966C2 – D3Krievija (4-1) – Jaunzēlande (3-2)
07.0967D1 – C4Lietuva (5-0) – Ķīna (1-4)
07.0968A2 – B3Argentīna (4-1) – Brazīlija (3-2)

2010 FIBA World Championship „play-off”

DienaNr.Pāris
08.096961W vs 62W
08.097063W vs 64W
09.097165W vs 66W
09.097267W vs 68W
11.097669W vs 70W
11.097771W vs 72W
12.098076W vs 77W

A grupas kopvērtējums

VietaKomandaU-ZAttiecībaP
1Serbija4-1465:356 (+109)9
2Argentīna4-1413:379 (+34)9
3Austrālija3-2381:341 (+40)8
4Angola2-3340:414 (-74)7
5Vācija2-3378:402 (-24)7
6Jordānija0-5361:446 (-85)5

B grupas kopvērtējums

VietaKomandaU-ZAttiecībaP
1ASV5-0455:331 (+124)10
2Slovēnija4-1393:376 (+17)9
3Brazīlija3-2398:354 (+44)8
4Horvātija2-3395:407 (-12)7
5Irāna1-4301:367 (-66)6
6Tunisija0-5300:407 (-107)5

C grupas kopvērtējums

VietaKomandaU-ZAttiecībaP
1Turcija5-0393:285 (+108)10
2Krievija4-1365:346 (+19)9
3Grieķija3-2403:370 (+33)8
4Ķīna1-4360:422 (-62)6
5Puertoriko1-4386:401 (-15)6
6Kotdivuāra1-4334:417 (-83)6

D grupas kopvērtējums

VietaKomandaU-ZAttiecībaP
1Lietuva5-0391:341 (+50)10
2Spānija3-2420:356 (+64)8
3Jaunzēlande3-2424:400 (+24)8
4Francija3-2351:339 (+12)8
5Libāna1-4339:440 (-101)6
6Kanāda0-5330:379 (-49)5

Izmantotie resursi:
2010 FIBA World Championship Turkey - powered...

1 2 54 komentāri

 +17 [+] [-]

, 2010-09-02 23:15, pirms 14 gadiem
būs labs, žēl, ka tik neviens lv kanāls netranslē šo čempi, kaut vai ierakstos
Slēpts komentārs: shady123

  +6 [+] [-]

, 2010-09-02 23:16, pirms 14 gadiem
Serbija-Horvātija,Argentīna-Brazīlija !!! Tie tik būs kaimiņu derbiji....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-09-02 23:17, pirms 14 gadiem
1/4:
SER:ESP
TUR:SLO
ASV:RUS
LTU:BRA

  +1 [+] [-]

, 2010-09-02 23:18, pirms 14 gadiem
nu tie buus tik mači.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-09-02 23:24, pirms 14 gadiem
Īstie mači tikai tagad sāksies!

 +26 [+] [-]

, 2010-09-02 23:25, pirms 14 gadiem
uij kā man patīk šitas grieķu aplauziens!! redzami mēģināja atdot spēli krieviem.. Matemātiķi!

     [+] [-]

, 2010-09-02 23:28, pirms 14 gadiem
Kārtējo reizi jāatzīst, ka Buļs savos aprēķnos bija kļūdījies un Bergmanim nācās tos labot.
Dezgan nožēlojami priekš eksperta..

  +4 [+] [-]

, 2010-09-02 23:28, pirms 14 gadiem
valdinjshh rakstīja: būs labs, žēl, ka tik neviens lv kanāls netranslē šo čempi, kaut vai ierakstos
emm, visas speeles skatos tieshraidee atdhe.net!!!

     [+] [-]

, 2010-09-02 23:29, pirms 14 gadiem
Džeki, nav stresa - visas spēles var redzēt livescorehunter.com
Patīkamu skatīšanos!

     [+] [-]

, 2010-09-02 23:34, pirms 14 gadiem
Grizzly rakstīja: uij kā man patīk šitas grieķu aplauziens!! redzami mēģināja atdot spēli krieviem.. Matemātiķi!
Piekrītu,jo arī skatījos šo spēli,turklāt,krievu komentatoriem!!

  +1 [+] [-]

, 2010-09-02 23:35, pirms 14 gadiem
korts rakstīja: Piekrītu,jo arī skatījos šo spēli,turklāt,krievu komentatoriem!!
un kā viņi notiekošo komentēja?

  +1 [+] [-]

, 2010-09-02 23:36, pirms 14 gadiem
mitins rakstīja: Uhh te izxskataas ka jau nakamajaa kartaa dazi dueli buus uz dzivibu un navi
Izslēgšanas spēlēs visi mači ir uz "dzīvību un nāvi"

     [+] [-]

, 2010-09-02 23:36, pirms 14 gadiem
uuzinjsh rakstīja: un kā viņi notiekošo komentēja?
Ganjau viennozīmīgi ka RUS ir tik stipra ka GRE pat neredz jēgu cīnīties.

  +3 [+] [-]

, 2010-09-02 23:38, pirms 14 gadiem
valdinjshh rakstīja: būs labs, žēl, ka tik neviens lv kanāls netranslē šo čempi, kaut vai ierakstos
iesaku skatīties šeit:
ATDHE.Net - Watch Free Live Sports TV
tur rāda visas spēles un labā kvalitātē!
un forši komentētāji

  +9 [+] [-]

, 2010-09-02 23:40, pirms 14 gadiem
Jātur īkšķi par leišiem! Ķīnai vajadzētu pārbraukt pāri, bet pēc tam, ja Argentīna nāk pretī... būs smagi.
Njā 2 superderbiji SRB-CRO un ARG-BRA, domāju, ka arī GRE-SPA būs principiāls mačs.

  +1 [+] [-]

, 2010-09-02 23:42, pirms 14 gadiem
Atv.,bet visu neskatījos,jo apnika tie : Ak,cik labi tas,un,cik labi šitas! Pirmo 1/4 krievi vinnēja 20:10,otro tieši tāpat zaudēja. Puslaiks 30:30! Un tad jau arī sākās "spēlītes!'' Pārgāju uz tenisu-tur notiek īsta cīņa!...

     [+] [-]

, 2010-09-03 00:02, pirms 14 gadiem
Nu jau gandrīz var sākt skaitļot ceturtdaļfinālistus un pusfināla pārus ar. Par dažām spēlēm grūti ko teikt (serbi pret horvātiem, spāņi pret grieķiem vai argentīnieši pret brazīļiem), taču rēķinot bezpārsteigumu variantus, man sanāk, ka pusfinālā spēlēs Spānija (serbi), Turcija, ASV un Argentīna (varbūt leiši). Sāk jau palikt interesantāk, jo pamatturnīrā puse no spēlēm nebija īpaši aizraujošas. Basketbols labs, varbūt ne īpaši gudrs, toties makten fizisks (kur nu mūsējiem, labi, ka šo tur nav, būtu briesmīgs kauns), pēc atlecošajām bumbām pakaļ lec pat pleimeikeri (un daudz arī dabū), savukārt aizsardzības ir vienkārši monstrozas...
Tagad laiks klāt arī kaislībām, par broļukiem žirga galvām esmu pārdzīvojis drusku pat tad, kad Žalgiris skrējās ar sirdsmīļo Vefiņu.

  +1 [+] [-]

, 2010-09-03 00:12, pirms 14 gadiem
mees iespeejams redzeesim milzu ciinju pusfinaalaa..!!!

LIETUVA VS USA...!!!!!

  +2 [+] [-]

, 2010-09-03 00:24, pirms 14 gadiem
Lietuva nav pieskaitāma pie Eiropas komandām?

     [+] [-]

, 2010-09-03 00:32, pirms 14 gadiem
gaidaama ljoti laba ciinja..

 +12 [+] [-]

, 2010-09-03 01:04, pirms 14 gadiem
biezais rakstīja: Kārtējo reizi jāatzīst, ka Buļs savos aprēķnos bija kļūdījies un Bergmanim nācās tos labot.
Dezgan nožēlojami priekš eksperta..
sveiks, draudziņ
atkal Tu man uzbrūc.
īsti nezinu, kāpēc Tev atbildu, bet Tu mani sāc kaitināt ar savu anonīmo un nepamatoto muldēšanu.
ko tad es atkal biju sajaucis, ka Bergmanim bija mani jālabo..?? Pirms GRE-RUS spēles es viņam teicu, ka GRE varētu atdot spēli (es arī teicu, ka NZL var izjaukt GRE plānus), Madars īsti neticēja. Puslaikā viņš atnāca pie manis un spļaudīdamies piekrita, ka esmu pareizi prognozējis, ka GRE atdos spēli. Viņš neesot īsti ticējis, ka tāds vecis kā Kazlauskas uz ko tādu parakstītos. Un vēl dusmīgs burkšķēja, ka pretīgi esot tādu maču komentēt.
Jo arī GRE domāja, ka FRA uzvarēs.. bet beigās aptaisījās..
Nožēlojams es Tu, anonīmais gudriniek!
Kas tu tāds esi, ko..?? Tu vari fanot par Bergmani, Tev var nepatikt, kā es komentēju, tas viss normāli. Tā arī pasaki. Bet beidz bārstīties ar šķībiem faktiem (pusgadu tikai strādāju LBS, kaut ko biju pārrēķinājies utt..)
p.s. vai esmu Tev kaut ko nodarījis..?? ja Tev vnk kaut kas skauž, tad tā arī pasaki..

  +6 [+] [-]

, 2010-09-03 01:41, pirms 14 gadiem
Edgars Buļs rakstīja: sveiks, draudziņ
atkal Tu man uzbrūc.
īsti nezinu, kāpēc Tev atbildu, bet Tu mani sāc kaitināt ar savu anonīmo un nepamatoto muldēšanu.
ko tad es atkal biju sajaucis, ka Bergmanim bija mani jālabo..?? Pirms GRE-RUS spēles es viņam teicu, ka GRE varētu atdot spēli (es arī teicu, ka NZL var izjaukt GRE plānus), Madars īsti neticēja. Puslaikā viņš atnāca pie manis un spļaudīdamies piekrita, ka esmu pareizi prognozējis, ka GRE atdos spēli. Viņš neesot īsti ticējis, ka tāds vecis kā Kazlauskas uz ko tādu parakstītos. Un vēl dusmīgs burkšķēja, ka pretīgi esot tādu maču komentēt.
Jo arī GRE domāja, ka FRA uzvarēs.. bet beigās aptaisījās..
Nožēlojams es Tu, anonīmais gudriniek!
Kas tu tāds esi, ko..?? Tu vari fanot par Bergmani, Tev var nepatikt, kā es komentēju, tas viss normāli. Tā arī pasaki. Bet beidz bārstīties ar šķībiem faktiem (pusgadu tikai strādāju LBS, kaut ko biju pārrēķinājies utt..)
p.s. vai esmu Tev kaut ko nodarījis..?? ja Tev vnk kaut kas skauž, tad tā arī pasaki..
ev, veči - uzmetiet sodiņus !!!!!

  +5 [+] [-]

, 2010-09-03 02:53, pirms 14 gadiem
Edžus sacepās

  +9 [+] [-]

, 2010-09-03 07:04, pirms 14 gadiem
Edgars Buļs rakstīja: sveiks, draudziņ
atkal Tu man uzbrūc.
īsti nezinu, kāpēc Tev atbildu, bet Tu mani sāc kaitināt ar savu anonīmo un nepamatoto muldēšanu.
ko tad es atkal biju sajaucis, ka Bergmanim bija mani jālabo..?? Pirms GRE-RUS spēles es viņam teicu, ka GRE varētu atdot spēli (es arī teicu, ka NZL var izjaukt GRE plānus), Madars īsti neticēja. Puslaikā viņš atnāca pie manis un spļaudīdamies piekrita, ka esmu pareizi prognozējis, ka GRE atdos spēli. Viņš neesot īsti ticējis, ka tāds vecis kā Kazlauskas uz ko tādu parakstītos. Un vēl dusmīgs burkšķēja, ka pretīgi esot tādu maču komentēt.
Jo arī GRE domāja, ka FRA uzvarēs.. bet beigās aptaisījās..
Nožēlojams es Tu, anonīmais gudriniek!
Kas tu tāds esi, ko..?? Tu vari fanot par Bergmani, Tev var nepatikt, kā es komentēju, tas viss normāli. Tā arī pasaki. Bet beidz bārstīties ar šķībiem faktiem (pusgadu tikai strādāju LBS, kaut ko biju pārrēķinājies utt..)
p.s. vai esmu Tev kaut ko nodarījis..?? ja Tev vnk kaut kas skauž, tad tā arī pasaki..
Es vairs īsti neatceros, kurš no jums abiem komentēja Spānijas izlases spēli, bet Hosē ''Maria'' Kalderons man lika nosirmot.

     [+] [-]

, 2010-09-03 08:35, pirms 14 gadiem
Edgars Buļs rakstīja: sveiks, draudziņ
atkal Tu man uzbrūc.
īsti nezinu, kāpēc Tev atbildu, bet Tu mani sāc kaitināt ar savu anonīmo un nepamatoto muldēšanu.
ko tad es atkal biju sajaucis, ka Bergmanim bija mani jālabo..?? Pirms GRE-RUS spēles es viņam teicu, ka GRE varētu atdot spēli (es arī teicu, ka NZL var izjaukt GRE plānus), Madars īsti neticēja. Puslaikā viņš atnāca pie manis un spļaudīdamies piekrita, ka esmu pareizi prognozējis, ka GRE atdos spēli. Viņš neesot īsti ticējis, ka tāds vecis kā Kazlauskas uz ko tādu parakstītos. Un vēl dusmīgs burkšķēja, ka pretīgi esot tādu maču komentēt.
Jo arī GRE domāja, ka FRA uzvarēs.. bet beigās aptaisījās..
Nožēlojams es Tu, anonīmais gudriniek!
Kas tu tāds esi, ko..?? Tu vari fanot par Bergmani, Tev var nepatikt, kā es komentēju, tas viss normāli. Tā arī pasaki. Bet beidz bārstīties ar šķībiem faktiem (pusgadu tikai strādāju LBS, kaut ko biju pārrēķinājies utt..)
p.s. vai esmu Tev kaut ko nodarījis..?? ja Tev vnk kaut kas skauž, tad tā arī pasaki..
Tas gadījumā nav tas otrs Edgars no Vaļņu iela 2, nu tas, kurš atbild par izglītības lietām?
Gribu Serbiju pret Grieķiju cetrudaļfinālā.

  +3 [+] [-]

, 2010-09-03 09:03, pirms 14 gadiem
Grizzly rakstīja: uij kā man patīk šitas grieķu aplauziens!! redzami mēģināja atdot spēli krieviem.. Matemātiķi!
Es domaaju ka vinji pareezi visu ir izreekinaajushi.Labi vinji vineetu Krievus un paliktu grupaa otrie,astodaljfinalaa speeleetu ar Jaunzeilandi,bet taalaak jau naaktu tad pretii Amerikaanji.Es domaaju ka Grieki reekinaaja tik taalu lai ceturdaljfinaaaa nebuutu jaaspeelee ar ameriku un domaju ka pilniigi pareizi izdariija.Jaa tagad ir vinjiem Spaanji kuri ir daudz vieglaak uzvareet nekaa Amerikaanjus.Paskataties kas Krieviem naaks pretii ja vinji uzvarees Jaunzeilandi Jenki.Un domajaat ka vinji vinees ???protams ka kaasiis pa konkreeto.
Taa ka Grieki visu pareizi ir izdariijushi lai nebuutu jaaspeelee ceturdalfinaalaa ar Amerikaanjiem,protas ka vinji cereeja uz Franchiem,bet vienalga domaaju ka Grieki ir izveeleejushies pareizo celju.

  +1 [+] [-]

, 2010-09-03 09:35, pirms 14 gadiem
silis rakstīja: Es domaaju ka vinji pareezi visu ir izreekinaajushi.Labi vinji vineetu Krievus un paliktu grupaa otrie,astodaljfinalaa speeleetu ar Jaunzeilandi,bet taalaak jau naaktu tad pretii Amerikaanji.Es domaaju ka Grieki reekinaaja tik taalu lai ceturdaljfinaaaa nebuutu jaaspeelee ar ameriku un domaju ka pilniigi pareizi izdariija.Jaa tagad ir vinjiem Spaanji kuri ir daudz vieglaak uzvareet nekaa Amerikaanjus.Paskataties kas Krieviem naaks pretii ja vinji uzvarees Jaunzeilandi Jenki.Un domajaat ka vinji vinees ???protams ka kaasiis pa konkreeto.
Taa ka Grieki visu pareizi ir izdariijushi lai nebuutu jaaspeelee ceturdalfinaalaa ar Amerikaanjiem,protas ka vinji cereeja uz Franchiem,bet vienalga domaaju ka Grieki ir izveeleejushies pareizo celju.
varbuut pareizo, bet tajaa pashaa laikaa nesportisko celju

     [+] [-]

, 2010-09-03 09:37, pirms 14 gadiem
visi 1/8 un 1/4 fināli ir +/- ok, tikai tas zars srb-cro un esp-gre vienkārši šausmas - 3,4,5 (!!!) un 15 vieta FIBA reitingā

     [+] [-]

, 2010-09-03 09:41, pirms 14 gadiem
Dāvis Kalniņš rakstīja: varbuut pareizo, bet tajaa pashaa laikaa nesportisko celju
Visi tak veelas tik pie medelja,bet pretii Amerikanjus neviens neveelas tik aatri
Sportaa ir ljoti daudz nesportisku riiciibu un shii ir viena no taam tam es tev piekriitu,bet medalju ta gribas un ir kaut kas jaadara nesportisks lai pie taas tiktu.Protams nav teikts ka vinji vinees Spaanjus

  -4 [+] [-]

, 2010-09-03 11:14, pirms 14 gadiem
Edgars Buļs rakstīja: sveiks, draudziņ
atkal Tu man uzbrūc.
īsti nezinu, kāpēc Tev atbildu, bet Tu mani sāc kaitināt ar savu anonīmo un nepamatoto muldēšanu.
ko tad es atkal biju sajaucis, ka Bergmanim bija mani jālabo..?? Pirms GRE-RUS spēles es viņam teicu, ka GRE varētu atdot spēli (es arī teicu, ka NZL var izjaukt GRE plānus), Madars īsti neticēja. Puslaikā viņš atnāca pie manis un spļaudīdamies piekrita, ka esmu pareizi prognozējis, ka GRE atdos spēli. Viņš neesot īsti ticējis, ka tāds vecis kā Kazlauskas uz ko tādu parakstītos. Un vēl dusmīgs burkšķēja, ka pretīgi esot tādu maču komentēt.
Jo arī GRE domāja, ka FRA uzvarēs.. bet beigās aptaisījās..
Nožēlojams es Tu, anonīmais gudriniek!
Kas tu tāds esi, ko..?? Tu vari fanot par Bergmani, Tev var nepatikt, kā es komentēju, tas viss normāli. Tā arī pasaki. Bet beidz bārstīties ar šķībiem faktiem (pusgadu tikai strādāju LBS, kaut ko biju pārrēķinājies utt..)
p.s. vai esmu Tev kaut ko nodarījis..?? ja Tev vnk kaut kas skauž, tad tā arī pasaki..
Nu ka komentetajs tu esi vistizlakaisu nekompetentakais kads dzirdets, tads stipri tizls mazais nazitis!

  +1 [+] [-]

, 2010-09-03 11:30, pirms 14 gadiem
miconis rakstīja: Nu ka komentetajs tu esi vistizlakaisu nekompetentakais kads dzirdets, tads stipri tizls mazais nazitis!

  +5 [+] [-]

, 2010-09-03 12:03, pirms 14 gadiem
EDGAR BUĻ, ja tu komentējot nepenterētu tik ātri, tad tev mazāk būtu kļūdu. Ļoti bieži tu no sākuma pasaki, bet pēc tam tikai domā, ko esi pateicis, un sanāk labot paša teikto. Neesam mēs dienvidnieku tauta, nav jācenšas kopēt viņu komentētāju stils, var runāt daudz mierīgāk, prātīgāk un nekļūdīties. Spilgts piemērs ir Toļiks. Tāda histēriska klaigāšana lielākajai skatītāju daļai vienkārši krīt uz nerviem, tāpat mazliet būtu jāpielabo savi iemīļotie izbļāvienu knifiņi. Ko nozīmē - Prrrrrrrrecīzs? Izklausās, ka tu gribi zirgu apstādināt. Basketbolu tu izproti labi, zini daudz par spēlētājiem un komandām, lai gan, godīgi sakot, visus šos datus stundas laikā pirms spēles var savākt arī viens internetu lietot mākošs piektklasnieks. Mazliet iebraukt dziļāk būtībā vai vēsturē tu nevari, jo šādu zināšanu tev nav (piemērs - komentējot grieķus, tu neko nevari pastāstīt par Kazlausku, jo zini tikai to, kas tavā nesenajā paurīti - trenējis Lietuvos Ritas, ķīniešus, tagad heļļus. Bet pastāstīt, kas bija Viļņas "Statyba", Pavilonis, Girskis un Kazlausks 1979. gadā tu nevari, jo dziļāk neesi urbinājies). Starp citu, kad jūs ar Rasu komentējat pa vienam, ir gandrīz vai neko, bet kopā esat baiss pārītis - nemitīga buldurēšana un bļaustīšanās. Ceru, ka Aizkrāsnes Circenis to ņems vērā.
1 2 54 komentāri