Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

"Baroniem" pretiniekos favorīti

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

"Baroniem" pretiniekos favorīti
Pērn Kārļa Muižnieka trenētā komanda izcīnīja FIBA Eiropas Kausu, šogad pretinieki daudz nopietnāki
Foto: Romualds Vambuts, eSports.lv

Latvijas čempioni, basketbola klubs „Barons/LMT” šovakar plkst. 20:15 ULEB Eiropas Kausa B grupas pirmajā spēlē „Arēnā Rīga” tiksies ar Maskavas „Dinamo”.

„Baroni” spēlei gatavojas 11 spēlētāju sastāvā, savukārt maskavieši sniegotajā Rīgā pirmdien ieradās ar 13 atlētiem. „Dinamo” rindās ir Domani, Bikovs, Hansens, Javtoks, Vasiļjevs, Lavrinovičs, Pargo, Praiss, Nahbars, Koroļovs, Hvostovs, Moņa un Makdonalds. Pirmsspēles treniņu viesi aizvada otrdienas rītā, jo vakar Arēnā notika KHL spēle.

„Dinamo” ir viens no bagātākajiem Krievijas klubiem un savā valstī kopā ar citu Maskavas vienību „Himki” tiek uzskatīts par vienu no galvenajiem ULEB Kausa favorītiem. Paralēli cīņai par Kausu otrs maskaviešu mērķis ir izcīnīt ceļazīmi uz ULEB Eirolīgu, kurā no 2009./2010. gada sezonas varēs spēlēt divi Krievijas klubi. Automātisku ceļazīmi uz Eiropas spēcīgāko klubu turnīru garantēs uzvara ULEB Kausā vai Krievijas superlīgā.

Divi no „Dinamo” spēlētājiem vēl pērn spēlēja NBA. Džanero Pargo startēja Ņūorleānas „Hornets” rindās, slovēnis Boštans Nahbars spēlēja Ņūdžersijas „Nets”. Komandā ir uzreiz divi Lietuvas valstsvienības centra līnijas spēlētāji Dariušs Lavrinovičs un Roberts Javtoks, tāpat divi potenciālie Krievijas izlases kandidāti Sergejs Moņa un naturalizētais amerikānis Treviss Hansens. Labi zināms Latvijā ir amerikāņu aizsargs Holiss Praiss, arī pārējie ir augsta līmeņa spēlētāji.

Tāpat kā Latvijas basketbols, „Dinamo” šajā sezonā svin 85 gadu jubileju un lepojas ar uzvaru pirmajā Krievijas čempionātā (tas notika 1937. gadā). Jaunākajos laikos klubs palicis Maskavas CSKA ēnā, tomēr trīskārt izcīnījis Krievijas čempionāta sudrabu (1995-1996, 2005) un divreiz bronzu (2004, 2007). Lielākais panākums datējams ar 2006. gadu, kad izdevās izcīnīt ULEB Kausu, bet gadu vēlāk aizcīnīties līdz ULEB Eirolīgas ceturtdaļfinālam. 2008. gada pavasarī „Dinamo” iekļuva ULEB Kausa pusfinālā, tur atzīstot minimālu „Akasvayu Girona” pārākumu 78:81. Tagad maskavieši pulcējuši vēl spēcīgāku sastāvu, atvēzējoties augstākiem mērķiem. Papildus pavasarī tika piesaistīts talantīgais amerikāņu treneris, Krievijas valstsvienības galvenais stūrmanis līdz 2012. gadam, Deivids Blats, kura rēķinā jau ir viens ULEB Kauss, 2005. gadā izcīnīts kopā ar Sanktpēterburgas „Dinamo”.

„Dinamo” ir B grupas favorīti un pirmo pozīciju viņiem prognozē basketbola eksperts Vladimirs Gomeļskis. „Zvaigžņotajam sastāvam, pieredzee un ambiciozā trenera sasniegumiem jānodrošina dinamiešiem pirmā vieta un bezproblēmu kvalificēšanās nākamajai kārtai. Manuprāt, „balti-zilie” var paklupt tikai Kazaņā, taču nez vai tas notiks. Pārējās komandas tām nespēs pabojāt nervus. Piemēram, bulgāru „Akademik” pamatcentrs ir Baņevs, kurš nez vai iekļūtu pat „Dinamo” fārmkluba pamatsastāvā. Protams, bulgāriem ir labi basketbolisti, taču ar Blata monstriem viņi sacensties nevar. „Barons” ir interesantāks par „Akademik”, pašreizējie Latvijas čempioni. Taču, salīdzinot sastāvus, maskaviešu pārākums acīmredzams. Salīdziniet aizsargu pāri Gusts-Šķēle ar Pargo-Hansena duetu. Manuprāt, jautājums par uzvarētāju atkrīt. Jā, latviešiem ir perspektīvs centra spēlētājs Bērziņš, taču sacensties ar Javtoku viņš šobrīd nav gatavs. Ideālajā variantā „Dinamo” pēc iespējas ilgāk nevajadzētu tikties ar „Himkiem”, jo tie ir divi izteikti ULEB Eiropas Kausa favorīti.”

"Barons/LMT" šosezon bija aizvadījusi spēles tikai SEB Baltijas Basketbola līgas Elites divīzijā un Latvijas Basketbola līgas pirmajā divīzijā. Iepriekšējā nedēļa pagājusi ar mainīgām sekmēm - vispirms BBL izbraukuma spēlē zaudēts Kedaiņu "Nevežis", savukārt piektdien Jelgavā tikai pēdējās minūtēs izdevās pārspēt Vara Krūmiņa trenēto "Zemgali". Par nelielu attaisnojumu kalpo fakts, ka komanda iemēģina trīs jaunus amerikāņus - Rodsu, Abernetiju un Smitu, bet līgums pagaidām noslēgts tikai ar pirmo. Nedēļas nogalē bija apslimis rīdzinieku aizsargs Armands Šķēle, taču šovakar viņš būs gatavs doties laukumā.

Otrajā B grupas spēlē Kazaņas „Unics” izbraukumā Bulgārijā sacentīsies ar Sofijas „Akademik”. Otro spēli „Baroni” nākamnedēļ aizvadīs izbraukumā Tatarstānā, sacenšoties ar „Unics”.

ULEB Eiropas Kausa dalībnieces ir sadalītas astoņās apakšgrupās, no 25. novembra līdz 2009. gada 13.janvārim aizvadot spēles divos apļos. Katras grupas divas labākās komandas iekļūs otrajā kaŗtā. Šajā stadijā 16 klubi tiks sadalīti četrās apakšgrupās. No 27.janvāra līdz 10.martam tiks izspēlēti divi apļi. Katras grupas divas labākās komandas iekļūs Astoņu finālā. Pēc izslēgšanas turnīra principiem (ceturtdaļfināli, pusfināli, fināls) čempions kļūs zināms no 9. līdz 12.aprīlim.

eSports.lv piedāvā

Jau šodien eSports.lv lasiet plašu interviju ar „Dinamo” galveno treneri Deividu Blatu.

Maskavas „Dinamo” sastāvs

Vārds/UzvārdsNr.PozīcijaDzimšanas gadsPilsonībaAugums
Travis Hansen6Aizsargs1978Krievija198
Darius Lavrinovic7Centrs1979Lietuva212
Hollis Price9Aizsargs1979ASV186
Sergey Bykov10Aizsargs1983Krievija190
Jannero Pargo11Aizsargs1979ASV188
Sergey Monya12Uzbrucējs1983Krievija202
Dmitry Domani14Aizsargs1974Krievija200
Robertas Javtokas15Centrs1980Lietuva211
Yury Vasilyev17Centrs1981Krievija207
Arriel McDonald18Aizsargs1972Slovēnija191
Bostjan Nachbar21Uzbrucējs1980Slovēnija206
Dmitry Khvostov22Aizsargs1989Krievija190

Izmantotie resursi:
ulebcup.com
dynamobasket.com
barons.lv

Slēpts komentārs: raichuuu

 +36 [+] [-]

, 2008-11-25 11:46, pirms 16 gadiem
Nu re! Viens raksts par ASK un viens par Baronu! Faniem vismaz nebūs jārej vienam uz otru!

  +7 [+] [-]

, 2008-11-25 11:50, pirms 16 gadiem
Lai vai cik ļoti visi fanotu un ticētu. Šodien uzvarēt nav iespējams, šī ir EIROLĪGAS komanda, komandā spēle Pargo kurš pern gāja NOH starta pieciniekā, neviens Barons spēle'tajs netiktu Dinamo rindās pat laukumā. Visu cieņu, bet objektīvi ta nu luk ir

  +3 [+] [-]

, 2008-11-25 11:51, pirms 16 gadiem
Ja pieņemam, ka barons ar visām spēlētāju izmaiņām un slimībām pašlaik ir Nevežis un Zemgales līmenī, tad šovakar Arēnā gaida kārtīgs kāsiens.

  +5 [+] [-]

, 2008-11-25 11:51, pirms 16 gadiem
Perspektīvais centrs Bērziņš - šitādus tekstus saklausās, sadomājās, ka ir kruts un aidā izklaidēties. Cik ilgi viņš ir perspektīvs?

 +27 [+] [-]

, 2008-11-25 11:51, pirms 16 gadiem
Novēlu abām mūsu komandām pa uzvarai

  +7 [+] [-]

, 2008-11-25 11:52, pirms 16 gadiem
Buus pa d***u! Diemžēl...

 +12 [+] [-]

, 2008-11-25 11:53, pirms 16 gadiem
Atvainojiet barona fani bet manuprat spele rezultats bus -20 baroniem!

 +22 [+] [-]

, 2008-11-25 11:54, pirms 16 gadiem
Pie Barona veiksmes un Dinamo neveiksmes viss var notikt
Jaacer!
Bet nu reaali skatoties buus vairaak nekaa smagi!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-25 11:54, pirms 16 gadiem
Diemžēl zaudēs, ja jau ar Jelgavu mocas...

  +7 [+] [-]

, 2008-11-25 11:55, pirms 16 gadiem
Jā sastāvs Dynamo iespaidīgs, bet no Barona var sagaidīt visādus brīnumus un ja kritīs kā pret ASK, tad var pat uzvarēt šos krievus! Protams veiksmei arī jabūt lielai!

 +11 [+] [-]

, 2008-11-25 11:59, pirms 16 gadiem
Vairak kā iespaidīgs sastāvs pret baronu! Lai veicās un kapā ko var, lai mēģina ierādīt krievu lielbudžetniekam vietu, bet būs mega grūti! Man liekas ka zaude, bet nu... spēle rādīs!

  +3 [+] [-]

, 2008-11-25 12:02, pirms 16 gadiem
Erzelis rakstīja: Diemžēl zaudēs, ja jau ar Jelgavu mocas...
Katra speele ir citaada!Peedeejaa eiropas cempii izlase arii panjeema horvaatus un pakaasa portugaaljiem!taa ka katra speele ir cits staasts.un vienaa speelee var notikt viss iipashi jau savaas maajaas!ja buutu runa par to ka jaauzvar divu speelju summaa tad ok!
Es jau nesaku ka uzvarees bet nu nav jau uzreiz galvas jaanokar un jaapadodas

  +8 [+] [-]

, 2008-11-25 12:02, pirms 16 gadiem
lai arii kaaa man nepatiktu ne KM ne AŠ un Barons kopumaaa shodien no visas sirds noveelu uzvareeet!!!

     [+] [-]

, 2008-11-25 12:07, pirms 16 gadiem
Būs jāaiziet, bet cerību uz Barona vismaz normālu spēli nav daudz...tiesa gan varēs apskatīties Lietuviešu izlases spēlētājus

  +2 [+] [-]

, 2008-11-25 12:07, pirms 16 gadiem
RiekstinsG rakstīja: Lai vai cik ļoti visi fanotu un ticētu. Šodien uzvarēt nav iespējams, šī ir EIROLĪGAS komanda, komandā spēle Pargo kurš pern gāja NOH starta pieciniekā, neviens Barons spēle'tajs netiktu Dinamo rindās pat laukumā. Visu cieņu, bet objektīvi ta nu luk ir
nu kuraa briidii pargo gaaja starta pieciniekaa ja komandaa speelee taads pg kaa CP3? bet nu domaaju ka tas krievu apskatnieks bish paarsteidzaas norakstiit duetu skjeele un gusts taapat arii beerzinjs nav iipashi vaajaaks par solinja deldeetaaju javtoku

  +2 [+] [-]

, 2008-11-25 12:09, pirms 16 gadiem
nja, šodien laikampamatīgi zaudēsim eiropas kausa galvenajiem favoriitiem, zinot cik ātri Bērziņam un Aleksanderam patīk vākt piezīmes, tad vai nu jau pirmajā puslaikā paliksim bez centriem vai ar būs tik jāstāv ar taisni izstieptām rokām. kkā uztrauc piezīmes, jaunie tās vākuši ātri, tāpat ar pārējā komanda īpaši nesaudzējas. taisni debuļi metas, bet nu, ja ne uz uzvaru, tad vismaz ar domu par pieklājīgu zaudējumu un ap 70 iemestiem punktiem pašiem un dinamo zem 100 var skatīties spēli, protams, klusībā cerot

  -2 [+] [-]

, 2008-11-25 12:09, pirms 16 gadiem
Būs būs.... pēriens.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2008-11-25 12:12, pirms 16 gadiem
Baronam ir problēma nenoskaņoties pret relatīvi vajakām komandām, šei visi jautājumi atkrīt. Varēsim daudz ko novērtēt un par dauzko izdarīt secinājumus pēc šīs spēles!
Ceru, ka spēlēsim ar 110% atdevi un ceru, ka uzvarēs komanda nevis uzvārdi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-11-25 12:14, pirms 16 gadiem
Tas ka būs grūti ir skaidrs pat manam sunim. Atliek vien apskatīt Dinču sastāvu, bet basi jau nespēlē uzvārdi, bet reāli spēlētāji. Nevajadzētu novilkt līdz galam, jo nervozā galotnē viesiem būs daudz lielākas iespējas uzvarēt, tieši pateicoties spēlētāju lielākai pieredzei un ind.meistarībai. Savukārt pie ātra un rezultatīva baša (Kažas stilā) , kad katrs var trāpīt praktiski no jebkuras vietas, izredzes manuprāt ir diezgan līdzīgas.
Svarīgi arī startā nestresot un nekompleksot, bet bliezt strikti pa savu līniju pie jebkura rezultāta un visiem kopā.
Ja sāksies individuālās meistarības paraugdemonstrējumi, tad gan būs mati.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2008-11-25 12:14, pirms 16 gadiem
Novēlēšu Baronam veiksmi.

     [+] [-]

, 2008-11-25 12:14, pirms 16 gadiem
ja Barons uzvares tas būs liela sensācija!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-11-25 12:19, pirms 16 gadiem
"Deivids Blats, kura rēķinā jau ir viens ULEB Kauss, 2005. gadā izcīnīts kopā ar Sanktpēterburgas „Dinamo”."

tomēr man liekas Blats ar SPb Dinamo izcīnīja FIBA Kausu , jo 2005. gadā Uleb Cupu izcīnīja Lietuvos Rytas!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-11-25 12:22, pirms 16 gadiem
Tieši tā, pret spēcīgām komandām visu var sagaidīt no Barona !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-25 12:25, pirms 16 gadiem
nesen skatiijos dinamieshu speeli pret himkiem... liimenis tur tieshaam daudz lielaaks bnekaa muusu klubiem! tas pats nakbars laadee truljus kaa nelabais, pargo ar neapstaadinaaams no distances!!! ta kaaa izredzu protams mazs, bet nu jaacer ka speeles beigaas baroneljiem buus plusi!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2008-11-25 12:34, pirms 16 gadiem
Lai veicās!
Slēpts komentārs: serss
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-11-25 12:37, pirms 16 gadiem
lukaz23 rakstīja: tie uzvardi ir daudz saliedetaka komanda un pats galvenais sapeletaka ka barons taa ka ja ceri ka Barons kaut ko var izspiest uz komandas garu tu kludies!!!
Reali izredzu praktiski sodien nav gruti iedomaties ka janospele Dinamo lai vinji zaudetu,kas vel nesen zaude kaut kadam Nevezis,un ka janospele baronam ,lai uzvaretu ,iespeja ir tikai ja metis ar 70% precizitati ka minimums
Un Dynamo knapi Valmieru uzvarēja starpsezonā...Protams tagad visi spēlē saskaņotāk, drošāk. Bet ar komandas garu un sportisko niknumu dauz ko var panakt. Ļoti ceru, ka AŠ un citi ļoti gribēs pierādīt to, ka viņi nav nemaz sliktāki par Dynamo džekiem.

  +3 [+] [-]

, 2008-11-25 12:38, pirms 16 gadiem
Nu ja palasa šo rakstu,tad izskatās, ka bez variantiem!!!
Bet nu lai kā celtu debesīs to Dinamo,es ticu, ka neuzvaramu komandu nav, ja aizies metieni,tad mēs vēl pacīnīsimies!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-11-25 12:45, pirms 16 gadiem
Visvairāk mani uztrauc nevajadzīgās(ātrās) piezīmes, kas Baronam ir raksturīgi. Ja pirmais puslaiks noslēgsies +- vienadi, turpinajumā visādi var būt.
Jaspēlē sava spēle, savā laukumā bez lieka stresa un piezīmēm!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-25 12:53, pirms 16 gadiem
cik maksā biļetes?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-11-25 12:57, pirms 16 gadiem
lukaz23 rakstīja: Uz ko es ceru saja spele,ka musejoe paradis labu sniegumu reali pret komandu kurai jaspele butu eiroliga(nevis kaut kadiem fanciem)
To kas notiek starpsezona var isti nenemt par pilnu itseviski krievu klubos
ceru vismaz ka musejie noturesies kaut ap -10
Vienkārši gribētu piebilst, ka tā ir pirmā ULEB eirokausa spēle šajā grupā. Dynamo spēlē izbraukumā un viņi arī ir tikai cilvēki. Viņiem ir mērķis uzvarēt turnīrā, kas uzliek pamatīgu psiholoģisku nastu, ja Barons atraujas viņi var sākt forsēt uzbrukumus vai spēlēt pārāk individuāli un protams kļūdīties.
Ticu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-11-25 13:02, pirms 16 gadiem
"Taču, salīdzinot sastāvus, maskaviešu pārākums acīmredzams. Salīdziniet aizsargu pāri Gusts-Šķēle ar Pargo-Hansena duetu. Manuprāt, jautājums par uzvarētāju atkrīt."

Krievam nospēlē vārdu maģija. Viņam liekas, ka uzvārdā noslēpta uzvara. Vēl viņiem liekas - ja spēlētājam maksā vairāk, tad tas ir stiprāks par konkurentu, kuram maksā mazāk. Gribētos viņam iebāzt acīs, ka tā nav un ka basketbols ir spēle, kur spēlē cilvēki, nevis dolāri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-25 13:09, pirms 16 gadiem
davisr1g rakstīja: Skjeelem & Co ir izredzes tikai gadiijuma, ja paraadis tadu speeli ka pret ASK Savaadak paaries paari un nepajautas kaa sauc
Nu neteiktu, ka pret ASK baigo brīnumsniegumu demonstrēja. Tas nozīmē ka ar normālu spēli un mazliet veiksmes uzvara mūsu..

  +1 [+] [-]

, 2008-11-25 13:14, pirms 16 gadiem
davisr1g rakstīja: Skjeelem & Co ir izredzes tikai gadiijuma, ja paraadis tadu speeli ka pret ASK Savaadak paaries paari un nepajautas kaa sauc
Ar ask bija tā, ka aizsardzība viņiem bija nekāda, uzbrukums arī nebija labāks, es domāju ka ar Dinamo, būs grūtāk spēlēt, gan uzbrukumā gan aizsardzībā... Patiesībā man pat apmierinātu zaudējums, galvenais lai parāda saturīgu spēli un komandas spēle neizjūk pa vīlēm (atkal neparādās nesaskaņas un neveiksmīgi individuālie mēģinājumi nerespektējot komadas biedrus), un lai ir pārliecība nākamajās spēlēs...
Vismaz totalizātors mūs par galīgi peramajiem ar neuzskata, nav kāds 5:1..

  +4 [+] [-]

, 2008-11-25 13:15, pirms 16 gadiem
es ceru ka BARONAM kritis 3nieki!! jo no ta bus atkarigs daudz!!!

NEVIENA KOMANDA NAU NEUZVARAMA!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-25 13:17, pirms 16 gadiem
Armuxa izvilks šo spēli!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-25 13:29, pirms 16 gadiem
Nu pēc totalizatora likmēm var spriest, ka Betway uzskata, ka Baronam nav nemaz tik mazas šances uzvarēt - apmēram 1/3. Tie, kas domā, ka Baronam izredzes ir 0 lai uzliek naudiņu uz Dinamo
Man liekas, ka kaut gan lielāki favorīti ir Dynamo, reāli uzvarēt var arī Barons.
Starp citu, krievu basīša klubiem gan ir milzu budžeti, bet rezultāti ir diezgan vāji, ja neskaita Maskavas CSKA...

     [+] [-]

, 2008-11-25 13:31, pirms 16 gadiem
Lai gan es esmu par to,lai LV komandas vinne citzemju komandas,dinamo bus par specigu Baronam,tachu vienmer var paveikties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-25 13:34, pirms 16 gadiem
Vienu varu pateikt - kamēr Muižnieks ir pie Barona "stūres" (pēdiņās tāpēc, ka nu jau tikai viņam pašam un vēl Zonnem liekas, ka viņi VADA šo spēlētāju apkopojumu), uzvaras nāks tikai veiksmes un apstākļu sakritības dēļ.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-25 13:35, pirms 16 gadiem
Taču, salīdzinot sastāvus, maskaviešu pārākums acīmredzams. Salīdziniet aizsargu pāri Gusts-Šķēle ar Pargo-Hansena duetu. Manuprāt, jautājums par uzvarētāju atkrīt.
Nu nez nez tas jau atkarīgs no konkrētās spēles, ne jau katru spēli spēlētājs var nospēlēt 100% savās spējās.
Tad varbūt vispār vairs netaisam spēles vnk pastamies uz sastāvu un pasakam uzvarētāju?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2008-11-25 13:45, pirms 16 gadiem
davisr1g rakstīja: youtube.com: YouTube - Miracle - Coach Brooks Addresses Team...

Shito vareeetu Muizhnieks shodien pirms speeles pateikt!Bljin , ja mums buutu shads treneris un speeletaji vinju taa respekteetu, kaa miljinjkie seezh Tad arii Latvijai gan basii, gan hokjii buutu rezultaati
Muižnieks nekad mūžā nespēs ne 1/10 no tā pateikt. Viņš vispār neko nespēj pateikt. Pareizāk - to, ko vajag un kad vajag...

  +2 [+] [-]

, 2008-11-25 13:47, pirms 16 gadiem
Dinamo nenormāls sastāvs..kā var par tādu samaksāt!? Vienīgie ne pārāk pazīstamie spēlētāji ir Domani un Vasiļjevs...viņiem sanāk pat divas super labas komandas
Būtu labi, ja varētu kaut puslaiku līdzīgi nospēlēt..bet ja labi krīt (kā spēlē pret ASK) un pretinieki nebūis atkoduši Šķēli un viņš pats būs labā formā, tad var jau arī gadīties kas labs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-25 13:50, pirms 16 gadiem
Favoriits uz papiira....ja barons paaraak nerespektees tos uzvaardus, ka srakstiiti uz krekliniem un izies laukuma akaa liidziigs pret liidziigu un ciiniisies par katru laukuma centimetru, uzvara neizpaliks!

Vismaz ES TICU, ka barons VAR uzvareet!

VEIKSMI!

     [+] [-]

, 2008-11-25 13:54, pirms 16 gadiem
lukaz23 rakstīja: Jebkuram Eiropa zobus neparadis Barcelona,Unicaja,Montepaschi ,CSKA un ta sho sarakstu var tupinat vismaz lidz 10komandam pret kuram musejiem nu nav nekadu variantu kaut ari gribetos ,lai tie atrastos
Tik pat labi varētu skatīties pēc vārdiem un secināt, ka Valmierai nav pilnīgi nekādas izredzes pret Žalgiri, vai Zemgalei un Liepājas Lauvām pret Baronu. Sezonas gaitā, spēlējot vienā līgā pēc vietu izkārtojuma - piekrītu, bet atsevišķās spēlēs notiek visādas nejaušības.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-11-25 14:03, pirms 16 gadiem
lukaz23 rakstīja: Tik pat labi kapec tos pashus Lietuvas cempionus aicina spelet eiroliga un Latvijas tikai uleba?
Pirmkārt, tāpēc, ka Žalgiris tradicionāli ir objektīvi stiprāks par Latvijas komandām. Otkārt, Eirolīgā Žalgiris tiek nevis tikai dēļ spēka, bet dēļ tā, ka ir klubs ar tradīcijām un tam ir noslēgts līgums ar ULEB.
Bet vispār nesaprotu, kāpēc šāds jautājums. Vai tas, ka Eirolīgā spēlē Žalgiris nozīmē to, ka Latvija komandas vienā spēlē ar veiksmi nevarētu uzvarēt Eiropas grandus? Nedomāju gan - vienā spēlē daudz ko izsaka tādi faktori, ka veiksme, fiziskā formā, pretinieku pārvērtēšana/nenovērtēšana, motivācija utt.

  -2 [+] [-]

, 2008-11-25 14:03, pirms 16 gadiem
lukaz23 rakstīja: Tik pat labi kapec tos pashus Lietuvas cempionus aicina spelet eiroliga un Latvijas tikai uleba?
ko tu atkal kreisus argumentus dod? Kāds sakars tam, ka kādu kaut kur aicina spēlēt, ar panākumu pavisam citā spēlē? Ibio! Spēli spēlē te un tagad nevis kaut kad kaut ko kaut kur uzaicināja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-11-25 14:15, pirms 16 gadiem
Uz priekshu,uz uzvaru!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-11-25 14:28, pirms 16 gadiem
lukaz23 rakstīja: Ka var uzvaret ta vienkarshi spelejot toto uz lielam summam!!!
taa jau ir apsuudziiba
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-11-25 14:29, pirms 16 gadiem
lukaz23 rakstīja: pirms kadu sauc par deguna urbinataju nomierini matus un paaudzies puiseli!!!
eu, paklau labāk TU , puišel.. Ja Tu šitā izsakies, tad te absolūti nevienam neinteresē, kas tev ir svarīgs - savus "eksperta" komentārus paturi pie sevis un neblamē sevi.
Ne reizi vien esmu atkārtojis - šos komentārus lasa ne tikai fani...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-11-25 14:49, pirms 16 gadiem
Baronam sodien gaidama smaga cina,bet iespejas ir,ja sakritis vairaki faktori,ta ka gaidam speli un turram ikskjus par abiem LV klubiem sodien!!!

  -1 [+] [-]

, 2008-11-25 14:56, pirms 16 gadiem
varbuut ir kaads, kursh apmainjaa pret alinju vai jeb ko citu eedamu/dzeramu, kuram ir lieka viena draugu karte uz vienu speeli!?
ja ir, tad zinjojiet, luudzu, uz privaato...

  +1 [+] [-]

, 2008-11-25 15:03, pirms 16 gadiem
lukaz23 rakstīja: tu esi parliecinats ka musu klubi viena spele var vinet CSKA,Panatinaikos,Unicaja,Montepashchi nedomaju vis ka musejiem ir izredzes pret siem klubiem ar kadiem speletaju resursiem to ,lai izdara?
Ar esosajiem tas nav iespejams,bet ari to neuzinasim,jo nespeles ne barons,ne ASk ,ne Ventspils pret siem klubiem!!!
tapec kada jega diskuset!!!
Var uzvarēt vienā spēlē un ar esošajiem resursiem
Ar Tevi tiešām nav jēgas "diskusēt"...
Un pamēģini padomāt nopietni - pārsteigumi dažādās spēlēs gadās praktiski katru otro dienu, bet Tu uzskati, ka basketbolā tie nav iespējami.
Protams, ka favorīti nebūtu latvieši, bet vienā spēlē no 10 mēs kādu no šīm komandām noteikti arī uzvarētu. Un šodien uzvarēt iespējas uzvarēt pat nav 1/10 bet apmēram 1/3.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-11-25 15:15, pirms 16 gadiem
Ko? Hansens ir tagad krievs? nu fak...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-25 15:16, pirms 16 gadiem
lukaz23 rakstīja: cerams ka es smagi kludos,bet spele paradis kas ir kas!!
Bushu patikami parsteigts ,ja musejie uzvares,katra zinja spele paradis kas ir kas!!!
Vairākus profilus izveidoji lai plusiņus sev saliktu?
Tikko identisks ziņojums bija no kaut kāda cita lietotāja, iegāju pēc pusminūtes, skatos tas izdzēsts un šis vietā. Laikam biji aizmirsis iziet no tā profila.
Bet vispār tiešām - jācer uz Barons uzvaru - dzīvoju Limbažos, bet apsveru aiziet uz šo spēli, piedāvāja viens paziņa aizdot Barons ekstrakarti, kas pats uz šo spēli netiek. Tikai jāizdomā, kur palikt Rīgā...

  +1 [+] [-]

, 2008-11-25 15:19, pirms 16 gadiem
lukaz23 rakstīja: pfff jau kadu gadu vai pusotru jau
Karoče tankā laikam dzīvoju....

  +2 [+] [-]

, 2008-11-25 15:21, pirms 16 gadiem
hmm rakstīja: Karoče tankā laikam dzīvoju....
Taa sanaak
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-11-25 15:33, pirms 16 gadiem
Oi kur pakaasiis... Bezvariantiem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-11-25 15:40, pirms 16 gadiem
Kamēr Jūs spriežat par kaut kādu, mistisku, BARONS uzvaru, OPTIBET palielina handikapu par labu DINAMO!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-11-25 15:51, pirms 16 gadiem
JustDance rakstīja: Nedirs. Lielaa meeraa pagaajushais gads bija tik izdevies pateicoties Muižniekam. Tas, ka shogad ir padaudz vaaju speelju, veel neko nenoziimee..
Davai turaas Baroni.. Gaidam labu, interesantu speeli ar pienjemamu rezultaatu, bet visaadi jau var buut
Eu, a kas, Tavuprāt, komplektē sastāvu? Pirmkārt - kas pagājušgad sastāva ziņā bija labāk, nekā šogad? Un, attiecīgi, tālāk - vai Muižnieks pagājušgad labāk komunicēja ar spēlētājiem (vai vispār māk to darīt)? Vai pagājušgad Muižnieks labāk gatavoja komandu katrai spēlei/vadīja spēli? Vai Muižnieks pagājušgad mācēja labāk motivēt un noskaņot komandu?

Iesākumam jautājumu pietiks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-25 16:02, pirms 16 gadiem
Varam tikai un vienīgi cerēt ka noskaņosies...

  +4 [+] [-]

, 2008-11-25 16:08, pirms 16 gadiem
lai veicas!! kaa nekaa parstaavam Latviju!!!

  +3 [+] [-]

, 2008-11-25 16:25, pirms 16 gadiem
woohoo! šodien dabūju Draugu Karti, jāiet atbalstīt! Par Baronu!!!!

  +3 [+] [-]

, 2008-11-25 16:30, pirms 16 gadiem
Patīk, ka bļaustīties un samīnusot māk visi, a pamatot savu domu (jebšu atbildētuz maniem jautājumiem) kaut kā nesteidz neviens..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-25 16:35, pirms 16 gadiem
Direktors rakstīja: Eu, a kas, Tavuprāt, komplektē sastāvu? Pirmkārt - kas pagājušgad sastāva ziņā bija labāk, nekā šogad? Un, attiecīgi, tālāk - vai Muižnieks pagājušgad labāk komunicēja ar spēlētājiem (vai vispār māk to darīt)? Vai pagājušgad Muižnieks labāk gatavoja komandu katrai spēlei/vadīja spēli? Vai Muižnieks pagājušgad mācēja labāk motivēt un noskaņot komandu?

Iesākumam jautājumu pietiks.
Barons tradicionāli vēlu komplektē sastāvu un tam bez mīnusiem ir arī savi plusi - ir iespējams ietaupīt algas un sezonas vidū dabūt labus spēlētājus par salīdzinoši zemu algu, kuri dažādu iemeslu dēļ sezonas vidū maina klubus.
Tā kā īsto Barons saspēlētību un komandas sniegumumu iespējams redzēsim tikai uz izšķirošajām LBL un BBL spēlēm.
Un, kaut gan arī K.Muižniekam ir savi trūkumi (reizēm pārāk paļaujas uz pieredzējušajiem spēlētājiem un jā - dažreiz ir problēmas ar komunikāciju ar atsevišķiem komandas spēlētājiem) viņš ir viens no retajiem, kas ir pierādījis, ka ar komandu var sasniegt labus rezultātus.
Ja ar Ventspili čempionu tituli nāca pašsaprotami, tad ar Baronu tas jau ir sasniegums. Turklāt viņam ir izcili sasniegumu starptautiskajās spēlēs - FIBA kauss, (piedalījās daudzas ļoti stipras komandas, kaut gan līdz Final4 neviena no viņām netika), NEBL turnīrā 3. vieta, FIBA čempionu kausā 3 vieta, ULEB kausa ceturdaļfināls.
Tā kā uzskatu, ka viņš un un Zvirgzdiņs ir labākie Latvijas basketbola treneri.

  -1 [+] [-]

, 2008-11-25 16:36, pirms 16 gadiem
ArchFx rakstīja: kurus tieshi? baronam nav izredzu vinnet kapec?? 1.Sastavs ir gandriz bezcerigs un tas ir galvenais iemessls shodienas zagim ar vismaz -15 pt labakaja gadijuma 2. Barons nepardomata riciba atdodot heningu ka ari ka barons veidojas par amerikanju gaiteni kur atnak un aiziet negeri 3.Barons nemak komplektet spetajus, saperkas uz aklo amerikanjus, ka izstade, un tad tos izmet nah pec parbaudes laika 4. Baronam ir MAZA REZERVE uz solinja! 5. Dynamo ir viena no stiprakajam eiropa komandam!
Tas nebija Tev. Es par tiem, kuri Muižnieku uz rokām nēsā un Dieva vietā tur..
Tevis rakstītajam pilnībā piekrītu, vēl piebilstot to, ko jau rakstīju par Muižnieku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-25 16:51, pirms 16 gadiem
ArchFx rakstīja: Da tu nosauci fifa kausu, LOTI specigas komandas? tiesham?? neivena no vinjam nespele ULEBA tik tiesham specigas
flag AEK (Athens, GRE)
flag Apoel Nicosia (Nicosia, CYP)
flag Bakken Bears (Aarhus, DEN)
flag Banvit BC (Bandyrma, TUR)
flag Barons LMT (Riga, LAT)
flag BC Dnipro (Dnipropetrovsk, UKR)
flag BC Odessa (Odessa, UKR)
flag BC Strumica 2005 (Strumica, MKD)
flag BCM Gravelines (Gravelines, FRA)
flag BK Prostejov (Prostejov, CZE)
flag Cedevita Zagreb (Zagreb, CRO)
flag Cherkaski Mavpy (Cherkasy, UKR)
flag Cholet Basket (Cholet, FRA)
flag CSK-VVS Samara (Samara, RUS)
flag Dexia Mons-Hainaut (Quaregnon, BEL)
flag Elba Timisoara (Timisoara, ROU)
flag Energy Invest Rustavi (Rustavi, GEO)
flag Iscar Nahariya (Nahariya, ISR)
flag K.R. Basket (Reykjavik, ISL)
flag Keravnos Nicosia (Nicosia, CYP)
flag Khimik (Yuzhniy, UKR)
flag KK Igokea Partizan (Aleksandrovac, BIH)
flag KK Zagreb (Zagreb, CRO)
flag Lappeenranta (Lappeenranta, FIN)
flag Lokomotiv Rostov (Rostov-on-Don, RUS)
flag Maroussi (Maroussi / Athens, GRE)
flag My Guide Amsterdam (Amsterdam, NED)
flag Olympia (Larissa, GRE)
flag Olympias Patras (Patras, GRE)
flag PAOK BC (Thessaloniki, GRE)
flag Plannja Basket (Lulea, SWE)
flag Proteas EKA AEL (Limassol, CYP)
flag Spartak St. Petersburg (St. Petersburg, RUS)
flag Spartak-Pleven (Pleven, BUL)
flag Tartu Rock (Tartu, EST)
flag U-Mobitelco (Clui-Napoca, ROU)
flag Ural Great (Perm, RUS)
flag Zlatorog (Lasko, SLO)

Paskaties kaut vai krievu un ukraiņu klubus... Protams, ka ULEB kausa līmenis ir daudz augstāks, bet arī daudzas no šīm komandām ir objektīvi stiprākas par Baronu.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-25 16:54, pirms 16 gadiem
KristsT rakstīja: Barons tradicionāli vēlu komplektē sastāvu un tam bez mīnusiem ir arī savi plusi - ir iespējams ietaupīt algas un sezonas vidū dabūt labus spēlētājus par salīdzinoši zemu algu, kuri dažādu iemeslu dēļ sezonas vidū maina klubus.
Tā kā īsto Barons saspēlētību un komandas sniegumumu iespējams redzēsim tikai uz izšķirošajām LBL un BBL spēlēm.
Un, kaut gan arī K.Muižniekam ir savi trūkumi (reizēm pārāk paļaujas uz pieredzējušajiem spēlētājiem un jā - dažreiz ir problēmas ar komunikāciju ar atsevišķiem komandas spēlētājiem) viņš ir viens no retajiem, kas ir pierādījis, ka ar komandu var sasniegt labus rezultātus.
Ja ar Ventspili čempionu tituli nāca pašsaprotami, tad ar Baronu tas jau ir sasniegums. Turklāt viņam ir izcili sasniegumu starptautiskajās spēlēs - FIBA kauss, (piedalījās daudzas ļoti stipras komandas, kaut gan līdz Final4 neviena no viņām netika), NEBL turnīrā 3. vieta, FIBA čempionu kausā 3 vieta, ULEB kausa ceturdaļfināls.
Tā kā uzskatu, ka viņš un un Zvirgzdiņs ir labākie Latvijas basketbola treneri.
Un tikpat tradicionāli drīz vairs uz Baronu nebrauks neviens normāls ārzemju spēlētājs. Paņem uz "pārbaudes" laiku, mēnesi marinē, un atlaiž kā "nederīgu" un ņem nākošo. Tas nekas, ka Hennings ir 20x labāks par abiem jaunajiem melnajiem kopā, tas nekas, ka arī Čukinam vajadzēja palikt, jo viņš bija vajadzīgs un ir vajadzīgs kā stabils aizstājējs Bērzam 4-5 pozīcijā. Turpinam taupīt un paskatīsimies uz Barona sniegumu pēc ziemas, kad visi īstie spēlētāji jau būs pārguruši, spēlējot 8 cilvēku sastāvā, un no kuriem laukumā tiek 6...
Muižnieks NEKO nav pierādījis! Tagad pierāda! Ventspilī aiz muguras bija Zvirgzdiņš, bez kura VEN ne ULEBā, ne LBL neparādītu to, ko rādīja. (tā, ka vismaz par Zvirgzdiņu mūsu domas saskan). Barons? Jau vienreiz teicu un teikšu atkal - vājprātīgākā sagadīšanās un veiksme! Un paldies Dievam, ka spēlētāji paši savā starpā palīdz viens otram un uzvedās kā komanda, jo Kažu vairs neklausās NEVIENS. Un tā nav problēma spēlētājos.....
Jāsāk gatavoties spēlei. Citreiz garāk uzrakstīšu, kad nebūs slinkums.
GO BARONS!!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-25 17:04, pirms 16 gadiem
Direktors rakstīja: Un tikpat tradicionāli drīz vairs uz Baronu nebrauks neviens normāls ārzemju spēlētājs. Paņem uz "pārbaudes" laiku, mēnesi marinē, un atlaiž kā "nederīgu" un ņem nākošo. Tas nekas, ka Hennings ir 20x labāks par abiem jaunajiem melnajiem kopā, tas nekas, ka arī Čukinam vajadzēja palikt, jo viņš bija vajadzīgs un ir vajadzīgs kā stabils aizstājējs Bērzam 4-5 pozīcijā. Turpinam taupīt un paskatīsimies uz Barona sniegumu pēc ziemas, kad visi īstie spēlētāji jau būs pārguruši, spēlējot 8 cilvēku sastāvā, un no kuriem laukumā tiek 6...
Muižnieks NEKO nav pierādījis! Tagad pierāda! Ventspilī aiz muguras bija Zvirgzdiņš, bez kura VEN ne ULEBā, ne LBL neparādītu to, ko rādīja. (tā, ka vismaz par Zvirgzdiņu mūsu domas saskan). Barons? Jau vienreiz teicu un teikšu atkal - vājprātīgākā sagadīšanās un veiksme! Un paldies Dievam, ka spēlētāji paši savā starpā palīdz viens otram un uzvedās kā komanda, jo Kažu vairs neklausās NEVIENS. Un tā nav problēma spēlētājos.....
Jāsāk gatavoties spēlei. Citreiz garāk uzrakstīšu, kad nebūs slinkums.
GO BARONS!!!!
atkal VIP ložās sēdēsi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-25 17:16, pirms 16 gadiem
Direktors rakstīja: Un tikpat tradicionāli drīz vairs uz Baronu nebrauks neviens normāls ārzemju spēlētājs. Paņem uz "pārbaudes" laiku, mēnesi marinē, un atlaiž kā "nederīgu" un ņem nākošo. Tas nekas, ka Hennings ir 20x labāks par abiem jaunajiem melnajiem kopā, tas nekas, ka arī Čukinam vajadzēja palikt, jo viņš bija vajadzīgs un ir vajadzīgs kā stabils aizstājējs Bērzam 4-5 pozīcijā. Turpinam taupīt un paskatīsimies uz Barona sniegumu pēc ziemas, kad visi īstie spēlētāji jau būs pārguruši, spēlējot 8 cilvēku sastāvā, un no kuriem laukumā tiek 6...
Muižnieks NEKO nav pierādījis! Tagad pierāda! Ventspilī aiz muguras bija Zvirgzdiņš, bez kura VEN ne ULEBā, ne LBL neparādītu to, ko rādīja. (tā, ka vismaz par Zvirgzdiņu mūsu domas saskan). Barons? Jau vienreiz teicu un teikšu atkal - vājprātīgākā sagadīšanās un veiksme! Un paldies Dievam, ka spēlētāji paši savā starpā palīdz viens otram un uzvedās kā komanda, jo Kažu vairs neklausās NEVIENS. Un tā nav problēma spēlētājos.....
Jāsāk gatavoties spēlei. Citreiz garāk uzrakstīšu, kad nebūs slinkums.
GO BARONS!!!!
1. Nedomāju, ka Barons atbaida viesspēlētājus... Ja sevi parāda, tad tiek sastāvā, nevienam, cik zinu nav neizmaksātas algas vai izdarītas citas cūcības. Tāpēc jau ir domāts pārbaudes laiks - spēlētāju pārbaudei. Par atlaistajiem viesspēlētājiem - piekritu tam, ka viņus nepaturēja komandā, izņemot Čukinu, kas man patika.
2. Nogurums sezons nobeigumā - nedomāju. Vismaz pāgājušo sezon tas nebija.
3. Es uzskaitīju sasniegumus. Pirmkārt, uzskatu, ka sagadīšanas var būt viena vai divas, bet tik daudz var būt tikai likumsakarība. Otrkārt, pat, ja ir tā, ka Venstpilij panākumu atslēga bija nevis Muižnieks, bet Zvirgzdiņš, (kam es nepiekrītu) arī tā ir prasme - ieklausīties citos cilvēkos, ņemt vērā viņu viedokli, ļaut viņiem iesaistīties komandas darbā. Dažs labs treneris uzskata, ka tikai viņam ir vienīgais pareizais viedoklis un tādu otro treneri pat neuzklausītu.

     [+] [-]

, 2008-11-25 17:16, pirms 16 gadiem
JustDance rakstīja: ar teviim ir ljoti gruuti diskuteet, jo tu ne pa kjeksi saac jaunu teemu, bet slinkums kko gari rakstiit, BET nedirs, ka tu te kko vairaak kaa mees zinaam, ja? BLAAAAD, kaa tu vari zinaat par to, ka speeleetaaji neklausaas Muižniekā? Nihujaa tu neko nezini un nedirsssss, luudzu!!!!
Speeleetaaji bez trenera buutu TAA uzvareejushi speeli pret ASK jeb ASK taapat kaa Baronam treneris ir galiigs pajolins? nedomaaju gan.
Tikai bez atmazkaam......
Zinu daudz, daudz vairāk, nekā Tu spēj iedomāties..
Ir cilvēki no šejienes, kas par to ir pārliecinājušies.. Tāpēc, lūdzu, kaut nedaudz cieņas un mazāk lamuvārdu, nav man sen vairs padsmit..

  +1 [+] [-]

, 2008-11-25 17:21, pirms 16 gadiem
JustDance rakstīja: ar teviim ir ljoti gruuti diskuteet, jo tu ne pa kjeksi saac jaunu teemu, bet slinkums kko gari rakstiit, BET nedirs, ka tu te kko vairaak kaa mees zinaam, ja? BLAAAAD, kaa tu vari zinaat par to, ka speeleetaaji neklausaas Muižniekā? Nihujaa tu neko nezini un nedirsssss, luudzu!!!!
Speeleetaaji bez trenera buutu TAA uzvareejushi speeli pret ASK jeb ASK taapat kaa Baronam treneris ir galiigs pajolins? nedomaaju gan.
Tikai bez atmazkaam......
uj, čalīt, tici man viņš tiešam kko sajēdz no basīša esmu pārliecinājies ,bet joprojām nezinu, kas aiz šī nika ''Direktors'' slēpjas! priekā! par Barons uzvaru!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-11-25 17:55, pirms 16 gadiem
ArchFx rakstīja: agha, pret Price, Pargo, Travis Hansen, Bostjan Nachbar, Darius Lavrinovic neizskatas ka daudz izredžu
daudz nav, bet vispār ir!

     [+] [-]

, 2008-11-25 17:57, pirms 16 gadiem
redzesiet, domaju, ka vinneesim

  -2 [+] [-]

, 2008-11-25 18:04, pirms 16 gadiem
beidzat dirsties, KM ir vnk totaali veicies, BKV laikos LV pretinieku nebija a eiropaa bij zvirgzdinjsh pie saaniem, ar baroniem pagaajushogad visu noteica nauda, jo sastaava zinjaa komanda bij ljoti speeciiga, tur jebkursh treneris dabuutu zeltu LV! un pie izlases vinjhs tieshaaam paraadija kaaads tad vinjhs ir treneris.. es domaaju shis jautaajum sjau sen izdiskuteets un jautaajumu buut nevajadzeetu kas vinjsh ir!`

  +2 [+] [-]

, 2008-11-25 18:06, pirms 16 gadiem
iirulatvis rakstīja: beidzat dirsties, KM ir vnk totaali veicies, BKV laikos LV pretinieku nebija a eiropaa bij zvirgzdinjsh pie saaniem, ar baroniem pagaajushogad visu noteica nauda, jo sastaava zinjaa komanda bij ljoti speeciiga, tur jebkursh treneris dabuutu zeltu LV! un pie izlases vinjhs tieshaaam paraadija kaaads tad vinjhs ir treneris.. es domaaju shis jautaajum sjau sen izdiskuteets un jautaajumu buut nevajadzeetu kas vinjsh ir!`
kāpēc tad Barons beidzot nepaņem labu treneri?

  +1 [+] [-]

, 2008-11-25 18:24, pirms 16 gadiem
iirulatvis rakstīja: beidzat dirsties, KM ir vnk totaali veicies, BKV laikos LV pretinieku nebija a eiropaa bij zvirgzdinjsh pie saaniem, ar baroniem pagaajushogad visu noteica nauda, jo sastaava zinjaa komanda bij ljoti speeciiga, tur jebkursh treneris dabuutu zeltu LV! un pie izlases vinjhs tieshaaam paraadija kaaads tad vinjhs ir treneris.. es domaaju shis jautaajum sjau sen izdiskuteets un jautaajumu buut nevajadzeetu kas vinjsh ir!`
Nu blaaviens..visi tik gudri it kaa pashi treneetos pie Kazhas!Nu nav vins nekaads Mesina bet nu taada apalja nulle kaa juus te vinju maaleeejat lielaakaa dalja jau nu arii nav!Taadas haljavas nevar gadiities visu laiku!Gadiijumaa pie izlases vinjam arii nebija blakus Zvirgzdins?Pirmo gadu toch bija man liekas un vienalga nepaveicaas!Izlase ir pavisam kkas cits nekaa klubs!taa ka nebaazhat vienaa maisaa klubu ar izlasi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-11-25 18:40, pirms 16 gadiem
JustDance rakstīja: stulbuma kanlgals.. Paraadija, kaa labu treneri! Pret Spaanjiem nospeeleeja labi, horvatus uzvareeja un tikai deelj Portugaalju truljiem vinji uzvareeja..
Trajkovichs aizvadiija vienu normaalu speeli pret Portugaali un tas arii viss.. vareejaam MIERIIGI netikt uz EČ, takaa nespreegaa daudz!
nospeeleet labi tas neapmierina ne manni ne lielaako dalju liidzjuteeju, un man gandriiz vienalga par uzvaru paar cro ja tiek padirst izshkjiroshajaa speelee ''basketbola lielvalstij'' portugaalei!!!!!
un trajkovich nav labaaaks, taads pats uuden sleejeejs vien ir!!! karoch paaraak jau daudz esmu te staastiiji savu nostaaju pret KM tapeec labaaak vairaak neteikshu ne vaarda!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-25 19:12, pirms 16 gadiem
Ja Barons sakautu deb.. stulbos krievus, būtu ļoti priecīgs, neko jau nevar zināt, visādi var būt!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-25 19:21, pirms 16 gadiem
KobeMVP rakstīja: Ja Barons sakautu deb.. stulbos krievus, būtu ļoti priecīgs, neko jau nevar zināt, visādi var būt!
tur spele ne tikai krievi, bet ari speletaji kas pieskarushies tavam elkam.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-25 19:23, pirms 16 gadiem
BARONS, BARONS

  +1 [+] [-]

, 2008-11-25 19:26, pirms 16 gadiem
Baroniem ir jācīnās un jāparāda pēc iespējas labāks sniegums. Uzvarēt spēli būs ļoti grūti, bet viss ir iespējams.

     [+] [-]

, 2008-11-25 19:36, pirms 16 gadiem
Kads var plz Linku iemest kur varees redzeet???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-25 20:07, pirms 16 gadiem
Būsim reāli,uzvarēt ir gandrīz neiespējami!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-25 20:07, pirms 16 gadiem
nu ko noveelu veiksmi baronam lai buutu uzvara
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-11-25 20:13, pirms 16 gadiem
ESSENTIAL .!

LABS.!!

DŽEKI IR JAUZVAR.! [ar tadu sponsoru]
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-25 20:13, pirms 16 gadiem
Ja esits sponsors bišķin iespārda
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2008-11-25 20:17, pirms 16 gadiem
Jauns sponsors.
Pierādiet esential klubam,ka ne par velti tas ir jūsu sponsors!

  -1 [+] [-]

, 2008-11-25 20:21, pirms 16 gadiem
Balons dabuu ieriit

  -3 [+] [-]

, 2008-11-25 20:22, pirms 16 gadiem
cerams,ka saliks balonu ar lielu punktu starpiibu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
saakums daudzsoloss,,,,,,,,,,super!!!!!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-11-25 20:27, pirms 16 gadiem
netaa varees redzeet???

  -1 [+] [-]

, 2008-11-25 20:28, pirms 16 gadiem
GUSTS IR AMAZING ŠODIEN...ES ŅEMU VISUS SAVUS SLIKTOS VĀRDUS PAR VIŅU ATPAKAĻ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-25 20:31, pirms 16 gadiem
JustDance rakstīja: nabaga Bērzs..
pats vainīgs, nebija tā, ka tur nebija sods!

     [+] [-]

, 2008-11-25 20:32, pirms 16 gadiem
ozy666 rakstīja: netaa varees redzeet???
Nezinu,bet pa TV varēs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-25 20:34, pirms 16 gadiem
kaads rezultaats, un kaa muusseejie sametushi, darbaa navaru redzeet aarzemju adreses....

     [+] [-]

, 2008-11-25 20:37, pirms 16 gadiem
ambrosijs rakstīja: kaads rezultaats, un kaa muusseejie sametushi, darbaa navaru redzeet aarzemju adreses....
Pēc 1 ceturtdaļas 25:18!dynamo labā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-25 20:40, pirms 16 gadiem
njā - izskatās ka garie zem groza mūs idupsēs Piezīmes švaki

  -2 [+] [-]

, 2008-11-25 20:40, pirms 16 gadiem
Es ķip no PSRS rakstīja: Jauns sponsors.
Pierādiet esential klubam,ka ne par velti tas ir jūsu sponsors!
vini jau rada vakaros algu nodzerot

     [+] [-]

, 2008-11-25 20:41, pirms 16 gadiem
kur var netaa sekot liidzi???

     [+] [-]

, 2008-11-25 20:42, pirms 16 gadiem
pats atradu live.euroleague.net: Uleb Cup

     [+] [-]

, 2008-11-25 20:42, pirms 16 gadiem
a kas muuseejiem sametis, kaa jaunie aarzemnieki??

     [+] [-]

, 2008-11-25 20:42, pirms 16 gadiem
Izskatās, ka būs sagrāve ;(
bet skatoties uz uzvārdoiem tomēr laikam lōģiski
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-25 20:43, pirms 16 gadiem
2 cet. saakusies graujoshi 0:9

  -2 [+] [-]

, 2008-11-25 20:44, pirms 16 gadiem
Ātrāk to klaunu bērziņu nost no laukuma šinī spēlē. Tā viņš mani ir izbesījis. Ne aizsardzībā māk kapāt, ne uzbrukumā. Bļā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-11-25 20:46, pirms 16 gadiem
rb12 rakstīja: vini jau rada vakaros algu nodzerot
Savaldies,lūdzi,ar saviem izteicieniem,ja esi ASK fans,tad ej lūdz raksti tur!
Apnicis jau tie stulbie fani kuri d**š viens uz otru.
Kļūstiet pieauguši!

  -1 [+] [-]

, 2008-11-25 20:48, pirms 16 gadiem
Nu, kā tā var.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-25 20:49, pirms 16 gadiem
šķēle gribēja nostārot

  -1 [+] [-]

, 2008-11-25 20:52, pirms 16 gadiem
kaads rezultaats un kursh visvairaak sametis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-11-25 20:53, pirms 16 gadiem
Nu bljin - vēl Šķēlem kkāda trauma Cerams ka nekas nopietns un 2. puslaikā spēlēs...
Vispār skumja diena šovkarar... Cerams, ka ASK vismaz iepriecinās

  +2 [+] [-]

, 2008-11-25 20:54, pirms 16 gadiem
gogelis rakstīja: Šķēles pirksts Gusts plosās !!!!veiksmi Baronam!!!
a kas armandam ar kaaju.?! [klibo]
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-25 20:57, pirms 16 gadiem
JustDance rakstīja: Vo, kaa Barons ar letinjiem rauj, pilniigi prieks
Ar letiņiem,to komandu tu sauc par letiņu komandu?
Šķēle un Bērziņš,pārējie vadošie spēlētāji ir ārzemnieki.
Ventspils,to es saucu par letiņu komandu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-25 20:59, pirms 16 gadiem
hmm rakstīja: Nu bljin - vēl Šķēlem kkāda trauma Cerams ka nekas nopietns un 2. puslaikā spēlēs...
Vispār skumja diena šovkarar... Cerams, ka ASK vismaz iepriecinās
Pagaidām barons man liek vilties. Esmu barona fans, bet šovakar nekāda ir komanda. Bērziņš - lunatiks uz laukuma. Aleksanders, ne līdz galam nokoncetrējies.

     [+] [-]

, 2008-11-25 21:00, pirms 16 gadiem
Tikko noskatijos star gate atlantis pēdējo sēriju un pārslēdzot skatos,ka Baroniem tikai -14 ,saņemās gan jau beigās būs vairāk kā 20

  +1 [+] [-]

, 2008-11-25 21:01, pirms 16 gadiem
Malacis Adomaitis, pareizi pateica.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-11-25 21:03, pirms 16 gadiem
da paarbijushies visi baronelji ir, speelee kaa puikas!!!!!!!!!!!! un tas jau ir uz KM sirdsapzinjas, vieniigais kas kko dara ir gusts un adomaitis(bet vinji techu leishi)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-11-25 21:05, pirms 16 gadiem
nu ja Baronam trukst stabila centra...
Kambalu uz Baronu!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-25 21:06, pirms 16 gadiem
iirulatvis rakstīja: da paarbijushies visi baronelji ir, speelee kaa puikas!!!!!!!!!!!! un tas jau ir uz KM sirdsapzinjas, vieniigais kas kko dara ir gusts un adomaitis(bet vinji techu leishi)
Tieši tā. cita aizsardzība ir Dinamo, ja satver, tad vaļā nelaiž. Par puikām - es tev pilnīgi piekrītu. Nu nelamājiet mani par ASK fanu, es esmu par BARONU.

  +2 [+] [-]

, 2008-11-25 21:07, pirms 16 gadiem
ko aizpisies???? tu paskatie sko uz laukum adariija beerzinjsh alex shkjeele, pilniigi nekaaa... toch taada sajuuta ka paarbijushies no dinamieshiem!!!

     [+] [-]

, 2008-11-25 21:07, pirms 16 gadiem
JustDance rakstīja: pirmo reizi redzu kaa Kravchenko speelee par PG
vinjsh jau ir speeleejis par PG Baronaa.. ja nemaldos vinjam arii tajaa sezonaa normaalis stati bija vismaz pt poziicijaa.. bet peectam Barons saaka labaaku sastaavu vaakt un vinju nogruuda dziljaa rezervee..

     [+] [-]

, 2008-11-25 21:07, pirms 16 gadiem
man patīk jaunais atbalstītāja nosaukums
biški smieklīgi pec visiem zināmajām runām un notikumiem u.t.t.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-11-25 21:09, pirms 16 gadiem
dabuus pa pakaļu kaartiigi

  -1 [+] [-]

, 2008-11-25 21:11, pirms 16 gadiem
domburs snjauc, neizskatijas smiga...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-25 21:13, pirms 16 gadiem
Basketbola guru,lūdzu atbildiet man,ar ko melnie Barona spēlētāji ir labāki par letiņiem?Nakuj prom....un tas baltais ar garo uzvārdu tā kā sapīts kumeļš!

     [+] [-]

, 2008-11-25 21:14, pirms 16 gadiem
video.eurosport.fr: Video Eurosport : videos football, rugby,...
Tie kuriem nav TV...Ja kadam interesee
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-25 21:15, pirms 16 gadiem
JustDance rakstīja: spec, nezkapeec Domburs kaa komandas + mineeja KM..
supertreneris??????????? tev pahsam smiekli nenaaak!!!!!!!????????

par lielu ASK!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2008-11-25 21:15, pirms 16 gadiem
JustDance rakstīja: spec, nezkapeec Domburs kaa komandas + mineeja KM..
KM vai Blatu? Ko?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-11-25 21:17, pirms 16 gadiem
JustDance rakstīja: ja tu kautko rubiitu no basketbola, tad shaadus stulbus jautaajumus neuzdotu!
ja tu pats zinātu,tad varbūt atbildētu,nevis tēlotu lepnu ēzeli...

  -1 [+] [-]

, 2008-11-25 21:17, pirms 16 gadiem
zāģis un vēl pamatīgs....................

  +2 [+] [-]

, 2008-11-25 21:17, pirms 16 gadiem
Nē nu ja baroni negrib spēlēt, lai nespēlē (Aleksandrs).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-11-25 21:18, pirms 16 gadiem
JustDance rakstīja: lasiit maaki?
tu zemtekstu nesaprati. Blatu viņš uzskata par nesliktu treneri.

     [+] [-]

, 2008-11-25 21:19, pirms 16 gadiem
Demetriuss uzvilcies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-25 21:22, pirms 16 gadiem
šajā grupā viena spēle beigusies Unics-Lukoil 80:79
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-25 21:24, pirms 16 gadiem
JustDance rakstīja: nezinu, ko vinjs uzskata par ''nesliktu'' treneri, bet vinjs teica, ka KM ir labs treneris... preciizi to vaardu nepateikshu!
Nu vecīt, tu kļūdies. Domburs teica tā - Ja Barons sāks uzvarēt galvā, tikai tad var cerēt uz panākumu, jo dinamo ir lieliska komanda un "arī treneris, maigi sakot, ir neslikts".
Skaidrs, ka par Blatu gāja runa.

     [+] [-]

, 2008-11-25 21:25, pirms 16 gadiem
kaads rezultaats?

     [+] [-]

, 2008-11-25 21:25, pirms 16 gadiem
JustDance rakstīja: lasiit maaki?
a tu domaat?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-25 21:26, pirms 16 gadiem
JustDance rakstīja: Tie amiishi nav taada pasha liimenja kaa muus letinji, protams, ar iznjeemumiem, bet tie pashi sanjem DAUDZ mazaaku samaksu! saprati?
es redzu,ka nav.mūsējie ir labāki.un nemaz tie dārgākie,bet jaunie Barona amīši ir Superneto prece.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-25 21:28, pirms 16 gadiem
spaineta rakstīja: Tieši tā, ka Alex nav galīgi nekāds, jo kā pretī noliek kārtīgu pretinieku viņš ir tuvu nullei LBL un BBL nav Krievijas superlīga
Tu pati saproti ko raksti?

  +4 [+] [-]

, 2008-11-25 21:28, pirms 16 gadiem
Blūma Bilbao pēc pirmā puslaika uzvar 41:35 Hemofarm
Blūmam 13 minūtēs 10 punkti, 2 piespēles
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-25 21:31, pirms 16 gadiem
JustDance rakstīja: ja tu taa gribi spriest peec paaris speeleem, tad taa ir tava dariishana, bet man izskataas, ka tie 3 jaunie saak sevi pieraadiit laukumaa!
ceru,ka tā būs,bet pagaidām man tā tiešām izskatās.jebkurā gadījumā leģionāram ir jābūt galvastiesu pārākam un ne tikai augumā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-25 21:36, pirms 16 gadiem
kaut kā liekās ,ka atlaistie viesspēlētāji bija labāki!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-25 21:45, pirms 16 gadiem
JustDance rakstīja: kakuli tu esi losiits
lai labaak iet un paskataas Turiafa statistiku iekš BBL!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-11-25 21:50, pirms 16 gadiem
kaskulis rakstīja: Turaif normals dzeks. Bimbalo teica kad vins ir GSW vilcejspeks
vieniigais ko viņš var vilkt,ir ogu ķerra iirijas zemeņu laukos!

     [+] [-]

, 2008-11-25 21:50, pirms 16 gadiem
vot Blūmu, Janičenoku un Valterus uz Baronu, buutu laba komanda.!!
:p
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja