Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2880, Did:0, useCase: 3

Neskatoties uz zaudējumu, Porziņģim ar 34 punktiem atrodas vieta simboliskajā izlasē

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Neskatoties uz zaudējumu, Porziņģim ar 34 punktiem atrodas vieta simboliskajā izlasē
Kristaps Porziņģis
Foto: SIPA/Scanpix

FIBA nosaukusi Eiropas čempionāta basketbolā ceturtdaļfinālu simbolisko piecinieku, un tajā, neskatoties uz Latvijas izlases zaudējumu, iekļauts Kristaps Porziņģis. Izlasē iekļauti arī divi slovēņi – saspēles vadītājs Gorans Dragičs un aizsargs Luka Dončičs.

Latvijas izlasei Eiropas čempionāts beidzās otrdienas vakarā, ar 97:103 piekāpjoties Slovēnijai. Pēc pirmā puslaika mūsējiem bija četru punktu pārsvaru, taču pēc lielā pārtraukuma trūka asuma, tāpat rezultātu nedeva glābšanās mēģinājumi galotnē.

Neskatoties uz zaudējumu, ceturtdaļfinālu simboliskajā izlasē iekļauts Latvijas valstsvienības līderis Kristaps Porziņģis. Viņš neveiksmē izcēlās ar 34 punktiem, realizējot 79% divpunktu un 82% soda metienu. Tāpat Porziņģis savāca sešas atlēkušās bumbas un bloķēja vienu metienu. Mača beigas gan viņš nesagaidīja, jo savāca piecas piezīmes.

Simboliskajā pieciniekā iekļauti arī abi Slovēnijas izlases līderi – Gorans Dragičs un Luka Dončičs. Saspēles vadītājs un komandas kapteinis Dragičs panākumu kaldināja ar 26 punktiem, astoņām rezultatīvām piespēlēm un sešām bumbām zem groziem, turklāt ar viņu laukumā slovēņi guva par 21 punktu vairāk nekā latvieši. Savukārt 18 gadus vecais Dončičs bija rezultatīvākais komandā ar 27 punktiem, kā arī pievienoja deviņas atlēkušās bumbas.

Spānijas izlases panākumu pret vāciešiem kaldināja centrs Marks Gazols, kurš svarīgajā trešajā ceturtdaļā palīdzēja čempioniem un galvenajiem favorītiem aizbēgt. Jaunākais no brāļiem Gazoliem iemeta 28 punktus, realizējot četrus tālmetienus, savāca desmit atlēkušās bumbas un izdalīja četras rezultatīvas piespēles, kā arī bloķēja divus metienus.

Tāpat simboliskajā pieciniekā iekļauts Serbijas izlases līderis Bogdans Boganovičs, kurš ceturtdaļfinālā palīdzēja tikt galā ar Itālijas valstsvienību. Aizsargs guva 22 punktus, realizējot septiņus no deviņiem divpunktu metieniem, lai gan no distances viņam neveicās – viens no deviņiem. Tāpat Bogdanoviča kontā sešas bumbas zem groziem un četras rezultatīvas piespēles.

Spānijas izlase šovakar pirmajā pusfinālā pulksten 21:30 tiksies ar slovēņiem, bet rīt spēkosies Krievijas un Serbijas valstsvienības.

Izmantotie resursi:
Hot-handed Marc Gasol takes out Quarter-Final...

  +8 [+] [-]

, 2017-09-14 12:58, pirms 8 gadiem
Uz viena Kristapa nevarējām izbraukt,bet parādijām teicamu spēli. Izcils turnīrs un lieliska komandas spēle
Slēpts komentārs: Jānis Derums

 +16 [+] [-]

, 2017-09-14 13:04, pirms 8 gadiem
labā bilde, slovēņi pa četriem mēģina apturēt Porziņģi

  +7 [+] [-]

, 2017-09-14 13:04, pirms 8 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Protams, ka Porziņģis ir liels talants un piekrītu dzirdētam, ka tādi mums parādās reizi 50 vai pat 100 gados, tāpat kā bija ar Balderi hokejā!
Bet viņam jāspēlē komandā kur ir normāls treneris, jo basketbols tomēr ir komandas spēle!
Ir treneri neveiksmnieki, kuri neprot izmantot katra spēlētāja labākās īpašības, vadīt spēli un šiem treneriem vienmēr atbildīgā brīdī noiet greizi, kaut kas pietrūkst!
Tā kā tev? Porziņģim Bagijs ir viņam piemērots, atļauj visu darīt laukumā un nebļauj virsū, ka slinko aizsardzībā....Pa lielam arī Bagijs aizvadīja labu turnīru

  +6 [+] [-]

, 2017-09-14 13:19, pirms 8 gadiem
Malacis!

  -2 [+] [-]

, 2017-09-14 13:20, pirms 8 gadiem
Ar šiem spēlētājiem bija jācīnās par medaļām, varbūt pat par zelta.
Ka bija jācīnās par medaļām to jau pats Porziņģis atzina un teica, ka sajūta tagad riebīga!
Skaidrs, ka spēlētāji jau nebrauks virsū Bagijam. Ar labu treneri mums šogad būtu medaļas!
Slēpts komentārs: Jānis Derums

  -3 [+] [-]

, 2017-09-14 13:25, pirms 8 gadiem
Negribās jau neko Keipijam pārmest, unikāls viņš ir utt, tomēr, tas, ka viņš regulāri perimetrā aizsardzībā spēlēja ļooooti rezervēti, tas nav attaisnojami, ja iet uzvisaugstākajiem mērķiem, tad viss ir jādara 100%. Pēdējā ceturtdaļā pret SLO jau bija labāk, taču bik par vēlu bija, slovēņu nigeris jau bija dvacariku sametis. manā izpratnē šī ir tā vieta, kur mēs zaudējām pusfinālu - KP darbība perimetra aizsardzībā. Jā, protams, iespējams, darbojoties max visur, būtu savi 6-8 mazāk gūti punkti, taču šinī LV modelī punktu gūšana nebija problēma... Kaut kā tā, laikam tomēr sanāca pārmetums

     [+] [-]

, 2017-09-14 13:26, pirms 8 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Ar šiem spēlētājiem bija jācīnās par medaļām, varbūt pat par zelta.
Ka bija jācīnās par medaļām to jau pats Porziņģis atzina un teica, ka sajūta tagad riebīga!
Skaidrs, ka spēlētāji jau nebrauks virsū Bagijam. Ar labu treneri mums šogad būtu medaļas!
Dieva dēļ, beidz sapņot

  +3 [+] [-]

, 2017-09-14 13:27, pirms 8 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Daži kadri ir apbrīnojami, komanda zaudē izšķirošo spēli, lai cīnītos par medaļām , bet ir ļoti priecīgi un apmierināti par rezultātu!
Tāds fenomens laikam iedomājams tikai Latvijā!
Neesi stulbs. Ja slovēņi izkristu pret LAT, viņus tāpat slavētu, jo aizvadījuši patiešām labu turnīru, labāku, nekā cerēts.

  +3 [+] [-]

, 2017-09-14 13:28, pirms 8 gadiem
KP ir vienīgais simboliskajā 1/4 spēlētājs, kura komanda zaudēja! Bet neskatoties uz to, KP ir novērtēts un noteikti pelnīti novērtēts.
Slēpts komentārs: Jānis Derums
Slēpts komentārs: Jānis Derums

  -1 [+] [-]

, 2017-09-14 13:32, pirms 8 gadiem
Jānis Derums rakstīja: > Real Rebel
Jā, Tu tas gudrais, bet baskatbola treneri, speci, arī Porziņģis neko nesaprot, jo viņi visi apgalvo, ka bija reāli izcīnīt medaļas!
medaļas, bronza, nevis zelts, tā ir liela starpība un šim sastāvam ir problēmas, kuras tev ir grūti atzīt, vienīgais veids, kā mēs tiktu cīnīties par bronzu - vajadzēja Krievijas vietā būt, pārējām izlasēm mēs zaudam, Slovēniju paņemt varētu, ja KP ar Bertānu vairāk ārā segtu, bet to viņi maz darīja

  -2 [+] [-]

, 2017-09-14 13:35, pirms 8 gadiem
Jānis Derumsmin.
Spēli uzvar spēlētāji, bet zaudē treneris- veca aksioma!

Precīzi teikts. Tieši tā pat kā ar LT izlasi, spēli zaudēja Adomaitis, kurš arī centās uz to norādīt!

  -4 [+] [-]

, 2017-09-14 13:40, pirms 8 gadiem
Ja grupā būtu pirmie, kas bija pavisam reāli, bijām vadībā pret serbiem, zaudējām galotnē- uzskatu trenera vaina, tad būtu tur kur tagad serbi- vispirms spēle ar itāļiem, pusfināls ar krieviem un reāli sudraba medaļas.
Un kas būtu faniem un pašiem basketbolistiem pa svētkiem vēl divas foršas spēles un medaļas! Tas būtu liels stimuls basketbola attīstībai valstī!

  -1 [+] [-]

, 2017-09-14 13:40, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: medaļas, bronza, nevis zelts, tā ir liela starpība un šim sastāvam ir problēmas, kuras tev ir grūti atzīt, vienīgais veids, kā mēs tiktu cīnīties par bronzu - vajadzēja Krievijas vietā būt, pārējām izlasēm mēs zaudam, Slovēniju paņemt varētu, ja KP ar Bertānu vairāk ārā segtu, bet to viņi maz darīja
Tu tā runā it kā pretī būtu bijusi ASV izlase. Slovēniju mūsējiem ir pa spēkam uzvarēt un tas ir fakts!

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 13:47, pirms 8 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Ja grupā būtu pirmie, kas bija pavisam reāli, bijām vadībā pret serbiem, zaudējām galotnē- uzskatu trenera vaina, tad būtu tur kur tagad serbi- vispirms spēle ar itāļiem, pusfināls ar krieviem un reāli sudraba medaļas.
Un kas būtu faniem un pašiem basketbolistiem pa svētkiem vēl divas foršas spēles un medaļas! Tas būtu liels stimuls basketbola attīstībai valstī!
Kapēc sudraba medaļas? Ja jau fantazējam, tad maucam uz pilnu klapi un zelts mūsejiem kabatā!

  +4 [+] [-]

, 2017-09-14 13:47, pirms 8 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Daži kadri ir apbrīnojami, komanda zaudē izšķirošo spēli, lai cīnītos par medaļām , bet ir ļoti priecīgi un apmierināti par rezultātu!
Tāds fenomens laikam iedomājams tikai Latvijā!
Konkrēts lohs. Ko tu te smirdi visu laiku? Liec mierā Bagiju. Atradies sporta žurnaļuga. Sūda gabals, nekas vairāk. Ej kalnos paelpo svaigu gaisu.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-14 13:52, pirms 8 gadiem
zaudetajs rakstīja: Tu tā runā it kā pretī būtu bijusi ASV izlase. Slovēniju mūsējiem ir pa spēkam uzvarēt un tas ir fakts!
Es jau nesaku, ka nav pa spēkam, bet tajā pašā laikā mēs redzējām, ka šim izlases modelim ir stabili spēlētāji, kuriem nervi maz trīc - Strēlnieks, Peiners, Blūms, Šmits un tad ir vairāki atslēgas spēlētāji, kuriem tomēr trūkst aukstasinības - Timma, KP, brāļi Bertāni....Un atceramies, ka pie normāliem tiesnešiem tā bakstīšanās būtu vēl vairāk, jo katru pieskārienu nesvilptu....Ņemsim vēl vērā mūsu problēmas aizsardzībā, kur garie spēlētāji pa lielam nekavēja Rendolfu mest no tālās, tad to problēmu šim sastāvam ir pietiekoši, lai sāktu apzināties, ka čempja laikā tos neizskaust un pa lielam to tikai klubos var panākt

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 13:57, pirms 8 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Spēli uzvar spēlētāji, bet zaudē treneris- veca aksioma!
Tad jau sanāk, ja spēli uzvarētu, tu vienalga noliktu Bagatski? Nekad viņš tev nebūs labs diezgan...

  +2 [+] [-]

, 2017-09-14 14:01, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Tad jau sanāk, ja spēli uzvarētu, tu vienalga noliktu Bagatski? Nekad viņš tev nebūs labs diezgan...
tāpat kā VV....ļoti līdzīgi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2017-09-14 14:08, pirms 8 gadiem
Šoreiz Bagatskim bija iedots tāds materiāls! Divi no NBA turklāt6 zvaigzne Porziņģis! Atlika vēl piemeklēt rezervistus, kas var atslogot līderus un nodiriģēt spēli! Rezervistus nepiemeklēja, nepārbaudīja visus iespējamos kandīdātus! Izlasiet Sporta avīzē Freimaņa interviju. Faktiski uz čempi aizbrauca 9,5 cilvēku sastāvā, jo Janičenoks un Gražulis tikpat kā pie spēlēšanas netika, arī Šķēle minimāli.
Nu ar to spēles vadīšanu Bagijam kā ir , tā ir . Cik nav zaudētas atbildīgas spēles, īpaši galotnes! Tagad viņš kā papagailis kladzina- būs pieredze, pieredz. . .

  -2 [+] [-]

, 2017-09-14 14:11, pirms 8 gadiem
fox234 rakstīja: Es uzwkqtu ka podrinkim butu janak no solina pec 18 gadus veca Dancixa. Podrinkis rezerve bet Dancics pieciniekaa
Kur Švedu var laist kā 6o un Mozgovu kā simboliskās izlases dvieļu padevēju. Tur tiem no austumiem vieta.

  +2 [+] [-]

, 2017-09-14 14:12, pirms 8 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Šoreiz Bagatskim bija iedots tāds materiāls! Divi no NBA turklāt6 zvaigzne Porziņģis! Atlika vēl piemeklēt rezervistus, kas var atslogot līderus un nodiriģēt spēli! Rezervistus nepiemeklēja, nepārbaudīja visus iespējamos kandīdātus! Izlasiet Sporta avīzē Freimaņa interviju. Faktiski uz čempi aizbrauca 9,5 cilvēku sastāvā, jo Janičenoks un Gražulis tikpat kā pie spēlēšanas netika, arī Šķēle minimāli.
Nu ar to spēles vadīšanu Bagijam kā ir , tā ir . Cik nav zaudētas atbildīgas spēles, īpaši galotnes! Tagad viņš kā papagailis kladzina- būs pieredze, pieredz. . .
Kur rakstīts, ka komandā vajag 12 spēlētājus? Tavuprāt, visi bija jāizmanto visās spēlēs?

Gribu redzēt komandu, kurā 11. un 12. spēlētāji dabū sakarīgu spēles laiku.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 14:13, pirms 8 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Šoreiz Bagatskim bija iedots tāds materiāls! Divi no NBA turklāt6 zvaigzne Porziņģis! Atlika vēl piemeklēt rezervistus, kas var atslogot līderus un nodiriģēt spēli! Rezervistus nepiemeklēja, nepārbaudīja visus iespējamos kandīdātus! Izlasiet Sporta avīzē Freimaņa interviju. Faktiski uz čempi aizbrauca 9,5 cilvēku sastāvā, jo Janičenoks un Gražulis tikpat kā pie spēlēšanas netika, arī Šķēle minimāli.
Nu ar to spēles vadīšanu Bagijam kā ir , tā ir . Cik nav zaudētas atbildīgas spēles, īpaši galotnes! Tagad viņš kā papagailis kladzina- būs pieredze, pieredz. . .
tas materiāls neko īpaši labāk par Slovēniju nebija, tāpēc, lūdzu atkal, nesapņo....Kas saistās ar Freimani, tad viņš pats pateica, ka izlasē vēlas spēlēt, respektīvi nesamierinātos ar trešā PF lomu, līdz ar to viņš atkrīt un ja ņemam visu sastāvu, tad mums bija 10 rotācijas spēlētāji, kas priekš čempja ir labi

  +3 [+] [-]

, 2017-09-14 14:17, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tā kā tev? Porziņģim Bagijs ir viņam piemērots, atļauj visu darīt laukumā un nebļauj virsū, ka slinko aizsardzībā....Pa lielam arī Bagijs aizvadīja labu turnīru
Ko nu t..rs? nevis slinko aizsardzībā, bet rotācijas ir nepareizas. KP nav jāsedz ārējais vai jābūt par klasisku centru. Viņš ir help shot blokeris, ja blakus ir centrs. Tā arī vajadzēja izmantot, jo Bagijs arī darīja otrajā puslaikā pret krieviem, bet neizmantoja pret Slovēniju. neviens nevar izlikties pa diviem ar viņa augumu.

     [+] [-]

, 2017-09-14 14:19, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: Ko nu t..rs? nevis slinko aizsardzībā, bet rotācijas ir nepareizas. KP nav jāsedz ārējais vai jābūt par klasisku centru. Viņš ir help shot blokeris, ja blakus ir centrs. Tā arī vajadzēja izmantot, jo Bagijs arī darīja otrajā puslaikā pret krieviem, bet neizmantoja pret Slovēniju.
Kādas rotācijas, viņam pret Slovēniju bija Rendolfs jāsedz un gribi to vai nē, viņam bija līdzi augšā jāiet, rotā kā vēlies, vai nu KP vai Bertānam bija jāceļas uz trīņa līnīju, lai neļautu mest....Pret Slovēniju, jau viņš tikai varēja Meieru pret pamatcentru izlaist, jo tad, kad Rendolfs bija kā C, tad savukārt Meieram būtu jāceļas uz trīņa līnīju, kas nozīmētu vieglu dzīvi Rendolfam

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 14:20, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kādas rotācijas, viņam pret Slovēniju bija Rendolfs jāsedz un gribi to vai nē, viņam bija līdzi augšā jāiet, rotā kā vēlies, vai nu KP vai Bertānam bija jāceļas uz trīņa līnīju, lai neļautu mest
Jā, Bertānam bija jāiet ārā. Pietrūka Meijera apakšā par ko es vienkārši atskos saprast. KP nekad nebūs perimetra aizsardzības spēlētājs. Fiziski. bet "sliktot" ir slikta vārdu izvēle.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 14:27, pirms 8 gadiem
fox234 rakstīja: Tur nav variantu, mazā pundurvalsts slovenina nems ka minimums sudrabu un pieradis tikai to cik gan marginals un vajs ir tas bimbambols eiropa jo hoķī kas tads nekad nebutu iespejams
protams, ka nebūtu, jo hoķī mums tas pat sapņos nav rādījies ) Ir apbrīnojami, cik daudz laika tu velti, lai noniecinātu Latvijas basketu ja tev par to nemaksā, tad vēl apbrīnojamāk. Leņins teiktu: noderīgs idi..ts

  +2 [+] [-]

, 2017-09-14 14:29, pirms 8 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Šoreiz Bagatskim bija iedots tāds materiāls! Divi no NBA turklāt6 zvaigzne Porziņģis! Atlika vēl piemeklēt rezervistus, kas var atslogot līderus un nodiriģēt spēli! Rezervistus nepiemeklēja, nepārbaudīja visus iespējamos kandīdātus! Izlasiet Sporta avīzē Freimaņa interviju. Faktiski uz čempi aizbrauca 9,5 cilvēku sastāvā, jo Janičenoks un Gražulis tikpat kā pie spēlēšanas netika, arī Šķēle minimāli.
Nu ar to spēles vadīšanu Bagijam kā ir , tā ir . Cik nav zaudētas atbildīgas spēles, īpaši galotnes! Tagad viņš kā papagailis kladzina- būs pieredze, pieredz. . .
Labak nosauc kaut vienu latvijas vai ārzemju treneri, kurš tad varētu izlasi novadīt labāk kā Bagatskis.
Visi noirš treneri, bet es šobrīd neredzu labāku variantu, kas varētu arī turpmāk vadīt izlasi - nākotnē tas varētu būt Mārtiņš Gulbis, bet šobrīd viņu likt būtu baigais risks.
Uzskatu ka paņemot kādu ārzemju galveno treneri nekas labs nebūs (to arī vēsture ir pierādījusi), ja nu vienīgi kādu trenera palīgu (aizsardzības speciālistu)..
Slēpts komentārs: avipopo

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 14:38, pirms 8 gadiem
Reaalais rakstīja: Labak nosauc kaut vienu latvijas vai ārzemju treneri, kurš tad varētu izlasi novadīt labāk kā Bagatskis.
Visi noirš treneri, bet es šobrīd neredzu labāku variantu, kas varētu arī turpmāk vadīt izlasi - nākotnē tas varētu būt Mārtiņš Gulbis, bet šobrīd viņu likt būtu baigais risks.
Uzskatu ka paņemot kādu ārzemju galveno treneri nekas labs nebūs (to arī vēsture ir pierādījusi), ja nu vienīgi kādu trenera palīgu (aizsardzības speciālistu)..
Nekad vēl neviens medaļas nav ņēmis ar 26 gadus vecu jaunekli...

  +3 [+] [-]

, 2017-09-14 14:40, pirms 8 gadiem
avipopo rakstīja: Nez kas ir shie Bagatska aizstavji te? Man sak likties ka Bagija radi plosas, vai Vecvagars ar dazhadiem nikiem. Skaidrs kaa diena, ka Bagijs nevelk shadu limeni. Pret SLO izgazas kaa pelavmaiss. It ipasi jau no psihologiska viedokla. Vinsh tachu sava basketbolista karjera NEKO nav uzvarejis tik augsta limeni. Vins ir labs treneris VTB liga. Bet nejau EC play off, un nu Eiroliga. Katra zina fakts ir tads, ka Bagijam shi bija liela iespeja paradit sevi, atvert durvis uz Eiroligu vai pat NBA, bet vinsh sho iespeju izgaza.
Pieļauju, ka tie ir racionāli domājoši cilvēki. Izlase ar katru turnīru uzlabo sniegumu, kāpj augstāk un augstak, bija astotie, tagad jau piektie, nākamajā čempī spēlēsim finālā, kas zina.

  +6 [+] [-]

, 2017-09-14 14:40, pirms 8 gadiem
fox234 rakstīja: Tur nav variantu, mazā pundurvalsts slovenina nems ka minimums sudrabu un pieradis tikai to cik gan marginals un vajs ir tas bimbambols eiropa jo hoķī kas tads nekad nebutu iespejams
Kādā veidā Slovēnija ir pundurvalsts? Pats neesi kompleksains punduris?

     [+] [-]

, 2017-09-14 14:41, pirms 8 gadiem
avipopo rakstīja: Nez kas ir shie Bagatska aizstavji te? Man sak likties ka Bagija radi plosas, vai Vecvagars ar dazhadiem nikiem. Skaidrs kaa diena, ka Bagijs nevelk shadu limeni. Pret SLO izgazas kaa pelavmaiss. It ipasi jau no psihologiska viedokla. Vinsh tachu sava basketbolista karjera NEKO nav uzvarejis tik augsta limeni. Vins ir labs treneris VTB liga. Bet nejau EC play off, un nu Eiroliga. Katra zina fakts ir tads, ka Bagijam shi bija liela iespeja paradit sevi, atvert durvis uz Eiroligu vai pat NBA, bet vinsh sho iespeju izgaza.
NBA

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 14:42, pirms 8 gadiem
Visi te baigi runā, ka mēs tik paliksim labāki un labāki. Bet laikam citas izlases sēdēs ar rociņām klēpītī saliktām, ne?

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 14:46, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Visi te baigi runā, ka mēs tik paliksim labāki un labāki. Bet laikam citas izlases sēdēs ar rociņām klēpītī saliktām, ne?
Nu, skaties, spāņiem aizies prom Gazols, Navarro, kas zina, kā ar to Katalāniju būs, teorētiski varētu būt švakāki. Krievi nepaliks stiprāki. Serbi tādi paši. Franči arī, droši vien, turklāt Pārkers nespēlēs. Slovēņiem Dragičs, domāju, beigs izlasē karjeru. Lietuviešiem jaunie talanti tik strauji neienāks. Manuprāt, tieši mums ir potenciāls būt stiprākiem.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-14 14:57, pirms 8 gadiem
Interesants raksts par gaidāmo Porziņģa sezonu un 4 pozitīvām atslēgas lietām, kas ir noticis šīs vasaras laikā -> Kristaps Porzingis Official Fan Page

  -3 [+] [-]

, 2017-09-14 15:18, pirms 8 gadiem
SLO treneris tachu ir NBA. Un izbaza Bagiju ka ezi. Paradija vinam savu vietu, un limeni. Nebus Latvijai medalas ar vinu pie stures, nebus. Cerams, ka LBS bus gana gudri un pienems pareizo lemumu.

     [+] [-]

, 2017-09-14 15:18, pirms 8 gadiem
fox234 rakstīja: Tur nav variantu, mazā pundurvalsts slovenina nems ka minimums sudrabu un pieradis tikai to cik gan marginals un vajs ir tas bimbambols eiropa jo hoķī kas tads nekad nebutu iespejams
Hoķī Slovāki uzvarēja PČ un OS arī tika četriniekā. Cik gan vāja konkurence, ka Jāgrs ar cheliusu spēlē 50 gados NHL. Vislabākais, ka pats lien vēl basketa sadaļā, jo pašam patīk basis, ka ne acis novērst. hehehe!

  -2 [+] [-]

, 2017-09-14 15:20, pirms 8 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Protams, ka Porziņģis ir liels talants un piekrītu dzirdētam, ka tādi mums parādās reizi 50 vai pat 100 gados, tāpat kā bija ar Balderi hokejā!
Bet viņam jāspēlē komandā kur ir normāls treneris, jo basketbols tomēr ir komandas spēle!
Ir treneri neveiksmnieki, kuri neprot izmantot katra spēlētāja labākās īpašības, vadīt spēli un šiem treneriem vienmēr atbildīgā brīdī noiet greizi, kaut kas pietrūkst!
Paklau, tev nešķiet, ka esi mazliet ieciklējies uz trenera nolikšanu? Tas jau izklausās pēc personīgas nepatikas. Stāsti, ko tev Bagatskis izdarīja, meiteni nocēla?

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 15:20, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nu, skaties, spāņiem aizies prom Gazols, Navarro, kas zina, kā ar to Katalāniju būs, teorētiski varētu būt švakāki. Krievi nepaliks stiprāki. Serbi tādi paši. Franči arī, droši vien, turklāt Pārkers nespēlēs. Slovēņiem Dragičs, domāju, beigs izlasē karjeru. Lietuviešiem jaunie talanti tik strauji neienāks. Manuprāt, tieši mums ir potenciāls būt stiprākiem.
Serbiem ir Jokic, Bjelica, vēl nespēlēja TEO,Raduljica un Kalinic, Serbi pēc sastāva tieši būtu favorīti.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-14 15:22, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nekad vēl neviens medaļas nav ņēmis ar 26 gadus vecu jaunekli...
Vienmēr pienāk pirmā reize! Gulbis māk uzkurināt spēlētājus, bet vai tik augstā līmenī turētu taktiski, to es nezinu.

  -2 [+] [-]

, 2017-09-14 15:23, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Vienmēr pienāk pirmā reize! Gulbis māk uzkurināt spēlētājus, bet vai tik augstā līmenī turētu taktiski, to es nezinu.
Aha, daļai spēlētāju būtu p..āt uz tādu zaļu gurķi.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-14 15:23, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Serbiem ir Jokic, Bjelica, vēl nespēlēja TEO,Raduljica un Kalinic, Serbi pēc sastāva tieši būtu favorīti.
Piekrītu, bet tad nāktu Latvija. Protams, seko jautājums par iespējām savākt labākos.

     [+] [-]

, 2017-09-14 15:28, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Piekrītu, bet tad nāktu Latvija. Protams, seko jautājums par iespējām savākt labākos.
Piekrītu. Bet uz laukuma spēlē 5. Tas nozīmē tikai to, ka paplašināsies komandas dziļums, nekas vairāk. Serbi arī šobrīd teicami spēlē Džodžeriča "sistēmas basketbolu".

     [+] [-]

, 2017-09-14 15:30, pirms 8 gadiem
Slovēņiem ir ļoti talantīgs speletājs,šāda vecuma spēlet šāda līmeni tas ir woow,nešaubos ka pāri okeānam ir pamanīts

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 15:35, pirms 8 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Šoreiz Bagatskim bija iedots tāds materiāls! Divi no NBA turklāt6 zvaigzne Porziņģis! Atlika vēl piemeklēt rezervistus, kas var atslogot līderus un nodiriģēt spēli! Rezervistus nepiemeklēja, nepārbaudīja visus iespējamos kandīdātus! Izlasiet Sporta avīzē Freimaņa interviju. Faktiski uz čempi aizbrauca 9,5 cilvēku sastāvā, jo Janičenoks un Gražulis tikpat kā pie spēlēšanas netika, arī Šķēle minimāli.
Nu ar to spēles vadīšanu Bagijam kā ir , tā ir . Cik nav zaudētas atbildīgas spēles, īpaši galotnes! Tagad viņš kā papagailis kladzina- būs pieredze, pieredz. . .
Kāpēc obligāti jāizmanto visi 12 spēlētāji? Reti kura izlase šajā čempī to darīja. Principā tie 9-10 spēlētāji var mierīgi rotēt.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 15:35, pirms 8 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Daži kadri ir apbrīnojami, komanda zaudē izšķirošo spēli, lai cīnītos par medaļām , bet ir ļoti priecīgi un apmierināti par rezultātu!
Tāds fenomens laikam iedomājams tikai Latvijā!
Tieši tā. Mūžīgais vergu un zemnieku sindroms mums gēnos.

Bagatskis n-to turnīru pēc kārtas zaudē svarīgāko maču (+ pret Serbijas 2. izlasi mūs taktiski apspēlēja), visi klapē pa plecu un asarām acīs bļauj, ka malacis.

Ja norādi uz viņa vai vēl labāk komandas trūkumiem, uzreiz esi nodevējs, lupata. "Ej izdari labāk" profesori advokāti uzrodas utt.

Šīs komandas griesti/mērķis bija medaļas/pusfināls. Tas netika sasniegts pret vairāk kā uzvaramu pretinieku. Tātad turnīrs neveiksmīgs ar dažiem pozitīviem momentiem. Un Bagatskis noteikti nebija viens no tiem.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 15:37, pirms 8 gadiem
senscore rakstīja: Tieši tā. Mūžīgais vergu un zemnieku sindroms mums gēnos.

Bagatskis n-to turnīru pēc kārtas zaudē svarīgāko maču (+ pret Serbijas 2. izlasi mūs taktiski apspēlēja), visi klapē pa plecu un asarām acīm bļauj, ka malacis.

Ja norādi uz viņa vai vēl labāk komandas trūkumiem, uzreiz esi nodevējs, lupata. "Ej izdari labāk" profesori advokāti uzrodas utt.

Šīs komandas griesti/mērķis bija medaļas/pusfināls. Tas netika sasniegts pret vairāk kā uzvaramu pretinieku. Tātad turnīrs neveiksmīgs ar dažiem pozitīviem momentiem. Un Bagatskis noteikti nebija viens no tiem.
Nav tāds sindroms, tas ir mīts, klišeja, sauc kā gribi.

Ja tāds būtu, neizaugtu mums KP, Ostapenko, Dukuri, Briedis u.t.t.

Pusfināls - tāds mērķis nebija, to paši izzīda no pirksta pēc spēles pret turkiem. LBS uzstādījums, skaidri un gaiši, ceturtdaļfināls.

Daži pozitīvi mirkļi? Tu esi vesels? Pret Beļģiju, Krieviju, Turciju, Melnkalni... jūra ar lieliskiem brīžiem!!

     [+] [-]

, 2017-09-14 15:40, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nav tāds sindroms, tas ir mīts, klišeja, sauc kā gribi.

Ja tāds būtu, neizaugtu mums KP, Ostapenko, Dukuri, Briedis u.t.t.
Un kā vēl ir. Mēs esam skaistāko zaudējumu pasaules čempioni. Regulāri un visur.

Ostapenko ar latviešu mentalitāti nav ne mazākā sakara. Pat ne tuvu. Viņa ir tur, kur ir, pateicoties savam latviešiem neraksturīgajam raksturam.

KP, Dukuri - neesi ievērojis, ka tur ir mega daudz sakritību un apstākļu, lai tieši tādi viņi izveidotos? Ne sistēma, ne valsts, vienkārši ļoti veiksmīgas sakritības un tādēļ arī mums tādi talanti atrodas ik pa 10-20 gadiem. KP basketbola ģimene, brāļi, vecāki. Dukuru tēvam trase u.c.

     [+] [-]

, 2017-09-14 15:42, pirms 8 gadiem
senscore rakstīja: Un kā vēl ir. Mēs esam skaistāko zaudējumu pasaules čempioni. Regulāri un visur.

Ostapenko ar latviešu mentalitāti nav ne mazākā sakara. Pat ne tuvu. Viņa ir tur, kur ir, pateicoties savam latviešiem neraksturīgajam raksturam.

KP, Dukuri - neesi ievērojis, ka tur ir mega daudz sakritību un apstākļu, lai tieši tādi viņi izveidotos? KP basketbola ģimene, brāļi, vecāki. Dukuru tēvam trase u.c.
Ostapenko izaugusi Latvijā, tāpēc tas ir ļoooti svarīgi, svarīgāk nekā radu raksti! citādi katrs mūsu krievs, ukrainis būtu čempis!

Ja viņiem būtu tāds sindroms, tad nepalidzētu nekādas tētiņu naudas un pūles!

Skaistie zaudējumi vien tāpēc, ka meistarības un/vai pieredzes pietrūkst. elementāri, Vatson!

     [+] [-]

, 2017-09-14 15:43, pirms 8 gadiem
Katrā ziņā, skaistie zaudējumi ir tādi pati klišeja. Ja komanda zaudē, tātad nebija pienācis laiks uzvarēt. Un viss. Vēl nebijām gatavi pašam topam.
Un viss!

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 15:44, pirms 8 gadiem
senscore rakstīja: Tieši tā. Mūžīgais vergu un zemnieku sindroms mums gēnos.

Bagatskis n-to turnīru pēc kārtas zaudē svarīgāko maču (+ pret Serbijas 2. izlasi mūs taktiski apspēlēja), visi klapē pa plecu un asarām acīs bļauj, ka malacis.

Ja norādi uz viņa vai vēl labāk komandas trūkumiem, uzreiz esi nodevējs, lupata. "Ej izdari labāk" profesori advokāti uzrodas utt.

Šīs komandas griesti/mērķis bija medaļas/pusfināls. Tas netika sasniegts pret vairāk kā uzvaramu pretinieku. Tātad turnīrs neveiksmīgs ar dažiem pozitīviem momentiem. Un Bagatskis noteikti nebija viens no tiem.
Beidz braukt auzās un apzinies realitāti + Bagijs arī svarīgas spēles ir uzvarējis...

un pietiks čīkstēt, ka mums super sastāvs bija, mum nebija, mums bija viens stabils eirolīgas kadrs, viens stabils NBA kadrs, viens 5 min spēlētājs nba (abiem aizsardzība ne tā labākā), viens topošs eirolīgas kadrs (pagaidām īsti stabils nav), viens no ACB, divi no VTB un pārējie LBL un čl (ne to spēcīgāko klubu spēlētāji) un pie visa tā ņemam, ka mums viens pusvesals pg, daļa sasteidz uzbrukumus, slinko aizsardzībā utt. mums pirms čempja bija top6 sastāvs un tur tikām, ne vairāk, ne mazāk, tā ir realitāte....Un tas nav nekāds vergu vai zemnieku (cirvim jābūt, lai zemnieku pieminētu) sindroms, bet gan realitāte, tak beidzot visiem Derumiem utt. ir jāsāk skatīties uz spēlētāju problēmām un jāsavelk viss kopā

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 15:45, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Beidz braukt auzās un apzinies realitāti + Bagijs arī svarīgas spēles ir uzvarējis...

un pietiks čīkstēt, ka mums super sastāvs bija, mum nebija, mums bija viens stabils eirolīgas kadrs, viens stabils NBA kadrs, viens 5 min spēlētājs nba (abiem aizsardzība ne tā labākā), viens topošs eirolīgas kadrs (pagaidām īsti stabils nav), viens no ACB, divi no VTB un pārējie LBL un čl (ne to spēcīgāko klubu spēlētāji) un pie visa tā ņemam, ka mums viens pusvesals pg, daļa sasteidz uzbrukumus, slinko aizsardzībā utt. mums pirms čempja bija top6 sastāvs un tur tikām, ne vairāk, ne mazāk, tā ir realitāte....Un tas nav nekāds vergu vai zemnieku (cirvim jābūt, lai zemnieku pieminētu) sindroms, bet gan realitāte, tak beidzot visiem Derumiem utt. ir jāsāk skatīties uz spēlētāju problēmām un jāsavelk viss kopā
Tur jau tā lieta, bez KP mums bija saujiņa sakarību špīleru. Viss.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 15:46, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Katrā ziņā, skaistie zaudējumi ir tādi pati klišeja. Ja komanda zaudē, tātad nebija pienācis laiks uzvarēt. Un viss. Vēl nebijām gatavi pašam topam.
Un viss!
Pilnībā pievienojos, pie tam, ja tie čīkstētāji savas rozā brilles novilktu, tad labi redzētu, ka Slovēnijas spēli izšķīra mentālā stabilitāte, viņi vienkārši savaldīja savas emocijas un bija aukstasinīgi, kamēr mūsu līderi, izņemot dažus, nebija....Tik kāds nepiesauciet tagad Bagiju, jo KP arī NBA forsē metienus utt. treneris nevar ielikt to, ko vēl nav pats spēlētājs sapratis

     [+] [-]

, 2017-09-14 15:47, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Tur jau tā lieta, bez KP mums bija saujiņa sakarību špīleru. Viss.
Tieši tā!

     [+] [-]

, 2017-09-14 15:48, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pilnībā pievienojos, pie tam, ja tie čīkstētāji savas rozā brilles novilktu, tad labi redzētu, ka Slovēnijas spēli izšķīra mentālā stabilitāte, viņi vienkārši savaldīja savas emocijas un bija aukstasinīgi, kamēr mūsu līderi, izņemot dažus, nebija....Tik kāds nepiesauciet tagad Bagiju, jo KP arī NBA forsē metienus utt. treneris nevar ielikt to, ko vēl nav pats spēlētājs sapratis
Es teiktu, ka slovēņi ļoti labi izmantoja savas emocijas kā raķešdegvielu. Dončičs lēkāja pēc katra groza! No malas izskatījās, ka slovēņi grib uzvaru vairāk!

     [+] [-]

, 2017-09-14 15:50, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Es teiktu, ka slovēņi ļoti labi izmantoja savas emocijas kā raķešdegvielu. Dončičs lēkāja pēc katra groza! No malas izskatījās, ka slovēņi grib uzvaru vairāk!
Man līdzīgi šķita.....Taču mani visu spēli nepameta sajūta, ka viņi izgāja ar tādu kā pašpārliecinātību, ko ielika arī spēlē

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 15:51, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Beidz braukt auzās un apzinies realitāti + Bagijs arī svarīgas spēles ir uzvarējis...

un pietiks čīkstēt, ka mums super sastāvs bija, mum nebija, mums bija viens stabils eirolīgas kadrs, viens stabils NBA kadrs, viens 5 min spēlētājs nba (abiem aizsardzība ne tā labākā), viens topošs eirolīgas kadrs (pagaidām īsti stabils nav), viens no ACB, divi no VTB un pārējie LBL un čl (ne to spēcīgāko klubu spēlētāji) un pie visa tā ņemam, ka mums viens pusvesals pg, daļa sasteidz uzbrukumus, slinko aizsardzībā utt. mums pirms čempja bija top6 sastāvs un tur tikām, ne vairāk, ne mazāk, tā ir realitāte....Un tas nav nekāds vergu vai zemnieku (cirvim jābūt, lai zemnieku pieminētu) sindroms, bet gan realitāte, tak beidzot visiem Derumiem utt. ir jāsāk skatīties uz spēlētāju problēmām un jāsavelk viss kopā
Paši basketbolisti turnīru pameta nokārtām galvām un noteikti pārdzīvo joprojām. Gan jau, ka viņi paši labāk saprot, kāds bija potenciāls.
Loģiski, ka nav jāgāž sūdi uz galvas viņiem, bet nu nevajag jau arī nez kādus varoņeposus tagad rakstīt, celt svēto kārtā utt. It īpaši, ja kāds ieraksta kādu kritiskāku komentāru, tad uzreiz sākt noriet.

Pastāsti man labāk, kuras svarīgās spēles Bagatskis ir uzvarējis, vadot izlasi un iedod linku uz kādu interviju, kur it azinis bez ironijas savas kļūdas, nevis norādījis uz to, ka "krājam pieredzi"?

     [+] [-]

, 2017-09-14 15:53, pirms 8 gadiem
senscore rakstīja: Paši basketbolisti turnīru pameta nokārtām galvām un noteikti pārdzīvo joprojām. Gan jau, ka viņi paši labāk saprot, kāds bija potenciāls.
Loģiski, ka nav jāgāž sūdi uz galvas viņiem, bet nu nevajag jau arī nez kādus varoņeposus tagad rakstīt, celt svēto kārtā utt. It īpaši, ja kāds ieraksta kādu kritiskāku komentāru, tad uzreiz sākt noriet.

Pastāsti man labāk, kuras svarīgās spēles Bagatskis ir uzvarējis, vadot izlasi un iedod linku uz kādu interviju, kur it azinis bez ironijas savas kļūdas, nevis norādījis uz to, ka "krājam pieredzi"?
Šogad pret turkiem, piemēram. Savādāk spāņi mūs nonestu jau astotdaļfinālā. Pret Melnkalni. 2015. gadā pret Slovēniju, kas mums deva vietu Top8.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-14 15:57, pirms 8 gadiem
senscore rakstīja: Paši basketbolisti turnīru pameta nokārtām galvām un noteikti pārdzīvo joprojām. Gan jau, ka viņi paši labāk saprot, kāds bija potenciāls.
Loģiski, ka nav jāgāž sūdi uz galvas viņiem, bet nu nevajag jau arī nez kādus varoņeposus tagad rakstīt, celt svēto kārtā utt. It īpaši, ja kāds ieraksta kādu kritiskāku komentāru, tad uzreiz sākt noriet.

Pastāsti man labāk, kuras svarīgās spēles Bagatskis ir uzvarējis, vadot izlasi un iedod linku uz kādu interviju, kur it azinis bez ironijas savas kļūdas, nevis norādījis uz to, ka "krājam pieredzi"?
par spēlēm, izlasi dobrecova komentāru

Nevis kritiskāku, bet totāla spēlētāju trūkumu ignorēšana, tās ir divas dažādas lietas, protams, Bagijam bija kļūdas, bet viņš čempi diezgan labi aizvadīja un potenciāls max bija 3/4 vieta...Kas saistās ar treneriem, tad, nav jau ko īsti likt vietā, ar ārzemniekiem būs problēmas novākt otro ešalonu, bet tuvākie treneri no vietējiem ir Mazurs ar Gailīti

     [+] [-]

, 2017-09-14 15:58, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Katrā ziņā, skaistie zaudējumi ir tādi pati klišeja. Ja komanda zaudē, tātad nebija pienācis laiks uzvarēt. Un viss. Vēl nebijām gatavi pašam topam.
Un viss!
Un kad būsim gatavi?

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 15:58, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Šogad pret turkiem, piemēram. Savādāk spāņi mūs nonestu jau astotdaļfinālā. Pret Melnkalni. 2015. gadā pret Slovēniju, kas mums deva vietu Top8.
Pret Turciju mēs bijām pat ļoti izteikti favorīti, tomēr var piekrist, jo nesalūza zem skatītāju/tiesnešu spiediena.

2015. gada Slovēnija ne tuvu nebija šī gada Slovēnija.

Man gan vairāk atmiņā zaudējums Beļģijai, kas liedza aizbraukt uz PČ. Zaudējums Puerto Rico, kas pat teorētiski nedeva vairs iespējas cīnīties par OS. Brutāli nolieti 17 punkti pret Grieķiju 3 minūšu laikā. Neizteiksmīgais grupu turnīrs LV čempionāta laikā ar zaudējumu Ukrainai un no lieliem mīnusiem izvilktā uzvara pret Igauniju.

Un pēc visām tām lažām vienīgais, kas tika malts un malts bija "pieredze".
Šogad atkal nesasniedzam mērķi un atkal neesot pieredzes. Cik var?

  +2 [+] [-]

, 2017-09-14 16:00, pirms 8 gadiem
Rebel - Tev labi sanāk analizēt to kāds mums ir sastāvs un uz ko tas ir spējīgs... Rekur ir 2015.g. fināla boxscore - pasaki, ar ko LIT sastāvs ir labāks attiecībā pret mūsu šī gada sastāvu, manuprāt mūsu šīgada sastāvs ir labāks par šo leišu sudraba sastāvu + šogad LV bija teju vienīga komanda, kurai bija 100% labākais iespējamais sastāvs (šeit es piekrītu, ka Freimanis neko būtiski labāku mums nebūtu devis)

https://archive.fiba.com/pages/eng/...

Gaidu analīzi

     [+] [-]

, 2017-09-14 16:01, pirms 8 gadiem
senscore rakstīja: Pret Turciju mēs bijām pat ļoti izteikti favorīti, tomēr var piekrist, jo nesalūza zem skatītāju/tiesnešu spiediena.

2015. gada Slovēnija ne tuvu nebija šī gada Slovēnija.

Man gan vairāk atmiņā zaudējums Beļģijai, kas liedza aizbraukt uz PČ. Zaudējums Puerto Rico, kas pat teorētiski nedeva vairs iespējas cīnīties par OS. Brutāli nolieti 17 punkti pret Grieķiju 3 minūšu laikā. Neizteiksmīgais grupu turnīrs LV čempionāta laikā ar zaudējumu Ukrainai un no lieliem mīnusiem izvilktā uzvara pret Igauniju.
Puerto Riko piesaukšana jau par komēdiju paliek...Tajā spēlē visas trenera iestrādnes darbojās, bija lērums brīvu metienu, aizsardzībā arī labi bija, tikai nepiemini caurgājienus, mums nav īsti to spēlētāju + viņi labi soda laukumā savilkās

  -2 [+] [-]

, 2017-09-14 16:02, pirms 8 gadiem
senscore rakstīja: Pret Turciju mēs bijām pat ļoti izteikti favorīti, tomēr var piekrist, jo nesalūza zem skatītāju/tiesnešu spiediena.

2015. gada Slovēnija ne tuvu nebija šī gada Slovēnija.

Man gan vairāk atmiņā zaudējums Beļģijai, kas liedza aizbraukt uz PČ. Zaudējums Puerto Rico, kas pat teorētiski nedeva vairs iespējas cīnīties par OS. Brutāli nolieti 17 punkti pret Grieķiju 3 minūšu laikā. Neizteiksmīgais grupu turnīrs LV čempionāta laikā ar zaudējumu Ukrainai un no lieliem mīnusiem izvilktā uzvara pret Igauniju.
Pret Turciju nebijām ĻOTI izteikti favorīti, bija lielas bažas par spēli.

2015. gada Slovēnija tika uzvarēta ļoti svarīgā spēlē, kāda starpība, vai tā ir līdzīga šai izlasei? Tavs jautājums bija tieši par izšķirošām spēlēm.

Grieķija bija vnk stiprāka izlase.

Katru turnīru rezultāti un sniegums uzlabojas. To neviens nevar apstrīdēt.

  +2 [+] [-]

, 2017-09-14 16:04, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Šogad pret turkiem, piemēram. Savādāk spāņi mūs nonestu jau astotdaļfinālā. Pret Melnkalni. 2015. gadā pret Slovēniju, kas mums deva vietu Top8.
Pofig par vietu top 8! Tad labāk tikt pie medaļām un nākošreiz netikt top 8.

     [+] [-]

, 2017-09-14 16:04, pirms 8 gadiem
Rafaello rakstīja: Rebel - Tev labi sanāk analizēt to kāds mums ir sastāvs un uz ko tas ir spējīgs... Rekur ir 2015.g. fināla boxscore - pasaki, ar ko LIT sastāvs ir labāks attiecībā pret mūsu šī gada sastāvu, manuprāt mūsu šīgada sastāvs ir labāks par šo leišu sudraba sastāvu + šogad LV bija teju vienīga komanda, kurai bija 100% labākais iespējamais sastāvs (šeit es piekrītu, ka Freimanis neko būtiski labāku mums nebūtu devis)

https://archive.fiba.com/pages/eng/...

Gaidu analīzi
Leišu sudrabs bija liels brīnums, to paši leiši atzīst. Iepriekšējie panākumi tika gūti ar iespaidīgākiem sastāviem.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-14 16:06, pirms 8 gadiem
zaudetajs rakstīja: Pofig par vietu top 8! Tad labāk tikt pie medaļām un nākošreiz netikt top 8.
Nerunā niekus. Kāds pofig. Ceturtdaļfināls ir labs sasniegums, te vāju izlašu vairs nav!

  +2 [+] [-]

, 2017-09-14 16:06, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Pret Turciju nebijām ĻOTI izteikti favorīti, bija lielas bažas par spēli.
~ 75% varbūtība pēc bukmeikeru domām. Viņu kļūdas % parasti ir ļoti mazs, tas ir ļoti izteikti

  -1 [+] [-]

, 2017-09-14 16:07, pirms 8 gadiem
senscore rakstīja: ~ 75% varbūtība pēc bukmeikeru domām. Viņu kļūdas % parasti ir ļoti mazs, tas ir ļoti izteikti
Nu, bet šo svarīgo spēli tak uzvarejām? Kur tad paliek tēze, ka Bagatskis neko nekad svarīgu nevinē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-14 16:09, pirms 8 gadiem
Rafaello rakstīja: Rebel - Tev labi sanāk analizēt to kāds mums ir sastāvs un uz ko tas ir spējīgs... Rekur ir 2015.g. fināla boxscore - pasaki, ar ko LIT sastāvs ir labāks attiecībā pret mūsu šī gada sastāvu, manuprāt mūsu šīgada sastāvs ir labāks par šo leišu sudraba sastāvu + šogad LV bija teju vienīga komanda, kurai bija 100% labākais iespējamais sastāvs (šeit es piekrītu, ka Freimanis neko būtiski labāku mums nebūtu devis)

https://archive.fiba.com/pages/eng/...

Gaidu analīzi
Man variet nepiekrist, es tikai savas domas izsaku....Kas saistās ar tavu iemesto linku, tad es īsti neredzu jēgu tagad salīdzināt, jo dažādi laiki un izlases....Ā, mums pa lielam bija divi iztrūkumi - Anžejs ar Mareku, kuri garo galu pastiprinātu, viens uzbrukumā, otrs atlecošajās bumbās, protams, arī žēl, ka Vecais traumu norāva, bez tās, domāju, ka būtu reāls kandidāts uz izlasi, protams vēl Siliņš, domāju, ka viņš pret Dončiču būtu labāk defā nospēlējis kā Timma

  +2 [+] [-]

, 2017-09-14 16:09, pirms 8 gadiem
Uz papīra tāpat nebija top4 komanda, jo tad var teikt, ka Pelicans ar Deivisu, Kazinsu ir top8 komanda NBA!

  +3 [+] [-]

, 2017-09-14 16:10, pirms 8 gadiem
Pirms turnīra bukmeikeri vispār lika kā 8-10 komandu!

  -1 [+] [-]

, 2017-09-14 16:12, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Pirms turnīra bukmeikeri vispār lika kā 8-10 komandu!
Kāds to aizmirsis jau Kā jau rakstīju, tikai pēc uzvaras pār Turciju apetīte uzlidoja debešos! Pirms čempja ļoooti retais runāja skaļi par medāļiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-09-14 16:14, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Leišu sudrabs bija liels brīnums, to paši leiši atzīst. Iepriekšējie panākumi tika gūti ar iespaidīgākiem sastāviem.
Nevis brīnums, bet uzvarētāju psiholoģija, nebaidīšanās no pretinieka un nekaunība. Tas, kas mūsējiem visu laiku pietrūkst lai paceltos augstāk par 5 vietu.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 16:14, pirms 8 gadiem
Spānija, Serbija, Francija, Grieķija, Lietuva, Turcija, Horvātija, Itālija, Slovēnija,Latvija, Melnkalne, Krievija- tāds bija top12 jūlijā!

  +2 [+] [-]

, 2017-09-14 16:14, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Kāds to aizmirsis jau Kā jau rakstīju, tikai pēc uzvaras pār Turciju apetīte uzlidoja debešos! Pirms čempja ļoooti retais runāja skaļi par medāļiem!
Tikai žurnālisti cēla ažiotāžu

  +2 [+] [-]

, 2017-09-14 16:21, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Kāds to aizmirsis jau Kā jau rakstīju, tikai pēc uzvaras pār Turciju apetīte uzlidoja debešos! Pirms čempja ļoooti retais runāja skaļi par medāļiem!
Par medaļām nav jārunā, bet jāizcīna, jāizkapā. Sāpīgākais ir tas, ka šoreiz tas bija pinīgi reāli izdarāms. Nedomāju, ka paši spēlētāji ir apmierināti ar čempionāta noslēgumu.

     [+] [-]

, 2017-09-14 16:22, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Spānija, Serbija, Francija, Grieķija, Lietuva, Turcija, Horvātija, Itālija, Slovēnija,Latvija, Melnkalne, Krievija- tāds bija top12 jūlijā!
Es saku, kopš āķis lūpā, daudzi jūtas apbižoti. Tas ir kā narkomānam iedot devu, pec tam izraut īstenībā no ekstāzes augstākā punkta

     [+] [-]

, 2017-09-14 16:23, pirms 8 gadiem
zaudetajs rakstīja: Par medaļām nav jārunā, bet jāizcīna, jāizkapā. Sāpīgākais ir tas, ka šoreiz tas bija pinīgi reāli izdarāms. Nedomāju, ka paši spēlētāji ir apmierināti ar čempionāta noslēgumu.
Neviens spēlētājs nekad nav apmierināts pēc zaudējuma.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 16:25, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Neviens spēlētājs nekad nav apmierināts pēc zaudējuma.
Bet faniem būtu jābūt?

     [+] [-]

, 2017-09-14 16:26, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Pirms turnīra bukmeikeri vispār lika kā 8-10 komandu!
Nu un tad? Tas nozīmē, ka visi tagad laimīgi kā ziloņi?

  +2 [+] [-]

, 2017-09-14 16:27, pirms 8 gadiem
senscore rakstīja: Bet faniem būtu jābūt?
nē, bet tajā pašā laikā tomēr tuvāk realitātei jādzīvo, nevis, mums tik kruts sastāvs, medaļas izpalika tikai Bagatska pēc utt.

     [+] [-]

, 2017-09-14 16:30, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Es saku, kopš āķis lūpā, daudzi jūtas apbižoti. Tas ir kā narkomānam iedot devu, pec tam izraut īstenībā no ekstāzes augstākā punkta
Interesanti kurš te tagad runā par ekstāzi?

     [+] [-]

, 2017-09-14 16:31, pirms 8 gadiem
zaudetajs rakstīja: Nu un tad? Tas nozīmē, ka visi tagad laimīgi kā ziloņi?
Nē, bet tas nozīmē, ka arī šī 5 vieta tika izcīnīta!

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 16:34, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: nē, bet tajā pašā laikā tomēr tuvāk realitātei jādzīvo, nevis, mums tik kruts sastāvs, medaļas izpalika tikai Bagatska pēc utt.
Realitāte ir tāda, ka tik tuvu medaļām neesam bijuši kopš 1939. gada.

Dažiem liekas, ka tas nav sāpīgi, man nē

  -1 [+] [-]

, 2017-09-14 16:36, pirms 8 gadiem
Ieteiktu visiem urrā patriotiem vairāk iedziļināties basketbola spēles niansēs. Šodien NRA ir ļoti labs žurnālista Ērika Strausa raksts '' Līdz galam nepadarīta darba sajūta'' ar detalizētu spēles analīzi, tāpat uzklausiet ko saka basketbola lietpratēji un paši spēlētāji, kuri nebūt nav apmierināti, vēl lietderīgi ko intervijā ''Sporta avīzē'' saka Freimanis. Nevis neko nezinot, nevienā neklausoties tikai brēcat viss okei, Bagatskis labākais treneris.
Bet laikam jau te tikai retais, kurš tiešām pats saskāries gan ar lielo sportu, gan cilvēki, kuriem ļoti maz informācijas.
Neko sliktu par spēlētājiem nevar teikt, bija vairākas labi nospēlētas spēles, skaistas epizodes pat zaudētajās, bet akli bļaut tikai urrā? Par ko, ja no sportiskā viedokļa, tad mīņāšanās uz vietas, nebūtu šoreiz Porziņģis ar Dāvi, tad pat droši neiekļūtu ceturtdaļfinālā, kurā pēdējā čempī iekļuvām bez šiem grandiem!

     [+] [-]

, 2017-09-14 16:38, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Nē, bet tas nozīmē, ka arī šī 5 vieta tika izcīnīta!
To gan nevar apstrīdēt. Vieta nav slikta, jā. Paskatoties uz valstīm, kas ir aiz Latvijas noslēguma tabulā, var pat ieslīgt vieglā eiforijā.

     [+] [-]

, 2017-09-14 16:41, pirms 8 gadiem
Cau

  -1 [+] [-]

, 2017-09-14 16:44, pirms 8 gadiem
Porzingi Porzing perkons noruc draudosi, Porzingi Porzingi ko pret stipru iesaksi

  -3 [+] [-]

, 2017-09-14 16:47, pirms 8 gadiem
Ja komanda zaudē, tad dabiski, ka notiek analīze, arī kritika, bet te tiešām paliek iespaids, ka liela daļa kādi Bagatska radi un draugi raksta.
Parunājiet ar basketbola speciem, treneriem, spēlētājiem, vai vismaz izlasiet ko viņi saka, nevis katrs jefiņš iedomājas, ka viņš ir tas gudrelis un tiešās ar basketbola saistītās personas, jā ieskaitot Porziņ'gi neko nejēdz!?

     [+] [-]

, 2017-09-14 17:04, pirms 8 gadiem
Ja par piešķirtiem sodiem Slovēnijas- Latvijas spēlē, tad slovēņiem bija vairāk piešķirtas piezīmes, bet sodus viņi meta daudz vairāk, jo latvieši izdarīja daudz bezjēdzīgus pārkāpumus kas nebija metiena brīdī, slovēņi turpretim laužoties uz grozu metiena brīdī, kam tūdaļ sekoja divi realizēti soda metieni.

  +2 [+] [-]

, 2017-09-14 17:14, pirms 8 gadiem
zaudetajs, 16:14, pirms stundas, ignorēt, atbildēt

dobrecovs rakstīja: Leišu sudrabs bija liels brīnums, to paši leiši atzīst. Iepriekšējie panākumi tika gūti ar iespaidīgākiem sastāviem.

Nevis brīnums, bet uzvarētāju psiholoģija, nebaidīšanās no pretinieka un nekaunība. Tas, kas mūsējiem visu laiku pietrūkst lai paceltos augstāk par 5 vietu.


Cik lasiju, tad sloveni par musu nekaunibu ir pavisam citas domas ka dazi letinji pasi .. Pasi sev samazgas lejam virsu .. Te vienai dalai zaude spele ir uzreiz nacijas raksturojums, tacu objektivi ta nav . Ja butu ta, tad musejie speletu rumanija un belgijas ligas nevis eiropas un pasaules top ligas. Lidzigi hokeja. nebur dramu vecais.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-14 17:18, pirms 8 gadiem
zaudetajs rakstīja: Pofig par vietu top 8! Tad labāk tikt pie medaļām un nākošreiz netikt top 8.
Pofig par netikšanu pie medaļām šoreiz. Tad labāk paņemt zeltu nākošreiz.

     [+] [-]

, 2017-09-14 17:18, pirms 8 gadiem
Subaars rakstīja: Uz brīdi pieņemot, ka Bagijs nu ir lielākā katastrofa, kā te Derums un vēl dažs labs mēğina pārējiem ieskaidrot - ko liekam vietā, lielie eksperti? Kurš būs tas labais? Es, piemēram gribu redzēt lv treneri. Šķiet, ka pajolus apmierinâs tikai Pops.
Xavi Pascual

     [+] [-]

, 2017-09-14 17:19, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tikai žurnālisti cēla ažiotāžu
Es arī cerēju uz pusfinālu. Nezinu, kāpēc lai mērķētu zemāk....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 17:23, pirms 8 gadiem
Subaars rakstīja: Lasīt iemacies pajol - lv!!!!
Kādā sakarā jābūt LV trenerim? Jo tu tā gribi, antiņ?

     [+] [-]

, 2017-09-14 17:23, pirms 8 gadiem
senscore rakstīja: Bet faniem būtu jābūt?
Nē, bet faniem vajag domāt ar galvu tomēr, vismaz pēc spēles

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 17:24, pirms 8 gadiem
Pelnīti. Veiksmi Kristapam NBA sezonā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 17:31, pirms 8 gadiem
Subaars rakstīja: Ej naturalizē pie reizes pāris stārus, lai mūsējie pasēž, paskatās petuk!!
Principā, kad argumentu vairs nav, tiek pāriets uz personīgiem apvainojumiem. Malacis un veiksmi!

Kā pierādīja hokejs, ārzemju treneris ar vārdu un reputāciju spēj izvilkt 110% no mūsējiem. Varbūt neder mums treneris-čoms, kurš pats ar Kambalu šņabi dzēris un vēlāk gudri komentējis?

     [+] [-]

, 2017-09-14 17:34, pirms 8 gadiem
senscore rakstīja: Paši basketbolisti turnīru pameta nokārtām galvām un noteikti pārdzīvo joprojām. Gan jau, ka viņi paši labāk saprot, kāds bija potenciāls.
Loģiski, ka nav jāgāž sūdi uz galvas viņiem, bet nu nevajag jau arī nez kādus varoņeposus tagad rakstīt, celt svēto kārtā utt. It īpaši, ja kāds ieraksta kādu kritiskāku komentāru, tad uzreiz sākt noriet.

Pastāsti man labāk, kuras svarīgās spēles Bagatskis ir uzvarējis, vadot izlasi un iedod linku uz kādu interviju, kur it azinis bez ironijas savas kļūdas, nevis norādījis uz to, ka "krājam pieredzi"?
Un kas spēlētājiem neļāva izmantot potenciālu? Bagijs uz laukuma ņēma bumbu nost? WTF. Kādus murgus tu raksti. 😂
Pret RUS, pret TUR, pret Melnkalni nebija svarīgas spēles? Pret slovēņiem mēs zaudējām ar -20, ko? Tur bija cīņa.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 17:34, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nu, skaties, spāņiem aizies prom Gazols, Navarro, kas zina, kā ar to Katalāniju būs, teorētiski varētu būt švakāki. Krievi nepaliks stiprāki. Serbi tādi paši. Franči arī, droši vien, turklāt Pārkers nespēlēs. Slovēņiem Dragičs, domāju, beigs izlasē karjeru. Lietuviešiem jaunie talanti tik strauji neienāks. Manuprāt, tieši mums ir potenciāls būt stiprākiem.
Jā, un citām izlasēm nekas šo 4 gadu laikā nenāks vietā, nevajag jau runāt muļķības... Neticu, ka pēc 4 gadiem mēs būsim EČ galvenie favorīti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 17:37, pirms 8 gadiem
Subaars rakstīja: Neesam sākuši pat argumentēt.. vot rēcīgs čuvaks - saprot, ka nebūs ar mani te aršana, un uzreiz jau padodas.
Jā, nu tu esi baigā autoritāte
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-14 17:38, pirms 8 gadiem
senscore rakstīja: Pret Turciju mēs bijām pat ļoti izteikti favorīti, tomēr var piekrist, jo nesalūza zem skatītāju/tiesnešu spiediena.

2015. gada Slovēnija ne tuvu nebija šī gada Slovēnija.

Man gan vairāk atmiņā zaudējums Beļģijai, kas liedza aizbraukt uz PČ. Zaudējums Puerto Rico, kas pat teorētiski nedeva vairs iespējas cīnīties par OS. Brutāli nolieti 17 punkti pret Grieķiju 3 minūšu laikā. Neizteiksmīgais grupu turnīrs LV čempionāta laikā ar zaudējumu Ukrainai un no lieliem mīnusiem izvilktā uzvara pret Igauniju.

Un pēc visām tām lažām vienīgais, kas tika malts un malts bija "pieredze".
Šogad atkal nesasniedzam mērķi un atkal neesot pieredzes. Cik var?
Tu akls vai kā?
2015.gada Latvija ne tuvu nebija šī gada Latvija.

Tava atruna galīgi šķērsām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 17:40, pirms 8 gadiem
Juri$$$ rakstīja: Tu akls vai kā?
2015.gada Latvija ne tuvu nebija šī gada Latvija.

Tava atruna galīgi šķērsām.
Nu 2015. gada uzvaru pār Slovēniju te baigi slavē. Viņi arī nebija ne tuvu 17. gada izlasei.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-14 17:42, pirms 8 gadiem
senscore rakstīja: Principā, kad argumentu vairs nav, tiek pāriets uz personīgiem apvainojumiem. Malacis un veiksmi!

Kā pierādīja hokejs, ārzemju treneris ar vārdu un reputāciju spēj izvilkt 110% no mūsējiem. Varbūt neder mums treneris-čoms, kurš pats ar Kambalu šņabi dzēris un vēlāk gudri komentējis?
Zini tavi argumenti ir konkrēta liekuļošana. Palasīju, pilnīgs subjektīvisms, ka lamāties gribas. Mēsls.

  +2 [+] [-]

, 2017-09-14 17:43, pirms 8 gadiem
Ja jau trenerim ar spēlētāju/komandas sniegumu nav nekāda sakara, jo neņem taču bumbu nost laukumā, tad kam mums vispār tādu vajag?

Manā skatījumā Bagatskis nav labs treneris un punkts. Viss. Iedomīgs, nespēj uzņemties atbildību. Pēc katra āķīgāka žurnālistu jautājuma sāk ironizēt un apvainojas kā maza meitene.

Izlasei, lai to paceltu jaunā līmenī, nepieciešams nosvērts treneris, kas tajā līmenī kaut ko jau ir sasniedzis un kuru respektē pilnīgi visi spēlētāji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-14 17:44, pirms 8 gadiem
senscore rakstīja: Nu 2015. gada uzvaru pār Slovēniju te baigi slavē. Viņi arī nebija ne tuvu 17. gada izlasei.
A kas tā nebija svarīga uzvara? Tu par kādu izlasi runā, Spānijas vai Latvijas?

     [+] [-]

, 2017-09-14 17:44, pirms 8 gadiem
Daudzi lielās, ka esam 1 čempī esam augstāk par leišiem, bet šie mums liek pretī kaudzi ar medaļām. VV vispār jau uzskata, ka tagad 7 gadus obligāti būsim priekšā leišiem. Kā mani smīdina šī nepamatotā leišu norakstīšana...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-09-14 17:47, pirms 8 gadiem
senscore rakstīja: Ja jau trenerim ar spēlētāju/komandas sniegumu nav nekāda sakara, jo neņem taču bumbu nost laukumā, tad kam mums vispār tādu vajag?
Šito es nesaprotu, kad izlase zaudēja Puertoriko, tad treneris, redz, jau nav bijis vainīgs - tikai spēlētāju vaina, tad jau jebkuru zaudējumu varētu norakstīt uz spēlētāju vainu, jo ne jau trenerim jāmet bumba grozā. Es negribu te baigi nolikt Bagiju, kaut gan ne tuvu neesmu starp viņa faniem un debesīs cēlājiem Citi jau te uzskata, ka Bagijs nekad nav kļūdījies utt...

     [+] [-]

, 2017-09-14 17:48, pirms 8 gadiem
senscore rakstīja: Ja jau trenerim ar spēlētāju/komandas sniegumu nav nekāda sakara, jo neņem taču bumbu nost laukumā, tad kam mums vispār tādu vajag?

Manā skatījumā Bagatskis nav labs treneris un punkts. Viss. Iedomīgs, nespēj uzņemties atbildību. Pēc katra āķīgāka žurnālistu jautājuma sāk ironizēt un apvainojas kā maza meitene.

Izlasei, lai to paceltu jaunā līmenī, nepieciešams nosvērts treneris, kas tajā līmenī kaut ko jau ir sasniedzis un kuru respektē pilnīgi visi spēlētāji.
Treneris saka, lai nemetam vieglos metienus, bet ejam caurgājienos. Viņi to spēles karstumā noignorē, tātad vienīgā trenera vaina, ka nekliedza uz viņiem, savādāk laikam nepielec. Viss.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-14 17:52, pirms 8 gadiem
Subaars rakstīja: Kur teikts, ka nav sakara?
senscore rakstīja: Paši basketbolisti turnīru pameta nokārtām galvām un noteikti pārdzīvo joprojām. Gan jau, ka viņi paši labāk saprot, kāds bija potenciāls.
Tu to tā pasniedzi, ka basketbolisti jau būtu spēlējuši, ja Bagatskis netraucētu. Tak wtf..varēja būt otrādi - Dončiča trakais metiens garām vai Porziņģa otrā troika iekšā..visi dziedātu citu dziesmu. šausmas.

Klau, bet kā tur palika ar tiem ārzemju treneriem, kas paceļ komandu uz 110%?
Tieši tā, spēle bija 50:50. Mums nepaveicās. Punkts. Dzīvojam tālāk. Tāpat Bagijs vairs nebūs galvenais. Paldies jāsaka par ieguldīto darbu.

  +2 [+] [-]

, 2017-09-14 17:52, pirms 8 gadiem
Bez Porziņģa tāds rezultāts būtu labs. Ar Porziņği varēja būt labāk. Ja Bagijs neprot to aizsardzību organizēt viņa vietā jāiet citam. Ar Porziņği sastāvā daudzi treneri tiktu tikpat tālu

  +2 [+] [-]

, 2017-09-14 17:54, pirms 8 gadiem
Juri$$$ rakstīja: Tieši tā, spēle bija 50:50. Mums nepaveicās. Punkts. Dzīvojam tālāk. Tāpat Bagijs vairs nebūs galvenais. Paldies jāsaka par ieguldīto darbu.
Visvieglāk ir visu norakstīt uz nepaveikšanos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-09-14 17:57, pirms 8 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Ieteiktu visiem urrā patriotiem vairāk iedziļināties basketbola spēles niansēs. Šodien NRA ir ļoti labs žurnālista Ērika Strausa raksts '' Līdz galam nepadarīta darba sajūta'' ar detalizētu spēles analīzi, tāpat uzklausiet ko saka basketbola lietpratēji un paši spēlētāji, kuri nebūt nav apmierināti, vēl lietderīgi ko intervijā ''Sporta avīzē'' saka Freimanis. Nevis neko nezinot, nevienā neklausoties tikai brēcat viss okei, Bagatskis labākais treneris.
Bet laikam jau te tikai retais, kurš tiešām pats saskāries gan ar lielo sportu, gan cilvēki, kuriem ļoti maz informācijas.
Neko sliktu par spēlētājiem nevar teikt, bija vairākas labi nospēlētas spēles, skaistas epizodes pat zaudētajās, bet akli bļaut tikai urrā? Par ko, ja no sportiskā viedokļa, tad mīņāšanās uz vietas, nebūtu šoreiz Porziņģis ar Dāvi, tad pat droši neiekļūtu ceturtdaļfinālā, kurā pēdējā čempī iekļuvām bez šiem grandiem!
Kurš tad saka urā? Atšķirība no tevis daļa nenocina arī pašreizējo vietu un spēj norīt to rūgtumu, kas bija pēc spēles pret Slovēniju.
Un tad atradušies tev baigie eksperti - VV, kas kūda tautu pie pirmās iespējas, vai daži apbižotie spēlētāji, kuri iedomājušies, ka meistarība tāda pati kā pamatsastāvam. Kā arī, kur tad citu lielo latvijas "Ekspertu" sasniegumi ir, kulšanās pa LBL vidusdaļu?
Es neaizstāvu Bagatski, pret Slovēniju, manā skatījumā un lielākās daļas līdzjutēju skatījumā. pieļāva vairākas ļoti rupjas kļūdas - nepaņēma 2 minūtes pārtraukumus laicīgi pie SLO izrāvieniem, neizmantoja pienācīgi otrajā puslaikā Timmu, iespējams neuzlaida laukumā Meieri pret Vidmaru.. Bet tajā pašā laikā komanda bija gana labi sagatavota čempionātam, tika 4daļfinālā un bija saliedēta (vai cits treneris tā spētu? Šaubos...Paskatamies to pašu NBA un NYK ar izciliem treneriem - saliedētība un komandas sniegums izskatās pec totāla sū$a). Pēc būtības trūka pāris epizodēs veiksmes. Ja būtu uzvarējuši SLO, tad gan visi atkal dziedātu citu dziesmu.
Visas šis epopejas izskatās pēc politiskām spēlēm, lai nomainītu LBS vai treneru kolektīvu. Vai to vajag? Nezinu, neviens nespēj normāli argumentēt ar kādām personām pie stūres tad būtu tas vajadzīgais rezultāts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-14 18:00, pirms 8 gadiem
Subaars rakstīja: Visvieglāk ir heitot anonīmos interneta komentāros.
Es jau neheitoju un nesaku, ka ar citu treneri būtu tikuši augstāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-14 18:21, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es jau neheitoju un nesaku, ka ar citu treneri būtu tikuši augstāk
Vispār jau jā. Diezgan daudz uzkrītoši interesanti Bagija lēmumi. Gan spēlē ar serbiem gan ar slovēņiem. Bagatskis jau intervijās nekad nerunā par to, ko pats varēja darīt savādāk, tikai spēlētājiem tur tas un tas, pieredze pietrūkst. Bet pats tak viņš ir treneris ar lielu pieredzi. Bet iekrīt taktiski kā skolaspuika pret augstāka līmeņa treneriem.

Viena lieta par ko es VV piekrītu, ka pēdējās 3-2 pārbaudes spēlēs jau ir jāspēlē labākajam sastāvam. Un protams vēlams, lai tās pēdējās pārbaudenes būtu pret normāla līmeņa izlasēm un tā jau ir LBS spēja vai mazspēja. Tur arī aizgāja 1. vieta grupā un krietni vieglāks PO zars.

     [+] [-]

, 2017-09-14 18:59, pirms 8 gadiem
kā tad ir, no šīs 5 vietas tiekam uz pč vai jau ir par vēlu?
s

s

     [+] [-]

, 2017-09-14 19:26, pirms 8 gadiem
hooker rakstīja: kā tad ir, no šīs 5 vietas tiekam uz pč vai jau ir par vēlu?
s

s
PK turpmak būs kvalifikācijas turnīrs.

     [+] [-]

, 2017-09-14 20:58, pirms 8 gadiem
arch122 rakstīja: Vispār jau jā. Diezgan daudz uzkrītoši interesanti Bagija lēmumi. Gan spēlē ar serbiem gan ar slovēņiem. Bagatskis jau intervijās nekad nerunā par to, ko pats varēja darīt savādāk, tikai spēlētājiem tur tas un tas, pieredze pietrūkst. Bet pats tak viņš ir treneris ar lielu pieredzi. Bet iekrīt taktiski kā skolaspuika pret augstāka līmeņa treneriem.

Viena lieta par ko es VV piekrītu, ka pēdējās 3-2 pārbaudes spēlēs jau ir jāspēlē labākajam sastāvam. Un protams vēlams, lai tās pēdējās pārbaudenes būtu pret normāla līmeņa izlasēm un tā jau ir LBS spēja vai mazspēja. Tur arī aizgāja 1. vieta grupā un krietni vieglāks PO zars.
Par pretiniekiem pārbaudes spēlēs jau tika runāts, kas saistās ar kopā spēlēšanu, tad daudziem bija mikrotraumas un KP pat spēlēt nevarēja, tur treneri neko padarīt tak nevar

  -1 [+] [-]

, 2017-09-14 20:59, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Šito es nesaprotu, kad izlase zaudēja Puertoriko, tad treneris, redz, jau nav bijis vainīgs - tikai spēlētāju vaina, tad jau jebkuru zaudējumu varētu norakstīt uz spēlētāju vainu, jo ne jau trenerim jāmet bumba grozā. Es negribu te baigi nolikt Bagiju, kaut gan ne tuvu neesmu starp viņa faniem un debesīs cēlājiem Citi jau te uzskata, ka Bagijs nekad nav kļūdījies utt...
Nevajag Puertoriko pieminēts, jo pēc būtības, viņa shēmas strādāja, bija lērums brīvu metienu....spēli jau grūti pamainīt, ja pa lielam spēlētāju vienīgais nopietnais ierocis bija tālmetiens, izņemot Anžeju, bet uz īsajiem jau arī vilkās soda laukumā pretinieks kopā

  -1 [+] [-]

, 2017-09-14 21:21, pirms 8 gadiem
mentalitāte! Islande futbolā, Šveice hokejā spēj paveikt brīnumus, mūsējie lūzt, kad jāpaveic izškirošas lietas. Zaudējums hokejā CAN Sočos, slovēniem tagad, tas pats bija handbolā, kur pietrūka beigās viena gola, lai tiktu uz PČ... Te kāds piesauca Dukurus, bet atcerieties, ka Martinam OS joprojām nav zelta, bet bračkam no rokām izslīdēja bronza... Tāpat bija arī basī U20 laikam, kad finālā viens itālu tirlins 10 min laikā ar raksturu salauza visus mūsu supertalantus, un atkal vienreizējas iespējas klūt par Eiropas čempioniem vietā tika rūgts sudrabs... un tanī pat gadā U18 atsāvināja bronzu utt

     [+] [-]

, 2017-09-14 23:49, pirms 8 gadiem
Muļķības, nekāda mentalitāte. Hokeja izlase Turīnas OS kvalifikācijā pret BLR 5 min pirms beigām zaudēja ar 2:4, bet beigās uzvarēja ar 5:4. Martinam nav OS zelta, jo viņu apsteidza mājinieki- gan Kanādā, gan Krievijā, turklāt pār Soču spēlēm ir liela melna dopinga ēna. Basketbolā mūsējie pirms EČ apspēlēja Lietuvu. Visi grib uzvarēt, bet nav tādas uzvarētāju mentalitātes, kas ļautu uzvarēt vienmēr.

     [+] [-]

, 2017-09-15 10:46, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kādas rotācijas, viņam pret Slovēniju bija Rendolfs jāsedz un gribi to vai nē, viņam bija līdzi augšā jāiet, rotā kā vēlies, vai nu KP vai Bertānam bija jāceļas uz trīņa līnīju, lai neļautu mest....Pret Slovēniju, jau viņš tikai varēja Meieru pret pamatcentru izlaist, jo tad, kad Rendolfs bija kā C, tad savukārt Meieram būtu jāceļas uz trīņa līnīju, kas nozīmētu vieglu dzīvi Rendolfam
Kristaps nemaz nevar nosegt ārējā perimetra spēlētājus, jo kā mēs redzējām arī iepriekšējā NBA sezonā, viņš ir pārāk tālu no spēlētāja, lai to nosegtu, kā rezultātā parasti tie ir viegli punkti pret Kristapu. Bet deffā un atlecošo bumbu ziņā Kristaps tomēr haltūrēja, protams, saprotams iemesls - lielākoties piezīmju dēļ.

Atļaušos teikt, ka Kristaps spēlēja ar pusātrumu. Spēlē ar SLO vajadzēja ieslēgt citus apgriezienus un vajadzēja vairāk tieši caur viņu spēlēt, tad arī būtu rezultāts.