Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2801, Did:0, useCase: 3

Video: Bagatskis par spēli pret Čehiju un čempionātu kopumā

Eduards Ozerinskis
Pēc zaudējuma Čehijai Eiropas čempionāta spēlē par 7. vietu komentāru sniedza Latvijas valstsvienības galvenais treneris Ainars Bagatskis, kurš arī atskatījās uz visu turnīru kopumā.
Vērtējums: +2

     [+] [-]

, 2015-09-18 23:46, pirms 9 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Rezultāts ir sanācis 2x sliktāks par sniegumu
kāds mums ir 3% un izmesto metienu skaits - VĀAAAAAAKS
Galvenā čempionāta spēle tika nospēlēta izcili. Ar to arī pietiek, lai čempis šai izlasei būtu izdevies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-09-18 23:59, pirms 9 gadiem
resnais putns rakstīja: Horvatu treneris kaa ists viirs pec apkaunojosa zaudejuma atkapaas. Bet tikai ne musu sveetaa govs bagijs. Vajag parmainjas, ir ok, bija labi, bet mes esam atkosti, um mes vairs neesam trakie precizie trinju meteji. Ir jadomaa kas jauns, citadaaks. Paldies un uzredzesanos. Zaudeji Tu, bagij. Pec speles smaidi tikai tu, bagij. Neviens speletajs, tikai tu. To man coms no lilles raksta. Vienigais, kam izskatas, ka nekas traks jau nav noticis. Ok nebutu ari nekas parastaa chempii, bet sheit 3 spelees izskiraas daudzu sapnis, izskiiraas Olimpiade, cinja par to. Tik vieglpratigi to palaist vejaa, taa ir trenera atbildiba, kauns.
Nebūtu prātīgi mētāt trenerus, kā tas notiek hokejā ar Lipmani pie stūres. Katru gadu vai arī ik uz dieviem likt treneri jaunu. Otrs atkāpties pēc šī turnīra būtu muļķīgi, jo čalis parādīja, ka ir potenciāls, uztaisot gan saliedētu komandu, gan, panākot ceturtdaļfinālu kopš 2001. gada. Tas kam, iespējams, varētu pievērsties papildus uzmanību ir psiholoģiskāk stiprināt komandu, vairāk panākot, lai tic sev un savam darbam – spēlei. Gan jau būs labi

  -1 [+] [-]

, 2015-09-19 00:15, pirms 9 gadiem
sasperjods-k, 2015-09-18 23:23, pirms stundas, ignorēt, atbildēt
krilav rakstīja: Es visiem blaaveejiem kas prasa lai Bagijs atkaapjas gribu pajautaat.. Kur bija Juusu prasiiba lai Bagijs atkaapjas peec speelee ar Sloveeniju?? Reaali ir zheel tikai par vakardienas speeli kuru tieshaam bija iespeeja vinneet.. Paldies par kopumaa diezgan normaalu turniiru.. Muusu labaakaas speeles veel priekshaa.. 😉
Kur? Turpat!
Bagijs nolēja 2T pret LI, visu spēli pret UKR, nemaz nerunājot par spēli pret EE

Kā mani tracina ši tā īsā atmiņa, kas ir pēlēkajai masai

Vvecīt pelēkā masa esi Tu pats.. UKR zaudēja ar -1.. Estus vinnēja.. LT spēlē finālā...
Ja būsi godīgs un objektīvs tad piekritīsi ka ar izlasi kurā neviens no spēlētājiem nespēlē nevienā vadošā eiropas komandā.. Piedevām neviens spēlētājs pat īsti nav komandas līderis savā klubā bet LV izlase ir TOP 8... Un ja Tu gribi teikt ka ir bijis slikts čempis tad palieku pie teiktā ka pelēkā masa esi Tu pats.. Jo pēdējās divas dienas ir modē bļaut Bagij atkāpies a čaļi tak spēlēt nemāk...

  +3 [+] [-]

, 2015-09-19 00:16, pirms 9 gadiem
SimplyTheBest rakstīja: Nebūtu prātīgi mētāt trenerus, kā tas notiek hokejā ar Lipmani pie stūres. Katru gadu vai arī ik uz dieviem likt treneri jaunu. Otrs atkāpties pēc šī turnīra būtu muļķīgi, jo čalis parādīja, ka ir potenciāls, uztaisot gan saliedētu komandu, gan, panākot ceturtdaļfinālu kopš 2001. gada. Tas kam, iespējams, varētu pievērsties papildus uzmanību ir psiholoģiskāk stiprināt komandu, vairāk panākot, lai tic sev un savam darbam – spēlei. Gan jau būs labi
Piekrītu, ir vēl Dāvis Bertāns, Porziņģis un Siliņš. Nākamreiz Latvija atgriezīsies vēl stiprāka!

  +3 [+] [-]

, 2015-09-19 00:28, pirms 9 gadiem
Es lasu un lasu! redzu, ka šeit salasījušies vairāki tizleņi, kuri neko nejēdz no basketbola. paši māk tikai precīzi podā ied..st, bet nu baigi lielie kritizētāji!!
Latvija tika 8niekā pēc 14 gadu pārtraukuma. kad aizgāja zelta paaudze (tagad vai nekad), daudzi domāka, ka viss cauri, ka nav cerību.
Un tagad rejaties par to, ka komanda tikusi astotniekā un tikai psihiloģiskā vājuma dēļ sabruka pret pasaules top komandām.
Kas ir franči un grieķi?!? Tās ir pasaules top komandas.
Kas spēlē čehiem - izbijis NBA spēlētājs un vēl no eirolīgas.!
Lielie eksperti - cik mums ir eirolīgas spēlētāju un NBA veču?!??!!?
Vai kāds no jums ir paskaitījis, cik Latvija pēdējos čempionātos ir ieguvusi uzvaras?!?!? 4 katrā čemī! Cik bijis pirms tam citos turnīros rekords!?? 3!
Pirms šeit blējat, cik Bagijs ir slikts un stulbs, padomājiet šīs lietas!!
Un vēl! laikam dažeim jāiet pie dakterīša!!! Aizmirsāt, kur ir porziņģis, bertāns Dāvis, Siliņš un Kuksiks??? būtu viņi un būtu augstākā pozīcija!
Tā kā beidziet šeit di..st!!! Ja bagijs aizies, tad tā būs jūsu vaina! UN vis būs pakaļā!!! Mums jau bija viens ārzemju treneris - Kemzura!! kas notika! Viņa laikā tika sa.... irsts Biedriņš, Kambala, valters, Šķēle! Varbūt, ja būtu letiņu treneris, nekas tāds nebūtu noticis!

Man kauns par jums! pretīgi klausīties!!

  +2 [+] [-]

, 2015-09-19 00:43, pirms 9 gadiem
Daudziem kas te izrunājās negatīvi!!!Nav sajēgas ko jūs tur rakstāt,nolaižieties no mākoņiem,realitāte ir tāda ka mums nav top klubu spēlētāji mums nav izteikta līdera,kas var uzņemties uz sevi spēli!Pats Gaidīju ko labāku,pat cerēju ka būsim top6 kur bija iespēja,bet tur atkal parādas tas ka rokas čaļiem trīc no bailēm un nemāk sevi uzvilkt!!!Pieredze?cik gadus tad teiksim Pieredzes trūkums?Treneris labs,tie kas saka vajag nomainit,atkārtošu ka nejēdz no spēles neko,Bagijam pat ir eiroligas pieredze un ka Lv spēlēja pirms Bagijs nāca par treneri?Tas kā tika nokomplektēta komanda viņš spēs izanalizēt un nākamreiz būsim stiprāki!Vēl taču ir velviens Bertāns,Siliņš un cerams no K.Porziņģa kautkas sanāks...Piebildīšu ka Ševļakovs pēc manām domām būtu labi noderējis cīņā zem groziem kur caurums ir liels + tieciet taču galā ar tām kļūdām,kas rodas uz līdzenas vietas,pat sētas basketbolā tā nenotiek!Apsveicu ar 8 Vietu!!!

     [+] [-]

, 2015-09-19 00:51, pirms 9 gadiem
Bagij, paldies, uzredzēšanos!!!!

     [+] [-]

, 2015-09-19 00:54, pirms 9 gadiem
Izlasi manu komentāru, kas iepriekš! tas uz tevi attiecas! lielais basketbola eksperts!!! Pamatskolā stundas beidzās!?

Josiks rakstīja: Bagij, paldies, uzredzēšanos!!!!

  +2 [+] [-]

, 2015-09-19 01:59, pirms 9 gadiem
Bus Ok...
Vajag Porzingi,Davi Bertanu,Silinju ,Smitu un Boni ,tad jau, domajams,butu labak.
Gandriz maksimums tika izspiests no siem speletajiem,tikai tas kaasiens cehiem uz tadas skumjas nots....

  +5 [+] [-]

, 2015-09-19 01:59, pirms 9 gadiem
pēdējās divas spēles stipri uzdeva pa nerviem. iespējams, ka viss ir loģiski, priecājamies par to, ka 8nieks, ir uzvarētas labas komandas, zaudēts stiprajām, beigās arī it kā līdzīgai vai pat vājākai, tomēr zaudēts ar sagrāvi. spēli pret čehiem skatoties, varētu domāt, ka mēs no kolhoza pirmoreiz "pie lielajiem puikām" atbraucām uzspēlēt.
ja godīgi, nejūtu, ka izlase būtu pelnījusi atrasties olimpiskajās spēlēs. gribētos, tas jā,bet īsti pelnījuši neesam. škrobe nav par zaudētām spēlēm, bet par to, "kā tiek zaudēts". tiek zaudēts bezrakstura cīņā, caur paniku un bez asinīm. vispirms tu notici komandas varēšanai, raksturam, vēlmei uzvarēt un tad tu sēdi skaties, kā uzvarētneīpaši griboša grieķija paņem uzvaru, jo mēs nespējam nokapāt un pacīnīties līdz galam. un tad nākamajā dienā tu klusībā ceri "čaļi tak noteikti būs saņēmušies un nekritīs kaunā". un zaudējumu čehijai varētu saprast, ja tiktu zaudēts vīrišķīgā cīņā, kā franči zaudēja spānijai vai serbi nupat zaudēja mūsu kaimiņiem leišiem, kuriem it kā esot "baigā haļava un veiksme un vēl sazinkas". bet šitā?
ar visu to, kopumā Bagija vadītajai komandai ir labs rokraksts, viņš nereti tiek slavēts par lielisku komandas spēli, komanda brīžos, kad kontrolē spēli, rāda ļoti skatāmu un baudāmu basktebolu, pat ar visu to, ka mūsu galvenais ierocis "trīnīši" nešancē nevis vienu vai pāris spēles, kā mēdz gadīties jebkurai komandai un spēlētājiem, bet faktiski visu turnīru no a līdz z.

  +9 [+] [-]

, 2015-09-19 02:04, pirms 9 gadiem
Es teikšu atklāti, kam mums komandas metors jeb motivators jeb komandas psihologs vajadzīgs, kuru neskaitāmas reizes reklamēja pirms un čempja laikā pa TV un interneta, ja acīmredzot nespēja ieteikmēt mūsu spēlētājus spēles galotnēs un svarīgos brīžos?
Spēli pret Grieķiju mēs zaudējām pateicoties trenera nekvalitatīvajiem lēmumiem, kā arī kā jau parasti spēlētāji bija psholoģiski vāji..un kur bija treneris un komandas līderi/kapteinis, kas kārtīgi sapurināja, uzkliedza komandas biedriem, lai tiem beidzot parādas degsme acīs, agresivitate laukumā, citādāk mūsējie izskatījās pie +10/+7 tā kā jau būtu mīnuss 10-20? Kur pārleicība?

Pret Čehiem bez komentāriem.

Tie, kas vēl aizstāv izlasi, paskatās lūdzu kādi mums pretinieki trāpījās ceļā uz 1/8? Vai tā nav veiksme?

Komandas un trenera darbs smagi jākritizē, lai mēs varētu turpmāk kaut ko sasniegt, nevis runātu, ka nākamgad būs labāk, augsim u.t.t. bullshitu.. Tā jau parasti zaudētāji un neveiksminieki runā - rīt sāksim jaunu dienu, rīt sāksmi smagāk strādāt, rīt būs cita diena, rīt būs labāka diena.. Šodien strādājam ,šodein mācamie, lai būtu labāki rīt un būtu čenmpioni, pašiem jātic tam, nevis vēlāk būs labāk.

Izņemot spēli pret Franciju, visas bija ņemamas, kas ir pats skumīgākais... Jāaizmirst šī zaudētāju un attaisnotāju mentalitāte!

  +8 [+] [-]

, 2015-09-19 02:11, pirms 9 gadiem
un nevajag skandēt, ka būs bonis, dāvis, siliņš, šmits, porzinģis, viss būs nereāli kruti, viņiem vēl daudz jāstrādā, sevi jāpierāda nopietnos klubos, lai kļūtu par izlases kodolu un īstiem vilcējiem. zaļi vēl. praktiski neviens no viņiem neatrisina mūsu izlases lielāko problēmu un vājāko posmu mūsu komandas spēlē. visi viņi labprāt ganās pa ārpusi, šauj "troikas", bet mums trūkst tieši tie, kas prot un grib lauzties uz grozu, iet caurgājienos, provocēt uz sodiem, saraustīt aizsardzību.
skatoties leišus šodien spēlē pret serbiem tas bija tik uzkrītoši, mačulis,seibutis, kuzminskas, kalnietis, vienkārši monstri, visi gāja uz grozu. izkapāja uzvaru pret it kā pārākajiem serbiem. daudzi saka "leiši lecīgi un iedomīgi". vai tad viņiem nav pamats tādiem būt? viņi to spēj pierādīt spēlējot uz laukuma. ar rezultātu!

  +3 [+] [-]

, 2015-09-19 02:18, pirms 9 gadiem
tāpēc sajūta pēc šāda čempionāta ir dīvaina, jā, prieks par 8to vietu. uzskatīsim, ka esam pelnījuši, pat ja paveicās. varbūt jā,varbūt nē, kāpēc gan, lai arī mums reizēm nebūtu veiksmīgas sakritības. ja salīdzina ar iepriekšējo čemionātu, tad sasniegts it kā labāks rezultāts, bet spēle kopumā liekas sliktāka. spēlētāji praktiski tie paši. vadošie spēlētāji lielākoties pēc iepriekšējā čempja ir turpinājuši kāpt uz augšu, labāki klubi, labāks līmenis, tad kāpēc spēlē sliktāk, kā komanda?

  +2 [+] [-]

, 2015-09-19 06:39, pirms 9 gadiem
Paldies treneriem un spēlētājiem par veiksmīgu turnīru.

Pieļauju, ka lielākās uzlabojumu iespējas meklējamas fiziskās sagatavošanas programmā, varbūt arī jauna fiziskās sagatavotības trenera piesaistē. Turnīra otrajā pusē komanda no sākuma lidoja, bet beigās pazuda. Pie tam - ja ar frančiem komanda spēlēja 20 un vēl nedaudz minūtes, tad ar čehiem vairs tikai pirmās 5 minūtes...

  +3 [+] [-]

, 2015-09-19 06:41, pirms 9 gadiem
Un vēl - arī zemais tālmetienu procents varētu liecināt par sliktu fizisko gatavību. Vai Blūms pēdējo 15 gadu laikā vispār kādā turnīrā vispār tik vāji ir metis?

  +1 [+] [-]

, 2015-09-19 06:55, pirms 9 gadiem
nekad neatkāpsies, jo ir shēmās ar LBSu.
resnais putns rakstīja: Horvatu treneris kaa ists viirs pec apkaunojosa zaudejuma atkapaas. Bet tikai ne musu sveetaa govs bagijs. Vajag parmainjas, ir ok, bija labi, bet mes esam atkosti, um mes vairs neesam trakie precizie trinju meteji. Ir jadomaa kas jauns, citadaaks. Paldies un uzredzesanos. Zaudeji Tu, bagij. Pec speles smaidi tikai tu, bagij. Neviens speletajs, tikai tu. To man coms no lilles raksta. Vienigais, kam izskatas, ka nekas traks jau nav noticis. Ok nebutu ari nekas parastaa chempii, bet sheit 3 spelees izskiraas daudzu sapnis, izskiiraas Olimpiade, cinja par to. Tik vieglpratigi to palaist vejaa, taa ir trenera atbildiba, kauns.

     [+] [-]

, 2015-09-19 07:38, pirms 9 gadiem
Nekas, aizmirsīsies šitas kauns, pēc diviem gadiem kad ierindā būs arī Porziņģis ar Dāvi nospēlēsim labāk. Ir divas astotās vietas bet būtu tā kā laiks sasniegt ko vairāk. Kautvai tie paši čehi, es neatceros kad pirms tam viņi vispār ir spēlējuši finālturnīrā bet tagad 7 vieta, augstāk nekā Latvijai jebkad ir bijis pēc neatkarības atgūšanas

  +2 [+] [-]

, 2015-09-19 08:13, pirms 9 gadiem
man ir tikai viens jautājums..vai tiešām Eiropas čempionāts ir tā vieta kur var atļauties aizvest tādus spēlētājus, kuru līmenis neatļauj laist tos laukumā?..

  +2 [+] [-]

, 2015-09-19 08:56, pirms 9 gadiem
tāda attaisnošanās vien ir.
Mums ir liela atlase, daudz NBA utt.
Traks var palikt. Viena kombinācija "zelta"trīnīši. Nu nevar vinnēt bez centriem-NEVAR!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-09-19 09:37, pirms 9 gadiem
Varētu teikt, ja būtu Eiropas čempis bez olimpiskā kvalifikācijas turnīra, tad visi sagaidītu čaļus atbilstoši, kā pienākas, uzreiz kā hokejā ar skaļām ovācijām, kad hoķī ieguvām 7 vietu un lidosta būtu pilna. Būtu piezemētāks skats. Tagad kā uzreiz nolika priekšā kvalifikācijas turnīru pret basketbola lielvalstīm tad uzreiz latiņa dažiem pēkšņi debesīs uzskrēja no atbalstītāju puses. Otrs, Uzreiz teikt, ka ceturtdaļfināls ir rādītājs pa komandu vai teikt, ka mūsu spēles stils ir atkost, spēlējot pret baša lielvalstīm ar nav prātīgi. Ja katru gadu būtu olimpiskais turnīrs, tad varētu laist kritiku, bet ja tiek vēsturiski pie kvalifikācijas turnīru uzreiz pie tik daudzām spēlēm turnīra, ar basketbola lielvalstīm- tas jau ir saprotams, ka ar mūsu pieredzi ir kā ir. Ir jāstrādā komandai un viss. Nevienā darbā pēc vienas kļūdas uzreiz neatlaiž, šeit atkal izteiktak ir nevis kļūda, bet spēlētāju cīņa ar sevi atrodoties zem spiediena. Ceru, ka dēļ šitā visas Bagatskis neatkāpsies – ir vēl komandai kur augt.

  -3 [+] [-]

, 2015-09-19 10:17, pirms 9 gadiem
uzskatu ka esam vājāki gan par slovēņiem(ar 2 miljoni iedzīvotāju),gan beļģiem,gan čehiem. Vairākas spēles nospēlējām uz max spēju robežas. Paldies par to Bagijam. Nav jēga mainīt treneri ar šo sastāvu mēs nevarējām dabūt neko vairāk. Nu parēķiniet paši. Janičenoks un Blūms jau noriet. Bērzs labs,bet neprot spēlēt postā. Freimanis labs bet nestabils,aizsardzībā lažo. Meieris par īsu priekš centra. Bertāns visu vasaru spēlējis basi un izdedzis(rudenī būs slikts starts noteikti-par daudz basketa). Strēlnieks labs un labi arī nospēlēja,bet nav un nebūs līderis. Mejeris labs uz maiņu. Ja būtu klāt Porziņģis,Siliņš,Šmits,Dāvis Bertāns tā jau būtu cita komanda un no Bagija varētu vairāk prasīt.

  +3 [+] [-]

, 2015-09-19 10:18, pirms 9 gadiem
Šoreiz visa cieņa Valdim Valteram,kurš precīzi izteica prognozes latviešu cīņā par astoņnieku.Latviešus viņš pazīst ļoti labi,toties leiši viņam ir mīkla līdz pašām dziļām vecumdienām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-19 11:06, pirms 9 gadiem
resnais putns rakstīja: Nu, bet pēc spēles ar Slovēniju viņš pilnībā ļāvās šim lidojumam, ka viss ir izdarīts, līdz mākoņos lidinājās arī izlase, jo visiem jau bija sajūta, ka viss ir izdarīts. Treneris neatrada pareizo stratēģiju, lai piezemētu visu, lai spētu sakopot spēkus cīņai par svarīgāko. Viņš pilnībā peldēja, nezināja neko ko iesākt, viņš izšķirošos mirkļos nepsēj mainīt neko! kauns, ir jāatkāpjaas, ja grib vietu izaugsmei.
Tātadd TOP 8 nav izaugsme?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-09-19 11:25, pirms 9 gadiem
krilav rakstīja: Piedevām neviens spēlētājs pat īsti nav komandas līderis savā klubā bet LV izlase ir TOP 8...
Freimanis, Bērzs, Bertāni nav līderi savos klubos? Tas pats Janičenoks un Timma, protams zemos līmeņos, bet tomēr...

  +1 [+] [-]

, 2015-09-19 12:31, pirms 9 gadiem
resnais putns rakstīja: Es jums teikšu tā - Tipiskaa latvieshu zaudetaju mentalitate. Glaudit spalvinju, kad tev iespljauj sejaa...Nav runa par Franciju,kas tiešām ir cits līmenis, un tā bija spēle, kur viņi parādīja savu spēku. Pēctam spēle ar Grieķiju, kas bija ārkārtīgi nemotivēta, to visu laiku uzsvēra arī komentētāji, tomēr pat +17 mēs pamanījāmies pakāst 4 minūtēs. Kā tā var nebūt trenera vaina? Par vakardienas spēli runājot? chehi nebija nogurushi? chehiem tik pat speles, tikpat sapigi zagji 1/4 finaalaa un par 5.vietu, bet vinji, lai gan musu limenja komanda, tomer speja atrast spekus un pats galvenais motivaciju cinjaa par olimpiadi shajaa spelee, bet mees ljaavam par mums njirgaties, par mums visiem. Zaudet var dazhadi, un stipru cilveku, komandu raksturo tas kaa tu spēj piecelties, bet musejie to nespeja pec griekjijas, chehi speeja un izlika visu. Musejie ljaavaas izvaroshanai, bez jebkadas pashcienjas. Kauns, milzigs kauns par vakardienu, par taadu miikstumu, kad izshkjiiraas daudzu speletaju muzha sapnis, cinja par olimpiadi. Un man tagad galīgi neiežēlina šitās runas pēc spēles. Trenerim, lai vai kāds būtu turnīrs līdz tam pēc šādām pēdējām 55 minūtēm (15 min no grieķijas) , kur mēs izskatījāmies kā lupatas, tiešām, bez jebkādas cīņas un vēlmes. Treneris nav tikai taktiķis, viņam ir jāatrod īstā pieeja, lai džeki atrastu pēdējos spēkus un nokapātu līdz galam, bet viņš nespēja to atrast. Kā jau minēju iepriekš, varēja kaut iepriekšējā dienā aiziet visi uz kafūzi, iedzert pa alus kausam, izrunāt visu, ka nokapās no sirds par visu šo čempi, par visiem priekiem un bēdām, lai pašiem prieks, saskandināt kausus un iet cīņā nākamajā rītā, nevis visiem izklīst pa viesnīcas nummuriem, kur katrs pēc grieķu zāģa var ieslīgt vēl dziļākā depresijā un nolemtībā. Ir jāmeklē risinājumi, un ja tos neatrodi kā treneris tik svarīgā cīņā pret līdzīgu pretinieku, tad vecīt, esi vīrs un atkāpies. Horvātu treneris atkāpās uzreiz, lai gan līdz tai spēlei čempis bija super! Astotā vieta, astotā vieta....Ko mums viņa dod? Mūsu mērķis bija pavisam kas cits, un paši spēlētāji teica, ka tā būs vilšanās, bet es vakar neredzēju nekādu vēlmi, lai šo vilšanos nepiepildītu, kur bija kāds kapiņš aizsardzībā? Ok , var nekrist, var visādi būt, bet šī bija pazemošanās līdzvērtīga pretinieka priekšā! mums dankoja pāri, mēs nemācējām pāri centram pāriet, izmest autu pēc pretinieku iemesta groza bez kļūdas, mēs nemācējām noķert elementaras piespēles, mūsu grozā danki viens pēc otra un visādos veidos, pēc aleyy oop, pēc 180 grādu pagrieziena, pēc atlēkošajām no gaisa, kā vien vēlējās un mēs pat nepacentāmies uzraut kādu nesportisko aiz dusmām, vai ko tamlīdzīgu, lai sapurinātos....nožēlojami. Līdz tam emocijas bija sagādātas labas, bet šāda atdošanās izbojāja visu, visu. Un tie, kas saka, malacis bagijs, izdarīja ko varēja, apdomājiet vēlreiz un saprotiet, ka ar šādu glaudīšanu mēs nekad nebūsim leišu līmenī. Viņi ir tik cieti un nelūzt tikai tāpēc, ka viņi visu dzīvi ir kritizēti, kolīdz viņi netiek pusfinālā, vai žalgiris zaudē eirolīgas spēlē, pār viņiem Lietuvā līst sūdu jūra, viņus noliek līdz ar zemi, un gadu gaitā viņi apbružājas un pierod pie tā, viņus tas motivē pierādīt pretējo, bet mēs mūžīgi gan hoķii gan basī tikai kā pabērni pasakam, nu nekas, nākamreiz, arī 10., 8. vietas ir labi, tas nekas, ka sapnis neizdevās, kas bija pavisam tuvs un sasniedzamss...un galvenais kādā veidā tas mērķis netika sasniegts un tas ir pats skumjākais.
Piekrītu ikvienam tavam komentam par pēdējām spēlēm. Par to komandas garu. Martinsona prakse vispār ir kautkāds bērnudārzs, kura sevi cienījoša un pašpārliecināta komanda vēl ar kautko tādu nodarbojās? 10 gadīgiem bērniem šitādas rotaļas var dot nomentēs uzspēlēt. Varētu likt naudu, ka 2009. gada izlase bija vienotāka bez šitā visa. Žēl, ka grupā patrāpījās Francija, Krievija, Vācija un toreiz izspēle tik skarba bija. Ticiet man sūdus vāra visā pasaulē, visi klubi un spēlētāji un ne tādus vien, tikai tas viss nenāk uz āru tā kā tas notika 2009. sakarā. Sūdīgu momentu noķēra. 2kārt bez centriem nevar neko vispār vinnet b*e. Ko nozīmē mūsdienu basketbols? Tagad tā spēlē... Tagad moderni garie ar 3pts metieniem... Nu veči, ārprāts, tas ka uzrodās dažas komandas kas ir spējīgas uzvarēt spēles ar tādiem sastāviem nenozīmē, ka tagad tas ir pareizas veids kā spēlēt. Ir jabūt gaļai, ir jābūt variantiem, ja nekrīt metieni no distances. Vienīgais LV izlases variants apakšā ir Freimaņa barošana postā, kuru tā arī pa īstam neieraudzīju. (Kas godīgi sakot, varēja nest rezultātu). Bērziņam sākumā jāiemācās pareizi ieņemt vieta postā bez uzbrukuma sodiem. Meiers vnk nav radīts spēlēšanai postā, nav kustību. Mejeris ir atlētisks 3. - 4. numurs. Varētu baigi daudz sarakstīt, bet te jau viss ir ticis pateikts dienu gaitā. Čempi par izdevušos nevar nosaukt uz vienas uzvaras pār Slovēniju.

  +1 [+] [-]

, 2015-09-19 12:45, pirms 9 gadiem
Bagatskim jaatkapjas, aizsardziba visu cempi bija sūdīga!!

  +1 [+] [-]

, 2015-09-19 13:25, pirms 9 gadiem
resnais putns rakstīja: es negribu vairs iesaistīties. Esmu jau pateicis, par ko ir runa...Ja komandā treneris psiholiģiski nespēj komandu iedvesmot, tad mēs nekad neko vairāk arī nesasniegsim. Runa ir pa pavisam ko citu kā 8.vietu. cik mums trūka, lai šī būtu lielākā izgāšanās? Arēnā pie -17 igauņiem, jau šķita, ka viss. Kādi mēs iznācām uz izšķirošo spēli tad? Tieši tādi paši kā vakar! Mīksti un jēli. Spēlētāji var, to ir pierādījuši un te pēkšņi viņi ir tādi, un tas ir trenera darbs tos sagatavot arī mentāli, ne tikai taktiski. Bagijs to nespēj, vienkārši nespēj! Otrajā puslaikā pret igauņiem gāja uz risku un spēlējām ar mazajiem tikai, un izdevās lauzt pateicoties Streļaka aktivitātei un lielajai dienai, kā arī fantastiskajam mājas atbalstam. Bet tukšā hallē pie pirmajām neveiksmēm Bagatskis nav spējīgs neko mainīt. NEKO! Pret igauņiem ar mazo sastāvu mees varējām riskēt, jo pretim nav centru, bet kad pretīm ir Veselijs, jaudīgs atlēts zem groza, tad mums nekādu citu opciju nav kā mazais run&gun sastāvs...Opciju vienkārši nav, ja kkas aiziet ne tā. Tik psiholoģiski vāji mēs bijām. Tā vienmēr ir un paliks trenera atbildība. Čehi nebija ne mazāk iztukšoti kā mēs, gan fiziski gan morāli, bet treneris atradis pareizo pieeju uzvaras receptei, Bagatskis jau 2. spēli pēc kārtas - Nē. Kādi vēl jautājumi te var būt?
Redz Tu pats pasaki ka problēma ir tajā ka mums izlasē nav kārtīga C bet kaut kā pamanies visu novelt uz Bagatski... Bet mums diemžēl nav C kurš var ar gaļu iesoiest to bumbu grozā...
Pats esmu daudzus gadus spēlējis basketu.. Un vakardienas spēle tikai pierāda to ka nekas nav mainījies.. Ir reizes kad Tev ir pilnīgi vienalga ko saka trenneris un kāds būs rezultāts.. Tu mentāli negribi tajā dienā spēlēt un viss.. Acīm redzot pašpārmetumi pēc spēles ar GRE bija gana lieli un puiši nepaspēja vēl pārslēgties uz nākošo spēli..
Nekas traģisks tak nav noticis.. TIeši otrādi.. Ar eiropas mērogā 2, šķirīgu sastāvu mēs esam tikuši TOP 8
Kamēr ir progress neuzskatu ka kaut kas būtu jāmaina.. Kā jau te kāds minēja.. Pietiek jau ka hokejs ir sabojāts līdz beidzamajam jo katru gadu tiek mainīti trenneri...

  +3 [+] [-]

, 2015-09-19 13:54, pirms 9 gadiem
Kritika ir tieši tā, kas šobrīd Latvijas izlasei IR nepieciešama! Ir jāmeklē kur bija kļūda, kādēļ tā radās, un ko darīt lai tā vairs nebūtu.
To ka šī izlase var spēlēt redzējām gan pret Slovēņiem, gan Franciju..Bet jauttājums kādēļ pret ņemamiem pretiniekiem mēs nemākam spēlet, un ja mākam - tad tikai pusi no spēles? Vai tas ir spēku trūkums, motivācijas trūkums, psiholoģija...Ir jāmeklē, un jālikvidē problēma jau tās saknē. Visas spēles zaudējam vienādi - sākam labi, un tad salūztam. Parasti gan tas sākas dēļ dažiem neveiksmīgiem uzbrukumuiem, tad pretinieks izvirzās vadībā un Latvijai notiek klikšķis - jāmet 3 punktnieki! Kaut garām, bet jāmet! Vai trenerim šo slimību jau laikus nevajadzēja ārstēt?
Vakar vispār bija interesanti - sākumā abas komandas spēlē rezultatīvi un apmainās ar precīziem metieniem - bet tad Latvija izdomā, ka neļaus Čehiem mest ar pārkāpumu palīdzību. Tā vietā, lai vienkārši spēlētu aizsardzībā - sitam piezīmes! Tā vietā 2 punktu zaudējuma vietā, zaudējam veselus 4! Jo pretinieks abus sodiņus iemeta, un turpināja savu uzbrukumu..Loģika?!
Protams, Bagatska vadībā komanda izcīnija 8 vietu, taču tas nemaina faktu, ka spēlējot un domājot ar prātu - komanda varēja vairāk! Ja Bagijs kaut reizi pakritizētu arī pats sevi - man būtu cits skats uz viņu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-09-19 14:03, pirms 9 gadiem
Rīgā redzēju visas Latvijas spēles, stipri laimējās, ka tika ārā no grupas. Ja te briesmīgi viens otrs liela Latviju, tad igauņiem jāceļ piemineklis, leiši pret viņiem izglābās pēdējās sekundēs , latviešus viņi pirmajā puslaikā apspēlēja kā pirmklasniekus. bet ja nopietni, jāuzvar visa spēle, nevis tikai labi viens puslaiks. LIETUVA, sERBIJA ARĪ NAV LIELAS VALSTIS, BET TUR IR VEČI AR RAKSTURU. Bagatskis NEPROT NO KOMANDAS IZSPIEST MAKSIMUMU, JĀDOD IESPĒJU KĀDAM CITAM.

  +1 [+] [-]

, 2015-09-19 14:04, pirms 9 gadiem
Varētu caurskatīt spēles un paskaitīt cik reizes vienkārši bumba tikai iedota "centram" groza apakšā un tālāk no sekojošajām darbībām un rotācijām mēs tikām pie BRĪVIEM metieniem un/vai guvām punktus no posta.