Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2880, Did:0, useCase: 3

Neskatoties uz zaudējumu, Porziņģim ar 34 punktiem atrodas vieta simboliskajā izlasē

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Neskatoties uz zaudējumu, Porziņģim ar 34 punktiem atrodas vieta simboliskajā izlasē
Kristaps Porziņģis
Foto: SIPA/Scanpix

FIBA nosaukusi Eiropas čempionāta basketbolā ceturtdaļfinālu simbolisko piecinieku, un tajā, neskatoties uz Latvijas izlases zaudējumu, iekļauts Kristaps Porziņģis. Izlasē iekļauti arī divi slovēņi – saspēles vadītājs Gorans Dragičs un aizsargs Luka Dončičs.

Latvijas izlasei Eiropas čempionāts beidzās otrdienas vakarā, ar 97:103 piekāpjoties Slovēnijai. Pēc pirmā puslaika mūsējiem bija četru punktu pārsvaru, taču pēc lielā pārtraukuma trūka asuma, tāpat rezultātu nedeva glābšanās mēģinājumi galotnē.

Neskatoties uz zaudējumu, ceturtdaļfinālu simboliskajā izlasē iekļauts Latvijas valstsvienības līderis Kristaps Porziņģis. Viņš neveiksmē izcēlās ar 34 punktiem, realizējot 79% divpunktu un 82% soda metienu. Tāpat Porziņģis savāca sešas atlēkušās bumbas un bloķēja vienu metienu. Mača beigas gan viņš nesagaidīja, jo savāca piecas piezīmes.

Simboliskajā pieciniekā iekļauti arī abi Slovēnijas izlases līderi – Gorans Dragičs un Luka Dončičs. Saspēles vadītājs un komandas kapteinis Dragičs panākumu kaldināja ar 26 punktiem, astoņām rezultatīvām piespēlēm un sešām bumbām zem groziem, turklāt ar viņu laukumā slovēņi guva par 21 punktu vairāk nekā latvieši. Savukārt 18 gadus vecais Dončičs bija rezultatīvākais komandā ar 27 punktiem, kā arī pievienoja deviņas atlēkušās bumbas.

Spānijas izlases panākumu pret vāciešiem kaldināja centrs Marks Gazols, kurš svarīgajā trešajā ceturtdaļā palīdzēja čempioniem un galvenajiem favorītiem aizbēgt. Jaunākais no brāļiem Gazoliem iemeta 28 punktus, realizējot četrus tālmetienus, savāca desmit atlēkušās bumbas un izdalīja četras rezultatīvas piespēles, kā arī bloķēja divus metienus.

Tāpat simboliskajā pieciniekā iekļauts Serbijas izlases līderis Bogdans Boganovičs, kurš ceturtdaļfinālā palīdzēja tikt galā ar Itālijas valstsvienību. Aizsargs guva 22 punktus, realizējot septiņus no deviņiem divpunktu metieniem, lai gan no distances viņam neveicās – viens no deviņiem. Tāpat Bogdanoviča kontā sešas bumbas zem groziem un četras rezultatīvas piespēles.

Spānijas izlase šovakar pirmajā pusfinālā pulksten 21:30 tiksies ar slovēņiem, bet rīt spēkosies Krievijas un Serbijas valstsvienības.

Izmantotie resursi:
Hot-handed Marc Gasol takes out Quarter-Final...

  +2 [+] [-]

, 2017-09-14 16:04, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Šogad pret turkiem, piemēram. Savādāk spāņi mūs nonestu jau astotdaļfinālā. Pret Melnkalni. 2015. gadā pret Slovēniju, kas mums deva vietu Top8.
Pofig par vietu top 8! Tad labāk tikt pie medaļām un nākošreiz netikt top 8.

     [+] [-]

, 2017-09-14 16:04, pirms 7 gadiem
Rafaello rakstīja: Rebel - Tev labi sanāk analizēt to kāds mums ir sastāvs un uz ko tas ir spējīgs... Rekur ir 2015.g. fināla boxscore - pasaki, ar ko LIT sastāvs ir labāks attiecībā pret mūsu šī gada sastāvu, manuprāt mūsu šīgada sastāvs ir labāks par šo leišu sudraba sastāvu + šogad LV bija teju vienīga komanda, kurai bija 100% labākais iespējamais sastāvs (šeit es piekrītu, ka Freimanis neko būtiski labāku mums nebūtu devis)

https://archive.fiba.com/pages/eng/...

Gaidu analīzi
Leišu sudrabs bija liels brīnums, to paši leiši atzīst. Iepriekšējie panākumi tika gūti ar iespaidīgākiem sastāviem.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-14 16:06, pirms 7 gadiem
zaudetajs rakstīja: Pofig par vietu top 8! Tad labāk tikt pie medaļām un nākošreiz netikt top 8.
Nerunā niekus. Kāds pofig. Ceturtdaļfināls ir labs sasniegums, te vāju izlašu vairs nav!

  +2 [+] [-]

, 2017-09-14 16:06, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Pret Turciju nebijām ĻOTI izteikti favorīti, bija lielas bažas par spēli.
~ 75% varbūtība pēc bukmeikeru domām. Viņu kļūdas % parasti ir ļoti mazs, tas ir ļoti izteikti

  -1 [+] [-]

, 2017-09-14 16:07, pirms 7 gadiem
senscore rakstīja: ~ 75% varbūtība pēc bukmeikeru domām. Viņu kļūdas % parasti ir ļoti mazs, tas ir ļoti izteikti
Nu, bet šo svarīgo spēli tak uzvarejām? Kur tad paliek tēze, ka Bagatskis neko nekad svarīgu nevinē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-14 16:09, pirms 7 gadiem
Rafaello rakstīja: Rebel - Tev labi sanāk analizēt to kāds mums ir sastāvs un uz ko tas ir spējīgs... Rekur ir 2015.g. fināla boxscore - pasaki, ar ko LIT sastāvs ir labāks attiecībā pret mūsu šī gada sastāvu, manuprāt mūsu šīgada sastāvs ir labāks par šo leišu sudraba sastāvu + šogad LV bija teju vienīga komanda, kurai bija 100% labākais iespējamais sastāvs (šeit es piekrītu, ka Freimanis neko būtiski labāku mums nebūtu devis)

https://archive.fiba.com/pages/eng/...

Gaidu analīzi
Man variet nepiekrist, es tikai savas domas izsaku....Kas saistās ar tavu iemesto linku, tad es īsti neredzu jēgu tagad salīdzināt, jo dažādi laiki un izlases....Ā, mums pa lielam bija divi iztrūkumi - Anžejs ar Mareku, kuri garo galu pastiprinātu, viens uzbrukumā, otrs atlecošajās bumbās, protams, arī žēl, ka Vecais traumu norāva, bez tās, domāju, ka būtu reāls kandidāts uz izlasi, protams vēl Siliņš, domāju, ka viņš pret Dončiču būtu labāk defā nospēlējis kā Timma

  +2 [+] [-]

, 2017-09-14 16:09, pirms 7 gadiem
Uz papīra tāpat nebija top4 komanda, jo tad var teikt, ka Pelicans ar Deivisu, Kazinsu ir top8 komanda NBA!

  +3 [+] [-]

, 2017-09-14 16:10, pirms 7 gadiem
Pirms turnīra bukmeikeri vispār lika kā 8-10 komandu!

  -1 [+] [-]

, 2017-09-14 16:12, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Pirms turnīra bukmeikeri vispār lika kā 8-10 komandu!
Kāds to aizmirsis jau Kā jau rakstīju, tikai pēc uzvaras pār Turciju apetīte uzlidoja debešos! Pirms čempja ļoooti retais runāja skaļi par medāļiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-09-14 16:14, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Leišu sudrabs bija liels brīnums, to paši leiši atzīst. Iepriekšējie panākumi tika gūti ar iespaidīgākiem sastāviem.
Nevis brīnums, bet uzvarētāju psiholoģija, nebaidīšanās no pretinieka un nekaunība. Tas, kas mūsējiem visu laiku pietrūkst lai paceltos augstāk par 5 vietu.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 16:14, pirms 7 gadiem
Spānija, Serbija, Francija, Grieķija, Lietuva, Turcija, Horvātija, Itālija, Slovēnija,Latvija, Melnkalne, Krievija- tāds bija top12 jūlijā!

  +2 [+] [-]

, 2017-09-14 16:14, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Kāds to aizmirsis jau Kā jau rakstīju, tikai pēc uzvaras pār Turciju apetīte uzlidoja debešos! Pirms čempja ļoooti retais runāja skaļi par medāļiem!
Tikai žurnālisti cēla ažiotāžu

  +2 [+] [-]

, 2017-09-14 16:21, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Kāds to aizmirsis jau Kā jau rakstīju, tikai pēc uzvaras pār Turciju apetīte uzlidoja debešos! Pirms čempja ļoooti retais runāja skaļi par medāļiem!
Par medaļām nav jārunā, bet jāizcīna, jāizkapā. Sāpīgākais ir tas, ka šoreiz tas bija pinīgi reāli izdarāms. Nedomāju, ka paši spēlētāji ir apmierināti ar čempionāta noslēgumu.

     [+] [-]

, 2017-09-14 16:22, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Spānija, Serbija, Francija, Grieķija, Lietuva, Turcija, Horvātija, Itālija, Slovēnija,Latvija, Melnkalne, Krievija- tāds bija top12 jūlijā!
Es saku, kopš āķis lūpā, daudzi jūtas apbižoti. Tas ir kā narkomānam iedot devu, pec tam izraut īstenībā no ekstāzes augstākā punkta

     [+] [-]

, 2017-09-14 16:23, pirms 7 gadiem
zaudetajs rakstīja: Par medaļām nav jārunā, bet jāizcīna, jāizkapā. Sāpīgākais ir tas, ka šoreiz tas bija pinīgi reāli izdarāms. Nedomāju, ka paši spēlētāji ir apmierināti ar čempionāta noslēgumu.
Neviens spēlētājs nekad nav apmierināts pēc zaudējuma.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 16:25, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Neviens spēlētājs nekad nav apmierināts pēc zaudējuma.
Bet faniem būtu jābūt?

     [+] [-]

, 2017-09-14 16:26, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Pirms turnīra bukmeikeri vispār lika kā 8-10 komandu!
Nu un tad? Tas nozīmē, ka visi tagad laimīgi kā ziloņi?

  +2 [+] [-]

, 2017-09-14 16:27, pirms 7 gadiem
senscore rakstīja: Bet faniem būtu jābūt?
nē, bet tajā pašā laikā tomēr tuvāk realitātei jādzīvo, nevis, mums tik kruts sastāvs, medaļas izpalika tikai Bagatska pēc utt.

     [+] [-]

, 2017-09-14 16:30, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Es saku, kopš āķis lūpā, daudzi jūtas apbižoti. Tas ir kā narkomānam iedot devu, pec tam izraut īstenībā no ekstāzes augstākā punkta
Interesanti kurš te tagad runā par ekstāzi?

     [+] [-]

, 2017-09-14 16:31, pirms 7 gadiem
zaudetajs rakstīja: Nu un tad? Tas nozīmē, ka visi tagad laimīgi kā ziloņi?
Nē, bet tas nozīmē, ka arī šī 5 vieta tika izcīnīta!

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 16:34, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: nē, bet tajā pašā laikā tomēr tuvāk realitātei jādzīvo, nevis, mums tik kruts sastāvs, medaļas izpalika tikai Bagatska pēc utt.
Realitāte ir tāda, ka tik tuvu medaļām neesam bijuši kopš 1939. gada.

Dažiem liekas, ka tas nav sāpīgi, man nē

  -1 [+] [-]

, 2017-09-14 16:36, pirms 7 gadiem
Ieteiktu visiem urrā patriotiem vairāk iedziļināties basketbola spēles niansēs. Šodien NRA ir ļoti labs žurnālista Ērika Strausa raksts '' Līdz galam nepadarīta darba sajūta'' ar detalizētu spēles analīzi, tāpat uzklausiet ko saka basketbola lietpratēji un paši spēlētāji, kuri nebūt nav apmierināti, vēl lietderīgi ko intervijā ''Sporta avīzē'' saka Freimanis. Nevis neko nezinot, nevienā neklausoties tikai brēcat viss okei, Bagatskis labākais treneris.
Bet laikam jau te tikai retais, kurš tiešām pats saskāries gan ar lielo sportu, gan cilvēki, kuriem ļoti maz informācijas.
Neko sliktu par spēlētājiem nevar teikt, bija vairākas labi nospēlētas spēles, skaistas epizodes pat zaudētajās, bet akli bļaut tikai urrā? Par ko, ja no sportiskā viedokļa, tad mīņāšanās uz vietas, nebūtu šoreiz Porziņģis ar Dāvi, tad pat droši neiekļūtu ceturtdaļfinālā, kurā pēdējā čempī iekļuvām bez šiem grandiem!

     [+] [-]

, 2017-09-14 16:38, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Nē, bet tas nozīmē, ka arī šī 5 vieta tika izcīnīta!
To gan nevar apstrīdēt. Vieta nav slikta, jā. Paskatoties uz valstīm, kas ir aiz Latvijas noslēguma tabulā, var pat ieslīgt vieglā eiforijā.

     [+] [-]

, 2017-09-14 16:41, pirms 7 gadiem
Cau

  -1 [+] [-]

, 2017-09-14 16:44, pirms 7 gadiem
Porzingi Porzing perkons noruc draudosi, Porzingi Porzingi ko pret stipru iesaksi

  -3 [+] [-]

, 2017-09-14 16:47, pirms 7 gadiem
Ja komanda zaudē, tad dabiski, ka notiek analīze, arī kritika, bet te tiešām paliek iespaids, ka liela daļa kādi Bagatska radi un draugi raksta.
Parunājiet ar basketbola speciem, treneriem, spēlētājiem, vai vismaz izlasiet ko viņi saka, nevis katrs jefiņš iedomājas, ka viņš ir tas gudrelis un tiešās ar basketbola saistītās personas, jā ieskaitot Porziņ'gi neko nejēdz!?

     [+] [-]

, 2017-09-14 17:04, pirms 7 gadiem
Ja par piešķirtiem sodiem Slovēnijas- Latvijas spēlē, tad slovēņiem bija vairāk piešķirtas piezīmes, bet sodus viņi meta daudz vairāk, jo latvieši izdarīja daudz bezjēdzīgus pārkāpumus kas nebija metiena brīdī, slovēņi turpretim laužoties uz grozu metiena brīdī, kam tūdaļ sekoja divi realizēti soda metieni.

  +2 [+] [-]

, 2017-09-14 17:14, pirms 7 gadiem
zaudetajs, 16:14, pirms stundas, ignorēt, atbildēt

dobrecovs rakstīja: Leišu sudrabs bija liels brīnums, to paši leiši atzīst. Iepriekšējie panākumi tika gūti ar iespaidīgākiem sastāviem.

Nevis brīnums, bet uzvarētāju psiholoģija, nebaidīšanās no pretinieka un nekaunība. Tas, kas mūsējiem visu laiku pietrūkst lai paceltos augstāk par 5 vietu.


Cik lasiju, tad sloveni par musu nekaunibu ir pavisam citas domas ka dazi letinji pasi .. Pasi sev samazgas lejam virsu .. Te vienai dalai zaude spele ir uzreiz nacijas raksturojums, tacu objektivi ta nav . Ja butu ta, tad musejie speletu rumanija un belgijas ligas nevis eiropas un pasaules top ligas. Lidzigi hokeja. nebur dramu vecais.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-14 17:18, pirms 7 gadiem
zaudetajs rakstīja: Pofig par vietu top 8! Tad labāk tikt pie medaļām un nākošreiz netikt top 8.
Pofig par netikšanu pie medaļām šoreiz. Tad labāk paņemt zeltu nākošreiz.

     [+] [-]

, 2017-09-14 17:18, pirms 7 gadiem
Subaars rakstīja: Uz brīdi pieņemot, ka Bagijs nu ir lielākā katastrofa, kā te Derums un vēl dažs labs mēğina pārējiem ieskaidrot - ko liekam vietā, lielie eksperti? Kurš būs tas labais? Es, piemēram gribu redzēt lv treneri. Šķiet, ka pajolus apmierinâs tikai Pops.
Xavi Pascual

     [+] [-]

, 2017-09-14 17:19, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tikai žurnālisti cēla ažiotāžu
Es arī cerēju uz pusfinālu. Nezinu, kāpēc lai mērķētu zemāk....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja