Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

Dāvim Bertānam otro reizi karjerā krustenisko saišu plīsums

Andrejs Siliņš

Dāvim Bertānam otro reizi karjerā krustenisko saišu plīsums
Dāvis Bertāns
Foto: baskonia.com

Latviešu basketbolists Dāvis Bertāns, kurš pārstāv vienu no Spānijas klubiem Eirolīgā Vitorijas "Laboral Kutxa", otro reizi karjerā saplēsis labā ceļgala krusteniskās saites, ziņo spēlētāja aģents Artūrs Kalnītis.

Vakar notikušajā ULEB Eirolīgas Top16 turnīra 12. kārtas spēlē Milānā "Laboral Kutxa" tikās ar vietējo "EA7 Emporio Armani". Vitorijas komanda piedzīvoja zaudējumu (85:99), taču krietni sāpīgāka bija latviešu uzbrucēja Dāvja Bertāna zaudēšana jau pašā spēles sākumā.

Pēc trīs nospēlētām minūtēm Dāvis devās caurgājienā un groza tuvumā pagrieza celi, nokrītot un saķerot ceļgalu. Spēlētājs uzreiz pēc notikušā tika nogādāts slimnīcā un jau uz vietas esošie mediji ziņoja, ka savainojums izskatoties nopietns.

Pēc mača "Laboral Kutxa" galvenais treneris Ivans Navarro norādīja, ka situācija neizskatās labi. Šorīt Bertāna aģents Artūrs Kalnītis mikroblogošanas vietnē "Twitter" apstiprināja, ka basketbolists saplēsis labās kājas krusteniskās saites un laukumā nevarēs doties sešus līdz astoņus mēnešus.

Šī ir jau otrā reize 22 gadus vecā Bertāna karjerā, kad spēlētājs saplēsis labās kājas krusteniskās saites. Pirmo reizi tas notika 2013. gada jūnijā, pārstāvot Belgradas "Partizan", Serbijas čempionāta finālsērijas pēdējā spēlē. Atveseļošanās ilga deviņus mēnešus, un laukumā uzbrucējs atgriezās 2014. gada 20. martā.

Vasarā Bertāns parakstīja trīs gadu līgumu ar "Laboral Kutxa". Tiesības uz spēlētāju Nacionālajā Basketbola Asociācijā (NBA) pieder Sanantonio "Spurs", tās iegūstot maiņas darījumā pēc 2011. gada drafta, kurā ar 42. numuru Dāvi izvēlējās Indianas "Pacers".

Pats Bertāns šorīt pauda apņēmību tikt galā ar šo pārbaudījumu: "Dažreiz sportista dzīve ir nežēlīga, bet tas mani neapturēs un pat nenobremzēs. Ir vienreizēji saprast, cik daudz lielisku cilvēku ir man apkārt!"

 +16 [+] [-]

, 2015-03-27 11:15, pirms 9 gadiem
Čempionātā neredzēt, tik sasodīti žēl.. Švaki pamati tiem jauniešiem ielikti kopš bērnu kājām, daudziem jauniešiem ar tām kājām ir problēmas.

 +20 [+] [-]

, 2015-03-27 11:15, pirms 9 gadiem
Veselību Dāvi. Turies, nepadodies.
Žēl bet uz EČ zaudējam vienu no potenciālajiem līderiem.

  +5 [+] [-]

, 2015-03-27 11:18, pirms 9 gadiem
psc... karjerai liels trieciens un lielas šaubas, vai 2x atgriezties pēc šādas traumas maz būs iespējams!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2015-03-27 11:21, pirms 9 gadiem
biedrinjsh#15 rakstīja: jā arī tādam jaunietim kā Kobe...
Kuras saites, priekšējās krusteniskās, vai aizmugurējās!? Tās pašas, kuras jau reizi šuva!?? Tad kā tas tika izdarīts!?? Dzirdēts stāsts.. futbola sakarā..
Nesalīdzini ar Kobi, kurš ir nodzīts zirgs, ar nolietotām saitēm un locītavām, bet te traumējas jauni,spēcīgi kumeļi, kaut kas nav...

TURIES, DĀVI!!! Lai ātri dzīst!!!

  +7 [+] [-]

, 2015-03-27 11:21, pirms 9 gadiem
njā ... skarbi ! 9 mēnešus ārpus sporta .. tad tieši vienu gadu uzspēlē un tad atkal uz +/- to pašu laiku ārā !

  +4 [+] [-]

, 2015-03-27 11:24, pirms 9 gadiem
kaut kas līdzīgs rouzam,šita neveikties,demn!

  +1 [+] [-]

, 2015-03-27 11:25, pirms 9 gadiem
vienīgais labums(šādā gadījumā gan labums ir nosacīts) ir tas, ka vienreiz Dāvis tam jau ir gājis cauri, līdz ar to otrajā reizē jābūt vieglāk gan psiholoģiski, gan fiziski. līdz ar to, iespējams, atveseļošanās laiks nebūs tik ilgs kā pirmajā reizē.
veselību, izturību! nekas vēl nav zaudēts!

 +14 [+] [-]

, 2015-03-27 11:26, pirms 9 gadiem
Emilio rakstīja: vienīgais labums(šādā gadījumā gan labums ir nosacīts) ir tas, ka vienreiz Dāvis tam jau ir gājis cauri, līdz ar to otrajā reizē jābūt vieglāk gan psiholoģiski, gan fiziski. līdz ar to, iespējams, atveseļošanās laiks nebūs tik ilgs kā pirmajā reizē.
veselību, izturību! nekas vēl nav zaudēts!
Man gan tiesi liekas preteji par to psihologisko..Tas var iedzit pamatigi zeme.

 +17 [+] [-]

, 2015-03-27 11:26, pirms 9 gadiem
Dāvis intervijā Rīta Panorāmai teica ka viņš ir gatavs uz visu un nekas viņu neapturēs.. to arī Dāvim novēlam, atgriezties vel spēcīgākam kā līdz šim!

Viņa lielākais ieguvums šai nelaimē ir tas ka viņam aiz muguras ir San Antonio Spurs organizācija kas viņam palīdzēs atkal tikt uz kājām!

Spēku, ticību un izturību Dāvi..

  +3 [+] [-]

, 2015-03-27 11:28, pirms 9 gadiem
Muskuļi ap ceļgaļu vairāk jātrenē,lai tie satur celi kopā!
Ozo intervijā stāstīja, ka ilgu laiku spēlējis vispār bez vienas krusteniskās, kas atklājās tikai tad,kad bija kkāda cita problēma ar to celi.

  +4 [+] [-]

, 2015-03-27 11:29, pirms 9 gadiem
l1lmazs rakstīja: kaut kas līdzīgs rouzam,šita neveikties,demn!
Meniska traumu ne tuvu nevar salīdzināt ar krustenisko saišu plīsumu!

  +1 [+] [-]

, 2015-03-27 11:32, pirms 9 gadiem
Te ir viss uzrakstīts un paskaidrots ko tas nozīmē:

Ceļa locītavas priekšējās krusteniskās saites...

  -2 [+] [-]

, 2015-03-27 11:35, pirms 9 gadiem
Smagi.. pro sports tāds ir, bet piekrītu, ka jaunatnes treneriem zināšanu trūkst.

  +3 [+] [-]

, 2015-03-27 11:39, pirms 9 gadiem
Žēl Bertāna, žēl izlasi, kaut kā sajūta, ka tā vairs nav nejaušība mūsu sportistiem, bet kļūdas treniņos vai slodzēs.

  +2 [+] [-]

, 2015-03-27 11:40, pirms 9 gadiem
No twitera.

Ģenerālis, teica, ka vai nu spīd tikt NBA vai arī traumas nomocīs un vilciens aizies. rādās numeroloģija nemelo...vismaz šoreiz

Pzd turies Dāvi!!!

  +3 [+] [-]

, 2015-03-27 11:40, pirms 9 gadiem
Par cik mana sieva ir ārsts - šorīt viņai par šo tēmu visu izprasīju un viņa mani nomierināja, ka krusteniskās saites ir skriemelis un tas lēni saaug kopā - tāpēc tiem 6-8 mēneši, bet tas nenozīmē, ka ar to karjera ir cauri - vienkārši cilvēkam nav pietiekami trenēti kājas muskuļi ceļgalu rajonā un tas ir ārstējams, bet nākamgad Bertānam nāksies strādāt ar fiziskajiem treniņiem tieši priekš ceļgaliem!!!

  +4 [+] [-]

, 2015-03-27 11:40, pirms 9 gadiem
Emilio rakstīja: vienīgais labums(šādā gadījumā gan labums ir nosacīts) ir tas, ka vienreiz Dāvis tam jau ir gājis cauri, līdz ar to otrajā reizē jābūt vieglāk gan psiholoģiski, gan fiziski. līdz ar to, iespējams, atveseļošanās laiks nebūs tik ilgs kā pirmajā reizē.
veselību, izturību! nekas vēl nav zaudēts!
Ņirgājies? Atkārtoti iegūta ļoti nopietna trauma, kas liecina, ka tā vairs nav nekāda sagadīšanās. Vēl karjera pašā iesākumā un tā.

     [+] [-]

, 2015-03-27 11:42, pirms 9 gadiem
cobham rakstīja: Smagi.. pro sports tāds ir, bet piekrītu, ka jaunatnes treneriem zināšanu trūkst.
Interesanti, ka Tagad vai Nekad paaudzei taadas probleemas nebija. Tātad W zina, kā jātrenē, bet viņš jau vairs netrenē.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-27 11:42, pirms 9 gadiem
Ambrē rakstīja: Par cik mana sieva ir ārsts - šorīt viņai par šo tēmu visu izprasīju un viņa mani nomierināja, ka krusteniskās saites ir skriemelis un tas lēni saaug kopā - tāpēc tiem 6-8 mēneši, bet tas nenozīmē, ka ar to karjera ir cauri - vienkārši cilvēkam nav pietiekami trenēti kājas muskuļi ceļgalu rajonā un tas ir ārstējams, bet nākamgad Bertānam nāksies strādāt ar fiziskajiem treniņiem tieši priekš ceļgaliem!!!
Krustenisko saišu plīsums ir man liekas ka sliktākais kas ar sportistu var notikt (protams neskaitot letālos iznākumus vai ko tamlīdzīgu)!

Kā viņa tevi nez nomierināja?

  +1 [+] [-]

, 2015-03-27 11:43, pirms 9 gadiem
.... Vienkārši nav ko teikt,pagaidām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-03-27 11:45, pirms 9 gadiem
cobham rakstīja: Smagi.. pro sports tāds ir, bet piekrītu, ka jaunatnes treneriem zināšanu trūkst.
Tad sanāk, ka otrpus okeānam arī zināšanas trūkst visiem treneriem, ņemot vērā, cik pēdējo gadu krustenisko saišu traumas ir bijušas iekš NBA, NCAA..

  +2 [+] [-]

, 2015-03-27 11:45, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Interesanti, ka Tagad vai Nekad paaudzei taadas probleemas nebija. Tātad W zina, kā jātrenē, bet viņš jau vairs netrenē.
Ne jau Valdiņš par to atbildēja savā laikā, par to atbildēja cilvēks kurš atbild par fizisko sagatavotību, Valda laikā tas bija Viesturs Lāriņš!

Trenerim ir jāņem vērā šie ieteikumi citādi viss var beigties ļoti bēdīgi!

Katram trenerim ir jābūt pieejam augstas klases fiziskās sagatavotības trenerim kurš zin VISU par to kā pareizi jātrennējas un kurš zin kādas slodzes kuram var likt!

 +14 [+] [-]

, 2015-03-27 11:47, pirms 9 gadiem
No vienas puses, protams, tādi plīsumi nav paredzami un īstenībā maz ko te var darīt.

No otras puses... fiziskā sagatavotība (vispārējā) tādu komandas sporta veidu pārstāvjiem diezgan bieži pieklibo. Nekādu apvainojumu, taču atceroties kādās kondīcijās Dāvis bija laikā, kad tika draftēts NBA... protams, ka tagad darbs ir veikts un tik traki vairs nav, taču ir lietas, kam ir jābūt pamatā un ja bērnu/tīņu gados par to speciāli nav domāts (bet basketbolistiem, kā ne pašiem īsākajiem cilvēkiem, par to ir jādomā jebkurā gadījumā) + vēl ir lielas slodzes, tad kaut kādus labumus gaidīt nav vērts.

Visādi citādi - lai jau jaunietim veicas! Tieši tas kā viņš tagad atkopsies no šī savainojuma arī noteiks viņa turpmāko karjeru.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-27 11:48, pirms 9 gadiem
ficuks rakstīja: Kuras saites, priekšējās krusteniskās, vai aizmugurējās!? Tās pašas, kuras jau reizi šuva!?? Tad kā tas tika izdarīts!?? Dzirdēts stāsts.. futbola sakarā..
Nesalīdzini ar Kobi, kurš ir nodzīts zirgs, ar nolietotām saitēm un locītavām, bet te traumējas jauni,spēcīgi kumeļi, kaut kas nav...

TURIES, DĀVI!!! Lai ātri dzīst!!!
Kā jau Lācis teica,nav Latrvijā kvalitatīvu treneru,kas ieliktu pareizus pamatus un sagatavotu sportistus. Tāpēc jau daudzi jaunie mums traumējas.

  +2 [+] [-]

, 2015-03-27 11:48, pirms 9 gadiem
Nevar jau arī tekt ka ir pieļautas kļūdas jaunībā kad Dāvim tika likti šie pamati turpmākai karjerai, jo Dāvis jau nav vienīgais sprtists kuru sagatavoja viņa jaunatnes treneri, bet problēmas ir tieši Dāvim, jāskatās arī uz to kāda ir paša sportista fizioloģiskā uzbūve, iespējams ka vienkāši viņa ķermenis nespēj turēt to slodzi kura tiek uzlikta profesionāliem sportistiem un ķermenis liek to manīt kad ir šādas traumas!

  +1 [+] [-]

, 2015-03-27 11:50, pirms 9 gadiem
Ļoti slikti... Bet līdz EČ tomēr vēl laiks, nezinu cik ilgi šādas traumas ārstējas. Sasodīts, bez Dāvja EČ būs slikti

  +1 [+] [-]

, 2015-03-27 11:50, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Krustenisko saišu plīsums ir man liekas ka sliktākais kas ar sportistu var notikt (protams neskaitot letālos iznākumus vai ko tamlīdzīgu)!

Kā viņa tevi nez nomierināja?
Nomierināja ar to, ka tas nenozīmē karjeras beigas, bet ilgais atveseļošanās periods ir tiešākajāveidā saistīts ar to, ka tas skrimslis saaug lēni atpakaļ un nevis, ka tas būtu, kas ārkārtīģi grūti ārstējams, un tas, ka krusteniskā saite ir plīsusi nenozīmē, kas tas viņam būs kā hroniska kaite uz mūžu.
Bet Bertānam nopietni vajag ķerties klāt savu kāju fiziskās slodzes uzlabošanas, lai nākotnē neatkārtotos šādi gadījumi atkal.

  +4 [+] [-]

, 2015-03-27 11:52, pirms 9 gadiem
Cilvēks_no_meža rakstīja: Tad sanāk, ka otrpus okeānam arī zināšanas trūkst visiem treneriem, ņemot vērā, cik pēdējo gadu krustenisko saišu traumas ir bijušas iekš NBA, NCAA..
Problēma ir cita - basketbols ir komandu sporta veids, tāpēc pie katra nenostāvēsi, treneri dod vispārīgās programmas, ja kādam ar to ir par maz, tad viņam ir jāstrādā individuāli. Problēma ir tajā, ka jaunajiem censoņiem negribas trenēties, taisīt visādus specifiskos vingrinājumus, kas vispār tādā vecumā liekas muļķīgi un nevajadzīgi.
Visi grib spēlēt!

Ja paveicas ar treneri-fanātu, kas pievērš uzmanību visam un viņam ir laiks dzenāt savus spēlētājus, tad ir rezultāts. Tāpat kādam, iespējams, atsevišķi ķermeņa "mezgli" ir izturīgāki ģenētiskā līmenī. Tiem arī vēl ir ok (ja paspēj laicīgi aiziet no sportošanas - pat tīri labi).

Pārējiem - traumas.

Turklāt, labākie vienmēr spēlē daudz. Gan tīri spēles laika ziņā, gan visādās komandās, čempionātos utt. Taču vairāk nav labāk. Precīzāk, jā, spēles IQ viņam aug, taču ir jāsamēro slodzes.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-27 11:52, pirms 9 gadiem
Bet kā tur ir? Pusaudžu un bērnu basketbolā fiziskajai pusei ne pārāk uzmanības pievērš, ne? Tad parādas kāds talants, bet fiziskie pamati ne pārāk labi priekš lielā sporta. Un basketbolisti lielākoties ir lieli tēviņi, kas vēl papildus slodzi dod kājām.

     [+] [-]

, 2015-03-27 11:53, pirms 9 gadiem
Ārstiem, tāpat kā IT speciālistiem- jāseko līdzi visam jaunākajam. Ja tu strādā pēc sentēvu metodēm, tad bieži tiek palaisti garām- atsevišķi gadījumi.
Tāpat kā basketbols attīstās, arī citās jomas ir jāattīsta.

  +2 [+] [-]

, 2015-03-27 11:55, pirms 9 gadiem
lacis67 rakstīja: Ļoti slikti... Bet līdz EČ tomēr vēl laiks, nezinu cik ilgi šādas traumas ārstējas. Sasodīts, bez Dāvja EČ būs slikti
Ko var ņemties ar to EČ? Neticēsi, bet ir svarīgas lietas par vienu EČ, pat tad ja šis EČ notiek pašu mājās!

  +1 [+] [-]

, 2015-03-27 11:55, pirms 9 gadiem
Ambrē rakstīja: Nomierināja ar to, ka tas nenozīmē karjeras beigas, bet ilgais atveseļošanās periods ir tiešākajāveidā saistīts ar to, ka tas skrimslis saaug lēni atpakaļ un nevis, ka tas būtu, kas ārkārtīģi grūti ārstējams, un tas, ka krusteniskā saite ir plīsusi nenozīmē, kas tas viņam būs kā hroniska kaite uz mūžu.
Bet Bertānam nopietni vajag ķerties klāt savu kāju fiziskās slodzes uzlabošanas, lai nākotnē neatkārtotos šādi gadījumi atkal.
Tu nevari labot to, kas bērnībā nav ielikts. Varbūt sāc strādāt, lai izaugtu garāks

  +4 [+] [-]

, 2015-03-27 11:56, pirms 9 gadiem
Paskataties uz to pašu Pasečņiku.. kādas viņam ir kājas, sērkociņi.. un tiem sērkociņiem ir jātur MILZĪGA slodze.. cik ilgi?

     [+] [-]

, 2015-03-27 11:57, pirms 9 gadiem
ļoti žēl, gan pašu Dāvi, gan arī izlasi! Gan jau Dāvis atveseļosies un vēl spēlēs! Bet izlasei šogad viņš ļoti pietrūks. Ja vēl Porziņģis nebūs, tad izlases izredzes nav spožas. Piedevām vēl Bagatskim ir savi mīluļi un nemīlamie. Kas no tā visa sanāks? Kā būs ar Žani Peineru? Sezonā viņš spēlē labi, bet kā izlase, tā it kā netur veselība?! Varbūt viņam vajadzīga individuāla pieeja un koptreniņos viņš mazliet jāpasaudzē? Jāskatās, ir spēlētāji, kuri var kapāt 30-40 minūtes, bet ir, kas ar pilnu klapi var nospēlēt 10-15 minūtes, bet dot komandai nozīmīgu iegildījumu!

  +1 [+] [-]

, 2015-03-27 11:58, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Tu nevari labot to, kas bērnībā nav ielikts. Varbūt sāc strādāt, lai izaugtu garāks
Atšķirībā no garuma (ko arī var "trenēt", ja laicīgi pie tā sākt strādāt), muskuļus-stabilizatorus, kā arī vnk kāju muskuļus, lai ceļgalā slodze būtu pareizi sadalīta var un vajag trenēt.

  +2 [+] [-]

, 2015-03-27 11:59, pirms 9 gadiem
Nepadarītais vai neprecīzi padarītais darbs fizuhā .... varbūt.

Šoreiz gan vairāk sliecos, ka apstākļi neļāva Dāvim augt, kad auga. Ar to es domāju pusaudža gadus. Sezonā ir sezonas spēles, eybl spēles, un vēl kāds turnīrs. Vasarā ir izlases. Organismam nedod laiku atjaunoties, atpūsties, nostiprināties. Puikas un meitenes tādi ir arī 18 gados. 16 gados vispār viņi ir maziņi. Ne jau augumā, bet attīstībā. A mums gribās, lai jau 16 - 18 gados vinnē spāņus un jugus. Dienvidniekiem tās štelles ir savādākas. Beigās sasummējas nevis izaugsmē, beet traumās ....

Nu fik viņu zin...

     [+] [-]

, 2015-03-27 12:00, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Atšķirībā no garuma (ko arī var "trenēt", ja laicīgi pie tā sākt strādāt), muskuļus-stabilizatorus, kā arī vnk kāju muskuļus, lai ceļgalā slodze būtu pareizi sadalīta var un vajag trenēt.
Treniņa un spēles situācija- Ir divas dažādas lietas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-27 12:05, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Treniņa un spēles situācija- Ir divas dažādas lietas...
Iepriekš jau teicu - visu paredzēt nevar un tāpat, ja ir kāds ārkārtīgi neveiksmīgs gadījums, tad nekāds treniņš nepalīdzēs, TAČU... lai samazinātu riskus, visi vājie punkti ir jānostiprina ar domu - maksimāli jāsagatavo visām paredzamajām nelaimēm (tā arī ir fiz. sagatavotības galvenā doma, nevis tāpēc, lai tagad visi būtu baigie monstri).

     [+] [-]

, 2015-03-27 12:06, pirms 9 gadiem
Traumas rada mūsdienu basketbols, tas nestāv uz vietas, slodzes un prasības fiziskā ziņā tikai aug. (varbūt jau ir sasniegts maksimums, ko vispār var prasīt no cilvēka ķermeņa un par to liecina pēdējo gadu traumas basketbolā visā pasaulē). Labs piemērs ir Jabari Parkers, kurš arī saplēsa krusteniskās saites, par viņa ieliktajiem pamatiem neviens nešaubījās un uzskatīja par vienu no gatavākajiem nba basketbolam gan fiziskā, gan mentālā ziņā.

     [+] [-]

, 2015-03-27 12:07, pirms 9 gadiem
njā, žēl...aizmirstiet eč, tādi būs vēl un vēl, galvenais, lai normāli izārstējas

     [+] [-]

, 2015-03-27 12:07, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Problēma ir cita - basketbols ir komandu sporta veids, tāpēc pie katra nenostāvēsi, treneri dod vispārīgās programmas, ja kādam ar to ir par maz, tad viņam ir jāstrādā individuāli. Problēma ir tajā, ka jaunajiem censoņiem negribas trenēties, taisīt visādus specifiskos vingrinājumus, kas vispār tādā vecumā liekas muļķīgi un nevajadzīgi.
Visi grib spēlēt!

Ja paveicas ar treneri-fanātu, kas pievērš uzmanību visam un viņam ir laiks dzenāt savus spēlētājus, tad ir rezultāts. Tāpat kādam, iespējams, atsevišķi ķermeņa "mezgli" ir izturīgāki ģenētiskā līmenī. Tiem arī vēl ir ok (ja paspēj laicīgi aiziet no sportošanas - pat tīri labi).

Pārējiem - traumas.

Turklāt, labākie vienmēr spēlē daudz. Gan tīri spēles laika ziņā, gan visādās komandās, čempionātos utt. Taču vairāk nav labāk. Precīzāk, jā, spēles IQ viņam aug, taču ir jāsamēro slodzes.
Principā, tas tikai pierāda bieži teikto, ka viens treneris nevar izdarīt n-to treneru darbu. Katrai organizācijai ir jādomā par kompleksu risinājumu, bet šos risinājums varētu izstrādāt dažādu sporta federācijas, LSPA, fizioterapeiti, u.c. speciālistu kopējā sadarbībā.

  -2 [+] [-]

, 2015-03-27 12:07, pirms 9 gadiem
Prussian2 rakstīja: Tas vien parāda ka LJBL ir pārak liela spēļu slodze ! Tik daudz talantīgu jaunekļu uz junioru fona , bet kā sāk spēlēt augstākajā līmenī - tā uzreiz traumas ! Kaut kas ir jādara ! Cik daudz mēs jau šādus talantus sabojājuši - Kalve , Zaķis , Grafs ...tagad nāk plejāde - Bonis , Vecais , Dāvis , Šķēle , Jakovičs. EČ notiks Rīgā , bet mēs labākos savas publikas priekšā savākt nespēsim !
Mēs neesam neko sabojājuši, viss ir pašu spēlētāju un to klubu rokās....Un kas domāts ar to plejādi? Viņi visi spēlē un ir pie veselības labas....Kaut Dāvis pietrūks, bet tāpat izlase būs konkurētspējīga

     [+] [-]

, 2015-03-27 12:08, pirms 9 gadiem
ej d.rst

     [+] [-]

, 2015-03-27 12:08, pirms 9 gadiem
KoNuKo rakstīja: Principā, tas tikai pierāda bieži teikto, ka viens treneris nevar izdarīt n-to treneru darbu. Katrai organizācijai ir jādomā par kompleksu risinājumu, bet šos risinājums varētu izstrādāt dažādu sporta federācijas, LSPA, fizioterapeiti, u.c. speciālistu kopējā sadarbībā.
Tur klubi un sporta skolas jāskatās, ar ko tie sadarbojas....

     [+] [-]

, 2015-03-27 12:09, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Iepriekš jau teicu - visu paredzēt nevar un tāpat, ja ir kāds ārkārtīgi neveiksmīgs gadījums, tad nekāds treniņš nepalīdzēs, TAČU... lai samazinātu riskus, visi vājie punkti ir jānostiprina ar domu - maksimāli jāsagatavo visām paredzamajām nelaimēm (tā arī ir fiz. sagatavotības galvenā doma, nevis tāpēc, lai tagad visi būtu baigie monstri).
Rezultāts> Medicīna. Pamazām jau tā medicīna nāk klāt, bet vēl ir ļoti tālu.

     [+] [-]

, 2015-03-27 12:10, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Iepriekš jau teicu - visu paredzēt nevar un tāpat, ja ir kāds ārkārtīgi neveiksmīgs gadījums, tad nekāds treniņš nepalīdzēs, TAČU... lai samazinātu riskus, visi vājie punkti ir jānostiprina ar domu - maksimāli jāsagatavo visām paredzamajām nelaimēm (tā arī ir fiz. sagatavotības galvenā doma, nevis tāpēc, lai tagad visi būtu baigie monstri).
Tas tikai pasargā no tām mazajām epizodēm, piemēram Bērziņš pirms traumas bija daudz maz labi sagatavots, tikai paslīdēja uz tās sasodītās reklāmas un viss, tur nekāda vaina nav jāliek uz treneriem utt.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-27 12:10, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Atšķirībā no garuma (ko arī var "trenēt", ja laicīgi pie tā sākt strādāt), muskuļus-stabilizatorus, kā arī vnk kāju muskuļus, lai ceļgalā slodze būtu pareizi sadalīta var un vajag trenēt.
Pirmo reizi dzirdu, ka augumu var "trenēt". Kā?! Lauzt kaulus un caur mazu atstatumu tad audzēt tos kopā? Barot bērnus ar augšanas hormoniem?

  +1 [+] [-]

, 2015-03-27 12:12, pirms 9 gadiem
tieciens visiem ... Dāvim, basketbolam, izlasei, līdzjutējiem
tagad, lai savu darbu kvalitatīvi izpilda ārsti, un veiksmīgi izveseļoties !!!
tā ir reti riebīga sajūta, kad kauli "staigā", neturas ceļa locītavā

     [+] [-]

, 2015-03-27 12:14, pirms 9 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Tur klubi un sporta skolas jāskatās, ar ko tie sadarbojas....
Kur Tu LV esi redzējis klubus? Tās ir tādas maziņas interešu kopiņas. Federācijai ir liela nozīme sporta metodiskajā darbā, kā arī treneru sertifikācijā.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-27 12:15, pirms 9 gadiem
KoNuKo rakstīja: Pirmo reizi dzirdu, ka augumu var "trenēt". Kā?! Lauzt kaulus un caur mazu atstatumu tad audzēt tos kopā? Barot bērnus ar augšanas hormoniem?
Tavas idejas, protams, ir interesantas, taču nez vai gūs plašu popularitāti.

Ja nopietni - ir plaši pieejamas un pielietotas spec. treniņu programmas, kas pubertātes vecumā, kad augšana notiek dabīgi, papildus tiek stimulētas augšanas zonas, kas arī nodrošina papildus auguma centimetrus.

Kā jau rakstīju - visi šie paņēmieni (dažādas staipīšanās, karāšanās utt.) jau sen sporta treneriem ir zināmi un tiek izmantoti.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-27 12:16, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tavas idejas, protams, ir interesantas, taču nez vai gūs plašu popularitāti.

Ja nopietni - ir plaši pieejamas un pielietotas spec. treniņu programmas, kas pubertātes vecumā, kad augšana notiek dabīgi, papildus tiek stimulētas augšanas zonas, kas arī nodrošina papildus auguma centimetrus.

Kā jau rakstīju - visi šie paņēmieni (dažādas staipīšanās, karāšanās utt.) jau sen sporta treneriem ir zināmi un tiek izmantoti.
Pirmo reizi dzirdu, ka ar stiepšanās vingrinājumiem var pagarināt kaulus!

  -1 [+] [-]

, 2015-03-27 12:17, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Rezultāts> Medicīna. Pamazām jau tā medicīna nāk klāt, bet vēl ir ļoti tālu.
Medicīna patiesībā ir jau sen daudzus soļus priekšā rezultāta prasībām. Cita lieta, ka ne viss ko piedāvā medicīna var tikt izmantots sportā (ne viss ir ļauts).

  +1 [+] [-]

, 2015-03-27 12:18, pirms 9 gadiem
KoNuKo rakstīja: Pirmo reizi dzirdu, ka ar stiepšanās vingrinājumiem var pagarināt kaulus!
Pirms rakstīt replikas, pacenties izlasīt.
Ar stiepšanos, karāšanos utt. NETIEK pagarināti kauli. Tiek stimulētas augšanas zonas, hormonu izstrāde, kas arī nodrošina augšanu.

     [+] [-]

, 2015-03-27 12:19, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pirms rakstīt replikas, pacenties izlasīt.
Ar stiepšanos, karāšanos utt. NETIEK pagarināti kauli. Tiek stimulētas augšanas zonas, hormonu izstrāde, kas arī nodrošina augšanu.
Varbūt Tev pašam vajadzētu pastudēt medicīnu.

Augšanas hormons — Vikipēdija
Akromegālija — Vikipēdija

  -1 [+] [-]

, 2015-03-27 12:20, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Medicīna patiesībā ir jau sen daudzus soļus priekšā rezultāta prasībām. Cita lieta, ka ne viss ko piedāvā medicīna var tikt izmantots sportā (ne viss ir ļauts).
Es par svarīgumu domāju. Komandas darbs un kopējais rezultāts būs svarīgāks par indivīda veselību.

Teniss tomēr ir priekšā- komandu sporta veidiem.

     [+] [-]

, 2015-03-27 12:22, pirms 9 gadiem
KoNuKo rakstīja: Varbūt Tev pašam vajadzētu pastudēt medicīnu.

Augšanas hormons — Vikipēdija
http://lv.wikipedia.org/wiki/Akromeg%C4%81lija
Jā, ieliekot divus wiki rakstus, tu mani esi satriecis... pilnīgi.
Tikai es līdz galam nesaprotu kā šie divi linki attiecas uz to ko es esmu rakstījis.

     [+] [-]

, 2015-03-27 12:24, pirms 9 gadiem
Skaidrs, ka pubertātes vecumā augšanu ir iespējams stimulēt, par to nav jāstrīdas vispār.

     [+] [-]

, 2015-03-27 12:26, pirms 9 gadiem
Skatos, ka te vesels bars aarstu salasiijies un gudri spriedelee kaut ko. Smiekls naak par Jums.

     [+] [-]

, 2015-03-27 12:26, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Jā, ieliekot divus wiki rakstus, tu mani esi satriecis... pilnīgi.
Tikai es līdz galam nesaprotu kā šie divi linki attiecas uz to ko es esmu rakstījis.

"Pirms rakstīt replikas, pacenties izlasīt.
Ar stiepšanos, karāšanos utt. NETIEK pagarināti kauli. Tiek stimulētas augšanas zonas, hormonu izstrāde, kas arī nodrošina augšanu."
Augšanas hormons izstrādājas miegā. Tad kā staipīšanās un karāšanās pie stieņa var stimulēt kaut kādas mistiskās augšanas zonas un augšanas hormonu izstrādi?

  +1 [+] [-]

, 2015-03-27 12:29, pirms 9 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Skaidrs, ka pubertātes vecumā augšanu ir iespējams stimulēt, par to nav jāstrīdas vispār.
Kā? Iebarojot vēl vairāk augšanas hormonus?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-03-27 12:32, pirms 9 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: šoreiz Jurim M ir taisnība par spēju treniņu procesā stimulēt augšanu.
Tad izstāsti, kā? Kā pa dienu var stimulēt to, kas fizioloģiski izstrādājas ciešā miega fāzē 1-2 stundas pēc aizmigšanas?

  +1 [+] [-]

, 2015-03-27 12:32, pirms 9 gadiem
KoNuKo rakstīja: Augšanas hormons izstrādājas miegā. Tad kā staipīšanās un karāšanās pie stieņa var stimulēt kaut kādas mistiskās augšanas zonas un hormonu izstrādi?
Tā kā esi noslēpies aiz nika, man nav nekādas saprašanas, kas tu esi, taču augšanas zonu nosaukšana par mistiku... nu nez.
Un tieši šī paša iemesla dēļ man kaut kā arī negribas ieslīgt garās diskusijās par sen pierādītām un plaši pielietotām patiesībām (jau tāpat tas ir pārvērties par farsu).

     [+] [-]

, 2015-03-27 12:32, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Skatos, ka te vesels bars aarstu salasiijies un gudri spriedelee kaut ko. Smiekls naak par Jums.
Es labprāt redzētu domas no cilvēka, kas ko vairāk saprot. Tomēr tas laikam par daudz prasīts.

     [+] [-]

, 2015-03-27 12:34, pirms 9 gadiem
Jānis Derums rakstīja: ļoti žēl, gan pašu Dāvi, gan arī izlasi! Gan jau Dāvis atveseļosies un vēl spēlēs! Bet izlasei šogad viņš ļoti pietrūks. Ja vēl Porziņģis nebūs, tad izlases izredzes nav spožas. Piedevām vēl Bagatskim ir savi mīluļi un nemīlamie. Kas no tā visa sanāks? Kā būs ar Žani Peineru? Sezonā viņš spēlē labi, bet kā izlase, tā it kā netur veselība?! Varbūt viņam vajadzīga individuāla pieeja un koptreniņos viņš mazliet jāpasaudzē? Jāskatās, ir spēlētāji, kuri var kapāt 30-40 minūtes, bet ir, kas ar pilnu klapi var nospēlēt 10-15 minūtes, bet dot komandai nozīmīgu iegildījumu!
Un arī šajā rakstā iemanījies uzknābāt Bagatskim... būtu kaunējies

     [+] [-]

, 2015-03-27 12:35, pirms 9 gadiem
lacis67 rakstīja: Ļoti slikti... Bet līdz EČ tomēr vēl laiks, nezinu cik ilgi šādas traumas ārstējas. Sasodīts, bez Dāvja EČ būs slikti
Tik ļoti Slikti nebūs, it īpaši, ja ņem vērā, ka viņa pozīcijā spēlētāju ir padaudz. Cita lieta - es tā gribēju redzēt viņa trejaču kanonādes Rīgas arēnā

  -1 [+] [-]

, 2015-03-27 12:36, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tā kā esi noslēpies aiz nika, man nav nekādas saprašanas, kas tu esi, taču augšanas zonu nosaukšana par mistiku... nu nez.
Un tieši šī paša iemesla dēļ man kaut kā arī negribas ieslīgt garās diskusijās par sen pierādītām un plaši pielietotām patiesībām (jau tāpat tas ir pārvērties par farsu).
Atvaino, bet arī loceklis tev starp kājās ir augšanas zona, arī tavi mati uz galvas ir augšanas zona, utt.. Tāpēc arī tevis piesaukto augšanas zonu nosaucu par mistisko.

     [+] [-]

, 2015-03-27 12:44, pirms 9 gadiem
Tiesam nevajadziga, neplanota trauma, LAI IZDODAS ATRAK ATVESELOTIES PEC operacijas! LATVIJA AR TEVI!

     [+] [-]

, 2015-03-27 12:46, pirms 9 gadiem
Kā tur ar apdrošinàšanu? Tur takš visādas nianses...vecās traumas recidīvs, nebija īsta kontakta ar pretinieku - tas vispār skaitās apdrošināšanas gadījums? Tie, kas operē, jau garantiju nedod ?

     [+] [-]

, 2015-03-27 12:52, pirms 9 gadiem
dakots rakstīja: Kā tur ar apdrošinàšanu? Tur takš visādas nianses...vecās traumas recidīvs, nebija īsta kontakta ar pretinieku - tas vispār skaitās apdrošināšanas gadījums? Tie, kas operē, jau garantiju nedod ?
Skaidrs ka tas ir apdrošināšanas gadījums!

     [+] [-]

, 2015-03-27 12:53, pirms 9 gadiem
dobrecovs rakstīja: Tik ļoti Slikti nebūs, it īpaši, ja ņem vērā, ka viņa pozīcijā spēlētāju ir padaudz. Cita lieta - es tā gribēju redzēt viņa trejaču kanonādes Rīgas arēnā
Dāvim ir tikai 22 gadi, viņa 3nieki Rīgas (un ne tikai tajos) grozos vel kritīs un neviens vien!

     [+] [-]

, 2015-03-27 12:54, pirms 9 gadiem
Nu nē,Tas ir tik sapigi. tiesi uz to laiku kad driz bus Eiropas Cempis seit maajas
Veselojies Davi! Esi stiprs, Mes visi ar tevi esam !

  -1 [+] [-]

, 2015-03-27 12:55, pirms 9 gadiem
Jau biju iedomaajies ka Davis plosiitos seit arena eiropas cempja laikā. bet nu jā...

  -4 [+] [-]

, 2015-03-27 12:58, pirms 9 gadiem
dobrecovs rakstīja: Un arī šajā rakstā iemanījies uzknābāt Bagatskim... būtu kaunējies
Es Bagatskim nevaru piedot, ka viņš pēdējā Eiropas čempionātā netika vismaz ceturtdaļfinālā, kaut bija pat ļoti labas iespējas. Var jau ņirgt par Kristapu Valteru un Kambalu , bet divus gadus atpakaļ viņi būtu noderējuši, sevišķi Kambala, jo centru trūkums bija jūtams. Arī tagad ar centriem ir bēdīgi. Ja nebūs Porziņģis, tad īpaši slikti. Jā, Kambis šogad nav vairs tas, bet ja viņam būtu motivācija, tad vēl nezin kā būtu? Kas tad mums centrā ir? Nestabilais Zaķis. . . Porziņģis kaut nav klasiska centrs, var šo robu aizpildīt, bet vai viņš būs?
Bagatskim Krievijā ir labi panākumi, bet tur ir citi spēles noteikumi, budžets u.t.t. Es viņu vērtēju kā izlases treneri. Par 11.vietu Eiropas čempionātā, par reāli neizmantotām iespējām tikt vismaz astotniekā nav ko slavēt! Vai Ukrainai, vai Beļģijai bija labāks sastāvs?
Ja šogad Bagatskis aivedīs komandu uz Franciju un tiks vismaz pirmajā piecniekā, jo nu jau pie izlases stūres viņš ir ilgāk un nevarēs teikt bija zaļa komanda, tad gods un slava Bagatskim un varēs taikt, ka viņš paveicis labu darbu!

  +2 [+] [-]

, 2015-03-27 13:00, pirms 9 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Es Bagatskim nevaru piedot, ka viņš pēdējā Eiropas čempionātā netika vismaz ceturtdaļfinālā, kaut bija pat ļoti labas iespējas. Var jau ņirgt par Kristapu Valteru un Kambalu , bet divus gadus atpakaļ viņi būtu noderējuši, sevišķi Kambala, jo centru trūkums bija jūtams. Arī tagad ar centriem ir bēdīgi. Ja nebūs Porziņģis, tad īpaši slikti. Jā, Kambis šogad nav vairs tas, bet ja viņam būtu motivācija, tad vēl nezin kā būtu? Kas tad mums centrā ir? Nestabilais Zaķis. . . Porziņģis kaut nav klasiska centrs, var šo robu aizpildīt, bet vai viņš būs?
Bagatskim Krievijā ir labi panākumi, bet tur ir citi spēles noteikumi, budžets u.t.t. Es viņu vērtēju kā izlases treneri. Par 11.vietu Eiropas čempionātā, par reāli neizmantotām iespējām tikt vismaz astotniekā nav ko slavēt! Vai Ukrainai, vai Beļģijai bija labāks sastāvs?
Ja šogad Bagatskis aivedīs komandu uz Franciju un tiks vismaz pirmajā piecniekā, jo nu jau pie izlases stūres viņš ir ilgāk un nevarēs teikt bija zaļa komanda, tad gods un slava Bagatskim un varēs taikt, ka viņš paveicis labu darbu!
Labi ir, ka nepaņēma, viņu laiks ir garām un tev kā Ādolfa un KK karsējmeitenei vajadzētu nomierināties....Tu pirms tā EČ vispār prognozēji 1 uzvaru un tagad sūksties par 1/4 finālu? Būtu paklusējis labāk

P.s. EČ nebija vāju komandu, tostarp arī Beļģija, un tajā spēlē nebūtu ādolfs palīdzējis, jo visu būtu pret franciju izlicis un viss.....Kāds vēl piecinieks? Tu apzinies, ka citas komandas arī ir spēcīgas vai tikai dzīvo savā sapņu pilī un ignorē realitāti?

  +1 [+] [-]

, 2015-03-27 13:05, pirms 9 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Es Bagatskim nevaru piedot, ka viņš pēdējā Eiropas čempionātā netika vismaz ceturtdaļfinālā, kaut bija pat ļoti labas iespējas. Var jau ņirgt par Kristapu Valteru un Kambalu , bet divus gadus atpakaļ viņi būtu noderējuši, sevišķi Kambala, jo centru trūkums bija jūtams. Arī tagad ar centriem ir bēdīgi. Ja nebūs Porziņģis, tad īpaši slikti. Jā, Kambis šogad nav vairs tas, bet ja viņam būtu motivācija, tad vēl nezin kā būtu? Kas tad mums centrā ir? Nestabilais Zaķis. . . Porziņģis kaut nav klasiska centrs, var šo robu aizpildīt, bet vai viņš būs?
Bagatskim Krievijā ir labi panākumi, bet tur ir citi spēles noteikumi, budžets u.t.t. Es viņu vērtēju kā izlases treneri. Par 11.vietu Eiropas čempionātā, par reāli neizmantotām iespējām tikt vismaz astotniekā nav ko slavēt! Vai Ukrainai, vai Beļģijai bija labāks sastāvs?
Ja šogad Bagatskis aivedīs komandu uz Franciju un tiks vismaz pirmajā piecniekā, jo nu jau pie izlases stūres viņš ir ilgāk un nevarēs teikt bija zaļa komanda, tad gods un slava Bagatskim un varēs taikt, ka viņš paveicis labu darbu!
Tu nesaproti, ka Kambis arii vairs nav taads, kaa bija 2009.g.? Vinjs LBL speelee viduveeji un tad peeksnji saaks plosities pret izlasu pamatcentriem?
K. Valters? Tu tachu nesaproti neko no komandas mikroklimata un kiimijas, ka gribi vinju atpakalj izlasee. Mums vajag konfliktus izlasee deelj taa, ka KV nevar samierinaties, ka ir 2. PG izlasee aiz J. Strelnieka?
Ja Bagijs aizvediis izlasi liidz Eiropas 5-niekam, tad tas buus fantastisks sasniegums, jo peec sastaava mees neesam TOP 5 komanda Eiropaa.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-27 13:09, pirms 9 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Es Bagatskim nevaru piedot, ka viņš pēdējā Eiropas čempionātā netika vismaz ceturtdaļfinālā, kaut bija pat ļoti labas iespējas. Var jau ņirgt par Kristapu Valteru un Kambalu , bet divus gadus atpakaļ viņi būtu noderējuši, sevišķi Kambala, jo centru trūkums bija jūtams. Arī tagad ar centriem ir bēdīgi. Ja nebūs Porziņģis, tad īpaši slikti. Jā, Kambis šogad nav vairs tas, bet ja viņam būtu motivācija, tad vēl nezin kā būtu? Kas tad mums centrā ir? Nestabilais Zaķis. . . Porziņģis kaut nav klasiska centrs, var šo robu aizpildīt, bet vai viņš būs?
Bagatskim Krievijā ir labi panākumi, bet tur ir citi spēles noteikumi, budžets u.t.t. Es viņu vērtēju kā izlases treneri. Par 11.vietu Eiropas čempionātā, par reāli neizmantotām iespējām tikt vismaz astotniekā nav ko slavēt! Vai Ukrainai, vai Beļģijai bija labāks sastāvs?
Ja šogad Bagatskis aivedīs komandu uz Franciju un tiks vismaz pirmajā piecniekā, jo nu jau pie izlases stūres viņš ir ilgāk un nevarēs teikt bija zaļa komanda, tad gods un slava Bagatskim un varēs taikt, ka viņš paveicis labu darbu!
Nezinu gan, pēc sastāva mēs nebijām īsti ceturtdaļfināla izlase. Tas, ka mēs tik daudz spēles vinnējām un tik labi pret Franciju spēlējām - tur gan gudrā Bagija, gan izlases labā klimata ietekme.

     [+] [-]

, 2015-03-27 13:16, pirms 9 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Es Bagatskim nevaru piedot, ka viņš pēdējā Eiropas čempionātā netika vismaz ceturtdaļfinālā, kaut bija pat ļoti labas iespējas. Var jau ņirgt par Kristapu Valteru un Kambalu , bet divus gadus atpakaļ viņi būtu noderējuši, sevišķi Kambala, jo centru trūkums bija jūtams. Arī tagad ar centriem ir bēdīgi. Ja nebūs Porziņģis, tad īpaši slikti. Jā, Kambis šogad nav vairs tas, bet ja viņam būtu motivācija, tad vēl nezin kā būtu? Kas tad mums centrā ir? Nestabilais Zaķis. . . Porziņģis kaut nav klasiska centrs, var šo robu aizpildīt, bet vai viņš būs?
Bagatskim Krievijā ir labi panākumi, bet tur ir citi spēles noteikumi, budžets u.t.t. Es viņu vērtēju kā izlases treneri. Par 11.vietu Eiropas čempionātā, par reāli neizmantotām iespējām tikt vismaz astotniekā nav ko slavēt! Vai Ukrainai, vai Beļģijai bija labāks sastāvs?
Ja šogad Bagatskis aivedīs komandu uz Franciju un tiks vismaz pirmajā piecniekā, jo nu jau pie izlases stūres viņš ir ilgāk un nevarēs teikt bija zaļa komanda, tad gods un slava Bagatskim un varēs taikt, ka viņš paveicis labu darbu!
Pieciniekam? īpaši tagad, kad Dāvis vēl izkritis, un, iespējams, nebūs Porziņģa? Tikt uz olimpisko kvali būtu sapnis, ja godīgi. Ja tiks astotniekā, tad jānēsā uz rokām.

P.S.

Uz EČ būs vismaz 7-9 izlases ar labāku vai līdzvērtīgu sastāvu.

     [+] [-]

, 2015-03-27 13:18, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tā kā esi noslēpies aiz nika, man nav nekādas saprašanas, kas tu esi, taču augšanas zonu nosaukšana par mistiku... nu nez.
Un tieši šī paša iemesla dēļ man kaut kā arī negribas ieslīgt garās diskusijās par sen pierādītām un plaši pielietotām patiesībām (jau tāpat tas ir pārvērties par farsu).
stiepšanas/augšanas vingrinājumi treneriem Latvijā bija zināmi jau tajos senajos laikos, kad es vēl LJBL spēlēju, tātad - pirms gadiem 15+. pieļauju, ka ASV vēl krietni ilgāk. un te nav runa par speciālo augšanas hormonu injicēšanu bērniem, kuriem ir augšanas hormona trūkums organismā(spilgtākais piemērs - Messi), kas varētu novest pie tā, ka cilvēks paliktu par liliputu. runa ir par elementāriem stiepšanās vingrinājumiem. Pols Džordžs, Giannis Antentkuompo, Deniss Rodmens - tie visi ir spilgti piemēri.
cita lieta, ka organismam ir jābūt rezervei t.i. vienu var pastiept par 1cm, citu par 10cm, vēl citu par 15cm utt.

     [+] [-]

, 2015-03-27 13:21, pirms 9 gadiem
p.s. taču šie stiepšanas vingrinājumi obligāti ir jāveic kopā ar muskuļu, saišu stiprināšanas vingrinājumiem, kas nozīmē - pats mājas apstākļos stiepties nedrīkst, ja nu gadījumā perfekti zini kā to izdarīt. ja izstiepsi mugurkaulu t.i. atstatumu starp skrimšļiem, locītavas utt. bet nenostiprināsi - tas var ļoti slikti beigties...

  +2 [+] [-]

, 2015-03-27 13:23, pirms 9 gadiem
Pag, vai tad Porzinģis arī nebūs izlasē? Kurš tad vilks garo galu?

  +1 [+] [-]

, 2015-03-27 13:26, pirms 9 gadiem
Krokodils rakstīja: Pag, vai tad Porzinģis arī nebūs izlasē? Kurš tad vilks garo galu?
Brazīlijas OS sāk attālienāties.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-27 13:29, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tu nesaproti, ka Kambis arii vairs nav taads, kaa bija 2009.g.? Vinjs LBL speelee viduveeji un tad peeksnji saaks plosities pret izlasu pamatcentriem?
K. Valters? Tu tachu nesaproti neko no komandas mikroklimata un kiimijas, ka gribi vinju atpakalj izlasee. Mums vajag konfliktus izlasee deelj taa, ka KV nevar samierinaties, ka ir 2. PG izlasee aiz J. Strelnieka?
Ja Bagijs aizvediis izlasi liidz Eiropas 5-niekam, tad tas buus fantastisks sasniegums, jo peec sastaava mees neesam TOP 5 komanda Eiropaa.
Šogad Kambis, ka jau rakstīju, ir ēna no tā, kas bija. Bet , man jāatkārtojas, viņam patlaban nav arī baigā motivācija plēsties. Bez K.V varbūt var arī iztikt, ja viņš ir tāds briesmonis, kā viens otrs raksta. Bet kā spēlētājs viņš ir labs, Eiropā joprojām pieprasīts un nav dzirdēts, ka viņam kādā komandā būtu skandāli, vai režīma pārkāpumi. Vienkārši trenerim ir jāprot spēlētājs nolikt pie vietas, ne katrs treneris to spēj. Bagatskis vēl ir jauns treneris, varbūt ar laiku viņš arī to iemācīties. Jā , konkurence Eiropā ir pat pieaugusi un objektīvi Latvija patlaban nav top 5 komanda, bet slavas dziesmas jau var dziedāt, ja sportists vai komanda sasniedz savu maksimumu, vai ,kā saka, uzlec augstāk par galvu! Lai cīnītos par vietām otrā desmitniekā, tur pie izlases stūres var būt vai ikviens LBL komandu treneris!

  -1 [+] [-]

, 2015-03-27 13:37, pirms 9 gadiem
Pēdējās spēlēs Dāvis spēlēja krietni vairāk nekā sezonas vidū (tuvu pie 30 min) un arī forma bija uzņemta ļoti laba. Varbūt ar slodzēm bija kkas pārforsēts...?

Nav jābūt speciālistam, lai saprastu, ka piezemēšanās+atsperšanās pie dotās kāju konfigurācijas ir riskanta.

Gan iepriekšējā reize, gan, piemēram, tas kā traumu dabūja rouzs ir ļoti līdzīgas: cenšanās atsperties pēc sarežģītas piezemēšanās. Un nejau pašā atsperšanās faktā ir vaina, bet gan tajā, ka zinot to, ka tūlīt būs jāatsperas ''atsperšanās muskuļu grupas'' tiek mentāli sagatavotas uz atsperšanos un attiecīgi piezemēšanās fāze tiek kaut kādā mērā noslinkota.

Patīkami jau redzēt, ka spēlētājs ir vispusīgs un var gan iemest, ga iziet cauri, bet nu par šāda veida caurgājieniem, kur nav stabila kontakta ar zemi būtu jāaizmirst.

     [+] [-]

, 2015-03-27 13:39, pirms 9 gadiem
dobrecovs rakstīja: Pieciniekam? īpaši tagad, kad Dāvis vēl izkritis, un, iespējams, nebūs Porziņģa? Tikt uz olimpisko kvali būtu sapnis, ja godīgi. Ja tiks astotniekā, tad jānēsā uz rokām.

P.S.

Uz EČ būs vismaz 7-9 izlases ar labāku vai līdzvērtīgu sastāvu.
Piekrītu, ja nebūs Dāvis un Porziņģis, tad arī astotnieks būs ļoti labs sasniegums.
Bet vēl atgriežoties pie iepriekšējā čempionāta, arī paši spēlētāji bija šokēti par zaudējumu Beļģijai un ilgi nevarēja sagremot palaisto izdevību tikt vismaz ceturtdaļfinālā. Te daudzi raksta, bet paliek iespaids, ka vēro sacensības ļoti pavirši. Tajā čempionātā gandrīz visas komandas spēlēja bez daudziem līderiem, Serbijai bija ļoti jauna, var teikt eksperimentāla komanda. Jā, šajā čempionātā visas tās top komandas būs spēcīgākas, jo būs cīņa par olimpiskām ceļazīmem un tā čempionāta neveiksmnieces centīsies reabilitēties! Bet izlietu ūdeni nesasmelt!

  -1 [+] [-]

, 2015-03-27 13:40, pirms 9 gadiem
Bet reāli , kāds tiešām domāja, ka varam tikt pieciniekā? Uz sitiena var nosaukt piecas izlases kuras ir stiprākas , piemēram, Turcija, Spānija, Francija, Itālija , Serbija.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-27 13:44, pirms 9 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Es Bagatskim nevaru piedot, ka viņš pēdējā Eiropas čempionātā netika vismaz ceturtdaļfinālā, kaut bija pat ļoti labas iespējas. Var jau ņirgt par Kristapu Valteru un Kambalu , bet divus gadus atpakaļ viņi būtu noderējuši, sevišķi Kambala, jo centru trūkums bija jūtams. Arī tagad ar centriem ir bēdīgi. Ja nebūs Porziņģis, tad īpaši slikti. Jā, Kambis šogad nav vairs tas, bet ja viņam būtu motivācija, tad vēl nezin kā būtu? Kas tad mums centrā ir? Nestabilais Zaķis. . . Porziņģis kaut nav klasiska centrs, var šo robu aizpildīt, bet vai viņš būs?
Bagatskim Krievijā ir labi panākumi, bet tur ir citi spēles noteikumi, budžets u.t.t. Es viņu vērtēju kā izlases treneri. Par 11.vietu Eiropas čempionātā, par reāli neizmantotām iespējām tikt vismaz astotniekā nav ko slavēt! Vai Ukrainai, vai Beļģijai bija labāks sastāvs?
Ja šogad Bagatskis aivedīs komandu uz Franciju un tiks vismaz pirmajā piecniekā, jo nu jau pie izlases stūres viņš ir ilgāk un nevarēs teikt bija zaļa komanda, tad gods un slava Bagatskim un varēs taikt, ka viņš paveicis labu darbu!
Porziņģis vispaar nav centrs viņš ir tiirs PF es nezinu, kaa vinjsh vareetu Valanchuunu gruustiities. Visticamaak nespelees KP. Kambala aizsardziibaa nekad nav bijis iipashi labs taakaa bez vinja var iztikt, bet Valets nodereetu, bet vinjsh nenaaaks no mainjas Streelniekam 10 min aizmirsti.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-27 13:46, pirms 9 gadiem
tikuntā tiksim pieciniekā

     [+] [-]

, 2015-03-27 13:47, pirms 9 gadiem
Krokodils rakstīja: Bet reāli , kāds tiešām domāja, ka varam tikt pieciniekā? Uz sitiena var nosaukt piecas izlases kuras ir stiprākas , piemēram, Turcija, Spānija, Francija, Itālija , Serbija.
Izloze bija tāda, ka varētu būt iespējas. Ja uzvaram grupu vai paliekam otrie, tad būtu garantija, ka spēlējam 1/8 pret Slovēniju, Gruziju un tad jāuzvar- vēl tikai viena spēle no divām, lai tiktu uz OS kvalifikāciju(vismaz).

Faktiski 2001 variants, kur paņēmām Lietuvu, Slovēniju, bet ar to pietika, lai paņemtu 8-nieku.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-27 13:48, pirms 9 gadiem
Krokodils rakstīja: Pag, vai tad Porzinģis arī nebūs izlasē? Kurš tad vilks garo galu?
Bērzs,Freimis un Mejers. Droshvien Timmu ar iespēlēs, kaa ceturto un O.siliņš ar Kuksiks, Janichenoks, bluums plivinaas trojkas. Visticamāk, ka Zaķis būs izlasē, jo vajadzēs vīru, kas var smagos noturēt.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-27 13:51, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Izloze bija tāda, ka varētu būt iespējas. Ja uzvaram grupu vai paliekam otrie, tad būtu garantija, ka spēlējam 1/8 pret Slovēniju, Gruziju un tad jāuzvar- vēl tikai viena spēle no divām, lai tiktu uz OS kvalifikāciju(vismaz).

Faktiski 2001 variants, kur paņēmām Lietuvu, Slovēniju, bet ar to pietika, lai paņemtu 8-nieku.
Kādu vēl Gruziju?

  +2 [+] [-]

, 2015-03-27 13:52, pirms 9 gadiem
Es vēlos nedaudz precizēt lietas, jo daudzi ir sarakstījuši neiedomājamas muļķības gan par iepriekšējo operāciju, kurā "sašūtas" saites, gan to, ka krusteniskā saite ir skrimslis, kurš saaug, gan vingrojumiem, kuri stiprina saites...
Ja sarauta ir ceļgala krusteniskā saite, tad viņu nav iespējams sašut - tiek veikta saites rekonstrukcijas operācija, kurā jaunas saites izmantošanai tiek izmantots transplants no paša operējamā cilvēka ķermeņa (visbiežāk no paceles vai cīpslas, kuru varam paši sataustīt un redzēt ceļa locītavā). Ilgais laiks ir nepieciešams, lai jaunā saite/transplants cauraugtu ar asinsvadiem un iedzīvotos ķermenī, kā arī tiktu atjaunota normāla muskuļu darbība, kuri mežonīgā ātrumā atrofējas, jo nepiedalās ķermeņa ikdienas darbā.
Otrs fakts, kuru man mācīja anatomija ir, ka saites nav iespējams uztrennēt vai stiprināt. Saites ir un veic savu funkciju. Stiprināt var muskulatūru un muļķīgi būtu iedomāties, ka jāstiprina ir tikai kāju muskulatūra šinī gadījumā. Visbiežāk šādas traumas ir ķēdes reakcija ķermeņa nesimetriskai attīstībai, kur viena ķermeņa puse ir fiziski attīstītāka par otru, kā rezultātā, ķēdes reakcijā, nestandarta situācija muskuļi nespēj saturēt atlēta kāju, jo pārāk liela slodze tiek uzlikta uz šo vienu kāju, lai nokompensētu vājākās ķermeņa daļas muskuļu nepaveikto darbu. Jāstiprina ir dziļie muskuļi un kājas protams arī.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-27 13:53, pirms 9 gadiem
dobrecovs rakstīja: Kādu vēl Gruziju?
Labi ieliekam Maķedoniju, vai kas mainīsies?

  -1 [+] [-]

, 2015-03-27 13:53, pirms 9 gadiem
Krokodils rakstīja: Bet reāli , kāds tiešām domāja, ka varam tikt pieciniekā? Uz sitiena var nosaukt piecas izlases kuras ir stiprākas , piemēram, Turcija, Spānija, Francija, Itālija , Serbija.
Runa ir par iepriekšējo čempionātu. Tad neviena top komanda nebija labākā sastāvā. Vai tad nemaz neskatījāties?!? Šogad būs daudz grūtāk. Spānija, Francija, Turcija, Lietuva, Krievija, Grieķija, Serbija. . .Tās ir komandas kas objektīvi par Latviju ir spēcīgākas. Ar Novicki laikam arī Vācija, tad vēl Itālija, Horvātija, Slovēnija, Melnkalne, Bosnija, bet ar tām var cīnīties arī par uzvaru.

     [+] [-]

, 2015-03-27 13:56, pirms 9 gadiem
Njā, un Dāvis bija labi iespēlējies, vidēji spēlē 11.6 punkti Eirolīgā, top25 starp rezultatīvākajiem

  +1 [+] [-]

, 2015-03-27 14:00, pirms 9 gadiem
KazahsLV rakstīja: Čempionātā neredzēt, tik sasodīti žēl.. Švaki pamati tiem jauniešiem ielikti kopš bērnu kājām, daudziem jauniešiem ar tām kājām ir problēmas.
problēma ir tajā, ka labākie jaunieši spēlē 2-3vecuma grupās un saņem milzīgas slodzes, kurām viņi attīstības vecumā nav gatavi un pārejot uz lielo basketu, nodilušie ceļi leik par sevi manīt.
te diemžēl nba iet gar degunu, paliks lielisks eirolīgas spēlētājs.

     [+] [-]

, 2015-03-27 14:08, pirms 9 gadiem
DNX rakstīja: problēma ir tajā, ka labākie jaunieši spēlē 2-3vecuma grupās un saņem milzīgas slodzes, kurām viņi attīstības vecumā nav gatavi un pārejot uz lielo basketu, nodilušie ceļi leik par sevi manīt.
te diemžēl nba iet gar degunu, paliks lielisks eirolīgas spēlētājs.
Tad izskaidro, kāpēc leišiem ar līdzīgām slodzēm mazāk traumēto?

     [+] [-]

, 2015-03-27 14:10, pirms 9 gadiem
AloizsZeps rakstīja: Es vēlos nedaudz precizēt lietas, jo daudzi ir sarakstījuši neiedomājamas muļķības gan par iepriekšējo operāciju, kurā "sašūtas" saites, gan to, ka krusteniskā saite ir skrimslis, kurš saaug, gan vingrojumiem, kuri stiprina saites...
Ja sarauta ir ceļgala krusteniskā saite, tad viņu nav iespējams sašut - tiek veikta saites rekonstrukcijas operācija, kurā jaunas saites izmantošanai tiek izmantots transplants no paša operējamā cilvēka ķermeņa (visbiežāk no paceles vai cīpslas, kuru varam paši sataustīt un redzēt ceļa locītavā). Ilgais laiks ir nepieciešams, lai jaunā saite/transplants cauraugtu ar asinsvadiem un iedzīvotos ķermenī, kā arī tiktu atjaunota normāla muskuļu darbība, kuri mežonīgā ātrumā atrofējas, jo nepiedalās ķermeņa ikdienas darbā.
Otrs fakts, kuru man mācīja anatomija ir, ka saites nav iespējams uztrennēt vai stiprināt. Saites ir un veic savu funkciju. Stiprināt var muskulatūru un muļķīgi būtu iedomāties, ka jāstiprina ir tikai kāju muskulatūra šinī gadījumā. Visbiežāk šādas traumas ir ķēdes reakcija ķermeņa nesimetriskai attīstībai, kur viena ķermeņa puse ir fiziski attīstītāka par otru, kā rezultātā, ķēdes reakcijā, nestandarta situācija muskuļi nespēj saturēt atlēta kāju, jo pārāk liela slodze tiek uzlikta uz šo vienu kāju, lai nokompensētu vājākās ķermeņa daļas muskuļu nepaveikto darbu. Jāstiprina ir dziļie muskuļi un kājas protams arī.
Ja saites nevar trenēt un tās ir tādas kādas ir, tad gribētu pajautāt - ar ko nodarbojas tie sportisti, piemēram, armwrestlingā startējošie, kuri kā reiz, pēc viņu pašu vārdiem, trenē saites.
Tāpat, kā var izskaidrot to faktu, ka šiem sportistiem saites tiešām ir biezākas nekā vidēji aritmētiskam cilvēkam.

Es negribu ticēt versijai, ka tāpēc, ka viņiem saites ir biezākas, tāpēc viņi arī ir armwrestlingā, jo nevar būt tā, ka viņi visi ir tik ļoti ģenētiski atbilstoši šim sporta veidam.

     [+] [-]

, 2015-03-27 14:11, pirms 9 gadiem
Ambrē rakstīja: Par cik mana sieva ir ārsts - šorīt viņai par šo tēmu visu izprasīju un viņa mani nomierināja, ka krusteniskās saites ir skriemelis un tas lēni saaug kopā - tāpēc tiem 6-8 mēneši, bet tas nenozīmē, ka ar to karjera ir cauri - vienkārši cilvēkam nav pietiekami trenēti kājas muskuļi ceļgalu rajonā un tas ir ārstējams, bet nākamgad Bertānam nāksies strādāt ar fiziskajiem treniņiem tieši priekš ceļgaliem!!!
Lūdzu, beidz rakstīt muļķības. Skriemelis ir mugurkaulā. Skrimslis (skrimšļaudu veidojums) ir menisks. Saites ir saites (veidojums, kur ir daudz vairāk elastīgo šķiedru un mazāk kolagēna). Ja saite ir pārrauta tā maģiskā veidā nesaaugs kopā. Ja tā ir iestiepta tā var nedaudz atgūt savu spēku uz rētaudu rēķina. Un ar tiem treniņiem arī tas ir nosacīti - ja ir neveiksmīgs kontakts, tad arī vislabāk trenētās kājas pasaulē nespēs noturēt celi un saites plīsīs.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-27 14:17, pirms 9 gadiem
KazahsLV rakstīja: Čempionātā neredzēt, tik sasodīti žēl.. Švaki pamati tiem jauniešiem ielikti kopš bērnu kājām, daudziem jauniešiem ar tām kājām ir problēmas.
Ko Tu te muldi? SAites "uzkačāt"?

Maksimālā mehāniskā izturība galvenokārt atkarīga no cīpslu un saišu šķērsgriezuma laukuma. Jo tas ir lielāks, jo grūtāk tās saraut. Vīriešiem ceļa locītavas saites iztur 520 - 2390 N, sievietēm 420 -1420 N. Ņemot uz vienu šķērsgriezuma laukuma vienību attiecīgi 4,1 - 24,3 N/mm2 vīriešiem un 3,6 -14 N/mm2 sievietēm. Relatīvais pagarinājums vīriešiem var sasniegt 113%, sievietēm - 160%.
Treniņa procesā jāņem vērā, ka cīpslu un saišu mehāniskās īpašības izmainās lēni. Forsējot ātruma un spēka īpašību attīstīšanu var rasties neatbilstība starp muskuļu ātrumu un spēka iespējām un cīpslu (saišu) mehāniskajiem rādītājiem. Tādēļ treniņu nodarbībās uzmanība jāpievērš cīpslu un saišu nostiprināšanai. Diemžēl zinātniski pamatotu rekomendāciju šajā jautājumā nav, taču vairums praktiķu uzskata, ka to var panākt ar liela apjoma, bet nelielas intensitātes treniņdarbu.
-----------------------
Tas nozīmē, ka saites tu vari dabūt tikai par 13% spēcīgākas, kā tas būtu nepievēršot uzmanību tam... Un tajās sporta skolās kur trenējās Vecvagars un Bertāns - toč trenēja kājas muskuļus un staipijās.

     [+] [-]

, 2015-03-27 14:21, pirms 9 gadiem
Saišu un cīpslu mehāniskās īpašības kopumā ir ļoti sarežgītas. Izstrādāt mehāniski-matemātisku teoriju pagaidām zinātniekiem nav izdevies. Pašlaik vēl nav arī zinātniski pamatotas to attīstīšanas metodikas ar fizisku vingrinājumu palīdzību.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-27 14:24, pirms 9 gadiem
ficuks rakstīja: Kuras saites, priekšējās krusteniskās, vai aizmugurējās!? Tās pašas, kuras jau reizi šuva!?? Tad kā tas tika izdarīts!?? Dzirdēts stāsts.. futbola sakarā..
Nesalīdzini ar Kobi, kurš ir nodzīts zirgs, ar nolietotām saitēm un locītavām, bet te traumējas jauni,spēcīgi kumeļi, kaut kas nav...

TURIES, DĀVI!!! Lai ātri dzīst!!!
Kobe? Ko tad teikt par Rose, Durant un daudziem citiem superstariem iepriekš un priekšdienās?

Saites ir tādas, kādas tās ir.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-27 14:24, pirms 9 gadiem
Tas tikai pierāda, ka basketbols nav balto cilvēku sportveids, sačakarē cilvēkus gan garīgi (sāk klausīties repu), gan fiziski (ceļi).

Mīļie latvieši, mums taču ir tik daudz nacionālo izklaides veidu kā ķekatas un sviesta kulšana. Nav ko smelties no ārzemēm viskautkādas degradējošas nodarbes.

     [+] [-]

, 2015-03-27 14:26, pirms 9 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Ja saites nevar trenēt un tās ir tādas kādas ir, tad gribētu pajautāt - ar ko nodarbojas tie sportisti, piemēram, armwrestlingā startējošie, kuri kā reiz, pēc viņu pašu vārdiem, trenē saites.
Tāpat, kā var izskaidrot to faktu, ka šiem sportistiem saites tiešām ir biezākas nekā vidēji aritmētiskam cilvēkam.

Es negribu ticēt versijai, ka tāpēc, ka viņiem saites ir biezākas, tāpēc viņi arī ir armwrestlingā, jo nevar būt tā, ka viņi visi ir tik ļoti ģenētiski atbilstoši šim sporta veidam.
Ja viņi Tev saka, ka trennē saites, tad viņi visticamāk nezin ko viņi trennē. Es neesmu profesors un, protams, varu arī kļūdīties, bet tik cik man ir mācīts, tad uztrenēt var muskuļus. Saites var iestiept, var traumēt, var saraut... Ja saite ir izstiepta (par daudz) tad tā nespēs konkrēto locītavu tik labi saturēt. Par piemēru var minēt potīti, kuru jaudīgi sastiepjot, nākamreiz pie rotējošas kustības sastiept būs daudz vieglāk. Armwreslingā tiek pastiprināti trenēta ķermeņa augšdaļa, īpaši ekstremitāšu (roku) muskuļi un protams, ka šo muskuļu laba trenētība sekmē konkrēto locītavu stiprību vai noturību.

  +2 [+] [-]

, 2015-03-27 14:28, pirms 9 gadiem
chemist_dk rakstīja: Tas tikai pierāda, ka basketbols nav balto cilvēku sportveids, sačakarē cilvēkus gan garīgi (sāk klausīties repu), gan fiziski (ceļi).

Mīļie latvieši, mums taču ir tik daudz nacionālo izklaides veidu kā ķekatas un sviesta kulšana. Nav ko smelties no ārzemēm viskautkādas degradējošas nodarbes.
Dāvis jau nu noteikti ir pozitīvs paraugs, ar galvu puisim viss ok, tas jau parādījās Partizan laikos, kad puika iemācījās serbu valodu, pat Crvena Zvezda fani sāka viņu cienīt.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-27 14:29, pirms 9 gadiem
Timma tikko atteicis Laboral sevi kā Bertāna aizvietotāju... wow.

     [+] [-]

, 2015-03-27 14:35, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Atšķirībā no garuma (ko arī var "trenēt", ja laicīgi pie tā sākt strādāt), muskuļus-stabilizatorus, kā arī vnk kāju muskuļus, lai ceļgalā slodze būtu pareizi sadalīta var un vajag trenēt.
Puisis neveiksmīgi sabremzēja un iegrieza celi. To arī var uztrenēt?

     [+] [-]

, 2015-03-27 14:39, pirms 9 gadiem
kristaps30 rakstīja: tikuntā tiksim pieciniekā
Rīgas grupā noteikti.

     [+] [-]

, 2015-03-27 14:40, pirms 9 gadiem
Kas teica ka Porzingis nespelees? Vins tak teica ka labrat speles

     [+] [-]

, 2015-03-27 14:40, pirms 9 gadiem
ja nu vieniigi vinu nodrafrēs NBA un tad klubs nelaidiis...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-27 15:13, pirms 9 gadiem
Lai veiksmīga un ātra atveseļošanās, Dāvi! Tu esi cīnītājs un ar lieliskām spēlēm visaugstākajā līmenī daudzu sezonu garumā mūs visus vēl priecēsi un priecēsi!

     [+] [-]

, 2015-03-27 15:20, pirms 9 gadiem
Onslovs rakstīja: Puisis neveiksmīgi sabremzēja un iegrieza celi. To arī var uztrenēt?
Jau sākumā teicu - protams, ir gadījumi, kad nekāda trenēšana nepalīdzēs, jo ir kā ir.

Tāpat konkrētā gadījumā viss tālākais, protams, ir spekulācijas. Ja kāds teiks, ka treniņš "ņipričom", nav jau argumentu, lai pierādīt, ka "pri čom", tai pašā laikā var arī izvirzīt tēzi, ka tās ir sekas nevienlīdzīgai slodzes sadalei ceļgalā, kas veidojusies no, kā te jau minēja, nepareiza, nepilnvērtīga treniņa (kaut kur pa daudz, kaut kur pa maz trenēts).

Nosacīti - ja viss būtu kā vajag, tad muskulis noturētu ceļgalu pareizā pozīcijā (arī tīri hipotētisks pieņēmums).

Un overall - zinot kas un kā notiek tādā vidējā sporta skolā basketbola vai futbola treniņos, es nekad nenoticēšu tiem, kas saka, ka ar vispārējo un specifisko fizisko sagatavotību Latvijas bērnu un jauniešu sportā viss ir ok. Sekas, diemžēl, mēs redzam uz tiem, kas sadomā sportu izvēlēties kā profesiju.

     [+] [-]

, 2015-03-27 15:27, pirms 9 gadiem
AloizsZeps rakstīja: Ja viņi Tev saka, ka trennē saites, tad viņi visticamāk nezin ko viņi trennē. Es neesmu profesors un, protams, varu arī kļūdīties, bet tik cik man ir mācīts, tad uztrenēt var muskuļus. Saites var iestiept, var traumēt, var saraut... Ja saite ir izstiepta (par daudz) tad tā nespēs konkrēto locītavu tik labi saturēt. Par piemēru var minēt potīti, kuru jaudīgi sastiepjot, nākamreiz pie rotējošas kustības sastiept būs daudz vieglāk. Armwreslingā tiek pastiprināti trenēta ķermeņa augšdaļa, īpaši ekstremitāšu (roku) muskuļi un protams, ka šo muskuļu laba trenētība sekmē konkrēto locītavu stiprību vai noturību.
Šādas replikas ir dzirdamas arī no visaugstākā līmeņa sportistiem - Vojevodas, Cipļenkova, Brzenka, Larata.

Turklāt fakti pierāda, ka cilvēkiem, kas strādā nosacīti saišu trenēšanas režīmā, tās arī ir biezākas. Nevar jau būt tā, ka viņi visi atnāk uz roku cīņām jau ar biezām saitēm. Tāds gadījums būtu unikāls tīri no sporta selekcijas (sporta veida izvēles un piemērotības) aspekta.

Arī visiem spēka sporta pārstāvjiem saišu biezums ir lielāks nekā ikdienas cilvēkiem.

Pieļaujot, ka es kaut ko arī nezinu, uzdošu nākošo jautājumu - lietojot konkrētus farmakoloģiskos preparātus (nesauksim kādus), arī ir novērojama saišu biezuma palielināšanās. Kas tad ir tas?

     [+] [-]

, 2015-03-27 15:37, pirms 9 gadiem
Lasot saraksti par saišu biezumiem, es tā kā gribētu ielikt savas piecas kapeikas (šī tēma man ar ir interesanta).

Cilvēka ķermenis kā tāds vispār ir ļoti maz izpētīs. Ja kādam liekas, ka tā nav, tad, lai paskatās tās pašas teorijas un strāvojumus, kas valda bodibildingā, kuram pamatā arī ir zinātne un cilvēka ķermeņa pētījumi. Tiem, kam slinkums, varu pateikt, ka uz šo brīdi vēl aizvien ir strīdi par to vai ir iespējama muskuļu hiperplazija, piemēram. Vai arī muskuļu apjomu pieaugums notiek tikai uz hipertrofijas pamata? Tāpat arī ir vēl virkne ar piemēriem, ko varētu nosaukt.

Cilvēks nav izpētīts!

Ja par hipertrofiju/hiperplaziju, tad tie, kas pieļauj hiperplazijas esamību to balsta uz pētījumiem, kas notika UZ DZĪVNIEKIEM! Tāpat arī visādi pētījumi par konkrēta proodukta ietkemi uz cilvēku, tiek balstīti uz testiem, kas veikti uz dzīvniekiem (teiksim - olu ietekme uz holesterīna līmeni. Savulaik ar olām baroja trušus, kas paši pa sevi vispār ir zālēdāji, bet pēc tam visus testu rezultātus attiecināja uz cilvēkiem) utt.

Saites. Kā jau minēts iepriekš, tad ir cilvēki, kas tic tam, ka saites treniņu rezultātā kļūst biezākas un tam ir savs points. Ir arī pretinieki, kas to noliedz. Kā ir patiesībā? A figviņzin!

Mūsdienu zinātne un medicīna, lai arī tiek ļoti slavētas, patiesībā tieši ar cilvēku ir strādājušas salīdzinošo nedaudz (sevišķi tie procesi, kas notiek, kā saka "tiešraides" režīmā un kurus nevar nofiksēt ar kaut kādiem aparātiem), līdz ar to ne visiem pētījumiem var ticēt un apgalvot, ka tieši tā arī ir.

     [+] [-]

, 2015-03-27 15:50, pirms 9 gadiem
Jāpamaina treniņu metodika tieši kājām un viss būs kārtībā,basketbols nav tas sporta veids ,kur pēc šādām traumām,pat atkārtotām nevarētu atgriezties laukumā un spēlēt augstā līmenī.Tā kā veseļojies un gaidam atpakaļ laukumā..

     [+] [-]

, 2015-03-27 16:57, pirms 9 gadiem
Vot tas ir sāpīgi!

Dāvi turās un lai izdodas tik pāri šim grūtajam posmam!

     [+] [-]

, 2015-03-27 17:31, pirms 9 gadiem
MAUCĪBA!!!

     [+] [-]

, 2015-03-27 17:42, pirms 9 gadiem
AloizsZeps rakstīja: Es vēlos nedaudz precizēt lietas, jo daudzi ir sarakstījuši neiedomājamas muļķības gan par iepriekšējo operāciju, kurā "sašūtas" saites, gan to, ka krusteniskā saite ir skrimslis, kurš saaug, gan vingrojumiem, kuri stiprina saites...
Ja sarauta ir ceļgala krusteniskā saite, tad viņu nav iespējams sašut - tiek veikta saites rekonstrukcijas operācija, kurā jaunas saites izmantošanai tiek izmantots transplants no paša operējamā cilvēka ķermeņa (visbiežāk no paceles vai cīpslas, kuru varam paši sataustīt un redzēt ceļa locītavā). Ilgais laiks ir nepieciešams, lai jaunā saite/transplants cauraugtu ar asinsvadiem un iedzīvotos ķermenī, kā arī tiktu atjaunota normāla muskuļu darbība, kuri mežonīgā ātrumā atrofējas, jo nepiedalās ķermeņa ikdienas darbā.
Otrs fakts, kuru man mācīja anatomija ir, ka saites nav iespējams uztrennēt vai stiprināt. Saites ir un veic savu funkciju. Stiprināt var muskulatūru un muļķīgi būtu iedomāties, ka jāstiprina ir tikai kāju muskulatūra šinī gadījumā. Visbiežāk šādas traumas ir ķēdes reakcija ķermeņa nesimetriskai attīstībai, kur viena ķermeņa puse ir fiziski attīstītāka par otru, kā rezultātā, ķēdes reakcijā, nestandarta situācija muskuļi nespēj saturēt atlēta kāju, jo pārāk liela slodze tiek uzlikta uz šo vienu kāju, lai nokompensētu vājākās ķermeņa daļas muskuļu nepaveikto darbu. Jāstiprina ir dziļie muskuļi un kājas protams arī.
Principā, piekrītu gandrīz visam rakstītajam. Vienīgi šad tad implantus-saites ņem arī no cūkām. Un saites tiešā veidā stiprināt nevar, bet ar pareiziem vingrojumiem tās var padarīt elastīgākas + kā jau savā iepr.komentā minēju - nepieciešams stiprināt ceļgaļa muskuļus,kas saturēs celi un neļaus tam "ļurkāties".

     [+] [-]

, 2015-03-27 17:48, pirms 9 gadiem
Nu neveicās... mocīsies, kā Sabonis, bet tiks NBA.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-27 22:29, pirms 9 gadiem
Ja gribas zināt no kā tās locītavas sastāv - iestājies LSPA un jau 1.kursā tiksi pie līķīša, kur ar pinceti varēsi visus muskuļus pārcilāt. tad arī sapratīsiet, ka locītavas notur savā vietā muskuļi, saites ir tikai kustību ierobežojošais veidojums, kas satur kaulus kopā.
Ko nebūs nest un turēt muskulim, to saite nenoturēs.

     [+] [-]

, 2015-03-27 23:38, pirms 9 gadiem
žēl arī komandas,-pēdējālaikā bija iespēlējusies un rādīja ļoti labu sniegumu.
Bez Bertāna viss pajūk...

     [+] [-]

, 2015-03-28 00:49, pirms 9 gadiem
Nekas Dāvi. Turies! Izlasei Tu būsi vajadzīgs RIO

     [+] [-]

, 2015-03-28 08:41, pirms 9 gadiem
Nu galīgi negribas neko sliktu teikt un visu cieņu Bertānam par apņēmību, bet nu NBA sapnis var tikt nesasniegt. Pie tam nav īsti skaidrs vai tas ir tas pats celis vai otrs. labāk jau nu tas pats, jo abi ceļi sačakarēti...... Kā cilvēks, kurš pats kādreiz sarāva ceļa saites varu paskaidrot, ka tas process ir nenormāli sāpīgs. tev būtībā uzliek jaunas saites un tad pusgadu tās ir intensīvi jāiestrādā. 2 mēnešus uz kruķiem sākumā. Un otrs ir, ka izmaainās psiholoģija, tu sāc to celi sargāt (neapzināti pat), sāc izvairīties no kontakta spēles laikā.

     [+] [-]

, 2015-03-30 00:22, pirms 9 gadiem
Tas ir vāks, ka cilvēka spējas ir atkarīgas no 2cm skrilas

     [+] [-]

, 2015-03-30 00:25, pirms 9 gadiem
vakseliits rakstīja: VV strādāja par fiziskās sagatavotības treneri?
Umbraško Sr