Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2801, Did:0, useCase: 3

SASPERJODS: NEADEKVĀTA LEPNĪBA...

Sākšu ar 1. klases līmeņa tautas gudrību. Lielīb naud nemaksā, pietais biks's jāmazgā!!!! It kā triviāls pantiņš, bet kaut kur visu laiku sēž iekšā kopš Bagija sakrālās frāzes, ka darbiņš būs padarīt pēc Rio. Tad nu spēlē ar šorei nu tiešām "vājo" Leitiju pēdējās bikšeles mums novilka. Vai ne!!! Bet izrādās, kur nu. Mūsu deguni debesīs joprojām brauc, kaut ausis jau mēslos ar sū.vabolēm peldās. Kas par lietu!?!?!?

Lai basketbolisti nejem ļaunā, bet viņu piramīdas spicīte - vīru izlase - šobrīd ir spilgts piemērs, lai runātu par tautas garīgo veselību, stiprumu un patieso stāvokli. LAT, pēc veterāna Telefona veiksmīgiem grūtiem metieniem izglābjoties, uzvarēja BEL un pēdējā piesardzība zuda masām. Čehi nav pretinieki. UKR ir otrā izlase. Igauņu nomētāsim ar cepurēm. Leišiem bez Valančūna jau nekā nav. Domājām, ka būs vieglāka spēle. Tie ir citāti, kas nāk no treneru, spēlētāju un tuvu stāvošu komentētāju mutēm.

Visi sūri grūti gaudoja kā vilki februāri uz pilnmēnesi, ka mums nav Dāvis, Kristaps, Ojārs un vēl kāds tur. Bet pienāk čempis (patiesībā vēl pēc 5 gad veciem standartiem pēdējā kvalifikācija, kur noskaidro reālo top16) un esam jau teju top8 komanda. Kas notiek? Vienā spēlē pavelk viens veterāns (BEL - Telefons), otrā cits (CZ - Blūms), bet pārējās spēlēs un pārējiem turpinās iedomības paraugstundas. Uz apakšu pat Timmas gaļas kombināts spēlē 0.8x spēlē, bet tā vietā plivina daiļslidošanai pat nederīgus truļus, ātrie Bertāns un Streļķis arī spēlē baltiem cimdiem, ka tik uzmest no tālienes. Treneri būtisku neko nemaina un pret LIE vispār pretzāles neatrod. Un kas trakākais, no spēles uz spēli sniegums paliek šķidrāks, bet runas, ka ar klasi (diez kādu?! LBL? Peiners, Kārlis, Meiers, Timma, Mejeris...) paņemsim 2.v grupā, turpinās vēl šobaltrīt.

Nav vērts aprakstīt 4 spēlēs redzēto un pirms un pēc dzirdēto! Štābs arī pieļautās kļūdas nav novērsis un šodien svētīgs būtu zaudējums EE. Kapēc? Kas tā par dzimtenes nodevību!? Un vēl no tāda patriota kā Sasperjods.

Te nu sākās metafizika jeb filozofija. Lai augtu un celtos, ir jākrīt un jātop sistam. Pagaidām viss vedina uz vērojumu, ka, ja, pret EE izšļūksim, nopietnu kļūdu analīze netaps, jo zāģis SLO un HOR būtu attaisnojams ar to, ka neuzkrita. Bet spēle, process, produkts ir draņķis un tas par tādu ir jāatzīst un jālabo. Šis viss ir sekas, ko redzam 4 spēlēs. Jāmeklē cēloņi. Ceļoņi ir jaunā bling bling paaudzes dzīves uztverē. Nav svarīgi mani darbi, svarīgi, cik mani atpazīst, kādi man mati ar bārdu, cik skaisti es runāju, jābūt PAŠPĀRLIECINĀTAM. Ar šo metroseksuāļa komplektu var piesegt jebkurus viduvējus darbus. Mēs latvieši taču esam fenomenāli talantīga tauta mums ir Dukuri, Štrombis, Jonass un visādi citi brīvdomātāju sporta karaļi. Arī basketā mūsu zēni ir regulāri EL kapātāji, NBA prospekti u.t.t. Mūsu galviņās ir kaut kāda kļūdiņa. No vergiem un kalpu dvēselēm mēs esam krituši otrā grāvī - nepamatotā lepnībā, lielībā, pārākuma apziņā un pat partnera noniecienāšanā. Ne velti izcēlu vārdu pašpārliecināts. Man vēl mācīja, kā pārliecināts ir labs cilvēks, bet pašpārliecināts ir bīstam cilvēks, jo viņš neapzinās savas darbības un spēju pārvērtēšanas negatīvās sekas. Taču tagad visādos kursos un skolās māca pašpārliecinātību - self-confidence, neiedomājoties, ka latviski šim vārdam ir cita nozīme. Aptuveni kā saražot enerģiju, kamēr vēl atomreaktors griežas, bez dzesēšana...

Vienvārdsakot, lai noturētu Jūsu uzmanību rakstam, teikšu tā - būsim optimisti, bet esam reālisti. Diemžēl ne tikai mūsu vīru izlases piemērs uz EČ2015 liecina par jaunu tautas psiholoģijas iezīmi - neadekvāto lepnību (nejaukt ar lepnumu)! Es piemērus varētu vēl un vēl saukt, bet gribu, lai arī cienītais lasītājs tos pameklētu un te nosauktu, un ne tikai sportā vien...

  +2 [+] [-]

, 2015-09-10 20:51, pirms 9 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: tu taču pa igauņiem fano.
Plakanais redzeslauks Tevi dara laimīgu!!!!

  -2 [+] [-]

, 2015-09-10 20:59, pirms 9 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Plakanais redzeslauks Tevi dara laimīgu!!!!
Glupību rakstīšana tevi dara laimīgu?

  +2 [+] [-]

, 2015-09-10 21:23, pirms 9 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Glupību rakstīšana tevi dara laimīgu?
mēdīties Tu arī proti
apsveicu

  +1 [+] [-]

, 2015-09-10 22:04, pirms 9 gadiem
Man arī pret ukraiņiem izskatījas pēc pašpārliecinātības, un vēl klāt pievienoju pacietības trūkumu, bet ŠĪ gan neizskatās pēc pašreizējas izlases vienas no galvenajām īpašībām:

"Cēloņi ir jaunā bling bling paaudzes dzīves uztverē. Nav svarīgi mani darbi, svarīgi, cik mani atpazīst, kādi man mati ar bārdu, cik skaisti es runāju, jābūt PAŠPĀRLIECINĀTAM. Ar šo metroseksuāļa komplektu var piesegt jebkurus viduvējus darbus."

Galu galā, līdzīgs noskaņojums bija jūtams arī no trenera uzreiz pēc spēles.

     [+] [-]

, 2015-09-10 23:24, pirms 9 gadiem
M9 rakstīja: Man arī pret ukraiņiem izskatījas pēc pašpārliecinātības, un vēl klāt pievienoju pacietības trūkumu, bet ŠĪ gan neizskatās pēc pašreizējas izlases vienas no galvenajām īpašībām:

"Cēloņi ir jaunā bling bling paaudzes dzīves uztverē. Nav svarīgi mani darbi, svarīgi, cik mani atpazīst, kādi man mati ar bārdu, cik skaisti es runāju, jābūt PAŠPĀRLIECINĀTAM. Ar šo metroseksuāļa komplektu var piesegt jebkurus viduvējus darbus."

Galu galā, līdzīgs noskaņojums bija jūtams arī no trenera uzreiz pēc spēles.
Jūs tiešām esat stulbi?
Tas ir smieklīgi, ka visi baigie eksperti par spēlētāju galvām un dzīves uztverēm . Un galvenais, ka raksta ar pārliecību, it kā būtu ielīduši spēlētāju galvās. Un galvenais, ka mūsu spēlētāji un treneri ir vienīgie ar ''neadekvātu lepnību'' un ''bling blang dzīves uztveri'', uzvarēt negrib un iet uz laukuma pazīmēties, bet pārējie, it sevišķi igauņi ir nacionālie varoņi un ''cīnās ar sirdi''.
No kurienes jums nāk tādas buļļa kakas galvā?? Esmu par 99,9% pārliecināts, ka jebkurš mūsu izlases spēlētājs iet uz laukuma cīnīties par uzvaru.

     [+] [-]

, 2015-09-10 23:59, pirms 9 gadiem
Protams, ka iet cīņā par uzvaru, bet visādas blakus lietas un trūkumi audzinātībā, t.sk. otra respektēšanā un nepamatotā sevis izcelšanā, traucē šo cīņu padarīt par 100% atdeves lietu

     [+] [-]

, 2015-09-11 00:25, pirms 9 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Protams, ka iet cīņā par uzvaru, bet visādas blakus lietas un trūkumi audzinātībā, t.sk. otra respektēšanā un nepamatotā sevis izcelšanā, traucē šo cīņu padarīt par 100% atdeves lietu
Kura sporta spēļu izlasē tā nav?

  +1 [+] [-]

, 2015-09-11 00:42, pirms 9 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Jūs tiešām esat stulbi?
Tas ir smieklīgi, ka visi baigie eksperti par spēlētāju galvām un dzīves uztverēm . Un galvenais, ka raksta ar pārliecību, it kā būtu ielīduši spēlētāju galvās. Un galvenais, ka mūsu spēlētāji un treneri ir vienīgie ar ''neadekvātu lepnību'' un ''bling blang dzīves uztveri'', uzvarēt negrib un iet uz laukuma pazīmēties, bet pārējie, it sevišķi igauņi ir nacionālie varoņi un ''cīnās ar sirdi''.
No kurienes jums nāk tādas buļļa kakas galvā?? Esmu par 99,9% pārliecināts, ka jebkurš mūsu izlases spēlētājs iet uz laukuma cīnīties par uzvaru.
Jau pirms čempionāta bija skaidrs, ka pēdējās 2 spēlēs ar grupas pastarīšiem būs baigās problēmas, tieši tas pats, kas ar Beļģiju iepriekšējā čempī, nekas nav mainījies.
Tu jau vari domāt, ka tas ir tīri meistarības dēļ. Bet no kurienes tik šausmīgi pārliecināts esi, ka tev ir taisnība. Varbūt tomēr nav.

     [+] [-]

, 2015-09-11 01:46, pirms 9 gadiem
sasperjods-k rakstīja: paldies, lejā jau pareizi
pakomentē savu rakstu tagad, speciālist-reālist!

  +1 [+] [-]

, 2015-09-11 01:48, pirms 9 gadiem
Prussian2 rakstīja: Piekrītu raksta autoram. Inteliģences paraugstunda no biedra puses , ja šī puiša nebūtu tad varētu padomāt ,ka tikai alkāni-duriki un spaisa pārņemtie raksta un komentē no Kurzemes.
Runājot par tēmu - mēs atgādinam Manchester United no EPL . Mēs tiešām domājam ,ka esam asākie zīmuļi penālī - bet realitātē mēs esam viduvēja Eiropas izlase ,kuras labākie čempionāti tikai priekšā - jo gaļasmašīna LJBL ir efektīva - kolīdz nāks Porzy , Miška , Pasečņiks , Kurucs un bro , Kohs izlasē - tad es domāju mēs būsim Eiropas karaļi , bet ne ar šo kišmiš ar rozīnēm sastāvā. EČ notiek Rīgā un viss - nākamajā EČ un iespējams citu treneri varbūt kas mainīsies. Pagaidām spēlējam ļoti nestabili ,kas nav astotnieka cienīgi..
nepiekrītu gan! Ja viss būtu tik slikti, mums neaugtu jaunie talanti! Un paskatieties, prātvēderi, kurās vietās mes esam Eiropas jaunatnē! Un virs kādām valstīm!

     [+] [-]

, 2015-09-11 01:49, pirms 9 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Raksts pilnīgs mēsls – fakti no pirksta izzīsti un liela daļa neatbilst patiesībai. Nav pat jēga iztirzāt
piekrītu! Arī cilvēks ir mēsls!

  -2 [+] [-]

, 2015-09-11 09:11, pirms 9 gadiem
čali -tu esi pilnīgi slims
Latvijas izlase visas spēles nospēlēja godam
-ja kāds te nenovērtē pretinieku spēku tad tas ir raksta autõrs
Eirõpā basīša līmenis straujiem soļiem izlīdzinās -kapāt prot visi -jo īpaši tāda formāta turnīros kur viena spēle izšķir visu
-es sekoju Latvijas basketbõlam vairāk kā 20 gadus un varu viennozīmīgi sacīt ka labāka izlase mums nekad nav bijusi un tas viennozīmīgi ir Bagatska (un arī visa pārējā treneru sastāva) nopelns

  +2 [+] [-]

, 2015-09-11 09:28, pirms 9 gadiem
chegewarrior rakstīja: čali -tu esi pilnīgi slims
Latvijas izlase visas spēles nospēlēja godam
-ja kāds te nenovērtē pretinieku spēku tad tas ir raksta autõrs
Eirõpā basīša līmenis straujiem soļiem izlīdzinās -kapāt prot visi -jo īpaši tāda formāta turnīros kur viena spēle izšķir visu
-es sekoju Latvijas basketbõlam vairāk kā 20 gadus un varu viennozīmīgi sacīt ka labāka izlase mums nekad nav bijusi un tas viennozīmīgi ir Bagatska (un arī visa pārējā treneru sastāva) nopelns
godam??
tās trīņu kaudzes, kas pārmērīgi tiek lidinātas??
Tā nespēja iziet caurgājienos un spēlēt 1vs1?
Vai tu neievēroji pret Igauņiem kāpēc zaudējām 1mo taimu ar -16? Jo kārtējo reizi neuzkrita trīņi, tā teikt nepaveicās. 2jā taimā viss krasi mainījās - sākām spiest vairāk uz iekšu, Strēlnieka caurgājieni, tas viss summējās ar uzvaru.

tā kā tavi 20 sekošanas gadi ir izmesti vējā. neko tā arī neesi sapratis. žēl....

  -2 [+] [-]

, 2015-09-11 10:51, pirms 9 gadiem
Mr.Eksperts1 rakstīja: Vai tu neievēroji pret Igauņiem kāpēc zaudējām 1mo taimu ar -16? Jo kārtējo reizi neuzkrita trīņi, tā teikt nepaveicās. 2jā taimā viss krasi mainījās - sākām spiest vairāk uz iekšu, Strēlnieka caurgājieni, tas viss summējās ar uzvaru.
LOHS

  +2 [+] [-]

, 2015-09-11 10:56, pirms 9 gadiem
chegewarrior rakstīja: LOHS
nu tā jau es arī domāju.
degradācija tev nākusi bonusā šo 20 gadu garumā!

  +3 [+] [-]

, 2015-09-11 12:04, pirms 9 gadiem
chegewarrior rakstīja: čali -tu esi pilnīgi slims
Latvijas izlase visas spēles nospēlēja godam
-ja kāds te nenovērtē pretinieku spēku tad tas ir raksta autõrs
Eirõpā basīša līmenis straujiem soļiem izlīdzinās -kapāt prot visi -jo īpaši tāda formāta turnīros kur viena spēle izšķir visu
-es sekoju Latvijas basketbõlam vairāk kā 20 gadus un varu viennozīmīgi sacīt ka labāka izlase mums nekad nav bijusi un tas viennozīmīgi ir Bagatska (un arī visa pārējā treneru sastāva) nopelns
Pagaidām šī izlase ar mokām izdarījusi to, ko līdz šim izdarījušas visas citas LV izlases- iekļuvusi labāko Eiropas 16 komandu pulkā. Turklāt izdarījusi ar milzīgām mokām vājākajā čempionāta grupā. Daudz netrūka, ka paliktu ārpusē. Ja zaudēs Slovēnijai, kas ir pietiekami reāli, ši būs kārtējā izlase, kura neko vērā ņemamu nav izdarījusi. Manuprāt, šī nav spēcīgākā Latvijas izlase, kāda bijusi EČ.

     [+] [-]

, 2015-09-11 12:51, pirms 9 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Protams, ka iet cīņā par uzvaru, bet visādas blakus lietas un trūkumi audzinātībā, t.sk. otra respektēšanā un nepamatotā sevis izcelšanā, traucē šo cīņu padarīt par 100% atdeves lietu
Mani tomēr interesē, kurai no tuvākajām iepriekšējām "paaudzēm" (laikam precīzāk būs, ja atzīmēšu tos kā: izlašu modeļi), Tavuprāt, tā nebija? Manuprāt, tieši senākos modeļos, salīdzinot ar šo, tas ir bijis izteikti - gan ārēji, gan rezultātos.

  +1 [+] [-]

, 2015-09-11 12:51, pirms 9 gadiem
chegewarrior rakstīja: ... un varu viennozīmīgi sacīt ka labāka izlase mums nekad nav bijusi...
Nu, nu...

  +2 [+] [-]

, 2015-09-11 13:05, pirms 9 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Pagaidām šī izlase ar mokām izdarījusi to, ko līdz šim izdarījušas visas citas LV izlases- iekļuvusi labāko Eiropas 16 komandu pulkā. Turklāt izdarījusi ar milzīgām mokām vājākajā čempionāta grupā. Daudz netrūka, ka paliktu ārpusē. Ja zaudēs Slovēnijai, kas ir pietiekami reāli, ši būs kārtējā izlase, kura neko vērā ņemamu nav izdarījusi. Manuprāt, šī nav spēcīgākā Latvijas izlase, kāda bijusi EČ.
Spēcīgākā bija 2001, jo tur bija labākie spēki savākti. Cita lieta, ka komandas aizsardzība- tur daudziem bija sveša.
2 uzvaras + 2 ļoti līdzīgas spēles pret spēcīgiem pretiniekiem.
Pēc šī čempionāta- 5 aizgāja uz Eirolīgu..(2001-2003 5 speletaji- aizvadīja spēles Eirolīgā)

Pretinieki: Slovēnija, Lietuva, Turcija, Spānija, DS, Krievija, Horvātija...

     [+] [-]

, 2015-09-11 13:19, pirms 9 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Pagaidām šī izlase ar mokām izdarījusi to, ko līdz šim izdarījušas visas citas LV izlases- iekļuvusi labāko Eiropas 16 komandu pulkā. Turklāt izdarījusi ar milzīgām mokām vājākajā čempionāta grupā. Daudz netrūka, ka paliktu ārpusē. Ja zaudēs Slovēnijai, kas ir pietiekami reāli, ši būs kārtējā izlase, kura neko vērā ņemamu nav izdarījusi. Manuprāt, šī nav spēcīgākā Latvijas izlase, kāda bijusi EČ.
Vispār esam jau top12, kas ir labs rezultāts + jācer uz veiksmīgu spēli(pret Slovēniju) un jācer uz nākotnes izlasēm, jo pamati ir ielikti...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-09-11 13:34, pirms 9 gadiem
arhivs X rakstīja: Kādā ziņā jau esam top 12?
Uzvaras un vieta grupā...
Iespējas ir jāizmanto un mēs savas iespējas izmantojām(uzvaras pār Čehiju, Beļģiju).

     [+] [-]

, 2015-09-11 13:50, pirms 9 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Pagaidām šī izlase ar mokām izdarījusi to, ko līdz šim izdarījušas visas citas LV izlases- iekļuvusi labāko Eiropas 16 komandu pulkā. Turklāt izdarījusi ar milzīgām mokām vājākajā čempionāta grupā. Daudz netrūka, ka paliktu ārpusē. Ja zaudēs Slovēnijai, kas ir pietiekami reāli, ši būs kārtējā izlase, kura neko vērā ņemamu nav izdarījusi. Manuprāt, šī nav spēcīgākā Latvijas izlase, kāda bijusi EČ.
Ko nozīmē ar mokām ?? Šī izlase izdarīja to, kas bija prasīts no tās – izpildīja uzdevumu un ieņēma 2. vietu grupā.

     [+] [-]

, 2015-09-11 14:31, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Spēcīgākā bija 2001, jo tur bija labākie spēki savākti. Cita lieta, ka komandas aizsardzība- tur daudziem bija sveša.
2 uzvaras + 2 ļoti līdzīgas spēles pret spēcīgiem pretiniekiem.
Pēc šī čempionāta- 5 aizgāja uz Eirolīgu..(2001-2003 5 speletaji- aizvadīja spēles Eirolīgā)

Pretinieki: Slovēnija, Lietuva, Turcija, Spānija, DS, Krievija, Horvātija...
es nedomāju ka individuāli tā izlase izņemot protams tālaika Kambalu bija labāka -aizsardzībā krietni švakāka
-vispār lasīt Krauliņa komentus man bija nepatīkams pārsteigums -kautvai no tāda viedokļa ka Krauliņš kā treneris pats tik augstā līmenī kā Bagatskis nav strādājis
2001. gadā spēle ar leišiem sanāca apmēram tāda kā igauņiem vakar pirmā ceturdaļa -krita pilnīgi viss (bik atgādina kā leiši USA sasita)
un tad nāca Yugi un salika visu pa vietām

     [+] [-]

, 2015-09-11 14:56, pirms 9 gadiem
uz 97.g. čempi ar baigo pompu gatavojās un brauca mājās ar 0-5 ar reliģiozo komuņagu Tumanovu priekšgalā. tas laikam visu laiku trakākais feils
2009 - nu ko lai saka - tā bija mūsu visu laiku labākā izlase, bet, bet, bet... tālāk mēs zinām, kas bija, taču nenoliedzami, tā ir līdz šim vienīgā komanda, kas reāli un pamatoti varēja iet uz medaļām

  +1 [+] [-]

, 2015-09-11 15:04, pirms 9 gadiem
chegewarrior rakstīja: es nedomāju ka individuāli tā izlase izņemot protams tālaika Kambalu bija labāka -aizsardzībā krietni švakāka
-vispār lasīt Krauliņa komentus man bija nepatīkams pārsteigums -kautvai no tāda viedokļa ka Krauliņš kā treneris pats tik augstā līmenī kā Bagatskis nav strādājis
2001. gadā spēle ar leišiem sanāca apmēram tāda kā igauņiem vakar pirmā ceturdaļa -krita pilnīgi viss (bik atgādina kā leiši USA sasita)
un tad nāca Yugi un salika visu pa vietām
Nezinu, ko Tu domā ar Bagatska augsto līmeni, kurā Krauliņš nav strādājis. Varētu teikt, ka labs līmenis Bagijam bija Žalgiris, taču, ja mēs zinām cik ilgi un kādā kontekstā viņš tur bija, tad diezin vai to var uzskatīt par nopietnu trenēšanu. Savukārt Krauliņa trenera gadi Maskavas Dinamo, Taškentas Universitātē un Rīgas VEF noteikti līmeņa ziņā ir pāri Bagatska līmenim.

     [+] [-]

, 2015-09-11 15:31, pirms 9 gadiem
chegewarrior rakstīja: es nedomāju ka individuāli tā izlase izņemot protams tālaika Kambalu bija labāka -aizsardzībā krietni švakāka
-vispār lasīt Krauliņa komentus man bija nepatīkams pārsteigums -kautvai no tāda viedokļa ka Krauliņš kā treneris pats tik augstā līmenī kā Bagatskis nav strādājis
2001. gadā spēle ar leišiem sanāca apmēram tāda kā igauņiem vakar pirmā ceturdaļa -krita pilnīgi viss (bik atgādina kā leiši USA sasita)
un tad nāca Yugi un salika visu pa vietām
Uzbrukums uzvar spēles, bet uzbrukums+ aizsardzība- uzvar čempionātus.

Nav tā aizsardzība daudz labāka, kā tas bija 2001, jo pie organizēta uzbrukuma- mierīgi varam ielaist 80-100 punktus. Arī šajā EČ- daudz atstājam brīvus, bet tikai pretinieki(nav tik labi uzbrukumā un arī brīvos met garām).

Savukārt uzbrukuma variēšana(2001 gadā bija daudz iespaidīga, kā tas ir tagad).

Daudzām komandām klibo komandas aizsardzība un tikai spēlējot augstā līmenī- to var uzlabot.

Angola pārliecinoši uzvarēja 2001 Āfrikas čempī un aizbrauc uz PČ un satiek tur divas Eiropas komandas- ar kurām Latvija tikās EČ.(Spānija, DS)

Rezultāts: -50 no DS, -33 no Spānijas. Viņi māk spēlēt basketbolu, bet komandas aizsardzība kliboja.

Latvijai arī divi smagākie zaudējumi pret Spāniju(-29) un DS(-36), jo arī komandas aizsardzība.

Igaunijai tajā pašā EČ pret DS bija -55, arī tikai komandas aizsardzības dēļ.

  +1 [+] [-]

, 2015-09-11 15:37, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Uzbrukums uzvar spēles, bet uzbrukums+ aizsardzība- uzvar čempionātus.

Nav tā aizsardzība daudz labāka, kā tas bija 2001, jo pie organizēta uzbrukuma- mierīgi varam ielaist 80-100 punktus. Arī šajā EČ- daudz atstājam brīvus, bet tikai pretinieki(nav tik labi uzbrukumā un arī brīvos met garām).

Savukārt uzbrukuma variēšana(2001 gadā bija daudz iespaidīga, kā tas ir tagad).

Daudzām komandām klibo komandas aizsardzība un tikai spēlējot augstā līmenī- to var uzlabot.

Angola pārliecinoši uzvarēja 2001 Āfrikas čempī un aizbrauc uz PČ un satiek tur divas Eiropas komandas- ar kurām Latvija tikās EČ.(Spānija, DS)

Rezultāts: -50 no DS, -33 no Spānijas. Viņi māk spēlēt basketbolu, bet komandas aizsardzība kliboja.


Latvijai arī divi smagākie zaudējumi pret Spāniju(-29) un DS(-36), jo arī komandas aizsardzība.

Igaunijai tajā pašā EČ pret DS bija -55, arī tikai komandas aizsardzības dēļ.
Es nemaz neteiktu, ka šai Latvijas izlasei būtu baigi labā aizsardzība. Ja spriež pēc ielaistajiem punktiem, tad tiešām maz, bet tas pat vairāk saistīts ar garām uzbrukuma izspēlēm, kuras praktiski vienmēr iet līdz 24 sekunžu beigām. Spēlētu ātrāk, būtu vairāk punktu abos galos. Agrākās izlases vienmēr uzbruka ātri, tāpēc arī spēles bija rezultatīvākas.

     [+] [-]

, 2015-09-11 15:42, pirms 9 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Es nemaz neteiktu, ka šai Latvijas izlasei būtu baigi labā aizsardzība. Ja spriež pēc ielaistajiem punktiem, tad tiešām maz, bet tas pat vairāk saistīts ar garām uzbrukuma izspēlēm, kuras praktiski vienmēr iet līdz 24 sekunžu beigām. Spēlētu ātrāk, būtu vairāk punktu abos galos. Agrākās izlases vienmēr uzbruka ātri, tāpēc arī spēles bija rezultatīvākas.
Mums joprojām ir diezgan vāja komandas aizsardzība, ja salīdzinam ar top Eiropas komandām. Neesam tomēr vājākie, jo bosnieši un vēl daži- mums ir priekšā(no komandām, kas piedalījās EČ).

  +1 [+] [-]

, 2015-09-11 15:48, pirms 9 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Es nemaz neteiktu, ka šai Latvijas izlasei būtu baigi labā aizsardzība. Ja spriež pēc ielaistajiem punktiem, tad tiešām maz, bet tas pat vairāk saistīts ar garām uzbrukuma izspēlēm, kuras praktiski vienmēr iet līdz 24 sekunžu beigām. Spēlētu ātrāk, būtu vairāk punktu abos galos. Agrākās izlases vienmēr uzbruka ātri, tāpēc arī spēles bija rezultatīvākas.
Mums joprojām ir diezgan vāja komandas aizsardzība, ja salīdzinam ar top Eiropas komandām. Neesam tomēr vājākie, jo bosnieši un vēl daži- mums ir priekšā(no komandām, kas piedalījās EČ).

Tā kā iznāca pasekot Blūma spēlēm, tad sākumā jau baigi krita ārā ar savu komandas aizsardzību, kas bija ļoti vāja, bet sezonas laikā- tā krietni uzlabojās.

Es tikai pozitīvi vērtēju, ka jaunie basketbolisti- brauc uz ārzemēm, jo tur viņiem iemācīs komandas aizsardzību, kas ir viens no klupšanas akmeņiem, kāpēc mūsējiem ir problēmas ar iekļūšanu Eirolīgā...

  -1 [+] [-]

, 2015-09-11 17:09, pirms 9 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Krauliņa trenera gadi Maskavas Dinamo, Taškentas Universitātē un Rīgas VEF noteikti līmeņa ziņā ir pāri Bagatska līmenim.
Irāku un Kolumbiju piemirsi )))
Taškentas universitāte un Rīgas VEF jau nu točna bija top20 Eiropas klubi ))))

  +2 [+] [-]

, 2015-09-11 21:14, pirms 9 gadiem
chegewarrior rakstīja: Irāku un Kolumbiju piemirsi )))
Taškentas universitāte un Rīgas VEF jau nu točna bija top20 Eiropas klubi ))))
Protams, Tu to nezini, bet Taškentas Universitāte ar Krauliņu paņēma PSRS čempja medaļas, bet PSRS kopā ar Dienvidslāviju tajā laikā bija spēcīgākās basketa valstis Eiropā un visi labākie PSRS basketbolisti spēlēja PSRS čempionātā, kurā spēlēja arī CSKA un Žalgiris. Tātad par top-20 Eiropā vari spriest pats. VEFā spēlēja Eiropas 1981.gada labākais Eiropas basketbolists Valters un PSRS izlases spēlētājs Jēkabsons.

Nu un tad, ka kaut kad Krauliņš trenēja Kolumbijā un Irākā? Fratello trenēja Ukrainu, Skolari tagad strādā Ķīnā. Un kas par to?

     [+] [-]

, 2015-09-11 22:15, pirms 9 gadiem
M9 rakstīja: Mani tomēr interesē, kurai no tuvākajām iepriekšējām "paaudzēm" (laikam precīzāk būs, ja atzīmēšu tos kā: izlašu modeļi), Tavuprāt, tā nebija? Manuprāt, tieši senākos modeļos, salīdzinot ar šo, tas ir bijis izteikti - gan ārēji, gan rezultātos.
Zeltiņa laikus laikam nav piedzīvojuši pat tie, kas te lielās ar 20 gadu pieredzi. Mājās pret neseno pasaules vicečmpionu Vāciju ar +18 uzvara vecajā manēžā

Izlašu izlase pēdējos 25 gados. 2001g Kraula izlase, kurai nez kapēc pēc tikšanas 8niekā pietika ; )

     [+] [-]

, 2015-09-11 22:18, pirms 9 gadiem
Rafaello rakstīja: uz 97.g. čempi ar baigo pompu gatavojās un brauca mājās ar 0-5 ar reliģiozo komuņagu Tumanovu priekšgalā. tas laikam visu laiku trakākais feils
2009 - nu ko lai saka - tā bija mūsu visu laiku labākā izlase, bet, bet, bet... tālāk mēs zinām, kas bija, taču nenoliedzami, tā ir līdz šim vienīgā komanda, kas reāli un pamatoti varēja iet uz medaļām
LBS vadību par to vajadzēja sakārt
Zeltiņš pēc 0-3 izvelk izlasi uz finālu un Kangaru ieliek plūkt augļus. Toreiz LAT bija 52 32 vadībā pret BOS, bet zaudēja

     [+] [-]

, 2015-09-11 22:20, pirms 9 gadiem
chegewarrior rakstīja: es nedomāju ka individuāli tā izlase izņemot protams tālaika Kambalu bija labāka -aizsardzībā krietni švakāka
-vispār lasīt Krauliņa komentus man bija nepatīkams pārsteigums -kautvai no tāda viedokļa ka Krauliņš kā treneris pats tik augstā līmenī kā Bagatskis nav strādājis
2001. gadā spēle ar leišiem sanāca apmēram tāda kā igauņiem vakar pirmā ceturdaļa -krita pilnīgi viss (bik atgādina kā leiši USA sasita)
un tad nāca Yugi un salika visu pa vietām
Leiši 3 mēn laikā saprata, ka Bagijs vēl ilgi nebūs treneris