Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2880, Did:0, useCase: 3

Brāļi Gazoli pret Dragiču un Dončiču – Stambulā noskaidros pirmo finālisti

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Brāļi Gazoli pret Dragiču un Dončiču – Stambulā noskaidros pirmo finālisti
Marks un Pau Gazoli
Foto: EPA/Scanpix

2017. gada Eiropas čempionātā basketbolā klāt izšķirošās spēles, un šovakar pulksten 21:30 pirmajā pusfinālā čempione Spānija tiksies ar Latvijas pāridarītāju Slovēniju. Dueļa tiešraide kanālā "Viasat Sport Baltic".

Latvijā turnīrs tika gaidīts bez piesardzības un ar sapni par medaļām, tomēr skrējiens pretī slavai aprāvās ceturtdaļfinālā, galotnē zaudējot slovēņiem ar 97:103. Neizdevās apturēt sāncenšu aizsargu duetu – tikai 18 gadus vecais Luka Dončičs iemeta 27 punktus, tostarp realizējot četrus tālmetienus, un savāca deviņas atlēkušās bumbas, bet Gorans Dragičs pievienoja 26 punkus, astoņas rezultatīvas piespēles un sešas bumbas zem groziem.

"Tieši tāpēc viņš savā vecuma grupā ir pats labākais. Viņam ir tikai 18 gadi, taču laukumā tiek izstarots pilnīgs miers," komandas biedru slavēja Dragičs. "Esmu viņa istabas biedrs, un nepārprotiet mani – viņš joprojām ir bērns. Skatās multenes, skatās "Friends". Taču laukumā viņš ir neticams, un mums paveicies, ka viņš ir komandā." Dončičam tiek prognozēts pirmais numurs nākamā gada draftā, bet Dragičs Nacionālajā basketbola asociācijā spēlē kopš 2008. gada, un pirms trim sezonām viņš tika atzīts par visvairāk progresējušo spēlētāju.

Pusfinālā slovēņus sagaida visnopietnākais pārbaudījums – Eiropas čempionāta galvenie favorīti spāņi, kuri triumfējuši trijos no pēdējiem četriem turnīriem. Vienīgais izņēmums bija 2013. gadā, kad pusfinālā pagarinājumā piedzīvots zaudējums pret Franciju. Taču duelī par bronzu izdevās atgūties un ar 26 punktu pārsvaru sagraut Horvātijas valstsvienību. Pirms diviem gadiem Spānija cīņā par zeltu neatstāja cerības lietuviešiem.

No tā starta piecinieka šovasar ierindā ir tikai viens spēlētājs – Pau Gazols. Viņš ceturtdaļfinālā pret vāciešiem, ko izdevās uzvarēt ar 84:72, guva 19 punktus, taču palika jaunākā brāļa Marka ēnā. Līdz trešajai ceturtdaļai laukumā ritēja līdzīga cīņa, taču tad lietas savās rokās ņēma centrs, kurš maču noslēdza 28 punktiem, desmit atlēkušajām bumbām un četrām rezultatīvām piespēlēm. Tāpat Marks realizēja četrus no sešiem tālmetieniem.

Pirms pusfināla pret slovēņiem Spānijas izlasi piesardzīgu gan dara fakts, ka neizdevās apturēt Vācijas saspēles vadītāju Denisu Šrēderu, kurš iemeta 27 punktus. Tādējādi problēmas varētu sagādāt arī Dragiča un Dončiča duets. Protams, jāatceras, ka Spānijas valstsvienība pretī var likt divus Nacionālajā basketbola asociācijā spēlējošus aizsargus – saspēles vadītāju Rikiju Ruvio un Serhio Rodrigesu, kurš gan šovasar parakstīja līgumu uz trim sezonām ar Maskavas CSKA.

Gan Spānija, gan Slovēnija uzvarējusi visos septiņos aizvadītajos mačos, taču šovakar viena sērija aprausies. Spēles sākums pulksten 21:30, tiešraide kanālā "Viasat Sport Baltic". Savukārt rīt pusfinālā tiksies divas komandas no Latvijas apakšgrupas – Serbija un Krievija.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 09:41, pirms 7 gadiem
tikai taa speeles stila del, ko sloveeni paradija pret musu izlasi, ceru, ka spaani vinus nopeers ar vismaz -15

  -2 [+] [-]

, 2017-09-14 09:49, pirms 7 gadiem
bārdainie pusčigāni sabradās puskrievus un tie paliks ceturtie un raudās gaužas asaras! Vanga tā pareģoja 1956. gadā

     [+] [-]

, 2017-09-14 09:49, pirms 7 gadiem
Novēlu slovēņiem zāģi pa vismaz 20-30 p pārsvaru

  +3 [+] [-]

, 2017-09-14 09:50, pirms 7 gadiem
Novēlu visu to labāko Dončičam. Puika malacis, spēlē ar sirdi.

  +2 [+] [-]

, 2017-09-14 09:51, pirms 7 gadiem
wifebeater rakstīja: bārdainie pusčigāni sabradās puskrievus un tie paliks ceturtie un raudās gaužas asaras! Vanga tā pareģoja 1956. gadā
Kāpēc pusčigāni?

     [+] [-]

, 2017-09-14 09:55, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Novēlu visu to labāko Dončičam. Puika malacis, spēlē ar sirdi.
Ceru, spāņi to lecīgo puišeli noliks pie vietas

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 09:57, pirms 7 gadiem
zaudetajs rakstīja: Ceru, spāņi to lecīgo puišeli noliks pie vietas
Nekā lecīga tur nebija. Prieks par punktiem, savu spēli, komandas uzvaru, absolūti NEKĀ lecīga tur nebija! Kopš kura laika izrādīt lielu prieku ir lecīgums? Puika bauda konkrēto brīdi savā dzīvē! Varbūt tas arī mums pietrūka? Vairāk emociju, spēles lustes, draiva...

     [+] [-]

, 2017-09-14 10:05, pirms 7 gadiem
Bardainie rauduli,aktieri spaani nekad nav patikusi, tapec laikam par Sloveniju soreiz. Sloveni gan centisies neatpalikt aktiermakslaa, bet tomer Tada sajuta, ka visi halavnie metieni saktita Pret Latviju un spanu aizsardziba 100 punktus ari nepielaus, taka bus gruti.

     [+] [-]

, 2017-09-14 10:11, pirms 7 gadiem
Tur bija jābūt mums... Tik loooti saaap

     [+] [-]

, 2017-09-14 10:13, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nekā lecīga tur nebija. Prieks par punktiem, savu spēli, komandas uzvaru, absolūti NEKĀ lecīga tur nebija! Kopš kura laika izrādīt lielu prieku ir lecīgums? Puika bauda konkrēto brīdi savā dzīvē! Varbūt tas arī mums pietrūka? Vairāk emociju, spēles lustes, draiva...
Man savukārt būs bauda kad slovēņi nokārtām galvām šovakar ies prom no laukuma. Dienvidslāvi vispār nepatīk kā tādi.

  +9 [+] [-]

, 2017-09-14 10:13, pirms 7 gadiem
Slovēņi nav pelnijuši tur atrasties. Tā nav nacionālā izlase ja naturalizē spēlētājus.

     [+] [-]

, 2017-09-14 10:20, pirms 7 gadiem
Spānija viegli pārbrauks pāri

  +4 [+] [-]

, 2017-09-14 10:23, pirms 7 gadiem
Par smuku cīņu! Un tas ir vienīgais, ko drīkstam gaidīt, visas tās aplamāšanas ir tikai mazu tirliņu cienīgas.

  +2 [+] [-]

, 2017-09-14 10:25, pirms 7 gadiem
Spānija nerāda ne tuvu iespaidīgu basketbolu, Slovēnija kad netēlo tad šī izlase ir ļoti simpātiska, es ceru ka būs aizraujošs mačs, nelielu priekšrocību dodu Spānijai, bet ja Slovēnijas līderi nospēlēs tādu maču kā pret Latviju tad var notikt arī labas lietas priekš viņiem!

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 10:40, pirms 7 gadiem
Jāaa, šodien pret spāņiem pusfinālā bija jāspēlē mums, bet nu neko, tāds ir sports... Tik un tā Latvija malači, labs turnīrs, labs sniegums un augstā 5.vieta, laigan, protams, varējām būt augstāk! Vamos Espania!!!

     [+] [-]

, 2017-09-14 10:51, pirms 7 gadiem
G

  +8 [+] [-]

, 2017-09-14 10:52, pirms 7 gadiem
Pirmo reizi par Spāniju tikai un vienīgi dēļ tā pretīgā gaiļa Rendolfa !!

     [+] [-]

, 2017-09-14 10:54, pirms 7 gadiem
Šodien laukumā satiksies divas aktieru trupas. Ceru uz līdzīgu cīņu, kuru pametīs Slovēņi ar nokārtām galvām.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 10:57, pirms 7 gadiem
Nesaprotu daudzu lietotāju negatīvo nostāju pret Slovēniju! Tapēc, ka 1/4 viņi mūs fantastiskā spēlē, spēles galotnē vinnēja? Tas, ka bija emocijas, bija prieka izpausmes, bija džekiem gandarijums par spēli, par emociju izrādīšanu mēs tagad viņus noniecinām? Smieklīgi
Es ticu, ka tajā spēlē, pie tādas atmosfēras, pie fantastiska basketbola ir ļoti grūti savaldīt emocijas! Un noteikti nebūs nekādi -20 Slovēņiem šodien! Par skaistu spēli.

  +2 [+] [-]

, 2017-09-14 10:59, pirms 7 gadiem
zaudetajs rakstīja: Man savukārt būs bauda kad slovēņi nokārtām galvām šovakar ies prom no laukuma. Dienvidslāvi vispār nepatīk kā tādi.
Kādreiz aizbrauc uz Balkāniem, ļoti skaistas vietas un labi cilvēki.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-14 11:01, pirms 7 gadiem
Es pa slovēņiem, viņi tomēr dragā pa skaisto

  +3 [+] [-]

, 2017-09-14 11:01, pirms 7 gadiem
ChupaaChubzz rakstīja: Slovēņi nav pelnijuši tur atrasties. Tā nav nacionālā izlase ja naturalizē spēlētājus.
Piekrītu, ir jāaizliedz naturalizēt kaujas nēģerus, tas jau vairs nav basketbols, ko mēs mīlam, bet atgādina cīņas sportu. FIBA ir jāiesaistās šajā jautājumā. Katrai nācijai pašai jāizaudzina spēlētāji, nevis jānopērk gatavi algotņi. Ja nespēj, tad rezultāts ir likumsakarīgs.

  +4 [+] [-]

, 2017-09-14 11:04, pirms 7 gadiem
ZagorS rakstīja: Pirmo reizi par Spāniju tikai un vienīgi dēļ tā pretīgā gaiļa Rendolfa !!
Īstenībā par Dončiču nav komentāru, jauns talants, izaudzis sistēmā, tāpat kā LV izauga KP6. Bet tie Rendolfi ir jāaizliedz basketbolā, kas dēļ piķa spēlē jebkurā balto izlasē.

  +5 [+] [-]

, 2017-09-14 11:05, pirms 7 gadiem
Ojaars GM rakstīja: Nesaprotu daudzu lietotāju negatīvo nostāju pret Slovēniju! Tapēc, ka 1/4 viņi mūs fantastiskā spēlē, spēles galotnē vinnēja? Tas, ka bija emocijas, bija prieka izpausmes, bija džekiem gandarijums par spēli, par emociju izrādīšanu mēs tagad viņus noniecinām? Smieklīgi
Es ticu, ka tajā spēlē, pie tādas atmosfēras, pie fantastiska basketbola ir ļoti grūti savaldīt emocijas! Un noteikti nebūs nekādi -20 Slovēņiem šodien! Par skaistu spēli.
a par ko viņus mīlēt ?

  -1 [+] [-]

, 2017-09-14 11:05, pirms 7 gadiem
sandis444444 rakstīja: Spānija nerāda ne tuvu iespaidīgu basketbolu, Slovēnija kad netēlo tad šī izlase ir ļoti simpātiska, es ceru ka būs aizraujošs mačs, nelielu priekšrocību dodu Spānijai, bet ja Slovēnijas līderi nospēlēs tādu maču kā pret Latviju tad var notikt arī labas lietas priekš viņiem!
cik var ņemties ar to slovēņu "tēlošanu". vienkārši abas komandas (i mean arī Latvija) vienojās spēles sākumā (un to atbalstīja tiesneši ar savu rīcību), ka flopos un to arī realizācija. Lieliskākais flops īstenībā pieder KP, kurš izsmalcināti nokrita, kad Rendolfs pat lāga viņam nepieskārās

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 11:05, pirms 7 gadiem
zigmārs112 rakstīja: a par ko viņus mīlēt ?
Paši zaudējām spēli, un tagad slovēņi vainīgi

  -3 [+] [-]

, 2017-09-14 11:07, pirms 7 gadiem
Ojaars GM rakstīja: Nesaprotu daudzu lietotāju negatīvo nostāju pret Slovēniju! Tapēc, ka 1/4 viņi mūs fantastiskā spēlē, spēles galotnē vinnēja? Tas, ka bija emocijas, bija prieka izpausmes, bija džekiem gandarijums par spēli, par emociju izrādīšanu mēs tagad viņus noniecinām? Smieklīgi
Es ticu, ka tajā spēlē, pie tādas atmosfēras, pie fantastiska basketbola ir ļoti grūti savaldīt emocijas! Un noteikti nebūs nekādi -20 Slovēņiem šodien! Par skaistu spēli.
Slovēņi spēlēja ar karstām asinīm. Tieši emocijas ļāva viņi lauzt spēles gaitu. Manuprāt, katra spēlē var atrast epizodi, kur KP drusku teatrāli nospēlē, so what?

     [+] [-]

, 2017-09-14 11:07, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Paši zaudējām spēli, un tagad slovēņi vainīgi
katrā ziņā spāņi tīri man patīk daudz vairāk

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 11:13, pirms 7 gadiem
Te ir savākušies cilvēki kas acīmredzot basketbolam seko līdz visticamāk ka tikai pāris gadus, jo ja tā nebūtu tad zinātu ka naturalizācija basketbolā (un ne tikai tur) notiek jau sen un jau 2001 gadā Slovēnijas izlases sastāvā spēlēja tāds melnais vīrs kā Ariels Mc Donalds!

Un nu nevajag tēlot kkādus apbižotos, arī mēs lāpoties ar caurumiem sastāvā savulaik Latvijas pasi iedevām Ostleram, arī Šturmam un Pētersonam un tas nekas ka viņiem bija kkādas latviešu saknes, latviski viņi neprata ne bū ne bē!

Tāpat futbolā nesen Latvijas pasi iedeva Torresam par īpašiem nopelniem Latvijas labā - vienīgais viņa nopelns bija tāds ka viņš.. apprecēja šķiet Mareka Zuntnera māsu, citu nopelnu viņam nav bijis.

Un ne tikai sportistiem dalām Latvijas pases, ir arī citi, ārpus sporta esoši cilvēki kuriem esam "dāvinājuši" pases!

Tā ka netēlosim apbižotos, mēs neesam ne ar ko labāki!

     [+] [-]

, 2017-09-14 11:18, pirms 7 gadiem
Ko var cepties?Abas izlases bija ar ambicijam pieradit,ka ir labaka.Tapec ari Doncica emocijas+vins vel ir jauns,un karsts emocijas.Es personigi uzskatu,ka visu izskira nianses+tas,ka pret KP bija labs speletajs(Rendolfs).Un nianses bija -3.ceturtdalas slovenu izraviens(atrak vajadzeja time out),pie rezultata 92-93 ari prasijas time out.

     [+] [-]

, 2017-09-14 11:18, pirms 7 gadiem
Zigmārs112- es jau nesaku, ka jāmīl! Protams daudziem patīk Spāņu rādītais basītis, personīgi man, tieši šajā čempī, ļoti patīk Slovēņu parādītā spēle līdz šim. Nesaku, ka jāmil, bet nevajaga komandu tizli noniecināt

     [+] [-]

, 2017-09-14 11:20, pirms 7 gadiem
Ojaars GM rakstīja: Zigmārs112- es jau nesaku, ka jāmīl! Protams daudziem patīk Spāņu rādītais basītis, personīgi man, tieši šajā čempī, ļoti patīk Slovēņu parādītā spēle līdz šim. Nesaku, ka jāmil, bet nevajaga komandu tizli noniecināt
esmu šokēts ka te ir adekvāti zēni. liels retums

  +2 [+] [-]

, 2017-09-14 11:24, pirms 7 gadiem
Bet ,lai cik labi butu slovenju D&D es par spaniem.Slovenija vs Latvija visu izskira ,kura aukstasanigak nospeles.Te jau spaniem ir pilns ar pieredzejusiem "bukiem"

  +2 [+] [-]

, 2017-09-14 11:24, pirms 7 gadiem
Haha te lielākā daļa kā mazi apbižojušies bērni
Cerams spāņi sasitīs tos stulbos, ļaunos slovēņus ar +50, stulbais 18 gadnieks priecājās par komandas groziem, kā viņš tādas šausmas varēja atļauties
Pašiem tiešām neliekas smieklīgi šitais?

     [+] [-]

, 2017-09-14 11:27, pirms 7 gadiem
Slovēniem novēlu bronzu,spāņiem zeltu.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-14 11:29, pirms 7 gadiem
Assasinss' rakstīja: Haha te lielākā daļa kā mazi apbižojušies bērni
Cerams spāņi sasitīs tos stulbos, ļaunos slovēņus ar +50, stulbais 18 gadnieks priecājās par komandas groziem, kā viņš tādas šausmas varēja atļauties
Pašiem tiešām neliekas smieklīgi šitais?
tu neesi vienīgais kas ienīst slovēņus. kopā mēs varam

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 11:32, pirms 7 gadiem
Assasinss:ko tu vari gribet no parasta lidzjuteja,ja,piemeram,profesionali speletaji medz mulkigus noraidijumus nopelnit.Visi mes cerejam ,ka sogad bus tas pusfinals.Un ir tikai normali,ka pec zaudejuma ir rugtums,ko daudzi izpauz apvainojumos.Es nesaku,ka pareizi tas ir.Bet ,ja esi par savu izlasi,tad savadak nevar but

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 11:33, pirms 7 gadiem
Tas ka Rendolfs bija pret KP tas neko neizšķīra, KP nospēlēja tik labi cik varēja un 34pt liecina par to ka neviens ar viņu galā netika!

  +2 [+] [-]

, 2017-09-14 11:44, pirms 7 gadiem
karlosm rakstīja: Īstenībā par Dončiču nav komentāru, jauns talants, izaudzis sistēmā, tāpat kā LV izauga KP6. Bet tie Rendolfi ir jāaizliedz basketbolā, kas dēļ piķa spēlē jebkurā balto izlasē.
Atvaino, bet, ja kāds saka, ka Porziņģis ir izaudzis pateicoties labai basketbola sistēmai Latvijā, tad man par to tikai jāpasmaida

  +2 [+] [-]

, 2017-09-14 11:58, pirms 7 gadiem
zaudetajs rakstīja: Atvaino, bet, ja kāds saka, ka Porziņģis ir izaudzis pateicoties labai basketbola sistēmai Latvijā, tad man par to tikai jāpasmaida
Ta sistema par ko vins runaa arii, visticamak, nebija sloveenu sistema, bet gan Spanijas. Doncic gluzhi tapaat kaa KP par pro speletaju ir izaudzis tiesi Spanijaa, jo ja nemaldos, tad vins tur jau kadus gadus 5 tochna ir, un pietam Real Madrid sastavaa.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 12:06, pirms 7 gadiem
Assasinss' rakstīja: Haha te lielākā daļa kā mazi apbižojušies bērni
Cerams spāņi sasitīs tos stulbos, ļaunos slovēņus ar +50, stulbais 18 gadnieks priecājās par komandas groziem, kā viņš tādas šausmas varēja atļauties
Pašiem tiešām neliekas smieklīgi šitais?
Mums var būt tagad masveidā ir jāsāk mīlēt Slovēnija.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-14 12:10, pirms 7 gadiem
Lai tiek zelts Slovēnijai, vismaz būsim zaudējuši čempioniem

     [+] [-]

, 2017-09-14 12:15, pirms 7 gadiem
cobham rakstīja: Novēlu slovēņiem zāģi pa vismaz 20-30 p pārsvaru
Lai mēs varētu justies pavisam diženi, mums tieši vajadzētu, lai slovēņi izcīna zeltu. Un, piedevām, pret serbiem. Tad mēs varētu teikt, ka zaudējām tikai 1. un 2. vietai un īstenībā mums pienākas bronza.

  +2 [+] [-]

, 2017-09-14 12:21, pirms 7 gadiem
Assasinss' rakstīja: Haha te lielākā daļa kā mazi apbižojušies bērni
Cerams spāņi sasitīs tos stulbos, ļaunos slovēņus ar +50, stulbais 18 gadnieks priecājās par komandas groziem, kā viņš tādas šausmas varēja atļauties
Pašiem tiešām neliekas smieklīgi šitais?
te lielāka daļā IR mazi bērni.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 12:25, pirms 7 gadiem
Cerbers24 rakstīja: Assasinss:ko tu vari gribet no parasta lidzjuteja,ja,piemeram,profesionali speletaji medz mulkigus noraidijumus nopelnit.Visi mes cerejam ,ka sogad bus tas pusfinals.Un ir tikai normali,ka pec zaudejuma ir rugtums,ko daudzi izpauz apvainojumos.Es nesaku,ka pareizi tas ir.Bet ,ja esi par savu izlasi,tad savadak nevar but
Tak atzīstat zaudējumu slovēņi bija labāki un veiksmīgāki nedaudz.
Tiesāšana bija drausmīga uz abām pusēm, Dragičam ar elkoni pa seju ievelk, svilpe klusē, otrās ceturtdaļas beigās tāpēc uz beņķa ilgāk sēdēja, un mums izdevās pievilkt.
Nav nekāda iemesla izrādīt baigās antipātijas pret slovēņiem, tas ir bērnišķīgi un stulbi.

     [+] [-]

, 2017-09-14 12:46, pirms 7 gadiem
Slovēņī šovakar pārrakstīs vēsturi

     [+] [-]

, 2017-09-14 12:49, pirms 7 gadiem
knaible rakstīja: Mums var būt tagad masveidā ir jāsāk mīlēt Slovēnija.
Kāpēc ne? Skaista valsts, dzīves līmenis augstāks, nekā Latvijā vai pat Igaunijā, vispār malači, strādīgi ļaudis.

     [+] [-]

, 2017-09-14 12:57, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: Slovēniem novēlu bronzu,spāņiem zeltu.
Spāņiem zeltu, slovēņiem pietiks ar 4. vietu.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-14 13:01, pirms 7 gadiem
par Slovēniju !

     [+] [-]

, 2017-09-14 13:19, pirms 7 gadiem
Tekstā teikts, ka zaudējām galotnē...pilnīgas muļķības..... spēle tika zaudēta 3.ceturtdaļas sākumā, kad slovēņi veica izrāvienu 0:12. Kā varēja iznākt laukumā tk miegaini ???

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 13:45, pirms 7 gadiem
PēterisP rakstīja: Es pa slovēņiem, viņi tomēr dragā pa skaisto
Es ar.

     [+] [-]

, 2017-09-14 14:45, pirms 7 gadiem
ama-tieris rakstīja: Tekstā teikts, ka zaudējām galotnē...pilnīgas muļķības..... spēle tika zaudēta 3.ceturtdaļas sākumā, kad slovēņi veica izrāvienu 0:12. Kā varēja iznākt laukumā tk miegaini ???
tieši tā, gandrīz izslēdzu to murgu. nācās ieņemt pāris malkus kefīra, lai spētu turpināt skatīties

     [+] [-]

, 2017-09-14 15:22, pirms 7 gadiem
Kā jau tika teikts pirms čempionāta: letiņiem nāves grupa. Lūk, fakti rāda, ka bija taisnība: divas Eiropas top4 komandas (krievi, serbi). Mūsējiem cepuri nost, ka grupā izsita otro vietu.
Par to kā mums vajadzēja vai nevajadzēja plovos nospēlēt, neizteikšos. Visiem zināms, ka izslēgšanas spēles (ne sērijas, bet spēles) ir lielākajā mērā loterija: vienam paveicas, otram ne. Un mūsējie godam pret slovēņiem nocīnījās.
Kopumā: esam zaudējuši divām no četrām top4 komandām un vienu vinnējuši. Nav iemesla raudāt.
Paskatīsimies vietu sadalījumu pēc turnīra - kas zina: iespējams, ka mūs ceturtdaļfinālā izslēguši nākamie čempioni (slovēņi)... ...iespējams, ka apakšgrupā mums kāju priekšā ceļam uz "vieglo zaru" aizlikuši nākamie čempioni (serbi). Nav ko skumt - šis čempis bija baudāms un ar visiem sitāmies godam. Uzvarējām biežāk nekā zaudējām, muļķīgu zaudējumu (izlaistu uzvaru) nebija; patiesībā tieši mūsējiem šogad izdevās vairākas spēles salauzt sev par labu un nodrošināt mierīgu spēles galotni. Ir solis uz priekšu.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 15:29, pirms 7 gadiem
Es nesaprotu tos pesimistus, kas ņaud pēc šāda čempionāta: ja vien neesat piedzīvojuši 1935. gada čempi, tad diez vai esat redzējuši kaut ko labāku par šo! Un pat ar visu 1935. gadu - paši saprotat: šajā čempionātā redzētais spēles līmenis ir augstākais, kādu letiņi ir rādījuši JEBKAD. Tad par ko te ņaudēt?! Visi mūsu talanti vēl jauni - visi ar minimālu vai vispār BEZ pienācīgas turnīru pieredzes! Medaļas pieprasīt puikām jau pirmajā mēģinājumā?! Pff - dod dievs, ka Jūs būtu tik pat prasīgi paši pret sevi Lai dzīvo!

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 15:31, pirms 7 gadiem
Dinamo'1988 rakstīja: par Slovēniju !
Es par spāņiem. Pirms turnīra man arī patika doma par mazajām valstiņām (LV, Slovēnija u.tml.), kas ierāda vietu lielajiem, bet pēc tās slovēņu "pirksti gaisā" izrādes ar 18-gadīgo piena puiku priekšgalā (un mello "slovēni" no pakaļas), negribu redzēt tos viņu pāvu ģīmjus. Lai spāņi pārrullē pāri un pēc tam arī pēdējā spēlē lai SLO paliek ar koka medaļām, un brauc mājās apdomāties kā jāuzvedas.

     [+] [-]

, 2017-09-14 15:50, pirms 7 gadiem
Limpompo rakstīja: Es par spāņiem. Pirms turnīra man arī patika doma par mazajām valstiņām (LV, Slovēnija u.tml.), kas ierāda vietu lielajiem, bet pēc tās slovēņu "pirksti gaisā" izrādes ar 18-gadīgo piena puiku priekšgalā (un mello "slovēni" no pakaļas), negribu redzēt tos viņu pāvu ģīmjus. Lai spāņi pārrullē pāri un pēc tam arī pēdējā spēlē lai SLO paliek ar koka medaļām, un brauc mājās apdomāties kā jāuzvedas.
Puikas prieki par uzvaru un punktiem bija īsti, nesamāksloti.

     [+] [-]

, 2017-09-14 16:03, pirms 7 gadiem
Par Slovēniju.

Ļoti laba komanda. Dončičs zvērs, Dragič monstrs.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 16:05, pirms 7 gadiem
Limpompo rakstīja: Es par spāņiem. Pirms turnīra man arī patika doma par mazajām valstiņām (LV, Slovēnija u.tml.), kas ierāda vietu lielajiem, bet pēc tās slovēņu "pirksti gaisā" izrādes ar 18-gadīgo piena puiku priekšgalā (un mello "slovēni" no pakaļas), negribu redzēt tos viņu pāvu ģīmjus. Lai spāņi pārrullē pāri un pēc tam arī pēdējā spēlē lai SLO paliek ar koka medaļām, un brauc mājās apdomāties kā jāuzvedas.
Kurā vietā viņiem bija pirksti gaisā? Normālas emocijas pēc gūtajiem punktiem un uzvaras.

     [+] [-]

, 2017-09-14 16:17, pirms 7 gadiem
Neredzu slovēņiem nēkadus variantus uzvarēt! It īpaši garais gals SLO ir pašvaks. Gasol bračkām tur katram pa 25 punkti bus.

     [+] [-]

, 2017-09-14 16:46, pirms 7 gadiem
No vienas puses gribās lai SLO zaudē - tipa neliela atriebe, ka viņi mūs uzvarēja
No otras, lai uzvar visu čempi, tad varēsim teikt - vot, knapi nākamajiem čempioniem zaudējām.

     [+] [-]

, 2017-09-14 20:05, pirms 7 gadiem
Kāds varbūt zin kur internetā varēs redzēt?

     [+] [-]

, 2017-09-14 21:25, pirms 7 gadiem
kur neta var redzet so speli,padalaties ar info

     [+] [-]

, 2017-09-14 21:28, pirms 7 gadiem
par slo uzvaru čempī.

     [+] [-]

, 2017-09-14 21:31, pirms 7 gadiem
Varbūt kāds jūtūb links?

  +3 [+] [-]

, 2017-09-14 21:35, pirms 7 gadiem
Besī pretīgais viašrots - speciāli paņēmu VSB, un tagad varu pusfināla laikā skatīties Rīgas ģinamo

     [+] [-]

, 2017-09-14 21:37, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Varbūt kāds jūtūb links?
Vēl neviens neiet

     [+] [-]

, 2017-09-14 21:37, pirms 7 gadiem

     [+] [-]

, 2017-09-14 21:41, pirms 7 gadiem
es visu naudu kas TOTO palikusi uzkraameeju uz Sloveenjiem

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 21:42, pirms 7 gadiem
jagris rakstīja: Besī pretīgais viašrots - speciāli paņēmu VSB, un tagad varu pusfināla laikā skatīties Rīgas ģinamo
TV3 Lietuva rāda. Bet pilnībā saprotu sašutumu.

     [+] [-]

, 2017-09-14 21:48, pirms 7 gadiem
Dragicham 3+1 ! :O

     [+] [-]

, 2017-09-14 21:49, pirms 7 gadiem
te mees redzam, kas buutu spaanniem pret mums ... auzas ..

     [+] [-]

, 2017-09-14 21:50, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: Dragicham 3+1 ! :O
vēl zilāks, kā Dončičam pret mums.
Acīmredzot Spānija ar nolemta.

     [+] [-]

, 2017-09-14 21:50, pirms 7 gadiem
lieli, veci, leeni garie .. Sloveenni transition basiitii shos noskries kaa mazus ezhus

     [+] [-]

, 2017-09-14 21:51, pirms 7 gadiem
eziitis rakstīja: vēl zilāks, kā Dončičam pret mums.
Acīmredzot Spānija ar nolemta.
Jaa dheku gaisa sagrieza paraleeli griidai bez maz vai un veel kaut kaa shis iemenaas izmest un iemest ! :O Ka ajau speel pret Latviju teicu Dragich ir viennoziimigai labaakis speeleetajs chempii unneviens ne tuvu blakus nestaav

     [+] [-]

, 2017-09-14 21:52, pirms 7 gadiem
spāņi katru spēli iesāk smagi

  +3 [+] [-]

, 2017-09-14 21:52, pirms 7 gadiem
TakeTheBall rakstīja: te mees redzam, kas buutu spaanniem pret mums ... auzas ..
Tik lūdzu nevajag sākt šīs salīdzināšanas "kā būtu, ja būtu". Būtu pavisam cita spēle.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 21:52, pirms 7 gadiem
TakeTheBall rakstīja: lieli, veci, leeni garie .. Sloveenni transition basiitii shos noskries kaa mazus ezhus
Bija koef 4 uz Sloveeniju un es noleemu iet uz visu banku, jo tieshi taapat domaaju

     [+] [-]

, 2017-09-14 21:52, pirms 7 gadiem
bet Slovēņi ir daudz ātrāki par pensionāriem

     [+] [-]

, 2017-09-14 21:53, pirms 7 gadiem
Pie tam Slovenjiem truljus ir iemketushi kaadi 4-5 dazhaadi purni - kas noziime ka ieguvushi parliecibu un ar labu procentu turpinaas piljiit truljnjikus

     [+] [-]

, 2017-09-14 21:53, pirms 7 gadiem
toto kantori būs galīgi crazy koeficentus salikuši uz šo maču

     [+] [-]

, 2017-09-14 21:55, pirms 7 gadiem
Spaanji arii saak traapiit truljus !

     [+] [-]

, 2017-09-14 21:55, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: bet Slovēņi ir daudz ātrāki par pensionāriem
Piekrītu. Bet Spānija manuprāt krietni gudrāka. Ja Slovēņiem turpinās krist truļi ar ļoti labu %, tad uzvarēs. Pretējā gadījumā lieku uz to, ka Spanija ar pieredzi paņems.

Es par Slovēniju!

  +2 [+] [-]

, 2017-09-14 21:55, pirms 7 gadiem
Šitāda tiesāšana nevarēja būt aizvakar, kur reāli tiesneši arī ļauj spēlēt?

     [+] [-]

, 2017-09-14 21:58, pirms 7 gadiem
eziitis rakstīja: Piekrītu. Bet Spānija manuprāt krietni gudrāka. Ja Slovēņiem turpinās krist truļi ar ļoti labu %, tad uzvarēs. Pretējā gadījumā lieku uz to, ka Spanija ar pieredzi paņems.

Es par Slovēniju!
spāņi mēģina bremzēt spēli , viņi saprot skrienot ar slovēņiem viņiem būs pakaļā

     [+] [-]

, 2017-09-14 22:00, pirms 7 gadiem
apbriinoju speeleetaaju fizuhu .. shitaa skriet un ar taadu % mest ... monstri

     [+] [-]

, 2017-09-14 22:03, pirms 7 gadiem
DONCHICH atkal trulis pret vairogu !

  +2 [+] [-]

, 2017-09-14 22:04, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: DONCHICH atkal trulis pret vairogu !
gan jau vinsh taa gribeeja

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 22:05, pirms 7 gadiem
Bet zem groza sloveenijai ir katastrofa un Spenji neglaabjami velk klaat !

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 22:06, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: Bet zem groza sloveenijai ir katastrofa un Spenji neglaabjami velk klaat !
yap apakša slovēņiem ir slikta

     [+] [-]

, 2017-09-14 22:07, pirms 7 gadiem
DONCHICH skolo Rubio !

  +3 [+] [-]

, 2017-09-14 22:08, pirms 7 gadiem
Rubio tā bārda nepietāv

  +2 [+] [-]

, 2017-09-14 22:08, pirms 7 gadiem
Un to ka slikta apakša mūsējiem vajadzēja izmantot...

     [+] [-]

, 2017-09-14 22:08, pirms 7 gadiem
SLOVEENIJA - UZ PRIEKSHU ar truljiem nokaujat spaanju penshus !!!

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 22:09, pirms 7 gadiem
keds rakstīja: Un to ka slikta apakša mūsējiem vajadzēja izmantot...
Bagijs marineeja Meieri uz solinja apzinaati !

     [+] [-]

, 2017-09-14 22:09, pirms 7 gadiem
Vidmaars sprauzh un grauj spaanju moraali !

     [+] [-]

, 2017-09-14 22:10, pirms 7 gadiem
Nespēju beigt kaifot par komentātoru pāri Bergmanis + Lindenbaums.

     [+] [-]

, 2017-09-14 22:10, pirms 7 gadiem
Spāņi paņems

     [+] [-]

, 2017-09-14 22:11, pirms 7 gadiem
Vecai Gazols velk un glaabj spaanjus !

     [+] [-]

, 2017-09-14 22:11, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Spāņi paņems
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

     [+] [-]

, 2017-09-14 22:12, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
jā, jāpārslēdzas laikam uz fuci

     [+] [-]

, 2017-09-14 22:13, pirms 7 gadiem
N tas shtukas sloveenjia atbraukushi uz Turciju unparvertushi par maajs areen Sloveenijai - tikai tamdelej vien vinjiem buutu jaanjem !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-14 22:16, pirms 7 gadiem
Ceru, ka spāņi paņems priekšā tos mazos lecīgos dienvidslāvus.
Reāli besī skatīties šādu basketblu kur vienīgais veids kā uzvarēt ir lidināt visu laiku 3 pts metienus, bet tikko aizlido garām tā uzreiz dabon bez lielas pretestības savā grozā 2 pts.

     [+] [-]

, 2017-09-14 22:20, pirms 7 gadiem
Tas tik ir procents 3pt Slovēņiem😮

     [+] [-]

, 2017-09-14 22:20, pirms 7 gadiem
Ambrē rakstīja: Ceru, ka spāņi paņems priekšā tos mazos lecīgos dienvidslāvus.
Reāli besī skatīties šādu basketblu kur vienīgais veids kā uzvarēt ir lidināt visu laiku 3 pts metienus, bet tikko aizlido garām tā uzreiz dabon bez lielas pretestības savā grozā 2 pts.
Nez vai! Manuprāt sajūtas būtu labākas ,ka mūsu komanda būtu zaudējusi tikai E čempioniem - slovēņiem un vicečempioniem -serbiem!

     [+] [-]

, 2017-09-14 22:30, pirms 7 gadiem
Skrein un jonjo SLOVEENIJA un kaash SPAANIJA!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-14 22:33, pirms 7 gadiem
Nekas tur nav no tās Spānijas, mēs viņus noskrietu viens divi!

     [+] [-]

, 2017-09-14 22:33, pirms 7 gadiem
nav variantu Spaniem ja sloveni ta turpinas

     [+] [-]

, 2017-09-14 22:33, pirms 7 gadiem
doncic drafta 1nr

  -1 [+] [-]

, 2017-09-14 22:34, pirms 7 gadiem
Vidziņš rakstīja: Nez vai! Manuprāt sajūtas būtu labākas ,ka mūsu komanda būtu zaudējusi tikai E čempioniem - slovēņiem un vicečempioniem -serbiem!
Man ir pilnīgi vienalga kam mēs zaudējām - mani kaitina šis Slovēnijas piedāvātais anti-basketbols, kas turās tikai uz to cik % tālmetieni iekritīs, ja sāks viņiem nekrist tad izskatās, ka Slovēnijai nav plāna B.
Aizsardzība ir kā caurstaigājama sēta - Latvijas gūtie 97 punkti teju ar 2 pts metieniem ir tam apliecinājums.
Slovēnija man atgādina tādu futbola izlasi, kas visu spēli izmisīgi aizsargājas un uzvaru gūst pēcspēles 11m soda sitienu sērijā ar rezultātu 1:0.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 22:34, pirms 7 gadiem
endrju bernarskis-filma rintintins rakstīja: nav variantu Spaniem ja sloveni ta turpinas
Slovēņiem arī krīt nenormāli, it īpaši 3pts..

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 22:34, pirms 7 gadiem
endrju bernarskis-filma rintintins rakstīja: nav variantu Spaniem ja sloveni ta turpinas
es uzliku visu lai pakaastu un miers buutu no totjika , bet izskataas ka busu vien jaaturpina ja SLO vinnes

     [+] [-]

, 2017-09-14 22:34, pirms 7 gadiem
es to spaannu treneri nesaprotu, ko vinnsh laukumaa tur veco Gazolu ... piemineklis ibio

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 22:34, pirms 7 gadiem
Viņi garām nemet

     [+] [-]

, 2017-09-14 22:35, pirms 7 gadiem
san4ito rakstīja: Slovēņiem arī krīt nenormāli, it īpaši 3pts..
meistariba,pret mums ari krita

     [+] [-]

, 2017-09-14 22:35, pirms 7 gadiem
Saša Boradač rakstīja: Viņi garām nemet
Dragich gan puush garaam otraas puses saakumaa

     [+] [-]

, 2017-09-14 22:35, pirms 7 gadiem
endrju bernarskis-filma rintintins rakstīja: meistariba,pret mums ari krita
Mmmh, it īpaši Dončiča ķieģelis..

     [+] [-]

, 2017-09-14 22:36, pirms 7 gadiem
Spāņiem nav ko īsti likt pretī

  -2 [+] [-]

, 2017-09-14 22:37, pirms 7 gadiem
Besī tas Dončičs, bļaustās, lēkā vislaik kko, kā mērkaķis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-14 22:37, pirms 7 gadiem
Vidmaars rullee uzbrukumaa pret Gazoliem !

     [+] [-]

, 2017-09-14 22:39, pirms 7 gadiem
san4ito rakstīja: Mmmh, it īpaši Dončiča ķieģelis..
dzekam 18gadi,rokas nedreb tiraka meistariba,citi 18gados tadus sudus tur taisitu,brinos ka vins tik mierigi var spelet,kludu reali maz,bus labs kaplis,pareizak sakot jau ir

     [+] [-]

, 2017-09-14 22:39, pirms 7 gadiem
Ambrē rakstīja: Man ir pilnīgi vienalga kam mēs zaudējām - mani kaitina šis Slovēnijas piedāvātais anti-basketbols, kas turās tikai uz to cik % tālmetieni iekritīs, ja sāks viņiem nekrist tad izskatās, ka Slovēnijai nav plāna B.
Aizsardzība ir kā caurstaigājama sēta - Latvijas gūtie 97 punkti teju ar 2 pts metieniem ir tam apliecinājums.
Slovēnija man atgādina tādu futbola izlasi, kas visu spēli izmisīgi aizsargājas un uzvaru gūst pēcspēles 11m soda sitienu sērijā ar rezultātu 1:0.
Mēs gan nekad neesam paļāvušies uz 3punktniekiem, beidz te beztolkā heitot Slovēniju. Paši ar 15 trijniekiem iznīcinājām Melnkalni

  -1 [+] [-]

, 2017-09-14 22:40, pirms 7 gadiem
endrju bernarskis-filma rintintins rakstīja: dzekam 18gadi,rokas nedreb tiraka meistariba,citi 18gados tadus sudus tur taisitu,brinos ka vins tik mierigi var spelet,kludu reali maz,bus labs kaplis,pareizak sakot jau ir
Domāju, ka nauda radīs viņam problēmas, neizskatās īpaši nosvērts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-14 22:41, pirms 7 gadiem
san4ito rakstīja: Domāju, ka nauda radīs viņam problēmas, neizskatās īpaši nosvērts
domaa vinjsh tagad Spaanijaa maz pikji sanjem ?!

     [+] [-]

, 2017-09-14 22:41, pirms 7 gadiem
san4ito rakstīja: Domāju, ka nauda radīs viņam problēmas, neizskatās īpaši nosvērts
ta jau manis,potencials nenormals,bet kas ar galvu darisies,ja tas ir labs jautajums

  +2 [+] [-]

, 2017-09-14 22:42, pirms 7 gadiem
Slovēņi rāda klasi. Malači. Ceru Spāņi pārbrauks pāri Slāviem pa 3 vietu, ka maz neliksies.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 22:42, pirms 7 gadiem
un tas viss notiek bez Dragicha laukumaa !

     [+] [-]

, 2017-09-14 22:43, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: domaa vinjsh tagad Spaanijaa maz pikji sanjem ?!
Nu noteikti tie nav 100-200 miljoni ko viņš varētu saņemt NBA kādreiz

     [+] [-]

, 2017-09-14 22:43, pirms 7 gadiem
Fināls pirms fināla. Es īsti neredzu variantus, ko SRB (kur nu vēl RUS) var likt pretī abiem šiem.

Prieks par SLO.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 22:43, pirms 7 gadiem
Slovēnijas izlase ir pārāka visos aspektos. Nevajag te muļķības gvelzt - 3 punkti vai ne 3 punkti. Tā pati Latvijas izlase uzvar tikai pie veiksmīgiem 3 punktu metieniem. Tas ir vienīgais kā Latvija var vinnēt. Visi to zina un apzinās. Tagad pēkšņi kad slovēņi met - redz tas ir slikti.

     [+] [-]

, 2017-09-14 22:43, pirms 7 gadiem
san4ito rakstīja: Nu noteikti tie nav 100-200 miljoni ko viņš varētu saņemt NBA kādreiz
Tadu pikji vinjhs sanjems kad vinjm buus tuvu pie 30 gadiem NBA !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-14 22:45, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: Tadu pikji vinjhs sanjems kad vinjm buus tuvu pie 30 gadiem NBA !
Rukija līgums beigsies un saņems, un nebūs vēl ne tuvu 30, max 23-25

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 22:46, pirms 7 gadiem
Spānija arī vairs nevar trāpīt, rokas kā sasietas

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 22:46, pirms 7 gadiem
Tas kā sloveniem krīt trojkas ir nereāli. Vienīgā atšķirība šajā spēlē.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 22:47, pirms 7 gadiem
spāņiem beigas

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 22:47, pirms 7 gadiem
Rendolfam riktiigi zilie kriit shodien iekshaa

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 22:47, pirms 7 gadiem
Dončičam triple-double?

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 22:47, pirms 7 gadiem
Varēsim teikt, ka bijām 2. Stiprākie, jo zaudējām čempioniem 😀

  +2 [+] [-]

, 2017-09-14 22:47, pirms 7 gadiem
FINALS jau bija

  +2 [+] [-]

, 2017-09-14 22:47, pirms 7 gadiem
Nu, bet kur tie bļāvēji, ka slovēņiem nebūs variantu ne pret LV, ne šodien?

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 22:48, pirms 7 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Fināls pirms fināla. Es īsti neredzu variantus, ko SRB (kur nu vēl RUS) var likt pretī abiem šiem.

Prieks par SLO.
Tā nesaki. Serbi jau arī jutīsies, kā pa mākoņiem, jo tikuši tik augstu bez līderiem, bet Slovēņi gan varētu sadegt, jo sadomāsies, ja vinēs spāņus.

     [+] [-]

, 2017-09-14 22:48, pirms 7 gadiem
Kļūdījos, Slovēnija laikam izvilks, skatoties viņu spēli, tad saprotu, ka mums reāli pret tik mobilizējušos Slovēniju maz variantu, es teiktu, ka viņi pašlaik aizvada labāko čempionāta spēli, paskatieties uz Rendolfu, met iekšā pat, kad sedz viņu, mēs tik labi pat viņu nesedzām, kā spāņi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-09-14 22:48, pirms 7 gadiem
redz kaa sanaak ka vajadzeeja kaast Turcijai un 1/8 buut njeemushi Spaaniju ar lielu varbuutiibu !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-09-14 22:49, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nu, bet kur tie bļāvēji, ka slovēņiem nebūs variantu ne pret LV, ne šodien?
tie ir pokemoni , kuriem sāp sirds ,ka Latvija galotnē zaudēja šiem

     [+] [-]

, 2017-09-14 22:50, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: redz kaa sanaak ka vajadzeeja kaast Turcijai un 1/8 buut njeemushi Spaaniju ar lielu varbuutiibu !
Tev tiešām patiktu, ja mūsu izlase atdotu spēli? Ja tā būtu, tad es neatbalstītu tādu izlasi...

     [+] [-]

, 2017-09-14 22:50, pirms 7 gadiem
DONCHICH konkreti nolohojas peedeejaa uzbrukumaa !

     [+] [-]

, 2017-09-14 22:50, pirms 7 gadiem
Šitais saucas no vilkā bēgām uz lāci uzskrējām?
Tā negribējām spēlēt pret spāniju... bet tgd kas tur notiek?
Un mēs gandrīz Slovēņus uzvilkām...

     [+] [-]

, 2017-09-14 22:50, pirms 7 gadiem
nu ko ..Sloveni kapa spanus ka mazus ezus!

     [+] [-]

, 2017-09-14 22:50, pirms 7 gadiem
Cieta drāte Spaņiem, pavisam cits basīts nekā pret mums.. var redzēt mēs bījam citā līmeni, un domāju arī cieto drāti iedotu Spaņiem.

     [+] [-]

, 2017-09-14 22:50, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tev tiešām patiktu, ja mūsu izlase atdotu spēli? Ja tā būtu, tad es neatbalstītu tādu izlasi...
Pie tam, nav nekādas garantijas, ka mēs spāņus paņemtu

     [+] [-]

, 2017-09-14 22:50, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nu, bet kur tie bļāvēji, ka slovēņiem nebūs variantu ne pret LV, ne šodien?
Tāpēc, ka neviens neticēja, ka var tik stabili krist iekšā VISS. Kādreiz tam jābeidzas. Neteiktu, ka sloveni ļoti labi izskatījās pret Latviju. Man pat liekas, ka turku spēlē bija labāka. Tikai tas, ka sloveniem krīt iekšā viss.

  -2 [+] [-]

, 2017-09-14 22:51, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tev tiešām patiktu, ja mūsu izlase atdotu spēli? Ja tā būtu, tad es neatbalstītu tādu izlasi...
bet nu dažreiz ir jāpadomā 2 gājienus uz priekšu

     [+] [-]

, 2017-09-14 22:51, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: bet nu dažreiz ir jāpadomā 2 gājienus uz priekšu
un reizēm tas var beigties ar sankcijām

     [+] [-]

, 2017-09-14 22:51, pirms 7 gadiem
Vēl viens zilais trīnis.. psc

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 22:51, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: redz kaa sanaak ka vajadzeeja kaast Turcijai un 1/8 buut njeemushi Spaaniju ar lielu varbuutiibu !
Uzraksti vēl - Bagatskis vainīgs, jo nezināja, ka vajag darīt visu, lai ar spāniju 1/8finālā spēlētu.

Šie dumjie komentāri sāk nedaudz tracināt.

     [+] [-]

, 2017-09-14 22:51, pirms 7 gadiem
man jau pirms musejo speles ar sloveniju likas, ka ta buis ta galvena spele, ja uzvaram slovenijuj, tad iespej atikt ari finala, bet..tagad ta iespeja ir slovenija

     [+] [-]

, 2017-09-14 22:52, pirms 7 gadiem
Spānija 5/21 Slovēnija 14/21. 3Pt. 27 punkti. Tas arī nosaka šo spēli.

     [+] [-]

, 2017-09-14 22:52, pirms 7 gadiem
Black_Knights rakstīja: Tāpēc, ka neviens neticēja, ka var tik stabili krist iekšā VISS. Kādreiz tam jābeidzas. Neteiktu, ka sloveni ļoti labi izskatījās pret Latviju. Man pat liekas, ka turku spēlē bija labāka. Tikai tas, ka sloveniem krīt iekšā viss.
mums faktiski arī viss krita iekšā , bet mēs pret Slovēņiem nepareizu taktiku izvēlējāmies kā spēlēt

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 22:52, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: bet nu dažreiz ir jāpadomā 2 gājienus uz priekšu
Man viena no svarigākajām lietām sportā ir godīga spēle, skumji, ka daudzi pat atbalstītu atdotas spēles...

     [+] [-]

, 2017-09-14 22:53, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: un reizēm tas var beigties ar sankcijām
nevienā sporta veidā tas nekad nav noticis, cik man zināms

  +2 [+] [-]

, 2017-09-14 22:53, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Man viena no svarigākajām lietām sportā ir godīga spēle, skumji, ka daudzi pat atbalstītu atdotas spēles...
tas ir apkaunojoši

     [+] [-]

, 2017-09-14 22:53, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: redz kaa sanaak ka vajadzeeja kaast Turcijai un 1/8 buut njeemushi Spaaniju ar lielu varbuutiibu !
Kāds sakars? Vajadzēja ņemt slovenus. Nekas īpašs tur no viņiem nebija. Paši norakām spēli.

     [+] [-]

, 2017-09-14 22:54, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: mums faktiski arī viss krita iekšā , bet mēs pret Slovēņiem nepareizu taktiku izvēlējāmies kā spēlēt
Un tāpēc spāņi tagad rāda piemēru, kā pret slovēņiem jāspēlē...

     [+] [-]

, 2017-09-14 22:54, pirms 7 gadiem
Sasmējos, Lauva ieraksta par treneriem, tā VV līdzi cenšas turēt

  -1 [+] [-]

, 2017-09-14 22:54, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: tas ir apkaunojoši
Tā ir dīvānpirdējsportlīdzjutēju definīcija arī pie reizes

     [+] [-]

, 2017-09-14 22:54, pirms 7 gadiem
Black_Knights rakstīja: Tāpēc, ka neviens neticēja, ka var tik stabili krist iekšā VISS. Kādreiz tam jābeidzas. Neteiktu, ka sloveni ļoti labi izskatījās pret Latviju. Man pat liekas, ka turku spēlē bija labāka. Tikai tas, ka sloveniem krīt iekšā viss.
Ko Tu te tagad meklē attaisnojumus? Es paredzēju, ka Spānija kļūs par čempioniem, bet izskatās, ka būšu kļūdījies un nemeklēšu attaisnojumus tam

     [+] [-]

, 2017-09-14 22:55, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: mums faktiski arī viss krita iekšā , bet mēs pret Slovēņiem nepareizu taktiku izvēlējāmies kā spēlēt
Šī spēle parāda, ka uzspiest pozicionālu basketbolu ir grūti un visticamāk mums tas neizdotos

  -2 [+] [-]

, 2017-09-14 22:55, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Man viena no svarigākajām lietām sportā ir godīga spēle, skumji, ka daudzi pat atbalstītu atdotas spēles...
tiesa , bet tas var atmaksāties ilgtermiņā

     [+] [-]

, 2017-09-14 22:56, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ko Tu te tagad meklē attaisnojumus? Es paredzēju, ka Spānija kļūs par čempioniem, bet izskatās, ka būšu kļūdījies un nemeklēšu attaisnojumus tam
ne tu vienīgais, es biju domājis, ka viņi perfekti visu čempi būs

     [+] [-]

, 2017-09-14 22:56, pirms 7 gadiem
san4ito rakstīja: Rukija līgums beigsies un saņems, un nebūs vēl ne tuvu 30, max 23-25
Par ko jūs te diskutējat?

     [+] [-]

, 2017-09-14 22:56, pirms 7 gadiem
spaanji veel te paspirinaasies !

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 22:56, pirms 7 gadiem
Slovēņi zaudē 4 puntkus un uzreiz taimauts. Latvija zaudē 11 un Bagijs tik tad pamostās..

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 22:56, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: tiesa , bet tas var atmaksāties ilgtermiņā
vai iekost dirsā

     [+] [-]

, 2017-09-14 22:57, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: mums faktiski arī viss krita iekšā , bet mēs pret Slovēņiem nepareizu taktiku izvēlējāmies kā spēlēt
Mums krita? Vairākas reizes bumba no stīpas izgriezās. It sevišķi pēdējā ceturtdaļā. Sloveniem turpretī krita viss, pāri rokām, pēdējās sekundēs, pret vairogu utt. Pret spāņiem tas pats. Kā komandai var nenolaisties rokas, ka nostavi labi aizsardzībā lidz pēdējai sekundei un Doncicam iekrīt no metriem 8-9

     [+] [-]

, 2017-09-14 22:57, pirms 7 gadiem
andzis rakstīja: Tā nesaki. Serbi jau arī jutīsies, kā pa mākoņiem, jo tikuši tik augstu bez līderiem, bet Slovēņi gan varētu sadegt, jo sadomāsies, ja vinēs spāņus.
Neticu CRO. Maz gan esmu redzējis viņus, bet viss atkarīgs no Bogdana. Pret LV derēja arī garais Bojans (pareizi?). Pret SLO viņam nebūtu jēga laukumā.

     [+] [-]

, 2017-09-14 22:58, pirms 7 gadiem
Kas par GJENIUALU piespeeli Dragicham !

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 22:59, pirms 7 gadiem
RUBIO - tizls meteejs, labi tomeer ka NY vinju nepanjeema un liktens nebij leemis !

     [+] [-]

, 2017-09-14 22:59, pirms 7 gadiem
Dragičs - Čempionāta MVP

     [+] [-]

, 2017-09-14 22:59, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: ne tu vienīgais, es biju domājis, ka viņi perfekti visu čempi būs
Cik tur viņiem uzvaras pēc kārtas? Laikam 13 EČ f-turnīros.

     [+] [-]

, 2017-09-14 23:00, pirms 7 gadiem
Ja kāds vēlas noskatīties sporta raidijumu ''Hattrick'' Youtube -
https://www.youtube.com/watch?v=bHD...

     [+] [-]

, 2017-09-14 23:00, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Cik tur viņiem uzvaras pēc kārtas? Laikam 13 EČ f-turnīros.
kaut kas tā arī bija, man vakaru sabojāja, arsenal nespēlē pret ķelni :/

     [+] [-]

, 2017-09-14 23:00, pirms 7 gadiem
eziitis rakstīja: Dragičs - Čempionāta MVP
VIENNOZIIMIGI !!!

     [+] [-]

, 2017-09-14 23:00, pirms 7 gadiem
3 pts pāri rokām, pret vairogu..kā?!!

     [+] [-]

, 2017-09-14 23:01, pirms 7 gadiem
Slovēņi vienkārši drāž ārā Spāņus pēc pilnas programmas

     [+] [-]

, 2017-09-14 23:01, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: kaut kas tā arī bija, man vakaru sabojāja, arsenal nespēlē pret ķelni :/
Tūlīt taču sāksies - 23:05

     [+] [-]

, 2017-09-14 23:01, pirms 7 gadiem
Principā līdzīga spēle. Vienīgā atšķirība 3pt. Sloveniem 70%. Te vairs nav ko redzēt. Jāiet gulēt.

     [+] [-]

, 2017-09-14 23:01, pirms 7 gadiem
Kā tā var krist, es nesaprotu, pat GSW tā nekrīt

     [+] [-]

, 2017-09-14 23:02, pirms 7 gadiem
san4ito rakstīja: 3 pts pāri rokām, pret vairogu..kā?!!
jau 2x speelee ! Pashi DIEVI laikam staav vinjiem klaat un ir leemushi par labu !

     [+] [-]

, 2017-09-14 23:02, pirms 7 gadiem
tiešām ceru , ka nenotiks brīnums un Serbi rit uzveiks Krievus , citādi fināls ir norakstīts

     [+] [-]

, 2017-09-14 23:02, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tūlīt taču sāksies - 23:05
stundu ātrāk bija jāsākas, man uz darbu 5os jāceļas, biju plānojis puslaiku noskatīties, ceru, ka jauno pussargu izlaidīs

     [+] [-]

, 2017-09-14 23:03, pirms 7 gadiem
es atlikuhos 25 EUR uzmetu, bet ja buut bijushi 50 EUR tad butu metis arii tos un man sareizinatos ar 4 !

     [+] [-]

, 2017-09-14 23:03, pirms 7 gadiem
san4ito rakstīja: Kā tā var krist, es nesaprotu, pat GSW tā nekrīt
spēlētāji tic ,ka spēj iemest no jebkuras pozīcijas

     [+] [-]

, 2017-09-14 23:03, pirms 7 gadiem
Bļa, ja viņš šito būtu iemetis..

     [+] [-]

, 2017-09-14 23:03, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: RUBIO - tizls meteejs, labi tomeer ka NY vinju nepanjeema un liktens nebij leemis !
LABRĪT.

Tāpēc viņš arī NBA PG hierarhijā nav top10. Būtu viņam metiens, tad cita runa.

     [+] [-]

, 2017-09-14 23:03, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: stundu ātrāk bija jāsākas, man uz darbu 5os jāceļas, biju plānojis puslaiku noskatīties, ceru, ka jauno pussargu izlaidīs
Es zinu, ka stundu agrāk bija jāsākas. Es padomāju, ka domā, ka vispār šovakar nenotiks šis mačs

     [+] [-]

, 2017-09-14 23:04, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es zinu, ka stundu agrāk bija jāsākas. Es padomāju, ka domā, ka vispār šovakar nenotiks šis mačs
Ā....

     [+] [-]

, 2017-09-14 23:04, pirms 7 gadiem
abiem Gazoliem un Navarro pēdējos turnirs ar izlasi?

     [+] [-]

, 2017-09-14 23:06, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: abiem Gazoliem un Navarro pēdējos turnirs ar izlasi?
Navarro noteikti, pats to pateica

     [+] [-]

, 2017-09-14 23:06, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: abiem Gazoliem un Navarro pēdējos turnirs ar izlasi?
Navarro to jau paziņoja - jā, par brāļiem Gasoliem neko neesmu dzirdējis

     [+] [-]

, 2017-09-14 23:07, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Navarro noteikti, pats to pateica
Viņš ir bijis laukumā vispār?

Nu PAU varētu būt, bet MARC mož nē.

     [+] [-]

, 2017-09-14 23:07, pirms 7 gadiem
Malači Slovēņi! Šī ir tāsapņu komanda! nešaubos, ka būs čempioni!

     [+] [-]

, 2017-09-14 23:08, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Navarro to jau paziņoja - jā, par brāļiem Gasoliem neko neesmu dzirdējis
Ja turpmaakie 4 gadi pateicoties FIBA ir izlaseem ir jaapavada bez NBA shpiileriem, tad pashi varat izdariit secinaajumus !

     [+] [-]

, 2017-09-14 23:09, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: Ja turpmaakie 4 gadi pateicoties FIBA ir izlaseem ir jaapavada bez NBA shpiileriem, tad pashi varat izdariit secinaajumus !
PK f-turnīrs pēc 2 gadiem

     [+] [-]

, 2017-09-14 23:09, pirms 7 gadiem
Vidmaars OWNO veco Gazolu peec poilnas programmas ! :O

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 23:11, pirms 7 gadiem
Ja kāds vēlas noskatīties sporta raidijumu ''Hattrick'' Youtube
https://www.youtube.com/watch?v=bHD...

     [+] [-]

, 2017-09-14 23:11, pirms 7 gadiem
Nekad etaceros kaa vare izgrieztgies laukaa bumba no graza kas par 50% vairaak jau ir grozaa ! :O Tieshaam visas liktnes ziimes ir pret spaanjiem !!!

     [+] [-]

, 2017-09-14 23:11, pirms 7 gadiem
Tiesneši arī pavelk Slovēņus! Var redzēt līmeni.... Un Slovēņi tik pietelo un ir sods! Žēl tāds turnīrs un tāda pelēko izrāde, galvenie varoņi un spēļu izšķirēji!

     [+] [-]

, 2017-09-14 23:14, pirms 7 gadiem
Čempions skaidrs, ne serbiem, ne krieviem nav variantu pret tādu punktu mašīnu

     [+] [-]

, 2017-09-14 23:14, pirms 7 gadiem
hokejs1un2 rakstīja: Čempions skaidrs, ne serbiem, ne krieviem nav variantu pret tādu punktu mašīnu
nav znaviits ka visu laiku taa kritiis ..

     [+] [-]

, 2017-09-14 23:15, pirms 7 gadiem
Jāāā, vajadzēja tomēr turkiem kāst...

     [+] [-]

, 2017-09-14 23:15, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: Vidmaars OWNO veco Gazolu peec poilnas programmas ! :O
Nu jā, ja pietiesā par labu Slovēnijai tad nav brīnums, ka kaut kāds Vidmars spēj apturēt Gazolu.

     [+] [-]

, 2017-09-14 23:15, pirms 7 gadiem
arturs_ozols_1871655306183669 rakstīja: Tiesneši arī pavelk Slovēņus! Var redzēt līmeni.... Un Slovēņi tik pietelo un ir sods! Žēl tāds turnīrs un tāda pelēko izrāde, galvenie varoņi un spēļu izšķirēji!
Pilnībā piekrītu!!! Tiesneši tiesā par labu Slovēnijai.

     [+] [-]

, 2017-09-14 23:16, pirms 7 gadiem
Tagad gaidīsim " ekspertu" slēdzienus par Spānijas treneri, kuru steidzami jāmaina, ja ar NBA un Eirolīgas spēlētājiem nespēja pieveikt slovēņus
P.S. Ja šādi relatīvi normāli tiesātu mūsu spēli ar Slovēniju....

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 23:16, pirms 7 gadiem
Ņjā no vilka bēgām, lācim uzskrējām tādi kādi spāņi šodiem izskatījās, domāju mums būtu pa spēkam.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 23:16, pirms 7 gadiem
jagris rakstīja: Jāāā, vajadzēja tomēr turkiem kāst...
Kad vis jau skaidrs tad visi ir gudri ... Bet kad spiideeja ar ko spelet ar Melnkalni vai Spaaniju tad daudzi neamz neaizdomaajs ka varam uzdurties uz Sloveeniju kas reaali busu sleeptais finaals !

  -1 [+] [-]

, 2017-09-14 23:16, pirms 7 gadiem
Es pirmo reizi dzīvē finālā īkšķus turēšu par Serbiju, vai Krieviju. Es reāli rēkšu par Slovēniju, ja viņi finālā zaudēs ko arī viņiem novēlu!!!!

     [+] [-]

, 2017-09-14 23:17, pirms 7 gadiem
xvalchax rakstīja: Ņjā no vilka bēgām, lācim uzskrējām tādi kādi spāņi šodiem izskatījās, domāju mums būtu pa spēkam.
vinji tieshi tadi pat izskatiijas arii 1/8 un 1/4 finaal un tik delj pretinieku tizluma un neticiibas netika sodiiti !

     [+] [-]

, 2017-09-14 23:19, pirms 7 gadiem
Kur var neta redzet speli?

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 23:20, pirms 7 gadiem
Ambrē rakstīja: Es pirmo reizi dzīvē finālā īkšķus turēšu par Serbiju, vai Krieviju. Es reāli rēkšu par Slovēniju, ja viņi finālā zaudēs ko arī viņiem novēlu!!!!
Pilns prāts tev nav

     [+] [-]

, 2017-09-14 23:20, pirms 7 gadiem
Vēl, kas - laikam man slovēnijas izlase riebjas tieši dēļ tā mazā gaiļa Dončiča - visu laiku mēle ārā un mute vaļā it kā koka stumbrs būtu līdz rīklei iebāzts. Tiešām atgādina nenobriedušu puišeli - Lebrons Džeims viņu kārtīgi noliks pie vietas un visi pārējie PG iekš NBA.

     [+] [-]

, 2017-09-14 23:20, pirms 7 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Pilns prāts tev nav
Jo?

     [+] [-]

, 2017-09-14 23:21, pirms 7 gadiem
Girtins55 rakstīja: Kur var neta redzet speli?
Tur nav ko redzēt - izskatījās, ka Spānija velk pēdējo garu - Latvija viņus nomazgātu ar 100:50 un Porziņģim būtu kādi 40 pts.