Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2880, Did:0, useCase: 3

Dairim Bertānam 100. spēle, Latvijai pārbaudījums pret Beļģijas "lauvām"

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Dairim Bertānam 100. spēle, Latvijai pārbaudījums pret Beļģijas "lauvām"
Dairis Bertāns: sestdien 100. spēle valstsvienībā
Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Latvijas vīriešu basketbola valstsvienība sestdien, 2. septembrī, plkst. 14:15 Eiropas čempionāta otrajā spēlē Stambulā mērosies spēkiem ar Beļģijas izlasi. Tiešraide TV3 un LiveBasketball.tv .

D grupas kopvērtējums

#KomandaU-ZAttiecībaP
1Beļģija1-0103:90 (+13)2
2Serbija1-092:82 (+10)2
3Krievija1-076:73 (+3)2
4Turcija0-173:76 (-3)1
-----
5Latvija0-182:92 (-10)1
6Lielbritānija0-190:103 (-13)1

Grupas turnīra pirmajā dienā lielākā ieguvēja bija Serbija. “Ērgļi”, uzvarot Latviju, ieguva pārliecības devu, kas ļaus cīnīties par pirmo vietu D grupā. Priecīgi par iznākumu varēja būt arī Krievijas un Beļģijas basketbolisti, kuri svinēja panākumus pret Turciju un Lielbritāniju.

Beļģijai ir viena no labāk saspēlētajām komandām Eiropā. Deviņi spēlētāji piedalījās “EuroBasket 2015”, bet komandas kodols – Sems Van Rosoms, Alekss Ervells, Žonatans Tabū un Maksims de Zeūvs – kopā spēlē apmēram desmit gadus.

Ņemot vērā, ka nākamais Eiropas čempionāts notiks pēc četriem gadiem, “lieliskais četrinieks” vienlaikus laukumā, visticamāk, dosies pēdējo reizi. Meistarības uzbrukumā viņiem pietiek, kā to apliecināja 103:90 uzvara pār Lielbritāniju.

Beļģijas kodola vīri sasnieguši 30-34 gadu vecumu, kamēr Latvijas starta pieciniekā nevienam nav vairāk par 28 gadiem, turklāt trijiem nav vairāk par 25 (Timma, Dāvis Bertāns, Porziņģis). Arī Rolandam Šmitam brieduma gadi vēl priekšā.

Flāmu un valoņu zemju pārstāvji – atšķirībā no Beļģijas dāmām – nekad nav iesaistījušies cīņā par medaļām, taču 1983.-1987. gadā dzimušo spēlētāju paaudze pāris vērā ņemamus ierakstus ir atstājusi. Pirms četriem gadiem “lauvas” Slovēnijā finišēja sestās, bet 2015. gadā ieņēma 13. vietu.

Beļģija bija vienīgā komanda, neskaitot Spāniju, kura “EuroBasket 2015” spēja sarūpēt zaudējumu lietuviešiem – 76:74. “Lauvas” Rīgā sarūgtināja 4000 igauņu līdzjutēju (79:71) un apspēlēja Ukrainu (79:71), grupas turnīru pabeidzot ar tādu pašu 3-2 bilanci kā Latvija.

Savstarpējās spēlēs Eiropas čempionātos uzvaras dalītas uz pusēm (1-1). Pirmajā tikšanās reizē 2013. gadā Ļubļanā pretinieki bija pārāki ar 60:56. Rīgā latvieši revanšējās – 78:67, tiesa, pirms pēdējām desmit minūtēm “lauvas” atradās priekšā ar 51:52.

Beļģijas basketbolisti spēlē brīvāk nekā serbi, nav tik gari un bīstami groza apakšā – komandas vidējais garums ir 196 cm (Latvijai 204cm). “Lauvas” nekautrējas mest no distances, piemēram, spēlē pret britiem realizējot 14 no 38 tālmetieniem.

Dairim Bertānam sestdien būs 100. spēle valstsvienībā. Reaktīvais aizsargs 99 cīņās izcēlies ar 942 punktiem un bija rezultatīvākais piektdienas cīņā pret Serbiju – 23 punkti. Savu rēķinu Eiropas čempionātā mēģinās atklāt koknesietis Andrejs Gražulis.

Latvijas valstsvienība 2017

#SpēlētājsPoz. Dz.g.Aug.KlubsSpēlesPunktiEČ+OK
6Kristaps Porziņģis4/51995221New York Knicks (NBA)358
7Jānis Blūms1/21982190Zaragoza (Spānija)14710836+1
8Dāvis Bertāns41992207Sanantonio Spurs (NBA)322271
9Dairis Bertāns1/21989193Olimpia Milano (Itālija)999423+1
10Jānis Timma31992201Baskonia (Spānija)443241+1
11Rolands Šmits3/41995207Fuenlabrada (ESP)19103
12Kristaps Janičenoks2/31983196VEF Rīga13713765
13Jānis Strēlnieks11989191Olympiacos (Grieķija)978073+1
21Aigars Šķēle1/21992192BK Ventspils231100+1
24Andrejs Gražulis41993202Parma (Krievija)1167
31Žanis Peiners2/31990203Lietkabelis (Lietuva)221221
33Mārtiņš Meiers51991208Unics (Krievija)875943+1

Komandas vadība

Vārds un uzvārdsAmats
Ainars BagatskisGalvenais treneris
Arnis VecvagarsTreneris
Artūrs Visockis-RubenisTreneris
Viktors LācisFiziskās sagatavotības treneris
Oskars ErnšteinsFiziskās sagatavotības treneris
Juris SproģisĀrsts
Raivis AršauskisFizioterapeits
Mārtiņš OzoliņšFizioterapeits
Dinārs KvedovsMenedžeris
Māris JučmanisDirektors
Artūrs PortnovsPreses atašejs

Beļģijas izlase

#SpēlētājsPoz.Dz. gadsAugumsKlubs
4Emanuels LekomtsG1995.180cmBaylor University (NCAA)
5Sems Van RosomsPG1986.188cmValencia (Spānija)
7Aksels ErvellsF1983.204cmBilbao (Spānija)
8Žans Marks MvemāF1989.195cmOostende
9Žonatans TabūG1985.190cmBilbao (Spānija)
10Kantēns SerronsG1990.190cmGravelines (Francija)
12Žans SalumūF1990.193cmOostende
13Pjērs Antuāns ŽillēF1991.200cmOstende
14Maksims De ZēuvsF1987.204cmOldenburg (Vācija)
16Kevins TumbāC1991.206cmMurcia (Spānija)
19Ismaels BakoC1995.208cmLouvain
22Vinsents KestelotsF1995.202cmOostende

Galvenais treneris: Edijs Kastēls

D grupas kalendārs

DienaLaiksSpēleTiešraides
01.0914:15Beļģija – Lielbritānija103:90
01.0917:00Serbija – Latvija92:82
01.0921:00Turcija – Krievija73:76
02.0914:15Latvija – BeļģijaTV3/VSB ierakstā 18:25
02.0917:00Krievija – Serbijanav
02.0921:00Lielbritānija – Turcijanav
04.0914:15Latvija – LielbritānijaTV3/VSB
04.0917:00Beļģija – Krievijanav
04.0921:00Serbija – TurcijaVSB
05.0914:15Krievija – LatvijaTV3/VSB
05.0917:00Lielbritānija – Serbija-
05.0921:00Turcija – BeļģijaVSB
07.0914:30Krievija – LielbritānijaVSB
07.0917:15Beļģija – SerbijaVSB
07.0920:45Latvija – TurcijaTV3/VSB

Izspēles kārtība

Divdesmit četras komandas, sadalītas četrās grupās pa sešām vienībām katrā (A, B, C, D), no 31. augusta līdz 7. septembrim izspēlēs apļa turnīru pēc sistēmas 2+2+1 (katrai komandai starp spēlēm būs divas brīvdienas). Izslēgšanas spēlēm kvalificēsies katras grupas četras spēcīgākās komandas.

Astotdaļfinālā 16 komandas, atkarībā no sasniegtajiem rezultātiem, tiks sapārotas astoņos pāros, 9. un 10. septembrī izveidojot četrus mazos “zarus”:

1. zars: B2 – A3 un C1 – D4;
2. zars: A1 – B4 un D2 – C3;
3. zars: B1 – A4 un C2 – D3;
4. zars: A2 – B3 un D1 – C4.

Astotdaļfinālu uzvarētāji ceturtdaļfinālā tiksies ar kaimiņpāra stiprāko komandu. Pirmajā un otrajā zarā pusfinālisti tiks noskaidroti 12. septembrī, trešajā un ceturtajā zarā – 13. septembrī. Pirmā un otrā zara uzvarētāji pusfinālā tiksies 14. septembrī, trešā un ceturtā zara līderi – 15. septembrī. Fināls un spēle par trešo vietu notiks 17. septembrī.

EuroBasket 2017 grupas

#A: HelsinkiB: TelavivaC: KlužaD:Stambula
1FrancijaLietuvaSpānijaSerbija
2GrieķijaItālijaČehijaLatvija
3SomijaIzraēlaHorvātijaTurcija
4SlovēnijaGruzijaUngārijaKrievija
5PolijaVācijaMelnkalneBeļģija
6IslandeUkrainaRumānijaLielbritānija

  +5 [+] [-]

, 2017-09-02 08:11, pirms 7 gadiem
Jāņem tie Beļģi , zaudējumam izskaidrojuma nebūs!!
Ar šādu sastāvu neko citu negaidām.

  +7 [+] [-]

, 2017-09-02 08:15, pirms 7 gadiem
zaxx rakstīja: Jāņem tie Beļģi , zaudējumam izskaidrojuma nebūs!!
Ar šādu sastāvu neko citu negaidām.
Zaudējuma gadījumā teiks ka nogurums no vakardiens spēles

  +3 [+] [-]

, 2017-09-02 08:15, pirms 7 gadiem
vieglu pretinieku nebūs, tas jāatceras. Reboundi jāsavāc un jāsakārto spēle uzbrukumā, tad uzvara neizpaliks.

 +12 [+] [-]

, 2017-09-02 08:20, pirms 7 gadiem
Protams, nevienā spēlē nebūs nekāda "staigāšana", bet, ja nevarēsim uzvarēt šo spēli, tad par kādiem sasniegumiem mēs runājam....

  +1 [+] [-]

, 2017-09-02 08:30, pirms 7 gadiem
Jāvāc rībaundi-ja nē,nebūs aršana! Vakar redzējām,ka rībaundi mūs iegāza! Varbūt jāņem piemērs no Peinera teiktā- neatbloķējam un ejam visi pēc bumbām?! Jo Kristapam nav viegli savākt viņas,masas nav! Tikai ar Šmita centieniem arī nesanāks viņas dabūt. Kaut kas jādomā-ja būs vakardienas scenārijs,var sanākt slikti!
Slēpts komentārs: hamaleons

  +4 [+] [-]

, 2017-09-02 08:32, pirms 7 gadiem
Un kļūdas,nevar taisīt fintiņus caur muguru 2 pret viens izejot ātrajā uzbrukumā!! (BLŪMS) Kur nu,ja tas viens ir Bogdānovičs,cmon!

  +1 [+] [-]

, 2017-09-02 08:37, pirms 7 gadiem
Novēlu mūsu spēlētājiem monstruālu sniegumu un pārbraukt pāri beļģiem ar +18, lai ir pārliecība. Mūsu zeme - LATVIJA!

  +2 [+] [-]

, 2017-09-02 08:42, pirms 7 gadiem
hamaleons rakstīja: Pirms nedēļas keponi dzēra aldarīšus un brēca ka bradās pāri visiem, bet tagad jau šķidrais tek pa biksēm.
Ej lasīt banānus, nesmieklīgais trolli topshop.

  -4 [+] [-]

, 2017-09-02 08:51, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Ej lasīt banānus, nesmieklīgais trolli topshop.
Aizskāra jūtas? Tur ir pilnīga taisnība, kur vispār pamatojums uzskatīt ka Latvija ir labāka par jebkuru izlasi, tas ka mums ir KP?

  +5 [+] [-]

, 2017-09-02 09:08, pirms 7 gadiem
fagcentrs rakstīja: Aizskāra jūtas? Tur ir pilnīga taisnība, kur vispār pamatojums uzskatīt ka Latvija ir labāka par jebkuru izlasi, tas ka mums ir KP?
Neko neaizskāra. Nekad neesmu teicis vai piekritis domai, ka nu Latvija visus nems priekšā. Vienkārši riebjas komunistfašistu vēmekłi topshop-hamaleons, pernaks utt

  +6 [+] [-]

, 2017-09-02 09:11, pirms 7 gadiem
Šodien jāuzvar. Pretējā gadījumā šim čempim izgāšanās zīmogs būs uzlikts.

  +2 [+] [-]

, 2017-09-02 09:19, pirms 7 gadiem
Piecelies, noslauki muti un cīnies tālāk!
Tas gan tikai uz līdzjutējiem attiecināms, jo ar basketbolistiem jau viss būs OK

Palasīju vakardienas histēriju. Tiem brēcējiem - Jūs tā vienmēr brēcat pie pirmās neveiksmes? Varbūt vēl vēlaties, lai Jūs pažēlo un apčubina?

  -3 [+] [-]

, 2017-09-02 09:24, pirms 7 gadiem
Belgjja uzvares ar +14

  +1 [+] [-]

, 2017-09-02 09:27, pirms 7 gadiem
+7 LR

  -1 [+] [-]

, 2017-09-02 09:35, pirms 7 gadiem
Kamēr Sc guļ https://www.youtube.com/watch?v=nb9...

Vienīgi nu pirmā vieta galīgi garām.

  +8 [+] [-]

, 2017-09-02 09:37, pirms 7 gadiem
Nu ko. prognozējami. pirmajā ceturtdaļā atkal nomētāsim, pēc tam beļģu treneris pamainīs aizsardzību, Bagijs stūrgalvīgi turpinās spēlēt tāpat kā iepriekš, visi sāks mest ķieģeļus (dēļu beļģu defa) un būs saspringta spēle bez paredzama rezultāta. Neatkarīgi no tā, kur būs komanda turnīra beigās, bet Bagijam ir jāiet. Sevi izsmēlis izlasē. Pilnīgi nekādu izaugsmi neredz kā trenerim, ja neskaita sopēju iekārtoties labos klubos caur pazīšanos.

  +3 [+] [-]

, 2017-09-02 09:42, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Piecelies, noslauki muti un cīnies tālāk!
Tas gan tikai uz līdzjutējiem attiecināms, jo ar basketbolistiem jau viss būs OK

Palasīju vakardienas histēriju. Tiem brēcējiem - Jūs tā vienmēr brēcat pie pirmās neveiksmes? Varbūt vēl vēlaties, lai Jūs pažēlo un apčubina?
Histērijas nav un spēlētājiem arī neko nevar pārmest. Vienkārši briesmīgi skatīties, ja pretiniekam ir treneris, bet mums ir motivators - butaforija. Bagija nespēja adaptēt taktiku spēles laikā ir fenomenāla.

  -2 [+] [-]

, 2017-09-02 09:42, pirms 7 gadiem
Nekas kepkam nespīd arī šodien

  -4 [+] [-]

, 2017-09-02 09:43, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: Nu ko. prognozējami. pirmajā ceturtdaļā atkal nomētāsim, pēc tam beļģu treneris pamainīs aizsardzību, Bagijs stūrgalvīgi turpinās spēlēt tāpat kā iepriekš, visi sāks mest ķieģeļus (dēļu beļģu defa) un būs saspringta spēle bez paredzama rezultāta. Neatkarīgi no tā, kur būs komanda turnīra beigās, bet Bagijam ir jāiet. Sevi izsmēlis izlasē. Pilnīgi nekādu izaugsmi neredz kā trenerim, ja neskaita sopēju iekārtoties labos klubos caur pazīšanos.
Greizāk pateikt nevarēji

  -1 [+] [-]

, 2017-09-02 09:44, pirms 7 gadiem
Šodien būs uzvara, un domāju, ka kopumā būs stabila spēle, vienīgi vai īsais gals tiks galā ar beļģu tālmetieniem

  +4 [+] [-]

, 2017-09-02 09:45, pirms 7 gadiem
Mēģinu atverēties, cik pikendrolus un pikandpopus komanda vakar mēģināja spēlēt ar KP. uz vienas rokas pirkstiem var saskaitīt. Sh..t. Nu ir jāmāk tā neizmantot komandas galveno trumpi.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-02 09:48, pirms 7 gadiem
+18 ar pusspēku.Īsto spēku radīsim playoff! go go

  +1 [+] [-]

, 2017-09-02 09:48, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Greizāk pateikt nevarēji
Varbūt mirkļa emocijas, bet nu vakar zaudēja treneris. Un par to , ka Bagijam jāiet: esmu tās domas piekritējs, ka cilvēkiem ir pa 7-8 gadiem ir jāpamaina darbs. Lai neiestājas rutīna. tas mazāk attiecas uz tādu profesiju kā ārsts, bet pilnīgi noteikti attiecas uz treneriem.

     [+] [-]

, 2017-09-02 09:49, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: Mēģinu atverēties, cik pikendrolus un pikandpopus komanda vakar mēģināja spēlēt ar KP. uz vienas rokas pirkstiem var saskaitīt. Sh..t. Nu ir jāmāk tā neizmantot komandas galveno trumpi.
Tas ir tikai uz saspēlnieku pleciem, piemēram, ja ir Šķēle, tad tādu lietus vispār aizmirstat, tas pat ar Dairi, bieži atmet uz trīni, kaut cik to izspēlē Strēlnieks un pārbaudes spēlēs Blūms

  +1 [+] [-]

, 2017-09-02 09:50, pirms 7 gadiem
erikxxl rakstīja: Nekas kepkam nespīd arī šodien
Gaidi savu ģiņamo speli un pakluse dels.

  -2 [+] [-]

, 2017-09-02 09:50, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: Varbūt mirkļa emocijas, bet nu vakar zaudēja treneris. Un par to , ka Bagijam jāiet: esmu tās domas piekritējs, ka cilvēkiem ir pa 7-8 gadiem ir jāpamaina darbs. Lai neiestājas rutīna. tas mazāk attiecas uz tādu profesiju kā ārsts, bet pilnīgi noteikti attiecas uz treneriem.
neattiecas gan, katra sezona, katrs turnīrs ir savādāks, mainās sastāvi utt. ja būtu viens un tas pats sastāvs jau kādu trešo gadu, tad varētu piekrist

  -2 [+] [-]

, 2017-09-02 09:51, pirms 7 gadiem
nebrīnīšos ja atkal pakāsīs. 2009.gada izlasei olas bija stiprākas

  +3 [+] [-]

, 2017-09-02 09:52, pirms 7 gadiem
zigmārs112 rakstīja: nebrīnīšos ja atkal pakāsīs. 2009.gada izlasei olas bija stiprākas
bet smadzeņu nekādu

  -1 [+] [-]

, 2017-09-02 09:53, pirms 7 gadiem
ar -25

  +1 [+] [-]

, 2017-09-02 09:54, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: bet smadzeņu nekādu
un ko dod tās smadzenes? uz Porzē un Dāvja neizbrauksim. ja gribam tikt augstu tad pēdējās dvēseles jāatdod visiem

  +2 [+] [-]

, 2017-09-02 09:54, pirms 7 gadiem
satann rakstīja: ar -25
+18 ar pusspēku.Īsto spēku radīsim playoff! go go

     [+] [-]

, 2017-09-02 09:55, pirms 7 gadiem
zigmārs112 rakstīja: un ko dod tās smadzenes? uz Porzē un Dāvja neizbrauksim. ja gribam tikt augstu tad pēdējās dvēseles jāatdod visiem
smadzenes dod iziešanu no grupas un cīnīšanos tālāk

     [+] [-]

, 2017-09-02 09:57, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: smadzenes dod iziešanu no grupas un cīnīšanos tālāk
muļķības. 5 šlangi kādā sastāvā un jebkura taktika aizies tirsā

  +4 [+] [-]

, 2017-09-02 09:58, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: neattiecas gan, katra sezona, katrs turnīrs ir savādāks, mainās sastāvi utt. ja būtu viens un tas pats sastāvs jau kādu trešo gadu, tad varētu piekrist
Nu pasaki kā pats domā. Tu redzi Bagija spēles zīmējumā kādas jaunas iezīmes, salīdzinot ar to, kas bija pirms 5 gadiem? es, godīgi sakot, nē. pie vislabākās gribas. Un Štālberga trūkums komandā ir acīm redzams. Nu sorry, man patika Vecvagars kā spēlētājs un patīk kā cilvēks, bet nu nav viņš pagaidām treneris. Un, godīgi sakot, janičenoka tviterposts izsaka visu, kas tur komandā notiek.

  -2 [+] [-]

, 2017-09-02 10:02, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: Nu pasaki kā pats domā. Tu redzi Bagija spēles zīmējumā kādas jaunas iezīmes, salīdzinot ar to, kas bija pirms 5 gadiem? es, godīgi sakot, nē. pie vislabākās gribas. Un Štālberga trūkums komandā ir acīm redzams. Nu sorry, man patika Vecvagars kā spēlētājs un patīk kā cilvēks, bet nu nav viņš pagaidām treneris. Un, godīgi sakot, janičenoka tviterposts izsaka visu, kas tur komandā notiek.
Tas ir fake konts nevis īstais mani pat uzjautrina, ka to uztverat kā īsto Janičenoku

Un par kādām iezīmē var būt runa, ja pa lielam spēlētāju stils nemainās? Pats loģiski padomā, mums trūkst katastrofāli otrā saspēlnieka, būtu Vecais, tas vismaz vilka spēli caur caurgājieniem, bet tagad, kas ir? Šķēle, kurš nejēdz iekšā iedot? Viņš tak nav pg....Ko dod tāds Meiers, ja viņam bumbu nedod? Man pietika, ko redzēju pārbaudes spēlēs, ka spēlētāji tik atmet uz trīņi, neatkarīgi no izspēlē, kaut ko moka caurgājienu un nevis garajam iedod, bet tik meklē trīni un liela daļa mazo to arī klubā dara

  +5 [+] [-]

, 2017-09-02 10:06, pirms 7 gadiem
ar tād trener nekas nespīd...cilvēks varbūt labs,māk ieziepēties,un tā...bet..

  +2 [+] [-]

, 2017-09-02 10:08, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tas ir fake konts nevis īstais mani pat uzjautrina, ka to uztverat kā īsto Janičenoku

Un par kādām iezīmē var būt runa, ja pa lielam spēlētāju stils nemainās? Pats loģiski padomā, mums trūkst katastrofāli otrā saspēlnieka, būtu Vecais, tas vismaz vilka spēli caur caurgājieniem, bet tagad, kas ir? Šķēle, kurš nejēdz iekšā iedot? Viņš tak nav pg....Ko dod tāds Meiers, ja viņam bumbu nedod? Man pietika, ko redzēju pārbaudes spēlēs, ka spēlētāji tik atmet uz trīņi, neatkarīgi no izspēlē, kaut ko moka caurgājienu un nevis garajam iedod, bet tik meklē trīni un liela daļa mazo to arī klubā dara
OK. Par Telefona tvītu nezināju, ka feiks. Bet viss pārējais ir tieši trenera uzdevums. jau jau katrs spēlētājs spēlē kā grib un neklausa treneri, tad acīmredzot nav pietiekami respektēts. tiesa, tajos minūtes pārtraukumos arī grūti saklausīt kādus sakarīgus norādījumus. Tur jau ir tā atšķirība starp Džordževiču un Bagiju.

     [+] [-]

, 2017-09-02 10:12, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: OK. Par Telefona tvītu nezināju, ka feiks. Bet viss pārējais ir tieši trenera uzdevums. jau jau katrs spēlētājs spēlē kā grib un neklausa treneri, tad acīmredzot nav pietiekami respektēts. tiesa, tajos minūtes pārtraukumos arī grūti saklausīt kādus sakarīgus norādījumus. Tur jau ir tā atšķirība starp Džordževiču un Bagiju.
Praktiski lielākā EČ treneru daļa Džordževičam var ūdeni pienest, tāpēc iesaku domāt tuvāk realitātei....Es neteiktu, ka neklausa, es drīzāk teiktu, ka trūkst aukstasinības un pat var teikt, ka meistarības, tas nav noslēpums, ka mūsējiem rokas trīc brīžiem + kvalitatīvas piespēles mūsu izlasē kādi 2 - 3 kadri var iedot...

Atgriežoties pie tā twitter konta, mani negatīvi pārsteidza, ka SC darboņi retvīto fake kontus, tieši tas konts uzradās man šķiet, ka tajā sezonā, kad VEFam bija nenormāli daudz traumu...Es ticu mūsu izlasei, bet arī reāli skatos uz sastāvu un mums bez Strēlnieka, Porziņģa un Daira (Par Timmu nezinu, nepatīk viņa nestabilitāte) var teikt, ka ir viduvējs EČ sastāvs, pie tam, kurš tendēts uz trīņiem un tur es vairāk vainoju jauniešu trenerus

  +2 [+] [-]

, 2017-09-02 10:20, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Praktiski lielākā EČ treneru daļa Džordževičam var ūdeni pienest, tāpēc iesaku domāt tuvāk realitātei....Es neteiktu, ka neklausa, es drīzāk teiktu, ka trūkst aukstasinības un pat var teikt, ka meistarības, tas nav noslēpums, ka mūsējiem rokas trīc brīžiem + kvalitatīvas piespēles mūsu izlasē kādi 2 - 3 kadri var iedot...

Atgriežoties pie tā twitter konta, mani negatīvi pārsteidza, ka SC darboņi retvīto fake kontus, tieši tas konts uzradās man šķiet, ka tajā sezonā, kad VEFam bija nenormāli daudz traumu...Es ticu mūsu izlasei, bet arī reāli skatos uz sastāvu un mums bez Strēlnieka, Porziņģa un Daira (Par Timmu nezinu, nepatīk viņa nestabilitāte) var teikt, ka ir viduvējs EČ sastāvs, pie tam, kurš tendēts uz trīņiem un tur es vairāk vainoju jauniešu trenerus
Nu pēc EČ sāksies jauns cikls, kur kādu laiku labākie tāpat nevarēs piedalīties. Ir vērts sākt ko jaunu arī treneru galā. par jauniešu treneriem piekrītu. Un spriežu arī pēc sava sīkā spēles, kuram basketā laikam eksistē tikai 2 opcijas: iedankot vai iepuļīt trīni 2 metrus aiz līnijas bet tādi viņi tur visi. Pēc vidējā auguma pa pozīcijām, starp citu, esam vieni no garākajiem EČ. Līdz ar to neiet uz apakšu ir pilnīgs vājprāts.

  +2 [+] [-]

, 2017-09-02 10:25, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: Nu pēc EČ sāksies jauns cikls, kur kādu laiku labākie tāpat nevarēs piedalīties. Ir vērts sākt ko jaunu arī treneru galā. par jauniešu treneriem piekrītu. Un spriežu arī pēc sava sīkā spēles, kuram basketā laikam eksistē tikai 2 opcijas: iedankot vai iepuļīt trīni 2 metrus aiz līnijas bet tādi viņi tur visi. Pēc vidējā auguma pa pozīcijām, starp citu, esam vieni no garākajiem EČ. Līdz ar to neiet uz apakšu ir pilnīgs vājprāts.
Tur tā lieta, ka uz apakšu retais iet, jo pat ar augumu viņu tur neērti jūtas, tas pats Timma mani ir negatīvi pārsteidzis, ka nespēlē postu, viņš ir spēcīgāks, ka laba daļa viņa sedzēju, bet to maz izmanto, un tur man šķiet, ka Bagijam jāsāk izmantot karasjova viltība, respektīvi viņš pa sg jāliek un var varu jādzen zem groza....Jaņem vērā arī pretinieks

Kas saistās ar treneru korpusu, tad es biju negatīvi pārsteigts, ka Gailītim nepiedāvāja iespēju, jo viņš ir praktiski labākais Latvijas treneris tieši video skautingā + viņš kaut kā māk to fundementālo basi sajaukt ar visatļautību....Man nešķiet, ka VEFam bija tāds punkts kā BKV, kur nedrīkst izlasē palīdzēt

  +4 [+] [-]

, 2017-09-02 10:28, pirms 7 gadiem
Vispar no sakuma likas ka esam pati stipraka latvija kada jebkad ir bijusi-bet tagad nolaizos uz zemes un saprotu ka garais gals turaas uz viena pasa Porzinga ! KP jutas labak 4 pozicija nekaa centra ! Mums reali nav centrs

     [+] [-]

, 2017-09-02 10:29, pirms 7 gadiem
canuks20 rakstīja: Vispar no sakuma likas ka esam pati stipraka latvija kada jebkad ir bijusi-bet tagad nolaizos uz zemes un saprotu ka garais gals turaas uz viena pasa Porzinga ! KP jutas labak 4 pozicija nekaa centra ! Mums reali nav centrs
Ir mums centrs, tikai uz viņu nespēlē

  +1 [+] [-]

, 2017-09-02 10:34, pirms 7 gadiem
Speletajiem bus gruti, jo nebus vel tik laba sapratne aizsardziba .. bet labakais ir tas, ka ir 5 speles grupa.. lidz play-off mes busim super laba forma.. Visas parejas speles grupa prognozeju uzvaru. Musu zeme - Latvija!

  +1 [+] [-]

, 2017-09-02 10:35, pirms 7 gadiem
zigmārs112 rakstīja: nebrīnīšos ja atkal pakāsīs. 2009.gada izlasei olas bija stiprākas
Nevajag gaudot pirms laika.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-02 10:37, pirms 7 gadiem
Šodien spēsim novērtēt mūsu izlases varējumu. Uzvarai jābūt!

  +2 [+] [-]

, 2017-09-02 10:40, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ir mums centrs, tikai uz viņu nespēlē
Īstenībā nesaprotu kāpēc netiek pat mēģināts modelis, kurā Mārtiņš iet par piekto un KP par ceturto. Protams, tad rastos maiņu jautājums, ja tāds būtu sākumsastāvs, bet nu pat epizodiski tas netika spēlēts.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-02 10:41, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: Īstenībā nesaprotu kāpēc netiek pat mēģināts modelis, kurā Mārtiņš iet par piekto un KP par ceturto. Protams, tad rastos maiņu jautājums, ja tāds būtu sākumsastāvs, bet nu pat epizodiski tas netika spēlēts.
Tieši tā un es nesaprotu, kāpēc neizmanto ar Meieru viņa ierasto spēles manieri, kuru sezonā spēlēja, ar to viņš rezultātu taisīja, pat pret spēcīgākiem centriem atrada sev iespējas, bet te uzlaiž kā maiņu un pat bumbu neiedod + Blūms arī bīstamāks uzreiz bija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-02 10:45, pirms 7 gadiem
Via Beļģija ir uzvarama? Kurš ir favorīts?

     [+] [-]

, 2017-09-02 10:47, pirms 7 gadiem
kā medaļas jau sadalīja..

  +2 [+] [-]

, 2017-09-02 10:48, pirms 7 gadiem
Lauva SWH jau kko nočīkstēja par traumām mūsējo sastāvā, varētu padomāt ka traumējas tikai LV izlases spēlētāji, bet tie paši Beļģi nekad netraumējas!

Visiem ir traumas, ne tikai LV izlases spēlētājiem!

  +1 [+] [-]

, 2017-09-02 10:48, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tieši tā un es nesaprotu, kāpēc neizmanto ar Meieru viņa ierasto spēles manieri, kuru sezonā spēlēja, ar to viņš rezultātu taisīja, pat pret spēcīgākiem centriem atrada sev iespējas, bet te uzlaiž kā maiņu un pat bumbu neiedod + Blūms arī bīstamāks uzreiz bija
Nu ja. Jo principā bez otra garā blakus arī cieš KP aizsardzība. Ko līdz tas, ka viņš izlec aizsardzībā, traucē metienu, bet blakus nav otrs, kas spēj savākt bumbu. Vakar nogalināja tieši rībaundi zem sava groza.

  +2 [+] [-]

, 2017-09-02 10:50, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: Nu ja. Jo principā bez otra garā blakus arī cieš KP aizsardzība. Ko līdz tas, ka viņš izlec aizsardzībā, traucē metienu, bet blakus nav otrs, kas spēj savākt bumbu. Vakar nogalināja tieši rībaundi zem sava groza.
Uz atlēkušajām Meiers ir tāds viduvējs, viņš pret spēcīgākiem vairāk atbloķē, lai citi savāktu, kas jau pārbaudes spēlēs iekrita acīs, ka to mazie neizmantoja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-02 10:51, pirms 7 gadiem
sandis444444 rakstīja: Lauva SWH jau kko nočīkstēja par traumām mūsējo sastāvā, varētu padomāt ka traumējas tikai LV izlases spēlētāji, bet tie paši Beļģi nekad netraumējas!

Visiem ir traumas, ne tikai LV izlases spēlētājiem!
Mēs jau nezinām kā citām izlasēm, zinām tik to, ka 5 izlases džekiem ir mikrotraumas jau pirms EČ, bet nu skatoties Beļķijas un Lielbritānijas spēli, šķita, ka viņi visi ir maksimāli labā formā...Tāpēc jau piekrītu Žaņa teiktajam, ka varbūt visiem pēc bumbas jāiet, nevis jāatbloķē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-09-02 10:52, pirms 7 gadiem
to xZ ---> nedmaju ka kadreiz to teiksu , bet patiesam zel, ka Andris Biedrins beidza karjeru .. Atlecošās mūs tiešām nospieda vakar..

  +3 [+] [-]

, 2017-09-02 10:59, pirms 7 gadiem
HMB-BIROJSSS!!! rakstīja: Bagija nespeeja izmantot KP ir unikaala un apbrinojama

Lai vai kads bus turnira iznakums, Bagijam pec turnira japacel cepure!!!! motivators un smadzenu skalotajs bez jebkadas taktikas, lidzigi kaa hokejaa bija Indiaanis
par indiāni nepiekrītu, bet Bagijs gan ir daiļd..js, kuram īstā vieta ir politikā. tiktu līdz pat premjeram, pēc tam vainotu izpildītājus.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-02 10:59, pirms 7 gadiem
Rai4a rakstīja: to xZ ---> nedmaju ka kadreiz to teiksu , bet patiesam zel, ka Andris Biedrins beidza karjeru .. Atlecošās mūs tiešām nospieda vakar..
Viņa paša izvēle. Žēl, protams.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-09-02 11:05, pirms 7 gadiem
Dainis Petrokaitis rakstīja: Via Beļģija ir uzvarama? Kurš ir favorīts?
Noskatījos beļģu spēli ar britiem. Beļģiem vājš garais gals, viduvēja aizsardzība, labi cīnās par rebiem, primitīva spēle uzbrukumā, kādi 5 spēlētāji labi met truļus. Secinājums - ja nesāksies apmaiņa ar truļiem vai Bagijs nenostrādās kādu muļķību, rezultatīvā spēlē LV būtu jāuzvar ar solīdu pārsvaru.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-02 11:07, pirms 7 gadiem
Experti visi 😂 Tā jasmejas lasot komentārus. Laikam visi eiropas treneri salasījušies sportacentrā un nu apspriež izlasi un Bagiju.

  +2 [+] [-]

, 2017-09-02 11:09, pirms 7 gadiem
HMB-BIROJSSS!!! rakstīja: kaa redzam ar komandas garu vien nepietiek! speles laikaa pielagoties un mainit speles plaanu neprot, izmantot KP ari neprot. Atceros kaa visi breca ka Rozite un Karamele ar savu ISO basketu nejedz piespeles dot, izlasee nu tik buus. Kur un kas ir??? neviena sakariga kombinacija ar KP dalibu, visus metienus kkadus zilos met

P.S. kur timma ar strelki pazudusi???
Nu ja. 90% no tā, ko uzbrukumā izdarīja KP, bija individuālas darbības rezultāts. Crazy. Strēlnieks vakar bija vājš. Un neizskatās, ka viņi būtu kaut uz papīra (OK, KP izlaida treniņus) atstrādajuši kādas izspēles uz KP. Spēle pat ļoti atgādināja pagājušās sezonas Knicks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-09-02 11:11, pirms 7 gadiem
kaspars_krumins_1195127217259807 rakstīja: Experti visi 😂 Tā jasmejas lasot komentārus. Laikam visi eiropas treneri salasījušies sportacentrā un nu apspriež izlasi un Bagiju.
Nē, nu protams. Viss ir vislabākajā kārtībā. atgriežos virtuvē, kur laikam mana vieta. Nezinu gan, ko tu teiktu, ja dzīvotu Lietuvā ar 3,5 miljoniem treneru.

  -2 [+] [-]

, 2017-09-02 11:12, pirms 7 gadiem
HMB-BIROJSSS!!! rakstīja: ja tev bagijs liekas baigais nazis, tad nez kapec vienmer izgazhas
Kpc nazis? Es vnk nenoniecinu viņu un nesaku ka viņš uzreiz ir nez cik slikts pēc vienas spēles ar grupas favorītiem. Varbūt tomēr jāpagaida un jāpaskatās citas spēles, nevis uzreiz jābļaustās kā tītariem uz sūdu čupas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-09-02 11:13, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: Nē, nu protams. Viss ir vislabākajā kārtībā. atgriežos virtuvē, kur laikam mana vieta. Nezinu gan, ko tu teiktu, ja dzīvotu Lietuvā ar 3,5 miljoniem treneru.
Es teiktu to pašu ko tagad. Čempis ir tikko sācies, pirmā spēle pret favorītiem aizvadīta kā pa amerikāņu kalniņiem un gaidam nākošo spēli.

  -2 [+] [-]

, 2017-09-02 11:14, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: Nē, nu protams. Viss ir vislabākajā kārtībā. atgriežos virtuvē, kur laikam mana vieta. Nezinu gan, ko tu teiktu, ja dzīvotu Lietuvā ar 3,5 miljoniem treneru.
To pašu, pa lielam mēs te tukši vārāmies tikai, arī tostarp par Bagiju, viņš laba līmeņa treneris, kā nekā divus underdogs pacēlis nebijušos augstumos + tieši uz kluba spēlēm mēs varam runāt par viņa dažādību, jo tas pats NN demonstrēja daudzpusīgu sniegumu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-09-02 11:14, pirms 7 gadiem
kaspars_krumins_1195127217259807 rakstīja: Kpc nazis? Es vnk nenoniecinu viņu un nesaku ka viņš uzreiz ir nez cik slikts pēc vienas spēles ar grupas favorītiem. Varbūt tomēr jāpagaida un jāpaskatās citas spēles, nevis uzreiz jābļaustās kā tītariem uz sūdu čupas.
Cik spēlētājus Serbijai vajadzētu vēl atņemt, lai tā tavās acīs neskaitītos grupas favorīts? Nu nav Serbija nekāds favorīts vairāk.

     [+] [-]

, 2017-09-02 11:15, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: Cik spēlētājus Serbijai vajadzētu vēl atņemt, lai tā tavās acīs neskaitītos grupas favorīts? Nu nav Serbija nekāds favorīts vairāk.
Esi redzējis pārējās spēles? Es teiktu, ka viņi joprojām ir un arī beigās būs pirmie grupā, daudzas izlases var viņus apskaust, jo izkrītot pat tik daudz kadriem, viņi ir saglabājuši ļoti labu sastāvu, ja būtu visi, kuri bija domāti, tad mums vakar būtu 18+ sižets, praktiski visas spēles mūsu grupā ar viņu piedalīšanos būtu

     [+] [-]

, 2017-09-02 11:16, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: Cik spēlētājus Serbijai vajadzētu vēl atņemt, lai tā tavās acīs neskaitītos grupas favorīts? Nu nav Serbija nekāds favorīts vairāk.
Bukmeikeri l..., bet tu tas gudrais?

  -1 [+] [-]

, 2017-09-02 11:17, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: Cik spēlētājus Serbijai vajadzētu vēl atņemt, lai tā tavās cīs neskaitītos grupas favorīts? Nu nav Serbija nekāds favorīts vairāk.
Expert tu. Diez kpc visur tik un tā viņi tiek uzskatīti par top 3 komandu šajā čempī.

  +2 [+] [-]

, 2017-09-02 11:18, pirms 7 gadiem
Vakar beļģi pārspēja angļus cīņā par atlēkušajām bumbām (47 pret 33) un izmeta 37 sodus, sagādājot pretiniekiem 30 piezīmes. Abi šie elementi vakar iegāza Latviju pret Serbiju, attiecīgi, šodien sagaidāma ļoti smaga cīņa. Protams, varam cerēt, ka beļģi vairs nespēs iemest tik daudz 3p (vakar 14 no 38), bet pašiem noteikti ir krietni jāuzlabo savu sniegumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2017-09-02 11:19, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: To pašu, pa lielam mēs te tukši vārāmies tikai, arī tostarp par Bagiju, viņš laba līmeņa treneris, kā nekā divus underdogs pacēlis nebijušos augstumos + tieši uz kluba spēlēm mēs varam runāt par viņa dažādību, jo tas pats NN demonstrēja daudzpusīgu sniegumu
Kurus tad 2 "apakšuņus" viņš pacēla? ŅN parādījās nauda uz pāris sezonām, tāpēc pacēla. Kurš otrs?

  +1 [+] [-]

, 2017-09-02 11:21, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Esi redzējis pārējās spēles? Es teiktu, ka viņi joprojām ir un arī beigās būs pirmie grupā, daudzas izlases var viņus apskaust, jo izkrītot pat tik daudz kadriem, viņi ir saglabājuši ļoti labu sastāvu, ja būtu visi, kuri bija domāti, tad mums vakar būtu 18+ sižets, praktiski visas spēles mūsu grupā ar viņu piedalīšanos būtu
Tāpēc, ka serbi spēlē sistēmas basi un komandas spēli, kas aizēno individuālo talantu. Mums tādas spēles nav. Bet uzskatīt viņus par favorītiem ir drusku par daudz

     [+] [-]

, 2017-09-02 11:21, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: Kurus tad 2 "apakšuņus" viņš pacēla? ŅN parādījās nauda uz pāris sezonām, tāpēc pacēla. Kurš otrs?
Nedz NN nedz Budivelnik nebija tik lielas naudas, cik Bagijs izspieda no viņiem, Ukrainā vispār baša vēsturi pārrakstīja

     [+] [-]

, 2017-09-02 11:21, pirms 7 gadiem
Dainis Petrokaitis rakstīja: Via Beļģija ir uzvarama? Kurš ir favorīts?
TOTO kantoru vertejumaa mees esam stingri favoriiti !

     [+] [-]

, 2017-09-02 11:22, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: Tāpēc, ka serbi spēlē sistēmas basi un komandas spēli, kas aizēno individuālo talantu. Mums tādas spēles nav. Bet uzskatīt viņus par favorītiem ir drusku par daudz
Labi, neuzskatīsim, bet paskatīsimies turpmākās cīņas, bet nu Bogdans šajā grupā darīs, ko vien vēlēsies

     [+] [-]

, 2017-09-02 11:23, pirms 7 gadiem
kaspars_krumins_1195127217259807 rakstīja: Expert tu. Diez kpc visur tik un tā viņi tiek uzskatīti par top 3 komandu šajā čempī.
ja vienīgais kritērijs ir bukmeikeri....

     [+] [-]

, 2017-09-02 11:24, pirms 7 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Vakar beļģi pārspēja angļus cīņā par atlēkušajām bumbām (47 pret 33) un izmeta 37 sodus, sagādājot pretiniekiem 30 piezīmes. Abi šie elementi vakar iegāza Latviju pret Serbiju, attiecīgi, šodien sagaidāma ļoti smaga cīņa. Protams, varam cerēt, ka beļģi vairs nespēs iemest tik daudz 3p (vakar 14 no 38), bet pašiem noteikti ir krietni jāuzlabo savu sniegumu.
Sniegums bija labs vakar, bet kilogrami pietrūka garajā galā un daudzi džeki nav pieraduši, ka viņus klapē katrā epizodē!
Šī bija pirmā spēle Serbijas-Latvijas starpā, kur serbi saprata, ka var zaudēt, ja neatdos visus spēkus!

  +1 [+] [-]

, 2017-09-02 11:24, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: Tāpēc, ka serbi spēlē sistēmas basi un komandas spēli, kas aizēno individuālo talantu. Mums tādas spēles nav. Bet uzskatīt viņus par favorītiem ir drusku par daudz
Tu vakardienas speli skatijies vispar? 😒
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-02 11:29, pirms 7 gadiem
HMB-BIROJSSS!!! rakstīja: objektivak neviens izvertet ari nevar, nu serbs speles 1/2 lai kaa tu te censtos kko muldet
es arii esmu gatavs saderet ka serbi buus pusfinaalaa, ja vien neuzrausies uz spanjiem kaut kur celjaa uz to, bet peec idejas nevajadzeetu uzrauties nemaz ar
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-02 11:35, pirms 7 gadiem
Viniem ir problēmas ar iedomības pakāpi, jā nedod Dievs lv vinnēs šodien, cik pontu tad būs ... eh, likšu uz Belgium, 3,70 labs koeficents, davana!

     [+] [-]

, 2017-09-02 11:35, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Labi, neuzskatīsim, bet paskatīsimies turpmākās cīņas, bet nu Bogdans šajā grupā darīs, ko vien vēlēsies
Protams. Pat negribu pieļaut domu, ka šodien zaudēs. Ja tā notiks, tad paņemšu no plaukta lielo viskija pudeli un kādu laiku šeit necepšos

  +1 [+] [-]

, 2017-09-02 11:37, pirms 7 gadiem
Pārliecību un veiksmi mūsējiem! Lai uzvaram!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-02 11:40, pirms 7 gadiem
Šodien beļģi dabūs pa mizu par visiem iepriekšējiem pāridarījumiem. Prognozēju ka būs vismaz +20.

     [+] [-]

, 2017-09-02 11:40, pirms 7 gadiem
kaspars_krumins_1195127217259807 rakstīja: Tu vakardienas speli skatijies vispar? 😒
Ko tieši? serbiem ir viena sen zināma Eiropas līmeņa zvaigzne vārdā Bogdanovičs. Visi pārējie starta 5 individuāli ir vājāki par mūsējo starta 5. par beņķi var jau pastrīdēties. lai gan Boobans ir tāds koka klucis, ka tik turies, kuram pat Pops nevarēja izdomāt lomu komandā.

  +2 [+] [-]

, 2017-09-02 11:44, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: Ko tieši? serbiem ir viena sen zināma Eiropas līmeņa zvaigzne vārdā Bogdanovičs. Visi pārējie starta 5 individuāli ir vājāki par mūsējo starta 5. par beņķi var jau pastrīdēties. lai gan Boobans ir tāds koka klucis, ka tik turies, kuram pat Pops nevarēja izdomāt lomu komandā.
Vai individuāli serbiem bija jābūt finālā PČ un OS?

  +2 [+] [-]

, 2017-09-02 11:46, pirms 7 gadiem
PČ- Serbi tika galā ar Brazīlījas, Francijas NBA večiem
OS tika galā Austrālijas NBA večiem!

  -1 [+] [-]

, 2017-09-02 11:47, pirms 7 gadiem
Domāju, kā pelēs cenšas izdzīvot gigantisma sindromu, BĒT DZĪVE TOS PAZEMINAS ATPAKAĻ ZEM COKOLA

  -1 [+] [-]

, 2017-09-02 11:53, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Vai individuāli serbiem bija jābūt finālā PČ un OS?
Ar to turnīru sastāvu jā. Nekāda pārsteiguma. Pie līdzīgas komplektācijas serbu baskets vienmēr būs pārāks par, teiksim, spāņu.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-02 11:53, pirms 7 gadiem
Srbija nav nekādi favoriti, labaka gadijuma top 8

     [+] [-]

, 2017-09-02 12:09, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: Ar to turnīru sastāvu jā. Nekāda pārsteiguma. Pie līdzīgas komplektācijas serbu baskets vienmēr būs pārāks par, teiksim, spāņu.
Vispār jau uzvarēt NBA večus ar +25 var tikai ASV izlase(ja ir visi labākie), bet te nekādi pārsteigumi

     [+] [-]

, 2017-09-02 12:17, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Vispār jau uzvarēt NBA večus ar +25 var tikai ASV izlase(ja ir visi labākie), bet te nekādi pārsteigumi
laikam jau vien pats zini par ko bija jāsmejas.

  +2 [+] [-]

, 2017-09-02 12:34, pirms 7 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Vakar beļģi pārspēja angļus cīņā par atlēkušajām bumbām (47 pret 33) un izmeta 37 sodus, sagādājot pretiniekiem 30 piezīmes. Abi šie elementi vakar iegāza Latviju pret Serbiju, attiecīgi, šodien sagaidāma ļoti smaga cīņa. Protams, varam cerēt, ka beļģi vairs nespēs iemest tik daudz 3p (vakar 14 no 38), bet pašiem noteikti ir krietni jāuzlabo savu sniegumu.
Jāsāk spēlēt aizsardzībā. Nevis domā tikai kā aizskriet.

     [+] [-]

, 2017-09-02 12:35, pirms 7 gadiem
Apdraudēta Dāvja dalība šodien. LBS sīkāk nekomentē.

     [+] [-]

, 2017-09-02 12:36, pirms 7 gadiem
kristaps_kalve_77682730 rakstīja: Apdraudēta Dāvja dalība šodien. LBS sīkāk nekomentē.
Pirkstu savainoja

  -2 [+] [-]

, 2017-09-02 12:58, pirms 7 gadiem
Šodien sabruks pasaules gigants baskerbola Belgija, ir gaidami tautas svetki Un drosmīgas prognozes )))))

     [+] [-]

, 2017-09-02 13:01, pirms 7 gadiem
Būs čābīgi, ja nebūs no soliņa mums tāds šūters kā Dāvis, bet no otras puses tam nevajadzētu traucēt noğērēt belğus.

     [+] [-]

, 2017-09-02 13:04, pirms 7 gadiem
erikxxl rakstīja: Šodien sabruks pasaules gigants baskerbola Belgija, ir gaidami tautas svetki Un drosmīgas prognozes )))))
Tev mamma teica, ka tu esi šausmīgi asprātīgs??

     [+] [-]

, 2017-09-02 13:21, pirms 7 gadiem
kristaps_kalve_77682730 rakstīja: Būs čābīgi, ja nebūs no soliņa mums tāds šūters kā Dāvis, bet no otras puses tam nevajadzētu traucēt noğērēt belğus.
pret beļģiem jāpietiek ar atliektiem galiem jau ar to vien, ka kaut kādā ātrumā ieliks Timma un Strēlnieks vairāk saņemsies

     [+] [-]

, 2017-09-02 13:24, pirms 7 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Vakar beļģi pārspēja angļus cīņā par atlēkušajām bumbām (47 pret 33) un izmeta 37 sodus, sagādājot pretiniekiem 30 piezīmes. Abi šie elementi vakar iegāza Latviju pret Serbiju, attiecīgi, šodien sagaidāma ļoti smaga cīņa. Protams, varam cerēt, ka beļģi vairs nespēs iemest tik daudz 3p (vakar 14 no 38), bet pašiem noteikti ir krietni jāuzlabo savu sniegumu.
Tas bija vakar.

     [+] [-]

, 2017-09-02 13:43, pirms 7 gadiem
Galvenais bumbas jasavac pie sava groza un bus ok, ka ari lai lideri atri piezimes nesapelna! par uzbrukumu neuztraucos

     [+] [-]

, 2017-09-02 13:45, pirms 7 gadiem
Gan jau atkal dragās skrien un met. Ja uzkritīs tad sagraus, ja nē tad atkal mocīsies un nebūs brīnums, ja zaudēs. Tāds nu ir tas latviešu basketbols un Bagatskis nav tas, kurš to ir spējīgs mainīt, tieši pretēji, tas ir viss uz ko viņš ir spējīgs. Labs treneris ar šā brīža Latvijas labākajiem pieejamajiem basketbolistiem tiktu ļoti tālu.

     [+] [-]

, 2017-09-02 13:49, pirms 7 gadiem
enndijzz rakstīja: Gan jau atkal dragās skrien un met. Ja uzkritīs tad sagraus, ja nē tad atkal mocīsies un nebūs brīnums, ja zaudēs. Tāds nu ir tas latviešu basketbols un Bagatskis nav tas, kurš to ir spējīgs mainīt, tieši pretēji, tas ir viss uz ko viņš ir spējīgs. Labs treneris ar šā brīža Latvijas labākajiem pieejamajiem basketbolistiem tiktu ļoti tālu.
neesi skatījies viņa klubus? Pie viņa spēlēja dažāda stila basketbolu, problēma ir jauniešu treneros, kuri atļauj ganīties uz trīņa līnijas...par sastāvu - novelc rozā brilles

     [+] [-]

, 2017-09-02 13:53, pirms 7 gadiem
Kepkas tikai mieru.
LV ir klasi augstāka komanda.
Ja puiki nebūs emocionāli sagrauti, tad beļģi tiks skoloti visos robos ar KP priekšgalā.
Mūsējie ieliks ugunsrobā ies pāri 18+

     [+] [-]

, 2017-09-02 13:55, pirms 7 gadiem
Akjel izskatās ,ka Dāvis šodien nespēlēs

     [+] [-]

, 2017-09-02 13:57, pirms 7 gadiem
Čau visiem.
Varbūt kāds varētu padalīties ar kādu labas kvalitātes, pirātisku strīmu šodienas spēlei...?

     [+] [-]

, 2017-09-02 13:58, pirms 7 gadiem
Ir kādam strīms?

  +1 [+] [-]

, 2017-09-02 14:08, pirms 7 gadiem
AndSo rakstīja: Ir kādam strīms?
tvplay.lv

     [+] [-]

, 2017-09-02 14:09, pirms 7 gadiem
Atkal jau tvplay nestrādā. Pēc reklāmām tumša bilde. Tāpat, kā vakar. Kāds zina, tas ir kkā novēršams?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-02 14:19, pirms 7 gadiem
Vai varētu palūgt interneta saiti uz video tiešraidi?

     [+] [-]

, 2017-09-02 14:20, pirms 7 gadiem
vakar bija YouTube.

     [+] [-]

, 2017-09-02 14:26, pirms 7 gadiem
livetv.sx

     [+] [-]

, 2017-09-02 14:34, pirms 7 gadiem
defs kā vienmēr rullē. Tiešām domā, ka beļģus nomētās?

     [+] [-]

, 2017-09-02 14:43, pirms 7 gadiem
Šodien ir vērojamas visādas dīvainības Gražulis sākumsastāvā noteikti nemotivē Šmitu, Blūma ātrā laišana noteikti nemotivē Peineru. Kāpēc Šķēli nelaiž pret viņam parocīgiem pretiniekiem? Porziņģim joprojām jāspēlē uz individuālo, nevis izkārtotiem metieniem. Nedaudz nepatīk aizsardzība...

Bet nu spēle vēl gara Lai gan te sākumā vajadzēja taisīt atrāvienu, nevis dot beļģiem iedvesmu..