Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Kemzura: "Tas bija izlases un paša Kaspara labā"

Kemzura: "Tas bija izlases un paša Kaspara labā"
Kaspars Bērziņš un Ķēstutis Kemzura
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f-64

"Patiešām ceru, ka viņš sapratīs, ka tas ir viņa paša labā - sapratīs, ka kļūdījās. Žēl, ka tas bija jādara tik brutālā veidā, taču citas izejas nebija. Tas ir Kaspara labā un Latvijas izlases labā," Kaspara Bērziņa atskaitīšanu no valstsvienības portālam eSports.lv komentēja tās galvenais treneris Ķēstutis Kemzura. Andra Biedriņa spēlēšana izlasē atkarīga no medicīnisko pārbaužu rezultātiem, kas būs zināmi rītvakar.

Treneris atzina, ka lēmums bijis grūts, taču pamatots, un izteica cerību, ka šis šoks komandai būs modinātājzvans, kas dos pozitīvu lūzumu. Pirmie rezultāti jau esot. "Esam aizvadījuši trīs patiešām labus treniņus." Atsakoties publiski klāstīt nianses par Bērziņa atskaitīšanas iemesliem, Kemzura tomēr izmantoja futbola terminoloģiju.

"Pieņemtie lēmumi ir pārdomāti. Tie nav sasteigti un tiem ir pamats. Iemesls, kādēļ Kaspars ir ārpus izlases, ir disciplinārie pārkāpumi, kuru rezultātā viņa turpmāka atrašanās valstsvienībā kļuva neiespējama. Negribu iedziļināties niansēs, jo nevēlos viņam kaut kā kaitēt vai bojāt dzīvi. Arī Kaspars bija no tiem, kas strādāja labi, viņš centās. Taču notiek tā, kā notiek - saņem vienu dzelteno kartiņu, otru, un tā jau automātiski nozīmē sarkano. Tā šoreiz notika ar Kasparu," atzina treneris.

"Lēmums nebija viegls, domāju ilgi. Taču pieņēmu lēmumu, ka tas jādara. Pirmkārt, paša Kaspara labā. Ceru, ka viņš sapratīs, kas tas ir viņa paša labā, un sapratīs, ka viņam nebija taisnība. Domāju, tas viņam palīdzēs kļūt labākam gan kā spēlētājam, gan cilvēkam. Kaut gan nevaru garantēt, ka būšu Latvijas izlases treneris arī nākamajā ciklā, es ļoti ceru, ka tajā mums jau būs cits Kaspars Bērziņš - citā kvalitātē. Viņam ir potenciāls, taču varbūt kaut kur ne tik daudz viņa paša vaina, cik tās vides, kurā viņu neviens nav iemācījis, kas ir atbildība. Žēl, ka man tas jādara tik brutālā veidā, taču citas izejas no šīs situācijas nav. Nožēloju, ka mums pēc tam vairs nav bijusi iespēja par to aprunāties. Manī nav nekāda personīga naida, bet par Kasparu atbildēt viņa vietā nevaru. Ja viņš vēlēsies ar mani aprunāties, es to darīšu."

Šovakar Kemzura tikās ar Andri Biedriņu, par kura iespējamo nespēlēšanu pēdējo dienu gaitā izskanējušas dažādas spekulācijas. "Mums bija laba saruna. Ja ar veselību viss būs kārtībā, Andris Eiropas čempionātā spēlēs," apliecināja treneris. Pēc Goldensteitas kluba prasības savainotajai potītei rīt tiks veiktas papildu pārbaudes, kuru rezultāti būs zināmi rītvakar. "Klubs izrādīja vēlēšanos, lai tiktu veikta atkārtota pārbaude, un mums tas jādara. Tas ir viņu spēlētājs, un mums ar šo situāciju jārēķinās. Tāpēc viņš šobrīd nevar trenēties un jāgaida atkārtota pārbaude. Tā notiks ceturtdien, un rezultātiem jābūt vakarā."

Treneris nenoliedza, ka reakcija uz Bērziņa izslēgšanu bijusi saasināta, taču to labi saprot. "Viņi ir draugi. Notikušais ietekmēja katru spēlētāju komandā, un šajā gadījumā - īpaši Andri. Taču iemesls, kāpēc Andris netrenējās, ir trauma - viņš sastiepa potīti. Tagad tas dod pamatu dažādām runām. Domāju, ka Andris saprot situāciju un iemeslus, kādēļ tā rīkojos." Trešdienas saruna bijusi interesanta, taču tās nianses paliek tikai starp treneri un spēlētāju. "Nekādu prasību nebija. Un nemaz nevar būt. Ne no vienas puses."

Kemzura norādīja, ka Biedriņa spēlēšana rītdienas mačā pret "Prokom", kas trešdien pārbaudes spēlē pārspēja Kauņas "Žalgiri", veselības apsvērumu dēļ būtu riskanta, un tas visticamāk nenotiks, taču no kategoriskas atbildes šajā jautājumā atturējās. Katrā ziņā, viņš būšot kopā ar komandu uz soliņa.

"Mums ir jāuzlabo spēle, taču lielā mērā - tieši psiholoģiskā plāksnē. Es ticu un ceru, ka šis šoks mums dos pozitīvu grūdienu. Notikušais ir kā sprādziens, taču kontrolēts - ar pozitīvu atomu, kas rada enerģiju, nevis posta. Tas ir mans kā trenera lēmums, par kuru varēsiet spriest pēc tam . Ja zaudēšu, tad iešu uz ešafota. To apzinos."

 +59 [+] [-]

, 2009-09-02 22:49, pirms 15 gadiem
Interesanti, gribētos uzzināt ko sīkāk par incidentu ar K.Bērziņu!
Slēpts komentārs: chubaka

 +57 [+] [-]

, 2009-09-02 22:49, pirms 15 gadiem
Andra Biedriņa spēlēšana izlasē atkarīga no medicīnisko pārbaužu rezultātiem, kas būs zināmi rītvakar.!

tas man nepatik tas man nepatik loti loti!
Slēpts komentārs: donijs

 +21 [+] [-]

, 2009-09-02 22:50, pirms 15 gadiem
Atkal pusziņa, kad tad tiks papildināta?
Slēpts komentārs: Totolv.com

 +13 [+] [-]

, 2009-09-02 22:50, pirms 15 gadiem
Bērzu nost. Lai turpmāk lasa Spānijā vīnogas!!!

 +22 [+] [-]

, 2009-09-02 22:51, pirms 15 gadiem
chubaka rakstīja: Nu nezinu kāds no tā labums Bērzam...
Nu es domāju ka tam ir sakars ar attieksmes maiņu pret izlasi un basketbolu!

  +3 [+] [-]

, 2009-09-02 22:51, pirms 15 gadiem
Es ceru, ka musu izlase tiesam sanemsies un uzvares vismaz paris speles cempi! Go, latvia! Go!
Slēpts komentārs: samss

  +8 [+] [-]

, 2009-09-02 22:52, pirms 15 gadiem
Iespeejams, ka no analiizeem paglaaba Kasparu..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +26 [+] [-]

, 2009-09-02 22:52, pirms 15 gadiem
Ar basktbola izlasi katru gadu notiek kaut kādi sūdi. Nekas tāds nav ne futbola, ne hokjā. Derētu pamācīties no citiem un ja tā turpināsies, tad paši spēl'tāji ATKAL noēdīs treneri.

  +3 [+] [-]

, 2009-09-02 22:52, pirms 15 gadiem
velk uz to, ka Andris nespeles..

 +34 [+] [-]

, 2009-09-02 22:53, pirms 15 gadiem
chubaka rakstīja: Nu nezinu kāds no tā labums Bērzam...
Kā nezini?
4alis varees apdomaat dziivi un dzert taalaak.
Slēpts komentārs: mario1

 +40 [+] [-]

, 2009-09-02 22:54, pirms 15 gadiem
Da kaada starpiiba, kas tur bija.............. Ne jau nepamatoti speeleetaaju atskaita no izlases!
Slēpts komentārs: andrisl
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2009-09-02 22:55, pirms 15 gadiem
donijs rakstīja: Pirmie rezultāti jau esot. "Esam aizvadījuši trīs patiešām labus treniņus."
tiešām bērziņš traucēja treniņus?
Jā tieši par to pašu padomāju , vismaz pēc viņa sacītā uz to pusi kkas velk. Bet nu nevienu jau tik tiešām bez vainas ārā nemet , Kemzura treneris sakarīgs , zina ko dara. Tāpast jau tik tiešām ārā kkādu domstarpību dēļ nemestu.

  +6 [+] [-]

, 2009-09-02 22:56, pirms 15 gadiem
mario1 rakstīja: Nu to kas un kuram nāks par labu varēs spriest tikai pēc PC...
Tai skaitā arī Ķ.K. ...
es domaju ka jasak ar EC

     [+] [-]

, 2009-09-02 22:56, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Jūs te gudri spriežat, bet kas zin - varbūt bez Biedriņa arī būs labāk. Katrā ziņā traģēdija tā nav, jo Kambala noteikti paliek.
Nu jā, bet bez Biedriņa mums paliek tikai 3 garie

 +15 [+] [-]

, 2009-09-02 22:57, pirms 15 gadiem
samss rakstīja: VV teica, ka Andris speles izlase. Tapec pielauju, ka viss bus labi!
bļāviens! kas tas VV kkads visszinis????!
gaišreģis?? guru??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-02 22:57, pirms 15 gadiem
nu tāds blā blā blā - kā vienmēr

  +4 [+] [-]

, 2009-09-02 22:57, pirms 15 gadiem
nu par beerzinju laikam taa arii buutu labaak..izlasei noteikti..
nu bljin, par andri lasot smaids uz luupaam galiigi neraadaas..
Slēpts komentārs: norberts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-09-02 22:59, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Jūs te gudri spriežat, bet kas zin - varbūt bez Biedriņa arī būs labāk. Katrā ziņā traģēdija tā nav, jo Kambala noteikti paliek.
Nu labāk jau nu nekādi nevar būt.
Ja Biedrs nespēlēs, kas tad būs otrais garais? (es domāju tādu kārtīgu garo, nevis, piemēram, Freimani) + Bērziņš izmests

  +3 [+] [-]

, 2009-09-02 23:00, pirms 15 gadiem
Ierosinu sacensību - kurš ātrāk uzrakstīs teksta beigas? Jurisons vai Keisels???

  +6 [+] [-]

, 2009-09-02 23:00, pirms 15 gadiem
andrisl rakstīja: Atkal pusziņa, kad tad tiks papildināta?
nevis pusziņa,bet kārtējie ,pēc LBS pasūtījuma tapušie,meli. Pēdējā laikā Latvijas basketbols asociējās ar shēmošanu,tautas kurināšanu pirms čempjiem ,kam pa vidu tiek uz nebēdu melots .
P.S.Izsaku līdzjūtību Kemzuram,kam šādi murgi pat sapņos nevareja rādīties

 +69 [+] [-]

, 2009-09-02 23:01, pirms 15 gadiem
Lai, nu, kaa - ljoti diplomaatiski Kemzura izsakaas! Protams, ka netiiro velju publiski mazgaat nevajag! Tachu, ja ticu baumaam un Biedrinjsh tieshaam atsakaas speeleet deelj taa, ka nespeelees Beerzinjsh, nu, tad atvainojiet.... Kaa vispaar var nonaakt liidz tik absurdai stuaacijai, ka speeleetaajs var dariit, ko grib - izklaideeties, dzert u.t.t., bet treneris tam NEDRIIKST iebilst!? Ko tie paaraugushie tiinji no sevis iedomaajas!? Un pie tam veel viens no izlases liideriem pazinjo, ka aizstaav sho speeleetaaja poziiciju un shii iemesla deelj atsakaas speeleet Latvijas izlasee, tad, manis peec, lai vinju no izlases izsleedz uz visiem laikiem! Ja dzershana un izklaides staav augstaak par valsts godu, tad lai speelee kaut vai cilveeks, kursh bumbu rokaas panjeemis pirmo reizi, jo vinjsh ciiniisies no visas sirds un atdos sevi visu, nevis kaut kaads pljeegurs, kuram viss pie kaajas un galvenais dziivee ir pudele, blondiine un pulveris!

  +7 [+] [-]

, 2009-09-02 23:01, pirms 15 gadiem
norberts rakstīja: palasiet Valda Valtera komentārus twitterī, tur rodas nedaudz cits iespaids nekā Kemzuras komentārā minēts.
Kāds te vēl sakars ar VV šmiteri? Viņš nav izlases galvenais treneris! Ko viņš visur bāžās???

 +11 [+] [-]

, 2009-09-02 23:01, pirms 15 gadiem
"pēc goldensteitas kluba prasības.."- šitā frāze tālākajā kontekstā neizraisa patīkamas emocijas.

  -1 [+] [-]

, 2009-09-02 23:01, pirms 15 gadiem
nu es ceru, ka komanda necietiis un visi labaakie buus ierindaa!
Slēpts komentārs: goga papukašvili

 +13 [+] [-]

, 2009-09-02 23:04, pirms 15 gadiem
Nu ok!!! Nebūs Andris, spēlēsim bez viņa, vai tad pasaulei gals būs?
Komandai ir jābūt kā dūrei, nevis Biedriņs, Bērziņš un tad pārējie...
Tomēr pagaidām, es vairāk uzticos Kemzuram, ja viņš tādu lēmumu pieņēma, tad tāds arī bija pareizs. Viņš savā ziņā riskē ar savu reputāciju, karjeru utt., kas trenerim ir ļoti nozīmīgi.

     [+] [-]

, 2009-09-02 23:04, pirms 15 gadiem
No kurienas vispār ingmārs to rāva?

  +3 [+] [-]

, 2009-09-02 23:05, pirms 15 gadiem
No šitās visas netīrās veļas mazgāšanas sanāk diezgan labs krimiķis!

 +11 [+] [-]

, 2009-09-02 23:05, pirms 15 gadiem
vinji visi ir pieaugushi cilveeki,ja vinjiem ir dota iespeeja,tad lai domaa,jo galva katram uz pleciem ir! Ja tomeer negrib neko sasniegt labaaku,tad lai turpina,kaa dariijushi,ja grib,tad laiks saakt domaat!!!

Es domaaju,ka par sho izgaajienu,beerzinja jaunais klubs iipashi prieciigs nav!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-02 23:05, pirms 15 gadiem
Miglinieks teica,ka Kemzura iemeslus par Bērziņu pateikšot pats...Te tev nu bija,nekā konkrēta

  +8 [+] [-]

, 2009-09-02 23:06, pirms 15 gadiem
Bērziņ, Bērziņ.. laikam prātā arī nekad nepieņemsies. Diemžēl. Un čalis vēl sapņo par NBA.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-02 23:06, pirms 15 gadiem
dienā Keisels tikko rakstīja tieši to pašu un beigās vēl no sērijas "turpinājums sekos!!!". Aiziet, turam intrigu dzīvu un, galvenais, lai ir turpinājums un mēdjiem liekāka auditorija. Ja jau pat kasjauns sāk pievērsties sportam, tad te kaut kas nav tīrs. Murgs kaut kāds. Būs beigās vēl kā Vadimam ar šķēpu - nebūtu jūs pirms mačiem tik daudz runājuši, būtu medaļa.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-02 23:07, pirms 15 gadiem
extremists rakstīja: es domaju ka jasak ar EC
Tfu Tu vels - Lasot komentārus pa kur iesaistīts PC sajaucu

  +6 [+] [-]

, 2009-09-02 23:07, pirms 15 gadiem
Sancho84 rakstīja: Miglinieks teica,ka Kemzura iemeslus par Bērziņu pateikšot pats...Te tev nu bija,nekā konkrēta
Nu ko Tev tur vēl vajag pateikt? Dzēra par daudz - un viss!!! Ne jau pirmo reizi tiek atskaitīts no lielās izlases, tad vēl U-izlasē ārzemēs esot bijis apzadzies utt.

  -3 [+] [-]

, 2009-09-02 23:08, pirms 15 gadiem
ja AB nebūs ko ņemsim vietā?
es gribētu Zaķi.

  +4 [+] [-]

, 2009-09-02 23:08, pirms 15 gadiem
G.Keisels:

Kemzūra arī sīkāk pastāstīja par saviem motīviem atbrīvojot no komandas Kasparu Bērziņu. Viņš uzsvēra, ka šāds lēmums pieņemts gan komandas, gan paša Kaspara labā: "Ceru, ka Kaspars sapratīs savu kļūdu un šis notikums palīdzēs viņam kļūt par labāku spēlētāju un labāku cilvēku. Notikušajā vainojams ne tikai Bērziņš, bet arī tie cilvēki, kas viņam nav iemācījuši atbildību. Konkrētajā situācijā citas izejas man nebija, taču man nav naida pret Kasparu un pilnīgi pieļauju iespēju, ka nākotnē mēs atkal varētu strādāt kopā."
Slēpts komentārs: Zoverags

     [+] [-]

, 2009-09-02 23:09, pirms 15 gadiem
norberts rakstīja: dienā Keisels tikko rakstīja tieši to pašu un beigās vēl no sērijas "turpinājums sekos!!!". Aiziet, turam intrigu dzīvu un, galvenais, lai ir turpinājums un mēdjiem liekāka auditorija. Ja jau pat kasjauns sāk pievērsties sportam, tad te kaut kas nav tīrs. Murgs kaut kāds. Būs beigās vēl kā Vadimam ar šķēpu - nebūtu jūs pirms mačiem tik daudz runājuši, būtu medaļa.
Viss jau ir jauki, tikai es Tev nepiekrītu domai par kasjauns.lv pievēršanos sportam. Viņi par sportu raksta visu laiku, bet tikai sensacionālā formā. Man jau nekas nav pret sensācijām, tikai vienīgi, ja pēc tam kāds tajā pašā avotā pateiktu arī galīgo versiju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-09-02 23:10, pirms 15 gadiem
vienmeer nevar piedot,kadreiz sods arii jasanjem,tik jaacer ka tiesaam berzs kautko iemaaciisies peec sii gadiijuma,diemzel peec ieprieksejiem neko nav maacijies...peedeejais laigs savaa dziivee izveleties prioritaates,savaadaak buus kaa ar ciprusu peec paris gadiem

  +2 [+] [-]

, 2009-09-02 23:10, pirms 15 gadiem
Johny Bull rakstīja: vēl U-izlasē ārzemēs esot bijis apzadzies utt.
Šito kaut kā pa miglu arī atceros...

  -1 [+] [-]

, 2009-09-02 23:10, pirms 15 gadiem
Lai Biedrs atsakaas speeleet, Kambis, Valters.. ta buus super. Nevienu basketbols latvie'su izpildijumaa neinteresees. Toties buus pilna areena uz Dinamo!!! Hokejs - uzvar!!!
Slēpts komentārs: Johny Bull

  -2 [+] [-]

, 2009-09-02 23:12, pirms 15 gadiem
bez Biedriņa būs āmen!

  -1 [+] [-]

, 2009-09-02 23:12, pirms 15 gadiem
tur jau tā lieta, ka, ja kasjauns raksta par sportu, tad nekas labs nav gaidāms viņi no pirksta izzīdīs visādus murgus.
Johny Bull rakstīja: Viss jau ir jauki, tikai es Tev nepiekrītu domai par kasjauns.lv pievēršanos sportam. Viņi par sportu raksta visu laiku, bet tikai sensacionālā formā. Man jau nekas nav pret sensācijām, tikai vienīgi, ja pēc tam kāds tajā pašā avotā pateiktu arī galīgo versiju.

  +7 [+] [-]

, 2009-09-02 23:12, pirms 15 gadiem
Zoverags rakstīja: Ja Latvijas basketbola aizkulisēs ne viņš, tad kurš gan cits ??
V.Valtres ir mutes brūķētājs, viņa teiktais ir jādala ar 2 Viņš tik runā, lai uzsistu sev cenu, neizietu no aprites.
Viņš vienmēr visus pazīst, kā brāļus Bērziņa advokāts

  +4 [+] [-]

, 2009-09-02 23:13, pirms 15 gadiem
No šīs izlasesneko labu negaidu. Tie acīmredzot ir uzdzīvotāji. Kā jau katru reizi, kad Eiropas čempionāts.
Slēpts komentārs: norberts

 +18 [+] [-]

, 2009-09-02 23:15, pirms 15 gadiem
donijs rakstīja: Pirmie rezultāti jau esot. "Esam aizvadījuši trīs patiešām labus treniņus."
tiešām bērziņš traucēja treniņus?
es domāju tā,ka ja pohains atnāk uz rīta treniņu, tad nu nekādi nevar pavilkt līdzi pārējiem, tādā veidā arī viens cilvēks bremzē pārējos! pats esmu sportists un esmu izjutis to, ka nu nevar reāli tikt pārējiem līdzi, ja Tevī iekšā ir pārpalikumi no uguns dziras, kas izdzerta iepriešējā naktī.. centies kā gribi, liec iekšā kaut vai sirdi un dvēseli, bet netiksi līdzi.. un ja jau kemzura saka, ka ir bijis brīdinājums, tad viss ir loģiski, brīdināts bija, bet ar pirmo reizi nepietika!!

     [+] [-]

, 2009-09-02 23:16, pirms 15 gadiem
norberts rakstīja: tur jau tā lieta, ka, ja kasjauns raksta par sportu, tad nekas labs nav gaidāms viņi no pirksta izzīdīs visādus murgus.
Es jau principā saku to pašu! Vienīgi vai viņi pie sevis ieliks arī ziņu par to, ka, piemēram, Andris Biedriņš tomēr spēlēs izlasē???

     [+] [-]

, 2009-09-02 23:16, pirms 15 gadiem
Cermams, ka Biedriņš spēlēs un viss būs kārtībā!

 +10 [+] [-]

, 2009-09-02 23:16, pirms 15 gadiem
Zoverags rakstīja: Ja Latvijas basketbola aizkulisēs ne viņš, tad kurš gan cits ??
Šlesers

  -2 [+] [-]

, 2009-09-02 23:16, pirms 15 gadiem
Ap mūsu izlases puišiem nav tik traki, kā viņus mālē. Tam pierādījums ir tas, kā viņi pavada savas sezonas. Tomēr, spēle samērā labos klubos un cik nav nekas apkaunojošs bijis, kā tagad izlasē. Domāju, ka tas ir viens uzpūsts burbulis, ko kārtējo reizi izdaŗijusi mūsu prese, pat tā preses daļa, ko it kā nesucam par dzeltenu, bet patiesībā tāda tā arī ir.

  +6 [+] [-]

, 2009-09-02 23:16, pirms 15 gadiem
Rokets rakstīja: V.Valtres ir mutes brūķētājs, viņa teiktais ir jādala ar 2 Viņš tik runā, lai uzsistu sev cenu, neizietu no aprites.
Viņš vienmēr visus pazīst, kā brāļus Bērziņa advokāts
Tieši tapēc jau vajadzīgs šmiters,lai pokemoni mutes atplētuši klausītos W sludinājumos. Tas vēl nebūtu neka slikts,bet vajag to visu uzskatīt tikai un vienīgi par W personīgo viedokli,kas var īsti nesakrist ar patiesību.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-02 23:18, pirms 15 gadiem
retais rakstīja: ja AB nebūs ko ņemsim vietā?
es gribētu Zaķi.
Sboros visilgāk Aleksejevu paturēja, bet nez vai viņš derēs - jāskatās, kurš no šiem - Grafs, Zaķis vai Veselovs ir kaut cik normālā fiziskajā formā.

ja kas - pirms pagājušā EČ Pašku arī pēdējā brīdī bez pilna sagatavošanās cikla paņēma, a nospēlēja viņš negaidīti labi.

 +13 [+] [-]

, 2009-09-02 23:18, pirms 15 gadiem
eddybear rakstīja: es domāju tā,ka ja pohains atnāk uz rīta treniņu, tad nu nekādi nevar pavilkt līdzi pārējiem, tādā veidā arī viens cilvēks bremzē pārējos! pats esmu sportists un esmu izjutis to, ka nu nevar reāli tikt pārējiem līdzi, ja Tevī iekšā ir pārpalikumi no uguns dziras, kas izdzerta iepriešējā naktī.. centies kā gribi, liec iekšā kaut vai sirdi un dvēseli, bet netiksi līdzi.. un ja jau kemzura saka, ka ir bijis brīdinājums, tad viss ir loģiski, brīdināts bija, bet ar pirmo reizi nepietika!!
ASK veterāns Oļģerts Hehts ir publiski teicis, ka tādiem pohainiem tipiem treniņā esot pa tiešo krāvis pa purnu. Ja nemaldos, viens no viņa "upuriem" bija tāds Gavars.

 +17 [+] [-]

, 2009-09-02 23:20, pirms 15 gadiem
Kā teiktu Haralds Vasiljevs, ja nevar iemest, tad, lai aiziet podā kko iemet...

     [+] [-]

, 2009-09-02 23:21, pirms 15 gadiem
Keisels twitterii:

Plkst.21. Kemzūram saruna ar Biedriņu zem četrām acīm. Vakars būs garš
Slēpts komentārs: goga papukašvili

  +1 [+] [-]

, 2009-09-02 23:22, pirms 15 gadiem
belluschi rakstīja: Kā teiktu Haralds Vasiljevs, ja nevar iemest, tad, lai aiziet podā kko iemet...
Taisnība! Turklāt tas vismaz bija teikts par hokeju, par sportu, par sniegumu. Nevis kā šajā gadījumā - kurš vairāk izdzēris???
Slēpts komentārs: fanu klubs#13
Slēpts komentārs: Johny Bull

  -2 [+] [-]

, 2009-09-02 23:25, pirms 15 gadiem
Zoverags rakstīja: Ja Latvijas basketbola aizkulisēs ne viņš, tad kurš gan cits ??
Shlesers??!

  +9 [+] [-]

, 2009-09-02 23:25, pirms 15 gadiem
fanu klubs#13 rakstīja: Miglinieks vakar teica ka bušot visi sīkumi,kur viņi ir?Leišu pidaram raustās ļipa!!!
Pašam Tev kaut kas neraustās? Kemzūra nav nekāds narkologs vai policists un viņam promiles katram nav jāmēra...
Slēpts komentārs: ZhanisVimba

  +9 [+] [-]

, 2009-09-02 23:28, pirms 15 gadiem
Keisels twiterii peec taas "nakts Ankaraa"rakstiija: "Bērziņam šorīt sapampis ceļgals. Arī taisīšot izmeklēšanu 7:39 AM Aug 30th from web
Naakoshais ieraksts: "Ar Bērziņu beidzu, ar Bērziņu atsākšu - šodien komandas sapulcē paziņots, ka par disciplīnas pārkāpumiem Bērziņš atbrīvots no izlases3:16 AM Sep 1st from web"

Ko noziimee "vieglaak atskaitiit"? Kaada jeega trenerim ciiniities, ja pats speeleetaajs to negrib un vinju tas neinteresee!? Kaadu vispaar rezultaatu no taadiem izlutinaatiem puisheljiem var sagaidiit!? Nekaadu!!! Un to arii (ja taas nav baumas) pieraada Biedrinjsh, kursh pazinjo, ka nespeelees, jo treneris, luuk, neljauj speeleetaajiem izklaideeties un nodzerties!!! Kaada jeega vispaar ar shaadiem cilveekiem straadaat un vinjos ieguldiit savu darbu, ja peec tam vinji vienkaarshi panjem un Tev uzspljauj!?

goga papukašvili rakstīja: Nu nez. Tad jau tas ir trenera aprobežotais rehabilitācijas metožu trūkums. Jau 80-tajos gados, kad dažiem populāriem izlases basketbolistiem bija problēmas ar sīvo, ātri mācēja dabūt uz kājām- uzvilka vilnas zeķes, garo treniņtērpu karstā laikā un aiziet- kārtīgs krosiņš un citi spec. vingrinājumi. Ja gribēja, uz strīpas dabūja ātri. A te izskatās, ka ir par daudz labu spēlētāju, vieglāk atskaitīt, sviests.

  +8 [+] [-]

, 2009-09-02 23:28, pirms 15 gadiem
KASPAR BĒRZIŅ neklusē.Ieraksti no savas kalakoļņas kas tur bija,ja bija un neliec visiem cepties.Mēs uz Tevi likām zināmas cerības.DOD TAUTAI INFO.
Slēpts komentārs: fanu klubs#13

  -2 [+] [-]

, 2009-09-02 23:29, pirms 15 gadiem
belluschi rakstīja: Kā teiktu Haralds Vasiljevs, ja nevar iemest, tad, lai aiziet podā kko iemet...
Vai tik tajaa gadaa Belavskis nepateica Vasiljevam "ataa!". Un cempja viduu atbrauca atpakalj uz Rigu.

  -3 [+] [-]

, 2009-09-02 23:29, pirms 15 gadiem
Vakar gan viens miglas pūtējs teica,ka Kaspara nespēlēšanas cēloņus šodien pateikšot galvenais treneris.novēla atbildību no saviem sataisītajiem sūdiem,Kemzura tā arī neko nepateica..tas arī bija gaidāms..
bet vispār jau savādi ļoti esam-paiet laiks un it kā aizmirstam,ka tagad uzticam atkal Latvijas izlasi komandēt cilvēkam,kas šo pašu valsti savulaik nodeva,atsakoties spēlēt savas valsts komandā,tās vietā izvēloties nvs.domāju,ka pēc 1997.g.Spānijas eč,kur viņš atradās pie galvenās stūres,kad izlase piedzīvoja visās spēlēs zāģus,par tālāko būtu skaidrs pat tiem,kas sirga ar sklerozi. Izrādās,ka nekādu mācību neviens nav guvis,asistents māca Komandu,jo labākus par viņu it kā nevaram atrast. Kam izdevīgas šādas nesaskaņas tieši pirms atbildīgākā turnīra?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Johny Bull

  -3 [+] [-]

, 2009-09-02 23:31, pirms 15 gadiem
striker rakstīja: Vakar gan viens miglas pūtējs teica,ka Kaspara nespēlēšanas cēloņus šodien pateikšot galvenais treneris.novēla atbildību no saviem sataisītajiem sūdiem,Kemzura tā arī neko nepateica..tas arī bija gaidāms..
bet vispār jau savādi ļoti esam-paiet laiks un it kā aizmirstam,ka tagad uzticam atkal Latvijas izlasi komandēt cilvēkam,kas šo pašu valsti savulaik nodeva,atsakoties spēlēt savas valsts komandā,tās vietā izvēloties nvs.domāju,ka pēc 1997.g.Spānijas eč,kur viņš atradās pie galvenās stūres,kad izlase piedzīvoja visās spēlēs zāģus,par tālāko būtu skaidrs pat tiem,kas sirga ar sklerozi. Izrādās,ka nekādu mācību neviens nav guvis,asistents māca Komandu,jo labākus par viņu it kā nevaram atrast. Kam izdevīgas šādas nesaskaņas tieši pirms atbildīgākā turnīra?
Nodot var tikai pudeles taras punktā... Igaunijā var arī veikalos!

  +7 [+] [-]

, 2009-09-02 23:32, pirms 15 gadiem
fanu klubs#13 rakstīja: Vakar studija Miglinieks skaidri pateica ka viss tiks sīkumos izklāstīts!Kur ir??viena liela atruna.
Kaadus siikumus mees gaidaam? Vai to, ka izsniegs izzinju, ka Biedrs izdzeeris pa glaaziiti vairaak, toties Berzs ir svakaaks un nespeej tik aatri atlabt. Savukaart Skeele ar Helmani paneemusji visus uz pieredzi un par so visu ierec?

  +1 [+] [-]

, 2009-09-02 23:33, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Saprotu tavu sašutumu, bet tu stādies priekšā, kas notiks, ja Biedriņš nevis spēlēs ar sirdi, bet SABOTĒS izlasi, lai ieriebtu leitim? Jo Biedriņam ir raksturiņš tāds... nu visai lepns - viņš šo lietu tā vienkārši neatstās un neaizmirsīs.
Tici man. Biedriņš ir profesionālis - viņš ir audzināts cilvēks un tā darot, viņš riskēs tikai un vienīgi ar savu reputāciju. Piedod, bet nevajag pārspīlēt. Tā nenotiks.

  +3 [+] [-]

, 2009-09-02 23:33, pirms 15 gadiem
Kaada atshkjiriiba ir Migliniekam un Beerzinjam!?
Viens - savulaik nodeva Latvijas valsti, atsakoties spēlēt savas valsts komandā, tās vietā izvēloties NVS.
Otrs - nodos valsti, ja atteiksies speeleet savas valsts izlasee, izveeloties izklaides un dzershanu!

striker rakstīja: Vakar gan viens miglas pūtējs teica,ka Kaspara nespēlēšanas cēloņus šodien pateikšot galvenais treneris.novēla atbildību no saviem sataisītajiem sūdiem,Kemzura tā arī neko nepateica..tas arī bija gaidāms..
bet vispār jau savādi ļoti esam-paiet laiks un it kā aizmirstam,ka tagad uzticam atkal Latvijas izlasi komandēt cilvēkam,kas šo pašu valsti savulaik nodeva,atsakoties spēlēt savas valsts komandā,tās vietā izvēloties nvs.domāju,ka pēc 1997.g.Spānijas eč,kur viņš atradās pie galvenās stūres,kad izlase piedzīvoja visās spēlēs zāģus,par tālāko būtu skaidrs pat tiem,kas sirga ar sklerozi. Izrādās,ka nekādu mācību neviens nav guvis,asistents māca Komandu,jo labākus par viņu it kā nevaram atrast. Kam izdevīgas šādas nesaskaņas tieši pirms atbildīgākā turnīra?

 +10 [+] [-]

, 2009-09-02 23:33, pirms 15 gadiem
vai tad Kaspars ir tads alko ka dzera viens pats?

  -2 [+] [-]

, 2009-09-02 23:34, pirms 15 gadiem
nu labi Bērziņš nebūs, Biedriņs uz jautājuma zīmes, kas tad tās 40min katrā mačā C un PF pozīcijās spēlēs? Viens pats Kambala ar veterānu Helmani un jauniņo Freimani ?
Es reāli neredzu kā viņi to varēs pavilkt ?
Būs spēle ala GSW stilā ar smallball un SF par centru ?
Tik tiešām nesaprotu!

     [+] [-]

, 2009-09-02 23:34, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Saprotu tavu sašutumu, bet tu stādies priekšā, kas notiks, ja Biedriņš nevis spēlēs ar sirdi, bet SABOTĒS izlasi, lai ieriebtu leitim? Jo Biedriņam ir raksturiņš tāds... nu visai lepns - viņš šo lietu tā vienkārši neatstās un neaizmirsīs.
Izies laukumā un luņosies. Un visādiem keiseliem un citiem jefiņiem pēc tam būs ko rakstīt savos pļūtportālos "diez kāpēc Biedriņš tik maz spēlē, tā kāda jauna taktika vai kas?"
Mazāk filozēt vajag, tad arī tādi murgi galvā nenāks.

  -1 [+] [-]

, 2009-09-02 23:34, pirms 15 gadiem
donis7 rakstīja: Keisels twitterii:

Plkst.21. Kemzūram saruna ar Biedriņu zem četrām acīm. Vakars būs garš
vislabākais jau būtu, ja Kemzura ar Bērziņa advokātu sarunātu, ka Bērziņš publiski apsolās visu čempionāta laiku nedzert, meitas nemīlēt un klausīt treneri un Kemzura viņam šoreiz izņēmuma kārtā piedotu.

jo - lai cik lopiski šie arī neuzvestos - šobrīd izlasei ir vajadzīgs gan viens, gan otrs.

     [+] [-]

, 2009-09-02 23:34, pirms 15 gadiem
Ir lielas ssaubas vai biedrinss spelees medicīniskas parbaudes tas ir tiikai aisegs kaa zinaas biedrins ar berzinnu ir lloti labi draugi un drosi kad andris ir apvainojiesvieniigais kad vinsh negribees iegaast pareejos koandas biedrus kas arii ir labi vina draugi

  -3 [+] [-]

, 2009-09-02 23:35, pirms 15 gadiem
donis7 rakstīja: Keisels twiterii peec taas "nakts Ankaraa"rakstiija: "Bērziņam šorīt sapampis ceļgals. Arī taisīšot izmeklēšanu 7:39 AM Aug 30th from web
Naakoshais ieraksts: "Ar Bērziņu beidzu, ar Bērziņu atsākšu - šodien komandas sapulcē paziņots, ka par disciplīnas pārkāpumiem Bērziņš atbrīvots no izlases3:16 AM Sep 1st from web"

Ko noziimee "vieglaak atskaitiit"? Kaada jeega trenerim ciiniities, ja pats speeleetaajs to negrib un vinju tas neinteresee!? Kaadu vispaar rezultaatu no taadiem izlutinaatiem puisheljiem var sagaidiit!? Nekaadu!!! Un to arii (ja taas nav baumas) pieraada Biedrinjsh, kursh pazinjo, ka nespeelees, jo treneris, luuk, neljauj speeleetaajiem izklaideeties un nodzerties!!! Kaada jeega vispaar ar shaadiem cilveekiem straadaat un vinjos ieguldiit savu darbu, ja peec tam vinji vienkaarshi panjem un Tev uzspljauj!?
Bērziņš ir paziņojis, ka negrib un viņu tas neinteresē? Kaut kā neatceros. Kemzuras versija ir- ka viņš negrib.
Atskaitīt, nevis auklēties var tad, ja ir ar ko aizstāt. Vai Kemzuram ir ar ko aizstāt? Ar ko? Ar Helmani, vai?
Plus, ja vēl arī citi komandas biedri aiziet uz principu, jo uzskata, ka koduši ir līdzvērtīgi un grēkāzis Bērzs nav nekāds grēkāzis, bet viens no VIŅIEM, tad tā ir kļūda, nevis tālredzīgs lēmums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-09-02 23:37, pirms 15 gadiem
donis7 rakstīja: Kaada atshkjiriiba ir Migliniekam un Beerzinjam!?
Viens - savulaik nodeva Latvijas valsti, atsakoties spēlēt savas valsts komandā, tās vietā izvēloties NVS.
Otrs - nodos valsti, ja atteiksies speeleet savas valsts izlasee, izveeloties izklaides un dzershanu!
Man liekas, ka Tu pats neesi nodevis pēdējās tukšās pudeles...

 +12 [+] [-]

, 2009-09-02 23:37, pirms 15 gadiem
lipton rakstīja: Ir lielas ssaubas vai biedrinss spelees medicīniskas parbaudes tas ir tiikai aisegs kaa zinaas biedrins ar berzinnu ir lloti labi draugi un drosi kad andris ir apvainojiesvieniigais kad vinsh negribees iegaast pareejos koandas biedrus kas arii ir labi vina draugi
Nu ja tas būs aizsegs, tad Biedriņš nav profesionāls sportists un man būs kauns, ka tāds spēlē NBA zem Latvijas karoga...Kas Bērziņš ir sieva viņam.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-02 23:37, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Ja tā notiks, Biedriņam būs ļoti vienkārši visas savas "neveiksmes" norakstīt uz savainotu potīti. Neriskē viņš ne ar kādu reputāciju. Es nepārspīlēju - jo aizvainotu cilvēku ir ļoti bīstami likt laukumā, tāpat kā traumētu - viņš var vairāk sūdus sataisīt nekā vari iedomāties, kaut vai tik dēļ tā, ka slikts garīgais.
Es tev saku vēlriez, tā nenotiks. Tak Kemzura un AB ir pieauguši cilvēki. Kemzurai ir labas komunikācijas spējas. Nekāda naida nebūs, es tev to apgalvoju par 100%.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-02 23:39, pirms 15 gadiem
vai tieshaam gruuti pateikt ko izdariija ???? tieshaam gruuuti ????

  +6 [+] [-]

, 2009-09-02 23:39, pirms 15 gadiem
Ko var auklēties ar šitiem bērniem... Ja negrib izlasē spēlēt, lai nespēlē. Ir citi čaļi, kas labprāt uzspēlētu.

  +4 [+] [-]

, 2009-09-02 23:40, pirms 15 gadiem
mrPO rakstīja: vai tieshaam gruuti pateikt ko izdariija ???? tieshaam gruuuti ????
Es Tev pateikšu - dzēra par daudz!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-02 23:40, pirms 15 gadiem
nu kas jadara... jadara....

     [+] [-]

, 2009-09-02 23:40, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Saprotu tavu sašutumu, bet tu stādies priekšā, kas notiks, ja Biedriņš nevis spēlēs ar sirdi, bet SABOTĒS izlasi, lai ieriebtu leitim? Jo Biedriņam ir raksturiņš tāds... nu visai lepns - viņš šo lietu tā vienkārši neatstās un neaizmirsīs.
Izies laukumā un luņosies. Un visādiem keiseliem un citiem jefiņiem pēc tam būs ko rakstīt savos pļūtportālos "diez kāpēc Biedriņš tik maz spēlē, tā kāda jauna taktika vai kas?"
fenomenāli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-09-02 23:41, pirms 15 gadiem
to J.bull!
Tikai? nodot var arī pa bundžām,un tā riktīgi! tepat Latvijā!

  +2 [+] [-]

, 2009-09-02 23:42, pirms 15 gadiem
Beerzinjam nekas nav mutiski vai rakstiski jaapazinjo! Vinjsh to visiem paraada ar savu attieksmi!
Tu uzskati, ka taa ir kljuuda "ja vēl arī citi komandas biedri aiziet uz principu, jo uzskata, ka koduši ir līdzvērtīgi un grēkāzis Bērzs nav nekāds grēkāzis, bet viens no VIŅIEM"??? Ja taa, tad patriekt vinjus visus un lai izlases vietaa speelee kaut vai pagalma puikas! Jo vinji to dariis no visa sirds un izliks visus savus speekus nevis tos taupiis vakara izklaideem! Un man nebuutu kauns par taadiem seetas puikaam, kuri kapaatos un ciiniitos, kaut zaudeetu visaas speeles, bet man ir daudz lielaaks kauns par taadiem dzeeraajiem, kuriem dziivee neinteresee nekas vairaak par sevi neinteresee!

goga papukašvili rakstīja: Bērziņš ir paziņojis, ka negrib un viņu tas neinteresē? Kaut kā neatceros. Kemzuras versija ir- ka viņš negrib.
Atskaitīt, nevis auklēties var tad, ja ir ar ko aizstāt. Vai Kemzuram ir ar ko aizstāt? Ar ko? Ar Helmani, vai?
Plus, ja vēl arī citi komandas biedri aiziet uz principu, jo uzskata, ka koduši ir līdzvērtīgi un grēkāzis Bērzs nav nekāds grēkāzis, bet viens no VIŅIEM, tad tā ir kļūda, nevis tālredzīgs lēmums.

     [+] [-]

, 2009-09-02 23:43, pirms 15 gadiem
striker rakstīja: to J.bull!
Tikai? nodot var arī pa bundžām,un tā riktīgi! tepat Latvijā!
Trinkš pa bundžām,
Trinkš pa bundžām,
Trinkš pa bundžām šovakar...
Vakar dzēru, šodien dzēru, rīt man atkal jāiedzer!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-09-02 23:46, pirms 15 gadiem
Johny Bull rakstīja: Trinkš pa bundžām,
Trinkš pa bundžām,
Trinkš pa bundžām šovakar...
Vakar dzēru, šodien dzēru, rīt man atkal jāiedzer!!!
Igaunijā

  +5 [+] [-]

, 2009-09-02 23:46, pirms 15 gadiem
Neko jaunu par Bērzu Kemzura tā arī nepateica.
Slēpts komentārs: Taskanji

  +8 [+] [-]

, 2009-09-02 23:47, pirms 15 gadiem
Mjaaa, ja taa var domaat, tad ne velti Latvija ir taadaa pakaljaa!!!

Taskanji rakstīja: Da nekas sevišķs tur nebija domāju ja Biedriņš nespēlētu būtu tikai malacis jo atbalstītu savu draugu, jo pret viņu leitis tomēr netaisnīgi izturējās vai nu abi spēlē vai labāk neviens

  -2 [+] [-]

, 2009-09-02 23:48, pirms 15 gadiem
donis7 rakstīja: Beerzinjam nekas nav mutiski vai rakstiski jaapazinjo! Vinjsh to visiem paraada ar savu attieksmi!
Tu uzskati, ka taa ir kljuuda "ja vēl arī citi komandas biedri aiziet uz principu, jo uzskata, ka koduši ir līdzvērtīgi un grēkāzis Bērzs nav nekāds grēkāzis, bet viens no VIŅIEM"??? Ja taa, tad patriekt vinjus visus un lai izlases vietaa speelee kaut vai pagalma puikas! Jo vinji to dariis no visa sirds un izliks visus savus speekus nevis tos taupiis vakara izklaideem! Un man nebuutu kauns par taadiem seetas puikaam, kuri kapaatos un ciiniitos, kaut zaudeetu visaas speeles, bet man ir daudz lielaaks kauns par taadiem dzeeraajiem, kuriem dziivee neinteresee nekas vairaak par sevi neinteresee!
Zini, man ir aizdomas, ka skatoties speeles Tu komenteetu, ka centiigie seetas puikas ir tik vaaji, jo panemti no Tavupraat nepareizaas kaiminju seetas.

  +4 [+] [-]

, 2009-09-02 23:49, pirms 15 gadiem
Taskanji rakstīja: Da nekas sevišķs tur nebija domāju ja Biedriņš nespēlētu būtu tikai malacis jo atbalstītu savu draugu, jo pret viņu leitis tomēr netaisnīgi izturējās vai nu abi spēlē vai labāk neviens
Netaisnīgi???? OMFG, debīls vai izliecies???? Bērziņa vietu labprāt ieņemtu ļoti daudz citi spēlētāji, bet KB labāk piedzeras...

Kā jau Kemzura teica, nebija jau nu šitais pirmais pārkāpums.

  -1 [+] [-]

, 2009-09-02 23:50, pirms 15 gadiem
donis7 rakstīja: Beerzinjam nekas nav mutiski vai rakstiski jaapazinjo! Vinjsh to visiem paraada ar savu attieksmi!
Tu uzskati, ka taa ir kljuuda "ja vēl arī citi komandas biedri aiziet uz principu, jo uzskata, ka koduši ir līdzvērtīgi un grēkāzis Bērzs nav nekāds grēkāzis, bet viens no VIŅIEM"??? Ja taa, tad patriekt vinjus visus un lai izlases vietaa speelee kaut vai pagalma puikas! Jo vinji to dariis no visa sirds un izliks visus savus speekus nevis tos taupiis vakara izklaideem! Un man nebuutu kauns par taadiem seetas puikaam, kuri kapaatos un ciiniitos, kaut zaudeetu visaas speeles, bet man ir daudz lielaaks kauns par taadiem dzeeraajiem, kuriem dziivee neinteresee nekas vairaak par sevi neinteresee!
Tu biji blakus, kad Bērzs kādam attieksmi rādīja? Tu apzinies, ka patreiz dejo pēc Kemzuras pūstas stabulītes, nevis objektīvi konstatēties faktiem. Bija taču paziņots, ka "svēto tajā vakarā nebija", iespējams puiši visi jūtas vienlīdz vainīgi, Kemzura saprotot, ka pēc Tavas versijas" atbrīvot visus" tomēr nevarēs rīkoties, atskaita tikai Bērzu. Tikpat labi viņa izvēle varēja krist uz, piemēram, Vītolu un tad Tu nedomājot čivinātu par valsts nodevību to pašu, ko tagad, tikai Bērziņa vietā lietotu cita "nodevēja" vārdu.
Nevajag spriest par lietām balstoties tikai uz kādas personas subjektīvā lēmuma pamatu. Fakti ir jāpārbauda.
Slēpts komentārs: Taskanji
Slēpts komentārs: Taskanji
Slēpts komentārs: BookiesNightmare

  +1 [+] [-]

, 2009-09-02 23:55, pirms 15 gadiem
Man nevajag redzeet, ko TIESHI Beerzinjsh dariija Turcijaa, jo redzeets ir pietriekoshi daudz tepat Riigaa... sezonas laikaa. Liidz ar to jautaajums par Beerzinja attieksmes probleemaam atkriit!

goga papukašvili rakstīja: Tu biji blakus, kad Bērzs kādam attieksmi rādīja? Tu apzinies, ka patreiz dejo pēc Kemzuras pūstas stabulītes, nevis objektīvi konstatēties faktiem. Bija taču paziņots, ka "svēto tajā vakarā nebija", iespējams puiši visi jūtas vienlīdz vainīgi, Kemzura saprotot, ka pēc Tavas versijas" atbrīvot visus" tomēr nevarēs rīkoties, atskaita tikai Bērzu. Tikpat labi viņa izvēle varēja krist uz, piemēram, Vītolu un tad Tu nedomājot čivinātu par valsts nodevību to pašu, ko tagad, tikai Bērziņa vietā lietotu cita "nodevēja" vārdu.
Nevajag spriest par lietām balstoties tikai uz kādas personas subjektīvā lēmuma pamatu. Fakti ir jāpārbauda.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-02 23:56, pirms 15 gadiem
Kemzura rakstīja: Varbūt lielā mērā pat vainīga apkārtējā vide, kurā viņam neviens nav iemācījis, kas ir atbildība
Tas ir pi...dets šitā pateikt. Atliek tikai nolaist galvu Kemzuras priekšā.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-02 23:57, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Tu biji blakus, kad Bērzs kādam attieksmi rādīja? Tu apzinies, ka patreiz dejo pēc Kemzuras pūstas stabulītes, nevis objektīvi konstatēties faktiem. Bija taču paziņots, ka "svēto tajā vakarā nebija", iespējams puiši visi jūtas vienlīdz vainīgi, Kemzura saprotot, ka pēc Tavas versijas" atbrīvot visus" tomēr nevarēs rīkoties, atskaita tikai Bērzu. Tikpat labi viņa izvēle varēja krist uz, piemēram, Vītolu un tad Tu nedomājot čivinātu par valsts nodevību to pašu, ko tagad, tikai Bērziņa vietā lietotu cita "nodevēja" vārdu.
Nevajag spriest par lietām balstoties tikai uz kādas personas subjektīvā lēmuma pamatu. Fakti ir jāpārbauda.
Pirms pašam dejot pēc kāda stabules,izlasi,vismaz,rakstu. Ja nav cita info,tad pat šeit ir skaidri rakstīts-bija jau viena dzeltenā un tagad otra.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-02 23:57, pirms 15 gadiem
BookiesNightmare rakstīja: Ir pavisam svaiga bauma, ka Biedriņš šogad EČ nepiedalīsies.... vēl nav apstiprināts par 100% bet laikam taa ir...
who is next?

  +3 [+] [-]

, 2009-09-02 23:58, pirms 15 gadiem
bonis2 rakstīja: Tas ir pi...dets šitā pateikt. Atliek tikai nolaist galvu Kemzuras priekšā.
Gribētos, lai vēl vairāk pasaka, jo, goda vārds, cik var auklēties ar mūsu basketa stāriem.

  -4 [+] [-]

, 2009-09-02 23:58, pirms 15 gadiem
Tāpēc doni septītais sēdi un vairojies kamē Latvijas basketbola federāciju vadīs tādi nolietoti pamperi kā tagad tikmēr tādas zipes būs a tiem diviem pušeļiem ir 100% taisnība

  +3 [+] [-]

, 2009-09-02 23:58, pirms 15 gadiem
Johny Bull rakstīja: tad vēl U-izlasē ārzemēs esot bijis apzadzies utt.
ne viņš viens.

 +20 [+] [-]

, 2009-09-02 23:59, pirms 15 gadiem
Teikšu godīgi, ka arī biju viens no tiem naivajiem, kas noticēja, ka varbūt tomēr šoreiz saņemsies un galu galā no tā kaut kas iznāks! Taču realitāte izrādījās skarbāka. Valsts izlase ir katra sportista sapnis un lepnums(tā tam vajadzētu būt)! Tā nav nekāda smilšukaste, kur var ākstīties un spēlēties draugos un nedraugos un man ir gluži vienalga(pēc pēdējiem notikumiem) vai tur par vienu B mazāk, vai par 2 B! Mani stipri māc šaubas vai šie 2metrīgie šmurguļi, savu ambīciju un izlaistā rakstura vadīti maz ir cienīgi valkāt LATVIJAS IZLASES KREKLU, kaut vai aiz cieņas pret sirmajiem vīriem, kas par Latviju bija gatavi zemi grauzt gan tālajos 30jos gados, gan ASK laikā, gan tad , kad Latvijas godu aizstāvēja ''melnā nāve". Tā ir lielākā necieņa pret līdzjutējiem, sākt tirsties tad, kad trenerim vairs nav ne laika, ne iespēju ko mainīt un nodarboties ar pusšantāžu ir gļēvuma pazīme.
Runājot Armanda vārdiem:" Man pie d.irsas kas jūs esat, bet vietu LATVIJAS izlasē jūs neesat pelnījuši!!!"(uzsvars uz vārdu "pelnījuši").

 +11 [+] [-]

, 2009-09-02 23:59, pirms 15 gadiem
Teikšu godīgi, ka arī biju viens no tiem naivajiem, kas noticēja, ka varbūt tomēr šoreiz saņemsies un galu galā no tā kaut kas iznāks! Taču realitāte izrādījās skarbāka. Valsts izlase ir katra sportista sapnis un lepnums(tā tam vajadzētu būt)! Tā nav nekāda smilšukaste, kur var ākstīties un spēlēties draugos un nedraugos un man ir gluži vienalga(pēc pēdējiem notikumiem) vai tur par vienu B mazāk, vai par 2 B! Mani stipri māc šaubas vai šie 2metrīgie šmurguļi, savu ambīciju un izlaistā rakstura vadīti maz ir cienīgi valkāt LATVIJAS IZLASES KREKLU, kaut vai aiz cieņas pret sirmajiem vīriem, kas par Latviju bija gatavi zemi grauzt gan tālajos 30jos gados, gan ASK laikā, gan tad , kad Latvijas godu aizstāvēja ''melnā nāve". Tā ir lielākā necieņa pret līdzjutējiem, sākt tirsties tad, kad trenerim vairs nav ne laika, ne iespēju ko mainīt un nodarboties ar pusšantāžu ir gļēvuma pazīme.
Runājot Armanda vārdiem:" Man pie d.irsas kas jūs esat, bet vietu LATVIJAS izlasē jūs neesat pelnījuši!!!"(uzsvars uz vārdu "pelnījuši").

  -1 [+] [-]

, 2009-09-03 00:00, pirms 15 gadiem
BookiesNightmare rakstīja: Ir pavisam svaiga bauma, ka Biedriņš šogad EČ nepiedalīsies.... vēl nav apstiprināts par 100% bet laikam taa ir...
kā uzzināji?točna-nightmare pateicoties Biedriņam mēs esam šajā čempī.

  -2 [+] [-]

, 2009-09-03 00:01, pirms 15 gadiem
Patīk man tie kadri,kas uzskata,ka ar Biedriņa nepiedalīšanos tāpat viss būs OK,tikai kāpēc ārpus Latv.daudziem mūsu izlase asocējās tieši ar viņu...ja te kādam ir tieša,apstiprināta informācija,ka ir kāds cits iemesls,izņemot traumu,vina pagaidu pauzītei,pasakiet kur rāvāt...!!! Tas jau nu gan nav tas kadrs,kam varētu pārmest neprofesionālismu! Par bērziņu..KAS VĒL NAV SKAIDRS,ATKĀRTOTS PĀRKĀPUMS...Kemzuram cepuri nost,ka ir korekts un neizplūst sīkumos,vīņš tak nav vainīgs,kad ir tāda tauta,kam neskatoties uz nelielo iedzīvotāju skaitu ir dafiga dzeltenās preses ar milzīgu tirāžu...

     [+] [-]

, 2009-09-03 00:01, pirms 15 gadiem
Jukons rakstīja: ne viņš viens.
To gadījuma kā pa miglu atceros... kas tur togad notika? Pazors jau bija pamatīgs.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-03 00:03, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Teikšu godīgi, ka arī biju viens no tiem naivajiem, kas noticēja, ka varbūt tomēr šoreiz saņemsies un galu galā no tā kaut kas iznāks! Taču realitāte izrādījās skarbāka. Valsts izlase ir katra sportista sapnis un lepnums(tā tam vajadzētu būt)! Tā nav nekāda smilšukaste, kur var ākstīties un spēlēties draugos un nedraugos un man ir gluži vienalga(pēc pēdējiem notikumiem) vai tur par vienu B mazāk, vai par 2 B! Mani stipri māc šaubas vai šie 2metrīgie šmurguļi, savu ambīciju un izlaistā rakstura vadīti maz ir cienīgi valkāt LATVIJAS IZLASES KREKLU, kaut vai aiz cieņas pret sirmajiem vīriem, kas par Latviju bija gatavi zemi grauzt gan tālajos 30jos gados, gan ASK laikā, gan tad , kad Latvijas godu aizstāvēja ''melnā nāve". Tā ir lielākā necieņa pret līdzjutējiem, sākt tirsties tad, kad trenerim vairs nav ne laika, ne iespēju ko mainīt un nodarboties ar pusšantāžu ir gļēvuma pazīme.
Runājot Armanda vārdiem:" Man pie d.irsas kas jūs esat, bet vietu LATVIJAS izlasē jūs neesat pelnījuši!!!"(uzsvars uz vārdu "pelnījuši").
pilniba piekritu par to ka ja tev ir dota iespeja spelet izlase taa ir Dieva davana,var redzet tgd notiekosa Amerikas cempi ar kadu cinu spele BRA un ARG staari,ka Olimpiade jutas Ginobili ka traumas del nevareja palidzet-raudaja gerbtuves,bet ko dara musejie? KVASI un tad vel kads NBA puikins uzmet luupu ka vins ar comu ko neredz cauru gadu nevar laga atpusties

  +3 [+] [-]

, 2009-09-03 00:03, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Teikšu godīgi, ka arī biju viens no tiem naivajiem, kas noticēja, ka varbūt tomēr šoreiz saņemsies un galu galā no tā kaut kas iznāks! Taču realitāte izrādījās skarbāka. Valsts izlase ir katra sportista sapnis un lepnums(tā tam vajadzētu būt)! Tā nav nekāda smilšukaste, kur var ākstīties un spēlēties draugos un nedraugos un man ir gluži vienalga(pēc pēdējiem notikumiem) vai tur par vienu B mazāk, vai par 2 B! Mani stipri māc šaubas vai šie 2metrīgie šmurguļi, savu ambīciju un izlaistā rakstura vadīti maz ir cienīgi valkāt LATVIJAS IZLASES KREKLU, kaut vai aiz cieņas pret sirmajiem vīriem, kas par Latviju bija gatavi zemi grauzt gan tālajos 30jos gados, gan ASK laikā, gan tad , kad Latvijas godu aizstāvēja ''melnā nāve". Tā ir lielākā necieņa pret līdzjutējiem, sākt tirsties tad, kad trenerim vairs nav ne laika, ne iespēju ko mainīt un nodarboties ar pusšantāžu ir gļēvuma pazīme.
Runājot Armanda vārdiem:" Man pie d.irsas kas jūs esat, bet vietu LATVIJAS izlasē jūs neesat pelnījuši!!!"(uzsvars uz vārdu "pelnījuši").
pilniba piekritu par to ka ja tev ir dota iespeja spelet izlase taa ir Dieva davana,var redzet tgd notiekosa Amerikas cempi ar kadu cinu spele BRA un ARG staari,ka Olimpiade jutas Ginobili ka traumas del nevareja palidzet-raudaja gerbtuves,bet ko dara musejie? KVASI un tad vel kads NBA puikins uzmet luupu ka vins ar comu ko neredz cauru gadu nevar laga atpusties

  +1 [+] [-]

, 2009-09-03 00:03, pirms 15 gadiem
Labvēlis rakstīja: Pirms pašam dejot pēc kāda stabules,izlasi,vismaz,rakstu. Ja nav cita info,tad pat šeit ir skaidri rakstīts-bija jau viena dzeltenā un tagad otra.
OK, tipa, pārliecinājāt. No komandas ir izmests neglābjamais alkoholiķis Bērzs, kuram nav nekādas attieksmes pret darbu, un tas pierādījies jau Rīgā, kad viņš neskaitāmas reizes pieķerts sportistam necienīgā stāvoklī.
Tad, kur, pie velna, visi bija agrāk, labi s*ds ar to Kemzuru, viņš jauns cilvēks tajā virtuvē, kur visādi Miglas, Valeiko, Shnepi un vēh hvz kādi tur funkcionāri bija (kuri, starp citu saņem naudiņu no valsts par savu darbu), kad bija jākomplektē komanda jau sākumā, kāpēc pieļāva rūdīta dzērāja klātbūtni? Kāpēc neviens nebrīdināja, ja viss tik skaidrs bija? Kādam būtu par to jāatbild??

  +2 [+] [-]

, 2009-09-03 00:04, pirms 15 gadiem
BookiesNightmare rakstīja: Ir pavisam svaiga bauma, ka Biedriņš šogad EČ nepiedalīsies.... vēl nav apstiprināts par 100% bet laikam taa ir...
Tad jau advokāts sen jau būtu twitterī iedrukājis
Un ko tad Keisels jau būtu aizmidzis...un palaidis šo svarīgi ziņu garām.

     [+] [-]

, 2009-09-03 00:05, pirms 15 gadiem
Taskanji rakstīja: Tāpēc doni septītais sēdi un vairojies kamē Latvijas basketbola federāciju vadīs tādi nolietoti pamperi kā tagad tikmēr tādas zipes būs a tiem diviem pušeļiem ir 100% taisnība
vienīgā LBS vaina šajā gadījumā ir tāda, ka viņi neņēma labu trenerijau pērn, bet ākstījās ar Trojkoviču un līdz ar to Kemzura šogad sāka darbu no "baltas lapas"

  +5 [+] [-]

, 2009-09-03 00:05, pirms 15 gadiem
aigars076 ir atklāti pateicis to,ko daudzi nevēlas uzskatīt par patiesību.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-03 00:06, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Teikšu godīgi, ka arī biju viens no tiem naivajiem, kas noticēja, ka varbūt tomēr šoreiz saņemsies un galu galā no tā kaut kas iznāks! Taču realitāte izrādījās skarbāka. Valsts izlase ir katra sportista sapnis un lepnums(tā tam vajadzētu būt)! Tā nav nekāda smilšukaste, kur var ākstīties un spēlēties draugos un nedraugos un man ir gluži vienalga(pēc pēdējiem notikumiem) vai tur par vienu B mazāk, vai par 2 B! Mani stipri māc šaubas vai šie 2metrīgie šmurguļi, savu ambīciju un izlaistā rakstura vadīti maz ir cienīgi valkāt LATVIJAS IZLASES KREKLU, kaut vai aiz cieņas pret sirmajiem vīriem, kas par Latviju bija gatavi zemi grauzt gan tālajos 30jos gados, gan ASK laikā, gan tad , kad Latvijas godu aizstāvēja ''melnā nāve". Tā ir lielākā necieņa pret līdzjutējiem, sākt tirsties tad, kad trenerim vairs nav ne laika, ne iespēju ko mainīt un nodarboties ar pusšantāžu ir gļēvuma pazīme.
Runājot Armanda vārdiem:" Man pie d.irsas kas jūs esat, bet vietu LATVIJAS izlasē jūs neesat pelnījuši!!!"(uzsvars uz vārdu "pelnījuši").
Kautko līdzīgu grasijos rakstīt, gluži manas domas. Ja uz izlasi, tad ar visu sirdi un dvēseli, a darbā (klubā) vari kaut ar LB uz trenņu nākt, tas skars tikai pašu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-03 00:08, pirms 15 gadiem
Aciim redzot domaaja, ka tomeer speeleetaajs noveertes, ka tiek iekljauts VALSTS IZLASEE un vinjam dota taada iespeeja speeleet EIROPAS CHEMIONAATAA !!! VALSTS IZLASE tomeer ir VALSTS IZLASE nevis viena no vieteejaa chempionaata komandaam!

goga papukašvili rakstīja: OK, tipa, pārliecinājāt. No komandas ir izmests neglābjamais alkoholiķis Bērzs, kuram nav nekādas attieksmes pret darbu, un tas pierādījies jau Rīgā, kad viņš neskaitāmas reizes pieķerts sportistam necienīgā stāvoklī.
Tad, kur, pie velna, visi bija agrāk, labi s*ds ar to Kemzuru, viņš jauns cilvēks tajā virtuvē, kur visādi Miglas, Valeiko, Shnepi un vēh hvz kādi tur funkcionāri bija (kuri, starp citu saņem naudiņu no valsts par savu darbu), kad bija jākomplektē komanda jau sākumā, kāpēc pieļāva rūdīta dzērāja klātbūtni? Kāpēc neviens nebrīdināja, ja viss tik skaidrs bija? Kādam būtu par to jāatbild??
Slēpts komentārs: Taskanji

  +6 [+] [-]

, 2009-09-03 00:10, pirms 15 gadiem
adolfam draugos rakstīts

Kristaps Valters (Laikam nekad!!) (27)

ja viņš to nopietni domā tad laikam nav jēgas viņam pat braukt tur
vāciešiem utt nav tik daudz līderu, bet visi cīnās, te , ok situācija kāpēc nav bērzs pavisam cita,
bet neviens nepadodas, bet te redz laikam nekad

negribās te baigi kritizēt un lekt acīs, jo katra spēlētāja izvēle ir spēlēt vai ne, bet
būtu interesanti zināt kādi ir patiesie iemesli kādēl viņi spēlē, un no sirds, nevis tās novazātās frāzes, jo
brīžīem šķiet, ka nespēlē viņu Latvijas vārdā, bet gan ... as lai paliek uz viņu sirds

esmu ar mieru fanot par komandu, kura cīnās, nesanāk bet cīnās no sirds, nav mums tās mentalitātes, kāda grieķiem , turkiem , nav tās cīņas, nu nav

     [+] [-]

, 2009-09-03 00:10, pirms 15 gadiem
goga papukašvili,domāju tikai viena iemesla pēc-daudzi,arī es tajā skaitā,cerēja ka BEIDZOT čaļiem būs vēlme normāli aizvadīt kādu atbildīgu turnīru. Vēl jau katastrofa nav notikusi,bet šābrīža notikumi rāda,ka ļoti daudzi ir veltīgi cerējuši uz brīnumiem.

  +3 [+] [-]

, 2009-09-03 00:10, pirms 15 gadiem
Neiebilstu, ja paareejie latvieshi Tevi uzkostu launagaa
Taskanji rakstīja: Latvijas basketbola vaina ir tāda ka labākā barība latvietim ir latvietis

 +12 [+] [-]

, 2009-09-03 00:10, pirms 15 gadiem
Vispār šī situācija, kas tagad notiek ir Latvijas basketbolu apkaunojums...Neviens Latvijas izlasē nav sasniedzis tādus griestus, lai taisītu no sevis tādus stārus. Ar skaudību skatos USA, FRA, SPA attieksmi pret izlasi. Tur spēlētāji atdot visus spēkus, lai tur būtu...A te viens Bērziņš, Biedriņš un pāris viņa advokāti saceļ tādu troksni...bez maz dokam ūdens vietā jādod aliņš...un masierim jācep šašliks. Un Kemzurma jāorganizē zoles turnīrs.

  +5 [+] [-]

, 2009-09-03 00:10, pirms 15 gadiem
Taskanji rakstīja: Latvijas basketbola vaina ir tāda ka labākā barība latvietim ir latvietis un kaut kāds bibelis nopukājās un visi nabaga puiku Bērziņu uzreiz noliek! A švoņģers leitis tik savu pauri krata neziņā vienīgais normālais latvietis ir Biedriņš kas par savu draugu iespringa ko tad Jūs visi to Bērzu tā norejat uzreiz?
Mums viņš jāuzslavē? Un AB var iet ieskrieties, ja domā, ka nu būs baigais spītnieks.

Varu nosaukt pāris puišu, kas labprāt izlasē spēlētu ar godu.

  -1 [+] [-]

, 2009-09-03 00:11, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: OK, tipa, pārliecinājāt. No komandas ir izmests neglābjamais alkoholiķis Bērzs, kuram nav nekādas attieksmes pret darbu, un tas pierādījies jau Rīgā, kad viņš neskaitāmas reizes pieķerts sportistam necienīgā stāvoklī.
Tad, kur, pie velna, visi bija agrāk, labi s*ds ar to Kemzuru, viņš jauns cilvēks tajā virtuvē, kur visādi Miglas, Valeiko, Shnepi un vēh hvz kādi tur funkcionāri bija (kuri, starp citu saņem naudiņu no valsts par savu darbu), kad bija jākomplektē komanda jau sākumā, kāpēc pieļāva rūdīta dzērāja klātbūtni? Kāpēc neviens nebrīdināja, ja viss tik skaidrs bija? Kādam būtu par to jāatbild??
Vienīgais, ko es vēlējos piebilst, ka oficiāli nekur nav izskanējis, ka Bērziņa "atskaitīšana" no izlases kandidātu loka ir saistīta ar pārmērīgu alkohola lietošanu, tāpēc nav pamata Tavām un arī citu spriedēju runām!
Slēpts komentārs: Taskanji

  +3 [+] [-]

, 2009-09-03 00:12, pirms 15 gadiem
kastanis rakstīja: adolfam draugos rakstīts

Kristaps Valters (Laikam nekad!!) (27)


ja viņš to nopietni domā tad laikam nav jēgas viņam pat braukt tur
vāciešiem utt nav tik daudz līderu, bet visi cīnās, te , ok situācija kāpēc nav bērzs pavisam cita,
bet neviens nepadodas, bet te redz laikam nekad

negribās te baigi kritizēt un lekt acīs, jo katra spēlētāja izvēle ir spēlēt vai ne, bet
būtu interesanti zināt kādi ir patiesie iemesli kādēl viņi spēlē, un no sirds, nevis tās novazātās frāzes, jo
brīžīem šķiet, ka nespēlē viņu Latvijas vārdā, bet gan ... as lai paliek uz viņu sirds


esmu ar mieru fanot par komandu, kura cīnās, nesanāk bet cīnās no sirds, nav mums tās mentalitātes, kāda grieķiem , turkiem , nav tās cīņas, nu nav
Njā... skumji.
Slēpts komentārs: Taskanji

  +4 [+] [-]

, 2009-09-03 00:15, pirms 15 gadiem
Žēl, ka Kemzuram ir palicis tik maz laika. Es ceru, ka viņam pietiks spēka un motivācijas tiks galā ar šim "zvaigznēm" un "zvaigznītēm", kas arī notiek šobrīd. Saprotiet, ja Kemzura nepiespiedīs klausīties ko viņš saka, tad izlase arī izskatīties kā parasti, visi nezina ko darīt un skrien ar pieri sienā. Viņš grib attieksmi un lai viņu sadzirdētu. Tad arī būs rezultāts, nevis spēlētājiem nākt uz treniņiem pofigismā, jo redziet tāpat neko jaunu niemācīsiet.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-03 00:15, pirms 15 gadiem
donis7 rakstīja: Aciim redzot domaaja, ka tomeer speeleetaajs noveertes, ka tiek iekljauts VALSTS IZLASEE un vinjam dota taada iespeeja speeleet EIROPAS CHEMIONAATAA !!! VALSTS IZLASE tomeer ir VALSTS IZLASE nevis viena no vieteejaa chempionaata komandaam!
Uz kāda pamata atbildīgajai personai, kurai būtu jāzin izlases kandidāti kā sava kabata (jo tas ir viņa darbs un atbildība), drīkstēja izdarīt tādu pieņēmumu (risku, kurš tagad draud pārvērsties globala mēroga fiasko) par spēlētāju, kurš jau 2007. gada dienu pirms turnīra tika atskaitīts no izlases par DISCIPLĪNAS PĀRKĀPUMIEM?

  +2 [+] [-]

, 2009-09-03 00:16, pirms 15 gadiem
Nezinu,bet man ir tāda pārliecība no agrākajiem laikiem,ka mums ir viena kārtīga autoritāte treneru korpusā,kurš gan vecuma ziņā diez vai pavilktu galvenā trenera pienākumus,bet kā palīgs varētu iedvest respektu pret darbu,attieksmi utt.jebkurai Latvj "vaigznei"-ARMANDS KRAULIŅŠ

  +7 [+] [-]

, 2009-09-03 00:19, pirms 15 gadiem
Erikovič rakstīja: Nezinu,bet man ir tāda pārliecība no agrākajiem laikiem,ka mums ir viena kārtīga autoritāte treneru korpusā,kurš gan vecuma ziņā diez vai pavilktu galvenā trenera pienākumus,bet kā palīgs varētu iedvest respektu pret darbu,attieksmi utt.jebkurai Latvj "vaigznei"-ARMANDS KRAULIŅŠ
Agrāk varbūt jā, bet tagad ja Krauliņš būtu pie stūres, tad izlase no Ankaras nebūtu atbraukusi...Pie Krauliņa arī ir smagi dzerts, tikai par izlasi nezinu, bet BKV, kad Krauliņš bija pie stūres pirms svarīgiem Eiropas kausiem Muižnieks pārdzēries Ventspilī pirkstu salauza kāpņu telpā

     [+] [-]

, 2009-09-03 00:19, pirms 15 gadiem
Kaut vai uz CILVEECISKAA FAKTORA balstoties! Pienjemot, ka cilveeks pirms 2iem gadiem kljuudiijaas, jo tagad visur deklaree, ka sapnjo iekljuut NBA u.t.t. Vienkaarshi DEVA iespeeju, kuru Beerzinjsh nespeeja un neveeleejaas noveerteet!
Ja taada pat attieksme no Beerzinja turpinaasies, bet vinjsh tiks iekljauts arii naakamo turniiru izlases kandidaatos, tad shaads jautaajums noteikti pacelsies!

goga papukašvili rakstīja: Uz kāda pamata atbildīgajai personai, kurai būtu jāzin izlases kandidāti kā sava kabata (jo tas ir viņa darbs un atbildība), drīkstēja izdarīt tādu pieņēmumu (risku, kurš tagad draud pārvērsties globala mēroga fiasko) par spēlētāju, kurš jau 2007. gada dienu pirms turnīra tika atskaitīts no izlases par DISCIPLĪNAS PĀRKĀPUMIEM?

  +4 [+] [-]

, 2009-09-03 00:20, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Uz kāda pamata atbildīgajai personai, kurai būtu jāzin izlases kandidāti kā sava kabata (jo tas ir viņa darbs un atbildība), drīkstēja izdarīt tādu pieņēmumu (risku, kurš tagad draud pārvērsties globala mēroga fiasko) par spēlētāju, kurš jau 2007. gada dienu pirms turnīra tika atskaitīts no izlases par DISCIPLĪNAS PĀRKĀPUMIEM?
tapēc,ka Latvija ir valsts,kurā JEBKURŠ atbildīgs funkcinārs NENES PILNĪGI NEKĀDU ATBILDĪBU ne par saviem darbiem,ne vārdiem.

  +4 [+] [-]

, 2009-09-03 00:22, pirms 15 gadiem
Erikovič rakstīja: varētu iedvest respektu pret darbu,attieksmi utt.jebkurai Latvj "vaigznei"
diemzheel, ir arii taades "zvaigzniites", kam respektu vareetu iedvest tikai regulaars darbs stingra rezhiima jaunieshu koloonijaa.

  +7 [+] [-]

, 2009-09-03 00:22, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Uz kāda pamata atbildīgajai personai, kurai būtu jāzin izlases kandidāti kā sava kabata (jo tas ir viņa darbs un atbildība), drīkstēja izdarīt tādu pieņēmumu (risku, kurš tagad draud pārvērsties globala mēroga fiasko) par spēlētāju, kurš jau 2007. gada dienu pirms turnīra tika atskaitīts no izlases par DISCIPLĪNAS PĀRKĀPUMIEM?
Es piekrītu! Un nākotnē vajag atcerēties, ka Igors Miglinieks Latvijas basketbolam NEKO un NEKAD labu nav nesis! Uzskatu, ka šajā situācijā pamatīgi ir uzmests Kemzura, taču turpmāk LV izlasei piesaistīt kādu nopietnu speciālistu būs neiespējami!

  +2 [+] [-]

, 2009-09-03 00:27, pirms 15 gadiem
Tā visa dzeršanas sakne jau nav tālu jāmeklē...Kāds Bērziņam bija treneris LJBL Ogrē, reti atceros, ka bija skaidrā. Un daudzi tās paaudzes treneri sirgst ar sarkano pūķa efektu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-09-03 00:28, pirms 15 gadiem
Labvēlis rakstīja: tapēc,ka Latvija ir valsts,kurā JEBKURŠ atbildīgs funkcinārs NENES PILNĪGI NEKĀDU ATBILDĪBU ne par saviem darbiem,ne vārdiem.
Tā diemžēl notiek šaja valstelē un te mums ir uzskatāms piemērs arī sportā, ka tā nedrīkstētu notikt! Kādam BŪTU jaatbild, jo nevar bezgalīgi un nesodīti ķēpāties ar vieniem un tiem pašiem zināmajiem troublemakeriem. Es vēl saprastu, ka uz izlasi būtu uzaicinats, piemēram, Ivanovskis, kuru neviens kādu laiku nav redzējis un viņš izrādītos, nevis labs basketbolists, bet žūpa. Bet, ja apzināti dod žūpam iespēju un pēc tam situāciju nevar izstūrēt savādāk kā ar skandālu un kaunu, LBS mehānismā ir nopietnas problēmas.

  -1 [+] [-]

, 2009-09-03 00:28, pirms 15 gadiem
Rokets rakstīja: Agrāk varbūt jā, bet tagad ja Krauliņš būtu pie stūres, tad izlase no Ankaras nebūtu atbraukusi...Pie Krauliņa arī ir smagi dzerts, tikai par izlasi nezinu, bet BKV, kad Krauliņš bija pie stūres pirms svarīgiem Eiropas kausiem Muižnieks pārdzēries Ventspilī pirkstu salauza kāpņu telpā
Izklausās,ka tas biji tu,kas viņam kāju pielika priekšā...Toties uz laukuma viss bija štokos...kaut vai pagājušajā sezonā ar Ventiņiem!!!
Slēpts komentārs: Taskanji

     [+] [-]

, 2009-09-03 00:31, pirms 15 gadiem
Erikovič rakstīja: Izklausās,ka tas biji tu,kas viņam kāju pielika priekšā...Toties uz laukuma viss bija štokos...kaut vai pagājušajā sezonā ar Ventiņiem!!!
Ja tu nezini to šteli no iekšienes, tad nerunā...Krauliņš ir Aivara acis, ausis un rokas BKV.
Protmas Krauliņš ir ļoti pieredzējis treners, bet visu kārtību tur uzrauga viens un tas ir, tas pats kas uzrauga visu pilsētu. Tādēļ Ventspilī ir kārtības, nav kā Latvijas izlasē.
Slēpts komentārs: Taskanji

  +1 [+] [-]

, 2009-09-03 00:31, pirms 15 gadiem
Patīk man jau par tiem sirmajiem kungiem,arī par"zudušo paaudzi",arī "tusētāju paaudzi". Gribu teikt tikai vienu-arī sirmo kungu laikos bija labi metēji,tikai tajā laikā nebija preses brīvības,nebija dzeltenās preses,kas visu to pasniegtu kā tagad.. Radās priekšstats,ka piem. "melnās nāves"ziedu laikos it kā ar diciplīnu bija o.k. Bija gan autoavārijas,gan citi "jociņi"Visādus stimulatorus lietoja vēl vairāk,dopinga kontrole - .
Arī tagad ir komandā spēlētāji,kas ar uzdzīvi neaizraujas,nevajag aiz savām dusmām mest visus pār vienu kārti! Un nevajag runāt sportistu vārdā,ka viņi negribētu cīnīties par Latviju! Neviens klāt Bērziņam nestāvēja,lai varētu runāt viņa vārdā! Mēs esam,cik esam,nevis miljardu ķīniešu nācija,katrs bērzs mums ir svarīgs,lai arī kāds būtu viņa raksturs!
Mēs Polijā būsim un atbalstīsim savējos, jo citu mums nav!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-09-03 00:33, pirms 15 gadiem
Vai cik mums te visi pareizi Es uzskatu, ja Bērziņš ir labs uz laukumu, tad man pilnīgi neinteresē ko viņš dara ģērbtuvē, vai uz ielas. Kritizēt ir viegli, bet pašiem kaut ko izdarīt ir sripri grūtāk. Tiešām domājat ka agrāk spēlētāji darīja savādāk? Muļķības, sportistiem vienmēr ir patikuši tusiņi, un nedrīkst cilvēku par to vainot.
Slēpts komentārs: veciits
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2009-09-03 00:40, pirms 15 gadiem
par klubiem - Biedriņš savu līmeni sasniedzis ir tāpēc, ka viņu visu laiku pēc aizbraukšanas uz štatiem ganīja kluba cilvēki, bija individuālie treniņi un nebija laika dzerstīties.

par Bērziņu - cik zinu - klubu sezonas laikā viņš dara visu iespējamo un pagaidām klubā turas dēļ sava talanta un tāpēc, ka "Baronā" nopietns treniņdarbs netiek organizēts...

un leitis ir labākais treneris, kāds jebkad ir strādājis Latvijas basketbolā.
Slēpts komentārs: Taskanji

     [+] [-]

, 2009-09-03 00:41, pirms 15 gadiem
Vispār, veči, es jums teikšu tā - šodien baumu ir gana! Rīts gudrāks par vakaru. Tagad ejam visi draudzīgi gulēt, bet rīt - visi vēl draudzīgāk uz Arēnu.

  +4 [+] [-]

, 2009-09-03 00:41, pirms 15 gadiem
Man gan škiet, ja kāds reklamējas un sauc cīņā līdzjutējus ar saukli saukļa "Tagad vai nekad!", tad šis ir gadījums, kad ir nodemonstrēts, ko ar to saprot... Uzdzīvei vai Latvijas krāsām...Žēl...

  +2 [+] [-]

, 2009-09-03 00:41, pirms 15 gadiem
veciits rakstīja: Vai cik mums te visi pareizi Es uzskatu, ja Bērziņš ir labs uz laukumu, tad man pilnīgi neinteresē ko viņš dara ģērbtuvē, vai uz ielas. Kritizēt ir viegli, bet pašiem kaut ko izdarīt ir sripri grūtāk. Tiešām domājat ka agrāk spēlētāji darīja savādāk? Muļķības, sportistiem vienmēr ir patikuši tusiņi, un nedrīkst cilvēku par to vainot.
Ne viņi izdzert var kaut trešo daļu no tā ko varēja tādi vīri kā Krūmiņš, kā Sabonis un daudzi citi, ne viņi laukumā ir sasnieguši kaut 10to daļu. Kad viņi kaut uz pusi varēs pietuvoties kaut vienā rādītājā, tad sākšu viņus uzskatīt par vīriem, bet pagaidām - puišeļi!!!

  -2 [+] [-]

, 2009-09-03 00:43, pirms 15 gadiem
Vai mums ir kāds kas ir labāks par tiem PUIŠEĻIEM? Kas tu pats esi? Cik reizes esi uzaicināts uz latvijas izlases treniņnometni?

  -1 [+] [-]

, 2009-09-03 00:43, pirms 15 gadiem
Ai, aizmirsu vēl vienīgi paziņot, ka manis izsludinātajā sacensībā starp Jurisonu un Keiselu uzvarēja draudzība - abi savus tekstus pabeidza gandrīz vienlaicīgi.
Slēpts komentārs: Taskanji

  +2 [+] [-]

, 2009-09-03 00:44, pirms 15 gadiem
Johny Bull rakstīja: Ai, aizmirsu vēl vienīgi paziņot, ka manis izsludinātajā sacensībā starp Jurisonu un Keiselu uzvarēja draudzība - abi savus tekstus pabeidza gandrīz vienlaicīgi.
cik tu esi svariigs!

     [+] [-]

, 2009-09-03 00:45, pirms 15 gadiem
Shajaa gadiijumaa DIEMZHEEL IZSKATAAS, ka atshkjiriiba ir tajaa - vai ar to PELNA NAUDU vai nee (t.i. - speelee KLUBAA vai IZLASEE)!!! Un tas arii nosaka "attieksmi pret darbu".

Taskanji rakstīja: Tagad te tādus stāstus var salasīties ko Bērzs un Biedrs dara un darīs bet neviens neidomājās ka tas Biedrs laikam pašlaik mūsu Banānu republikas vēsturē ir visvairāk atalgotais sportists un neba jau dēļ laba šokolādes ceha kā vienam otram viņam tādu algu maksā bet par darbu un spēli basketbola laukumā bet leiti pataisa par svēto

  -2 [+] [-]

, 2009-09-03 00:48, pirms 15 gadiem
juhans rakstīja: cik tu esi svariigs!
Nevis svarīgs, bet objektīvs, patiess un atbildīgs!

  -4 [+] [-]

, 2009-09-03 00:49, pirms 15 gadiem
Doni astotais viens otrs no Latvijas federācijas uz šito cirku cenšās nopelnīt tas laikam pat donim septītajam ir skaidrs bet šie stlatie puikas divi B tiešām patriotisku jūtu vadīti spēlē tai izlasē

  -1 [+] [-]

, 2009-09-03 00:49, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Ne viņi izdzert var kaut trešo daļu no tā ko varēja tādi vīri kā Krūmiņš, kā Sabonis un daudzi citi, ne viņi laukumā ir sasnieguši kaut 10to daļu. Kad viņi kaut uz pusi varēs pietuvoties kaut vienā rādītājā, tad sākšu viņus uzskatīt par vīriem, bet pagaidām - puišeļi!!!
Par nelaiķiem nav korekti rakstīt negācijas,bet par Saboni-izskatās,ka Tev nav nojausmas,ko Saba plostu laikā ir savārījis

  +4 [+] [-]

, 2009-09-03 00:49, pirms 15 gadiem
Johny Bull rakstīja: [...]
Kemzura izraisa patiesu cienju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-09-03 00:51, pirms 15 gadiem
Taskanji rakstīja: Tagad te tādus stāstus var salasīties ko Bērzs un Biedrs dara un darīs bet neviens neidomājās ka tas Biedrs laikam pašlaik mūsu Banānu republikas vēsturē ir visvairāk atalgotais sportists un neba jau dēļ laba šokolādes ceha kā vienam otram viņam tādu algu maksā bet par darbu un spēli basketbola laukumā bet leiti pataisa par svēto
Stipri šaubos, ja princis izdomās solidarizēties ar draugu, ka apdrošinātāji atskaitīs naudu par Andra apdrošināšanu atpakaļ! Tātad LBS naudiņa tu-tū, bet īstas basketbola zvaigznes kā Dirks, Gasols, Pārkers šis izmaksas sedz paši! Jūti atšķirību attieksmē pret valsti un izlasi???

  +1 [+] [-]

, 2009-09-03 00:52, pirms 15 gadiem
striker rakstīja: Par nelaiķiem nav korekti rakstīt negācijas
visi, paldies Dievam, veel dziivi!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-03 00:54, pirms 15 gadiem
juhans rakstīja: visi, paldies Dievam, veel dziivi!
Lai miers Jānim Krūmiņam.

  +5 [+] [-]

, 2009-09-03 00:56, pirms 15 gadiem
striker rakstīja: Par nelaiķiem nav korekti rakstīt negācijas,bet par Saboni-izskatās,ka Tev nav nojausmas,ko Saba plostu laikā ir savārījis
Tikai ar viduvēju prātiņu apveltītais tur varēja saskatīt negācijas! Esmu lasījis par Saboņa izgājieniem, tikai viņa sportiskie sasniegumi kaut kā to visu aizēno un ja Bērziņš būtu pielējies pēc 5. vietas izcīnīšanas EČ, tad es būtu gatavs palīdzēt segt izdemolētā numuriņa skādi!
Slēpts komentārs: Taskanji
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-03 01:00, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Starp citu vai tik labajā laikā Ozo vairāk nepelnīja, vismaz Biedriņam NBA vēl ir kur augt un augt, lai sasniegtu Ozo līmeni NHL..."P
Nemūžam!!!
Slēpts komentārs: Taskanji
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-09-03 01:02, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Tikai ar viduvēju prātiņu apveltītais tur varēja saskatīt negācijas! Esmu lasījis par Saboņa izgājieniem, tikai viņa sportiskie sasniegumi kaut kā to visu aizēno un ja Bērziņš būtu pielējies pēc 5. vietas izcīnīšanas EČ, tad es būtu gatavs palīdzēt segt izdemolētā numuriņa skādi!
Dzeršana jau tā kā skaitās netikums, līdz ar to tā kā nevajag par garo Jāni.Jau tā viņam dzīves nobeigums nebija no tiem vieglajiem..
jocīgi gan -tu tr visulaiku moralizē,bet tajā pašā laikā - "ja Bērziņš būtu pielējies"..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-09-03 01:04, pirms 15 gadiem
Taskanji rakstīja: Milici no dinamo kluba tāpēc jau Tu esi milicis ka finanses ir Tava vārgā puse Tavs Ozo vienā nakti Sirotkinam kazinčikā 180000 USD pakāsa Ozo forever
Tas jau tikai biku vairāk kā Bērzs karjerā nopelnījis...

  +6 [+] [-]

, 2009-09-03 01:06, pirms 15 gadiem
skumji ka augstas klases lietuviesu trenerim bez maz vai ka tevam jaizsakas par musu KB lai tik vinu aizstavetu.;.. fors iespaids paliks ...

no malas tiesam + pec visam sim baumam (hz cik viss sis un tas bija patiess) pec bernudarza vien izskatas musu izlase
Slēpts komentārs: Taskanji

  -2 [+] [-]

, 2009-09-03 01:16, pirms 15 gadiem
Vnk Turcijaa dzeeraas visi bet nez kāpēc izsleedz tikai Beerzinu..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-09-03 01:19, pirms 15 gadiem
He he re kā leiša drūmo ģīmi pret saldi draudzīgu ģīmi ar Bērzu nomainīja foniņā moloci tovarishchi

  -3 [+] [-]

, 2009-09-03 01:26, pirms 15 gadiem
Un raksts ar tāds maigaks un plašāks palikās vienīgais godātais treneris nepateici kādu vafeli viņš rīt mutē ņems
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-09-03 05:54, pirms 15 gadiem
interesanti, ko teiks Andris ar Kasparu
Slēpts komentārs: leopoldz

  +2 [+] [-]

, 2009-09-03 07:31, pirms 15 gadiem
Bērnudārzs tāds bardaks ''Tagat vai nekad'' man kauns par tādu izlasi.

  +7 [+] [-]

, 2009-09-03 07:46, pirms 15 gadiem
Lasu un brīnos par šo cirku! Neesmu izteikts basketbola fans, bet sekoju lidzi gan.
Cik nav būts koijotā un cik tās basketbola zvaigznītes nav redzētas... Bet te jau runa par izlasi iet!

Jūs esat kādzreiz šitādus skandālus non-stopā dzirdējuši, piem. hokejā?

Disciplīna nulles līmenī. Lai trenneris dara kā Krievijas hokeja izlasē - mazākā kavēšana, momentāli arā, neskatoties kura kalibra zvaigzne.

Lai veicas EČ!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-09-03 08:06, pirms 15 gadiem
NU man jau domaat, ja kaads kaut kaadu iemeslu deelj tur vipendrivajetsa, nafig no izlases, lai speelee tie kas grib, nau vaidziigi sadomaajushies kakli, jo tolka tik un taa no vinjiem nebuus.

  +3 [+] [-]

, 2009-09-03 08:11, pirms 15 gadiem
chubaka rakstīja: Nu nezinu kāds no tā labums Bērzam...
tads, ka varbut tomer saks kustinaat to kripatu pelekas vielas ka vinam ir un sapratis ka bez profesionalas attieksmes vinsh palisk tur kru vinsh ir un vel zemaa,, vinsh ilgi ir lidis ara uz savu potenciaalu un perspektivu, viena bridi tas ghandikaps beidzas...

  -1 [+] [-]

, 2009-09-03 08:14, pirms 15 gadiem
vis būs, lasu divas reizes nekā konkrēta nav
Slēpts komentārs: dropshot

  +3 [+] [-]

, 2009-09-03 08:16, pirms 15 gadiem
retais rakstīja: Kā nezini?
4alis varees apdomaat dziivi un dzert taalaak.
tusiņā bija gandrīz vai visa komanda ,bet vainīgo atrada bērziņu ....!
cerams ka biedri.
un kur konflikts k.valtera ar migliņu ?

  +1 [+] [-]

, 2009-09-03 08:19, pirms 15 gadiem
taka hameleonu rotaļās mūsu izlasē...

  +2 [+] [-]

, 2009-09-03 08:19, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Stipri šaubos, ja princis izdomās solidarizēties ar draugu, ka apdrošinātāji atskaitīs naudu par Andra apdrošināšanu atpakaļ! Tātad LBS naudiņa tu-tū, bet īstas basketbola zvaigznes kā Dirks, Gasols, Pārkers šis izmaksas sedz paši! Jūti atšķirību attieksmē pret valsti un izlasi???
to attieksmi pret valsti jau pašā sākumā parādīja tagadējie treneri > migliņš un vētra...
ko tagad pārmest dažiem spēlētājiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-09-03 08:26, pirms 15 gadiem
agrāk ar esot Lietuvas izlasē dzēruši un tusējuši...visi Saboņi, Marčuļoņi..kad bija sūdi tad atbrīvoja vājāko posmu no tiem, kas darījuši nerātnības.... Kambala, K.Valters, Biedriņš, Bērziņš!!! Kurš ir vājākais posms?????

  +4 [+] [-]

, 2009-09-03 08:31, pirms 15 gadiem
Izskatās ka vajadzēs zvanīt uz biroju grafam, lai velk botas kājās!
Slēpts komentārs: sandza

  -2 [+] [-]

, 2009-09-03 08:39, pirms 15 gadiem
labi, lai nav Bērziņa, bet kas spēlēs zem groza? Helmis un Freimis? smieties, vai raudāt?

pimpji daži labi cilvēki, kas stāvēja pie komplektēsanas, lai tagad kož pirkstos, ka nepaņēma nevienu no bkv (par ko iet runa daudz maz visi saprot!)

  +1 [+] [-]

, 2009-09-03 08:39, pirms 15 gadiem
bet ja runa par dzershanu un rezhimu, tad taa notiek tikai komandas sporta veidos, jo nakamaja dienaa no malas to gruti pamanit, bet individualajos, tas ir redzams kaa uz delnas un ne jau skatitajam bet pasham sportistam, tapec te nemaz neko tadu nevar atljauties! Patusee un noskrien 5000m tada pat limenii Tapec katrs vieglatlets vai peldetajs vai svarcelajs ir no daudz augstakas kategorijas ka balelinji basketbolisti vai hokeisti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-09-03 08:42, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: OK kaut nu tā būtu. Bet, ja tic vienam dzeltenajam portālam, ka Biedriņš bija pazudis pusotru dienu, nebija sazvanāms un viņu varēja atrast tikai ar mammītes palīdzību - tas liek aizdomāties... Protams, es pilnībā neticu tam portālam, kaut kas jau atkal pielikts klāt.
Katrā ziņā jautājums ir tikai viens - vai Biedriņš tiešām grib spēlēt un spēlēt pa īstam, vai grib tikai aizbraukt, lai neciestu reputācija. Ja gadījumā ir tā, ka brauc ar ne visai jautru prātu, tad tomēr atbalstu, ja Kemzura ar Biedriņu vienosies tāpat kā kādreiz Muižnieks ar Kambalu...
Ja Biedriņš no izlases un treniņa pazuda tikai traumas dēļ, tad veselu dienu izlases un LBS vadība nestaigātu kā sad...irsusies un izvairītos no komentāriem. Tas dzeltenais portāls - kasjauns.lv - daudz ko vēl noklusēja. Tāpat, ka tagad Kemzura, kurš vakarā tomēr pavēra muti, jo gan ar Biedriņu panākts kompromiss, gan izlgāk klusēt jau nevarēja - pārāk jau daudz spekulāciju par šo tēmu.
Bet nav godīgi patieso informāciju, lai kādas krāsas portālā tā parādītos, nosaukt par meliem. Kauns Kemzura, Jurison un Keiseli.
kasjauns.lv vismaz bija tik drosmīgi un pateica patiesību. Lai cik tā nepatīkama būtu.

     [+] [-]

, 2009-09-03 08:43, pirms 15 gadiem
Varbut,ka ta ari ir.

  +3 [+] [-]

, 2009-09-03 08:53, pirms 15 gadiem
es uz Arēnu šovakar točna neiešu, kaut man pat ir ielūgumi. man zb jau tagad viss šis balagāns! Lai vel ietu un skatitos kā čakarējas ar kaut kādu poļu klubu... paldies nē! Sačakarēti šie basketbola svētki kurus es un daudzi citi gaidīja jau no gada sākuma.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-03 08:59, pirms 15 gadiem
sandza rakstīja: bet ja runa par dzershanu un rezhimu, tad taa notiek tikai komandas sporta veidos, jo nakamaja dienaa no malas to gruti pamanit, bet individualajos, tas ir redzams kaa uz delnas un ne jau skatitajam bet pasham sportistam, tapec te nemaz neko tadu nevar atljauties! Patusee un noskrien 5000m tada pat limenii Tapec katrs vieglatlets vai peldetajs vai svarcelajs ir no daudz augstakas kategorijas ka balelinji basketbolisti vai hokeisti
100% taisnība

 +19 [+] [-]

, 2009-09-03 09:18, pirms 15 gadiem
Bērziņa aizstāvjiem - drīzāk Bērziņa attieksme pret izlasi ir bijis špļāviens seja izlases līdzjutējiem, kuru lielākā daļa ir... riktīgs bērnudārzs! vismaz spriežot pēc komentāriem. Ja jau tu piekriti spēlēt izlasē, tad arī attiecīgi uzvedies, nevis laid muļķi! Ja tā, tad konkrēti pasaki, ka neesi gatavs, nav motivācijas utmldz nevis špļauj visiem uz galvas no saviem iedomātās superzvaigznes augstumiem. Tagad, redz, treneris slikts, jo negribēja auklēties ar mazo Kaspariņu. Un Andris arī sāk uzvesties kā vecene, kas krūmos iet čurāt tikai kopā ar draudzeni....

  +8 [+] [-]

, 2009-09-03 09:20, pirms 15 gadiem
Esmu vīlies Biedriņā, gan snieguma ziņā, gan attieksmē.

  +6 [+] [-]

, 2009-09-03 09:26, pirms 15 gadiem
toč kā tādi pārauguši tīņi... žēl

  +2 [+] [-]

, 2009-09-03 09:31, pirms 15 gadiem
Miglinieks solīja visus sīkumus.... bet šeit jau nav diži vairāk informācijas, kā iepriekš teiktajā! ņemot vērā, ka nekur neparādās Bērziņa komentāri pieļauju, ka viņš pats saprot kas un kapēc, ja jau būtu vez vainas tad viņš neklusētu!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-03 09:32, pirms 15 gadiem
donijs rakstīja: Pirmie rezultāti jau esot. "Esam aizvadījuši trīs patiešām labus treniņus."
tiešām bērziņš traucēja treniņus?
Be nu kopainu izlaid lasot tekstu un keries klat atseviskiem vaardiem. Vins saka, ka pec shii notikuma ir emocionals uzpluds un viss notiek daudz savadak -> iespejams labak

  +7 [+] [-]

, 2009-09-03 09:35, pirms 15 gadiem
Pr Bērziņu...kauns - Profesionālis 24g. vecumā...alga super...karjeras iespējas SUPER...un kā mazs puišelis,,,,,,,,,bet vispār jau tā baumošana liekas nāk no melnā kardināla pueses, tā vismas izskatās no ,,Kas jauns,,
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-03 09:49, pirms 15 gadiem
Rezumējot Bērziņa epopeju jāsecina ka visi spēlētāji ieskaitot Bērziņu un Biedriņu augsti vērtē Kemzuru-un tā ir laba ziņa

 +12 [+] [-]

, 2009-09-03 09:51, pirms 15 gadiem
Un kas attiecas uz tiem, kas aizstāv Bērziņu - atgādināšu jums dažus sīkumus viņa karjerā - Kasparam bija problēmas ar Butautu, bija problēmas ar Vētru, bija problēmas ar Kārli Muižnieku un problēmas ir arī ar Kemzuru. Vai neredzat likumsakarību?

  +3 [+] [-]

, 2009-09-03 09:51, pirms 15 gadiem
Ljoti iespeejams, ka tur daudz kas piepushkjots, bet nekad "nav duumu bez uguns". Jo kaadeelj, piem., par Artuuru Irbi taadas baumas nekad nav bijushas!? Baumas rodas tad, ja taam ir kaads pamats - neviens no tuksha gaisa kaadu apmelot nesaaks!
Un zinot basketbolistu izklaides - cik nav pashu aciim redzeets tas viss... veel atceros, ka kaadus gadus apm 8-10 atpakalj, dalja no shajaa izlasee speeleejoshiem (un nespeeleejoshiem) basketbolistiem gaaja uz La Roccu, kur zem letes no baarmenjiem ripas njeema, dzeera u.t.t.... jau tajaa laikaa vinji jutaas kaa karalji, kuri var atljauties VISU!!! Un diemzheel taas smadzenes tajaa vecumaa (ap 18g) vinjiem arii iestreegushas!!!

BĒEE rakstīja: Pr Bērziņu...kauns - Profesionālis 24g. vecumā...alga super...karjeras iespējas SUPER...un kā mazs puišelis,,,,,,,,,bet vispār jau tā baumošana liekas nāk no melnā kardināla pueses, tā vismas izskatās no ,,Kas jauns,,

  +4 [+] [-]

, 2009-09-03 09:53, pirms 15 gadiem
aizmirstot par visām detaļām, skaidrs ir viens, ka tik agrā gatavošanās posmā nedrīkst atsijāt tik daudzus spēlētājus, jo:

1. Traumas. Piemēram, tagad Sančo lomu daļēji šad tad būs jāņem arī Jahovičam, kurš reāli gandrīz sezonu ir bez nopietnas spēļu prakses un kuram izlasē šoreiz nevajdzētu būt.
2. tas reāli lauj palikušajiem 12-13 vienkārši šantažēt trenerus, jo viņi labi apzinās, ka būs grūti tik īsā laikā iespēlēt kādu aizstājēju

jā, protams, ir dārgi gatavoties ar 15-16 spēlētājiem, bet tad varbūt arī jāpadomā, vai pārbaudes turnīru u citu izmaksu nav par daudz.

Un visbeidzot: Latvijas basketbolā joprojām valda padomju domāšana. Tajos laikos arī bija tāds jēdziens kā "igroki sbornoj" (cilvēki ar praktiski garantētu vietu sastāvā, ja vien nesataisa nu lielus sū..us). kas ir pilnīgs pretstats citās valstīs ( nospiedošā pārsvarā, bijušos jugus ieskaitot) valdošajai attieksmei, ka vieta izlasē konkrētajā brīdī ir tiem, kuri parāda labāko gatavību un attieksmi. ja tā būtu arī pie mums, tad nekāds Bērziņa, Biedriņa, utt jautāums šobrīd nepastāvētu. bet ko var gribēt, ja favorītisms pie mums aizsākas jau sporta skolās ļoti agrā vecumā.

  +6 [+] [-]

, 2009-09-03 10:18, pirms 15 gadiem
nu ko, vai defekts(bērziņš) kļūs par efektu redzēsim jau pēc nedēļas.

visu cieņu ķēstutim, nezinu kā iegrozīsies viss bet treneris mēģina ar visiem spēkiem komandu izveidot, un ja pati komanda neko vairāk par izrādīšanos uz mēles vai plakātiem ar draudīgiem tekstiem nevēlas tad neko darīt, basketbolistu psiholoģija(ar retiem izņēmumiem) ir zem jebkuras kritikas, jau cik sezonas var skatīties kā mūsu "zelteņi" tā vietā lai kapātu visas 40 minūtes periodiski dod sev vaļības, tas taču ir neprofesionālisma kalngals, bērnudārzs..

  +2 [+] [-]

, 2009-09-03 10:27, pirms 15 gadiem
Neapskaužu Kemzuru kuram no šīs tusētāju kompānijas ir jāizveido cīņasspējīga komanda bez tā mūžīgā zaudētāju sindroma un pareizi ka izlidināja Bērziņu kuram visu laiku pietrūkst motivācijas cīnīties pa īstam.Z'ēl ka paši spēlētāji sabojāja iespaidu par sevīm.

  -2 [+] [-]

, 2009-09-03 10:28, pirms 15 gadiem
Un tā no komandas ar varenu garo galu, Latvijas izlase kļūst par komandu, kurai jāštuko kā izvilkt 40 minūtes ar diviem garajiem, turklāt nebūt ne jaunekļiem.

  +3 [+] [-]

, 2009-09-03 10:40, pirms 15 gadiem
nu tad no Kemzuras mutes vārdi lai ir Dieva ausī! ceru, ka spēle un izlase būs tagad mainījusies uz pozitīvo pusi!

  +4 [+] [-]

, 2009-09-03 12:18, pirms 15 gadiem
Taskanji rakstīja: Lasu tos komentus un ierēcu gan Bērzs gan Biedrs ir profiņi un bez Latvijas izlases spēlē klubos basīti gadiem un tur nekas tāds nenotiek bet te aizbrauc uz vienu aizbrauc uz otru spēli un visi svēti tic ka šiem sakāpis galvā un leitis ar nesimpātisko seju ir tas pravietis smadzeņu točna nav
njāā, Bērziņš ir profesionālis, kurš, ja būtu kārtīgi trenējies un atdevis sevi basketbolam nevis Essentialiem, Coyotiem utt, tad jau būtu kapājies pa NBA, bet čalis pagājušo sezonu pavada Baronā, kur varēja gan klubiņus apmeklēt, gan uz krūts normāli paņemt + vēl Latvijas "augstajā" basketbola līmenī spēļu laikā meklēt kļūdas tiesnešu darbībā nevis sevī! Nekad nav patikusi bērziņa attieksme basketbola laukumā.. tās visas čīkstēšanas un roku plātīšanas nav īsta cīnītāja attieksme.. būtu Dievs devis tos 200+cm kādam, kurš tos tiešām varētu izmantot ar 120% nevis 80%+alko un izklaidēm!

  +2 [+] [-]

, 2009-09-03 12:29, pirms 15 gadiem
sasperjods rakstīja: [quote kastanis]
adolfam draugos rakstīts

Kristaps Valters (Laikam nekad!!) (27)



Viltus Profils, jo Ādim ir 28
Nē, viņam ir 27.

  -3 [+] [-]

, 2009-09-03 12:46, pirms 15 gadiem
Kemzura: "Negribu iedziļināties niansēs, jo nevēlos viņam kaut kā kaitēt vai bojāt dzīvi."
Interesanta pieeja- čali atskaita no izlases otro reizi 2 gadu laikā par "disciplīnas pārkāpumiem", visi par iemesliem klusē (tātad nekas cēls tas nav), tikai aculiecinieki stāsta, ka Bērzam esot gan problēmas ar alko, gan pārmērigu tusēshanu un attieksmes trūkumu... tāda savdabīga "nekaitēshana", vai tad tas neatsauksies uz puisha turpmāko karjeru?
Nekaitīgi visiem būtu, ja pateiktu, ka Bērzam ir trauma vai kāds vīruss un basta, nevar spēlēt. Shāda "nekaitēshana" ir līdzvērtīga, kad darbinieku izmet no darba "ar pantu", nevis atļauj pēc pasha vēlēshanās atlūgumu uzrakstīt.

  +4 [+] [-]

, 2009-09-03 12:54, pirms 15 gadiem
eddybear rakstīja: njāā, Bērziņš ir profesionālis, kurš, ja būtu kārtīgi trenējies un atdevis sevi basketbolam nevis Essentialiem, Coyotiem utt, tad jau būtu kapājies pa NBA, bet čalis pagājušo sezonu pavada Baronā, kur varēja gan klubiņus apmeklēt, gan uz krūts normāli paņemt + vēl Latvijas "augstajā" basketbola līmenī spēļu laikā meklēt kļūdas tiesnešu darbībā nevis sevī! Nekad nav patikusi bērziņa attieksme basketbola laukumā.. tās visas čīkstēšanas un roku plātīšanas nav īsta cīnītāja attieksme.. būtu Dievs devis tos 200+cm kādam, kurš tos tiešām varētu izmantot ar 120% nevis 80%+alko un izklaidēm!
pilnīgi piekrītu!lai parējie tusētāji izlasē samīžās un zina ka ar Kemzuru nav joki!čaļi domā ka ir baigie super stāri!kad gribēšu tad dzeršu,kad gribēšu tad trenēšos!lai aplauž spārniņus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-09-03 13:46, pirms 15 gadiem
Par Andri protams tas ir signāls taču varu garantēt ka ja savainojums nav nopietns viņš spēlēs. Ja pieņemam to sliktāko tad Protams uz Kambalas pleciem balstīsies liels slogs. Taču tas nav tas sliktākais variants Puisis ir pārliecināts par sevi un tā būs papildus motivācija labi spēlēt. Domāju ka čempī vis būs ok un visi būs veseli

 +10 [+] [-]

, 2009-09-03 14:08, pirms 15 gadiem
Hi Brothers.

This neew about Berzins also poped-up in our news resources. It was also said, that Valteris, Kambala and Biedrins started some kind of refusing to train or something...

It is funny actually. You players (except maybe Biedrinis) has nothing proved yet, but they are acting like a real superstars. When coach needs to select 12 players he is usually refusing young players who are trying to show their best for getting to the team. But everywhere, firstly are selected more experienced guys. Like now, Berzinis thought that all the work is done and he can celebrate, huh?

What do your other superstars do? I wish to believe they were not playing for some small injuries and not for their principes. I guess when you guys will start understand, that the main goal for your basketball is not to win against Lithuania in a practice game, but to prove that you are good in Eurobasket - then I guess we will have another strong team in Baltics. But for now, although you have good players, but their attitude is wrong. They are playing in Russia, second league of Italy and thinking they are superstars... I feel sorry about Kemzura in this situation, because when he decided to go to Latvia, he was willing to be in a professional environment.

No offence brothers, it is just my opinion. I wish you luck to get qualified in the group. France will be the top one, Russia is playing better and better, so I guess you need to play like a team and kick german asses and maybe russian

Good luck, brolukas.

  -3 [+] [-]

, 2009-09-03 14:18, pirms 15 gadiem
izlasei tas ir liels miinuss

  -3 [+] [-]

, 2009-09-03 21:38, pirms 15 gadiem
butu tas lietuvietis labak uz savu izlasi skatijies

  +1 [+] [-]

, 2009-09-03 23:00, pirms 15 gadiem
alkaholikjim ja jau pasaka ka vinjs ir alkaholikjis,vinjs arii noliedz to nu nesaprot...diemzeel pie saprasanas nonaak par veelu...

     [+] [-]

, 2009-09-03 23:10, pirms 15 gadiem
mekto rakstīja: butu tas lietuvietis labak uz savu izlasi skatijies
būtu labāk aizvēries

  +1 [+] [-]

, 2009-09-04 00:14, pirms 15 gadiem
Kemzura: "Tas bija izlases un paša Kaspara labā"
tik zeel ka kaspars pats to nesaprot...

  -1 [+] [-]

, 2009-09-04 08:37, pirms 15 gadiem
mrPO rakstīja: būtu labāk aizvēries
lai nu kurs to butu teicis puisit
tev jau sen bija laiks no sejienes doties

  +1 [+] [-]

, 2009-09-04 08:40, pirms 15 gadiem
Trenerim vienmēr ir taisnība!!! ...lai arī kā tas varētu nepatikt spēlētājiem vai līdzjutējiem!!! ..jo atbildību par rezultātiem čempī būs jāuzņemās trenerim, nevis tiem, kam pieklibo attieksme pret izlasi!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-04 08:45, pirms 15 gadiem
mekto rakstīja: butu tas lietuvietis labak uz savu izlasi skatijies
Spriežot pēc tā, kā vakar LT sagrāva Spāniju, tad Braļukām ar izlasi viss ir visslabākajā kārtībā!!!