Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2801, Did:0, useCase: 3

Latvijas basketbolistiem jāaptur ieskrējusies Čehija

Latvijas basketbolistiem jāaptur ieskrējusies Čehija
Dairis Bertāns un Jānis Timma prāto, kā apspēlēt Čehijas izlasi.
Foto: Romāns Kokšarovs/f64

Latvijas basketbola izlase šovakar, plkst. 18.30 aizvadīs Eiropas čempionāta finālturnīra trešo spēli, "Arēnā Rīga" tiekoties ar Čehijas valstsvienību, kas pirmajās divās spēlēs svinējusi pārliecinošas uzvaras pār Igauniju un Ukrainu.

Latvijas izlases basketbolisti finālturnīru sestdien sāka ar uzvaru pār Beļģiju (78:67), bet svētdien kaimiņvalstu duelī vairāk nekā desmit tūkstošu skatītāju klātbūtnē trešajā ceturtdaļā salūza pret Lietuvu, mačā piedzīvojot neveiksmi ar 49:68. Čehijas valstsvienība sestdien jau pirmajā puslaikā ielika drošus pamatus uzvarai pār Igauniju, visā mačā uzvarot ar 80:57, bet svētdien arī gana pārliecinoši tika galā ar Ukrainas izlasi (78:64).

Abos mačos rezultatīvākais čehiem bijis Stambulas "Fenerbahce Ulker" spēlētājs Jans Veselijs, bet galvenie palīgi bijuši naturalizētais amerikānis Bleiks Šilbs, Tomāšs Satoranskis, Petrs Benda un Pavels Pumprla. Pēc aizvadītajām divām spēlēm Čehijas izlase ir pārāka gandrīz visos statistikas rādītājos, izņemot soda metienus (čehiem tikai 56,3%) un bloķētos metienus (latviešiem 5,0 vidēji mačā). Vairākos rādītājos čehi ir starp Top 5 visā turnīrā.

Latvieši metienu precizitāti krietni pabojāja vakar pret lietuviešiem, tomēr vismaz no soda metienu līnijas Latvijas izlase ir bijusi starp precīzākajām (27/33, 4. vieta turnīrā). Visbēdīgāk izskatās rezultativitātes rādītājs - 63,5 punkti, kas dod 22. vietu, un cīņas zem groziem - 33,0 atlēkušās bumbas, kas dod 21. vietu turnīrā. Punktu guvēji Latvijas izlasē sadalījušies ļoti līdzvērtīgi - vidēji 10,0 punkti mačā ir Kasparam Bērziņam, kuram ar 9,5 un 8,5 seko attiecīgi Dairis Bertāns un Mārtiņš Meiers. Cīņa zem groziem labākais ir Rolands Freimanis (7,0), rezultatīvajās piespēlēs - Jānis Strēlnieks (5,0), bet bloķētājos metienos - Mareks Mejeris (2,0).

D grupas trešā spēļu diena sāksies plkst. 15.30, kad laukumā dosies Lietuvas un Beļģijas izlases, bet vēlajā vakara spēlē plkst. 21.30 tiksies Ukrainas un Igaunijas basketbolisti, kas pagaidām vienīgie šajā grupā ir bez uzvarām.

Padziļināts ieskats Čehijas basketbolā lasāms šeit: Visu laiku labākā Čehija: Eirolīgas zvaigznes,...

Latvijas izlases spēļu grafiks D grupā

DatumsLaiksSpēleRezultāts
5.09.18:30Beļģija - Latvija67:78
6.09.18:30Latvija - Lietuva49:68
7.09.18:30Čehija - Latvija
9.09.18:30Latvija - Ukraina
10.09.18:30Latvija - Igaunija

Čehijas izlase 2015

Nr.SpēlētājsPozīcijaAugumsDz.gadsKlubs
4Petrs BendaCentrs203 cm1982Nymburk
5Patriks AudaUzbrucējs206 cm1989AZS Koszalin (Polija)
6Pāvels PumprlaUzbrucējs198 cm1986Obradoiro (Spānija)
7Vojteks HrubansUzbrucējs202 cm1989Nymburk
8Tomāšs SatoranskisAizsargs201 cm1991Barcelona (Spānija)
9Jirži VelšsAizsargs201 cm1980Nymburk
10Pāvels HouškaUzbrucējs203 cm1984Nymburk
11Lubošs BārtonsUzbrucējs202 cm1980Nymburk
12Davids JenileksAizsargs196 cm1990Anwil (Polija)
13Jakubs ŠirinaAizsargs186 cm1987Opava
14Bleiks ŠilbsUzbrucējs201 cm1983Galatasaray (Turcija)
24Jans VeselijsUzbrucējs211 cm1990Fenerbahce Ulker (Turcija)

Galvenais treneris: Ronens Ginzburgs (Nymburk)

Latvijas valstsvienība 2015

#SpēlētājsPozīcijaAugumsDz.gadsKlubs
5Mareks MejerisUzbrucējs207 cm1991Rīgas VEF
6Rolands FreimanisUzbrucējs210 cm1988Kalev/Cramo (Igaunija)
7Jānis BlūmsAizsargs190 cm1982Sidigas Avellino (Itālija)
9Dairis BertānsAizsargs193 cm1989Bilbao Basket (Spānija)
10Jānis TimmaUzbrucējs201 cm1992Zenit (Krievija)
12Kristaps JaničenoksUzbrucējs196 cm1983Ventspils
13Jānis StrēlnieksAizsargs191 cm1989Brose Baskets (Vācija)
14Kaspars BērziņšUzbrucējs213 cm1985Nizhny Novgorod (Krievija)
19Kaspars VecvagarsAizsargs193 cm1993Žalgiris (Lietuva)
23Haralds KārlisUzbrucējs195 cm1991Valmiera
31Žanis PeinersUzbrucējs203 cm1990Ventspils
33Mārtiņš MeiersCentrs208 cm1991Rīgas VEF

Galvenais treneris: Ainars Bagatskis (Nizhny Novgorod)
Treneri: Artūrs Štālbergs, Ainars Zvirgzdiņš, Roberts Štelmahers
Fiziskās sagatavotības treneris: Viktors Lācis
Treneris: Mārtiņš Martinsons
Ārsts: Juris Sproģis
Fizioterapeiti: Raivis Aršauskis, Mārtiņš Ozoliņš
Menedžeris: Dinārs Kvedovs
Direktors: Māris Jučmanis

  +5 [+] [-]

, 2015-09-07 09:26, pirms 9 gadiem
autor palabo ka Bertāns negūst 95 punktus videji spele,ja ne atkal bus troļlu uzbrukums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-07 09:32, pirms 9 gadiem
arhivs X rakstīja: Troļļu uzbrukums sekos jebkurā gadījumā. To varēja izbaudīt pēc vakardienas spēles.
Redzēs kā bus sodien.ja LV uzvar visiem kažoks uz otru pusi
Slēpts komentārs: Ilmarse
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: lacoste_123
Slēpts komentārs: Jirgens Adrians Rozenbergs J.A.R.

  +4 [+] [-]

, 2015-09-07 09:44, pirms 9 gadiem
Vakardienas spēle ir jāaizmirst, nekas traks nav noticis. Šodienas spēle ir daudz svarīgāka nekā vakardienas. Ticu, ka letiņi var! Prognozēju +10 kā minimums!

 +10 [+] [-]

, 2015-09-07 09:47, pirms 9 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Būs grūti, uz papīra čehi tomēr jaudīgāki. Cerēsim un visi uz arēnu, lai nav pustukšas tribīnes!!!
Nav viņi stiprāki ne uz papīra, ne uz laukuma!
Slēpts komentārs: Rietumu viΙciens

  +9 [+] [-]

, 2015-09-07 09:58, pirms 9 gadiem
LV vajadzetu parliecinosi uzvaret,lai atgriezas parlieciba!

 +15 [+] [-]

, 2015-09-07 09:58, pirms 9 gadiem
Šovakar pēc manam domām ir pati svarīgāka spēle visā grupa,lai iegūtu to tik ļoti vajadzīgo otro vietu, lai astondaļfināla nāktu pēc iespējas vieglāks pretinieks pretī. Šodien ir obligāti ir jāuzvar

  +7 [+] [-]

, 2015-09-07 09:58, pirms 9 gadiem
RayAllen rakstīja: Nav viņi stiprāki ne uz papīra, ne uz laukuma!
Basketbola klasika: Parādi, kas ir tavi 1,3,5 nr un es pateikšu, cik spēcīga ir tava komanda...

Lietuviešiem: M. Kalnietis, Mačulis/Kuzminsks, Valančūns.
Čehiem- Satoranskis, Šilbs, Veselijs
Mums- Strēlnieks, Janičenoks/Timma, Bērziņš

Atslēgas spēlētāji- Mums ir vājāki. Cita lieta, ka čehiem tie pārējie ir vājāki(no top5) un rezervisti ir daudz vājāki... Noejot nost atslēgas spēlētājiem, tad spēle ir daudz zemākā līmenī...
Spēlējam arī mājās un metiens no distances ir stabilāks, kā čehiem.

  +5 [+] [-]

, 2015-09-07 09:59, pirms 9 gadiem
vienīgais, kas mūsu izlasei pietrūkst - tās ir kaut kādas prāta spējas. Ja atļautos spēlēt tik "gudri" kā to dara pat mūsu "NBA stāri" tad vēl pirms gadiem 20 treneris šos gudriniekus ne tikai nosēdinātu malā, bet pat uz ģērbtuvēm aizsūtītu.

Bertāns, lai saskaitīju vismaz 8-9 epizodes, kur ir pilnīga "no brainera" rīcība. Timma - tas pats. Bet Vecvagara no apakšas aizmestais garām vispār ir kronis - bikšele reāli trīc. Ar 193 augumu vajadzēja no vietas palēkties un ielikt no augšas - tikai nesakiet, ka nevar. Pats ar augumu 184 pirms gadiem 20 bez īpašām problēmām liku no augšas un manus 3-4 treniņus nedēļā RTU komandā noteikti nevarēja uzskatīt par kaut ko "profesionālu".

 +10 [+] [-]

, 2015-09-07 10:03, pirms 9 gadiem
un tā nekustēšanās uzbrukumā man vispār uzdzen šermuļus. Lietuvieši rotē, bloko, pikenrollo, beļģi - tāpat. Bagijs vēl uzsver intervijā - beļģi baigi kustīgie. A mums standarts - Strēlnieks driblē, driblē. Neviens pat nekustās, gaida ko darīs Strēlnieks. A Strēlnieks 2 sekundes pirms uzbrukuma beigām uzvelk labākajā gadījumā pa stīpu trāpošu "zilīti" (3 šādas reizes toč atceros vakar). Vot i viss uzbrukums - ja nekrīt, tad nav izredžu ne pret vienu.

  -2 [+] [-]

, 2015-09-07 10:05, pirms 9 gadiem
PēterisP rakstīja: vienīgais, kas mūsu izlasei pietrūkst - tās ir kaut kādas prāta spējas. Ja atļautos spēlēt tik "gudri" kā to dara pat mūsu "NBA stāri" tad vēl pirms gadiem 20 treneris šos gudriniekus ne tikai nosēdinātu malā, bet pat uz ģērbtuvēm aizsūtītu.

Bertāns, lai saskaitīju vismaz 8-9 epizodes, kur ir pilnīga "no brainera" rīcība. Timma - tas pats. Bet Vecvagara no apakšas aizmestais garām vispār ir kronis - bikšele reāli trīc. Ar 193 augumu vajadzēja no vietas palēkties un ielikt no augšas - tikai nesakiet, ka nevar. Pats ar augumu 184 pirms gadiem 20 bez īpašām problēmām liku no augšas un manus 3-4 treniņus nedēļā RTU komandā noteikti nevarēja uzskatīt par kaut ko "profesionālu".
oho tad jau tu labaks par Toniju Parkeru. pajoli te salasijusies...

  +8 [+] [-]

, 2015-09-07 10:07, pirms 9 gadiem
Papētīju spēli un vakar spēles sākumā krita iekšā Mačulis, jo pēc kombinācijas- viņam bija jāsedz Bērziņš, bet viņš negaidīja, ka Bērziņš metīs 3p, jo spēlēja, kā 5-tais. Tālāk Bērziņš jau nost ar piezīmēm, Mačulis izslēdza Timmu/Janičenoku un palika vien Strēlnieks, kurš centās apgādāt, bet pretinieki jau bija izpētījuši, ko un kā darīt...

Mūsējiem vajadzēja ko mainīt, bet nemainīja un sākām mest pāri rokām, nevis meklēt brīvo...
Treneru korpuss ir liels un ir jādomā varianti, jo kā lietuvieši rakstīja, tad Kazlausks apstrādāja Bagatski.

  -1 [+] [-]

, 2015-09-07 10:08, pirms 9 gadiem
_KnicksFan_ rakstīja: Nakamsezon speeles..
kas ir KB un NN?

  +2 [+] [-]

, 2015-09-07 10:08, pirms 9 gadiem
Nu kā nav objektīvi? Mums nav neviena spēlētāja šajā modelī ar NBA pieredzi, kā arī viņiem ir divi džeki, kas spēlē vadošajos Eirolīgas klubos un turklāt ir stabili rotācijas spēlētaji, Veselijs pat līderis. Nesaku, ka nevaram uzvarēt, ņemot vērā, ka spēlējam mājās 50/50.

Šī būs turnīra atslēgas spēle, gan no tabulas un nākotnes pretinieku viedokļa, gan no psiholoģiskā. Cerams, ka spēs piecelties pēc vakardienas un parādīt divtik lielu niknumu un reizē aukstasinību.
RayAllen rakstīja: Nav viņi stiprāki ne uz papīra, ne uz laukuma!

  -3 [+] [-]

, 2015-09-07 10:09, pirms 9 gadiem
Pret komandu kurai NAV centru tā ka leiši spēles visi..... mums vienīgais arguments 3p metieni.....ja nekrīt tad 49 punkti spēlē......Bagis švaks, joprojām spēlējam Valtera basīti ..skrien un met.....Vajadzēja to Rozīti ņemt un provēt spēlēt vismaz pa retam uz groza apakšu..... tagad izskatās skumji.

     [+] [-]

, 2015-09-07 10:11, pirms 9 gadiem
BĒEE rakstīja: Pret komandu kurai NAV centru tā ka leiši spēles visi..... mums vienīgais arguments 3p metieni.....ja nekrīt tad 49 punkti spēlē......Bagis švaks, joprojām spēlējam Valtera basīti ..skrien un met.....Vajadzēja to Rozīti ņemt un provēt spēlēt vismaz pa retam uz groza apakšu..... tagad izskatās skumji.
Beļģija EČ 2013, Lietuvas spēle- Bērziņš nespēlē vai nost ar piezīmēm(paralēles)?

  +5 [+] [-]

, 2015-09-07 10:11, pirms 9 gadiem
Jā,bļin Rozītis nospēlēs šajā līmenī uz groza apakšu. Esi reāls!!
BĒEE rakstīja: Pret komandu kurai NAV centru tā ka leiši spēles visi..... mums vienīgais arguments 3p metieni.....ja nekrīt tad 49 punkti spēlē......Bagis švaks, joprojām spēlējam Valtera basīti ..skrien un met.....Vajadzēja to Rozīti ņemt un provēt spēlēt vismaz pa retam uz groza apakšu..... tagad izskatās skumji.

  +6 [+] [-]

, 2015-09-07 10:13, pirms 9 gadiem
BĒEE rakstīja: Pret komandu kurai NAV centru tā ka leiši spēles visi..... mums vienīgais arguments 3p metieni.....ja nekrīt tad 49 punkti spēlē......Bagis švaks, joprojām spēlējam Valtera basīti ..skrien un met.....Vajadzēja to Rozīti ņemt un provēt spēlēt vismaz pa retam uz groza apakšu..... tagad izskatās skumji.
wtf

  -1 [+] [-]

, 2015-09-07 10:15, pirms 9 gadiem
Apskatoties bilesuserviss skumji paliek, šodien izskatās, ka spēlēsim pie pustukšām tribīnēm, mājas čempionātā un grupas svarīgākajā spēlē. Kas vēl Latviešiem ir vajadzīgs, lai piepildītu arēnu??!!!

  -1 [+] [-]

, 2015-09-07 10:17, pirms 9 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Kas vēl Latviešiem ir vajadzīgs, lai piepildītu arēnu??!!!
nav nekas vajadzīgs, kad ir TikaiRīgaTikaiDinamo(TRTD)...

  -1 [+] [-]

, 2015-09-07 10:18, pirms 9 gadiem
Vopshem...70/30 Čehi panjems

 +18 [+] [-]

, 2015-09-07 10:23, pirms 9 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Apskatoties bilesuserviss skumji paliek, šodien izskatās, ka spēlēsim pie pustukšām tribīnēm, mājas čempionātā un grupas svarīgākajā spēlē. Kas vēl Latviešiem ir vajadzīgs, lai piepildītu arēnu??!!!
Biļešu cenas arī labās. Dažam labam tur mēneša alga aiziet, lai visas spēles apmeklētu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-07 10:29, pirms 9 gadiem
Kāds varētu pateikt kur var redzēt pirmās divas spēles. Diemžēl darba dēļ neredzēju.

  +2 [+] [-]

, 2015-09-07 10:30, pirms 9 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Apskatoties bilesuserviss skumji paliek, šodien izskatās, ka spēlēsim pie pustukšām tribīnēm, mājas čempionātā un grupas svarīgākajā spēlē. Kas vēl Latviešiem ir vajadzīgs, lai piepildītu arēnu??!!!
ne visi ar basketu slimo, ir arī citi sporta veidi.
un biļešu cenas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-09-07 10:38, pirms 9 gadiem
Tā kā es skatos kā brīvprātīgais, tad nezinu kādas ir biļešu cena. Kādi 5-10 eiro būtu normāli, stāvvietās 3 eiro, nu labi labākos, vidus sektoros līdz 20, bet laikam jau ir dārgāk?
Latviešiem jau vispār liela nelaime ir aikatība, arī jebkurā biznesa nozarē. Cenu lielāku var audzēt pamazām, bet nevis sākt ar augstām cenām!

     [+] [-]

, 2015-09-07 10:41, pirms 9 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Apskatoties bilesuserviss skumji paliek, šodien izskatās, ka spēlēsim pie pustukšām tribīnēm, mājas čempionātā un grupas svarīgākajā spēlē. Kas vēl Latviešiem ir vajadzīgs, lai piepildītu arēnu??!!!
Brīvdiena! Nu vai vismaz vēlāks spēles sākums

  +2 [+] [-]

, 2015-09-07 10:42, pirms 9 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Tā kā es skatos kā brīvprātīgais, tad nezinu kādas ir biļešu cena. Kādi 5-10 eiro būtu normāli, stāvvietās 3 eiro, nu labi labākos, vidus sektoros līdz 20, bet laikam jau ir dārgāk?
Latviešiem jau vispār liela nelaime ir aikatība, arī jebkurā biznesa nozarē. Cenu lielāku var audzēt pamazām, bet nevis sākt ar augstām cenām!
Vēl es nesaprotu kāpēc Latvijas spēles ieliktas 18:30, lai gan loģika prasa 21:30 kad 90% ir atgriezušies mājās no darba.

  +2 [+] [-]

, 2015-09-07 10:43, pirms 9 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Tā kā es skatos kā brīvprātīgais, tad nezinu kādas ir biļešu cena. Kādi 5-10 eiro būtu normāli, stāvvietās 3 eiro, nu labi labākos, vidus sektoros līdz 20, bet laikam jau ir dārgāk?
Latviešiem jau vispār liela nelaime ir aikatība, arī jebkurā biznesa nozarē. Cenu lielāku var audzēt pamazām, bet nevis sākt ar augstām cenām!
Pat tuvu neesi. Vidus sektors ir 60. Parejas no 30 un uz augsu.

  +3 [+] [-]

, 2015-09-07 10:44, pirms 9 gadiem
Mūsu valsts un sporta dzīves vadītāju attieksme pret savas valsts izlases komandu un līdzjutējiem vienkārši nožēlojama. Vai tiešam žēl patērēties kādai atribūtikai? Kaut vai šallītes vai karodziņus būtu paņēmuši, bet ne prezis, ne večiņa ar mazdēliņu? Ne basketa fīrers, nemaz nerunajot par āboltiņu famīliju, treknajiem līderiem, eksprežiem... Leišiem premjers ar kundzi gan bija zaļajās krāsās. Varbūt jāsamet naudiņa šiem lai apģērbjās?

  -1 [+] [-]

, 2015-09-07 10:52, pirms 9 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Apskatoties bilesuserviss skumji paliek, šodien izskatās, ka spēlēsim pie pustukšām tribīnēm, mājas čempionātā un grupas svarīgākajā spēlē. Kas vēl Latviešiem ir vajadzīgs, lai piepildītu arēnu??!!!
Uz Lietuvas spēli spēli 308 sektorā pirku pa 15eiro. Iegāju šodien bilesuserviss, bl.. 25 eiro tanī pašā vietā??? Pret hokejistiem... Nav jau problēma nauda. Princips.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-09-07 10:54, pirms 9 gadiem
jurixxx rakstīja: beidziet runāt par bilesu cenam, tas ir Eiropas cempis. vareja jau pusgadu ieprieks saplanot un sabudžetēt, tās ir plikas atrunas. Nekādas atbildības un Latviešu nūģisms! Sorry
ne visi ar basketu slimo, ir arī citi sporta veidi.
un biļešu cenas

  -1 [+] [-]

, 2015-09-07 10:54, pirms 9 gadiem
hooker rakstīja: Mūsu valsts un sporta dzīves vadītāju attieksme pret savas valsts izlases komandu un līdzjutējiem vienkārši nožēlojama. Vai tiešam žēl patērēties kādai atribūtikai? Kaut vai šallītes vai karodziņus būtu paņēmuši, bet ne prezis, ne večiņa ar mazdēliņu? Ne basketa fīrers, nemaz nerunajot par āboltiņu famīliju, treknajiem līderiem, eksprežiem... Leišiem premjers ar kundzi gan bija zaļajās krāsās. Varbūt jāsamet naudiņa šiem lai apģērbjās?
Uz 2012 gada Play-Off hokejā visa arēna dabūja pa smukam T-Krekliņam un veselai kaudzei visādu pribambasu ar un bez atribūtikas. Es dabūju trīs krekliņus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-09-07 10:59, pirms 9 gadiem
arhivs X rakstīja: "Laikam jau dārgāk"? Nedomāju, ka vidusmēra cilvēks var maksāt 60 eiro par spēli, nemaz nerunājot, ja gribas aiziet uz vairākām spēlēm. Un, ja vēl ar ģimeni...
Ja pat arī 60EUR, vai tas ir dārgi aiziet uz spēlēm kuras Latvijā notiks un varbūt pat nenotiks pēc vairākiem desmitiem gadu?
OK, lai ir dārgi, daudzi aizgāja pa velti skatīties basketbolu pie Brīvības pieminekļa uz monitoriem?

  +3 [+] [-]

, 2015-09-07 11:01, pirms 9 gadiem
Jā, pirku uz LIT un BEL spēlēm jau 11decemrī pa 15eiro. Kapēc tagat pret sūdīgākām komandām, tur pat maksā 25?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-09-07 11:08, pirms 9 gadiem
Kādas iespējas, ka DJ Arēnā nemiksē tikai kaut kādu čerņu, bet arī kādu latvisku piesitienu ik pa laikam iedod? It kā jau maznozīmīgs sīkums, taču noteikti pavilktu skatītājus daudz vairāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-07 11:11, pirms 9 gadiem
Sāra Tankredī rakstīja: Pat tuvu neesi. Vidus sektors ir 60. Parejas no 30 un uz augsu.
Un Tu gribi teikt, ka tās nav adekvātas cenas tādam notikumam?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-09-07 11:14, pirms 9 gadiem
Es tik nesaprotu, par ko cepiens. Ja zināji, ka gribi iet uz bbolu, vajadzēja pirmajā metienā nopirkt - ļoti labas vietas bija pa 20€. Pozitivus taču arī visu laiku ceļ biļešu cenas, beigās jau tām sasniedzot kosmisku cenu.

  +3 [+] [-]

, 2015-09-07 11:15, pirms 9 gadiem
arhivs X rakstīja: Nē, nav. Pie tam, tās ir tikai grupas spēles, kas arī nav mazsvarīgi.
Tādas cenas bijušas visos čempionātos kopš Polijas. Tiesa, nekad priekšsacīkstes nav notikušas tik lielās arēnās, ko ir grūtāk piepildīt tīri objektīvi.

     [+] [-]

, 2015-09-07 11:15, pirms 9 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Un Tu gribi teikt, ka tās nav adekvātas cenas tādam notikumam?
Ja būtu adekvātas tad biļešu serviss būtu tukšs
un te redzams ka bimbambols nav Nr.1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-09-07 11:19, pirms 9 gadiem
Ja šie divi no fotogrāfijas un vēl kādi trīs, kas nav redzami, spēlēs basketbolu, nevis tikai žarīs truļus, tad uzvarai nekur nevajadzētu palikt bet pēc vakardienas spēles tomēr ir piezagušās nelielas bažas, par mūsu izlases varējumu.

  +2 [+] [-]

, 2015-09-07 11:26, pirms 9 gadiem
Es nesaprotu ko var čīkstēt par biļešu cenām. 20-60 eur par čempionāta biļetēm ir normāla cena, tas tač normāli, ka biļetes čempī maksā dārgāk kā atlases turnīrā. Cik ir būts uz dažādiem čempionātiem tad tādas apmēram arī ir cenas visur. Čehijā uz hokeju biļetes bij no kādiem 60eur uz čehu spēlēm un varēja pirkt tikai paketē ar otru spēli (mājinieku biļetes bij krietni dārgākas kā citām spēlēm), pusfinālu un finālu lētākās biļetes jau maksāja simtos. Pie tam šī ir varbūt vienīgā iespēja aiziet uz basketa čempi samaksājot tikai biļeti, jo uz citiem čempjiem lai aizbrauktu taču vēl ir ceļš, viesnīca utml.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-09-07 11:32, pirms 9 gadiem
_KnicksFan_ rakstīja: Pats atbildeeji uz savu jaitaajumu.

Shis pasaakums ir paaraak paarveerteets lai maksaatu 60 eiro suudiigaas vietas par latvijas ukrainas speeli bez porzingja utt
60eur jau nu gan nemaksā sūdīgās vietās, tās ir dārgākās biļetes vislabākajās vietās - centra sektoros vai parterī (krēsli laukuma malā)

  -2 [+] [-]

, 2015-09-07 11:40, pirms 9 gadiem
kuri gudrie tas bilesu cenas liek? LBS? pustuksas tribines grib?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-07 11:45, pirms 9 gadiem
Ja es būtu tik liels fans, vienreiz dzīvē jau nu noteikti varētu atļauties samaksāt par biļeti 60.EUR, ja būtu par dārgu, es ietu skatīties spēles uz lielajiem ekrāniem pie Brīvības pieminekļa.

Skatoties cik cilvēki atnāk skatīties spēles uz ekrāniem, var secināt, basketbols nav tas mīļākais sporta veids Latvijā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-07 11:48, pirms 9 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Es tik nesaprotu, par ko cepiens. Ja zināji, ka gribi iet uz bbolu, vajadzēja pirmajā metienā nopirkt - ļoti labas vietas bija pa 20€. Pozitivus taču arī visu laiku ceļ biļešu cenas, beigās jau tām sasniedzot kosmisku cenu.
Pa 20.EUR varēja nopirkt biļetes 111.sektorā, tas ir kur hokejā starp zilo līniju un vārtiem, priekš hokeja vienkārši ideāla vieta.

  +2 [+] [-]

, 2015-09-07 11:48, pirms 9 gadiem
Interesanti būs skatīties kā un kurš segs Veseliju.
Šamējiem vismaz nav super kruta centra, tātad spēlei zem groza vajadzētu būt līdzīgai, bet nu cerams, ka mūsējiem uzkritīs metiens.
P.S. pirku biļetes pirmajā dienā - puslīdz normālas vietas 15eiras, diezgan labas jau varēja ieķert pa 20-25eirām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2015-09-07 11:50, pirms 9 gadiem
_KnicksFan_ rakstīja: Ne visi juutas komfortablii taados apstaakjos un ja veel lietus liist tad pasaakums ir galiigi garaam.

Pienjemu ka pa tv daudzi skataas
".. Ne visi juutas komfortablii taados apstaakjos un ja veel lietus liist tad pasaakums ir galiigi garaam. .."

Tad tā mīlestība pret basketbolu ir ļoti nosacīta, fani atkarībā no parastajiem skatītājiem uz spēlēm iet jebkurā laikā un skatās no jebkuras vietas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-09-07 11:52, pirms 9 gadiem
.............. rakstīja: kas ir KB un NN?
KB = Kaspars Bērziņš
NN = Nizhny Novgorod
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-07 12:00, pirms 9 gadiem
_KnicksFan_ rakstīja: Tad tu paarveertee sho pasaakumu lai treshdienas vakaraa rautos uz arenu un maksaatu kosmiskas summas par lat ukr speeli vai zem lietussarga maurotu pie piemineklja... ir svarigas speles un ne tik.

Un nejau visa latvija dziivo riga

Esmu paarliecinaats ka arii nba chempionu fani baigi neiespringst kad 76 ers atbrauc ciemos
Es runāju par spēlēm ar Latvijas komandu piedalīšanos, cik zinu, fani pērk pašas lētākās biļetes, toties viņi redz spēli klātienē. Abas iepriekšējās spēļu laikā bija normāls laiks, un vienalga pie pieminekļa bija ļoti maz fani.

  +1 [+] [-]

, 2015-09-07 12:01, pirms 9 gadiem
Uzspēlēsim labāk Battlefield 4 vai parunāsim par bēgļiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-09-07 12:06, pirms 9 gadiem
_KnicksFan_ rakstīja: Tur nav jaabut gjenijam lai izdomaatu ka berzs segs vinju abi 2.12-2.15cm viegli utt. Beerzam labaaks metiens veselijs atleetiskaaks un labaaks zem groza.
Veselijs vairāk uz SF velk nekā uz PF

     [+] [-]

, 2015-09-07 12:09, pirms 9 gadiem
shii buus ciinja par 2.v. grupaa. cerams, ka mazie atveersies...

  -1 [+] [-]

, 2015-09-07 12:15, pirms 9 gadiem
Ja biļetes pirka laicīgi, tikko tās parādijās piedāvājumā, cena 25-35eur. To vajadzēja darīt laicīgi, kā tas notiek visā pasaulē, nevis čīkstēt tagad par cenām. Tas ir EČ basketbolā, kurš Latvijā var notikt retāk kā PČ hokejā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-09-07 12:17, pirms 9 gadiem
Tieši tā! Taču vecais stāsts par latviešu bezatbildību un nūģismu, šokējoši , ka 10000 nevar novākties uz katru spēli ar LV dalību!!
knaible rakstīja: Ja biļetes pirka laicīgi, tikko tās parādijās piedāvājumā, cena 25-35eur. To vajadzēja darīt laicīgi, kā tas notiek visā pasaulē, nevis čīkstēt tagad par cenām. Tas ir EČ basketbolā, kurš Latvijā var notikt retāk kā PČ hokejā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-09-07 12:22, pirms 9 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Tieši tā! Taču vecais stāsts par latviešu bezatbildību un nūģismu, šokējoši , ka 10000 nevar novākties uz katru spēli ar LV dalību!!
nākas pieņemt realitāti ka to bimbambolistu nav tik daudz lai piepildītu arēnu

  +2 [+] [-]

, 2015-09-07 12:29, pirms 9 gadiem
jurixxx rakstīja: nākas pieņemt realitāti ka to bimbambolistu nav tik daudz lai piepildītu arēnu
nu nez ~120-130 EUR (ieskaitot degvielu un stojanku) ģimenei (pat ļoti labi pelnošai ģimenei) ir neadekvāts cipars, ja alternatīva ir mierīgi mājās ar komentāriem, treneru tekstiem un atkārtojumiem kvalitatīvi izbaudīt spēli.

Arēna - tas ir labi. Bet tā ir "ārdīšanās" ar samērā zemu redzēšanas/saprašanas kvalitāti. Es uz Dinamo eju tikai tad, ja gribās pabļaustīties un čomus satikt. Ja es gribu reāli skatīties hokeju, tad 100% to darīšu mājās.

     [+] [-]

, 2015-09-07 12:33, pirms 9 gadiem
PēterisP rakstīja: vienīgais, kas mūsu izlasei pietrūkst - tās ir kaut kādas prāta spējas. Ja atļautos spēlēt tik "gudri" kā to dara pat mūsu "NBA stāri" tad vēl pirms gadiem 20 treneris šos gudriniekus ne tikai nosēdinātu malā, bet pat uz ģērbtuvēm aizsūtītu.

Bertāns, lai saskaitīju vismaz 8-9 epizodes, kur ir pilnīga "no brainera" rīcība. Timma - tas pats. Bet Vecvagara no apakšas aizmestais garām vispār ir kronis - bikšele reāli trīc. Ar 193 augumu vajadzēja no vietas palēkties un ielikt no augšas - tikai nesakiet, ka nevar. Pats ar augumu 184 pirms gadiem 20 bez īpašām problēmām liku no augšas un manus 3-4 treniņus nedēļā RTU komandā noteikti nevarēja uzskatīt par kaut ko "profesionālu".
Salīdzināji, dankot vienam no groza apakšas vai tad, kad groza apakšā 212 cm Valančūns =]]
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-09-07 12:46, pirms 9 gadiem
izšķirošā spēle par play-off
vai būs uz viļņa vai saplīsīs

izskatās mazliet būs pārcentušies
ar fizisko sagatavošanos čempionātā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-07 13:10, pirms 9 gadiem
jurixxx rakstīja: nākas pieņemt realitāti ka to bimbambolistu nav tik daudz lai piepildītu arēnu
Apmēram 11x vairāk par hokejistiem. Jeb Nr.1 pēc konkurences un masveidības Latvijā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-09-07 13:14, pirms 9 gadiem
Kamēr uz laukuma tiks laisti tādi nenobrieduši puišeļi ar Kobes ambīcijām kā Timma nekas labs nav gaidāms.
Sastāvs visnotaļ jocīgs atlasīts un visi labākie pieejamie neatrodas komandā. (nerunāju par dinozauriem Kambalu/Valteriem un Biedriņu)

Vakar Bagatskis izgāzās kā veca sēta, cerams, ka čaļi spēs sapurināties paši, jo Bagijs pēcspēles intervijā izlikās apstulbis un neizlikās, ka zina, kas jādara.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-07 13:22, pirms 9 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: Salīdzināji, dankot vienam no groza apakšas vai tad, kad groza apakšā 212 cm Valančūns =]]
Valančūns tur nebija, bet ir skaidrs, ka spēles apstākļos uz noguruma fonu, to ir darīt daudz grūtāk nekā gudri d%r%t sēžot un komentējot Sportacentrā

Un tomēr es gribētu redzēt VĪRIEŠA cienīgu rīcību, nevis vēlmi pēc iespējas ātrāk nogrūst bumbu kaut kur

     [+] [-]

, 2015-09-07 13:22, pirms 9 gadiem
Visiem arejiem speletajiem ir uzdevums mest brivus metienus, ja ir tada iespeja bez raustisanas un to ari dara, tas ir pareizi. Vakar mes 3/4 sakuma netrapijam tiesam brivus, labi sagatavotus metienus, tad leiši aizgaja prieksa un mes saluzam. Mums ir jamet brivi metieni, àmen!
_KnicksFan_ rakstīja: Jaa timma noteikti nav tas kam jaaspele 25 minuutoes. Tad atkal mums vispar trukst kvalitativu speletaju un bagijam ir slikti ar noraadeem kas kuram jaadara. Neticu ka timmas uzdevums ir naakt laukumaa un zhariit triinjus paari rokaam... kkaads haoss

  +1 [+] [-]

, 2015-09-07 13:23, pirms 9 gadiem
_KnicksFan_ rakstīja: Mans viedoklis ir tads ka uz hokeju nak vairak jo vinjsh ir daudz emocijam bagataks sporta veids.
? Pēc katra iemestā metiena basketā ir tādas pašas svinības.

Ko esmu pamanījis hokeja fanos - līdz katriem gūtajiem vārtiem cilvēki no*irš klubu/izlasi un kad iemet vārtus tad - urrrrā! wow wow.

+ Paši nav spēlējuši hoķi (tak 98% no faniem nav paši to spēlējuši, jo hokeju spēlē varbūt kādās 7?! pilsētās), bet lieli eksperti - ko tas Cipulis nevar iemest? Kā viņš nevarēja apspēlēt to aizsargu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2015-09-07 13:33, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Un ko Šeļakovs izdarītu? 5 minūtēs savāktu trīs piezīmes prat Valančūnu un tiktu atsēdināts, Tu domā, tas viņu baigi nogurdinātu?
Man domāt, viņš uz sevi paņemtu daļu no Bērziņa piezīmēm. KB varētu ilgāk uzspēlēt, un man liekas, ka ar viņu laukumā spēle ir daudz sakarīgāka. Šeļakovs uz beņķa nevienam netraucētu šā vai tā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-09-07 13:33, pirms 9 gadiem
Kad sāksies NHL pirms sezonas spēles?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-09-07 13:40, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Domā, ka paņemtu? Bērziņš iznāktu laukumā pēc Šeļakova tā teikt "auksts", bet leitis jau iesildījies.....Vienkārši tā ir situācijas otra puse
Es domāju, ka atvieglotu gan dzīvi zem groza. Šeļakovs nav nekāds spīdeklis, kurš gan to nezin, bet par Kārli lielāka mēbele jau nebūtu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-09-07 13:42, pirms 9 gadiem
_KnicksFan_ rakstīja: Mans viedoklis ir tads ka uz hokeju nak vairak jo vinjsh ir daudz emocijam bagataks sporta veids.
Tas tiešām ir tikai tavs viedoklis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-07 13:44, pirms 9 gadiem
Onslovs rakstīja: Apmēram 11x vairāk par hokejistiem. Jeb Nr.1 pēc konkurences un masveidības Latvijā!
nu un?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-07 13:53, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: arēna ir multifunkcionāla būvēta
ar priekšroku hokejam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-07 14:09, pirms 9 gadiem
Kas jauns.LV lasiju ka Bagatskim pec horoskopa vissliktakais laiks tiesi lidz septembra vidum, emocionala bedre. Blumam lidziga situacija, plus itka sakas karjeras nosleguma sakumfaze
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-07 14:17, pirms 9 gadiem
_KnicksFan_ rakstīja: Peec gada porzingjis bus sakachats un labaks par visiem shii briizha izlases garajiem saliekot kopaa... atcerieties manus vaardus.vins jau tagad tads ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-07 14:26, pirms 9 gadiem
Varētu teikt svarīgākā spēle - kura parādīs vai Latvija var. Ja var, tad zaudējumu Lietuvai pieņemsim. Pirmā gan šodien spēlē Lietuva, redzēsim, ko viņi spēs pret beļģiem. Mūs šodien var glābt vispusīgs uzbrukums, ja metieni nekritīs. Labākie čehi spēlē Turcijā, tā kā ar asu presingu nepietiks. Spēle būs grūta, bet ceram, ka šo svarīgo uzvaru gūsim !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-09-07 14:35, pirms 9 gadiem
HuliManiBano rakstīja: Shelakovam bija jaabut! Sobriid Vecvagars un Kaarlis ir arpus rotaacijas. Naaks laukumaa tikai pie -20, un taa tas ir. Shelakovs vismaz defaa varetu grustities ar tadiem kaa Valanchuuns un nogudrinaat vinus. Kaut vai savacot jau puslaikaa 5 piezimes, bet tam butu jeega.
Nu,ja Šeļakovs jāņem tikai priekš Valančūna pagrūstīšanas... Viņam jau piektajā leišu uzbrukumā būtu 5 piezīmes un leiši visu laiku mestu sodus..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-07 14:50, pirms 9 gadiem
Par to,ka centram ir jādanko, piekrītu pilnībā.Bet Kārlim vakar bija tieši tāds pat uzdevums,kāds būtu Šeļakovam-sist pa nagiem. Vienīgā atšķirība-mazo mums tāpat ir pietiekami.
Kaut gan laikam tādā gadījumā priekšroku dotu Rozītim ,ne Šelim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-07 14:58, pirms 9 gadiem
Kur, var noskatīties tiesraidi, online?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-07 15:04, pirms 9 gadiem
_KnicksFan_ rakstīja: Sis izlases griesti ir 8v
Nu, tie ir augsti griesti. Jāvinnē astotdaļfināls pie reizes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-07 15:08, pirms 9 gadiem
https://tv.lattelecom.lv/lv/raidiju...

Ja kādam vēl ir Viasat Sport Baltic-ieslēdziet, tas ir tā vērts, nekāda F-1 līdzi nestāv!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-09-07 15:09, pirms 9 gadiem
_KnicksFan_ rakstīja: Slovenjus varam vinneet ja sakrit metieni
Es domāju, ka Timma ir uz pareizā ceļa. Līdz plejofiem piešaus savu lielgabalu, pārējie artilēristi arī. 8. uzbrukuma sekunde vispār ir pēdējais brīdis kārtīgam tālmetienam no 8m.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-07 15:24, pirms 9 gadiem
KUR VAR SKATĪTIES SPĒLI LIETUVA-BEĻĢIJA?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-07 15:39, pirms 9 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-07 15:54, pirms 9 gadiem
Sovakar gaidaama gruuta ciina, Cehi nav nekaadi peramie zeeni!!

     [+] [-]

, 2015-09-07 15:54, pirms 9 gadiem
Latvijai sodien jakapaa un jaspelee sava speele, proti jaamet ieksaa talmetieni

     [+] [-]

, 2015-09-07 15:56, pirms 9 gadiem
Viss ir ļoti vienkārši, nav trosīšu, nav rezultāta, tāds ir mūsu izlases spēles modelis, nu nav mums centru, kas var iespiest un ielikt, kamēr nebūs tikmēr jāspēj izmantot trikas, vakar neizdevās... Un tas, ka Bagijs saka, ka spēlējam uz apakšu, tas ir bull shit.

  +1 [+] [-]

, 2015-09-07 15:58, pirms 9 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: Latvijai sodien jakapaa un jaspelee sava speele, proti jaamet ieksaa talmetieni
Tieši tā, troikas ir mūsu ierocis, galvenais neaizmirst pielādēt un noregulēt tēmekli :-)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-09-07 16:34, pirms 9 gadiem
Bija mums zelta roka, tagad, zelta keda. Jā, arī mūsu galvenais gejs vakar bija atpeldējis, skaistus, garus puišus palūkoties.

     [+] [-]

, 2015-09-07 16:47, pirms 9 gadiem
Mums ir izdevīgi ka beļģi uzvar leišus?

     [+] [-]

, 2015-09-07 17:01, pirms 9 gadiem
Tā ne tuvu nav tā Lietuva kas bija agrāk. Vienalga spēles ar Lietuvu ir interesantas, nav tādas kā ar citām komandām.

     [+] [-]

, 2015-09-07 17:02, pirms 9 gadiem
KaraLis rakstīja: Mums ir izdevīgi ka beļģi uzvar leišus?
Mums būtu izdevīgi, ka šiem būtu neizšķirts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-07 17:06, pirms 9 gadiem
Ooooo! Krievija vienkārši sagrauj Somiju! FIBA Europe - Live Statistics

     [+] [-]

, 2015-09-07 17:06, pirms 9 gadiem
Tikko vēl ar +2 sagrāva.

     [+] [-]

, 2015-09-07 17:08, pirms 9 gadiem
jāsarauj!

     [+] [-]

, 2015-09-07 17:09, pirms 9 gadiem
Beļģija rāda zobus visām komandām, tāpat kā Somija A.grupā

     [+] [-]

, 2015-09-07 17:14, pirms 9 gadiem
man jau skiet, ka labaak, ja belģi pakaaaš leisiem. Mums! Jo mees belgus vinneeejam un vienaadu uzvaru skaita gadiijumaa, mes esam belgiem prieksaaaa

     [+] [-]

, 2015-09-07 17:14, pirms 9 gadiem
tulīt tiesneši iedos uzvaru BEL ; )
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-07 17:15, pirms 9 gadiem
(!!!!) Šitā pad!rst spēli! Nu Leišiem nepaveicās.

  +1 [+] [-]

, 2015-09-07 17:16, pirms 9 gadiem
Švaki mums!

     [+] [-]

, 2015-09-07 17:17, pirms 9 gadiem
Leiši pap..a Beļģiem!!!

     [+] [-]

, 2015-09-07 17:18, pirms 9 gadiem
Kalnietis nolaida podā vakardienas uzvaru

     [+] [-]

, 2015-09-07 17:19, pirms 9 gadiem
njā, tgd pat uzvarot visas spēles varam būt tikai 3ie

     [+] [-]

, 2015-09-07 17:20, pirms 9 gadiem
RayAllen rakstīja: njā, tgd pat uzvarot visas spēles varam būt tikai 3ie
Gribi teikt, ka beļģi jau ir garantējuši uzvaras pār čehiem, ukraiņiem?

     [+] [-]

, 2015-09-07 17:20, pirms 9 gadiem
RayAllen rakstīja: njā, tgd pat uzvarot visas spēles varam būt tikai 3ie
bbet ja beļģi un leiši vēl zaudē, tad nav nemaz tik traki

     [+] [-]

, 2015-09-07 17:20, pirms 9 gadiem
nu tag mums jasit visi pretinieki cik stipri vien var, ka tik beigās nesanāk skaitīt punktu attiecību....

     [+] [-]

, 2015-09-07 17:21, pirms 9 gadiem
Onslovs rakstīja: Švaki mums!
Rakstām HOR un GRE
Latvji nāk...
ja vispār tiksim 4niekā

     [+] [-]

, 2015-09-07 17:22, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Gribi teikt, ka beļģi jau ir garantējuši uzvaras pār čehiem, ukraiņiem?
garantējuši noteikti nav, bet favorīti tajās spēlēs viņi būs.. Lai nu kā pēc šīs spēles viss kļuvis daudz interesantāk!
Galvenais visu pašiem izdarīt/uzvarēt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-07 17:27, pirms 9 gadiem
žēl, ka arēnā sanāks labi ja 4 ar pusi tūkstoši. būtu varbūt biļetes lētākas, tad vairāk nāktu. Leišu mači gan apmeklēti ir

     [+] [-]

, 2015-09-07 17:30, pirms 9 gadiem
Krievi beigās vēl pakāsīs somiem. Kaut tā būtu!

     [+] [-]

, 2015-09-07 17:32, pirms 9 gadiem
Ozolinsh999 rakstīja: žēl, ka arēnā sanāks labi ja 4 ar pusi tūkstoši. būtu varbūt biļetes lētākas, tad vairāk nāktu. Leišu mači gan apmeklēti ir
Darba dienās Latvijas spēles vajadzēja ielikt kā pēdējās dienas spēles, tad noteikti būtu vairāk! Es, piemēram, no Ventspils tīri fiziski nevaru aizbraukt, jo darbs līdz 18:00... Un tāds noteikti neesmu vienīgais...

     [+] [-]

, 2015-09-07 17:33, pirms 9 gadiem
Vkar Ukraina pret Čehiju vispār Arēnā 614 skatītāju bija. Varēja spēle vsp notik kādā mazākā hallē, būtu vismaz mājīgāk

     [+] [-]

, 2015-09-07 17:34, pirms 9 gadiem
Ozolinsh999 rakstīja: Krievi beigās vēl pakāsīs somiem. Kaut tā būtu!
Uznāca melnis un sāk visu spēli čakarēt somiem

     [+] [-]

, 2015-09-07 17:35, pirms 9 gadiem
RayAllen rakstīja: Darba dienās Latvijas spēles vajadzēja ielikt kā pēdējās dienas spēles, tad noteikti būtu vairāk! Es, piemēram, no Ventspils tīri fiziski nevaru aizbraukt, jo darbs līdz 18:00... Un tāds noteikti neesmu vienīgais...
nu jā vietējie varbūt vēl var aizskriet vēl uz maču, bet nu tādam kā tu tas ir nereāli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-07 17:45, pirms 9 gadiem
FIN -RUS 81:79
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-07 17:55, pirms 9 gadiem
tur ir vienosanas ar tv, tpc arii ir 18.30

     [+] [-]

, 2015-09-07 17:55, pirms 9 gadiem
shod par UZVARU1 MUSU ZEME - LATVIJA
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-07 18:24, pirms 9 gadiem
Neesmu pie TV. Iemetiet linku lūdzu! Nav laika sērfot pašam!

     [+] [-]

, 2015-09-07 18:27, pirms 9 gadiem
Sporta veids nr.1 un pustukšas tribīnes?

     [+] [-]

, 2015-09-07 18:27, pirms 9 gadiem
Tiesneši izskatās kā lidotāju formās.

     [+] [-]

, 2015-09-07 18:28, pirms 9 gadiem
Nopietni? Tribīnes,pa pusei,tukšas...

     [+] [-]

, 2015-09-07 18:29, pirms 9 gadiem
Čehi maču priekš sava CT sport translē HD kvalitātē...

     [+] [-]

, 2015-09-07 18:29, pirms 9 gadiem
Juris ira klāt rakstīja: Nopietni? Tribīnes,pa pusei,tukšas...
Labi ja 1/3 Arēnā Rīga ir un tas ir labākajā gadījumā.

     [+] [-]

, 2015-09-07 18:30, pirms 9 gadiem
Ginzburgs parādis Rīgas gambītu, kā jāspēlē
-7

     [+] [-]

, 2015-09-07 18:34, pirms 9 gadiem
Timma.

  +1 [+] [-]

, 2015-09-07 18:37, pirms 9 gadiem
VilhelmsL rakstīja: Labi ja 1/3 Arēnā Rīga ir un tas ir labākajā gadījumā.
Mazāk tautas, vairāk skābekļa

     [+] [-]

, 2015-09-07 18:40, pirms 9 gadiem
Ginzburgs parādis Rīgas gambītu, kā jāspēlē
-7

Ejam uz live rakstu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-07 18:43, pirms 9 gadiem
un impotence turpinās!!!
Veselijs viens pats varētu visus izdr...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-07 18:44, pirms 9 gadiem
kad beidzot LV treneris sapratīs ka bez centra kārtīga nekas nebūs.....

     [+] [-]

, 2015-09-07 18:44, pirms 9 gadiem
Un te nāk vēl žanis...
viss skaidrs....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-07 18:47, pirms 9 gadiem
Vismaz tribiinees uzvareesim!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-07 18:52, pirms 9 gadiem
Kā var no tāda attāluma bumbu iemest precīzi grozā?!

     [+] [-]

, 2015-09-07 18:52, pirms 9 gadiem
CHAMPION23 rakstīja: vnk čehi iznīcina arēna pustukša,psc lielie fani kuri saka,ka basketbols ir nr1 latvijā
Ne visiem 18:30 uz maču darba dienā sanāk ierasties. Leišiem, kas atbraukuši vēl mazāk fanu bija uz dienas spēli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-07 19:02, pirms 9 gadiem
Labi ka vismaz netaisāmies vinnēt uz tālmetienu rēķina.

     [+] [-]

, 2015-09-07 19:08, pirms 9 gadiem
Aiziet !!!

     [+] [-]

, 2015-09-07 19:27, pirms 9 gadiem
HuliManiBano rakstīja: Maajaas organizee chempi a vakara speeli darbadienas dod citiem. Lohi, ko lai citu saka. Ir jaasaprot ka nenaaks uz darbadienas speeli 6sos pilna areena, tapec bija jaliek vakara spele un pat iespejams visur biletes katraa pozicijaa pa 5EUR janomet. Jo kas ir labak max 4000 pa 25EUR vai 8000 pa 15EUR?
Tad vēl labāk 10500gab. pa 13EUR ,bet te nestrādās 3.kl. līmeņa matemātika
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-07 19:41, pirms 9 gadiem
kriss1 rakstīja: k
živee))))

     [+] [-]

, 2015-09-07 19:52, pirms 9 gadiem
Čehu komentētājsNašīī bosketbalistki produje

  +1 [+] [-]

, 2015-09-07 20:07, pirms 9 gadiem
cerams, ka Strēlniekam tikai potīte vai kas nenozīmīgs!

  +1 [+] [-]

, 2015-09-07 20:15, pirms 9 gadiem
Čehiem izdrāteks

     [+] [-]

, 2015-09-07 20:15, pirms 9 gadiem
luuk rezultaats,peinera nav laikumaa

     [+] [-]

, 2015-09-07 20:51, pirms 9 gadiem
bez komentariem